среда, 14. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Томислав Николић одлучио да учествује у другом кругу председничких избора

Kоментари (145) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 13 мај 2012 10:56
Svetlana Fox
Dragi Tomo, sada samo jos mozes da zatvoris radnju, obuces pidzamu i dajes intervjue iz kreveta.
Препоруке:
176
10
2 недеља, 13 мај 2012 10:59
dr Sokrates
Nista iznenadjujuce i samo se potvrdilo,da je necasna uloga Tomislava Nikolica da razjedini i upasivi pravu opoziciju..I ono prosipanje dzaka je uradjeno smisljeno i podmuklo, verovatno po nalogu Vili Montgomerija da bi se skrenula paznja sa stvarnih i pravih protesta koje predvode Dveri..rece jedan mudar covek: ,,Da se Srbin ne postaje radjanjem nego na ispitima vrlina"! Ovi dani to najbolje pokazuju
Препоруке:
157
10
3 недеља, 13 мај 2012 11:06
Andrija
Pa naravno da hoce,stigla direktiva iz SAD i EU.
Препоруке:
148
7
4 недеља, 13 мај 2012 11:09
Веља
Свака част Томо. Овим си показао да си ипак већи државник, него лидер странке. Од мене један велики плус за ову одлуку.
Препоруке:
17
184
5 недеља, 13 мај 2012 11:09
Сока
Хоће по сваку цену да влада и није принципијелан. Ако су избори покрадени онда не треба даље учествовати у изборима за председника и не треба да верификује мандате посланика за реп.скупштину.
Препоруке:
126
3
6 недеља, 13 мај 2012 11:11
Od izbora dva putića
Sada se treba odlučiti imeđu izbornih lopova i izbornih prevaranata!
Препоруке:
119
4
7 недеља, 13 мај 2012 11:13
истина
Ако је ово истина,срам те било Томиславе Николићу.Седам дана нам нудиш доказе о пљачки на изборима а данас нас позиваш да изађемо у други круг избора.Јече си у Новом Саду говорио једно а јутрос друго,шта се то догодило у овој мјској ноћи .Ко овдје лаже и обмањује јавност.Докле ће више овај напаћени и преварени народ да гласа за контејнере.Ко држи до свога гласа за њега нема другог круда избора.Мој си глас имао 6 Маја,послије ове одлуке никада више.Сви у бојкот избора.
Препоруке:
139
2
8 недеља, 13 мај 2012 11:18
Милутн
Овом одлуком дајете легитимитет почињеној крађи. Почињем да сумњам да је већ све договорено између ДС и напредњака и да ће други круг бити само фарса.
Препоруке:
135
4
9 недеља, 13 мај 2012 11:18
Алекса
какав бедник
Препоруке:
157
10
10 недеља, 13 мај 2012 11:22
Мићуновић
По налогу Брисела и уцени Ђулијанија подавио си реп. Бар не троши паре на промоцију, знамо ко си и шта си. Сликај се и спроведи личну одлуку да си уништио опозицију, да си помогао Тадићу, да ћеш напустити политику, да те више не гледамо како се са тобом и нама спрдају. Нема ја па ја.Ниси успео да привучеш никога из опозиције. Јачи си ДС од ДСа. Али не вреди - не вериује ти нико јер немаш карактер. Млатиш ко крава репом.
Препоруке:
102
6
11 недеља, 13 мај 2012 11:22
Зоран Михајловић
А фрижидер? A телевизор? A глас једном у четири године? Не могу да верујем, какав преокрет за један дан. Па Вама се господине Николићу не може веровати ни пет минута.Једно је сигурно,од мене глас нећете добити.
Препоруке:
116
4
12 недеља, 13 мај 2012 11:23
Ђука
Taчно сам знао. Искористиће изборну крађу за бољи пласман у другом кругу. Учешће на изборима за које тврдите да су покрадени јесте потпуно одсуство свести о било каквом правном поредку. Ништа боље нисам ни очекивао од човека који гази заклетву и то глумећи верника у православној цркви.
Препоруке:
93
5
13 недеља, 13 мај 2012 11:24
Соломон
Невероватан је...покрадени му гласови, као и гласови других партија, а човек и даље инсистира на очигледној бесмислености под именом "избори".Заиста је тужно и највероватније погубно по његову партију...и надасве по државу и народ.
Препоруке:
73
2
14 недеља, 13 мај 2012 11:25
Jelena
Sada se samo potvrdjuje ono sto DVERI govore mesecima da su svi isti: i vlast i opozicija!!! Moraju se sada odraditi sendvici i krkanje po prijemima u zapadnim ambasadama,mora se odraditi stan od 400 000E,skupi dzipovi,vinski podrumi i sve ostalo...Put IZDAJE se mozda trenutno isplati,ali vodi u ponor svakako!!!
Препоруке:
102
7
15 недеља, 13 мај 2012 11:25
El Jefe
I tako daje legitimitet izbornoj prevari.Sve demokrata do demokrate.
Препоруке:
74
1
16 недеља, 13 мај 2012 11:27
Џорџ Торонто
Ајде Николићу, изјави ко ће те из опозиционог народа подржати? Нико Николићу, нико. Све гласове које добијеш биће од Тадићевих. Победиће бројање. Николићу, много си мали, јадан, гладан и жедан. Ми, који смо се у тебе надали бојкотоваћемо изборе, Нећеш добитимни 10%. Немаш од кога, остао си усамљен.
Препоруке:
90
1
17 недеља, 13 мај 2012 11:36
Topli zec
Toma i nema drugu ulogu nego da glumi opoziciju Tadiću.Zato je i napravljena SNS, da spreči da se ne pojavi neko ozbiljan koji bi dobio podršku naroda.
Verovatno su mu noćas predočeni dokazi svih njegovih mahinacija,ucenjen je i porodicom i ko zna još koje metode su upotrebljene.Mnogo veći igrači su skinuti po svetu od Tome iz Bajčetine,on je jedan mali miš koji će iz ovoga da izađe bogatiji i sa glavom na ramenima, malo li je ......
Препоруке:
92
0
18 недеља, 13 мај 2012 11:38
Smo Naivni
Praziluk političari!!
Препоруке:
87
2
19 недеља, 13 мај 2012 11:42
Квазиопозиција
Очекивано од квазиопозиције. Црна Србијо!
Препоруке:
76
3
20 недеља, 13 мај 2012 11:45
Мирослав Анђелковић
Пљувачи, лакше мало! Лако вам је пљувати човека из фотеље типкањем на тастатури! Него, нема вас баш нешто на улицама да докажете ту своју ''храброст'' и ''принципијелност''?!
Како то да нико од вас не пљује Тадића? А неизмерне ''врлине'' његовог карактера свима су нам добро познате! Навешћу само једну: Мимо Устава хоће и трећи пут да буде председник?!
НЕ ДОЗВОЛИМО МУ ДА ТО ОСТВАРИ!
Препоруке:
34
75
21 недеља, 13 мај 2012 11:46
naravno
zamislite nekog ko kaze da su izboru pokradeni i izlazi ponovo za nedelju dana na izbore, zamislite nekog ko hoce da strajkuje gladju, i onda strajkuje celih nekoliko sati, zamislite nekog ko je izdao svog kuma, pogazio zakletvu, izdao stranku i sta sve jos ne, e, takav hoce da bude predsednik, gospodo, koliko god se ne slagao sa tadicem, nikolic nam je alternativa jer je mnogo gori covek!
Препоруке:
62
6
22 недеља, 13 мај 2012 11:49
Пера Детлић
ПРЕЈЕО СЕ СТИРОПОРА.
Препоруке:
68
4
23 недеља, 13 мај 2012 11:51
Goja
Kakav tip,nimalo doslednosti i dostojanstva. Juce jedno a danas drugo.Zapad radi svoj posao. STRASNO jesto ce ON sa svoja 73 poslanika predstavljati ~srpsku opciju~ uparlamentu. Zao mi je naroda.
Препоруке:
64
2
24 недеља, 13 мај 2012 11:53
Ренолдс
Пошто је било извесно да ће бити другог изборног круга, имао сам намеру да гласам за Томислава не зато што је много бољи, него да Тадић не би био председник.

Међутим, после овако бедног и за гласачко тело увредљивог понашања, Томислав неће добити мој глас. И надам се да му је ово била политичка лабудова песма. После свих отворених бламажа као што су "штрајк глађу" и очигледно лажне дипломе, ово је ваљда крунски доказ да Томислав Николић не само што не треба да управља државом, него ни значајном странком.
Препоруке:
70
2
25 недеља, 13 мај 2012 11:56
Milena
Krali su zajedno to cine od 2004. godine, ko to ne vidi ne treba da se bavi narodnim poslom. Okupacija je grozna sto najgori unistavaju narod. Tadicu i Nikolicu samo napred u istoriju najvecih zlotvora srpskog naroda.
Препоруке:
47
2
26 недеља, 13 мај 2012 11:59
Ilija
Evo i Toma vuce logican potez,Dverjani kao muve bez glave setaju po ulici i dizu mu rejting a on ce to vesto iskoristiti.Posto su Dveri spustile SRS ispod cenzusa sada im jos samo ostaje da Nikolicu dodaju koji procenat i to je to, oni su posao za koji su napravljeni i obavili,svaka cast!
Препоруке:
18
74
27 недеља, 13 мај 2012 11:59
Мирослав Анђелковић
Баш ме занима колика је тарифа за ове жуте спин коментаре? Да и ја зарадим коју кинту мимо ове бесплатне подршке Николићу, човеку кога презирем. Њега презирем, али сведоци смо безброј доказа да је Тадић неупоредиво веће зло за Србију од Николића!!
Препоруке:
31
27
28 недеља, 13 мај 2012 12:00
srbin
Bravo za Nikolica!!! Do pobede uz glasove Dveri i ostalih patriotskih organizacija!
Препоруке:
10
78
29 недеља, 13 мај 2012 12:01
Крцко
Куцкамо Анђелковићу,куцкамо. Зашто? Нема вође, нема јуначког сина. Да прљамо Тадића? Тадић треба да буде протеран из Сббије као највећи злочинац. За њим Николић... па остали редом.
Нико неће да изађе на улице јер нема позива. Позиваре држи Јавни сервис, нема Драшковића да позове на Бастиљу. Сам се УБастиљао. Срамоте српске. Све у апс. Трађимо Анђелковићу, нове људе, вође типа Карађорђа да исуче сабљу и уведе ред. Ко изда - оде глава.
Препоруке:
53
3
30 недеља, 13 мај 2012 12:02
Goran
Ovo smo i ocekivali ipak je mnogo toga ulozeno da bi dori i posteni Toma odustao od izbora,sad samo jos da ga Glisic podrzi pa da konacno svima bude jasno ko su i sta su Dveri!!!

Svoj glas sam bacio kad sam glasao za njih i to tek sada vidim!
Препоруке:
19
45
31 недеља, 13 мај 2012 12:05
Mare
Gde su komentari Dverjana koji opsedaju ovaj sajt citavu kampanju!?

Jel sad Toma patriota i blagocestiv pa treba da glasamo za njega,molim vas da mi kazete,koliko sam ja pratio kampanju za Dveri je Toma bio izdajnik i isto sto i Boris,da li sam u parvu?
Препоруке:
34
17
32 недеља, 13 мај 2012 12:05
Луди скретничар
Што се нас тиче - БОЈКОТ!

А ти си Николићу бедан.
Препоруке:
76
1
33 недеља, 13 мај 2012 12:06
Милена
Био Тома код Мери. Повукла га за уво. Није му први пут.
Препоруке:
67
1
34 недеља, 13 мај 2012 12:08
Jelena
Drago mi je da vidim ovo,konacno je jasno da Toma koristi ovu buku oko kradje glasova samo da bi sebi podigao rejtin,samo mi je zao sto Dverjani to ne vide i dalje rade na motivisanju i Tominih i Borisovih biraca , umesto da priznaju rezultat i puste ovu dvojicu da se sami olupaju o zemlju !
Препоруке:
29
5
35 недеља, 13 мај 2012 12:09
Драгољуб
Када сам излазио на први круг, осећао сам у себи бес. Сви које сам видео на бирачком месту су били љути и нерасположени. Искрено сам био изненађен резултатима првог круга. Међутим очигледно је дошло до ВЕЕЕЕЛИКЕ пљачке.

Замишљам сада себе како излазим на други круг, знајући да ће и то бити покрадено. Не бих осећао бес. Осећао бих се понижено, јадно и бедно, као стока која иде на клање. И када бих разумео да је таква одлука рационална и паметна, осећање достојанства ми то не дозвољава!
Препоруке:
43
3
36 недеља, 13 мај 2012 12:10
Igor
Sta je sad ovo??? Izbori su pokradeni ali ja idem u drugi krug??? Pa ovo je uzas!
Препоруке:
59
2
37 недеља, 13 мај 2012 12:10
Лопата
Карте су сада јасне ваљда свима, и за убудуће и кад се погледа у прошлост (најмање 3 и по године). Очигледно ће бити и "велике" коалиције после Томиног дебакла у 2. кругу. Не дајем им више до годину дана, и то само због тоталног медијског мрака. Тада ће Двери (ако не направе неки кикс, а чини се да нема потребе за бригом) саме послати Тадић-Тома-Дачић-Чеда коалицију на сметлиште историје. Радикали су се самоуништили, ДСС има још недељу-две да уради то исто или да покаже нешто части!
Препоруке:
40
5
38 недеља, 13 мај 2012 12:12
tommica
Opsednut je Tadićem, ucenjen mafi-nansijerima, opomenut od Brisela, prezren od naroda - Srećno ti 2.mesto!
Препоруке:
49
2
39 недеља, 13 мај 2012 12:12
dr Sokrates@ Miroslav Andjelkovic
Ne znam gde ti zivis nepljuvacu,pa nevidis svakodnevne proteste i voznje po Srbiji koje su tek krenule i koje predvode Dveri i koje ce tek sada biti masovnije i masovnije jer konacno je vrapcima na grani jasno da tomislav nikolic nije opozicija nego jedan od podmuklih igraca pozicije i koji je upravo odigrao zavrsni cin svoje prljave igre!!!
Препоруке:
52
4
40 недеља, 13 мај 2012 12:17
Сличност
Шојић,кад је сазнао да је изгубио изборе: Господо, ми смо покрађени.
Препоруке:
48
2
41 недеља, 13 мај 2012 12:21
Dw
Gospodo komentatori, pa vi ste jos juce svi do jednoga hvalili i uzdizali u nebo tog istog Nikolica koga sada blatite. On je za mene danas isto sto je bio i juce i svih ovih godina- covek nedostojan da vodi drzavu Srbiju i srpski narod. A za veliku vecinu vas juce je bio neprikosnoveni lider a dans- nikogovic. Zato sto je pristao na drugi izborni krug? Zar ste poverovali u pokusaj obmane sa dzakovima i kradjom glasova i pored 20.000 njegovih pristalica koji su potpisali protokole? Otreznite se.
Препоруке:
27
9
42 недеља, 13 мај 2012 12:21
Gavrilo Princip
Ode Toma u Preokret! :)
Препоруке:
56
1
43 недеља, 13 мај 2012 12:24
Milos
DVERI i TOMA su kao nokat i prst,evo ih zajedno u postizbornim protestima,pobedjujete 100%,samo da ne budete POKRADJENI opet ! :)
Препоруке:
12
50
44 недеља, 13 мај 2012 12:29
Dragon
Овај не мож' ни да се обује у једној памети!
Препоруке:
49
1
45 недеља, 13 мај 2012 12:29
Vid
Posteni Toma i bogougodni Dverjani zajedno rade na polarizaciji Srpske javnosti,zasto, nemam pojma ali je to tako!

Vestacki stvaraju osecaj da nemamo ustvari izbor,ako si za Dveri onda glasas za Tomu ako si protiv njih onda si zuta banda!

Gospodo malo ste se preigrali , svi zajedno idete na smetliste istorije !!!! NAROD CE IZNEDRITI VODJU!!
Препоруке:
19
40
46 недеља, 13 мај 2012 12:29
паја патак
Ово сада, од тога и таквог превазилази све могуће нискости, гадости, преваре, духовну беду – а о моралу ћутим, јер то је светлосне године удаљено од таквог. Па, најцрња порнографија је херувимско појање и галантна сцена у односу на њега и његове пајташе! Има ли дна? За такве - нема!
Препоруке:
28
0
47 недеља, 13 мај 2012 12:29
Gavrilo
Nema osobe koja mu mozhe osporiti titulu najboljega i najefikasnijeg Grobara danashnje Srbije.
Sarani SRS, Srbiju i sada ovu rezhimsku "opozicionu" SNS stranku.
Препоруке:
40
0
48 недеља, 13 мај 2012 12:30
marko NI
Voznje po gradu su pocele! DVERI I TOMA DO POBEDE !!!
Препоруке:
14
30
49 недеља, 13 мај 2012 12:31
Стевица
Што се тиче гласања мене и моје породице, оно је завршено, а ти Николићу ради како хоћеш. Човече, 3.000 листића у смећу, фалсификовање записника и 1.000.000 разних неправилоности није довољан разлог за понављање избора? Па ви онда владајте сами, без воље народа, видећемо како ћете владати и до када.

Али си, Николићу, сада, што се мене тиче, у истој корпи с Тадићем.
Препоруке:
46
2
50 недеља, 13 мај 2012 12:31
Rada
Meni nije jasno zasto se uopste zahtevalo ponistavanje izbora. Ako su pokradeni, onda moraju da zahtevaju da se priznaju pravi rezultati a ne da se ide na novo glasanje. Na novo glasanje zeli da ide samo onaj ko nije zadovoljan brojem glasova koje je dobio.
Препоруке:
20
1
51 недеља, 13 мај 2012 12:36
нормално
Gospodo komentatori, pa vi ste jos juce svi do jednoga hvalili i uzdizali u nebo tog istog Nikolica koga sada blatite.


Па шта? Нисмо се ми променили, него он. Док сматрамо да може нешто корисно да учини за народ подржавамо га, кад видимо да повлачи лоше потезе, нема нашу подршку. Шта је ту спорно? За разлику од тебе ми нисмо војници партије.
Препоруке:
29
3
52 недеља, 13 мај 2012 12:43
educator
Николић ће бити председник, а Тадић премијер. И Курта и Мурта, дакле, заједно. Писали смо о томе на време, али није имао ко да чита.Писали смо да су сви исти, али...Живели!!!
Препоруке:
24
2
53 недеља, 13 мај 2012 12:44
јездимир дангић
Само је један начин да се диктаторски, квислиншки режим и лажна "опозиција" у Србији развласте. То је исти онај начин који су они применили да се "угнезде" тамо где су сада - на крилима "милосрдог НАТО анђела" долетели су на власт, са ње ће одлетети једино
са УЛИЦЕ.

НИКАДА је на миран начин неће препустити другом. Окупатор је у своје квислиншке гаулајтере уложио превише да би допустио да му пулени (на тамо неким "изборима") изгубе, макар организовали још 100 "демократских" избора.
Ако је неко очекивао да се то може урадити фингираним "слободним и демократским" изборима у окупираној земљи где окупатор држи све полуге власти: финансије, медије, полицију, војску, институције културе, при чему те "слободне изборе" организује, објављује предизборне анкете, спроводи их, надгледа, пребројава и "аминује" резултате баш онај (ЦЕСИД) ко ради за нашег окупатора, сада види да се грдно преварио.

Контролишеш власт, контролишеш и његову "опозицију", ма, еу-РОПСКИ "рај(х)"!
Препоруке:
37
0
54 недеља, 13 мај 2012 12:45
Jasna*
Bez obzira na ovakvu odluku Nikolica,protesti se moraju nastaviti!
Ocigledno je da svetskim silnicima odgavaraju i izborne kradje dokle god su njihovi puleni,na vlasti.
A ne odgovaraju im kad su neposlusni na vlasti,onda je dozvoljeno rusiti i paliti kako bi se uspostavila "demokratska"volja naroda.Sad ta demokratska volja naroda nije bitna ,ko je sisa,dok imaju svoje momke,sve ce im dozvoliti, mogu da rade sta hoce,neka lazu i kradu,gaze i unistavaju,ne tice ih se,dokle god prodaju drzavne resurse i rasparcavaju zemlju.
Ako i preko ovog predjemo,mi smo obicne ovce u toru,spremne za klanje.
Препоруке:
33
3
55 недеља, 13 мај 2012 12:47
Симић Манојло
Под потпуним медијским терором Тадићеве Диктатуре,
његових Институција, његових "аналитичара",и његове
приватне Државе Србије,сви потези других учесника у
процесу, једноставно су изнуђени.Као у шаху. Немаш времена ни да размислиш, јер паде "заставица".
Тадићева гарнитура, у претходних 8 година, показала
је да није способна да решава ни мање проблеме него што су велики државни. Они су решавање горућих
проблема Србије, поистоветили са испуњавањем задатака добијених од бриселских и вашингтонских
чиновника, па се још тиме и хвале.То је потпуно
неодговорно понашање какво се више ни у Бангладешу
не може пронаћи.Они се поносе тиме што уместо глава
на раменима носе покондирене тикве.Испрали су мозак
Народу, који је,ево, и уочи најважнијих Избора,
потпуно слуђен. Зато, Тома Николић. За њега никад
нисам био, али и сама помисао да би на Власти могао
да остане скакутави Борис и његови крићури,ставља човека пред свршен чин.Гори од њих нико не може да
буде, па ни Тома.
Препоруке:
19
7
56 недеља, 13 мај 2012 12:52
Владимир НС
@Мирослав Анђелковић (недеља, 13 мај 2012 11:59)
Г-не Анђелковићу, сад у ствари треба да Вам је јасно ко је уништио СРС и ко им је узео гласове. И схватите да Ганди из Бајчетине никада неће бити власт јер је његов задатак и смисао постојања СНС-а да на сваким изборима "за длаку" не освоји власт и тако све док Србије не нестане. Двопартијски систем се уводи у Србију. С једне стране ДС (плус све остале из коалиције а које су утвари ништа друго до сама ДС) а са друге СНС.
Ах да не заборавим, ту је и НОПО са 1 (словима: једним) послаником који ће да заступа све нас остале.
Победа НОПО ?????
Питање и за НСПМ и господу Вукадиновића и Антонића: Да ли тај 1 (словима: један) посланик НОПО може да уради више него ли су то могли онолики посланици СРС-а или ДСС-а у прошлом сазиву скупштине?
Да не буде забуне, лично сам својим подацима подржао Иницијативу за спас Србије.
Препоруке:
32
1
57 недеља, 13 мај 2012 12:54
Žiko
Ko laže taj i krade.
Ko krade taj je lopov.
Ko je lopov taj ide u zatvor.
Препоруке:
14
0
58 недеља, 13 мај 2012 12:55
Aleksandar
Jedino što je o ovom trenutku nepoznato je - ko je veće zlo za Srbiju: Predsednik maneken ili Opozicionar glumac. Molim boga da srbi nađu snage da se presaberu i odbrane od prevaranata. Izbori su FARSA. Zašto davati legitimitet vlasti koja Srbiji kači bukagije?
Препоруке:
30
1
59 недеља, 13 мај 2012 12:57
skeptik
Jasna*
Bez obzira na ovakvu odluku Nikolica,protesti se moraju nastaviti!

Nemaš ti pojma, za koga nastaviti proteste, za Tomu? On je svoj cilj ostvario, predao je vlast DS i uz dogovor sa njima srušio potpuno SRS. Toma je izdajnik, Toma je lopuža, a oni koji bi da protestvuju nebi u proteste zbog Tome nego zbog pljačke prodavnica.
Препоруке:
18
14
60 недеља, 13 мај 2012 13:00
Jasna*@normalno
Nije to njima jasno, Srbi su kao deca.Ostrasceni i infantilni.Zato uvek nasedaju lako na mamce i udice koji im bacaju daleko racionalniji,lukaviji i prepredeniji od njih.I na svaku udicu se hvataju bez greske.27.mart ,5. oktobar.
Nema ljubavi u politici.Samo kalkulacije.Kao sah.i hladna glava.I protesti,al kad to treba nama ,a ne kad vas imperijalisticki fasisti napujdaju.
Препоруке:
23
0
61 недеља, 13 мај 2012 13:07
Jasna*@skeptik
Nemas ti pojma ne za TOMU nego za nas.Briga me za Tomu ,ili bilo koga drugoga.
Mogu da se kladim da si bio medju prvima kad je trebalo rusiti i destabilizovati zemlju 5. oktobra,a sad kad imperiji ne odgovaraju protesti ,sad je prpa ,a???
Препоруке:
26
4
62 недеља, 13 мај 2012 13:07
СТРАДИЈА
Не постоји правни поредак на преосталом простору Србије,постоје само договори између интересних група,а нама осталима сналажење и преживљавање.И да избори су фарса.
Препоруке:
21
0
63 недеља, 13 мај 2012 13:07
dragan
Tomislav Nikolic je samo igrac vlasti. Da li ima iko ko prati politiku a da to nije shvatio jos pre tri godine kada mu je vlast parama i medijima pomogla da napravi SNS i razbije radikale. I sada Nikolic vraca uslugu. Da biste izvrsili politicko samoubistvo i sigurno izgubili u drugom krugu, potrebno je da se iskompromitujete. A Nikolic se dodatno i KONACNO iskompromirovao i zgadio cak i onim ljudima koji ne zele da glasaju za Borisa Tadica.Posao je odradjen, a usluga vracena. Toma i Aca ce da jos ceiti godine GLUME opoziciju, DSS je marginalizovana, radikali svrsena prica. Srbija ozbiljne opozicije nema i sada vlast moze da radi sta hoce. Od privodjenja u Evropu do promene ustava ili davanja Kosova sasvim. Svako ko izadje na izbore 20. maja treba da zna da ucestvuje u NAMESTALJKI koja je jasna i idiotu. Za koga god glasate bicete ucesnik u prevari. Zelim SNS-u da uskoro kao hibridna stranka nestane. SNS je najveci uspeh DS. Ljudi nemojte da glasate. Ne ucestvujte u prevari!
Препоруке:
38
0
64 недеља, 13 мај 2012 13:09
Sado Marksista
Zadatak ovog je bio da svojim trodnevnim performansom,raspline sve ono što su Dveri radile i ukazivale na krađu,sada se vidi da očigledno jedino,DVERI imaju želju da isteraju ovu priču do kraja,što se ovog tiče,očigledno je da je Meri Vorlik rekla da neće dobiti više ni dinar za stranku ako bude nastavio da talasa.
Препоруке:
45
0
65 недеља, 13 мај 2012 13:11
Dostojanstvenski
Normalan čovek tog 20.maja sedi kod kuće i čita Zločin i kaznu ili Idiota.
Препоруке:
33
1
66 недеља, 13 мај 2012 13:13
јездимир дангић - једно подсјећање
КАКО СУ СРПСКЕ "ДЕМОКРАТЕ" УКРАЛЕ ИЗБОРЕ 2000 ГОДИНЕ?

Професор Мајкл МекФол (ванредни професор политичких наука на Стенфорд универзитету и виши сарадник Карнегијеве задужбине за међународни мир) објашњава како је "демократска" опозиција Србије (ДОС), незадовољна чињеницом да заједнички опозициони предсједнички кандидат, Војислав Коштуница, није успио да побиједи значајном већином, једноставно одлучила да одбије учешће у другом кругу избора тврдећи да су они побиједили са наводно освојених 53% гласова,
што највиша приватна агенција за надгледање избора, "Центар за слободне изборе и демократију" (ЦеСИД), никада у ствари, није потврдила.

Али, истина је да ЦеСИД (организација финансирана од стране десетак западних влада и невладиних организација) ово никада није ни званично демантовала.

Послије избора, ДОС је покренуо пропагандну кампању за предузимање свеопштег штрајка и грађанске непослушности...
Препоруке:
25
0
67 недеља, 13 мај 2012 13:17
Tуљанин
Двери бојкотују 2. круг и то значи ненадокнадиви мањак од 200.000 гласова за Томислава Николића. Ипак, Томислав Николић излази на изборе - излази да би изгубио. - Зашто? - Па, из истих разлога због којих је 2008. поцепао СРС.
Препоруке:
48
0
68 недеља, 13 мај 2012 13:17
skeptik
Jasna*@skeptik

U vreme petog oktobra bilo me je sramota što sam Srbin. Vaša ostrašćenost treba da se stavi pod kontrolu a vi to možete učiniti sami. Nema Srbija u ovom trenutku nikakvu ponudu. Svi su manje više Šojići, kažem manje više a možda jedan ili dvojica koji nisu nemaju veliku podršku. Znam da je čekanje rizik, ali veći je rizik sada činiti nešto za nekog drugog Tadića. Pozdrav.
Препоруке:
14
2
69 недеља, 13 мај 2012 13:21
Sisoje
Dakle scenario sam predvideo pre izbora i o tome pisao. Ipak nije sve bilo tako. Ova odluka je za mene iznenadjenje jer sam znao da postoji dno dna. Da postoji nešto još niže niti sam znao niti sam verovao da može postojati. Toma me demantovao. Zbog toga apsolutno ne želim više da ga nosim u mislima a pogotovo da ga komentarišem.
Препоруке:
13
1
70 недеља, 13 мај 2012 13:21
јездимир дангић - једно подсјећање
...

Недјељу дана након тога, почетком октобра 2000 године, ДОС је организовао штрајк у руднику угља "Колубара", виталном центру локалне и државне привреде.
Власти су након тога, наводно, издале налоге за хапшење Бориса Тадића (садашњег предсједника Србије) и Небојше Човића, приморавајући их да оду у "илегалу".

Дана 5. октобра 2000, ДОС је извео су "булдожер револуцију" и преузео власт.



http://www.youtube.com/watch?v=-hYjPeob7XM
Препоруке:
14
0
71 недеља, 13 мај 2012 13:26
Jasna*@skeptik
I sta onda ako nema nikakvu ponudu,onda treba da cutimo i da placemo u tisini svoje sobe.I da iz udobne fotelje kuckamo tastaturu ,pljujemo,jer boze moj eto jadni mi nemamo ponudu. Ako nemamo ponudu,onda bar da talasamo,da galamimo,jel imas ista od mirenja? Pomozi sebi da bi ti Bog pomogao!Pozdrav.
Препоруке:
14
2
72 недеља, 13 мај 2012 13:29
Весели машиновођа
У Бајчетини родиле шљиве и дуње, биће ракије. Томо се из политике ове јесени сели у Бајчетину где је отворио погон за производњу ракије. Маркетинг одрадио, оправдао да је прави менаџер и небитно како је добио диплому.
Препоруке:
21
1
73 недеља, 13 мај 2012 13:30
Небески шетач
Протести без прекида, протести до победе: све док Борису, Томи, Чеди, Динкићу, ДАЧИЋУ (што овога последњег изостављате)... не видимо леђа.
Препоруке:
34
1
74 недеља, 13 мај 2012 13:31
zeljko
ovi izbori lice na eurozong.
kad posaljete sms poruku,otkud vi znate da je glas dobijo onaj za koga ste glasali.
Препоруке:
23
0
75 недеља, 13 мај 2012 13:38
Simeun Bogoprimac
Kada si shvatio da nećeš biti u situaciji da odlučuješ o vladi sada si odlučio izaći na izbore. Mogao si i odustati, sve bi bilo isto. Za tebe je kraj političke karijere u Srbiji. Sada idi u MZ Bajčetina i kandiduj se za predsednika Mesne zajednice, ako te budu hteli.
Препоруке:
22
1
76 недеља, 13 мај 2012 13:44
Калауз
Хладна глава је најважнија, како Јасна* каже.

Победа у рату није победа у једној бици него има и пораза али и више малих победа.

Када изађем 20. маја и гласам за Тому (нисам му до сада дао ни један глас) знам да је то глас не за Тому него да се уништи једна битна позадинска организација која све ово води а то је Канцеларија Председника Републике која држи сву власт у земљи и управља њоме.

Та Канцеларија сада доноси погрешну одлуку за Тадића.

Када се то заврши онда се концентришу снаге на утврђивању стања око републичких и локалних избора (Тома је рекао да не признаје изборе за скупштину, тако да нема где назад) , концентрисаном снагом се одувају жуто-црвени па се измене услови гласања на боље (медији и још доста тога ) па се онда гласа .
Препоруке:
7
18
77 недеља, 13 мај 2012 13:47
Marko Gay
@ Jasna*

Ocigledno je da svetskim silnicima odgavaraju i izborne kradje dokle god su njihovi puleni,na vlasti.


Ustvari, planirali smo da Toma preuzme vlast u Srbiji.

Ali u pitanju su nijanse, jer i Tadic je dobar (mada je Djilas bolji).

Medutim, bez obzira na gore navedeno, protesti nam svakako ne odgovaraju: NIKAKVI protesti. Rizik je previse veliki, i pri ovolikom nezadovoljstvu masovni protesti bi mogli da sruse sistem.

Zato vas je vladika Grigorije pozvao da mirno prihvatite rezultate izbora. Ne znam sta vise mozemo uraditi.
Препоруке:
15
16
78 недеља, 13 мај 2012 13:50
cones
Posle ove odluke da li se i dalje cudite zasto rusevina od SRS pokusava da se bori protiv sarade zvane SNS? Od krilatica "da se skine rezim", "40% u Beogradu", ostao je pepeo.Laku noc ljudi i neka nam je Bog u pomoci.
Препоруке:
24
0
79 недеља, 13 мај 2012 13:53
Jasna*@skeptik
Pa sta ako nemamo ponudu!
Jel to znaci da teba da cutimo i placemo i da cekamo Godoa?
I iz udobne fotelje kuckamo tastaturu,zaleci se na svoju gorku sudbinu.Bar se pobuni,al da svi cuju.Pomozi sebi ,da bi ti Bog pomogao!Pozdrav
Препоруке:
16
3
80 недеља, 13 мај 2012 13:54
Влада Канада
томислав николић, познатији као кум г-дина Шешеља, кога је бестидно издао, мора да следи директиве из централног комитета империје.
Препоруке:
28
5
81 недеља, 13 мај 2012 14:12
Milan
Sad je jasno da je sns napravljen za jednokratnu upotrebu (za ove izbore), zapad uz pomoć žutih je ovu partiju odrigao maestralno jednim udarcem ubio je 2 muve uništio najaču opozicionu stranku i formirao jaku kvazi-opozicionu stranku koja je sad razotkrila pravu svhu postojanja da legalizuje kradju na upravo održanim izborima, jer su i pre nekoliko godina znali da sledeće izbore žuti ne mogu nikako da dobiju legalnim putem.
Препоруке:
26
0
82 недеља, 13 мај 2012 14:17
Тореадор
Ја сам овог Тому више пута на НСПМ бранио. Сад видим да је у питању квислинг и превара огромних размјера.

Или је толики тупко да све ради против себе и странке. Све га дисквалификује као вођу опозиције. Томо, довиђења.
Препоруке:
35
0
83 недеља, 13 мај 2012 14:17
Neno
Jednom klaun,uvek klaun!
Препоруке:
22
1
84 недеља, 13 мај 2012 14:17
Analitik
Predomislio se! Koja blamaza...
Препоруке:
28
0
85 недеља, 13 мај 2012 14:20
Вид
Следе завршни чинови позоришне представе "Избори 2012" у извођењу позиционих и "опозиционих" тзв. политичара у Србији. Тома, без обзира што је како каже покраден, излази на други круг, да би сачувао мир и стабилност у србији (не видим ко је позивао у рат!?) и ни због чега другог! Жртва вредна Нобелове награде за мир, ово ни Ганди не би отрпео. Све у свему, била је то једна фарса, јефтина и провидна. Једина жртва ових "избора" су Двери и то се сада сасвим јасно види. За оне који мисле да су Двери и Тома у дослуху информација да су Двери позвале тому да бојкотује други круг, а ето чујемо шта он на то каже. У суштини сви су намирени, сви су добили одређен број фотеља и неће много да таласају. Верујем да ће Двери и даље протествовати јер искрено верују да су оштећени, али се бојим да од тога неће имати никакве конкретне користи. За Тому и остале, до сада нисам био сигуран да ли су стварно покрадени или дижу прашину да нешто ућаре. Сада је све много јасније...
Препоруке:
27
2
86 недеља, 13 мај 2012 14:22
Jasna*@Marko Gay
Znam Marko da vam u ovom momentu uopste ne odgovoraju protesti,zato i agitujem za iste.
Isto tako Znam da su vam 5.oktobra odgovarali i onda sam agitovala ,ali protiv ,jer sve sto vama odgovara ,nama ne odgovara i obrnuto.Ali Srbi su infantilan narod nista ne shvataju,uvek se rukovode strancarenjima i sitnim strastima,svadjaju se ko jetrve,za razliku od vas proracunatih,hladnokrvnih i brutalnih geostratega,koji sve svoje poteze,planiraju unapred rukovodjeni samo svojim (globalnim),a ne stranackim interesima.
Ziv bio Marko ,ali tesko da cemo i ti i ja Srbima otvoriti oci.
Evo spremi se da ti opet naudaraju minuse,ne shvatajuci tvoju ironiju.
Препоруке:
21
0
87 недеља, 13 мај 2012 14:40
Slavomir Srpski
Sto god napisali o Tomi i njegovom (ne) vladanju je vrlo riskantno: uvek ce uspeti da vas opovrgne, posle opovrgavanja samog sebe.

Ocekivali smo malo tvrdji stav u rusenju rezima, kad ono izgleda Toma radi kao prilikom stirpor "revolucije". Ispalo je da je i onda prevario svoje birace pa ih pozvao samo radi publiciteta, jer se odmah uplasio i same pomisli da bi se vlast mogla rusiti na ulicama. Pa onda krenu u famozno gladozedjovanje.

U ovoj prilici, prvo trazi masovni skup u sredu na ulicama da bi blokirao izbornu kradju, a sada zaboravlja da ta kradja postoji (osim izgleda kao motiv za dodatnu kampagnju pred dugi krug), pa korak nazad i opet na delegitimizovane izbore!! Ko je ovde lud a ko pametan trazim od analiticara da nam objasne.
Препоруке:
20
0
88 недеља, 13 мај 2012 15:06
ivan3012
cica tomo,hvala ti..Najzad su se sve oci u Srbiji otvorile..A ti si zavrsena prica..ispusena lula..Srecom dobili smo vise no sto smo izgubili na ovim izborima..Dobili smo nove ljude..Mlade lavove,beskompromisne borce,i nadu Srbije..Dobili smo DVERI! Radikali ,sdd-ovi i ostali su proslost.Potrosena izandjala relikvija 90-ih..Vreme ih je definitivno pregazilo..Kao i generacije koje dolaze..Na ovim izborima rodila se okosnica jedne nove Srbije! Srbiji treba mlada,snazna hrabra i pozrtvovana ruka da je povede..Trebaju joj NOVI LJUDI!A tebi cica tomo zelim srecne penzionerske dane,kupicemo ti maramu da se podvezes,i poslacemo te da uzivas u blagoj i lekovitoj klimi Bajcetine..Kao svaki zasluzni "diplomac"..A mozda te posaljemo i kod baba Kurane na strucno usavrsavanje..Veruj mi,mnogo bi od nje naucio..O karakteru narocito,a i kako postati musko u Srbiji..Malo li je?
Препоруке:
37
1
89 недеља, 13 мај 2012 15:16
Milan
Sad je jasno da je sns napravljen za jednokratnu upotrebu (za ove izbore), zapad uz pomoć žutih je ovu partiju odrigao maestralno jednim udarcem ubio je 2 muve uništio najaču opozicionu stranku i formirao jaku kvazi-opozicionu stranku koja je sad razotkrila pravu svhu postojanja da legalizuje kradju na upravo održanim izborima, jer su i pre nekoliko godina znali da sledeće izbore žuti ne mogu nikako da dobiju legalnim putem.
Препоруке:
19
0
90 недеља, 13 мај 2012 15:17
au mile
Овај човек ради по директивама.
Треба пружити отпор овој тиранији.
- Зато што предају Косово
- Зато што су диктатори који диктатуру обезбеђују путем медија
- Зато што систематски задужују земљу и економски је уништавају
- Зато што нас одвлаче од наших правих савезника, Руса
- Зато што су прозападне марионете
- Зато што су варали
-Овај режим је, ма шта показивали резултати избора нелегитиман
- Опстанак овог режима коштаће Србију продаје Телекома и ЕПС-а западноевропским компанијама, зато што им то њихови господари у иностранству траже, што ће бити дефинитиван крај остатака привредне независности Србије
- Србија ће зависити од страних инвестиција који ће Србији донети радна места где ће људи радити за 25-30.000 динара.
То ће бити резултати Тадићеве погубне политике.
Препоруке:
33
1
91 недеља, 13 мај 2012 15:23
Невски
Ало,напредни коментатори. Не трпајте у исти кош ДВЕРИ и вашег Тому преокретача. Док су Двери још у изборној ноћи говориле о нерегуларности избора,ви сте ћутали после тога још три дана и онда сте истресли један џак. Нико не говори о системској крађи. Није ми јасно што сад организујете протестне вожње и протесте,кад сте признали резултате првог круга.Двери су вас позвале да се прикључите у борби поништавања избора и организовања нових,никоме није падало на памет да улази у савез или коалицију са вама. И не тражите подршку гласача Двери јер сте СВИ ИСТИ! Само видим по неким коментарима да ДВЕРИ опет не ваљају,сад су Томини плаћеници. Освести се СРБИНЕ!. ДАЈ БОЖЕ ДА СЕ СРБИ СЛОЖЕ,УМНОЖЕ и ОБОЖЕ!
Препоруке:
38
4
92 недеља, 13 мај 2012 15:29
Андро Лутак
Значи, дефинивно пропао пројекат "покрадени избори". Запад наредио Николићу да прекине таласа и, уколико Николић изгуби у другом кругу, а што је веома изгледно, мораће да распрода све оне квадрате да врати бар део пара својим финансијерима - "контраверзним бизнисменима".

Жутима свака част на тактици да се "напредни" пусте да се упетљају у сопствену прљаву игру око "намештених избора", из које, као што видимо, нису имали "излазну стратегију" осим немогућег "новог петог октобра" који Запад не не жели. Сада се "напреднима" то враћа као бумеранг, и мислим да ће Николић са лепом разликом изгубити од Бориса.

СНС је уништио СРС, ТИМЕ ЈЕ ЗАДАТАК ИСПУНИО, и сада збогом, адио, ћао "напредни"- којима предстоји цепање на "томину странку" и на "вучкову странку".
Препоруке:
23
1
93 недеља, 13 мај 2012 15:50
Dragan ns
Samo me zanima kako ce Dverjani sada da se operu od ove podrske Tomi Nikolicu,kao i obicno prvo su skocili pa se razbili pa sada sledi izvlacenje,mi smo pravi , mi smo jedini ,narode porzi nas...nece da moze...Dveri su projekat stranih obavestajnih sluzbi i to je jasno kao dan.

Vode neodgovornu i svojeglavu politiku,do izbora im niko nije trebao a sada je i Toma prihvatljiv..eeee provaljeni ste!!
Препоруке:
8
37
94 недеља, 13 мај 2012 15:52
Stefan
Dveri moraju da nestanu sa politicke scene Srbije to je jedino resenje da vise narod ne dovode u zabludu,oni koji nisu bili u stanju da organizuju rodjene kontrolore po izbornim mestima sada hoce da vode drzavu i da se predstave kao narodna opozicija , pa to je nedopustivo,gomila napaljenih nesposobnih decaka !!!
Препоруке:
12
43
95 недеља, 13 мај 2012 15:53
radomir stankovic
Sta je sa protestima,oce Dveri nesto organizovati? Moramo pomoci Nikolicu da pobedi ovu zutokratiju!
Препоруке:
5
20
96 недеља, 13 мај 2012 15:55
Шешељевац
Коначно су многи схватили ко је Тома Николић (осим Jasne*, разуме се), а до следећих избора ће ваљда схватити и ко је Владан Глишић - врли православац и дверјанин, жестоки "противник режима" - а иначе саветник у режимском Министарству финансија код Динкића и заменик јавног правобраниоца у режимском правобранилаштву Раковице (званични подаци из Википедије).
Препоруке:
13
31
97 недеља, 13 мај 2012 15:56
Maja
Slusala sam Nesica na fokUSU,izgleda da su Dveri i SNS u koaliciji,ili mi se samo cini.Ranije sam na tom radiju slusala samo najgore stvari o Dverima,sta vam sada bi da gostujete i pomazete SNS-u? VELIKO STE RAZOCARENJE OVIH IZBORA !
Препоруке:
11
22
98 недеља, 13 мај 2012 15:59
Туљанин@Марко Геј
Све што сте написали стоји, од првог до последњег слова...
Препоруке:
8
1
99 недеља, 13 мај 2012 16:05
revolucionar
Pisacu pismo kabinetu precednika da se hitno uvede zakon sledece sadrzine :
Da kada neko od vladajuce koaliciji i njihovih saradnika sto stranih sto damacih prodje ulicom gradjani moraju da stanu u stavu mirno i budu spremni da dobiju po jedan poprvani samar ako tog dana nisu bili dobri.

Verujem da ce Srbijanci da se utrkuju ko ce da dobije vise samara. De si Domanovicu sad bi bio realista.
Препоруке:
16
2
100 недеља, 13 мај 2012 16:07
Malik Malik...
Slazem se sa Stefanom...Dveri su odigrale poslednji tango,treba da nestanu u najgorem slucaju treba rukovodstvo da pozovu na odgovornos zbog losih izbornih rezultata,ali gle cuda rukovodstvo ne postoji,ne znamo ko je odgovoran!

Neko je to lepo smislio!
Препоруке:
10
29
101 недеља, 13 мај 2012 16:15
još ludji kočničar
radomir stankovic
Sta je sa protestima,oce Dveri nesto organizovati? Moramo pomoci Nikolicu da pobedi ovu zutokratiju!

Dobro jutro....bar pročitaj šta se ovde piše. Nikoliću treba pomoći da što pre ode u Bajčetinu i da nastavi sa proizvodnjom rakije. Samo neka sa sobom povede Velju Ilića da mu bude degustator a nama grarant da je rakija prirodna a ne neka sa kvascem, šećerom i sl.
Препоруке:
25
1
102 недеља, 13 мај 2012 16:16
Милоје прави
Ја, Милоје прави правцати, ћу у другом кругу гласати за Томислава Николића. Да не објашњавам, сувишно је. У првом кругу сам гласао за Коштуницу. Најбоље би било да на ТВ објасним разлоге и мотиве овог опредељивања - за спас Србије.
Препоруке:
7
10
103 недеља, 13 мај 2012 16:19
educator
Ај да поновим: Томислав Николић ће бити председник Србије, а Борис Тадић премијер. Зато је Тома и ковертирао своју оставку на место председника странке и зато се Ђилас и није кандидовао за место премијера...Да ли је могуће да Двери и народ ово спрече? Могуће је...
Препоруке:
15
8
104 недеља, 13 мај 2012 16:32
vnp
Ha ha ha, dovitljivi Toma, kradja na izborima mu je posluzila kao predizborna kampanja,nikada nije ni mislio da se time bavi dalje od drugog kruga. Da li ce upaliti, pa videcemo
Препоруке:
7
3
105 недеља, 13 мај 2012 16:33
Дејан
Као члан СНС-а дубоко се не слажем са изласком у други круг председничких избора.

Мислим да ни ја ни остали коментатори немамо потпуну слику ситуације.

Запад је јасно подржао демократе.

Крађе је било и куповине гласова, али не довољно да се тврди да су резултати избора апсолутно лажни.

Да је постојала критична маса за смену Тадића и дружине ДСС и СНС би имали по 25%, а Двери и СРС би прешли цензус без проблема.

Тако није било. Народ је гласао за Ивицу и Бориса и њихову коалицију.

Пре него што наставите нападе, сетите се буке Америке што су Руси ове године због избора привели неколико десетина људи, а онда превртите филм уназад до 1992. и Јељциновог гушења опозиције тенковима у Белом дому.

Шта је прећутно одобрено Јељцину без речи замерке би било одобрено и овом другом Борису.
Препоруке:
22
5
106 недеља, 13 мај 2012 16:45
Туљанин@ Јасна *
Јасна* је јасновида.
Препоруке:
4
1
107 недеља, 13 мај 2012 16:58
Gojko
Ако СНС до краја године не смени и не истера Тому и Вучића из својих редова, онда ће њих двојица истерати све друге и остати само они у њој.
Препоруке:
20
0
108 недеља, 13 мај 2012 17:07
павле котроманић
И ти и ДС својим поступцима не само да дестабилизујете, већ и уништавате Србију, Србе и остале становнике Србије!
Препоруке:
11
1
109 недеља, 13 мај 2012 17:24
g
Котроманићу грешиш.
Жути су зло.
Народ не верујње да је СНС мање зло.
Посебно са двојцем.
Препоруке:
10
2
110 недеља, 13 мај 2012 17:27
Jasna*@Tuljanin
Hvala Tuljanine i ti si!
Ali smo nazalost,izgleda manjina medju ovim mutnovidima.
Препоруке:
3
4
111 недеља, 13 мај 2012 17:34
Нарикаче...
„... поји Миле волове на реци“.
Препоруке:
7
0
112 недеља, 13 мај 2012 17:47
Шешељевац
Најлепше молим било кога од 10 коментатора који су ударили минус на мој коментар, да под било којим именом напишу зашто стављају минус на текст који није ни став ни мишљење већ ГОЛЕ ЧИЊЕНИЦЕ. 1.Негативно оцењују чињенице?
2.Негативно оцењују мене зато што износим те чињенице?
3.Негативно оцењују Владан Глишића на кога се односе те чињенице?

Слутим да је у питању разлог број 2. што ми је, признајем, савршено нејасно. Али, шта да се ради. Човек је мистерија.
Препоруке:
10
10
113 недеља, 13 мај 2012 17:50
Шајкача
Жао ми је Србије, али ако је већински део народа изабрао пропаст и понижење, нека тако буде. Ја, као и сви чланови моје породице неће излазити да гласа. Нећу да учествујем у овој фарси. Жао ми је што нам се цео свет смеје и што нас сматрају овцама. Борис Тадић, мајстор-психолог, са свом западњачком скаламеријом води овај шесторазредни циркус, али никад неће моћи да избрише са свога имена да је лопов. Шта ли му чувени отац каже:Европа или смрт? Трт или мрт.Жао ми је што је Тома одлучио како је одлучио, што по мени је признавање лоповлука, али и да игра како холивудски режисери хоће. Само што је изабрао да буде трећеразредни статиста.
Препоруке:
21
1
114 недеља, 13 мај 2012 18:10
Ја овако
Јутрос, после шокантне и разочаравајуће изјаве Николића, сам вагао шта да радим у следећу недељу. Дилема нас који нисмо у СНС или било којој другој партији, а хоћемо смену садашње власти је:
1. Изаћи на изборе - онда легитимизујемо могућу изборну крађу у првом кругу,
2. Не изаћи на изборе - онда наредних 5 година влада Борис Тадић.
Ја сам одлучио - гласаћу за Николића у недељу, да бих срушио Тадића. Поразом Тадића, ДС постаје нула. Ако победи, онда малтретирам Николића да похапси све који су муљали на изборима и да распише нове изборе (парламентарне и локалне). То је једини пут који видим како да се садашње зло имало расплете.
Препоруке:
17
16
115 недеља, 13 мај 2012 18:38
Грубан Малић
Каква срамна одлука!!! Ишао је по "своје мишљење" код шефице Жуте Србије! И донео "своју" одлуку!!!
Препоруке:
11
0
116 недеља, 13 мај 2012 18:38
marija
Jadni su ovi naivci koji i dalje misle da Nikolic moze da pobedi ovo zlo. On je saucesnik zla, on je stvoren da bi zlu dao legitimitet, to je njegova uloga od pocetka. I ko i dalje pod raznim izgovorima ucestvuje u ovoj opakoj predstavi, zasluzuje samo prezir.
B O J K O T !!!!! BAR CEMO TIME SACUVATI DOSTOJANSTVO I POKAZATI DA NE PRIHVATAMO IZBORNE I SVAKE DRUGE KRADJE.

POSTENI LJUDI NIKADA NISU HTELI LOPOVU NI DOBAR DAN DA KAZU A KAMOLI SA LOPOVIMA DA SE UDRUZUJU!!!!
Препоруке:
15
1
117 недеља, 13 мај 2012 18:42
educator
Izlaskom Tome Nikolića na drugi krug izbora on ne samo što legalizuje krađu prvom krugu, već postaje i saučesnik...
Препоруке:
15
0
118 недеља, 13 мај 2012 18:44
@Ја овако
Земљаче, пре него што донесете коначну одлуку причекајте да видите шта је америчка амбасадорка у Београду, госпођа Мери Ворлик, саветовала Томи и напредњацима како да поступе. Па онда сви ви који сте гласали за Тому тако поступите. То вам је најсигурније.
Препоруке:
11
3
119 недеља, 13 мај 2012 18:51
@ja ovako
Bolje da nisi danima razmisljao!!! Te bajke mora da si slusao od Vlade Djukanovica
Препоруке:
11
3
120 недеља, 13 мај 2012 18:58
Небојша
Шешељевац,
ма ти си велики православац, Србенда, жестики "противник режима". Ко то сме осим "правих радикала" бити православац, Велики Србенда, антирежимски делатник? Ја, до сада, такве нисам видео. Не знам да ли си чуо за Тимочку буну? Не верујем, јер ви "прави радикали" нећете да "рушите стабилност" пропале државе, вама се мирним путем Србија може свести на земунски магистрат. Човече, да ли ти разумеш шта значи када се на сметлишту, после избора, појави ЏАК бирачких листића и када се преправљају записници са биралишта и када се предају записници са биралишта потписани од стране свих у бирачком одбору, а без уписаних резултата, када се појаве листићи разних сличних нијанси боја ...
Препоруке:
15
6
121 недеља, 13 мај 2012 18:59
Небојша
Шешељевац,
-2-
Ја, заиста, не разумем шта још мора да се деси код вас "шешељеваца", па да се каже доста? И сада, они који се буне против очигледне крађе, у којој сте и ви "шешељвеци" покрадени, они су за тебе "страни плаћеници" и "режимски подметачи", а ви који то не видите или, можда, не желите да видите, и који сматрате да држава може да функционише на такав начин, ви сте генијалци, патриоте, једини "прави Срби". Мало си претерао, или што би рекли "мало много". Не верујем да би то Шешељ толерисао, али ето он данас има "шешељевце" који то толеришу, и који су својим "генијалним деловањем" довели странку са 40% на 4%. Само напред "радикласки генијалци".
Препоруке:
11
6
122 недеља, 13 мај 2012 19:03
Туљанин@ Јасна*
Нажалост у праву си, али нећемо се дати: сувише смо срчани за предају.
(Барем ти и ја, јасновида Јасна).

ПС. Мислим да се исто односи и на Марка али се угурсуз стално прерушава: луцидни хистрион...
Препоруке:
5
1
123 недеља, 13 мај 2012 19:36
Sacuvaj nas boze
Laznih lidera, slijepih politicara, sjedeljki na stiroporu,
Laznih strajkaca gladju, vreca glasackih listica.
Huh....
Препоруке:
9
0
124 недеља, 13 мај 2012 19:45
Беранац
Јасно се види да је Тома Николић наставак школе Шешеља да је најлагодније живети у опозицији.Само је променио реторику.Страх ме је да верујем да је могуће да се за ова задња три дана дебело овајдио и зато је и пристао на други круг упркос упозорењу да је у овој ситуацији најбољи бојкот.Поново сматра да су ДВЕРИ мала странка и уместо да користи њихово знање и храброст он иде у губитничку битку свестан чињенице да у старту гдин обележени води са 50% према 0 али ајде да неко то докаже Николићу.Вечитом другом је јасно све али неможе сада ништа нема назад.Николићу још није касно дозови се памети БОЈКОТ,БОЈКОТ.
Препоруке:
16
2
125 недеља, 13 мај 2012 19:53
Мила Ниш
Тома се утроњао. Лута. Уместо да дрекне и подвикне - СВИ НА ИЗБОРЕ ДАСРУШИМО ТАДИЋА - и ништа више. После да правимо програм. Иначе. Нико неће да гласа за емуштог преваранта. Дајте да скинемо Тадића, а после Тому. Има ли кога из опозиције да да савет. Ја ценим да је Тома далеко гори од Тадића, али њега ћемо лакше срушити, почеће ПРЕПОРОД. Народ са Косова не види другог излаза. Тома не уме да подвикне, да организује митинге ДА СРУШИМО ТАДИЋА. То да буде једина парола и једини програм.
Препоруке:
8
2
126 недеља, 13 мај 2012 19:54
Срб-ин
Без мене.
Препоруке:
11
0
127 недеља, 13 мај 2012 20:44
Ultravisitor
Kradja je vise nego ocigledna, ali Tosmilav je Borisov igrac i njegova uloga je da obesmisli kradju i pobunu naroda. Treba svakako ignorisati njihove izborne igre i pomesti posle izbora gradjanskom neposlusnoscu i ignorisanjem okupatorskih institucija.
Препоруке:
10
1
128 недеља, 13 мај 2012 21:02
Остоја Симетић
Катастрофа. Ја, који сам толико критиковао Тому пре избора, ипак сам се понадао да ће испасти човек и бојкотовати други круг крађе, да ће се опозиција коначно ујединити и повести народ на улицу, али ето, опет слабост, кукавичлук, продаја, издаја...

Надам се да ће бар мој ДСС бојкотовати други круг већинских покрајинских избора и све локалне, покрајинску и републичку скупштину.
Препоруке:
18
0
129 недеља, 13 мај 2012 21:22
Шешељевац @Небојша
Нисам већи Србин од већине људи са овог сајта и већине оних који гласају за ДСС, Двери, СНС, НОПО. Само сам мало сумњичавији. Просуђујем на основу онога што нам се сервира у медијима и на основу неких чињеница које мени изгледају као одлучујуће у одређеном тренутку. То су најчешће чињенице које су свима познате али им многи не придају посебан значај утолико пре што у том тренутку медији и јавност у први план истичу нешто сасвим друго као битно за судбину земље. То је сада случај са изборном крађом. За мене је једино битна чињеница да се Николић шета по страним амбасадама док су Милошевић и Шешељ завршили у Хагу. У тим амбасадама је добро примљен као проевропски политичар. Елем, свако ко не жели да се заварава схвата да Србија не може постати чланица ЕУ без признавања лажне државе Косово. Каква је онда разлика између Тадића и Николића? И чему онда толика прича што је један „просрпски“ кандидат евентуално украо гласове другом „просрпском“ кандидату?
Искрен поздрав.
Препоруке:
14
1
130 недеља, 13 мај 2012 21:55
Сале
Требало је само да саопшти: избори нерегуларни - нема скупштине - нема другог круга. Ноћна мора за тадићев режим, они једноставно немају никакав одговор на ту варијанту. Шах-мат!

Међутим... Роб се господару не сме противити.
Препоруке:
16
0
131 недеља, 13 мај 2012 22:09
Mitar
Gojko
Ако СНС до краја године не смени и не истера Тому и Вучића из својих редова, онда ће њих двојица истерати све друге и остати само они у њој.

Neće se čekati do kraja godine, brzo je gotov posle večerašnje TV emisije gde okrivljuje i svoje iz stranke da su ga prodali.
Препоруке:
9
1
132 недеља, 13 мај 2012 23:06
В. Н.
Данас сам у аутобусу слушао два човека како воде расправу у вези са изборном крађом у Србији.

Први је тврдио да је политика заправо вештина могућег.

Други му је на то одговорио: "Не верујем да неко зна боље од мене шта је то што је за мене добро. Ако сам ја некоме дао свој глас онда сам га дао јер мислим да је то добро за мене. Ако је то неко злоупотребио, онда то више није вештина могућег, већ најчистија превара и изигравање мог достојанства. Како још увек нисам малоуман и како сам при чистој свести и здравој памети убеђен сам да се неко озбиљно поиграва са мном и са мојом вољом. Ако је крађа мог идентитета вештина могућег, онда је врло могуће да ја уствари и не постојим."

Тим питањем су се бавили многи филозофи, од Декарта па на даље... Нажалост морао сам да сиђем на следећој станици тако да нисам чуо крај приче.
Препоруке:
11
0
133 недеља, 13 мај 2012 23:08
Бане
Да ли су Двери иѕлаѕили данас на протест...?Нисам нигде видео известај на медијима.Можда су били са СНС-ом...
Препоруке:
3
6
134 недеља, 13 мај 2012 23:41
Kriza legitimiteta?
Samo ljudi od poverenja, dokazani intelektualci i patrioti, aristokrate duha i tela, mogu u ovakvim situacijama da povrate poverenje građana u sistem. Zato mislim da bi najbolje bilo da te najumnije srpske glave kažu da li su ovi izborni bili regularni ili treba da izlazimo na ulice. A nema sumnje da takvih umnih i poštenih ljudi nema mnogo, možemo ih izbrojati na prste: Borka Pavićević, Nataša Kandić, Čeda Jovanović, Miljenko Dereta, Nikola Samardžić i Branka Prpa. I to je to. I zato, Branka, Borka, Čedo, Miljenko, Nikola, u vas polažemo poslednje nade. Recite, šta nam je činiti?!
Препоруке:
7
1
135 недеља, 13 мај 2012 23:43
Млади Џедај
Ово баш личи на СНС, као ономад са штрајком глађу, једна обична представа. За мене постоје само два објашњења: или су жестоко лагали што тиче нерегуларности избора, покушавајући да ушићаре нешто дижући галаму, или су потпуно изгубили сваки траг личног интегритета, па иако је правда на њиховој страни, прихватају мрвице са стола.

Овакво превртљиво и користољубиво понашање је довело Вука Драшковића до ђубришта политике, а довешће и СНС. Једино што ми је жао је што ћемо вероватно изгубити још 5-10 година док се људима потпуно не смуче.
Препоруке:
10
0
136 понедељак, 14 мај 2012 09:56
ivan3012
Juce sam cuo /od par ljudi iz ds/da su upravo zuti racunali da ce Toma sigurno odustati od drugug kruga..Ako je neko primetio,tadic bukvalno drhti i unezvereno sara ocima pri svakom pomenu drugog kruga..Reci su mu konfuzne,dezorijentisane i bez ikakve snage..Zuti su svesni da moraju u novu brutalnu,zapravo jos brutalniju i bezobzirniju kradju-ili su gotovi..Neuporedivo su znacajniji predsednicki od parlamentarnih izbora.A uz to narod je mnogo osetljiviji i skloniji zescim reakcijama kada su u pitanju predsednicki izbori.Druga ponovljena kradja daje puno moralno pravo da se ide na revoluciju,i direktno svrgavanje rezimske bande.Mitinzi i potpuna blokada zemlje uz momentalna hapsenja kriminalaca koji su uzurpirali vlast.Gledao sam Tomu sinoc,i delovao mi je prilicno odlucno da stvar okonca jednom za svagda.Sta ako je ovaj drugi krug samo zamka za zute?Sigurno je da to ni Toma ni bilo ko drugi sme i hoce da otvoreno kaze narodu..Izadjimo,i onako ne gubimo nista..Pa sta Bog da.
Препоруке:
7
3
137 понедељак, 14 мај 2012 10:35
Ilija
Kada ce DVERI saopstiti svoje rezultate izbora pa da vidimo kolika je razlika,ako ih uopste imaju?
Препоруке:
2
5
138 понедељак, 14 мај 2012 11:09
Агент
Можда су и томи жути додали нешто гласова па зато неће много да таласа. И даље ми је тешко да поверујем да 4 од 5 гласача СРС-а изабрало да на овим изборима подржи снс.
Препоруке:
2
2
139 понедељак, 14 мај 2012 11:34
@Ivan 3012
Hvala Bogu sto nema mnogo ovakvih pametnjakovica. Da li treba objavljivati ovakve sumanute pozive na haos?
Препоруке:
2
5
140 понедељак, 14 мај 2012 12:08
ivan3012
Odgovor cenjenom komentatoru-niko normalan ne moze da zeli haos,jos manje da ga propagira-pogotovo sto su u takvim situacijama zrtve po pravilu nevini ljudi.Ali niko normalan takodje ne moze da predje preko besprimernog banditizma i necuvenog ponizavanja narodne volje sto kradja izbora jeste..Koliko se secam, poslednji haos je bio upadanje naoruzane bande u NBS,paljenje skupstine, glasackih listica/da bi se zatro trag izbornoj prevari/i pljacka umetnickih predmeta.Nisam nikakav ljubitelj G.Nikolica,ali je juce bacio tadicu rukavicu u lice i rekao da ce ga pred licem nacije/a ne treba sumnjati da ce u sredu cela Srbija biti pred tv ekranima/obavestiti da je lopov,sto ovome ocigledno"nije bilo poznato".Nemam nista ni protiv tadica licno,ali imam protiv kradje bilo koje vrste,a posebno protiv organizovanog i logistikom spolja potpomognutog kriminala.G.tadic ima samo 2 izbora.Da muski prihvati izazov/sto mislim da nije sposoban/ili da po obicaju-pobegne.U oba slucaja gubi.
Препоруке:
3
2
141 понедељак, 14 мај 2012 12:37
Freedom
Bez obzira na svu Tadićevu demagogiju, nesposobnost, drskost, bahatost, bezobrazluk i nemoral, mislim da je Tomislav Nikolić još lošiji od njega.
Biti lošiji od aktuelnog predsednika, to i nije baš lako postići, ali Toma je očigledno van konkurencije. Da se kojim slučajem dodeljuju nagrade za nedoslednost Nikolić bi bio visokopozicioniran.
Zaigrao se čovek mnogo. Hoće u istoriju, hteo bi da bude predsednik Srbije. Samo zaboravio je očigledno koji je vek napolju. Zar mu nije jasno da kandidat za tu funkciju treba da ima i neke kompetentnosti.
Maksimum njegovog dometa je Predsednik političke stranke, i to političke stranke koja je prepuna mediokriteta.
U ozbiljnoj stranci ne bi dogurao dalje od predsednika opštinskog odbora.
Jadna ova zemlja sa svimsa njima.
Vlast i opozicija su isti.
Imaju isti cilj, prvi bi po svaku cenu d aostanu na vlasti, drugi bi da po svaku cenu na nju dodju.
Препоруке:
7
6
142 понедељак, 14 мај 2012 14:09
Шешељевац @ Kriza legitimiteta
Ценим Ваш смисао за хумор.
Препоруке:
1
0
143 понедељак, 14 мај 2012 15:34
Slavomir Srpski
Ako ce se odrzati drugi krug, onda je jasno za koga glasati, a razlozi su sledeci:

1. ukoliko ne izadjemo onda Tadic pobedjuje i sigurno guramo Srbiju u ponor, ne resavajuci ni jedan kjedini nas problem. Naprotiv bili smo ljuti i nastavicemo da grizemo sopstvene nerve sopstvenom krivicom nedelovanja.

2. cak da je Toma najgluplji predsednik Srbije, ipak tadicev rezim bi time bio duboko destabilizovan, pa bi doslo do novih prevremenih izbora u kojima bi mogao i definitivno da bude srusen, i gde ce raspodela procenata po strankama DRASTICNO da se menja.

3. Iza ova dva prethodna razloga NEMINOVNO moramo da glasamo za Tomu, jer je to jedini nacin pocetka razbijanja ovog rezima. Pobeda Tadica bi nas konacno skovala u mrtvacki kovceg, i to nasim mazohizmom i nemogucnoscu da od dva zla biramo ono manje, a koje nam omogucava da kasnije menjamo citav sistem
Препоруке:
2
4
144 понедељак, 14 мај 2012 16:06
звонко
Господине николићу зашто не предложиш ону амаеричку сову за доживотног пресједника србије вероватно би тако србија по теби била стабилна
Препоруке:
3
0
145 понедељак, 14 мај 2012 21:47
Млади Џедај
@Славомир Српски

"Iza ova dva prethodna razloga NEMINOVNO moramo da glasamo za Tomu"

Славомире, Тома тврди да су га покрали у првом кругу, а иде у други круг свеједно. Чему гласање за Тому кад ће га поново покрасти? Шта ће се битно променити у другом кругу у односу на стање сада?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер