Vi ste bili samo osvajači i nemate nikakvo pravo na Balkanske zemlje. Što se tiče BiH ona je bila potpuno Srpska zemlja. Pojedini Srbi, koji su očito nesložan narod, su primili islam i smatraju se Turcima iako ste vi to veoma mudro odradili prilikom islamizacije znajući šta vam može načiniti nevjera. Poturicama ste dali samo svoja imena a prezimena su zadržali upravo zbog toga da znate ko je vjera a ko nevjera. Od toga amaneta nema ništa bar što se tiče Republike Srpske a što se tiče federacije BiH i tu imate problem sa Hrvatima koji vam sigurno svoj dio neće prepustiti. Opametite se Turci, imate probleme Kurda imate probleme sa svim susjedima, posebno sa Jermenima nad kojima ste počinili genocid, smanjite svoje aspiracije.
Preporuke:
113
1
2
petak, 13 jul 2012 11:41
Ne diraj moje
I sada ti, Erdogane, kao vrsni političar, misliš da imaš pravo da prihvatiš ono što ti je neko TUĐE obećao. Ti si samo turski, imperijalni, lažovski političar.
Izetbegović ti je mogao obećati SAMO njegove, a NE MOJE. Nadam se da ćeš to na kraju shvatiti. I ne pričaj gluposti.
Preporuke:
113
1
3
petak, 13 jul 2012 11:51
A L Mollari
I nama je vojvoda Stevan Sinđenić ostavio ponešto u nasleđe...
"Oj vojvodo ti si pao, ali dušman još od tebe strepi
(sad ide deo koji nije "politički korektan" u modernom smislu, pa ću se ovde samocenzurisati)
...zato tebe Srbi rado slave!"
Sećamo se svega Tajipe, a red bi bio da se i ti ponečega prisetiš, istorija se učiteljica života!
Preporuke:
98
1
4
petak, 13 jul 2012 12:11
Skeptik Roberto
Kao sto sam ranije rekao, Bosna je postojala i pre Osmanlija. Sto se tice toga da mu je Babo ostavio "Bosnjake" u amanet, poklon se ne odbija....
Preporuke:
61
3
5
petak, 13 jul 2012 12:42
s
Dobro napisa veliki Njegoš:
"S Muhamedom i glupost u glavu!
Teško, Turci, vašijem dušama,
što obliste zemlju njenom krvlju!
Malene su jasli za dva hata"
Preporuke:
77
1
6
petak, 13 jul 2012 12:44
Dragan
Izetbegović ti je mogao ostaviti u amanet samo ono što je njegovo - a to znači - zlo i jalu.
Preporuke:
77
0
7
petak, 13 jul 2012 12:52
BOGOJE
Pa dobro,samo nastavite Turci,neko pametan ja rekao da ce Turaka nestati iz Evrope,vi se samo igrajte vatrom.
Preporuke:
62
2
8
petak, 13 jul 2012 12:53
stradija
Koliko je meni poznato Izetbegović je imao(tzv.društveni)stan u Sarajevu,koji je verovatno privatizovan, pa je jedino to i mogao da ostavi u amanet.
Preporuke:
71
2
9
petak, 13 jul 2012 13:25
Jaroslav
Erdogane,umesto "veze koju drzis s mrtvima" vidi zasto ti padaju oni avioni tamo....
Ovamo se sve drzi dobro,sem causa koji je (nisko)pao.Imas li,ba, neki posao za njega?
Uskoro ga sele iz jazbine.On se necka,jaguni...Posalji jedan sator i nekoliko kamila,da "zapojimo iznemoglog Urosa"
Preporuke:
32
0
10
petak, 13 jul 2012 13:35
Starac Milija
Skloni taj prst,uperen k nama,Estogane,Alaha ti. Jer Alah ne voli silu...Jel tako,ba?
Ne remeti mir,mom rahmetli uspalom u Titu, Aliji...
Srecan put za Siriju.Poselami tamo sve.
Preporuke:
40
1
11
petak, 13 jul 2012 13:38
saša r.
Izvinjavamo se onda, stvarno nismo znali za to :)
Pa to je tako emotivno i nadasve setno! A da snimite vi i jednu seriju o tome, al obavezno ubacite i da se Sulejman pojavio Aliji u snu i rekao mu da Alah želi da on brine o Bosni. Uopšte ne sumnjam da bi seriju s takvim veleobrtima otkupio RTS ili Prva, te da bi je emitovali u udarnom terminu.
Preporuke:
51
1
12
petak, 13 jul 2012 13:42
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Aliji Izetbegoviću je bilo bolje rješenje da je gradio dobre odnose sa Srbima , da nije postavljao granice između Srba i Srba i muslimana i muslimana u Srbiji i BiH nego što nekome ostavlja nešto u amanet a znao je i sam ili je morao znati da je to nemoguća transakcija.Alija Izetbegović da je iole mislio dobro muslimanima i na njihovu korist nikada ne bi dozvolio da se muslimani uvuku u bilo koji vid neprijateljstva a kamoli rata sa Srbima jer su Srbi posljednji narod sa kojima muslimani trebaju da ratuju ili da su u lošim odnosima.Alija Izetbegović je morao znati da je muslimanski strateški interes (životni interes) da su sa Srbima u odličnim odnosima jer je to uslov svih uslova bez koga se ne može.Srbi su ti koji su u svemu najbliži i najprioriteniji počev od zajedničkog etničkog porijeka , od zajedničke kulture, ama svega zajedničkog i da je imalo mislio dobro muslimanima Alija Izetbegović ne bi svjesno stvarao vještačke razlike a radi svoje želje da bude vladalac po svaku cijenu.
Preporuke:
69
1
13
petak, 13 jul 2012 13:42
Viljuskovic
Jaroslave,lucidnost je tvoja jakost nasa....Nastavi brate moj...Udri dimiskijom dokle mahat mozes.Sta mislis za ovo:Dacic je u Nemacku,Vucic u Ameriku,Tadic ...rade li oni kao tim,ili..?
Preporuke:
17
1
14
petak, 13 jul 2012 13:43
Ronin
Niko krupno ka' Turčin ne laže!
Preporuke:
41
1
15
petak, 13 jul 2012 13:47
PSIHOLOGIJA RAZOTKRIVANjA
On je rekao i da će njegova zemlja učiniti sve da bi se uspostavio mir, sigurnost i blagostanje u BiH.
nešto slično je rekao/govorio firer, ali kao razlog za okupaciju Češke.
Preporuke:
45
1
16
petak, 13 jul 2012 13:51
Beograđanin
Nije Bosna, a i nijedna druga država, više feudalna prćija pa da se ostavlja nekome u amanet. Ovo je 21. vek, i narodi su slobodni da demokratski odlučju o svojoj sudbini, statusu i obliku uređenja. Što se tiča Srba, oni imaju svoju Republiku Srpsku koju u ovoj fazi žele da sačuvaju, ojačaju i razviju, a čim se ukaže prilika - i da se ujedine sa maticom Srbijom. Srbe ne zanima ni feudalizam, ni amaneti, ni islamsko društvo Alije Izetbegovića, već sloboda, samosvojstvenost i svekoliki razvoj. Previše je zla narodima u BiH donela Islamska Deklaracija Alije Izetbegovića pa da bi se njen duh sada još produžavao u vidu nekih amaneta. Odbij!
Preporuke:
42
1
17
petak, 13 jul 2012 13:52
Koji Erdogan?
Tadićev najbolji prijatelj?
Preporuke:
49
2
18
petak, 13 jul 2012 13:59
Miloš Kikić
Ovo uopšte nije loša izjava jer ona više nego opravdava postojanje Republike Srpske. Srbi svakako neće da žive u Bosni zaostavštini osmanlija, kakvu je video Alija Izetbegović i ostavio u amanet Erdoganu.
Pitanje je samo šta hoće Erdogan da postigne ovom izjavom jer on svakako nije neka naivčina. A možda se i njemu omaklo kao našem predsedniku ono da on više nikada neće biti predsednik u Prištini?
Preporuke:
34
1
19
petak, 13 jul 2012 14:05
Beograđanin
'Ostajte ovdje! Sunce tuđeg neba
Neće vas grijat kô što ovo grije
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije'.
Pevao je Aleksa Šantić muslimanima koji su se iseljavali za Tursku. To je duboko tačno. Naši muslimani bi zaista trebalo da svoj identitet, svoj interes i svoj život utemelje na onom što je zajedničko, što ih spaja sa hrišćanskom (i ateističkom) sabraćom, Srbima i Hrvatima, a ne da baziraju strategiju na saradnji sa spoljnim centrima moći, što je u istoriji svima donelo samo zlo i nesreću – od vremena Austro-Ugarske i šuckora, preko saradnje sa Hitlerom i jerusalimskim Muftijom u Drugom ratu pa do istorijski anahrone Izetbegovećeve Islamske deklaracije, koja je postavila ideološki temelj za krvavi građanski rat u BiH. Braćo muslimani, delimo istu zemlju, isto poreklo, isti jezik, istu istoriju, imamo isti interes – mir, saradnju, dobrosusedstvo, razumevanje, razvoj u korist svih. Odbacimo ono što nas razdvaja, i prigrlimo ono što nas spaja.
Preporuke:
38
1
20
petak, 13 jul 2012 14:16
Karl Marks-naš duhovni vođa
Knez Lazar nudio je Turcima da zajedno krenu u turističko putovanje po Evropi, sve do Engleske.
Da zajedno "pokupuju" imanja, ženama i deci donesu suvenire sa putovanja, ali Turci odbiše.
Šteta, danas su Turci mogli biti baštinici evropskih ideala i svetonazora, i jezgro evropske kulturne i prosvetiteljske civilizacije. Mogli su biti stožer oko koga bi se okupila varvarska i primitivna evropska plemena, i naučiti ih da jedu iz tanjira sa priborom za jelom-kašikom i viljuškom.
Preporuke:
12
3
21
petak, 13 jul 2012 14:17
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
I šta nakon što se Erdoan probudio i ispričao nam svoj san o Bosni ???
Preporuke:
32
1
22
petak, 13 jul 2012 14:19
R Srpska
Dodiku je Caslav Vlastimirovic i Sveti Vasilije Ostroski ostavio republiku Srpsku u namet isto kao i Srpski narod koji je posle raspada Rimske imperije osnovo svoju Srpsku drzavnost. Srpska se ponosi svojim Srbinunom centrom Srpske civilizacije Srbinum je bio gdje sad Gradiska ja mislim da bi Dodik trebo da se pozabavi da se Srbinumu vrati ime Srbinum Gradis.
Srpskim princevima iz Srpske Travunje I Svetom Vasiliju Ostroskom posveti malo vise paznje jer Trebinje i Ragusa nekada su bili centri Srpske civilizacije. Na kozari bi trebalo da se svake god kao i u Bratuncu objelezava godisnjica stradanja Srba koji su stradali u milionskim ciframa od Turske Bosnjacke-Hrvatske Ustaske ruke. S vjerom u boga i Srpskoga Roda bice vise Srpskog preporoda i Republike Srpske prag, Srpske tradicije i kulture junastva cojstva pomaze bog Braco i Sestre. Na Kozari mozda ne bi bilo lose da se podigne spomenik Momcilu Vojvodi Dujicu kao i Savi Kovacevicu jer su Cetnici i Partizani djelo Srpskoga naroda.
Preporuke:
28
2
23
petak, 13 jul 2012 14:27
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Hrišćani su se za sva vremena oslobodili osmanlijskog zuluma (nasilja) ali duh neosmanlizma još živi na teritorijama na kojima vladaju savremene age, begovi, paše i subaše koje u nedostatku hrišćanske " raje " u svoj svojoj žestini provode zulum (teror) nad muslimanskom sirotinjom .Age, begovi, paše i subaše su se toliko pohasijale, osilile, poludile da u svome ludilu ne znaju više ni za za šta drugo već samo ih tjera osionost, zloba, želja za vlašću, za brzim sticanjem imetka, otimaju gdje šta stignu, narod ostavljaju bez hljeba , otjerali su pravdu iz života , ne vjeruju ni u Boga ni zakon, već samo u novac i silu.
Preporuke:
34
1
24
petak, 13 jul 2012 14:30
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Pevao je Aleksa Šantić muslimanima koji su se iseljavali za Tursku. To je duboko tačno. Naši muslimani bi zaista trebalo da svoj identitet, svoj interes i svoj život utemelje na onom što je zajedničko, što ih spaja sa hrišćanskom (i ateističkom) sabraćom, Srbima i Hrvatima, a ne da baziraju strategiju na saradnji sa spoljnim centrima moći, što je u istoriji svima donelo samo zlo i nesreću – od vremena Austro-Ugarske i šuckora, preko saradnje sa Hitlerom i jerusalimskim Muftijom u Drugom ratu pa do istorijski anahrone Izetbegovećeve Islamske deklaracije, koja je postavila ideološki temelj za krvavi građanski rat u BiH. Braćo muslimani, delimo istu zemlju, isto poreklo, isti jezik, istu istoriju, imamo isti interes – mir, saradnju, dobrosusedstvo, razumevanje, razvoj u korist svih. Odbacimo ono što nas razdvaja, i prigrlimo ono što nas spaja.
PRIHVATAM ..POTPUNO SI U PRAVU BRATE SRBINE...
Preporuke:
50
1
25
petak, 13 jul 2012 14:32
Djuka
to ko kad bi nama neki smesan lik u amanet ostavio tajvan......inace svu nesrecu bosne su donele te iste osmanlije pre mnogo vekova,repovi toga se jos danas vuku!
Preporuke:
25
2
26
petak, 13 jul 2012 14:41
Djuka
ako se ne varam,taj isti alija,dok je bio u zatvoru izjasnjavao se kao srbin-musliman,kao i ejup ganic i citava parada istih...sta se to desi u coveku da odjednom promeni nacionalnost....treba pitati mila djukanovica...on je tu doktorirao..poz svima!
Preporuke:
27
1
27
petak, 13 jul 2012 14:44
Student
Erdogane smanji doživljaj!
Preporuke:
17
2
28
petak, 13 jul 2012 14:47
Mitar Karapandža
`...Izetbegović mi je ostavio Bosnu u amanet, kao ostavštinu Osmanlija`
Nije ti Izetbegović ostavio Bosnu u amanet već onaj `koji nije umeo sebe da kontroliše, a pokušao je da kontroliše svet`. Da, da, pogodio si to je Klinton. Ostavi se ćorava posla. Prvo sredi `svoje` dvorište sa Kurdima, pa pomogni Velikom bratu oko Sirije pa onda perje koje ostane od tvojih horda neka pođe za Bosnu.Pošto si veoma hrabar pođi sam, bez pomoći drugih, kao onomad. Čekaćemo te, bez brige.
Preporuke:
25
1
29
petak, 13 jul 2012 14:50
@Amir Čamdžić, dipl.pravnik - Beograđanin
I ja prihvatam!
Preporuke:
17
1
30
petak, 13 jul 2012 15:04
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Nažalost mi sada živimo u tom nasilničkom neosmanlijskom duhu vladanja.
Alija Izetbegović nam je vratio spahijsko-aginsko-begovski sistem.Vratile su se age, vratili se begovi, vratile se paše i subaše, vratile se spahije.
Samo koja je to pogan i da eto nismo doživjeli u vlastitim životima ne bismo vjerovali da neko može biti tako nasilan, bez osjećaja za pravdu, bez milosti, bez trunke jedne savjesti i kajanja za zlo koje čini svome vlastitom muslimanskom narodu.Tek sada postajemo svjesni onoga šta su od takve i njima slične pogani tokom historije doživjeli hrišćani i odakle a i zbog čega se vuče historijska zamrza prema osmanlijskom zulumu . Ko ne doživi "na svojoj koži" i ne može razumjeti.
Teško onom kome je musliman vlast nek mu je Bog na pomoći !!!Kad se musliman dograbi vlasti Bože sačuvaj izgubi i stid i obraz !!!
Sada potpuno razumijem !!!
Preporuke:
28
1
31
petak, 13 jul 2012 15:24
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Čitajte knjige Ive Andrića.Tako mi Boga čovjek je napisao istinu i ništa osim istine.Opisao je tako vjerno taj nasilnički osmanlijski duh vladanja da je to genijalno.
Preporuke:
28
1
32
petak, 13 jul 2012 15:24
MR
Sa ovakvim izjavama Erdogan nanosi štetu Bošnjacima, jer on tako cementira Dejtonsku Bosnu. Nadam se to Bošnjaci vide. Srbi ne mogu sarađivati sa otvorenim neprijateljima.
Preporuke:
22
1
33
petak, 13 jul 2012 16:00
Goran
Treba biti veoma oprezan i ne uzimati njegove rijeci kao gluposti.Ne govori on njih onako, reda radi.Turska zeli balkan pod svoju kontrolu i ameri im tu nece praviti probleme jer preko Turaka cirkuse po bliskom istoku.Na svaku izjavu ovakvog tipa, koliko god da se cini smjesnom odgovoriti zustro ako treba i preko protestnih nosta ambasadora.
Imamo naviku da se osvjestmo tek kad je kasno i nju treba iskorjeniti.
Preporuke:
19
1
34
petak, 13 jul 2012 16:05
Marko
Gdine pravniče, nije asiluk svojstven samo muslimanskim lokalnim dahijama. Ma, imamo i mi ostali Srbi isti problem. To je valjda ona srpska nit koja se provlači i kod sadašnjih i kod bivših Srba. Bivši bi rađe da služe Ankaru i njenim interesima, a sadašnji ne vide alternativu grizomornom Vašingtonu i Briselu. Ne zna se šta je pogubnije. Jedno je sigurno, i jedan i drugi centar Univerzuma je spreman da štiti sopstvene interese do posljednjeg Srbina bilo sadašnjeg ili bivšeg, nebitno.
Uništili su, uz našu izdašnu pomoć, sve od škola do mašinogradnje bez koje nema napred. Zajednička nam možda nije vjera, ali nam je zajednička akutna neimaština, unazađenost i beznadežnost. Iza njih ostaje 99,9% uboge sirotinje i pokoji povlašteni lutak koji vlada sa svojim rođacima. A da, i njihove turbofolk zvijezde ili pokoja ušmrkana književnica.
Jedina novost je što su uspjeli navući narod na hipotekarne kredite tako da će veliki broj postati beskućnici. Feudalni sistem verzija 2.0.
Preporuke:
13
1
35
petak, 13 jul 2012 16:06
Grmilko - kad pomenuste Šantića
Iz knjige "Pirovi porazi":
ŠANTAVOM PESNIKU
Palim se kao suva slama
dovde mi došlo, evo,
da li je ikad iko nama
"Ostajte ovdje" pevo?!
Nego ni sami ne znamo više
ko se nad nama izređa,
i svaka čuča lakše diše
kada nam ugleda leđa.
Opet će nam se čorba presolit'
kusamo svoju nezlobu,
sad se Aleksa kosmopolit
okreće negde u grobu.
Ako mu nisu njegova "braća"
već preorala kosti...
Da li se dobro dobrim vraća?
- Sumnjam.
Bože oprosti.
*
Inače, posle 5 vekova turske vladavine, u Šantićevo vreme, u Mostaru je bilo preko 70% Srba. Danas, posle deceniju protektorata kulturnog zapada, nema ih uopšte, a nije pznato da li je i jedna javna ličnost uputila poziv Srbima da ostanu, ili da se vrate...
Preporuke:
25
1
36
petak, 13 jul 2012 16:19
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
petak, 13 jul 2012 16:05 Marko
Pa naravno ista je to " škola " .
Preporuke:
7
1
37
petak, 13 jul 2012 16:49
Kovač Jugović
Merhaba, g. Erdogan, ali, znate, Srbima je Bosnu u amanet ostavio Karađorđe! A znate li nešto o popisima stanovništva u Bosni u 19. veku? Pitajte Austrougare.
Preporuke:
15
1
38
petak, 13 jul 2012 17:44
Dr Trnokop
Nasuprot vecini komentatora ,mislim da Erdoganovu pricu ne treba potcjenjivati niti uzimati olako!
Prvo:Nije Bosna begovina! Ako nije otkud babin sin opet na celu Federacije! Poslije Alije, Bakir !A prije toga , babo stavio Bakiru mjesto beglerbega za obnovu Sarajeva!Kroz njegove ruke proslo (po nekim procjenama) 14 milijardi maraka pomoci, donacija i sl.Gdje su te pare!
Razmislite Srbi :jesu li date za oruzje!?
Drugo: Nisu nam Osmanlije donijele ove nase podjele!
Oni koji kratko pamte kazu podijelio nas komunizam!
Ja bih podsjetio na krvava ubistva brace , oslijepljivanje sinova , zadavljivanje oceva na srpskim srednjovjekovnim dvorovima!
Samo ostati na krvavo prestolu!
A, onda, proglase te svecom!
Lose strane Osmanlija nasle su plodno tlo bas kod Srba!( Ko danas, uvodjenje engleskih rijeci!Ima li igdje naroda na zemlji da se dijeli ko mi!Da je Srbinu u krvi da bude Hrvat (i to najgori), Bosnjak, Montenegrin!
Samo podjele braco Srbi! To nas je i dovelo dovde!
Ne osmanlije!
Preporuke:
21
1
39
petak, 13 jul 2012 18:01
gavrilo
Spuštavasmo se mi niz vaše uže...ne vjerujem da ćete nam ponovo to priređivati!
Preporuke:
13
1
40
petak, 13 jul 2012 18:23
mira
Mogao je da ti ostavi u amanet samo ono što je imao, a nije imao nisšta, osim zla u duši!
Preporuke:
12
2
41
petak, 13 jul 2012 19:10
Milorad Bogdanović
@Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Mislim isto kao što pišeš, al teško da ću uskoro povjerovati u to. Ne da sumljam u tvoju iskrenost, sačuvaj Bože, al opeko sam, i te ožiljke nosim u sebi i na sebi.
Do ovoga prokletog rata imao sam najviše muslimana za prijatelje, mada mi je moja pokojna baba Zorka stalno sjetovala "nemoj unuče moje Turčinu vjerovat", i babi povjero nisam, ni kad je rat počeo. Moji prijatelji, muslimani,zbog kojih sam mogao i glavu od Srba izgubiti, ugradiše ove oznake.
Zato, Amire Čamdžiću, teški puti su pred tobom, koji kroz dve vatre vode, al nisi Ti jedini, i samo iskreni i pravedni ljudi mogu do cilja stići.
Neka te zdravlje, sreća i ljubav posluži, želi ti Srbin.
Preporuke:
15
1
42
petak, 13 jul 2012 19:25
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Milorad Bogdanović...
Šta da kažem nakon svega...Ništa, treba ići dalje i pokušati da se nešto učini da ne budemo vječito osuđeni na podjele i neprijateljastva...Svi smo mi nakon svega ovoga prevareni...Najveća prijateljstva i ljubavi su obostrano postojale a toga će biti još...Svi smo imali svoja razočarenja ali bez obzira na sve dužni smo da nešto učinimo da se to prevaziđe jer nema nam druge...Nešto se mora učiniti jer ovakvo stanje je neodrživo i svi patimo...Patimo i kajemo se nakon svega...
Preporuke:
11
0
43
petak, 13 jul 2012 20:35
Danilo
@ Milorad Bogdanovic,Amir Camdzic,
Nemojte tako g-dine Milorade,niste u pravu sto se ovako obracate g-dinu Amiru Camdzicu.Sada ste ga tako sasjekli da ce covjek reci,eto,ne primaju me medju njih bez obzira na sve moje postovanje i simpatije prema njima.
Ja sam bio u istoj,a mozda i u tezoj situaciji u toku posljednjeg rata u BiH,mozda tezoj nego vi,mnogo sam izgubio od Muslimana u ratu,ali treba razlikovati Emira Kusturicu od Bakira Izebegovica,Mesu Selimovica i Osmana Djikica od Alije Izebegovica.Trebamo postovati,a ne tjerati od sebe one Muslimane koji su svjesni svog srpskog porijekla i koji nas postuju.
Nemojmo odbacivati ljude kao sto je g-din Kusturica ili g-din Amir Camdzic.
Evo,uporedi Srbe Cedu Jovanovica,Vuka Draskovica ili Natasu Kandic sa Amirom Camdzicem,pa reci koga vise volis?
A,znate li Milorade koje ce sve kritike dobiti g-din Camdzic iz Sarajeva ili njegove sredine?Isto kao i Kusta.
Pozdrav g-dinu Amiru Camdzicu,da znate da ima Srba koji vas cijene.
Preporuke:
19
1
44
petak, 13 jul 2012 22:11
Milorad Bogdanović
@Danilo
Nema potrene da me usmjeravaš na prave pute, jer koliko vidim ja i Amir smo se dobro razumjeli i izrazili smo duboko poštovanje jedan prema drugom.
Ja imam veliko poštovanje i prema vama, jer u mnogim diskusijama smo bili slični i nismo dolazili do sukoba, kao sa drugima, ali kada mi "važete" svoje i moje muke, evo da i ja svoj teg (bezveze, al sam primoran)zakačim, pa vam kažem da sam u ratu (bez poziva s pečatom) od septembra 1991 do 8.10. 1995 kada sam postao 100% RVI.
Ovaj novi život, i ovakav kakav je, zavolio sam ga više nego pre. S poštovanjem, iz najljepšeg kraja na svijetu, a to je moje Potkozarje.
Preporuke:
6
0
45
petak, 13 jul 2012 22:48
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Danilo, hvala .Da ja zaista znam da su mi srpski korijeni , znam da sam islamizirani Srbin..Volim srpstvo, mnogo znam o srpstvu , mislim mnogo više nego jedan prosječno nacionalno osvješteni Srbin pravoslavac.Naravno poznajem jako mnogo i hrišćanstvo.Ali poenta je u tome da su izvorni ideolozi nacionalnog srpstva bili mnogo mudriji nego što je to dans slučaj jer su znali nastupati jako pronicljivije, pametnije, znali su pridobiti ljude, znali su plasirati mudro ideju , ako treba i "zapakovati je" ali su znali i zato i jesu vladali a srpstvo je bilo sila na koju su se ugledali svi južnoslavenski narodi.Ali vrijeme je pred nama srpstvo će ponovo doći na ono što je izvorno bilo.
Preporuke:
4
0
46
subota, 14 jul 2012 05:15
Danilo
@ Milorad Bogdanovic,Brate,Milorade,stvarno mi je zao sto ste ratni vojni invalid,i svo postovanje za vase ucesce u ratu od prvog do posljednjeg dana.Ja vas potpuno razumijem i zao mi je ako sam vas povrijedio,ali znajte da nisam imao namjeru.Ja sam zivio u gradu gdje smo mi Srbi bili velika manjina i sad mozes zamisliti sta smo ja i moja porodica sve pretrpjeli,a kao i vi sam bio na ratistu,i to,kao sto vi kazete,bez vojnog poziva.Htio sam samo reci da su svi Muslimani bili kao Amir Camdzic ili Fikret Abdic,rata izmedju Srba i Muslimana ne bi ni bilo.Ostali bi zajedno u krnjoj Jugi,a Muslimani bi uvijek imali drugog rukovodioca u toj drzavi,kao sto je Milosevic predlagao Aliji,i bili bi i dalje cijenjeni i uvazavani kao i prije rata.Treba razlikovati ljude od neljudi,i zato pomenuh i one nase,a koji nisu nasi,Jovanovica,Draskovica i da ne nabrajam dalje.Srdacno vas pozdravljam,g-dine Milorade,i zelim vama i vasima svu srecu u zivotu.
Preporuke:
2
1
47
subota, 14 jul 2012 09:23
Andro Lutak
Bosanski Srbi će se tek suočiti sa posledicama sulude odluke svog tadašnjeg rukovodstva da se odnaci Vens-Ovenov plan. Erdogan će im u tome pomoći.
Preporuke:
1
6
48
subota, 14 jul 2012 09:29
au mile
Ova Erdoganova izjava je nezapamćeni skandal.
Želeo bih da se predstavnici naše države , koja je garant Dejtonskog sporazuma, oglase povodom ove Erdoganove izjave koja je protiv mira i ispoljava otvorene turske teritorijalne pretenzije prema Bosni.
Srbi ne žele da ikada više budu ni turski ni bošnjački vazali. Oni žele da budu svoj na svome, kao što to žele i svi ostali narodi.
Ova izjava je dobra opomena svim Srbima da preispitaju svoju bebednosnu politiku, zato što se pokazalo da priklanjanje NATO savezu nije donelo nikakve koristi, a pretnje postoje da se srpsko nacionalno biće još više usitni i razgradi.
Znači, mora se napraviti totalni zaokret u politici koja će, ako se dalje bude sprovodila dovesti do definitivnog uništenja Srba i srpskih teritorija.
Već su izvesni planovi da se Srbija svede na granice od pre 1912.
Preporuke:
4
1
49
subota, 14 jul 2012 10:02
Mirjana Niš
Sa planinarima beogradskog Železničara čekala sam Novu 1960. na Palama u domu Slaviša Vajner Čiča. Pre pešačkog uspona po vetru i snegu, noćivali smo kod Sarajlija. Moj domaćin bio je Mithat Frlj, dobro se sećam. Verovatno je bio musliman. Ugostio nas je kao najrođenije.
Šta se desilo? Pojave se nekakve Alije, obučene mržnji, pohlepi i terorizmu, zavade narod, mrzeći i svoje i tuđe. Briga KlintonaErdogana i Aliju koliko ima srba ili muslimana u Mostaru ili Sarajevu. Briga Aliju koliko će svojih da žrtvuje po nalogu Klintona u Srebrenici. Svoj lični interes "paše i subaše" ostvaruje uz tuđu pomoć, na štetu svog naroda. Tako i danas paše i subaše nastavljaju,a muslimanska sirotinja raja im se klanja. Dokle?
Zato pravoslavni srbi moraju da se ujedine u buljuk, da se ujedine od opasnosti, ne muslimana, mi smo po poreklu braća, nego imperijalnih paša i subaša. Bog da podrži Republiku srpsku, da imamo mir, da živimo od svog rada, znanja, kulture, vere, nade i ljubavi. Dobri ljudi - pridružite se
Preporuke:
5
0
50
subota, 14 jul 2012 10:38
Milorad Bogdanović
Hvala Danilo.
Eto kako se Srbi dobro, kao braća, razumiju.
P.S. Tvoje ime je bilo do polovine prošlog vijeka jako učestalo u mome kraju, a evo ponovo se "rađa" kod mlađeg naraštaja.
Preporuke:
2
0
51
subota, 14 jul 2012 17:42
Φιλοσοφία
Gospodine Amire, allah imanet na ovim vasim rijecima. Odrastajuci u Sarajevu ni ne znam za neki drugi odnos nego onaj prijateljstva i postovanja prema muslimanima. Moj djed je to prijateljstvo njegovao i nase komsije su dolazile na nasu Slavu a moj djed je odlazio na kurban kod njih. Znajte da imate moju podrsku i divljenje zbog svega sto ste rekli. Vjerujem u nasu toplu, narodsku dusu i vjerujem da cemo naci put ka pomirenju i napretku!
Izetbegović ti je mogao obećati SAMO njegove, a NE MOJE. Nadam se da ćeš to na kraju shvatiti. I ne pričaj gluposti.
(sad ide deo koji nije "politički korektan" u modernom smislu, pa ću se ovde samocenzurisati)
Sećamo se svega Tajipe, a red bi bio da se i ti ponečega prisetiš, istorija se učiteljica života!
"S Muhamedom i glupost u glavu!
Teško, Turci, vašijem dušama,
što obliste zemlju njenom krvlju!
Malene su jasli za dva hata"
Ovamo se sve drzi dobro,sem causa koji je (nisko)pao.Imas li,ba, neki posao za njega?
Uskoro ga sele iz jazbine.On se necka,jaguni...Posalji jedan sator i nekoliko kamila,da "zapojimo iznemoglog Urosa"
Ne remeti mir,mom rahmetli uspalom u Titu, Aliji...
Srecan put za Siriju.Poselami tamo sve.
Pa to je tako emotivno i nadasve setno! A da snimite vi i jednu seriju o tome, al obavezno ubacite i da se Sulejman pojavio Aliji u snu i rekao mu da Alah želi da on brine o Bosni. Uopšte ne sumnjam da bi seriju s takvim veleobrtima otkupio RTS ili Prva, te da bi je emitovali u udarnom terminu.
nešto slično je rekao/govorio firer, ali kao razlog za okupaciju Češke.
Pitanje je samo šta hoće Erdogan da postigne ovom izjavom jer on svakako nije neka naivčina. A možda se i njemu omaklo kao našem predsedniku ono da on više nikada neće biti predsednik u Prištini?
Neće vas grijat kô što ovo grije
Grki su tamo zalogaji hljeba
Gdje svoga nema i gdje brata nije'.
Pevao je Aleksa Šantić muslimanima koji su se iseljavali za Tursku. To je duboko tačno. Naši muslimani bi zaista trebalo da svoj identitet, svoj interes i svoj život utemelje na onom što je zajedničko, što ih spaja sa hrišćanskom (i ateističkom) sabraćom, Srbima i Hrvatima, a ne da baziraju strategiju na saradnji sa spoljnim centrima moći, što je u istoriji svima donelo samo zlo i nesreću – od vremena Austro-Ugarske i šuckora, preko saradnje sa Hitlerom i jerusalimskim Muftijom u Drugom ratu pa do istorijski anahrone Izetbegovećeve Islamske deklaracije, koja je postavila ideološki temelj za krvavi građanski rat u BiH. Braćo muslimani, delimo istu zemlju, isto poreklo, isti jezik, istu istoriju, imamo isti interes – mir, saradnju, dobrosusedstvo, razumevanje, razvoj u korist svih. Odbacimo ono što nas razdvaja, i prigrlimo ono što nas spaja.
Da zajedno "pokupuju" imanja, ženama i deci donesu suvenire sa putovanja, ali Turci odbiše.
Šteta, danas su Turci mogli biti baštinici evropskih ideala i svetonazora, i jezgro evropske kulturne i prosvetiteljske civilizacije. Mogli su biti stožer oko koga bi se okupila varvarska i primitivna evropska plemena, i naučiti ih da jedu iz tanjira sa priborom za jelom-kašikom i viljuškom.
Srpskim princevima iz Srpske Travunje I Svetom Vasiliju Ostroskom posveti malo vise paznje jer Trebinje i Ragusa nekada su bili centri Srpske civilizacije. Na kozari bi trebalo da se svake god kao i u Bratuncu objelezava godisnjica stradanja Srba koji su stradali u milionskim ciframa od Turske Bosnjacke-Hrvatske Ustaske ruke. S vjerom u boga i Srpskoga Roda bice vise Srpskog preporoda i Republike Srpske prag, Srpske tradicije i kulture junastva cojstva pomaze bog Braco i Sestre. Na Kozari mozda ne bi bilo lose da se podigne spomenik Momcilu Vojvodi Dujicu kao i Savi Kovacevicu jer su Cetnici i Partizani djelo Srpskoga naroda.
PRIHVATAM ..POTPUNO SI U PRAVU BRATE SRBINE...
Nije ti Izetbegović ostavio Bosnu u amanet već onaj `koji nije umeo sebe da kontroliše, a pokušao je da kontroliše svet`. Da, da, pogodio si to je Klinton. Ostavi se ćorava posla. Prvo sredi `svoje` dvorište sa Kurdima, pa pomogni Velikom bratu oko Sirije pa onda perje koje ostane od tvojih horda neka pođe za Bosnu.Pošto si veoma hrabar pođi sam, bez pomoći drugih, kao onomad. Čekaćemo te, bez brige.
Alija Izetbegović nam je vratio spahijsko-aginsko-begovski sistem.Vratile su se age, vratili se begovi, vratile se paše i subaše, vratile se spahije.
Samo koja je to pogan i da eto nismo doživjeli u vlastitim životima ne bismo vjerovali da neko može biti tako nasilan, bez osjećaja za pravdu, bez milosti, bez trunke jedne savjesti i kajanja za zlo koje čini svome vlastitom muslimanskom narodu.Tek sada postajemo svjesni onoga šta su od takve i njima slične pogani tokom historije doživjeli hrišćani i odakle a i zbog čega se vuče historijska zamrza prema osmanlijskom zulumu . Ko ne doživi "na svojoj koži" i ne može razumjeti.
Teško onom kome je musliman vlast nek mu je Bog na pomoći !!!Kad se musliman dograbi vlasti Bože sačuvaj izgubi i stid i obraz !!!
Sada potpuno razumijem !!!
Imamo naviku da se osvjestmo tek kad je kasno i nju treba iskorjeniti.
Uništili su, uz našu izdašnu pomoć, sve od škola do mašinogradnje bez koje nema napred. Zajednička nam možda nije vjera, ali nam je zajednička akutna neimaština, unazađenost i beznadežnost. Iza njih ostaje 99,9% uboge sirotinje i pokoji povlašteni lutak koji vlada sa svojim rođacima. A da, i njihove turbofolk zvijezde ili pokoja ušmrkana književnica.
Jedina novost je što su uspjeli navući narod na hipotekarne kredite tako da će veliki broj postati beskućnici. Feudalni sistem verzija 2.0.
ŠANTAVOM PESNIKU
Palim se kao suva slama
dovde mi došlo, evo,
da li je ikad iko nama
"Ostajte ovdje" pevo?!
Nego ni sami ne znamo više
ko se nad nama izređa,
i svaka čuča lakše diše
kada nam ugleda leđa.
Opet će nam se čorba presolit'
kusamo svoju nezlobu,
sad se Aleksa kosmopolit
okreće negde u grobu.
Ako mu nisu njegova "braća"
već preorala kosti...
Da li se dobro dobrim vraća?
- Sumnjam.
Bože oprosti.
*
Inače, posle 5 vekova turske vladavine, u Šantićevo vreme, u Mostaru je bilo preko 70% Srba. Danas, posle deceniju protektorata kulturnog zapada, nema ih uopšte, a nije pznato da li je i jedna javna ličnost uputila poziv Srbima da ostanu, ili da se vrate...
Pa naravno ista je to " škola " .
Prvo:Nije Bosna begovina! Ako nije otkud babin sin opet na celu Federacije! Poslije Alije, Bakir !A prije toga , babo stavio Bakiru mjesto beglerbega za obnovu Sarajeva!Kroz njegove ruke proslo (po nekim procjenama) 14 milijardi maraka pomoci, donacija i sl.Gdje su te pare!
Razmislite Srbi :jesu li date za oruzje!?
Drugo: Nisu nam Osmanlije donijele ove nase podjele!
Oni koji kratko pamte kazu podijelio nas komunizam!
Ja bih podsjetio na krvava ubistva brace , oslijepljivanje sinova , zadavljivanje oceva na srpskim srednjovjekovnim dvorovima!
Samo ostati na krvavo prestolu!
A, onda, proglase te svecom!
Lose strane Osmanlija nasle su plodno tlo bas kod Srba!( Ko danas, uvodjenje engleskih rijeci!Ima li igdje naroda na zemlji da se dijeli ko mi!Da je Srbinu u krvi da bude Hrvat (i to najgori), Bosnjak, Montenegrin!
Samo podjele braco Srbi! To nas je i dovelo dovde!
Ne osmanlije!
Mislim isto kao što pišeš, al teško da ću uskoro povjerovati u to. Ne da sumljam u tvoju iskrenost, sačuvaj Bože, al opeko sam, i te ožiljke nosim u sebi i na sebi.
Do ovoga prokletog rata imao sam najviše muslimana za prijatelje, mada mi je moja pokojna baba Zorka stalno sjetovala "nemoj unuče moje Turčinu vjerovat", i babi povjero nisam, ni kad je rat počeo. Moji prijatelji, muslimani,zbog kojih sam mogao i glavu od Srba izgubiti, ugradiše ove oznake.
Zato, Amire Čamdžiću, teški puti su pred tobom, koji kroz dve vatre vode, al nisi Ti jedini, i samo iskreni i pravedni ljudi mogu do cilja stići.
Neka te zdravlje, sreća i ljubav posluži, želi ti Srbin.
Šta da kažem nakon svega...Ništa, treba ići dalje i pokušati da se nešto učini da ne budemo vječito osuđeni na podjele i neprijateljastva...Svi smo mi nakon svega ovoga prevareni...Najveća prijateljstva i ljubavi su obostrano postojale a toga će biti još...Svi smo imali svoja razočarenja ali bez obzira na sve dužni smo da nešto učinimo da se to prevaziđe jer nema nam druge...Nešto se mora učiniti jer ovakvo stanje je neodrživo i svi patimo...Patimo i kajemo se nakon svega...
Nemojte tako g-dine Milorade,niste u pravu sto se ovako obracate g-dinu Amiru Camdzicu.Sada ste ga tako sasjekli da ce covjek reci,eto,ne primaju me medju njih bez obzira na sve moje postovanje i simpatije prema njima.
Ja sam bio u istoj,a mozda i u tezoj situaciji u toku posljednjeg rata u BiH,mozda tezoj nego vi,mnogo sam izgubio od Muslimana u ratu,ali treba razlikovati Emira Kusturicu od Bakira Izebegovica,Mesu Selimovica i Osmana Djikica od Alije Izebegovica.Trebamo postovati,a ne tjerati od sebe one Muslimane koji su svjesni svog srpskog porijekla i koji nas postuju.
Nemojmo odbacivati ljude kao sto je g-din Kusturica ili g-din Amir Camdzic.
Evo,uporedi Srbe Cedu Jovanovica,Vuka Draskovica ili Natasu Kandic sa Amirom Camdzicem,pa reci koga vise volis?
A,znate li Milorade koje ce sve kritike dobiti g-din Camdzic iz Sarajeva ili njegove sredine?Isto kao i Kusta.
Pozdrav g-dinu Amiru Camdzicu,da znate da ima Srba koji vas cijene.
Nema potrene da me usmjeravaš na prave pute, jer koliko vidim ja i Amir smo se dobro razumjeli i izrazili smo duboko poštovanje jedan prema drugom.
Ja imam veliko poštovanje i prema vama, jer u mnogim diskusijama smo bili slični i nismo dolazili do sukoba, kao sa drugima, ali kada mi "važete" svoje i moje muke, evo da i ja svoj teg (bezveze, al sam primoran)zakačim, pa vam kažem da sam u ratu (bez poziva s pečatom) od septembra 1991 do 8.10. 1995 kada sam postao 100% RVI.
Ovaj novi život, i ovakav kakav je, zavolio sam ga više nego pre. S poštovanjem, iz najljepšeg kraja na svijetu, a to je moje Potkozarje.
Želeo bih da se predstavnici naše države , koja je garant Dejtonskog sporazuma, oglase povodom ove Erdoganove izjave koja je protiv mira i ispoljava otvorene turske teritorijalne pretenzije prema Bosni.
Srbi ne žele da ikada više budu ni turski ni bošnjački vazali. Oni žele da budu svoj na svome, kao što to žele i svi ostali narodi.
Ova izjava je dobra opomena svim Srbima da preispitaju svoju bebednosnu politiku, zato što se pokazalo da priklanjanje NATO savezu nije donelo nikakve koristi, a pretnje postoje da se srpsko nacionalno biće još više usitni i razgradi.
Znači, mora se napraviti totalni zaokret u politici koja će, ako se dalje bude sprovodila dovesti do definitivnog uništenja Srba i srpskih teritorija.
Već su izvesni planovi da se Srbija svede na granice od pre 1912.
Šta se desilo? Pojave se nekakve Alije, obučene mržnji, pohlepi i terorizmu, zavade narod, mrzeći i svoje i tuđe. Briga KlintonaErdogana i Aliju koliko ima srba ili muslimana u Mostaru ili Sarajevu. Briga Aliju koliko će svojih da žrtvuje po nalogu Klintona u Srebrenici. Svoj lični interes "paše i subaše" ostvaruje uz tuđu pomoć, na štetu svog naroda. Tako i danas paše i subaše nastavljaju,a muslimanska sirotinja raja im se klanja. Dokle?
Zato pravoslavni srbi moraju da se ujedine u buljuk, da se ujedine od opasnosti, ne muslimana, mi smo po poreklu braća, nego imperijalnih paša i subaša. Bog da podrži Republiku srpsku, da imamo mir, da živimo od svog rada, znanja, kulture, vere, nade i ljubavi. Dobri ljudi - pridružite se
Eto kako se Srbi dobro, kao braća, razumiju.
P.S. Tvoje ime je bilo do polovine prošlog vijeka jako učestalo u mome kraju, a evo ponovo se "rađa" kod mlađeg naraštaja.