субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вукадиновићева брука

Kоментари (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 15 април 2012 15:56
Дероко
Ово мора да је озбиљна ствара када госпоћа Весна Ракић-Водинелић овако пише и предлаже забрану.
Препоруке:
204
22
2 недеља, 15 април 2012 15:58
.......
Верујем да ће господин Вукадиновић боље бранити права Влаха но што друга србија брани и заступа права и интересе Срба.
Препоруке:
253
27
3 недеља, 15 април 2012 16:09
Поздрав из Бања Луке
Чим е-новине и Весна Ракић-Водинелић пишу овако то значи да је ово добар пројекат.
Препоруке:
246
27
4 недеља, 15 април 2012 16:10
Милоје
Беспредметно је расправљати са овима чије су "заслуге" такве да ординирају на "е новинама". Треба човек бити добро плаћен да врши Сизифоф посао.
Препоруке:
155
16
5 недеља, 15 април 2012 16:11
au
Kako pište "drugosrbijanci". Baš ih je zabolela i uplašila pomisao da bi neki nezavisni i istinski patriotski glas mogao naći u skupštini.
Препоруке:
153
19
6 недеља, 15 април 2012 16:20
Печорин
Смехотресна Ракић Водинелић... исукала је оптужницу из рукава.Она нема ни толико проницљивости да се упита зашто је господин Вукадиновић морао прибећи оваквом начину кандидовања, него одмах бљује ватру.Тешко земљи у којој је камење свезано, а Весна Ракић.........
Препоруке:
160
17
7 недеља, 15 април 2012 16:24
Vlajna
Mislim da je dobro to što se pojavila jedna partija koja barem nominalno brani prava Vlaha. Jer danas preti opasnost svemu onome što su veliki Srbi vlaškog porekla ugradili u temelje srpske državnosti i srpske kulture. Nema sumnje da bi srpska država i srpska kultura bile mnogo siromašnije bez Nikole Pašića, Lazara Pačua, Branislava Nušića, Jovana Sterije Popovića, Zorana Hristića, Konstantina Popovića, Aleksandra Vuča, Taška Načića i drugih velikih Srba i Srpkinja vlaškog porekla. Nije neobično to što Druga Srbija tako panično reaguje na pojavu vlaške političke opcije, jer Druga Srbija predstavlja suštu suprotnost onoj Srbiji za koju su se, na različite načine ali podjednako požrtvovano, borili Nikola Pašić i Konstantin Popović, kao i mnogi drugi poznati i manje poznati Srbi vlaškog porekla...
Препоруке:
155
18
8 недеља, 15 април 2012 16:26
Србин агностик
Верујем да је цео текст у духу наслова. Мизеран.
Препоруке:
130
12
9 недеља, 15 април 2012 16:26
Gordana
Auuuu! Koja panika!Cak i da je tako, sramota je cime moraju casni ljudi da se sluze kako bi bili u mogucnosti da przentiraju javnosti spasonosni program za upropascenu Srbiju.Samo vi obilazite stale o OBECAVAJTE kule i gradove i onako vise nikoga nemozete da prevarite.
Препоруке:
131
11
10 недеља, 15 април 2012 16:34
Страдија
Ови су већ почели да вас рекламирају,него зашто Србија не сме да има Закон о финансирању политичких партија?!
Препоруке:
105
9
11 недеља, 15 април 2012 16:38
...
Ми смо већ навикли да из редова Друге Србије долази огољени говор мржње. Другосрбијанци, ти шампиони политичке некоректности, већ су показали шта мисле о Африканцима, муслиманима. Јеврејима, Русима и Ромима, а сада су на ред дошли Власи. Другосрбијанска идеологија нетрпељивости никада није имала упориште у српском народу па неће ни овога пута. No pasaran! Ei nu trebuie să treacă! Они неће проћи!
Препоруке:
118
11
12 недеља, 15 април 2012 16:41
Nikola
Ma koliko se često neslagao sa e-novinama, to jest nikad se nisam slagao, zasita nisam siguran koliko je NOPO stranka koja se bori za nacionalne manjine, a koliko je to način da udju u skupstinu...
Препоруке:
66
58
13 недеља, 15 април 2012 16:47
Влада
Немојте да вас заведу или поколебају овакви текстови. Нити смемо дозволити да се читава ствар пребаци на причу о "Власима". Јасно је да овде постоји политички картел који не допушта да се појави ни једна нова, а независна и неконтролисана политичка снага. НОПО као мањинска странка им није сметао док се није појавио господин Вукадиновић и нарочито Иницијатива за спас, а сада је настала паника и захтеви а забраном, иако би чак и сада са Ђорђем, у најбољем случају могли да освоје можда 5-6 мандата. Али и то би било довољно да се у парламенту препозна разлика и види ко је ко.
Препоруке:
115
13
14 недеља, 15 април 2012 16:54
Mile
Ha ha, tekst Vodineloviceve me veoma zabavio. Covek bi od pravnice ocekivao da komentarise zakon o politickom predstavljanju manjina, umesto toga ona se odlucila za vredjanje "konzumenta" tog prava.
Sam zakon je vrhunska glupost i NOPO je to ovom inicijativom jasno pokazao.
U demokratiji niko ne bi smeo imati privilegiju u predstavljanju vec jednaku startnu sansu sa ostalima.
Problem manjinskog predstavljanje se bolje resava direktnim izborom narodnih poslanika tako sto se iz svake izborne jedinice bira po jedan poslanik. Ako je u jednoj izbornoj jedinici jako prisustvo manjine buduci poslanik se itekako mora potruditi da predstavlja njene interese jer, prirodno, ne bi mogao biti izabran na to mesto.
Ovako imamo (opasni) cirkus i stalnu teznju celine da se drobi na manje specificne zajednice da bi bila valjano predstavljeno. Vrlo brzo mozemo ocekivati stvaranje leskovacke, valjevske ili rudnicke nacionalne manjine.
Zasto ne?
Препоруке:
94
11
15 недеља, 15 април 2012 17:00
Милић Петар Кецман
Ми смо решили да опстанемо, и тој борби употребићемо сва средства!

Ако се морамо изјаснити и као мањина у сопственој држави урадићемо и то, буните се што користимо законе и права! У тексту поменути П.Балашевић скупа са једним свештеником баца дрвље и камење преко тв Дојче Веле (TV DW) на Србију, прича о вишевековном угњетавању, само о геноциду (још) није проговорио.
Препоруке:
85
7
16 недеља, 15 април 2012 17:06
Милан
Циљ оправдава средство. А циљ НОПО је племенит. Ослободити земљу Србију од зла који се представља као "политичка елита". Господине Вукадиновићу не обраћајте пажњу, само напред. Има нас који ће Вам се врло брзо прикључити. Треба бити само истрајан. Ови избори нису толико важни колики им се значај придаје. Земља је у колапсу. Иако победи ДС, УРС, ЛДП, ЛСДВ, ... врло брзо ће се суочити са социјалним бунтом на улици.
А што се тиче 2.600.000 динара прво проверите изворе финансирања осталих странака и НВО. Већ само сазнање да НОПО нема те паре, много говори позитивно о њој.
Препоруке:
108
9
17 недеља, 15 април 2012 17:09
Vlajna
Vlasi su vekovima delili sudbinu srpskog naroda. Vlasi su živeli doslovno na svim prostorima na kojima su živeli Srbi - ne samo u istočnom delu današnje Srbije, nego i na prostoru Dalmacije, Like, Makedonije, Kosova i Metohije, Crne Gore i Boke, Bosne i Hercegovine... U koncentracionim logorima nacističke NDH, pravoslavni Vlasi stradali su na isti način na koji su stradali pravoslavni Srbi. I zato, kao građnka Srbije srpsko-vlaškog etničkog porekla, poručujem svim svojim srpsko-vlaškim sunarodnicima: Srbi i Vlasi svih srpskih zemalja - ujedinite se!
Препоруке:
115
7
18 недеља, 15 април 2012 17:09
Miloš Marković
Nikola,
šta god da je u pitanju, stvar zaslužuje podršku. Već samo pokazivanje izvitoperenosti i zatvorenosti našeg izbornog zakonodavstva, velika je stvar. A ako kroz tu rupu u zakonu uspe da se provuče još i neka patriotska priča ili kandidat, to je već više nego što smo mogli da očekujemo od ove depresivne izborne kampanje.
Препоруке:
84
9
19 недеља, 15 април 2012 17:10
steta sto e-novine nemaju izdanje na papiru, mogle bi jos cemu i posluziti
Ja ustvari i nemam svoj stav ni oko cega. Misljenje formiram tako da bude suprotno od onog u e-novinama. Tako sigurno znam da je ispravno.
Препоруке:
106
10
20 недеља, 15 април 2012 17:17
Lav
Stranke nacionalnih manjina služe za manipulacije poslanicima iz većinskih stranaka odnosno naroda ili da ucenjuju srpski narod preko Tadića npr. SVM.

Zašto je bruka Vukadinovićeva, setite se da je Romska partija Srbije kandidovala Dragana Đajića poznatog sportistu ali njegova afera i hapšenje su ga sprečili da bude na listi 2008 g.

G-din Vukadinović koristi demokoratsko pravo, legalista je i ima pravo da se kandiduje, mene srpske sam nacionalnosti, jedna partija nesrpska , htela je da kandiduje na manjinskoj listi ali ja sam iz privatnih razloga odbio.

Legalno je i demokratski za gospođu Rakić kada u drugom izbornom krugu za Tadića glasa koalicija zvana "šiš i goliš" . Kao i na predsedničkim izborima, kako se nije setila da predloži da predsednički kandidat mora skupiti 100 000 glasova da bi se registrovao .
Препоруке:
77
7
21 недеља, 15 април 2012 17:25
Бели Орао
Почело је. Ако вас нападне и НСПМ (Н-аташа, С-оња, П-авићевић и М-аринела) не знам шта ћете да направите. Чувајте се.

П.С.
Не иде ми никако у главу како то да ми немамо овакав Ко(Корпус).
Препоруке:
62
6
22 недеља, 15 април 2012 17:36
Crnogorsko-vlaška Jevrejka islamske veroispovesti
Ovo je strašno! Moj otac je Crnogorac iz Boke, njegova majka je Dalmatinka, a moja majka je rusko-grčkog porekla. Ja sam se oduvek osećala kao Srpkinja i niko me do sada nije sprečavao da se izjašnjavam kao Srpkinja. A sada bi ova gospođa Rakić-Vodinelić htela da zabrani ljudima da se deklarišu onako kako oni to žele. Ko je gospođa Rakić-Vodinelić, ko je njoj dao pravo da odlučuje o tome ko sme da zastupa prava Vlaha (ili Srba ili nekog trećeg)? Zbog čega ja ne bih sutra mogla da se izjasnim kao pripadnica vlaškog naroda? Kao građanka Srbije nesrpskog etničkog porekla, moram da priznam da se posle ovakvih reči gospođe Vodinelić, ne osećam baš lagodno. Da li to gospođa Vodinelić najavljuje da ćemo morati da pravdamo svoj identitet? Da li je ona nadležna da izdaje odobrenja kao što su se nekada izdavale potvrde o "čistom arijevskom poreklu"? Ko je njoj dao pravo da preispituje nacionalna osećanja i motive stranaka i građana?
Препоруке:
114
9
23 недеља, 15 април 2012 17:38
Жељко
Нашла је госпођа на коме ће да тренира строгоћу. Она је правник у држави која врви криминалом и злоупотребама, а никад ништа не рече против правих делинквената. Него се ухватила за „калкулацију”. Ово је њена срамота!
Препоруке:
101
7
24 недеља, 15 април 2012 17:43
Кочијаш Неготин
Напред драги моји Власи.
После овог написа многи Невласи имају намеру да постану власи. Бар привремено. Србима и свим врстама мањина потребна је истина, част, хлеб, посао. Ова влада, Парламент и Тадић уместо тога нуде EURОPA UEBER ALLES. Нећемо успех бла-бла. Хоћемо да радимо поштено у својим, а не у страним предузећима, код страних тајкуна. Имамо ли своју земљу. Тадић позива странце. Где смо ми?
Зато - Тадићу одлази. Напред Власи, нека Е новине виде јада свог. Jа такође прелазим у влахе да заједно отерамо срамоту из Србије.
Препоруке:
88
6
25 недеља, 15 април 2012 17:56
Млади Џедај
У мору увредљивих коментара читалаца E новина на овај чланак, нашао се један са којим бих могао да се сложим: "Nemoral politicke pozornice Srbije zapocinje Zakonom o političkim strankama, sa nametnutim taksama za registraciju stranaka u astronomskom iznosu od 26.000€. Na taj nacin se mogu aktivirati samo politicke stranke u sprezi sa poslovnim krugovima Srbije, sto znaci da je vec u Zakon uzidano vlasnistvo tajkuna nad strankama."

Двопартијски систем, који је нужна последица оваквог законодавства је зло, јер успоставља монопол на природно људско право да се баве политиком и јавним питањима.
Препоруке:
82
6
26 недеља, 15 април 2012 18:03
јбгбгд
"Тако што ће натерати влашку мањину да општи ћириличним писмом."
Ето,чак и то смета овој "боркињи" за "људска права"!?!
Годинама раде на демонтажи Србије газећи њен устав, а сада им смета кандидатура Ђ. Вукадиновића!
Подршка Вукадиновићу, надам се да ће бити још савесних посланика у новом сазиву парламента који ће поставити на право место ове којима Србија није у срцу.
Препоруке:
77
5
27 недеља, 15 април 2012 18:04
Srđa
Zašto je Srbija besudna, bespravna zemlja bezakonja?

Zato što kvazipravnici dobijaju prostor, i isti koriste da napadnu posledice a ne uzroke.

Tako je Zakon o strankama "dobar", sa njim i kartel i demokratski deficit, a svaka nova stranka, promakla ispod šape, "loša".

Uz to, "beli listići" se forsiraju kao drugi ešalon kartela i antidemokratski izraz. Valjda je sledeće ukidanje izbora?
Препоруке:
65
7
28 недеља, 15 април 2012 18:04
сељак беземљаш
Признајем.Све што групу људи у које спада и госпођа Весна Ракић Водинелић РАЗОЧАРА мене ОЧАРА.
Препоруке:
71
7
29 недеља, 15 април 2012 18:12
Vlaški a naški
Posle ovih užasnih diskriminatorskih, netolerantnih i politički ultra-nekorektnih ispada Druge Srbije na čelu sa gđom Vodinelić, došlo je vreme da se svi slobodnomisleći, liberalni, prosvećeni građani Srbije - izjasne kao Vlasi! Setimo se pariskih studenta koji su 1968. demonstrirali sa žutim trakama i parolom "Svi smo mi Jevreji!" Danas smo svi mi, umereni, tolerantni, razboriti građani Srbije, svi mi koji živimo od svog rada i jedva sastavljamo kraj s krajem - postali "Vlasi". Vlasi na okup!
Препоруке:
69
10
30 недеља, 15 април 2012 18:15
Марко Радовановић
Много је боље питање зашто је изборни систем тако направљен да онемогућава било коме другом (осим партијама и особама које су изродиле деведесете) да започне институционални живот. Наравно, г-ђи Водинелић не пада на памет да покуша да то објасни, нити да прочита програмска начела (која би ваљда требала да буду најбитнија за нечији политички рад, а не начини како су пријављени). Кад се све заједно узме у обзир - долазимо до закључка да г-ђи Водинелић НОПО и Вукадиновић сметају (можда је мало и плаше), што и није за претерано чуђење.
Препоруке:
58
5
31 недеља, 15 април 2012 18:19
Decko iz B.
I ja mislim da NOPO ide u dobrom pravu kada ih 2.Srbija vec sada napada!

Ali i meni koj trazi alternativu za protest nije sasvim jasno sta NOPO hoce da radi. Inicjativu za spas Srbije sam procitao. Genijalna je, kao i dosta drugo od ekipe NSPM. Postovanje! Ali kako to da se ostvari? Koje poluge mogu da koriste sa par Ljudi u skupstini. I hteo bi cak da odgovore NOPO Lljudi ovim optuzbama. Jer ako se kriju samo iza "mi smo oni novi", to mogu dati moj glas Nikolicu. Ako se kriju iza "oni su gori ili bar isti", za to mogu dati glas Jovanovicu, Dacicu i ostalim folirantima. Ako se kriju iza "mi smo oni koja nece izdati KiM, ali i nista drugo raditi" to mogu da dam glas DSSu i SRSu. Za "platu ili penziju" dajem glas Tadicu i satelitima.

Znaci sta je to sto se NOPO ogranici od tog navedenog sljama? Trebalo bi malo raditi, da se ozivi tih 20ak tacaka iz inicijative u nekakvom dijalogu. Nadam se da NSPM nudi platformu za dialog u tom pravcu i za propagandi materija. Postovanje
Препоруке:
44
9
32 недеља, 15 април 2012 18:34
Митар
Вукадиновићева брука Весна Ракић-Водинелић

Госпођо, заборавили сте, веће бруке од вас, Соње Лихт, Соње Бисерко, Наташе Кандић, Борке и осталих ,,совјетника здравого разума" овом народу не треба.
Препоруке:
78
3
33 недеља, 15 април 2012 18:34
Slavomir Srpski
Izvesno da ova inicijativ tesko moze da prodje, ukoliko RIK bude odlucivao, jer NOPO nije manjinska stranka (kao sto je sam Vukadinovic otvoreno izneo i objavio), i to je lako dokazati.

Znaci da je svo ovo dizanje prasine valjalo jedino kao platforma prikazivanja javnosti programa te "stranke", i neki medijski publicitet za to.

Utoliko bi bolo bolje da se glasaci usmeravaju vec postojecim realnim strankama opozicije: pre svcega prema DSS koja jedina ima koalicioni kapacitet da po ogucstvu udje u novu vladu i svojim delovanjem menja sadasnju poliuticku strategiju Srbije. Ne verujem da ima precica, pa je potrebno delovati u skladu sa realnoscu i postojecim zakonima.
Препоруке:
30
23
34 недеља, 15 април 2012 18:38
Влах агностик
Не кандидује се Вукадиновић да помори свет, но да свака злонамерна, глупа, подмукла, непроницљива, претенциозна - и против Срба и Србије, уперена звер - покаже свој траг.
Стара влашка пословица.
Препоруке:
89
4
35 недеља, 15 април 2012 18:39
ДРАГАН
зашто и даље власе "гурате" да морају ду буду Румуни? и даље постоји теорија да су власи исто што и Румуни то није тачно .Истина је да има влаха који су се утопили у румунску заједницу и постали Румуни али зато има влаха који су постали Срби(горњи примери)
Препоруке:
55
3
36 недеља, 15 април 2012 18:53
Ружичасти пантер
Ево, ја ћу да се изјасним као Влах.Ако треба и као Влајина.

П.С. Мислим да Нушић није био Влах него Цинцарин - Алкибијад Нуша. Него то уопште није важно. И једни и други су диван свет.
Препоруке:
81
3
37 недеља, 15 април 2012 19:07
Светислав Костић
Та женска нема ни трунке моралног права да било шта о изборима говори јер нити из њених уста нити из пера ни једне ријечи протеста због неустане кандидатури грађанина Србије Бориса Тадића по трећи пут заредом за пред-седника Србије.

За Разлику од Ђорђа Вукадиновића, Борис Тадић својом поновном кандидатуром игнорише Устав Србије.
Препоруке:
74
3
38 недеља, 15 април 2012 19:37
гаврило
Можда ово не би био прави пут у правној и правој држави Србији али ово није ни правна ни права а ни ДРЖАВА! ово је само имитација државе коју су пучем раздржавили ЖУТИ МРАВИ и остали скакавци!За СЛОБОДУ свако средство је оправдано, па чак и ово!Ако треба бићемо сви Власи ионако ЖУТИ све раде да више не буде СРБА! Ђорђе изгледа да сте урадили ПРАВУ СТВАР чим је почело на Вас лајање!
Препоруке:
49
4
39 недеља, 15 април 2012 19:47
Јаков
Ево и ја се изјашњавам као Влах. До 7. маја сам сигурно Влах а после нешто друго.
То је моје демократско право.
Као Влах сматрам да је Вукадиновићева платформа дбра платформа за Влахе у Србији и убедићу све своје пријатеље да гласају за моју Влашку странку НОПО. Биће много Влаха 6. маја.
Препоруке:
66
4
40 недеља, 15 април 2012 19:57
Бране 2
У питању је ИНИЦИЈАТИВА ЗА СПАС СРБИЈЕ...окупиће већину народа Србије, јер народ Србије у већини неће оно што и власт и назови опозиција ради!Вукадиновићу пуна морална и свака друга подршка!
Препоруке:
53
3
41 недеља, 15 април 2012 20:17
Јован Качаки
@Ружичасти пантер: Ви указујете на замешатељство око термина “Влах“. У Далмацији, римокатолици зову православне Србе “Влаји“, или нпр. “Морлаци“. У Грчкој и источном Балкану, Цинцаре такође зову “Власи – Каравласи – Куцовласи“, итд. Дакле: Власи/Цинцари/Аромуни - су се, према околностима изјашњавали као Грци, Власи, Бугари, Срби – а у најновијем времену, неки – нарочито у Источној Србији, и као “новокомпоновани“ Румуни. Ова мадмоазел/мадам – “другосрбијанка“ Ракић-Водинелић их без двоумљења проглашава Румунима! На основу чега – с којим правом? Али – то на страну. Она и њој слични (епитет им прећуткујем из пристојности) ми свим својим “резоновањем“, диктираним од стране “старијег брата“ изазивају само одбојност. Моје претке (Цинцаре? Влахе? Грке?) су у XVI веку Млечани са обронака планина Епира преселили на Пелопонез – и они себе сматрају Грцима. Исто тако – и највећи део Влаха у Источној Србији се осећају Србима – и они то и јесу! Зашто и Вукадиновић не би био Влах? А?
Препоруке:
56
3
42 недеља, 15 април 2012 20:34
uporno netolerantan
@Vesna Rakic-Vodinelic

"Тако што ће својеручно стерилизовати силоватеље повратнике, припаднике влашке мањине.

