четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Да ли је федерација БиХ геноцидна творевина?

Kоментари (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 08 јул 2012 21:04
srpski kinez- crno belo!
".....Sa druge strane, Srbi u Bosni, kao manjina, su bili potpuno vojno superiorni nad vlastima u Sarajevu, pa su čak i same Sarajevske vlasti držali pod opsadom..."

hahhahaaa!!! Koje licemjerstvo!!!!!!!
Препоруке:
8
78
2 недеља, 08 јул 2012 21:52
Stanić Milan1
Od autora sam očekivao više,kad su u pitanju turbulentni politički događaji(fokusirano na BiH).Veći deo teksta autor citira fragmente iz "Islamske deklaracije" koja je po mom skromnom sudu običan politički pamflet,niskog intelektualnog i stručnog nivoa-upravo namenjen takvoj strukturi korisnika.Ako se zadržimo na teoriji rata kao višedimenzionalne društvene pojave- građ. rat je sukob između antagonističkih grupa u n u t a r jedne države(nacija,etničkih i verskih grupa,klasa)u kojem svaka od njih želi ostvariti određene ciljeve.Međunarodno pravo ne reguliše građ.rat,ali inzistira DA SE U NJEMU ŠTITE ŽRTVE ORUŽANOG SUKOBA.
Prema Donaldu Horovicu međuetnički sukobi prerastaju u građanski rat u trenutku,kada jedna od strana za svoje ciljeve dobije potporu izvana.E,upravo se to desilo u SFRJ 90-tih.Obzirom da su vrlo česte teme NSPM upravo građanski rat i njegove posledice bilo bi dobro koristiti stručne opservacije prof.dr Smilje Avramov i drugih autora(nastavak)
Препоруке:
29
3
3 недеља, 08 јул 2012 22:30
Stanić Milan 2
(nastavak)Indikatori građ.rata u BiH
-Šefko Hodžić u svojoj knjizi "Bosanski borci"str.247,premam svedočenju Halida Čengića -Hadžije konstatuje da je 2.08.1990.formirana prva paravojna muslimanska jedinica u BiH snage jednog voda,
-Akademik Muhamed Filipović - Tunjo u svojoj knjizi"Bio sam Alijin diplomata" str.57 svedoči o sastanku sa Tuđmanom u Zagrebu 9 i 10.04.l991.u kome ih uverava da BiH trebaju izaći van SFRJ zajedno sa Slovenijom i Hrvatskom i da je za taj čin obezbeđena međ.podrška(Nemačka i Austrija),
-Sefer Halilović nač.štaba Armije BiH u knjizi "Lukava strategija" str.148 konstatuje da je početkom 1992.brojila cca 120.000ljudi,od toga oko 70.000 pod oružjem(Zelene beretke,Patriotska liga,HOS)
Posledice pol.poteza muslimanskog rukovodstva rezultiraće oružanom agresijom protiv JNA i srpskog stanovništva uz direktno mešanje regul.OS Hrvatske koja je u martu mesecu 1992.rezultirala masovnim zločinima nad Srbima(Sijekovac,Kupres),a BiH je i formalno bila u sastavu SFRJ.
Препоруке:
41
3
4 недеља, 08 јул 2012 22:55
Safet
Ako išta oće i može da ovekoveči mržnju onda su to ovakvi jeftini pamfleti za polupismene...
Препоруке:
7
87
5 недеља, 08 јул 2012 23:24
Здравко
Ево Сафете ја сам полуписмен и за мене је овај текст врхунско интелектуално прегнуће да послаже коцкице у овај крвави мозаик сламања српског отпора империјалистичким тежњама Запада (првенствено САД и Њемачке уз индоктринацију Ватикана). Овом приликом би желио захвалити и аутору и НСПМ што су нас подсјетили о догађајима који су плански заборављени. Не, ово није теорија завјере, ово је завјера на дјелу. Показна вјежба за каснију праксу на чијем крају лежи велика Русија. Свједоци смо тих крвавих догађаја. Посебан нагласак би дао на сам крај овог визионарског текста која гласи "Дехуманизација само Срба, као људских звери и убица, упркос свему што се догађало, говори о јасној потенцијалној геноцидној намјери. Бошњачка страна једва крије своје фрустарције, што Срби у Босни нису доживјели судбину Срба у Хрватској" Јуче је убијен брачни пар српских повратника на Космет и нико ништа. Замислите да су убијени муслимани у Републици Српској. Већ би засједао УН са спремљеним санкцијама и авионима!
Препоруке:
75
3
6 недеља, 08 јул 2012 23:47
Žiko
Fantastičan tekst. Hvala vam što je predstavljen. Mislim da je red da se krene u kontranapad jer je stvarno dosta muslimanske propagnde. U tom cilju ovaj tekst treba biti preveden i dostavljen stranim štampanim medijima. Od prve do zadnje riječi je pogodjeno u centar. Upravo je Federacija stvorena etničkim čišćenjem jer se dobro zna da tamo Srba skoro i nema ...za razliku od Republike Srpske gdje ima i stoprocentnog povratka. Bošnjaci zaista ne miruju i čačkaju mečku, kako se to kaže žargonski. Tamo gdje su se vratili ponovo podstiču mržnju i samo nešto traže. Oni ne žele da prihvate da genocida nije bilo, uvijek govore o agresiji, pa ako je agresija mislim da je onda vrijeme da se Republika Srpska odvoji pa onda neka kažu sa razlogom da je bila agresija, mada opet nije jer su Srpske teritorije u bivšoj BiH smanjene. Srbi su prije rata bili vlasnici 63 procenta zemljišta a RS sada ima 48 procenata BiH u vlasništvu. Medjutim drago mi je da je došlo vrijeme da istjeramo stvari na čistac
Препоруке:
53
3
7 недеља, 08 јул 2012 23:47
Safet @ Zdravko
Dakle zapravo su Drugi bili "genocidni" a Srbi su samo preventivno delovali na jasne "genocidne" planove Drugih! Nisi ti samo polupismen...
Препоруке:
7
78
8 недеља, 08 јул 2012 23:59
vasilije
Ovakvo manipulisanje poluistinama i lažima moralno degradira Srbe na niži stepen nego šta bi to NAVODNO htela bošnjačka i belosvetska propaganda! To je,u ovakvim razmerima,moguće samo kod Srba! A reč "demonski", koju je autor upotrebio, verno opisuje namere ovog i sličnih tekstova:to je ostavština koja će biti "istorijski razlog" za neke buduće ratove...Šta je tu,zapravo,"demonsko"?????
Препоруке:
6
76
9 понедељак, 09 јул 2012 00:18
Лав
Леп и аргументован текст, критичари наравно не желе истину о синтетичкој нацији, о хрватско-турском језику , њиховој историји која је таква какву сте описали , не може се улепшати Филиповићевим филозофирањима.Алија поред злочина против мира и геноцидној намери, ипак је нешто добро урадио, хомогенизовао је и радикализовао српски народ, због тога сарајевске фантазије пажљиво пратимо.Циљ пропаганде из сарајевских медија и политичара, сејање мржње, знамо чему служе али ми више нисмо Југословени ни у траговима , фарса је завршена, Република Српска , њени људи знају да је опстанак РС императив, живот или смрт.
Препоруке:
37
2
10 понедељак, 09 јул 2012 00:32
Василије ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!
Ти си егземплар те бошнјачко-неоосманлијске хипокризије у којој је наравно инкорпорирана лаж, ви без тога не можете провести своје циљеве, сам ник пуно говори о теби ! Апсолвирани сте,причајте бајке и басне...
Препоруке:
31
3
11 понедељак, 09 јул 2012 00:34
Севдалинка...
ВаСиЛиЈе , не клепећи нанулама...!
Препоруке:
32
3
12 понедељак, 09 јул 2012 01:00
Dr Trnokop
Sve cestitke autoru!Ubitacno, taksativno, slovom i brojem!Citati iz "Deklaracije" na cijim principima i pociva Federacija!I Kao civil, zatvoren u koncentracioni logor u Celebicu,sjecam se ,da je jos 26. maja 1992. god , u noci, u Tunel"6" upalo unirormisano lice, predatavljajuci se kao "Inspektor Vekic", izaslanik"naseg predsjednika A. Iztebegovica, da nam objasnida smo vec po njegovom (Izetbegovicevom) merhametskomcovjekoljublju vec nepostojeci!"Napravicemo mi nasu Bosnu i bez vas, sake cetnickih koljaca"Jos jednom, samo ovako, naucno, nepristrasno!Usput, "Deklaracija", je vrhunsko ostvarenje!I, Svemoguci daj, da imate jos ovakvih vidivitih vodja!Pa da i ovih 25% BiH bude siroko!
Препоруке:
34
2
13 понедељак, 09 јул 2012 07:21
Bob
Važno je preventivno delovati.
Na sve moguće načine.
Препоруке:
27
1
14 понедељак, 09 јул 2012 07:24
Bob
Evo, npr: da sam ja bio na Tadićevom mestu, takodje bih se rukovao. I ugred bih šapnuo nakazi na uvo: dogodine u Prizrenu.
Dobro, to se ne može očekivati od Tadića, nego od nekog državnika...
Препоруке:
28
2
15 понедељак, 09 јул 2012 07:38
Danilo-1 dio
Odlican tekst g-dina Petra Andjelkovica,bravo.

Srbi su narod koji je najvise stradao u istoriji Balkana i ponekad kazem,koje su nas sve sile gazile,ubijale,protjerivale,islamizovale,siptarizovale,katolicile,jugoslavenizovale,crnogorcile, vojvodinovanizovale,europeizovale,dobro da smo opstali i u ovolikom broju.To ja zovem ciscenjem nacije.U svojoj vjeri i naciji ostali su samo oni najkarakterniji i najhrabriji.

Taj proces desrbizacije je bio konstantan i pojacavan je za vrijeme raznih okupacija.

Raspadom SFRJ Srbi su se konacno nasli sami sa sobom u svoje tri drzave,Srbiji,Srpskoj koja zvanicno nije drzava,ali kao da i jeste i Crnoj Gori i tako stvorili pretpostavku da upravljaju svojom sudbinom.

SAD i EU su,razbijajuci SFRJ i planiranim atakom na Srbe,napravili silnu glupost ostavljajuci Srbe u skoro jednonacionalnim drzavama,na koje ne prestaju vrsiti stalne i neljudske pritiske od ek.sankcija,do bombardovanja,sto ce dovesti do dolaska Rusije u srpske zemlje.
Препоруке:
26
3
16 понедељак, 09 јул 2012 08:06
Danilo-2 dio
Pored Slovenaca,Hrvata i Muslimana,Rusija nikada ne bi dosla u SFRJ.
Danas smo svjedoci ruskih interesa u R.Srpskoj,a,iskreno se nadam,a i Zapad tako pise, da se u Srbiji formira ruska Vlada.

Sta hocu reci? To,da Srbima nema opstanka bez prisustva Rusije u srpskim zemljama.Ko ne misli tako,tesko mu je pomoci.

E,sada o Muslimanima u BiH i SFRJ.Oni su narod koji je mnogo izgubio padom SFRJ,fakticki,radili su u korist vlastite stete.Umjesto sto su imali cijelu Jugu,sada su spali na 1/4 BiH,dakle,"Frtalj dzamahirija",jer Hrvati svoje ne dijele sa njima,iako su zajedno u Federaciji BiH.

U Raskoj ih ima oko 150 000 i u Crnoj Gori oko 80 000 i tako rasparcani su ni na nebu ni na zemlji.

Alija ih je,sa njegovom "Islamskom deklaracijom",tako udesio da se nikada vise nece oporaviti.Zato,sto vise propadaju,frustracije im prema Srbima sve vise rastu.

Oni su narod bez perspektive,bijeda,Zapad ih drzi kao neku protivtezu Srbima,a Srbi ih sve vise ignorisu sto njih dovodi do ludila.
Препоруке:
37
2
17 понедељак, 09 јул 2012 08:08
Ђура
Одличан текст од Петра Анђелковића, као и до сада.
Аргументовано и логички јасно.

У том смислу је порука "Василијима", и осталим који се не слажу, да се угледају на аутора, па ако се са нечим не слажу и мисле, или чак знају, да није истина, онда нека о томе лепо изнесу своје аргументе, рад сам их чути.
Овакво њихово повикивање и вређање само додатно потврђује исправност ауторових ставова.
Препоруке:
31
1
18 понедељак, 09 јул 2012 08:34
Stanić Milan
Ponovo se javljam za reč kao sudionik Otadžbinskog rata u BiH,ovaj put bez ikakvih pretenzija da nametnem svoje mišljenje kao krovno,nego da sa aspekta običnog čoveka dam neke opservacije na minule događaje.Građ.rat na prostorima ex Yu 90-tih bio je ustvari recidiv građanskog rata iz II sv.rata.Zašto?Upravo radi činjenice što II sv.rat na ovim prostorima nije civilizacijski dovršen,KPJ i Tito prave simetriju po pitanju krivice i doprinosa pobedi,zatomljeni kleronacionalizmi i šovinizmi čekali su povoljnu priliku i dobili je.Nema mesta sumnji da je rat nametnut srpskoj strani radi imperijalnih ciljeva Zapada.Dejton nije okončao rat u BiH,jer zavađeni nacionalizmi nisu ostvarili svoje pol.ciljeve i sad ih žele ostvariti najprimitivnijim manipulacijama - kostima nesretnih ljudi koji su se u jednom trenutku našli na pogrešnom mestu.To rade sve tri strane i što je još tragičnije u čitavu predstavu uključuju se moralno posrnule ličnosti iz javnog života,a da li neko misli o sirotinji?
Препоруке:
25
2
19 понедељак, 09 јул 2012 09:24
.............
Сваки убијени Србин у 20. вијеку је доказ за то.Да не рачунамо време турске окупације, то је "плус".РЕПУБЛИКА СРПСКА ЈЕ НАЈПЛЕМЕНИТИЈА НАЈИСТОРИСКИЈА ТВОРЕВИНА НА ГЕОРАФСКОМ ПРОСТОРУ БИХ У ПОСЛЕДЊИХ 5000 ГОДИНА, И У ЧИТАВОЈ ИСТОРИЈИ ОВОГ ПРОСТОРА.
Препоруке:
38
3
20 понедељак, 09 јул 2012 09:45
gavrilo
vi ste ukazali na non sens ali koga ova tematika interesuje on je i poznaje.muslimani po kuranu se bore za svoju vlast i svoju drzavu.lijepo ste primjetili ali to zna skoro svako ko ima imalo mozga da je glavni generator srbskog stradanja u Bosni zapravo stranac:turska,austrija,njemacka pa sad amerika a imaju veliki upliv i sile kao sto su francuska i engleska.
Препоруке:
20
1
21 понедељак, 09 јул 2012 10:21
Лав@ Милан Станић
najprimitivnijim manipulacijama - kostima nesretnih ljudi koji su se u jednom trenutku našli na pogrešnom mestu.To rade sve tri strane i što je još tragičnije u....
----------------------------------------------
Не слажем се са Вашом констатацијом у овом наведеном пасусу, где то Срби манипулишу са бројем убијених , наведите конкретно.

На којем споменику пише 8000... а стотине људи живи, где су у сребрничкој причи умрли природном смрћу, убијени борци, Орићеви бандити из "демилитаризоване " зоне Сребрнице, три године, пробој муслиманских јединица из опкољене Сребрнице, то су манипулације .Знате ли Ви колико је стрељано Бошњака???

Циљ је стварање геноцидног клуба, анимозитета и баласта према српској нацији код Бошњака и међународне јавности, немојте молим Вас југословенске праксе( Брозове), демантоват ћете сами себе.Животни стандард у екс Југославији није тема овог текста.
Препоруке:
20
2
22 понедељак, 09 јул 2012 11:31
Симо
Препоручујем да сви прочитају и препоруче другима ову страницу, нарочито нашој браћи у Србији и Црној Гори. Боље ћемо се разумети и мање међусобно оптуживати. Хвала аутору.
Препоруке:
19
1
23 понедељак, 09 јул 2012 11:59
Brko
Velikosrpska hegemonistička ideologija i svetosavska crkvena demagogija su odgovone za sve ratove na prostoru bivše Yu 90-ih godina.
To je bio pokušaj građenje VELIKE SRBIJE gde se nisu birala sredstva niti marilo za žrtve a sve s ciljem da se ostvari taj plan.
Plan nije uspeo ali je pored dela Hrvatske razorena skoro cela BiH a na njenoj jednoj polovini putem genocida etnički očišćen prostor od nesrba.
STRAŠNO!!!
Препоруке:
11
51
24 понедељак, 09 јул 2012 12:02
vasilije
Gore hipokrizije od ove vaše nema!
Препоруке:
3
42
25 понедељак, 09 јул 2012 12:05
МилошРС
Све и свима овдје ,је све јасно .
Мислим да нема потребе да се Муслиманима ишта објашњава и аргументује - знају и они..а и ми ...
Ми треба да се фокусирамо и сву енергију усмјеримо на наше јачање и опстанјање .
Мишљења сам да је кључно и најважније за опстајање овдје и у овом свјету оваквом какав је, како се ми Срби односимо између себе . А ту има још мого простора за боље .
Препоруке:
25
2
26 понедељак, 09 јул 2012 12:10
Safet @ Danilo
E bre Danilo,da mi je znati šta vas dovodi do ovakvog......gledajte turske sapunice i učite,samo učite!
Препоруке:
3
34
27 понедељак, 09 јул 2012 12:24
Prvo skoci pa reci hop
Autor reče:

"Ne treba zaboraviti da su stavljanjem potpisa na Dejtonski sporazum, zapadni političari, bošnjačka i hrvatska strana priznali tu istu „genocidnu tvorevinu“. Ukoliko su je već tako „genocidnu“ zvanično priznali, što sada odjednom žele da je ukinu pod izgovorom da je „genocidna“?"

Odgovor je vrlo jednostavan.U trenutku potpisivanja Dejt. mir.sporazuma svi epiteti koje su Srbi dijelili Bošnjacima i obratno su bili u sferi "navoda" i nedokazanih činjenica.

Princip niko nije kriv dok mu se ne dokaže pred sudom da je kriv se može primijeniti i na entitet RS.

Godinama nakon potpisivanja Dejtona se pred međunarodnim sudovima dokazala krivica RS za sistemska i planska etnička čišćenja i ubijanja,kao i za genocid.

Nakon presuda, situacija se uveliko mijenja,jer sada nemamo kao 1995.godine samo navode i nedokazane činjenice, već presude najviših sudskih instanci svijeta. Nekome se sviđaju, nekome ne, ali one postoje.

Za FBiH i RBiH takve presude ne postoje.
Препоруке:
7
37
28 понедељак, 09 јул 2012 12:39
@ prvo skoči
Demantuju vas sami programi bošnjačkih političkih partija stari desetak godina , pročitajte ih. Etničko čišćenje, opet vi iz vizure sarajevskog političkog establišmenta, da li je dokaz popis stanovništva, ko je etničko očišćen, želja za hegemonijom je neodoljiva, iluzija.
Za vreme rata kako ste mogli izaći iz RS, kako iz npr. Sarajeva, Alija nije dozvoljavao.
Препоруке:
22
2
29 понедељак, 09 јул 2012 13:01
Србин из Српске
Постоје релевантне чињенице које говоре о томе како су муслимани сарађивали са "геноцидним" Србима на мостарском ратишту против Хрвата.Десило се то послије Приједора,Бијељине,Омарске и других српских "страхота".Срби су им давали артиљеријску подршку.О томе су писале сарајевске новине.
Препоруке:
21
0
30 понедељак, 09 јул 2012 13:24
БањалукаКрајина
Е зато наши кад год нешто крену да преговарају прво да спомену Јасеновац, и стално тако, али не ми смо глупаци, глумимо правднике а све до једног смо лопови.
Препоруке:
10
8
31 понедељак, 09 јул 2012 13:46
Банња Лука________________
Можда си ти из такве породице , ја то не спорим а видим ни ти , лоших људи има у сваком друштву а нити су сви Срби ни Бошњаци лоши људи, јављај се...!
Препоруке:
14
0
32 понедељак, 09 јул 2012 14:02
Stanić Milan
Stanić Milan - Lav
Spominjući političke manipulacije sa mrtvim ljudima nigde nisam spomenuo broj ubijenih Srba,Muslimana i Hrvata - pogotovo ne ekonomsku situaciju bivše Yu, kako mi Vi to spočitavate.Po Vašem mišljenju,da li je na komemoracijama prikladno prisustvo političara i isprazni govori nabijeni zapaljivom nacionalističkom retorikom, u čemu su na muslimanskoj strani upletene i zapadne diplomate,estradne filmske zvezde etc. ili na groblju mora biti"grobna tišina", uz plamen sveće i molitve( za one koji veruju)?
Препоруке:
8
1
33 понедељак, 09 јул 2012 14:30
Лав
Ја Вама експлицитно апострофирам наведени текст, то је Ваша егализација, немате аргументацију , што се тиче говора и обележавања страдања наших бораца,цивила али и победа , када је послана порука о геноцидности , агресији и сл. ступидности,никада, леп поздрав !
Препоруке:
5
1
34 понедељак, 09 јул 2012 14:46
Данко Б. Марин
Федерација је геноцидна творевина по дефиницији геноцида - довољно је анализирати Сарајево.
Препоруке:
23
1
35 понедељак, 09 јул 2012 15:17
Милорад Богдановић
Свака част.
Мало је оваквих текстова прочитати код нас Срба.
Да је овај текст погодио у срж истине, види се по првим коментарима.
Захваљујем се и НСПМ, што има храброст коју други немају.
Препоруке:
26
1
36 понедељак, 09 јул 2012 15:25
s.bosna
NARAVNO da je i nametnuta FBiH GENOCIDNA tvorevina jer je tzv. ARBIH s braćom mudžahedinima ( ne ljudi druge rase, jezika iz dalekih tuđih zemalja)napravili GENOCID i zločin nad Hrvatima srednje Bosne i sjeverne Hercegovine i to najveći u našoj povijesti. Istina vlasti iz Zg, poslije Franje, na čelu s mesićem -islamskim plaćenikom zajedno sa islamistima -teroristima pokušavaju taj zločin i genocid balija nad nama prikriti , ali GROBOVI VIČU. Neće uspijeti.
Препоруке:
19
1
37 понедељак, 09 јул 2012 17:09
Симић Манојло
Босна и Херцеговина је геноцидна у свом корену-
од 25.11.1943.г., када је титоистичка банда глатко
прешла преко геноцида извршеног над Србима.
Босна и Херцеговина се није појављивала у међународним односима, од 1463.г.-1943.г.,дакле
све до титоистичког, терористичког чина.
До 1463.г.,српска и православна Босна, одржавала
је добре односе са Дубровником, што се најбоље види
из Повеље Кулина Бана (али и многих других аката
средњег века), у чијем заглављу, на и данас читљивој ћирилици, стоји - на усековање главе
светог Јована Крститеља,двадесетог и деветог
августа, љета господњег 1189.-ог.
Шта су све чинили бечки, ватикански и бошњачки
посленици лажи и фалсификата, како би изменили
ноторне чињенице.Бошњачки Народ данас чврсто верује
да је он тај аутохтони Народ у Босни, а да су Срби
и Хрвати дошли од некуд. Због тог њиховог убеђења,
Босна ни данас није могућа као јединствена Држава.
Узалуд се труде.Под јединственом,они подразумевају
1 човек, 1 глас,што би им омогућило тер
Препоруке:
15
2
38 понедељак, 09 јул 2012 17:34
Dr.Rade Pajovic,Florida
Prvo da pohvalim clanak,odlican je!Zatim nikada nije dovoljno isticanja i trazenja konsenzusa medju nama(Srbima)o tome sta se dogodilo i zasto se raspala zajednicka drzava.Treba da nam jednom zauvek bude jasno da nikakvog projekta "Velike Srbije"nije bilo vec samo zelje da se zajednicka drzava SFRJ sacuva.Dozvoljavam da je mozda nama bilo vazno da se koliko toliko sacuva socijalisticko drzavno uredjenje.Ostali to nisu hteli.Zapad ih je podrzao iako je morao da ide protiv svojih principa.Kad se to dogodi vi ustvari radite u korist svoje stete!Zapad na tome istrajava.Uporno i tvrdoglavo!Mi svi gradjani ove zemlje trpimo posledice toga ali smo nemocni.Kada nama samima bude jasno sta se i zasto dogodilo bice nam lakse da svoje interese ocuvamo.Mozda ce se tada duse mojih mrtvih ujaka,stradalih od "Sandzaklija"(Bosnjaka)osmehnuti sa neba.
Препоруке:
14
2
39 понедељак, 09 јул 2012 17:53
skeptik
s.bosna

Da smo ljudi kao što je krst, krst, mi bi smo zajedničkim snagama razbucali ovo strašilo od BiH.
Препоруке:
11
3
40 понедељак, 09 јул 2012 19:50
Odgovor
Jeste
Препоруке:
9
1
41 уторак, 10 јул 2012 01:23
Ivan @ s.bosna
Baš bi mogao malo bolje naučiti hrvatski književni jezik(kad se već toliko trudiš rabiti ga)!
Препоруке:
3
3
42 уторак, 10 јул 2012 01:23
Bob
BiH je strašilo novog svetskog poretka.
Препоруке:
8
6
43 уторак, 10 јул 2012 08:59
Vasilije
Uprljali smo obraz u Srebrenici i istočnoj Bosni!!
Poklopimo se kamenom i zašutimo.
Hristos zna istinu!!!
Препоруке:
7
21
44 уторак, 10 јул 2012 09:27
синиша @ Prvo skoči pa reci Hop
Дан пре него што ће "неко" прогласити Косово за државу у америчкој штампи се појавио текст у коме велике холивудске звезде Шерон Стоун, Џорџ Клуни, Роберт де Ниро се изјашњавају да не треба да се дира у суверенитет Србије.

Одмах сам помислио: " Е кад они то кажу колико сутра ће та сувереност бити нападнута". И било је тако.

Колико јуче њујоршки рабин изјављује: " Сребреница подсећа на Холокауст". Одмах сам помислио, изгледа да је неко одлучио да у року од годину дана побије десетак милиона муслимана у Сирији, Турској, Ирану и то најмање.

Како да вам то ддокажем
Ево овако. Преко стотину Срба из Сарајева ми је објашњавало како су их муслимани чувари млатили по "логорима" у Сарајеву.
Прво би им неколико пута поновили "нећемо ми вас" и тражили од Срба да се почну смејати и да почну да буду релаксирани и опуштени. Па кад би их онда тако опуштене ударили у стомак...

Зар не видиш Прво скочи па реци Хоп да вас, муслимане, неко добро опушта или релаксира? Погоди шта следи?
Препоруке:
10
1
45 уторак, 10 јул 2012 11:17
visor_sarge
više nego žalosno, zamolio bih autora teksta da eto nakon podrobne analize prikupi dokaze i pravac na sud, bilo koji nije bitno samo da se opet ne kaze da taj sud ne voli srbe. pa ako ima te genocidne tvorevine fbih neka se i dokaze...zalosno je sto se srebrenica koristi u sitno politicke dnevne svrhe, kad se dobro zna sta se tamo desilo i tu nema puno price jedna je istina dokazana a ostalo je sve u domenu SF-a....neko rece ne upamtih da je u bih bilo mudjahedina i drugih islamskih ratnika, ok bilo je sigurno ali treba biti posten pa reci da je bilo i na srpskoj strani lica iz drugih zemalja, rusija .....treba realno sagledati stvari a ne pricati suplju...kazu eto na srebrenickom spomeniku ima imena i zivih lica a niko nije ukazao i rekao evo taj i taj zivi tu i tu a ime se vodi na spomeniku....dok ne budemo hodali po cupriji nikad necemo imati znanje.....
Препоруке:
5
16
46 уторак, 10 јул 2012 12:40
belmino
Ja mislim da nema kompliciranijeg naroda od srba u citavom svijetu, oni su toliko korumpiran narod i laziv narod da nema pr. u svijetu. Mnoge stvari naucili su za vrijeme turse okupacije i toga se nemogu vise nikako da oslobode.Sud u Hagu presudjuje da je u Srebrenici pocinjen genocid oni to ne priznaju. Citavo ruk.RS sjedi u Hagu ni to nije dokaz.Ali zato je Srebrenica u bošnjačkom narodu orijentir za čitanje vremena koja su bila i koja će biti. U Srebrenici se sa-žima kontinuitet genocida nad Bošnjacima, kao politička i društvena realnost u kojoj Bošnjaci žive bezmalo 200 godina. Od prvih progona iz “oslobođene” Srbije, preko talasa iseljavanja u vrijeme Austro-Ugarske, pa zločina i iseljavanja pod zaštitom Kraljevine Jugoslavije, sve do ove erupcije zločina i mržnje koja traje od 1989. (Gazimestan, Memorandum SANU) na ovamo – mi Bošnjaci simbolički i stvarnosno živimo značenje Srebrenice.
Препоруке:
6
25
47 уторак, 10 јул 2012 14:03
ОСТОЈА
зашто се пуштају коментари попут овог навише, са очигледно расистичким порукама (упереним против Срба).

Сама чињеница да је Изетбеговићев режим, поред етничког сукоба са Србима и Хрватима, такође ратовао са сопственим народом указује на то о каквом се режиму ради.


Доказ и да Срби нису ратовали против Муслимана (генерално), већ против фракције са којом су били у рату и сами муслимани, или Бошњаци Фикрета Абдића!

По том питању Изетбеговић не оставља простора за сумњу: „Први и најважнији такав закључак свакако је закључак о неспојивости ислама и неисламских система. Нема мира и коегзистенције између „исламске вјере“ и неисламских друштвених и политичких институција.“[8] Јасно је да оваква визија света нужно води у рат.
Препоруке:
5
1
48 уторак, 10 јул 2012 14:06
ОСТОЈА
У ВЕЗИ ЦИТАТА ИЗНАД: Савршено је јасно да "њихова" теза коју они (формално) натурају читавом свету, пада као кула од карата, чим им ослабе ментори-што се већ мислим догађа.

Само они са бинарном рачунарском логиком, злонамерници, заинтересовани,...могу да поверују у такав конструкт столећа.
Препоруке:
9
2
49 уторак, 10 јул 2012 14:21
ОСТОЈА
Уколико је један појединац српске националности у армији БиХ доказ „толеранције“ и „цивилованости“ Изетбеговићеве Босне, шта онда доказује читава бригада Бошњака у армији „геноцидне“ Војске Републике Српске? Ради се о бригади „Меша Селимовић“[17], састављеној од Бошњака.


прилично сасвим непозната (игнорисана?) чињеница.

запитајмо се: зашто се игнорише?

да се стварају тензије; јер се не уклапа у конструкт, или обоје ?
Препоруке:
7
2
50 уторак, 10 јул 2012 16:18
Милко
Поставља се питање, зашто се не спомиње опсада и разарање Мостара или масакр у Лашванској долини?

Зашто ове догађаје не спомиње бошњачка страна, кад су и у њима страдали Бошњаци у огромној количини? Ти догађаји, по својој деструктивности и суровости, свакако могу да стану раме уз раме са онима описаним горе. Како то да су разарање Мостара, Травнички масакр, масакр у Ахмићима и сл. пали у заборав код Бошњака, а опсада Сарајева и Сребреница нису? Можда зато што у тим догађајима нису учествовали Срби?


готово сасвим непознато међу широм јавношћу!

не уклапа се у симулакрум, па је зато игнорисано?

сећам се Сијековца, и како је ХРТ говорио/брујао да се ради о "творници лажи ЈА"
Препоруке:
10
0
51 уторак, 10 јул 2012 20:20
Котроманић
Кроз пропаганду о само српским злочинима, систематски одржавају и подржавају међунационалну мржњу између Срба и Бошњака, наравно стављајући се на страну само бошњачких интереса.




а ево ко изгледа "одржава ватру", итд.:

Vesli Klark za "Avaz": Mladić je masovni ubica i ideološki fanatik
Препоруке:
9
0
52 среда, 11 јул 2012 16:56
ау миле
Belminov коментар набоље описује тужно стање свести које преовалађује међу Шиптарима, Муслиманима и Хрватима. Осим пропагандне конструкције њихових господара и смешног хашког суда не постоје никакви аргументи. Само бљутаве увреде, квалификације, и огавна пропаганда које се као мутави држе већ двадесет година. Веровање у сопствене лажи је ужасна ствар.
Већина Хрвата, Шиптара и Муслимана данас су огледало расизма, нацизма,примитивизма и подаништва најгоре врсте. (модератору - Ово заиста није увреда и ширење националне, верске и расне нетрпељивости - ништа мање него белминов коментар који сте објавили)
Срби не морају да трпе фрустрације наших комшија и зато би модератор морао да стопира сваки коментар који нема аргумент а вређа Србе и Србију.
Препоруке:
5
0
53 среда, 11 јул 2012 20:34
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Redovno čitam Vaše tekstove ...Jako ste politički i uopće obrazovani..Svaka čast...Fasciniran sam nivoom znanja na koji nailazim redovnim čitanjem Vaših tekstova...Ponovo svaka čast...
Препоруке:
8
1
54 среда, 11 јул 2012 21:38
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
U ovom tekstu ste jako dobro zapazili nešto što se jako rijetko ili gotovo nikako u posljednje vrijeme spominje a to su ljudi muslimani koji bi iz dubine duše željeli slogu i bratstvo sa Srbima pravoslavcima i koji se i sami manje ili više identificiraju (ili barem u duši osjećaju ) kao Srbi ili su izraziti prosrpski nastrojeni i koji istinski shvataju ma kako bila teška situacija tokom rata da ista nije produkt neke genocidnosti Srba prema muslimanima već je ista produkt (i sam rat) političkog neslaganja sa političkim konceptom Alije Izetbegovića koji je išao ka razdvajanju muslimana i Srba od Srbije a time i muslimana od muslimana u Raškoj-Sandžaku to jest Srbiji.To forsirano razdvajanje pod svaku cijenu je nanijelo ponajviše štetu samim muslimanima jer ih je razdvojilo , muslimane BiH odijelilo od srpskog naroda sa kojim muslimani prije svega radi svog strateškog interesa moraju (trebali bi) imati izuzetno dobre (najbolje odnose) i to u odnosu na sve ostale narode.
Препоруке:
11
2
55 среда, 11 јул 2012 23:07
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Autor ovog teksta je jako dobro primjetio nedorečenost , neprincipjelnost a ja bih rekao i šizofrenost takozvane bošnjačke nacionalne koncepcije .Ta "koncepcija" je kao što je autor dao naznačiti puna nelogičnosti a ja bih rekao i gluposti da se čovjek koji iole poznaje neke historijske činjenice može samo grohotom nasmijati.Autor je jako dobro primjetio nelogičnost između krstjanskog simola ljiljana sa trolistom kao simbolom svetog trojstva koje nikako ne dolazi u ravan sa islamskim učenjem koje u svom panislamističkom programu potencira Alija Izetbegović (knjiga "Islamska deklaracija").Takoše autor je jako dobro primjetio i šizofrenost u odnosu naspram historijske uloge turske (osmanlijske imperije) u propasti srednjovjekovne krstjanske (bogumilsko-patarenske) Bosne i današenjeg neprirodnog nacionalnog identificiranja današnjih političkih Bošnjaka sa krstjanima (patarenima-bigumilima) i neskrivenoj ljubavi u odnosu na savremene i historijske Turke (Osmanlije).Mnogo nelogičnosti.
Препоруке:
8
1
56 среда, 11 јул 2012 23:23
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Komentator Danilo 2 dio je jako dobro primjetio u svome komentaru neke stvari kada je napisao slijedeće, citiram:"E,sada o Muslimanima u BiH i SFRJ.Oni su narod koji je mnogo izgubio padom SFRJ,fakticki,radili su u korist vlastite stete.Umjesto sto su imali cijelu Jugu,sada su spali na 1/4 BiH,dakle,"Frtalj dzamahirija",jer Hrvati svoje ne dijele sa njima,iako su zajedno u Federaciji BiH.

U Raskoj ih ima oko 150 000 i u Crnoj Gori oko 80 000 i tako rasparcani su ni na nebu ni na zemlji.

Alija ih je,sa njegovom "Islamskom deklaracijom",tako udesio da se nikada vise nece oporaviti.Zato,sto vise propadaju,frustracije im prema Srbima sve vise rastu.

Oni su narod bez perspektive,bijeda,Zapad ih drzi kao neku protivtezu Srbima,a Srbi ih sve vise ignorisu sto njih dovodi do ludila".

Tačna opservacija, zaista Alija Izetbegović je najveći politički , ekonomski, teritorijani i na svaki drugi način zločin učinio upravo prema muslimanima.
Препоруке:
10
1
57 среда, 11 јул 2012 23:44
Amir Čamdžić, dipl.pravnik
Ne slažem se sa komentatorom " au mile " u dijelu u kojem on od administratora traži cenzuru i neobjavljivanje suprotnih mišljenja.Nikada nisam bio za cenzuru bilo koga pa ni suprotnih stavova.Pa kako bi se znalo šta ko misli ako bismo ovdje samo čitali "srpski monolog".Zato preporučujem administratoru da ne cenzuriše komentare sa različitim stavovima a koji nisu lično uvrjedljivi (psovke i slično).Pod uvrijedljivosću ne podrazumjevam različito politčko mišljenje ili različit pogled na istu stvar.
Препоруке:
5
1
58 недеља, 15 јул 2012 18:50
srba
dali je genocidna ili ne znamo mi koji smo to osjetili na svojoj kozi ta agonija koja traje od dejtona treba da prekine i lijepo nsvako na svoju stranu i da ljudi pocnu da zive kao ljudi a ne kao zivotinje
Препоруке:
0
0
59 понедељак, 16 јул 2012 22:07
Крсто
Свака част г. Анђелковићу на овом отрежњујућем тексту. Одлично поткрепљено чињеницама и документацијом. Пажљиво сам исчитао и анализирао. Нема шта ни да се одузме ни дода.
Препоруке:
1
1
60 среда, 18 јул 2012 16:17
bogumili
na kratko.ovakvi tekstovi su nastavak agresivnog nacionalizma okicenj frazama i strucnim rijecima,sto nikako neopravdava istine u bih.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер