Jesmo li ti rekli da se ne petljaš po Helmskom polustrvu. Na njemu su propala sva svetska carstva, pa će pasti i tvoje. Za vama, svetskim imperijalistima , se povedu stari balkanski kvislinzi, čiji potomci samo čekaju kada će se pojaviti novi okupator pa da mu se pridruže. To je sve već viđeno stotine puta. Nema ništa od vaših i njihovih snova.
Preporuke:
110
3
3
utorak, 07 februar 2012 11:08
jj
Vladace KINA narednih 100 godina,cekaju svoj trenutak da zapad dovoljno propadne da kad pokazu svoju snagu nema nikog ko bi mogao da im se suprostavi.
Preporuke:
68
7
4
utorak, 07 februar 2012 11:10
siniša
Što je ovaj Zbignjev observativan. Ništa mu ne može promaći. Kako li je samo primetio da Zapad ne dominira svetom, kao što je u jenom momentu izgledalo.
Preporuke:
85
3
5
utorak, 07 februar 2012 11:14
Istina je Bog
Potreban je razuman kompromis. Ako ga ne dostignemo, nismo daleko od kraja civilizacije.
SAMO PRETE I UCENjUJU NUKLEARNIM RATOM. Ili kako mi hoćemo i kažemo ili propast sveta. Ceo svet je naš jer naši interesi su na svakoj tački ove planete Zemlje, ako nije tako onda onda uništenje sledi. Primer uništene Libije je svima poznat, a to u skladu sa ovim pretnjama čeka i ostatak sveta.
Onomad je u Rusiji bio Kisindžer, evo ga njegov najbliži, višedeceniski saradnik da ponovi pretenje i ucene koje je Kisindžer u svojih 88 godina lično i direktno doneo u Moskvu.
Preporuke:
82
2
6
utorak, 07 februar 2012 11:49
!!!!!!!!!!!!!!!!
Bzezinski daje ovakve izjave???Bzezinski je decenijama u SAD i svetu, bio poznat kao najveci zagovornik svih ratova koje je amerika (malim slovima za njih je dovoljno) vodila od 1947/8 do danas!Bzezinskog su zvali Pas rata, on je kao i Kisindzer, najveci mrzitelj Rusije bio, a sada kada vidi da im dolazi tesko vreme,PODLO preokrece GUNJ,pa se nada da oni koji o njemu nista neznaju,mogu da ga vide kao demokratu i humanistu.On je SVE samo NE humanista!Poljak koji je u americi dosao do moci, svojom agresivnom mrznjom prema Rusiji/komunizmu,a amerikancima glupi kako ih i sam opisuje time bio po volji.Prvi iseljenici iz Evrope,belci koji su Kalvinisticko-protestantsku religiju preinacili u ideologiju,cinili su GENOCID nad domorodackim narodom amerike,o kojem NIKADA nije govoreno a kamoli da su se pokajali i izvinuli.Zato oni i danas smatraju, drzeci se te kalvinisticke ideologije,da su Bogom po-zvani da svet oblikuju po svom modelu, grozota!
Preporuke:
108
3
7
utorak, 07 februar 2012 11:58
xxx
"...snaga i uticaj se bespovratno sele sa Zapada na Istok. Potreban je razuman kompromis. Ako ga ne dostignemo, nismo daleko od kraja civilizacije."
Zasto bi bio kraj civilizacije zbog selidbe snage i uticaja na istok ? Ako me secanje ne vara, g. Bzezinski je bio kreator planova za potcinjavanje Rusije, a sada ?
Preporuke:
86
2
8
utorak, 07 februar 2012 12:09
Milan
- Mi učimo decu vrlo patriotskoj istoriji, u kojoj nema složene prošlosti kao što je proterivanje hiljada Indijanaca sa svoje zemlje. A znanja iz geografije su još gora. Oko 52 odsto maturanata na koledžima u Americi ne može na karti da pokaže gde je Njujork, a 70 odsto onih koji su hteli da studiraju u razdobolju 2003-2010. ne može da na karti pronađe Irak, zemlju s kojom su ratovali - navodi Bžežinski.
A na pocetku je rekao da je propast Amerike, propast civilizacije. Ako je ovo ta civilizacija kao sto kazu oni sviraci u Ko to tamo peva, nek propadne nije steta.
Preporuke:
67
2
9
utorak, 07 februar 2012 12:14
DeNiro
I ja mislim da će vladati Kina. Gospodin Bžežinski nije u pravu. I on je kratkovid. Na kraju krajeva njegovi saveti i "strategije" su dovele do pada moći Amerike.
Preporuke:
54
3
10
utorak, 07 februar 2012 12:20
s.j. Politička samosvest? Grešite. Radi se o ekonomskom usponu drugih.
Koliko ja vidim, izvor promena leži u ekonomskom napretku Kine i drugih zemalja, a ne nekoj 'političkoj samosvesti'. Ako išta, danas obmanjenost više izražena, a ne manje.
Preporuke:
43
2
11
utorak, 07 februar 2012 12:56
Milan Purić
Bžežinski : "U svetu se pojavio fenomen globalnog političkog buđenja. Nikad do sada se nije toliko otvoreno pokazivala politička samosvest"
Količina (sa)znanja u svetu dramatično se multiplicirala i ne postoji način da se to uspori ili zaustavi.Demistufikacija svega, preko politike do načina stvaranja i zarađivanja ogromnog novca, jasna je danas svima(milijardama) koji mogu do interneta. Glavnom strategu stvaranja geopolitičkog sveta koji smo do skoro poznavali, sve je jasno.Upravo to povećanje broja ljudi, a pogotovo količine znanja koju poseduju, stvara novi svet.Svako odupiranje takvim promenama stvara glavobolju onima koji su protiv njih.To bi naravno morala da zna i domaća vlast.
Preporuke:
55
2
12
utorak, 07 februar 2012 13:09
TsarPlaninac
Pa bolesni i izopaceni Zapad i NETREBA i NESME da dominira svetom!
Preporuke:
59
2
13
utorak, 07 februar 2012 13:14
jezivi
Bilo bi dobro da Ukrajina ostane bliska sa Rusijom - ističe Bžežinski.
Stvarno se svet okrenuo naglavačke.
Najveći rusofob (posle pape Vojtile) da izjavi ovako nešto.
Preporuke:
73
2
14
utorak, 07 februar 2012 13:17
s.j. Postoji znanje, i 'znanje'. Kao i informacija, i dezinformacija.
Ne mislite da je moć obmanjivanja imalo umanjena time što je količina dostupne informacije (obe vrste) veća. Isto kao što je istina dostupnija, i prodornost laži je pojačana. Sad Imperija nije ograničena na propagandu u vidu filmova i letaka (koje bacaju 'sa neba', zajedno sa bombama). Dovoljno je da pažljivo kreiraju željene uslove, i redovi lako-obmanjivih samo-uverenih 'tviteraša' i 'fejsbukovaca' vam mogu poslužiti kao svojevrsna zombi-armija. Bilo koji pomen 'Tibeta', 'ljudskih prava', i ostalih zapadnjačkih zanimacija, i eto njih.
Zato ne nasedajte na bajke o 'slobodi' i 'transparentnosti'.
Preporuke:
53
2
15
utorak, 07 februar 2012 13:21
Ako Bog da
Kada gosp.Bžežinski kuka onda je to znak da ostali treba da počnu da se raduju!
Preporuke:
50
3
16
utorak, 07 februar 2012 13:23
A.Đ.
Bžežinjski je jedan od najaktivnijih zagovornika neoliberalizma i Amerike kao hegemonske sile "pax Americana" i ako on istakne ovakve sumorne ocene sistema za koji se ceo život borio onda je to više od teorijskog skretanja to je duboko lično razočaranje. Zato je ova izjava veoma bitan pokazatelj poražavajućeg stanja na Zapadu, ali i produbljene podle između EU i SAD, jer sada u stvari postoje četiri bloka od nekadašnja dva : Ruski, najmoćnije zemlje EU, obodne nemoćne zemlje EU i SAD, naravno u drugim delovima sveta se javljaju velike sile, ja sam samo naveo ove direktno nastale na glavnim područjima hladnoratovske podele. Ruše se zidine grada Jerihona, a oni koji su se u njemu osećali sigurnim sada očajavaju.
Preporuke:
52
2
17
utorak, 07 februar 2012 13:56
Socrat
Mišljenje ovog antihumaniste treba uzeti ozbiljno.
Nije se on bez veze aktivirao u meidijima u poslednje vreme. Ovo su ozbiljna upozorenja da će USA povući u provaliju za sobom i veliki deo čovečanstva.
Preporuke:
62
2
18
utorak, 07 februar 2012 14:03
fristajlo
- Mi učimo decu vrlo patriotskoj istoriji, u kojoj nema složene prošlosti kao što je proterivanje hiljada Indijanaca sa svoje zemlje Koliko se može verovati ovom čoveku, vidi se i iz ove očigledne laži.
I deca znaju da su SAD izvršile klasičan genocid nad 25000000 Indijanaca, i da je "proterivanje hiljada" bezočno umanjivanje zločina. Bžežinski je jedan od kreatora savremene američke politike, i sad se pere od odgovornosti za stanje u koje je uvalio svoju državu.
Jer, da li je Bžežinski zaista Amerikanac?
Hmmmm...
Preporuke:
52
5
19
utorak, 07 februar 2012 14:15
gavrilo
- Mi učimo decu vrlo patriotskoj istoriji, u kojoj nema složene prošlosti kao što je proterivanje hiljada Indijanaca sa svoje zemlje..."proterivanje hiljade Indijanaca", pa i ne čudi da su vam đeca takva kada g-dine Bžežinski neznate ne da su proterivane "hiljade" nego ste poništili MILIONE pripadnika indijanske rase, zapravo Amerika je na njima napravila PRAVI GENOCID a ne ono što vi nazivate u SREBRNICI, u punom smislu te reči!
Preporuke:
54
2
20
utorak, 07 februar 2012 14:21
Ana
Gospodin Bzezinski izgleda trazi oprost od sveta za sva zlodela koja je ucinio. Svet moze da zaboravi ali samo Bog oprasta.
Preporuke:
40
4
21
utorak, 07 februar 2012 14:28
Dragan
Dolijao je i ovaj predstavnik podzemnih među prizemnima... Treba razumeti čoveka, on je sada u godinama pa mu priliči da kuka ko baba narikača....
Nije se ostvario glavni cilj, uvlčenje Ukrajine u NATO kao podloga za konačan cilj - uništenje Rusije, preuzimanje njenih prirodnih bogastva, eksploatacija, ponižavanje i tlačenje ruskog a potom i svih ostalih naroda koji ne dele iste ehm... zapadne "vrednosti" i ne smatraju da im je predak nerazumni majmunoliki stvor, da je život nastao iz čorbe (one primordijalne), a svet iz eksplozije (big-bang-a) ničega iz koje je tako nastala ova beskrajna čudesna i prelepa vaseljena! (jel zna iko neku eksploziju koja je konstruktivna? - koja nije destruktivna?).
Kad neko svet, život i čoveka, svodi na onu najgrublju fizičku realnost, onda takva jedna paradigma en može ni da vodi nigde drugo nego sebičnosti i destrukciji koja završava u nesnosnoj patnji.
Preporuke:
38
3
22
utorak, 07 februar 2012 14:40
Dragan
Mi učimo decu vrlo patriotskoj istoriji, u kojoj nema složene prošlosti kao što je proterivanje hiljada Indijanaca sa svoje zemlje.
Suptilna ali ne zato i manje smrdljiva laž!
Ne radi se tu o "proterivanju" a pogotovo ne o "hiljadama". Radi se o masakriranju, i to miliona (po nekima 40 miliona) indijanaca, čitav jedan kontinent naroda su bezdušno pobili, radi svoje debele zapadne stražnjice i pohlepe. I još lažu i prikrivaju!!! Šta čovek prema tome može da oseća nego najdublji prezir!? Ako to ne oseća prema nečem takvom - onda nije ni čovek.
Preporuke:
49
2
23
utorak, 07 februar 2012 14:53
Žiko
UPravo pod dominacijom Amerike nakon raspada Istočnog bloka došlo je do haosa u svijetu. Ta ista Amerika je kao jedina sila radila samo u svom interesu a to je prodaj što više oružja i zaradi na tudjoj smrti. Nije teško primjetiti prljave Američke prste u svakom ratu na planeti, pa i onom plemenskom u nekom dijelu džungle u Africi. Svo zlo vezano za ratove, za zagadjenje životne sredine, čudnog osjećaja za umjetnošću, narkomanije vodi iz Amerike. Zagadila je cijeli svijet time. Kako smo, dok nas nije puklo po glavi devedesetih, bili jako neobavješteni možda se neko od nas i pitao kako to da Ameriku toliko ne vole u nekim dijelovima svijeta. ONda smo vidjeli svoga Boga, kao i cijela Azija, Kuba, Južna Amerika, dijelovi Afričkog kontinenta. Oni su prezaduženi. Ne mogu objasniti svojim siromašnima, kojih je veoma mnogo, zašto su siromašni. Prijeti im ekonomski kolaps, bezizlaz a to će riješiti samo velikim ratom i tako će i biti a sa tim će mnoge odvući u smrt.
Preporuke:
32
1
24
utorak, 07 februar 2012 15:24
s.j Ama ko sebe vidi kao 'deo zapada'? Mislim, da ste suviše pametni da biste mislili da vam neko mođe poverovati.
Rusija (evropska) je deo Evrope. To je GROGRAFSKA ČINjENICA, koja nema nikakve veze sa 'Zapadom'. Mi sebe ne vidimo kao manje deo Evrope, niti EU kao 'više evropski'. Svakome je centar tu gde jeste, pa je tako i za nas vaš centar, zapadna Evropa, na rubu, i kraj, Evrope.
U Rusiji se malo ljudi, do niko, vidi kao 'deo Zapada'. Glupost da se tako vide možete prosipati samo na Zapadu.
Preporuke:
28
2
25
utorak, 07 februar 2012 15:28
s.j. Ne nasedajte da njegovu glumu dobroćudnog dedice
Ovo je lisica do srži! Kako samo on stvori utisak da je fin i umeren. Ali kasd čovek sazna za pta je sve on odgovoran, shvati da je Bžežinski, kad kod je u javnosti, kao glumac na pozornici. Sve je deo predstave. Vuk-lisica u jagnjećem krznu.
Preporuke:
46
2
26
utorak, 07 februar 2012 15:34
Igor
Ovde su mnogi obuzeti propašću Zapada, što je svakako srećna okolnost, ali samo ako kulminira propašću kapitalizma. U suprotnom ako bi samo druge sile preuzele vođstvo u uništavanju sveta onda ćemo se veoma veoma kratko radovati. S obzirom da je "civilizacija" motor smrti za živi svet na Zemlji, uključujući čoveka, i da nam sa takvom civilizacijom nije ostalo mnogo vremena, "propast civilizacije" o kojoj govori Bžežinski uopšte nije tako loša stvar. U prilog tome, preporučujem svima da pogledaju film End:Civ dostupan besplatno na JuTjubu.
Preporuke:
23
6
27
utorak, 07 februar 2012 15:36
Ž.V.
Kad ne bih znao ko je Bzezinski oduševio bih se ovakvom spoznajom i samosvesću jednog čoveka, ali ako znamo da je on bio tvorac strategije u kojoj nije bilo ničijeg interesa osim interesa SAD onda moramo biti obazrivi.Spozno je novu situaciju u svetu i to nije sporno (To sad vide i oni mnogo manje učeni od njega, pa i oni kojima sam objašnjavao da SAD ne mogu imti nacionalni interes na Kosovu veći nego što ga ima Srbija.), ali da li mu treba i verovati?Sumnjam u njegovu savest i zato svaku njegovu reč primam sa rezervom.To su majstori koji svoje i interese (interesemoćnika zapada) mogu da zaodenu u najfinije oblande.Valjdasvi pamtimo čemu su dali naziv ,,MILOSRDNI ANĐEO"?Naravno ne treba se radovti ničijem zalasku (da ne kažem propasti), a ni biti mnogo euforičan ni sam kad napreduješ, kamo li da se raduješ kako će neko nekoga pobediti.Po meni,treba gledati da mi ne budemo gubitnici u pobedama velikih.
Preporuke:
29
3
28
utorak, 07 februar 2012 15:37
srbinbanjaluka
@ Socrat
Slažem se sa vama, upravo kroz sve ove redove koje je dao u intervjuu on je želio da naglasi baš to.
Niko nikad više ne može biti superdržava kao Amerika, a Amerika će gurnuti cijeli svijet u provaliju, to ovima koji kliču propast te države nikako ne ide u glavu, da želeći propast njoj zapravo rade sami sebi o glavi.
Amerika je spremna i na to, i to joj je "adut", ne rugajte nam se jer kad nas boli zub,svijet ima da boli glava - i realno to jeste tako. Hoću reći, to je opet situacija gdje Ameri i zapad pobjedjuje, ne rugajte nam se jer sa nama idete i vi ( ostatak svijeta ). Upravo, apsurdnost današnjeg života na planeti, u vremenu nuklearnog oružja, jeste u tome da morate onima koji vas tlače željeti dobro, da bi uopšte postojao svijet, jer ako ne želite tako, onda dobro došli u pakao - znaju to i Rusija i Kina, i nemoćni su pred time, njihova pobjeda nad zapadom podrazumjeva da nema ni zapada ni njih poslije toga, A ovako, dok se živi, zapad je Tata a oni nula.
Preporuke:
24
20
29
utorak, 07 februar 2012 16:01
PA
Šta li sad smera ovaj kreator novog svetskog poretka? Da se ne sprema Bogu na istinu, za svaki slučaj? On je bio umislio da je bog na zemlji, kad ono, vidiš, planovi mu se ne ostvaruju, dakle nije.Pre je onaj drugi!
Preporuke:
27
1
30
utorak, 07 februar 2012 16:04
nebitan
a zar nije bolje saradnja umesto "vodjstva" ?! Sta su SAD postigle tim nastojanjem za "leadership" - 'bez alternative' ?! I slusajuci lazne proroke ?
Preporuke:
23
2
31
utorak, 07 februar 2012 16:48
Peter RV
I kad Bzezinski kaze nesto pozitivno, medju Srbima dobija 'drvlje i kamenje'.
Odakle to dolazi, je manje jasno.
Bio je protiv SSSR-a u Avganistanu i , kao Poljak, zbog Katinske Sume (radi se ovdje oko neke malenkosti od deset hiljada strijeljane poljske elite zajedno sa njihovim cjelokupnim oficirskim kadrom). Sto ima toliko zlo i cudno u ovome? Zasto ovoliki animozitet prema njemu?
Ne mozemo ga ni slusat bez histerije?
Preporuke:
5
51
32
utorak, 07 februar 2012 16:56
Slavisa
Tipican primer izreke "Ne slusaj ga sta prica nego ga gledaj sta radi"
Preporuke:
34
1
33
utorak, 07 februar 2012 17:06
Mislilac
Bžežinski je uvek bio realpolitičar a tako je i danas kada saopštava ove sumorne vesti. Žalosno je koliko je Buš II naneo štete Americi i indirektno i čovečanstvu kome je potrebno američko vođstvo. Velika kočnica Amerike je to što američki predsednik mora da bude rođen u Americi. Koliko bi samo svet bio lepši da smo umesto Klintona imali Bžežinskog a umesto Buša II Kisindžera. Ovako imamo eksplozivni Bliski Istok, dominaciju Irana u Persijskom zalivu, Kinu koja postavlja istočnoazijsku zajednicu i nezainteresovanu Evropu.
Preporuke:
4
42
34
utorak, 07 februar 2012 17:26
Milan
Najvece zlo koje postoji - osovina Vatikan - Vasington(Tel Aviv).Najgori zlikovci planete - "poljski" Hazari i frankisti Karol Katz Vojtila,Bzezinski,Kosinski i Polanski.
Preporuke:
39
1
35
utorak, 07 februar 2012 17:32
Na istoku sunce izlazi
"...snaga i uticaj se bespovratno sele sa Zapada na Istok." Snaga i uticaj civilizacije vraćaju se na svoje ognjište, tamo gdje im je i prapostojbina.
Preporuke:
33
1
36
utorak, 07 februar 2012 17:47
Socrat
Peter RV
Zašto Srbi imaju takav odnos prema Bžežinskom.
Ovaj čovek je naneo mnogo zla slovenskim narodima. Da kojim slučajem sada ima priliku da nanese još koje zlo ne bi je propustio. Jednostavno neke stvari u ljudskoj prirodi su nepromenljive.
Dovoljno je dugo na sceni da smo po sistemu iskustva shvatili da mu ne treba verovati čak i kada su njegovi tonovi pomirljivi.
Inače radi se o veoma inteligentnom čoveku. Svako bi ga poželeo za savetnika i saveznika. On je odabrao stranu za koju će raditi i tu se priča o nekom poverenju prema njemu zavšava.
Preporuke:
36
2
37
utorak, 07 februar 2012 17:49
MilošRS
Prije godinu dvije , pričao je sasvim drugu priču.
Možda je zaboravio , ipak je to čovjek u dubokoj starosti .
Preporuke:
19
3
38
utorak, 07 februar 2012 18:01
jj
utorak, 07 februar 2012 16:06 Mislilac
U pogresnom smeru razmisljate,gledajte tamo gde se radja zivot i snaga a ne tamo gde je na zamoru.
Shvatite da je USA samo jedan izraz samozivosti,bez kulture bez porekla bez icega,nista nije vecno.
Preporuke:
24
1
39
utorak, 07 februar 2012 18:16
Ludi Vako , poslednja reč -neprijamo
Analiza uglavnom tačna.Kretanja iz prvoga plana tu negde idu.Tačna?Izgleda tačna.No dobro.Nešto drugo je suvislije, svejedno što nigde još nije u prvom međunarodnom planu.Sukob svetski se polako nadvija nad svetom.Rat kao oblik niko više ne smatra apsurdnim.A pazite .Ako svako može onog drugog da uništi deset ili jedan nešto manje a drugi nešto više puta, a dovoljno je samo jednom i za to daje ogromne pare a narod svud redom gladuje, zar nismo stigli dotle da je svetski sukob nemoguć, jer će nas sve uništiti.Da li nam je razum dat da tu stignemo.Ili jeste.Onaj što sipa neutrone sa sunca i pravi ovaj evropski kijamet iz vasione a ne sa zemlje, kažu stručnjaci,možda nam šalje poslednju opomenu.Ako nastavite uništiću vas vašim razumom.Poubijaćete se logikom apsurda kojim ne umete da vladate.Razum vam je dat kao drvo dobra i zla nekad, ako promašim kao tvorac , moram vas uništiti, pomoću svesti kojom sam hteo da vas vratim na pravi put.Trećeg nema.S vama sam promašio.U nekom smo telu kome ne
Preporuke:
8
7
40
utorak, 07 februar 2012 18:25
MR
Taj čoveek je do nedavno bio zakleti neprijatelj Rusa. Strahovito je kritikovao Ruse kad su bili u Avganistanu. A evo Amerikanci su tamo već deset godina, ali nečujem ni reči kritike od tog čoveka. Jedan od njegovih važnijih predloga bio je i razbijanje Jugoslavije. Ali šta čovek može da očekuje od katoličkog Poljaka. Sad se zalaže za dobro Rusa. Ha, ha!
Preporuke:
32
1
41
utorak, 07 februar 2012 18:31
Aleksandar
Ovaj vampir jos je ne samo ziv, vec i dalje manipulise i laze. Njegova genocidna anti-ruska mrznja moze da ga navede da kaze za Rusiju nesto sto zvuci pozitivno samo ako se radi o necemu krajnje perfidnom. Cuvaj se ovog kad darove nosi. Ali i vreme je da vise matorac nestane sa scene.
Preporuke:
34
1
42
utorak, 07 februar 2012 19:02
Mislilac
@Milan
Pretpostavljam da reč "Hazar" za vas znači Jevrejin. Bžežinski nema nikakve veze sa Jevrejima, on je Poljak. Ne samo što nije Jevrejin već nije čak ni proizraelski opredeljen. Ako ne verujte meni koji sam njegov student valjda ćete verovati njemu lično:
http://www.youtube.com/watch?v=VEBX39VxgS0
@Socrat
Besmisleno je tvrditi za nekoga ko je Poljak da je antislovenski opredeljen. Čak naprotiv Bžežinski je veliki prijatelj ne samo Poljske već i Češke, Slovačke i Ukrajine.
Preporuke:
4
29
43
utorak, 07 februar 2012 19:26
Socrat
Besmisleno je tvrditi za nekoga ko je Poljak da je antislovenski opredeljen. Čak naprotiv Bžežinski je veliki prijatelj ne samo Poljske već i Češke, Slovačke i Ukrajine.
Dragi mislioče
Uopšte nije besmisleno misliti da je Bžežinski antislovenski nastrojen. To je fakat koji proističe iz njegovih dela ili tačnije brojnih nedela koja je sproveo protiv slovenskog korpusa.
Što se tiče njegovog prijateljstva prema katoličkom slovenskom podkorpusu ono je izraženo u onoj meri koliko je to potrebno da se ta politika reaizuje kao antiruska i antisrpska.
Bžežinski je star i iza njega je dobro dokumentovana antislovenska aktivnost koju ne treba posebno dokazivati. On je pročitana knjiga i zbog toga se najviše čudim što ga uopšte puštaju u javnost.
Inače njegov antislovenski karakter je izgrađen u njegovom ranom detinjstvu, kao kod Olbrajtove, i temelji se na dubokoj traumi prouzrokovanoj veličinom i hrabrošću Rusa i Srba. Bžežinski je kao Očbrajtova dete diplomate.
Preporuke:
24
0
44
utorak, 07 februar 2012 19:33
Sceptical Bystander @ mislilac
To sto je neko (ponosni) Poljak i nije bas za ponos. Poljaci su zrtve, ali, kao zatucani katolici i veoma dobri dzelati - uostalom, nije poznato da se igde u Evropi pod nemackom okupacijom desavalo ono sto se desavalo u Varsavi - da gradjani masovno dobrovoljno hvataju odbegle Jevreje iz Geta i predaju ih Nemcima. A znate li zasto? Zato sto su "Jevreji ubili Isusa".
Pogledajte film Shoah Kloda Lancmana, mozda ce Vam Poljaci biti malo jasniji.
Preporuke:
23
2
45
utorak, 07 februar 2012 19:43
dragon13
Mr Zbig je dosao da promovise svoju knjigu i tome svetlu treba sagledati njegove izjave.
Preporuke:
10
0
46
utorak, 07 februar 2012 19:46
Milan
Gosp. Misloce,zasto se uzrujavate?
Hazar ne znaci Jevrejin. Hazari su tursko-mongolsko pleme koje je ,davno primivsi mojsijevu veru,nakon razbijanja njihovog carstva(Hazarije)rasejano po citavoj istocnoj Evropi,Nemackoj(Askenazu),Poljskoj,Litvi...
Nisu oni Jevreji,pravim Jevrejima se mogu smatrati jedino Sefardi(Marani)koji su vezani sa Sredozemlje,Spaniju i Grcku.
Vas profa je Kisindzerov pajtas,inace Kisindzer je na celu Bnaj Brit,ekskluzivno judeomasonske loze.
Profa inace radi za Rokfelera,glavni je savetnik Baraka Huseina Obame.
Jako mocan lik za jednog "profesora"!
Preporuke:
27
0
47
utorak, 07 februar 2012 19:50
Nemanja
Posebno ga brine obrazovanje jer, kako kaže, prosečan Amerikanac nema predstavu o svetu. U državnim školama ne postoji predmet: svetska istorija.
- Mi učimo decu vrlo patriotskoj istoriji, u kojoj nema složene prošlosti kao što je proterivanje hiljada Indijanaca sa svoje zemlje. A znanja iz geografije su još gora. Oko 52 odsto maturanata na koledžima u Americi ne može na karti da pokaže gde je Njujork, a 70 odsto onih koji su hteli da studiraju u razdobolju 2003-2010. ne može da na karti pronađe Irak, zemlju s kojom su ratovali - navodi Bžežinski.
Stupidnost uzdignuta na tron, trijumf maksime: "Što manje znam - to bolje". Bez znanja, dubokog poznavanja sebe i sveta ne možete upravljati svojom državom a kamoli čitavom palnetom. Novac možda ima svoju logiku i razum ali na vrlo niskom nivou i to je put koji vodi u propast.
Preporuke:
11
0
48
utorak, 07 februar 2012 19:54
Milan
Nemojmo klevetati poljski narod koji jeste pretrpeo uzasne zrtve!
Filmovi raznih Lancmana i Levija,Benignija,Zolijeve..su JEDNO,a stvarnost je nesto sasvim DRUGO.
Preporuke:
11
3
49
utorak, 07 februar 2012 20:10
utorak, 07 februar 2012 18:02 Mislilac
čini mi se da ovde nije reč o mržnji i šteti prema svima Slovenima:Zapravo radi se o neicrpnoj mržnji Bžežinskog prema Rusiji i Pravoslavlju a voli sve slovenske narode rimokatoličke provenijencije.Naročito voli san o Velikoj Poljskoj čiju je doktrinu stvaranja na štetu Rusije preuzeo od svojih prethodnika...
Preporuke:
26
0
50
utorak, 07 februar 2012 20:12
bojan
BŽEŽINSKI je samo jedan od velikih RUSOFOBA!!!
Preporuke:
26
0
51
utorak, 07 februar 2012 20:32
alisa u zemlji vuda
ZB kaze: u svijetu je narasla politicka samosvjest bla bla; ZB misli: vrijeme je i za obojenu revoluciju u Rusiji, vidite kako arapski svijet spontano skida svoje tiranske rezime.
ZB kaze: Ukrajina i Rusija treba da se drze zajedno, onio su dio Evropske kulture. ZB misli: revolucija u Rusiji ima vise sanse ako se iskoristi infrastruktura razvijena vec u Ukrajini i njihov "Europa nema alternativu" potencijal.
ZB kaze: Rusija je dio europske kulture. ZB misli: sta ce vam te ideje o evroazijskoj uniji, Brisel i Washington su vasi centri, ne Moskva.
ZB kaze: svijet je na pragu nestanka civilizacije. ZB misli: ako nam ne date parce moci, dovoljno smo ludi da svijet posaljemo do djavola, poslije nas potop.
Eto meni se cini da ovde nema ni trunke pomirljivosti, vec naprotiv, poziv na revoluciju a u suprotnom veliki rat.
Preporuke:
27
0
52
utorak, 07 februar 2012 20:33
Vlada, Srbija
U svetu se pojavio fenomen globalnog političkog buđenja. Nikad do sada se nije toliko otvoreno pokazivala politička samosvest. Zato se svetom teško upravlja. Zapad više ne dominira svetom.
I još jednom:
Zato se svetom teško upravlja.
Ovim je sve rečeno o njihovoj demokratiji!
Preporuke:
13
0
53
utorak, 07 februar 2012 20:41
Jasna*
"Zapad vise ne dominira svetom..." Oho,ho,sta mu bi?Mora da je dogorelo do nokata kad je i Zbigi izmileo.
Zbignjeve prvi put moram da se slozim s tobom!
Preporuke:
14
0
54
utorak, 07 februar 2012 20:42
Cedo
Ljudska je priroda da kad se nadjes pred Sv. Petrom kazes istinu, izgleda da mu otkucava!!! Isto kao i Richard Holbrooke sto je izd'o knjigu pred samu smrt da kaze svijetu koliko je bio dobar u politickim namjerama.
Sto se tice kraja civilizacije na nesrecu svih nas mozda je u pravu, kad imas takvu moc pa je izgubis svasta je mogure u trenutku propadanja, samo da se desi polako da imaju vremena da shvate. Nadan se da je Kina dovoljno mudra da im ne izmakne stolicu najedanput.
Preporuke:
11
0
55
utorak, 07 februar 2012 21:10
nena
Jezuitski fazoni....KLASICNA JEZUITSKA FORA....citajte pazljivo sta je rekao.....to sto je navodno priznao nemoc zapada samo treba da zavara protivnika jer taj zapad cak i na nizbrdici koje je ovaj stakor svestan, ne odustaje od svojih paklenih namera. Pa ne mislite valjda da ce odustati od pohoda na Rusiju? Ne, ova izjava je sracunata da podstakne SREDNJU KLASU RUSIJE, da tancuje kako joj se sa tog zapada svira, dakle protiv Putina, protiv sebe.Dobro su oni proucili slovenski mentalitet, idu sad na pridobijanje srednje klase racunajuci na njenu fasciniranost drangulijama sa zapada, podsticu tamosnje chedovce da izdaju sopstvenu otadzbinu da bi u ocima tog umiruceg zapada bili inn, kompleksi su cudo! Nije se taj, bzezinski, predao, zapad nikad ne odustaje, samo menja oblike delovanja.Njih moze zaustaviti samo sila, i to sila beskompromisna.
Preporuke:
27
0
56
utorak, 07 februar 2012 21:16
Peter RV
@ Socrat
Ne donosite nikakve cinjenice o zlodjelima Bzezinskog, ali dosta neopravdane mrznje.
Ne vidim nicega zlobnog ni anti-slovenskog u njegovoj ulozi u Avganistanu protiv Sovjeta,
ako ne smatrate da je Sovjetski Savez bio- Rusija.
(U cemu se Aleksandr Solzenjicin se ne bi nikako slozio.)
Pronalazit sad zle misli, koje su u glavi Bzezinskoga, izgleda kao tipicni linc i to vrlo malo inteligentan.
Preporuke:
3
20
57
utorak, 07 februar 2012 22:30
Mislilac
@Milan
Vi izgleda smatrate da su Sefardi pravi Jevreji a Aškenezi potomci judaizovanih Hazara. Ne slažem se sa vama i Dejanom Lučićem ali to nije bitno. Ono što hoću da kažem je da profesor Bžežinski nije Aškenaz već Poljak i katolik. Isto kao što ni Rokfeleri nisu Jevreji već Amerikanci nemačkog porekla i baptisti po veroispovesti. Od ljudi koje ste pomenuli jedino je Kisindžer Jevrejin.
@Socrat
Ja sam polu Srbin polu Ukrajinac, i očeva i majčina strana su mi i Sloveni i pravoslavci. Profesor je to znao i ipak sam mu bio jedan od najdražih studenata. Biti protiv ruskog imperijalizma ne znači biti antislovenski opredeljen jer ne postoji znak jednakosti izmađu Rusije i slovenstva.
@Sceptical Bystander
Znam da je među Poljacima bilo antisemitizma. Ali bilo ga je i među Rusima i Rusi su uz Rumune jedini pravoslavni narod koji je imao tih tendencija. Isto tako u Rusiji je i danas vrlo uticajan Aleksandar Dugin koji govori pohvalno o fašistima poput Musolinija i Kodreanua.
Preporuke:
5
18
58
utorak, 07 februar 2012 22:44
Turas
Zbignjev je uticajan i velikan među kordinatorima američke politike.Ali pored tolike starosti nema veličinu mudraca,jer je život posvetio opsesivnoj mržnji prema Rusiji U mržnji ništa dobro ne raste.
Preporuke:
12
1
59
utorak, 07 februar 2012 23:05
METATRON
Scenario sa laznim globalnim zagrevanjem i kataklizmom je uvod u novi (zadnji) rat, iza svega stoji HAARP i ostala elektro-magnetna tehnologija.Logika je da je bolje (za njih) poceti rat (istrebljenje) odmah dok su jaki nego da cekaju da ih ovi preko razvale.Crni Tesla sta mu je to trebalo da pravi.ccc A da ,kruna svega je da posle Armagedona oni koji ostanu naprave svet po svojoj volji, sa novom tehnologijom 50g ispred danasnje. A mozda ja gledam mnogo filmove.:)
Preporuke:
4
2
60
utorak, 07 februar 2012 23:18
A.Đ.
Pošto je na ovu temu napisano i par obožavateljskih komentara Bžežinjskom evo njegovih misli iz novembra prošle godine ( a takve misli mogu samo na latinici ) : Smrtonosna pretnja mora da oživi Zapad da omogući njenoj eliti da se ujedini uz bezuslovnu dominaciju SAD. Pretvaranje atlantskog društva u globalnu silu zahteva uključivanje i neizbežno geopolitičko “reformatiranje” Rusije i Turske. Rusija treba da postane deo novog atlantskog društva po cenu konačnog odustajanja od samostalne geopolitičke uloge, ambicija i sudbine koje su samostalno gradili ruska državnost i ruski narod tokom proteklih vekova. Turska postavši deo Zapada, dobija mogućnost da proširi sferu svog uticaja na čitav Veliki Bliski Istok i Centralnu Aziju, na račun smanjenja sfere uticaja Rusije. U 21. veku uloga Zapadne Evrope je da preuzima na sebe atlantsko društvo na čijem čelu su SAD dok se balans tradicionalno obezbeđuje na račun Rusije i Turske, a verovatno i Kine i Indije.
Zbilja dr. Mengele društvenih nauka.
Preporuke:
20
0
61
utorak, 07 februar 2012 23:20
Gedza
Obaj nas slovenski 'brat' mrzi Ruse i nas vise od samog Hitlera!
Preporuke:
15
1
62
utorak, 07 februar 2012 23:21
socrat
@Peter RV
Dokaze o srbofobiji i rusofobiji Bzezinskog potrazite u literaturi. Ima toga "na kilo". Ja nemam vremena da objasnjjavam nasiroko poznate stvari.
Kad smo kod literature, postoji podatak da je Zbignjev licno autor strategije razaranja jugoslavije koja se bazirala na zaduzivanju.
Preporuke:
15
0
63
utorak, 07 februar 2012 23:28
Peca
Razumljiv je odijum komentatora posetilaca NSPM.org prema Z Bžežinskom. Ali na žalost, među većinom preovladavaju emocije (znamo kakve)a ovde se nalazimo usred važnog istorijskog momenta (baš ova izjava to pokazuje) koji zahteva misaonu refleksiju a ne uslovni refleks o autoru. Ko je čitao njegove radove i knjige mogao se osvedočiti o njegovim političkim usmerenjima- ali i ličnim naklonostima (američki Poljak, mrzi Ruse i Nemce). Njegova predviđanja bila su pogrešna. Danas Šahovska tabla ima itekako vrednost: sve što je napisao - pa kontra od toga, to je politička realnost 15 godina posle objavljivanja knjige. Ali gde smo mi u nastupajućim promenama okolnosti i promeni moći u svetu. Bojim se da stvar nije baš za radovanje. Naprotiv, Amerika je bila otvorena knjiga, koja je imperijalnu beskrupuloznost umela da kompenzuje saveznicima - otuda i tolika kohezija Zapada oko USA. Setite se Broza, politička nesloboda ali bezbrižno detinjsvo...Mislite o tome.
Preporuke:
11
2
64
utorak, 07 februar 2012 23:33
Miloš Marić
Mnogo njegovih članaka sam pročitao. Ovo je namijenjeno isključivo američkom estabilšmentu kao upozorenje na rapidno gubljenje uticaja na svijetu i na gubljenje kompasa u vremenu kada se svijet, brže nego ikada mijenja. Osnovna raylika od vremena kada je on bio kreator odnosa prema istoku, posebno Rusiji, što su to sada uređene države ja jasnim prije svega ekonomskim interesima. nekada su ruski prijatelji ugodnije živjeli od samih Rusa, a sada to nioje moguće. i to je ključna razlika: Rusi više ne kupuju ionterese već čvrsto drže dizgine svojih interesa. To je odlično primijetio, dok sa druge strane američka spoljna politika sve više upada u zamku u koju su upadali Rusi za vrijeme komunizma. Mislim da taj njegov stav prije svega treba shvatiti na oovaj način, a ne kao nekakvo političko reterniranje. Poznat je kao pragmatista i racionalista i kao čovjek kome su narodi i ljudi brojke, pa kada ih gubi, dobija ili ubija nema grižu savjesti.
Preporuke:
14
0
65
utorak, 07 februar 2012 23:46
Rusofil
Istoričar i analitičar Vebster Tarpli je za Buša i Čejnija svojevremeno rekao da su sumanuti ludaci,kada su pokušali pre nekoliko godina da napadnu Iran, ali da to njihovo ludilo ipak ima izvesne granice,što ne bi mogao da potvrdi i za Bžežinskog.Zato sve njegove izjave treba uzeti sa rezervom. Konstataciju da 'ako ne dođe do kompromisa između istoka i zapada inače sledi haos', treba shvatiti kao ozbiljnu pretnju.
Preporuke:
12
0
66
utorak, 07 februar 2012 23:58
Danilo
Istorija nas uci da su imperije nastajale,rasle,dostizale maksimum i onda propadale.To je pravilo koje ce se ponavljati i u buducnosti.
Sa sve brzim tehnoloskim razvojem,imperije brze nastaju,ali i brze nestaju.
Svaka imperija,pa i SAD,je nastajala na brutalnoj sili,pljacki,robovima,sila vlada razumom,novac postaje bozanstvo,a socijalna politika polako nestaje,o cemu govori i Bzezinski.
Sila nema pameti,sila ne razumije slabijeg od sebe,sila ne slusa glas razuma i zato imperija propada.
Ne treba nam Bzezinski reci da je SAD na nizbrdici,ali zabrinjava to da njihovi rukovodioci,umjesto da povuku rucnu,oni prijete da ce sa sobom,u ambis,povuci cijeli svijet.
To je logika kauboja,pokerasa,sve ili nista.A dobice nista.
Bzezinski i SAD se boje samo Rusije,jer da nije nje oni bi odavno vladali svijetom.
Kina i Indija ce biti ekonomske,ali ne i vojno-politicke sile,nisu ratnicke nacije kao Rusija,a nemaju ni ruske resurse,intelektualne,energetske,rudne,poljoprivredne.
Preporuke:
14
0
67
sreda, 08 februar 2012 00:54
Branislav
Interesantan pogled na ameručke staze i bogaze. Da SAD (uskoro) neće biti vodeća snaga u svetu je očigledno. Međutim to ne znači da ćemo posle toga imati izrazitu dominaciju recimo Kine. Verovatnije je da se svet kreće ka uravnoteženijoj "raspodeli moći". Čini mi se svet (osvešćen arogancijom SAD) zasitio od modela super sila - bilo one sa Zapada ili sa Istoka. Ljude interesuju bolja i pravednija raspodela resursa na planeti i opšte smanjenje bede i ogromne nejednakosti između privilegovanih elita i milijadi ljudi koji žive u bedi. Sve "super-sile" duguju deo svoje moći ogromnom rasipanju na besmisleno gomilanje oružja na uštrb pravog ekonomskog razvoja. Čista parazitska i vrlo štetna zamisao.Ideja multipolarnog sveta u kojem će biti više zajedničkih globalnih projekata i aktera i više međunarodne saradnje a manje atomskih bojevih glava - je svakako privlačnija vizija za svet kojki dolazi kada SAD (nadamo se uskoro) napuste svoju ulogu svemoćne i arogantne supersile.
Preporuke:
8
0
68
sreda, 08 februar 2012 01:08
Realan uvid
Bzezinski je - kao i Soros - izuzetno omrznut u Srbiji, s razlogom, ali nas to sprecava da stvorimo pravi uvid u njegovo delovanje i njegove ideje. Zar mislite da bi neko ko je "glup" mogao imati tako vaznu ulogu toliko dugo vremena? I jedan Soros ima ideje koje su ponekad u najmanju ruku "kontraverzne" i za sam Zapad. Dakle, ne radi se o "marionetama", marionete su klintoni, obame i slicni, ovi su pre kreatori, koji bas nisu bas zadovoljni realizacijom svojih ideja. Dakle, Bzezinski je, kao konzervativni Amerikanac poljskog porekla, vrlo daleko od prosecnog, doslovno glupog americkog "izvodjaca" politickih "radova"! Po "rangu" bi ga se najpre moglo uporediti sa papom Vojtilom, takodje Poljakom, koji je sve ucinio da se Poljska otrese komunizma, da bi pred smrt tuzno spoznao da je u Poljskoj "umro" ne samo komunizam, nego i sam - katolicizam! "Neoliberalizam", odnosno krvnicki kapitalizam, protiv svih je verovanja, i sve ih melje. Tako treba shvatiti i nove uvide ostarelog Bzezinskog.
Preporuke:
5
0
69
sreda, 08 februar 2012 05:27
Miki
Bice da su se kasno setili ko su i gde su.
Ovakva iskrenost samo svedoci o padobranu koji im se nije otvorio. Grcevito i sada panicno cimanje pomocnog padobrana vise ne moze da pomogne - zamlja je isuvise blizu...
Preporuke:
4
0
70
sreda, 08 februar 2012 06:52
bishop
niko ga ovde nije razumeo, on godinama zagovara novi svetski poredak...evropa koja se raspada i kina gde 90% ljudi rade za 1 dolar dnevno su buducnost? svi cemo biti robovi...
Preporuke:
5
0
71
sreda, 08 februar 2012 10:30
Dragoslav Bajagić
Slušamo i gledamo čoveka koji se javlja iz Rusije. Čoveka koji se decenijama hrani mržnjom prema Rusiji i živi od mržnje prema njoj i sve čini da bi je uništio. Hvalio se da je uništio Sovjetski Savez a mislio je na Rusiju. A sad je u toji istoj Rusii koja je svakim danom sve jača i jača. Pokušao je da otrgne Ukrajinu i nije uspeo. Sad je gura u Rusiju kao trojanskog konja za operacije koje je sigurno već smislio. Zavlači se Ruskoj srednjoj klasi u nastajanju tamo gde smrdi da bi je obradio, jer batinu svojom mlohavom rukom ne može ni da podigne a još manje upotrebi, pa bi da ona sama obavi posao i ostvari njegove mokre snove. Ahhh, ti pusti snovi.
Preporuke:
3
0
72
sreda, 08 februar 2012 10:43
s.j. @srbinbanjaluka
Zvučite kao propagandni aparat CIe iz domaćih redova.
Kažete da će propast Amerike dovesti neki 'smak sveta', šta li. Pa dobro, ako je tako, neka bude! Radije bih smak sveta, nego da se nastavi ova iz-dana-u-dan sve gora okupacija. Vi nam poručujete 'bolje rob nego grob'. Mi VAMA poručujemo, ne, bolje je grob.
Preporuke:
2
1
73
sreda, 08 februar 2012 14:24
Milan
Gosp. Mislilac,imali ste jako loseg "profesora".
Sto se Dugina tice,ocigledno je da niste kompetentni.
Preporuke:
2
1
74
sreda, 08 februar 2012 15:39
Dragojlo B.
Dakle, planetarna zver, mizantrop i rusofob sada se pred ruskom javnošću presvlači u jagnjeću kožu. Ne, gospodine u poodmaklim godinama - propast vašeg projekta nije i kraj ljudske civilizacije, već samo obuzdavanje jedne geopolitičke nemani.
Iskreno želim da to doživite i svojim očima gledate.
Na zdravlje!
Preporuke:
2
1
75
sreda, 08 februar 2012 20:25
Mislilac
@Milan
Profesor Bžežinski je jedan od najvećih živih geostratega. Čisto ideološki gledano možete biti njegov neistomišljenik ili protivnik ali ćete ako ste iole objektivni priznati da je on čovek koji kada govori govori sa autoritetom.
Po pitanju Dugina ne znam šta tačno želite da kažete. Da li vi možda tvrdite da on ne iskazuje simpatije prema fašistima poput Musolinija, Kodreanua i Hose Antonija? Ako mislite da ne iskazuje pročitajte njegovo delo "Kratka istorija Trećeg Puta" pa ćete se uveriti.
Preporuke:
2
3
76
četvrtak, 09 februar 2012 02:26
Peter RV
@Mislilac
Mozda ste taknuli zivi zivac ovih komentarista. Zbignev Bzezinski nije obozavaoc -Izraela. Ni jedan od njih nije mogao da pruzi nikakvo opravdanje za njihovu bezkonacnu mrznju prema jednom intelektualcu, cija misljenja vrijedi saslusat- iako ne, obavezno prihvatit.
Preporuke:
1
0
77
petak, 10 februar 2012 00:55
Milan
Pa sta hocete? Da neko "iskazuje simpatije" prema Sharonu,Hitleru,Trumanu(koji pobi onoliko nevinih Japanaca)?
Gde je vasa politicka korektnost?
Prema kome se mogu "iskazivati simpatije"?
I kakve veze ima geopolitika sa "simpatijama"???
Koga vi vucete za nos,gosp. Mislilac?
SAMO PRETE I UCENjUJU NUKLEARNIM RATOM. Ili kako mi hoćemo i kažemo ili propast sveta. Ceo svet je naš jer naši interesi su na svakoj tački ove planete Zemlje, ako nije tako onda onda uništenje sledi. Primer uništene Libije je svima poznat, a to u skladu sa ovim pretnjama čeka i ostatak sveta.
Onomad je u Rusiji bio Kisindžer, evo ga njegov najbliži, višedeceniski saradnik da ponovi pretenje i ucene koje je Kisindžer u svojih 88 godina lično i direktno doneo u Moskvu.
Zasto bi bio kraj civilizacije zbog selidbe snage i uticaja na istok ? Ako me secanje ne vara, g. Bzezinski je bio kreator planova za potcinjavanje Rusije, a sada ?
A na pocetku je rekao da je propast Amerike, propast civilizacije. Ako je ovo ta civilizacija kao sto kazu oni sviraci u Ko to tamo peva, nek propadne nije steta.
Količina (sa)znanja u svetu dramatično se multiplicirala i ne postoji način da se to uspori ili zaustavi.Demistufikacija svega, preko politike do načina stvaranja i zarađivanja ogromnog novca, jasna je danas svima(milijardama) koji mogu do interneta. Glavnom strategu stvaranja geopolitičkog sveta koji smo do skoro poznavali, sve je jasno.Upravo to povećanje broja ljudi, a pogotovo količine znanja koju poseduju, stvara novi svet.Svako odupiranje takvim promenama stvara glavobolju onima koji su protiv njih.To bi naravno morala da zna i domaća vlast.
Stvarno se svet okrenuo naglavačke.
Najveći rusofob (posle pape Vojtile) da izjavi ovako nešto.
Zato ne nasedajte na bajke o 'slobodi' i 'transparentnosti'.
Nije se on bez veze aktivirao u meidijima u poslednje vreme. Ovo su ozbiljna upozorenja da će USA povući u provaliju za sobom i veliki deo čovečanstva.
Koliko se može verovati ovom čoveku, vidi se i iz ove očigledne laži.
I deca znaju da su SAD izvršile klasičan genocid nad 25000000 Indijanaca, i da je "proterivanje hiljada" bezočno umanjivanje zločina. Bžežinski je jedan od kreatora savremene američke politike, i sad se pere od odgovornosti za stanje u koje je uvalio svoju državu.
Jer, da li je Bžežinski zaista Amerikanac?
Hmmmm...
Nije se ostvario glavni cilj, uvlčenje Ukrajine u NATO kao podloga za konačan cilj - uništenje Rusije, preuzimanje njenih prirodnih bogastva, eksploatacija, ponižavanje i tlačenje ruskog a potom i svih ostalih naroda koji ne dele iste ehm... zapadne "vrednosti" i ne smatraju da im je predak nerazumni majmunoliki stvor, da je život nastao iz čorbe (one primordijalne), a svet iz eksplozije (big-bang-a) ničega iz koje je tako nastala ova beskrajna čudesna i prelepa vaseljena! (jel zna iko neku eksploziju koja je konstruktivna? - koja nije destruktivna?).
Kad neko svet, život i čoveka, svodi na onu najgrublju fizičku realnost, onda takva jedna paradigma en može ni da vodi nigde drugo nego sebičnosti i destrukciji koja završava u nesnosnoj patnji.
Suptilna ali ne zato i manje smrdljiva laž!
Ne radi se tu o "proterivanju" a pogotovo ne o "hiljadama". Radi se o masakriranju, i to miliona (po nekima 40 miliona) indijanaca, čitav jedan kontinent naroda su bezdušno pobili, radi svoje debele zapadne stražnjice i pohlepe. I još lažu i prikrivaju!!! Šta čovek prema tome može da oseća nego najdublji prezir!? Ako to ne oseća prema nečem takvom - onda nije ni čovek.
U Rusiji se malo ljudi, do niko, vidi kao 'deo Zapada'. Glupost da se tako vide možete prosipati samo na Zapadu.
Slažem se sa vama, upravo kroz sve ove redove koje je dao u intervjuu on je želio da naglasi baš to.
Niko nikad više ne može biti superdržava kao Amerika, a Amerika će gurnuti cijeli svijet u provaliju, to ovima koji kliču propast te države nikako ne ide u glavu, da želeći propast njoj zapravo rade sami sebi o glavi.
Amerika je spremna i na to, i to joj je "adut", ne rugajte nam se jer kad nas boli zub,svijet ima da boli glava - i realno to jeste tako. Hoću reći, to je opet situacija gdje Ameri i zapad pobjedjuje, ne rugajte nam se jer sa nama idete i vi ( ostatak svijeta ). Upravo, apsurdnost današnjeg života na planeti, u vremenu nuklearnog oružja, jeste u tome da morate onima koji vas tlače željeti dobro, da bi uopšte postojao svijet, jer ako ne želite tako, onda dobro došli u pakao - znaju to i Rusija i Kina, i nemoćni su pred time, njihova pobjeda nad zapadom podrazumjeva da nema ni zapada ni njih poslije toga, A ovako, dok se živi, zapad je Tata a oni nula.
Odakle to dolazi, je manje jasno.
Bio je protiv SSSR-a u Avganistanu i , kao Poljak, zbog Katinske Sume (radi se ovdje oko neke malenkosti od deset hiljada strijeljane poljske elite zajedno sa njihovim cjelokupnim oficirskim kadrom). Sto ima toliko zlo i cudno u ovome? Zasto ovoliki animozitet prema njemu?
Ne mozemo ga ni slusat bez histerije?
Zašto Srbi imaju takav odnos prema Bžežinskom.
Ovaj čovek je naneo mnogo zla slovenskim narodima. Da kojim slučajem sada ima priliku da nanese još koje zlo ne bi je propustio. Jednostavno neke stvari u ljudskoj prirodi su nepromenljive.
Dovoljno je dugo na sceni da smo po sistemu iskustva shvatili da mu ne treba verovati čak i kada su njegovi tonovi pomirljivi.
Inače radi se o veoma inteligentnom čoveku. Svako bi ga poželeo za savetnika i saveznika. On je odabrao stranu za koju će raditi i tu se priča o nekom poverenju prema njemu zavšava.
Možda je zaboravio , ipak je to čovjek u dubokoj starosti .
U pogresnom smeru razmisljate,gledajte tamo gde se radja zivot i snaga a ne tamo gde je na zamoru.
Shvatite da je USA samo jedan izraz samozivosti,bez kulture bez porekla bez icega,nista nije vecno.
Pretpostavljam da reč "Hazar" za vas znači Jevrejin. Bžežinski nema nikakve veze sa Jevrejima, on je Poljak. Ne samo što nije Jevrejin već nije čak ni proizraelski opredeljen. Ako ne verujte meni koji sam njegov student valjda ćete verovati njemu lično:
http://www.youtube.com/watch?v=VEBX39VxgS0
@Socrat
Besmisleno je tvrditi za nekoga ko je Poljak da je antislovenski opredeljen. Čak naprotiv Bžežinski je veliki prijatelj ne samo Poljske već i Češke, Slovačke i Ukrajine.
Dragi mislioče
Uopšte nije besmisleno misliti da je Bžežinski antislovenski nastrojen. To je fakat koji proističe iz njegovih dela ili tačnije brojnih nedela koja je sproveo protiv slovenskog korpusa.
Što se tiče njegovog prijateljstva prema katoličkom slovenskom podkorpusu ono je izraženo u onoj meri koliko je to potrebno da se ta politika reaizuje kao antiruska i antisrpska.
Bžežinski je star i iza njega je dobro dokumentovana antislovenska aktivnost koju ne treba posebno dokazivati. On je pročitana knjiga i zbog toga se najviše čudim što ga uopšte puštaju u javnost.
Inače njegov antislovenski karakter je izgrađen u njegovom ranom detinjstvu, kao kod Olbrajtove, i temelji se na dubokoj traumi prouzrokovanoj veličinom i hrabrošću Rusa i Srba. Bžežinski je kao Očbrajtova dete diplomate.
Pogledajte film Shoah Kloda Lancmana, mozda ce Vam Poljaci biti malo jasniji.
Hazar ne znaci Jevrejin. Hazari su tursko-mongolsko pleme koje je ,davno primivsi mojsijevu veru,nakon razbijanja njihovog carstva(Hazarije)rasejano po citavoj istocnoj Evropi,Nemackoj(Askenazu),Poljskoj,Litvi...
Nisu oni Jevreji,pravim Jevrejima se mogu smatrati jedino Sefardi(Marani)koji su vezani sa Sredozemlje,Spaniju i Grcku.
Vas profa je Kisindzerov pajtas,inace Kisindzer je na celu Bnaj Brit,ekskluzivno judeomasonske loze.
Profa inace radi za Rokfelera,glavni je savetnik Baraka Huseina Obame.
Jako mocan lik za jednog "profesora"!
- Mi učimo decu vrlo patriotskoj istoriji, u kojoj nema složene prošlosti kao što je proterivanje hiljada Indijanaca sa svoje zemlje. A znanja iz geografije su još gora. Oko 52 odsto maturanata na koledžima u Americi ne može na karti da pokaže gde je Njujork, a 70 odsto onih koji su hteli da studiraju u razdobolju 2003-2010. ne može da na karti pronađe Irak, zemlju s kojom su ratovali - navodi Bžežinski.
Stupidnost uzdignuta na tron, trijumf maksime: "Što manje znam - to bolje". Bez znanja, dubokog poznavanja sebe i sveta ne možete upravljati svojom državom a kamoli čitavom palnetom. Novac možda ima svoju logiku i razum ali na vrlo niskom nivou i to je put koji vodi u propast.
Filmovi raznih Lancmana i Levija,Benignija,Zolijeve..su JEDNO,a stvarnost je nesto sasvim DRUGO.
ZB kaze: Ukrajina i Rusija treba da se drze zajedno, onio su dio Evropske kulture. ZB misli: revolucija u Rusiji ima vise sanse ako se iskoristi infrastruktura razvijena vec u Ukrajini i njihov "Europa nema alternativu" potencijal.
ZB kaze: Rusija je dio europske kulture. ZB misli: sta ce vam te ideje o evroazijskoj uniji, Brisel i Washington su vasi centri, ne Moskva.
ZB kaze: svijet je na pragu nestanka civilizacije. ZB misli: ako nam ne date parce moci, dovoljno smo ludi da svijet posaljemo do djavola, poslije nas potop.
Eto meni se cini da ovde nema ni trunke pomirljivosti, vec naprotiv, poziv na revoluciju a u suprotnom veliki rat.
I još jednom:
Ovim je sve rečeno o njihovoj demokratiji!
Zbignjeve prvi put moram da se slozim s tobom!
Sto se tice kraja civilizacije na nesrecu svih nas mozda je u pravu, kad imas takvu moc pa je izgubis svasta je mogure u trenutku propadanja, samo da se desi polako da imaju vremena da shvate. Nadan se da je Kina dovoljno mudra da im ne izmakne stolicu najedanput.
Ne donosite nikakve cinjenice o zlodjelima Bzezinskog, ali dosta neopravdane mrznje.
Ne vidim nicega zlobnog ni anti-slovenskog u njegovoj ulozi u Avganistanu protiv Sovjeta,
ako ne smatrate da je Sovjetski Savez bio- Rusija.
(U cemu se Aleksandr Solzenjicin se ne bi nikako slozio.)
Pronalazit sad zle misli, koje su u glavi Bzezinskoga, izgleda kao tipicni linc i to vrlo malo inteligentan.
Vi izgleda smatrate da su Sefardi pravi Jevreji a Aškenezi potomci judaizovanih Hazara. Ne slažem se sa vama i Dejanom Lučićem ali to nije bitno. Ono što hoću da kažem je da profesor Bžežinski nije Aškenaz već Poljak i katolik. Isto kao što ni Rokfeleri nisu Jevreji već Amerikanci nemačkog porekla i baptisti po veroispovesti. Od ljudi koje ste pomenuli jedino je Kisindžer Jevrejin.
@Socrat
Ja sam polu Srbin polu Ukrajinac, i očeva i majčina strana su mi i Sloveni i pravoslavci. Profesor je to znao i ipak sam mu bio jedan od najdražih studenata. Biti protiv ruskog imperijalizma ne znači biti antislovenski opredeljen jer ne postoji znak jednakosti izmađu Rusije i slovenstva.
@Sceptical Bystander
Znam da je među Poljacima bilo antisemitizma. Ali bilo ga je i među Rusima i Rusi su uz Rumune jedini pravoslavni narod koji je imao tih tendencija. Isto tako u Rusiji je i danas vrlo uticajan Aleksandar Dugin koji govori pohvalno o fašistima poput Musolinija i Kodreanua.
Zbilja dr. Mengele društvenih nauka.
Dokaze o srbofobiji i rusofobiji Bzezinskog potrazite u literaturi. Ima toga "na kilo". Ja nemam vremena da objasnjjavam nasiroko poznate stvari.
Kad smo kod literature, postoji podatak da je Zbignjev licno autor strategije razaranja jugoslavije koja se bazirala na zaduzivanju.
Sa sve brzim tehnoloskim razvojem,imperije brze nastaju,ali i brze nestaju.
Svaka imperija,pa i SAD,je nastajala na brutalnoj sili,pljacki,robovima,sila vlada razumom,novac postaje bozanstvo,a socijalna politika polako nestaje,o cemu govori i Bzezinski.
Sila nema pameti,sila ne razumije slabijeg od sebe,sila ne slusa glas razuma i zato imperija propada.
Ne treba nam Bzezinski reci da je SAD na nizbrdici,ali zabrinjava to da njihovi rukovodioci,umjesto da povuku rucnu,oni prijete da ce sa sobom,u ambis,povuci cijeli svijet.
To je logika kauboja,pokerasa,sve ili nista.A dobice nista.
Bzezinski i SAD se boje samo Rusije,jer da nije nje oni bi odavno vladali svijetom.
Kina i Indija ce biti ekonomske,ali ne i vojno-politicke sile,nisu ratnicke nacije kao Rusija,a nemaju ni ruske resurse,intelektualne,energetske,rudne,poljoprivredne.
Ovakva iskrenost samo svedoci o padobranu koji im se nije otvorio. Grcevito i sada panicno cimanje pomocnog padobrana vise ne moze da pomogne - zamlja je isuvise blizu...
Kažete da će propast Amerike dovesti neki 'smak sveta', šta li. Pa dobro, ako je tako, neka bude! Radije bih smak sveta, nego da se nastavi ova iz-dana-u-dan sve gora okupacija. Vi nam poručujete 'bolje rob nego grob'. Mi VAMA poručujemo, ne, bolje je grob.
Sto se Dugina tice,ocigledno je da niste kompetentni.
Iskreno želim da to doživite i svojim očima gledate.
Na zdravlje!
Profesor Bžežinski je jedan od najvećih živih geostratega. Čisto ideološki gledano možete biti njegov neistomišljenik ili protivnik ali ćete ako ste iole objektivni priznati da je on čovek koji kada govori govori sa autoritetom.
Po pitanju Dugina ne znam šta tačno želite da kažete. Da li vi možda tvrdite da on ne iskazuje simpatije prema fašistima poput Musolinija, Kodreanua i Hose Antonija? Ako mislite da ne iskazuje pročitajte njegovo delo "Kratka istorija Trećeg Puta" pa ćete se uveriti.
Mozda ste taknuli zivi zivac ovih komentarista. Zbignev Bzezinski nije obozavaoc -Izraela. Ni jedan od njih nije mogao da pruzi nikakvo opravdanje za njihovu bezkonacnu mrznju prema jednom intelektualcu, cija misljenja vrijedi saslusat- iako ne, obavezno prihvatit.
Gde je vasa politicka korektnost?
Prema kome se mogu "iskazivati simpatije"?
I kakve veze ima geopolitika sa "simpatijama"???
Koga vi vucete za nos,gosp. Mislilac?