Тако што ће натерати влашку мањину да општи ћириличним писмом".

...koja ogorcenost,koji cinizam...SRAM te bilo Vesna!
Препоруке:
64
5
43 недеља, 15 април 2012 20:51
Vlada
Gospodji V.R-V zelim da stavim do znanja da Rumunija nije maticna drzava nas Vlaha.
Sto se tice gospodina Vukadinovica mogu reci da mi je zao zbog njegove odluke, ali to je njegovo pravo koje ja, naravno, postujem
Препоруке:
35
3
44 недеља, 15 април 2012 21:15
Peter RV
U CG smo bili odrasli sa osjecajem da su razlike izmedju nas i Vlaha ne-postojece, jer su nas Turci tako i nazivali. Prvi put sam cuo da Vlasi postoje kao etnicka grupa kad sam stupio u kontakt sa Srbijancima. Nemam nista protiv ako me neko zove 'vlah', ako hoce.
Samo naprijed sa "Novom Vlaskom Politickom Misli"!
Препоруке:
53
5
45 недеља, 15 април 2012 21:44
Пуки
Г-ђа Ракић-Водинелић у свом чланку поставља питања и по навици одмах НУДИ одговоре како их она и њена политичка опција виде.
Очигледно је да она не схвата суштину (што за Водинелиће и није неубичајено) која се састоји у слогану: "НИЈЕДАН ОД ПОНУЂЕНИХ ОДГОВОРА".
Препоруке:
41
3
46 недеља, 15 април 2012 21:49
david
koliko mrznje prema svemu srpkom pri kraju teksta pokazuje nista drugo do mnedostatak osnovne kluture..
Препоруке:
43
4
47 недеља, 15 април 2012 21:50
Марко Дарковић
Разумљиво је што се буни Весна Ракић. Она је особа коју издржава страни капитал који улази у Србију кроз НВО сектор. Таквима сметају наведене политичке промене: Кажњавање сецесије и сепаратизма као и подстрекавање на исто, употреба ћирилице, опорезивање страних банака, промена изобрног система, објављивање колико новца и од кога је добила нека нво(то се зове ТРАНСПАРЕНТНОСТ!).
Србија се буди, Србија ће да скине окове, а титоисти и југо-комунисти су срамота српског народа.
Препоруке:
49
3
48 недеља, 15 април 2012 22:30
Mare
@Vlah agnostik

Ha,ha, care
Препоруке:
26
3
49 недеља, 15 април 2012 22:47
Velizor
Svakako da nisam pozvan da budem "drveni advokat" gospodina Vukadinovića, svakako da on to ne bi ni želeo,te s tim u vezi smatran da imenovani (o čijim javnim nastupima, jer ne znam sta u sebi govori, mislim sve najbolje)neće zamerti ako se za trenutak obratim Vesni Rakić Vodinelić.
Dakle, da bi jedan akademski gradjanin bio istovremeno i "slobodan intelektualac" ka čemu očigldno stremi autorka ovog anemičnog tekstića, morao bi da pomno prati šta o nekoj temi pišu drugi akademci i slobodni intelektualci.Ako je tako a jeste, živo me zanima gde je autorka pročitala da su autohtoni, etnički Vlasi u istočnoj Srbiji ili bilo gde na na Balkanu,ili u bilo kojoj mesnoj zajednici u svemiru, Rumuni.Gde je to i kada i koji misćeći Srbin utvrdio.Ili joj je to došapnuo neki od velikih boraca za ljudska prava koji tavore po hodnicima briselskih nastanba.
Vlasi su od pre Hrista bili Vlasi.Stoga nema potrebe da ih od Vukadinovića brani bilo ko a ponajmanje Vesna Rakić Vodinelić.
Препоруке:
36
3
50 недеља, 15 април 2012 22:53
Јован Анастасијевић
Треба јасно и отворено казати: све док свеприсутне резидуе комунизма/југославизма (као нпр.ова госпођа, црне женске, такозване НВО, новокомпоновани “круг Двојке“, разноразне басаре, соње-лихтови, Б-92, е-новине и сличне приказе) имају тако широк и гласан приступ у српским масмедијима и утицај на државне институције – а сада га итекако имају, и у њима преовлађују, црно се пише легитимним српским националним интересима. Да парафразирам једног Човека: Има ли Срба? НОПО би то требало да буде – ако Бог да.
Препоруке:
43
2
51 недеља, 15 април 2012 23:22
фристајло
Политичким настојањима Вукадиновића да се избори за посланички мандат, по цену фикција и злоупотреба, крај се, по свему судећи не назире.
Нешто се мислим...
Како то да је дотична ћутала док су се странке цепале, прелазили из једне у другу, правили нове, муљали и куповали; сад јој засметало што се Вукадиновић кандидовао?
Или- што се први сетио?
Није, море... Него, схватају колико је опасно- ако успе.
Препоруке:
36
3
52 недеља, 15 април 2012 23:26
Žiko
Dobro bi bila da piše o milionskim pronevjerama nekih bivših i sadašnjih vlastodržaca a ne o tome što je neko pronašao rupu u zakonu koja nije sankcionisano. Pa neka vidi pravnica kakve su zakone napravili. Podržavam g. Vukadinovića u svemu za borbu Srpskog naroda i svih gradjana Srbije, osim u zločinu. Znajući ga za to ne brinem.
Препоруке:
26
1
53 понедељак, 16 април 2012 01:00
Коњаник
Скоро да сам био заборавио ово познато име другосрбијанске .... калдрме. Колико ли их је, питам се, и до кад ће да нам узурпирају и кућу и окућницу? Људи из тих редова стварају маглу и дижу прашину где год могу, али њихове циљеве, у које се деловање господина Вукадиновића никако не уклапа, добро знамо: независно Косово, Војводина са законодавном, извршном и судском влашћу (значи независност) и унитарна Босна и Херцеговина (значи укидање Републике Српске).
Критикују национализам, а опседнути су националним и територијалним питањем, само што то није постављено из перспективе српских интереса, него максималистичких нелегитимних захтева нација које Србију окружују.
А кад нас развласте, за утеху ће нам дати школски програм у којем ће се деци пласирати хомосексуалност као пожељан избор.
Радикални хомистички .... не може да поднесе Вукадиновића за скупштинском говорницом. Зато сад кукумавче.
Препоруке:
28
1
54 понедељак, 16 април 2012 01:16
Ружичасти пантер
Као правник В. Ракић-Водинелић би требало да зна да у праву постоји нешто што се зове "право на кршење права". А као неко ко је дубоко умешан у садашњу "правну" ситуацију у земљи, требало би да размисли да то право на кршење права може добити разне форме.
Препоруке:
26
1
55 понедељак, 16 април 2012 01:44
!
e-novine, vesna rakic, petar lukovic....brrr...koje su to intelektualne velicine, kako to da nije rekla da e-novine finansira usa, sto ih ne finansira lukovic i rakic, zao im 2 soma evra godisnje, pa onda usaid, 100% smo u pravu.
Препоруке:
29
1
56 понедељак, 16 април 2012 02:01
minus 273
Pa gospođo Rakić,mora čovek da se snađe jer očigledno ne dobija strane donacije kao vaši ortaci koje bolje da ne nabrajam jer su jako omiljeni u narodu.Inače gospodine Vukadinoviću svaka vam čast na domišljatosti,samo napred.
Препоруке:
31
1
57 понедељак, 16 април 2012 02:20
Стефан
За све оне који страхују да заиста постоји основ у Закону о политичким странкама да се НОПО треба укинути.

Закон о политичким странкама је ПРОТИВУСТАВАН! Те стога ПРАВНИ ОСНОВ за укидање једног оснивачког акта насталог на основу закона који је противуставан је ПРОТИВУСТАВНИ ПРАВНИ ОСНОВ. Ако се НОПО прогласи да се основао у супротности са Законом о политичким странкама, то доводи у питање и сагласност са Уставом Закона о политичким странкама. Другим речима, ако се НОПО укине као странка, избиће НЕЗАПАМЋЕНИ СКАНДАЛ!

1.Министарство за државну управу и локалну самоуправу је урадило СВЕ пререгистрације СВИХ странака по противуставном Закону.
2.Закон о политичким странкама се МОРА прогласити противуставним и у том случају СВЕ странке морају да се пререгиструју и ИЗБОРА неће бити јер су се све пререгистровале ПРОТИВУСТАВНО.

Водинелићка је покушала на крајње аматерски начин, иако је професор права, да пронађе рупу у праву и ако настави да копа, пронаћиће ово што сам ја горе написао.
Препоруке:
27
1
58 понедељак, 16 април 2012 02:26
Стефан
Још једна ствар везана за мој претходни коментар.

2) Које услове мора да испуни једна политичка странка да би се сматрала странком националне мањине?

Одговор садржи чл. 3. Закона о политичким странкама („Сл. гл. РС“ 3672009): политичком странком националне мањине у смислу наведеног закона сматра се она странка „чије је деловање, посебно усмерено на представљање и заступање интереса једне националне мањине и заштиту и унапређење права припадника те националне мањине у складу са уставом, законом и међународним стандардима, уређено оснивачким актом, програмом и статутом политичке странке.“

ПОДВЛАЧИМ "УРЕЂЕНО ОСНИВАЧКИМ АКТОМ, ПРОГРАМОМ И СТАТУТОМ ПОЛИТИЧКЕ СТРАНКЕ", Дакле деловање странке је УРЕЂЕНО наведеним документима које странка националне мањине подноси Министарству. Како је Министарство прихватило регистрацију НОПО-а, свака даља прича на ту тему је завршена.
Препоруке:
26
2
59 понедељак, 16 април 2012 02:41
Стефан
3) Да ли се међу политичким циљевима које је себи поставио НОПО и на једном месту помиње унапређење положаја влашке националне мањине?

На веб сајту посланик.нопо.орг.рс нема ни једне једине речи о влашкој мањини.

Одоговор гђ. Водинелић.

Сва документа која су по закону потребна да буду јавно доступна путем интернета ПОСТОЈЕ и објављена су на интернету у складу са чланом 41. Закона о политичким странкама.

1) ne učini javno dostupnim putem interneta osnivački akt, lično ime zastupnika političke stranke, program, statut i druge opšte akte političke stranke, ako ih donosi (član 16);
Препоруке:
13
3
60 понедељак, 16 април 2012 02:44
Стефан
4) Како се на уобичајени начин означавају политичке странке националних мањина?

На основу чл. 18 ст. 2. Закона о политичким странкама - назив политичке странке националне мањине, ако је то предвиђено статутом, може бити и на језику и писму националне мањине. Назив на језику и писму националне мањине уписује се у Регистар после назива на српском језику и ћириличком писму."

НЕ СМЕ професор права да употребљава склоп речи "како се на уобичајени начин означавају политичке странке националних мањина". У праву не постоји "уобичајен начин". Ништа се не сме одређивати произвољно!
Препоруке:
22
1
61 понедељак, 16 април 2012 03:32
Sonja Pavlović
Pročitala sam gro komentara pristiglih na ovaj tekst i jedna stvar me zapanjila: svi koji pozitivno govore o stranačkom angažovanju gospodina Vukadnovića, a to su bezmalo svi koji su uputili komentar, kao najpozitivnije ističu to što se ta inicijativa ne dopada tzv. drugoj Srbiji. Zar je moguće da niko nema ništa pozitivno da kaže o nosiocu liste, programu stranke, ideji kao takvoj, nego se sve definiše u odnosu na ljude koje, koliko shvatam, komentatori uopšte ne cene?
Ne slažem se s gospodinom Vukadinovićem ni u čemu, ali ne vidim ništa sporno u odluci da i ozvaniči svoj politički angažman.
Препоруке:
6
32
62 понедељак, 16 април 2012 04:45
Зоран
Није лоше, није лоше што сте напарвили партију. Мора мало, то јест мало више, да се протресе ова наша политичка сцена. Превише је једнолична и једнострана. Мислим, никаква је.
Препоруке:
23
1
63 понедељак, 16 април 2012 04:47
Славољуб
Можда помало чуди да госпођа уопште не улази у релане проблеме и поводе за описани начин оснивања НОПО-а? Нормално, она тврди да је проблем само у нама и баш нигде другде. Нађосмо не само рупу у закону него и националну мањину којој од срца желимо да помогнемо да се избори са "румунизацијом" одавно заступљеном зарад уласка у равноправну заједницу свих народа - СФ Европску унију. А зашто нам је потребна та рупа, госпођо Ракић-Водинелић? Није ли Србија слободна, демократска земља, у којој можемо несметано политички да се организујемо?
Препоруке:
23
1
64 понедељак, 16 април 2012 07:59
Боки
Вукадиновић је овдје отворио, на један интересантан начин питање шта то уопште значи бити Србин, а да се то још не користи и не примјећује, а то је шта то значи бити Влах. Влах је ријеч Германског поријекла, (које се проширило и на Словенски и на Грчки језик) "онај који говори латински". Срби су 50% Власи (70% у херцеговини), 20 Словени (генетски), па онда све остало. Генетска истраживања говор да ти старосједиоци (Илири и Трачан (значи Власи), (интересантно да немају везе са Албанцима) имају заједничко поријекло. Језик којим су Власи говорили прије романизације (Илири, Трачани и остали) није сачуван. Румунија би дакле требало, овако како се кренуло да захтијева да 50 % Срба, практично на читавој територији на којој живе, препише у Румуне, зато што су између својега прајезика и Српскога, неколико вијекова говорили латински, пређе на румунски језик, латиницу, румунску цркву и сматра Румунију својом матичном државом. ТИМЕ СЕ УДАРА У ТЕМЕЉ СРПСКЕ ДРЖАВОТВОРНОСТИ.
Препоруке:
16
1
65 понедељак, 16 април 2012 08:00
Nina
Na ovo ipak morati Vi da odgovorite, gospodine Vukadinovicu.
Препоруке:
14
4
66 понедељак, 16 април 2012 08:30
Jasna Simonović
Hvala gdji autor što je ovo napisala...(I meni je NOP novo saznanje...Najpre sam mislila da je dugo očekivana partija NSPM na pomolu, pa sklapam mozaik navrat-nanos preko prijatelja)...

Razumem osnovano "cepidlačenje" gdje autor, ali bi bilo lepo pokušati i razumeti zašto se NOP "iza brda izvaljao"....I kako su to Vlasi bili, ipak, pametni pa isterali najpre "medveda" na čistinu...
Izvinite ako sam malo pristrasna u opravdavanju... (obožavam svoju frakciju krvi iz tog kraja)...

Jer kako drugačije stići do visoke matematike (koju mnogi od nas znaju, ali "ponavljači" i "izviđači" nikako da nas poštede neznanja i tablice množenja!)no preko kalkulacije?
I kako uopšte braniti manjinske interese kad ni većinski interesi (taj odvratni manjinsko-većinski nacionalni epitet nikada nisam volela)ne postoje ni kao opcija na životnom prostoru koji se zove Serbija?...

ps Za 2.700 dinara potpuno razumem! Nije svakome 2.700 dinara sitnica...
Препоруке:
11
2
67 понедељак, 16 април 2012 08:31
Nemac
Ne zelim da pricam o politickim opcijama kao takvima a koje su u opticaju. Problem su pravila igre: ako bar 50% stanovnistva ne glasa u okviru pravila, trebalo bi da ona u principu ne valjaju. Problem su, dakle, pravila igre: verovatno je to zato sto ne postoji nacin da ljudi svoja prava (ako ih ustvari uopste imaju) zaista regulisu. Taj trend ide do toga da se postavlja i pitanje: da li (obicni) ljudi uopste mogu pravilno i da izaberu? Neka misljenja kazu da ne mogu. To je sustina: oligarhicna demokratija sa dve dominirajuce blizanacke partije, uvezena sa strane. Drugacije receno, svi buduci izbori su verovatno obesmisleni. Jedna mogucnost je, ocigledno, da se osnuje stranka. E, tu nastaje problem: pravila su napravljena izgleda tako da neki pokret nastao od prosecno bogatih ljudi ne moze dovoljno brzo i bez vecih sredstava da postane stranka. Kako ono kazu: zakon je izveden da bude legalan, ali ne i legitiman. Tokovi novca. Ostale mogucnosti nisu za naivce.

Pozdrav svima.
Препоруке:
21
1
68 понедељак, 16 април 2012 08:47
Sale
@Sonja Pavlović

Gospođo Pavlović, možda bi trebalo malo da prelistate knjige istorije i da se upoznate kakav život su imali narodi na ovim prostorima, a posebno Srbi, u vremenima kada nisu imali svoju državu.
Ukoliko Vi ne možete da prepoznate istorijski trenutak kada je država ugrožena nemojte se time hvaliti.
Srbiji je nasilno oduzet deo teritorije a preti se i daljim oduzimanjem drugih delova, primer tzv. Vojvodine, Sandžaka itd.
Iz Hrvatske je uklonjen Srpski narod, i fizički i pravno. U BiH se još uvek vodi borba, ako u ovo ne verujete pogledajte neku informativnu emisiju Federalne televizije i videćete da rat još nije završen.
Zašto se ostavljaju negativni komentari na tekst gospođe Rakić?
Pa zato što ona kritikuje ljude koji koriste zakon a ne zakon koji je takav kakav je.
Препоруке:
23
2
69 понедељак, 16 април 2012 09:04
Ружичасти пантер @Јован Качаки
Имате право, постоји та непрецизност са називима. Мој ујак се у школи дружио са неким из породице Леко за које исто важи да су Цинцари. Оно што је важно и о чему нема спора, то је да су сваку средину у којој су живели задужили само добрим.
Препоруке:
18
1
70 понедељак, 16 април 2012 09:08
Драгославић
Удри Весна по Ђорђу кад не смеш по Тадићу, Динкићу, Ђелићу, Дачићу....него што пропусти Антонића, удри секо и по њему. Кад већ лупаш ЛУПАЈ!
Препоруке:
24
2
71 понедељак, 16 април 2012 09:13
гаврило@понедељак, 16 април 2012 07:59 Боки
Па ја то и на овим страницама редовито пишем да су РУМУНСКИ КОРЈЕНИ једино протоСрбски и никоји други.Дачани су само једно протоСрбско племе као што су то били и Хрвати.Интересанстно је да су Румуни имали као званични језик до 16-17 вијека србски али је касније уведен овај данашњи који је настао роминизирањем нашег становништва за вријеме Римљана, да би били другачији, а као што знамо то вријеме је јако дуго трајало.И да АЛБАНЦИ су млади Народ, релативно на овим просторима доведени са Норманима,владали Сицилијом, који су били освојоли добар дио Албаније и Грчке и владали неколико стотина година.Заправо све водеће албанске фамилије преузеле су римокатоличанство од Нормана јер су их Нормани још на Сицилији покатоличили!Иначе АРНАУТ на египатском значи-онај који се није вратио!
Препоруке:
11
2
72 понедељак, 16 април 2012 09:32
Миле Бре
До овог "ремек дела" Весне, нисам годинама "одлазио" на "e-novine". А ко је моментално апатично расположен и није довољно патриотски орјентисан, нека оде на тренутак на "e-novine" па прочита неки текст (ја успевам то са осећајем гађења). Нек прочита и неке коментаре. То ћему подићи андреалин. Ја Вам гарантујем да ћете добити неодољиву жељу да коментаришете о тим новинама па да их .... до бесвести. Тамо ћете наћи и да је НСПМ фашистичка. Не само г.Вукадиновић, г Антонић и др., већ и ми коментатори. Управо ти, који раде у интересу фашистичких снага у Европи и свету, пружају прст на нас патриоте.... Сву одговорност за своје нападе оправдавају демократским правом на различит говор и размишљање. Излишно је говорити о новинарској етици и грађанском моралу "e-novine". Зато треба обрнути дејсто у своју корист, сматрајући да нам се оваквим текстовим јавља још снажнија жеља да се "боримо" против другосрбијанаца.
Препоруке:
15
1
73 понедељак, 16 април 2012 09:40
Марио Калик
@ Sonja Pavlović

Пуцате на отворена врата. Подршка Вукадиновићевој/НСПМ-овој "Иницијативи за спас Србије" и НОПО-у на овом сајту обилато је пружена претходних дана. Зато могу само да закључим да нити сте те текстове нити коментаре прочитали, и да причате напамет, тј. вођени предрасудама које сте уосталом у коментару отворено показали. "Ne slažem se s gospodinom Vukadinovićem NI U ČEMU". Шта је ово ако не израз потпуне заслепљености? Како је могуће да се баш ни у чему не слажете са Вукадиновићем? Зар су СВЕ оне вредности и чињенице које он у својим текстовима и наступима заступа, вама толико (на)стране и неприхватљиве, а које су у целини протест против националне, демократске и социјалне ерозије ове државе и друштва? Или просто ништа од Вукадиновића нисте читали, односно слушали, својим ушима, очима и разумом, него лиферујете утиске из друге руке, руке "Друге Србије".

За разлику од вас, ја ни за једну опцију не могу да кажем да се баш ни у чему с њом не слажем. Чак ни за вашу.
Препоруке:
28
2
74 понедељак, 16 април 2012 09:48
сељак беземљаш
&СОЊА ПАВЛОВИЋ
Претпоставља се да је тога било увек. Пре двадесет пет векова је и забележено.Брутови синови и Кориолан.Имате то у историји а и код Шекспира.Они који су против легитимних интереса свога народа увек изазивају пажњу.То се не зеборавља.Погледајте коме је све и свашта заборављено и опроштено.Кориоланима не.Њима и на гробу неизбрисиво пише.ОНИ СУ ИЗДАЛИ.
Препоруке:
19
1
75 понедељак, 16 април 2012 10:07
Miloš
Pa naravno da će biti sprečavan svaki oblik secesije i da će biti kontrolisani kontakti na strani, poželjni su svi koji ne ugrožavaju suverenitet i integritet Srbije. Takođe, veliki deovlaške manjine uopšte se ne identifikuje sa Rumunima niti Rumuniju označava kao svoju matičnu državu što znači da politika Rumunije ni na koji način ne obavezuje ovu manjinu. Takođe, Srbija kao suverena država i srpski narod kao politički narod (sa drugim građanima koji žive u Srbiji) imaju pravo da odluče da li žele ili e žele da Srbija pristupi EU, NATO-u ili bilo kojoj drugoj međunarodnoj organizaciji. Ako u Srbiji živi izvestan broj Kineza ne znači da mi po saku cenu treba da postanemo članica svakog saveza čiji je i Kina član. Ovakvo rasuđivanje prisutno u prenesenom tekstu posledica je dugotrajne fetišizacije EU koja nije ništa drugo do jedan od međudržavnih saveza, koji su po prirodi stvari interesni savezi. Drugosrbijanski smeštena u eshatološku ravan EU ne može biti ni na koji način preispitana
Препоруке:
16
1
76 понедељак, 16 април 2012 10:14
Ala
Djordje Vukadinovic ima znanja,obrazovanja i sposobnosti da bude dobar politicar.Zato su se i uplasili trbuhozborci ,strani lobisti,koji ne zele demokratsku i uredjenu Srbiju. Kakv patos,kakav primitivan nivo teksta jedne profesorke BU.Hipoteticne optuzbe i uvrede-kao da smo kastinsko drustvo u kome Rakic-Vodinelic ,ima prava da bez pokrica vredja druge ucesnike politicke scene?!
Препоруке:
24
1
77 понедељак, 16 април 2012 10:28
Милорад Станојловић
На жалост, исувише сам ухваћен и изненађен разином овог текста, да бих могао да одмах коментаришем?!
Невероватно велико непознавање чињеница, потпуна теоријска, методолошка и логичка инфериорност аутора, у овом случају, превазилазе дозвољене границе.
Исувише сам збуњен; ипак је ово Србија у којој постоје сећања на велике мислиоце, научнике и теоретичаре, признате и у свету.
Још један разлог да млади забораве политику и изборе, те да се на Ђурђевдан лепо проведу на традиционалан грађански начин, иако су грађанско друштво и грађанска култура заувек поражени 1945. године.

С поштовањем и уважавањем,
СРПСКИ ЛИБЕРАЛНИ САВЕТ
Препоруке:
14
1
78 понедељак, 16 април 2012 11:32
ivan f
S'obzirom na to odakle vetar duva drugo nisam ni ocekivao ....
Препоруке:
12
1
79 понедељак, 16 април 2012 12:16
Jasna*
"Tako sto ce je zauzdavati u secesionizmu,sprecavati da udje u EU,naterati da opsti cirlicnim pismom..."
Blago Srbiji sa ovakvim pravnicima i profesorima,perjanicama petooktobarskog DOSa(u medjuvremenu se LDPevrozirali)!
Препоруке:
14
1
80 понедељак, 16 април 2012 12:21
Zlatni Bogdan
Svega toga ne bi bilo da naše idiotsko zakonodavstvo ne dozvoljava formiranje političkih organizacija sa etničkim predznakom. Politička separacija po etničkoj osnovi destimuliše integraciju manjina. Dakle, rešenje je zabraniti stranke nacionalnih manjina. Neka se učlane u "obične" stranke ili neka im promene naziv - i izgube privilegovan status.
Препоруке:
6
1
81 понедељак, 16 април 2012 12:39
Лола
Шта ћеш, Власи се досетили:)
Ајде неко ко не познаје Ђорђа Вукадиновића, све некако може да прогута, до оне последње тачке под 2, која је обично злонамерно тумачење тачака програма.
Препоруке:
15
1
82 понедељак, 16 април 2012 12:49
Jasna*
Posebno ih brine tacka sest politickog programa NOPO,da su NVO registrovane u Srbiji duzne da objave javno, iznos i naziv svog finansijera,pa odmah dizu dreku i galamu,(naravno ni tacka o razvojnoj banci im se ne dopada nikako tj njihovim finansijerima)nasli brze bolje, ovu drugosrbijansku pravnicu koja cuti na mnogo gore malverzacije,da objasni "bruku".Krivo im sto su ljudi nasli rupu u Zakonu.Pa naravno da moraju da se snalaze kad nemaju finansijere ni u zemlji ni u inostranstvu.
Препоруке:
17
2
83 понедељак, 16 април 2012 13:52
svi smo mi Vlasi :-)
Zovite me i lonce,samo me nemojte polupati!Strah cini cuda, napred NOPO i Vukadinovic
Препоруке:
16
1
84 понедељак, 16 април 2012 14:23
Istok
Vlasi i Morloci su nazivi koji se upotrebljavaju za starosedeoce Balkana. Srbi i jesu starosedeoci Balkana. Njihova glavna haplo grupa I na y kromozomu jer je haplogrupa I nastala na Balkanu. Nju nose u vecoj ili manjoj meri svi balkanski narodi. Kojim jezikom su govorili Iliri, Dacani i Tracani se malo zna ali se zna da su ovi narodi stariji na Balkanu od Grka. Balkanski narodi su slavenizirani neki vise neki manje ali kako su slavenizirani se takodje nezna.Ilirski i Tracanski jezik je nestao. Dacanski je ostao u Rumunskom i Albanskom jeziku. Slovenska haplo grupa R1a je medju balkanskim narodima najace zastupljena u Slovenaca a najmanje u Grka i Albanaca sa Kosova. Vlasi su starosedeoci koji su verovatno sacuvali stari Balkanski jezik jedan od slicnih ili razlicitih Balkanskih jezika o kojima ima vrlo malo podataka. Ti narodi nisu imali pismo kao Grci. Tako se jezik-jezici nisu sacuvali. A izkorenjeni gotovo du odumiranja vladavinom Rima na Balkanskom prostoru.
Препоруке:
4
2
85 понедељак, 16 април 2012 14:38
pinokio
Tamo negde na Velebitu kod Zadra ispod sv. Brda postoji nesto sta sa zove Vlaski grad,tako da je gospodja vlahinja u pravu.Za Komentatore,koliko god ne volili neprijatelje svoje[e-novine]uvek ih morate pazljivo posmatrati,uvazavati,i izgleda da su u pravu ,ako je istina to sta navode,trebali bi se Vlasi spomenuti negde,posto se nastupa u njihovo ime.Sve ovo uz ogradu,tj.u slucaju da se zbilja nigde ne spominju.Inace Djordja za presednika ,ali ne drzave nego obavestajne sluzbe,i to na deset godina.
Препоруке:
3
7
86 понедељак, 16 април 2012 14:53
Бели Орао
@Соња Павловић. Таман хтедох да трошим латиничну тастатуру која ће убрзо прерасти у ћириличну кад видех да Вам је Господин Калик све написао. Вас падобранце зовемо пионирима сајта.
Препоруке:
7
2
87 понедељак, 16 април 2012 15:20
mp
jeste cudno da se tako odjednom jedan ugledni politicki analiticar pojavi kao politicki kandidat. Ni jedan od ponudjenih odgovora nije stranka. Kakav je to naziv?
Toliko ima partija u Srbiji a toliko haosa ...jer partije u Srbiji najvise rade same za sebe i ono sto se dogadja od 87e do danas u Srbiji je sramno i na stetu najveceg dela nase zemlje i nasih ljudi. Mislim da bi odgovorni i uticajni ljudi koji zaista vole Srbiju i njen narod trebali da se okupe oko jednog pokreta za obnovu zemlje na odgovornim i zdravim osnovama koje jednim delom opisuje Vukadinovicev proglas, ali dalje cepkanje na stranke i strancice samo unosi jos veci haos u nas zivot.
Препоруке:
3
11
88 понедељак, 16 април 2012 15:40
Kraljica Kleopatra
Možda će neki komentatori reći da sam ja sujeverna, praznoverna ili primitivna, ali ja moram da priznam da se u velikoj meri slažem sa dr Vesnom Rakić-Vodinelić, jer je u celoj Srbiji, a bogami i šire, dobro poznata delotvornost i čudotvornost vlaške magije. Nije neobično to što Druga Srbija strepi od ove nove partije jer svaki čovek i žena treba da vode računa o tome da ih neko ne urekne ili na neki sličan način ne baci na njih neke čini koje mogu da ih prate celog života. Još je manje neobično to što neke moje kolege sa patriotskih sajtova takođe nemaju sluha za ovu opciju jer su moje kolege dobro utemeljene u srpskoj tradiciji, a svaki srpski tradicionalista iz vlastitog iskustva zna da nema tog talismana koji nam može pružiti sigurnu zaštitu od izazova opskurantizma!
Препоруке:
8
1
89 понедељак, 16 април 2012 16:53
Милан, Нови Сад
Овај део бих издвојио као најтрагикомичнији иначе очајног текста (стандард на који су нас Е-Новине већ навикле):

Тако што ће својеручно стерилизовати силоватеље повратнике, припаднике влашке мањине.

Из овога се може закључити следеће:

- Ауторка сматра припаднике влашке мањине (из њој познатих разлога) типичним силоватељима повратницима. Требало би да наведе примере, не сећам се да смо читали о таквима.
- Ауторка сматра да се силоватељи повратници имају третирати са дигнитетом. Да им се, као што то чине судијама које је бирао ДС, одређују казне испод минималних како би што пре поново били на улици и могли да понове своја злодела.
- Ауторка сматра да Вукадиновић жели да се бави својеручном стерилизацијом, иако миље којем припада својом реториком много више кокетира са својеручним стерилизаторима и демократизаторима уједињене Европе 1941-1945.
Препоруке:
12
1
90 понедељак, 16 април 2012 17:04
Jasna*@ Istok
Hvala na zanimljivom komentaru.Nedavno nabasah na netu na fantasticnu knjigu o toj temi prof.Branka Vukusica o slovensko trojanskoj misteriji.
Препоруке:
6
2
91 понедељак, 16 април 2012 17:08
Тко то каже...
Сачекуша и то одмах иза прве кривине. Форма је јако битна ствар јер детерминише успех основе нечега у зачетку, обавезно подржаног моралом. Али г. Водинелић се није јавила када је мој глас на претходним изборима дат СРС-у конвертован у противизборну вољу бирача, у СНС волшебну парламентарну странку? У томе је штос. Лично сам против процедуралних пречица које могу, да касније, у политичкој борби буду аргумент за контранегирање али СНС је отворио овај пут, благонаклоно од одговорних па и од г. Водинелић. Она се тада није јавила ваљда обхрвана радошћу јер је један илегални политички пројекат институционално остварен. Нисам за ову форму наступа НОПО али треба препознати ова круцијална мерења која прагму тестирају до граничног. Све то неваља.
Препоруке:
7
2
92 понедељак, 16 април 2012 18:57
zoranSan
Voleo bih ,kad je već gospođa Vesna dobro upućena,da nam objasni koja je uloga u vezi ovog pitanja oko Vlaha bivšeg predsednika Lilića i jednog ugostitelja iz Brnjice kod Golupca.
Препоруке:
6
1
93 понедељак, 16 април 2012 20:26
Љаксе Бре
Ми Срби само можемо да захвалимо Власима што нам омогућавају да добијемо барем мањинска права на својој земљи.У оваквом бирачком систему и под оваквом влашћу, то је велика ствар.Све честитке Вукадиновићу на домишљатости.Његов караван ће проћи, без обзира на компрадорски лавеж.
Препоруке:
20
1
94 уторак, 17 април 2012 00:38
Od Vardara po do Triglava
G-din Đorđe njima najviše smeta, g-đa Rakić je jedna od tih, od Srbije praviti Jugoslaviju ! Izgubljeni identiteti bi bratsvo-jedinstveni logo preko lomljenja kičme Srbije, "Od Vardara pa do Triglava" !
Препоруке:
9
1
95 среда, 18 април 2012 20:13
добро је, већ су се изнервирали!
Не заборавите да је једини Србин који је натерао Државу да му у пасош упише лично име на службеном језику и писму то успео да уради по закону о правима мањина.
Толико и правима и демократији и поштовању Устава у овој земљи, и тиме се не бави НИЈЕДНА од извиканих НВО, нити икада ту тешку дискриминацију права грађана уопште спомиње.
Зато се морамо доваијати како год знамо да би ову обесну и незналачку, недемокраску власт скинули с власти. Ту мислим и на тренутну власт, и на опозицију, и њима прихефтане тзв. НВО, јер сви заједно чине једну интересну групу.
Отуда су одмах скочили чак на могућност да постоји неко неукаљан.
Препоруке:
5
1
96 четвртак, 19 април 2012 15:18
Кинеска пословица каже:
Не суди о човеку према пријатељима његовим, него према томе ко су му непријатељи.

Свако на кога се обрауше време, Б92, Еновине, РТС, Студио Б, и сотали, тај нешто вреди.
Препоруке:
8
1
97 четвртак, 19 април 2012 22:19
Mile
Gospodine Vukodinović,

Moj glas imate, nadam se da će konačno u srpski parlament ući neko kime ću moći da se ponosim!

Posle X godina glasaću za nekoga kome verujem! ubeđen sam da na sajtu NSPM-s ima daleko više od 16 hiljada ljudi , bitno je da pokažete da je moguće pobediti ih !!!
Препоруке:
5
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер