Na predlog dr Aleksandra Martinovića.
Jedina žena od kandidata, a još Vojina supruga.
Ima moj glas. Dr Aleksandar Martinović je drugi na listi za parlament, odmah posle dr Šešelja.
Preporuke:
162
52
2
petak, 06 april 2012 13:12
Milan
Dakle, SRS je danas i definitivno otišla u istoriju, a srpski narod izgubio i poslednju nacionalnu stranku.
Nažalost, i Srbija će se uskoro pridružiti SRS kao samo još jedna istorijska činjenica.
Preporuke:
87
156
3
petak, 06 april 2012 13:13
Pukovnikov učenik
Veoma poštujem i cenim dr. Šešelja zbog svega što je uradio za Srbiju, ali ovo je pogrešna odluka. Ne samo kandidovanje žene, već i ponosni samostalni izlazak na izbore.
I SRS i DSS su mislile prvenstveno na sebe, bez ikakve želje za formiranjem patriotskog bloka, dok je DSS čak koketirao sa SNS-om. Dveri su jedine pružile ruku, ali niko ih nije slušao, jer su mali.
Ovako, imaćemo tri patriotska kandidata koji sami nemaju šanse protiv Nikolića i Tadića.
Preporuke:
139
16
4
petak, 06 april 2012 13:16
Miladin
Boris Tadić već trlja ruke.
Preporuke:
120
15
5
petak, 06 april 2012 13:18
Beograđanka
Strašno me plaši ovakav razvoj događaja. Radikali ionako samo variraju Koštunicinu antievropsku retoriku, a još sa Jadrankom kao kandidatom, sva je prilika da će svi glasovi radikala otići Koštunici. To znači da Koštunica ulazi u drugi krug u kome odnosi glasove radikala, naprednjaka i socijalista i tako postaje predsednik Srbije. To znači da će Srbija ponovo propustiti šansu da postane deo superiorne evropske civilizacije. A to je strašno!
Preporuke:
22
154
6
petak, 06 april 2012 13:20
Borut
Ovo je direktna naredba iz Haga Vojislava Šešelja, naredba koja stvara raskol u vrhu stranke u najnezgodnijem trenutku. Ovo je još jedan u nizu pokazatelja da će Šešelj lično da dotuče stranku koju je sam stvorio. On je duboko iracionalan. Ovo je takođe nastavak nesrećne uloge žena u srpskoj politici, od Mirjane Marković preko Dane Drašković i Vesne Pešić pa do ovog najnovijeg slučja.
Preporuke:
94
33
7
petak, 06 april 2012 13:22
laza
Znači to što piše na 'tarabi u Blicu' je ipak bilo istina. Izgleda da je Todorović ražalovan. Sintagma 'haški diktat' tako je dobila sasvim novo značenje.
Preporuke:
67
17
8
petak, 06 april 2012 13:23
jazavac
Na zalost, cini se da je vojvoda odlucio da unisti stranku. Ovo sa kandidatom za predsednika ce dodatno ojaditi , vec dobrano uzdrmani SRS. Steta za Srbiju, kojoj ovaki potezi, maltene ostavljaju zute na grbaci.
Preporuke:
81
24
9
petak, 06 april 2012 13:26
indikatvno
Nije stvar u tome što je Jadranka žena, nego u tome da se ona kandiduje za ni manje ni više nego predsenika države, a nema nikakvog političkog iskustva, nešto kao Eva Peron, koja je upropastila Argentinu. Kako bi bilo da je Tito predložio Jovanku Broz kada se razboleo? Smešno. Ovo pokazuje da u SRS-a vlada despotizam.
Preporuke:
89
22
10
petak, 06 april 2012 13:28
Jovan Nenad
Ne razumem rukovodstvo SRS-a. Jadranka Seselj bi mogla da poobedi na konkursu za najuzorniju majku ili najodaniju suprugu ali su za posao predsednika republike potrebne drugacije kvalifikacije. SRS je ovim dokazao da su jedna u sustini neozbiljna stranka i sami sebi snizavaju svoju ionako trenutno skromnu popularnost. Mozda je vreme da se ipak rukovodstvo zahvali porodici Seselj za minuli rad i izaberu sposobnog kANDIDATA, NPR. GOSPODINA kRASICA, a i sposobnije reukovodsto. Jel, vreme ce i kod nas raditi uskoro sve vise za sve nacionalno obojene partije. Smrad globalizma i materjalna beda razgnevljuju sve veci broj ljudi na ovoj planeti.
Preporuke:
87
17
11
petak, 06 april 2012 13:28
kojot
Bojim se da je gospodin, koji se potpisuje sa Milan, debelo u pravu.
Preporuke:
53
12
12
petak, 06 april 2012 13:28
užas
U svojoj grandomaniji, Šešelj bi da preko žene upravlja državom iz zatovra. Užasno.
Preporuke:
53
36
13
petak, 06 april 2012 13:33
katastrofa
Ovo je glogov kolac za SRS, direktno iz Haga. Svi koji smo pratili Šešeljavo suđenje, i navijali za njega, videli smo i još jednu njeovu crtu: megalomansku volju za moći. E, ona je presudila. SRS nije demokratska partija, nego Šešeljev privatni bastion. Tužno. Za Srbije - katastrofalno.
Preporuke:
77
23
14
petak, 06 april 2012 13:34
Jelena
Zar je moguce da radikali naprave ovakvu glupost.Po svoj prlic da ih zuti dalje rastacu i cepaju.Puste pare!
Preporuke:
72
19
15
petak, 06 april 2012 13:40
jazavac
@Beogradjanka
Dobra analiza, samo pogresan zakljucak, Kostunica ce pobediti u prvom krugu i izmace nam se ta "superiorna civilizacija", bas smo nagrebusili, taman da se ponemcimo, ali ne da neki djavo.
Preporuke:
77
7
16
petak, 06 april 2012 13:46
Milan
A SNSovi partijski vojnici jedva čekaju da ostave svoje mišljenje!
Preporuke:
62
13
17
petak, 06 april 2012 13:51
Svetozar
@Beogradjanka
"superiorna evropska civilizacija", (pa nam jos izmache)
Eto, upravo se na danasnji dan, 6. april, secamo tako cestog oblika projavljivanja te "superiorne evropske civilizacije"...
Preporuke:
92
1
18
petak, 06 april 2012 13:51
sava t.
Vrlo je moguće da je kandidovanjem Martinovića, a ne Todorovića počelo da dolazi do lomova u SRS, za šta je i dokaz naprasno povlačenje Todorovića iz stranke, pa je Jadranka uskočila kao kompromisno rešenje da ne bude ni po babu ni po stričevima. U svakom slučaju greška koja bi bilo bolje da se nije desila.
Preporuke:
70
9
19
petak, 06 april 2012 13:54
samo rodoljub
Pravi potez je bio da se iskoristi podeljenost ovih izdajnika i njihova zelja za vlascu.
Znaci:
SRS+Dveri+DSS je trebao da predlozi JEDNOG kandidata koji nije ni u jednoj stranci njihovoj(najbolje covek(jos bolje zena) povezan sa dijasporom,ugledan,posten,..)
Takav kandidat bi pobedio vec u PRVOM krugu! I Srbija bi pobedila. Zidanicki kandidati ne bi dobili po 10%
Ovako jedno veliko nista. Sramota za sve.
Kad jos dodamo na to da DSS pravi dogovore sa SNS-om onda je sve jasno.
Preporuke:
62
10
20
petak, 06 april 2012 13:55
@Milan
Nisam SNS-ov vojnik, nego upravo suprotno, spremao sam se da glasam za Martinovića, čak sam napisao jedan komentar o tome kako je on dobar kadar za budućnost. Ali izgleda da se Šešelj plaši upravo toga. Dakle, jasno i glasno: ja kao radikalski glasač, neću glasati za Jadranku! Smatram da je Šešelj u Hagu potpuno izgubio kompas. Ovo je za mene ravno političkom skandalu.
Preporuke:
87
61
21
petak, 06 april 2012 14:02
Betelgeuse
Seselj je nazalost u zatvoru izgubio kompas. Ovako se ne radi, jer SRS NIJE PORODICNA, vec rodoljubiva srpska stranka. Seseljeva odluka za mene predstavlja tesko razocarenje. Ko ce sledeci iz porodice da zauzme mesto? Stricevici, deca, rodjaci? Cini mi se, onako najpostenije, da Seselj ne zeli uspeh na izborima. Cak i da je ova njegova odluka ispravna, mislim da je tajming potpuno pogresan (u osvit izbora) i da je uzdrmao i najvece postovaoce SRS, priznali oni to ili ne.
P.S. Nazalost se pokazuje da je srpska rodoljubiva opozicija jos jednom zakazala. Preposteni Kostunica predajom vlasti, a Seselj pucnjem u vlastitu nogu!
Preporuke:
62
20
22
petak, 06 april 2012 14:03
DiMitrije
Nije smešno.
Preporuke:
27
11
23
petak, 06 april 2012 14:10
Mladen
Sada ne mogu da degradiraju i kompromituju Jadranku Šešelj, pa pokušavaju niskim udarcima.
Ljudi ovaj potez je napravljen da bi se dobilo više glasova, jer je široj javnosti dr Aleksandar Martinović nepoznat. On je drugi na listi za parlament odmah iza dr Šešelja.
Ovo je jedina žena od kandidata - cilj je da se privuku glasovi žena, koji desnici itekako nedostaju.
To je moje mišljenje. Svako dobro.
Preporuke:
42
23
24
petak, 06 april 2012 14:15
Agent
Zaista ne mogu da pronađem racionalno objašnjenje za ovaj potez.
Preporuke:
49
12
25
petak, 06 april 2012 14:15
Betelgeuse
Zamislite samo kako se sada osecaju Todorovic ili Martinovic? Sta god da rekli, znam da im nije prijatno i nece talasati samo zbog mira u kuci. A Seselja bih priupitao: po cemu je to NJEGOVA ZENA ZASLUZILA da bude kandidat za predsednika Srbije (ISPRED SRS-A)? Sto ne kandidova MOJU ZENU!? Ako je i od tebe Seselju, mnogo je! Za tvoju pravednu borbu u Hagu protiv zlikovaca svaka cast, ali ponekad iznenadis veoma neprijatno!
Preporuke:
54
11
26
petak, 06 april 2012 14:20
Milan
Odgovor na @Milan
Ja nisam rekao da je svako ko kritikuje ovu odluku SNSov vojnik (pa ja sam upravo prvi koji je to kritikovao), ali je očigledno da je dobar deo ovih kritika ostavljen od strane SNS vojnika.
I ja sam, inače, kao i vi, razočaran ovom odlukom, i svoj glas koji sam nameravao da dam i SRS i dr Martinoviću, ću morati da dam nekom drugom.
Preporuke:
43
8
27
petak, 06 april 2012 14:27
...
Čemu toliko razočarenje, nije smak sveta. SRS je jedina stranka koja je apsolutno protiv EU i NATO pakta, protiv daljeg uništavanja Srbije i naroda, ideologija SRS je nešto za šta ljudi treba da je podrže.
Sad da li je ovaj ili onaj predložen o tome može da se raspravlja, svako ima neke svoje želje i očekivanja. Jadranka Šešelj svakako poseduje ljudske kvalitete o kakvim EUrpski kandidati mogu samo da sanjaju. Funkcija predsednika Srbije bi trebalo manje više po Ustavu da bude protokolarna, e sad što je Tadić napravio od nje carski presto to je druga stvar.
Glasaću za SRS koga god predlože za kandidata, ideologija, ljubav prema narodu i otadžbini će uvek biti iznad pojedinca.
Preporuke:
43
15
28
petak, 06 april 2012 14:33
Betelgeuse
Besan sam zbog svakog minusa koji mi dajete, ne zbog sujete (neka cveta hiljadu PATRIOTSKIH cvetova) vec zbog sledece cinjenice: Srbija, dakle SRBIJA, je UVEK na PRVOM mestu, a svi mi smo POTROSNA roba! Dakle, dok SLUZIS SRBIJI, imas moju podrsku, a cim zastranis, sutam te kao sto sutam i prezirem zutu bandu i njihove satelitske kvislinge. Kome ovo nije jasno i koga sam mozda (nehotice) uvredio pokusacu objasniti na sledecem primeru. U fudbalu (a ja sa Zvezdas), niko ko je ikada igrao za Zvezdu, trenirao je ili rukovodio Zvezdom, NIJE NITI MOZE BITI veci od ZVEZDE! Tako je i Srbija IZNAD I SESELJA I KOSTUNICE I TADICA I MENE I VAS! Njoj sluzimo i za nju se borimo! Ovo su teski trenuci za inace uzdrmanu SRS. Oduzeti supertalentovanom i obrazovanom Martinovicu kandidaturu u poslednji cas je neverovatno neinteligentna odluka.
Preporuke:
56
6
29
petak, 06 april 2012 14:34
Kokolo
Pravo je pitanje zašto je jedan izuzetno inteligentan čovek, živa enciklopedija, čovek koji je intelektualnu i moralnu superiornost dokazao u Hagu, dakle, zašto je povukao ovaj, blago rečeno, nerazuman potez. Ne može biti da Šešelj ne zna da njegova supruga nema nikakvih šansi na izborima, niti da ona kao profil ličnosti nije za takvo nešto, uz to, koliko znam žena je bolesna. Meni je to neobjašnjivo, zaista i verovatno je neki Šešeljev manecar, ko zna zbog čega napravljen.Da li to on šalje poruku svojim stranačkim kolegama? Vrlo zbunjujuće. A što se tiče ,,famozne" ,,BEOGRAĐANKE", i njene teze o superirnosti", da, slažem se, videli smo tu superiornost na delu. Njena ,,civilizacijA" je uz sve drugo, smislila i rasizam, nacizam, fašizam, kolonijalizam, imperijalizam, izvezla je komunizam u Rusiju pa se onda ,,zgražavala" nad njim, smislila je i konc logore i vrlo i zdušno učestvovala u ,,civilizovanju" nas a i drugih ,,divljaka" širom sveta.
Preporuke:
52
4
30
petak, 06 april 2012 14:39
Ivan D
Koja je ovo sprdnja postala... mada, uvek je i bila.
Preporuke:
33
13
31
petak, 06 april 2012 14:43
Uskokovic Sasa
Ovo je kompletna ludost1 Nije Martinovic imao realne sanse za pobedu, ali je mogao da se predstavi kao kandidat za buducnost. Ovo je pocetak gasenja jedne od najvecih srpskih partija poslednjih 20 godina. Sta god zamerali toj stranci sa njima ste barem uvek bili nacisto, bili su beskompromisni borci za srpske nacionalne interese. Ne treba previse tugovati nad sudbinom radikala, pojavice se nove generacije sposobne da nastave borbu. Ako ih mi kao narod ne iznedrimo nismo ni zasluzili istorijski opstanak.
Preporuke:
48
9
32
petak, 06 april 2012 14:46
Jakov Vojak
Počinjem da se pitam ima li možda neke veze između zahteva odnosno garancije vlade Srbije da se Šešelj pusti iz Haga i ovog mini prevrata u vrhu stranke? Iskustvo nas uči da su pipci obaveštajnih službi vrlo dugački. Nešto se značajno dešava, šta god da je u pitanju.
Preporuke:
45
4
33
petak, 06 april 2012 14:56
DiMitrije
čovek koji je intelektualnu i moralnu superiornost dokazao u Hagu
Kakvu ''moralnu superiornost''? Čovek je slao ''dobrovoljce'' u JNA, a danas priča sve najcrnje o visokim odicirama JNA (Vasiljeviću, Šljivančaninu, Paniću, Mrkšiću, Perišiću...)! Kao da nije znato tada za koga oni rade? Ne može se govoriti o nikakvoj ''intelektualnoj'' superiornosti. Jedino o načitanosti. Što i nije teško, jer su sa druge strane bili ljudi na nivou naših gimnazijalaca. Umesto da je '91. pomogao rušenje titokomunizma, svo vreme je držao leđa Miloševiću, zaboravljajući da ga je ovaj hapsio. Zaboravio i dobro naplatio.
Koja je ovo sprdnja postala... mada, uvek je i bila.
Šta očekivati o Šešelja koji je prodao pobedu na ''izborima'' 1997.!
Na sreću Srba ovo će se odraziti i na tzv. parlamentarne izbore. Kada srs i dss ostanu ne pređu cenzus mnoge stvari će biti jasnije!
Preporuke:
11
86
34
petak, 06 april 2012 14:59
siniša
Treba ipak znati da Šešelj razmišlja na jednm višem nivou od prosečnog čitaoca i komentatora.
SRS nema finansijskih mogućnosti za nikakvu kampanju, ni predsedničku ni parlamentarnu.
Drugo, podele funkcija uvek unose, ako ne nemir, ono zebnju. Isticanje nekog drugog kandidata, bio on Todorović, Martinović, Krasić ili bilo ko drugi od zaslužnih starih kadrova neće doneti predsedničko mesto radikalima, a neće kandidat biti ni potrošen ni žrtvovan. Radikali su jako puno uložili i to dvadeset godina su ulagali da od Nikolića naprave pitu, pardon predsednika i nisu uspeli. Niko, ni Đoković, ni Mesi, pa ni radikali ne pogađaju uvek trice.
Kandidatura Jadranke čuva jedinstvo stranke, štedi novac, nije potrebna nikakva kampanja, glasanje za nju će biti simbolično, a radikali mogu da svoju ulogu vide u Skupštini i radikalski glasači će imati priliku da glasaju za SRS za skupštinu. Njihovih sigurnih 20 % će uticati na formiranje vlasti.
Predsednički kandidat dobija milion evra.
Preporuke:
81
14
35
petak, 06 april 2012 15:00
---
Uloga predsednika republike treba da bude protokolarna, medjutim Tadic ju je zloupotrebio i izopacio do krajnjih granica i narod je poistovetio funkciju predsednika sa Tadicem i njegovim ponasanjem. Cemu toliko razocaranje, najvaznije je dobiti skupstinisku vecinu za forimranje Srpske vlade. Predsednik sluzi samo da se slika, vlada vlada. U EUropskoj Srbiji je do sad bilo obrnuto Tadic vlada a vlada se slika, to mora da se menja.
SRS, DSS, Dveri i Nasi za spas Srbije !
Preporuke:
79
5
36
petak, 06 april 2012 15:00
Svetislav Kostić
U komentarima preovlađuje muški šovinizam i ženska zavist. Dokaz više da je društvo u Srbiji politički nedozrelo i sa kompasom u glavama uspjereno ka jednom polu, onom jaćem? Ali samo naizgled. A sada gatajte za poentom i porukom između redaka.
Preporuke:
13
23
37
petak, 06 april 2012 15:02
A L Mollari
Auu koja povika! Otkud tolika navala komentara, na ovu vest, i to uglavnom negativnih? Što je loše da Jadranka bude kandidat SRS za predsednika? Meni se čini da je ideja ODLIČNA, pravi salto mortale, gol u rašlje, pa makar koliko god negativnih glasova pokupio na ovom mestu. To je jedna namučena žena, jedna žena od integriteta, jedna osoba koja je prava Srpkinja, majka, pa čak mi se čini pozitivnim i to što je do sada bila apolitična. Jedna posvećena majka hrabrost, majka tri sina velikog srpskog sina Vojislava! Jedan simbol, jedan stožer, barjak visoko uzdignut nad svima, poziv na ujedinjenje, protiv bele i žute kuge, protiv prodaje vere za večeru, protiv trulih kompromisa, dakle protiv svega što smo do sada imali prilike da svedočimo na srpskoj političkoj sceni u poslednjih tridesetak godina patnje i osipanja. Ja na Jadranku Šešelj gledam kao na poziv na srpsku sabornost pod nadstraničkim principom srpske majke-mučenice, i ONA IMA MOJ GLAS! A nikad nisam bio za Radikale!
Preporuke:
83
12
38
petak, 06 april 2012 15:10
@Uskokovic Sasa
Sta god zamerali toj stranci sa njima ste barem uvek bili nacisto, bili su beskompromisni borci za srpske nacionalne interese.
Ne vidim sta se to promenilo kandidovanjem gospodje Seselj u beskompromisnoj borbi za srpske nacionalne interese ?
Pa zar ima veceg borca od nje, borila se protiv strasnih petokolonaskih azdaja i pobedila, ocuvala porodicu u najtezim vremenima, borila se protiv opake bolesti i pobedila, naj posteniji kandidat od kada se odrzavaju izbori za predsednika.
Funkcija predsednika treba da bude protokolarna, a ne carski tron kakvom joj je Tadic napravio, to je poruka Vojislava Seselja, i taj stav je vec vise puta iznosio.
Sad sto je narod poistovetio predsednicku funkciju sa tadicevim poansanjem to je drugi problem.
Naj vazniji je cilj napraviti srpsku vladu (SRS, DSS, Dveri), da konacno Srbija zavlada u Srbiji.
Partija - to sam ja.
Nije ništa novo da je SRS praktično privatna stranka Vojislava Šešelja koji se okružuje poslušnima a ne jakim ljudima, ali od ozbiljne stranke praviti ovakvu sprdačinu je nešto neverovatno! Jadranka Šešelj nije ni političar, kandidovao je svoju domaćicu za predsednika države!!! Dokle verni glasači treba da trpe kontraproduktivnu samovolju ovog čoveka, razbijanje kredibiliteta i izrugivanje?
Partija - to sam ja.
Nije ništa novo da je SRS praktično privatna stranka Vojislava Šešelja koji se okružuje poslušnima a ne jakim ljudima, ali od ozbiljne stranke praviti ovakvu sprdačinu je nešto neverovatno! Jadranka Šešelj nije ni političar, kandidovao je svoju domaćicu za predsednika države!!! Dokle verni glasači treba da trpe kontraproduktivnu samovolju ovog čoveka, razbijanje kredibiliteta i izrugivanje?
Sramota me je ovog cirkusa. Odista.
Preporuke:
14
29
41
petak, 06 april 2012 15:15
*
Čitam i čudu se čudim. Čudim se kako se ljudi lako pokolebaju i odmah počnu da paniče i razmišljaju, za koga bi glasali ili ne, iz SRS-ke. Ovo kolebanje nemogu da razumijem ukoliko se radi i govori o ljudima koji su pripadnici jedne te iste političke ideologije, u ovom slučaju SRS. Sudeći po ovome kolebanju, pojedini članovi SRS nisu u stranci zbog programa SRS nego zbog pojedinih ljudi, koji su članovi SRS, pa bi ovi pokolebani dali svoj glas svom sinpatizeru, a ne programu SRS. Program SRS, je izvarenedan i taj program SRS treba da bude krov na glavom svakoga člana i simpatizera SRS, a kad bi se desilo da SRS osvoji Vlast u Srbiji, onda program SRS treba da bude krov nad glavom Srbije i cijele Srpske nacije.
Preporuke:
29
8
42
petak, 06 april 2012 15:19
Milić Petar Kecman
Ej političari... Pa šta nam to radite?
Preporuke:
14
9
43
petak, 06 april 2012 15:29
Dimitrije sine Mitre
Interesantno je da se Šešeljeva odluka o njihovom kandidatu, iako su predhodno najavili drugog kandidata, pojavila tek NAKON ŠTO JE KOŠTUNICA OBJAVIO SVOJU KANDIDATURU.
Činjenica je da je definitni raskol u SRS nastao nakon što je Šešelj podržao kandidaturu Koštunice za premijera iako je SRS imao više mandata, jer nije vjerovao Nikoliću- što smo saznali na suđenju.
Mislim da je Šešelj predpostavio da će SRS glasovi sada da se sliju ka Koštunici, što bi bila mnogo manje vjerovatno da je dr. Martinović ostao kandidat, bez zvanične podrške.
Ako bude drugog kruga i Koštunica bude u drugom krugu nemam sumnje da će podrška biti i javna.
Preporuke:
32
8
44
petak, 06 april 2012 15:31
Dragan
Ako ovo misle ozbiljno, onda je to jako pogrešno. A ako iza ovoga stojineka smišljena namera, onda uredu, al ne mogu nikako da dokućim koja bi to mogla biti namera iz ovakvog poteza? Zbunjujuće je jer je Šešelj vrlo inteligentan čovek, a ovo izgleda kao neinteligentan potez.
Preporuke:
15
9
45
petak, 06 april 2012 15:32
Sado Marksista
Šešelj je izgubio kompas,postao je iracionalan,9 godina robije su mu potpuno pomutili razum,on jednostavno nema dodir sa realnošću,ovim potezom on najverovatnije šalje,SRS ispod cenzusa.Šešelj je ovime pokazao da je SRS njegovo privatno vlasništvo i da posle njega ova stranka nesme da postoji,po principu ja sam te stvorio ja ću i da te ubijem.Još od vremena,Šećerovskog,ovo je najsmešnija kandidatura,kandidovati,svoju ženu,domaćicu,bez bilo kakvog iskustva u politici,to je potpuno suludo.Iako nikada nisam glasao za SRS kao ni za njihov derivat,SNS,ipak sada razumem donekle,Nikolića on sa Šešeljom nikada ne bi došao na vlast što na kraju krajeva i jeste cilj svake stranke.Očigledno da je Todorović sklonjen,jel se nije slagao sa takvom idejom,nema za čim da žali jel neće preći cenzus.Ovo me je samo učvrstilo u uverenju da treba podržati,Različak,jel to je jedina normalna nacionalna opcija.Interesuje me šta Đorđe i Slobodan,imaju da kažu,pogodom ove ali i ostalih kandidatura.
Preporuke:
15
16
46
petak, 06 april 2012 15:35
...
Postenijeg kandidata Srbija nikad nije imala, a vi malovernici, samo pokazujte kavi ste vi to "rodoljubi i nacionalisti" , sram da vas bude.
Ne pada sneg da prekrije breg vec da zveri pokazu tragove svoje, a vecina komentatora je pokazala upravo svoje.
Smrt EU i NATO paktu, sloboda Srbiji !
Preporuke:
30
7
47
petak, 06 april 2012 15:38
Andro Lutak
Ovaj potez može da nekima izgleda kao besmislen, međutim ako dr Vojislav Šešelj ovog meseca bude pušten iz zatvora zbog zaista teškog zdravstvenog stanja, a što je vrlo moguće, onda će ovaj potez SRS biti izuzetno dobitnički, i gospođa Šešelj u tom slučaju ima jako dobre šanse da uđe u drugi krug predsedničkih izbora.
P.S. Ne zaboravite na glasove žena.
Preporuke:
33
7
48
petak, 06 april 2012 15:40
Triba
Sjajan potez! Odlican nacin da se pokaze jasan vrednosni stav prema ostalim kandidatima. Takvi su da na njih Seselj komotno moze da posalje i svoju zenu - obicnu zenu, majku, domacicu, licnost bez ikakve politicke ambicije. Uzece Jadranka mnogo glasova....
A ovi sto toboze izrazavaju svoje razocarenje i rezignaciju Seseljevom odlukom izgleda bas imaju nerealno visoko misljenje o Jadrankinoj politickoj konkurenciji!
Preporuke:
30
8
49
petak, 06 april 2012 15:40
Rab
E to se zove prava liskrena jubav. Ja mislim da nema Jadranke da Sheki odavno ne bi bio ziv, ona mu izgleda daje snagu jer bi svakog coveka slomilo cimanje koje je prirdjeno Shekiju u Hagu, pa mozda cak i neki pokusaji da bude uklonjen sa ovog sveta, sve je on to izdrzao i i dalje izdrzava ja mislim zahvaljujuci ogromnoj ljubavi njih dvoje.
Meni je drago da je Sheki ovom naredbom pokazao voju nezniju stranu i da je veliki emotivac to jest obican covek kao i svi mi.
Preporuke:
31
6
50
petak, 06 april 2012 15:42
zakeralo
Opa, bato - opet moze da se zaokruzi Seselj na izborima!
A komentar na komentare - bez komentara ; Partija se vidim uhodala.
Bice veselo...
Preporuke:
30
3
51
petak, 06 april 2012 15:43
@Dragan
Strljenja Dragane, Seselj je dokazao i pokazao da uvek i u svakoj situaciji cak i po cenu svog zivota radi u interesu Srbije i srpskog naroda. Tako i ovaj potez, cak i ako ga vecina ne razume.
Vidite koliko je malo potrebno da se pojedini pokolebaju i izgube veru.
Preispitajte se da li vi zastupate pojedince ili program/ideologiju SRS ? Ja zastupam ideologiju i podrzacu svakog kandidata koji stoji iza te ideologije.
Preporuke:
27
4
52
petak, 06 april 2012 15:45
Kokolo
,,DimItrije"
sine Mitre, izvinte, samo mi se nameće! Naravno da je pokazao ,,moralnu" superirnost! I naravno da jednog Vasiljevića i treba napadati iz svih oružja,šta je tu sporno. Šešeljevi dobrovočci su bili upravo to što im i ime kaže a generali su davali zakletvu pa je onda gazili i još i druge blatili da sebe izvuku. A on se NE IZVLAČI, zna on da je već osuđen, a ipak se ne predaje, ne posustaje, i govori istinu. Pri tome, da se pogrešno ne razumemo, nisam ni radikal niti njihov glasač, jednostavno mi sva ta priča nije bila jasna. Možda je kako neki kažu ,,autokrata", možda je ,,izgubio kompas", mođda se šegači sa svima ovamo, jer zna da svakako neće pobediti, možda svojim stranačkim kolegama kazuje da je od svih ipak bolja njegova žena. Nije važno, ja mu skidam kapu za ponašanje u HAgu.
Preporuke:
33
4
53
petak, 06 april 2012 15:47
goran sydney
vrlo verovatno seselj preliva glasove patriotskih biraca ka kostunici. procena da kostunica na predsednickim izborima za patriotske glasace predstavlja jedini logican izbor u ovom momentu, ima itekako smisla. ako je to u pitanju onda kapa dole za seselja.
Preporuke:
29
8
54
petak, 06 april 2012 15:48
Šilja iz Patkovgrada
Hm.... Hm....Da nije ovo možda..ipak...ko će mu ga znati... neka vrsta Šešeljeve propusnice za izlazak iz zatvora...?
Preporuke:
19
14
55
petak, 06 april 2012 16:09
Uskokovic Sasa
@Uskokovic Sasa
Licno gajem velike simpatije prema Jadranki Seselj. Smatram da se izuzetno hrabro nosila sa teskom sudbinom koja ju je zadesila. Siguran sam da je iskreni patriota, ali ona nema politicku tezinu. Nikada se direktno nije bavila politikom, niti je bila drustveno angazovana. Martinovic je vec osetio sta je politika, tv dueli, itd... Martinovic je i buducnost stranke, Jadranka sigurno nije. Siguran sam da niko od nas ne moze da zamisli Jadranku Seselj u nekom tv duelu. Druga stvar, mnogo vaznija po mom misljenju, je to sto su vec kandidovali Martinovica a onda promenili odluku. Ispali su strasno neozbiljni. Todorovic se vec javno usprotivio ovoj odluci, moguce je da ova odluka dovede do mnogo ozbiljnijih lomova u stranci. Mozda igraju na kartu da kandidovanjem zene privuku zenske glasove, ali po mom misljenju to je losa racunica.
Preporuke:
19
13
56
petak, 06 april 2012 16:14
@@
Nagradno pitanje :Nađite mrlju ovoj ženi ?
Preporuke:
37
7
57
petak, 06 april 2012 16:14
ionako nije važno
Pomalo je neukusno, posle Mire Marković, Danice Drašković, Ružice Đinđić ...
Zar nedavno nije negde objavljeno da je gđa Šešelj obolela od raka ...?
Preporuke:
18
18
58
petak, 06 april 2012 16:21
Agent
Jedino ako nije želja da se u sučeljavanju predsedničkih kandidata pojavi neko ko umesto Šešelja može da stane pred Nikolića da ga pogleda u oči i da ga pita "Kume šta uradi to?".
Preporuke:
37
5
59
petak, 06 april 2012 16:29
Ultravisitor
Posto vam ne valja gdja Jadranka, verna zena, odgovorna majka i supruga, vi glasajte za Borisa. On vam je dobar i njega zasluzujete. Srbija mi se nedvosmisleno GADI!
Preporuke:
170
13
60
petak, 06 april 2012 16:31
srba
Svaka cast gospodji Seselj, ali mislim da je ovo greska Radikalne stranke pocinju da lice na Koreju umro otac nasledio ga sin, ovde muz u zatvoru nasledila supruga. MONARHISTICKI nema sta.
Preporuke:
13
38
61
petak, 06 april 2012 16:33
HAHA
Pa ovi radikali su smešni ko vic,prepodne kritikuju vlast,poslepodne rade za vlast,pazi od toliko dobrih kadrova oni nominovali Jadranku Šešelj?! pa oni rade za vlast.
Preporuke:
13
42
62
petak, 06 april 2012 16:53
Pera
Ne znam šta da kažem, ništa mi nije jasno...
Preporuke:
19
6
63
petak, 06 april 2012 16:59
A L Mollari
@Ultravisitor: Ako se pitaš ko ti je dao ovaj jedan negativan glas, da znaš da sam to bio JA! I to zato što ti Srbija, mati naša mučena, "gadi". E, pa, iako se slažem sa svime što si rekao pre poslednje rečenice, poručujem ti da ideš u B92, pa se tako, zajedno sa njihovim čitaocima i gledaocima "ogađeni" latinično se "gadite" po ceo dan i noć, a Srbiju da mi NE DIRAŠ!!!
Preporuke:
22
13
64
petak, 06 april 2012 16:59
Zoran Đorđević
Ovo je verovatno tačno:
goran sydney vrlo verovatno seselj preliva glasove patriotskih biraca ka kostunici. procena da kostunica na predsednickim izborima za patriotske glasace predstavlja jedini logican izbor u ovom momentu, ima itekako smisla. ako je to u pitanju onda kapa dole za seselja.
Dobro smišljen taktički potez. Ne bi imalo smisla da radikali nemaju kandidata, pa su isturili nekoga za koga niko neće da glasa.
Preporuke:
21
9
65
petak, 06 april 2012 17:04
Aca
Dragi prijatelji, dragi Srbi,
nije vreme za kritiku kandidature Jadranke Šešelj. Ona je tu. Bilo koji kandidat SRS na predsedničkim izborima osim Vojislava Šešelja lično, bio to Todorović, Martinović ili Jadranka Šešelj, ima minimalne izglede da dobije na tim izborima. U šahovskoj igri vučemo dobre, manje dobre i loše poteze, ali se računa samo rezultat. U tom kontekstu treba posmatrati i ovu kandidaturu. To je dobar potez. Jadranka Šešelj će se pojavljivati u predizbornoj kampanji kao jedina žena, simpatična, vredna i požrtvovana. Narod će imati simpatija za nju, ne kao za predsedničkog kandidata, već kao kandidata SRS sa čijom se teškom sudbinom saučestvuje. A tu su i drugi listići - parlamentarni, lokalni. Ona treba da privuče glasače da i tamo zaokružuju SRS. Naravno, ne mene i druge koji uvek glasaju za radikale, već one neodlučne, kojih je mnogo. Srbija je u opasnosti. Moramo izaći na izbore SVI, pa glasali ko kako hoće, za SRS, DSS ili Dveri.
Preporuke:
41
5
66
petak, 06 april 2012 17:30
Šćepan
Bravo Vojo majstore!
Šešelj je stvarno doktor za lezileboviće na vlasti. Šešelj zna da Jadranka ne može da pobedi. Zato će pred glasanje pozvati radikale da glas za predsednika daju Koštunici. Tako da je pobeda patriota blizu. Jadranka može da bude ministar kulture ili vojske. Red je da se Šešelji pojave na pozornici. Napred Jadranka, uradi sve za sebe u predizbornoj kampanji, a onda odluči sa Vojom, prepusti i pozovi da vaši glasači zaokruže Koštunicu. Tako ćete pobediti. Tadić i Evropa se tresu. Napred DSS i SRS. Dveri će se priključiti, mogu i oni da pozovu člansvo da daju glas Koštunici. Sanjam li?....
Preporuke:
44
4
67
petak, 06 april 2012 17:36
Turas
Martinovića sam smatrao postojanijim čovekom Ako ne može da izdrži "nekakve"pritiske neka da ostavku .Ovako se približava sa svojim stavovima T.Nikoliću.
Preporuke:
19
14
68
petak, 06 april 2012 17:37
...
Izbor nikad jasniji, sa jedne strane imate kompromitovane, prljave, korumpirane, sluge, izdajnike, moralne nule ... sa druge strane imate jednu poštenu, čistu, hrabru, jaku ženu koja nikada neće izdati svoju zemlju svog supruga.
Pa vi izaberite po savesti.
Preporuke:
47
3
69
petak, 06 april 2012 17:43
Agent
@Aca ima dosta smisla ovo što ste napisali mada su taj potez mogli da povuku ranije. Nije nenormalno da vam kandidat bude žena koja je oličelje ideala majke i supruge koja hrabro podnosi tešku sudbinu svoje porodice i svog naroda i koja deli ideale svog supruga i stranke. Ali moglo je to i ranije da se predstavi kako bi svima bilo jasno šta SRS želi da poruči biračima a ne ovako u minut do dvanaest pa da unesu totalnu zabunu što ostavlja puno prostora za nagađanje. Istovremeno se daje prilika zlonamernima za raznorazne cinične komentare i podsmeh.
Mislim da g. Šešelj nije hteo da "prepusti" predsedničke glasove g. Koštunici. Da je to hteo mogao je da kandiduje najnepoznatijeg člana radikalne stranke pa da postigne isti efekat a da izbegne da meša porodicu u predsedničku kampanju.
Preporuke:
19
6
70
petak, 06 april 2012 18:13
Ultravisitor
Mollari, pogledajte se u ogledalo. Isti ste Boris Tadic kojih pise cirilicu i visoko podignuto drzi tri prsta pozdravom nacista kojem ga je kao i celu Srbiju nauci Srbin knjizevnik Vuk Draskovic. Srbija je mucenica jer je izabrala stranu Borisa Tadica i njegove koalicije.cVuka Draskovica. Svrgla je demokratski izabranog predsednika i isporucila sudovima okupatora narodne heroje koji su se borili za njeno dobro i istinu. A sto se tice moje latinice, bez obzira sto je srpsko pismo i sto imam pravo da je pisem, ja je pisem i zbog toga sto imam tehnicki problem. Vas minus i takvih kao vi je meni plus.
Preporuke:
22
6
71
petak, 06 april 2012 18:20
Ultravisitor
A u tvoju Srbiju mojim recima koliko vidim dirnuse sa stotinjak pluseva jos neki. Verovatno se radi o hrvatima i radikalima.
Preporuke:
10
14
72
petak, 06 april 2012 18:54
Jela Jovanović
Bravo Jadranka stani im na crtu i pokaži da u Srbiji ima Srpkinja.
Preporuke:
35
9
73
petak, 06 april 2012 19:01
Srbenda
Ovo je znak da je Seselj prolupao i da ce biti zadnji koji ce staviti lopatu na svoju partiju. "Slucaj Martinovic" pokazuje sta radi Seselj i zasto je Nikolic morao da ode. Todorovicu,moz li izdrzati ovo ponizenje?
Preporuke:
14
28
74
petak, 06 april 2012 19:13
@Srbenda
Da nisu prijatelju tom tvom Nikolicu pomogli par Kofera iz EU da donese "odluku".
Zbog takvih mislilaca kao sto si ti vlast i sme da raspise izbore.
Preporuke:
25
6
75
petak, 06 april 2012 19:41
Srbenda
Toma nije idealan ali ovog puta svi mi Srbi hocemo predsednika iz Sumadije.
Napred braco!
Preporuke:
7
35
76
petak, 06 april 2012 19:46
Ana
Bog je sa Srbima podario nam je Jadranku cistu dusu.
Preporuke:
23
9
77
petak, 06 april 2012 20:48
Anta
Mislim da je siniša sve lepo objasnio... U Srbiji ima oko 400-500 000 onih koji iz ideoloskih razloga podrzavaju SRS... dakle ne radi se o licnostima, vec o ideologiji srpskog nacionalizm koju najdoslednije zastupa V Seselj... tako da kandid nije presudan, vec ideolosko opredeljenje... Smatram da je Martinovic vredan politicar, na zalost i ne dovoljno poznat siroj populaciji,tako da bi bilo steta potrositi ga na ovim izborima...U principu Martinovic ne bi dobio vise od Jadranke u konacnom zbiru...
Ovde je bilo dosta negativnih komentara, ali ti komentari su od onih koji i nisu stalni glasaci SRS-a... I za kraj... objektivno ipak je Jadranka u svakom slucaju bolje resenje no Nikolic, Tadic, Stankovic, Kostunica...
Preporuke:
24
6
78
petak, 06 april 2012 20:52
Ent
Cenim Šešelja kao velikom patriotu, ali eto zbog nepromišljenih poteza u prošlosti kad su ga napustili Nikolić i Vučić, i sadanjosti sa predlogom supruge za predsednika Srbije, koja je marginalna ličnost, pretvorio je Radikalnu stranku u kombi stranku. Tuga. Divim se njegovim saradnicima kada mogu da trpe tolika poniženja od njegove samovolje. Ode i poslednja nada da može nešto da se promeni na političkoj sceni Srbije.
Preporuke:
13
19
79
petak, 06 april 2012 21:44
A L Mollari
@Ultravisitor: E moj ti, samo ti otidi sa ovih stranica da se gadiš Srbije na nekom drugom mestu, i ne vraćaj se, a prosipaj koještarije nekom ko hoće da te čita. Tehničke probleme i "gadljivost na Srbiju" rešavaj na drugom mestu, kad si već gadljiv na sopstvenu zemlju i njen narod kakav god da jeste. A ako ti se ja činim kao neko ko voli Tadića, onda mora da ti fali nešto.
Preporuke:
8
10
80
petak, 06 april 2012 22:00
Rin o-o to
Mnogi vidim potcenjuju V. Šešelja. Ako misle i očekuju da Šešelj nastupa po stereotipima i očekivanim predubeđenjima pojedinaca onda je to hendikep za politiku onih koji očekuju. V. Šešelj je neočekivan i zato je tog ranga. U našim realnim životima prosto nedostaje poštenje. Rekli bi, ima ga u tragovima ili ga ima mnogo ali je u tom istom životu suspendovano trnzicionom špekulativnom agresijom manipulanata. Na drugoj strani, „pameti“ je koliko god hoćete ali s abortiranom moralnom komponentom. Šta Srbi hoće? Nije sramota ne znati, sramota je ostati u neznanju i nepoštenju. Jer, kome je do morala u politici neka ide...
Preporuke:
19
3
81
petak, 06 april 2012 22:04
ssss
Izgleda da niko u Srbiji ne voli da stavi pametnije od sebe na veći položaj.Šteta za SRS.Pored Martinovića,Krasića..Nisam njihov simpatizer ali ih smatram patriotskom strankom koja je sama sebi jamu iskopala...........
Preporuke:
13
8
82
petak, 06 april 2012 22:06
Peter RV
Potpuno pogresna odluka koja ce se skupo platit na izborima. SRS ce bit optuzen (ubjedljivo), da je jedna privatna stranka Seseljeva.
Aleksandar Martinovic je bio idealni kandidat.
Preporuke:
11
13
83
petak, 06 april 2012 22:22
Slavomir Srpski
Ne bih se slozio da je ovo pogresna odluka, vec pametna odluka da se formalno kandiduje jedan politicki autsajder. U stvari, odlukom da se ne odabiru oni radikali koji imaju mnogo vecu spremnost i politicko iskustvo i strucnost, daje se znak biracima da se glasovi usredsrede nekom drugom iz druge opozicione stranke.
Ovom odlukom Seselj u stvari poziva radikale da svoj glas svi usmere na Vojislava Kostunicu, najistaknutijeg politicara opozicije u Srbiji, i koji je vec jednom srusio Milosevicev, pa sada bi mogao da rusi i Tadicev rezim.
Da je Seselj izabrao nekog dostojnijeg (po politickom iskustvu i znanju) kandidata, onda bi to oduzelo glasvove jedinom valjanom politicaru opozicije: Kotunici.
Stoga je potrebno da citava opozicija u Srbiji se zahvali ovakvoj odluci Seselja, kojim on podrzava Kostunicu kao lidera i kandidata za predsednika.
Preporuke:
12
8
84
petak, 06 april 2012 22:28
saša r.
Al se ovde digla prašina!:)
Ova odluka Šešelja u prvi mah delovala mi je sumanuto. Međutim, kad je žensko u pitanju, nikad se ne zna šta nosi novi dan. Potez jeste riskantan i na ivici žileta, ali s druge strane Jadranka deluje vrlo stabilno i otresito, takva žena zna šta hoće, ipak je ona Vojina škola. Ne bih je podcenjivao, ali mnogo toga zavisi od iskrene podrške u vrhu stranke. Ako ne bude bilo većih potresa u SRS, mogla bi prilično da pomrsi konce mnogim kandidatima.
Preporuke:
18
7
85
petak, 06 april 2012 22:28
zoran mihailović
naj pametniji potez koji su mogli da povuku. svaka čast. a to što se vi bojite da nam predsednik bude žena...gospodo to je vaš problem. koliko vidim neki su protiv zato što je ona šešeljeva žena. a razmislite koje funkcije imaju žene nekih ministara...a krkobabićev sin???????pa žena bivšeg ministra svilanovića......još jednom SVAKA ČAST na hrabrosti. i naravno ima moj glas.
Preporuke:
21
8
86
petak, 06 april 2012 22:44
Rin o-o to
Maestralan potez V. Šešelja. Vidim ovde ima i halucinacija koje, tumače njegovu odluku, koje su kao u korist drugih predsedničkih kandidata. Postoje već dugo, decenijama, ovde „političke domaćice“. Al' kad treba „domaćica u politici“ (u odsustvu domaćina koji je na „službenom putu“) mnogima zuji u ušima i počinje da se priviđa. Šešelj je majstor igre, prvoligaški igrač i to mnogi zaboravljaju! A šta će biti epilog ovakve njegove odluke videćemo. Želim dobro zdravlje njemu i njegovoj junačkoj porodici.
Preporuke:
16
4
87
petak, 06 april 2012 22:53
vlks
Radikalski procenti idu Koštunici na ovim izborima. Vidim da neki insistiraju na odanosti glasačkog tela radikala. Isto tako su i onih 30 procenata bili odani radikalima, pa su otišli Tomi. Ovim potezom se SRS unapred predao na predsedničkim izborima, a bojim se da će im to skinuti i koji procenat na parlamentarnim. Kakvu kampanju će imati Jadranka? Koliko će obići mesta po Srbiji? Hoće li štampati plakate sa njenim likom? Žao mi radikala jer bi na ovim izborima sa DSS-om sigurno osvojili vlast da se nisu onomad raspali.
Preporuke:
11
4
88
petak, 06 april 2012 22:58
XXX
Ako je Šešelj u stanju da ovako rasturi sopstvenu stranku, šta bi tek uradio od Srbije?!
Preporuke:
12
19
89
petak, 06 april 2012 23:10
iz_Holandije
BRAVO, VOJO i BRAVO Scepane!
To je to dragi moji, zna VOJA sta radi( IAKO GA JE ONAJ DRUGI VOJA svojevremeno izigrao)sada ce dobiti sve glasove SRS...ma BRAVO!!!!!
Preporuke:
12
2
90
petak, 06 april 2012 23:34
Goran Maksimović
Ne mislim da je Šešelj ovim potezom namjeravao da osnaži Koštunicu u predsjedničkoj kampanji već mu je namjera da osnaži stranku. Jadranka Šešelj nema šanse da pobjedi ali siguran sam da će odnijeti više glasova nego bilo koji drugi kandidat iz redova SRS a time i navući više glasova na vodenicu stranke. To ne znači da je Martinović loš kandidat ali velika je težina imena Šešelj! Ne bi me čak čudilo da je odigrao i taktički potez u cilju otkidanja jednog djela glasača Nikoliću (koji je samo druga strana medalje DS-a) što odgovara Tadiću i DS-u a zauzvrat, hm, ko zna... Ono u šta sam svakako siguran je da je ovaj potez povučen u cilju jačanja SRS.
Preporuke:
13
4
91
petak, 06 april 2012 23:42
Ružičasti panter
Sve primedbe upućene Jadranki Šešelj kao predsedničkom kandidatu svode se na tri:
1. Politički neiskusna
2. Supruga Vojislava Šešelja - dakle nepotizam
3. Problemi sa zdravljem
Što se tiče političkog iskustva - Koštunica je bio saradnik u naučnom institutu a Tadić nastavnik u srednjoj školi pre nego što su postali predsednici države.Od sadašnjih kandidata nijedan nema političko iskustvo ukoliko se pod tim podrazumeva donošenje državničkih odluka na nekoj odgovornoj državničkoj funkciji a ne mešetarenje po stranci i trčkaranje po stranim ambasadama.
Što se tiče činjenice da je supruga Vojislava Šešelja,i da se time predsedavanje ržavom petvara u porodičan biznis, ta primedba bi se mogla staviti bar polovini sadašnjih predsednika i onih koji su to bili u bliskoj prošlosti. Samo kad se radi o strancima onda mi sa udivljenjem govorimo o političkim "dinastijama" - Kenedijevi, Bušovi, Klintonovi,uskoro Sarkozijevi... O Aziji da ne govorim.
Preporuke:
15
3
92
petak, 06 april 2012 23:46
Ružičasti panter
2.
Konačno, što se tiče zdravstvenih problema neću pominjati domaće političare ali setimo se da su i Pompidu i Miteran započeli svoje predsedničke mandate pod teškim antikancer terapijama.
Ukratko, ja dajem svoj glas Jadranki Šešelj, toj hrabroj i časnoj ženi.
Preporuke:
19
3
93
petak, 06 april 2012 23:50
Goran Maksimović
I tek što sam postavio svoj komentar pročitam na drugoj vijesti ovu izjavu koja potkrepljuje moje razmišljanje:
"Odlazeći u Hag, moj suprug, Vojislav Šešelj, Srpsku radikalnu stranku i ideju ponosne Srbije, koja se nikome ne udvara i brani svakog coveka, ostavio je Tomislavu Nikoliću, koji je tu ideju izdao, a stranku odlučio da uništi. Izdali su sve, ostala je samo Srbija da je izdaju i ja hoću protiv toga da se borim"
Jenim udarcem dvije muhe - iz desnog biračkog korpusa izvući što više glasova za SRS i ujedno oslabiti Tadića broj 2 tj. Tomu Nikolića.
Preporuke:
17
2
94
petak, 06 april 2012 23:56
Miloš Kikić
Svima onima koji ovu kandidaturu vide kao Šešeljevo usmeravanje glasova njegovih pristalica prema Koštunici postavio bih jednostavno pitanje. Zbog čega ovako šifrovana poruka umesto jasno i glasno izrečene konstatacije da radikali neće imati svoga kandidata nego treba da glasaju za Koštunicu? I šta bi sa kandidaturom Martinovića? Pokušavate da se utešite a svesni ste i sami šta će ovo značiti za vašu stranku.
Preporuke:
11
14
95
petak, 06 april 2012 23:58
Ultravisitor
Dolazicu jer mi ne mozes zabraniti, ali komentarisati necu. To ce ti biti kazna.
Preporuke:
6
0
96
subota, 07 april 2012 00:10
Rin o-o to
Ma Srbi, većinom, jednom mora da reše bizarnu nedoumicu odgovorom na ovo anketno pitanje, Dali ste za:
A) poštenog koji „ne zna sve“ , ili za
B) nepoštenog koji „zna sve“?...
Preporuke:
7
1
97
subota, 07 april 2012 00:12
Ultravisitor
U vezi cirilice, lepo je znati da ima ljudi koji cene cirilicu ali ponasanje pojedinih u vezi cirilice je apsurdno. Verovatno su je naucili kucajuci na tastaturi jer za toko nesto ti je dovoljno da imas latinicnu tastaturu da ne bi pogresio slovo. Neka, istrajnost se isplati. Zbog njihove prevelike ljubavi prema cirilici i Srbiji kolaboracionisticki rezim uziva sve vecu popularnost jer njihovim primitivnim zamerkama i sovinistickim porivima moze da parira jedan Ceda koji im je i nivo samo na drugom kraju. Glodju se kao psi oko kostiju. Srbiju volim kao covek koji voli slobodu. Srbiju koja je izabrala okove ne cenim. Zasto bih je cenio? Moj ideal nije Srbija nego sloboda. Srbija je bila metafora slobode, ali vec odavno to nije nego vise ima veze sa ludoscu. Srecni vam izbori i ugodna vam cirilica.
Preporuke:
2
0
98
subota, 07 april 2012 00:16
Rin o-o to
Šešelj maestralno otvara jedno bazično i egzistencijalno pitanje. Šešelj nije monarh koji nepotistički podmeće svoju suprugu radi kontinuiteta bizarne despotije. Šešelj provocira, pita, nervira! Šešelj, utamničen 9 godina, deluje antidepresivno i iz tamnice pita svoj narod? Karleuša, da je kandidat, a biće, Šešelj maestralno prepoznaje i prekognitivno, shodno današnjoj dimenziji svesti ovdašnje ispodprosečnosti prosto vizionarski pita ovaj narod? Neki Srbi ovde brinu o sudbini SRS i kadrovskim pitanjima? Niti sam njihov član niti imam nameru da budem. Politika nije stranka. Politika je opismenjenost pojedinaca jednog naroda koji prepoznaje laž, antiživotnost i antidržavnost kada mu se propagnandnom represijom nudi kao „tehno tam-tam“. Šešelj pita, anketira. Šešelj istovremeno i sudi. Otima alibi onima koji će sutra da se pravdaju da su prevareni. Šešelj danas daje šansu! Dali će biti sledeće? On se nekocka. On nadmoćno pita!
Preporuke:
9
2
99
subota, 07 april 2012 00:38
Marko Darković
Želeo sam da glasam za Martinovića ali vidim da je Šešelj privatizovao stranku. Koštunica ima moj glas.
Preporuke:
4
7
100
subota, 07 april 2012 01:11
Slavomir Srpski, @M.Kikic
" Zbog čega ovako šifrovana poruka.."
Pa zato sto je potrebno postovati i glasace za radikale, u situaciji kada sve stranke isticu SVOG kandidata. Seselj ovim postuje sopstvene glasace, i nudi sosptvenu suprugu (umesto da zrtvuje neku istaknutu politicku licnost u SRS), dakle nudi licnu zrtvu, kao onu kada je otisao u Hag da brani Srbiju. To je svakako pohvala i veliko postovanje prema Seselju. "Sifrovanje" je ocigledno, pa i sami radikalski glasaci shvataju da im je poruceno (dostojanstveno) da glas za predsednika daju najznacajnijom kandidatu za sveukupnu opoziciju: njegovom imenjaku Kostunici.
I sta je tu cudno, ukoliko ovako dostojno upakovana formula je izraz jedne licne zrtve za racun generalnih zajednickih interesa: pobede nad Tadicem inad Nikolicem zajedno. To je zelja i cilj svakog srpskog rodoljuba danas, pa zato i moje najvece hvala Seselju i radikalima.
Preporuke:
5
2
101
subota, 07 april 2012 01:47
pinokio
Ovo je odlican potez.Svi koji postujete Seselja sada imate priliku glasati za njega.On i njegova zena su jedno bice iz dva dela.Tko je god mislio da nas samo Seselj moze izvuci iz beznaddja dobio je priliku da glasa za njega.Nemojte biti slepi pored ociju,i ne lupajte praznu slamu i isprazne floskule.
Preporuke:
7
3
102
subota, 07 april 2012 03:49
The Jack
Za i protiv, protiv i za!?!?
Bzzzz ... evo vremeplov radi i vraca nas na sudjenje Sokratu koji zbori: Vrli moji Atenjani ja necu drugo misliti, niti govoriti, pa da mi je po stotine puta umreti!!!
Bzzzz .... danasnje vreme. Nagradno pitanje za velike pare. Navedite imena tuzilaca i sudija koji osudise Sokrata!!!
Preporuke:
7
0
103
subota, 07 april 2012 07:53
Krstimir
Vidim da "srbi", tek što je počela "kampanja", po ko zna koji put, zaboravljaju i na Srbiju i na narod, i počinju da "mudruju" ko je šta mislio. Odlično. Dok vam se država raspada i uništavaju tradicija, vera i kultura, a država samo što nije bankrotirala, "srbi" razmišljaju da li da glasaju za one koji jasno daju do znanja da će nastaviti sa takvim delima ili za patriotske snage. Odlično, po drugi put! Kako sejete, tako ćete i žnjati! Samo mudrujte.
Preporuke:
3
1
104
subota, 07 april 2012 08:36
Aleks
Ne znam zašto su se radikali odlučili za ovaj potez, ali do sada sam se mnogo puta uverio da Šešelj zna šta radi. Bilo je i ranije njegovih odluka koje su meni bile nelogične, ali nakon nekog vremena postalo bi jasno da je bio u pravu. Nije tačno da je došlo do dodatnog raskola u SRS-u, to znam iz pouzdanih izvora. Samo onaj ko ne prati rad i postojanje SRS i dr Šešelja može sumnjati u njegovu odluku i misliti da ih on donosi nepromišljeno. Uveren sam da će se vrlo brzo pokazati zašto je kandidatura Jadranke Šešelj bila dobra. Možda su procenili da će narod Jadranku poistovetiti sa dr Vojislavom, ili nisu hteli da dozvole da dođu u situaciju da Martinović izgubi od nevernog Tome. Pored toga, meni lično je jedino bitno da je kandidat SRS-a onaj koji ne izdaje ideologiju i program stranke, a naravno da kao predsednik države ne bi donosila sama odluke.
Preporuke:
8
3
105
subota, 07 april 2012 08:39
@Ružičasti panter
To je tačno, ali baš to se i jeste pokazalo kao loše. Zašto da ponavljamo greške?
Preporuke:
3
0
106
subota, 07 april 2012 10:54
A L Mollari
@Ultravisitor:
"Srbiju volim kao covek koji voli slobodu. Srbiju koja je izabrala okove ne cenim."
E tako priča Srbin! Konstruktivna kritika, ali u pozadini, uvek i najvažnije ljubav. Za to se zalažem uvek i na svakom mestu. Za "gađenje na Srbiju" skačem za oči, jer je to terminologija naših neprijatelja svih boja i oblika, i neprimerena je nekom ko se za svoju državu bori i u čiji Vaskrs veruje. Mislim da smo došli do konsenzusa, jer vidim da smo na istoj strani.
Praštaj, praštam.
Živela Srbija!
Preporuke:
6
2
107
subota, 07 april 2012 10:58
mare
Objasnjenje ovog Seseljevog poteza je vrlo jasno! Covek je u poslednjem trenutku saznao kakve planove zuti imaju za Martinovica i sa kim je sve Martinovic u kontaktu !!! I kraj price !!!!!!
Preporuke:
0
7
108
subota, 07 april 2012 13:52
alkar
svaki kandidat od drzave dobija 1 milijun eura(ako je ta informacija točna)onda je svakome jasno da je voja dobar domaćin,neda on pare već skrbi za svoju familiju.pare ,poltroni i slava-to voja cijeni vise od ičega,kakva srbija....
Preporuke:
0
8
109
subota, 07 april 2012 14:45
@@Ružičasti panter
Svi predsednički kandidati su bez ikakvog državničkog iskustva osim Koštunice koji je na funkciju predsednika došao- da ponovim - iz naučnog instituta. A biti naučni radnik i biti državnik su dve sasvim različite stvari.
Ostali kandidati su obični partijski aparatčici. Svi pripadaju partijama čiji programi se svode na gomilu šupljih fraza i ponavljanje do besvesti priče o "evropskom putu". Niko od njih nije dorastao situaciji u kojoj se Srbija nalazi.
U pravu ste da ne bi trebalo ponavljati greške koje smo činili do sada, ali kako? To bi značlo glasati za nekog državnika od formata, ali takvog nema na vidiku. Onda ću bar da glasam za neku osobu iz naroda - jer Jadranka Šešelj to jeste- stamenog i časnog patriotu.
Jedina žena od kandidata, a još Vojina supruga.
Ima moj glas. Dr Aleksandar Martinović je drugi na listi za parlament, odmah posle dr Šešelja.
Nažalost, i Srbija će se uskoro pridružiti SRS kao samo još jedna istorijska činjenica.
I SRS i DSS su mislile prvenstveno na sebe, bez ikakve želje za formiranjem patriotskog bloka, dok je DSS čak koketirao sa SNS-om. Dveri su jedine pružile ruku, ali niko ih nije slušao, jer su mali.
Ovako, imaćemo tri patriotska kandidata koji sami nemaju šanse protiv Nikolića i Tadića.
Dobra analiza, samo pogresan zakljucak, Kostunica ce pobediti u prvom krugu i izmace nam se ta "superiorna civilizacija", bas smo nagrebusili, taman da se ponemcimo, ali ne da neki djavo.
"superiorna evropska civilizacija", (pa nam jos izmache)
Eto, upravo se na danasnji dan, 6. april, secamo tako cestog oblika projavljivanja te "superiorne evropske civilizacije"...
Znaci:
SRS+Dveri+DSS je trebao da predlozi JEDNOG kandidata koji nije ni u jednoj stranci njihovoj(najbolje covek(jos bolje zena) povezan sa dijasporom,ugledan,posten,..)
Takav kandidat bi pobedio vec u PRVOM krugu! I Srbija bi pobedila. Zidanicki kandidati ne bi dobili po 10%
Ovako jedno veliko nista. Sramota za sve.
Kad jos dodamo na to da DSS pravi dogovore sa SNS-om onda je sve jasno.
P.S. Nazalost se pokazuje da je srpska rodoljubiva opozicija jos jednom zakazala. Preposteni Kostunica predajom vlasti, a Seselj pucnjem u vlastitu nogu!
Ljudi ovaj potez je napravljen da bi se dobilo više glasova, jer je široj javnosti dr Aleksandar Martinović nepoznat. On je drugi na listi za parlament odmah iza dr Šešelja.
Ovo je jedina žena od kandidata - cilj je da se privuku glasovi žena, koji desnici itekako nedostaju.
To je moje mišljenje. Svako dobro.
Ja nisam rekao da je svako ko kritikuje ovu odluku SNSov vojnik (pa ja sam upravo prvi koji je to kritikovao), ali je očigledno da je dobar deo ovih kritika ostavljen od strane SNS vojnika.
I ja sam, inače, kao i vi, razočaran ovom odlukom, i svoj glas koji sam nameravao da dam i SRS i dr Martinoviću, ću morati da dam nekom drugom.
Sad da li je ovaj ili onaj predložen o tome može da se raspravlja, svako ima neke svoje želje i očekivanja. Jadranka Šešelj svakako poseduje ljudske kvalitete o kakvim EUrpski kandidati mogu samo da sanjaju. Funkcija predsednika Srbije bi trebalo manje više po Ustavu da bude protokolarna, e sad što je Tadić napravio od nje carski presto to je druga stvar.
Glasaću za SRS koga god predlože za kandidata, ideologija, ljubav prema narodu i otadžbini će uvek biti iznad pojedinca.
Kakvu ''moralnu superiornost''? Čovek je slao ''dobrovoljce'' u JNA, a danas priča sve najcrnje o visokim odicirama JNA (Vasiljeviću, Šljivančaninu, Paniću, Mrkšiću, Perišiću...)! Kao da nije znato tada za koga oni rade? Ne može se govoriti o nikakvoj ''intelektualnoj'' superiornosti. Jedino o načitanosti. Što i nije teško, jer su sa druge strane bili ljudi na nivou naših gimnazijalaca. Umesto da je '91. pomogao rušenje titokomunizma, svo vreme je držao leđa Miloševiću, zaboravljajući da ga je ovaj hapsio. Zaboravio i dobro naplatio.
Šta očekivati o Šešelja koji je prodao pobedu na ''izborima'' 1997.!
Na sreću Srba ovo će se odraziti i na tzv. parlamentarne izbore. Kada srs i dss ostanu ne pređu cenzus mnoge stvari će biti jasnije!
SRS nema finansijskih mogućnosti za nikakvu kampanju, ni predsedničku ni parlamentarnu.
Drugo, podele funkcija uvek unose, ako ne nemir, ono zebnju. Isticanje nekog drugog kandidata, bio on Todorović, Martinović, Krasić ili bilo ko drugi od zaslužnih starih kadrova neće doneti predsedničko mesto radikalima, a neće kandidat biti ni potrošen ni žrtvovan. Radikali su jako puno uložili i to dvadeset godina su ulagali da od Nikolića naprave pitu, pardon predsednika i nisu uspeli. Niko, ni Đoković, ni Mesi, pa ni radikali ne pogađaju uvek trice.
Kandidatura Jadranke čuva jedinstvo stranke, štedi novac, nije potrebna nikakva kampanja, glasanje za nju će biti simbolično, a radikali mogu da svoju ulogu vide u Skupštini i radikalski glasači će imati priliku da glasaju za SRS za skupštinu. Njihovih sigurnih 20 % će uticati na formiranje vlasti.
Predsednički kandidat dobija milion evra.
SRS, DSS, Dveri i Nasi za spas Srbije !
Ne vidim sta se to promenilo kandidovanjem gospodje Seselj u beskompromisnoj borbi za srpske nacionalne interese ?
Pa zar ima veceg borca od nje, borila se protiv strasnih petokolonaskih azdaja i pobedila, ocuvala porodicu u najtezim vremenima, borila se protiv opake bolesti i pobedila, naj posteniji kandidat od kada se odrzavaju izbori za predsednika.
Funkcija predsednika treba da bude protokolarna, a ne carski tron kakvom joj je Tadic napravio, to je poruka Vojislava Seselja, i taj stav je vec vise puta iznosio.
Sad sto je narod poistovetio predsednicku funkciju sa tadicevim poansanjem to je drugi problem.
Naj vazniji je cilj napraviti srpsku vladu (SRS, DSS, Dveri), da konacno Srbija zavlada u Srbiji.
Nije ništa novo da je SRS praktično privatna stranka Vojislava Šešelja koji se okružuje poslušnima a ne jakim ljudima, ali od ozbiljne stranke praviti ovakvu sprdačinu je nešto neverovatno! Jadranka Šešelj nije ni političar, kandidovao je svoju domaćicu za predsednika države!!! Dokle verni glasači treba da trpe kontraproduktivnu samovolju ovog čoveka, razbijanje kredibiliteta i izrugivanje?
Sramota me je ovog cirkusa. Odista.
Nije ništa novo da je SRS praktično privatna stranka Vojislava Šešelja koji se okružuje poslušnima a ne jakim ljudima, ali od ozbiljne stranke praviti ovakvu sprdačinu je nešto neverovatno! Jadranka Šešelj nije ni političar, kandidovao je svoju domaćicu za predsednika države!!! Dokle verni glasači treba da trpe kontraproduktivnu samovolju ovog čoveka, razbijanje kredibiliteta i izrugivanje?
Sramota me je ovog cirkusa. Odista.
Činjenica je da je definitni raskol u SRS nastao nakon što je Šešelj podržao kandidaturu Koštunice za premijera iako je SRS imao više mandata, jer nije vjerovao Nikoliću- što smo saznali na suđenju.
Mislim da je Šešelj predpostavio da će SRS glasovi sada da se sliju ka Koštunici, što bi bila mnogo manje vjerovatno da je dr. Martinović ostao kandidat, bez zvanične podrške.
Ako bude drugog kruga i Koštunica bude u drugom krugu nemam sumnje da će podrška biti i javna.
Ne pada sneg da prekrije breg vec da zveri pokazu tragove svoje, a vecina komentatora je pokazala upravo svoje.
Smrt EU i NATO paktu, sloboda Srbiji !
P.S. Ne zaboravite na glasove žena.
A ovi sto toboze izrazavaju svoje razocarenje i rezignaciju Seseljevom odlukom izgleda bas imaju nerealno visoko misljenje o Jadrankinoj politickoj konkurenciji!
Meni je drago da je Sheki ovom naredbom pokazao voju nezniju stranu i da je veliki emotivac to jest obican covek kao i svi mi.
A komentar na komentare - bez komentara ; Partija se vidim uhodala.
Bice veselo...
Vidite koliko je malo potrebno da se pojedini pokolebaju i izgube veru.
Preispitajte se da li vi zastupate pojedince ili program/ideologiju SRS ? Ja zastupam ideologiju i podrzacu svakog kandidata koji stoji iza te ideologije.
sine Mitre, izvinte, samo mi se nameće! Naravno da je pokazao ,,moralnu" superirnost! I naravno da jednog Vasiljevića i treba napadati iz svih oružja,šta je tu sporno. Šešeljevi dobrovočci su bili upravo to što im i ime kaže a generali su davali zakletvu pa je onda gazili i još i druge blatili da sebe izvuku. A on se NE IZVLAČI, zna on da je već osuđen, a ipak se ne predaje, ne posustaje, i govori istinu. Pri tome, da se pogrešno ne razumemo, nisam ni radikal niti njihov glasač, jednostavno mi sva ta priča nije bila jasna. Možda je kako neki kažu ,,autokrata", možda je ,,izgubio kompas", mođda se šegači sa svima ovamo, jer zna da svakako neće pobediti, možda svojim stranačkim kolegama kazuje da je od svih ipak bolja njegova žena. Nije važno, ja mu skidam kapu za ponašanje u HAgu.
Licno gajem velike simpatije prema Jadranki Seselj. Smatram da se izuzetno hrabro nosila sa teskom sudbinom koja ju je zadesila. Siguran sam da je iskreni patriota, ali ona nema politicku tezinu. Nikada se direktno nije bavila politikom, niti je bila drustveno angazovana. Martinovic je vec osetio sta je politika, tv dueli, itd... Martinovic je i buducnost stranke, Jadranka sigurno nije. Siguran sam da niko od nas ne moze da zamisli Jadranku Seselj u nekom tv duelu. Druga stvar, mnogo vaznija po mom misljenju, je to sto su vec kandidovali Martinovica a onda promenili odluku. Ispali su strasno neozbiljni. Todorovic se vec javno usprotivio ovoj odluci, moguce je da ova odluka dovede do mnogo ozbiljnijih lomova u stranci. Mozda igraju na kartu da kandidovanjem zene privuku zenske glasove, ali po mom misljenju to je losa racunica.
Zar nedavno nije negde objavljeno da je gđa Šešelj obolela od raka ...?
goran sydney
vrlo verovatno seselj preliva glasove patriotskih biraca ka kostunici. procena da kostunica na predsednickim izborima za patriotske glasace predstavlja jedini logican izbor u ovom momentu, ima itekako smisla. ako je to u pitanju onda kapa dole za seselja.
nije vreme za kritiku kandidature Jadranke Šešelj. Ona je tu. Bilo koji kandidat SRS na predsedničkim izborima osim Vojislava Šešelja lično, bio to Todorović, Martinović ili Jadranka Šešelj, ima minimalne izglede da dobije na tim izborima. U šahovskoj igri vučemo dobre, manje dobre i loše poteze, ali se računa samo rezultat. U tom kontekstu treba posmatrati i ovu kandidaturu. To je dobar potez. Jadranka Šešelj će se pojavljivati u predizbornoj kampanji kao jedina žena, simpatična, vredna i požrtvovana. Narod će imati simpatija za nju, ne kao za predsedničkog kandidata, već kao kandidata SRS sa čijom se teškom sudbinom saučestvuje. A tu su i drugi listići - parlamentarni, lokalni. Ona treba da privuče glasače da i tamo zaokružuju SRS. Naravno, ne mene i druge koji uvek glasaju za radikale, već one neodlučne, kojih je mnogo. Srbija je u opasnosti. Moramo izaći na izbore SVI, pa glasali ko kako hoće, za SRS, DSS ili Dveri.
Šešelj je stvarno doktor za lezileboviće na vlasti. Šešelj zna da Jadranka ne može da pobedi. Zato će pred glasanje pozvati radikale da glas za predsednika daju Koštunici. Tako da je pobeda patriota blizu. Jadranka može da bude ministar kulture ili vojske. Red je da se Šešelji pojave na pozornici. Napred Jadranka, uradi sve za sebe u predizbornoj kampanji, a onda odluči sa Vojom, prepusti i pozovi da vaši glasači zaokruže Koštunicu. Tako ćete pobediti. Tadić i Evropa se tresu. Napred DSS i SRS. Dveri će se priključiti, mogu i oni da pozovu člansvo da daju glas Koštunici. Sanjam li?....
Pa vi izaberite po savesti.
Mislim da g. Šešelj nije hteo da "prepusti" predsedničke glasove g. Koštunici. Da je to hteo mogao je da kandiduje najnepoznatijeg člana radikalne stranke pa da postigne isti efekat a da izbegne da meša porodicu u predsedničku kampanju.
Zbog takvih mislilaca kao sto si ti vlast i sme da raspise izbore.
Napred braco!
Ovde je bilo dosta negativnih komentara, ali ti komentari su od onih koji i nisu stalni glasaci SRS-a... I za kraj... objektivno ipak je Jadranka u svakom slucaju bolje resenje no Nikolic, Tadic, Stankovic, Kostunica...
Aleksandar Martinovic je bio idealni kandidat.
Ovom odlukom Seselj u stvari poziva radikale da svoj glas svi usmere na Vojislava Kostunicu, najistaknutijeg politicara opozicije u Srbiji, i koji je vec jednom srusio Milosevicev, pa sada bi mogao da rusi i Tadicev rezim.
Da je Seselj izabrao nekog dostojnijeg (po politickom iskustvu i znanju) kandidata, onda bi to oduzelo glasvove jedinom valjanom politicaru opozicije: Kotunici.
Stoga je potrebno da citava opozicija u Srbiji se zahvali ovakvoj odluci Seselja, kojim on podrzava Kostunicu kao lidera i kandidata za predsednika.
Ova odluka Šešelja u prvi mah delovala mi je sumanuto. Međutim, kad je žensko u pitanju, nikad se ne zna šta nosi novi dan. Potez jeste riskantan i na ivici žileta, ali s druge strane Jadranka deluje vrlo stabilno i otresito, takva žena zna šta hoće, ipak je ona Vojina škola. Ne bih je podcenjivao, ali mnogo toga zavisi od iskrene podrške u vrhu stranke. Ako ne bude bilo većih potresa u SRS, mogla bi prilično da pomrsi konce mnogim kandidatima.
To je to dragi moji, zna VOJA sta radi( IAKO GA JE ONAJ DRUGI VOJA svojevremeno izigrao)sada ce dobiti sve glasove SRS...ma BRAVO!!!!!
1. Politički neiskusna
2. Supruga Vojislava Šešelja - dakle nepotizam
3. Problemi sa zdravljem
Što se tiče političkog iskustva - Koštunica je bio saradnik u naučnom institutu a Tadić nastavnik u srednjoj školi pre nego što su postali predsednici države.Od sadašnjih kandidata nijedan nema političko iskustvo ukoliko se pod tim podrazumeva donošenje državničkih odluka na nekoj odgovornoj državničkoj funkciji a ne mešetarenje po stranci i trčkaranje po stranim ambasadama.
Što se tiče činjenice da je supruga Vojislava Šešelja,i da se time predsedavanje ržavom petvara u porodičan biznis, ta primedba bi se mogla staviti bar polovini sadašnjih predsednika i onih koji su to bili u bliskoj prošlosti. Samo kad se radi o strancima onda mi sa udivljenjem govorimo o političkim "dinastijama" - Kenedijevi, Bušovi, Klintonovi,uskoro Sarkozijevi... O Aziji da ne govorim.
Konačno, što se tiče zdravstvenih problema neću pominjati domaće političare ali setimo se da su i Pompidu i Miteran započeli svoje predsedničke mandate pod teškim antikancer terapijama.
Ukratko, ja dajem svoj glas Jadranki Šešelj, toj hrabroj i časnoj ženi.
"Odlazeći u Hag, moj suprug, Vojislav Šešelj, Srpsku radikalnu stranku i ideju ponosne Srbije, koja se nikome ne udvara i brani svakog coveka, ostavio je Tomislavu Nikoliću, koji je tu ideju izdao, a stranku odlučio da uništi. Izdali su sve, ostala je samo Srbija da je izdaju i ja hoću protiv toga da se borim"
Jenim udarcem dvije muhe - iz desnog biračkog korpusa izvući što više glasova za SRS i ujedno oslabiti Tadića broj 2 tj. Tomu Nikolića.
A) poštenog koji „ne zna sve“ , ili za
B) nepoštenog koji „zna sve“?...
Pa zato sto je potrebno postovati i glasace za radikale, u situaciji kada sve stranke isticu SVOG kandidata. Seselj ovim postuje sopstvene glasace, i nudi sosptvenu suprugu (umesto da zrtvuje neku istaknutu politicku licnost u SRS), dakle nudi licnu zrtvu, kao onu kada je otisao u Hag da brani Srbiju. To je svakako pohvala i veliko postovanje prema Seselju. "Sifrovanje" je ocigledno, pa i sami radikalski glasaci shvataju da im je poruceno (dostojanstveno) da glas za predsednika daju najznacajnijom kandidatu za sveukupnu opoziciju: njegovom imenjaku Kostunici.
I sta je tu cudno, ukoliko ovako dostojno upakovana formula je izraz jedne licne zrtve za racun generalnih zajednickih interesa: pobede nad Tadicem inad Nikolicem zajedno. To je zelja i cilj svakog srpskog rodoljuba danas, pa zato i moje najvece hvala Seselju i radikalima.
Bzzzz ... evo vremeplov radi i vraca nas na sudjenje Sokratu koji zbori: Vrli moji Atenjani ja necu drugo misliti, niti govoriti, pa da mi je po stotine puta umreti!!!
Bzzzz .... danasnje vreme. Nagradno pitanje za velike pare. Navedite imena tuzilaca i sudija koji osudise Sokrata!!!
"Srbiju volim kao covek koji voli slobodu. Srbiju koja je izabrala okove ne cenim."
E tako priča Srbin! Konstruktivna kritika, ali u pozadini, uvek i najvažnije ljubav. Za to se zalažem uvek i na svakom mestu. Za "gađenje na Srbiju" skačem za oči, jer je to terminologija naših neprijatelja svih boja i oblika, i neprimerena je nekom ko se za svoju državu bori i u čiji Vaskrs veruje. Mislim da smo došli do konsenzusa, jer vidim da smo na istoj strani.
Praštaj, praštam.
Živela Srbija!
Ostali kandidati su obični partijski aparatčici. Svi pripadaju partijama čiji programi se svode na gomilu šupljih fraza i ponavljanje do besvesti priče o "evropskom putu". Niko od njih nije dorastao situaciji u kojoj se Srbija nalazi.
U pravu ste da ne bi trebalo ponavljati greške koje smo činili do sada, ali kako? To bi značlo glasati za nekog državnika od formata, ali takvog nema na vidiku. Onda ću bar da glasam za neku osobu iz naroda - jer Jadranka Šešelj to jeste- stamenog i časnog patriotu.