Dodik i Ceda imaju nesto zajednicko, obojica ce podrzati Tadica.
Preporuke:
94
3
3
utorak, 10 april 2012 03:47
Starac Fočo Od Stotinu Ljeta
Dodik kaže ono što treba da kaže, kada treba da kaže. Da je Srbiji i Srbima malo više Dodika, koji znaju šta hoće i znaju kako da do toga dođu, a da to ne uključuje lupanje glavom u zid, bilo bi nam bolje, i bilo bi nas više.
Srbiji od Garašanina naovamo nedostaje Dodika, a imamo previše harangera, lupeža, probisveta, lepotana sa lepo negovanom glavom i poneki ljakse se tu nađe sa crnim cipelama i belim čarapama.
A Dodika ne dirajte. Nema on ništa sa BT.
Preporuke:
57
40
4
utorak, 10 april 2012 07:30
Vide Daničić
Milorade, šta to radiš, pobogu?! Apsolutno je neshvatljivo da ti danas pred izbore u Srbiji poručuješ nama u Srbiji da podržavaš DS?! Nisi ti neupućen čovek pa da ne znaš koliku je štetu načinila DS i njen bivši prosrpski predsednik Srbiji i Srbima u dugom vladajućem mandatu?! Ovim si, Milorade, poništio sve svoje dosadašnje izjave o Srbiji kao matici svih Srba i Beogradu kao glavnom gradu svih Srba! Ovim si se, Milorade, ogrešio i o Republiku Srbsku, jer nisi, valjda, zaboravio Tadićevu rezoluciju o Srebrenici koju je na silu progurao u Skupštini?! Da ne govorimo dalje o njegovom odnosu prema srbskim zemljama i Srbima izvan Srbije! Pogrešno je da se ti mešaš u odlučna politička zbivanja u Srbiji u ovom trenutku. Ako nećeš ili ne znaš kako da nam pomogneš - ne odmaži nam, Milorade, brate Srbine!!!
Preporuke:
97
7
5
utorak, 10 april 2012 07:58
NEBOJŠA STRUGAR - BAR
Bilo bi lijepo da Čeda, Vuk, Korać i slična bratija ne pređu cenzus i pođu u ružnu prošlost. Nažalost, ''žuti'' sa svojim ''crvenim'' i ostalim satelitima iz dosadašnje vlasti, koji su unesrećili Srbiju, izgleda da će preći cenzus, ali bitno je da imaju što manje glasova, mandata i uticaja. Zato, braćo Srbi, koji glasate u Srbiji, glasove dati samo državotvornim strankama: DVERI SRPSKE, DSS, SRS.
Preporuke:
101
3
6
utorak, 10 april 2012 07:59
Rade Jovićević
To niko normalan nebi voleo!
Preporuke:
46
2
7
utorak, 10 april 2012 09:23
Lav
Činjenice koje se ne mogu demantovati, Koštunica je kupovinom Telekoma omogućio politički život Dodiku a ne Tadić. Da nije bilo tih 1,5 milijardi ,demonstracije bi bile svakodnevna pojava pre Dodikovog mandata predsednika.Bez ekonomskog razvoja nema ni Republike Srpske, fondovi , penzijski , zdravstveni se permanetno " krpaju" iz budžeta a budžet kreditima.Apsolutno je ne prihvatljivo mešanje Dodika u politički život Srbije, što se tiče Čede, Čanka, Koraća,Vuka itd. su persone non grata a nije ni Tadić nešto popularniji u RS od pomenutih.Dodikova poruka o podršci Tadiću je efekat nula, da se on tako ponaša u Republici Srpskoj bio bi smenjen odmah i pre izbora.
Preporuke:
70
1
8
utorak, 10 april 2012 09:25
Krokodil
Ne brini dodik. Navijaj za koga hoćeš. Mogao bi i da ćutiš, ili čekaš da oni tebe podrže. Neće te podržati, ti to znaš. Zato šalješ amaterske poruke. Preokret ne može da prođe, za njih niko neće da glasa. Minorni i tužni ljudi. Čuvaj srpsku, to će uskoro biti Centralna Srbija.
Preporuke:
56
7
9
utorak, 10 april 2012 09:52
Žiko
Dodikove simpatije mogu da idu kome hoće. Medjutim ovakve izjave o podršci su njegova nedopustiva greška. Mogao je on tu naklonost izraziti na neki drugi način a ne ovom pričom bez pokrića jer je očito šta je ko uradio Srbiji za ovih 12 godina. Ima potpuno jasan i ispravan stav prema Čedi i preokretu ali mi se čini da ne zna da je preokret samo jedno političko krilo DS koje je napravljeno za potrebu te partije. Dakle kada bude potreba da se DS održi a ovo sadašnje krilo to ne bude moglo onda će proraditi Čedo i njegovi pajtosi, miljenici Zapada nebi li opstali. Dodikov problem je u tome što to ne shvata jer da shvata sigurno bi promjenio mišljenje jer sam duboko ubijedjen u njegov patriotizam na prostorima bivše BiH. On tamo u svom nastupu daje sasvim realan pristup koji naravno smeta lažima Bošnjačkih političara i ljigavosti i zluradosti Hrvatskih. Čovjek se tamo bori za opstanak Srba i tu je u pravu. Opet kažem ne treba da se mješa u izbore u Srbiji.
Preporuke:
29
4
10
utorak, 10 april 2012 12:49
Dorćolac
Sve je to lepo, ali problem je što Dodik uporno podržava Tadića čija je spoljna politika, najblaže rečeno, problematična. Moje lično mišljenje je da je ovo najveće Dodikova greška...
Preporuke:
41
4
11
utorak, 10 april 2012 13:02
Svetozar Dobrovski
@Peter RV
Peteru, Dodik je za dobre odnose sa Srbijom, i on ce kao dobar politicar da saradjuje sa svakim ko vodi Srbiju, i to je potpuno u redu. To sto je Tadic na vlasti, pa mi smo ga sami izabrali.
Preporuke:
30
15
12
utorak, 10 april 2012 13:09
EE
Zacudjujuce je koliko ,,komentatora'' ima kratku politicku pamet i koliko su ostrvljeni. Sreca je sto, bar kako se nadam, vecina gradjana ne misli kao vecina ,,komentatora'' na ovom sajtu. Srbiji bi trebao jedan Dodik.
Preporuke:
14
25
13
utorak, 10 april 2012 13:09
Banjalučanka
Ono što u velikoj meri razlikuje SRbe iz Rep. Srpske i Srbe iz Srbije, jeste odnos prma zemlji u kojoj žive( ne mislim na bOsnu, naravno). Srbi iz Rep. Srpske od osnivanja iste, kao najvažniju tačku svog postojanja imaju sam opstanak entiteta. Iako ekonomski ugroženi, često obespravljeni, na ivici egzistencije, uvek kada se postavi pitanje Rep. Srpska ili bolji odnos onoga što se zove ,,međunarodna zajednicA", ali po cenu utapanja u unitarnu BiH, mi biramo ovo prvo.Na krilima te priče, Dodik je i uzleteo i postao, za prosečnog Srbina ovde, neki ,,garant" opstanka. Ogromni ustupci koje je činila SDS, za vreme vladavine, pritisnuta stranim kabadahijama, su izazivali ogorčenje naroda, Dodik je spremno uleteo u tu priču i dan danas je neprikosnoven. Inače, ova podrška je mene lično jako razočarala, Tadić nije baš omiljena figura u Srpskoj, ali verovatno je rezultat njihovih prijateljskih odnosa, SAmo, ne zaboravite, KOštunica je kršteni kum Dodikovom prvom unuku, nadam se da i to igra neku ulogu.
Preporuke:
37
2
14
utorak, 10 april 2012 13:17
Agent
Dodik kaže da se nikada nije protivio utvrđivanju odgovornosti za ratne zločine, da smatra da je politika opsade Sarajeva bila pogrešna....
Ovaj pojam opsade mi smeta. Ispade da su Srbi došli od nekud, valjda pali s'neba i opkolili grad. Ako su u jednom naselju bili većina Srbi koji su kontrolisali to naselje a drugo naselje kontroliše muslimanska većina i između njih se nalazi linija razgraničenja zaraćenih strana kako to može da bude opsada? Muslimansko Sarajevo je bilo u početku u okruženju srbskih naselja da bi kopanjem tunela ispod aerodroma a kasnije i povlačenjem Srba sa Igmana bilo deblokirano. Povlačenje Srba sa Igmana koliko se sećam izdejstvovano je početkom '93 pod pritiskom UN-a
Preporuke:
23
1
15
utorak, 10 april 2012 13:26
Slavko
Alija Izetbegovic je ilegalni predsjednik Bosne i Hercegovine i nije pobjedio na predratnom republickom referendumu, nego Fikret Abdic. Posljedica otimanja funkcije od Abdica je danasnji presjednik BiH Bakir Izetbegovic. Da nije bilo Alijine funkcije, Bakir bi radio isti predratni posao za koji je jedva dosao do diplome!? Dakle jadno u BiH, da jadnije vlasti nema u svijetu!
Preporuke:
28
2
16
utorak, 10 april 2012 13:44
@ Banjalučanka Beograđanin
Slažem se sa vam u svemu, samo bih dodao ovo: tačno je da je SDS u jednom periodu činio ustupkue pod pritiscima Zapada, ali je to bilo onda kada je najpre silom sklonjen Karadžić (sporazum sa Holbrukom) pa onda usledila hapšenja i progoni njenih lidera. Dakle pod jakim pritiskom, nipošto dobrovoljno. Ne treba ipak zaboriaviti da je SDS, uprkos svojim manama, ipak bila ona stranka koja je prihvatila rat za odbranu Srba i uspela da tokom četiri godine vojne i političke borbe stvori Republiku Srpsku. Dodiku takođe priznanje, ali on je ipak delovao u lakšim okolnostima. Naravno pozdavljam državotvorno držanje srpskih političkih partija i apelujem i na srbijanske političke partije da se u ovom pogledu ugledaju na trenutno državotvorniju i svesniju političku klasu Republike Srpske. Naš je interes zajednički i morao bi da bude konačno ujedinjenje svihs rpskih država, Srbije, Crne Gore i republike Srpske.
Preporuke:
21
3
17
utorak, 10 april 2012 13:47
Kristijan
Scenario bi trebao biti ovakav:"Borise,bio sam na tvojoj strani...Ali šta ćeš...".
Preporuke:
15
1
18
utorak, 10 april 2012 13:50
@Agent Beograđanin
Pod pritiskom Miloševića. Milošević je,naime, poslao Jovicu Stanišića da po svaku cenu zaustavi 'onog ludaka' Mladića. Da to nije učinio, rat bi bio završen još te godine sa daleko boljim rezultatima po Srbe. Jer: 1) u Sarajevu je u političkom vrhu vladala histerija i panika, 2) Tuzla je vodila tajne pregovore o predaji sa Srbima, 3) Fikret Abdić je kontrolisao Cazinsku Krajinu, 4) u Srednjoj Bosni i u hercegovini besneo je rat Hrvata sa Muslimanima, 5) srpske snage još nsu bile iscrpljene i bil oje dovoljno municije. Ovo je Sloba uradio na direktnu pretnju Zapada (Kristofera?) da će 'sravniti Beograd sa zemljom'. To je bila prazna pretnja, što su ksnaije priznali Amerikanci, i to je Slobi govorioi Mladića Ali Sloba ga nije slušao, i to je, mislim, njegova najkurpnija greška koja je proizašla iz pogrešnog uverenja da je sa Vašingtonom bila moguća nagodba. Nije. Bila je neophodna pobeda, da bi dobili 50%.
Preporuke:
20
4
19
utorak, 10 april 2012 13:57
Bepgrađanin II
Opsada Sarajeva, odnosno njegovog dela pod kontrolom separatističkih snaga, objektivno je postojala. To je bio spoljni krug koji su držali Srbi da bi prinudili Muslimane na predaju ili barem povoljne pregovore. Opsada je bila lekcija naučena iz Vukovara, kada se grad uništio a gubici bili veliki. Da bi se izbeglo sve to, i užasna propaganda koju je prati već Vukovar, išlo se na opsadu. Ali ovu opsadu upropastila je politika, Milošević i Karadžić, koji su predali aerodrom i time omogućili naoružavanje Musliana i što je faktički obesmislio opsadu. Takođe, treba reći da je postojao i drugi, unutrašnji, za medije nevidljivi krug opsade, koji su držali Muslimani. Oni su na sve moguće način sprečavali svoje ljude da izađu, ne bi li ih prikazali kao žrtvu i tako privukli Nato, jedino kako su mogli preokrenuti nepovoljan tok rata. U tom smsilu su i ne retko snajperima gađali vlastite civile (te stolice nisu obeležene na nedavnom obeležavanju).
Preporuke:
17
3
20
utorak, 10 april 2012 14:00
Marko Nemanjić
Brate Milorade, uzalud im daješ podršku!
Ako postojeća garnitura dobije izbore (iskreno se nadam da će narod valjano valorizovati njihove rezultate - te da neće uspeti da pređu 5%!), sledeće je rad na razbijanju naše matice, naše Republike Srpske!
Nema predaje!
Napred Dveri!
Forza Serbia!
Preporuke:
26
1
21
utorak, 10 april 2012 14:03
Kristijan
Čeda je za Dodika kao Ginter Gras za Izrael.
Preporuke:
1
11
22
utorak, 10 april 2012 14:11
jazavac
Mile je malo izgubio kompas.
Preporuke:
25
5
23
utorak, 10 april 2012 14:16
Stradija
I Dodik i Tadić primaju "platu" od istog poslodavca,ne verujete,pitajte Eštonku!
Preporuke:
27
7
24
utorak, 10 april 2012 14:35
Perun@NEBOJSA STRUGAR-BAR
"Zato, braćo Crnogorci, koji glasate u Crnoj Gori, glasove dajte samo državotvornim strankama: DPS-u,SDP-u itd."
Kako Vam se svidja ovakva verzija ?
Nemojte pogresno da shvatite i ne sekirajte se za nas ovde.Znamo mi ovde za koga cemo da glasamo. Vecina sigurno nece za one koje ste nabrojali.
Preporuke:
5
23
25
utorak, 10 april 2012 15:05
Bole
Pojedini kao da su prespavali zadnjih deset godina. Šta je Dodik novo rekao? Koliko se sjećam, na prošlim i pretprošlim izborima najviši funkcioneri DSa su na mitinzima po Republici Srpskoj govorili da je Srbija samo uz Dodika. On im je uzvraćao po Srbiji. E koliko ste vi u Srbiji DS, toliko smo i mi ovde Dodik. Ne znam kako je kod vas, ali Srbi u Republici Srpskoj odavno nemaju svoju političku opciju, odnosno opciju kojoj je cilj - opstanak Republike Srpske, prije svega fizički opstanak Srba na ovim prostorima. A zbog Dodika, SDSova i ostalih, teško da ćemo je imati. Žaba samo što nije skuvana. Sve su to lutke na koncima. Ova lutka ima malo veći konac, i gazda joj je dao više nego drugima. I to je sva "magija" koja pojedine komentatore ovde navodi da kažu "da je nama jedan Dodik". A stvarno, kao indijanci i šarena ogledalca... strašno. Koji će on biti po redu koga ćete na kraju proklinjati? Kad će stati to idolopoklonstvo? Neće ovo bez velikog zla završiti.
Preporuke:
21
2
26
utorak, 10 april 2012 15:14
Banjalučanka
Pa slažem se ja, ,,Beograđanine", da je SDS trpio strahovit pritisak, što bi rekao Šojić, ,,to sam i kazo", naprosto nisu imali nikakvog manevarskog prostora za delovanje i u takvim uslovima dolazi Dodik, koji po prvi put u ime RS onima u Sarajevu jasno kaže, DOSTA!Posle bezbrojnih poniženja, ovakvo nešto je srpskom narodu dalo i hrabrosti i istrajnosti i veru u opstanak i moralnu snagu. Mislim da mnogi U srbiji nisu dovoljno upoznati sa svime što je srpski narod U Srpskoj morao podneti posle Dejtona, jer da jeste, onda bi uvideli koliko je pogubno i pogrešno glasati za Tadića i Tadićevce, na stranu Dodikova podrška i njegovi motivi za to. Čak ni on, koji ubedljivo pobeđuje na izborima kod nas, ne može podići TAdićev ugled u narodu Srpske, jer mi svaki pad Srbije, svaki gubitak i poniženje doživljavamo kao vlastiti poraz.A takvih poraza sa TAdićem na čelu, bilo je baš mnogo i žao mi je što veliki broj glasača u SRbiji tome ne poklanja važnost veš i dalje veruje u njihove laži i obmane.
Preporuke:
17
3
27
utorak, 10 april 2012 15:21
Banjalučanka
I samo još nešto, Dodik javno podržava Tadića ali mislim da je poslao i poruku u slučaju da ovaj, ne dao Bog, pobedi, da bi se saradnja sa Čedom negativno odrazila na odnose, mada, nisam baš sigurna. Jovanović je u Rep. Srpskoj svakako ,,nepoželjna ličnost", ali je pitanje šta je sve Tadić spreman da žrtvuje da bi vladao. A što se tiče opsade Sarajeva, Dodik, pretpostavljam, misli da je to imalo negativan odjek u svetu, propagandno gledajući. Inače, i srpske opštine, tipa Ilidža, ILijaš itd, su bile okružene muslimanskim naseljima i stalno su bile izložene granatiranju, snajperima, o Grbavici da ne govorim, tako da je to izgledalo kao konentrični krugovi, ne klasična opsada. Ali, propagandna mašinerija je učinila svoje.Izvinjavam se zbog nekih grešaka prilikom kucanja, ovakve teme su mi vrlo inspirativne, pa brzam.
Preporuke:
15
3
28
utorak, 10 april 2012 15:43
saša r.
G-dine Dodik, mogu na neki način da razumem Vaš postupak, ali ne mogu da ga podržim. Da budemo iskreni, došli ste na gotovo, Ratko Mladić je najviše rizikovao, omogućio da sada postoji ovakva RS u kojoj Vi vladate, a sada kao teško bolestan čovek trune u Hagu, a baš taj Vaš prijatelj koga tako zdušno podržavate se "proslavio" izručenjem generala Hagu. Ponašanje Tadića i njegove vlade je toliko bedno i jadno, da u odnosu na njega svi mogu izgledati kao velike patriote. Da li ste Vi nešto učinili da pomognete Mladiću? Niste. Šta sada radite, sem što igrate na "sigurnu kartu"? Sram Vas bilo!!
E sad neka se javi sa komentarom čika Sveta Kostić, da propoveda o "sjajnom Dodiku", "patriotizmu u RS" i "neodgovornim biračima u Srbiji".
Preporuke:
20
3
29
utorak, 10 april 2012 16:24
Peter RV@ Banjalučanka
Pridajete neku drzavnicku sposobnost Dodiku koja je vrlo sumnjiva. Dodik se nasao na celu RS-a kad se medjunarodna situacija promijenila- poslije sudara izmedju Izraela i Turske koji su bili 'de facto' saveznici u Bosni.Treba li pominjat da su najveci srbofobi bili Bernard Henri-Levi i povorke jevreja u Sarajevu na hodocasce Aliji?. Poslije jevrejsko-turske tuce, interes neprijatelja za RS je znatno opao. Dodik se licno snasao tog momenta i stavljajuci se u sluzbu Izraela i Amerike koje ga sad smatraju za "njihovog covjeka od povjerenja"- u drugom slucaju on bi zavrsio kao Nikola Poplasen. On sada igra ulogu pajaca koju su mu dodijelili. Nista vise.
Preporuke:
15
6
30
utorak, 10 april 2012 16:37
Rudnicanin
Milorade, Milorade, sta ti misli rade? Znam da je politika oduvek bila prljav posao, ali aman Srbine, gde si zalutao! Ako si podrzao Tadica, Cedu nisi uopste morao pominjati. To te "ne vadi", kao sto se iz mnogih komentara i vidi. Ne moze "jedna vrana na dva koca", ako znas sta ova izreka znaci. Posle svih nesreca i nedaca u proslom veku, Srbiji se na pocetku ovoga veka nije nista gore moglo dogoditi nego Tadic. Ko zna koliko ce vremena morati da prodje, da se utvrdi prava steta od (ne)dela ovog EU-bezalternativca. Materijalna steta nije u prvom planu, mada u ovom trenutku, gradjani u Srbiji to najzesce osecaju. Tadic pokloni BELAJIMA KOSOVO!!! Zar to ne vidis, crni Milorade!? Pa kako bi se ti ponasao da neko na vlasti u Srpskoj BELAJIMA pokloni Srpsku? Mozda ce ti ovo liciti na izliv zuci. Neka. Od toga daleko nije.
Preporuke:
12
1
31
utorak, 10 april 2012 16:49
Jasna*
Sto se Dodik pravi naivan ,a kao ne zna da ce ovi kojima je dao podrsku u koaliciju sa Jovanovicem.
Preporuke:
17
1
32
utorak, 10 april 2012 16:50
Milica-Bevej
Mislim da se Dodik malo zaleteo svojom podrskom Tadicu , verujem da je to cist politicki pragmatizam i da on ustvari vrlo dobro zna sta je i ko je B.T i njegova druzina. Ubedjena sam da tom izjavom rejting Tadica nece nista profitirati i da je on svakim danom kako se izbori priblizavaju sve gori. A ono sta nam tzv. ankete serviraju-treba biti lud pa u njih verovati. Zato DVERI i samo DVERI i u samoj RS vrlo su popularni i sada u Srbiji nesme biti dileme niti alternative - DVERI i niko drugi, da predju cenzus i jos mnogo vise , lavina podrske njima se zakotrljala...steta sto njihovu ponudu za formiranje predizbornog patriotskog bloka drugi nisu podrzali. Opet je stranacki egoizam preovladao, ali brojanje tek sledi. Zivele DVERI i predsd.kand.V.Glisic!
Preporuke:
9
1
33
utorak, 10 april 2012 17:12
Banjalučanka
Gospdine VR"
Niste me razumeli, moji komentari su upravo i govorili o činjenici da je Dodik ,,upao" u čitavu priču u, po njega, pravo vreme, kada smo svi, manje više, bili razočarani a poneko i vrlo razočaran, silnim ustupcima koje je SDS vlast činila. On je vrlo pametno iskoristio dati momenat, suprotstavio se saravejskoj vrhuški, kačio se sa ,,glavatom gospodom" iz stranih okupatorskih institucija i time stekao naklonost naroda. Ja ne znam koliko je on u tome zaista iskre. Ali, znam, da uveliko igra na kartu prijateljstva sa Izraelom, verovatno upravo zbog toga što su jevrejski intelektualci i moćnici bili vrlo negativni prema Srbima i Srpskoj a u skladu sa opštim stavom da su baš Jevreji uključeni u sve odluke na globalnom planu. Moj stav o Dodiku je, što bi se reklo, ambivalentan, ponekad me obraduje nekom izjavom, ponekad, kao sada, i te kako sumnjam u njegove namere i planove. To da li je ,,pajac" na zalost, videćemo kasnije, ja bih, zbog budućnosti RS, volela da niste u pravu.
Preporuke:
7
2
34
utorak, 10 april 2012 17:34
Jasna*@Banjalucanka
"Ja ne znam koliko je u svemu tome zaista iskren"
Koliko je iskren izgleda da je upravo pokazao svojom podrskom Tadicu!
Preporuke:
13
1
35
utorak, 10 april 2012 17:38
saša r.
Aman više!! Pa krivite li vi Jevreje i kada raskinete vezu sa nekom devojkom ili ako ste oženjeni, krivite li Jevreje što je ženi zagoreo ručak?!?
Budi Bog s nama, pa Jevreji su masovno pobegli iz Sarajeva još kad je počinjalo, kao što su i mnogi Srbi koji su imali sreće, evakuisao ih je Steva Popov sa Boingom 707. Sve vreme je evakuaciju Srba i Jevreja iz Sarajeva naša vojska podržavala artiljerijom, da bi im omogućila prolaz ka aerodromu, a 63. padobranska je branila aerodrom. Moja sestra od strica (da ne bude zabune Srpkinja i po ocu i po majci), koja je živela kod bake, jer su joj majka i otac poginuli u saobraćajnoj nesreći dok je bila dete), je tada evakuisana, ne smem da pomislim šta bi joj se kao lepoj devojci desilo tada pored onih Alijinih monstruma. Pa nisu Jevreji ubijali i silovali Srbe po Sarajevu, jer ih više tamo nije ni bilo. Idi bre čoveče kod Angele i Vestervelea, pa zajedno proučavajte Firerovu verziju Protokola, divite mu se i pevajte Horst Vesela.
Preporuke:
11
3
36
utorak, 10 april 2012 17:40
saša r.
Moj prethodni komentar je replika Peteru RV!
Preporuke:
6
1
37
utorak, 10 april 2012 17:50
Jasna*
@Peter RV sjajna analiza,upravo tako!
@Sasa r Umesto sto se zestite ,objasnite sta to nije tacno od ovoga sto je Peter RV napisao(mislim na njegov poslednji post)?
Preporuke:
3
5
38
utorak, 10 april 2012 18:23
Jos jedan "tribalac"
Ja ne razumem sta mu onda fali da podrzi i Cedu? Dodik je trojanski konj na koga se loze samo larmadzije...
Preporuke:
11
2
39
utorak, 10 april 2012 19:01
saša r.
@Jasna*
Objasniću Vam. Od kako pratim NSPM, a prošle su sigurno 3 godine, skoro da nema posta u kome Peter RV ne proziva Jevreje. Da on to radi na temama koje se tiču Jevreja mogao bih i da razumem, ali on to radi i tamo gde se Jevreji i ne pominju, ume da tresne po njima čak i po pitanju NDH i Jasenovca, i tu je pronašao njihovu odgovornost. Da li ste ikada videli da je po pitanju Republike Srpske prozvao Tursku ili S.Arabiju, Nemačku, Vatikan ili Iran? Nije komentarisao kada je delagacija Turske pre par meseci tražila da se u Sarajevu skloni srpska zastava. Nije mu smetalo kada je turski premijer dočekan u Novom Pazaru sa stotinama turskih zastava. Ne reaguje na ispade Zukorlića, to je valjda po njemu u redu. Ne reaguje kada Vestervele, Merkelova i ostala ekipa skaču Srbiji za vrat. Ali zato na svakom koraku vidi samo i samo Mosad. Smeta mu kada izraelski piloti pobiju palestince, ali se ne javlja kada turski piloti pobiju 10 puta više Kurda. Sanja li taj čovek nešto izuzev Mosada?!?
Preporuke:
11
1
40
utorak, 10 april 2012 19:13
Peter RV@Jasna*
S njim ne vrijedi razgovarat jer on ima kao jedini diskurs njegovo bezvezno lupetanje oko Ausvica ili Jasenovca- kad god se pojavi neka kritika Jevreja ili Izraela. Prije neki dan, umjesto da komentarise Gras-ovu poemu uveo je cak i"turske pilote" i "Kurde" kao 'argumente'. Ovo, na moj poziv da se ne insistira na tome sto je 16-godisnji Gras radio nego u cemu se sastoji njegova sadasnja poruka.
Preporuke:
3
5
41
utorak, 10 april 2012 19:49
kum
FRONTAL: KUM NIJE DUGME ILI DODIK PODRŽAO TADIĆA I DS nedelja, 08 april 2012 09:31
Preporuke:
4
0
42
utorak, 10 april 2012 20:06
@Banjalučanka (Beograđanin)
Naravno, već sam rekao da se slažem sa vama. Poznata mi je vrlo dobro ratna siutacija u i oko Sarajeva. Jasno je da svi mi koji nam je stalo do opstanka želimo patriotsku politiku, a manje su nam važne ličnosti, koje su dobre onoliko dugo koliko vode ispravnu politiku. Vezujemo se dakle za ideje i ciljeve, ne za ljude ili partije. To bi nam moralo svima biti najpreče.
Preporuke:
5
0
43
utorak, 10 april 2012 20:07
The Tao of Groove
Ako na stranicama "nspm" nekome smeta moj stav prozivajuci g. Dodik Milorada da je na vlast u Srpsku dosao na americkom transporteru, bilo bi posteno da neko objavi jedan clanak opisujuci taj demokratski dogadjaj kod Srba sa zapadne strane Drine. To ce pomoci da razbiju moje licne, kao i nekih drugih posetitelja zablude.
Preporuke:
10
0
44
utorak, 10 april 2012 20:10
Tanin
Bojim se da ce i Dodik ispasti trojanski konj. Zar on nije svestan koliko je stete Tadic ucinio srpskom narodu.
Preporuke:
8
0
45
utorak, 10 april 2012 20:10
@Peter RV
Tačno je da se Dodik našao i iskoristio tursko-izraelski sukob. Ali to i jeste politika, snalaženje- Ne mislim da je zbog toga Dodik marioneta, on naprosto koristi slabosti i antagonizme protivnika, ne znači da je zbog toga marioneta. Uostalom, to potvrđuju i Vikiliksovi izveštaji. Rado bi oni njega maknuli - ali ne mogu.
Preporuke:
6
3
46
utorak, 10 april 2012 20:11
Lav @ Saša
Upravo tako , Jevreji su ovom Peteru mirođija u svakom komentaru, inkorporira ih čak u pričama koje apsolutno nemaju veze sa temom.
A odnose sa Izraelom podržavam u svakom pogledu, neću podržavati mudžahedlije koje su odsecali glave srpskim borcima, Iran je preko CIA iz Splita slao nauružanje i ljude Aliji, islamista je bilo iz celog sveta, uostalom napravili su i svoju zajednicu u BiH , mesto Bočina , Gornja Maoća itd.
Lik podržava i Gintera Grasa , zašto, kakva je to etičnost , gledao je Gras svojim očima holokaust i " mladost-ludost " učestvovao u tome.
Inače Dodikova podrška Tadiću je autogol par excelance, Deklaracija o Srebrnici , njih 126 " veličanstvenih" su memorisani.
U Republici Srpskoj ljudi su radikalizovani, ako bi Dodik nešto slično uradio u RS , verujte borci i njihove porodice bi ga na " ulici" skinuli sa vlasti.
Smatram u vezi podrške, da su ipak u pitanju poslovni dilovi.
Preporuke:
8
3
47
utorak, 10 april 2012 20:37
Paljanin
Srbi iz Srbije ne shvataju da se naš Tadić zove Dodik. Razlog zbog čega u javnosti nastupa u mnogo "patriotskijem" izdanju je taj što se Srbima u Republici Srpskoj ne može prodavati EU magla i ostale neo-liberalne prevare kao u Srbiji...za sad.
Preporuke:
14
1
48
utorak, 10 april 2012 20:43
Milan
Oh...kako nas komentatore boli to što će Dodik podržati Tadića. A mi bismo voleli da je Dodik na Kostunicinoj strani. Ili na strani naših Dveri. Ali...Dodik ne sluša nas nego sebe. Dodik će podržati Tadića.
Preporuke:
7
5
49
utorak, 10 april 2012 21:21
ovan
utorak, 10 april 2012 20:10
Tanin
.... Zar on nije svestan koliko je stete Tadic ucinio srpskom narodu.
zar nije taj Dodik podržavao Vens-Ovnov plan?!
i zar pre neki dan ne oprostiše onog što je navodno optužen (uglavnom putem većine medija), da je hteo izvršiti atentat na Dodika&Tadića?!
Preporuke:
11
0
50
utorak, 10 april 2012 22:32
Ala
Stavite prst na celo i zapitajte se - sta to povezuje sdss, ds i dps. Sta je to bilo zajednicko za Djindjica,Dodika i Djukanovica?
Preporuke:
9
0
51
utorak, 10 april 2012 23:16
BanjalukaKrajina
Lično ne volim Dodika niti sam ga kad volio, za mene je on špekulant koji govori oni što mu odgovara, ne treba zaboraviti da je on formirao prvu vladu sa muslimanima, i šta je sve uradio zajedno sa Plavšićkom. Vas u Srbiji možda oduševljava njegova retorika, ali vjerujte da su to samo prazne riječi. On i Tadić dio su iste priče, meni samo nije jasno da će Tadić ponovo biti predsjednik, poslije svega što je uradio. Ja lično cijenim Koštunicu, i prava sramota je da pored njega pobjedi jedan demagog Tadić ili još gore neobrazvoani Nikolić.
Preporuke:
10
0
52
utorak, 10 april 2012 23:23
drago.ca
Da se podsetimo: Ameri su naterali Hrvate i muslimane da se ujedine i zajedno, uz podršku NATO bombardera, krenu na RS. Banjaluka (Krajina) nije pala samo zato što su Ameri rekli: dalje ne može. Amerima trebaju Srbi u BiH iz istog razloga zbog koga su trebali i Austrijancima ranije. A Dodik je došao na vlast tako kako je i može da se ponaša tako kako se ponaša.
Preporuke:
2
3
53
sreda, 11 april 2012 09:23
Bosanac
Gdje naci vezu, ili smisao da tudja ruka svrab cese. Podrska ovog ili onog politicara sad eto Dodika prije je bio neko drugi a ko ce biti sljedeci ko zna ali glavna podrska u RS treba doci od onih koji zive u RS i tu ne vidim nista drugo. mnoga su pitanja trenutno u RS koja ce uticati na izbore neka su sigurno: pristup NATO, pristup EU, ko ce definitvno reci narodu da se Kosovo mora priznati. To su moja gledista kao stranog posmatraca situacije u Srbiji. Mislim da ce svo obecavati ono sto se ne moze ispuniti i da ce svi na kraju pasti na Kosovu.
Sto se tice Dodika, opsade Sarajeva, Republike Srpske mogu samo reci da mi nije jasno o cemu Banjalucanka govori ko to ugrozava Bosansko Hercegovački entitet RS i na koji način. Dobro ona zna da je ovaj ustavo pravni oblik BiH definisan Deytonskim mirovnim sporazumom i da se iz njegovih okvira ne moze bez dogovora naroda koji zive u BiH.
Dodik moze i Zambiju smatrati za svoju zemlju ali i dalje ce nositi pasos BiH.
Preporuke:
0
3
54
sreda, 11 april 2012 09:56
Vlado
Evo vam vaseg Dodika najveceg branioca Srpske. Navodno se svadja sa Cedom u tv duelu, a oba podrzavaju B. Koliko sam ja samo minusa dobio kad sam govorio istinu da je on isto sto i Tadic, sam to Dodik potvrdjuje, ne ja.
Srbiji od Garašanina naovamo nedostaje Dodika, a imamo previše harangera, lupeža, probisveta, lepotana sa lepo negovanom glavom i poneki ljakse se tu nađe sa crnim cipelama i belim čarapama.
A Dodika ne dirajte. Nema on ništa sa BT.
Peteru, Dodik je za dobre odnose sa Srbijom, i on ce kao dobar politicar da saradjuje sa svakim ko vodi Srbiju, i to je potpuno u redu. To sto je Tadic na vlasti, pa mi smo ga sami izabrali.
Ovaj pojam opsade mi smeta. Ispade da su Srbi došli od nekud, valjda pali s'neba i opkolili grad. Ako su u jednom naselju bili većina Srbi koji su kontrolisali to naselje a drugo naselje kontroliše muslimanska većina i između njih se nalazi linija razgraničenja zaraćenih strana kako to može da bude opsada? Muslimansko Sarajevo je bilo u početku u okruženju srbskih naselja da bi kopanjem tunela ispod aerodroma a kasnije i povlačenjem Srba sa Igmana bilo deblokirano. Povlačenje Srba sa Igmana koliko se sećam izdejstvovano je početkom '93 pod pritiskom UN-a
Ako postojeća garnitura dobije izbore (iskreno se nadam da će narod valjano valorizovati njihove rezultate - te da neće uspeti da pređu 5%!), sledeće je rad na razbijanju naše matice, naše Republike Srpske!
Nema predaje!
Napred Dveri!
Forza Serbia!
Kako Vam se svidja ovakva verzija ?
Nemojte pogresno da shvatite i ne sekirajte se za nas ovde.Znamo mi ovde za koga cemo da glasamo. Vecina sigurno nece za one koje ste nabrojali.
E sad neka se javi sa komentarom čika Sveta Kostić, da propoveda o "sjajnom Dodiku", "patriotizmu u RS" i "neodgovornim biračima u Srbiji".
Niste me razumeli, moji komentari su upravo i govorili o činjenici da je Dodik ,,upao" u čitavu priču u, po njega, pravo vreme, kada smo svi, manje više, bili razočarani a poneko i vrlo razočaran, silnim ustupcima koje je SDS vlast činila. On je vrlo pametno iskoristio dati momenat, suprotstavio se saravejskoj vrhuški, kačio se sa ,,glavatom gospodom" iz stranih okupatorskih institucija i time stekao naklonost naroda. Ja ne znam koliko je on u tome zaista iskre. Ali, znam, da uveliko igra na kartu prijateljstva sa Izraelom, verovatno upravo zbog toga što su jevrejski intelektualci i moćnici bili vrlo negativni prema Srbima i Srpskoj a u skladu sa opštim stavom da su baš Jevreji uključeni u sve odluke na globalnom planu. Moj stav o Dodiku je, što bi se reklo, ambivalentan, ponekad me obraduje nekom izjavom, ponekad, kao sada, i te kako sumnjam u njegove namere i planove. To da li je ,,pajac" na zalost, videćemo kasnije, ja bih, zbog budućnosti RS, volela da niste u pravu.
Koliko je iskren izgleda da je upravo pokazao svojom podrskom Tadicu!
Budi Bog s nama, pa Jevreji su masovno pobegli iz Sarajeva još kad je počinjalo, kao što su i mnogi Srbi koji su imali sreće, evakuisao ih je Steva Popov sa Boingom 707. Sve vreme je evakuaciju Srba i Jevreja iz Sarajeva naša vojska podržavala artiljerijom, da bi im omogućila prolaz ka aerodromu, a 63. padobranska je branila aerodrom. Moja sestra od strica (da ne bude zabune Srpkinja i po ocu i po majci), koja je živela kod bake, jer su joj majka i otac poginuli u saobraćajnoj nesreći dok je bila dete), je tada evakuisana, ne smem da pomislim šta bi joj se kao lepoj devojci desilo tada pored onih Alijinih monstruma. Pa nisu Jevreji ubijali i silovali Srbe po Sarajevu, jer ih više tamo nije ni bilo. Idi bre čoveče kod Angele i Vestervelea, pa zajedno proučavajte Firerovu verziju Protokola, divite mu se i pevajte Horst Vesela.
@Sasa r Umesto sto se zestite ,objasnite sta to nije tacno od ovoga sto je Peter RV napisao(mislim na njegov poslednji post)?
Objasniću Vam. Od kako pratim NSPM, a prošle su sigurno 3 godine, skoro da nema posta u kome Peter RV ne proziva Jevreje. Da on to radi na temama koje se tiču Jevreja mogao bih i da razumem, ali on to radi i tamo gde se Jevreji i ne pominju, ume da tresne po njima čak i po pitanju NDH i Jasenovca, i tu je pronašao njihovu odgovornost. Da li ste ikada videli da je po pitanju Republike Srpske prozvao Tursku ili S.Arabiju, Nemačku, Vatikan ili Iran? Nije komentarisao kada je delagacija Turske pre par meseci tražila da se u Sarajevu skloni srpska zastava. Nije mu smetalo kada je turski premijer dočekan u Novom Pazaru sa stotinama turskih zastava. Ne reaguje na ispade Zukorlića, to je valjda po njemu u redu. Ne reaguje kada Vestervele, Merkelova i ostala ekipa skaču Srbiji za vrat. Ali zato na svakom koraku vidi samo i samo Mosad. Smeta mu kada izraelski piloti pobiju palestince, ali se ne javlja kada turski piloti pobiju 10 puta više Kurda. Sanja li taj čovek nešto izuzev Mosada?!?
nedelja, 08 april 2012 09:31
A odnose sa Izraelom podržavam u svakom pogledu, neću podržavati mudžahedlije koje su odsecali glave srpskim borcima, Iran je preko CIA iz Splita slao nauružanje i ljude Aliji, islamista je bilo iz celog sveta, uostalom napravili su i svoju zajednicu u BiH , mesto Bočina , Gornja Maoća itd.
Lik podržava i Gintera Grasa , zašto, kakva je to etičnost , gledao je Gras svojim očima holokaust i " mladost-ludost " učestvovao u tome.
Inače Dodikova podrška Tadiću je autogol par excelance, Deklaracija o Srebrnici , njih 126 " veličanstvenih" su memorisani.
U Republici Srpskoj ljudi su radikalizovani, ako bi Dodik nešto slično uradio u RS , verujte borci i njihove porodice bi ga na " ulici" skinuli sa vlasti.
Smatram u vezi podrške, da su ipak u pitanju poslovni dilovi.
Tanin
.... Zar on nije svestan koliko je stete Tadic ucinio srpskom narodu.
zar nije taj Dodik podržavao Vens-Ovnov plan?!
i zar pre neki dan ne oprostiše onog što je navodno optužen (uglavnom putem većine medija), da je hteo izvršiti atentat na Dodika&Tadića?!
Sto se tice Dodika, opsade Sarajeva, Republike Srpske mogu samo reci da mi nije jasno o cemu Banjalucanka govori ko to ugrozava Bosansko Hercegovački entitet RS i na koji način. Dobro ona zna da je ovaj ustavo pravni oblik BiH definisan Deytonskim mirovnim sporazumom i da se iz njegovih okvira ne moze bez dogovora naroda koji zive u BiH.
Dodik moze i Zambiju smatrati za svoju zemlju ali i dalje ce nositi pasos BiH.