Dodik i Ceda imaju nesto zajednicko, obojica ce podrzati Tadica.
Препоруке:
94
3
3
уторак, 10 април 2012 03:47
Старац Фочо Од Стотину Љета
Додик каже оно што треба да каже, када треба да каже. Да је Србији и Србима мало више Додика, који знају шта хоће и знају како да до тога дођу, а да то не укључује лупање главом у зид, било би нам боље, и било би нас више.
Србији од Гарашанина наовамо недостаје Додика, а имамо превише харангера, лупежа, пробисвета, лепотана са лепо негованом главом и понеки љаксе се ту нађе са црним ципелама и белим чарапама.
А Додика не дирајте. Нема он ништа са БТ.
Препоруке:
57
40
4
уторак, 10 април 2012 07:30
Виде Даничић
Милораде, шта то радиш, побогу?! Апсолутно је несхватљиво да ти данас пред изборе у Србији поручујеш нама у Србији да подржаваш ДС?! Ниси ти неупућен човек па да не знаш колику је штету начинила ДС и њен бивши просрпски председник Србији и Србима у дугом владајућем мандату?! Овим си, Милораде, поништио све своје досадашње изјаве о Србији као матици свих Срба и Београду као главном граду свих Срба! Овим си се, Милораде, огрешио и о Републику Србску, јер ниси, ваљда, заборавио Тадићеву резолуцију о Сребреници коју је на силу прогурао у Скупштини?! Да не говоримо даље о његовом односу према србским земљама и Србима изван Србије! Погрешно је да се ти мешаш у одлучна политичка збивања у Србији у овом тренутку. Ако нећеш или не знаш како да нам помогнеш - не одмажи нам, Милораде, брате Србине!!!
Препоруке:
97
7
5
уторак, 10 април 2012 07:58
НЕБОЈША СТРУГАР - БАР
Било би лијепо да Чеда, Вук, Кораћ и слична братија не пређу цензус и пођу у ружну прошлост. Нажалост, ''жути'' са својим ''црвеним'' и осталим сателитима из досадашње власти, који су унесрећили Србију, изгледа да ће прећи цензус, али битно је да имају што мање гласова, мандата и утицаја. Зато, браћо Срби, који гласате у Србији, гласове дати само државотворним странкама: ДВЕРИ СРПСКЕ, ДСС, СРС.
Препоруке:
101
3
6
уторак, 10 април 2012 07:59
Раде Јовићевић
То нико нормалан неби волео!
Препоруке:
46
2
7
уторак, 10 април 2012 09:23
Lav
Činjenice koje se ne mogu demantovati, Koštunica je kupovinom Telekoma omogućio politički život Dodiku a ne Tadić. Da nije bilo tih 1,5 milijardi ,demonstracije bi bile svakodnevna pojava pre Dodikovog mandata predsednika.Bez ekonomskog razvoja nema ni Republike Srpske, fondovi , penzijski , zdravstveni se permanetno " krpaju" iz budžeta a budžet kreditima.Apsolutno je ne prihvatljivo mešanje Dodika u politički život Srbije, što se tiče Čede, Čanka, Koraća,Vuka itd. su persone non grata a nije ni Tadić nešto popularniji u RS od pomenutih.Dodikova poruka o podršci Tadiću je efekat nula, da se on tako ponaša u Republici Srpskoj bio bi smenjen odmah i pre izbora.
Препоруке:
70
1
8
уторак, 10 април 2012 09:25
Крокодил
Не брини додик. Навијај за кога хоћеш. Могао би и да ћутиш, или чекаш да они тебе подрже. Неће те подржати, ти то знаш. Зато шаљеш аматерске поруке. Преокрет не може да прође, за њих нико неће да гласа. Минорни и тужни људи. Чувај српску, то ће ускоро бити Централна Србија.
Препоруке:
56
7
9
уторак, 10 април 2012 09:52
Žiko
Dodikove simpatije mogu da idu kome hoće. Medjutim ovakve izjave o podršci su njegova nedopustiva greška. Mogao je on tu naklonost izraziti na neki drugi način a ne ovom pričom bez pokrića jer je očito šta je ko uradio Srbiji za ovih 12 godina. Ima potpuno jasan i ispravan stav prema Čedi i preokretu ali mi se čini da ne zna da je preokret samo jedno političko krilo DS koje je napravljeno za potrebu te partije. Dakle kada bude potreba da se DS održi a ovo sadašnje krilo to ne bude moglo onda će proraditi Čedo i njegovi pajtosi, miljenici Zapada nebi li opstali. Dodikov problem je u tome što to ne shvata jer da shvata sigurno bi promjenio mišljenje jer sam duboko ubijedjen u njegov patriotizam na prostorima bivše BiH. On tamo u svom nastupu daje sasvim realan pristup koji naravno smeta lažima Bošnjačkih političara i ljigavosti i zluradosti Hrvatskih. Čovjek se tamo bori za opstanak Srba i tu je u pravu. Opet kažem ne treba da se mješa u izbore u Srbiji.
Препоруке:
29
4
10
уторак, 10 април 2012 12:49
Dorćolac
Sve je to lepo, ali problem je što Dodik uporno podržava Tadića čija je spoljna politika, najblaže rečeno, problematična. Moje lično mišljenje je da je ovo najveće Dodikova greška...
Препоруке:
41
4
11
уторак, 10 април 2012 13:02
Svetozar Dobrovski
@Peter RV
Peteru, Dodik je za dobre odnose sa Srbijom, i on ce kao dobar politicar da saradjuje sa svakim ko vodi Srbiju, i to je potpuno u redu. To sto je Tadic na vlasti, pa mi smo ga sami izabrali.
Препоруке:
30
15
12
уторак, 10 април 2012 13:09
EE
Zacudjujuce je koliko ,,komentatora'' ima kratku politicku pamet i koliko su ostrvljeni. Sreca je sto, bar kako se nadam, vecina gradjana ne misli kao vecina ,,komentatora'' na ovom sajtu. Srbiji bi trebao jedan Dodik.
Препоруке:
14
25
13
уторак, 10 април 2012 13:09
Бањалучанка
Оно што у великој мери разликује СРбе из Реп. Српске и Србе из Србије, јесте однос прма земљи у којој живе( не мислим на бОсну, наравно). Срби из Реп. Српске од оснивања исте, као најважнију тачку свог постојања имају сам опстанак ентитета. Иако економски угрожени, често обесправљени, на ивици егзистенције, увек када се постави питање Реп. Српска или бољи однос онога што се зове ,,међународна заједницА", али по цену утапања у унитарну БиХ, ми бирамо ово прво.На крилима те приче, Додик је и узлетео и постао, за просечног Србина овде, неки ,,гарант" опстанка. Огромни уступци које је чинила СДС, за време владавине, притиснута страним кабадахијама, су изазивали огорчење народа, Додик је спремно улетео у ту причу и дан данас је неприкосновен. Иначе, ова подршка је мене лично јако разочарала, Тадић није баш омилјена фигура у Српској, али вероватно је резултат њихових пријатељских односа, САмо, не заборавите, КОштуница је крштени кум Додиковом првом унуку, надам се да и то игра неку улогу.
Препоруке:
37
2
14
уторак, 10 април 2012 13:17
Агент
Додик каже да се никада није противио утврђивању одговорности за ратне злочине, да сматра да је политика опсаде Сарајева била погрешна....
Овај појам опсаде ми смета. Испаде да су Срби дошли од некуд, ваљда пали с'неба и опколили град. Ако су у једном насељу били већина Срби који су контролисали то насеље а друго насеље контролише муслиманска већина и између њих се налази линија разграничења зараћених страна како то може да буде опсада? Муслиманско Сарајево је било у почетку у окружењу србских насеља да би копањем тунела испод аеродрома а касније и повлачењем Срба са Игмана било деблокирано. Повлачење Срба са Игмана колико се сећам издејствовано је почетком '93 под притиском УН-а
Препоруке:
23
1
15
уторак, 10 април 2012 13:26
Slavko
Alija Izetbegovic je ilegalni predsjednik Bosne i Hercegovine i nije pobjedio na predratnom republickom referendumu, nego Fikret Abdic. Posljedica otimanja funkcije od Abdica je danasnji presjednik BiH Bakir Izetbegovic. Da nije bilo Alijine funkcije, Bakir bi radio isti predratni posao za koji je jedva dosao do diplome!? Dakle jadno u BiH, da jadnije vlasti nema u svijetu!
Препоруке:
28
2
16
уторак, 10 април 2012 13:44
@ Бањалучанка Београђанин
Слажем се са вам у свему, само бих додао ово: тачно је да је СДС у једном периоду чинио уступкуе под притисцима Запада, али је то било онда када је најпре силом склоњен Караџић (споразум са Холбруком) па онда уследила хапшења и прогони њених лидера. Дакле под јаким притиском, нипошто добровољно. Не треба ипак забориавити да је СДС, упркос својим манама, ипак била она странка која је прихватила рат за одбрану Срба и успела да током четири године војне и политичке борбе створи Републику Српску. Додику такође признање, али он је ипак деловао у лакшим околностима. Наравно поздављам државотворно држање српских политичких партија и апелујем и на србијанске политичке партије да се у овом погледу угледају на тренутно државотворнију и свеснију политичку класу Републике Српске. Наш је интерес заједнички и морао би да буде коначно уједињење свихс рпских држава, Србије, Црне Горе и републике Српске.
Препоруке:
21
3
17
уторак, 10 април 2012 13:47
Kristijan
Scenario bi trebao biti ovakav:"Borise,bio sam na tvojoj strani...Ali šta ćeš...".
Препоруке:
15
1
18
уторак, 10 април 2012 13:50
@Агент Београђанин
Под притиском Милошевића. Милошевић је,наиме, послао Јовицу Станишића да по сваку цену заустави 'оног лудака' Младића. Да то није учинио, рат би био завршен још те године са далеко бољим резултатима по Србе. Јер: 1) у Сарајеву је у политичком врху владала хистерија и паника, 2) Тузла је водила тајне преговоре о предаји са Србима, 3) Фикрет Абдић је контролисао Цазинску Крајину, 4) у Средњој Босни и у херцеговини беснео је рат Хрвата са Муслиманима, 5) српске снаге још нсу биле исцрпљене и бил оје довољно муниције. Ово је Слоба урадио на директну претњу Запада (Кристофера?) да ће 'сравнити Београд са земљом'. То је била празна претња, што су кснаије признали Американци, и то је Слоби говориои Младића Али Слоба га није слушао, и то је, мислим, његова најкурпнија грешка која је произашла из погрешног уверења да је са Вашингтоном била могућа нагодба. Није. Била је неопходна победа, да би добили 50%.
Препоруке:
20
4
19
уторак, 10 април 2012 13:57
Бепграђанин II
Опсада Сарајева, односно његовог дела под контролом сепаратистичких снага, објективно је постојала. То је био спољни круг који су држали Срби да би принудили Муслимане на предају или барем повољне преговоре. Опсада је била лекција научена из Вуковара, када се град уништио а губици били велики. Да би се избегло све то, и ужасна пропаганда коју је прати већ Вуковар, ишло се на опсаду. Али ову опсаду упропастила је политика, Милошевић и Караџић, који су предали аеродром и тиме омогућили наоружавање Муслиана и што је фактички обесмислио опсаду. Такође, треба рећи да је постојао и други, унутрашњи, за медије невидљиви круг опсаде, који су држали Муслимани. Они су на све могуће начин спречавали своје људе да изађу, не би ли их приказали као жртву и тако привукли Нато, једино како су могли преокренути неповољан ток рата. У том смсилу су и не ретко снајперима гађали властите цивиле (те столице нису обележене на недавном обележавању).
Препоруке:
17
3
20
уторак, 10 април 2012 14:00
Марко Немањић
Брате Милораде, узалуд им дајеш подршку!
Ако постојећа гарнитура добије изборе (искрено се надам да ће народ ваљано валоризовати њихове резултате - те да неће успети да пређу 5%!), следеће је рад на разбијању наше матице, наше Републике Српске!
Нема предаје!
Напред Двери!
Forza Serbia!
Препоруке:
26
1
21
уторак, 10 април 2012 14:03
Kristijan
Čeda je za Dodika kao Ginter Gras za Izrael.
Препоруке:
1
11
22
уторак, 10 април 2012 14:11
jazavac
Mile je malo izgubio kompas.
Препоруке:
25
5
23
уторак, 10 април 2012 14:16
Страдија
И Додик и Тадић примају "плату" од истог послодавца,не верујете,питајте Ештонку!
Препоруке:
27
7
24
уторак, 10 април 2012 14:35
Perun@NEBOJSA STRUGAR-BAR
"Zato, braćo Crnogorci, koji glasate u Crnoj Gori, glasove dajte samo državotvornim strankama: DPS-u,SDP-u itd."
Kako Vam se svidja ovakva verzija ?
Nemojte pogresno da shvatite i ne sekirajte se za nas ovde.Znamo mi ovde za koga cemo da glasamo. Vecina sigurno nece za one koje ste nabrojali.
Препоруке:
5
23
25
уторак, 10 април 2012 15:05
Боле
Поједини као да су преспавали задњих десет година. Шта је Додик ново рекао? Колико се сјећам, на прошлим и претпрошлим изборима највиши функционери ДСа су на митинзима по Републици Српској говорили да је Србија само уз Додика. Он им је узвраћао по Србији. Е колико сте ви у Србији ДС, толико смо и ми овде Додик. Не знам како је код вас, али Срби у Републици Српској одавно немају своју политичку опцију, односно опцију којој је циљ - опстанак Републике Српске, прије свега физички опстанак Срба на овим просторима. А због Додика, СДСова и осталих, тешко да ћемо је имати. Жаба само што није скувана. Све су то лутке на концима. Ова лутка има мало већи конац, и газда јој је дао више него другима. И то је сва "магија" која поједине коментаторе овде наводи да кажу "да је нама један Додик". А стварно, као индијанци и шарена огледалца... страшно. Који ће он бити по реду кога ћете на крају проклињати? Кад ће стати то идолопоклонство? Неће ово без великог зла завршити.
Препоруке:
21
2
26
уторак, 10 април 2012 15:14
Бањалучанка
Па слажем се ја, ,,Београђанине", да је СДС трпио страховит притисак, што би рекао Шојић, ,,то сам и казо", напросто нису имали никаквог маневарског простора за деловање и у таквим условима долази Додик, који по први пут у име РС онима у Сарајеву јасно каже, ДОСТА!После безбројних понижења, овакво нешто је српском народу дало и храбрости и истрајности и веру у опстанак и моралну снагу. Мислим да многи У србији нису довољно упознати са свиме што је српски народ У Српској морао поднети после Дејтона, јер да јесте, онда би увидели колико је погубно и погрешно гласати за Тадића и Тадићевце, на страну Додикова подршка и његови мотиви за то. Чак ни он, који убедљиво побеђује на изборима код нас, не може подићи ТАдићев углед у народу Српске, јер ми сваки пад Србије, сваки губитак и понижење доживљавамо као властити пораз.А таквих пораза са ТАдићем на челу, било је баш много и жао ми је што велики број гласача у СРбији томе не поклања важност веш и даље верује у њихове лажи и обмане.
Препоруке:
17
3
27
уторак, 10 април 2012 15:21
Бањалучанка
И само још нешто, Додик јавно подржава Тадића али мислим да је послао и поруку у случају да овај, не дао Бог, победи, да би се сарадња са Чедом негативно одразила на односе, мада, нисам баш сигурна. Јовановић је у Реп. Српској свакако ,,непожељна личност", али је питање шта је све Тадић спреман да жртвује да би владао. А што се тиче опсаде Сарајева, Додик, претпостављам, мисли да је то имало негативан одјек у свету, пропагандно гледајући. Иначе, и српске општине, типа Илиџа, ИЛијаш итд, су биле окружене муслиманским насељима и стално су биле изложене гранатирању, снајперима, о Грбавици да не говорим, тако да је то изгледало као конентрични кругови, не класична опсада. Али, пропагандна машинерија је учинила своје.Извињавам се због неких грешака приликом куцања, овакве теме су ми врло инспиративне, па брзам.
Препоруке:
15
3
28
уторак, 10 април 2012 15:43
саша р.
Г-дине Додик, могу на неки начин да разумем Ваш поступак, али не могу да га подржим. Да будемо искрени, дошли сте на готово, Ратко Младић је највише ризиковао, омогућио да сада постоји оваква РС у којој Ви владате, а сада као тешко болестан човек труне у Хагу, а баш тај Ваш пријатељ кога тако здушно подржавате се "прославио" изручењем генерала Хагу. Понашање Тадића и његове владе је толико бедно и јадно, да у односу на њега сви могу изгледати као велике патриоте. Да ли сте Ви нешто учинили да помогнете Младићу? Нисте. Шта сада радите, сем што играте на "сигурну карту"? Срам Вас било!!
Е сад нека се јави са коментаром чика Света Костић, да проповеда о "сјајном Додику", "патриотизму у РС" и "неодговорним бирачима у Србији".
Препоруке:
20
3
29
уторак, 10 април 2012 16:24
Peter RV@ Бањалучанка
Pridajete neku drzavnicku sposobnost Dodiku koja je vrlo sumnjiva. Dodik se nasao na celu RS-a kad se medjunarodna situacija promijenila- poslije sudara izmedju Izraela i Turske koji su bili 'de facto' saveznici u Bosni.Treba li pominjat da su najveci srbofobi bili Bernard Henri-Levi i povorke jevreja u Sarajevu na hodocasce Aliji?. Poslije jevrejsko-turske tuce, interes neprijatelja za RS je znatno opao. Dodik se licno snasao tog momenta i stavljajuci se u sluzbu Izraela i Amerike koje ga sad smatraju za "njihovog covjeka od povjerenja"- u drugom slucaju on bi zavrsio kao Nikola Poplasen. On sada igra ulogu pajaca koju su mu dodijelili. Nista vise.
Препоруке:
15
6
30
уторак, 10 април 2012 16:37
Rudnicanin
Milorade, Milorade, sta ti misli rade? Znam da je politika oduvek bila prljav posao, ali aman Srbine, gde si zalutao! Ako si podrzao Tadica, Cedu nisi uopste morao pominjati. To te "ne vadi", kao sto se iz mnogih komentara i vidi. Ne moze "jedna vrana na dva koca", ako znas sta ova izreka znaci. Posle svih nesreca i nedaca u proslom veku, Srbiji se na pocetku ovoga veka nije nista gore moglo dogoditi nego Tadic. Ko zna koliko ce vremena morati da prodje, da se utvrdi prava steta od (ne)dela ovog EU-bezalternativca. Materijalna steta nije u prvom planu, mada u ovom trenutku, gradjani u Srbiji to najzesce osecaju. Tadic pokloni BELAJIMA KOSOVO!!! Zar to ne vidis, crni Milorade!? Pa kako bi se ti ponasao da neko na vlasti u Srpskoj BELAJIMA pokloni Srpsku? Mozda ce ti ovo liciti na izliv zuci. Neka. Od toga daleko nije.
Препоруке:
12
1
31
уторак, 10 април 2012 16:49
Jasna*
Sto se Dodik pravi naivan ,a kao ne zna da ce ovi kojima je dao podrsku u koaliciju sa Jovanovicem.
Препоруке:
17
1
32
уторак, 10 април 2012 16:50
Milica-Bevej
Mislim da se Dodik malo zaleteo svojom podrskom Tadicu , verujem da je to cist politicki pragmatizam i da on ustvari vrlo dobro zna sta je i ko je B.T i njegova druzina. Ubedjena sam da tom izjavom rejting Tadica nece nista profitirati i da je on svakim danom kako se izbori priblizavaju sve gori. A ono sta nam tzv. ankete serviraju-treba biti lud pa u njih verovati. Zato DVERI i samo DVERI i u samoj RS vrlo su popularni i sada u Srbiji nesme biti dileme niti alternative - DVERI i niko drugi, da predju cenzus i jos mnogo vise , lavina podrske njima se zakotrljala...steta sto njihovu ponudu za formiranje predizbornog patriotskog bloka drugi nisu podrzali. Opet je stranacki egoizam preovladao, ali brojanje tek sledi. Zivele DVERI i predsd.kand.V.Glisic!
Препоруке:
9
1
33
уторак, 10 април 2012 17:12
Бањалучанка
Госпдине VR"
Нисте ме разумели, моји коментари су управо и говорили о чињеници да је Додик ,,упао" у читаву причу у, по њега, право време, када смо сви, мање више, били разочарани а понеко и врло разочаран, силним уступцима које је СДС власт чинила. Он је врло паметно искористио дати моменат, супротставио се саравејској врхушки, качио се са ,,главатом господом" из страних окупаторских институција и тиме стекао наклоност народа. Ја не знам колико је он у томе заиста искре. Али, знам, да увелико игра на карту пријатељства са Израелом, вероватно управо због тога што су јеврејски интелектуалци и моћници били врло негативни према Србима и Српској а у складу са општим ставом да су баш Јевреји укључени у све одлуке на глобалном плану. Мој став о Додику је, што би се рекло, амбивалентан, понекад ме обрадује неком изјавом, понекад, као сада, и те како сумњам у његове намере и планове. То да ли је ,,пајац" на залост, видећемо касније, ја бих, због будућности РС, волела да нисте у праву.
Препоруке:
7
2
34
уторак, 10 април 2012 17:34
Jasna*@Banjalucanka
"Ja ne znam koliko je u svemu tome zaista iskren"
Koliko je iskren izgleda da je upravo pokazao svojom podrskom Tadicu!
Препоруке:
13
1
35
уторак, 10 април 2012 17:38
саша р.
Аман више!! Па кривите ли ви Јевреје и када раскинете везу са неком девојком или ако сте ожењени, кривите ли Јевреје што је жени загорео ручак?!?
Буди Бог с нама, па Јевреји су масовно побегли из Сарајева још кад је почињало, као што су и многи Срби који су имали среће, евакуисао их је Стева Попов са Боингом 707. Све време је евакуацију Срба и Јевреја из Сарајева наша војска подржавала артиљеријом, да би им омогућила пролаз ка аеродрому, а 63. падобранска је бранила аеродром. Моја сестра од стрица (да не буде забуне Српкиња и по оцу и по мајци), која је живела код баке, јер су јој мајка и отац погинули у саобраћајној несрећи док је била дете), је тада евакуисана, не смем да помислим шта би јој се као лепој девојци десило тада поред оних Алијиних монструма. Па нису Јевреји убијали и силовали Србе по Сарајеву, јер их више тамо није ни било. Иди бре човече код Ангеле и Вестервелеа, па заједно проучавајте Фирерову верзију Протокола, дивите му се и певајте Хорст Весела.
Препоруке:
11
3
36
уторак, 10 април 2012 17:40
саша р.
Мој претходни коментар је реплика Петеру РВ!
Препоруке:
6
1
37
уторак, 10 април 2012 17:50
Jasna*
@Peter RV sjajna analiza,upravo tako!
@Sasa r Umesto sto se zestite ,objasnite sta to nije tacno od ovoga sto je Peter RV napisao(mislim na njegov poslednji post)?
Препоруке:
3
5
38
уторак, 10 април 2012 18:23
Jos jedan "tribalac"
Ja ne razumem sta mu onda fali da podrzi i Cedu? Dodik je trojanski konj na koga se loze samo larmadzije...
Препоруке:
11
2
39
уторак, 10 април 2012 19:01
саша р.
@Jasna*
Објаснићу Вам. Од како пратим НСПМ, а прошле су сигурно 3 године, скоро да нема поста у коме Петер РВ не прозива Јевреје. Да он то ради на темама које се тичу Јевреја могао бих и да разумем, али он то ради и тамо где се Јевреји и не помињу, уме да тресне по њима чак и по питању НДХ и Јасеновца, и ту је пронашао њихову одговорност. Да ли сте икада видели да је по питању Републике Српске прозвао Турску или С.Арабију, Немачку, Ватикан или Иран? Није коментарисао када је делагација Турске пре пар месеци тражила да се у Сарајеву склони српска застава. Није му сметало када је турски премијер дочекан у Новом Пазару са стотинама турских застава. Не реагује на испаде Зукорлића, то је ваљда по њему у реду. Не реагује када Вестервеле, Меркелова и остала екипа скачу Србији за врат. Али зато на сваком кораку види само и само Мосад. Смета му када израелски пилоти побију палестинце, али се не јавља када турски пилоти побију 10 пута више Курда. Сања ли тај човек нешто изузев Мосада?!?
Препоруке:
11
1
40
уторак, 10 април 2012 19:13
Peter RV@Jasna*
S njim ne vrijedi razgovarat jer on ima kao jedini diskurs njegovo bezvezno lupetanje oko Ausvica ili Jasenovca- kad god se pojavi neka kritika Jevreja ili Izraela. Prije neki dan, umjesto da komentarise Gras-ovu poemu uveo je cak i"turske pilote" i "Kurde" kao 'argumente'. Ovo, na moj poziv da se ne insistira na tome sto je 16-godisnji Gras radio nego u cemu se sastoji njegova sadasnja poruka.
Препоруке:
3
5
41
уторак, 10 април 2012 19:49
kum
FRONTAL: KUM NIJE DUGME ILI DODIK PODRŽAO TADIĆA I DS nedelja, 08 april 2012 09:31
Препоруке:
4
0
42
уторак, 10 април 2012 20:06
@Бањалучанка (Београђанин)
Наравно, већ сам рекао да се слажем са вама. Позната ми је врло добро ратна сиутација у и око Сарајева. Јасно је да сви ми који нам је стало до опстанка желимо патриотску политику, а мање су нам важне личности, које су добре онолико дуго колико воде исправну политику. Везујемо се дакле за идеје и циљеве, не за људе или партије. То би нам морало свима бити најпрече.
Препоруке:
5
0
43
уторак, 10 април 2012 20:07
The Tao of Groove
Ako na stranicama "nspm" nekome smeta moj stav prozivajuci g. Dodik Milorada da je na vlast u Srpsku dosao na americkom transporteru, bilo bi posteno da neko objavi jedan clanak opisujuci taj demokratski dogadjaj kod Srba sa zapadne strane Drine. To ce pomoci da razbiju moje licne, kao i nekih drugih posetitelja zablude.
Препоруке:
10
0
44
уторак, 10 април 2012 20:10
Tanin
Bojim se da ce i Dodik ispasti trojanski konj. Zar on nije svestan koliko je stete Tadic ucinio srpskom narodu.
Препоруке:
8
0
45
уторак, 10 април 2012 20:10
@Peter RV
Тачно је да се Додик нашао и искористио турско-израелски сукоб. Али то и јесте политика, сналажење- Не мислим да је због тога Додик марионета, он напросто користи слабости и антагонизме противника, не значи да је због тога марионета. Уосталом, то потврђују и Викиликсови извештаји. Радо би они њега макнули - али не могу.
Препоруке:
6
3
46
уторак, 10 април 2012 20:11
Lav @ Saša
Upravo tako , Jevreji su ovom Peteru mirođija u svakom komentaru, inkorporira ih čak u pričama koje apsolutno nemaju veze sa temom.
A odnose sa Izraelom podržavam u svakom pogledu, neću podržavati mudžahedlije koje su odsecali glave srpskim borcima, Iran je preko CIA iz Splita slao nauružanje i ljude Aliji, islamista je bilo iz celog sveta, uostalom napravili su i svoju zajednicu u BiH , mesto Bočina , Gornja Maoća itd.
Lik podržava i Gintera Grasa , zašto, kakva je to etičnost , gledao je Gras svojim očima holokaust i " mladost-ludost " učestvovao u tome.
Inače Dodikova podrška Tadiću je autogol par excelance, Deklaracija o Srebrnici , njih 126 " veličanstvenih" su memorisani.
U Republici Srpskoj ljudi su radikalizovani, ako bi Dodik nešto slično uradio u RS , verujte borci i njihove porodice bi ga na " ulici" skinuli sa vlasti.
Smatram u vezi podrške, da su ipak u pitanju poslovni dilovi.
Препоруке:
8
3
47
уторак, 10 април 2012 20:37
Паљанин
Срби из Србије не схватају да се наш Тадић зове Додик. Разлог због чега у јавности наступа у много "патриотскијем" издању је тај што се Србима у Републици Српској не може продавати ЕУ магла и остале нео-либералне преваре као у Србији...за сад.
Препоруке:
14
1
48
уторак, 10 април 2012 20:43
Милан
Ох...како нас коментаторе боли то што ће Додик подржати Тадића. А ми бисмо волели да је Додик на Костунициној страни. Или на страни наших Двери. Али...Додик не слуша нас него себе. Додик ће подржати Тадића.
Препоруке:
7
5
49
уторак, 10 април 2012 21:21
ован
уторак, 10 април 2012 20:10
Tanin
.... Zar on nije svestan koliko je stete Tadic ucinio srpskom narodu.
зар није тај Додик подржавао Венс-Овнов план?!
и зар пре неки дан не опростише оног што је наводно оптужен (углавном путем већине медија), да је хтео извршити атентат на Додика&Тадића?!
Препоруке:
11
0
50
уторак, 10 април 2012 22:32
Ala
Stavite prst na celo i zapitajte se - sta to povezuje sdss, ds i dps. Sta je to bilo zajednicko za Djindjica,Dodika i Djukanovica?
Препоруке:
9
0
51
уторак, 10 април 2012 23:16
БањалукаКрајина
Лично не волим Додика нити сам га кад волио, за мене је он шпекулант који говори они што му одговара, не треба заборавити да је он формирао прву владу са муслиманима, и шта је све урадио заједно са Плавшићком. Вас у Србији можда одушевљава његова реторика, али вјерујте да су то само празне ријечи. Он и Тадић дио су исте приче, мени само није јасно да ће Тадић поново бити предсједник, послије свега што је урадио. Ја лично цијеним Коштуницу, и права срамота је да поред њега побједи један демагог Тадић или још горе необразвоани Николић.
Препоруке:
10
0
52
уторак, 10 април 2012 23:23
драго.ца
Да се подсетимо: Амери су натерали Хрвате и муслимане да се уједине и заједно, уз подршку НАТО бомбардера, крену на РС. Бањалука (Крајина) није пала само зато што су Амери рекли: даље не може. Америма требају Срби у БиХ из истог разлога због кога су требали и Аустријанцима раније. А Додик је дошао на власт тако како је и може да се понаша тако како се понаша.
Препоруке:
2
3
53
среда, 11 април 2012 09:23
Bosanac
Gdje naci vezu, ili smisao da tudja ruka svrab cese. Podrska ovog ili onog politicara sad eto Dodika prije je bio neko drugi a ko ce biti sljedeci ko zna ali glavna podrska u RS treba doci od onih koji zive u RS i tu ne vidim nista drugo. mnoga su pitanja trenutno u RS koja ce uticati na izbore neka su sigurno: pristup NATO, pristup EU, ko ce definitvno reci narodu da se Kosovo mora priznati. To su moja gledista kao stranog posmatraca situacije u Srbiji. Mislim da ce svo obecavati ono sto se ne moze ispuniti i da ce svi na kraju pasti na Kosovu.
Sto se tice Dodika, opsade Sarajeva, Republike Srpske mogu samo reci da mi nije jasno o cemu Banjalucanka govori ko to ugrozava Bosansko Hercegovački entitet RS i na koji način. Dobro ona zna da je ovaj ustavo pravni oblik BiH definisan Deytonskim mirovnim sporazumom i da se iz njegovih okvira ne moze bez dogovora naroda koji zive u BiH.
Dodik moze i Zambiju smatrati za svoju zemlju ali i dalje ce nositi pasos BiH.
Препоруке:
0
3
54
среда, 11 април 2012 09:56
Vlado
Evo vam vaseg Dodika najveceg branioca Srpske. Navodno se svadja sa Cedom u tv duelu, a oba podrzavaju B. Koliko sam ja samo minusa dobio kad sam govorio istinu da je on isto sto i Tadic, sam to Dodik potvrdjuje, ne ja.
Србији од Гарашанина наовамо недостаје Додика, а имамо превише харангера, лупежа, пробисвета, лепотана са лепо негованом главом и понеки љаксе се ту нађе са црним ципелама и белим чарапама.
А Додика не дирајте. Нема он ништа са БТ.
Peteru, Dodik je za dobre odnose sa Srbijom, i on ce kao dobar politicar da saradjuje sa svakim ko vodi Srbiju, i to je potpuno u redu. To sto je Tadic na vlasti, pa mi smo ga sami izabrali.
Овај појам опсаде ми смета. Испаде да су Срби дошли од некуд, ваљда пали с'неба и опколили град. Ако су у једном насељу били већина Срби који су контролисали то насеље а друго насеље контролише муслиманска већина и између њих се налази линија разграничења зараћених страна како то може да буде опсада? Муслиманско Сарајево је било у почетку у окружењу србских насеља да би копањем тунела испод аеродрома а касније и повлачењем Срба са Игмана било деблокирано. Повлачење Срба са Игмана колико се сећам издејствовано је почетком '93 под притиском УН-а
Ако постојећа гарнитура добије изборе (искрено се надам да ће народ ваљано валоризовати њихове резултате - те да неће успети да пређу 5%!), следеће је рад на разбијању наше матице, наше Републике Српске!
Нема предаје!
Напред Двери!
Forza Serbia!
Kako Vam se svidja ovakva verzija ?
Nemojte pogresno da shvatite i ne sekirajte se za nas ovde.Znamo mi ovde za koga cemo da glasamo. Vecina sigurno nece za one koje ste nabrojali.
Е сад нека се јави са коментаром чика Света Костић, да проповеда о "сјајном Додику", "патриотизму у РС" и "неодговорним бирачима у Србији".
Нисте ме разумели, моји коментари су управо и говорили о чињеници да је Додик ,,упао" у читаву причу у, по њега, право време, када смо сви, мање више, били разочарани а понеко и врло разочаран, силним уступцима које је СДС власт чинила. Он је врло паметно искористио дати моменат, супротставио се саравејској врхушки, качио се са ,,главатом господом" из страних окупаторских институција и тиме стекао наклоност народа. Ја не знам колико је он у томе заиста искре. Али, знам, да увелико игра на карту пријатељства са Израелом, вероватно управо због тога што су јеврејски интелектуалци и моћници били врло негативни према Србима и Српској а у складу са општим ставом да су баш Јевреји укључени у све одлуке на глобалном плану. Мој став о Додику је, што би се рекло, амбивалентан, понекад ме обрадује неком изјавом, понекад, као сада, и те како сумњам у његове намере и планове. То да ли је ,,пајац" на залост, видећемо касније, ја бих, због будућности РС, волела да нисте у праву.
Koliko je iskren izgleda da je upravo pokazao svojom podrskom Tadicu!
Буди Бог с нама, па Јевреји су масовно побегли из Сарајева још кад је почињало, као што су и многи Срби који су имали среће, евакуисао их је Стева Попов са Боингом 707. Све време је евакуацију Срба и Јевреја из Сарајева наша војска подржавала артиљеријом, да би им омогућила пролаз ка аеродрому, а 63. падобранска је бранила аеродром. Моја сестра од стрица (да не буде забуне Српкиња и по оцу и по мајци), која је живела код баке, јер су јој мајка и отац погинули у саобраћајној несрећи док је била дете), је тада евакуисана, не смем да помислим шта би јој се као лепој девојци десило тада поред оних Алијиних монструма. Па нису Јевреји убијали и силовали Србе по Сарајеву, јер их више тамо није ни било. Иди бре човече код Ангеле и Вестервелеа, па заједно проучавајте Фирерову верзију Протокола, дивите му се и певајте Хорст Весела.
@Sasa r Umesto sto se zestite ,objasnite sta to nije tacno od ovoga sto je Peter RV napisao(mislim na njegov poslednji post)?
Објаснићу Вам. Од како пратим НСПМ, а прошле су сигурно 3 године, скоро да нема поста у коме Петер РВ не прозива Јевреје. Да он то ради на темама које се тичу Јевреја могао бих и да разумем, али он то ради и тамо где се Јевреји и не помињу, уме да тресне по њима чак и по питању НДХ и Јасеновца, и ту је пронашао њихову одговорност. Да ли сте икада видели да је по питању Републике Српске прозвао Турску или С.Арабију, Немачку, Ватикан или Иран? Није коментарисао када је делагација Турске пре пар месеци тражила да се у Сарајеву склони српска застава. Није му сметало када је турски премијер дочекан у Новом Пазару са стотинама турских застава. Не реагује на испаде Зукорлића, то је ваљда по њему у реду. Не реагује када Вестервеле, Меркелова и остала екипа скачу Србији за врат. Али зато на сваком кораку види само и само Мосад. Смета му када израелски пилоти побију палестинце, али се не јавља када турски пилоти побију 10 пута више Курда. Сања ли тај човек нешто изузев Мосада?!?
nedelja, 08 april 2012 09:31
A odnose sa Izraelom podržavam u svakom pogledu, neću podržavati mudžahedlije koje su odsecali glave srpskim borcima, Iran je preko CIA iz Splita slao nauružanje i ljude Aliji, islamista je bilo iz celog sveta, uostalom napravili su i svoju zajednicu u BiH , mesto Bočina , Gornja Maoća itd.
Lik podržava i Gintera Grasa , zašto, kakva je to etičnost , gledao je Gras svojim očima holokaust i " mladost-ludost " učestvovao u tome.
Inače Dodikova podrška Tadiću je autogol par excelance, Deklaracija o Srebrnici , njih 126 " veličanstvenih" su memorisani.
U Republici Srpskoj ljudi su radikalizovani, ako bi Dodik nešto slično uradio u RS , verujte borci i njihove porodice bi ga na " ulici" skinuli sa vlasti.
Smatram u vezi podrške, da su ipak u pitanju poslovni dilovi.
Tanin
.... Zar on nije svestan koliko je stete Tadic ucinio srpskom narodu.
зар није тај Додик подржавао Венс-Овнов план?!
и зар пре неки дан не опростише оног што је наводно оптужен (углавном путем већине медија), да је хтео извршити атентат на Додика&Тадића?!
Sto se tice Dodika, opsade Sarajeva, Republike Srpske mogu samo reci da mi nije jasno o cemu Banjalucanka govori ko to ugrozava Bosansko Hercegovački entitet RS i na koji način. Dobro ona zna da je ovaj ustavo pravni oblik BiH definisan Deytonskim mirovnim sporazumom i da se iz njegovih okvira ne moze bez dogovora naroda koji zive u BiH.
Dodik moze i Zambiju smatrati za svoju zemlju ali i dalje ce nositi pasos BiH.