недеља, 05. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђилас против Ђиласа

Kоментари (154) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 07 фебруар 2012 14:48
Nikola
Ja ne placam BusPlus kartu ni u ludilu!

Resenje je samo lomljenje onih bednih aparata!
Препоруке:
144
39
2 уторак, 07 фебруар 2012 15:05
marakana
Bravo za analizu! Sta bi sve iskopali kada bismo ukljucili "male sive celije" i bar povremeno napravili poneku slicnu analizu.
Препоруке:
159
5
3 уторак, 07 фебруар 2012 15:08
Бели Орао
Ми смо имали систем "пантљичаре" и "маркица" кад нико у СФРЈ није имао. Пантљичара је избачена јер је систем зумба био простији и лакши за одржавање. Значи све је функционисало како треба око 40 година. Ово је непотребно јер нико не "откуцава" тј. "оверава" карту. Дакле одбранашки став према новом систему је атак на интелигенцију с обзиром да је Вене саставио најбоље звирке из математике.
Видећемо докле ће да траје јер није успело ни код ХР, ни код СЛ. Фазон ће бити како оправдати? Па лако, нећу да им кажем. Знају они.
Препоруке:
99
3
4 уторак, 07 фебруар 2012 15:10
Kurjački
Branko, da formiramo konzorcijum da pokažemo kriminal
(ili neznanje), ili i kriminal i neznanje oko mosta.
Umesto pozdrava "Smrt fašizmu..." pozzdrav
MOST NA SAVI U MUTNU MORAVU
Препоруке:
65
5
5 уторак, 07 фебруар 2012 15:13
aca
Мени је форма емисије Ђилас против ђиласа нјазанимљивија , после ми дође форма када три истомишљеника својом дискусијом намећу једно од своја три мишљења грађанима ,а нјадосадније ми је када имамо 1/2 мишљења против 2 и 1/2 мишљења ,са водитељом на страни јачих .
Препоруке:
67
4
6 уторак, 07 фебруар 2012 15:43
@Nikola
Samo lomi, Nikola. A onda kazi kako nista ne valja. Ja bih tvoju nameru nazvao Nikola protiv Nikole. I ne placaj nista, i napadaj na kontrolore, pa onda kazi kako je zemlja banditska.
Препоруке:
42
63
7 уторак, 07 фебруар 2012 15:43
сведочење
Возим се ових дана градским саобраћајем доста, и на основу личног увида могу да кажем да у просеку свега око 10 посто путника чекира картицу.
То не радим ни ја, из два разлога: 1. Видео сам да не раде ни други, 2. Тако протестујем због латинице у апаратима и сумњивости целог посла у вези с њима.
Како год, основна сврха увођења новог система за сада није испуњена ни издалека, а то је да се прати број путника у возилима. Возила су пуна, а у центру добијају податке да је у њима само десетак посто путника.
Добро би било да новинари ово испитају и напишу чланке о томе.
Препоруке:
111
7
8 уторак, 07 фебруар 2012 16:03
МП
Павловић:"Када све ово произлази из навода самог Ђиласа, замислите шта би се видело када бисмо имали приступ свим документима. И свим трошковима буџета. И свим јавним предузећима Града. И свим тендерима."
Па зато морају пасти са власти.Како?Просто, не наседати разним спиновањима,за оне који разумеју.За оне који не разумеју само нека се осврну по свом граду, по својој улици, по својој кући, и на крају нека завуку руке у сопствене џепове.И ако су задовољни нека ОБАВЕЗНО гласају за "жуте" и оне око њих.
Препоруке:
103
6
9 уторак, 07 фебруар 2012 16:10
Симана
Одлична анализа! Међутим, да ли аутор има шансе да се појави код Оље Бећковић?
Препоруке:
121
4
10 уторак, 07 фебруар 2012 16:27
Милорад Станојловић
Лабораторија за аутоматику, Института Михаило Пупин из Београда, имала је урађено и тестирано решење за овај проблем и то са прогнозом времена доласка сваког возила на станицу; (неправилно је рећи стајалиште). Тестирање је обављено на аутобуској линији 65, а можда и на још којој.
Све се то догађало 1971./1972. године.
Ко не верује нека пита г. Властимира Матејића, председника Европског покрета, афирмисаног стручњака у овој области, као и у области теорије система, а тада управника ове лабораторије.
Што се тиче софтверских проблема са латиницом и ћирилицом - NO COMMENT!
Град Београд, а и турска компанија, у вези "проблема" ћириличног писма, могу се обратити канцеларији "Мајкрософта", а и некој средњој школи или гимназији у Србији, јер тај проблем је одавно решен, чак и за много егзотичнија писма, попут корејског, кинеског, итд.
С поштовањем и уважавањем,
СРПСКИ ЛИБЕРАЛНИ САВЕТ
Препоруке:
109
4
11 уторак, 07 фебруар 2012 16:31
Милош
Искрено иако сам против овог система (јер верујем да не може да повећа наплату и да само малтретира грађане) имам неколико примедби овој анализи:

1. није ништа чудно да страна фирма без обзира колико реномирана када ступа наново тржиште то ради у кооперацији са домаћим предузећима; ако ништа друго а оно због администрације која познаје процедуру; не бих искључио да иза тих фирми стоје неки тајкунски интереси али за тако нешто су нам неопходни чврсти докази;

2. финансијска анализа понуђена у чланку не сугерише да ли се у руке конзорцијума предаје контрола и наплата карата. Ако је то тако онда треба имати на уму и трошкове око тог посла (и испитати колико су ти трошкови и укалкулисати их у целу рачуницу); Ја сматрам да је потпуно глупо да ГСП предаје наплату својих услуга некој другој фирми па да онда са њом улази у различите комбинације и то уопште улазак у целу причу сматрам проблематичним док је њено извођење по мом мишљењу мање битно. Сама идеја предаје прихода је апсурдна.
Препоруке:
43
7
12 уторак, 07 фебруар 2012 16:31
thinking maize
Што се тиче самог Ђиласа, постоје ту две ствари "гледе" њега, а да не крећемо одмах са подршком предизборној кампањи "напредњака". 1. Јер Ђоле Балашевић некад певаше: "Не волим ове што говоре "Р" (тј. котрљају!)." Јес да се и Ђоле Балашевић мало "курвао" са "жутаћима", ал ти му стихови БАШ ПАСУЈУ за ОВУ "величину"! 2. Јел се сећа неко 1992 када је Драган Ђилас у време Вуковог "Видовданског митинга" (када су се и НЕКЕ НАШЕ ВЛАДИКЕ ОСРАМОТИЛЕ!) дошао код Слобе "на канабе" да "тражи" од њега оставку! (Никад нисам био неки присталица С.М., али верујте, исти је тад БАШ ИЗРИБАО Ђиласа и то онако УСПУТ!) Јел се сећате ШТА је ТАДА НОСИО Драган Ђилас, тадањи "представник студената"? Да подсетим, ФАРМЕРКЕ! Још једном, ФАРМЕРКЕ! Сад, било би лепо да неки нови, пост-петоктобарски "Александар Поповић" направи RE-MAKE КЛАСИЧНОГ "Развојног пута..."!? Само сад би се то звало: "РАЗВОЈНИ ПУТ Драгана Ђиласа-СТУДЕНТА"! Уосталом, КО ЈЕ ЗАПАЛИО ЖИТО?
Препоруке:
55
7
13 уторак, 07 фебруар 2012 16:37
брм
@ сведочење
"Возим се ових дана градским саобраћајем доста, и на основу личног увида могу да кажем да у просеку свега око 10 посто путника чекира картицу.
То не радим ни ја, из два разлога:
1. Видео сам да не раде ни други, 2. Тако протестујем због латинице у апаратима и сумњивости целог посла у вези с њима."
ЗАНИМЉИВО ДА ПРЕСКУПЕ КАРТЕ ВАМА НИСУ РАЗЛОГ ШВЕРЦОВАЊА!!
"Дневна зарада ГСП Београд је 63 милиона 750 хиљада динара. 607 хиљада 142 евра дневно!!! А месечна 18 милиона 214 хиљада 285 евра, само од „поштених“ путника. Годишња - права ситница - тричавих 216 милиона евра."
да ли ви сварно мислите да за тричавих 216 милиона евра У КЕШУ најчистијем не може да се организује систем?

узгред овде неко масно лаже јер Град годишње, према речима директора ГСП-а, субвенционише ГСП са нешто мање од четири милијарде динара (= 38 милиона евра.)ШТО ЈЕ ТАКОЂЕ ОГРОМНА ЦИФРА...100 ИЛИ 38 МИЛИОНА , ЈА РАЗЛКЕ!!!
Препоруке:
59
0
14 уторак, 07 фебруар 2012 17:02
thinking maize@ о "Bus-Plus" "дахијама", "кабадахијама" и "потурицама-изелицама"
Јел се сећа неко некадашње ПОВИКЕ на КОНТРОЛОРЕ ГСБ-а и оних прича о МАЛТРЕТИРАЊУ ДЕЦЕ, па и ТРУДНИЦА са њихове стране!? Да подсетим, то је био један од разлога на којима је покојни Ђоко Вјештица изградио каријеру. Оно, некад су такве ВЕСТИ биле преувеличане, тј. то су просто биле ГЛАСИНЕ, али и Ђоко Вјештица и Београђани, па и ондашње власти, били су ПРИЛИЧНО ОСЕТЉИВИ на тако нешто! Зато је повремено СЛАБИЛА контролорска СТИСКА, да би са почетком мандата сваког од нових градоначелника јачала. Најмања је била у првој половини 90-тих, претпостављам због "масних колача", који су "претицали" и за ГСБ и за грађане у то доба!? Па у том контексту ЖИВО МЕ ЗАНИМА КАКО ЋЕ ГРАЂАНСТВО РЕАГОВАТИ на КОНТРОЛОРЕ ЈЕДНЕ ПРИВАТНЕ и то ТУРСКЕ ФИРМЕ!? И кад је контролу карата вршио сам ГСБ таква ПАРАПОЛИЦИЈСКА КОНТРОЛА је била ВРЛО НЕПОПУЛАРНА! БАШ ме ЖИВО ЗАНИМА КАКО ЋЕ ГРАЂАНСТВО РЕАГОВАТИ на овај НОВИ КОНТРОЛОРСКО-ПРИВАТНИЧКИ "БАШИБОЗУК", који би радио за "дахије", "кабадахије" и "потурице-изелице"!?
Препоруке:
52
3
15 уторак, 07 фебруар 2012 17:02
Милутин
Одлична запажања, анализа.НА делу је обмана.
Да додам, рече Ђилас у једном требутку какоодлично функционише електронски систем у Паркинг Сервису и да је то дмаћа памет , која се извози(ко је извози, преко кога!?)

Ако је Паркинг Сервис могао да сам уведе електронски систем и систем наплате, пре је то могло предузеће ГСП Београд, због традиције, и ранијих тестирања(проба).

Валидатори су на латиници у сред Србије?
Бус -Пљус је лоповски систем нплате, није ефикаснији од других, друге метрополе намају такав систем, већ сличан и само у комбинацији са изграђеним МЕТРО системом.

Електронска напалата у престоницама света је у метро системима, односно у метро станицама, а на у возилима, због гужви. Али ми НЕМАМО МЕТРО!

Мост на Ади је мегаломански пројекат, могло се урадити много више корисних ствари, пројеката за те паре.

Управа БГ треба да домаћинско послује, стручно, приоритетно, са сврхом, мањим трошковима,.. уместо што мувају , отимају...
Препоруке:
50
1
16 уторак, 07 фебруар 2012 17:22
Срђа
Мостови, петље, обилазнице, паркинг сервис, бус плус, субвенција гс-пу, прокоп, пруге...

Ништа без метроа
http://metrobeograd.mojblog.rs/
Препоруке:
29
1
17 уторак, 07 фебруар 2012 17:23
Небојша Павловић
Били српски и немачки министар у посети француском, и питају га како је стекао богатство. Овај им онда каже да је уместо потребне дужине инсталација, стављао мање при иѕградњи тунела по Француској. Следећи пут оду у посету француски и српски министар немачком. Питају и њега како је стекао богатство. Он им кање да је уместо 22 цм асфалта на путевима стављао 21 цм. Ова двојица климају главом, потврђују. Дошли на крају немац и француз српском министру у посету. Гледају они, затечени, српски министар милијардер! " Па како си стекао оволико богатство "? А он ће њима : " Да ли видите овај велики мост преко ове велике реке?" Гледају они, нема ничега преко реке. " Е ту је требао да буде мост ".
Препоруке:
59
1
18 уторак, 07 фебруар 2012 17:57
Никола
@ Милорад Станојловић

Напротив, правилно је рећи стајалиште, јер стајалиште и станица нису исто. Стајалиште је саобраћајно службено место које служи само за привремено заустављање возила у циљу уласка/изсласка путника и/или утовара/истовара робе ограниченог обима. Станица уз претходно наведене, има и функцију увођења/отказивања полазака, регулације, пријема/отпреме возила и друге.
Препоруке:
21
10
19 уторак, 07 фебруар 2012 18:25
Трудница
Одличан текст господине Павловићу!
Само кратак коментар да БусПлус нуди бесплатан превоз трудница за тричавих 250 динара. Наравно, карта важи само до очекиваног термина порођаја, по доласку принове ваља купити нову карту. Не питах само да ли је и бебама потребна карта и валидација.
Препоруке:
35
2
20 уторак, 07 фебруар 2012 18:44
zoransan
Za Nikolu
Po tebi bi se kaiš trebao zvati pantalo-držac.
Kakva stajališta,to su stanice,još malo pa će biti kolodvori.
Isti ljudi su dali ime Velikim pijacama Veletržnice što je čista hrvatska reč,proverite ukucajte preko pretraživača pa ćete dobiti neki hrvatski ili slovenački sajt.Jedva smo se izborili da pisac nije spisatelj.
Препоруке:
27
13
21 уторак, 07 фебруар 2012 19:01
Луди Ванко
Испаде да је Ђилас сјајни демагог.Освојио је гледаоце.Лук јео а на њега није мирисао.А ево, човек аналитички, убедљиво открива демагога или незналицу.Ако види - демагог, ако лаже - лопужа.
Ова анализа мора да има свој одјек.То није ствар предизборне кампање, него много више - оно "куда иду дивље свиње".Чујте господо ако се ово истера на чистину, све ће се истерати.Опасно је само да све ставе ад акта.Онда идемо даље с лажима и обманама којима краја нема до нашег националног краја.Ово мора да се расплете.Много је скупо и много лудо.Кад сам прошао нови мост видео сам на држачима спољне ограде шрафове који нису заврћени.Написао сам писмо Политици.Нису хтели да га објаве.Недостајало је делова ограде тако да су деце од четири годинме могла да изађу на коловоз куда јуре аутомобили.Ако тако радимо, ограду ће скинути једног дана, ако тако завршавамо послове никад ништа како ваа нећемо имати.А тек ово .
Препоруке:
36
0
22 уторак, 07 фебруар 2012 19:16
Срђа
Добар је текст, одличан по питању критике које толико недостаје у јавности (контролисани медији или неспособни новинари?), али текст тек гребе по површини.

Наиме, питања попут улагања, задуживања и јавно-приватног партнерства (паркинг, бус+), сасвим су оправдана али...

Зашто се инсистира на јавном власништву над ГСП-ом?
Зашто се субвенције толико велике?
Зашто су акцизе на гориво толико високе?
Зашто се питање саобраћаја не решава независним шинским системом великог капацитета (метро)?
Зашто се не развијају приградске железнице?
Зашто се не уступа место приватној иницијативи?
Зашто се одлуке, које се тичу великих и дугорочних улагања (мост, обилазница, метро), субвенција (гсп), проширивања надлежности (вртићи) не доносе пуним демократским поступком (референдумом у граду после опсежне јавне расправе)?

На крају, све је то везано за питање модела аутомобилског града, корупције у урбанизму и грађевинарству, и прив-парт паразита на јавним јаслама (заштита имовинских права).
Препоруке:
25
2
23 уторак, 07 фебруар 2012 19:20
Миладин Зековић
Овакве анализе показују право лице Драгана Ђиласа. Он је своју моћ демонстрирао тако што је сам у емисији.Показао је ко је главни уредник већине медија у Београду. Но и поред тога покаже се да су у лажи кратке ноге. Он сам себе оптужи. Његов деспотизам и огроман новац му омогућавају овакво понашање. Докле ли ће га Београђани трпети?
Препоруке:
52
1
24 уторак, 07 фебруар 2012 19:21
Горан Станковић
Једна чињеница боде очи-на општем добру ја направим део сервиса ( најслађи )и кренем са приватним бизнисом. А ГСП нек пропада. Куд не узе да ради сервис возила и инфраструктуре. Још рече да ћу на мобилном да видим кад ми стиже бус. Шта ми то вреди кад на сваком кораку чекам по неког Годоа... . На одличну анализ гдина Павловића ( посебно бахатости ), ја бих само ТЕШКО оптужио градску опозицију. Како МОГУ да дозволе овакве ствари? Па добили сте глас грађана да БРИНЕТЕ И ЧУВАТЕ овај град. И наравно, наведене банке су генератор много чега ( исчекујем тај коментар гдина Павловића ).
Препоруке:
26
2
25 уторак, 07 фебруар 2012 19:24
Marija84
Nekada,davno,cak u komunizmu,postojali su kriterijumi,po kojima su se funkcioneri KP javno pojavljivali i nacin na koji su govorili,primereno njihovim polozajima u drzavi.Da se ne shvati,kako sam sentimentalna,jer nisam…ali,samo pravim poredjenje,sa danasnjicom…koja ni malo nije sjajna,po tom pitanju.Stranacki funkcioneri DS-a,ne obaziru se ni malo,na medije,koji nisu u sprezi sa vlascu,ponasaju se sa nipodastavanjem prema njima,sikaniraju ih…i to,ne prezajuci,sto se sve to moze javno videti.Nemoguce je ocekivati od naroda,da ce podrzati takvu politiku koju vodi DS,jer nas vise nicim ne mogu obmanuti.Spremni smo na sve!
Препоруке:
19
1
26 уторак, 07 фебруар 2012 19:25
Maya-Mi
Cetiri godine slusamo samo o mostovima kao Djilasovom ucinku! Ja za drugi “ucinak” nisam cula, osim za one negativne! Vreme je za promene!
Препоруке:
23
1
27 уторак, 07 фебруар 2012 19:26
Zabarka
Bilo ko se mogao zaduziti i prezaduziti, pa opet bi osim mosta imali jos nesto! Ali ne… dzepovi demokrata su preduboki! E, pa, dosta je bilo!
Препоруке:
23
2
28 уторак, 07 фебруар 2012 19:27
Ceca65
Da li ce DS uputiti kritiku gradonacelniku Draganu Djilasu, jer je gradska vlast najavila izgradnju metroa?
Препоруке:
6
1
29 уторак, 07 фебруар 2012 19:28
SvetlanaZ
Djilas je ostao bez ideja, pa ih “krade” od Naprednjaka. Ocajna slika za DS!
Препоруке:
13
6
30 уторак, 07 фебруар 2012 19:29
Никола
@ Зорансан

Никако, стајалиште је апсолутно српска реч, и просто у правилно примењеној саобраћајној терминологији не означава исто што и израз станица. Свака станица има и функције стајалишта, али стајалишта имају само мали број функција станица, и просто нису станице. То што имају заједнички корен од речи „стати“ , „стајати“ не значи да означавају исто.
Дакле, рећи да израз „стајалиште“ није правилан НЕ СТОЈИ. У то се можете уверити у било ком српском уџбенику саобраћајне струке, а и у речнику српског језика такође.
Препоруке:
17
2
31 уторак, 07 фебруар 2012 19:29
Perun
Ova vest mi je sugerisala, kako je samo iscezla i istrisila se gradska vlast, kako su zajedno sa gradonacelnikom Djilasom nespremni za resavanje vitalnih problema…
Препоруке:
9
2
32 уторак, 07 фебруар 2012 19:31
Perkunic
Prostom matematikom , nesto preko 700 km asfalta u Beogradu, navelo me je da pomislim: da se nije slucajno zaneo u radu, pa asfaltirao I van granica Srbije?!
Препоруке:
14
2
33 уторак, 07 фебруар 2012 19:34
Svarog
Zasto uvek pred izbore? Zasto uvek na isti nacin? Postalo je monotono, gradjani ne prepoznaju novine… Djilas se pokazao prevazidjenim i nema cime da zadivi ni one koji su ga glasali na prethodnim izborima. Vreme je za promene! Napred, sa boljim kandidatom!
Препоруке:
19
4
34 уторак, 07 фебруар 2012 19:43
Caki
Sumirajuci rezultate gradonacelnika Djilasa, ne moze se oteti utisku, da nas uopste nije zasenio, sto i proizilazi iz njegovih mogucnosti i sposobnosti. Vreme je za neke nove snage, za neke napredne ideje!
Препоруке:
16
3
35 уторак, 07 фебруар 2012 19:45
Патриота из Топлице
Поред аспекта велике цене за један исхитрено уведени систем наплате у ГСП, који је свакако битан, нико или мало ко поставља поитање да ли, ако се већ донела одлука о постављању савременог система наплате превоѕа, то могло реализовати домаћом памећу и производњом. Пошто се ради о мојој струци, одмах ћу рећи: ДА. Просто је невероватно како се та чињеница пренебрагава, и срамно како се од стране надобудне градске управе не води рачуна о томе у ситуацији у којој се налаѕимо. У Београду постоји државни Институт "Михајло Пупин" који је радио и ради много слеженије техничке системе од овог о коме је реч, тако да је ова прича о некаквој турској фирми просто невероватна. У Србији знам бар још неолико малих предузећа у области електронике и ИТ која би такође била кадра да овај посао успешно одраде! Дакле, то пренебрегавање домаћег знања и умећа јесте срамна карактеристика ове ненародне власти и посебно одговорност господина градоначелника!
Препоруке:
46
0
36 уторак, 07 фебруар 2012 19:46
Laza
Nisam iznenadjena, na sve su spremni samo da se ne odreknu vlasti!
Препоруке:
23
2
37 уторак, 07 фебруар 2012 19:48
Jasmina
U nasoj vlasti ne postoje strucnjaci iz te oblasti,ali,postoji nacin na koji ce oni ovu pricu usmeriti ka biracima,sa odredjenim ciljem,sto je naravno,smesno!
Препоруке:
15
0
38 уторак, 07 фебруар 2012 19:49
Dragan
Pa,ovo je pravo ludilo,sta sve ovim ljudima nece pasti na pamet...Moramo jednom za svagda,zavrsiti sa ovakvom politikom,gde nema strucnosti,gde je svako sposoban za sve,gde se mesaju babe i zabe...
Препоруке:
17
1
39 уторак, 07 фебруар 2012 19:50
ел нињо
Зукорлић сређује послове Турцима у Србији. дигне дреку а власти дају посао Турцима да би мале зелене удобровољили. опет им плаћамо данак.
Препоруке:
34
0
40 уторак, 07 фебруар 2012 19:50
Miloš Kikić
Ako na ovaj tekst ne usledi argumentovani demanti gospodina Đilasa ili Grada Beograda, čitaoci će s pravom smatrati da je sve što je napisao Branko Pavlović tačno.
Neće valjda i ovde biti primenjeno ono "psi laju a karavani prolaze"?
Препоруке:
29
0
41 уторак, 07 фебруар 2012 19:50
Jova
Ima li kraja,raznim poduhvatima za koje nemaju dovoljno potkrepe?
Препоруке:
13
0
42 уторак, 07 фебруар 2012 19:52
Dana
Ocekuje se, kako ce se sve stranke baviti obicnim, zivotnim problemima gradjana. Ne razumem, kako ce se time baviti u naredna tri, ili nesto vise meseci, kada o tome nisu brinuli u celom mandatu.
Препоруке:
10
0
43 уторак, 07 фебруар 2012 19:53
Biba
Krenuce kampanje, i razna, ali prazna obecanja. Narocito ne verujem onima koji su vec ucestvovali u vlasti.
Препоруке:
13
0
44 уторак, 07 фебруар 2012 19:54
Sele
Naslusali smo se svih ovih iz vladajuce koalicije. Davali su razna obecanja, ali im je bilo najvaznije, da sa vlasti odu, prepoznatljivo bogatiji!
Препоруке:
15
0
45 уторак, 07 фебруар 2012 19:56
Milka
Drzava je u haosu,narod je u siromastvu,samo oni koji su na vlasti to ne mogu da osete.
Препоруке:
17
2
46 уторак, 07 фебруар 2012 19:57
Vlada
Nismo imali srece,vlast je mislila na sopstvene dzepove,na svoje budzete,praznili su drzavnu kasu,nisu imali obzira na to sto narod lose zivi,sto nemaju posao i stabilnu egzistenciju
Препоруке:
13
1
47 уторак, 07 фебруар 2012 19:59
Vojka
Zivoti su nam se drasticno izmenili,nemastina,kriminal i korupcija u punom jeku,medijska blokada,ostavljen nas narod na severu Kosova,tajnost u vladi oko sporazuma Pristine i Beograda,kolaps u vladi i vladajucoj koaliciji…sta jos treba?
Препоруке:
17
0
48 уторак, 07 фебруар 2012 20:01
Bora
Zar dok funkcioneri demokratske stranke govore kontradiktorne stvari,moze da funkcionise vlast.
Препоруке:
12
1
49 уторак, 07 фебруар 2012 20:05
Патриота из Топ,лице
Градска власт (2)
Ако већ није одговоран, господин градоначелник би требало да буде еснафски солидаран, јер је завршио машински факултет. Већ сам једном написао да му та диплома очито служи за украс - схватио је да се паре много лакше праве трговином и, наравно, кроз и уз политику! Уосталом, његови политички истомишљеници су већ успешно стотине машинских инжењера послали на бувљаке и успут ликвидирали неколико деценијама грађених гиганата металне индустрије! Јесу ли неком савесном професору Машинског факултета дозволили да јавно говори о томе? Око моста-слична прича, уз сву небулозу о којој говоре економски и грађевински стручњаци, на том мосту нема ни "и" од некада светски признатог српског грађевинског инжењерства, што је за паметне још већи злочин од утрошених пара, јер као и у предходној причи одузима шансу стваралаштву, све у стгилу економског "генија" и командоса на народну банку Млађе који је на почетку свог харања јадном Србијом рекао да нам производња не треба, ту су услуге!
Препоруке:
35
0
50 уторак, 07 фебруар 2012 20:34
Colle
Ovo je sve tacno, svaka cast na ovom tekstu, ovo bi trebale pristalice DS-a da procitaju vise puta, da vide koga podrzavaju i u kakvoj su zabludi, gledao sam tu emisiju (utisak nedelje), iskren da budem i moj utisak je da je Djilas vise puta zamuckivao, zastajkivao i crveneo, ovo je bilo daleko od briljantnosti, vise puta me je zasmejao svojim ponasanjem i sreca njegova da voditeljka (Olja Beckovic) nije insistirala na nekim stvarima, ne znam kako bi se izvukao. Sve u svemu, ovo jeste bilo "Djilas protiv Djilasa".
Препоруке:
22
1
51 уторак, 07 фебруар 2012 20:36
nedten
Moram sve citaoce da zamolim da malo bolje analiziraju Đilasa i njegovo izlaganje, ljudi pa on je emotivan covek, ne razumete ga on ne zeli da građane Beograda a i Srbije zamara da racunaju ili ne daj boze da nesto na znanje (softversku) rade. Za to pametovanje najbolji su stranci i to oni koji dolaze preko Kipra ili nekog egzoticnog ostrva. Ti "ostrvljani" su mnogo pametni, ali se ne isticu, nece da budu poznati a jako su pametni i svoju pamet "jeftino" prodaju. Cak su i Đilasa raznezili da je covek postao "emotivac". Toliko su ga raznezili da ne zeli da se bavi matematikom pa i kad je Budžet u pitanju. Ali covek (Đilas) voli matematiku kad su izbori u pitanju. Zbog svega toga da se covek "rasplace" slusajuci ga. Građani "covek emotivac" je za nas emotivce koji treba da zivimo od "vazduha". Šta će nama običnim građanima materijalna dobra a tek pare one bi nas obicne i neuke građane potpuno upropastile. Za to su zaduženi oni koji dolaze preko Kipra.
Препоруке:
21
1
52 уторак, 07 фебруар 2012 20:36
Мирослав Анђелковић
Ако дође до смене власти, могао би да одговара генијалац који је ,,бус-плусу'' омогућио невиђену пљачку кроз приморавање грађана да свака три месеца купују празно електронско картонче по цени од 40 дин. Оно што се у нормалном послу сматра пословним трошком фирме, овде је преваљено на купца. И зашто то картонче важи само три месеца? Зашто не важи све дотле, док се може извршити његова електронска допуна? Па, једноставно зато, да би се могли пљачкати грађани! Посебна прича је авансно плаћање превоза. Сва друга јавна предузећа прво изврше услугу, а затим после месец дана поднесу рачун (Телеком, Епс, Инфостан). Једино ГСП наплаћује грађанима превоз пре него што услугу изврши!! Зашто? У петак су аутобуси ГСП блокирали Београд, јер са ћелавим гимама нису могли да савладају ни најблаже успоне!
Препоруке:
40
0
53 уторак, 07 фебруар 2012 20:53
Рио Лобо
А Ђилас је тако лепо накитио причу о себи и својој странци... Тај систем пословања је уобичајен, поготово када се нешто финансира из фондова ЕУ, то је та права корупција, како рекоше неки, системска...
Препоруке:
23
1
54 уторак, 07 фебруар 2012 21:03
milos sp
sta reci, pa ovo je strasno!
Препоруке:
21
1
55 уторак, 07 фебруар 2012 21:04
Шћепан
Какви Турци, какви патенти, каква електроника - којег века? Конзорцијум су склепали на брзака. Колико је фирми учествовало на тендеру, ко су власници фирми у конзорцијуму. Када се узме у обзир више пута надувана цена опреме, монтаже и одржавања, онда и Турску фирму треба ставити на црну листу. Нека турска фирма објави референце европских градова где су умували овакав безобразлук. Јес да Турци не пишу ћирилицом, али наши конзорзијумаши су им требали рећи да је ћирилица Уставно писмо. ГСП да преко вештачења консултанта Влаховића врати разлику у буџет града. Рече неки странац који је пролазио кроз Београд да је ово Бус Пљус, шамар
Препоруке:
27
0
56 уторак, 07 фебруар 2012 21:15
Александар Ј
Брука и срамота од очевидне пљачке. Имана на сто. Да видимо из које су партије или нису чланови. Да видимо ко уништава ГСП. Да видимо коме се плаћају паре? Да ли је БУС ПЛУС финансијска организација која узима паре, а %% оставља себи? Да ли део даје учесницима у конзорцијуму (они остварују чисту добит док ГСП губи и прима субвенције). Гарант посла је град Београд и Ђилас.
Препоруке:
17
0
57 уторак, 07 фебруар 2012 21:20
Сириг Сириг
Дошла маца на вратанца. За ову пљачку као и пљачку моста на Ади крив је Слободан Милошевић, Бог да му опрости и душу и тело. Ово је разлог да Шешеља не пуштају на слободу. Све су мајсторски повезали. Шта ли ће на ово да каже еуропски делегат Кацин и грофица Ештон? А Чеда и Чанак - спремају се да у Новом Саду проради БУС ПЛУС Републике Војводине. Иста школа владања. Чиста петица од срамоте и блама.
Препоруке:
21
0
58 уторак, 07 фебруар 2012 21:49
а српски језик и писмо?
уторак, 07 фебруар 2012 14:43 сведочење
" ... на основу личног увида могу да кажем да у просеку свега око 10 посто путника чекира картицу."

Потврђујем! Био сам на целој траси неких линија, и у просеку само 2-3 од око у просеку 50 путника је извадило картицу по улазу у возило.
Можда људи мисле - кад иде у турску касу, није штета да не плаћамо!
А и хрватски на апаратићима није наш језик, па тек кад га титлују ... :-)
Препоруке:
28
0
59 уторак, 07 фебруар 2012 23:23
Jovo
Imam od početka BUS plusa neodoljiv utisak da je u pitanju velika pljačka. Naravno, trebalo bi dokazati taj utisak...
B. Pavlović je počeo da okkriva nelogičnosti i nesitine, a i više od toga.
Nadam se da se neće mister procenti izvući ovog puta, kao ni oko ludila od pljačke u vezi mosta.
Препоруке:
16
0
60 уторак, 07 фебруар 2012 23:23
минарет на мосту, турски систем у бусу
Ааааа-да, сад ми је јасније зашто је поломљено већ 800 апаратића - пусто турско! :-)
Препоруке:
30
0
61 среда, 08 фебруар 2012 03:28
Зоран Ристић
Нажалост, увек је кратко српско па и београдско памћење. Д.Ђ није крив за мост, то је урадио пре њега Н.Б (и увек њихова странка ДС). Струка није могла да се супротстави ДС и сродним коалиционим партнерима, који су на крају поставили "основе" да се мост изгради овде где је са излазом у НИГДЕ (без тунела између топчидерског парка и Аутокоманде). Струка се и тада ОГЛАШАВАЛА. Још тада се знало да је у игри 1 милијарда евра, за мост, прилазне путеве и тунел, али да народу све то треба приказивати корак по корак. Знам да су тада и представници удружење архитеката, Општине Савски венац (тада председник из ДСС), Хиподром Београд и други (на том локалитету) били против садашњег решења за мост. Наравно без успеха. Тако је и за карте ГСП (ту је крив). Све је лако могло да се уради са београдским фирмама (М.Пупин и др.). Оне знају каква су решења и у В.Британији "а и шире"...
Препоруке:
13
0
62 среда, 08 фебруар 2012 04:24
Srboljub Savic
Gresite! Kakav "Mihajlo Pupin", .. .Zaboraviste,cija je rec "bakshish" i ko se lako uklapa u nas"sistem"-sto skuplje i "zamumuljenije", to bolje.Naj jeftiniji sistem gradskog saobracaja bi biobesplatan--ni karte, ni kartice, ni kontrolori, ...Kako god se uzme, placa privreda.Neki gardovi u Evropi, koji imaju najbolji gradskisaobracaj (saizuzetkom METRO-a) uveli su besplatangradski prevoz. Za najveci procenat korisnika-djake,studente, zaposlene i penzionere, prakticno, drugi placaju. Onom, ne velikom broju, posetilaca,gradmoze (a jeftinije je) da pokloni dobar i "besplatan"(a platice kroz mngo toga) prevoz.MostOn je tu, a 100 % gradski. Sto vise kosta, bolje.Zbog njega, gradice se bulevar ili autoput za Rakovicu (od Topcidera i Kosutnjaka danas,on nema koristi, a od unistenja, sutra, nema stete za njega), iako saobracaj nije veliki.Verovatno, doci ce na red i novi autoput, ka severu.S. Savic
Препоруке:
8
0
63 среда, 08 фебруар 2012 07:45
roadrunner
Mnogo ste se svi ovde raspisali. Svi polazite i razmišljate o opštedruštvenom interesu.

Nema toga u kapitalizmu, postoji samo lični profit, kao merilo svega (i razne "fore" za zamazivanje očiju da to nije to, u razvijenim oblicima istog, tj u kolonijalnim silama gde pretiče novca zbog pljačke ostatka svata)

Zaboravite to, nema više. nikad! Konec filjma. Tražili ste kapitalizam, gledajte.

Ili što bi rekao moj otac - Hteli ste kapitalizam? Šta sad nije jasno, sama reč vam govori da u kapitalizmu vladaju (i kajmak skiaju), čik pogodi ko - pa kapitalisti.

Kraj
Препоруке:
12
2
64 среда, 08 фебруар 2012 08:52
Анђа Баново Брдо Београд
На крају ћемо се убедити је да "власник" две српске фирме које су оснивачи Конзорцијума тј Apex Solution Technology DOO i LANUS, обе из Београда (никад чула), које представља неки експерт и потписник уговора Владан Анђуз (никад чула) власник или акционар те две турске фирме? Чорбине чорбе чорба. Тај консорцијум лутака веротавно не постоји нити је негде регистрован? Интересантно би било видети да ли ове фирме имају "велико искуство" и референце? Конзорцијум и мудролију од дрпежа је смислио и скрпио неко ко се врти око пара као мачке око каше и "нашао како да пред изборе омасти за партију". Када ће оставке ? "Међународни кредит" за Аду су унапред поједли. А Мост спаја тако да нигде никаквог пута у близини нема. Мост "Циган мала" вероватно је пништили екологју. Треба га срушити да споменик пљачки не остане као траг злог времена. Плачи вољена европска земљо Србијо
Препоруке:
12
0
65 среда, 08 фебруар 2012 08:53
Виде Даничић
1.„А мост је и даље стајао, онакав какав је одувек био, сасвојом вечитом младошћу савршене замисли и добрих и великих људских дела која не знају шта је старење ни промена и која, бар тако изгледа, на деле судбину пролазних ствари овога света.“ (И.Андрић: "На Дрини ћуприја")На Ади ћуприја има, нажалост, веома мало од Андрићеве идеје о мостовима као симболима непролазности човекових дела и трошности живота. Она је пре симбол неодговорне "пролазне" власти која мост користи као још једну могућност неоснованог стицања.О мосту на Ади, који је већ постао симбол неограничене неодговорности досманлијске власти, најбоље је да се заинтересовани обавесте на извору: "Над Адом ћуприја" (последњи број "Таблоида" и "Мост преко Аде" ("Печат" бр. 201). У најкраћем, суштина контроверзе у вези са овим мостом садржи се у следећем:- мост су пројектовали Словенци и изградиле су га словеначке фирме (ове фирме су већ ликвидиране )...
Препоруке:
11
0
66 среда, 08 фебруар 2012 09:07
Виде Даничић
2.
- према изјавама Словенаца градитеља моста, власти у Београду су захтевале да објекат буде "симбол новог времена" и на месту на којем је подигнут;
- вољом власти је у Београду на терет пореских обвезника подигнут мост који је споменик словеначком архитекти Плечнику (пилон у облику купе - заобљена пиримида - који доминира београдским урбаним простором);
- у Словенији није изграђен ни један мост сличан овом на Ади;
- остало је нерешено питање ко полаже рачуне за словеначке градитеље моста који су ликвидирани;
- упркос економској логици на конкурсима за изградњу прилазница опет побеђују словеначки конзорцијуми...

Неколико најважнијих ставова познатог архитекте Б. Јовина (члан Академије архитектуре Србије и пројектант Мостарске петље):
- "магистар за магистрале" М. Мркоњић је 2003. г. предлаже да се мост гради на најширем делу Саве, уместо моста преко низводне превлаке дужине свега 360 м., што није у складу са позицијом моста по ГУП до 2021.г.;
Препоруке:
15
0
67 среда, 08 фебруар 2012 09:42
Marsovac
Jednostavno nista ne shvatam. Procitao sam clanak i kako nisam razumio tekst (sta je to bus plus? kakve veze ima sa tim most? kakva je to ekonomska politika?) pogledah komentare u ocekivanju da ce mi oni malo razjasniti ali nakon svega sam ostao potpuno neinformisan. Sve sto vidim je to da je neka politika ali i tu niko ne kaze o cemu se u stvari radi. Jedino sto mi je jasno da svako ima svoj stav premda nisam u stanju da iz teksta i komentara da zakljucim o cemu. Bilo bi dobro da se ipak bar nekim uvodnim recenicama objasni tema tako da bude razumljiva i onima koji samo povremeno stignu da prate zbivanja u otadzbini. Ja bih inace voleo da je tih mostova mnogo vise (na slici zaista izgleda lijepo)a ne da se oko toga prepirete i ako sam u pravu (mada mozda gresim) izbjegavate da platite (bus?) kartu.
Препоруке:
3
18
68 среда, 08 фебруар 2012 09:43
брм
roadrunner
"Mnogo ste se svi ovde raspisali. Svi polazite i razmišljate o opštedruštvenom interesu."

како мали комунистички Ђокица замишља капитализам!!!
нешто не видим да се у САД или у Немачкој дешавају овакве пљачке...
а о чега другог да полази нација (заједница) него од заједничког интереса?
нација као концепт организације друштва постоји само у капитализму, У СОЦИЈАЛИЗМИМА НЕМА НАЦИЈА!!!! - Хитлерови Немци и Стаљинови Руси баш као ни Хрвати Анте Павелића НИСУ БИЛИ НАЦИЈЕ, ЈЕР СУ ОДРЕЂЕНЕ ГРАЂАНЕ СВОЈЕ ДРЖАВЕ НАЧЕЛНО И ДОСЛОВНО ИСКЉУЧИВАЛИ ИЗ ЗАЈЕДНИЦЕ....
Препоруке:
1
10
69 среда, 08 фебруар 2012 10:07
Инж Пера из бивше Мостоградње
Лепо рече арх Баново Брдо. Ово је отворена пљачка какву свет није видео. Без стида, само плач народа. Много им је мила Европа, Азија, ММФ и Међународни кредити. О Мостоградњу, Планум, Ратко Митровић не могу да се огребу, могу само да их ликвидирају, да раднике искористе као робље са 200 евра, а профит оде ономе ко је дао кредит и консултантима и академицима и синовима "сајлашима". А ви - бедни народе возите се Бус Трасом и Мостом који води директно у неизграђени тунел за Европу. Зашто прво не изградише тај тунел, или и он води дубоко под замљу. Заједно са Србима. Пробуди се народе, доста нам је Конзорцијума и консултаната.
Препоруке:
25
0
70 среда, 08 фебруар 2012 10:37
Виде Даничић
3.
- Архитекта М. Бушатлија тврди да је намера градских власти била да се по сваку цену мост направи преко тзв. шпица Аде Циганлије (ширина моста 920 м.), иако је узводно Сава широка само 360 м., што би обезбедило далеко јефтинији мост;
- тешко је замислити лошију локацију, осим ако намера није била да се сачини највећи и најлепши мост у Европи, у складу са "идејама новог времена";
- мостови са комбинованим шинским и колским саобраћајем праве се у два нивоа, како би се приступним петљама лакше разврстали различити видови саобраћаја и обезбедио јефтинији мост;
- мост између Н. Београд и Чукарице је у начелу потребан, али овај мост је инвестиционо неодржив и технички неисплатив, огроман и прескуп;
- мост ће коштати, заједно са каматама на узете кредите, између 228 и 232 мил. евра (власт тврди 161 мил. евра?!), а са приступницама око 600 мил. евра;
- иако то није јасно објављено, циљ изградње моста требало да је: преусмеравање транзитног саобраћаја са "газеле" и...
Препоруке:
13
0
71 среда, 08 фебруар 2012 10:43
Драгославић
Хвала аутору текста. Нарочито ми се допада поента..."ПРЕД КРАЈ!"
Препоруке:
12
1
72 среда, 08 фебруар 2012 11:12
Милорад Станојловић
@zoransan, уторак, 07 фебруар 2012 17:44

И књижевница, списатељица.
Препоруке:
5
0
73 среда, 08 фебруар 2012 11:19
lordmilan
Istina kad tad izađe na videlo...
Препоруке:
7
0
74 среда, 08 фебруар 2012 11:21
Виде Даничић
4.
...преусмеравање градског саобраћаја на спољни магистрални полупрстен Бежанија - Ада Циганлија - Баново Брдо - Кошутњак - Трошарина - Миријево - Ада Хуја - мост преко Дунава:
- међутим, према стручним проценама са "газеле" ће се преусмерити само око 25.000 возила дневно, што је премало у односу на неопходан користан промет возила преко Аде од око 100.000 дневно просечно;
- градска власт нема мандат да самостално доноси одлуке о овако сложеним и скупим пројектима, поготово имајући у виду скроман изброни резултат на основу којег су преузели власт...

Моје је лаичко мишљење да је "на Ади ћуприја" тежак промашај досманлијске власти (а ко зна шта је све још у питању?) и да у контексту саобраћајне инфраструктуре представља дупло и непотребно решавање проблема транзитног саобраћаја у Београду.
Препоруке:
13
0
75 среда, 08 фебруар 2012 11:30
Виде Даничић
5.За овај огроман новац - којег Србија у ствари нема - могло се учинити следеће:
- завршавање заобилазнице Остружница - Бубањ Поток _ Винча;
- изградња моста код Винче;
- реконструкција "панчевца";
- изградња моста Земун - Борча;
- изградња моста на најужем делу Саве изнад шпица Аде Циганлије...
Тиме би се решили основни проблеми саобрачћајне инфраструктуре у Београду:
- потпуно измештање транзитног саобраћаја из градског саобраћаја;
- повећање пуне проходности транзитног саобраћаја према Војводини;
- растерећење саобраћаја изван дистрибутивног прстена око старог језгра Београда активирањем спољног магистралног полупрстена...

"Ал` неда ђаво, ил` неда Бог"... Уосталом од нечега свак треба да умре, па и ова власт да се промени...
Препоруке:
13
0
76 среда, 08 фебруар 2012 11:32
Branislav S
Jadnicak... Mozete zamisliti kako mu je sada kada je svestan i sta je rekao. A taj Bus Plus, samo da ga vise ne spominje, popeo mi se na glavu sa tim.
Препоруке:
11
0
77 среда, 08 фебруар 2012 11:45
Јовиша Видић од Рудина
Израз стајалиште се ушуњао у српски језик преко хрватских уџбеника за изучавање саобраћаја а који су једно време били - малте не једини - уџбеници за средње школе. Онде где се аутобус накратко зауставња, зове се на српском ЗАУСТАВНО МЕСТО, или устаљено у српском језику, станица.
Препоруке:
9
0
78 среда, 08 фебруар 2012 11:51
Петар Цветковић
Перфектно изанализиран срамни покушај обмане!
Феноменално, свака част!!!!!!!
Препоруке:
19
0
79 среда, 08 фебруар 2012 11:56
Небојша
Питам се, да ли је БусПлус систем наплате карата НЕЗАКОНИТ док софтвер за оверу карата на апаратима у аутобусима не буде и на ћириличном писму, а не само на латиничном писму као сада. Да ли ја, уколико не знам латиницу, не могу да се возим градским превозом, или једноставно не морам да поништавам карту јер су инструкције дате на мени неразумљивом писму. Ок, власници БусПлуса су Турци и они не знају ћирилицу, али да ли то значи да ће сутра Кинези на Борчанском мосту наплаћивати мостарину на сличан начин, с тим што ће инструкције за наплату путарине бити исписане на кинеском.
Препоруке:
18
0
80 среда, 08 фебруар 2012 13:31
call of duty
Gradonacelnice jos malo vremena vam je ostalo na vlasti ,tako da se nemojte preterano izivljavati nad ovim napacenim narodom….jer svaka batina ima dva kraja…
Препоруке:
10
0
81 среда, 08 фебруар 2012 13:31
donkey
Neka nam gdin Djilas prikaze svoju imovinsku kartu pre 2000 god I sada pa ce nam mozda neke stvari biti mnogo jasnije…
Препоруке:
15
0
82 среда, 08 фебруар 2012 13:32
enric
Beograd nije samo krug dvojke I novi Beograd gospodine Djilas…idite malo do prigradskih naselja pa da vidite kako cete biti docekani….naravno bez obezbedjenja…
Препоруке:
11
0
83 среда, 08 фебруар 2012 13:32
inferno
Sadasnja gradska vlast nam ukazuje da oni vredno rade ,ali da ne moze sve da bude zavrseno za cetiri godine pa nas polako pripremaju da su oni ne zamenljivi I da treba da vladaju jos najmanje cetiri…krajnje providno…
Препоруке:
8
0
84 среда, 08 фебруар 2012 13:32
kajman
Bus plusu dajem maksimalno tri-cetiri meseca rok trajanja,nema sanse to da zazivi…
Препоруке:
11
0
85 среда, 08 фебруар 2012 13:33
laki
Ovo je toliko efikasan system da je uspeo samo u Damasku I Amanu,a o Londonu I Parizu o kome nam gradonacelnik prica je cista nebuloza…
Препоруке:
8
0
86 среда, 08 фебруар 2012 13:33
misterno
Gsp je imao proviziju na karte 3%,a sada dolazi privatna firma koja uzima ni manje ni vise 8%,pitam se gde ide nastala razlika…
Препоруке:
17
0
87 среда, 08 фебруар 2012 13:35
no remorse
Najbitnije je bilo slikati se pored mostova ,a kad stigne ceh za naplatu,oni sto su se slikali nigde nece biti…
Препоруке:
9
0
88 среда, 08 фебруар 2012 13:35
millwall
Odjednom nema krize u nasoj gradskoj vlasti gradi se na sve strane,uzimaju se krediti sta njih briga…bolje da su povecali plate radnicima I isplatili onima sto nisu primili mesecima nego sto riljaju Beograd I gde treba I gde ne treba….
Препоруке:
6
0
89 среда, 08 фебруар 2012 13:35
ofsajd
Odjednom nema krize u nasoj gradskoj vlasti gradi se na sve strane,uzimaju se krediti sta njih briga…bolje da su povecali plate radnicima I isplatili onima sto nisu primili mesecima nego sto riljaju Beograd I gde treba I gde ne treba….
Препоруке:
4
0
90 среда, 08 фебруар 2012 13:36
verillo
Od anonimnog politicara u doba devedesetih danas je nas gradonacelnik jedan od nabogatijih Srba…dovoljan razlog da se zapitam sta on vise radi na celu glavnog grada…
Препоруке:
7
1
91 среда, 08 фебруар 2012 13:36
marovic
Ako je gdin Djilas tako posten I nema sta da krije zasto ne zeli da prihvati TV duel sa gdinom Vucicem koji ga je nebrojano puta zvao na to…I objasni nam lepo koliko kosta taj poklon u vidu mosta I kako nam ga on to poklanja kada cemo ga mi debelo platiti…
Препоруке:
6
1
92 среда, 08 фебруар 2012 13:36
donkey
Nista 4 godine a onda u mesec dana sve nice kao u Dubaiu…providan potez od strane gradske vlasti…
Препоруке:
5
0
93 среда, 08 фебруар 2012 13:56
Милкан
Кад вам жути непозвани бану у кућу, да би се распитали о вашим склоностима жутилу, готово по правилу им је најјачи аргумент Ђилас+. Хвала аутору што је овако ефектно и аргументовано расточио потпорни стуб жутих, коридстећи само чиљенице које је добио од њега самог. Ето како пролазе жутаћи када се мало логички преиспитају њихови аргументи. И није у питању само Ђилас. Исто је са свим перјаницама жутог клана од Тадића, преко Петровића па даље редом.Докле ли ће гласачи мислити да се из празног добија пуно?
Препоруке:
7
1
94 среда, 08 фебруар 2012 15:36
BokiNS
ma kakav bus plus...to je cista legalizovana pljacka gradjana beograda,nemaju vise sta da prodaju pa sada izmisljaju sve i svasta samo da naordu izmame novac!!!
Препоруке:
6
0
95 среда, 08 фебруар 2012 15:46
gagi123
Da li uopste treba komentar.Bahato ponasanje prema pojedinim medijima je samo jedan od dokaza da su u pitanju mutne radnje jer im jos nije odgovorio ni na jedno pitanje.U pitanju je SVET PLUS INFO TV Kopernikus 3.Tu sve ovo sto ste procitali mozete cuti i od strucnjaka.Ova analiza je odlicna.Cestitam.
Препоруке:
5
0
96 среда, 08 фебруар 2012 15:58
tito
Mozemo samo da zamislimo koliko petlja i muti kad ne moze sve da pohvata, nego u sat vremena emisije sam sebi protivreci i to nekoliko puta... e moj gradonacelince
Препоруке:
6
0
97 среда, 08 фебруар 2012 16:26
Sneza
Sve su uradili da otezaju vec tezak zivot gradjanima, a da se pri tome jos malo obogate. Ne zaboravite da ce gomila ljudi ostati bez posla jer su na nezakonit nacin privatizovali GSP. Sada je u privatnim rukama, a grad Beograd ih subvencira nasim parama. Ko je ovde lud. Ta nasa karta za prevoz ne kosta toliko koliko placamo na kioscima nego mnogo vise jer se kroz subvenciju na previdan nacin pljackaju gradjani.
Препоруке:
5
0
98 среда, 08 фебруар 2012 16:29
Voditeljka
Водитељка, наравно, није из свега овога извукла никакве закључке,


А када је та "водитељка" поставила шкакљиво итање неком жутом моћнику?
Она је дно, дна, врхунац цинићног повлађивања власти.

Је ли "решетала" икога од њих?

Пре свега, погледајте избор гостију, увек су бар двјица жутих, ако не и све троје. Понекад је избор гсотију идилична слога као кдо друга Енвера Хоџе.

Пошто ја ту сзанице не гледам, не знам д али је, поред свеможног ђиласам позвала икога ко би могао да му псотави неко незгодно питање.
не би ме зачусило да су гссти били: Ђилас, Алимпић и Шапић.
Препоруке:
14
0
99 среда, 08 фебруар 2012 16:38
Врхунац дрскости
Za Novu godinu, na režimskim medijima, posoebno na bljuzgi zvanoj Studio B, papagajski se ponavljalo da je most poklon Beograđanima.
Poklon???

Uzmem ti 400 evra, pa ti za njih dadnem nešto što vredi 80 i kažem da sam ti poklonio.

Čemu tolike skalamerije od pristupnih puteva? Na šta će ličiti Novi Beograd?
Čemu pilon?
Zar u Savu, duboku 4 metra, nije mogao da se nseći stub?
Šta fali Gazeli što enma ni pilone ni te betonske mostove do Tošinog bunara, bar na novobeogradskoj strani.

Žalim svakoga kome je onaj šiljak lep. Toliko štrči da je jeziv.

Koliko mosotva ima Prag?
Da li ima šiljke u nebesa?

Je li Dunav kroz Beč i Peštu širir nego Sava? Jeste. Pa, ljudi ne upropastiše te gradove takvom rugobom.

Koliko mosotva ima London? KOliko je lepši i jevtiniji onaj msot koji može da se podiže, ako naiđe visok brod.

Svako čiji eritrociti nisu žuti nego crveni, zgražava se one rugobe.
Препоруке:
17
0
100 среда, 08 фебруар 2012 16:50
Dva bečka primera, a vi sami poredite sa Đilasom
Овo сам чуо од људи који живе у Бечу. Показују како раде прави граодначелници,а не особе калибра једног Ђиласа.

Пре више од једног века, градоначелник Беча закључио да ће тај град једном бити милионски и да ће му требати добра вода. И, тада купио два извора негде под Алпима,па Бечлије не пију дунавску воду него изворску.
*
После 2 светског рата,тадашњи градоначелник закључио да Дунав може бити опасан.Па је изградио онај канал. Било скупо, нападлаи га, али он то урадио.
И, пре неку годину,поплаве по Европи, Дунав чуда чини, а Беч нема проблема.
И онда се сете тог бившег градоначелника. Траже га и нађу га у старачком дому. Оду и дају му медаљу.

Тако раде људи посвећени свом граду и свом народу.

Једном ће и Београђани тражити Ђиласа. Да га одликују или да га казне,просудите сами. Само, неће га нађи у старчком дому, него негде по Дедињу.

Да будем врхунски циник и кажем да ће га тражити да га одликују због електронског система у распаднутим аутобусима
Препоруке:
14
1
101 среда, 08 фебруар 2012 17:04
Кад се већ поредимо са Јевропом
Толико наших суграђана путује по свету,толико их има интернет,а опет гутају приче градских мутивода.
Електронско плаћање градског превоза, заживело је малтене свуда по Јевропи.
Али, погледајмо разлике:
1.Тамо се не плаћа израда картице,урачуната је у цену.
2.Тамо се претплатне карте ваде свуда,и не чека се сатима
3.Тамо ти нико не тражи матични број,нити скенира личну карту.
4.Нико ти не ограничава број допуна.

Свуда постоје дневне карте, недељне, месечне и годишње .Слика и име и презиме су довољни. Недљне и дневне немају ни слику, ни име.
Сваки пензионер добија сталну карту, која је, рецимо у Лондону, бесплатна. И доживотна. Нико не понижава људе чекањем на мразу.Пардон, рекох „пензионер“. Кад напуниш 65 година,добијаш сталну карту за превоз,без обзира јеси ли стекао пензију.Нема обнављања и нема плаћања.Било је на Интернету,Мајкл Кејн напунио 65 година и добио карту.

У неким градовима,осим дневних и недељних,постоје и карте з 3 дана,за некога ко на кратко дође.
Препоруке:
12
0
102 среда, 08 фебруар 2012 17:31
SL Nikolina
Sam protiv sebe, jadnicak, kako li mu je sada kada vidi sta je rekao i sta radi.
Препоруке:
8
0
103 среда, 08 фебруар 2012 17:41
Jelica
Njega nema potrebe da iko napada,sam se covek srozao!
Препоруке:
6
0
104 среда, 08 фебруар 2012 18:03
Jelena S.
Sam protiv sebe....samo napred!
Učinićeš svima nama veliku uslugu
Препоруке:
5
0
105 среда, 08 фебруар 2012 18:14
Tamara88
Gospodine Djilasu sve ovo je samo farsa, te mostovi te kartice i ko zna sta jos.Mogu samo da kazem, mnogo vam je dubok dzep trebalo bi ga zakrpiti i suziti malo.
Препоруке:
6
0
106 среда, 08 фебруар 2012 18:23
Latinica
Poruka svima koji su za lomljenje, razbijanje,lupanje, uništavanje. Za one koji smatraju da je ćirilica - patrijarh, pa da je "ispoštujemo"... Ima toga još. Patriote?! Tesko Srbiji ako ste vi patriote. Ako ne postujete tudj jezik, ako hocete srednjevekovnu Srbiju, izdjite iz kola, bacite mobilni, krenite u srednji vek. Ipak da vas podsetim da je bogastvo jezika i kulture - imati dva pisma!!! Svi vi koji dalje od cirilice ne vidite nista, niste moji sagovornici. Siroti mali hrčki.
Aristotel je napisao: "Ko sa opštim nema ništa i nema šta da mu da, taj je ili bog ili idiot".
Препоруке:
3
17
107 среда, 08 фебруар 2012 18:27
kate
upravo sam i ja stekla taj utisak da je ova emisija bila početak kraja kradonačelnika. razotkrio se nekoliko puta, potom je bio nervozan i na moju radost čak i neprijatan prema Olji, na šta se ona blaženo smešila. bila je i ona svesna njegovog pada
Препоруке:
10
0
108 среда, 08 фебруар 2012 18:32
Katarina Rucki
Ha, ha, ha, ha, ha. Znate kako se Stripy smeje. E, tako se ja smejem.
Препоруке:
4
0
109 среда, 08 фебруар 2012 18:50
Milivoje
Pozdravljam svako suprotstavljanje domacem kriminalu i lopovluku a posebno suprotstavljanje sa neoborivim argumentima. Valjalo bi da se narod usaglasi i da se pozove na bojkot BusPlus sistema tako sto odbije da plati kartu, ja sam licno poceo sa takvim jednim vidom bunta i nastavicu dok god je lopovluka u nasoj zemlji (znaci dok god je mene). Prijatno
Препоруке:
7
0
110 среда, 08 фебруар 2012 19:03
@kate
bila je i ona svesna njegovog pada


Odakle ti dieja da se vditeljka raudje padu žutih.
Ako odu žuti - ode i ona
Препоруке:
8
0
111 среда, 08 фебруар 2012 19:11
Nick_Trivunelli
Jesi ti ozbiljno rekao da nam novi most nije trebao i da se proshiri zheleznichki?nije ti dobro.
Препоруке:
2
1
112 среда, 08 фебруар 2012 19:29
Lara Kroft
Đilas nije sredio ni fasade zgrada u glavnim ulicama. Toliko o njegovoj Beogradizaciji, savremenoj mehanizaciji.Bus plus kartice i služe da bi zarađivali na građanima. Sramota jedna od gradonačelnika.
Препоруке:
9
0
113 среда, 08 фебруар 2012 19:35
Arsenije L
O Bus Plusu vise ne zelim ni da cujem, od svega neophodnog nasli ste sta cete. I sto je najgore vi se i dalje hvalite time.
A o mostovima samo vi znate najbolje govoriti. No znate ono: Mostovi spajaju ljude, a vas su ocito razdvojili. A o ceni da ne pricamo, jer je ocito da je ni vi ne znate. Hvala
Препоруке:
2
4
114 среда, 08 фебруар 2012 19:38
roadrunner
брм@,

A možete da odgovorite "malom komustičom Djokici", u kojoj toj zemlji taj vaš kapitalizam funkcioniše, a da to nije bivša ili sadašnja imperijalna sila? (postoje par ekstremnih primera, zbog XY geostrateških razloga, tipa Južna Koreja).


Pomeneste USA i Nemačku, kao kapitalističke, gde se kao ne krade a kapitalizam?!

Evo upravo živim u ČIkagu, jednom od najbogatijih gradova, najbogatije zemlje na svetu, a putevi su u istom stanju kao u Srbiji! Krade se na tone! Ali, pošto je zemlja imperijalna sila, pretiče malo i za običnu raju (tj od kradje i oporezivanja dolarom po celom svetu)

Hajmo, Djokica čeka na odgovor na pitanje odozgo, imate nekih 200 primera tj zemalja u svetu, mante me se teorija o "slobndom tržištu".
Препоруке:
7
0
115 среда, 08 фебруар 2012 20:28
Бели Орао
Жао ми је,али у српском језику постоји и стајалиште и коловозна трака и коловоз(ово ме је отац научио пре више од 40 година-баш сам матор-хаха). Све лепо пише. Браћо Срби, уби нас незнање. Оно је скупље од знања.
Препоруке:
7
0
116 среда, 08 фебруар 2012 20:39
srbija
neverovatno je za jedan narod da ovako nesto sebi moze da dozvoli
Препоруке:
8
0
117 среда, 08 фебруар 2012 20:41
kiza
...a sta smo sve za te pare mogli da uradimo da popravimo stanje u zemlji,sramota.
Препоруке:
7
0
118 среда, 08 фебруар 2012 20:43
top
ovaj djilas i dinkic nas ojadise
Препоруке:
8
0
119 среда, 08 фебруар 2012 20:45
drvo
pa sta je to djilasu 100 miliona,malo poveca poreze i to je to,svi zadovoljni.
Препоруке:
4
0
120 среда, 08 фебруар 2012 21:10
Bob
pa dobro, možda ga presvlače zlatom penom, to je onda ok
Препоруке:
6
0
121 среда, 08 фебруар 2012 21:48
Мишко Савски Венац
Стајалиште може да буде само паркиралиште, руси кажу стајанка. Не постоји у Србији аутобуско и железничко стајалиште, него СТАНИЦА. Станица где нешто стане, па потом брзо оде. Српски језик је богат, стајалиште, стаја, станиште, становиште... У Бус плус су то увели Турци и новосрби из Конзорцијума. Молио бих да неко одговори само на питање - када је регистрован конзорцијум, ко је идејни творац. Ниије ваљда неко из опозиције. Коначно - откуда Ђиласу право Ја па Ја, Ја почео . Богдановић почео, ја да завршим? Шта фали да започето заврши неки други Жокица? То је први знак да политика гради, а не народ, гражевинци, никако Ђилас.
Препоруке:
6
0
122 среда, 08 фебруар 2012 21:57
Milena Bubalo
Don Kihotovski naslov, nema sta, ali i surova istina. Djilas je u stanju da se bori protiv vetrenjaca kako bi ostao na vlasti, neki ga podrzavaju, ali ga je vecina prozrela.
GDI SU NOVCI???
Препоруке:
6
0
123 среда, 08 фебруар 2012 22:11
Marko Gay
Jedna od mojih "nastranosti" je da se svuda gde putujem vozim javnim prevozom.

Nigde tako dobro ne mozete da snimite stanje u zemlji nego u javnom prevozu.

Recimo, vozite se metroom u New Yorku pa metroom u Stokholmu i odmah ce vam se razjasniti u kojoj zemlji ima vise jednakosti i gde se vise ulaze u siromasne.

Ili sidite u cisti metro u Kuala Lumpuru pa izadite smozdeni iz pretrpanog tramvaja u Lozani i odmah ce vam se kasti koliko je Svajcarska bajna.

Sistem koji vam Dilas uvodi postoji mnogo gde i generalno je odlican (izuzevsi pitanje finansiranja, nedostatak dnevnih/ satnih karata i mozda nepotrebno obavezno validiranje sezonskih karti).
Препоруке:
1
10
124 среда, 08 фебруар 2012 22:15
educator
Може ли неки правник да ми одговори на следеће питање: Имају ли запослени у школама и вртићима право да, уколико не жееле бус плус картице, добију новац?
Препоруке:
7
0
125 среда, 08 фебруар 2012 22:58
Ja
Jos jedna istina koja je isplivala u javnost, setimo se samo 1000 evrica od akcija, za narod nema a njhovi dzepovi se pune, sta vise reci. Vreme je za promene.
Препоруке:
7
0
126 четвртак, 09 фебруар 2012 00:51
Pupa Zagreb
Ide po Internetu informacija da Kompletan Konzorcijum ima osnivacki kapital od 1300 dolara i nijednu evropsku referencu. Zaposleno je formalno 7 lica upravljaca, rade 2, ostalo su gradski cinovnici i iz GSPa, naknada za ovih 7 lica je 8,9% od ukupne realizacije, neto + PDV. A Vi iz GSPa akajte za njih. Jos ce vas i nasu Zagrebacku cirilicu nauciti. Kod nas u Yagredu je isti Konyorcijum ppokusao, ali nije uspeo. I kod Vas ce da pukne, vec 1000 "kutija" ne radi. Sram ih bilo. A Turke na crnu evropsku listu da se vise nigde ne pojave.
Препоруке:
11
0
127 четвртак, 09 фебруар 2012 03:33
klika
Svega smo se naslušali, a sada još moramo slušati i kako sami sebi skaču u usta.Čovek se pogubio. Šta drugo reći.Ko zna kolike će nam još istine otkriti dok se ne sabere.
Препоруке:
4
0
128 четвртак, 09 фебруар 2012 04:02
Милан
Желео бих укратко да пружим још по неку информацију. Прво задужење за мост преко Аде износило је 68 милиона евра које је задужила администрација коју је водио Ненад Богдановић. Када погледате колике су камате за не повлачење новца из кредита и када је повучена прва транша схватиће те зашто је цена моста порасла за тачно 22 милиона евра.
А као ми се чини слична прича ће бити и са Београдским метороом јер је Француска фирма која је добила посао уједно била и консултант каква врста метроа да се прави и гле чуда посаветовала нас да правимо метро какав они производе! Градоначелник Ђилас је чак покушао да сакрије чињеницу да пројекат за метро постоји од шездесетих година прошлог века и да је по том пројекту Зоран Ђинђић као градоначелник обележио стубове за метро мост преко Саве а он сада наручује нови пројекат. Поставља се просто питање: ЗА ЧИЈЕ БАБЕ ЗДРАВЉЕ ДРАГАНЕ?
Препоруке:
8
0
129 четвртак, 09 фебруар 2012 04:47
Вујаклија
Еј, ја имам предлог: Хајде и даље да тупимо да ли се каже станица, стајалиште или бусовача!!! Много је лепо, а и патриотски! Ура! А за Đ. нема веѕе, он ће да нам организује још нешто лепо ..... Хм, да ли се правилно срБски каже “острва“ или “ада“?
Препоруке:
9
0
130 четвртак, 09 фебруар 2012 04:52
Вујаклија
Цццццц, заборавио сам да датирам свој коментар: Алба Грека, 8.ногослома 2012.лета господњег.
Препоруке:
3
1
131 четвртак, 09 фебруар 2012 08:48
Чекић М
Не могу да спавам,пробудио ме ББуусссс Плууус! Чини се да Конзорцијум није потписник уговора него четири поједине фирме од пар људи и странаца бликих београдском буџету. Конзорцијум није ни правно ни физичко лице, нема седиште, нема Матични број, ни регистрацију. Чиста крађа и подвала. Не верујем да на тендеру могу да се пријаве непостојеће виртуалне сподобе и синови бивших миниостара и заштитника. Проверите, известите народ, затворите бар једну "аферу" на време. Немојте да чекате одлуку међународне зајднице и кандидатуру за потоп. Нађите истину да се народ смири, мође да дође до побуне великих размера.
Препоруке:
11
0
132 четвртак, 09 фебруар 2012 09:27
Mladi Kos
E Djilase, Djilase...
Препоруке:
9
0
133 четвртак, 09 фебруар 2012 12:49
perun_u
Gde su pare tu je i Đilas.
Препоруке:
7
0
134 четвртак, 09 фебруар 2012 12:50
vujadinn
Od svakog posla u Beogradu Đilas mora da profitira.
Препоруке:
11
0
135 четвртак, 09 фебруар 2012 12:52
zavida
Mnogo malverzacija je bilo u Beogradu. Bus plus je još jedna u nizu.
Препоруке:
7
0
136 четвртак, 09 фебруар 2012 12:53
vid
Bus plus je još jedna pljačka građana Beograda.
Препоруке:
8
0
137 четвртак, 09 фебруар 2012 12:54
nemanja58
Turska sa našim firmama je uradila Bus plus. A te naše firme su sigurno povezane sa Đilasom
Препоруке:
8
0
138 четвртак, 09 фебруар 2012 12:57
miloš85
Most na adi košta tri puta više od svoje prave vrednosti. Oko 450 miliona evra, mada DS govori da on košta 161 milion. Sve će se saznati kada se vlast promeni.
Препоруке:
7
0
139 четвртак, 09 фебруар 2012 12:58
nemanja58
Neverovatno je da vlast u Beogradu u kriznim vremenima uvodi skup sistem u gradski saobraćaj.
Препоруке:
7
0
140 четвртак, 09 фебруар 2012 14:31
DEKII
da je djilas samo protiv djilasa, to i nebi bilo strasno mnogo je gore to sto je djilas, protiv gradjana.
Препоруке:
4
0
141 четвртак, 09 фебруар 2012 16:30
Sasa
dokle bre vise! imaju li duse?
a celih 35cm snega paralisalo grad!!!!
gde su im kamioni koje svake godine kupuju.
Препоруке:
5
0
142 четвртак, 09 фебруар 2012 16:42
Драгослав Павловић
У целој овој причи око "BUS PLUS-a" нисам до сада наишао на осврт на чињеницу да је укидањем папирних маркица угашено читаво једно тржиште, од кога су многи живели.
Елем, под чизмом градске управе, јавна градска предузећа нису имала избора о уплати надокнаде за превоз - хтели не хтели добијали су маркицу, иако су користили аутомобил за превоз до посла. Међутим до сада су имали могућност да за одређени проценат мање продају ту маркицу и искористе новац за бензин. На тај начин цела породица се возила месец дана за цену једне маркице (око 2700 дин). Сада, са елктронским системом, не само да није могуће добити новац назад, већ је потребно да четворочлана породица плати 4х2700 дин=10800 дин месечно за превоз!
Лично Ђилас заврће руку свим директорима јавних предузећа да не смеју случајно да помисле да не уплате "BUS PLUS"!
Мени је рачуница јасна - 4 пута ми је јевтиније да се возим својим аутом!
Размислите само о томе на колико још начина грађани пуне џепове лопова!
Препоруке:
11
0
143 четвртак, 09 фебруар 2012 17:21
educator
Драгославе, у Закону о раду дословно пише:
Član 118.
Zaposleni ima pravo na naknadu troškova u skladu sa opštim aktom i ugovorom o radu, i to:
1) za dolazak i odlazak sa rada, u visini cene prevozne karte u javnom saobraćaju;....
Situacija na terenu je takva da neke ustanove dozvoqavaju svojim radnicima da se izjasne da li žele bus plus kartice ili novac, a da drugi (kao škole i vrtići)to pravo nemaju. Ako je zakon isti za sve i najstariji je akt posle Ustava koji se mora poštovati dolazimo do toga da sem pljačke i selektivnog poštovanja zakona, u priči o bus plus karticama postoji i diskriminacija. Dakle, molim pravnike da potvrde ovo moje rezonovanje i obećavam da će Đilas uskoro dobiti veliki broj tužbi zbog kršenja zakona i diskriminacije. Pa posle nek vide šta će i ko će da nadoknadi ono što su već uzeli.....
Препоруке:
2
0
144 четвртак, 09 фебруар 2012 18:36
Mladen Sipka
Djilas protiv Srbije i Beograda.Koliko je manje zaposleno danas u Beogradu i koliko je danas Beograd zaduzen vise u odnosu na pocetak mandata Djilasa?
Препоруке:
9
0
145 четвртак, 09 фебруар 2012 23:02
зоран
По попису становништва из 2002. ( док не објаве последњи из 2011.) у Београду је од 1.576.124 становника, живело :
Срба 1.417.187 ,
Црногораца 21190,
Југословена 22161,
Рома 19191,
Хрвата 10381,
Македонаца 8372,
Муслимана 4617,
Горанаца 3340.......
(И попис, и резултати пописа су обављени у истој години).
Е сад, ви видите.
Препоруке:
8
0
146 петак, 10 фебруар 2012 02:41
Симана
Мој коментар је 146. по реду. Дакле, коментаришемо и углавном не бранимо Ђиласа од Ђиласа. Они који га бране од свега, сигурно не читају НСПМ. Захваљујем уредништву НСПМ што има моралне снаге да објављује и оваква, за власт неповољна мишљења.
Препоруке:
9
0
147 петак, 10 фебруар 2012 09:34
Љаксе Бре
Очигледно је да садашњи градоначелник има лоше мишљење о нашој интелигенцији, када мисли да БАШ СВЕ може да прође.

Павловића за градоначелника!

Лопове у затвор!
Препоруке:
8
0
148 петак, 10 фебруар 2012 14:26
Zuza
Djilas je sigurno akter onog vica "......sad necu ni kako ja 'ocu"
Препоруке:
5
0
149 петак, 10 фебруар 2012 15:37
Бели Орао
Латиница. Кад сам био у трећем основне имали смо уџбеник "Ја већ читам латиницу".То је било много давно и фала Богу лако смо то савладали. Знамо ми то. Ја сам одавно рекао да ћу да пишем латиницу кад неки Хрват пређе на ћирилицу, али шта ће њему то кад није модерно(ни енглеско право није модерно). Ипак ово о писму није фабула радње, али да Вам неко одговори.
Што се ломљења тиче овај га је малиша претерао. У Енглеској је у неко време постојао тип који се звао Џон Луд.Заговарао ломљење машина и томе сл. па се тај покрет назван лудузам.Чини ми се да га нико није подржао.
Препоруке:
4
1
150 петак, 10 фебруар 2012 18:59
Bane Blagojevic
Interesantno je da grad Nis ima sisitem za satelitsko pracenje gradskog saobracaja (2007 godine) koji je razvijen od strane strucnjaka sa Elektrosnkog fakulteta u Nisu i da taj sistem za precenje 150 autobusa kosta oko 30.000 evra.
Ovaj sistem je inace NAPADAN zestoko od strane g/ina BOSKA RISTICA i njegovog INFOBIROA koji se realizuje preko NELEGALNOG i NEZAKONITOG elektronskog casopisa JUZNE VESTI ???
Sada je jasno zasto se to desavalo 2007, 2008 i 2009 godine da bi se napravila priprema za VELIKU OBMANU
Na tenderu za pracenje gradskog saobracaja u Beogradu jedan od uslova je bio da firma ima sistem koji prati preko 1000 vozila ??? Svi softversi koji se ovim bave znaju da je to od malog znacaja za nadogradnju AVL GPS /GPRS sistema.
Nacalanik sekretarijata za saobracaj Beograda g/in Djukanovic je i sam dolazio i proveravao niski sistem ali je cuveni menadzerski tandem DJILAS / SAPER smislio najvecu prevaru u 21 veku da kroz sistem ,,zrno po zrno,, opljacka Bgda
Препоруке:
5
1
151 петак, 10 фебруар 2012 22:01
@marko Gay
Sistem koji vam Dilas uvodi postoji mnogo gde i generalno je odlican (izuzevsi pitanje finansiranja, nedostatak dnevnih/ satnih karata i mozda nepotrebno obavezno validiranje sezonskih karti).


Мало ли је тих мана? Побогу, шта је онда ту добро?
Осам процената уместо 3?
Је ли лепо горе изложено неколико кључних разлика електронских карата по свету и ових наших?
Препоруке:
6
1
152 петак, 10 фебруар 2012 23:20
Adamovic Milica
Postovani,
htela bih samo da proverim da li je autor teksta covek koji je kao pravnik radio u Agenciji za priv. kratko i bio na celu sindikata NISa ili EPSa ,covek od integriteta po mom misljenju ili je neki drugi Branko Pavlovic u pitanju
Zahvaljujem
Препоруке:
8
0
153 петак, 10 фебруар 2012 23:41
Час анатомије
@ Adamovic Milica

Postovani,
htela bih samo da proverim da li je autor teksta covek koji je kao pravnik radio u Agenciji za priv. kratko i bio na celu sindikata NISa ili EPSa ,covek od integriteta po mom misljenju ili je neki drugi Branko Pavlovic u pitanju
Zahvaljujem


Реч је о том Бранку Павловићу.
Препоруке:
6
1
154 недеља, 12 фебруар 2012 08:37
зсв
Унапред се радујем наредној теми ЕБРД и корупција!
Препоруке:
2
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер