Мислим да је све речено.Што рекао господин Зоран Красић,:"Освестите се ви европски протагонисти,то одавно више није прави пут,нити се европски стандарди могу поредити са међународним..".Тако да мислим да и оне најокорјелије проевропски оријентисане демократе и либерали виде да ова прича више не пије воде ни за благо поремећене особе...Дакле,ЕУ-НЕ,али Евро-Азија-Зашто да не? :)
Препоруке:
54
1
3
петак, 16 март 2012 16:18
фристајло
Изгледа да одговор гласи: из пуког очајања. ЕУ жели да докаже да је још увек за икога привлачна, док балканске земље сматрајући да су чланице ЕУ богатије и стабилније од њих, гаје наду да ће се и саме огребати о нешто од остатака тог изобиља. За друге не знам, а ни не интересује ме превише. За Србију, односно њен режим, то је услов опстанка, како рече Жарковић- у изборном бизнису. Знају да им је једино преостало упориште запад и њихови центри моћи, будући да је стање у земљи током њихове владавине знатно погоршано, захваљујући управо тим њиховим везама са западом, који је и даље врло непријатељски настројен и према Србији, а још више према Србима, које и даље (оправдано) виде као претњу и пријатеља Русије.
Јасно је да је запад, и иначе врло добро организован у заступању сопствених интереса у Србији, припремио и резервно решење- СНС, који су "припитомљени" да наставе започето- девастацију Србије и српске државе до краја.
ЕУ је пропаст Србије, дефинитивна.
Препоруке:
55
1
4
петак, 16 март 2012 16:40
Sado Marksista
Integracije,Evropskih zemalja i njihovo uzajamno povezivanje je apsolutna neophodnost,delimo zajednički životni prostor,slične tradicije,ako hoćete rasu i genetsko poreklo.Evropa je mali kontinent i potres u Glazgovu,negativno se odražava na život u recimo Sofiji.Ja nisam,za ovakav tip Evro integracija,više sam pristalica degolističkog principa EVROPA NACIJA,lično smatram da Evropi treba jak ekonomski savez,Evropskih nacionalnih država,sa zajedničkim ekonomskim prostorom,sa labavim granicama unutar Evrope ali vrlo čvrstim granicama prema spolja.Jake nacionalne države,shodno svojoj veličini i značaju bi mogle da dobiji,svoju realnu ulogu u novoj,zajednici Evropskih država,koja bi bila više decentralizovana,ali sa jasnim stavovima šta je Evropa i šta su zajednički ciljevi Evropskih naroda.Danas,Evropom vladaju bankari i Briselske birokrate,koji će dovesti do njenog,uništenja,a u tom slučaju svi smo na gubitku.
Препоруке:
15
19
5
петак, 16 март 2012 16:57
паја патак
Сада нека неко каже да Коштуница није у праву! Овај текст је писан у Вашингтону – а као да га је аутор преписао од Коштунице (никако се не може рећи да су блиски по схватањима). Каква штета што га еурофили неће читати – а чак и кад би, не би били у стању да схвате, толико им је помућен разум. Просто вица ради, послао бих га у “Danas”, “Blic”, “Vreme” , ма чак бих се жртвовао и да га прекуцам на хрватској латиници – само да га они могу прочитати, само да се загрцну од једа. Шалу на страну, велика је штета што не може негде да се одштампа, али плашим се да га ни ћириличне дневне новине не би смеле прихватити. А овако – како то пренети обичним бирачима, народу који ионако слабо и мало чита, тешко и споро памти, а још брже заборавља?
Препоруке:
50
2
6
петак, 16 март 2012 17:29
Marko Gay
@ Sado Marksista
Ja nisam,za ovakav tip Evro integracija
Hahaha. To nije opciona stvar.
Pravo da upravljamo Evropom ostvarili smo pobedom u Drugom svetskom ratu.
Da je Hitler pobedio, Evropom bi upravljali Evropljani.
A posto nije (delimicno i zaslugom Srba), vladacemo mi.
Mozete da "izaberete" da promenite model upravljanja Evropom samo ako "evropska" strana pobedi u sledecem ratu.
Sto se tice unistenja Evrope, naravno da cemo je unistiti, ali tek POSLE Rusije.
Препоруке:
8
38
7
петак, 16 март 2012 17:49
Ју р опа
Улазимо због гејовску моду. То нам се свикњава. А има и дрога да се убијамо ки летве.
Препоруке:
24
1
8
петак, 16 март 2012 18:43
фристајло
Marko Gay Дa je Hitler pobedio, Evropom bi upravljali Evropljani.
Испада да је победио, јер је начин размишљања америчке администрације исти као и Хитлеров.
Престани да се кријеш иза те позе; истрошена је. Чак више и не иритира, што ти је неоспорно циљ, јер су те сви "прочитали".
Ниси глуп, па је глупо да се тако и понашаш; овде је ниво дискутаната изнад просека, и не наседа на твоје провокације, барем не у мери, у којој би ти се то исплатило.
Размисли.
Препоруке:
45
1
9
петак, 16 март 2012 20:07
Marko Gay
@ фристајло
јер је начин размишљања америчке администрације исти као и Хитлеров.
Uveravam vas da je takav optimizam neosnovan.
I to zato jer ni danas ne prihvatamo da Evropom vladaju Evropljani -- dakle nismo se usaglasili sa Hitlerom po tom pitanju.
A to pitanje -- ko ce vladati Evropom -- bilo jej jedino pitanje oko kojeg su se nasi preci uopste i sukobili sa Hitlerom.
Oko toga je voden Drugi svetski rat, i nasi preci su pobedili (uz pomoc Srba).
Mozete da se nadate koliko hocete da cemo u miru izgubiti ono sto su nasi preci izvojevali u ratu.
Ali to se nece dogoditi, Evropa je nas ratni plen -- i ne damo je.
Препоруке:
5
24
10
петак, 16 март 2012 20:34
Dragan
Marko gej,ulaziti u diskusiju sa tobom je cisto gubljenje vremena.
Препоруке:
19
4
11
петак, 16 март 2012 20:41
Шћепан
Обишао сам Европу уздуж и попреко. Не може се упоредити са Балканом, ни са Србијом. Овде код нас је рај, и Европа хоће да уђе у Балкан, а не Балкан у Европу. Што се људи тиче, тамо је дисциплина, демократија и неслобода. Нерма мрдања. Све је по контролом. Слободе су ограничене сваким могућим законима. Зато је ред. Нама на Балкану треба једна тешка диктатура, да траје 5 година, да се народ дотера памети, не Европи, него реду, дисциплини. На послу, на улици. Ту би био крај нашим мукама. Зато - бежимо од Европе, узмимо само понеки пример који нам треба и ваља.
Препоруке:
25
6
12
петак, 16 март 2012 20:57
mimi
imali smo SFRJ pa znamo kako je to zavrsilo. sad opet hocemu u SFRJ(EU) samo ne znamo koliko ce ovog puta da traje i koliko cemo ovaj put platiti(a ni sa cime)
Препоруке:
24
0
13
петак, 16 март 2012 21:18
uporno netolerantan
Dugo vremena nije bilo nekog kritickog teksta po pitanju EU,evrofanatici su odstranili svakoga ko nije u kompoziciji iza DS-ove parne lokomotive ;hteo sam da vidim ko je uspeo podici glavu,na kraju zapazam da je autor nije iz Srbije...
Препоруке:
21
0
14
петак, 16 март 2012 21:46
tj
jel Boris tadic, ans prosrpski pretsednik cita uopste sta se pise po svetu o EU?Tolikog slepila jos niko nije imao?kuku nama, kad ce izbori da svanu i da se otarasimo gluposti nazvana EU.
Препоруке:
16
0
15
петак, 16 март 2012 22:28
ime
za: sado marksista
To je vrlo mudro razmišljanje , a vidiš kako reaguju titoisti .Nalupaše ti "minuse" , kao da si im opsovao ne znam šta ! Tvrdim , da ovim sajtom (komentatori) vladaju ljudi kojima je srpstvo oruđe , a ne odovornost .To su prijatelju moj Jugosloveni, karakterne nule , ljudi bez odgovornosti za potomstvo, ljudi bez identiteta , intelektualne mizerije i kompleksaši, koji bi da im uvek neko drugi nešto uradi, donese i stekne.Uostalom , dobra je ideja o Evropi nacija, ali brate moj tome se protive Sovjeti, Ameri, EU-nijati, preciznije PLANETARNI -"Jugosloveni".Ali, završiće se i to, ne brini!
Препоруке:
15
1
16
субота, 17 март 2012 00:13
vojvoda
Braco Srbi nema se smisla sporiti medjusobno kad su uglavnom svi na neki nacin upravu a i (scepan)vam je figurativno opisao kako otprilike ta EU iznutra izgleda.Mi smo u Evropi svidelo se to nekome ili ne i kako je tako je.Upravu su takodje i oni sto tvrde da EU hoce da udje na Balkan jer to je evidentno(trebaju im sirovine,trziste,jeftini robovi...)Klasican Neokolonijalizam koji nikad nije ni prestao samo je kroz istoriju presvlacio uniformu.Kad pogledate unazad videcete da je i Hitler deo demagogije demokratskog slobodnog sveta(Hitlera je u Becu 38.g.odusevljeno docekalo 200 000 ljudi a sta je ostatak Austrije mislio o tome?).Takodje neznam ni jednu Srpsku vlast(monarhisticka ili republikanska)koja je bila bez uticaja sa strane i koji su uticali na politiku drzave jos od Milosa Obrenovica.Jednostavno(neznam kako vise objasniti),izgleda da treba organizovati ture ka EU zemljama i povesti neuki narod(moj,nazalost)i pustiti ih jedno mesec dana da vide ko je majstor a ko mesa malter...
Препоруке:
11
0
17
субота, 17 март 2012 01:39
Биљана Николић @ име
Tvrdim , da ovim sajtom (komentatori) vladaju ljudi kojima je srpstvo oruđe , a ne odgovornost
.
слажем се!
Препоруке:
8
1
18
субота, 17 март 2012 06:35
Старац Фочо Од Стотину Љета
Ајде размислите: ко тера Србе да уђу у ЕУ? Ко кога ту оупште нешто пита? И у ХР, која се и ногама и рукама бори да уђе у ЕУ и тако побегне са Балкана на којем мисли да јој није место, је на референдум изашло тек 44%. Кажите ми шта сте и до сада од овога што вам је донео БТ и његова партија БДР-МДМ стварно желели (добро дошли у демократију)? И ако се нас Срба икада буде питало, као што неће, ко ће бити питан? И ако буду питали, шта ћемо рећи? Као што нас није било брига кад смо крварили преко Дрине, као што смо се правили блесави када смо продавали дедовину на Косову, као што ни дан данас не знамо где нам је сахрањен вођа Трећег Устанка, као што немамо политичке, моралне и патриотске зрелости да изаберемо просрпске снаге да владају Србијом, КОГА ЈЕ УОПШТЕ У СРБИЈИ И БРИГА ДА ЛИ ЋЕМО УЋИ У ЕУ? Желим да поновим коментар са овог сајта, неко је цитирао пок. Минимакса: да ЕУ зна какви смо, одмах би нас примила. А такви смо, да ће да нас БДР-МДМ уведу у ЕУ на мала врата, док будни спавамо.
Препоруке:
17
0
19
субота, 17 март 2012 16:48
jezivi
Bravo Fočo od stotinu ljeta!
Dugo te nije bilo.
Uvešće oni nas u evroatlanske integracije, hteli mi to ili ne.
Nešto slično kao što je, onomad, Austrougarska uvela BiH.
Samo što još traže da ih za to molimo.
Препоруке:
8
0
20
четвртак, 22 март 2012 21:09
sgold56
Najpametnije stvari sto se tice politickih komentara uvek citam na ovom sajtu.
Pitam se, i to mnogo puta, da li neko od nasih politicara cita ono sto se ovde objavljuje, sto pisu drugi- sa strane - o EU i da li neko to uzima u opbzir?
Za Vukadinovica i Antonica sve najbolje mogu da kazem - ove bu..le sa E-novina stvarno nisu normalne.
За друге не знам, а ни не интересује ме превише. За Србију, односно њен режим, то је услов опстанка, како рече Жарковић- у изборном бизнису. Знају да им је једино преостало упориште запад и њихови центри моћи, будући да је стање у земљи током њихове владавине знатно погоршано, захваљујући управо тим њиховим везама са западом, који је и даље врло непријатељски настројен и према Србији, а још више према Србима, које и даље (оправдано) виде као претњу и пријатеља Русије.
Јасно је да је запад, и иначе врло добро организован у заступању сопствених интереса у Србији, припремио и резервно решење- СНС, који су "припитомљени" да наставе започето- девастацију Србије и српске државе до краја.
ЕУ је пропаст Србије, дефинитивна.
Hahaha. To nije opciona stvar.
Pravo da upravljamo Evropom ostvarili smo pobedom u Drugom svetskom ratu.
Da je Hitler pobedio, Evropom bi upravljali Evropljani.
A posto nije (delimicno i zaslugom Srba), vladacemo mi.
Mozete da "izaberete" da promenite model upravljanja Evropom samo ako "evropska" strana pobedi u sledecem ratu.
Sto se tice unistenja Evrope, naravno da cemo je unistiti, ali tek POSLE Rusije.
Дa je Hitler pobedio, Evropom bi upravljali Evropljani.
Испада да је победио, јер је начин размишљања америчке администрације исти као и Хитлеров.
Престани да се кријеш иза те позе; истрошена је. Чак више и не иритира, што ти је неоспорно циљ, јер су те сви "прочитали".
Ниси глуп, па је глупо да се тако и понашаш; овде је ниво дискутаната изнад просека, и не наседа на твоје провокације, барем не у мери, у којој би ти се то исплатило.
Размисли.
Uveravam vas da je takav optimizam neosnovan.
I to zato jer ni danas ne prihvatamo da Evropom vladaju Evropljani -- dakle nismo se usaglasili sa Hitlerom po tom pitanju.
A to pitanje -- ko ce vladati Evropom -- bilo jej jedino pitanje oko kojeg su se nasi preci uopste i sukobili sa Hitlerom.
Oko toga je voden Drugi svetski rat, i nasi preci su pobedili (uz pomoc Srba).
Mozete da se nadate koliko hocete da cemo u miru izgubiti ono sto su nasi preci izvojevali u ratu.
Ali to se nece dogoditi, Evropa je nas ratni plen -- i ne damo je.
To je vrlo mudro razmišljanje , a vidiš kako reaguju titoisti .Nalupaše ti "minuse" , kao da si im opsovao ne znam šta ! Tvrdim , da ovim sajtom (komentatori) vladaju ljudi kojima je srpstvo oruđe , a ne odovornost .To su prijatelju moj Jugosloveni, karakterne nule , ljudi bez odgovornosti za potomstvo, ljudi bez identiteta , intelektualne mizerije i kompleksaši, koji bi da im uvek neko drugi nešto uradi, donese i stekne.Uostalom , dobra je ideja o Evropi nacija, ali brate moj tome se protive Sovjeti, Ameri, EU-nijati, preciznije PLANETARNI -"Jugosloveni".Ali, završiće se i to, ne brini!
слажем се!
Dugo te nije bilo.
Uvešće oni nas u evroatlanske integracije, hteli mi to ili ne.
Nešto slično kao što je, onomad, Austrougarska uvela BiH.
Samo što još traže da ih za to molimo.
Pitam se, i to mnogo puta, da li neko od nasih politicara cita ono sto se ovde objavljuje, sto pisu drugi- sa strane - o EU i da li neko to uzima u opbzir?
Za Vukadinovica i Antonica sve najbolje mogu da kazem - ove bu..le sa E-novina stvarno nisu normalne.