”Das morden lasse den Kroaten.„ Schon damals in Wallensteins Zeiten waren sie berumt durch solche Taten. Und dann kommen noch die panduren des Baron Trenks, die hatten auch einen ganz schonen Ruf
„Ubijanje prepusti Hrvatima.” Već tada, u Valenštajnovim vremenima bili su slavni zbog takvih dela. A onda još dolaze panduri barona Trenka i ti su imali sasvim lep glas
Preporuke:
33
3
2
nedelja, 22 jul 2012 19:55
fristajlo
“2006, kad sam krenuo u ovaj svoj životni poduhvat, koji sam dugo planirao, nisam ništa htio prepustiti slučaju”, piše Hudelist u knjizi “Moj beogradski dnevnik”. “Zamolio sam dvojicu svojih kolega iz Beograda da mi osiguraju kvalitetan kontakt s Ćosićem i da ga uvjere da me ne smije odbiti. Bili su to ondašnji glavni urednik NIN-a Slobodan Reljić i vodeći srpski publicist u zadnjih nekoliko desetljeća, autor dvije knjige o Dobrici Ćosiću i čak četiri knjige o Slobodanu Miloševiću i Miri Marković, Slavoljub Đukić. Dobio sam, na vrijeme, signal i od Reljića i od Đukića da će me Ćosić rado primiti i razgovarati sa mnom, koliko bude trebalo. I to sam, negdje u rano proljeće 2006., smatrao riješenim.” Čuvena srpska servilnost prema Zagrebu...
Preporuke:
31
4
3
nedelja, 22 jul 2012 20:02
h
100 odsto tacno
Preporuke:
13
7
4
nedelja, 22 jul 2012 20:13
Mitar Karapandža
`— Pa, Hrvati kao prednost imaju Tita. To je ogromna prednost. Odlučujuća prednost.`
Nije Tito bio odlučujuća prednost, već su to bili zaluđeni komiternovski janičari, tj Srbi koji su `podigli ` Tita, čuvali i ubijali sopstveni narod zarad njega i svoje `ideologije`.Dobro bi bilo da se napravi definitivni spisak međusobno pobijenih Srba ( četnici-partizani ) sa imenima onih koji su taj pogrom sopstvenog naroda podržavali i podstrektivali. Neka drug Ćosić svojim autoritetom savremenika te srpske pošasti pokrene inicijativu da se napravi najzad pregled svih izginulih Srba bez obzira na kojoj su strani bili. Srbi to očekuju od njega.
Preporuke:
45
3
5
nedelja, 22 jul 2012 20:25
vozi misko
Ko god je citao memorandum zna da su se sve crne slutnje iz njega ostvarile.
Preporuke:
24
4
6
nedelja, 22 jul 2012 20:29
Zoran Mihajlović
Ali su zato Srbi izašli kao gubitnici jer su imali komuniste kao što je i gospodin Ćosić koji su služili tog istog Tita.
Preporuke:
43
8
7
nedelja, 22 jul 2012 20:47
alkar
najveći protivnici napredne i demokratske srbije su velikosrbi.pokopali su srbiju.a još malo pa će je dokusurit.
Preporuke:
7
61
8
nedelja, 22 jul 2012 20:53
Gavrilo
Ali su zato Srbi izašli kao gubitnici jer su imali komuniste kao što je i gospodin Ćosić koji su služili tog istog Tita.
Mogli su Hrvati imati iljadu titi i titica, da nije bilo srpske posluge u stotinama iljada ne bi porobili Srbiju, srpske zemlje i Srbstvo.
Preporuke:
35
3
9
nedelja, 22 jul 2012 21:17
@alkar
Primecujem da uporno izbegavate da koristite odrednicu Srbi ili Srbija,vec samo velikosrbi,velika Srbija.To ukazuje na vasu nespremnost,da uvazite bilo koji stav,koji po pitanju nacionalnih odnosa dolazi od Srba.Zato je Dobrica Cosic "velikosrbin" i onda kada govori o atentatu u skupstini 1929-e,srpskim porazima u miru,ali i kada potpuno jasno govori o hrvatskom odnosu prema ideju jugoslovenske drzave!Dakle,ako je za nas Srbe legitimno postojanje hrvatske drzave,za zvanican Zagreb je sporna celovitost Srbije,konstitutivnost Srba u Hrvatskoj,Republika Srpska itd.
Preporuke:
42
3
10
nedelja, 22 jul 2012 21:20
mirjana
Tito nije bio toliki Hrvat koliko su ovi kao Ćosić bili ošamućeni i na sve spremni.
Preporuke:
36
4
11
nedelja, 22 jul 2012 21:33
Danilo
Niko Srbima u Srbiji nije kriv sto nisu stvorili nacionalnu drzavu.
Sami su sebi krivi,prvo su se Srbija i Crna Gora,1918 god. odrekli svoje drzavnosti,a dali je Hrvatima i Slovencima,koji je do tada nisu bile drzave,a poslije drugog rata su drzavnost dali Makedoniji i BiH.
Tita su stvorili i podrzavali najvise Srbi,sto se vidi po tome da su samo Srbi,u velikom broju,ostali Jugosloveni.
Srbi jesu gubili u miru,ali ja ne bih rekao da su Hrvati i Slovenci dobitnici,to samo izgleda gledajuci na blisku buducnost,ali kada gledamo na jedan duzi period,te drzave ce postati lak plijen Njemacke i Austrije koje sire svoj zivotni prostor.
Njemacka je i razbila SFRJ da bi se spustila na Jadran i zato su Sloveniju i Hrvatsku primili u EU kako bi ih lakse asimilovali,sto za njih znaci povratak u 1914.
Srbi sada imaju veliku sansu,ako je budu znali iskoristiti,da od Srbije,Srpske i Crne Gore formiraju jednu srpsku drzavu i stupe u savez sa Rusijom,sto bi im garantovalo sigurnu buducnost.
Preporuke:
32
4
12
nedelja, 22 jul 2012 22:00
Robespijer
G. Ćosić se 2000. godine, učlanio u pokret ''Otpor'', čiji je cilj bio pretvaranje Srbije u koloniju Zapada. Zaključak je - da Srbi nisu imali takve predstavnike, oni bi izašli iz 20. veka kao pobednici.
Preporuke:
21
3
13
nedelja, 22 jul 2012 22:03
"brat" Danilo - latinica
A da ti nas Srbe iz Srbije ostaviš malo na miru i rešavaš probleme tamo gde živiš, jer očigledno ne živiš u Srbiji. Kad bi proverili spisak članova LDP i NVO, video bi da su puni Srba van Srbije i onih koji su na Titovim krilima došli u Srbiju. Odakle se to javljaš latinični Srbine, što niste svoje ljude sami čuvali, što ste ih poslali u Srbiju?
Ovaj sajt pokušava da vodi računa o svim srpskim zemljama, da nas zbliži gde god da živimo, a ti ne propustiš priliku da pljuneš po "Srbima iz Srbije".
Šta si ti - veliki brat iz daljine? Gde se školujete, gde se lečite, ko vam više i bolje pomaže od Srbije?
Malo nam neprijatelja koji se ne dele među sobom, nego ćeš još ti da naglasiš kao svoj kvalitet da nisi Srbin iz Srbije.
Ja sa ponosom kažem da sam iz SRBIJE!
Preporuke:
29
6
14
nedelja, 22 jul 2012 22:22
POŠTANSKO KLjUSE
nedelja, 22 jul 2012 22:03
"brat" Danilo - latinica
A da ti nas Srbe iz Srbije ostaviš malo na miru i rešavaš probleme tamo gde živiš, jer očigledno ne živiš u Srbiji.
htedoste reći: ne živi u krugu dvojke?
Preporuke:
6
8
15
nedelja, 22 jul 2012 22:46
@Robespijer
Pre par dana ste tvrdili da su svi iz DOSa - četnici. Danas ne možete da oprostite Ćosiću što se odvojio od komunističke(robespjer)revolucije. Ovde se ističete po staroj navici da uperite prstom u nekog uz nekontrolisane poluistine.
Predstavite se, ko ste bili, za koga ste bili, za koga ste sad... pokažite nam vašu veličinu i zasluge.
Moj utisak je da ste ovde kako bi svojim anonimnim prozivkama srozali nivo komentara ovog sajta.
Boli Vas samo Otpor, pre toga Vam je sve bilo u redu? Srbija nije bila "kolonija" ostalih republika u SFRJ?
Preporuke:
13
3
16
nedelja, 22 jul 2012 22:46
Danilo
@ "brat" Danilo-latinica,
Cirilicni brate,Srbine iz Srbije,i Ceda Jovanovic,Sutanovac,Djelic,Srdja Popovic,Vesna Pesic,Natasa Micic,Natasa Kandic i svi oni koji su potpisivali peticiju za bombardovanje Srbije su "ponosni" Srbi,izgleda,kao i ti.Svih onih 200 000 srpskih omladinaca koji pobjegose iz Srbije da ne bi branili otadzbinu su,takodje,"ponosni" Srbi kao i ti,svi oni rezervisti koji branise KosMet 1999 god,za dnevnice,koje i danas traze,bijahu "ponosni" Srbi kao i ti.
Ti si zlo i za Srbe i Srbiju,ti dijelis Srbe,na one rodjene u Srbiji i van nje,pa se onda lijepo odreci,Tesle,Andrica,Milankovica,Rudjera Boskovica,Vuka Karadzica,Njegosa,Karadjordja,Kusturice i Moma Kapora,a ne samo mene.
Sto se tice latinice,citaj ovo:"Srpska latinica je,pored srpske cirilice,jedno od dva standardna pisma srpskog jezika.Srpsku latinicu je pocetkom 19 vijeka,zajedno sa srpskom cirilicom,kodifikovao Vuk Karadzic itd....."
I zapamti,ne mozes ti vise voljeti Srbiju od mene.
Preporuke:
12
12
17
nedelja, 22 jul 2012 22:59
DŠ
Tito je nezamjenjiv! (Koča)
D. Popović: Vreme laži (1990.)
(Str. 288) Tito je za Srbe bio koban. Za Hrvate i Hrvatsku bio je nešto sasvim drugo. Neki smatraju da je on možda i najveći Hrvat u čitavoj hrvatskoj istoriji. Spasao je Hrvatsku od tretmana koji je mogla imati kao zločinačka država i saveznik Hitlera (pored ostalog, imala je elitne trupe na istzočnom frontu). Avnojem i Zavnohom Tito je skinuo hipoteku sa Hrvata za neviđene genocidne zločine nad Srbima. Oslobodio ih je odgovornosti pred međunarodnim sudom i pred sudom istorije, a kasnije je sve učinio da te zločine i sakrije.
(Str. 219) Broz je obećao Kosovo i Metohiju Albaniji, ali on to nije mogao da izvede odjednom,zato se odlučio za duži proces, koji je posle maspoka definitivno okončao Ustavom od 1974. godine. Ovih dana smo od maspokovskih lidera čuli da su i oni bili iznenađeni Ustavom iz 1974. godine. On je u taj ustav ugradio sve maspokovske zahteve, a vođe maspoka prognao.Prava brozovska majstorij
Preporuke:
20
1
18
nedelja, 22 jul 2012 23:04
@POŠTANSKO KLjUSE
Iskreno, ne razumem šta ste hteli reći svojim komentarom.
Možda sam ja u zabludi da je dovoljno što smo podeljeni geografski, da uopšte nije trenutak za međusobne prozivke tipa - Srbi odavde su krivi za ovo, Srbi odavde su krivi za ono.
Možda sam budala iz Srbije koja bi pomogla svakom ugroženom Srbinu ne pitajući da li je "kriv" za ovo ili ono. Od ovog latiničnog Danila čitam vrlo aktivnu političku kampanju na ovom sajtu, a onda mrtav ladan napiše - Vama Srbima iz Srbije niko nije kriv...
Kome to nama i ko je to Danilo?
Preporuke:
9
4
19
nedelja, 22 jul 2012 23:15
@Danilo
Ima i onaj hrabri Srbin, tvoj zemljak, koji je izbegao u Srbiju, a onda tužio Srbiju Međunarodnom sudu pravde što ga je država Srbija NATERALA da se vrati i ratuju, tj. brani svoju kuću.
Ja sam svoje postigao- pokazao sam sa kojim ljudima identifikuješ Srbiju, koliko je prezireš, pa kao samoproklamovani "najbolji i najveći" Srbin imaš pravo da i mene proglasiš za kukavicu iz Srbije.
Kaži odakle si - odakle i hrabra Plavšićka koja ne ceni Karadžića, iz Kapičićeve Crne Gore, iz Babićeve krajine?
Preporuke:
9
2
20
nedelja, 22 jul 2012 23:16
Danilo
@ "brat" Danilo-latinica,
Stvarno si me uvrijedio i naljutio,pa ti moram jos nesto napisati.
Zasto nisi,na moj komentar,odgovorio argumentima,sta sam ja to napisao sto nije tacno.Pa i Cosic ti pise da Srbi nisu izgradili naciju i nacionalnu drzavu zarad jugoslovenstva i bratstva i jedinstva.
Napadas me pausalno,zato sto si lokal-patriota,volis samo sebe i Srbiju,ali ne i Srbe van Srbije,kao i Ceda ili Pesicka sto nas u Srpskoj nazivaju genocidnim.Zasto se nisi potpisao svojim imenom "ponosni" Srbine",da bar znam kako ti je "ponosno" ime?
Da ti jos kazem,Srbi u Srpskoj vise vole Srbiju nego svi Tadicevi glasaci i simpatizeri koji zive u Srbiji,a i rodjeni su tu.A,koliko ih ima,znas li?Mnogo bogami.
Nismo vam mi stvorili Draskovica,Djindjica,Tadica i za njima ludovali po Beogradu devedesetih ruseci sve sto je srpsko,nego vi,a mi smo ih se,kao i njihova plemena odavno odrekli.
Zasto Srbi sa KosMeta kazu da ih vise podrzavamo mi iz Srpske nego vi iz Srbije???????????
Preporuke:
15
4
21
nedelja, 22 jul 2012 23:47
DŠ
He, he, kolega Alkaru, imaš iste incijale kao i ja, ali ih skrivaš predstavljajući se kao Alkar.
No drastična razlika večeras predstavlja činjenica što si prepun minusa.
Uči od iskusnijega, pročitaj moj tekst i pogledaj kako komentatori cijene hrvatske kolege.
Do ponoći sam skupio tri plusa i nijedan minus.
Vjerujem da bi mi čak i Biljanica dala jedan plusić.
Da ne kažem pusicu u ime bratstva i jedinstva komentatora ovde...
Preporuke:
1
8
22
ponedeljak, 23 jul 2012 00:07
@Danilo
Nismo vam mi stvorili Draskovica,Djindjica,Tadica i za njima ludovali po Beogradu devedesetih ruseci sve sto je srpsko,nego vi,a mi smo ih se,kao i njihova plemena odavno odrekli.
Pazi majku mu, kad je za ponos, onda je zajedničko sa obe strane Drine, kad je za bruku i sramotu, onda nije vaše (odrekli ste se????)nego jesamo naše - sa ove strane Drine.
U Dražu Mihajlovića je prekodrinski Srbin ponosno uperio pušku, a kritikuješ samo nas patriote iz Srbije da se "nismo izborili", zaboravljajući koliko je bilo naprednih komunista preko Drine.
I kakav ti je to argument "vi volite Srbiju" - pa koga ćete da volite drugog? Ko vam je bliži? Šta ima normalnije nego da SVI SRBI VOLE SRBIJU? Šta ima normalnije nego da ja volim, štitim Republiku Srpsku isto kao i Kosovo i Metohiju? Po meni samo tako može i mora biti!
Kako se Vi postavljate, ispada da Srbija zbog Tadića, Đinđića... ne zaslužuje da je volite, ali vi ste dobra srca pa je ipak volite.
Preporuke:
5
0
23
ponedeljak, 23 jul 2012 00:27
Kosta
I Srbi su imali Tita. Sedeo je u Beogradu. Ali Hrvati su njime bolje manipuliusali.
Preporuke:
4
1
24
ponedeljak, 23 jul 2012 00:28
@h
Nista sto je Dobrica Cocic napisao nije 100% tacno. On barata samo poluistinama.
Preporuke:
5
2
25
ponedeljak, 23 jul 2012 00:43
Biljana Nikolić@DŠalkar
DŠALKAR očaj savršeno razumem. Uništavali ste nas kroz vekove, udruživali se sa svim svetskim silama protiv nas, opraštali su vam zločine i genocid nad nama Srbima, proterali ste nas koliko ste mogli i stigli, pokrali koliko ste hteli,svetski oklevetali - i opet smo mi VELIKI, a vi, opet mali, i opet nas se plašite ovako oslabljenih, i opet nas mrzite jer kad bi vam mi ekonomski zatvorili vrata, crkli bi od gladi.
Hrvate plaši što su Srbi i kad su najslabiji, ipak u svakom pozitivnom pogledu jači od hrvata.
Provokacija sa citatima o Titu nije za plus, već za prezir i gađenje kako ste jednog zločinca zamenili drugim zločincem. Neka su vam i Pavelić i Tito na čast i obraz.
Preporuke:
12
1
26
ponedeljak, 23 jul 2012 01:44
Aleksandar
Darko Hudelist, publicist i novinar tjednika Globus
Au, jak faktor. A i Cosic me cudi, traci vreme caskajuci sa ovakvom nebitnom facom.
Preporuke:
7
1
27
ponedeljak, 23 jul 2012 02:07
@Danilo
Pa i Cosic ti pise da Srbi nisu izgradili naciju i nacionalnu drzavu zarad jugoslovenstva i bratstva i jedinstva.
Tačno, potpuno tačno, samo nije to isključivo krivica "Srba iz Srbije", latinični Srbine. Ne prihvatam da mi ti kao Srbin kažeš - ti tj, tvoj otac ili deda iz Srbije ste krivi a ja tj. moj otac ili deda koji nismo iz Srbije, mi nismo krivi. Ako si mlađi pročitaj šta se po Srbiji dešavalo od 1944. koliko ih je streljano da bi se uvelo titovo jugoslovenstvo, vidi kad je formirana KP Srbije - tek posle rata.
Ja sam se ježio od jugoslovenstva, uvek se pitao zašto nismo pošli nekim svojim srpskim putem, negde bi stigli. Ovako smo izgubili 100 godina srpske državnosti, iscrpili se, izgubili prijatelje Srba koje su naši preci stekli svojom junačkom krvlju.
Preporuke:
5
0
28
ponedeljak, 23 jul 2012 02:26
Troglavski
Kaze Cosic: "Srbi su 1915 napravili istorijsku gresku jer nisu prihvatili Londonski ugovor iz 1915"
Dobro, zasto su onda Italijani napravili istu gresku?
NISU IMALI IZBORA NI JEDNI NI DRUGI JER JE ENGLESKA SVE DIKTIRALA. Pogledajte samo dje je engleska mornarica 1918: Bosfor i Dardaneli. Blokirati Rusiju i onda krojiti mapu kako hoce.
Znaci vazno je dje je bila engleska flota na kraju rata.
a jedna paralela: 1861 engleska flota je u Atlantiku zbog americkog gradjanskog rata.
Rusi salju 2 agenta: jednog u Englesku, jednog u Srbiju. Incident kod Cukur cesme, nemiri, i Turci se sele iz Srbije bez ispaljenog metka ...
Preporuke:
3
1
29
ponedeljak, 23 jul 2012 08:17
Mićunović
Na veliku žalost svih srba, Danilo ne poznaje Ustav Republike Srbije ni ćirilicu. Nije on Srbin, ako je bio - onda se otuđio. Nemojte da ga čačkate,. Slutim da su Danili i Danilovići odavde ili iz Hercegovine.
Njegošev knez Danilo bio je Crnogorac.
Novi Milovci iliti Crnogorci su srbomrsci, naročito "vole" nas srbe koji im smetamo u Crnu Goru. Kod nas u Crnu Goru ćirilica je zabranjena, kao u Pavelićevo vrijeme. Daj Bože da se srbi slođe, da opstanu - a to mogu samo ako se udruđe oko ćirilice, ako se pomire sve ratničke strane iz svih bratoubilačkih ratova. Koje je organizovao Tito i partija, i njima privršemi lobisti srbi. Kao danas Tadić sa svojim Mićunom i žutima, u društvu sa SDA i HDZ ili Milo sa Vatikanom.
Preporuke:
4
3
30
ponedeljak, 23 jul 2012 09:00
Saša
Za razliku od Hrvata, mi i dalje imamo Tita: i fizički na Dedinju, a i inače jer srpsku poljoprivredu drže Hrvatske firme, Josipović se ponaša kao da je delimično i predsednik Srbije, letujemo u Rovinju, pišemo latinicom......
Preporuke:
7
0
31
ponedeljak, 23 jul 2012 09:02
Sremac
Obracunace mo se mi vec. Niko ne moze vecno imati srece. Pa ni Hrvati.
Preporuke:
10
2
32
ponedeljak, 23 jul 2012 09:55
tragač
Rekao bih da najveću ulogu u hrvatskoj pobedi ima Vatikan. "Očevi nacija" i "Najveći sinovi" su njihova sredstva, kojima ostvaruju svoje ciljeve.
Nezavisno od njih, nama je falilo mudrosti, pameti i znanja, a preticalo megalomanije, ega, pa i banalnih nižih motiva materijalne koristi koja pretegne nad bilo čim drugim. Tako se ne može parirati jezuitskim, latinskim sposobnostima. Imali smo šansu za mnogo bolje, da su oni naši, koji su odlučivali u naše ime bili drugačijeg kova.
Takođe, nama Srbima je teško ići zajedno, naći zajedničku nit, glavni zajednički tok, e da bi reka bila prava, velika, kao Dunav. Nama je bliskije rasipanje, cepanje na delove, da se raspemo u hiljadu malih rečica, ide nam da se delimo, ali nam ne ide da se integrišemo. To potvrđuju i besmislena međusobna prepucavanja bez kraja i razrešenja čak i na ovom sajtu onih koji su "odavde" ili "odande".
Preporuke:
5
0
33
ponedeljak, 23 jul 2012 10:17
Radgost
Dobrica Ćosić: Hrvati su iz 20. veka izašli kao pobednici jer su imali Tita
Jok more,imali su Karađorđeviće!
Preporuke:
5
0
34
ponedeljak, 23 jul 2012 11:27
jova
Radi čišćenja Srskog prostora vatikan je hrvate oblikovao od preobraćenih Srba i male mase Hu-ur-vata još od crvene hrvatske pa nadalje.
Kasnije, podrška turskoj, albanska država, pa prva i druga jugoslavija, sve je to nastavak te vatikanske projekcije koja se uvek savršeno uklapala u geostrateške apetite germana i anglikanaca, a nalazila fanatično uporište u nedržavnim narodima kao što su hrvati i ini.
Zato su Srbi uvek bili u vrlo nepovoljnom položaju, i zato je neumesno pričati da su nekakvi hrvati nekakvi pobednici.
Svrha postojanja te nacije je antisrbstvo i za to su uvek nagrađivani.
Preporuke:
7
1
35
ponedeljak, 23 jul 2012 23:17
DŠ
Biljanice, zašto bismo mrzili one koji su u većoj gabuli nego mi?
P. S.
A pusica u ime bratstva i jedinstva?
Da vidite da nisu Hrvati tako loši.
To će vam reći i Jovanka Budisavljević!
----
Biljana Nikolić@DŠalkar
DŠALKAR očaj savršeno razumem. Uništavali ste nas kroz vekove, udruživali se sa svim svetskim silama protiv nas, opraštali su vam zločine i genocid nad nama Srbima, proterali ste nas koliko ste mogli i stigli, pokrali koliko ste hteli,svetski oklevetali - i opet smo mi VELIKI, a vi, opet mali, i opet nas se plašite ovako oslabljenih, i opet nas mrzite jer kad bi vam mi ekonomski zatvorili vrata, crkli bi od gladi.
Hrvate plaši što su Srbi i kad su najslabiji, ipak u svakom pozitivnom pogledu jači od hrvata.
Provokacija sa citatima o Titu nije za plus, već za prezir i gađenje kako ste jednog zločinca zamenili drugim zločincem. Neka su vam i Pavelić i Tito na čast i obraz.
”Das morden lasse den Kroaten.„ Schon damals in Wallensteins Zeiten waren sie berumt durch solche Taten. Und dann kommen noch die panduren des Baron Trenks, die hatten auch einen ganz schonen Ruf
„Ubijanje prepusti Hrvatima.” Već tada, u Valenštajnovim vremenima bili su slavni zbog takvih dela. A onda još dolaze panduri barona Trenka i ti su imali sasvim lep glas
Čuvena srpska servilnost prema Zagrebu...
Nije Tito bio odlučujuća prednost, već su to bili zaluđeni komiternovski janičari, tj Srbi koji su `podigli ` Tita, čuvali i ubijali sopstveni narod zarad njega i svoje `ideologije`.Dobro bi bilo da se napravi definitivni spisak međusobno pobijenih Srba ( četnici-partizani ) sa imenima onih koji su taj pogrom sopstvenog naroda podržavali i podstrektivali. Neka drug Ćosić svojim autoritetom savremenika te srpske pošasti pokrene inicijativu da se napravi najzad pregled svih izginulih Srba bez obzira na kojoj su strani bili. Srbi to očekuju od njega.
Mogli su Hrvati imati iljadu titi i titica, da nije bilo srpske posluge u stotinama iljada ne bi porobili Srbiju, srpske zemlje i Srbstvo.
Sami su sebi krivi,prvo su se Srbija i Crna Gora,1918 god. odrekli svoje drzavnosti,a dali je Hrvatima i Slovencima,koji je do tada nisu bile drzave,a poslije drugog rata su drzavnost dali Makedoniji i BiH.
Tita su stvorili i podrzavali najvise Srbi,sto se vidi po tome da su samo Srbi,u velikom broju,ostali Jugosloveni.
Srbi jesu gubili u miru,ali ja ne bih rekao da su Hrvati i Slovenci dobitnici,to samo izgleda gledajuci na blisku buducnost,ali kada gledamo na jedan duzi period,te drzave ce postati lak plijen Njemacke i Austrije koje sire svoj zivotni prostor.
Njemacka je i razbila SFRJ da bi se spustila na Jadran i zato su Sloveniju i Hrvatsku primili u EU kako bi ih lakse asimilovali,sto za njih znaci povratak u 1914.
Srbi sada imaju veliku sansu,ako je budu znali iskoristiti,da od Srbije,Srpske i Crne Gore formiraju jednu srpsku drzavu i stupe u savez sa Rusijom,sto bi im garantovalo sigurnu buducnost.
Ovaj sajt pokušava da vodi računa o svim srpskim zemljama, da nas zbliži gde god da živimo, a ti ne propustiš priliku da pljuneš po "Srbima iz Srbije".
Šta si ti - veliki brat iz daljine? Gde se školujete, gde se lečite, ko vam više i bolje pomaže od Srbije?
Malo nam neprijatelja koji se ne dele među sobom, nego ćeš još ti da naglasiš kao svoj kvalitet da nisi Srbin iz Srbije.
Ja sa ponosom kažem da sam iz SRBIJE!
"brat" Danilo - latinica
A da ti nas Srbe iz Srbije ostaviš malo na miru i rešavaš probleme tamo gde živiš, jer očigledno ne živiš u Srbiji.
htedoste reći: ne živi u krugu dvojke?
Predstavite se, ko ste bili, za koga ste bili, za koga ste sad... pokažite nam vašu veličinu i zasluge.
Moj utisak je da ste ovde kako bi svojim anonimnim prozivkama srozali nivo komentara ovog sajta.
Boli Vas samo Otpor, pre toga Vam je sve bilo u redu? Srbija nije bila "kolonija" ostalih republika u SFRJ?
Cirilicni brate,Srbine iz Srbije,i Ceda Jovanovic,Sutanovac,Djelic,Srdja Popovic,Vesna Pesic,Natasa Micic,Natasa Kandic i svi oni koji su potpisivali peticiju za bombardovanje Srbije su "ponosni" Srbi,izgleda,kao i ti.Svih onih 200 000 srpskih omladinaca koji pobjegose iz Srbije da ne bi branili otadzbinu su,takodje,"ponosni" Srbi kao i ti,svi oni rezervisti koji branise KosMet 1999 god,za dnevnice,koje i danas traze,bijahu "ponosni" Srbi kao i ti.
Ti si zlo i za Srbe i Srbiju,ti dijelis Srbe,na one rodjene u Srbiji i van nje,pa se onda lijepo odreci,Tesle,Andrica,Milankovica,Rudjera Boskovica,Vuka Karadzica,Njegosa,Karadjordja,Kusturice i Moma Kapora,a ne samo mene.
Sto se tice latinice,citaj ovo:"Srpska latinica je,pored srpske cirilice,jedno od dva standardna pisma srpskog jezika.Srpsku latinicu je pocetkom 19 vijeka,zajedno sa srpskom cirilicom,kodifikovao Vuk Karadzic itd....."
I zapamti,ne mozes ti vise voljeti Srbiju od mene.
D. Popović: Vreme laži (1990.)
(Str. 288) Tito je za Srbe bio koban. Za Hrvate i Hrvatsku bio je nešto sasvim drugo. Neki smatraju da je on možda i najveći Hrvat u čitavoj hrvatskoj istoriji. Spasao je Hrvatsku od tretmana koji je mogla imati kao zločinačka država i saveznik Hitlera (pored ostalog, imala je elitne trupe na istzočnom frontu). Avnojem i Zavnohom Tito je skinuo hipoteku sa Hrvata za neviđene genocidne zločine nad Srbima. Oslobodio ih je odgovornosti pred međunarodnim sudom i pred sudom istorije, a kasnije je sve učinio da te zločine i sakrije.
(Str. 219) Broz je obećao Kosovo i Metohiju Albaniji, ali on to nije mogao da izvede odjednom,zato se odlučio za duži proces, koji je posle maspoka definitivno okončao Ustavom od 1974. godine. Ovih dana smo od maspokovskih lidera čuli da su i oni bili iznenađeni Ustavom iz 1974. godine. On je u taj ustav ugradio sve maspokovske zahteve, a vođe maspoka prognao.Prava brozovska majstorij
Možda sam ja u zabludi da je dovoljno što smo podeljeni geografski, da uopšte nije trenutak za međusobne prozivke tipa - Srbi odavde su krivi za ovo, Srbi odavde su krivi za ono.
Možda sam budala iz Srbije koja bi pomogla svakom ugroženom Srbinu ne pitajući da li je "kriv" za ovo ili ono. Od ovog latiničnog Danila čitam vrlo aktivnu političku kampanju na ovom sajtu, a onda mrtav ladan napiše - Vama Srbima iz Srbije niko nije kriv...
Kome to nama i ko je to Danilo?
Ja sam svoje postigao- pokazao sam sa kojim ljudima identifikuješ Srbiju, koliko je prezireš, pa kao samoproklamovani "najbolji i najveći" Srbin imaš pravo da i mene proglasiš za kukavicu iz Srbije.
Kaži odakle si - odakle i hrabra Plavšićka koja ne ceni Karadžića, iz Kapičićeve Crne Gore, iz Babićeve krajine?
Stvarno si me uvrijedio i naljutio,pa ti moram jos nesto napisati.
Zasto nisi,na moj komentar,odgovorio argumentima,sta sam ja to napisao sto nije tacno.Pa i Cosic ti pise da Srbi nisu izgradili naciju i nacionalnu drzavu zarad jugoslovenstva i bratstva i jedinstva.
Napadas me pausalno,zato sto si lokal-patriota,volis samo sebe i Srbiju,ali ne i Srbe van Srbije,kao i Ceda ili Pesicka sto nas u Srpskoj nazivaju genocidnim.Zasto se nisi potpisao svojim imenom "ponosni" Srbine",da bar znam kako ti je "ponosno" ime?
Da ti jos kazem,Srbi u Srpskoj vise vole Srbiju nego svi Tadicevi glasaci i simpatizeri koji zive u Srbiji,a i rodjeni su tu.A,koliko ih ima,znas li?Mnogo bogami.
Nismo vam mi stvorili Draskovica,Djindjica,Tadica i za njima ludovali po Beogradu devedesetih ruseci sve sto je srpsko,nego vi,a mi smo ih se,kao i njihova plemena odavno odrekli.
Zasto Srbi sa KosMeta kazu da ih vise podrzavamo mi iz Srpske nego vi iz Srbije???????????
No drastična razlika večeras predstavlja činjenica što si prepun minusa.
Uči od iskusnijega, pročitaj moj tekst i pogledaj kako komentatori cijene hrvatske kolege.
Do ponoći sam skupio tri plusa i nijedan minus.
Vjerujem da bi mi čak i Biljanica dala jedan plusić.
Da ne kažem pusicu u ime bratstva i jedinstva komentatora ovde...
Pazi majku mu, kad je za ponos, onda je zajedničko sa obe strane Drine, kad je za bruku i sramotu, onda nije vaše (odrekli ste se????)nego jesamo naše - sa ove strane Drine.
U Dražu Mihajlovića je prekodrinski Srbin ponosno uperio pušku, a kritikuješ samo nas patriote iz Srbije da se "nismo izborili", zaboravljajući koliko je bilo naprednih komunista preko Drine.
I kakav ti je to argument "vi volite Srbiju" - pa koga ćete da volite drugog? Ko vam je bliži? Šta ima normalnije nego da SVI SRBI VOLE SRBIJU? Šta ima normalnije nego da ja volim, štitim Republiku Srpsku isto kao i Kosovo i Metohiju? Po meni samo tako može i mora biti!
Kako se Vi postavljate, ispada da Srbija zbog Tadića, Đinđića... ne zaslužuje da je volite, ali vi ste dobra srca pa je ipak volite.
Hrvate plaši što su Srbi i kad su najslabiji, ipak u svakom pozitivnom pogledu jači od hrvata.
Provokacija sa citatima o Titu nije za plus, već za prezir i gađenje kako ste jednog zločinca zamenili drugim zločincem. Neka su vam i Pavelić i Tito na čast i obraz.
Au, jak faktor. A i Cosic me cudi, traci vreme caskajuci sa ovakvom nebitnom facom.
Tačno, potpuno tačno, samo nije to isključivo krivica "Srba iz Srbije", latinični Srbine. Ne prihvatam da mi ti kao Srbin kažeš - ti tj, tvoj otac ili deda iz Srbije ste krivi a ja tj. moj otac ili deda koji nismo iz Srbije, mi nismo krivi. Ako si mlađi pročitaj šta se po Srbiji dešavalo od 1944. koliko ih je streljano da bi se uvelo titovo jugoslovenstvo, vidi kad je formirana KP Srbije - tek posle rata.
Ja sam se ježio od jugoslovenstva, uvek se pitao zašto nismo pošli nekim svojim srpskim putem, negde bi stigli. Ovako smo izgubili 100 godina srpske državnosti, iscrpili se, izgubili prijatelje Srba koje su naši preci stekli svojom junačkom krvlju.
Dobro, zasto su onda Italijani napravili istu gresku?
NISU IMALI IZBORA NI JEDNI NI DRUGI JER JE ENGLESKA SVE DIKTIRALA. Pogledajte samo dje je engleska mornarica 1918: Bosfor i Dardaneli. Blokirati Rusiju i onda krojiti mapu kako hoce.
Znaci vazno je dje je bila engleska flota na kraju rata.
a jedna paralela: 1861 engleska flota je u Atlantiku zbog americkog gradjanskog rata.
Rusi salju 2 agenta: jednog u Englesku, jednog u Srbiju. Incident kod Cukur cesme, nemiri, i Turci se sele iz Srbije bez ispaljenog metka ...
Njegošev knez Danilo bio je Crnogorac.
Novi Milovci iliti Crnogorci su srbomrsci, naročito "vole" nas srbe koji im smetamo u Crnu Goru. Kod nas u Crnu Goru ćirilica je zabranjena, kao u Pavelićevo vrijeme. Daj Bože da se srbi slođe, da opstanu - a to mogu samo ako se udruđe oko ćirilice, ako se pomire sve ratničke strane iz svih bratoubilačkih ratova. Koje je organizovao Tito i partija, i njima privršemi lobisti srbi. Kao danas Tadić sa svojim Mićunom i žutima, u društvu sa SDA i HDZ ili Milo sa Vatikanom.
Nezavisno od njih, nama je falilo mudrosti, pameti i znanja, a preticalo megalomanije, ega, pa i banalnih nižih motiva materijalne koristi koja pretegne nad bilo čim drugim. Tako se ne može parirati jezuitskim, latinskim sposobnostima. Imali smo šansu za mnogo bolje, da su oni naši, koji su odlučivali u naše ime bili drugačijeg kova.
Takođe, nama Srbima je teško ići zajedno, naći zajedničku nit, glavni zajednički tok, e da bi reka bila prava, velika, kao Dunav. Nama je bliskije rasipanje, cepanje na delove, da se raspemo u hiljadu malih rečica, ide nam da se delimo, ali nam ne ide da se integrišemo. To potvrđuju i besmislena međusobna prepucavanja bez kraja i razrešenja čak i na ovom sajtu onih koji su "odavde" ili "odande".
Jok more,imali su Karađorđeviće!
Kasnije, podrška turskoj, albanska država, pa prva i druga jugoslavija, sve je to nastavak te vatikanske projekcije koja se uvek savršeno uklapala u geostrateške apetite germana i anglikanaca, a nalazila fanatično uporište u nedržavnim narodima kao što su hrvati i ini.
Zato su Srbi uvek bili u vrlo nepovoljnom položaju, i zato je neumesno pričati da su nekakvi hrvati nekakvi pobednici.
Svrha postojanja te nacije je antisrbstvo i za to su uvek nagrađivani.
P. S.
A pusica u ime bratstva i jedinstva?
Da vidite da nisu Hrvati tako loši.
To će vam reći i Jovanka Budisavljević!
----
Biljana Nikolić@DŠalkar
DŠALKAR očaj savršeno razumem. Uništavali ste nas kroz vekove, udruživali se sa svim svetskim silama protiv nas, opraštali su vam zločine i genocid nad nama Srbima, proterali ste nas koliko ste mogli i stigli, pokrali koliko ste hteli,svetski oklevetali - i opet smo mi VELIKI, a vi, opet mali, i opet nas se plašite ovako oslabljenih, i opet nas mrzite jer kad bi vam mi ekonomski zatvorili vrata, crkli bi od gladi.
Hrvate plaši što su Srbi i kad su najslabiji, ipak u svakom pozitivnom pogledu jači od hrvata.
Provokacija sa citatima o Titu nije za plus, već za prezir i gađenje kako ste jednog zločinca zamenili drugim zločincem. Neka su vam i Pavelić i Tito na čast i obraz.