Управо тако, господине Вукадиновићу. Наши се људи превише примају и "пале" на различите боје, па им промакне суштина. Радујем се промени, али дај Боже да нам не преседне.
Препоруке:
112
2
2
уторак, 26 јун 2012 17:07
Gavrilo
Fala Bogu da ChedoMir nece biti deo te "vlade".
Sve druge kombinacije su manje opasne po Srbiju i Srbstvo.
Препоруке:
109
7
3
уторак, 26 јун 2012 17:12
.......
Баш као што се тако може тумачити и истицање новог председника како до сада из Брисела „није чуо ни један захтев који Србија не би могла да испуни“. Насупрот томе, ја мислим да је таквих захтева већ било исувише и „старомодно“ верујем да би, рецимо, окретање леђа Републици Српској или, пак, уклањање српских институција на Космету било подједнако скандалозно и неприхватљиво без обзира на то да ли тај пројект спроводили „плави“, „црвени“ или „жути“.
Ђорђе, овим сте све рекли. Нема се шта додати ни одузети
Препоруке:
94
2
4
уторак, 26 јун 2012 17:16
pm
Kostunica dr Vojislav, Canak pogonski inzenjer Nenad, Jovanovic dramaturg Cedomir... i nisu za nasu vladu, svako iz jasnih razloga, makar i razlicitih.
Sta ce npr. prvi ponovo u vladi kad onu onako kukavno predade izdavsi radikale, itd.
Sta drugi, licki vojvodjaner srijemske provenijencije.
I sta treci, nije valjda da bi nam bio treca sreca, on onakav.
Препоруке:
42
32
5
уторак, 26 јун 2012 17:21
...
Све честитике г. Вукадиновићу на још једној одличној анализи. Нема овде нигде ни принципијелности ни патриотизма. И ја се помало прибојавам напредњачког кукавичјег јајета. Али видећемо.
Препоруке:
68
8
6
уторак, 26 јун 2012 17:21
case
Briga Ruse za formiranje vlade u Srbiji.Rusi nemaju dovoljno jak interes i ćao.
Препоруке:
24
42
7
уторак, 26 јун 2012 17:21
Moravac
Analiza odlicna samo sto sapunice imaju lep zavrsetak ,a ovo mi sve vise lici na "Komendiju"
Препоруке:
59
1
8
уторак, 26 јун 2012 17:27
принципи и мачков реп
немојте имати никакву дилему око тога да, шта год изјављивали, заправо сви покушавају да владу направе, то јест, да у владу уђу и да у њој заузму што боље позиције. А они који на крају у томе не буду успели саопштиће нам како „нису желели да се одричу својих принципа“ и да „овако састављена влада неће саставити ни годину дана“.
Баш тако. Гурају се, а они који иѕвисе, биће као бајаги да нису ни хтели. Видели смо сви њихове "принципијелности", свих редом.
Препоруке:
57
0
9
уторак, 26 јун 2012 18:14
Душан
Ђорђе Вукадиновић је потпуно у праву. Стално неке приче о страним факторима и амбасадама, као да ови унутрашњи центри моћи не постоје или нису заинтересовани. На њих смо потпуно заборавили! Ко финансира највеће странке, за чије интересе? Јасно је да тајкуни стоје иза свега, јер сем ЛДП-а и ДСС-а, који су испали из комбинација, како је Ђорђе одлично приметио, све остале странке одговарају и Западу и Истоку. Шта је онда пресудило ако не тајкуни?
Препоруке:
50
1
10
уторак, 26 јун 2012 18:31
Шешељевац
Више не постоје "наши". Сада постоје само "своји" који су заправо "њихови". То је доказан начин да буду "своји" а то је уједно једино што њих интересује.
Препоруке:
53
0
11
уторак, 26 јун 2012 18:34
Радознао
Питање аутору:
Зашто "Политика" данас рециклира текст "Гужва на постољу", доле стоји датум 26.6.2012, иако је он објављен 29.5?
Препоруке:
32
0
12
уторак, 26 јун 2012 18:41
НСПМ web
По објашњењу људи из Политике, ради се о техничкој грешци.
Срдачан поздрав
Препоруке:
31
0
13
уторак, 26 јун 2012 18:43
Dijapazon
"Strani faktor" je na Blakanu popusio jer njihov najveci projekat NABUCCO, zbog koga je sve i radjeno pocevsi od Kosova pa na dalje, uopste nema sanse da zazivi. Sada im je sve jedno u sustini, jer im je osnovni cilj da ponovo izazovu nekakve sukobe i time sprece izgradju Juznog Toka i energetsku konsolidaciju Juzne Evrope i Rusije.
Препоруке:
46
0
14
уторак, 26 јун 2012 18:44
ДС = СНС
ДС = СНС
Тако једноставно, а тако болно. Под условом да схватиш. Ако не схватиш, боље ти је. Томофанатицима је лепо.
Препоруке:
47
11
15
уторак, 26 јун 2012 18:44
Peter RV
Slazem se sa Vukadinovicem, da je interes stranaca za srpsku vladu, ovoga puta -znatno opao. (nemam nikakvu 'inside information', jedino takvi slicni osjecaj). Kao sto Vukadinovic kaze, ni Ruse ni Amerikance, ne interesuje mnogo da 'srpska' vlada bude 'njihova'. Amerikancima, zbog toga sto nemaju vise ni koske da joj bace (a zadovoljni su sa 'status quo'), a Rusima bi donijela glavobolju zbog pretjeranih srpskih nada povodom Kosova (koje Rusi ne mogu ispunit, bez rata). Rusi vjerovatno ne vole Jovanovica, koji je, za razliku od Kostunice,ipak jedan doslijedni 'anti-Rus'. Nije mi jasno, medjutim, zasto Vukadinovic smatra da bi 'neutralni' Kostunica bio neprihvatljiv za Amerikance. Sto im je on zgrijesio od one daleke, vrlo djelimicne, paljevine ambasade?
Gresnici koji se pokaju su jos bolji vjernici. Ovo nam Nikolic dokazuje svakoga dana, zar ne?
Препоруке:
21
25
16
уторак, 26 јун 2012 18:57
ЖУТИ КМЕР
Наводно, Руси су максимално залегли за владу СНС-СПС-УРС, напредњаци са своје стране нуде све живо,
а ви као знате из у почетку текста поменутих "добро обавештених кругова" - да нису. Хајте, молим вас...
неки имамо "треће око", и то да Русија одлучује нама је сасвим јасно.
уосталом био је и чланак о томе у Новостима.
Препоруке:
7
32
17
уторак, 26 јун 2012 19:18
Вид
Поред Руса и запада ето, и ја сам прилично незаинтересован за целу ову комедију око формирања владе. Једноставно, јасно је да Србија нема"играче за ову утакмицу" коју играмо, а који би могли да нам донесу некакав резултат. притом мислим пре свега на ситуацију са КиМ, јер то је без сумње најбитније питање и проблем са којим се суочавамо. Нажалост, изгледа да тако не мисле и они који ће формирати будућу владу, ко год то био. Многима од њих је КиМ уствари само сметња, тако да се стварно бојим онога што нас чека. Трагично је што у овако одсудним ми тешким тренуцима по државу и народ ми на челу имамо клапу потпуно неталентованих, себичних политиканата (нема ту политичара), али и то је резултат негативне селекције која је код нас присутна деценијама уназад. Неко је овде рекао, само кад ЛДП није ушао у владу,било биу то погубно за српство. Објасните ми разлику између Чеде и Дачића?!Патриота Дачић би да се "разграничи" са Шиптарима и тиме им да 90% КиМ, а издајник Чеда би им дао 100%.
Препоруке:
44
2
18
уторак, 26 јун 2012 19:36
Kiril
Nema vise visine(kao nekada)u Vukanovim komentarima.
Препоруке:
21
13
19
уторак, 26 јун 2012 19:48
Radosav
Sudeći po ovom sjajnom tekstu, nama nista neće biti bolje niti drugačije ni ako se Rusi angažuju oko formiranja vlade u onoj meri u kojoj je do sada zapad bio angažovan. Jer pozivaju odnosno guraju praktično iste stranke osim LDP-a i DSS-a. Ne kažem da se ne slažem sa napisanim, naprotiv, samo sam malo razočaran jer sam se nekako uvek adao da će sa Rusima biti bolje.
Препоруке:
12
8
20
уторак, 26 јун 2012 19:59
Metodije
DJ.Vukadinovic je odlican,nikada bolji!!!
Препоруке:
17
18
21
уторак, 26 јун 2012 20:08
Vladimir Dž
Ja sam hteo da pitam gospodu urednike, da li oni uopšte misle da je umesno pisati o tome da se svet sprema na još veću integraciju. Imamo tekst u Politici pod naslovom “Поделом до уједињења ЕУ“ gde se u uvodnom delu kažeПреображењу Европске уније, заједнице 27 суверених држава континента, у Савез (сједињених) европских држава нема алтернативе, сажети је закључак изјава за „Политику” шефова дипломатија Немачке, Аустрије и ЛуксембурMene recimo uopšte ne interesuje ko će biti u sastavu nove vlade jer su svi odreda za pristupanje EU tako da se oni neće ništa ni pitati kako će se voditi ovaj deo Evrope. Po meni je ovo sve potpuno deplasirano i neproduktivno razmišljati o tome.Da li vi Gosp Vukadinoviću imate neki stav o budućoj evropskoj federaciji? Ili pak prepuštate nama da i dalje o tome upozoravamo dok vi našu scenu razobličujete?Možda ja nisam u pravu, možda je bitnije da razlučimo da li će biti DS+SPS+LDP ili SNS+SPS+URS. Meni svaki ovaj sabirak daje isto.
Препоруке:
22
6
22
уторак, 26 јун 2012 20:42
Душан
@ Vladimir Dž
Ви нисте изнели ниједну примедбу на сам текст, него замерате што се пише о тој теми (формирању владе), а не о некој другој (уједињењу ЕУ). Ни ово последње није на месту јер је Ђ. Вукадиновић већ писао о томе о чему причате, а на сајту имате неколико новијих текстова такође посвећених истој теми.
Препоруке:
18
4
23
уторак, 26 јун 2012 20:51
Биљана Николић
Сапуница улаѕи у нову сеѕону јер народ је тако хтео на иѕборима.
Сапуници се не види крај, још јој је гледаност на првом месту, мада гледаоце очи пеку од мехурића иѕ сапунице.
Немојте евентуалну смену глумаца у сапуници иѕједначавати са ѕавршетком сапунице - Устав је још на снази, ако он падне, пада и последња клапа у сапуници.
Препоруке:
38
2
24
уторак, 26 јун 2012 22:03
Шешељевац @ Vladimir Dž
Будућа eвропска федерација ће (ако је буде) бити творевина à la федерација, или српски речено, назови федерација. Ради се заправо о "федерализму пројеката" а не о политичкој, економској и социјалној хомогенизацији ЕУ. Наиме, не предвиђа се постојање европских политичких партија, европских минималних надница, европских пензија - да наведем само оно што интересује просечног грађанина.
Осим тога, та творевина неће имати основне прерогативе државе - европску војску и европску спољну политику. Чак и уз херојску претпоставку да бароницу Ештон третирамо као доказ постојања европске дипломатије, остаје питање одбране. В.Британија је већ ставила до знања да јој не пада на памет да постане део те назови федерације, а пошто су Енглеска и Француска једине две чланице ЕУ које имају релативно респектабилне армије, то је јасно да ће та будућа "федерација" остати џиновско тржиште са џиновском бирократијом. Никакве заставе, химне,Ромпуји и Ештонке не могу то изменити.
Препоруке:
14
0
25
уторак, 26 јун 2012 22:05
a gde je tu rešenje
Utiče ovaj,ne utiče onaj, grabe se pozicije, takođe se i nude itd. Kvalitet ljudi, konkretni planovi i potezi koji bi označili izlazak iz duboku krize se uopšte ne pominju. Naša politička klasa je sastavljena od gomile neozbiljnih likova koji nisu dostojni svojih godina a kamoli odgovornisti koji već godinama imaju.To dugo traje. I dokle tako?
Препоруке:
8
0
26
уторак, 26 јун 2012 22:08
МП
Апсолутно тачна констатација о правим победницима. Рекао бих да је то Пирова победа.Одлично урађен посао БТ саветничког тима о малој излазности и што већем броју патуљастих партија у Скупштини је успео.Колатерална штета био је губитак врха власти.Место председника Републике,од Запада признатог као ЛЕГАЛНО изабраног.Тај губитак значи да сада постоји Светионик са кога се ЈАВНО могу осветлити сви сегменти српске политичко криминалне крчме.Сада,после избора почело је јавно објављивање правог стања у Србији,поготово у финансијском сектору.Професор Зец и Небојиша Катић оголели су пред вишемилионским аудиторијумом бесмисао сиустемско-привреног стања Србије.Било која изабрана Влада брзо ће се суочити са огромним незадовољством и новим изборима.Да су грађани пре два месеца знали за чињенице о скором краху здравственог система,резултати избора били би знатно другачији.Зато сматрам да су садашњи ,од Ђорђа идентификовани победници,то заправо само тренутно. На следећим скорим изборима им је крај.
Препоруке:
13
1
27
уторак, 26 јун 2012 22:19
Здравко
Изванредни Љубомир Кљкић је у својој књизи "Колапс Србије и корисни идиоти" навео један врло интригантан појам који се зове "лажна застава". Наиме, кухари аранжери, светске политичке сцене, Американци, односно њихови Институти и Фондације, одавно су установили овај појам. Парафразираћу, ради се о ко уфол алтернативним опцијама, уствари димним бомбама за замагљивање. Принцип, доказан у пракси, на терену, упалио је и у Србији. Лажна застава је СНС односно Тома Николић, и то доказује сваким даном. Главни циљ, укидање Радикала, је остварен, тако да сада чак ни у Скупштинским преносима, народ неће моћи да чује овај нејаки, глас разума. Залуд се Војвода из сужањства, упео из петних жила да отвори очи народу. Димна бомба је одрадила своје а Тома понио лажну заставу промјена. На страну остаје питање зашто и како је овај човјек понио ту заставу. Част многим члановима и симпатизерима напредњака, има ту и паметних и промућурних људи, часних и поштених али заведених. Генерал Делић је то и схватио!
Препоруке:
18
2
28
уторак, 26 јун 2012 22:29
Воја
У свом тексту сте написали нешто што чини јако битан делић овог нашег мозаика и што је, мени лично, помогло да схватим због чега се неки процеси, којих сам свесан али чији узрок нисам знао, дешавају. Искрено Вам хвала и срдачан поздрав.
Препоруке:
5
1
29
уторак, 26 јун 2012 22:38
Vladimir Dž
@Dušan – a kakvu bi trebao primedbu da iznesem kad sam autor kaže da njega interesuje kakvu će politiku vlada da vodi, ne personalna pitanja. Pa ako je to proevropska vlada onda je vrlo lako naći odgovor – politika će biti ona koju MMF zacrta kad ih pozovemo da nam daju novu pozajmicu. Neznam šta je tu nejasno.
Voleo bi da mi nađete bilo koji tekst gde on piše o čvršćem povezivanju EU. Zapravo, bilo kog autora bilo kada. Mnogo sam više na stranim sajtovima i vidim da je to tamo hit tema već godinama a kod nas se još uvek pitamo da li će budući premijer moći da vodi politiku bez odobrenja MMFa. Našao sam jedan autorov pasus koji može da se tumači različito.
Елем, ако Мађарска тако пролази, ако се са Грчком ради ово што се ради, можемо само замислити шта би тек било са Србијом уколико би једног дана ушла у Унију и уколико би којим случајем покушала да води самосталнију националну политику.
Recimo ja bi mogao da zaključim da je bolje slušati naredbe inače će biti strašno. Tačka.
Препоруке:
5
5
30
уторак, 26 јун 2012 22:42
student
Što kaže on vinar Živković izbori u Srbiji su konkures za 30.000 radnih mesta.Srbija je postala najobičnija partijska država,svaki treći čovek je učlanjen u nekoj stranci a svi sa istim ciljem da sebi obezbede bolji život.Fakultet je izgubio smisao,jer sad je bolje da se učlaniš u neku stranku i lagano nosiš zastavice,skupljaš potpise,deliš upaljače i olovke,kroz pet godina u najgorem slučaju možeš raditi u svojoj mesnoj zajednici,a znam za ove koji čine vlast u nekoj opštini primaju svaki mesec 30.000 din.a ne rade ništa,plus može još da se nagrebe.Iz politike u Srbiji niko ne izlazi,jedino ako bude uhapšen ili umre,treće ne postoji.Sva javna preduzeća u Srbiji moraju da se privatizuju.
Препоруке:
11
0
31
уторак, 26 јун 2012 22:48
Немања
Странци се овог пута много мање мешају у састављање владе јер су свесни да су уништили СРС,а ДСС свели на свега 7% гласова. Њих сад и не занима ко ће формирати владу јер све странке које су у парламенту, осим поменутог ДСС-а, воде исту политику.
Препоруке:
22
2
32
уторак, 26 јун 2012 22:52
Рин о-о то
По мени није недоумица да ли је у питању „страни фактор“ или су тајкуни. Па тајкуни су овде „страни фактор“. Можда то нису у Русији али овде јесу. Да би постали одрживи тајкуни за то је (као и за све) потребно одобрење „страног фактора“. Кључно је, мислим да и Г. Вукадиновић то каже, а то је да овде идеја не сме да прође (која је супротна интересима „страног фактора“) а све остало је дозвољено у „малој бари...“ у којој је „најбитније“ ко су „наши“? Идеја која се зове: боље за Србију и њене националне интересе је забрањена а у овом акваријуму број пирана је небитан само да из њега не цури вода, да им ваљда непокваси тепих. Педантно, за понос и за украс ово служи модераторима судбине овог народа. Све је „страни фактор“ а тек секундарно као производ тога испливава наше блато!
Препоруке:
10
0
33
среда, 27 јун 2012 00:29
Gordana
Odskora sam , zaista, nezainteresovana za sastav vlade. Sta to treba da bude razlicito sa ovim igracima?NAJVAZNIJE SE VEC DESILO - DINKIC JE , USVAKOJ MOGUCOJ VARIJANTI, PONOVO OTEO SVE PARE!!!!!OPET KOZA CUVA KUPUS!Nemamo sta da ocekujemo.Dali ce dodatno da nas zaduzi ili ce Rusi da daju pare, njemu i pajtasima je sve jedno.Taj covek nas sistematski i kontinuirano unistava od 2000-te godine, i nema ko da ga SPRECI u tome. NEVEROVATNO!Ostalo je jos da proda i profucka EPS, Telekom i Komercijalnu banku, pa se posle toga vise nece interesovati za ulazak u vlade, jer ih vise ni nece biti!Svira, covek ,po Nisu! Zavrsio poso pa slavi!
Препоруке:
11
0
34
среда, 27 јун 2012 01:42
Simana
Kad pomislim samo da ce u svakoj kombinaciji onaj nesrecni Zarko Obradovic ostati ministar i prosvete i nauke (znam da je on takav kakav je i previse srecan a ovo "nesrecni" upravo to i znaci- srecni i presrecni ... a lukavi ministar), pitam se sta li cemo i kako cemo mi i dale sa njim i s njim jednakima - gorim od gorega.
Препоруке:
10
0
35
среда, 27 јун 2012 03:02
Светислав Костић
@ Душанe! Ви Владимира Џ.нисте схватили. Владимир Џ један је не само високо образовани савременик, него ријетко добро обавјешрених учесника у дебатама. Аутор ауторског текста с правом не прима озбиљно вишенедељну игру са образовањем владе. По мени ни у овој гарнитури неће се наћи ниједан српски патриот у конвенцијалном смислу. Ово је заправо право вријеме да се рашчистее рачуни. Али и у овој влади сви од реда нису ништа мање јефтини кариијеристи на дјелу. Запад то зна и зто не брине бригу.
Препоруке:
9
1
36
среда, 27 јун 2012 03:27
Danilo-1 dio
Ne bih,ni u kom slucaju,ovaj postizborni period biranja Vlade Srbije nazvao sapunicom,niti bih minimizirao ovaj proces,niti bih rekao da se EU i SAD manje aktivno mjesaju u sastav srpske Vlade.Situacija je komplikovanija nego sto se moze misliti.Kako onda objasniti da EU i SAD jasno kazu da nece saradjivati sa Vladom u kojoj je Kostunica,zasto Hilari,pa Svedska,pa Njemacka,pa V.Britanija (Bler) svakodnevno lobiraju za priznavanje tkz.drzave Kosovo i svakodbevno dolaze na KosMet?Zasto pucaju po Srbima na sjeveru KosMeta?Kaze g-din Vukadinovic da je po njihovoj proceni najvazniji posao vec zavrsen i da su sada u pitanju samo finese i nijanse.Nista oni nisu zavrsili g-dine Vukadinovicu,ama bas nista.
Препоруке:
16
0
37
среда, 27 јун 2012 03:46
Danilo-2 dio
Priznavanje tkz.drzave Kosovo im nije uspjelo,Rez 1244 i dalje stoji,iako su imali namjeru da je zamjene nekom drugom.
A,sta ce sa srpskim narodom na KosMetu,g-dine Vukadinovicu?Vrlo gadna stvar,niti ih mogu protjerati,niti,ne daj Boze,pobiti.
Vise su nezavisne R.Srpska,ili Abhazija i J.Osetija,iako ih niko nije priznao.
Prijem Srbije u NATO nije uspio,kao sto im nece uspjeti,kako je Cobel rekao,odvajanje Vojvodine i Raske.
Republika Srpska im ostaje nerijesen slucaj u koju se sve vise odomacuju Rusi.
Ako Srbija ostane izvan NATO-a,sve baze i raketni stitovi u Rumuniji i Bugarskoj im padaju u vodu,jer im iza ledja ostaje "crna rupa" sa mogucom ruskom bazom u Nisu.
Nista to nije naivno.
Sa Crnom Gorom igraju igru toplo-hladno,cas ih napadaju,a cas hvale ne bi li ih uvukli u NATO,a Srbiji i R.Srpskoj zatvorili izlaz na more.Neki dan je u Podgorici bila delegacija NATO-a,a zapadni politicari ne izbivaju iz nje.
Srbija je u jednoj velikoj i teskoj globalnoj utakmici.
Препоруке:
25
0
38
среда, 27 јун 2012 06:21
Jасна Симоновић
Извините, а ко су "плави"?Мени уопште није јасно зашто се формира влада кад уопште нема шта да ради, одн. на сцени су улични закони јер хиперпродукција неразумних прирепака закона захтева људе од морала и знања....У политичким странкама мислим да нема квалитетних, мислим учених и са искуством, људи ни за одбор неке месне заједнице, а камоли за озбиљну владу...барем се не виде на "конкурсној листи"!...све најбоље...
Препоруке:
8
0
39
среда, 27 јун 2012 06:46
Данко Б. Марин
Ти НАШИ који дођу на власт мораће да реше НАШ(ЕУ!!) проблем који је зацртала ЕУ,а Венсан Дежер нагласио: 24 приватизације! Наша или туђа ЕУ зна да се ради о високој корупцији ... Лако ће ЕУ себи у Србији дићи популарност,тешко ће се НАШИ корумпирани политичари одлучити како да одсеку грану са које нам певају о својој изузетној мисији,о свом изузећу из закона!
Препоруке:
7
0
40
среда, 27 јун 2012 06:58
Mehur i mehurići......
@Биљана............улаѕи у нову сеѕону.......Šta bi sada, .... trebalo da vas opominjem kako gramatički pravilno niste u stanju napisati reč? Forstellung......Vorstellung.Ne pripadate li i vi ovoj sapunici?
Препоруке:
2
3
41
среда, 27 јун 2012 08:11
Danilo
@Zdravko,
Pobogu covjece,o cemu vi pricate,pa SRS je bila na izborima,pa sto narod nije glasao za njih.
I Nikolic je bio u SRS pa je redovno gubio izbore od Tadica i zato je mijenjao taktiku i formirao novu stranku,koju danas podrzava Putin i cak nudi novac za formiranje Vlade SNS-SPS.
A Kostunica daje podrsku Nikolicu,kako to objasnjavate?
DSS je patriotska stranka,pa sta,jedva 7 %.
Dakle,po vama,i jos po mnogima,SNS je izdajnicka stranka,kao i DS i LDP,sto,prema vasem misljenju,govori da je 90 srpskih glasaca izdajnicki raspolozeno.
Pa,ako tako mislite,onda vam nista drugo ne preostaje nego da mijenjate narod,kao Gavrilo u filmu "Tri karte za Holivud".
Препоруке:
11
5
42
среда, 27 јун 2012 08:33
ЖУТИ КМЕР
Наводно, Руси су максимално залегли за владу СНС-СПС-УРС"Случајно" ће бити састављена баш поменута влада."Случајно" конзуним баш сада напушта амбасадорско место...Konuzin: Uskoro odlazim iz BeogradaPolitika, 06:00, 27.06.2012.Ruski ambasador je rekao da Srbiju vidi kao zemlju koja prolazi kroz period transformacijeAleksandar Konuzin, odlazak, Beograd, napušta, ambasador Rusije
Препоруке:
0
1
43
среда, 27 јун 2012 08:39
@Danilo@Zdravko
Побогу човече, зар Ви нисте чули за ствари као што су застрашивања, изнуривања,"стављања до знања", упозорења,отворена или прикривена уцењивања, штапови и шаргарепе... укратко манипулације јавним мњењем доведене до савршенства?
Препоруке:
11
3
44
среда, 27 јун 2012 09:23
poenta
"тумачити и истицање новог председника како до сада из Брисела „није чуо ни један захтев који Србија не би могла да испуни“. Насупрот томе, ја мислим да је таквих захтева већ било исувише и „старомодно“ верујем да би, рецимо, окретање леђа Републици Српској или, пак, уклањање српских институција на Космету било подједнако скандалозно и неприхватљиво без обзира на то да ли тај пројект спроводили „плави“, „црвени“ или „жути“."
Ovo je ključno. I dok to ne shvatimo neće biti boljitka. I uvek ćemo se iznova paliti kao "mladi majmuni" i upadati u već pripremljene šeme za naivne.
Препоруке:
5
0
45
среда, 27 јун 2012 09:24
Žiko
Predstoje teški dani. Narod nezadovoljan a ćuti, čini mi se pritjeran uza zid. Ukoliko vlada bude vodila politiku koja vraća dostojanstvo čovjeku narod će najvjerovatnije da ćuti i dalje i da pokuša da izdrži. Vraćanje dostojanstva i obraza za sada će biti dovoljno da se odlučno odupre pritiscima i da se po pitanju Kosova kaže NE, bar što se sjevernog dijela tiče a to je i neka realnost koju moramo shvatiti jer nismo Rusija a niti bi ona zbog toga išla u sukob sa bilo kim u Evropi ili sa Amerikom. Sjever bi se mogao izvući. Narod je gladan ali u ovom slučaju glad će izdržati zarad malo dostojanstva. Biće potrebno mudrosti, zapad će malo zatezati ali na kraju ima i on interese ovde i kasnije bi mogao ovde nešto i da uloži, pored Rusa naravno. Zarad sebe moramo koketirati i sa jednim i sa drugim....ali ostati svoji na svome. Politiku prema susjedima promjeniti, bez poniznosti sa njima. Republiku Srpsku maksimalno podržati i graditi i dalje čvršće odnose. Od ex YU makar nju smo zaslužili.
Препоруке:
7
0
46
среда, 27 јун 2012 10:14
Нимбус
Јесте ли приметили да је Војводина "отишла"?
Препоруке:
6
1
47
среда, 27 јун 2012 10:32
Лаповац
То што смо забрљали на последњим изборима неће баш тако лако да се поправи. Зато браћо Срби, држављани Србије ћутите и трпите, па на следећим изборима мало више памети у главу.
Препоруке:
8
1
48
среда, 27 јун 2012 10:36
Биљана Николић@Mehur i mehurići......
Мешање латиничних и ћириличних слова (у мом случају приликом употребе тастатуре), спада у правописне грешке, не у граматичке.
Ето, опет сте нешто научили, први пут о немачкој фонетици и правопису, сад о српском правопису.
Препоруке:
11
0
49
среда, 27 јун 2012 10:49
брм
одличан текст о виртуелној стварности..
међутим у правој стварности бирачи су подељени у два блока - неолиберални и антинеолиберални, а по класичном на десницу и на левицу...
а) изјаснили су се недвосмилснео против и ДС и СНС-а и УРС-а и ЛДП-а јер су добили мнооого мање гласова од очекиваних, изјаснили су се генерално против неолибералног концепта (успех белих листића, НОПО, СПС који је експлодирао на "држависзтичку"/националну жваку, ДССа који је добио запањуће гласова на онако дебилну кампању, увек узорних националиста Мађара...)
б) на изборима је апсолутно тријумфовала десница
базична воља бирача гази се
а) гледе антинеолиберализма сваким учешћем ДС-а УРС-а и ЛДП-а у власти
б) гледе катастрофе левице учешћем а поготово оваквом набеђеном важношћу СПС-а и идејом да се странци која НИЈЕ победила ДС, предвођеном Тадићем који је кататрсофално поражен на изборима уопште повери мандата..
мислим да је главно питање а што ми уопште гласамо кад се чини тачно супротно нашој вољи.
Препоруке:
7
3
50
среда, 27 јун 2012 11:49
Srba 2012
Da li Srbija uopste ima vise politicku elitu? Za koga su Srbi na poslednjim izborima glasali? Paradoksalno je da je onaj koji je najvise profitirao najgori igrac, a eto sada je on u poziciji da se poigrava ,flertuje,odugovlaci sa odlukom. Mozda je njegova uloga vec unapred izrezirana u nekim tamo kuloarima. Mozda je krajnji ishod ipak formiranje DS-SNS vlade(sto je cilj Zapada) ali prethodno mora da se iscrpu sve moguce i nemoguce konbinacije i opcije.Mi vise i nismo u poziciji da nesto promenimo jer smo i sami letargicni, lenji , sebicni i umorni ,strasno umorni ,od svega sto nam se dogadjalo godinama... Da li ce nas bankrot zemlje kome smo svakim danom sve blizi naterati da trazimo nova resenja?
Препоруке:
4
1
51
среда, 27 јун 2012 12:00
Manasko
Izgleda da će svoje minulo bahato ponašanje DS platiti gubitkom vlasti, rekao bih, potpuno zasluženo. Medjutim, zabrinjava me ponudjena alternativa. Naime, srpska politicka elita je neoprostivo losa (najblaže receno), nema nijednog politickog subjekta koji bi ulio malo nade prosecnom srbinu. Ali, nemojmo se zavaravati, od svih losih, najmanje losi su ovi iz DS-a. Ponavljam najmanje loši, ipak su na vrhu političkog otpada.
Pa ko nam je kriv kad nismo uspeli, za predhodnih 10-15 god. da iznjedrimo nijednog čoveka dostojnog poštovanja, koji bi, uzgred, hteo da se lati politike i pri tom ne dobije bas debeo djon na obrazu. Ubedjen sam da se takav rodio u vreme komunizma i sada sa svojih 30-50god. veme mu je da se politicki promovise, šta li ga sprečava?
Vraćam se na temu, mali smo narod, mala država, ali zar baš ne mozemo bolje "use i u svoje kljuse", moramo li da se priklonimo ovim velikim, pa ko moze da nas voli više do nas samih?
Препоруке:
5
1
52
среда, 27 јун 2012 13:30
Светислав Костић
@ Danilo Zdravku (среда, 27. јуна, 09:11 ч.)
Данило: од вас гола демагогија када Здравку импутирате (мада га не оптужујете) да су "90 посто бирача издајице" јер нису гласали за доказане патриотске странке, а то су, тврдим, једино и доказано СРС и ДСС Коштунице. Овдје један цитат на ту тему Косте Чавоског из његове студије на 8 страница од 15 октобра 2010.
"Demokratija predstavlja kompromis između minimalne mudrosti i neodgovorne gluposti. Ako u tom kompromisu prevlada neodgovorna glupost "PROSTOG SVETA", koju zloupotrebljavaju moralno neodgovorne stranačke vođe, demokratija se preobraća u ohlokratiju – vladavinu ološa".
Danilo: Тај, од Косте Чавоског поменути прости свет, није издајник, него неодговорни, непросвјећени и глуп: Јер подложан индоктрисању и манипулацијама. У том погледу српски бирач може да се пореди са њемачким бирачем из године 1933 у прошлом вијеку. А и посљедице сличне: И Њемачка и Србија територије изгубиле.
Препоруке:
6
0
53
среда, 27 јун 2012 14:57
Jasna*
"Navodno ovog puta Rusi su najvise zalegli da se formira vlada"
Meni se cini da to nije bas navodno.To sto je Dacic u poslednje vreme trckao u Rusiju,nece biti da je bas sad resio da je obilazi kao turista!
Препоруке:
7
7
54
среда, 27 јун 2012 16:51
Vladimir Dž
@Костић – Slažem se. Vreme je da se podvuče crta i napravi jasna projekcija kuda idemo kao narod i da se politički odredimo naspram onog kako globalisti kroje svet.
Čitajući mnoge strane autore koji su ujedno prave patriote, vidim da su odavno postavili liniju razgraničenja: da li si za predaju nacionalnog suveriniteta ili si pak pragmata, karijerista, sebičnjak. Tu nema dileme.
Mlatimo praznu slamu oko pitanja koja su nebitna. SNS koji se deklerišu kao patriotska partija ulazi u koaliciju sa URS koji su globalisti bez premca. Ja to sebi nikad nebi mogao da dopustim, verovatno zbog obraza i časti. U filmu Težina lanaca američki i kanadski antiglobalisti govore ko su dinkićevci, pa i pored toga SNS smatra da su oni OK.
@Šešeljevac – razumem vašu dobru nameru ali veoma grešite. Čitajući stranu istoriju nikad nisam naišao da su velmože i oligarsi želeli delimičnu ili ograničenu vlast. Za njih nema kraja. Za njih je sve ili ništa. Ovo danas što mi vidimo su koraci u tom pravcu.
Препоруке:
5
0
55
среда, 27 јун 2012 19:20
Здравко&Данило
Господине Данило, ја би био пресрећан да сте ви у праву а ја престрашени демагог. И ја навијам за вас и ваше ставове, али гледајте шта се догађа на терену. Остављам могућност, да се понови случај Милорада Додика. Он је дошао на власт у Републици Српској на СФОРовим тенковима. Био миљеник Запада, нада и узданица. Али је преокренуо ћурак наопако и сад га нема чак ни у Викиликсовим депешама. Има али у негативним конотацијама, за њих. Ако то понови Тома Николић, скидамо капу и гинемо за њега. Али, не вјерујем да је Империја баш толико весло сисала. А да је Војвода толико необавјештен. Или је добар глумац. Ако је ово, све у свему, велики дриблинг Српске Радикалне Странке. Онда су стратези ове битке велики, стварно велики Срби. Онда су одиграли на "лажним заставама" дамин гамбит. И добили прву битку, дошли на власт. Вријеме је пред нама, треба бити оптимиста упркос мраку који нас опкољава. Можда сијевне и обасја.
Препоруке:
10
0
56
среда, 27 јун 2012 19:43
Danilo
@ Svetislav Kostic,
G-dine Svetislave,vi znate koliko vas cijenim i dijelim vase misljenje.
Nisam ja prosipao demagogiju,nego sam samo htio odgovoriti onima koji pronose pricu da je Nikolic izdajnik,kao i Tadic.
Ja tvrdim da Nikolic nije izdajnik i da je narod,dajuci njemu glasove,napravio pravu stvar,poslavsi Tadica u aut.
Slazem se sa rijecima Cavoskog,koje vi navodite.Narod moze biti,u pojedinim momentima,manipulisan i neodgovoran,ali zasto?Zato sto biva pritisnut sa svih strana,ek.sankcijama,ratovima,bijedom,prijetnjama itd,ali to ne traje vjecno,cim se narod osjeti iole sigurnijim,manje pritisnutim,on izrazi pravo misljenje,kao sto je bilo na posljednjim izborima.
I jos nesto u vezi SRS i Seselja.Vi,Svetislave, znate koliko smo mi u Srpskoj obozavali Seselja,njegovu inteligenciju,patriotizam,ali isto tako,moramo shvatiti da Seselj ne moze biti drzavnik,njegov rjecnik je,ponekad,toliko vulgaran da ga diskredituje kao ozbiljnog politicara.
Zato je Tomo formirao SNS.
Препоруке:
3
3
57
среда, 27 јун 2012 21:43
@Danilo@Svetislav Kostić
По Вама народ може бити изманипулисан кад је притиснут претњама а на последњим изборима је изразио своје право мишљење.
То би онда значило да нам више нико и ништа не прети. Коначно можемо бити мирни. Проблем Косова, Војводине, Рашке више не постоје и нико више не утиче на јавно мњење у Србији и не покушава да те проблеме реши на штету Србије. Било би лепо да је тако, али није.
И друго, признајете да је Шешељ велики патриота и супериорно интелигентан али ето, понекад се мало незгодно изражава. А за озбиљног политичара је по Вама најважније да има лепе манире и да буде слаткоречив. Почев од Александра Македонског преко Наполеона до нашег књаза Милоша, нико од великих државника није патио од лепих манира.Стварали су државе и царства а за лепе манире их није било брига. Напротив.
Препоруке:
5
4
58
среда, 27 јун 2012 22:13
Danilo
@ Svetislav Kostic,
G-dine Svetislave,ne zelim se s vama nadmudrivati,ali vam moram reci da ovo sada ipak nisu devedesete godine,kada je SAD i EU hegemonija bila na vrhuncu.Sada su druga vremena,problema ima,naravno,ali ovo nije vrijeme za ek.sankcije,bombardovanje itd.Rusija je ojacala,ravnoteza se uspostavlja i narod Srbije je svjestan toga,to se vidi u svakodnevnom zivotu.Srbija je malo odahnula,Srpska isto,sada su tu i Rusi kojih nije bilo devedesetih i upravo zbog te cinjenice smo i bili agresovani na svaki moguci nacin.
Sto se tice Seselja,opet vam kazem nije ovo vrijeme ni Aleksandra Velikog,ni Napoleona ni Dzingis Kana,niti ljudozdera,ako hoces.
Ne kazem ja da politicar mora biti snishodljiv i nemojte mi stavljati u usta sto nisam rekao,ali treba biti u najmanju ruku kulturan sa rijecnikom koji nikoga ne vrijedja,a neslaganje se moze izraziti u diplomatskom kodeksu ponasanja.
Uostalom,evo kako je Seselj prosao na izborima sto je najbolji barometar njegove popularnosti.
Препоруке:
2
1
59
среда, 27 јун 2012 23:55
Рин о-о то
Просто је невероватно да се Војиславу Шешељу овде налазе мане и од њега тражи тактичност у ситуацији када само њему намењен притвор (и никоме другом у „савременом свету“) траје десет година без пресуде! „Савремени свет“ је овде само синоним за технолошку савременост. У свему другом је брутално антихуман и цивилизацијски ретроградан. Питање је само да ли ће се зауставити на робовласничком степенику. Дакле, некритично мерење у Срба више није само ситуациони произведени синдром (пропагандом). То мерење је постало део помереног хабитуса. Помињање Шешеља треба да буде ресурс за афирмацију херојства у овом народу а не прилика за шамарање деценијски везаног и не- обичног човека, уз то још и Србина. Тај губитак такта за важно, важније и најважније је адут напред поменутог планираног померања и пропаганде. Још кад се овде рационализује онда им нико не може оспорити да успевају у планираном.
Препоруке:
5
0
60
четвртак, 28 јун 2012 08:16
Danilo
@ Rin o-o to,
G-dine,izvinjavam se,iako se ne obracate meni,osjecam se prozvanim u vezi Dr V.Seselja,pa vam moram reci da sam,jos od ratnih dana,bio veliki postovalac Dr Seselja i da evo vec 10 godina saucestvujem u njegovim mukama i herojskom drzanju u Hagu.On je dokaz nepobjedivosti srpstva,otpora fasistickom IV Rajhu i najzlocinackijoj Imperiji svih vremena.
Redovno pratim sudjenje,molim se Bogu za njegovo zdravlje i da vec jednom izidje na slobodu.
Druga je stvar sto sam misljenja da Seselj ne moze biti drzavnik.Evo vidimo da EU i SAD otvoreno kazu da nece saradjivati sa Vladom Srbije u kojoj bi se nalazio Kostunica.
Meni je bilo jako zao kad sam vidio da SRS nije presao cenzus,to je bilo strasno,narod ih je ostavio na cjedilu,ali treba se upitati zasto je to tako?Zasto narod nece Seselja i SRS?Zasto?
Mozda sto je predizbornu kampanju povjerio supruzi umjesto Martinovicu,tako kazu neki radikali.
Nikolica podrzava Moskva,a Seselja takodje,gdje je onda greska?
Препоруке:
2
2
61
петак, 29 јун 2012 02:03
Светислав Костић
Пријатељима - Владимиру Џ. и Данилу захваљујем на њиховој пажњи. А Код Данила се извињавам да сам се заборавио у тону. Иначе Данила и његов текстове веома цијеним и никда не пропустим да не прочитам Данилове ставове и виђења. Одједаред сјећам дашак слободноумља. Најважније да Тадић не не позира из дана у дан. А Николић је ипак син своје родне груде Србије.
Препоруке:
2
0
62
уторак, 03 јул 2012 19:40
Слободан
Предстоје нам тешки дани и то независно од тога које ће странке чинити владу, јер је предходна влада учинила, што јавно што тајно, све да поткопа сваки ослонац Србији - и економски и у погледу Косова и Метохије. Не видим шта је добро наследила ова будућа влада. Једино, ако је то добро, да се народ неће бунити, одвикнут од избора, одн. уверен од 2000. да џабе излази на изборе - резултат је све гори и гори.
Sve druge kombinacije su manje opasne po Srbiju i Srbstvo.
Ђорђе, овим сте све рекли. Нема се шта додати ни одузети
Sta ce npr. prvi ponovo u vladi kad onu onako kukavno predade izdavsi radikale, itd.
Sta drugi, licki vojvodjaner srijemske provenijencije.
I sta treci, nije valjda da bi nam bio treca sreca, on onakav.
Баш тако. Гурају се, а они који иѕвисе, биће као бајаги да нису ни хтели. Видели смо сви њихове "принципијелности", свих редом.
Зашто "Политика" данас рециклира текст "Гужва на постољу", доле стоји датум 26.6.2012, иако је он објављен 29.5?
Срдачан поздрав
Тако једноставно, а тако болно. Под условом да схватиш. Ако не схватиш, боље ти је. Томофанатицима је лепо.
Gresnici koji se pokaju su jos bolji vjernici. Ovo nam Nikolic dokazuje svakoga dana, zar ne?
а ви као знате из у почетку текста поменутих "добро обавештених кругова" - да нису. Хајте, молим вас...
неки имамо "треће око", и то да Русија одлучује нама је сасвим јасно.
уосталом био је и чланак о томе у Новостима.
Ви нисте изнели ниједну примедбу на сам текст, него замерате што се пише о тој теми (формирању владе), а не о некој другој (уједињењу ЕУ). Ни ово последње није на месту јер је Ђ. Вукадиновић већ писао о томе о чему причате, а на сајту имате неколико новијих текстова такође посвећених истој теми.
Сапуници се не види крај, још јој је гледаност на првом месту, мада гледаоце очи пеку од мехурића иѕ сапунице.
Немојте евентуалну смену глумаца у сапуници иѕједначавати са ѕавршетком сапунице - Устав је још на снази, ако он падне, пада и последња клапа у сапуници.
Осим тога, та творевина неће имати основне прерогативе државе - европску војску и европску спољну политику. Чак и уз херојску претпоставку да бароницу Ештон третирамо као доказ постојања европске дипломатије, остаје питање одбране. В.Британија је већ ставила до знања да јој не пада на памет да постане део те назови федерације, а пошто су Енглеска и Француска једине две чланице ЕУ које имају релативно респектабилне армије, то је јасно да ће та будућа "федерација" остати џиновско тржиште са џиновском бирократијом. Никакве заставе, химне,Ромпуји и Ештонке не могу то изменити.
Voleo bi da mi nađete bilo koji tekst gde on piše o čvršćem povezivanju EU. Zapravo, bilo kog autora bilo kada. Mnogo sam više na stranim sajtovima i vidim da je to tamo hit tema već godinama a kod nas se još uvek pitamo da li će budući premijer moći da vodi politiku bez odobrenja MMFa. Našao sam jedan autorov pasus koji može da se tumači različito.
Елем, ако Мађарска тако пролази, ако се са Грчком ради ово што се ради, можемо само замислити шта би тек било са Србијом уколико би једног дана ушла у Унију и уколико би којим случајем покушала да води самосталнију националну политику.
Recimo ja bi mogao da zaključim da je bolje slušati naredbe inače će biti strašno. Tačka.
A,sta ce sa srpskim narodom na KosMetu,g-dine Vukadinovicu?Vrlo gadna stvar,niti ih mogu protjerati,niti,ne daj Boze,pobiti.
Vise su nezavisne R.Srpska,ili Abhazija i J.Osetija,iako ih niko nije priznao.
Prijem Srbije u NATO nije uspio,kao sto im nece uspjeti,kako je Cobel rekao,odvajanje Vojvodine i Raske.
Republika Srpska im ostaje nerijesen slucaj u koju se sve vise odomacuju Rusi.
Ako Srbija ostane izvan NATO-a,sve baze i raketni stitovi u Rumuniji i Bugarskoj im padaju u vodu,jer im iza ledja ostaje "crna rupa" sa mogucom ruskom bazom u Nisu.
Nista to nije naivno.
Sa Crnom Gorom igraju igru toplo-hladno,cas ih napadaju,a cas hvale ne bi li ih uvukli u NATO,a Srbiji i R.Srpskoj zatvorili izlaz na more.Neki dan je u Podgorici bila delegacija NATO-a,a zapadni politicari ne izbivaju iz nje.
Srbija je u jednoj velikoj i teskoj globalnoj utakmici.
Pobogu covjece,o cemu vi pricate,pa SRS je bila na izborima,pa sto narod nije glasao za njih.
I Nikolic je bio u SRS pa je redovno gubio izbore od Tadica i zato je mijenjao taktiku i formirao novu stranku,koju danas podrzava Putin i cak nudi novac za formiranje Vlade SNS-SPS.
A Kostunica daje podrsku Nikolicu,kako to objasnjavate?
DSS je patriotska stranka,pa sta,jedva 7 %.
Dakle,po vama,i jos po mnogima,SNS je izdajnicka stranka,kao i DS i LDP,sto,prema vasem misljenju,govori da je 90 srpskih glasaca izdajnicki raspolozeno.
Pa,ako tako mislite,onda vam nista drugo ne preostaje nego da mijenjate narod,kao Gavrilo u filmu "Tri karte za Holivud".
Ovo je ključno. I dok to ne shvatimo neće biti boljitka. I uvek ćemo se iznova paliti kao "mladi majmuni" i upadati u već pripremljene šeme za naivne.
Ето, опет сте нешто научили, први пут о немачкој фонетици и правопису, сад о српском правопису.
међутим у правој стварности бирачи су подељени у два блока - неолиберални и антинеолиберални, а по класичном на десницу и на левицу...
а) изјаснили су се недвосмилснео против и ДС и СНС-а и УРС-а и ЛДП-а јер су добили мнооого мање гласова од очекиваних, изјаснили су се генерално против неолибералног концепта (успех белих листића, НОПО, СПС који је експлодирао на "држависзтичку"/националну жваку, ДССа који је добио запањуће гласова на онако дебилну кампању, увек узорних националиста Мађара...)
б) на изборима је апсолутно тријумфовала десница
базична воља бирача гази се
а) гледе антинеолиберализма сваким учешћем ДС-а УРС-а и ЛДП-а у власти
б) гледе катастрофе левице учешћем а поготово оваквом набеђеном важношћу СПС-а и идејом да се странци која НИЈЕ победила ДС, предвођеном Тадићем који је кататрсофално поражен на изборима уопште повери мандата..
мислим да је главно питање а што ми уопште гласамо кад се чини тачно супротно нашој вољи.
Pa ko nam je kriv kad nismo uspeli, za predhodnih 10-15 god. da iznjedrimo nijednog čoveka dostojnog poštovanja, koji bi, uzgred, hteo da se lati politike i pri tom ne dobije bas debeo djon na obrazu. Ubedjen sam da se takav rodio u vreme komunizma i sada sa svojih 30-50god. veme mu je da se politicki promovise, šta li ga sprečava?
Vraćam se na temu, mali smo narod, mala država, ali zar baš ne mozemo bolje "use i u svoje kljuse", moramo li da se priklonimo ovim velikim, pa ko moze da nas voli više do nas samih?
Данило: од вас гола демагогија када Здравку импутирате (мада га не оптужујете) да су "90 посто бирача издајице" јер нису гласали за доказане патриотске странке, а то су, тврдим, једино и доказано СРС и ДСС Коштунице. Овдје један цитат на ту тему Косте Чавоског из његове студије на 8 страница од 15 октобра 2010.
"Demokratija predstavlja kompromis između minimalne mudrosti i neodgovorne gluposti. Ako u tom kompromisu prevlada neodgovorna glupost "PROSTOG SVETA", koju zloupotrebljavaju moralno neodgovorne stranačke vođe, demokratija se preobraća u ohlokratiju – vladavinu ološa".
Danilo: Тај, од Косте Чавоског поменути прости свет, није издајник, него неодговорни, непросвјећени и глуп: Јер подложан индоктрисању и манипулацијама. У том погледу српски бирач може да се пореди са њемачким бирачем из године 1933 у прошлом вијеку. А и посљедице сличне: И Њемачка и Србија територије изгубиле.
Meni se cini da to nije bas navodno.To sto je Dacic u poslednje vreme trckao u Rusiju,nece biti da je bas sad resio da je obilazi kao turista!
Čitajući mnoge strane autore koji su ujedno prave patriote, vidim da su odavno postavili liniju razgraničenja: da li si za predaju nacionalnog suveriniteta ili si pak pragmata, karijerista, sebičnjak. Tu nema dileme.
Mlatimo praznu slamu oko pitanja koja su nebitna. SNS koji se deklerišu kao patriotska partija ulazi u koaliciju sa URS koji su globalisti bez premca. Ja to sebi nikad nebi mogao da dopustim, verovatno zbog obraza i časti. U filmu Težina lanaca američki i kanadski antiglobalisti govore ko su dinkićevci, pa i pored toga SNS smatra da su oni OK.
@Šešeljevac – razumem vašu dobru nameru ali veoma grešite. Čitajući stranu istoriju nikad nisam naišao da su velmože i oligarsi želeli delimičnu ili ograničenu vlast. Za njih nema kraja. Za njih je sve ili ništa. Ovo danas što mi vidimo su koraci u tom pravcu.
G-dine Svetislave,vi znate koliko vas cijenim i dijelim vase misljenje.
Nisam ja prosipao demagogiju,nego sam samo htio odgovoriti onima koji pronose pricu da je Nikolic izdajnik,kao i Tadic.
Ja tvrdim da Nikolic nije izdajnik i da je narod,dajuci njemu glasove,napravio pravu stvar,poslavsi Tadica u aut.
Slazem se sa rijecima Cavoskog,koje vi navodite.Narod moze biti,u pojedinim momentima,manipulisan i neodgovoran,ali zasto?Zato sto biva pritisnut sa svih strana,ek.sankcijama,ratovima,bijedom,prijetnjama itd,ali to ne traje vjecno,cim se narod osjeti iole sigurnijim,manje pritisnutim,on izrazi pravo misljenje,kao sto je bilo na posljednjim izborima.
I jos nesto u vezi SRS i Seselja.Vi,Svetislave, znate koliko smo mi u Srpskoj obozavali Seselja,njegovu inteligenciju,patriotizam,ali isto tako,moramo shvatiti da Seselj ne moze biti drzavnik,njegov rjecnik je,ponekad,toliko vulgaran da ga diskredituje kao ozbiljnog politicara.
Zato je Tomo formirao SNS.
То би онда значило да нам више нико и ништа не прети. Коначно можемо бити мирни. Проблем Косова, Војводине, Рашке више не постоје и нико више не утиче на јавно мњење у Србији и не покушава да те проблеме реши на штету Србије. Било би лепо да је тако, али није.
И друго, признајете да је Шешељ велики патриота и супериорно интелигентан али ето, понекад се мало незгодно изражава. А за озбиљног политичара је по Вама најважније да има лепе манире и да буде слаткоречив. Почев од Александра Македонског преко Наполеона до нашег књаза Милоша, нико од великих државника није патио од лепих манира.Стварали су државе и царства а за лепе манире их није било брига. Напротив.
G-dine Svetislave,ne zelim se s vama nadmudrivati,ali vam moram reci da ovo sada ipak nisu devedesete godine,kada je SAD i EU hegemonija bila na vrhuncu.Sada su druga vremena,problema ima,naravno,ali ovo nije vrijeme za ek.sankcije,bombardovanje itd.Rusija je ojacala,ravnoteza se uspostavlja i narod Srbije je svjestan toga,to se vidi u svakodnevnom zivotu.Srbija je malo odahnula,Srpska isto,sada su tu i Rusi kojih nije bilo devedesetih i upravo zbog te cinjenice smo i bili agresovani na svaki moguci nacin.
Sto se tice Seselja,opet vam kazem nije ovo vrijeme ni Aleksandra Velikog,ni Napoleona ni Dzingis Kana,niti ljudozdera,ako hoces.
Ne kazem ja da politicar mora biti snishodljiv i nemojte mi stavljati u usta sto nisam rekao,ali treba biti u najmanju ruku kulturan sa rijecnikom koji nikoga ne vrijedja,a neslaganje se moze izraziti u diplomatskom kodeksu ponasanja.
Uostalom,evo kako je Seselj prosao na izborima sto je najbolji barometar njegove popularnosti.
G-dine,izvinjavam se,iako se ne obracate meni,osjecam se prozvanim u vezi Dr V.Seselja,pa vam moram reci da sam,jos od ratnih dana,bio veliki postovalac Dr Seselja i da evo vec 10 godina saucestvujem u njegovim mukama i herojskom drzanju u Hagu.On je dokaz nepobjedivosti srpstva,otpora fasistickom IV Rajhu i najzlocinackijoj Imperiji svih vremena.
Redovno pratim sudjenje,molim se Bogu za njegovo zdravlje i da vec jednom izidje na slobodu.
Druga je stvar sto sam misljenja da Seselj ne moze biti drzavnik.Evo vidimo da EU i SAD otvoreno kazu da nece saradjivati sa Vladom Srbije u kojoj bi se nalazio Kostunica.
Meni je bilo jako zao kad sam vidio da SRS nije presao cenzus,to je bilo strasno,narod ih je ostavio na cjedilu,ali treba se upitati zasto je to tako?Zasto narod nece Seselja i SRS?Zasto?
Mozda sto je predizbornu kampanju povjerio supruzi umjesto Martinovicu,tako kazu neki radikali.
Nikolica podrzava Moskva,a Seselja takodje,gdje je onda greska?