"srpska akademija nauka i umetnosti"!!!Srpski jad i sramota!!!
Preporuke:
72
0
3
petak, 23 mart 2012 13:29
fristajlo
To je realnost savremene Srbije.
SANU je pod nadzorom, i dobro su pazili, ovikoji danas vladaju Srbijom, koga tamo stavljaju na poziciju za odlučivanje; nije li Hajdin pohvalio Đilasov most?
Preporuke:
66
0
4
petak, 23 mart 2012 13:34
dr Dejan
Žuti, novosrbijanci i autošovinisti su u suštini isti tip ljudi: trpaj pare u sopstveni džep, a za narod, državu i opšte dobro - nije bitno. Oni su zaposlei sve Institucije Srpske države, tako da je poboljšanje stanja moguće jedino sveobuhvatnom promenom psihopatskih izdajnika i dolaska normalnih patriotski nastrojenih ljudi.
Preporuke:
47
0
5
petak, 23 mart 2012 13:36
Dr
Podrška Vasiliju Krestiću. SANU sve više liči na DANU ili HAZU.
Preporuke:
66
0
6
petak, 23 mart 2012 13:39
bojan,okolina vranja
zalosno, znaci boli me.... za peru lukovica i ostale takve ali ovo je zalosno, pa ovo je Srpska akademija nauka i ako je verovati akademiku Kresticu dotakli smo dno
Preporuke:
48
0
7
petak, 23 mart 2012 13:41
jazavac
Mozda je poslednje vreme da se mostograditelj povuce, pomozite mu akademska gospodo.
Preporuke:
53
0
8
petak, 23 mart 2012 13:48
paja patak
„Mostograditelj, medicinar, preistorijski arheolog i muzikolog, pokazalo se, važniji su od istoričara i njihovog znanja i mišljenja. Svojom odlukom oni su počinili, svojevrstan, knjigocid - ocenio je Krestić“. Ne znam kakvi su politički koreni iz mladosti ostalih – za medicinara znam (a i ostali su sigurno slični). On je u mladosti, kao gimnazijalac i student bio vatreni SKOJ-evac, kasnije učestvovao u “čistki nepodobnih“ nastavnika med. fakulteta, i naravno, uživao sve prednosti člana KP u univerzitetskoj karijeri prodajući manje-više naučnu maglu, a u (prvoj) starosti bio istaknuti saradnik poznatog prevaranta i politikanta M.Panića, koji je ojadio i srpsku farmaceutsku industriju (i ne samo nju) – a sada se preko LDP-a pokušava vratiti u aktivnu srpsku politiku, jer mu poslovna i sudska klima u SAD manje prija u poslednje vreme. Sigurno je da sva četvorica zaslužuju bar počasno članstvo u HAZU.
Preporuke:
58
0
9
petak, 23 mart 2012 13:52
veca vestica
Taj gerentoloski centar trebalo je odavno zatvoriti,isto tako treba zatvoriti klub knjizevnika.Zar nije dovoljno sto se u klubu pisci i knjizevnici prodaju za"deset s lukom,i litar sirceta,posto vise nema vina".
Preporuke:
34
5
10
petak, 23 mart 2012 13:59
Svetislav Kostić
Zar u Srbiji ne postoji mogućnost da se taj Hajdin skine sa položaja koji zloupotrebljava da se prikrije genocid ustaške Hrvatske nad nama prekodrinskim Srbima.
Na kraju krajeva, Srbija nema nikakvo moralno ptravo da učestvuje u zataškavanju genocida počinjenim, ne na srbijanskim Srbima, koji se lijepo aranžirali sa nacističkim okupatorom u 2. Svj. ratu, kao što se to i dana danas čini savezništvom sa neonacističkim NATO zločincima.
Žrtve hrvatske genocidne ustaške tvorevine bili su Srbi u BiH i u samoj Hrvatskoh. I neka ta beogradska gospoda na vlasti uzmu ka znanju da je i moj otac Lazar sa svojih 36 godina mladosti 1941. odvućen sa njegovog radnog mjesta u direkciji Jugočelika u Sarajevu i baćen najpre u konc logor u Koprivnici, a potom u oktobru 1941 u Jaseniovac gdje likvidiran maljem u potiljak
A tom Hajdinu poručite da ga mrzim iz dna duše i svakog onog u Srbiji koji ga podržava. A takvih ima i previše za ukus nas Srba u BiH.
Preporuke:
55
1
11
petak, 23 mart 2012 14:05
Macan
Sunovrat SANU počinje dolaskom Hajdina na čelo te institucije. Pa zar je moguće da od Srba nema boljeg akademika od Hajdina za mesto predsednika.
Jad i čemer. Pa se onda pitamo šta nam se ovo dešava. Da li iko od poštovanih komentatora misli da je ova i ovakva SANU intelektualna vodilja Srpskom narodu. Ja ne.
Preporuke:
42
0
12
petak, 23 mart 2012 14:07
kojot
Gospodine Kresticu, zasto ne pokusate sa Akademijom nauka Republike Srpske, verujem da ne bi postojale prepreke tipa zute Srbije, a drugi limitirajuci faktori se mogu popraviti.
Preporuke:
42
0
13
petak, 23 mart 2012 14:16
Milorad Bogdanović
Kakva država takva i akademija. Sramota.
Preporuke:
41
0
14
petak, 23 mart 2012 14:34
Sava
Nije to, g. Krestiću, iracionalni strah, to je iracionalna, bezumnička mržnja na istinu o sopstvenom krstonosnom narodu koja im je zlim pričešćem masonskim (čijoj se piramidi pred ulazom na svoje radno mesto svakog jutra poklone na sred Knez Mihajlove), ritualno ulivena im u srca masonskim simvolično posunovraćenom jednom i skinutom drugom čarapicom, i zapregnutom keceljicom i povezom preko očiju. Oni više ne mogu da iskreno vole svoj narod i u suštini mrze svaku istinu koja se njega tiče. Mrze istinu a služe bečko-berlinskoj laži, usrdno učestvujući u pletenju njenih novih mreža oko satrtog srpstva i svojom rečju i svojim ćutanjem. Masonsko-ekumenistička klika je hermetički poklopila istinoljubivu srpsku nauku.
Preporuke:
31
0
15
petak, 23 mart 2012 14:36
Predrag
Hajdin i Dimitrije Stefanović su večna bruka srpskog naroda. Za sobom ostavljaju pustoš na svakom planu, sram da ih bude!
Preporuke:
40
0
16
petak, 23 mart 2012 14:54
Citalac
Svako ko svesno zaglusuje istinu, jeste potpuno voljni saucesnik u refasizaciji Balkana i relativizaciji ustasko-nacistickog genocida nad srpskim, jerejskim i romskim narodom.
Profesoru Kresticu pak, naklon i postovanje. Bila je nezasluzena i velika cast citati svaku Vasu knjigu, profesore. I vec ste usli u nezaborav srpske nauke i srpskog naroda. Zelim Vam jos mnogo knjiga i mnogo godina u srpskoj istoriografiji, a na engleskom jeziku se srpsko-hvtaski odnosi u XIX veku NE MOGU izicavati bezkonsultacija sa KAPITALNIM Kresticevim delom o toj istoriji, koje je, secom, prevedeno na engleski jezik (povakva SANU bi i to stopirala). Zato i kazem: POD HITNO osnivati nezavisne i NOVE naucne institute - u doba Interneta i pdf-ova, dobri naucnici i prevodioci mogu da dodju do SVAKOG na SVAKOM jeziku, a ne da ih ovde spotice rezimska pakost i okupaciona akademija
Preporuke:
31
0
17
petak, 23 mart 2012 14:55
moralne vrednosti
Čestitam g. Krestiću na jasnim i glasnim rečima istine koje konačno treba da se čuju u javnosti.
Predstavnici SANU će, naravno, i dalje ćutati, u skladu s navikama iz doba komunizma - ne talasaj i uživaj u privilegijama.
Potpisujem sve reči g. Krestića. Šteta što nije mlađi, pa da se izbori da dođe na čelo SANU i očisti rđu i paučinu s nje.
Preporuke:
34
0
18
petak, 23 mart 2012 15:28
Mitar
Najgore što je muzikolog Dimitrije Stefanović mogao da uradi pod stare dane jeste da se na ovako sraman način uplete u politiku koje se celog života, navodno, klonio.Ali masonski ekumenizam je neumoljiv...
Preporuke:
22
0
19
petak, 23 mart 2012 15:41
ima se, ne sme se
Da je SANU u zapećku, jeste. Da je prisutan utisak naroda da ne smeju ni "s" da zucnu o Srbima i srpskim interesima, prisutan je. Zbog čega je to tako? Verzije su razne, a najverovatnije je najjača ona "veži konja gde ti gazda kaže".
Briga Srbiju za prekodrinske Srbe! Svako ko je u Šumadiji, i južnije, progovorio ijekavski, bez crnogorskog naglaska, odmah je bio Hrvat!
Da ne bi ovog poslednjeg bratoubilačkog "nadgornjavanja", ne bi ni znali da postoje još negde Srbi osim u Šumadiji! Ovako su barem geografiju malo naučili!
Šta njih briga za Jasenovac, glinsku crkvu, Jadovno, Šurmance...
Važnije im je dokazati da je Draža "nevin" streljan!
Dok je u Bosni i delu Hrvatske (Krajina) plamteo oslobodilački rat od fašizma, dotle su se u Srbiji borili za vlast.
Ono šta je valjalo, otišlo je s proleterskim brigadama u Bosnu. One što su ostavili, da im štite odstupnicu, četnici su razbucali za godinu dana. Žrtvovani su od strane VŠ NOB!
Preporuke:
6
13
22
petak, 23 mart 2012 15:54
Branko
Još opasniju stvar predstavlja stav jednog od najvažnijih ljudi u Odboru Srpske crkve za istinu o Jasenovcu - bivšeg jeromonaha, sada episkopa lipljanskog sa sedištem u Pećkoj patrijaršiji Jovana Ćulibrka, zagrebačkog diplomca, koji se, posle višegodišnjeg boravka u Jerusalimu radi pripreme doktorata, vratio u Srbiju sa tvrdnjom da u Jasenovcu nije ubijeno više od 70 000 ljudi. To je tvrdio i u intervjuu Politici. Prelazi li to Srpska crkva na pozicije Franje Tuđmana i HAZU?
Preporuke:
19
1
23
petak, 23 mart 2012 16:17
Stanko
Anka sestro, dok ne shvatimo da su zavera protiv Draže i Glina, Jadovno, jasenovac, i Stara Srbija, Kosovo i Metohija, sutra Vojvodina deo jedne iste priče nećemo shvatiti da smo mi Srbi ugroženi gde god ima naše naše zdravoumne hrišćanske svesti i samosvesti, našeg pamćenja i naše odanosti Hristu i da samo zajedno - jedan za sve i svi za jednog - možemo da odolimo silama tame koje kidišu na nas. Mene sve rane moga roda bole i gde god da ima srpske duše koje tu je dom moj i moje rođeno ognjište, sestro!
Preporuke:
28
0
24
petak, 23 mart 2012 16:53
iz RS
@ kojot
Potpuno ste u pravu.
Preporuke:
9
0
25
petak, 23 mart 2012 17:25
Đurađ
iz RS> Brate Srbine, zašto pišeš šismom koji su vama u Bosni i Hercegovini nametnuli Turci i Austrougari? Šta je s vama, šta je s nama, imamo li pameti?
Preporuke:
11
2
26
petak, 23 mart 2012 18:47
V.P. 6143/5
@Stanko
E svaka Ti čast, Stanko!
Ovo su jedne od onih reči koje poznaješ kao sopstveni džep, kao da ih sâm izgovaraš.
Preporuke:
6
0
27
petak, 23 mart 2012 21:45
!!!
Jedanput jugokomunista uvek jugokomunista.
Preporuke:
6
0
28
petak, 23 mart 2012 22:26
Predrag, Holandija
@Magnum Crimen,
Hvala na linkovima. Pogledao sam enleski prevod i imam za taj prevod jednu rec: strasno. Imam utisak da je amater prevodio na engleski, a ne pravi prevodilac. Znate, s amaterizmom ne mozemo u svet, ako zelimo da nas sve tpostuje moramo ponuditi kvalitet, u ovom slucaju kvalitet sto se engleskog jezika tice.
Takvu verziju licno ne bih odobrio da se salje u svet, mada znam da celnici SANU knjigu iz drugih pobuda blokiraju.
Pozdrav i jos jednom hvala na linkovima!
Preporuke:
3
0
29
petak, 23 mart 2012 23:16
Dr Vasilije
SANU,SLD .... odavno tamo EU VLADA !
Bravo cenjeni imenjače !
Preporuke:
6
0
30
petak, 23 mart 2012 23:51
stefan.borota@gmail.com
BROZOVLUK U "SANU" Povodom sramotne odluke Izvršnog odbora SANU u režiji Nikole Hajdina, pitam se ko je njega izabrao za predsednika SANU a ostale pobrojane za članove Izvršnog odbora. Koliko znam, žrebom nisu izabrani. S poštovanjem i uviđavnošću, očekujem komentar g. Vasilija Krestića. [,]
Preporuke:
7
0
31
subota, 24 mart 2012 11:27
Vera Sobat
Oduvek pa sve do danas:Srbin je Srbinu NAJVECI neprijatelj!!
Dok je tako, a tako je, Srbi ce polako nestajati,polako ali sigurno.
Zapitajmo se ZASTO imamo toliko SRBA - SRBOMRZACA???
ZASTO imamo toliko IZDAJICA, Srba - IZDAJICA Srba???
SANU je pod nadzorom, i dobro su pazili, ovikoji danas vladaju Srbijom, koga tamo stavljaju na poziciju za odlučivanje; nije li Hajdin pohvalio Đilasov most?
Na kraju krajeva, Srbija nema nikakvo moralno ptravo da učestvuje u zataškavanju genocida počinjenim, ne na srbijanskim Srbima, koji se lijepo aranžirali sa nacističkim okupatorom u 2. Svj. ratu, kao što se to i dana danas čini savezništvom sa neonacističkim NATO zločincima.
Žrtve hrvatske genocidne ustaške tvorevine bili su Srbi u BiH i u samoj Hrvatskoh. I neka ta beogradska gospoda na vlasti uzmu ka znanju da je i moj otac Lazar sa svojih 36 godina mladosti 1941. odvućen sa njegovog radnog mjesta u direkciji Jugočelika u Sarajevu i baćen najpre u konc logor u Koprivnici, a potom u oktobru 1941 u Jaseniovac gdje likvidiran maljem u potiljak
A tom Hajdinu poručite da ga mrzim iz dna duše i svakog onog u Srbiji koji ga podržava. A takvih ima i previše za ukus nas Srba u BiH.
Jad i čemer. Pa se onda pitamo šta nam se ovo dešava. Da li iko od poštovanih komentatora misli da je ova i ovakva SANU intelektualna vodilja Srpskom narodu. Ja ne.
Profesoru Kresticu pak, naklon i postovanje. Bila je nezasluzena i velika cast citati svaku Vasu knjigu, profesore. I vec ste usli u nezaborav srpske nauke i srpskog naroda. Zelim Vam jos mnogo knjiga i mnogo godina u srpskoj istoriografiji, a na engleskom jeziku se srpsko-hvtaski odnosi u XIX veku NE MOGU izicavati bezkonsultacija sa KAPITALNIM Kresticevim delom o toj istoriji, koje je, secom, prevedeno na engleski jezik (povakva SANU bi i to stopirala). Zato i kazem: POD HITNO osnivati nezavisne i NOVE naucne institute - u doba Interneta i pdf-ova, dobri naucnici i prevodioci mogu da dodju do SVAKOG na SVAKOM jeziku, a ne da ih ovde spotice rezimska pakost i okupaciona akademija
Predstavnici SANU će, naravno, i dalje ćutati, u skladu s navikama iz doba komunizma - ne talasaj i uživaj u privilegijama.
Potpisujem sve reči g. Krestića. Šteta što nije mlađi, pa da se izbori da dođe na čelo SANU i očisti rđu i paučinu s nje.
http://www.scribd.com/koekude/d/47750959-Magnum-Crimen-Dva-Izostavljena-Poglavlja-Viktor-Novak-Vasilije-Krestić
Briga Srbiju za prekodrinske Srbe! Svako ko je u Šumadiji, i južnije, progovorio ijekavski, bez crnogorskog naglaska, odmah je bio Hrvat!
Da ne bi ovog poslednjeg bratoubilačkog "nadgornjavanja", ne bi ni znali da postoje još negde Srbi osim u Šumadiji! Ovako su barem geografiju malo naučili!
Šta njih briga za Jasenovac, glinsku crkvu, Jadovno, Šurmance...
Važnije im je dokazati da je Draža "nevin" streljan!
Dok je u Bosni i delu Hrvatske (Krajina) plamteo oslobodilački rat od fašizma, dotle su se u Srbiji borili za vlast.
Ono šta je valjalo, otišlo je s proleterskim brigadama u Bosnu. One što su ostavili, da im štite odstupnicu, četnici su razbucali za godinu dana. Žrtvovani su od strane VŠ NOB!
Potpuno ste u pravu.
E svaka Ti čast, Stanko!
Ovo su jedne od onih reči koje poznaješ kao sopstveni džep, kao da ih sâm izgovaraš.
Hvala na linkovima. Pogledao sam enleski prevod i imam za taj prevod jednu rec: strasno. Imam utisak da je amater prevodio na engleski, a ne pravi prevodilac. Znate, s amaterizmom ne mozemo u svet, ako zelimo da nas sve tpostuje moramo ponuditi kvalitet, u ovom slucaju kvalitet sto se engleskog jezika tice.
Takvu verziju licno ne bih odobrio da se salje u svet, mada znam da celnici SANU knjigu iz drugih pobuda blokiraju.
Pozdrav i jos jednom hvala na linkovima!
Bravo cenjeni imenjače !
Povodom sramotne odluke Izvršnog odbora SANU u režiji Nikole Hajdina, pitam se ko je njega izabrao za predsednika SANU a ostale pobrojane za članove Izvršnog odbora. Koliko znam, žrebom nisu izabrani. S poštovanjem i uviđavnošću, očekujem komentar g. Vasilija Krestića. [,]
Dok je tako, a tako je, Srbi ce polako nestajati,polako ali sigurno.
Zapitajmo se ZASTO imamo toliko SRBA - SRBOMRZACA???
ZASTO imamo toliko IZDAJICA, Srba - IZDAJICA Srba???
ODUVEK pa sve do danas!