Labudova pesma...
Lep pozdrav Sandor! Dovidjenja! Izbori su tako blizu...
Preporuke:
115
1
2
ponedeljak, 12 mart 2012 11:07
bogoje
Da treba i ima i ona bi trebala da radi sto joj je zakonom nalozeno a to je da hapsi one koji drzavu razgradjuju tj.vas!
Preporuke:
114
1
3
ponedeljak, 12 mart 2012 11:16
Milić Petar
"Posle izbora mora da se reši..."
Šta ako kojim slučajem ne dobijete izbore? Onda ide internacionalizacija problema, je li?
Svugde u svetu belom građani moraju da poštuju državu u kojoj žive, samo ovde čim neko osvoji vlast u opštini, odmah počne da kuje planove svoju za državu.
SAD (njihov ideal) naseliše emigranti sa cele planete, pa nijednom ne pada na pamet da pravi svoju državu ili traži autonomiju, svi rade za SAD. Bude pojedinačnih pokušaja, kao onaj u Teksasu, ali to demokrate brzo reše.
Preporuke:
111
1
4
ponedeljak, 12 mart 2012 11:18
Milić Petar
Pogledajte sliku i natpise u pozadini: čist primer srpske isključivosti i netolerancije!
I nije ih sramota!
Preporuke:
93
2
5
ponedeljak, 12 mart 2012 11:31
Filantrop
Moj otac je bio visoki politicr u Titovo vreme. Kao studentu mi je objasnjavao strategiju razvoja tadasnje Jugoslavije. Ideja je bila da se razvijeniji delovi (Slovenija, Hrvatska i Vojvodina) saveznim ulaganjima jos vise i brze razviju i postanu motor koji ce povuci i siromasnije republike. Vidimo danas da je to bio samohodni motor kome nije ni bio poteban osiromasenj i opeljeseni ostatak. Zato je i ovaj argument da ce nas Vojvoodina povuci u Evropu veoma ozbiljan, koliko god nekome bio prosto smesan. Ako se iko seca istinskog ekonomskog buma Srbije, setice se da je Tito, pod vidom borbe protiv tehnomenadzera, u Srbiji unistio na desetine hiljada uspesnih preduzeca koja su imala ekonpomsku snagu da finansiraju tadasnje giga-poduhvate: branu na Djerdapu i prugu Bograd-Bar. Ekonomski jakoj Srbiji nije bila potrebna razvijena AP Vojvodina da bi dostigla ekonomsk procvat. Bilo joj je potrebno pametno vodjenje ekomomije. Egeres danas noze da se dize na rusevinama Tadiceve Srbije.
Preporuke:
73
2
6
ponedeljak, 12 mart 2012 11:33
Srbin agnostik
To nek vam Borko završi, za čas, sa Kuperom, preko video linka. Samo požurite dok mu Kuper ne utekne sa video linka. Posle možete da bacate Srbe i Jevereje u Dunav. Komotno.
Preporuke:
85
3
7
ponedeljak, 12 mart 2012 11:48
Živorad
Da, treba vratiti Ustav iz 1974, jer je ukinut pre nego što je obavljen kompletan posao.
Za ovu svrhu angažovati obavezno gospodina, ovde ništa nije sporno, koji radi na Pravnom fakultetu i Bg.
Preporuke:
70
1
8
ponedeljak, 12 mart 2012 12:07
Deda jedan
Molim vas lepo ljudi,nisu Egeresi,Canak i Pajtic separatisti.Oni hoce samo zakonodavnu,sudsku i izvrsnu vlast a uz to jos policiju i vojsku.
Samo su zanemarili jos jednu malu sitnicu.Za svoj projekat trebaju i vecinu vecinskih Srba(80%) u kako oni kazu Vojvodini (termin Jozefa Krvavog Broza) ili tacnije Vojvodstvu Srpskom.
Tako nesto Srbin sebi ne sme dozvoliti jer bi "Vojvodina" postala nova Republika Srpska Krajina.
Preporuke:
70
1
9
ponedeljak, 12 mart 2012 12:11
Agent
Da parafraziram ambasadora Rusije g. Konuzina: "Ima li Srba u ovoj državi??!!!"
ŠTO PRE TREBA DA SE UKINE AP VOJVODINA, NEPRIRODNI RELIKT SFRJ, KOJI NE SLUŽI NIČEMU OSIM ŠTO STVARA RAZDOR I VODI KA PODELAMA KOJE ĆE NA KRAJU DA REZULTIRAJU SECESIJOM!
Preporuke:
93
5
10
ponedeljak, 12 mart 2012 12:16
Izazov
Ako srpskoj polici nije mesto u Vojvodini to ne može ništa drugo značiti nego da Vojvodina nije u Srbiji.
Preporuke:
72
2
11
ponedeljak, 12 mart 2012 12:39
sava t.
Sa 3% populacije u Srbiji on traži svoju policiju!
Preporuke:
88
1
12
ponedeljak, 12 mart 2012 12:54
Skeptik Roberto
Kandidati za vojvodjanske policajce vec postoje. Samo treba obuci odgovarajuca odelca onim pripadnicima madzarske garde koji su se vec organizovali po Backoj. Predlazem da im ova postojeca policija uzme mere dok jos nije kasno.
Preporuke:
62
2
13
ponedeljak, 12 mart 2012 13:05
subotičanin
Bravo majstore, glasam za tebe !
Preporuke:
7
67
14
ponedeljak, 12 mart 2012 13:31
dosta
Navalili kao lesinari!
Preporuke:
61
1
15
ponedeljak, 12 mart 2012 13:40
666
Ja glasam za njega samo ako odmah postupi iskreno i traži i vojvođansku vojsku. Što da se lažemo i odugovlačimo sa planovima?
Preporuke:
10
56
16
ponedeljak, 12 mart 2012 13:59
NEBOJŠA STRUGAR
U pravno uređenoj državi, što pod ''žutima'' Srbija ne može biti, posao državnog tužioca je da ovakve tipove podsjeti što piše u Ustavu i u Krivičnom zakonu o separatizmu, kršenju Ustava itd, a posao suda je da ih uputi u odgovarajuću instituciju gdje se smještaju ljudi koji vrše krivična nedjela. Tamo će imati dovoljno vremena da na miru prouče Ustav i Krivični zakon.
Preporuke:
45
1
17
ponedeljak, 12 mart 2012 14:14
Milovanović
G. Egereši, toliko je apsurdan Vaš strah od Srbije. Prevladajte to.
Preporuke:
42
1
18
ponedeljak, 12 mart 2012 14:24
Dragan Užice
"Spuštavah se ja na vaše uže,
umalo se uže ne pretže;
otada smo viši prijatelji,
u glavu mi pamet ućeraste."
Preporuke:
33
1
19
ponedeljak, 12 mart 2012 14:29
GIJA
Tebi je mesto u zatvoru!!!!
Preporuke:
46
1
20
ponedeljak, 12 mart 2012 14:37
Stradija
Posle ispunjenja ovih zahteva zvezdica-pahuljica i nije potrebna,ali ovaj je bar direktan a ne kao tzv. Vojvođani-autonomaši uslovno rečeno srbi.
Preporuke:
36
1
21
ponedeljak, 12 mart 2012 14:43
ssss
Gospodin je najmanji problem..veći problem su koalicioni partneri u "žutim" dresovima...
Preporuke:
46
1
22
ponedeljak, 12 mart 2012 14:45
Lav
Egereši je jedan mali demagog iza kojeg stoje Pajtić docent Bojan i lički opanak, koliko je se osilio, za početak traži federalizaciju Srbije, njihov model je Katalonija, Baskija i druge multietničke države, samo što Egereši zaboravlja da u vertikalnoj organizaciji država postoje određeni kriterijumi za decentralizaciju koju on želi, jedan je Šanji nacionalnost i to glavni o ostalih 6-7 faktora uzmi Šanji knjigu te nauči nešto, ovo je eksplicitni separatizam. Poruka je, mi smo za disoluciju dela teritorije Srbije, prvi korak su ingerencije Republike Vojvodine, u pravu su patriote Srbije, sledeći izbori su izbori za opstanak države !
Preporuke:
43
1
23
ponedeljak, 12 mart 2012 14:46
jezivi
Šandore, ne svoju policiju već Mađarsku.
Zašto idete stepenicu po stepenicu? Odmah u glavu!
Preporuke:
48
1
24
ponedeljak, 12 mart 2012 14:47
zvonko
bravo za tadića i njegovu koaliciju
Preporuke:
31
5
25
ponedeljak, 12 mart 2012 14:55
Stanić Milan
Stanić Milan @ Filantrop
Potpisujem Vaš komentar u celosti.Ovde treba nužno dodati, da je Tito po svom habitusu bio boljševik,a ne komunista i da se uvek plašio jake Srbije.To mu je ostalo u nasleđu iz rada u Kominterni(Staljin je bio ogorčen na kralja Aleksandra i Yu zbog primanja u zemlju oko 200.000 izbeglica posle Oktobarske rev.a Palmiro Toljati kao šef Lendersekreterijata III Internacionale radi revandikacije dalmatinske obale u celosti pod suverenitet Italije.)
E sad Čanak,Egereši itd.Mađarska je u I iII sv. ratu izgubila oko 50% svoje Ugarske teritorije jer je bila na pogrešnoj strani.Kako to vratiti?Upravo na ovaj način,jer Srbiju sa državne ravni nema ko braniti.
Preporuke:
34
2
26
ponedeljak, 12 mart 2012 15:16
SLAVKO
KOLIKO SI PARA DOBIO ZA OVAJ TEKST ?
Preporuke:
26
1
27
ponedeljak, 12 mart 2012 15:29
Simić Manojlo
Pa u čemu je onda razlika između Autonomije i Države? Još vam samo "pahuljica" fali.
Preporuke:
31
0
28
ponedeljak, 12 mart 2012 15:30
Novi Sad
Pa ovo su sasvim realne potrebe Vojvođana.
Vreme je da centralistička vlast malo popusti.
Vojvodina je ipak svoj suverenitet unela u jedinstvenu Srbiju. To treba poštovati!
Preporuke:
3
49
29
ponedeljak, 12 mart 2012 15:54
Radovan
Tako je Egereši: Prvo se formira država a onda se država otcepljuje. Nisi me iznenadio, vi u severnom delu Srbije ste podelili uloge koje igrate etapno po planu. NEĆE MOĆI, ŠANDORE EGEREŠI, IMAŠ SVOJU DRUGU DRŽAVU U MAĐARSKOPJ.
Preporuke:
28
3
30
ponedeljak, 12 mart 2012 16:05
@Novi Sad
Vojvodina unela suverenitet?Nece biti!Velika narodna skupstina Backe,Banata i Baranje,a nekoliko dana kasnije i Srema,donela je odluku o prisajedinjenju Kraljevini Srbiji.A ova AP Vojvodina je produkt titoisticko-kardeljevske ustavnosti,suprotne svim drzavno-pravnim tradicijama srpskog naroda.
Preporuke:
40
2
31
ponedeljak, 12 mart 2012 16:18
Dr
O kom bre ti to "vojvođanskom suverenitetu" govoriš? Vojvodstvo Srbija i Tamiški Banat je 1860. godine ukinuto upravo na insistiranje Egerešijevih mađarskih prethodnika. Dakle od tada Srbi nemaju nikakva prava u Južno Ugarskoj i vrši se proces mađarizacije.
1918. Skupština Srba, Bunjevaca... Bačke, Banata i Baranje je proglasila ujedinjenje sa Kraljevinom Srbijom. A da je bilo razuma, komunjarska tvorevina AP Vojvodina bi bila ukinuta još 1990. zajedno sa ostalim komunističkim antisrpskim projektima.
Preporuke:
32
3
32
ponedeljak, 12 mart 2012 16:20
Kako žive u bivšim republikama
G.Egereši, mpoigledajte šta su dobili Hrvatska, Makedonija, Crna Gora, BiH, Slovenija s osamostaljenjem.Raspitajte se malo kako sada ti ljudi u malim provincijama, umesto u državi normalne veličine, sada žive. Kada bi hteli da budu iskreni prema sebi, svi bi rekli da su pogrešili što su se izdvolili iz Jugoslavije. Naravno, to njihovi političari neće da priznaju, ali narod oseća kako mu je, i kad mu je bilo bolje.
A oduvek je važilo i uvek će važiti da ko neće brata za brata, taj će tuđina za gospodara. Pogledajte Kosovo: jestre faktički(do kada) nezavisno od Srbije, ali je pod okupacijom SAD. Nikada nisu bili manje nezavisni nego što su danas!
Preporuke:
20
4
33
ponedeljak, 12 mart 2012 16:47
da se ja pitam
Traba vama i policija i vojska , al' ruska.
Preporuke:
36
3
34
ponedeljak, 12 mart 2012 17:43
Beli Orao
@da se ja pitam. U svoje vreme sam im to u sred Budimpešte rekao. "Ako vas Rusi budu još jednom oslobađali ima da vas nema".
Preporuke:
17
3
35
ponedeljak, 12 mart 2012 17:49
Sten
Da li rece kada treba da se pripoji Madjarskoj?
Preporuke:
14
2
36
ponedeljak, 12 mart 2012 18:31
kukulele
Imam sasvim dobro ime, jer naša uža i šira politika naroda na ovim prostorima zaslužuje upravo ovaj epitet kukulele za sve ono što se može čuti i saznati od tolikih gluposti koje mogu da se ''čuju'' i služe samo tome da se zamagli suština ili istina. A ovde je istina sledeća. Kakva je to unutrašnja ekonomija? Zar ekonomija nema univerzalni karakter i potrebu za širenjem svog tržišta, ili se ovde sugestivno radi o nećem drugom. Tačnije unapred definiranju određenog statusa kroz formiranje pojmovnog značenja. Sačuvati unutarnju ekonomiju od koga s kojim ciljem i za koga. Ja mislio da smo mi izašli iz etatizma, a gle ti ovo mi smo i dalje u sockomunizmu, sa kapitalistikim etatističkim predvodnicima. I ko na to naseda taj nije za otađbinsku politiku ili pravu istinu.
Preporuke:
10
1
37
ponedeljak, 12 mart 2012 18:51
SavaSaki
Najveći krivac za stanje u zemlji je DS i njegov predsednik Tadić ! Zarad prevlasti u skupštini RS dodeli su daleko više prava manjinama , nego što bi ovima normalno pripadalo . A sve je to na uštrb nas Srba .Pogledajte koliko je učešće pojedinih manjinskih naroda u ukupnom broju stanovništva Srbije ! Tako smo dozvolili Mađarskoj da nam se direktno meša u naše državne stvari , a sada i Rumuniji !
Ej , Borise , da nisi malo preterao !?
Izgleda da jesi , čim ovaj mađar pokušava da nam ``Skroji kapu ``!
Preporuke:
16
1
38
ponedeljak, 12 mart 2012 19:08
Za Vojvodinu treba primeniti Evropsku povelju o lokalnoj samoupravi
Naravno vaš nivo vlasti ukinuti, jer vaša " marža" je nepotrebna, još jedan etatistički sloj đabalebaroša na pokrajinskom nivou je nepotreban, čak bi i Republiku, vešt demagog, kaže " napad na Vojvodinu" , nije Vojvodinu nego takve maligne pojave koje forsira trio DS+LSV+SVM !
Nisi ti Pajtić i Čanak Vojvodina !
Vojvodina je Đorđe Vukadinović Somborac !
Preporuke:
21
2
39
ponedeljak, 12 mart 2012 19:41
Sirig Sirig
Misli verovatno na Mađarsku policiju i 13 april 41 u mom Sirigu-Đurđevu. Čija je danas policija u Vojvodini? Normalno da je srpska, državna, bez obzira da li su policajdži mađari, Rusini. Šta ovi bizgovi traže? Odvajanje. Kada je bila Austrouragska, svi srbi koji su tada služili služili su Austrougarskoj dok se nije raspala. Ova bratija traži da se raspadne Srbija, da u Vojvodini bude NEsrpska nego neka druga policija, valjda i vojska, sudstvo. Kao da sada to ne postoji? Traže neko drugo pravo, bezbednost. A zašto moj Banat ili Bačka nebi imala svoju policiji, ili svako selo? Kao što ima njivu. Otkačite se, sve vas treba pohapsiti. Oterati u Hag zbog govora mržnje prema Srbiji.
Preporuke:
24
2
40
ponedeljak, 12 mart 2012 20:30
Madžarsko: Uzimala-Davala
*Pošto je mađarski uslov za stvaranje Austro-ugarske federacije bio poništavanje srpske autonomije u „Srpskom Vojvodstvu“, to je i urađeno rešenjem cara od 27.decembra 1860.godine.
Preporuke:
13
1
41
ponedeljak, 12 mart 2012 20:45
alexa
nesto sad razmisljam o otvorenom pismu koje su Dj.Vukadinovic i S.Antonic poslali predsedniku i vladi kada je usvojen statut Vojvodine... I svasta mi pada na pamet... stvarno svasta...ne znam sta mi se vise gadi: politika (ovakva kakva je) ili nasi politicari (ovakvi kakvi su) i mislim da sam sada prelomio da uopste izadjem na izbore i za koga cu da glasam, ne sto imam narocito misljenje o njima, nego sto jos jedan mandat aktuelnih, ali ojacanih LDP-om, mi jednostavno necemo preziveti..ma obrali smo bostan. A inace, da pomenem i to, dao sam rec clanovima svoje porodice: ako Dinkic predje cenzus - do kraja godine se selim iz zemlje. Neka misli ko sta hoce, ali toliki mazohista nisam..
Preporuke:
11
1
42
ponedeljak, 12 mart 2012 21:12
Šumadinac
Mislim da je sve ovo zamajavanje sa vojvodinom veoma lose po nas koji zivimo 'ispod Save i Dunava' iz razloga sto ce se sve zavrsiti kao sa kosovom a to znaci veliko gubljenje vremena.
Sto pre se ratociljamo od njih, mislim vojvodjana, bolje za nas. S toga predlazem da Supstina Srbije sto pre donese odluku o iskljucenju te teritorije i najzad pocnemo da se bavimo sami sobom. Istog dana Skupstina Srbije bi trebalo da donese odluku da se svim onim gradjanima Srbije koji su rodjeni u vojvodini oduzme drzavljanstvo i uskrati gostoprimstvo na teritoriji koja nije vojvodina.
A zito cemo kupiti od Ukrajine za manje pare i manje briga.
Preporuke:
9
13
43
ponedeljak, 12 mart 2012 21:16
@ Aleksa
Potpuno ste u pravu , aktuelna ekipa na vlasti i ne daj Bože Čeda, takav pakao teško će normalan Srbin da preživi.
Preporuke:
11
2
44
ponedeljak, 12 mart 2012 22:17
Oli
Mic-mic koalicija
Preporuke:
2
0
45
utorak, 13 mart 2012 00:32
Bule
Zanimljivo bi bilo cuti,sta na ovu izjavu ima da kaze Toma.Koliko se secam,on je ovim madjarskim separatistima,nudio koaliciju!?
Preporuke:
5
0
46
utorak, 13 mart 2012 01:21
revolucionar
Jos jedan mandat da zavrse radove, a ko ce biti u koaliciji nema veze kalkulacija se uvek napravi...
Preporuke:
3
0
47
utorak, 13 mart 2012 02:04
slobodan
da li ce drzava srbija uhapsiti ovog fasistu !
Preporuke:
4
2
48
utorak, 13 mart 2012 02:08
Turas
Ovaj baja priča mađarima a zaboravio da je u Srbiji.Ili već smatra da je Vojvodina Mađarska?
Preporuke:
6
2
49
utorak, 13 mart 2012 04:23
slava
Ima onaj nastavak filma Terminator gde zli terminator od nekog tecnog metala proganja Svarcenegera.Kojim ga god oruzjem pogodi,samo ga privremeno razbuca,ali on uvek vraca svoj oblik i regenerise se.Tako je i sa nekim carstvima kao sto je mađarsko.Ono tezi da se obnovi,a to znaci nove probleme.Toga su svesni Slovaci i Rumuni pa iako zajedno u Uniji,itekako stezu neman da se ne oslobodi.I pored zestokih pritisaka ne priznaju Kosovo bas te dve zemlje i ni malo zbog same Srbije nego bas zbog terminatora koji se obnavlja i kad ga kamion pregazi.I to je zivo,u svakoj kuci kod severnog komsije negde je mapa predtrijanonske Mađarske,il na zidu ili s unutrasnje strane nekog ormara.
Preporuke:
5
0
50
utorak, 13 mart 2012 10:49
ŽivoradŠumadinac
za "Šumadinca"ako si zaista Šumadinac:
Zar ljudi imaju običaj da se "ratosiljaju" svoje imovine a država teritorije?
Da nisam pročitao ne bih verovao.
Ajde ratosiljaj se ti tvoje njive da ne bi imao problema sa bratom... neka sve ide snaji u ime svetle budućnosti.
jesam li ti pomogao da misliš?
Preporuke:
4
0
51
utorak, 13 mart 2012 10:50
anonimus
Još da se da centrakna banka i da se odredi datum
referenduma za otcepljenje i to je to!!!!!
Preporuke:
3
0
52
utorak, 13 mart 2012 12:19
Dimitrije
Ako Grad Beograd ima svoju ''policiju'' zašto i ''AP Vojvodina'' ne bi imala svoje- specijalce?
Preporuke:
4
4
53
sreda, 14 mart 2012 10:59
Božo Bjelak,
Pustite ovo pitanje: Zar ovaj razbijač Srbije nije još uhapšen.
Lep pozdrav Sandor! Dovidjenja! Izbori su tako blizu...
Šta ako kojim slučajem ne dobijete izbore? Onda ide internacionalizacija problema, je li?
Svugde u svetu belom građani moraju da poštuju državu u kojoj žive, samo ovde čim neko osvoji vlast u opštini, odmah počne da kuje planove svoju za državu.
SAD (njihov ideal) naseliše emigranti sa cele planete, pa nijednom ne pada na pamet da pravi svoju državu ili traži autonomiju, svi rade za SAD. Bude pojedinačnih pokušaja, kao onaj u Teksasu, ali to demokrate brzo reše.
I nije ih sramota!
Za ovu svrhu angažovati obavezno gospodina, ovde ništa nije sporno, koji radi na Pravnom fakultetu i Bg.
Samo su zanemarili jos jednu malu sitnicu.Za svoj projekat trebaju i vecinu vecinskih Srba(80%) u kako oni kazu Vojvodini (termin Jozefa Krvavog Broza) ili tacnije Vojvodstvu Srpskom.
Tako nesto Srbin sebi ne sme dozvoliti jer bi "Vojvodina" postala nova Republika Srpska Krajina.
ŠTO PRE TREBA DA SE UKINE AP VOJVODINA, NEPRIRODNI RELIKT SFRJ, KOJI NE SLUŽI NIČEMU OSIM ŠTO STVARA RAZDOR I VODI KA PODELAMA KOJE ĆE NA KRAJU DA REZULTIRAJU SECESIJOM!
umalo se uže ne pretže;
otada smo viši prijatelji,
u glavu mi pamet ućeraste."
Zašto idete stepenicu po stepenicu? Odmah u glavu!
Potpisujem Vaš komentar u celosti.Ovde treba nužno dodati, da je Tito po svom habitusu bio boljševik,a ne komunista i da se uvek plašio jake Srbije.To mu je ostalo u nasleđu iz rada u Kominterni(Staljin je bio ogorčen na kralja Aleksandra i Yu zbog primanja u zemlju oko 200.000 izbeglica posle Oktobarske rev.a Palmiro Toljati kao šef Lendersekreterijata III Internacionale radi revandikacije dalmatinske obale u celosti pod suverenitet Italije.)
E sad Čanak,Egereši itd.Mađarska je u I iII sv. ratu izgubila oko 50% svoje Ugarske teritorije jer je bila na pogrešnoj strani.Kako to vratiti?Upravo na ovaj način,jer Srbiju sa državne ravni nema ko braniti.
Vreme je da centralistička vlast malo popusti.
Vojvodina je ipak svoj suverenitet unela u jedinstvenu Srbiju. To treba poštovati!
1918. Skupština Srba, Bunjevaca... Bačke, Banata i Baranje je proglasila ujedinjenje sa Kraljevinom Srbijom. A da je bilo razuma, komunjarska tvorevina AP Vojvodina bi bila ukinuta još 1990. zajedno sa ostalim komunističkim antisrpskim projektima.
A oduvek je važilo i uvek će važiti da ko neće brata za brata, taj će tuđina za gospodara. Pogledajte Kosovo: jestre faktički(do kada) nezavisno od Srbije, ali je pod okupacijom SAD. Nikada nisu bili manje nezavisni nego što su danas!
Ej , Borise , da nisi malo preterao !?
Izgleda da jesi , čim ovaj mađar pokušava da nam ``Skroji kapu ``!
Nisi ti Pajtić i Čanak Vojvodina !
Vojvodina je Đorđe Vukadinović Somborac !
Sto pre se ratociljamo od njih, mislim vojvodjana, bolje za nas. S toga predlazem da Supstina Srbije sto pre donese odluku o iskljucenju te teritorije i najzad pocnemo da se bavimo sami sobom. Istog dana Skupstina Srbije bi trebalo da donese odluku da se svim onim gradjanima Srbije koji su rodjeni u vojvodini oduzme drzavljanstvo i uskrati gostoprimstvo na teritoriji koja nije vojvodina.
A zito cemo kupiti od Ukrajine za manje pare i manje briga.
Zar ljudi imaju običaj da se "ratosiljaju" svoje imovine a država teritorije?
Da nisam pročitao ne bih verovao.
Ajde ratosiljaj se ti tvoje njive da ne bi imao problema sa bratom... neka sve ide snaji u ime svetle budućnosti.
jesam li ti pomogao da misliš?
referenduma za otcepljenje i to je to!!!!!