понедељак, 13. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

СРС: Јадранка Шешељ кандидат за председника Србије

Kоментари (109) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 06 април 2012 13:04
Младен
На предлог др Александра Мартиновића.
Једина жена од кандидата, а још Војина супруга.
Има мој глас. Др Александар Мартиновић је други на листи за парламент, одмах после др Шешеља.
Препоруке:
162
52
2 петак, 06 април 2012 13:12
Милан
Дакле, СРС је данас и дефинитивно отишла у историју, а српски народ изгубио и последњу националну странку.

Нажалост, и Србија ће се ускоро придружити СРС као само још једна историјска чињеница.
Препоруке:
87
156
3 петак, 06 април 2012 13:13
Пуковников ученик
Веома поштујем и ценим др. Шешеља због свега што је урадио за Србију, али ово је погрешна одлука. Не само кандидовање жене, већ и поносни самостални излазак на изборе.

И СРС и ДСС су мислиле првенствено на себе, без икакве жеље за формирањем патриотског блока, док је ДСС чак кокетирао са СНС-ом. Двери су једине пружиле руку, али нико их није слушао, јер су мали.

Овако, имаћемо три патриотска кандидата који сами немају шансе против Николића и Тадића.
Препоруке:
139
16
4 петак, 06 април 2012 13:16
Miladin
Борис Тадић већ трља руке.
Препоруке:
120
15
5 петак, 06 април 2012 13:18
Beograđanka
Strašno me plaši ovakav razvoj događaja. Radikali ionako samo variraju Koštunicinu antievropsku retoriku, a još sa Jadrankom kao kandidatom, sva je prilika da će svi glasovi radikala otići Koštunici. To znači da Koštunica ulazi u drugi krug u kome odnosi glasove radikala, naprednjaka i socijalista i tako postaje predsednik Srbije. To znači da će Srbija ponovo propustiti šansu da postane deo superiorne evropske civilizacije. A to je strašno!
Препоруке:
22
154
6 петак, 06 април 2012 13:20
Борут
Ово је директна наредба из Хага Војислава Шешеља, наредба која ствара раскол у врху странке у најнезгоднијем тренутку. Ово је још један у низу показатеља да ће Шешељ лично да дотуче странку коју је сам створио. Он је дубоко ирационалан. Ово је такође наставак несрећне улоге жена у српској политици, од Мирјане Марковић преко Дане Драшковић и Весне Пешић па до овог најновијег случја.
Препоруке:
94
33
7 петак, 06 април 2012 13:22
лаза
Значи то што пише на 'тараби у Блицу' је ипак било истина. Изгледа да је Тодоровић ражалован. Синтагма 'хашки диктат' тако је добила сасвим ново значење.
Препоруке:
67
17
8 петак, 06 април 2012 13:23
jazavac
Na zalost, cini se da je vojvoda odlucio da unisti stranku. Ovo sa kandidatom za predsednika ce dodatno ojaditi , vec dobrano uzdrmani SRS. Steta za Srbiju, kojoj ovaki potezi, maltene ostavljaju zute na grbaci.
Препоруке:
81
24
9 петак, 06 април 2012 13:26
индикатвно
Није ствар у томе што је Јадранка жена, него у томе да се она кандидује за ни мање ни више него предсеника државе, а нема никаквог политичког искуства, нешто као Ева Перон, која је упропастила Аргентину. Како би било да је Тито предложио Јованку Броз када се разболео? Смешно. Ово показује да у СРС-а влада деспотизам.
Препоруке:
89
22
10 петак, 06 април 2012 13:28
Jovan Nenad
Ne razumem rukovodstvo SRS-a. Jadranka Seselj bi mogla da poobedi na konkursu za najuzorniju majku ili najodaniju suprugu ali su za posao predsednika republike potrebne drugacije kvalifikacije. SRS je ovim dokazao da su jedna u sustini neozbiljna stranka i sami sebi snizavaju svoju ionako trenutno skromnu popularnost. Mozda je vreme da se ipak rukovodstvo zahvali porodici Seselj za minuli rad i izaberu sposobnog kANDIDATA, NPR. GOSPODINA kRASICA, a i sposobnije reukovodsto. Jel, vreme ce i kod nas raditi uskoro sve vise za sve nacionalno obojene partije. Smrad globalizma i materjalna beda razgnevljuju sve veci broj ljudi na ovoj planeti.
Препоруке:
87
17
11 петак, 06 април 2012 13:28
kojot
Bojim se da je gospodin, koji se potpisuje sa Milan, debelo u pravu.
Препоруке:
53
12
12 петак, 06 април 2012 13:28
ужас
У својој грандоманији, Шешељ би да преко жене управља државом из затовра. Ужасно.
Препоруке:
53
36
13 петак, 06 април 2012 13:33
катастрофа
Ово је глогов колац за СРС, директно из Хага. Сви који смо пратили Шешељаво суђење, и навијали за њега, видели смо и још једну њеову црту: мегаломанску вољу за моћи. Е, она је пресудила. СРС није демократска партија, него Шешељев приватни бастион. Тужно. За Србије - катастрофално.
Препоруке:
77
23
14 петак, 06 април 2012 13:34
Jelena
Zar je moguce da radikali naprave ovakvu glupost.Po svoj prlic da ih zuti dalje rastacu i cepaju.Puste pare!
Препоруке:
72
19
15 петак, 06 април 2012 13:40
jazavac
@Beogradjanka
Dobra analiza, samo pogresan zakljucak, Kostunica ce pobediti u prvom krugu i izmace nam se ta "superiorna civilizacija", bas smo nagrebusili, taman da se ponemcimo, ali ne da neki djavo.
Препоруке:
77
7
16 петак, 06 април 2012 13:46
Милан
А СНСови партијски војници једва чекају да оставе своје мишљење!
Препоруке:
62
13
17 петак, 06 април 2012 13:51
Svetozar
@Beogradjanka

"superiorna evropska civilizacija", (pa nam jos izmache)

Eto, upravo se na danasnji dan, 6. april, secamo tako cestog oblika projavljivanja te "superiorne evropske civilizacije"...
Препоруке:
92
1
18 петак, 06 април 2012 13:51
сава т.
Врло је могуће да је кандидовањем Мартиновића, а не Тодоровића почело да долази до ломова у СРС, за шта је и доказ напрасно повлачење Тодоровића из странке, па је Јадранка ускочила као компромисно решење да не буде ни по бабу ни по стричевима. У сваком случају грешка која би било боље да се није десила.
Препоруке:
70
9
19 петак, 06 април 2012 13:54
samo rodoljub
Pravi potez je bio da se iskoristi podeljenost ovih izdajnika i njihova zelja za vlascu.

Znaci:
SRS+Dveri+DSS je trebao da predlozi JEDNOG kandidata koji nije ni u jednoj stranci njihovoj(najbolje covek(jos bolje zena) povezan sa dijasporom,ugledan,posten,..)

Takav kandidat bi pobedio vec u PRVOM krugu! I Srbija bi pobedila. Zidanicki kandidati ne bi dobili po 10%

Ovako jedno veliko nista. Sramota za sve.

Kad jos dodamo na to da DSS pravi dogovore sa SNS-om onda je sve jasno.
Препоруке:
62
10
20 петак, 06 април 2012 13:55
@Милан
Нисам СНС-ов војник, него управо супротно, спремао сам се да гласам за Мартиновића, чак сам написао један коментар о томе како је он добар кадар за будућност. Али изгледа да се Шешељ плаши управо тога. Дакле, јасно и гласно: ја као радикалски гласач, нећу гласати за Јадранку! Сматрам да је Шешељ у Хагу потпуно изгубио компас. Ово је за мене равно политичком скандалу.
Препоруке:
87
61
21 петак, 06 април 2012 14:02
Betelgeuse
Seselj je nazalost u zatvoru izgubio kompas. Ovako se ne radi, jer SRS NIJE PORODICNA, vec rodoljubiva srpska stranka. Seseljeva odluka za mene predstavlja tesko razocarenje. Ko ce sledeci iz porodice da zauzme mesto? Stricevici, deca, rodjaci? Cini mi se, onako najpostenije, da Seselj ne zeli uspeh na izborima. Cak i da je ova njegova odluka ispravna, mislim da je tajming potpuno pogresan (u osvit izbora) i da je uzdrmao i najvece postovaoce SRS, priznali oni to ili ne.

P.S. Nazalost se pokazuje da je srpska rodoljubiva opozicija jos jednom zakazala. Preposteni Kostunica predajom vlasti, a Seselj pucnjem u vlastitu nogu!
Препоруке:
62
20
22 петак, 06 април 2012 14:03
ДиМитрије
Није смешно.
Препоруке:
27
11
23 петак, 06 април 2012 14:10
Младен
Сада не могу да деградирају и компромитују Јадранку Шешељ, па покушавају ниским ударцима.
Људи овај потез је направљен да би се добило више гласова, јер је широј јавности др Александар Мартиновић непознат. Он је други на листи за парламент одмах иза др Шешеља.

Ово је једина жена од кандидата - циљ је да се привуку гласови жена, који десници итекако недостају.

То је моје мишљење. Свако добро.
Препоруке:
42
23
24 петак, 06 април 2012 14:15
Агент
Заиста не могу да пронађем рационално објашњење за овај потез.
Препоруке:
49
12
25 петак, 06 април 2012 14:15
Betelgeuse
Zamislite samo kako se sada osecaju Todorovic ili Martinovic? Sta god da rekli, znam da im nije prijatno i nece talasati samo zbog mira u kuci. A Seselja bih priupitao: po cemu je to NJEGOVA ZENA ZASLUZILA da bude kandidat za predsednika Srbije (ISPRED SRS-A)? Sto ne kandidova MOJU ZENU!? Ako je i od tebe Seselju, mnogo je! Za tvoju pravednu borbu u Hagu protiv zlikovaca svaka cast, ali ponekad iznenadis veoma neprijatno!
Препоруке:
54
11
26 петак, 06 април 2012 14:20
Милан
Одговор на @Милан

Ја нисам рекао да је свако ко критикује ову одлуку СНСов војник (па ја сам управо први који је то критиковао), али је очигледно да је добар део ових критика остављен од стране СНС војника.

И ја сам, иначе, као и ви, разочаран овом одлуком, и свој глас који сам намеравао да дам и СРС и др Мартиновићу, ћу морати да дам неком другом.
Препоруке:
43
8
27 петак, 06 април 2012 14:27
...
Чему толико разочарење, није смак света. СРС је једина странка која је апсолутно против ЕУ и НАТО пакта, против даљег уништавања Србије и народа, идеологија СРС је нешто за шта људи треба да је подрже.

Сад да ли је овај или онај предложен о томе може да се расправља, свако има неке своје жеље и очекивања. Јадранка Шешељ свакако поседује људске квалитете о каквим ЕУрпски кандидати могу само да сањају. Функција председника Србије би требало мање више по Уставу да буде протоколарна, е сад што је Тадић направио од ње царски престо то је друга ствар.

Гласаћу за СРС кога год предложе за кандидата, идеологија, љубав према народу и отаџбини ће увек бити изнад појединца.
Препоруке:
43
15
28 петак, 06 април 2012 14:33
Betelgeuse
Besan sam zbog svakog minusa koji mi dajete, ne zbog sujete (neka cveta hiljadu PATRIOTSKIH cvetova) vec zbog sledece cinjenice: Srbija, dakle SRBIJA, je UVEK na PRVOM mestu, a svi mi smo POTROSNA roba! Dakle, dok SLUZIS SRBIJI, imas moju podrsku, a cim zastranis, sutam te kao sto sutam i prezirem zutu bandu i njihove satelitske kvislinge. Kome ovo nije jasno i koga sam mozda (nehotice) uvredio pokusacu objasniti na sledecem primeru. U fudbalu (a ja sa Zvezdas), niko ko je ikada igrao za Zvezdu, trenirao je ili rukovodio Zvezdom, NIJE NITI MOZE BITI veci od ZVEZDE! Tako je i Srbija IZNAD I SESELJA I KOSTUNICE I TADICA I MENE I VAS! Njoj sluzimo i za nju se borimo! Ovo su teski trenuci za inace uzdrmanu SRS. Oduzeti supertalentovanom i obrazovanom Martinovicu kandidaturu u poslednji cas je neverovatno neinteligentna odluka.
Препоруке:
56
6
29 петак, 06 април 2012 14:34
Коколо
Право је питање зашто је један изузетно интелигентан човек, жива енциклопедија, човек који је интелектуалну и моралну супериорност доказао у Хагу, дакле, зашто је повукао овај, благо речено, неразуман потез. Не може бити да Шешељ не зна да његова супруга нема никаквих шанси на изборима, нити да она као профил личности није за такво нешто, уз то, колико знам жена је болесна. Мени је то необјашњиво, заиста и вероватно је неки Шешељев манецар, ко зна због чега направљен.Да ли то он шаље поруку својим страначким колегама? Врло збуњујуће. А што се тиче ,,фамозне" ,,БЕОГРАЂАНКЕ", и њене тезе о суперирности", да, слажем се, видели смо ту супериорност на делу. Њена ,,цивилизацијА" је уз све друго, смислила и расизам, нацизам, фашизам, колонијализам, империјализам, извезла је комунизам у Русију па се онда ,,згражавала" над њим, смислила је и конц логоре и врло и здушно учествовала у ,,цивилизовању" нас а и других ,,дивљака" широм света.
Препоруке:
52
4
30 петак, 06 април 2012 14:39
Ivan D
Koja je ovo sprdnja postala... mada, uvek je i bila.
Препоруке:
33
13
31 петак, 06 април 2012 14:43
Uskokovic Sasa
Ovo je kompletna ludost1 Nije Martinovic imao realne sanse za pobedu, ali je mogao da se predstavi kao kandidat za buducnost. Ovo je pocetak gasenja jedne od najvecih srpskih partija poslednjih 20 godina. Sta god zamerali toj stranci sa njima ste barem uvek bili nacisto, bili su beskompromisni borci za srpske nacionalne interese. Ne treba previse tugovati nad sudbinom radikala, pojavice se nove generacije sposobne da nastave borbu. Ako ih mi kao narod ne iznedrimo nismo ni zasluzili istorijski opstanak.
Препоруке:
48
9
32 петак, 06 април 2012 14:46
Jakov Vojak
Počinjem da se pitam ima li možda neke veze između zahteva odnosno garancije vlade Srbije da se Šešelj pusti iz Haga i ovog mini prevrata u vrhu stranke? Iskustvo nas uči da su pipci obaveštajnih službi vrlo dugački. Nešto se značajno dešava, šta god da je u pitanju.
Препоруке:
45
4
33 петак, 06 април 2012 14:56
ДиМитрије
човек који је интелектуалну и моралну супериорност доказао у Хагу

Какву ''моралну супериорност''? Човек је слао ''добровољце'' у ЈНА, а данас прича све најцрње о високим одицирама ЈНА (Васиљевићу, Шљиванчанину, Панићу, Мркшићу, Перишићу...)! Као да није знато тада за кога они раде? Не може се говорити о никаквој ''интелектуалној'' супериорности. Једино о начитаности. Што и није тешко, јер су са друге стране били људи на нивоу наших гимназијалаца. Уместо да је '91. помогао рушење титокомунизма, сво време је држао леђа Милошевићу, заборављајући да га је овај хапсио. Заборавио и добро наплатио.
Koja je ovo sprdnja postala... mada, uvek je i bila.

Шта очекивати о Шешеља који је продао победу на ''изборима'' 1997.!
На срећу Срба ово ће се одразити и на тзв. парламентарне изборе. Када срс и дсс остану не пређу цензус многе ствари ће бити јасније!
Препоруке:
11
86
34 петак, 06 април 2012 14:59
siniša
Treba ipak znati da Šešelj razmišlja na jednm višem nivou od prosečnog čitaoca i komentatora.
SRS nema finansijskih mogućnosti za nikakvu kampanju, ni predsedničku ni parlamentarnu.
Drugo, podele funkcija uvek unose, ako ne nemir, ono zebnju. Isticanje nekog drugog kandidata, bio on Todorović, Martinović, Krasić ili bilo ko drugi od zaslužnih starih kadrova neće doneti predsedničko mesto radikalima, a neće kandidat biti ni potrošen ni žrtvovan. Radikali su jako puno uložili i to dvadeset godina su ulagali da od Nikolića naprave pitu, pardon predsednika i nisu uspeli. Niko, ni Đoković, ni Mesi, pa ni radikali ne pogađaju uvek trice.

Kandidatura Jadranke čuva jedinstvo stranke, štedi novac, nije potrebna nikakva kampanja, glasanje za nju će biti simbolično, a radikali mogu da svoju ulogu vide u Skupštini i radikalski glasači će imati priliku da glasaju za SRS za skupštinu. Njihovih sigurnih 20 % će uticati na formiranje vlasti.

Predsednički kandidat dobija milion evra.
Препоруке:
81
14
35 петак, 06 април 2012 15:00
---
Uloga predsednika republike treba da bude protokolarna, medjutim Tadic ju je zloupotrebio i izopacio do krajnjih granica i narod je poistovetio funkciju predsednika sa Tadicem i njegovim ponasanjem. Cemu toliko razocaranje, najvaznije je dobiti skupstinisku vecinu za forimranje Srpske vlade. Predsednik sluzi samo da se slika, vlada vlada. U EUropskoj Srbiji je do sad bilo obrnuto Tadic vlada a vlada se slika, to mora da se menja.

SRS, DSS, Dveri i Nasi za spas Srbije !
Препоруке:
79
5
36 петак, 06 април 2012 15:00
Светислав Костић
У коментарима преовлађује мушки шовинизам и женска завист. Доказ више да је друштво у Србији политички недозрело и са компасом у главама успјерено ка једном полу, оном јаћем? Али само наизглед. А сада гатајте за поентом и поруком између редака.
Препоруке:
13
23
37 петак, 06 април 2012 15:02
A L Mollari
Ауу која повика! Откуд толика навала коментара, на ову вест, и то углавном негативних? Што је лоше да Јадранка буде кандидат СРС за председника? Мени се чини да је идеја ОДЛИЧНА, прави салто мортале, гол у рашље, па макар колико год негативних гласова покупио на овом месту. То је једна намучена жена, једна жена од интегритета, једна особа која је права Српкиња, мајка, па чак ми се чини позитивним и то што је до сада била аполитична. Једна посвећена мајка храброст, мајка три сина великог српског сина Војислава! Један симбол, један стожер, барјак високо уздигнут над свима, позив на уједињење, против беле и жуте куге, против продаје вере за вечеру, против трулих компромиса, дакле против свега што смо до сада имали прилике да сведочимо на српској политичкој сцени у последњих тридесетак година патње и осипања. Ја на Јадранку Шешељ гледам као на позив на српску саборност под надстраничким принципом српске мајке-мученице, и ОНА ИМА МОЈ ГЛАС! А никад нисам био за Радикале!
Препоруке:
83
12
38 петак, 06 април 2012 15:10
@Uskokovic Sasa
Sta god zamerali toj stranci sa njima ste barem uvek bili nacisto, bili su beskompromisni borci za srpske nacionalne interese.


Ne vidim sta se to promenilo kandidovanjem gospodje Seselj u beskompromisnoj borbi za srpske nacionalne interese ?

Pa zar ima veceg borca od nje, borila se protiv strasnih petokolonaskih azdaja i pobedila, ocuvala porodicu u najtezim vremenima, borila se protiv opake bolesti i pobedila, naj posteniji kandidat od kada se odrzavaju izbori za predsednika.

Funkcija predsednika treba da bude protokolarna, a ne carski tron kakvom joj je Tadic napravio, to je poruka Vojislava Seselja, i taj stav je vec vise puta iznosio.

Sad sto je narod poistovetio predsednicku funkciju sa tadicevim poansanjem to je drugi problem.

Naj vazniji je cilj napraviti srpsku vladu (SRS, DSS, Dveri), da konacno Srbija zavlada u Srbiji.
Препоруке:
76
5
39 петак, 06 април 2012 15:13
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Партија - то сам ја.
Није ништа ново да је СРС практично приватна странка Војислава Шешеља који се окружује послушнима а не јаким људима, али од озбиљне странке правити овакву спрдачину је нешто невероватно! Јадранка Шешељ није ни политичар, кандидовао је своју домаћицу за председника државе!!! Докле верни гласачи треба да трпе контрапродуктивну самовољу овог човека, разбијање кредибилитета и изругивање?

Срамота ме је овог циркуса. Одиста.
Препоруке:
16
34
40 петак, 06 април 2012 15:14
Србин црнац, атеиста, муслиман, католик, комуниста...
Партија - то сам ја.
Није ништа ново да је СРС практично приватна странка Војислава Шешеља који се окружује послушнима а не јаким људима, али од озбиљне странке правити овакву спрдачину је нешто невероватно! Јадранка Шешељ није ни политичар, кандидовао је своју домаћицу за председника државе!!! Докле верни гласачи треба да трпе контрапродуктивну самовољу овог човека, разбијање кредибилитета и изругивање?

Срамота ме је овог циркуса. Одиста.
Препоруке:
14
29
41 петак, 06 април 2012 15:15
*
Читам и чуду се чудим. Чудим се како се људи лако поколебају и одмах почну да паниче и размишљају, за кога би гласали или не, из СРС-ке. Ово колебање немогу да разумијем уколико се ради и говори о људима који су припадници једне те исте политичке идеологије, у овом случају СРС. Судећи по овоме колебању, поједини чланови СРС нису у странци због програма СРС него због појединих људи, који су чланови СРС, па би ови поколебани дали свој глас свом синпатизеру, а не програму СРС. Програм СРС, је изваренедан и тај програм СРС треба да буде кров на главом свакога члана и симпатизера СРС, а кад би се десило да СРС освоји Власт у Србији, онда програм СРС треба да буде кров над главом Србије и цијеле Српске нације.
Препоруке:
29
8
42 петак, 06 април 2012 15:19
Милић Петар Кецман
Еј политичари... Па шта нам то радите?
Препоруке:
14
9
43 петак, 06 април 2012 15:29
Димитрије сине Митре
Интересантно је да се Шешељева одлука о њиховом кандидату, иако су предходно најавили другог кандидата, појавила тек НАКОН ШТО ЈЕ КОШТУНИЦА ОБЈАВИО СВОЈУ КАНДИДАТУРУ.
Чињеница је да је дефинитни раскол у СРС настао након што је Шешељ подржао кандидатуру Коштунице за премијера иако је СРС имао више мандата, јер није вјеровао Николићу- што смо сазнали на суђењу.
Мислим да је Шешељ предпоставио да ће СРС гласови сада да се слију ка Коштуници, што би била много мање вјероватно да је др. Мартиновић остао кандидат, без званичне подршке.
Ако буде другог круга и Коштуница буде у другом кругу немам сумње да ће подршка бити и јавна.
Препоруке:
32
8
44 петак, 06 април 2012 15:31
Dragan
Ako ovo misle ozbiljno, onda je to jako pogrešno. A ako iza ovoga stojineka smišljena namera, onda uredu, al ne mogu nikako da dokućim koja bi to mogla biti namera iz ovakvog poteza? Zbunjujuće je jer je Šešelj vrlo inteligentan čovek, a ovo izgleda kao neinteligentan potez.
Препоруке:
15
9
45 петак, 06 април 2012 15:32
Sado Marksista
Šešelj je izgubio kompas,postao je iracionalan,9 godina robije su mu potpuno pomutili razum,on jednostavno nema dodir sa realnošću,ovim potezom on najverovatnije šalje,SRS ispod cenzusa.Šešelj je ovime pokazao da je SRS njegovo privatno vlasništvo i da posle njega ova stranka nesme da postoji,po principu ja sam te stvorio ja ću i da te ubijem.Još od vremena,Šećerovskog,ovo je najsmešnija kandidatura,kandidovati,svoju ženu,domaćicu,bez bilo kakvog iskustva u politici,to je potpuno suludo.Iako nikada nisam glasao za SRS kao ni za njihov derivat,SNS,ipak sada razumem donekle,Nikolića on sa Šešeljom nikada ne bi došao na vlast što na kraju krajeva i jeste cilj svake stranke.Očigledno da je Todorović sklonjen,jel se nije slagao sa takvom idejom,nema za čim da žali jel neće preći cenzus.Ovo me je samo učvrstilo u uverenju da treba podržati,Različak,jel to je jedina normalna nacionalna opcija.Interesuje me šta Đorđe i Slobodan,imaju da kažu,pogodom ove ali i ostalih kandidatura.
Препоруке:
15
16
46 петак, 06 април 2012 15:35
...
Postenijeg kandidata Srbija nikad nije imala, a vi malovernici, samo pokazujte kavi ste vi to "rodoljubi i nacionalisti" , sram da vas bude.

Ne pada sneg da prekrije breg vec da zveri pokazu tragove svoje, a vecina komentatora je pokazala upravo svoje.

Smrt EU i NATO paktu, sloboda Srbiji !
Препоруке:
30
7
47 петак, 06 април 2012 15:38
Андро Лутак
Овај потез може да некима изгледа као бесмислен, међутим ако др Војислав Шешељ овог месеца буде пуштен из затвора због заиста тешког здравственог стања, а што је врло могуће, онда ће овај потез СРС бити изузетно добитнички, и госпођа Шешељ у том случају има јако добре шансе да уђе у други круг председничких избора.

П.С. Не заборавите на гласове жена.
Препоруке:
33
7
48 петак, 06 април 2012 15:40
Triba
Sjajan potez! Odlican nacin da se pokaze jasan vrednosni stav prema ostalim kandidatima. Takvi su da na njih Seselj komotno moze da posalje i svoju zenu - obicnu zenu, majku, domacicu, licnost bez ikakve politicke ambicije. Uzece Jadranka mnogo glasova....

A ovi sto toboze izrazavaju svoje razocarenje i rezignaciju Seseljevom odlukom izgleda bas imaju nerealno visoko misljenje o Jadrankinoj politickoj konkurenciji!
Препоруке:
30
8
49 петак, 06 април 2012 15:40
Rab
E to se zove prava liskrena jubav. Ja mislim da nema Jadranke da Sheki odavno ne bi bio ziv, ona mu izgleda daje snagu jer bi svakog coveka slomilo cimanje koje je prirdjeno Shekiju u Hagu, pa mozda cak i neki pokusaji da bude uklonjen sa ovog sveta, sve je on to izdrzao i i dalje izdrzava ja mislim zahvaljujuci ogromnoj ljubavi njih dvoje.
Meni je drago da je Sheki ovom naredbom pokazao voju nezniju stranu i da je veliki emotivac to jest obican covek kao i svi mi.
Препоруке:
31
6
50 петак, 06 април 2012 15:42
zakeralo
Opa, bato - opet moze da se zaokruzi Seselj na izborima!
A komentar na komentare - bez komentara ; Partija se vidim uhodala.
Bice veselo...
Препоруке:
30
3
51 петак, 06 април 2012 15:43
@Dragan
Strljenja Dragane, Seselj je dokazao i pokazao da uvek i u svakoj situaciji cak i po cenu svog zivota radi u interesu Srbije i srpskog naroda. Tako i ovaj potez, cak i ako ga vecina ne razume.

Vidite koliko je malo potrebno da se pojedini pokolebaju i izgube veru.

Preispitajte se da li vi zastupate pojedince ili program/ideologiju SRS ? Ja zastupam ideologiju i podrzacu svakog kandidata koji stoji iza te ideologije.
Препоруке:
27
4
52 петак, 06 април 2012 15:45
Kоколо
,,ДимИтрије"
сине Митре, извинте, само ми се намеће! Наравно да је показао ,,моралну" суперирност! И наравно да једног Васиљевића и треба нападати из свих оружја,шта је ту спорно. Шешељеви добровочци су били управо то што им и име каже а генерали су давали заклетву па је онда газили и још и друге блатили да себе извуку. А он се НЕ ИЗВЛАЧИ, зна он да је већ осуђен, а ипак се не предаје, не посустаје, и говори истину. При томе, да се погрешно не разумемо, нисам ни радикал нити њихов гласач, једноставно ми сва та прича није била јасна. Можда је како неки кажу ,,аутократа", можда је ,,изгубио компас", мођда се шегачи са свима овамо, јер зна да свакако неће победити, можда својим страначким колегама казује да је од свих ипак боља његова жена. Није важно, ја му скидам капу за понашање у ХАгу.
Препоруке:
33
4
53 петак, 06 април 2012 15:47
goran sydney
vrlo verovatno seselj preliva glasove patriotskih biraca ka kostunici. procena da kostunica na predsednickim izborima za patriotske glasace predstavlja jedini logican izbor u ovom momentu, ima itekako smisla. ako je to u pitanju onda kapa dole za seselja.
Препоруке:
29
8
54 петак, 06 април 2012 15:48
Шиља из Патковграда
Хм.... Хм....Да није ово можда..ипак...ко ће му га знати... нека врста Шешељеве пропуснице за излазак из затвора...?
Препоруке:
19
14
55 петак, 06 април 2012 16:09
Uskokovic Sasa
@Uskokovic Sasa

Licno gajem velike simpatije prema Jadranki Seselj. Smatram da se izuzetno hrabro nosila sa teskom sudbinom koja ju je zadesila. Siguran sam da je iskreni patriota, ali ona nema politicku tezinu. Nikada se direktno nije bavila politikom, niti je bila drustveno angazovana. Martinovic je vec osetio sta je politika, tv dueli, itd... Martinovic je i buducnost stranke, Jadranka sigurno nije. Siguran sam da niko od nas ne moze da zamisli Jadranku Seselj u nekom tv duelu. Druga stvar, mnogo vaznija po mom misljenju, je to sto su vec kandidovali Martinovica a onda promenili odluku. Ispali su strasno neozbiljni. Todorovic se vec javno usprotivio ovoj odluci, moguce je da ova odluka dovede do mnogo ozbiljnijih lomova u stranci. Mozda igraju na kartu da kandidovanjem zene privuku zenske glasove, ali po mom misljenju to je losa racunica.
Препоруке:
19
13
56 петак, 06 април 2012 16:14
@@
Наградно питање :Нађите мрљу овој жени ?
Препоруке:
37
7
57 петак, 06 април 2012 16:14
ионако није важно
Помало је неукусно, после Мире Марковић, Данице Драшковић, Ружице Ђинђић ...

Зар недавно није негде објављено да је гђа Шешељ оболела од рака ...?
Препоруке:
18
18
58 петак, 06 април 2012 16:21
Агент
Једино ако није жеља да се у сучељавању председничких кандидата појави неко ко уместо Шешеља може да стане пред Николића да га погледа у очи и да га пита "Куме шта уради то?".
Препоруке:
37
5
59 петак, 06 април 2012 16:29
Ultravisitor
Posto vam ne valja gdja Jadranka, verna zena, odgovorna majka i supruga, vi glasajte za Borisa. On vam je dobar i njega zasluzujete. Srbija mi se nedvosmisleno GADI!
Препоруке:
170
13
60 петак, 06 април 2012 16:31
srba
Svaka cast gospodji Seselj, ali mislim da je ovo greska Radikalne stranke pocinju da lice na Koreju umro otac nasledio ga sin, ovde muz u zatvoru nasledila supruga. MONARHISTICKI nema sta.
Препоруке:
13
38
61 петак, 06 април 2012 16:33
HAHA
Pa ovi radikali su smešni ko vic,prepodne kritikuju vlast,poslepodne rade za vlast,pazi od toliko dobrih kadrova oni nominovali Jadranku Šešelj?! pa oni rade za vlast.
Препоруке:
13
42
62 петак, 06 април 2012 16:53
Pera
Ne znam šta da kažem, ništa mi nije jasno...
Препоруке:
19
6
63 петак, 06 април 2012 16:59
А L Mollari
@Ultravisitor: Ако се питаш ко ти је дао овај један негативан глас, да знаш да сам то био ЈА! И то зато што ти Србија, мати наша мучена, "gadi". Е, па, иако се слажем са свиме што си рекао пре последње реченице, поручујем ти да идеш у Б92, па се тако, заједно са њиховим читаоцима и гледаоцима "ogađeni" латинично се "gadite" по цео дан и ноћ, а Србију да ми НЕ ДИРАШ!!!
Препоруке:
22
13
64 петак, 06 април 2012 16:59
Зоран Ђорђевић
Ово је вероватно тачно:

goran sydney
vrlo verovatno seselj preliva glasove patriotskih biraca ka kostunici. procena da kostunica na predsednickim izborima za patriotske glasace predstavlja jedini logican izbor u ovom momentu, ima itekako smisla. ako je to u pitanju onda kapa dole za seselja.
Добро смишљен тактички потез. Не би имало смисла да радикали немају кандидата, па су истурили некога за кога нико неће да гласа.
Препоруке:
21
9
65 петак, 06 април 2012 17:04
Аца
Драги пријатељи, драги Срби,
није време за критику кандидатуре Јадранке Шешељ. Она је ту. Било који кандидат СРС на председничким изборима осим Војислава Шешеља лично, био то Тодоровић, Мартиновић или Јадранка Шешељ, има минималне изгледе да добије на тим изборима. У шаховској игри вучемо добре, мање добре и лоше потезе, али се рачуна само резултат. У том контексту треба посматрати и ову кандидатуру. То је добар потез. Јадранка Шешељ ће се појављивати у предизборној кампањи као једина жена, симпатична, вредна и пожртвована. Народ ће имати симпатија за њу, не као за председничког кандидата, већ као кандидата СРС са чијом се тешком судбином саучествује. А ту су и други листићи - парламентарни, локални. Она треба да привуче гласаче да и тамо заокружују СРС. Наравно, не мене и друге који увек гласају за радикале, већ оне неодлучне, којих је много. Србија је у опасности. Морамо изаћи на изборе СВИ, па гласали ко како хоће, за СРС, ДСС или Двери.
Препоруке:
41
5
66 петак, 06 април 2012 17:30
Шћепан
Браво Војо мајсторе!
Шешељ је стварно доктор за лезилебовиће на власти. Шешељ зна да Јадранка не може да победи. Зато ће пред гласање позвати радикале да глас за председника дају Коштуници. Тако да је победа патриота близу. Јадранка може да буде министар културе или војске. Ред је да се Шешељи појаве на позорници. Напред Јадранка, уради све за себе у предизборној кампањи, а онда одлучи са Војом, препусти и позови да ваши гласачи заокруже Коштуницу. Тако ћете победити. Тадић и Европа се тресу. Напред ДСС и СРС. Двери ће се прикључити, могу и они да позову члансво да дају глас Коштуници. Сањам ли?....
Препоруке:
44
4
67 петак, 06 април 2012 17:36
Турас
Мартиновића сам сматрао постојанијим човеком Ако не може да издржи "некакве"притиске нека да оставку .Овако се приближава са својим ставовима Т.Николићу.
Препоруке:
19
14
68 петак, 06 април 2012 17:37
...
Избор никад јаснији, са једне стране имате компромитоване, прљаве, корумпиране, слуге, издајнике, моралне нуле ... са друге стране имате једну поштену, чисту, храбру, јаку жену која никада неће издати своју земљу свог супруга.

Па ви изаберите по савести.
Препоруке:
47
3
69 петак, 06 април 2012 17:43
Агент
@Аца има доста смисла ово што сте написали мада су тај потез могли да повуку раније. Није ненормално да вам кандидат буде жена која је оличеље идеала мајке и супруге која храбро подноси тешку судбину своје породице и свог народа и која дели идеале свог супруга и странке. Али могло је то и раније да се представи како би свима било јасно шта СРС жели да поручи бирачима а не овако у минут до дванаест па да унесу тоталну забуну што оставља пуно простора за нагађање. Истовремено се даје прилика злонамернима за разноразне циничне коментаре и подсмех.
Мислим да г. Шешељ није хтео да "препусти" председничке гласове г. Коштуници. Да је то хтео могао је да кандидује најнепознатијег члана радикалне странке па да постигне исти ефекат а да избегне да меша породицу у председничку кампању.
Препоруке:
19
6
70 петак, 06 април 2012 18:13
Ultravisitor
Mollari, pogledajte se u ogledalo. Isti ste Boris Tadic kojih pise cirilicu i visoko podignuto drzi tri prsta pozdravom nacista kojem ga je kao i celu Srbiju nauci Srbin knjizevnik Vuk Draskovic. Srbija je mucenica jer je izabrala stranu Borisa Tadica i njegove koalicije.cVuka Draskovica. Svrgla je demokratski izabranog predsednika i isporucila sudovima okupatora narodne heroje koji su se borili za njeno dobro i istinu. A sto se tice moje latinice, bez obzira sto je srpsko pismo i sto imam pravo da je pisem, ja je pisem i zbog toga sto imam tehnicki problem. Vas minus i takvih kao vi je meni plus.
Препоруке:
22
6
71 петак, 06 април 2012 18:20
Ultravisitor
A u tvoju Srbiju mojim recima koliko vidim dirnuse sa stotinjak pluseva jos neki. Verovatno se radi o hrvatima i radikalima.
Препоруке:
10
14
72 петак, 06 април 2012 18:54
Јела Јовановић
Браво Јадранка стани им на црту и покажи да у Србији има Српкиња.
Препоруке:
35
9
73 петак, 06 април 2012 19:01
Srbenda
Ovo je znak da je Seselj prolupao i da ce biti zadnji koji ce staviti lopatu na svoju partiju. "Slucaj Martinovic" pokazuje sta radi Seselj i zasto je Nikolic morao da ode. Todorovicu,moz li izdrzati ovo ponizenje?
Препоруке:
14
28
74 петак, 06 април 2012 19:13
@Srbenda
Da nisu prijatelju tom tvom Nikolicu pomogli par Kofera iz EU da donese "odluku".

Zbog takvih mislilaca kao sto si ti vlast i sme da raspise izbore.
Препоруке:
25
6
75 петак, 06 април 2012 19:41
Srbenda
Toma nije idealan ali ovog puta svi mi Srbi hocemo predsednika iz Sumadije.
Napred braco!
Препоруке:
7
35
76 петак, 06 април 2012 19:46
Ana
Bog je sa Srbima podario nam je Jadranku cistu dusu.
Препоруке:
23
9
77 петак, 06 април 2012 20:48
Anta
Mislim da je siniša sve lepo objasnio... U Srbiji ima oko 400-500 000 onih koji iz ideoloskih razloga podrzavaju SRS... dakle ne radi se o licnostima, vec o ideologiji srpskog nacionalizm koju najdoslednije zastupa V Seselj... tako da kandid nije presudan, vec ideolosko opredeljenje... Smatram da je Martinovic vredan politicar, na zalost i ne dovoljno poznat siroj populaciji,tako da bi bilo steta potrositi ga na ovim izborima...U principu Martinovic ne bi dobio vise od Jadranke u konacnom zbiru...
Ovde je bilo dosta negativnih komentara, ali ti komentari su od onih koji i nisu stalni glasaci SRS-a... I za kraj... objektivno ipak je Jadranka u svakom slucaju bolje resenje no Nikolic, Tadic, Stankovic, Kostunica...
Препоруке:
24
6
78 петак, 06 април 2012 20:52
Ент
Ценим Шешеља као великом патриоту, али ето због непромишљених потеза у прошлости кад су га напустили Николић и Вучић, и садањости са предлогом супруге за председника Србије, која је маргинална личност, претворио је Радикалну странку у комби странку. Туга. Дивим се његовим сарадницима када могу да трпе толика понижења од његове самовоље. Оде и последња нада да може нешто да се промени на политичкој сцени Србије.
Препоруке:
13
19
79 петак, 06 април 2012 21:44
A L Mollari
@Ultravisitor: Е мој ти, само ти отиди са ових страница да се гадиш Србије на неком другом месту, и не враћај се, а просипај којештарије неком ко хоће да те чита. Техничке проблеме и "gadljivost na Srbiju" решавај на другом месту, кад си већ гадљив на сопствену земљу и њен народ какав год да јесте. А ако ти се ја чиним као неко ко воли Тадића, онда мора да ти фали нешто.
Препоруке:
8
10
80 петак, 06 април 2012 22:00
Рин о-о то
Многи видим потцењују В. Шешеља. Ако мисле и очекују да Шешељ наступа по стереотипима и очекиваним предубеђењима појединаца онда је то хендикеп за политику оних који очекују. В. Шешељ је неочекиван и зато је тог ранга. У нашим реалним животима просто недостаје поштење. Рекли би, има га у траговима или га има много али је у том истом животу суспендовано трнзиционом шпекулативном агресијом манипуланата. На другој страни, „памети“ је колико год хоћете али с абортираном моралном компонентом. Шта Срби хоће? Није срамота не знати, срамота је остати у незнању и непоштењу. Јер, коме је до морала у политици нека иде...
Препоруке:
19
3
81 петак, 06 април 2012 22:04
сссс
Изгледа да нико у Србији не воли да стави паметније од себе на већи положај.Штета за СРС.Поред Мартиновића,Красића..Нисам њихов симпатизер али их сматрам патриотском странком која је сама себи јаму ископала...........
Препоруке:
13
8
82 петак, 06 април 2012 22:06
Peter RV
Potpuno pogresna odluka koja ce se skupo platit na izborima. SRS ce bit optuzen (ubjedljivo), da je jedna privatna stranka Seseljeva.
Aleksandar Martinovic je bio idealni kandidat.
Препоруке:
11
13
83 петак, 06 април 2012 22:22
Slavomir Srpski
Ne bih se slozio da je ovo pogresna odluka, vec pametna odluka da se formalno kandiduje jedan politicki autsajder. U stvari, odlukom da se ne odabiru oni radikali koji imaju mnogo vecu spremnost i politicko iskustvo i strucnost, daje se znak biracima da se glasovi usredsrede nekom drugom iz druge opozicione stranke.

Ovom odlukom Seselj u stvari poziva radikale da svoj glas svi usmere na Vojislava Kostunicu, najistaknutijeg politicara opozicije u Srbiji, i koji je vec jednom srusio Milosevicev, pa sada bi mogao da rusi i Tadicev rezim.

Da je Seselj izabrao nekog dostojnijeg (po politickom iskustvu i znanju) kandidata, onda bi to oduzelo glasvove jedinom valjanom politicaru opozicije: Kotunici.

Stoga je potrebno da citava opozicija u Srbiji se zahvali ovakvoj odluci Seselja, kojim on podrzava Kostunicu kao lidera i kandidata za predsednika.
Препоруке:
12
8
84 петак, 06 април 2012 22:28
саша р.
Ал се овде дигла прашина!:)
Ова одлука Шешеља у први мах деловала ми је сумануто. Међутим, кад је женско у питању, никад се не зна шта носи нови дан. Потез јесте рискантан и на ивици жилета, али с друге стране Јадранка делује врло стабилно и отресито, таква жена зна шта хоће, ипак је она Војина школа. Не бих је подцењивао, али много тога зависи од искрене подршке у врху странке. Ако не буде било већих потреса у СРС, могла би прилично да помрси конце многим кандидатима.
Препоруке:
18
7
85 петак, 06 април 2012 22:28
zoran mihailović
naj pametniji potez koji su mogli da povuku. svaka čast. a to što se vi bojite da nam predsednik bude žena...gospodo to je vaš problem. koliko vidim neki su protiv zato što je ona šešeljeva žena. a razmislite koje funkcije imaju žene nekih ministara...a krkobabićev sin???????pa žena bivšeg ministra svilanovića......još jednom SVAKA ČAST na hrabrosti. i naravno ima moj glas.
Препоруке:
21
8
86 петак, 06 април 2012 22:44
Рин о-о то
Маестралан потез В. Шешеља. Видим овде има и халуцинација које, тумаче његову одлуку, које су као у корист других председничких кандидата. Постоје већ дуго, деценијама, овде „политичке домаћице“. Ал' кад треба „домаћица у политици“ (у одсуству домаћина који је на „службеном путу“) многима зуји у ушима и почиње да се привиђа. Шешељ је мајстор игре, прволигашки играч и то многи заборављају! А шта ће бити епилог овакве његове одлуке видећемо. Желим добро здравље њему и његовој јуначкој породици.
Препоруке:
16
4
87 петак, 06 април 2012 22:53
влкс
Радикалски проценти иду Коштуници на овим изборима. Видим да неки инсистирају на оданости гласачког тела радикала. Исто тако су и оних 30 процената били одани радикалима, па су отишли Томи. Овим потезом се СРС унапред предао на председничким изборима, а бојим се да ће им то скинути и који проценат на парламентарним. Какву кампању ће имати Јадранка? Колико ће обићи места по Србији? Хоће ли штампати плакате са њеним ликом? Жао ми радикала јер би на овим изборима са ДСС-ом сигурно освојили власт да се нису ономад распали.
Препоруке:
11
4
88 петак, 06 април 2012 22:58
XXX
Ako je Šešelj u stanju da ovako rasturi sopstvenu stranku, šta bi tek uradio od Srbije?!
Препоруке:
12
19
89 петак, 06 април 2012 23:10
iz_Holandije
BRAVO, VOJO i BRAVO Scepane!

To je to dragi moji, zna VOJA sta radi( IAKO GA JE ONAJ DRUGI VOJA svojevremeno izigrao)sada ce dobiti sve glasove SRS...ma BRAVO!!!!!
Препоруке:
12
2
90 петак, 06 април 2012 23:34
Горан Максимовић
Не мислим да је Шешељ овим потезом намјеравао да оснажи Коштуницу у предсједничкој кампањи већ му је намјера да оснажи странку. Јадранка Шешељ нема шансе да побједи али сигуран сам да ће однијети више гласова него било који други кандидат из редова СРС а тиме и навући више гласова на воденицу странке. То не значи да је Мартиновић лош кандидат али велика је тежина имена Шешељ! Не би ме чак чудило да је одиграо и тактички потез у циљу откидања једног дјела гласача Николићу (који је само друга страна медаље ДС-а) што одговара Тадићу и ДС-у а заузврат, хм, ко зна... Оно у шта сам свакако сигуран је да је овај потез повучен у циљу јачања СРС.
Препоруке:
13
4
91 петак, 06 април 2012 23:42
Ружичасти пантер
Све примедбе упућене Јадранки Шешељ као председничком кандидату своде се на три:
1. Политички неискусна
2. Супруга Војислава Шешеља - дакле непотизам
3. Проблеми са здрављем

Што се тиче политичког искуства - Коштуница је био сарадник у научном институту а Тадић наставник у средњој школи пре него што су постали председници државе.Од садашњих кандидата ниједан нема политичко искуство уколико се под тим подразумева доношење државничких одлука на некој одговорној државничкој функцији а не мешетарење по странци и трчкарање по страним амбасадама.
Што се тиче чињенице да је супруга Војислава Шешеља,и да се тиме председавање ржавом петвара у породичан бизнис, та примедба би се могла ставити бар половини садашњих председника и оних који су то били у блиској прошлости. Само кад се ради о странцима онда ми са удивљењем говоримо о политичким "династијама" - Кенедијеви, Бушови, Клинтонови,ускоро Саркозијеви... О Азији да не говорим.
Препоруке:
15
3
92 петак, 06 април 2012 23:46
Ружичасти пантер
2.
Коначно, што се тиче здравствених проблема нећу помињати домаће политичаре али сетимо се да су и Помпиду и Митеран започели своје председничке мандате под тешким антиканцер терапијама.

Укратко, ја дајем свој глас Јадранки Шешељ, тој храброј и часној жени.
Препоруке:
19
3
93 петак, 06 април 2012 23:50
Горан Максимовић
И тек што сам поставио свој коментар прочитам на другој вијести ову изјаву која поткрепљује моје размишљање:
"Одлазећи у Хаг, мој супруг, Војислав Шешељ, Српску радикалну странку и идеју поносне Србије, која се никоме не удвара и брани сваког цовека, оставио је Томиславу Николићу, који је ту идеју издао, а странку одлучио да уништи. Издали су све, остала је само Србија да је издају и ја хоћу против тога да се борим"
Јеним ударцем двије мухе - из десног бирачког корпуса извући што више гласова за СРС и уједно ослабити Тадића број 2 тј. Тому Николића.
Препоруке:
17
2
94 петак, 06 април 2012 23:56
Miloš Kikić
Svima onima koji ovu kandidaturu vide kao Šešeljevo usmeravanje glasova njegovih pristalica prema Koštunici postavio bih jednostavno pitanje. Zbog čega ovako šifrovana poruka umesto jasno i glasno izrečene konstatacije da radikali neće imati svoga kandidata nego treba da glasaju za Koštunicu? I šta bi sa kandidaturom Martinovića? Pokušavate da se utešite a svesni ste i sami šta će ovo značiti za vašu stranku.
Препоруке:
11
14
95 петак, 06 април 2012 23:58
Ultravisitor
Dolazicu jer mi ne mozes zabraniti, ali komentarisati necu. To ce ti biti kazna.
Препоруке:
6
0
96 субота, 07 април 2012 00:10
Рин о-о то
Ма Срби, већином, једном мора да реше бизарну недоумицу одговором на ово анкетно питање, Дали сте за:
А) поштеног који „не зна све“ , или за
Б) непоштеног који „зна све“?...
Препоруке:
7
1
97 субота, 07 април 2012 00:12
Ultravisitor
U vezi cirilice, lepo je znati da ima ljudi koji cene cirilicu ali ponasanje pojedinih u vezi cirilice je apsurdno. Verovatno su je naucili kucajuci na tastaturi jer za toko nesto ti je dovoljno da imas latinicnu tastaturu da ne bi pogresio slovo. Neka, istrajnost se isplati. Zbog njihove prevelike ljubavi prema cirilici i Srbiji kolaboracionisticki rezim uziva sve vecu popularnost jer njihovim primitivnim zamerkama i sovinistickim porivima moze da parira jedan Ceda koji im je i nivo samo na drugom kraju. Glodju se kao psi oko kostiju. Srbiju volim kao covek koji voli slobodu. Srbiju koja je izabrala okove ne cenim. Zasto bih je cenio? Moj ideal nije Srbija nego sloboda. Srbija je bila metafora slobode, ali vec odavno to nije nego vise ima veze sa ludoscu. Srecni vam izbori i ugodna vam cirilica.
Препоруке:
2
0
98 субота, 07 април 2012 00:16
Рин о-о то
Шешељ маестрално отвара једно базично и егзистенцијално питање. Шешељ није монарх који непотистички подмеће своју супругу ради континуитета бизарне деспотије. Шешељ провоцира, пита, нервира! Шешељ, утамничен 9 година, делује антидепресивно и из тамнице пита свој народ? Карлеуша, да је кандидат, а биће, Шешељ маестрално препознаје и прекогнитивно, сходно данашњој димензији свести овдашње исподпросечности просто визионарски пита овај народ? Неки Срби овде брину о судбини СРС и кадровским питањима? Нити сам њихов члан нити имам намеру да будем. Политика није странка. Политика је описмењеност појединаца једног народа који препознаје лаж, антиживотност и антидржавност када му се пропагнандном репресијом нуди као „техно там-там“. Шешељ пита, анкетира. Шешељ истовремено и суди. Отима алиби онима који ће сутра да се правдају да су преварени. Шешељ данас даје шансу! Дали ће бити следеће? Он се некоцка. Он надмоћно пита!
Препоруке:
9
2
99 субота, 07 април 2012 00:38
Марко Дарковић
Желео сам да гласам за Мартиновића али видим да је Шешељ приватизовао странку. Коштуница има мој глас.
Препоруке:
4
7
100 субота, 07 април 2012 01:11
Slavomir Srpski, @M.Kikic
" Zbog čega ovako šifrovana poruka.."

Pa zato sto je potrebno postovati i glasace za radikale, u situaciji kada sve stranke isticu SVOG kandidata. Seselj ovim postuje sopstvene glasace, i nudi sosptvenu suprugu (umesto da zrtvuje neku istaknutu politicku licnost u SRS), dakle nudi licnu zrtvu, kao onu kada je otisao u Hag da brani Srbiju. To je svakako pohvala i veliko postovanje prema Seselju. "Sifrovanje" je ocigledno, pa i sami radikalski glasaci shvataju da im je poruceno (dostojanstveno) da glas za predsednika daju najznacajnijom kandidatu za sveukupnu opoziciju: njegovom imenjaku Kostunici.

I sta je tu cudno, ukoliko ovako dostojno upakovana formula je izraz jedne licne zrtve za racun generalnih zajednickih interesa: pobede nad Tadicem inad Nikolicem zajedno. To je zelja i cilj svakog srpskog rodoljuba danas, pa zato i moje najvece hvala Seselju i radikalima.
Препоруке:
5
2
101 субота, 07 април 2012 01:47
pinokio
Ovo je odlican potez.Svi koji postujete Seselja sada imate priliku glasati za njega.On i njegova zena su jedno bice iz dva dela.Tko je god mislio da nas samo Seselj moze izvuci iz beznaddja dobio je priliku da glasa za njega.Nemojte biti slepi pored ociju,i ne lupajte praznu slamu i isprazne floskule.
Препоруке:
7
3
102 субота, 07 април 2012 03:49
The Jack
Za i protiv, protiv i za!?!?

Bzzzz ... evo vremeplov radi i vraca nas na sudjenje Sokratu koji zbori: Vrli moji Atenjani ja necu drugo misliti, niti govoriti, pa da mi je po stotine puta umreti!!!

Bzzzz .... danasnje vreme. Nagradno pitanje za velike pare. Navedite imena tuzilaca i sudija koji osudise Sokrata!!!
Препоруке:
7
0
103 субота, 07 април 2012 07:53
Крстимир
Видим да "срби", тек што је почела "кампања", по ко зна који пут, заборављају и на Србију и на народ, и почињу да "мудрују" ко је шта мислио. Одлично. Док вам се држава распада и уништавају традиција, вера и култура, а држава само што није банкротирала, "срби" размишљају да ли да гласају за оне који јасно дају до знања да ће наставити са таквим делима или за патриотске снаге. Одлично, по други пут! Како сејете, тако ћете и жњати! Само мудрујте.
Препоруке:
3
1
104 субота, 07 април 2012 08:36
Алекс
Не знам зашто су се радикали одлучили за овај потез, али до сада сам се много пута уверио да Шешељ зна шта ради. Било је и раније његових одлука које су мени биле нелогичне, али након неког времена постало би јасно да је био у праву. Није тачно да је дошло до додатног раскола у СРС-у, то знам из поузданих извора. Само онај ко не прати рад и постојање СРС и др Шешеља може сумњати у његову одлуку и мислити да их он доноси непромишљено. Уверен сам да ће се врло брзо показати зашто је кандидатура Јадранке Шешељ била добра. Можда су проценили да ће народ Јадранку поистоветити са др Војиславом, или нису хтели да дозволе да дођу у ситуацију да Мартиновић изгуби од неверног Томе. Поред тога, мени лично је једино битно да је кандидат СРС-а онај који не издаје идеологију и програм странке, а наравно да као председник државе не би доносила сама одлуке.
Препоруке:
8
3
105 субота, 07 април 2012 08:39
@Ружичасти пантер
То је тачно, али баш то се и јесте показало као лоше. Зашто да понављамо грешке?
Препоруке:
3
0
106 субота, 07 април 2012 10:54
A L Mollari
@Ultravisitor:
"Srbiju volim kao covek koji voli slobodu. Srbiju koja je izabrala okove ne cenim."
Е тако прича Србин! Конструктивна критика, али у позадини, увек и најважније љубав. За то се залажем увек и на сваком месту. За "гађење на Србију" скачем за очи, јер је то терминологија наших непријатеља свих боја и облика, и непримерена је неком ко се за своју државу бори и у чији Васкрс верује. Мислим да смо дошли до консензуса, јер видим да смо на истој страни.
Праштај, праштам.
Живела Србија!
Препоруке:
6
2
107 субота, 07 април 2012 10:58
mare
Objasnjenje ovog Seseljevog poteza je vrlo jasno! Covek je u poslednjem trenutku saznao kakve planove zuti imaju za Martinovica i sa kim je sve Martinovic u kontaktu !!! I kraj price !!!!!!
Препоруке:
0
7
108 субота, 07 април 2012 13:52
alkar
svaki kandidat od drzave dobija 1 milijun eura(ako je ta informacija točna)onda je svakome jasno da je voja dobar domaćin,neda on pare već skrbi za svoju familiju.pare ,poltroni i slava-to voja cijeni vise od ičega,kakva srbija....
Препоруке:
0
8
109 субота, 07 април 2012 14:45
@@Ружичасти пантер
Сви председнички кандидати су без икаквог државничког искуства осим Коштунице који је на функцију председника дошао- да поновим - из научног института. А бити научни радник и бити државник су две сасвим различите ствари.
Остали кандидати су обични партијски апаратчици. Сви припадају партијама чији програми се своде на гомилу шупљих фраза и понављање до бесвести приче о "европском путу". Нико од њих није дорастао ситуацији у којој се Србија налази.
У праву сте да не би требало понављати грешке које смо чинили до сада, али како? То би значло гласати за неког државника од формата, али таквог нема на видику. Онда ћу бар да гласам за неку особу из народа - јер Јадранка Шешељ то јесте- стаменог и часног патриоту.
Препоруке:
6
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер