Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dveri: Najveća izborna krađa do sada u Srbiji

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 09 maj 2012 15:49
nauka
Na koliko mesta ste imali zapisnike?
Jeste li ih potpisali?
Zašto SRS, DSS i SNS ne govore o izbornoj krađi?
Je li njih zovete na taj vaš protest?
Preporuke:
44
54
2 sreda, 09 maj 2012 15:55
Miroslav
Osnovno je sledeće:
1) Da li ste imali kontolore na izborima?
2) Da li su ti kontolori potpisali liste sa prebrojanim glasovima na izbornim mestima?
3) Zašto ne objavite rezultate izbora na osnovu vaše interne evidencije?

Nigde ne videh tako nešto.
Ako, pak nije reč o krađi prilikom prebrojavanja glasova, već o nepravilnostima tokom glasanja, onda treba prijaviti nepravilnosti sa tačnim navođenjem glasačkih mesta na kojima su se nepravilnosti desile i o kakvim nepravilnostima je reč.

To je ozbiljan i argumentovan pristup, a ne ovo infatilno zapomaganje. Ovo ovako mi nekako liči protestima ruske opozicije protiv Putina. Ali, ko zna, možda i dverače u ovome instruiraju isti oni koji su instruisali i rusku opoziciju?
Preporuke:
44
68
3 sreda, 09 maj 2012 16:18
Misa
Ako je neko zadnjih 20 godina osteno brojao glasove onda je to SRS. Uvek su objavljivali tacne rezultate ma kako nepovoljni po njih bili. Oni kazu da su ovi izbori bili posteni i da se njihova evidencija slaze sa RIK-om.
Zato nemojte da se bunite bez dokaza o kradji. Doduse ima i ona ko gubi ima pravo da se ljuti.
Preporuke:
25
69
4 sreda, 09 maj 2012 16:20
fristajlo
Pre nego što se iko odazove tome, neka razmisli- da li bi išta izmenilo to što Dveri nisu u Parlamentu? Postoje li dokazi o toj krađi? I zašto se Dveri ne žale i zbog liste NOPO, koja je takođe, kako neki tvrde, oštećena?
Toliko smo puta prevareni, da je teško verovati više ikom; izborite se za to sami, i tako zaslužite podršku naroda.
Preporuke:
34
45
5 sreda, 09 maj 2012 16:30
A L Mollari
4.57% nevažećih listića? 4.57%?
Hoće neko da mi kaže daje 320.000 ljudi slučajno ili namerno, poništilo svoj glasački listić?
Laž ljudi, laž!

Najlakše je od važećeg listića napraviti nevažeći. Prilikom brojanja (ili bolje da kažem "brojanja") samo ga precrtate, ili zaokružite još
  1. jednu
ili
  1. dve

opcije na već legitimno izabranu od strane pravog glasača.
Demokratija u ovom obliku je otvoren poziv na prevaru.
Ko je moralan taj se pozivu ne odazove.
A ko je moralan?
OVI?
Preporuke:
71
5
6 sreda, 09 maj 2012 16:39
Soka
Nisu u pitanju DVERI, da li su ili nisu prešli cenzus. Ovde se radi o principu - ako pričamo o demokratiji, onda je prva i osnovna stvar da se ne krade na izborima. YouTube obiluje materijalima o krađi - Zaječar, Vidovdansko naselje, glasački listići sa KiM su trpani u vreće a da ih komisija nije prebrojala... I sam koncert Balaševića bio je tempiran dan uoči izbora, a žuti su cirkulisali kroz masu nudeći 2.000din za glas. Ja sam svedok. Nažalost, i birački odbori su učestvovali u krađi. Neka im je na čast demokratija!
Preporuke:
86
5
7 sreda, 09 maj 2012 16:43
Marina
Na zalost, ovaj tekst ne daje kompletnu izjavu Dveri o izbornoj kradji i savetujem komentatiorima da, pre nego sto krenu da prozivaju Dveri, procitaju ili cuju njihove izjave na pres konferencijama (mogu se naci na njihovom web sajtu).
Cinjenica da u dijaspori zivi vise miliona ljudi, a da je samo nesto vise od hiljadu uopste moglo da glasa govori mnogo za sebe. Zatim, glasanje na KiM, ko je kontrolisao na licu mesta, ko je kontrolisao u transportu glasacke kutije, ko je kontrolisao prebrojavanje i gde itd. Sta je sa nevazecim listicima kojih ima 4-5% ? Zasto ne moze da se ima uvid u te listice pa da se vidi da su nevazeci oni listici na kojima su zaokruzeni jednom pa onda (oooops greskom) jos jednom bas Dveri, SRS...
Preporuke:
76
2
8 sreda, 09 maj 2012 16:49
Milenković
Više detalja od ove šture TANJUG-ove vesti imate na http://www.dverisrpske.com/sr-CS/dveri-na-delu/2012/maj/poziv-drugim-pokradenim-strankama.php

Protest je zakazan za 18h, ispred zgrade nekadašnje Skupštine Srbije, u Kralja Milana (Srpskih vladara). Tu se nalazi sedište RIK. Pozvane su sve stranke koje imaju dokaze da su izbori bili neregularni i pokradeni.
Preporuke:
69
1
9 sreda, 09 maj 2012 16:52
Istok
Posle svega sto se desilo u Srbiji za poslednjih par godina, bilo bi pravo cudo da narod na izborima glasa za iste koji su ga doveli do same ivice provalije. Sada se vidi ponovo ko je ko, i Kostunica i Nikolic, o Tadicu da ne govorim. Sta reci o Dacicu? reklo bi se da su svi lepo saradjivali sa velikim bratom. Ne, ne mogu toliko da potcenim svoj narod.Narod sigurno nije za njih glasao vec se veliki brat potrudio da stvari ostanu iste, jer ovako sve ide po planu, zar ne. Sada Borko moze da nastavi sa "pregovorima" a Tadic da prica o Evropi, koja by the way, sve vise tone. Cak i Englezi priznaju da je kriza mnogo ozbiljnija nego sto su mislili, a nasi politicari tvrde da se u EU ide zbog gradjana i njihovog boljeg zivota!!!
Preporuke:
55
0
10 sreda, 09 maj 2012 16:53
tragač
Ne znam da li je bilo krađe ili nije. Ako ljudi iz Dveri znaju o čemu se tačno radi, onda o tome treba da progovore na ozbiljniji i utemeljeniji način. Ovako, buneći se, a ne rekavši ništa konkretno ostavljaju neozbiljan utisak za nekog ko pretenduje da zameni postojeće, koji su uglavnom zaista "svi isti", manje više.

Ovakvim kalimerovskim pristupom, nedokumentovanim, Dveri gube moje simpatije, a zaokruživao sam NOPO i njih. Gubim veru da su vredniji od dosadašnjih "istih".

Jesu li imali kontrolore na svim mestima? Ako jesu, neka daju bilo kakav dokumentovan prigovor. Ako ih nisu imali, zašto nisu? Ako nemaju nikakav konkretan dokaz i nisu u stanju da daju nikakvo smisleno objašnjenje, ništa konkretno, bolje bi bilo da se ne oglašavaju.
Preporuke:
8
58
11 sreda, 09 maj 2012 17:10
olga
Slažem se.Kralo se verovatno preko biračkih spiskova,a ni CESID nije nezavisan posmatrač.
Preporuke:
56
1
12 sreda, 09 maj 2012 17:36
dr Sokrates@ tragac i ostali koji ne veruju da je bila kradja
Samo krajnje naivan ili zlonameran covek moze da veruje da na ovim izborima nije bilo kradje i da trazi dokaze.Pa pogledajte samo snimke iz Zajecara sta se radi i kako se pakuju i pecate i listici,bez zapisnik i izborne komisije u hodnicima i coskovima! Takodje pogledajte zapisnike gde pojedini kandidati vladajuceg rezima imaju po 150 i 200 posto glasova(izaslo 130 biraca a on dobio 250 glasova)Sta tek reci o izborima na Kosmetu gde se 6 sati uopste ne zna sta je sa glasackim kutijama i gde na volseban nacin najvise glasova dobija SPS(ciji ministar in blokira puteve i prebija narod) i URS????? Tek izbori u dijaspori su posebna prica i sve je cinjeno da nasi ljudi ne glasaju(pomesani biracki spiskovi,brisanje sa spiskova iako su se ljudi prijavili,slanje u udaljena mesta i po 600km da glasaju itd)Ogroman broj nevazecih listica je ogrmna prevara i zato Dveri traze da se oni otvore!!! I ovi ovde moralisti poput Tragaca i ostalih se prave naivni i pitaju se otkud kradje???strasno
Preporuke:
55
1
13 sreda, 09 maj 2012 17:50
Vojin@tragac
Ako hoces ocite dokaze odes na YouTube i ukucas IZBORNA KRADJA 2012 i dobices savrsene video dokaze kako se krade pred kamerama!!! Ne znam sta se previs naivan i kao glasao si za Dveri,a sada ti smeta sto se ljudi bore protiv lopovluka i zele da stvari isteraju na cistinu! Dobro da nisi spomenuo u komentaru da ih finansira Djilas i da su fasisti
Preporuke:
46
2
14 sreda, 09 maj 2012 18:02
pitanje
Da li su se čalanovi današnjih "Dveri" pitali kolika je bila izborna krađa 5. oktobra i zašto su glasački listići spaljeni zajedno sa Skupštinom?
A možda im tadašnja "demonkratska" krađa nije smetala...
Preporuke:
13
38
15 sreda, 09 maj 2012 18:06
Vladimir NS
Komentatori, hajde pogledajte konferenciju za javnost pa rasuđujte.
http://www.youtube.com/watch?v=GcymYSMEZ2U&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=nC1f82UbeHk&feature=plcp
Inače, na YouTube imate mnogo video zapisa sa biračkih mesta u Srbiji (Novi Sad, Zaječar) koji su dokaz o KRAĐI i KUPOVINI GLASOVA od strane IZDAJNIČKOG REŽIMA.
Glasanje na teritoriji KiM je SKANDAL na koji "OPOZICIJA" iz 90-ih nikad ne bi pristala.
Interesantno je kako NITI JEDNA TV i NITI JEDNA OPOZICIONA STRANKA nema niti komentar oko cele KRAĐE i ne može NIŠTA čuti jer je CENZURA DVERI najgora (najveća) u proteklih 20 godina.
Preporuke:
42
0
16 sreda, 09 maj 2012 18:06
Misa
Ja sam bio posmatrac na izborima i mislim da je bilo jos najmanje 20 posmatraca iz svih mogucih stranaka, na mom mestu nije bilo kradje, u u SRS kazu isto.
Sta vi hpocete da dokazete: da smo svi mi posmatraci ludi i nismo videli kradju, ili da smo svi ucestvovali u kradji. U Srbiji je bilo preko 300000 posmatraca iz svih stranaka i niko nije prijavio nikakvu kradju, nego su samo Dveri pokradene. Smesno!
Preporuke:
10
50
17 sreda, 09 maj 2012 18:07
gradjanka a pravoslavka
Moze li neko is nspm da nam objavi teks u kome bi napravio analizu broja nevazecih listica kroz izbore.
Ove godine je bilo zaista neverovatnih 200.000 glasova, ali bih molila da nam kao sto rekoh neko napise koliko ih je bilo u proslim izborima.
Preporuke:
28
1
18 sreda, 09 maj 2012 18:10
SUMORNA OZBILjNOST
sreda, 09 maj 2012 16:53
tragač
Ne znam da li je bilo krađe ili nije.


imate na "Standard" svedočanstvo Voje Ilića nešto u vezi za džakom popunjenih listića koje su našli, i pun vam je Jutube snimaka izbornih krađa, kao u Zaječar npr.
Preporuke:
32
1
19 sreda, 09 maj 2012 18:11
Znamo svi
Glasovi za DVERI, SRS i DSS kradjom su otisli PREOKRET-u. Da li neko moze da veruje da Ceda i Preokret ima isti broj mandata kao DSS, a da DVERI nisu ni cenzis presli. Cista kradja.
Preporuke:
42
1
20 sreda, 09 maj 2012 18:13
Vladimir NS
Zanimljivo je i što REŽIMU ne smeta ni 70-ak Tominih poslanika, ni 40-ak poslanika "mračnih sila 90-ih", niti 20-ak poslanika "neobaveštenog", ali mu smeta i SAMO JEDAN poslanik Dveri.
Preporuke:
45
1
21 sreda, 09 maj 2012 18:18
GUSARSKI PODUHVAT
smatram da je potrebno demonstrirati ispred RIK-a, pa makar i godinu dana-i zahtevati ponovne izbore!

naivan je ko misli da je ikakva "rasprava" sa takvima svrsishodna...
Preporuke:
37
1
22 sreda, 09 maj 2012 18:27
Srđan Đurić
Zloba prema Dverima, koju uočavam kod ne tako malog broja komentatora, vređa i srce i razum. Pa zar se ne može gledati van svoga komšijskog, rođačkog, stranačkog, navijačkog, šićardžijskog? Pa zar baš sve treba da bude prljavo? Ima li još ičeg dobrog i plemenitog u Srbiji?

I da nije ništa drugo, borba za mladost i porodicu čista je kao dve ukrštene linije pod kojima, i u Srbiji valjda, još počiva ljudski život; i ono posle njega. Pozivam sve slabo obaveštene da odu na sajt Dveri i pogledaju govor mlađanog Obradovića. Iz njega izbija čestitost, mudrost, smirenost i snaga. Stvorili su nešto ni iz čega i to u ovoj i ovakvoj Srbiji. I jamačno imaju budućnost.
Preporuke:
50
3
23 sreda, 09 maj 2012 18:31
NEPATVORENE ČINjENICE
sreda, 09 maj 2012 18:13
Vladimir NS
Zanimljivo je i što REŽIMU ne smeta ni 70-ak Tominih poslanika, ni 40-ak poslanika "mračnih sila 90-ih", niti 20-ak poslanika "neobaveštenog", ali mu smeta i SAMO JEDAN poslanik Dveri.


mislim da to nije toliko bitno, a može da se tumači i kao stvar percepcije, subjektivnog gledišta-itd.

u suštini, postoje DOKAZI o izbornoj krađi - i izbori moraju da se (ako izuzmemo kazneni progon izvesnih), u najboljem slučaju, PONOVE !

I zar neko da čeka naredne četiri godine na novu "šansu"?!

Pa samo svi mediji su u njihovim rukama, odn. njihovih mentora.
Preporuke:
29
1
24 sreda, 09 maj 2012 18:37
Alo bre
Govoriti samo o krađi na izborima a ne spomenuti izbornu trku bilo bi poprilično naivno. Postavljam pitanje odakle na primer URS-u pare za onoliku količinu reklama i bilborda. Da li će neka komisija to proveriti. Izbori su pokradeni između ostalog i našim parama i to perfidno. Naime, komšija član DS koji je po ulici agitovao za njih zaposlio ženu u Opštini baš sad pred izbore. U osnovnoj školi profesorima direktor pretio da se mora glasati za DS. Neki frizer se preko stranke zaposlio u gradskoj hali, na 3 meseca za 20.000 dinara. Radi od 9 do 14 h, ali pošto ima i frizerski salon skraćeno mu radno vreme do 12 h. Mesne zajednice baš pred izbore angažovale gomilu ljudi po Ugovoru o delu na iznose od 10.000 do 16.000 din. To je ono što ja znam a znam ih sve imenom i prezimenom. A ko zna šta sve još ima. Dajmo šansu Dverima. Nikome oni ništa nisu oduzimali i ničiji glasači nisu večni. Novi ljudi sa novim idejama. Lično znam dvojicu iz mog mesta i voleo bih da oni vode ovu državu.
Preporuke:
41
0
25 sreda, 09 maj 2012 18:42
ivan3012
Svaki drugi narod ne u evropi vec u svetu bi izasao na ulice i trazio nove izbore...I da se sudi svima koji su ucestvovali u kradji..Samo sto mi nismo narod,nego krdo..Ds ne kazem nesto gore,a pribliznije istini.Ono sto mi gutamo ne bi ni pas progutao.Dno dna!
Preporuke:
41
1
26 sreda, 09 maj 2012 18:45
STRADIJA
Kada imate 4,5%,svaka vest o manipulacijama se mora detaljno ispitati,treba da istraju na tome.
Preporuke:
40
1
27 sreda, 09 maj 2012 19:07
Milan
Ištvan Pastor: Žestoko smo pokradeni na izborima


I šta sad, samo Dveri lažu, a?
Preporuke:
42
2
28 sreda, 09 maj 2012 19:23
GIJA
Pljacka je bila dogovorena odmah po raspisivanju izbora,stari operativci iz koalicije sps-ds su prvo uspeli da "srede" da dijaspora ima mali broj glasaca,da na Kosmetu glasaju preminulu,a oni koji dodju do biralista ne mogu da glasaju jer ih neme u spisku(2008g. su bili).Verujem da su Dveri opljackane na izborima,zajedno sa SRS !!!!
Preporuke:
38
1
29 sreda, 09 maj 2012 19:32
fristajlo
Nisu pokradeni samo ovi izbori; kradu nas godinama. Kradu nam živote, poslove, kuće, budućnost, prava, i sve što se sete; ne sporim ja da su krali.
Sporim pravo DVERI da u svoju borbu uvlače i nas, koji ne znamo ko je sve pokraden; čini mi se da Dverima smeta krađa njihovih mandata, a ne sve ostale krađe koje ovde teku neometano, iz dana u dan.
Mene nisu uverili; to ne znači da ne podržavam njihov zahtev da se preispita slučaj- to podržavam. To ne znači ni da ih sutra neću zdušno podržati, ako dokažu delom da misle ono što govore.
Posle svega što smo doživeli poslednjih 20 godina- ne pada mi na pamet da ikom više verujem na reč; samo delo priznajem.
Možda se to nekima ne dopada; no, više se ne osvrćem na one koji političku stranku shvataju kao sektu, a moram da primetim da mnog pristalice Dveri baš tako zvuče.
Srećno vam bilo; ako ste u pravu- to i dokažite.
Preporuke:
9
30
30 sreda, 09 maj 2012 20:07
BUNTOVNI MALOGRAĐANIN
sreda, 09 maj 2012 19:32fristajlo...Srećno vam bilo; ako ste u pravu- to i dokažite.ne znam šta dotični podrazumeva pod dokazima?!ako mu ne vrede očiti dokazi - VIDEO snimci, svedočanstva, itd....onda se vidimo ispred sedišta RIK-a!!! Izgleda jedini jezik kojeg slični razumu !CESID (osnovala ga neka filijala, koja po Noamu Lomskom radi za CIA) nije toga ni "vredan".
Preporuke:
27
1
31 sreda, 09 maj 2012 20:24
SLOBODAN
A kako mislis da se dokazu delima ako im se ne dozvoljava da udju u skupstinu i svojim delanjem pokazu da politicar ne mora da bude lopov i lazov. Bojim se da se celokupan politicki establisment upravo toga boji. Ja ih podrzavam u njihovoj borbi da isteraju na cistac mnoge sumnjive stvari.Prosto je indikativno da gotovo svi javni mediji ignorisu nekog ko je dobijo skoro 200000 glasova. Verujem da ce se u narednim danimo stosta otkriti.
Preporuke:
23
1
32 sreda, 09 maj 2012 20:25
tragač
(Koga zanima, jedan moj komentar na tekst: http://www.nspm.rs/politicki-zivot/djordje-i-nspm-u-medijskom-klincu.html)

Tamo sam napisao pre izbora da (sem stranaka manjina) jedine koje zaslužuju da uđu u skupštinu su NOPO i Dveri. Tako sam i glasao. I bio deprimiran objavljenim rezultatima, zbog više razloga, pa i time što su Dveri ispod cenzusa.

I sad bi me obradovalo da se ispostavi da su Dveri dobile npr. >50%.

Ali Obradović u 10 minuta ne kaže jednu konkretnu stvar. Npr. : "RIK kaže da smo dobili toliko glasova, a mi smo prebrojali toliko i toliko..." itd i tome slično. Onda je to nešto zbog čega mora da se ide na ulicu ako drugačije ne ide. Objavljeno saopštenje ne sadrži ništa konkretno (sem lokalne skupštine Užica, a gađa se RIK). Ovakav poziv na protest bez utemeljene liste konkretnih prekršaja je neozbiljan i neodgovoran.

Moja nada je bila da su Dveri, pored ostalog, u stanju da budu jezgro budućeg moralnog preporoda Srba i Srbije. Ovo ne liči na to.
Preporuke:
12
9
33 sreda, 09 maj 2012 21:11
Aleksa
Opozicija se ujedinjuje. To su najavili i Dveri i Nikolic. Sad sam pogledao njihov izvestaj i zvuci mi jako dobro i posteno.
Preporuke:
15
1
34 sreda, 09 maj 2012 21:12
Aleksa
Ujedinjena opozicija protiv krađe izbora!http://www.youtube.com/watch?v=nC1f82UbeHk&feature=player_embedded
Preporuke:
9
0
35 sreda, 09 maj 2012 21:14
Relja
Jasno je ko dan da su primili pare od kabineta doticnog beogradskog politicara,ali isto tako jasno je ko dan da su te pare pametno ulozili u podizanje svoje organizacije. I dobro su uradili. Naravno da su presli cenzus to bi bila pogresna investicija onih koji su te pare dali. No,i ovaj rezultat govori da Srbija vapi za jednom zdravom desnicarskom idejom. Prostor postoji,neko ga mora popuniti...Voja Kostunica je direktni krivac zasto taj prostor nije zauzeo DSS.
Preporuke:
6
11
36 sreda, 09 maj 2012 21:51
Vid
Prosto je neverovatno koliko Dveri nekim patriotama smetaju!? na ovim izborima dobili su moj glas, a pomogao sam im koliko sam mogao i na druge načine. Ne slažem se u svemu sa njima, ali su u pravu kada kažu npr. da ceo ovaj sistem treba razmontirati. Da li su pokradeni na izborima? Ne znam, ali itekako ima razloga za sumnju i ne vidim zašto se to ne bi ispitalo. Vidim sada isti talas pokušavaju da uzjašu i SNS, SVM, možda još neko, videćemo. Videćemo i da li Toma stvarno ima dokaze o krađi. Pitanje je kakvu računicu ima, s obzirom da gubi izbore. Sve u svemu želim da kažem drago mi je da su se uključili samo iz razloga što su vapaji dverjana bili pod teškom cenzurom, što je evidentno. inače sam protiv bilo kakvih dogovora sa SNS, jer oni su deo celog ovog političkog pozorišta. Oni su deo problema, a ne deo rešenja. Podrška Dverima i želim im da istraju i dođu do istine, pa makar i ne prešli cenzus. Želim im i da se klone trulih koalicija sa političkim truležom...
Preporuke:
23
4
37 sreda, 09 maj 2012 22:05
Soka
09.maj, u 21.59 ponovo je oboren sajt DVERI. Isto se desilo i 6.maja, u isto vreme. Nevidljiva, ŽUTA ruka.
Preporuke:
22
2
38 sreda, 09 maj 2012 23:48
Marko Darković
Upozoravao sam na mogućnost da Dveri i SRS dobiju 4% i to se obistinilo. SRS je dobio 4,6%, a Dveri 4,3%. To je nekome odgovaralo.
Preporuke:
14
0
39 četvrtak, 10 maj 2012 01:14
Najmanji
@tragač
... ali im nisu dozvolili. Zato i zahtevaju da javnost stekne uvid u te zapisnike i realne glasove, zatim u nevažeće listiće. Što se ovi potonjih tiče, jasno je da u ogromnoj većini u pitanju glasovi za opozicione stranke.
Eto, to su samo neki od primera kako su izigrali narodnu volju.
Ja sam sutra ispred grade RIK-a, Bože zdravlja.
Preporuke:
4
0
40 četvrtak, 10 maj 2012 05:23
Cesid-ov Rik
Prboblem nije u Dverima nego u mom nazivu, aktivistima DS mutanata koji zasipaju ovo i ostale strane i u lakovernim budalama koje veruju u price Borisa Tadica i Ivice Dacica. Izbori su pokradeni a i to se moze preziveti buduci da nema ko da se zali, a ne zna se ni na koju ambasadu adresirati zalbu.
Preporuke:
4
0
41 četvrtak, 10 maj 2012 05:29
Ultravisitor
Obratite paznju na nick-ove kao Misa. Taj se pojavio pred same izbore. Njihov posao je da diskvalifikuju Dveri pricom o tome kako razjedinjuju patriotske glasove. DS placenici rade danonocno, ali ne za kintu iz Srbije nego za kintu koja ulazi u Srbiju za rad marionetkog rezima Borisa Tadica. Dacic je njihov igrac jos iz vremen Milosevica. Taj ga je prvi izdao. Ako, doce im kraj do Vidovdana.
Preporuke:
7
0
42 četvrtak, 10 maj 2012 09:14
alkar
1:249
Preporuke:
0
3
43 četvrtak, 10 maj 2012 12:20
s.p.Lajković
Eto da je CIA umešala svoje prste već bi stotine hiljada gradjana šetalo ulicama zbog izborne kradje i tražila smenu vlasti ali CIA sada štiti vlast pa nikome ne pada na pamet bilo kakva protestna šetnja !!!
Preporuke:
1
0
44 četvrtak, 10 maj 2012 12:59
Slavko
Kradja glasova je uradjena na državnom nivou uz svesrdnu pomoć svetskih manipulanata Amerikanaca i nekih Evropskih država.Ovde postoje dve strane ;Narod i svi ostali...Razni statističari,psiholozi,agencije za proučavanje koječega su radili dugo godina(plaćeni narodskim parama) na davanju profila Srpskog naroda i njihovog ponašanja posle izbora.Na osnovu njihovih "istraživanja" dato je zeleno svetlo za izbornu kradju jer su utvrdili da Srpski glasači još uvek nisu voljni da se ne bune i da prihvataju situaciju onakva kakva je.Nešto se u svesti ovog naroda se mora promeniti a za to ,očigledno,treba još vremena,dotle će nas "oni" svadjati deleći nas na "fašiste","komuniste","četnike" itd.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner