Uf, baš me zanima kako će B92 ovu vest da objavi... Verovatno će odmah da pozovu nekog NATO vojnog analitičara ili još bolje verskog analitičara tipa Mirko Đorđević, da izraz svoje zgražavanje.
Preporuke:
144
3
2
petak, 29 jun 2012 20:58
Demos
Treba vratiti i stari način polaganja zakletvi - sa podignutom rukom i sa spojena tri prsta.
Preporuke:
109
7
3
petak, 29 jun 2012 20:59
Žiko
Ipak se kreće.....
Preporuke:
104
6
4
petak, 29 jun 2012 20:59
Jovan
Hvala ti boze..
Doci ce dan... Kad tad
Preporuke:
119
7
5
petak, 29 jun 2012 21:02
Nevski
S` nami Bog!
Preporuke:
104
4
6
petak, 29 jun 2012 21:11
Pukovnikov učenik
Bljic i B92 možda i imaju pravo da je ovo još jedan Dačićev trik, ali su patetični u svojoj srbofobiji.
Je li bre,jel onako ko i za potpisivanja Kumanovskog sporazuma,a(ta čast i ostalo)?? Sramota,ovakvo "poetsko" lakrdijašenje jednog žandara...Kako je bre jedna ovako detinjasta nacija uopšte mogla ikada da ima državu?? Ajde sad,juriš na Kosovo,svi junaci spremte toljage!Ajde,čekaju vas tamo civili,navalite!!
Preporuke:
9
146
8
petak, 29 jun 2012 21:30
jova
Nek puknu dušmani.
Preporuke:
85
4
9
petak, 29 jun 2012 21:35
David Novaković
@vasilije
Tamo čeka imperijalistička NATO vojska zajedno sa paravojnim formacijama u vidu ''kosovke policije'' i ''kosovskog zaštitnog korpusa''. Srpski civili su ti na koje jurišaju...
Ne vidim šta je sporno, dril ko dril, jasno je da se u svakoj policiji ili vojsci sveta njeni pripadnici moraju ''indokrinisati'' na neki način, pored osećaja zajedništva treba i da poštuju hijerarhiju inače bi se lanac komande raspao u kriznim trenutcima.
Preporuke:
80
3
10
petak, 29 jun 2012 21:39
genci
Daklje,mogu da vam kažem,ovako srećan,da srpski narod,po ta vaša ljogik,uopšte ne postoji! Pa gde ste otišlji,na nebo možda, kod vaši junaci??
Preporuke:
5
83
11
petak, 29 jun 2012 21:44
Hrvoje
Ha,ha,ha,čovek prosto ne može da veruje šta sve nebeske glave mogu da smisle,ha,ha,ha...a zašto ovu zakletvu ne polažu deca po obdaništima,a??
Preporuke:
6
93
12
petak, 29 jun 2012 21:49
vasilije @ david Novaković
Pa šta je bre ta "imperijalistička NATO vojska" za ovako "zaklete" "junake",a?? Kakav je to dril?? Zar su vama ovde baš svima isprali mozgove?? Da niste možda svi žandari,a??
Preporuke:
7
94
13
petak, 29 jun 2012 21:50
Dragan
Konačno nešto valjano i u zemlji Srbiji.
Preporuke:
76
2
14
petak, 29 jun 2012 21:53
Hrvoje
A gde su vama busole za realnost?? Taj brod od države pluta li pluta-na suvom!Ha,ha,ha
Preporuke:
7
74
15
petak, 29 jun 2012 22:03
Gavrilo
Nadajmo se da ce ovi zhandari braniti Srbstvo KosMeta umesto okupatora KosMeta, kao onomad.
Preporuke:
48
2
16
petak, 29 jun 2012 22:09
olga
Ko je su to nove gluposti Jednice a specijalne operacije ?_Jel tu komandant onaj što ga zovu mali Legija?To je još ranije osmišljeno u kabinetu Tadića sa direktorom policije koji je bio direktno kontrolisana od strane Mikija Rakića.E, tada su mislili da će biti večno na vlasti;mnoge stvari koje su sami osmislili i kreirali obiće im se o glavu.
Preporuke:
8
39
17
petak, 29 jun 2012 22:10
Pingvin
Bez leda i ja ne postojim...ajde,oladite malo!
Preporuke:
4
58
18
petak, 29 jun 2012 22:14
David Novaković @vasilije
Ne znam šta Vama daje pravo da nastupate sa takve pozicije kao da jedino Vi vidite istinu, iako uporno izbegavate neke činjenice. Za sada Ustav ove zemlje obevazuje sve njene službenike da brane Kosovo i Metohiju, jer je to u interesu ove države i njenih građana. Trenutno je na Kosovu mirovna misija koja se otrgla kontroli i postala okupaciona vojska na tlu Srbije. Prestanite više da izvrćete stvari i predstavljate šiptarske secesioniste kako nenaoružane civile. Neko ko se bavi trgovinom organa ne može biti civil.
Što se tiče zakletve, kao što neko reče i u JNA se polagala zakletva da se brani bratstvo i jedinstvo pa se zna šta je na kraju ispalo.Ako će malo patriotizma ojačati timski rad ovih ljudi, ne vidim šta je tu sporno. Svugde u svetu jačaju nacionalne države, što je po meni pogrešno, ali ako je tako zašto se samo Srbiji zamera kada radi to isto. Izgleda da je problem nastao što nema više javašuka kao za vreme Tadića, kada je Kosov bilo deo Srbije ''ali se o tome nije govorilo''...
Preporuke:
54
4
19
petak, 29 jun 2012 22:16
Iljir
Aljo,da lji mene me čujete vi? Ima lji koga tamo u Srbija? Ilji svi poljako alji sigurno preljaziš u nepostojanje?Da lji si ostavilja testamenti za toljika teritorij?
Preporuke:
2
61
20
petak, 29 jun 2012 22:23
Dejan S.
Ne radi se o tome da sada svi pohrlimo i izginemo,već da zavet sačuvamo pa kad prilike bude da zakletvu ispunimo.Sve dok u nama živi vera i sećanje nije nam oduzeto,okupatori žele da mi zaboravimo ko smo i odakle smo.
Preporuke:
57
1
21
petak, 29 jun 2012 22:26
zoran
Svaka cast, zakletva je ogromna poruka svima...realno, dolazi od najmocnijih.
VELIKI POZDRAV ZANDARMERIJI!!
Zivela Srbija!
Hrvoje i Vasilije...i ja vama!
Preporuke:
72
1
22
petak, 29 jun 2012 22:35
vasilije @ David Novaković
Dakle,"šiptarski secesionisti" bavili se trgovinom organa...A šta,ako ih ima 2 000 000 jel to i toliko srpskih organa? A na NSPM-u sam danas(čini mi se) pročitao da su i oni bili objekti te trgovine,ali to ljubitelje kanibalskih optužbi uopšte ne smeta,kad treba diskvalifikovati ceo narod...a mnogo je realnijih razloga za diskvalifikaciju baš srpskog naroda,ali ne,bio je Vidovdan,vidimo samo sopstvenu mržnju prema Drugima,a za sopstvena ludačka dela prema istima smo slepi,sve je to relativno kad treba sami sebe sebi da prikažemo lepšima(drugi nas ionako dobro poznaju)...ajde sad,ko je tu lud?
Preporuke:
6
56
23
petak, 29 jun 2012 22:40
anti-žandar
Malo će da se zaklinju na Kosovo pa će onda potom da malo barikadiraju liniju prema Kosovu i da batinaju narod tamo. Na djelima se poznaju junaci. Šta su njihove reči a šta su njihova djela? Njihova djela su takva da je njihovo pozivanje na Kosovske junake nalik svetogrđu. Neka kvizlinzi lepo sledeći put daju zakletvu Bajezitu — biće poštenije, a da nama ne diraju u ono što je naše, nas koji nismo.
Preporuke:
28
3
24
petak, 29 jun 2012 23:18
Ispravite gresku!
U zakletvi se POGRESNO kaze "Bez Kosova i ja ne postojim". Moze samo i jedino "Bez Kosova ni ja ne postojim"! Ispravite to, ljudi, ne prilici da se u zakletvi "zakote" grube gramaticke greske! Inace - puna podrska ovakvom ozbiljnom pristupu - ali da ne ostane na zakletvi samo! Nego da delima pokazu da ce Kosovo braniti, i nase ljude na Kosovu. Da ne bude kao sa pevanjem himne od strane nasih fudbalera - a onda ih svaki tim razvali kao amatere!
Preporuke:
30
1
25
petak, 29 jun 2012 23:19
žandarmerijsko zakeralo
Hm,interesantna je spremnost da se časno pogine za čast,poreklo,porodicu,Srbiju...ali ne i za Kosovo!U tom slučaju bolje je i-ne postojati?!
Preporuke:
11
1
26
petak, 29 jun 2012 23:31
Vojvodjanski Srbin
Ludilu u Uzasu nema kraja.
Preporuke:
3
56
27
petak, 29 jun 2012 23:43
Danilo
Kao prvo,ne treba obracati paznju na sve ove gluposti koje pîsu provokatori,za koje mislim i nisu Srbi,a,ako i jesu,onda nisu vrijedni paznje.Hajde da im ne odgovaramo vise,sto im se vise obracamo,sve neugodnije mirisu.
Ne samo zandarmerija,nego cijela Srbija,preko svih svojih medija,da pod snagom zakona uvede svakodnevno i obavezno nazivanje KosMeta kao okupiranog dijela srpske teritorije i zakletvom da ce mo ga vratiti matici Srbiji.
To pravo nam daje Rez.SB.UN.1244,a sva priznanja tkz.drzave Kosova su nevazeca,bez ikakvog pravnog uporista u medjunarodnom pravu.
Protjerani sa svojih ognjista,Jevreji su 2 000 godina gajili nadu o povratku i govorili "Dodgodine u Jerusalemu" i vratili su se i ponovo formirali svoju drzavu.
Tako isto moramo i mi svakodnevnom govoriti za srpski KosMet.
Dogodine u Prizrenu.
Preporuke:
53
0
28
subota, 30 jun 2012 00:33
David Novaković @vasilije
Većina Albanaca podržava akcije OVK, podržava način na koji su stekli nezavisnost i podržavaju svoje političke lidere koji su dokazani kriminalci i teroristi.
Ovde ne postoje ''ljubitelji kanibalskih optužbi'' već se ljudi nadaju da će takve optužbe prikazati pravu sliku sukoba na Kosovu, sliku koja ne koristi zaplet holivudskih filmova kao paradigmu u kreiranju stvarnosti. Pripadnici srpskog naroda su činili zločine, većina njih će za to odgovarti dok se na suprotnoj strani takve stvari zanemaruju zato što su se poklopili interesi Albanca, čak ne ni većine koja živi bedno ali se zanosi albanskim nacionalizmom već raznih pojedinaca, i velikih sila. Mržnja koja se rađa između naroda je upravo rezultat jednostrane podrške i dvostrukih aršina. Kako to da su Albanci problem u zemljama koje nikad nisu bile u zajednici sa Albanijom? Kako to da sve zemlje u oruženju imaju problema sa albanskom manjinom koja koristi svoj natalitet u političke svrhe, što je svojevrstan fašizam?!
Preporuke:
37
1
29
subota, 30 jun 2012 02:01
vasilije @ david Novaković
"...manjina koja koristi natalitet u političke svrhe"...pre bi se reklo da su ovakve konstrukcije fašistoidne i,krajnjoj liniji,rasističke...jeste li Vi rođeni u "političke svrhe" za realizaciju srpskog državnog interesa biološkim materijalom,a??
Preporuke:
3
38
30
subota, 30 jun 2012 02:06
vasilije @ David Novaković
A srpski politički lideri 90-tih(neki još uvek prisutni na sceni)komšijama su "dokazani kriminalci i teroristi",a i još gore od toga! Nemojte floskulama prikrivati istinu i vašu nespremnost samopreispitivanja! Pozdrav!
Preporuke:
1
33
31
subota, 30 jun 2012 05:32
Laž i obmana
Žandarmerija je uvek bila najreakcionarniji instrument jednog nenarodnog režima. Zašto bi to bilo drukčije i u Srbiji? Njihovo oružje i snaga biće kao i uvek jedino i samo upotrebljeno protiv radnika i naroda nezadovoljnih režimom i njihovom socialnom politikom. Braniće, kao i uvek, samo kapital i favorizovane pojedince, nikad radnike i običan narod. U tome je njihova krajnje reakcionarna uloga u jednom narodu kakav je srpski. I svom tom patriotskom fantazijom rukovodi jedan Socijalista. Laž i obmana. O sramoti je i suvišno govoriti.
Preporuke:
7
15
32
subota, 30 jun 2012 07:48
Mitar Karapandža
Dokle god se držite Zakletve i Zakona ja sam uz vas.
Preporuke:
30
0
33
subota, 30 jun 2012 08:05
Srboljub
Postoji samo jedno mesto gde se ova zakletva može polagati!
Trenutno je pod okupacijom.
Post.
Pričešće u Lazarici.
A onda neko mesto odakle se vidi Taj Stub i To Polje.
A onda jednog dana...
Daće Bog
Preporuke:
43
0
34
subota, 30 jun 2012 08:56
gavrilo
uvesti zakletvu i za MINISTRE u vladi!!!
Preporuke:
40
0
35
subota, 30 jun 2012 10:11
N.N.
Ovo me je oduševilo!
Preporuke:
25
0
36
subota, 30 jun 2012 10:25
Slavisa
Dogodine u Prizrenu! Pozitivna promena. A ko je to do sada sprecavao da se koristi ova zakletva i zbog objektivnosti neka sa objavi kakva je bila stara... Mozda "zaklinjem se da cu braniti demokratiju, Krunsku ulicu i prava LBGT zajednice i male male grupe ... na vlasti? Jesam li daleko od istine, procenite sami.
Preporuke:
27
0
37
subota, 30 jun 2012 10:32
@david Novaković
Okanite se tog "vasilija", samo mu dajte priliku za šlagvort!
Zaobići ga kao smrljiv sir!
Preporuke:
33
0
38
subota, 30 jun 2012 10:38
Aleksa
Reči su vetar. Zasad žandari samo pomažu okupatoru...
Preporuke:
3
16
39
subota, 30 jun 2012 11:08
raja
Neprijatelji srpskog naroda i njegove države Srbije bi zabranili i da paminjemo naš Kosmet, a kamo li da se još zaklinjemo kako se nećemo nikada njega odreći. U te spadaju i komentatori kojima smeta zakletva.
Preporuke:
22
0
40
subota, 30 jun 2012 11:11
Ljakse Bre
Nek je na Čast i na Spasenje!
Preporuke:
25
0
41
subota, 30 jun 2012 11:50
David Novaković @vasilije 1/2
"...manjina koja koristi natalitet u političke svrhe"
Da, upravo to rade. Koriste visoku stopu nataliteta, što je biološka stvar usko vezana za pojmom društva, da bi ostvarili svoje nacionalističke pretenzije.
Opšte je poznato da Albanci dobijaju veliki novac iz dijaspore od npr. dece koja su otišla tamo i da se taj novac koristi za plansku kupovinu kuća od Srba i nasilnu izmenu etničke strukture. Pisano je o kupovini čitavih naselja i preko administrativne linije.
Kao što su Nemci hteli da nasele istok, pa je Hitler ohrabrivao da pirpadnici SS divizija da imaju što više dece samo da bi se podigao ''arijevski natalitet'' i naselio životni prostor, to isto rade i Albanci. Da ova, priznajem smela, tvrdnja nije tačna njihov argument bi bio argument prava, a ne argument moći. Činjenica je da je Albancima visok natalitet bio jedini argument za nezavisnost, za razliku od npr. Škota ili nekog drugog naroda, a onda je iz tog argumenta proisteklo sve drugo.
Preporuke:
22
0
42
subota, 30 jun 2012 11:50
David Novaković @vasilije 2/2
Albanci ne rešavaju problem visokog nataliteta kao npr. Kina, ne grade svoju zemlju da bi stvorili uslove za sve te ljude već visok prirodni priraštaj koriste u agresivnoj kampanji naseljavanja okolnih država.
Navedite jednog političara koji se bavio trgovinom organa? To što primaju donacije od mafije i stranih ambasada, to je uobičajno čak i za zapad, pa Obamu finansiraju razne korporacije, samo što je kod njih mito legalizovan u vidu lobija. Političari su političari, svugde su isti, ali vi ovde nemate lidere koji su bivši komandanti paravojnih formacija i vođe narko kartela.
Pogledajte medije kako ''pljuju'' po Nikoliću i Dačiću, zbog toga što su bili akteri devedesetih, zamislite na šta bi ličila naslovna strana Blica ili Danasa da je neko od njih optužen za stvari koje je činio Hašim Tači? Ova država je uhpasila i isporučila celokupni državni vrh iz devedeseti i poslala ga u Hag. Vreme je da se ''preispita'' ovaj sistem koji je nametnum svima posle raspada bivše Jugoslavije.
Preporuke:
24
0
43
subota, 30 jun 2012 12:00
David Novaković @vasilije
Samo da istaknem primer za gornju tvrdnju, ne želim da iko pomisli da imam išta protiv imigranata.
Kada Meksikanac pređe granicu SAD-a,on to čini da bi svom detetu obezbedio bolju budućnost,koja mu je uskrađena zbog toga što je američki kapitalizam napravio od 99% ljudi robove i siromašne.Da ne mora on ne bi napuštao svoju domovinu (uzmite primer bilo kod drugog stanovnika planete,od Libije do Avganistana,gde ljudi beže od čorbe koju je zapad zakuvao).Čak i Kinezi, koji odlaze zbog velike konkurencije, ne naseljavaju planski bilo koji deo sveta, već idu trubuhom za kruhom.
Kada Albanac, koji ima svoj dom, maltreitra srpsku porodicu, pa joj onda kao davljeniku pruži slamku u vidu kupovine kuće, to predstavlja fašizam. Jer albanska agenda pri naseljavanju severa Kosova ili juga Srbije, ili Makedonije, Crne Gore, nije bolji život, sobzirom da su te države takođe siromašne, već želja da se ti narodi isele. Koliko god su kritikovani Srbi, Albanci su ti kod koga je nacionalizam najviše izgrađen.
Preporuke:
27
0
44
subota, 30 jun 2012 12:11
Iperboreo
Stalno pozivanje na Kosovo, treba da postane deo nacionalnog folklora za sad, kao sto je postalo Jevrejima...treba graditi svest o tome da je situacija na Kosovu privremena..
Problem je (pomalo) u ovome "moj srpski narod"-posto koliko ja znam pripadnici zandarmerije mogu biti, a (to ne znam ali pretpostavljam) verovatno i jesu, neki posteni gradjani, patriote, koji nisu Srbi...
Slicno i za krst...
Preporuke:
17
0
45
subota, 30 jun 2012 12:39
rasejanje
Mnogo bi lepše i ispravnije bilo da ovu himnu zakletvu uvedu, kao što je neko napisao ovde, za ministre u vladi jer mnogo više zavisi od njih nego od Žandarmerije!
Preporuke:
12
0
46
subota, 30 jun 2012 13:27
Nimbus
To mogu da po`e na "Ja imam talenat".
Malo će da vam se zaklinjemo, pa ćemo da vas bijemo malo više.
Taman da ti što se zaklinju razumeju šta znači takva zakletva i s punim uverenjem je izgovaraju (neki su verovatno i iskreni) - logika pita: a šta zaista može njih par hiljada?
Ništa.
Tako mogu i ja da odem u crkvu i zakunem se da ću da uništim NATO.
Nek` nova vlast uvede/vrati opštu vojnu obavezu, sa istom zakletvom, pa ću da im poverujem.
Preporuke:
3
15
47
subota, 30 jun 2012 14:27
Beli Orao
""David Novaković. Ne mučite muku. Kad god se nešto u Srbiji lepo uradi kažu da je trik, laž (možda je tako) i ne znam ti šta već. Što bar malo ne sačekamo da prođe neko vreme.
Evo prošlo je više od decenije. I?
Preporuke:
10
0
48
subota, 30 jun 2012 15:28
student
PA NIJE SAMO KOSOVO SRBIJA ALOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!
Preporuke:
4
10
49
subota, 30 jun 2012 15:46
Danko B. Marin
B-92 nije objavio moj komentar gde se slažem sa njima i predlažem da pomenuta naša majka u zakletvi treba da je Sonja Liht!Ponovo poslah sličan tekst u kom bi Veran Matić pominjao svoju majku Sonju Liht i tako shvatio metaforičnost ako to nije naučio u četvrtom razredu osnovne škole!
Preporuke:
13
1
50
subota, 30 jun 2012 16:51
Dragan
Samo nemoj sutr aopet da bijete omladinu po Beogradu zbog pedera.
Preporuke:
12
0
51
subota, 30 jun 2012 17:16
Radosav
@David Novaković
Novakoviću, niste u pravu u mnogim stvarima koje se odnose na natalitet Šiptara na Kosovu.
Veliki natalitet kod Šiptara je posledica niskog nivoa njihove kulture, ali je i izraz borbe za nacionalni identitet. Međutim, to nema veze ni sa kakvom ideologijom, to nema veze sa nacističkim idejama osvajanja teritorija natalitetom. Sve nacije su prošle kroz tu fazu, pa i Srbija u drugoj polovini XIX veka.
Osvajanje teritorije je došlo kao posledica buzdovanske i izdajničke politike koju je Srbija vodila prema Kosovu i Metohiji. Kosovo bi i dalje bilo deo Srbije da je bilo više naše pameti. Da je vlast imala više pameti, sprečila bi odlazak Srba sa Kosova i obezbedila bi naseljavanje Kosova Srbima. Konačno, sprečila bi makar masovnu rasprodaju imanja posle egzodusa 1999. godine.
Ali, posle bitke...
I, šta Vam treba da se prepirete sa provokatorima?
Preporuke:
6
0
52
subota, 30 jun 2012 17:40
Koferče
Dačić se danas ogradio od ove zakletve i rekao da nije bio upoznat sa tim i da se to neće ponoviti. Još da dođe u žandarmeriju da im to lično saopšti.
Preporuke:
12
0
53
subota, 30 jun 2012 23:23
taras buljba
dajte ljudi.a,ko jos gleda beee 92 i cita bljic???ne bih sada da kaljam ugled ovih medija,ali ocigledn da su se malo pogubili.ali,malo.
Preporuke:
1
0
54
subota, 30 jun 2012 23:50
David Novaković @ Radosav
Veliki natalitet kod Šiptara je posledica niskog nivoa njihove kulture...
Kina ima visok natalitet pa ne možemo reći da je njihova kultura na niskom nivou. Naravno, sistem vrednosti u nerazvijenim zemljama je drugačiji, mnogo manje se mari za ljudski život ili budući život deteta. Nacionalni identitet koji se bazira na osvajanju tuđih teritorija je osuđen na propast, možda je to takva faza, ali to ne znači da je ona pošteđena kritike. Ne mislim da je albansko ponašanje isto kao nacističko, ali se može uporediti, kao odbrana od floskule tipa ''fašizoidna politika 90-ih'' itd., jer se oni služe prostom biologijom zarad ostvarivanja svoje agende.
Što se tiče moje polemike sa neistomišljnicima, upravo je u tome i prednost NSPM-a. Zašto, neka svako iznese svoje argumente, pa ćemo onda ''vagati''. Vi ovakvih diskustija, sem sporadičnih komentatora koji brzo budu ućutkani, nemate na portalima koji su nekakva alternativa NSPM-u, što dovoljno govori o stanju intelektualne scene.
Preporuke:
1
0
55
nedelja, 01 jul 2012 09:18
Kosovka
A u sta cemo da se zaklinjemo? U Evropsku uniju, pa da svi budu srecni. Kunemo se u ono odakle smo!
Preporuke:
3
0
56
nedelja, 01 jul 2012 11:17
Živko Peković
Slušajući zakletvu Žandarmerije potekle su mi suze radosnice. Ima nade za moj srpski narod. Nije sve zahvatila "zapadnjačka reka"!
Ne bilo nas ako predamo Kosovo. Ko smo i šta smo bez Kosova? Za Kosovo, za Čast, za Porijeklo, za Porodicu, za Srbiju!!! O, kako to divno zvuči! Bravo junaci. Ne obazirite se na izjave raznih kameleona i poniznih slugu naših neprijatelja. Ma koju funkcju zauzimali. Ne obazirte se na propagandu antisrpskog šifrovanog medija. Sve će to proći dok ima(a ima sve više) Srba kao što ste vi! Hvala vam i svako dobro od Gospoda!
Doci ce dan... Kad tad
Snimak zakletve: http://www.youtube.com/watch?v=_za2Qo2qoRc
Tamo čeka imperijalistička NATO vojska zajedno sa paravojnim formacijama u vidu ''kosovke policije'' i ''kosovskog zaštitnog korpusa''. Srpski civili su ti na koje jurišaju...
Ne vidim šta je sporno, dril ko dril, jasno je da se u svakoj policiji ili vojsci sveta njeni pripadnici moraju ''indokrinisati'' na neki način, pored osećaja zajedništva treba i da poštuju hijerarhiju inače bi se lanac komande raspao u kriznim trenutcima.
Što se tiče zakletve, kao što neko reče i u JNA se polagala zakletva da se brani bratstvo i jedinstvo pa se zna šta je na kraju ispalo.Ako će malo patriotizma ojačati timski rad ovih ljudi, ne vidim šta je tu sporno. Svugde u svetu jačaju nacionalne države, što je po meni pogrešno, ali ako je tako zašto se samo Srbiji zamera kada radi to isto. Izgleda da je problem nastao što nema više javašuka kao za vreme Tadića, kada je Kosov bilo deo Srbije ''ali se o tome nije govorilo''...
VELIKI POZDRAV ZANDARMERIJI!!
Zivela Srbija!
Hrvoje i Vasilije...i ja vama!
Ne samo zandarmerija,nego cijela Srbija,preko svih svojih medija,da pod snagom zakona uvede svakodnevno i obavezno nazivanje KosMeta kao okupiranog dijela srpske teritorije i zakletvom da ce mo ga vratiti matici Srbiji.
To pravo nam daje Rez.SB.UN.1244,a sva priznanja tkz.drzave Kosova su nevazeca,bez ikakvog pravnog uporista u medjunarodnom pravu.
Protjerani sa svojih ognjista,Jevreji su 2 000 godina gajili nadu o povratku i govorili "Dodgodine u Jerusalemu" i vratili su se i ponovo formirali svoju drzavu.
Tako isto moramo i mi svakodnevnom govoriti za srpski KosMet.
Dogodine u Prizrenu.
Ovde ne postoje ''ljubitelji kanibalskih optužbi'' već se ljudi nadaju da će takve optužbe prikazati pravu sliku sukoba na Kosovu, sliku koja ne koristi zaplet holivudskih filmova kao paradigmu u kreiranju stvarnosti. Pripadnici srpskog naroda su činili zločine, većina njih će za to odgovarti dok se na suprotnoj strani takve stvari zanemaruju zato što su se poklopili interesi Albanca, čak ne ni većine koja živi bedno ali se zanosi albanskim nacionalizmom već raznih pojedinaca, i velikih sila. Mržnja koja se rađa između naroda je upravo rezultat jednostrane podrške i dvostrukih aršina. Kako to da su Albanci problem u zemljama koje nikad nisu bile u zajednici sa Albanijom? Kako to da sve zemlje u oruženju imaju problema sa albanskom manjinom koja koristi svoj natalitet u političke svrhe, što je svojevrstan fašizam?!
Trenutno je pod okupacijom.
Post.
Pričešće u Lazarici.
A onda neko mesto odakle se vidi Taj Stub i To Polje.
A onda jednog dana...
Daće Bog
Zaobići ga kao smrljiv sir!
Da, upravo to rade. Koriste visoku stopu nataliteta, što je biološka stvar usko vezana za pojmom društva, da bi ostvarili svoje nacionalističke pretenzije.
Opšte je poznato da Albanci dobijaju veliki novac iz dijaspore od npr. dece koja su otišla tamo i da se taj novac koristi za plansku kupovinu kuća od Srba i nasilnu izmenu etničke strukture. Pisano je o kupovini čitavih naselja i preko administrativne linije.
Kao što su Nemci hteli da nasele istok, pa je Hitler ohrabrivao da pirpadnici SS divizija da imaju što više dece samo da bi se podigao ''arijevski natalitet'' i naselio životni prostor, to isto rade i Albanci. Da ova, priznajem smela, tvrdnja nije tačna njihov argument bi bio argument prava, a ne argument moći. Činjenica je da je Albancima visok natalitet bio jedini argument za nezavisnost, za razliku od npr. Škota ili nekog drugog naroda, a onda je iz tog argumenta proisteklo sve drugo.
Navedite jednog političara koji se bavio trgovinom organa? To što primaju donacije od mafije i stranih ambasada, to je uobičajno čak i za zapad, pa Obamu finansiraju razne korporacije, samo što je kod njih mito legalizovan u vidu lobija. Političari su političari, svugde su isti, ali vi ovde nemate lidere koji su bivši komandanti paravojnih formacija i vođe narko kartela.
Pogledajte medije kako ''pljuju'' po Nikoliću i Dačiću, zbog toga što su bili akteri devedesetih, zamislite na šta bi ličila naslovna strana Blica ili Danasa da je neko od njih optužen za stvari koje je činio Hašim Tači? Ova država je uhpasila i isporučila celokupni državni vrh iz devedeseti i poslala ga u Hag. Vreme je da se ''preispita'' ovaj sistem koji je nametnum svima posle raspada bivše Jugoslavije.
Kada Meksikanac pređe granicu SAD-a,on to čini da bi svom detetu obezbedio bolju budućnost,koja mu je uskrađena zbog toga što je američki kapitalizam napravio od 99% ljudi robove i siromašne.Da ne mora on ne bi napuštao svoju domovinu (uzmite primer bilo kod drugog stanovnika planete,od Libije do Avganistana,gde ljudi beže od čorbe koju je zapad zakuvao).Čak i Kinezi, koji odlaze zbog velike konkurencije, ne naseljavaju planski bilo koji deo sveta, već idu trubuhom za kruhom.
Kada Albanac, koji ima svoj dom, maltreitra srpsku porodicu, pa joj onda kao davljeniku pruži slamku u vidu kupovine kuće, to predstavlja fašizam. Jer albanska agenda pri naseljavanju severa Kosova ili juga Srbije, ili Makedonije, Crne Gore, nije bolji život, sobzirom da su te države takođe siromašne, već želja da se ti narodi isele. Koliko god su kritikovani Srbi, Albanci su ti kod koga je nacionalizam najviše izgrađen.
Problem je (pomalo) u ovome "moj srpski narod"-posto koliko ja znam pripadnici zandarmerije mogu biti, a (to ne znam ali pretpostavljam) verovatno i jesu, neki posteni gradjani, patriote, koji nisu Srbi...
Slicno i za krst...
Malo će da vam se zaklinjemo, pa ćemo da vas bijemo malo više.
Taman da ti što se zaklinju razumeju šta znači takva zakletva i s punim uverenjem je izgovaraju (neki su verovatno i iskreni) - logika pita: a šta zaista može njih par hiljada?
Ništa.
Tako mogu i ja da odem u crkvu i zakunem se da ću da uništim NATO.
Nek` nova vlast uvede/vrati opštu vojnu obavezu, sa istom zakletvom, pa ću da im poverujem.
Evo prošlo je više od decenije. I?
Novakoviću, niste u pravu u mnogim stvarima koje se odnose na natalitet Šiptara na Kosovu.
Veliki natalitet kod Šiptara je posledica niskog nivoa njihove kulture, ali je i izraz borbe za nacionalni identitet. Međutim, to nema veze ni sa kakvom ideologijom, to nema veze sa nacističkim idejama osvajanja teritorija natalitetom. Sve nacije su prošle kroz tu fazu, pa i Srbija u drugoj polovini XIX veka.
Osvajanje teritorije je došlo kao posledica buzdovanske i izdajničke politike koju je Srbija vodila prema Kosovu i Metohiji. Kosovo bi i dalje bilo deo Srbije da je bilo više naše pameti. Da je vlast imala više pameti, sprečila bi odlazak Srba sa Kosova i obezbedila bi naseljavanje Kosova Srbima. Konačno, sprečila bi makar masovnu rasprodaju imanja posle egzodusa 1999. godine.
Ali, posle bitke...
I, šta Vam treba da se prepirete sa provokatorima?
Kina ima visok natalitet pa ne možemo reći da je njihova kultura na niskom nivou. Naravno, sistem vrednosti u nerazvijenim zemljama je drugačiji, mnogo manje se mari za ljudski život ili budući život deteta. Nacionalni identitet koji se bazira na osvajanju tuđih teritorija je osuđen na propast, možda je to takva faza, ali to ne znači da je ona pošteđena kritike. Ne mislim da je albansko ponašanje isto kao nacističko, ali se može uporediti, kao odbrana od floskule tipa ''fašizoidna politika 90-ih'' itd., jer se oni služe prostom biologijom zarad ostvarivanja svoje agende.
Što se tiče moje polemike sa neistomišljnicima, upravo je u tome i prednost NSPM-a. Zašto, neka svako iznese svoje argumente, pa ćemo onda ''vagati''. Vi ovakvih diskustija, sem sporadičnih komentatora koji brzo budu ućutkani, nemate na portalima koji su nekakva alternativa NSPM-u, što dovoljno govori o stanju intelektualne scene.
Ne bilo nas ako predamo Kosovo. Ko smo i šta smo bez Kosova? Za Kosovo, za Čast, za Porijeklo, za Porodicu, za Srbiju!!! O, kako to divno zvuči! Bravo junaci. Ne obazirite se na izjave raznih kameleona i poniznih slugu naših neprijatelja. Ma koju funkcju zauzimali. Ne obazirte se na propagandu antisrpskog šifrovanog medija. Sve će to proći dok ima(a ima sve više) Srba kao što ste vi! Hvala vam i svako dobro od Gospoda!