Pametnom dovoljno .A onima koji žele i jare i pare - nema pomoći.
Preporuke:
172
7
2
subota, 11 februar 2012 18:19
Perun
A sta da kazemo za hiljadu razloga zbog kojih Kostunica treba da napusti politiku ?
Preporuke:
30
335
3
subota, 11 februar 2012 18:19
rodina
Uvaženi dr Koštunica, ja svoj glas dajem vama odnosno DSS-u na majskim izborima ali po meni u ovoj državi odnosno kod Srba u današnjoj Srbiji više nema kapaciteta za stvaranje jake i čvrste nacionalne države koja će svakako maksimalno uvažavati i prava svih drugih manjinskih naroda i etničkih grupa bez ikakve dileme oko toga svakako.
Prvo treba do krenemo sa izlečenjem srpskog nacionalnog bića koje je teško obolelo od defetizma, autošovinizma i državno-nacionalnog sadomazohizma pritom mislim i na nacionalnu nazovi elitu ali bogami i na većinu srpskog naroda.
Preporuke:
151
6
4
subota, 11 februar 2012 18:22
zamisljen
Ovo je definitivno pravi covek na sceni srbije, muda i pametan i naravno veoma obrazovan, ali postoji jedan problem, mi takvima nikad nismo dozvolili da nas vode, ne znam kako, ali kod nas uvek pobedi najgora opcija, sad, treba neko da napise knjigu o nama u smislu, sta to stvarno nije u redu sa ovim narodom, pa zamislite da ce neko da glasa za dinkica, cedu, canka...ok, oni imaju politicke stavove...ali molim vas...naravno da razumete sta hocu da kazem.
Preporuke:
148
7
5
subota, 11 februar 2012 18:23
Milan
I onda Koštunica da uđe u koaliciju sa evrofanatikom, vašingtonsko-briselskom ispostavom i DSovom rezervom SNSom?
Ako na takav način zloupotrebi poverenje koje će dobiti, DSS zaslužuje da nestane sa političke scene Srbije.
Preporuke:
71
53
6
subota, 11 februar 2012 18:31
@Perunu
navedita bar jedan, ali bar da ima neku tezinu. Inace na onih sedam razloga Kostunice, osecam se slobodan da dodam jos hiljadu drugih. Prvi razlog je okupacija srpske zemlje i toga je svestan bilo ko ,ko malo razmislja.
Preporuke:
120
9
7
subota, 11 februar 2012 18:38
socrat
Srbija treba da se okrene majcici Rusiji, pravoslavnoj i slovenskoj braci. Buducnost je u Euroaziji. Ideja o neutralnosti je arhaicna.
Preporuke:
92
11
8
subota, 11 februar 2012 18:42
Mladen Sipka
Kada bi danas Srbija zaposlila 400 000 ljudi i vratila dug od 6 milijardi EUR, vratila bi se u 2008. godinu, kada je Kostunica bio predsednik vlade.
Preporuke:
111
6
9
subota, 11 februar 2012 18:43
mamago
Nacionalno jedinstvo - da. Al' da mi se da da sam glavni - ja.
Preporuke:
12
86
10
subota, 11 februar 2012 18:46
Simana
Jedino i pravo rešenje su: Koštunica i DSS, SRS, Dveri srpske i mi koji ih želimo ujedinjene.Poverenje Koštunici u ovom trenutku, spas je za Srbiju. Dva Vojislava!
Preporuke:
116
9
11
subota, 11 februar 2012 18:55
1244
Može da se navede i više od 100 razloga zašto ne teba da uđemo u EU
Preporuke:
101
5
12
subota, 11 februar 2012 18:55
Ludi Vanko jedan razlog više
Ima, što se kaže, mali milion razloga zbog kojih nećemo u EU.Što se mene tiče dodao bih još bar jedan.Nema smisla da zajednicu pravimo s onima koji su je kad smo je s njima napravili srušikli.Nećemo s Hrvatima, Slovencima, Škiptarima, Crnogorcima nigde više pa ni u EU.Napravili smo zajedničku državu a oni su nas u njoj porobili i za to krivili nas koje su stavili u ropstvo.Izmislili smo ih da postanu samostalne države a oni , umeto zahvalnosti, okačili su nam dve pokrajine da nas svedu na Boegradski pašaluk.Dosta nam je zajednica.Uostalom ako treba neko da im zajednicu razbija, a uskoro će to biti neophiodno, garantujemo da su iz prethodne naše države već dve isporučili ENju i obe imaju prave recepte kako se to stručno radi.
Preporuke:
91
3
13
subota, 11 februar 2012 18:56
s.j. @Perun -Pamtim vas i iz prethodnih komentara, po najgorem (jer drugog nije bilo)
Vidite, ja nisam ni u najmanjoj meri ljubitelj Koštunice. On će zauvek ostati za mene povezan sa zlom koje je spopalo naš narod, i kome su prateća 'muzika' bili lupnji poklopaca od šerpe.
ALI, JA IPAK imam dovoljno mozga da shvatim da su na našoj političkoj sceni Koštunica, SRS, i šakica drugih, ipak drugačiji.
Nikolić, Srpsko-radikalna partijska verzija Gorbačovog (inače zlotvora za Ruski narod, a i celu ljudsku vrstu), profiter i politikant, je načinio ogromnu štetu Prvoj (i jedinoj) Srbiji. Isti je njegov pratilac. Šešelj je kriv što je ostavio stranku u rukama takvih. Da je ostavio u rukama zaslužnih, oni bi davno uvideli da se Srbima valja ujediniti, i stvorili bi SRS-DSS-Dveri (i ostali normalni) koaliciju, i sigurno odneli pobedu.
Preporuke:
75
6
14
subota, 11 februar 2012 18:58
Misa
Smesan tekst, 7 razloga zasto necemo u EU? Ja znam samo jedan: Merkelova rekla necemo da vas primimo, pametnom dovoljno. A ima i onih koji se bore da ne udjemo u organizaciju koja nece da nas primi.
Preporuke:
16
64
15
subota, 11 februar 2012 18:59
A.Đ.
@Milan
Gospodine Milane kad bi se to desilo DSS bi nestao sa scene, zato se to upravo neće dogoditi. DSS je mogao da ne obori prošlu vladu i da učestvuje u ovoj vladi da je hteo da vodi politiku suprotnu srpskim nacionalnim interesima, ne vidim razlog što bi čekao 4 godine da uradi ono što je mogao i dosad. Razumem vašu bojazan jer se DSS i SNS otvoreno ne napadaju, ali to nije zato što će ući u vlast zajedno već što još uvek dele biračko telo pa bi se svaki otvoreni napad u narodu protumačio kao interesno strančarenje. Ako pročitate pažljivo izjave čelnika DSS-a videćete da oni pominju koaliciju samo ako SNS poptuno izmeni svoju političku platformu, što znači da prestanu da budu kako vi rekoste evrofanatični, što se naravno neće zbiti.
Preporuke:
62
3
16
subota, 11 februar 2012 19:06
Glasanje
U Srbiji zive mnogi koji ne samo da ne vole Srbiju vec joj zele sve najgore. Za Cedu, Vuka D. i druge glasace srbomrsci, a ima ih mnogo. Zato je vazno da svi koji volite Srbiju izadjete na glasanje, jer oni ce svi izaci. Vec je objavljeno da Cedovci ce izaci 95%.
Glasam za DSS.
Preporuke:
82
3
17
subota, 11 februar 2012 19:07
mila w.
U nedelju petog dana februara u Cirihu je bilo -14 stepeni. Jos ne sidjoh sa pokretnih stepenica glavne zel. stanice u Cirihu pridje mi mladic sa vunenom kapom, obucen u najnovije tehnicko dostignuce sto se zimske sportske garderobe tice. Mladic mi se obrati na engleskom i rece da on i njegov drug imaju rezervisano mesto u jednom domu za omladinu, negde u brdima.
"Evo ovde je stand za informacije"uputih ga, misleci na pravo mesto.
"Znate, ja dolazim sa istoka, iz istocne Evrope i meni i mom drugu treba malo novca za kafu i zemicku".
"Iz koje drzave", upitah, pomislivsi da nije slucajno iz mog naciona.
"Ja sam iz Poljske" rece.
"Pa Poljska je clanica EU, poljskom narodu treba da je dobro", uostalom idite kod Angele i Rompaja, Barosa,Sarkozija".
"Vi ne razumete, madame, ta EU...znam ja sta vi zelite da kazete, ali...".
Brzo je okrenuo ledja i pozurio da se obrati sledecoj osobi koja je silazila sa pokretnih stepenica.
Preporuke:
67
4
18
subota, 11 februar 2012 19:15
Vladimir Đilas
Od Koštunice nema boljeg na političkoj sceni Srbije. Ali, danas ni to nije dovoljno da bi se glasalo za njega. Potreban nam je sabor svih patriotskih snaga u zemlji. Neću reći antirežimskih ili nešto tome sl., jer neću da glasam protiv ovog režima, hoću da glasam ZA sve kojima je Srbija u srcu.
Dakle, znate šta vam je činiti: JEDNA IZBORNA LISTA!
Preporuke:
83
3
19
subota, 11 februar 2012 19:32
Milutin
Šta, samo SEDAM razloga!
'
Sedam, deset i dva;......sedamdeset i dva dana, sedamdeset i dva dana, na mom srcu leži rana,...
Preporuke:
42
4
20
subota, 11 februar 2012 19:45
Borut
Ja sam protiv EU iz načelnih političkih razloga. EU nije država, nego klub bogatih (banaka, multinacionalnki, bogatih porodica) čiji je cilj njihovo dalje bogaćenje na štetu običnog naroda. Pravila igre su postavljena tako da odgovaraju samo najmonijima, a nipošto manjim ni nacijama ni preuzećima. U EU se rši sve veće socijalno raslojavanje koje će vremenom neminovno voditi ka ratovima ili revolucijama. Propisi EU oduzimaju nacijama članicam sve glavne instrumente razvojen politike, uništavju nacionalnu kulturu i zamenjuju je surogatom u vidu potrošačke kulture. Pogledajte samo šta se dešava sa našom naukom, institutima, muzejima, tv i filmskom produkcijom, pozorištima... samo naivan i neobavešten može da misli da je to slučajnost. To je plan koji se realizuje iz oligarshijskih centara moći.
Preporuke:
77
3
21
subota, 11 februar 2012 20:12
konobar
Svi srpski popovi bi bili srećni sa Koštunicom, svi koji žale Slobodana takođe.
Preporuke:
15
85
22
subota, 11 februar 2012 21:35
gavrilo
moj glas dobiće samo DVERI ako uđu u političku trku! trebaju nam nova i nekorupirana lica a ne vječno političari koji nas samo obmanjuji i varaju!
Preporuke:
25
34
23
subota, 11 februar 2012 21:44
Slavomir Srpski
Nema boljeg, postenijeg i brazovganijeg pravog Srbina i demokrate od Kostunice. Nadam se da ce to shvatiti jednom vecina ovog naroda.
Preporuke:
60
8
24
subota, 11 februar 2012 21:51
Šćepan
Vojo, Ko Ko Koštunica
Postoji najjači osmi razlog.
Osma ofanziva Branka Ćopića.
Narod neće! To je najvađniji razlog. Narod hoće Srbiju.
Preporuke:
41
3
25
subota, 11 februar 2012 22:24
Danilo
Kostunica je,bez ikakve sumnje,u pravu.Podrzace ga svi oni kojima je Srbija i KosMet u njoj na srcu,a to je otprilike 7 % gradjana Srbije.
Dakle,Kostunica zivi na pogresnom mjestu.Srbima u Srbiji je drazi Predsjednik koji ih laze da ce ih zaposliti 400 000,da ce FIAT izvoziti auta u EU,koji im obecava uloge u holivudskim filmovima,voznju u kadilacima i ljetovanje na Karibima.
Zar ta prica nije privlacnija od prica sa barikada na sjeveru KosMeta.
Sa ovakvom pricom,Kostunica bi u Republici Srpskoj dobio najmanje 70 % glasova,a BT bi bio ispod cenzusa.
Nije da ni tamo narod ne voli Karibe i kadilake,ali ipak vise voli svja ognjista i svoju otadzbinu,zato sto druge nema.
Srbi u Srbiji sve vise postaju europejci,a manje Srbi i ako ne dodje do otreznjenja,Srbija ce nestati,a Srbi ce postati balkanski Kurdi.
G-dine Kostunica,vi ste svoje rekli i neka ste,makar vas nece gristi savjest ako narod ne prihvati ove rijeci razuma koje ste izrekli.
Preporuke:
83
3
26
subota, 11 februar 2012 22:59
Nele
G. Koštunica ima veoma malo razloga da se bori za eventualni ulazak u novu vlast. Ovoj vlasti treba ostaviti i sledeći mandat da se bori sa nedaćama koje je sama stvorila, već sada pre poglašenja izbora oni više nemaju moć da donose odluke i sprovode uh. Oni sami sebi više ne veruju.
Pošto je ispalo da je narod izglasao ovakvu vlast neka je i istrpi za sve ono za šta im je dao i glas i poverenje.
Dosta je priča da je narod, posebno pristalice SPS prevaren. Nije tačno, još nismo naišli na primer da se neko javno ogradio od Dačića i kompanije, naprotiv raste im rejting. Pa neka im je, ali neka i prihvate sve moguće posledice a ne da čekaju nekoga posle izbora kome će se prišljamčiti.
Koštunice rekli ste šta ste imali pa ko je shvatio shvatio,ko nije nek se razmišlja kasnije natenane dok mu deca budu ginula negde u NATO odredima, a ženska deca zabavljaju NATO vojnike po bazama širom sveta.
Preporuke:
52
3
27
subota, 11 februar 2012 23:03
Marko Darković
Koštunica svesno ima u vidu pad podrške EU od strane građana i zbog toga insistira na političkoj neutralnosti kao što je na prošlim izborima akcenat stavio na Kosovo. Svestan je da će time biti predmet napada od Tadićevih iz svih medija, ali to je jedini način da DSS pređe cenzus. Realno, Koštunici pada popularnost od 2000. i to konstantno, ništa nije činio da do toga ne dođe jer ga nije bilo nigde.
Dok je Koštunica bio na vlasti ostali smo bez SRJ, CG i Kosova, Vojska je svedena na ledolomce, a sve nacionalne ustanove su uništene dok je državna imovina prodata i sada kada nema šta da se proda propadamo. Ustav iz 2006. je u dušu komunističkih, a preambula je svesno stavljena ispred naslova čime ona nije sastavni deo Ustava. Koštunica promenom svoje politike neće dobiti ništa jer će evroskeptici i antiglobalisti glasati za SRS, dok će svoje ''nacionaliste evropske provenijencije'' naterati da glasaju za SNS. Koštunica je prošlost, 8% glasova za njega je plafon.
Preporuke:
10
58
28
subota, 11 februar 2012 23:56
Svetislav Kostić
@ perun
Takve drskosti mogu samo da prolaze u jednoj Srbija koja nije ni riba ni meso i dovoljan samo takav jedan, pa da čestit Srbin izgubi povjerenje u svoju nekadašnju maticu. A ima ih na stotine hiljada, makar sudeći po izbornim rezučltatima.
Preporuke:
45
5
29
nedelja, 12 februar 2012 01:41
Jovan London
Za Boruta:
Gospodine, potpisujem Vaš komentar. Iako poštujem Koštunicu i slažem se da na našoj sceni nema boljeg, mislim da je izbor razloga prilagodio više predstojećoj predizbornoj kampanji.Nabrojaću samo par:
- nijednamanja članica EU (pogotovo one koje su kasnije ulazile) nije u boljem stanju od onog u kome je bila pre ulaska
- izdaci koje svaka država izdvaja da bi finansirala taj monstruozni aparat su ogromni. Npr, Velika Britanija sa svojih 60 miliona stanovnika izdvaja godišnje oko 1000 funti po glavi stanovnika a nema 7 više poslanika u parlamentu niti predstavništava u Briselu od onog koji bi Srbija imala kada bi ušla 'tamo'
- i na kraju, EU parlament je samo cirkus koji nikog ne obavezuje, odluke donosi Evropska komisija koja je sastavljena od predstavnika svih zemalja članica ali ONI NISU NA IZBORIMA IZABRANI PREDSTAVNICI DRŽAVA VEĆ IH KOMISIJA BIRA.Zamislite da nam interese tamo brani jedan Čeda Jovanović ili Nataša Kandić?
Preporuke:
30
3
30
nedelja, 12 februar 2012 03:40
Tanin
Jugoslavija je bila neutralna a od toga na kraju nikakve fajde. Srpska politika se treba i mora radikalno menjati. Samo trajni i nepokoljebljivi savez sa Rusijom i ekonomska orjentacija prema istoku moze Srbiji da osigura sigurniju buducnost. Sa evropskim i americkim zlikovcima treba imati sto manje posla.
Preporuke:
22
4
31
nedelja, 12 februar 2012 09:50
Ružičasti panter @ Misa
"Smesan tekst, 7 razloga zasto necemo u EU? Ja znam samo jedan: Merkelova rekla necemo da vas primimo."
Odnosno, ne možemo da vas primimo jer je groblje već prepuno. Do daljeg se sahrane ne obavljaju.
Preporuke:
27
4
32
nedelja, 12 februar 2012 09:57
@perun
Ako baš ne morate nemojte da nam navodite tih hiljadu razloga. Malo smo umorni od antisrpskih priča.
Preporuke:
24
8
33
nedelja, 12 februar 2012 10:32
exp
slazem se sa "djilasom" da od kostunice nema boljeg ako misli na aktuelnu politicku ponudu. i glasacu za njega pod sledecim uslovima (na koje svako od nas ima pravo):
- da o stvarima o kojima govori otkako nije na vlasti govori kad/ako opet bude na vlasti
- da ne bude neobavesten kad gradjane srbije izrucuju prijateljima natase kandic
- da ne cuti o lopovluku ljudi na vlasti kao sto je to radio kao premijer
- da objasni zasto zahtev za povratak policije na kosmet nije podnet odmah posle 5. oktobra i zasto se sedam godina nista nije radilo na tom problemu
- da prizna kakvu je gresku napravio kad je odustao od koalicije sa radikalima (ono kad je toma jedan dan bio predsednik skuopstine). EU jeste besnela i pretila, ali bi na kraju legla na rudu, a vec osiromasen narod ne bi morao da placa nezasite apetite famoznih koalicija
- da objasni zasto posle 5. oktobra nije sam isao na republicke izbore jer je DSS imala podrasku oko 40 odsto gradjana.
dakle, samo par objasnjenja...
Preporuke:
15
4
34
nedelja, 12 februar 2012 11:28
Miladin
Kao i uvek Voja potvrđuje viziju državnika. Za sve naše političare Voja je Akademik.
Preporuke:
32
4
35
nedelja, 12 februar 2012 11:32
Miladin
Kao i uvek Voja potvrđuje viziju državnika. Za sve naše političare Voja je Akademik.
Preporuke:
22
3
36
nedelja, 12 februar 2012 11:53
zakeralo
manje-vise to je to.
E, od jutros sam uradio mali test - u prodavnici i sa komsijama koje ciste sneg sam prokomentarisao za ovih njegovih sedam tacaka. (ukupno 10 sagovornika) Komentari su od "ne interesuje mene to vise, ne zaludjujem se a bice-sta-ce-biti" (dvoje), preko "ma on je bre... (tirada uvreda)" - (dvojica), "nema nama nista bez Tito da se vrati, komsija", "dok je bio Tito znao se red ovo sad nema smisla, ne znate vi mladji", "ma on ce sa tomom ovi njegovi su sve lopovi", "on je najkrivlji sto je doveo zute na vlast" (dvoje) i "pametno, to je u redu, dabome, da gledamo svoja posla". Eto, to kazu zivi ljudi. Obican svet. Srbija DANAS. Srbi ispitanici.
Zanimljivo - uvek dvoje koje stoje zajedno se slazu.
Svideo mi se komentar jednog od komentatora ovde (parafraziram) - za Kostunicu ce glasati sve pro-srpsko sto ima medju Srbima :) svih 7% :)
Preporuke:
23
3
37
nedelja, 12 februar 2012 12:41
Petronije
Prema onome šta je EU učinila i šta čini Srbima i Srbiji, ULAZAK SRBIJE U EU SLIČAN JE ULASKU SRBIJE U NDH.
Preporuke:
33
1
38
nedelja, 12 februar 2012 13:14
N.N.
Najobrazovaniji političar u Srbiji. Pravi državnik i čovek koji uvek sme da nas pogleda u oči. Moj glas u maju dajem DSS-u.
Preporuke:
34
2
39
nedelja, 12 februar 2012 13:19
SRB
Jedine dve patriotske stranke u Srbiji su Koštuničin DSS i SRS.
Preporuke:
34
2
40
nedelja, 12 februar 2012 15:18
Rano se setio...
Da li je ovako govorio 5 oktobra i pre tog datuma...
Gde je bio 4 godine na vlasti?
Da li je te 4 godine iskoristio da pravdi privede pljačkaše Srbije?
Da li je ikada bio na vlasti a da u naručju nije držao Dinkića, Tomicu, Dušana petrovića?
Manite me naknadne pameti.
I ako pređe cenzus, ako bude to trebalo tadiću, opet će sa njim u koaliciju.
Preporuke:
7
22
41
nedelja, 12 februar 2012 17:01
Jaa
Politika je prljav posao koji ipak neko mora da radi...
Srecom, da je Kostunica ipak jos tu negde, pa imam za koga da glasam. On najtacnije formulise sta narod oseca, i sta je nas interes kao drzave. Bez kalkulacija, bez koristoljublja, bez lazi...
Preporuke:
11
2
42
nedelja, 12 februar 2012 17:06
@Srb
Jedine dve patriotske stranke u Srbiji su Koštuničin DSS i SRS.
Da li su ikada bile u koaliciji?
Nisu.Ko nije prihvatio tu koaliciju?
Koštunica.
ZNači da nisu na istoj strani. Odnosno, ako je SRS patritska stranka, DSS očigledno nije.
2004 odine, SRS mu nudila da formira manjinsku vladu samo od DSS koju bi SRS podržala: jedini uslov minimum nacionale strategje. Imali bi komotnu većinu, tu oko 160 poslanika.
Jok. Koštunica odabrao takođe manjinsku vladu, DSS-G17, uz podršku SPS.
Pa je ispalio Tomu sa 3 dana funckije.
DSS je bila članica Dos-a.
Pametnom dosta.
A ko kaže da je privremeno, pitam ga: Šta bi rekli da mu žena prvremeno radi u javnoj kući?
Na vlast ga je doveo budimpeštanski NATO_CIA štab.
Proglasio ga državnikom godine.
Davao mu naloge.
Obaj izvršavao.
Posle ga šutnuli.
I on se obsetio srpstva.
Preporuke:
9
15
43
nedelja, 12 februar 2012 18:03
@srb
Najljubaznije molim "minusaše" da svoje minuse obrazlože kakvim argumentom.
Da mi kažu da VK nije išao u Peštu po isntrukcije.
Da mu Čeda nije bio šef poslaničkog kluba.
Da nije odbio da napravi čistu DSS vladu uz podršku SRS.
Da nije sve godine vladavine predavao rpredu Srbije na neograničeno korišćenje Dinkiću.
Da mu je neko durgi, a ne Tomica, bio ministar zdravlja.
Da nije ugasio BK i mnogo srpskih radio stanica.
da mu je srpski dušman drašković bio ministar ino-dela.
da mu nije šutanovac bio ministar vojni.
Da nije poslao 40-ak Srba u Hag.
Da nije podržao tadićija 2004, a posle bio "udzržan".
Argumente bih vole da pročitam.
Ali, istina boli.
VK je poliitičko čedo Mićunovića i bratije.
Marskista kao i pešićka, popov itd
Preporuke:
9
16
44
nedelja, 12 februar 2012 20:45
@@Srb
Pravi radikal neće se, u ovoj situaciji, otimati o glasove sa sa DSS. Zato mislim da nastupate kao Tomista ili preokretač, sitna duša koji pokušava da razvodni diskusiju.
Preporuke:
9
3
45
nedelja, 12 februar 2012 20:53
Borko
Jedine stranke koje misle dobro Srbiji i narodu su DSS i SRS.Ovo ostalo podseca na vladajucu kliku u Beogradu za vreme Stojadinovica i vlade Cvetkovic-Macek.Samo slepci mogu da hrle na groblju EU.Dosta je svega bilo, Srbiji je potreban put u kome ce da se okrene sebi i svojim interesima drzeci se pre svega prema zemljama koji idu ekonomski napred i su naklonjeni Srbiji, a to su pre svega Rusija, Kina i ostale zemlje BRIKS-a.Niko nije protiv svake saradnje sa zemljama EVropske Unije, naprotiv, ali ne pod ovakvim idiotskim okolnostima.Sto se NATO-a trice, to je vec jasna prica, Srbiji to ne treba.Sramota je biti clan tamo, a zasto?Ko ce da napadne Srbioju, Rusija, KJina?Ne, Srbiji preti bas opasnost od NATO-a.Jos da dodam da Srbija treba da gradi dobre odnose sa svim zemljama, a najpre sa komsilukom.Sto se Kosova tice, to je deo Srbije i tu prici je kraj.Sto se republike Srpske tice, tu treba da stoji jasna podrska Srbije.Zato glasati za Kostunicu treba.
Preporuke:
8
1
46
nedelja, 12 februar 2012 21:07
Zoran Mihajlović
@ srb
Hvala vam na ovoj efektnoj retrospektivi.Zato ću svoj glas dati DVERIMA
Preporuke:
8
4
47
ponedeljak, 13 februar 2012 00:27
@@ srb
1.Koštunica NIJE išao po instrukcije, ali TOMA I VUČIĆ IDU kod MONTGOMERIJA
2.Čeda, TOMA I VUČIĆ su promenili partije, SAD SU SVA TROJICA ISTI EVROPEJCI
3.Nije odbio, čitaj Vikiliks! Osim toga Toma onda i sada NIJE ISTO.
4.0d 2004-2007 imao si suficit u budžetu uz Dinkića, ali je premijer bio Koštunica
5.Koaliciona vlada traži ustupke, misliš da je Sloba bio srećan što mu je Vučić ministar?
6. Od kad je BK "prosrpska" TV stanica - Karić je tajkun koji sada podržava SNS
7.Drašković je, kao i TOMA I VUČIĆ naknadno promenio mišljenje. Jel Toma postao izdajnik pre ili posle 2008?
8.Šutanovca mu je možda savetovao MONTGOMERI - šta ćeš sad?
9. Nikog nije "poslao" u Hag, jer je Hag nasleđena obaveza i ne naslađuj se tuđom mukom.
10. Ako je Koštunica tebi na uvce rekao koga podržava, ja ga nisam čuo.
Imaš li još šarenih laža?
Preporuke:
3
0
48
ponedeljak, 13 februar 2012 00:47
Mare
Kostinica je svoje rekao i vise me nece prevariti!!!
Preporuke:
1
1
49
ponedeljak, 13 februar 2012 09:09
Lav
Ko je 2008 godine obmanuo biračko telo u Srbiji ??? Zar ste zaboravili kuma ove vlade druga Dačića, aktuelna vlast jeste legalna ali nije legitimna, to što je uradio Dačić ne postoji u Evropi.
Preporuke:
2
0
50
ponedeljak, 13 februar 2012 09:24
Danilo-1
@@ srb,
Kao prvo,mogli ste se predstaviti imenom,a ne replikom na drugi komentar.
Kao drugo,vase povrsno i jednostrano posmatranje Kostunice moglo bi nekoga,ko nije u toku,stvarno navesti na pomisao da ste u pravu.
Medjutim,ako je neko,seriozno pratio i analizirao rad Dr V.Kostunice u toku devedesetih godina pa sve do sada moze zakljuciti da se radi o covjeku koji je bio sastavni dio DOS-a,ali se ne moze reci da je bio placenik zapadnih tajnih sluzbi i da je radio protiv interesa Srbije.
Kostunica,kao i jos mnogi posteni intelektualci i rodoljubi,kao sto je i Kosta Cavoski,nasli su se u ludom vozu DOS-a koji je gazio sve pred sobom,i Milosevica i Srbiju,cilj je bio unistenje Srbije.
Napustiti taj ludi voz ili ostati u njemu i biti kocnicar propasti Srbije,Kostunica je izabrao ovo drugo.
Sve sto je mogao uciniti je bilo da se prikoci taj ludi voz koji je jurio prema ulasku u NATO,prodaji KosMeta,Vojvodine.
Voz nije mogao zaustaviti,ali ga je dobro usporio.
Preporuke:
5
1
51
ponedeljak, 13 februar 2012 09:54
Danilo-2
Kako ga je usporio?
Zadrzao je Sluzbu drzavne bezbjednosti i Acu Tomica koji je zadavao grdne muke zapadnim ambasadama i koja je godinama bila trn u oku dusmanima Srbije.Donio je novi Ustav kojim je dodatno onemogucio potpisivanje nezavisnosti tkz.drzave Kosovo.
Kupovinom Telekoma Srpske spasio je Republiku Srpsku od neizbjeznog bankrota,sto Dodik sa zahvalnoscu cesto pominje.
Protivio se svim hapsenjima i odvodjenjem patriota Srbije i Srpske u Hag,ali to nije mogao sprijeciti.
Da je stao pred taj DOS-ov ludi voz bio bi pregazen,da je iskocio iz njega,ne bi ga mogao kociti i usporavati.
Da je imao vise istomisljenika u vlasti,napravio bi i vise,ali i ovako jos nista nije zavrseno,Kostunica nastavlja borbu za spas Srbije,posteno,otvoreno i nedvosmisleno.
Zapad ga od prvog dana naziva srpskim nacionalistom,sto je tacno.
Nije imao nikakvih afera,lopovskih i korupcionaskih,Kostunica je cist,a,da nije,bilo bi to odavno objavljeno.
Kostunica je castan covjek,g-dine @@ srb.
Preporuke:
3
1
52
ponedeljak, 13 februar 2012 09:58
"brs"@Danilo-1
ARGUMENTI
Posle Kumanovskog sporazuma SRS izlazi iz koalicione vlade sa SPS. Zar to nije najjasniji znak SRS nezadovoljstva ratnim uspehom te vlade i SPS? SRS je tim potezom želeo da privuče patriote koji se nisu slagali sa dolaskom NATO snaga na tlo Srbije.
Da li bi SRS 2000 ušao u koaliciju sa DSS? Jel ponudio saradnju, jel prepoznao patriotu u Koštunici? NIJE. Verovao je u svoju političku snagu.
NAJVAŽNIJE
SNS se odvaja od SRS koja je izašla iz vlade zbog sporazuma sa NATO, SNS uzima bivšeg AMERIČKOG ambasadora za savetnika,OTVORENO TRAŽI PODRŠKU ISTIH TIH ZEMALjA KOJE SU NAS BOMBARDOVALE, puni su para za svoje akcije... to apsolutno podseća na DOS!!!!!
Nije bitna razlika da li novac stiže preko Budimpešte ili iz Brisela i Vašingtona direktno.
Boris Tadić je prvi posetio Tomu kad je štrajkovao - što ga nije otreao ako već ugrožava život zbog njegove politike?
Dogovorili se da zamajavaju narod do maja 2012.
Preporuke:
0
0
53
ponedeljak, 13 februar 2012 10:31
Milkan
Uz dužno poštovanje prema g. Voji, ovde se ipak radi o naknadnoj pametri. Dasu Srbi, a među nama i Voja najviše, bili manje naivni, manje ostrašćeni i mnogo realniji i politički zreliji, vodili bi promišljenu nacionalnu politiku, a ne napamet i bez ikakvog koncepta. Oni su od politike imali samo veru u Jevropu i demokraciju. Malo jača politika, zaista. Od silne buke šerpi i lonaca nisu mogli da čuju glas razuma, pa su nas svojim opozicionim delovanjem u očima sveta načinili ovakvim parijama.Za utehu, Voja je na kraju uvideo u koja se kola upregao pa je pokušaio da prikoči. Ali ta kola su puna koječnjega i ne mogu se tako lako ustaviti kada se pokrenu. Oni koji su upregli ta kola su to dobro znali i potpuno im je svejedno što se poneki zalutali želi iskrcati. Za oproštaj ih stvarni kočijaši, onako za usput nonšalantno darivaju kofama ....., što mu ga dođe kao obavezni lanč paket za ono malo naknadno osveštenih iz ove družine.
Preporuke:
0
0
54
ponedeljak, 13 februar 2012 10:35
"brs"@Danilo-1
Koštunica je najčasniji čovek, iskren srpski patriota koji ne deli narod na partijski narod.
Mi smo istog mišljenja, ne znam gde je nastao nesporazum.
Pozdrav!
Preporuke:
1
1
55
ponedeljak, 13 februar 2012 10:53
Danilo
@ "brs" @ danilo-1,
Sad ne znam ko ste vi,nemam nigje komentatora sa imenom "brs",ja odgovaram ovome @@ srb,sto napada Kostunicu,a ne vama,ako,kao sto kazete,isto mislite kao i ja.
ha,ha,ha,ha,ah nastao je neki nesporazum.
Prvo treba do krenemo sa izlečenjem srpskog nacionalnog bića koje je teško obolelo od defetizma, autošovinizma i državno-nacionalnog sadomazohizma pritom mislim i na nacionalnu nazovi elitu ali bogami i na većinu srpskog naroda.
Ako na takav način zloupotrebi poverenje koje će dobiti, DSS zaslužuje da nestane sa političke scene Srbije.
ALI, JA IPAK imam dovoljno mozga da shvatim da su na našoj političkoj sceni Koštunica, SRS, i šakica drugih, ipak drugačiji.
Nikolić, Srpsko-radikalna partijska verzija Gorbačovog (inače zlotvora za Ruski narod, a i celu ljudsku vrstu), profiter i politikant, je načinio ogromnu štetu Prvoj (i jedinoj) Srbiji. Isti je njegov pratilac. Šešelj je kriv što je ostavio stranku u rukama takvih. Da je ostavio u rukama zaslužnih, oni bi davno uvideli da se Srbima valja ujediniti, i stvorili bi SRS-DSS-Dveri (i ostali normalni) koaliciju, i sigurno odneli pobedu.
Gospodine Milane kad bi se to desilo DSS bi nestao sa scene, zato se to upravo neće dogoditi. DSS je mogao da ne obori prošlu vladu i da učestvuje u ovoj vladi da je hteo da vodi politiku suprotnu srpskim nacionalnim interesima, ne vidim razlog što bi čekao 4 godine da uradi ono što je mogao i dosad. Razumem vašu bojazan jer se DSS i SNS otvoreno ne napadaju, ali to nije zato što će ući u vlast zajedno već što još uvek dele biračko telo pa bi se svaki otvoreni napad u narodu protumačio kao interesno strančarenje. Ako pročitate pažljivo izjave čelnika DSS-a videćete da oni pominju koaliciju samo ako SNS poptuno izmeni svoju političku platformu, što znači da prestanu da budu kako vi rekoste evrofanatični, što se naravno neće zbiti.
Glasam za DSS.
"Evo ovde je stand za informacije"uputih ga, misleci na pravo mesto.
"Znate, ja dolazim sa istoka, iz istocne Evrope i meni i mom drugu treba malo novca za kafu i zemicku".
"Iz koje drzave", upitah, pomislivsi da nije slucajno iz mog naciona.
"Ja sam iz Poljske" rece.
"Pa Poljska je clanica EU, poljskom narodu treba da je dobro", uostalom idite kod Angele i Rompaja, Barosa,Sarkozija".
"Vi ne razumete, madame, ta EU...znam ja sta vi zelite da kazete, ali...".
Brzo je okrenuo ledja i pozurio da se obrati sledecoj osobi koja je silazila sa pokretnih stepenica.
Dakle, znate šta vam je činiti: JEDNA IZBORNA LISTA!
'
Sedam, deset i dva;......sedamdeset i dva dana, sedamdeset i dva dana, na mom srcu leži rana,...
Postoji najjači osmi razlog.
Osma ofanziva Branka Ćopića.
Narod neće! To je najvađniji razlog. Narod hoće Srbiju.
Dakle,Kostunica zivi na pogresnom mjestu.Srbima u Srbiji je drazi Predsjednik koji ih laze da ce ih zaposliti 400 000,da ce FIAT izvoziti auta u EU,koji im obecava uloge u holivudskim filmovima,voznju u kadilacima i ljetovanje na Karibima.
Zar ta prica nije privlacnija od prica sa barikada na sjeveru KosMeta.
Sa ovakvom pricom,Kostunica bi u Republici Srpskoj dobio najmanje 70 % glasova,a BT bi bio ispod cenzusa.
Nije da ni tamo narod ne voli Karibe i kadilake,ali ipak vise voli svja ognjista i svoju otadzbinu,zato sto druge nema.
Srbi u Srbiji sve vise postaju europejci,a manje Srbi i ako ne dodje do otreznjenja,Srbija ce nestati,a Srbi ce postati balkanski Kurdi.
G-dine Kostunica,vi ste svoje rekli i neka ste,makar vas nece gristi savjest ako narod ne prihvati ove rijeci razuma koje ste izrekli.
Pošto je ispalo da je narod izglasao ovakvu vlast neka je i istrpi za sve ono za šta im je dao i glas i poverenje.
Dosta je priča da je narod, posebno pristalice SPS prevaren. Nije tačno, još nismo naišli na primer da se neko javno ogradio od Dačića i kompanije, naprotiv raste im rejting. Pa neka im je, ali neka i prihvate sve moguće posledice a ne da čekaju nekoga posle izbora kome će se prišljamčiti.
Koštunice rekli ste šta ste imali pa ko je shvatio shvatio,ko nije nek se razmišlja kasnije natenane dok mu deca budu ginula negde u NATO odredima, a ženska deca zabavljaju NATO vojnike po bazama širom sveta.
Dok je Koštunica bio na vlasti ostali smo bez SRJ, CG i Kosova, Vojska je svedena na ledolomce, a sve nacionalne ustanove su uništene dok je državna imovina prodata i sada kada nema šta da se proda propadamo. Ustav iz 2006. je u dušu komunističkih, a preambula je svesno stavljena ispred naslova čime ona nije sastavni deo Ustava. Koštunica promenom svoje politike neće dobiti ništa jer će evroskeptici i antiglobalisti glasati za SRS, dok će svoje ''nacionaliste evropske provenijencije'' naterati da glasaju za SNS. Koštunica je prošlost, 8% glasova za njega je plafon.
Takve drskosti mogu samo da prolaze u jednoj Srbija koja nije ni riba ni meso i dovoljan samo takav jedan, pa da čestit Srbin izgubi povjerenje u svoju nekadašnju maticu. A ima ih na stotine hiljada, makar sudeći po izbornim rezučltatima.
Gospodine, potpisujem Vaš komentar. Iako poštujem Koštunicu i slažem se da na našoj sceni nema boljeg, mislim da je izbor razloga prilagodio više predstojećoj predizbornoj kampanji.Nabrojaću samo par:
- nijednamanja članica EU (pogotovo one koje su kasnije ulazile) nije u boljem stanju od onog u kome je bila pre ulaska
- izdaci koje svaka država izdvaja da bi finansirala taj monstruozni aparat su ogromni. Npr, Velika Britanija sa svojih 60 miliona stanovnika izdvaja godišnje oko 1000 funti po glavi stanovnika a nema 7 više poslanika u parlamentu niti predstavništava u Briselu od onog koji bi Srbija imala kada bi ušla 'tamo'
- i na kraju, EU parlament je samo cirkus koji nikog ne obavezuje, odluke donosi Evropska komisija koja je sastavljena od predstavnika svih zemalja članica ali ONI NISU NA IZBORIMA IZABRANI PREDSTAVNICI DRŽAVA VEĆ IH KOMISIJA BIRA.Zamislite da nam interese tamo brani jedan Čeda Jovanović ili Nataša Kandić?
Odnosno, ne možemo da vas primimo jer je groblje već prepuno. Do daljeg se sahrane ne obavljaju.
- da o stvarima o kojima govori otkako nije na vlasti govori kad/ako opet bude na vlasti
- da ne bude neobavesten kad gradjane srbije izrucuju prijateljima natase kandic
- da ne cuti o lopovluku ljudi na vlasti kao sto je to radio kao premijer
- da objasni zasto zahtev za povratak policije na kosmet nije podnet odmah posle 5. oktobra i zasto se sedam godina nista nije radilo na tom problemu
- da prizna kakvu je gresku napravio kad je odustao od koalicije sa radikalima (ono kad je toma jedan dan bio predsednik skuopstine). EU jeste besnela i pretila, ali bi na kraju legla na rudu, a vec osiromasen narod ne bi morao da placa nezasite apetite famoznih koalicija
- da objasni zasto posle 5. oktobra nije sam isao na republicke izbore jer je DSS imala podrasku oko 40 odsto gradjana.
dakle, samo par objasnjenja...
E, od jutros sam uradio mali test - u prodavnici i sa komsijama koje ciste sneg sam prokomentarisao za ovih njegovih sedam tacaka. (ukupno 10 sagovornika) Komentari su od "ne interesuje mene to vise, ne zaludjujem se a bice-sta-ce-biti" (dvoje), preko "ma on je bre... (tirada uvreda)" - (dvojica), "nema nama nista bez Tito da se vrati, komsija", "dok je bio Tito znao se red ovo sad nema smisla, ne znate vi mladji", "ma on ce sa tomom ovi njegovi su sve lopovi", "on je najkrivlji sto je doveo zute na vlast" (dvoje) i "pametno, to je u redu, dabome, da gledamo svoja posla". Eto, to kazu zivi ljudi. Obican svet. Srbija DANAS. Srbi ispitanici.
Zanimljivo - uvek dvoje koje stoje zajedno se slazu.
Svideo mi se komentar jednog od komentatora ovde (parafraziram) - za Kostunicu ce glasati sve pro-srpsko sto ima medju Srbima :) svih 7% :)
Gde je bio 4 godine na vlasti?
Da li je te 4 godine iskoristio da pravdi privede pljačkaše Srbije?
Da li je ikada bio na vlasti a da u naručju nije držao Dinkića, Tomicu, Dušana petrovića?
Manite me naknadne pameti.
I ako pređe cenzus, ako bude to trebalo tadiću, opet će sa njim u koaliciju.
Srecom, da je Kostunica ipak jos tu negde, pa imam za koga da glasam. On najtacnije formulise sta narod oseca, i sta je nas interes kao drzave. Bez kalkulacija, bez koristoljublja, bez lazi...
Da li su ikada bile u koaliciji?
Nisu.Ko nije prihvatio tu koaliciju?
Koštunica.
ZNači da nisu na istoj strani. Odnosno, ako je SRS patritska stranka, DSS očigledno nije.
2004 odine, SRS mu nudila da formira manjinsku vladu samo od DSS koju bi SRS podržala: jedini uslov minimum nacionale strategje. Imali bi komotnu većinu, tu oko 160 poslanika.
Jok. Koštunica odabrao takođe manjinsku vladu, DSS-G17, uz podršku SPS.
Pa je ispalio Tomu sa 3 dana funckije.
DSS je bila članica Dos-a.
Pametnom dosta.
A ko kaže da je privremeno, pitam ga: Šta bi rekli da mu žena prvremeno radi u javnoj kući?
Na vlast ga je doveo budimpeštanski NATO_CIA štab.
Proglasio ga državnikom godine.
Davao mu naloge.
Obaj izvršavao.
Posle ga šutnuli.
I on se obsetio srpstva.
Da mi kažu da VK nije išao u Peštu po isntrukcije.
Da mu Čeda nije bio šef poslaničkog kluba.
Da nije odbio da napravi čistu DSS vladu uz podršku SRS.
Da nije sve godine vladavine predavao rpredu Srbije na neograničeno korišćenje Dinkiću.
Da mu je neko durgi, a ne Tomica, bio ministar zdravlja.
Da nije ugasio BK i mnogo srpskih radio stanica.
da mu je srpski dušman drašković bio ministar ino-dela.
da mu nije šutanovac bio ministar vojni.
Da nije poslao 40-ak Srba u Hag.
Da nije podržao tadićija 2004, a posle bio "udzržan".
Argumente bih vole da pročitam.
Ali, istina boli.
VK je poliitičko čedo Mićunovića i bratije.
Marskista kao i pešićka, popov itd
Hvala vam na ovoj efektnoj retrospektivi.Zato ću svoj glas dati DVERIMA
2.Čeda, TOMA I VUČIĆ su promenili partije, SAD SU SVA TROJICA ISTI EVROPEJCI
3.Nije odbio, čitaj Vikiliks! Osim toga Toma onda i sada NIJE ISTO.
4.0d 2004-2007 imao si suficit u budžetu uz Dinkića, ali je premijer bio Koštunica
5.Koaliciona vlada traži ustupke, misliš da je Sloba bio srećan što mu je Vučić ministar?
6. Od kad je BK "prosrpska" TV stanica - Karić je tajkun koji sada podržava SNS
7.Drašković je, kao i TOMA I VUČIĆ naknadno promenio mišljenje. Jel Toma postao izdajnik pre ili posle 2008?
8.Šutanovca mu je možda savetovao MONTGOMERI - šta ćeš sad?
9. Nikog nije "poslao" u Hag, jer je Hag nasleđena obaveza i ne naslađuj se tuđom mukom.
10. Ako je Koštunica tebi na uvce rekao koga podržava, ja ga nisam čuo.
Imaš li još šarenih laža?
Kao prvo,mogli ste se predstaviti imenom,a ne replikom na drugi komentar.
Kao drugo,vase povrsno i jednostrano posmatranje Kostunice moglo bi nekoga,ko nije u toku,stvarno navesti na pomisao da ste u pravu.
Medjutim,ako je neko,seriozno pratio i analizirao rad Dr V.Kostunice u toku devedesetih godina pa sve do sada moze zakljuciti da se radi o covjeku koji je bio sastavni dio DOS-a,ali se ne moze reci da je bio placenik zapadnih tajnih sluzbi i da je radio protiv interesa Srbije.
Kostunica,kao i jos mnogi posteni intelektualci i rodoljubi,kao sto je i Kosta Cavoski,nasli su se u ludom vozu DOS-a koji je gazio sve pred sobom,i Milosevica i Srbiju,cilj je bio unistenje Srbije.
Napustiti taj ludi voz ili ostati u njemu i biti kocnicar propasti Srbije,Kostunica je izabrao ovo drugo.
Sve sto je mogao uciniti je bilo da se prikoci taj ludi voz koji je jurio prema ulasku u NATO,prodaji KosMeta,Vojvodine.
Voz nije mogao zaustaviti,ali ga je dobro usporio.
Zadrzao je Sluzbu drzavne bezbjednosti i Acu Tomica koji je zadavao grdne muke zapadnim ambasadama i koja je godinama bila trn u oku dusmanima Srbije.Donio je novi Ustav kojim je dodatno onemogucio potpisivanje nezavisnosti tkz.drzave Kosovo.
Kupovinom Telekoma Srpske spasio je Republiku Srpsku od neizbjeznog bankrota,sto Dodik sa zahvalnoscu cesto pominje.
Protivio se svim hapsenjima i odvodjenjem patriota Srbije i Srpske u Hag,ali to nije mogao sprijeciti.
Da je stao pred taj DOS-ov ludi voz bio bi pregazen,da je iskocio iz njega,ne bi ga mogao kociti i usporavati.
Da je imao vise istomisljenika u vlasti,napravio bi i vise,ali i ovako jos nista nije zavrseno,Kostunica nastavlja borbu za spas Srbije,posteno,otvoreno i nedvosmisleno.
Zapad ga od prvog dana naziva srpskim nacionalistom,sto je tacno.
Nije imao nikakvih afera,lopovskih i korupcionaskih,Kostunica je cist,a,da nije,bilo bi to odavno objavljeno.
Kostunica je castan covjek,g-dine @@ srb.
Posle Kumanovskog sporazuma SRS izlazi iz koalicione vlade sa SPS. Zar to nije najjasniji znak SRS nezadovoljstva ratnim uspehom te vlade i SPS? SRS je tim potezom želeo da privuče patriote koji se nisu slagali sa dolaskom NATO snaga na tlo Srbije.
Da li bi SRS 2000 ušao u koaliciju sa DSS? Jel ponudio saradnju, jel prepoznao patriotu u Koštunici? NIJE. Verovao je u svoju političku snagu.
NAJVAŽNIJE
SNS se odvaja od SRS koja je izašla iz vlade zbog sporazuma sa NATO, SNS uzima bivšeg AMERIČKOG ambasadora za savetnika,OTVORENO TRAŽI PODRŠKU ISTIH TIH ZEMALjA KOJE SU NAS BOMBARDOVALE, puni su para za svoje akcije... to apsolutno podseća na DOS!!!!!
Nije bitna razlika da li novac stiže preko Budimpešte ili iz Brisela i Vašingtona direktno.
Boris Tadić je prvi posetio Tomu kad je štrajkovao - što ga nije otreao ako već ugrožava život zbog njegove politike?
Dogovorili se da zamajavaju narod do maja 2012.
Mi smo istog mišljenja, ne znam gde je nastao nesporazum.
Pozdrav!
Sad ne znam ko ste vi,nemam nigje komentatora sa imenom "brs",ja odgovaram ovome @@ srb,sto napada Kostunicu,a ne vama,ako,kao sto kazete,isto mislite kao i ja.
ha,ha,ha,ha,ah nastao je neki nesporazum.
Pozdrav,brate.