Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Pred Srbijom neizvesnost, Dačić u utakmici života

Komentari (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 28 jun 2012 21:02
Žiko
Veoma objektivan komentar.
Preporuke:
55
3
2 četvrtak, 28 jun 2012 21:02
Dušan
Precizna i poštena analiza, čestitke Đorđu Vukadinoviću.
Preporuke:
50
3
3 četvrtak, 28 jun 2012 21:04
Miloš
Baš tako, sledi nam neizvesnost jer jedino u Srbiji je izgleda sve moguće. Pohvala gospodinu Vukadinoviću na još jednoj kvalitetnoj analizi.
Preporuke:
38
2
4 četvrtak, 28 jun 2012 21:18
Deda Mića, penzioner
Sa novom Vladom pred Srbijom je neizvesnost, sa starom Vladom na čelu sa DS i Borisom Tadićem pred Srbijom bi bila potpuna izvesnost - Srbija bi nestala za kratko vreme. Razlika je očigledna.
Preporuke:
80
3
5 četvrtak, 28 jun 2012 21:28
Dragan
"Ova vlada je neka vrsta mačke u džaku, od koje će mnogi imati velika očekivanja i na jednoj i na drugoj strani, a neće moći svi da budu zadovoljeni", rekao je Vukadinović u izjavi Tanjugu.


Da, ali ako smo realni velikih očekivanja od ove vlade nema. Niko od njih nema neke sposobnosti, a što je još gore očigledno nema ni volje da nešto suštinski menja već bi samo da idu linijama manjeg otpora, i to će i biti takva vlada, vlada kompromisa sa okupatorskom silom u Srbiji, uz nastojanje da se ugodi što većem broju građana, ali ugodi ne u praksi već retorički, praznom pričom (jer neka konkretna dela od ove vlade se ne mogu očekivati).

Vidim ovu vladu samo kao prelazni period ka sledećoj koja bi, ako se narod dozove pameti, mogla biti istinski nacionalna vlada koje bi mogla konačno pokrenuti neke promene i učiniti konkretne korake da se izvučemo iz ove septičke jame u koju su nas uvalili petooktobarski revolucionari i njihovi DOSmanlijski naslednici.
Preporuke:
45
3
6 četvrtak, 28 jun 2012 22:19
Svetislav Kostić
Dačić je zakasnio za dobre četiri godine. On je više direktnio nego indirektno odgovoran za politički i teritorijalni sunovrat Srbije. Sa Dačićem, Radikalima i Koštunicom, uprkos Tadiću, idajici srpskih nacionalnih interesa, Zapad ne bi postigao ni desetinu dezintegracije srpskih interesa sa Kosovom i Metohijom, a i drugdje. A što se tiče Dačića, sačekajmo kako će da se postavi u ovom mandatu. Teško da će moći da nešto ispravi od ranijih grehova, a ti nisu mali.
Preporuke:
54
4
7 četvrtak, 28 jun 2012 22:48
Beli Orao
@Svetislav Kostić. Dačić nije objektivno mogao da dođe a ovo mesto ranije. On je ove napuderisane prešišao u finišu i dokazao da je za klasu bolji od njih. Iz pepela je digao SPS. Lično mu želim sve najbolje.
Preporuke:
24
17
8 četvrtak, 28 jun 2012 23:00
Danilo
Naravno da ce biti tesko ispraviti sve sto je pogresno uradjeno za posljednjih 12 godina.Kao da je uragan harao Srbijom,sve je unisteno i trebace vremena za oporavak najmanje onoliko vremena koliko je trajalo ovo nevrijeme.
Od cega poceti,pitanje je sad,para u kasi nema,stizu rate za procerdane kredite,KosMet kao sablja nad vratom,nezaposlenost,korupcija,kriminal,nepotizam,pad morala na najnize grane,unistena vojska,bankarstvo,poljoprivreda,pa ovi prethodni,stvarno,nista ne ostavise u normalnom stanju.

Neka je Bog u pomoci novoj Vladi i Predsjedniku.Neka im Bod da mudrosti i hrabrosti da Srbiju vrate na normalni kolosjek.
Preporuke:
37
6
9 četvrtak, 28 jun 2012 23:04
XXX
Šta se primate, pa Dačić onomad dobi priznanje za najevropejca godine, a Toma će tek da dobije, čim Hilari urgira u Briselu!
Preporuke:
17
4
10 četvrtak, 28 jun 2012 23:06
Zeka
Nema neizvesnosti. Jednom zauvek: politika evrointegracija za Srbiju jedino moze znaciti njenu sopstvenu dezintegraciju!

Dugo su mnoge lagali da EU i Kosmet nemaju nikakve veze. "Kuvali su zabu", a ta zaba je srpski narod. Sada je zaba skuvana! To se jasno vidi po rezultatima majskih izbora i po sastavu srpske Skupstine.
Preporuke:
25
1
11 četvrtak, 28 jun 2012 23:13
mare
Ne znam za vas ali meni ovo liči na osvetu I.Dačića žutima zbog izručenja njegovog polititičkog oca Slobodana Miliševića na Vidovdan 2001.Polako verujem da je Ivica Dačić najpametniji političar u Srbiji.Demokratskoj stranci će prijati malo opozocija da svoje redove očiste od lopova pa da probaju 2016 da urade nešto ali mislim da će opasno pasti i biće tu negde na 15% na sledećim izborima.Jako je bitno da koalicija SNS-SPS-URS uzme i Beograd koji je po meni "najveći plen"posle ovih izbora.SNS ako budu dobro radili mogu da očekuju rast popularnosti ali ako budu loše radili čekaju ih neizvesni izbori 2016.Očekujem da se smeni Tijanić sa RTS-a obećao je Toma ::)
Preporuke:
26
4
12 četvrtak, 28 jun 2012 23:16
Lav
Problem Parada ponosa, to je lako rešiti , odobriti im u nekom beogradskom buđaku, neka se gicaju..., test je KiM i standard građana.

Treba očekivati agresivniji pritisak albanskih fašista na preostalo srpsko stanovništvo, tu nema kapitulacije, mora se preko UN tražiti zaštita od Rusije , Kine i većine članica, ne sme se odstupiti u odbrani naših interesa.
Geostrateški kurs će se menjati, Dačić i Nikolić će biti prisiljeni da se okrenu od Tadićevih prijatelja...!
Preporuke:
23
3
13 četvrtak, 28 jun 2012 23:23
moja ocekivanja
Ja ocekujem da nam samo vrate malo nacionalnog ponosa i nista mi drugo ne treba. Nerealno je ocekivati da se ekonomska situacija drasticno poboljsa.
Preporuke:
26
2
14 četvrtak, 28 jun 2012 23:24
Dimitrije
Djordje je u pravu kao i uvek u pravu, što ovi na POLITICI lažu ali neće više.Novo vreme novi ljudi.Gori od Bujoševića ne mogu da budu a tako volim da čitam POLITIKU pa makar i nemao sa čime da je kupim ali zato je sloboda lepa.Nazdravlje.
Preporuke:
13
2
15 četvrtak, 28 jun 2012 23:27
mp
zbog likova kao Dacic, mnogi od nas smo odavno ostali bez sansi ali ne svojom krivicom; Cak i ako Dacic ikada vise bude pobednik, sa takvim odavno vec vidjenim karakterima svi smo gubitnici bez nove sanse da popravimo zivotni rezultat. Dacic, Dinkic uopste srpska politika je jedno najobicnije ruglo. To je lice koje znao da pokazemo svetu bas takvo kockasto Dacicevo.
Preporuke:
6
11
16 četvrtak, 28 jun 2012 23:30
Dimitrije
Djordje je kao i uvek u pravu ali što ovi na POLITICI lažu, neće više.Novo vreme novi ljudi.Gori od Bujoševića ne mogu da budu a tako volim da čitam POLITIKU pa makar i nemao sa čime da je kupim ali zato je sloboda lepa.Nazdravlje.
Preporuke:
3
7
17 četvrtak, 28 jun 2012 23:37
Peter RV
Slazem se potpuno sa Vukadinovicem da ce ova vlada bit izlozena svakojakim pritiscima, ali ovo je vlada koja je najblizija narodu. Treba je pomoci sa svim sto se mogne.
Ako Dacic ocisti nesto od one ogromne gomile smeca koja se nagomilala od 5og Oktobra, naovamo, on ce izvrsit njegovu patriotsku duznost. Vise se ne moze ocekivat.
Preporuke:
11
4
18 četvrtak, 28 jun 2012 23:40
Penta
@Beli orao@Danilo.
KOga vi sažaljevate i kome to želite dobro. Da zatvorim oči pred onim ko je uništio ko zna koliko života u ovoj Srbiji. Ja od njih tražim da izađu pred narodni sud i da tamo kažu šta su radili. Na žalost ovakvih kao ova dvojica ima u Srba ko pleve. Dakle, nije problem u vladajućima već u ovakvima. A njih, ko što rekoh, ko pleve. Kako sa ovakvima izaći na kraj. Sada će početi popovanje i mudrovanje, sve u pravoslavnoj tradiciji a da ni sami ne znaju šta je to. Od ovakvih samo dalje......
Preporuke:
5
7
19 četvrtak, 28 jun 2012 23:46
fristajlo
Ne bi me ni malo iznenadilo da iz ove Dačićeve Vlade ispadne Dinkić sa URS-om, a uključi se- Koštunica sa DSS-om.
Nešto se kuva...
Preporuke:
23
3
20 petak, 29 jun 2012 00:02
SKY
Dačić može da očekuje samo podmatanja jer svi mediji ostaju pod kontrolom zapada i žute kaste.
Raditi u takvoj informativnoj blokadi je nemoguće! Gledam već danas kako je počeo informacioni rat.
Preporuke:
16
2
21 petak, 29 jun 2012 00:30
Sreten
A šta fali gej paradi?
Preporuke:
8
38
22 petak, 29 jun 2012 01:03
Svetislav Kostić
Beli Orao, da ih je "prešišao", jeste! Za mene lično satisfakcija kada si predočim Tadićevo izduženo lice. Srbija ostaje unikatan slučaj da jedna politfigura sa krajnje skromnim koeficijentom inteligencije uspjela da se naciji nametne i drma zemljom i ljudima jednu dobru deceniju.
Preporuke:
18
2
23 petak, 29 jun 2012 04:37
Istoricar
Kako mi je poznato, Tadic i kompanija je zavrslila sve u vezi Kosova. Ne znam sta to Dacic moze da uradi gore od onoga sto je vec uradjeno. Drugo, nema vise finansiranje medija iz inostranstva i medijska kritika znacice njihov kolaps i prestanak finansitanja od strane drzave. Kritika na racun Dacica ce dolaziti prevashodno od Jovanovica i Draskovica jer od njih ne postoje veci cinici na srpskoj politickoj sceni. Slusajte pazljivo kako Draskovic prica o Dacicu i zapitajte se - kako je moguce da je neko toliko zloban, ironican i cinican? Veliki pritisak ce dolaziti od nekih kadrova predhodne vlasti jer se plase da ce dobiti otkaz. Na kraju, SPS uvek moze da racuna na podrsku biraca (7-10%) pod uslovom ako ne dodje do kraha penzijskog sistema. Velike sile za sada imaju preca posla od Srbije. Takodje Dacic je po politickoj snazi na trecoj poziciji i ne vidim dobro sta to moze da ga ugrozi pored DS i SNSa.
Preporuke:
5
2
24 petak, 29 jun 2012 05:25
Branislav
Slažem se sa g.Vukadinovićem u oceni: rad nove vlade za sada apsolutna nepoznanica i da Srbiju očekuje neizvestan period u narednim mesecima. Što se tiče g.Ivice Dačića - čini mi se da je on od svog politčkog učitela preuzeo motiv koji se u suštini svodio na: "Država - to sam ja". U njegovim obrazloženjima se uglanom vidi da je njemu preča lična ambicija - od opšteg dobra naroda. Jer on je do ovog izbora došao pretežno nastojeći da zadovolji ličnu ambiciju - i sam kaže da to ni rukovodstvo SPS nije tražilo. No kako je kod nas decenijama deo kulture tako reći - da ljudi na društvenim funkcijama (normalno) pretpostavljaju lične potrebe društvenim (mada bi trebalo da je obrnuto) to mnogim ljudima izgleda kao - prirodan izbor. Ovo što je g.Nikolić izveo - a g.Dačić prihvatio više izgleda kao improvizacija nego dobro smišljena vlada, vođena principima. No vreme koj dolazi će to najbolje pokazati.
Preporuke:
5
3
25 petak, 29 jun 2012 05:36
Smarač
Nema mesta nikakvoj radosti. Oko 700000 je nezaposleno, kriza ide na krizu, a, povrh svega ljudski život se sve manje ceni. Konstatacija da se radi o mački u džaku je optimistička. Sudeći po svetskim dešavanjima, može doći do kraha mnogih vrednosti, od prava na život, što ljudi, što dece, pa do novih shvatanja vlasništva, svojine. Moguć je i neorobovlasnički sistem, ali i haos.
Preporuke:
9
1
26 petak, 29 jun 2012 06:49
Zoran
Bez DSS-a u vladi sve ostaje po starom,Evropa nema alternativu i parcanje Srbije se nastavlja, mozda se ceo proces cak i ubrza, a mi cemo da sedimo, kukamo,gledamo i nadamo se da cemo sve promeniti na iducim izborima sto ce svakako biti prekasno.
Preporuke:
12
5
27 petak, 29 jun 2012 07:29
Katarina
Tako je to kad ga (ih) ne lustriras na vreme.
Preporuke:
5
8
28 petak, 29 jun 2012 09:07
Mirko Pavlović
Strateške odluke,pre svega one koje se tiču Kosova, vlada može da donosi samo uz jasnu i snažnu podršku Rusije (koja verovatno neće izostati).Mnogo ozbiljnija pitanja su unutrašnja i tu će morati da se "zasuču rukavi".A gej parada ? Nikakav problem - na Ušće,u Prdinu baru ili uz obrazloženje da postoji veliki bezbedonosni rizik.
Preporuke:
7
1
29 petak, 29 jun 2012 09:09
Mikula Mali
Mislim da je Đorđetov komentar odličan.Ali isto tako sam ubedjen da Dačić može da napravi čudo ako ga ne potroši njegovo lično okruženje.Ima nešto u sebi što drugi nemaju i mislim da ga treba podržati.Kritike javnosti treba da ga upozoravaju da ne bude brzoplet.Ako nauči da pre svake izjave povuče sebe za peš od sakoa tj ako omudra može biti odličan premijer!
Preporuke:
6
1
30 petak, 29 jun 2012 11:38
Milodan
Moram (nevoljno) da priznam da se ovoga puta slažem sa izjavom Đorđa Vukadinovića.
Jedino što očekujem od nove vlasti je oslobađanje medija. I ništa više.
Preporuke:
3
3
31 petak, 29 jun 2012 12:44
MilošRS
Nadam se da će Srbin u Dačiću da ga natjera da je odigra za narod . I to maestralno ,i sve nas pozitivno iznenadi .
Preporuke:
6
2
32 petak, 29 jun 2012 13:24
MilošRS
Asta la vista Čedomire .
Preporuke:
6
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner