петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Војислав Коштуница: Седам разлога због којих Србија не треба да уђе у ЕУ

Kоментари (55) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 11 фебруар 2012 18:15
s.p.Lajković
Pametnom dovoljno .A onima koji žele i jare i pare - nema pomoći.
Препоруке:
172
7
2 субота, 11 фебруар 2012 18:19
Perun
A sta da kazemo za hiljadu razloga zbog kojih Kostunica treba da napusti politiku ?
Препоруке:
30
335
3 субота, 11 фебруар 2012 18:19
rodina
Uvaženi dr Koštunica, ja svoj glas dajem vama odnosno DSS-u na majskim izborima ali po meni u ovoj državi odnosno kod Srba u današnjoj Srbiji više nema kapaciteta za stvaranje jake i čvrste nacionalne države koja će svakako maksimalno uvažavati i prava svih drugih manjinskih naroda i etničkih grupa bez ikakve dileme oko toga svakako.
Prvo treba do krenemo sa izlečenjem srpskog nacionalnog bića koje je teško obolelo od defetizma, autošovinizma i državno-nacionalnog sadomazohizma pritom mislim i na nacionalnu nazovi elitu ali bogami i na većinu srpskog naroda.
Препоруке:
151
6
4 субота, 11 фебруар 2012 18:22
zamisljen
Ovo je definitivno pravi covek na sceni srbije, muda i pametan i naravno veoma obrazovan, ali postoji jedan problem, mi takvima nikad nismo dozvolili da nas vode, ne znam kako, ali kod nas uvek pobedi najgora opcija, sad, treba neko da napise knjigu o nama u smislu, sta to stvarno nije u redu sa ovim narodom, pa zamislite da ce neko da glasa za dinkica, cedu, canka...ok, oni imaju politicke stavove...ali molim vas...naravno da razumete sta hocu da kazem.
Препоруке:
148
7
5 субота, 11 фебруар 2012 18:23
Милан
И онда Коштуница да уђе у коалицију са еврофанатиком, вашингтонско-бриселском испоставом и ДСовом резервом СНСом?

Ако на такав начин злоупотреби поверење које ће добити, ДСС заслужује да нестане са политичке сцене Србије.
Препоруке:
71
53
6 субота, 11 фебруар 2012 18:31
@Perunu
navedita bar jedan, ali bar da ima neku tezinu. Inace na onih sedam razloga Kostunice, osecam se slobodan da dodam jos hiljadu drugih. Prvi razlog je okupacija srpske zemlje i toga je svestan bilo ko ,ko malo razmislja.
Препоруке:
120
9
7 субота, 11 фебруар 2012 18:38
socrat
Srbija treba da se okrene majcici Rusiji, pravoslavnoj i slovenskoj braci. Buducnost je u Euroaziji. Ideja o neutralnosti je arhaicna.
Препоруке:
92
11
8 субота, 11 фебруар 2012 18:42
Mladen Sipka
Kada bi danas Srbija zaposlila 400 000 ljudi i vratila dug od 6 milijardi EUR, vratila bi se u 2008. godinu, kada je Kostunica bio predsednik vlade.
Препоруке:
111
6
9 субота, 11 фебруар 2012 18:43
мамаго
Национално јединство - да. Ал' да ми се да да сам главни - ја.
Препоруке:
12
86
10 субота, 11 фебруар 2012 18:46
Симана
Једино и право решење су: Коштуница и ДСС, СРС, Двери српске и ми који их желимо уједињене.Поверење Коштуници у овом тренутку, спас је за Србију. Два Војислава!
Препоруке:
116
9
11 субота, 11 фебруар 2012 18:55
1244
Може да се наведе и више од 100 разлога зашто не теба да уђемо у ЕУ
Препоруке:
101
5
12 субота, 11 фебруар 2012 18:55
Луди Ванко један разлог више
Има, што се каже, мали милион разлога због којих нећемо у ЕУ.Што се мене тиче додао бих још бар један.Нема смисла да заједницу правимо с онима који су је кад смо је с њима направили срушикли.Нећемо с Хрватима, Словенцима, Шкиптарима, Црногорцима нигде више па ни у ЕУ.Направили смо заједничку државу а они су нас у њој поробили и за то кривили нас које су ставили у ропство.Измислили смо их да постану самосталне државе а они , умето захвалности, окачили су нам две покрајине да нас сведу на Боеградски пашалук.Доста нам је заједница.Уосталом ако треба неко да им заједницу разбија, а ускоро ће то бити неопхиодно, гарантујемо да су из претходне наше државе већ две испоручили ЕЊу и обе имају праве рецепте како се то стручно ради.
Препоруке:
91
3
13 субота, 11 фебруар 2012 18:56
с.ј. @Perun -Памтим вас и из претходних коментара, по најгорем (јер другог није било)
Видите, ја нисам ни у најмањој мери љубитељ Коштунице. Он ће заувек остати за мене повезан са злом које је спопало наш народ, и коме су пратећа 'музика' били лупњи поклопаца од шерпе.

АЛИ, ЈА ИПАК имам довољно мозга да схватим да су на нашој политичкој сцени Коштуница, СРС, и шакица других, ипак другачији.

Николић, Српско-радикална партијска верзија Горбачовог (иначе злотвора за Руски народ, а и целу људску врсту), профитер и политикант, је начинио огромну штету Првој (и јединој) Србији. Исти је његов пратилац. Шешељ је крив што је оставио странку у рукама таквих. Да је оставио у рукама заслужних, они би давно увидели да се Србима ваља ујединити, и створили би СРС-ДСС-Двери (и остали нормални) коалицију, и сигурно однели победу.
Препоруке:
75
6
14 субота, 11 фебруар 2012 18:58
Misa
Smesan tekst, 7 razloga zasto necemo u EU? Ja znam samo jedan: Merkelova rekla necemo da vas primimo, pametnom dovoljno. A ima i onih koji se bore da ne udjemo u organizaciju koja nece da nas primi.
Препоруке:
16
64
15 субота, 11 фебруар 2012 18:59
А.Ђ.
@Милан
Господине Милане кад би се то десило ДСС би нестао са сцене, зато се то управо неће догодити. ДСС је могао да не обори прошлу владу и да учествује у овој влади да је хтео да води политику супротну српским националним интересима, не видим разлог што би чекао 4 године да уради оно што је могао и досад. Разумем вашу бојазан јер се ДСС и СНС отворено не нападају, али то није зато што ће ући у власт заједно већ што још увек деле бирачко тело па би се сваки отворени напад у народу протумачио као интересно странчарење. Ако прочитате пажљиво изјаве челника ДСС-а видећете да они помињу коалицију само ако СНС поптуно измени своју политичку платформу, што значи да престану да буду како ви рекосте еврофанатични, што се наравно неће збити.
Препоруке:
62
3
16 субота, 11 фебруар 2012 19:06
Glasanje
U Srbiji zive mnogi koji ne samo da ne vole Srbiju vec joj zele sve najgore. Za Cedu, Vuka D. i druge glasace srbomrsci, a ima ih mnogo. Zato je vazno da svi koji volite Srbiju izadjete na glasanje, jer oni ce svi izaci. Vec je objavljeno da Cedovci ce izaci 95%.
Glasam za DSS.
Препоруке:
82
3
17 субота, 11 фебруар 2012 19:07
mila w.
U nedelju petog dana februara u Cirihu je bilo -14 stepeni. Jos ne sidjoh sa pokretnih stepenica glavne zel. stanice u Cirihu pridje mi mladic sa vunenom kapom, obucen u najnovije tehnicko dostignuce sto se zimske sportske garderobe tice. Mladic mi se obrati na engleskom i rece da on i njegov drug imaju rezervisano mesto u jednom domu za omladinu, negde u brdima.
"Evo ovde je stand za informacije"uputih ga, misleci na pravo mesto.
"Znate, ja dolazim sa istoka, iz istocne Evrope i meni i mom drugu treba malo novca za kafu i zemicku".
"Iz koje drzave", upitah, pomislivsi da nije slucajno iz mog naciona.
"Ja sam iz Poljske" rece.
"Pa Poljska je clanica EU, poljskom narodu treba da je dobro", uostalom idite kod Angele i Rompaja, Barosa,Sarkozija".
"Vi ne razumete, madame, ta EU...znam ja sta vi zelite da kazete, ali...".
Brzo je okrenuo ledja i pozurio da se obrati sledecoj osobi koja je silazila sa pokretnih stepenica.
Препоруке:
67
4
18 субота, 11 фебруар 2012 19:15
Владимир Ђилас
Од Коштунице нема бољег на политичкој сцени Србије. Али, данас ни то није довољно да би се гласало за њега. Потребан нам је сабор свих патриотских снага у земљи. Нећу рећи антирежимских или нешто томе сл., јер нећу да гласам против овог режима, хоћу да гласам ЗА све којима је Србија у срцу.
Дакле, знате шта вам је чинити: ЈЕДНА ИЗБОРНА ЛИСТА!
Препоруке:
83
3
19 субота, 11 фебруар 2012 19:32
Милутин
Шта, само СЕДАМ разлога!
'
Седам, десет и два;......седамдесет и два дана, седамдесет и два дана, на мом срцу лежи рана,...
Препоруке:
42
4
20 субота, 11 фебруар 2012 19:45
Борут
Ја сам против ЕУ из начелних политичких разлога. ЕУ није држава, него клуб богатих (банака, мултинационалнки, богатих породица) чији је циљ њихово даље богаћење на штету обичног народа. Правила игре су постављена тако да одговарају само најмонијима, а нипошто мањим ни нацијама ни преузећима. У ЕУ се рши све веће социјално раслојавање које ће временом неминовно водити ка ратовима или револуцијама. Прописи ЕУ одузимају нацијама чланицам све главне инструменте развојен политике, уништавју националну културу и замењују је сурогатом у виду потрошачке културе. Погледајте само шта се дешава са нашом науком, институтима, музејима, тв и филмском продукцијом, позориштима... само наиван и необавештен може да мисли да је то случајност. То је план који се реализује из олигарсхијских центара моћи.
Препоруке:
77
3
21 субота, 11 фебруар 2012 20:12
konobar
Svi srpski popovi bi bili srećni sa Koštunicom, svi koji žale Slobodana takođe.
Препоруке:
15
85
22 субота, 11 фебруар 2012 21:35
гаврило
мој глас добиће само ДВЕРИ ако уђу у политичку трку! требају нам нова и некорупирана лица а не вјечно политичари који нас само обмањуји и варају!
Препоруке:
25
34
23 субота, 11 фебруар 2012 21:44
Slavomir Srpski
Nema boljeg, postenijeg i brazovganijeg pravog Srbina i demokrate od Kostunice. Nadam se da ce to shvatiti jednom vecina ovog naroda.
Препоруке:
60
8
24 субота, 11 фебруар 2012 21:51
Шћепан
Војо, Ко Ко Коштуница
Постоји најјачи осми разлог.
Осма офанзива Бранка Ћопића.
Народ неће! То је највађнији разлог. Народ хоће Србију.
Препоруке:
41
3
25 субота, 11 фебруар 2012 22:24
Danilo
Kostunica je,bez ikakve sumnje,u pravu.Podrzace ga svi oni kojima je Srbija i KosMet u njoj na srcu,a to je otprilike 7 % gradjana Srbije.

Dakle,Kostunica zivi na pogresnom mjestu.Srbima u Srbiji je drazi Predsjednik koji ih laze da ce ih zaposliti 400 000,da ce FIAT izvoziti auta u EU,koji im obecava uloge u holivudskim filmovima,voznju u kadilacima i ljetovanje na Karibima.

Zar ta prica nije privlacnija od prica sa barikada na sjeveru KosMeta.

Sa ovakvom pricom,Kostunica bi u Republici Srpskoj dobio najmanje 70 % glasova,a BT bi bio ispod cenzusa.
Nije da ni tamo narod ne voli Karibe i kadilake,ali ipak vise voli svja ognjista i svoju otadzbinu,zato sto druge nema.

Srbi u Srbiji sve vise postaju europejci,a manje Srbi i ako ne dodje do otreznjenja,Srbija ce nestati,a Srbi ce postati balkanski Kurdi.

G-dine Kostunica,vi ste svoje rekli i neka ste,makar vas nece gristi savjest ako narod ne prihvati ove rijeci razuma koje ste izrekli.
Препоруке:
83
3
26 субота, 11 фебруар 2012 22:59
Неле
Г. Коштуница има веома мало разлога да се бори за евентуални улазак у нову власт. Овој власти треба оставити и следећи мандат да се бори са недаћама које је сама створила, већ сада пре поглашења избора они више немају моћ да доносе одлуке и спроводе ух. Они сами себи више не верују.
Пошто је испало да је народ изгласао овакву власт нека је и истрпи за све оно за шта им је дао и глас и поверење.
Доста је прича да је народ, посебно присталице СПС преварен. Није тачно, још нисмо наишли на пример да се неко јавно оградио од Дачића и компаније, напротив расте им рејтинг. Па нека им је, али нека и прихвате све могуће последице а не да чекају некога после избора коме ће се пришљамчити.
Коштунице рекли сте шта сте имали па ко је схватио схватио,ко није нек се размишља касније натенане док му деца буду гинула негде у НАТО одредима, а женска деца забављају НАТО војнике по базама широм света.
Препоруке:
52
3
27 субота, 11 фебруар 2012 23:03
Марко Дарковић
Коштуница свесно има у виду пад подршке ЕУ од стране грађана и због тога инсистира на политичкој неутралности као што је на прошлим изборима акценат ставио на Косово. Свестан је да ће тиме бити предмет напада од Тадићевих из свих медија, али то је једини начин да ДСС пређе цензус. Реално, Коштуници пада популарност од 2000. и то константно, ништа није чинио да до тога не дође јер га није било нигде.
Док је Коштуница био на власти остали смо без СРЈ, ЦГ и Косова, Војска је сведена на ледоломце, а све националне установе су уништене док је државна имовина продата и сада када нема шта да се прода пропадамо. Устав из 2006. је у душу комунистичких, а преамбула је свесно стављена испред наслова чиме она није саставни део Устава. Коштуница променом своје политике неће добити ништа јер ће евроскептици и антиглобалисти гласати за СРС, док ће своје ''националисте европске провенијенције'' натерати да гласају за СНС. Коштуница је прошлост, 8% гласова за њега је плафон.
Препоруке:
10
58
28 субота, 11 фебруар 2012 23:56
Светислав Костић
@ perun
Такве дрскости могу само да пролазе у једној Србија која није ни риба ни месо и довољан само такав један, па да честит Србин изгуби повјерење у своју некадашњу матицу. А има их на стотине хиљада, макар судећи по изборним резучлтатима.
Препоруке:
45
5
29 недеља, 12 фебруар 2012 01:41
Јован Лондон
За Борута:
Господине, потписујем Ваш коментар. Иако поштујем Коштуницу и слажем се да на нашој сцени нема бољег, мислим да је избор разлога прилагодио више предстојећој предизборној кампањи.Набројаћу само пар:
- ниједнамања чланица ЕУ (поготово оне које су касније улазиле) није у бољем стању од оног у коме је била пре уласка
- издаци које свака држава издваја да би финансирала тај монструозни апарат су огромни. Нпр, Велика Британија са својих 60 милиона становника издваја годишње око 1000 фунти по глави становника а нема 7 више посланика у парламенту нити представништава у Бриселу од оног који би Србија имала када би ушла 'тамо'
- и на крају, ЕУ парламент је само циркус који никог не обавезује, одлуке доноси Европска комисија која је састављена од представника свих земаља чланица али ОНИ НИСУ НА ИЗБОРИМА ИЗАБРАНИ ПРЕДСТАВНИЦИ ДРЖАВА ВЕЋ ИХ КОМИСИЈА БИРА.Замислите да нам интересе тамо брани један Чеда Јовановић или Наташа Кандић?
Препоруке:
30
3
30 недеља, 12 фебруар 2012 03:40
Tanin
Jugoslavija je bila neutralna a od toga na kraju nikakve fajde. Srpska politika se treba i mora radikalno menjati. Samo trajni i nepokoljebljivi savez sa Rusijom i ekonomska orjentacija prema istoku moze Srbiji da osigura sigurniju buducnost. Sa evropskim i americkim zlikovcima treba imati sto manje posla.
Препоруке:
22
4
31 недеља, 12 фебруар 2012 09:50
Ружичасти пантер @ Misa
"Smesan tekst, 7 razloga zasto necemo u EU? Ja znam samo jedan: Merkelova rekla necemo da vas primimo."
Односно, не можемо да вас примимо јер je гробље већ препуно. До даљег се сахране не обављају.
Препоруке:
27
4
32 недеља, 12 фебруар 2012 09:57
@perun
Ако баш не морате немојте да нам наводите тих хиљаду разлога. Мало смо уморни од антисрпских прича.
Препоруке:
24
8
33 недеља, 12 фебруар 2012 10:32
exp
slazem se sa "djilasom" da od kostunice nema boljeg ako misli na aktuelnu politicku ponudu. i glasacu za njega pod sledecim uslovima (na koje svako od nas ima pravo):
- da o stvarima o kojima govori otkako nije na vlasti govori kad/ako opet bude na vlasti
- da ne bude neobavesten kad gradjane srbije izrucuju prijateljima natase kandic
- da ne cuti o lopovluku ljudi na vlasti kao sto je to radio kao premijer
- da objasni zasto zahtev za povratak policije na kosmet nije podnet odmah posle 5. oktobra i zasto se sedam godina nista nije radilo na tom problemu
- da prizna kakvu je gresku napravio kad je odustao od koalicije sa radikalima (ono kad je toma jedan dan bio predsednik skuopstine). EU jeste besnela i pretila, ali bi na kraju legla na rudu, a vec osiromasen narod ne bi morao da placa nezasite apetite famoznih koalicija
- da objasni zasto posle 5. oktobra nije sam isao na republicke izbore jer je DSS imala podrasku oko 40 odsto gradjana.
dakle, samo par objasnjenja...
Препоруке:
15
4
34 недеља, 12 фебруар 2012 11:28
Miladin
Kao i uvek Voja potvrđuje viziju državnika. Za sve naše političare Voja je Akademik.
Препоруке:
32
4
35 недеља, 12 фебруар 2012 11:32
Miladin
Kao i uvek Voja potvrđuje viziju državnika. Za sve naše političare Voja je Akademik.
Препоруке:
22
3
36 недеља, 12 фебруар 2012 11:53
zakeralo
manje-vise to je to.
E, od jutros sam uradio mali test - u prodavnici i sa komsijama koje ciste sneg sam prokomentarisao za ovih njegovih sedam tacaka. (ukupno 10 sagovornika) Komentari su od "ne interesuje mene to vise, ne zaludjujem se a bice-sta-ce-biti" (dvoje), preko "ma on je bre... (tirada uvreda)" - (dvojica), "nema nama nista bez Tito da se vrati, komsija", "dok je bio Tito znao se red ovo sad nema smisla, ne znate vi mladji", "ma on ce sa tomom ovi njegovi su sve lopovi", "on je najkrivlji sto je doveo zute na vlast" (dvoje) i "pametno, to je u redu, dabome, da gledamo svoja posla". Eto, to kazu zivi ljudi. Obican svet. Srbija DANAS. Srbi ispitanici.
Zanimljivo - uvek dvoje koje stoje zajedno se slazu.

Svideo mi se komentar jednog od komentatora ovde (parafraziram) - za Kostunicu ce glasati sve pro-srpsko sto ima medju Srbima :) svih 7% :)
Препоруке:
23
3
37 недеља, 12 фебруар 2012 12:41
Петроније
Према ономе шта је ЕУ учинила и шта чини Србима и Србији, УЛАЗАК СРБИЈЕ У ЕУ СЛИЧАН ЈЕ УЛАСКУ СРБИЈЕ У НДХ.
Препоруке:
33
1
38 недеља, 12 фебруар 2012 13:14
Н.Н.
Најобразованији политичар у Србији. Прави државник и човек који увек сме да нас погледа у очи. Мој глас у мају дајем ДСС-у.
Препоруке:
34
2
39 недеља, 12 фебруар 2012 13:19
СРБ
Једине две патриотске странке у Србији су Коштуничин ДСС и СРС.
Препоруке:
34
2
40 недеља, 12 фебруар 2012 15:18
Рано се сетио...
Да ли је овако говорио 5 октобра и пре тог датума...

Где је био 4 године на власти?

Да ли је те 4 године искористио да правди приведе пљачкаше Србије?

Да ли је икада био на власти а да у наручју није држао Динкића, Томицу, Душана петровића?

Маните ме накнадне памети.

И ако пређе цензус, ако буде то требало тадићу, опет ће са њим у коалицију.
Препоруке:
7
22
41 недеља, 12 фебруар 2012 17:01
Jaa
Politika je prljav posao koji ipak neko mora da radi...
Srecom, da je Kostunica ipak jos tu negde, pa imam za koga da glasam. On najtacnije formulise sta narod oseca, i sta je nas interes kao drzave. Bez kalkulacija, bez koristoljublja, bez lazi...
Препоруке:
11
2
42 недеља, 12 фебруар 2012 17:06
@Srb
Једине две патриотске странке у Србији су Коштуничин ДСС и СРС.


Да ли су икада биле у коалицији?
Нису.Ко није прихватио ту коалицију?
Коштуница.
ЗНачи да нису на истој страни. Односно, ако је СРС патритска странка, ДСС очигледно није.

2004 одине, СРС му нудила да формира мањинску владу само од ДСС коју би СРС подржала: једини услов минимум национале стратегје. Имали би комотну већину, ту око 160 посланика.

Јок. Коштуница одабрао такође мањинску владу, ДСС-Г17, уз подршку СПС.
Па је испалио Тому са 3 дана фунцкије.

ДСС је била чланица Дос-а.
Паметном доста.

А ко каже да је привремено, питам га: Шта би рекли да му жена првремено ради у јавној кући?

На власт га је довео будимпештански НАТО_ЦИА штаб.
Прогласио га државником године.
Давао му налоге.
Обај извршавао.

После га шутнули.
И он се обсетио српства.
Препоруке:
9
15
43 недеља, 12 фебруар 2012 18:03
@srb
Најљубазније молим "минусаше" да своје минусе образложе каквим аргументом.

Да ми кажу да ВК није ишао у Пешту по иснтрукције.
Да му Чеда није био шеф посланичког клуба.
Да није одбио да направи чисту ДСС владу уз подршку СРС.
Да није све године владавине предавао рпреду Србије на неограничено коришћење Динкићу.
Да му је неко дурги, а не Томица, био министар здравља.
Да није угасио БК и много српских радио станица.
да му је српски душман драшковић био министар ино-дела.
да му није шутановац био министар војни.
Да није послао 40-ак Срба у Хаг.
Да није подржао тадићија 2004, а после био "удзржан".

Аргументе бих воле да прочитам.

Али, истина боли.

ВК је полиитичко чедо Мићуновића и братије.
Марскиста као и пешићка, попов итд
Препоруке:
9
16
44 недеља, 12 фебруар 2012 20:45
@@Srb
Прави радикал неће се, у овој ситуацији, отимати о гласове са са ДСС. Зато мислим да наступате као Томиста или преокретач, ситна душа који покушава да разводни дискусију.
Препоруке:
9
3
45 недеља, 12 фебруар 2012 20:53
Borko
Jedine stranke koje misle dobro Srbiji i narodu su DSS i SRS.Ovo ostalo podseca na vladajucu kliku u Beogradu za vreme Stojadinovica i vlade Cvetkovic-Macek.Samo slepci mogu da hrle na groblju EU.Dosta je svega bilo, Srbiji je potreban put u kome ce da se okrene sebi i svojim interesima drzeci se pre svega prema zemljama koji idu ekonomski napred i su naklonjeni Srbiji, a to su pre svega Rusija, Kina i ostale zemlje BRIKS-a.Niko nije protiv svake saradnje sa zemljama EVropske Unije, naprotiv, ali ne pod ovakvim idiotskim okolnostima.Sto se NATO-a trice, to je vec jasna prica, Srbiji to ne treba.Sramota je biti clan tamo, a zasto?Ko ce da napadne Srbioju, Rusija, KJina?Ne, Srbiji preti bas opasnost od NATO-a.Jos da dodam da Srbija treba da gradi dobre odnose sa svim zemljama, a najpre sa komsilukom.Sto se Kosova tice, to je deo Srbije i tu prici je kraj.Sto se republike Srpske tice, tu treba da stoji jasna podrska Srbije.Zato glasati za Kostunicu treba.
Препоруке:
8
1
46 недеља, 12 фебруар 2012 21:07
Зоран Михајловић
@ srb
Хвала вам на овој ефектној ретроспективи.Зато ћу свој глас дати ДВЕРИМА
Препоруке:
8
4
47 понедељак, 13 фебруар 2012 00:27
@@ srb
1.Коштуница НИЈЕ ишао по инструкције, али ТОМА И ВУЧИЋ ИДУ код МОНТГОМЕРИЈА
2.Чеда, ТОМА И ВУЧИЋ су променили партије, САД СУ СВА ТРОЈИЦА ИСТИ ЕВРОПЕЈЦИ
3.Није одбио, читај Викиликс! Осим тога Тома онда и сада НИЈЕ ИСТО.
4.0д 2004-2007 имао си суфицит у буџету уз Динкића, али је премијер био Коштуница
5.Коалициона влада тражи уступке, мислиш да је Слоба био срећан што му је Вучић министар?
6. Од кад је БК "просрпска" ТВ станица - Карић је тајкун који сада подржава СНС
7.Драшковић је, као и ТОМА И ВУЧИЋ накнадно променио мишљење. Јел Тома постао издајник пре или после 2008?
8.Шутановца му је можда саветовао МОНТГОМЕРИ - шта ћеш сад?
9. Никог није "послао" у Хаг, јер је Хаг наслеђена обавеза и не наслађуј се туђом муком.
10. Ако је Коштуница теби на увце рекао кога подржава, ја га нисам чуо.

Имаш ли још шарених лажа?
Препоруке:
3
0
48 понедељак, 13 фебруар 2012 00:47
Mare
Kostinica je svoje rekao i vise me nece prevariti!!!
Препоруке:
1
1
49 понедељак, 13 фебруар 2012 09:09
Lav
Ko je 2008 godine obmanuo biračko telo u Srbiji ??? Zar ste zaboravili kuma ove vlade druga Dačića, aktuelna vlast jeste legalna ali nije legitimna, to što je uradio Dačić ne postoji u Evropi.
Препоруке:
2
0
50 понедељак, 13 фебруар 2012 09:24
Danilo-1
@@ srb,

Kao prvo,mogli ste se predstaviti imenom,a ne replikom na drugi komentar.

Kao drugo,vase povrsno i jednostrano posmatranje Kostunice moglo bi nekoga,ko nije u toku,stvarno navesti na pomisao da ste u pravu.
Medjutim,ako je neko,seriozno pratio i analizirao rad Dr V.Kostunice u toku devedesetih godina pa sve do sada moze zakljuciti da se radi o covjeku koji je bio sastavni dio DOS-a,ali se ne moze reci da je bio placenik zapadnih tajnih sluzbi i da je radio protiv interesa Srbije.
Kostunica,kao i jos mnogi posteni intelektualci i rodoljubi,kao sto je i Kosta Cavoski,nasli su se u ludom vozu DOS-a koji je gazio sve pred sobom,i Milosevica i Srbiju,cilj je bio unistenje Srbije.

Napustiti taj ludi voz ili ostati u njemu i biti kocnicar propasti Srbije,Kostunica je izabrao ovo drugo.
Sve sto je mogao uciniti je bilo da se prikoci taj ludi voz koji je jurio prema ulasku u NATO,prodaji KosMeta,Vojvodine.
Voz nije mogao zaustaviti,ali ga je dobro usporio.
Препоруке:
5
1
51 понедељак, 13 фебруар 2012 09:54
Danilo-2
Kako ga je usporio?
Zadrzao je Sluzbu drzavne bezbjednosti i Acu Tomica koji je zadavao grdne muke zapadnim ambasadama i koja je godinama bila trn u oku dusmanima Srbije.Donio je novi Ustav kojim je dodatno onemogucio potpisivanje nezavisnosti tkz.drzave Kosovo.
Kupovinom Telekoma Srpske spasio je Republiku Srpsku od neizbjeznog bankrota,sto Dodik sa zahvalnoscu cesto pominje.
Protivio se svim hapsenjima i odvodjenjem patriota Srbije i Srpske u Hag,ali to nije mogao sprijeciti.
Da je stao pred taj DOS-ov ludi voz bio bi pregazen,da je iskocio iz njega,ne bi ga mogao kociti i usporavati.
Da je imao vise istomisljenika u vlasti,napravio bi i vise,ali i ovako jos nista nije zavrseno,Kostunica nastavlja borbu za spas Srbije,posteno,otvoreno i nedvosmisleno.

Zapad ga od prvog dana naziva srpskim nacionalistom,sto je tacno.

Nije imao nikakvih afera,lopovskih i korupcionaskih,Kostunica je cist,a,da nije,bilo bi to odavno objavljeno.

Kostunica je castan covjek,g-dine @@ srb.
Препоруке:
3
1
52 понедељак, 13 фебруар 2012 09:58
"брс"@Danilo-1
АРГУМЕНТИ
После Кумановског споразума СРС излази из коалиционе владе са СПС. Зар то није најјаснији знак СРС незадовољства ратним успехом те владе и СПС? СРС је тим потезом желео да привуче патриоте који се нису слагали са доласком НАТО снага на тло Србије.
Да ли би СРС 2000 ушао у коалицију са ДСС? Јел понудио сарадњу, јел препознао патриоту у Коштуници? НИЈЕ. Веровао је у своју политичку снагу.

НАЈВАЖНИЈЕ
СНС се одваја од СРС која је изашла из владе због споразума са НАТО, СНС узима бившег АМЕРИЧКОГ амбасадора за саветника,ОТВОРЕНО ТРАЖИ ПОДРШКУ ИСТИХ ТИХ ЗЕМАЉА КОЈЕ СУ НАС БОМБАРДОВАЛЕ, пуни су пара за своје акције... то апсолутно подсећа на ДОС!!!!!

Није битна разлика да ли новац стиже преко Будимпеште или из Брисела и Вашингтона директно.

Борис Тадић је први посетио Тому кад је штрајковао - што га није отреао ако већ угрожава живот због његове политике?
Договорили се да замајавају народ до маја 2012.
Препоруке:
0
0
53 понедељак, 13 фебруар 2012 10:31
Милкан
Уз дужно поштованје према г. Воји, овде се ипак ради о накнадној паметри. Дасу Срби, а међу нама и Воја највише, били мање наивни, мање острашћени и много реалнији и политички зрелији, водили би промишљену националну политику, а не напамет и без икаквог концепта. Они су од политике имали само веру у Јевропу и демокрацију. Мало јача политика, заиста. Од силне буке шерпи и лонаца нису могли да чују глас разума, па су нас својим опозиционим деловањем у очима света начинили оваквим паријама.За утеху, Воја је на крају увидео у која се кола упрегао па је покушаио да прикочи. Али та кола су пуна којечњега и не могу се тако лако уставити када се покрену. Они који су упрегли та кола су то добро знали и потпуно им је свеједно што се понеки залутали жели искрцати. За опроштај их стварни кочијаши, онако за успут ноншалантно даривају кофама ....., што му га дође као обавезни ланч пакет за оно мало накнадно освештених из ове дружине.
Препоруке:
0
0
54 понедељак, 13 фебруар 2012 10:35
"брс"@Danilo-1
Коштуница је најчаснији човек, искрен српски патриота који не дели народ на партијски народ.

Ми смо истог мишљења, не знам где је настао неспоразум.

Поздрав!
Препоруке:
1
1
55 понедељак, 13 фебруар 2012 10:53
Danilo
@ "brs" @ danilo-1,

Sad ne znam ko ste vi,nemam nigje komentatora sa imenom "brs",ja odgovaram ovome @@ srb,sto napada Kostunicu,a ne vama,ako,kao sto kazete,isto mislite kao i ja.
ha,ha,ha,ha,ah nastao je neki nesporazum.

Pozdrav,brate.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер