Јесмо ли ти рекли да се не петљаш по Хелмском полустрву. На њему су пропала сва светска царства, па ће пасти и твоје. За вама, светским империјалистима , се поведу стари балкански квислинзи, чији потомци само чекају када ће се појавити нови окупатор па да му се придруже. То је све већ виђено стотине пута. Нема ништа од ваших и њихових снова.
Препоруке:
110
3
3
уторак, 07 фебруар 2012 11:08
jj
Vladace KINA narednih 100 godina,cekaju svoj trenutak da zapad dovoljno propadne da kad pokazu svoju snagu nema nikog ko bi mogao da im se suprostavi.
Препоруке:
68
7
4
уторак, 07 фебруар 2012 11:10
siniša
Što je ovaj Zbignjev observativan. Ništa mu ne može promaći. Kako li je samo primetio da Zapad ne dominira svetom, kao što je u jenom momentu izgledalo.
Препоруке:
85
3
5
уторак, 07 фебруар 2012 11:14
Истина је Бог
Потребан је разуман компромис. Ако га не достигнемо, нисмо далеко од краја цивилизације.
САМО ПРЕТЕ И УЦЕЊУЈУ НУКЛЕАРНИМ РАТОМ. Или како ми хоћемо и кажемо или пропаст света. Цео свет је наш јер наши интереси су на свакој тачки ове планете Земље, ако није тако онда онда уништење следи. Пример уништене Либије је свима познат, а то у складу са овим претњама чека и остатак света.
Ономад је у Русији био Кисинџер, ево га његов најближи, вишедецениски сарадник да понови претење и уцене које је Кисинџер у својих 88 година лично и директно донео у Москву.
Препоруке:
82
2
6
уторак, 07 фебруар 2012 11:49
!!!!!!!!!!!!!!!!
Bzezinski daje ovakve izjave???Bzezinski je decenijama u SAD i svetu, bio poznat kao najveci zagovornik svih ratova koje je amerika (malim slovima za njih je dovoljno) vodila od 1947/8 do danas!Bzezinskog su zvali Pas rata, on je kao i Kisindzer, najveci mrzitelj Rusije bio, a sada kada vidi da im dolazi tesko vreme,PODLO preokrece GUNJ,pa se nada da oni koji o njemu nista neznaju,mogu da ga vide kao demokratu i humanistu.On je SVE samo NE humanista!Poljak koji je u americi dosao do moci, svojom agresivnom mrznjom prema Rusiji/komunizmu,a amerikancima glupi kako ih i sam opisuje time bio po volji.Prvi iseljenici iz Evrope,belci koji su Kalvinisticko-protestantsku religiju preinacili u ideologiju,cinili su GENOCID nad domorodackim narodom amerike,o kojem NIKADA nije govoreno a kamoli da su se pokajali i izvinuli.Zato oni i danas smatraju, drzeci se te kalvinisticke ideologije,da su Bogom po-zvani da svet oblikuju po svom modelu, grozota!
Препоруке:
108
3
7
уторак, 07 фебруар 2012 11:58
xxx
"...снага и утицај се бесповратно селе са Запада на Исток. Потребан је разуман компромис. Ако га не достигнемо, нисмо далеко од краја цивилизацијe."
Zasto bi bio kraj civilizacije zbog selidbe snage i uticaja na istok ? Ako me secanje ne vara, g. Bzezinski je bio kreator planova za potcinjavanje Rusije, a sada ?
Препоруке:
86
2
8
уторак, 07 фебруар 2012 12:09
Milan
- Ми учимо децу врло патриотској историји, у којој нема сложене прошлости као што је протеривање хиљада Индијанаца са своје земље. А знања из географије су још гора. Око 52 одсто матураната на колеџима у Америци не може на карти да покаже где је Њујорк, а 70 одсто оних који су хтели да студирају у раздобољу 2003-2010. не може да на карти пронађе Ирак, земљу с којом су ратовали - наводи Бжежински.
A na pocetku je rekao da je propast Amerike, propast civilizacije. Ako je ovo ta civilizacija kao sto kazu oni sviraci u Ko to tamo peva, nek propadne nije steta.
Препоруке:
67
2
9
уторак, 07 фебруар 2012 12:14
ДеНиро
И ја мислим да ће владати Кина. Господин Бжежински није у праву. И он је кратковид. На крају крајева његови савети и "стратегије" су довеле до пада моћи Америке.
Препоруке:
54
3
10
уторак, 07 фебруар 2012 12:20
с.ј. Политичка самосвест? Грешите. Ради се о економском успону других.
Колико ја видим, извор промена лежи у економском напретку Кине и других земаља, а не некој 'политичкој самосвести'. Ако ишта, данас обмањеност више изражена, а не мање.
Препоруке:
43
2
11
уторак, 07 фебруар 2012 12:56
Милан Пурић
Бжежински : "У свету се појавио феномен глобалног политичког буђења. Никад до сада се није толико отворено показивала политичка самосвест"
Количина (са)знања у свету драматично се мултиплицирала и не постоји начин да се то успори или заустави.Демистуфикација свега, преко политике до начина стварања и зарађивања огромног новца, јасна је данас свима(милијардама) који могу до интернета. Главном стратегу стварања геополитичког света који смо до скоро познавали, све је јасно.Управо то повећање броја људи, а поготово количине знања коју поседују, ствара нови свет.Свако одупирање таквим променама ствара главобољу онима који су против њих.То би наравно морала да зна и домаћа власт.
Препоруке:
55
2
12
уторак, 07 фебруар 2012 13:09
TsarPlaninac
Pa bolesni i izopaceni Zapad i NETREBA i NESME da dominira svetom!
Препоруке:
59
2
13
уторак, 07 фебруар 2012 13:14
jezivi
Било би добро да Украјина остане блиска са Русијом - истиче Бжежински.
Stvarno se svet okrenuo naglavačke.
Najveći rusofob (posle pape Vojtile) da izjavi ovako nešto.
Препоруке:
73
2
14
уторак, 07 фебруар 2012 13:17
с.ј. Постоји знање, и 'знање'. Као и информација, и дезинформација.
Не мислите да је моћ обмањивања имало умањена тиме што је количина доступне информације (обе врсте) већа. Исто као што је истина доступнија, и продорност лажи је појачана. Сад Империја није ограничена на пропаганду у виду филмова и летака (које бацају 'са неба', заједно са бомбама). Довољно је да пажљиво креирају жељене услове, и редови лако-обмањивих само-уверених 'твитераша' и 'фејсбуковаца' вам могу послужити као својеврсна зомби-армија. Било који помен 'Тибета', 'људских права', и осталих западњачких занимација, и ето њих.
Зато не наседајте на бајке о 'слободи' и 'транспарентности'.
Препоруке:
53
2
15
уторак, 07 фебруар 2012 13:21
Ако Бог да
Када госп.Бжежински кука онда је то знак да остали треба да почну да се радују!
Препоруке:
50
3
16
уторак, 07 фебруар 2012 13:23
А.Ђ.
Бжежињски је један од најактивнијих заговорника неолиберализма и Америке као хегемонске силе "pax Americana" и ако он истакне овакве суморне оцене система за који се цео живот борио онда је то више од теоријског скретања то је дубоко лично разочарање. Зато је ова изјава веома битан показатељ поражавајућег стања на Западу, али и продубљене подле између ЕУ и САД, јер сада у ствари постоје четири блока од некадашња два : Руски, најмоћније земље ЕУ, ободне немоћне земље ЕУ и САД, наравно у другим деловима света се јављају велике силе, ја сам само навео ове директно настале на главним подручјима хладноратовске поделе. Руше се зидине града Јерихона, а они који су се у њему осећали сигурним сада очајавају.
Препоруке:
52
2
17
уторак, 07 фебруар 2012 13:56
Socrat
Mišljenje ovog antihumaniste treba uzeti ozbiljno.
Nije se on bez veze aktivirao u meidijima u poslednje vreme. Ovo su ozbiljna upozorenja da će USA povući u provaliju za sobom i veliki deo čovečanstva.
Препоруке:
62
2
18
уторак, 07 фебруар 2012 14:03
фристајло
- Ми учимо децу врло патриотској историји, у којој нема сложене прошлости као што је протеривање хиљада Индијанаца са своје земље Колико се може веровати овом човеку, види се и из ове очигледне лажи.
И деца знају да су САД извршиле класичан геноцид над 25000000 Индијанаца, и да је "протеривање хиљада" безочно умањивање злочина. Бжежински је један од креатора савремене америчке политике, и сад се пере од одговорности за стање у које је увалио своју државу.
Јер, да ли је Бжежински заиста Американац?
Хмммм...
Препоруке:
52
5
19
уторак, 07 фебруар 2012 14:15
гаврило
- Ми учимо децу врло патриотској историји, у којој нема сложене прошлости као што је протеривање хиљада Индијанаца са своје земље..."протеривање хиљаде Индијанаца", па и не чуди да су вам ђеца таква када г-дине Бжежински незнате не да су протериване "хиљаде" него сте поништили МИЛИОНЕ припадника индијанске расе, заправо Америка је на њима направила ПРАВИ ГЕНОЦИД а не оно што ви називате у СРЕБРНИЦИ, у пуном смислу те речи!
Препоруке:
54
2
20
уторак, 07 фебруар 2012 14:21
Ana
Gospodin Bzezinski izgleda trazi oprost od sveta za sva zlodela koja je ucinio. Svet moze da zaboravi ali samo Bog oprasta.
Препоруке:
40
4
21
уторак, 07 фебруар 2012 14:28
Dragan
Dolijao je i ovaj predstavnik podzemnih među prizemnima... Treba razumeti čoveka, on je sada u godinama pa mu priliči da kuka ko baba narikača....
Nije se ostvario glavni cilj, uvlčenje Ukrajine u NATO kao podloga za konačan cilj - uništenje Rusije, preuzimanje njenih prirodnih bogastva, eksploatacija, ponižavanje i tlačenje ruskog a potom i svih ostalih naroda koji ne dele iste ehm... zapadne "vrednosti" i ne smatraju da im je predak nerazumni majmunoliki stvor, da je život nastao iz čorbe (one primordijalne), a svet iz eksplozije (big-bang-a) ničega iz koje je tako nastala ova beskrajna čudesna i prelepa vaseljena! (jel zna iko neku eksploziju koja je konstruktivna? - koja nije destruktivna?).
Kad neko svet, život i čoveka, svodi na onu najgrublju fizičku realnost, onda takva jedna paradigma en može ni da vodi nigde drugo nego sebičnosti i destrukciji koja završava u nesnosnoj patnji.
Препоруке:
38
3
22
уторак, 07 фебруар 2012 14:40
Dragan
Ми учимо децу врло патриотској историји, у којој нема сложене прошлости као што је протеривање хиљада Индијанаца са своје земље.
Suptilna ali ne zato i manje smrdljiva laž!
Ne radi se tu o "proterivanju" a pogotovo ne o "hiljadama". Radi se o masakriranju, i to miliona (po nekima 40 miliona) indijanaca, čitav jedan kontinent naroda su bezdušno pobili, radi svoje debele zapadne stražnjice i pohlepe. I još lažu i prikrivaju!!! Šta čovek prema tome može da oseća nego najdublji prezir!? Ako to ne oseća prema nečem takvom - onda nije ni čovek.
Препоруке:
49
2
23
уторак, 07 фебруар 2012 14:53
Žiko
UPravo pod dominacijom Amerike nakon raspada Istočnog bloka došlo je do haosa u svijetu. Ta ista Amerika je kao jedina sila radila samo u svom interesu a to je prodaj što više oružja i zaradi na tudjoj smrti. Nije teško primjetiti prljave Američke prste u svakom ratu na planeti, pa i onom plemenskom u nekom dijelu džungle u Africi. Svo zlo vezano za ratove, za zagadjenje životne sredine, čudnog osjećaja za umjetnošću, narkomanije vodi iz Amerike. Zagadila je cijeli svijet time. Kako smo, dok nas nije puklo po glavi devedesetih, bili jako neobavješteni možda se neko od nas i pitao kako to da Ameriku toliko ne vole u nekim dijelovima svijeta. ONda smo vidjeli svoga Boga, kao i cijela Azija, Kuba, Južna Amerika, dijelovi Afričkog kontinenta. Oni su prezaduženi. Ne mogu objasniti svojim siromašnima, kojih je veoma mnogo, zašto su siromašni. Prijeti im ekonomski kolaps, bezizlaz a to će riješiti samo velikim ratom i tako će i biti a sa tim će mnoge odvući u smrt.
Препоруке:
32
1
24
уторак, 07 фебруар 2012 15:24
с.ј Ама ко себе види као 'део запада'? Мислим, да сте сувише паметни да бисте мислили да вам неко мође поверовати.
Русија (европска) је део Европе. То је ГРОГРАФСКА ЧИЊЕНИЦА, која нема никакве везе са 'Западом'. Ми себе не видимо као мање део Европе, нити ЕУ као 'више европски'. Свакоме је центар ту где јесте, па је тако и за нас ваш центар, западна Европа, на рубу, и крај, Европе.
У Русији се мало људи, до нико, види као 'део Запада'. Глупост да се тако виде можете просипати само на Западу.
Препоруке:
28
2
25
уторак, 07 фебруар 2012 15:28
с.ј. Не наседајте да његову глуму доброћудног дедице
Ово је лисица до сржи! Како само он створи утисак да је фин и умерен. Али касд човек сазна за пта је све он одговоран, схвати да је Бжежински, кад код је у јавности, као глумац на позорници. Све је део представе. Вук-лисица у јагњећем крзну.
Препоруке:
46
2
26
уторак, 07 фебруар 2012 15:34
Игор
Овде су многи обузети пропашћу Запада, што је свакако срећна околност, али само ако кулминира пропашћу капитализма. У супротном ако би само друге силе преузеле вођство у уништавању света онда ћемо се веома веома кратко радовати. С обзиром да је "цивилизација" мотор смрти за живи свет на Земљи, укључујући човека, и да нам са таквом цивилизацијом није остало много времена, "пропаст цивилизације" о којој говори Бжежински уопште није тако лоша ствар. У прилог томе, препоручујем свима да погледају филм End:Civ доступан бесплатно на ЈуТјубу.
Препоруке:
23
6
27
уторак, 07 фебруар 2012 15:36
Ž.V.
Kad ne bih znao ko je Bzezinski oduševio bih se ovakvom spoznajom i samosvesću jednog čoveka, ali ako znamo da je on bio tvorac strategije u kojoj nije bilo ničijeg interesa osim interesa SAD onda moramo biti obazrivi.Spozno je novu situaciju u svetu i to nije sporno (To sad vide i oni mnogo manje učeni od njega, pa i oni kojima sam objašnjavao da SAD ne mogu imti nacionalni interes na Kosovu veći nego što ga ima Srbija.), ali da li mu treba i verovati?Sumnjam u njegovu savest i zato svaku njegovu reč primam sa rezervom.To su majstori koji svoje i interese (interesemoćnika zapada) mogu da zaodenu u najfinije oblande.Valjdasvi pamtimo čemu su dali naziv ,,MILOSRDNI ANĐEO"?Naravno ne treba se radovti ničijem zalasku (da ne kažem propasti), a ni biti mnogo euforičan ni sam kad napreduješ, kamo li da se raduješ kako će neko nekoga pobediti.Po meni,treba gledati da mi ne budemo gubitnici u pobedama velikih.
Препоруке:
29
3
28
уторак, 07 фебруар 2012 15:37
srbinbanjaluka
@ Socrat
Slažem se sa vama, upravo kroz sve ove redove koje je dao u intervjuu on je želio da naglasi baš to.
Niko nikad više ne može biti superdržava kao Amerika, a Amerika će gurnuti cijeli svijet u provaliju, to ovima koji kliču propast te države nikako ne ide u glavu, da želeći propast njoj zapravo rade sami sebi o glavi.
Amerika je spremna i na to, i to joj je "adut", ne rugajte nam se jer kad nas boli zub,svijet ima da boli glava - i realno to jeste tako. Hoću reći, to je opet situacija gdje Ameri i zapad pobjedjuje, ne rugajte nam se jer sa nama idete i vi ( ostatak svijeta ). Upravo, apsurdnost današnjeg života na planeti, u vremenu nuklearnog oružja, jeste u tome da morate onima koji vas tlače željeti dobro, da bi uopšte postojao svijet, jer ako ne želite tako, onda dobro došli u pakao - znaju to i Rusija i Kina, i nemoćni su pred time, njihova pobjeda nad zapadom podrazumjeva da nema ni zapada ni njih poslije toga, A ovako, dok se živi, zapad je Tata a oni nula.
Препоруке:
24
20
29
уторак, 07 фебруар 2012 16:01
ПА
Шта ли сад смера овај креатор новог светског поретка? Да се не спрема Богу на истину, за сваки случај? Он је био умислио да је бог на земљи, кад оно, видиш, планови му се не остварују, дакле није.Пре је онај други!
Препоруке:
27
1
30
уторак, 07 фебруар 2012 16:04
nebitan
a zar nije bolje saradnja umesto "vodjstva" ?! Sta su SAD postigle tim nastojanjem za "leadership" - 'bez alternative' ?! I slusajuci lazne proroke ?
Препоруке:
23
2
31
уторак, 07 фебруар 2012 16:48
Peter RV
I kad Bzezinski kaze nesto pozitivno, medju Srbima dobija 'drvlje i kamenje'.
Odakle to dolazi, je manje jasno.
Bio je protiv SSSR-a u Avganistanu i , kao Poljak, zbog Katinske Sume (radi se ovdje oko neke malenkosti od deset hiljada strijeljane poljske elite zajedno sa njihovim cjelokupnim oficirskim kadrom). Sto ima toliko zlo i cudno u ovome? Zasto ovoliki animozitet prema njemu?
Ne mozemo ga ni slusat bez histerije?
Препоруке:
5
51
32
уторак, 07 фебруар 2012 16:56
Slavisa
Tipican primer izreke "Ne slusaj ga sta prica nego ga gledaj sta radi"
Препоруке:
34
1
33
уторак, 07 фебруар 2012 17:06
Mislilac
Bžežinski je uvek bio realpolitičar a tako je i danas kada saopštava ove sumorne vesti. Žalosno je koliko je Buš II naneo štete Americi i indirektno i čovečanstvu kome je potrebno američko vođstvo. Velika kočnica Amerike je to što američki predsednik mora da bude rođen u Americi. Koliko bi samo svet bio lepši da smo umesto Klintona imali Bžežinskog a umesto Buša II Kisindžera. Ovako imamo eksplozivni Bliski Istok, dominaciju Irana u Persijskom zalivu, Kinu koja postavlja istočnoazijsku zajednicu i nezainteresovanu Evropu.
Препоруке:
4
42
34
уторак, 07 фебруар 2012 17:26
Milan
Najvece zlo koje postoji - osovina Vatikan - Vasington(Tel Aviv).Najgori zlikovci planete - "poljski" Hazari i frankisti Karol Katz Vojtila,Bzezinski,Kosinski i Polanski.
Препоруке:
39
1
35
уторак, 07 фебруар 2012 17:32
На истоку сунце излази
"...снага и утицај се бесповратно селе са Запада на Исток." Снага и утицај цивилизације враћају се на своје огњиште, тамо гдје им је и прапостојбина.
Препоруке:
33
1
36
уторак, 07 фебруар 2012 17:47
Socrat
Peter RV
Zašto Srbi imaju takav odnos prema Bžežinskom.
Ovaj čovek je naneo mnogo zla slovenskim narodima. Da kojim slučajem sada ima priliku da nanese još koje zlo ne bi je propustio. Jednostavno neke stvari u ljudskoj prirodi su nepromenljive.
Dovoljno je dugo na sceni da smo po sistemu iskustva shvatili da mu ne treba verovati čak i kada su njegovi tonovi pomirljivi.
Inače radi se o veoma inteligentnom čoveku. Svako bi ga poželeo za savetnika i saveznika. On je odabrao stranu za koju će raditi i tu se priča o nekom poverenju prema njemu zavšava.
Препоруке:
36
2
37
уторак, 07 фебруар 2012 17:49
МилошРС
Прије годину двије , причао је сасвим другу причу.
Можда је заборавио , ипак је то човјек у дубокој старости .
Препоруке:
19
3
38
уторак, 07 фебруар 2012 18:01
jj
уторак, 07 фебруар 2012 16:06 Mislilac
U pogresnom smeru razmisljate,gledajte tamo gde se radja zivot i snaga a ne tamo gde je na zamoru.
Shvatite da je USA samo jedan izraz samozivosti,bez kulture bez porekla bez icega,nista nije vecno.
Препоруке:
24
1
39
уторак, 07 фебруар 2012 18:16
Луди Вако , последња реч -непријамо
Анализа углавном тачна.Кретања из првога плана ту негде иду.Тачна?Изгледа тачна.Но добро.Нешто друго је сувислије, свеједно што нигде још није у првом међународном плану.Сукоб светски се полако надвија над светом.Рат као облик нико више не сматра апсурдним.А пазите .Ако свако може оног другог да уништи десет или један нешто мање а други нешто више пута, а довољно је само једном и за то даје огромне паре а народ свуд редом гладује, зар нисмо стигли дотле да је светски сукоб немогућ, јер ће нас све уништити.Да ли нам је разум дат да ту стигнемо.Или јесте.Онај што сипа неутроне са сунца и прави овај европски кијамет из васионе а не са земље, кажу стручњаци,можда нам шаље последњу опомену.Ако наставите уништићу вас вашим разумом.Поубијаћете се логиком апсурда којим не умете да владате.Разум вам је дат као дрво добра и зла некад, ако промашим као творац , морам вас уништити, помоћу свести којом сам хтео да вас вратим на прави пут.Трећег нема.С вама сам промашио.У неком смо телу коме не
Препоруке:
8
7
40
уторак, 07 фебруар 2012 18:25
МР
Тај човеек је до недавно био заклети непријатељ Руса. Страховито је критиковао Русе кад су били у Авганистану. А ево Американци су тамо већ десет година, али нечујем ни речи критике од тог човека. Један од његових важнијих предлога био је и разбијање Југославије. Али шта човек може да очекује од католичког Пољака. Сад се залаже за добро Руса. Ха, ха!
Препоруке:
32
1
41
уторак, 07 фебруар 2012 18:31
Aleksandar
Ovaj vampir jos je ne samo ziv, vec i dalje manipulise i laze. Njegova genocidna anti-ruska mrznja moze da ga navede da kaze za Rusiju nesto sto zvuci pozitivno samo ako se radi o necemu krajnje perfidnom. Cuvaj se ovog kad darove nosi. Ali i vreme je da vise matorac nestane sa scene.
Препоруке:
34
1
42
уторак, 07 фебруар 2012 19:02
Mislilac
@Milan
Pretpostavljam da reč "Hazar" za vas znači Jevrejin. Bžežinski nema nikakve veze sa Jevrejima, on je Poljak. Ne samo što nije Jevrejin već nije čak ni proizraelski opredeljen. Ako ne verujte meni koji sam njegov student valjda ćete verovati njemu lično:
http://www.youtube.com/watch?v=VEBX39VxgS0
@Socrat
Besmisleno je tvrditi za nekoga ko je Poljak da je antislovenski opredeljen. Čak naprotiv Bžežinski je veliki prijatelj ne samo Poljske već i Češke, Slovačke i Ukrajine.
Препоруке:
4
29
43
уторак, 07 фебруар 2012 19:26
Socrat
Besmisleno je tvrditi za nekoga ko je Poljak da je antislovenski opredeljen. Čak naprotiv Bžežinski je veliki prijatelj ne samo Poljske već i Češke, Slovačke i Ukrajine.
Dragi mislioče
Uopšte nije besmisleno misliti da je Bžežinski antislovenski nastrojen. To je fakat koji proističe iz njegovih dela ili tačnije brojnih nedela koja je sproveo protiv slovenskog korpusa.
Što se tiče njegovog prijateljstva prema katoličkom slovenskom podkorpusu ono je izraženo u onoj meri koliko je to potrebno da se ta politika reaizuje kao antiruska i antisrpska.
Bžežinski je star i iza njega je dobro dokumentovana antislovenska aktivnost koju ne treba posebno dokazivati. On je pročitana knjiga i zbog toga se najviše čudim što ga uopšte puštaju u javnost.
Inače njegov antislovenski karakter je izgrađen u njegovom ranom detinjstvu, kao kod Olbrajtove, i temelji se na dubokoj traumi prouzrokovanoj veličinom i hrabrošću Rusa i Srba. Bžežinski je kao Očbrajtova dete diplomate.
Препоруке:
24
0
44
уторак, 07 фебруар 2012 19:33
Sceptical Bystander @ mislilac
To sto je neko (ponosni) Poljak i nije bas za ponos. Poljaci su zrtve, ali, kao zatucani katolici i veoma dobri dzelati - uostalom, nije poznato da se igde u Evropi pod nemackom okupacijom desavalo ono sto se desavalo u Varsavi - da gradjani masovno dobrovoljno hvataju odbegle Jevreje iz Geta i predaju ih Nemcima. A znate li zasto? Zato sto su "Jevreji ubili Isusa".
Pogledajte film Shoah Kloda Lancmana, mozda ce Vam Poljaci biti malo jasniji.
Препоруке:
23
2
45
уторак, 07 фебруар 2012 19:43
dragon13
Mr Zbig je dosao da promovise svoju knjigu i tome svetlu treba sagledati njegove izjave.
Препоруке:
10
0
46
уторак, 07 фебруар 2012 19:46
Milan
Gosp. Misloce,zasto se uzrujavate?
Hazar ne znaci Jevrejin. Hazari su tursko-mongolsko pleme koje je ,davno primivsi mojsijevu veru,nakon razbijanja njihovog carstva(Hazarije)rasejano po citavoj istocnoj Evropi,Nemackoj(Askenazu),Poljskoj,Litvi...
Nisu oni Jevreji,pravim Jevrejima se mogu smatrati jedino Sefardi(Marani)koji su vezani sa Sredozemlje,Spaniju i Grcku.
Vas profa je Kisindzerov pajtas,inace Kisindzer je na celu Bnaj Brit,ekskluzivno judeomasonske loze.
Profa inace radi za Rokfelera,glavni je savetnik Baraka Huseina Obame.
Jako mocan lik za jednog "profesora"!
Препоруке:
27
0
47
уторак, 07 фебруар 2012 19:50
Немања
Посебно га брине образовање јер, како каже, просечан Американац нема представу о свету. У државним школама не постоји предмет: светска историја.
- Ми учимо децу врло патриотској историји, у којој нема сложене прошлости као што је протеривање хиљада Индијанаца са своје земље. А знања из географије су још гора. Око 52 одсто матураната на колеџима у Америци не може на карти да покаже где је Њујорк, а 70 одсто оних који су хтели да студирају у раздобољу 2003-2010. не може да на карти пронађе Ирак, земљу с којом су ратовали - наводи Бжежински.
Ступидност уздигнута на трон, тријумф максиме: "Што мање знам - то боље". Без знања, дубоког познавања себе и света не можете управљати својом државом а камоли читавом палнетом. Новац можда има своју логику и разум али на врло ниском нивоу и то је пут који води у пропаст.
Препоруке:
11
0
48
уторак, 07 фебруар 2012 19:54
Milan
Nemojmo klevetati poljski narod koji jeste pretrpeo uzasne zrtve!
Filmovi raznih Lancmana i Levija,Benignija,Zolijeve..su JEDNO,a stvarnost je nesto sasvim DRUGO.
Препоруке:
11
3
49
уторак, 07 фебруар 2012 20:10
уторак, 07 фебруар 2012 18:02 Mislilac
чини ми се да овде није реч о мржњи и штети према свима Словенима:Заправо ради се о неицрпној мржњи Бжежинског према Русији и Православљу а воли све словенске народе римокатоличке провенијенције.Нарочито воли сан о Великој Пољској чију је доктрину стварања на штету Русије преузео од својих претходника...
Препоруке:
26
0
50
уторак, 07 фебруар 2012 20:12
бојан
БЖЕЖИНСКИ је само један од великих РУСОФОБА!!!
Препоруке:
26
0
51
уторак, 07 фебруар 2012 20:32
alisa u zemlji vuda
ZB kaze: u svijetu je narasla politicka samosvjest bla bla; ZB misli: vrijeme je i za obojenu revoluciju u Rusiji, vidite kako arapski svijet spontano skida svoje tiranske rezime.
ZB kaze: Ukrajina i Rusija treba da se drze zajedno, onio su dio Evropske kulture. ZB misli: revolucija u Rusiji ima vise sanse ako se iskoristi infrastruktura razvijena vec u Ukrajini i njihov "Europa nema alternativu" potencijal.
ZB kaze: Rusija je dio europske kulture. ZB misli: sta ce vam te ideje o evroazijskoj uniji, Brisel i Washington su vasi centri, ne Moskva.
ZB kaze: svijet je na pragu nestanka civilizacije. ZB misli: ako nam ne date parce moci, dovoljno smo ludi da svijet posaljemo do djavola, poslije nas potop.
Eto meni se cini da ovde nema ni trunke pomirljivosti, vec naprotiv, poziv na revoluciju a u suprotnom veliki rat.
Препоруке:
27
0
52
уторак, 07 фебруар 2012 20:33
Влада, Србија
У свету се појавио феномен глобалног политичког буђења. Никад до сада се није толико отворено показивала политичка самосвест. Зато се светом тешко управља. Запад више не доминира светом.
И још једном:
Зато се светом тешко управља.
Овим је све речено о њиховој демократији!
Препоруке:
13
0
53
уторак, 07 фебруар 2012 20:41
Jasna*
"Zapad vise ne dominira svetom..." Oho,ho,sta mu bi?Mora da je dogorelo do nokata kad je i Zbigi izmileo.
Zbignjeve prvi put moram da se slozim s tobom!
Препоруке:
14
0
54
уторак, 07 фебруар 2012 20:42
Cedo
Ljudska je priroda da kad se nadjes pred Sv. Petrom kazes istinu, izgleda da mu otkucava!!! Isto kao i Richard Holbrooke sto je izd'o knjigu pred samu smrt da kaze svijetu koliko je bio dobar u politickim namjerama.
Sto se tice kraja civilizacije na nesrecu svih nas mozda je u pravu, kad imas takvu moc pa je izgubis svasta je mogure u trenutku propadanja, samo da se desi polako da imaju vremena da shvate. Nadan se da je Kina dovoljno mudra da im ne izmakne stolicu najedanput.
Препоруке:
11
0
55
уторак, 07 фебруар 2012 21:10
nena
Jezuitski fazoni....KLASICNA JEZUITSKA FORA....citajte pazljivo sta je rekao.....to sto je navodno priznao nemoc zapada samo treba da zavara protivnika jer taj zapad cak i na nizbrdici koje je ovaj stakor svestan, ne odustaje od svojih paklenih namera. Pa ne mislite valjda da ce odustati od pohoda na Rusiju? Ne, ova izjava je sracunata da podstakne SREDNJU KLASU RUSIJE, da tancuje kako joj se sa tog zapada svira, dakle protiv Putina, protiv sebe.Dobro su oni proucili slovenski mentalitet, idu sad na pridobijanje srednje klase racunajuci na njenu fasciniranost drangulijama sa zapada, podsticu tamosnje chedovce da izdaju sopstvenu otadzbinu da bi u ocima tog umiruceg zapada bili inn, kompleksi su cudo! Nije se taj, bzezinski, predao, zapad nikad ne odustaje, samo menja oblike delovanja.Njih moze zaustaviti samo sila, i to sila beskompromisna.
Препоруке:
27
0
56
уторак, 07 фебруар 2012 21:16
Peter RV
@ Socrat
Ne donosite nikakve cinjenice o zlodjelima Bzezinskog, ali dosta neopravdane mrznje.
Ne vidim nicega zlobnog ni anti-slovenskog u njegovoj ulozi u Avganistanu protiv Sovjeta,
ako ne smatrate da je Sovjetski Savez bio- Rusija.
(U cemu se Aleksandr Solzenjicin se ne bi nikako slozio.)
Pronalazit sad zle misli, koje su u glavi Bzezinskoga, izgleda kao tipicni linc i to vrlo malo inteligentan.
Препоруке:
3
20
57
уторак, 07 фебруар 2012 22:30
Mislilac
@Milan
Vi izgleda smatrate da su Sefardi pravi Jevreji a Aškenezi potomci judaizovanih Hazara. Ne slažem se sa vama i Dejanom Lučićem ali to nije bitno. Ono što hoću da kažem je da profesor Bžežinski nije Aškenaz već Poljak i katolik. Isto kao što ni Rokfeleri nisu Jevreji već Amerikanci nemačkog porekla i baptisti po veroispovesti. Od ljudi koje ste pomenuli jedino je Kisindžer Jevrejin.
@Socrat
Ja sam polu Srbin polu Ukrajinac, i očeva i majčina strana su mi i Sloveni i pravoslavci. Profesor je to znao i ipak sam mu bio jedan od najdražih studenata. Biti protiv ruskog imperijalizma ne znači biti antislovenski opredeljen jer ne postoji znak jednakosti izmađu Rusije i slovenstva.
@Sceptical Bystander
Znam da je među Poljacima bilo antisemitizma. Ali bilo ga je i među Rusima i Rusi su uz Rumune jedini pravoslavni narod koji je imao tih tendencija. Isto tako u Rusiji je i danas vrlo uticajan Aleksandar Dugin koji govori pohvalno o fašistima poput Musolinija i Kodreanua.
Препоруке:
5
18
58
уторак, 07 фебруар 2012 22:44
Турас
Збигњев је утицајан и великан међу кординаторима америчке политике.Али поред толике старости нема величину мудраца,јер је живот посветио опсесивној мржњи према Русији У мржњи ништа добро не расте.
Препоруке:
12
1
59
уторак, 07 фебруар 2012 23:05
METATRON
Scenario sa laznim globalnim zagrevanjem i kataklizmom je uvod u novi (zadnji) rat, iza svega stoji HAARP i ostala elektro-magnetna tehnologija.Logika je da je bolje (za njih) poceti rat (istrebljenje) odmah dok su jaki nego da cekaju da ih ovi preko razvale.Crni Tesla sta mu je to trebalo da pravi.ccc A da ,kruna svega je da posle Armagedona oni koji ostanu naprave svet po svojoj volji, sa novom tehnologijom 50g ispred danasnje. A mozda ja gledam mnogo filmove.:)
Препоруке:
4
2
60
уторак, 07 фебруар 2012 23:18
А.Ђ.
Пошто је на ову тему написано и пар обожаватељских коментара Бжежињском ево његових мисли из новембра прошле године ( а такве мисли могу само на латиници ) : Smrtonosna pretnja mora da oživi Zapad da omogući njenoj eliti da se ujedini uz bezuslovnu dominaciju SAD. Pretvaranje atlantskog društva u globalnu silu zahteva uključivanje i neizbežno geopolitičko “reformatiranje” Rusije i Turske. Rusija treba da postane deo novog atlantskog društva po cenu konačnog odustajanja od samostalne geopolitičke uloge, ambicija i sudbine koje su samostalno gradili ruska državnost i ruski narod tokom proteklih vekova. Turska postavši deo Zapada, dobija mogućnost da proširi sferu svog uticaja na čitav Veliki Bliski Istok i Centralnu Aziju, na račun smanjenja sfere uticaja Rusije. U 21. veku uloga Zapadne Evrope je da preuzima na sebe atlantsko društvo na čijem čelu su SAD dok se balans tradicionalno obezbeđuje na račun Rusije i Turske, a verovatno i Kine i Indije.
Збиља др. Менгеле друштвених наука.
Препоруке:
20
0
61
уторак, 07 фебруар 2012 23:20
Gedza
Obaj nas slovenski 'brat' mrzi Ruse i nas vise od samog Hitlera!
Препоруке:
15
1
62
уторак, 07 фебруар 2012 23:21
socrat
@Peter RV
Dokaze o srbofobiji i rusofobiji Bzezinskog potrazite u literaturi. Ima toga "na kilo". Ja nemam vremena da objasnjjavam nasiroko poznate stvari.
Kad smo kod literature, postoji podatak da je Zbignjev licno autor strategije razaranja jugoslavije koja se bazirala na zaduzivanju.
Препоруке:
15
0
63
уторак, 07 фебруар 2012 23:28
Пеца
Разумљив је одијум коментатора посетилаца НСПМ.орг према З Бжежинском. Али на жалост, међу већином преовладавају емоције (знамо какве)а овде се налазимо усред важног историјског момента (баш ова изјава то показује) који захтева мисаону рефлексију а не условни рефлекс о аутору. Ко је читао његове радове и књиге могао се осведочити о његовим политичким усмерењима- али и личним наклоностима (амерички Пољак, мрзи Русе и Немце). Његова предвиђања била су погрешна. Данас Шаховска табла има итекако вредност: све што је написао - па контра од тога, то је политичка реалност 15 година после објављивања књиге. Али где смо ми у наступајућим променама околности и промени моћи у свету. Бојим се да ствар није баш за радовање. Напротив, Америка је била отворена књига, која је империјалну бескрупулозност умела да компензује савезницима - отуда и толика кохезија Запада око УСА. Сетите се Броза, политичка неслобода али безбрижно детињсво...Мислите о томе.
Препоруке:
11
2
64
уторак, 07 фебруар 2012 23:33
Miloš Marić
Mnogo njegovih članaka sam pročitao. Ovo je namijenjeno isključivo američkom estabilšmentu kao upozorenje na rapidno gubljenje uticaja na svijetu i na gubljenje kompasa u vremenu kada se svijet, brže nego ikada mijenja. Osnovna raylika od vremena kada je on bio kreator odnosa prema istoku, posebno Rusiji, što su to sada uređene države ja jasnim prije svega ekonomskim interesima. nekada su ruski prijatelji ugodnije živjeli od samih Rusa, a sada to nioje moguće. i to je ključna razlika: Rusi više ne kupuju ionterese već čvrsto drže dizgine svojih interesa. To je odlično primijetio, dok sa druge strane američka spoljna politika sve više upada u zamku u koju su upadali Rusi za vrijeme komunizma. Mislim da taj njegov stav prije svega treba shvatiti na oovaj način, a ne kao nekakvo političko reterniranje. Poznat je kao pragmatista i racionalista i kao čovjek kome su narodi i ljudi brojke, pa kada ih gubi, dobija ili ubija nema grižu savjesti.
Препоруке:
14
0
65
уторак, 07 фебруар 2012 23:46
Русофил
Историчар и аналитичар Вебстер Тарпли је за Буша и Чејнија својевремено рекао да су суманути лудаци,када су покушали пре неколико година да нападну Иран, али да то њихово лудило ипак има извесне границе,што не би могао да потврди и за Бжежинског.Зато све његове изјаве треба узети са резервом. Констатацију да 'ако не дође до компромиса између истока и запада иначе следи хаос', треба схватити као озбиљну претњу.
Препоруке:
12
0
66
уторак, 07 фебруар 2012 23:58
Danilo
Istorija nas uci da su imperije nastajale,rasle,dostizale maksimum i onda propadale.To je pravilo koje ce se ponavljati i u buducnosti.
Sa sve brzim tehnoloskim razvojem,imperije brze nastaju,ali i brze nestaju.
Svaka imperija,pa i SAD,je nastajala na brutalnoj sili,pljacki,robovima,sila vlada razumom,novac postaje bozanstvo,a socijalna politika polako nestaje,o cemu govori i Bzezinski.
Sila nema pameti,sila ne razumije slabijeg od sebe,sila ne slusa glas razuma i zato imperija propada.
Ne treba nam Bzezinski reci da je SAD na nizbrdici,ali zabrinjava to da njihovi rukovodioci,umjesto da povuku rucnu,oni prijete da ce sa sobom,u ambis,povuci cijeli svijet.
To je logika kauboja,pokerasa,sve ili nista.A dobice nista.
Bzezinski i SAD se boje samo Rusije,jer da nije nje oni bi odavno vladali svijetom.
Kina i Indija ce biti ekonomske,ali ne i vojno-politicke sile,nisu ratnicke nacije kao Rusija,a nemaju ni ruske resurse,intelektualne,energetske,rudne,poljoprivredne.
Препоруке:
14
0
67
среда, 08 фебруар 2012 00:54
Branislav
Interesantan pogled na ameručke staze i bogaze. Da SAD (uskoro) neće biti vodeća snaga u svetu je očigledno. Međutim to ne znači da ćemo posle toga imati izrazitu dominaciju recimo Kine. Verovatnije je da se svet kreće ka uravnoteženijoj "raspodeli moći". Čini mi se svet (osvešćen arogancijom SAD) zasitio od modela super sila - bilo one sa Zapada ili sa Istoka. Ljude interesuju bolja i pravednija raspodela resursa na planeti i opšte smanjenje bede i ogromne nejednakosti između privilegovanih elita i milijadi ljudi koji žive u bedi. Sve "super-sile" duguju deo svoje moći ogromnom rasipanju na besmisleno gomilanje oružja na uštrb pravog ekonomskog razvoja. Čista parazitska i vrlo štetna zamisao.Ideja multipolarnog sveta u kojem će biti više zajedničkih globalnih projekata i aktera i više međunarodne saradnje a manje atomskih bojevih glava - je svakako privlačnija vizija za svet kojki dolazi kada SAD (nadamo se uskoro) napuste svoju ulogu svemoćne i arogantne supersile.
Препоруке:
8
0
68
среда, 08 фебруар 2012 01:08
Realan uvid
Bzezinski je - kao i Soros - izuzetno omrznut u Srbiji, s razlogom, ali nas to sprecava da stvorimo pravi uvid u njegovo delovanje i njegove ideje. Zar mislite da bi neko ko je "glup" mogao imati tako vaznu ulogu toliko dugo vremena? I jedan Soros ima ideje koje su ponekad u najmanju ruku "kontraverzne" i za sam Zapad. Dakle, ne radi se o "marionetama", marionete su klintoni, obame i slicni, ovi su pre kreatori, koji bas nisu bas zadovoljni realizacijom svojih ideja. Dakle, Bzezinski je, kao konzervativni Amerikanac poljskog porekla, vrlo daleko od prosecnog, doslovno glupog americkog "izvodjaca" politickih "radova"! Po "rangu" bi ga se najpre moglo uporediti sa papom Vojtilom, takodje Poljakom, koji je sve ucinio da se Poljska otrese komunizma, da bi pred smrt tuzno spoznao da je u Poljskoj "umro" ne samo komunizam, nego i sam - katolicizam! "Neoliberalizam", odnosno krvnicki kapitalizam, protiv svih je verovanja, i sve ih melje. Tako treba shvatiti i nove uvide ostarelog Bzezinskog.
Препоруке:
5
0
69
среда, 08 фебруар 2012 05:27
Miki
Bice da su se kasno setili ko su i gde su.
Ovakva iskrenost samo svedoci o padobranu koji im se nije otvorio. Grcevito i sada panicno cimanje pomocnog padobrana vise ne moze da pomogne - zamlja je isuvise blizu...
Препоруке:
4
0
70
среда, 08 фебруар 2012 06:52
bishop
niko ga ovde nije razumeo, on godinama zagovara novi svetski poredak...evropa koja se raspada i kina gde 90% ljudi rade za 1 dolar dnevno su buducnost? svi cemo biti robovi...
Препоруке:
5
0
71
среда, 08 фебруар 2012 10:30
Драгослав Бајагић
Слушамо и гледамо човека који се јавља из Русије. Човека који се деценијама храни мржњом према Русији и живи од мржње према њој и све чини да би је уништио. Хвалио се да је уништио Совјетски Савез а мислио је на Русију. А сад је у тоји истој Русии која је сваким даном све јача и јача. Покушао је да отргне Украјину и није успео. Сад је гура у Русију као тројанског коња за операције које је сигурно већ смислио. Завлачи се Руској средњој класи у настајању тамо где смрди да би је обрадио, јер батину својом млохавом руком не може ни да подигне а још мање употреби, па би да она сама обави посао и оствари његове мокре снове. Аххх, ти пусти снови.
Препоруке:
3
0
72
среда, 08 фебруар 2012 10:43
с.ј. @srbinbanjaluka
Звучите као пропагандни апарат ЦИе из домаћих редова.
Кажете да ће пропаст Америке довести неки 'смак света', шта ли. Па добро, ако је тако, нека буде! Радије бих смак света, него да се настави ова из-дана-у-дан све гора окупација. Ви нам поручујете 'боље роб него гроб'. Ми ВАМА поручујемо, не, боље је гроб.
Препоруке:
2
1
73
среда, 08 фебруар 2012 14:24
Milan
Gosp. Mislilac,imali ste jako loseg "profesora".
Sto se Dugina tice,ocigledno je da niste kompetentni.
Препоруке:
2
1
74
среда, 08 фебруар 2012 15:39
Драгојло Б.
Дакле, планетарна звер, мизантроп и русофоб сада се пред руском јавношћу пресвлачи у јагњећу кожу. Не, господине у поодмаклим годинама - пропаст вашег пројекта није и крај људске цивилизације, већ само обуздавање једне геополитичке немани.
Искрено желим да то доживите и својим очима гледате.
На здравље!
Препоруке:
2
1
75
среда, 08 фебруар 2012 20:25
Mislilac
@Milan
Profesor Bžežinski je jedan od najvećih živih geostratega. Čisto ideološki gledano možete biti njegov neistomišljenik ili protivnik ali ćete ako ste iole objektivni priznati da je on čovek koji kada govori govori sa autoritetom.
Po pitanju Dugina ne znam šta tačno želite da kažete. Da li vi možda tvrdite da on ne iskazuje simpatije prema fašistima poput Musolinija, Kodreanua i Hose Antonija? Ako mislite da ne iskazuje pročitajte njegovo delo "Kratka istorija Trećeg Puta" pa ćete se uveriti.
Препоруке:
2
3
76
четвртак, 09 фебруар 2012 02:26
Peter RV
@Mislilac
Mozda ste taknuli zivi zivac ovih komentarista. Zbignev Bzezinski nije obozavaoc -Izraela. Ni jedan od njih nije mogao da pruzi nikakvo opravdanje za njihovu bezkonacnu mrznju prema jednom intelektualcu, cija misljenja vrijedi saslusat- iako ne, obavezno prihvatit.
Препоруке:
1
0
77
петак, 10 фебруар 2012 00:55
Milan
Pa sta hocete? Da neko "iskazuje simpatije" prema Sharonu,Hitleru,Trumanu(koji pobi onoliko nevinih Japanaca)?
Gde je vasa politicka korektnost?
Prema kome se mogu "iskazivati simpatije"?
I kakve veze ima geopolitika sa "simpatijama"???
Koga vi vucete za nos,gosp. Mislilac?
САМО ПРЕТЕ И УЦЕЊУЈУ НУКЛЕАРНИМ РАТОМ. Или како ми хоћемо и кажемо или пропаст света. Цео свет је наш јер наши интереси су на свакој тачки ове планете Земље, ако није тако онда онда уништење следи. Пример уништене Либије је свима познат, а то у складу са овим претњама чека и остатак света.
Ономад је у Русији био Кисинџер, ево га његов најближи, вишедецениски сарадник да понови претење и уцене које је Кисинџер у својих 88 година лично и директно донео у Москву.
Zasto bi bio kraj civilizacije zbog selidbe snage i uticaja na istok ? Ako me secanje ne vara, g. Bzezinski je bio kreator planova za potcinjavanje Rusije, a sada ?
A na pocetku je rekao da je propast Amerike, propast civilizacije. Ako je ovo ta civilizacija kao sto kazu oni sviraci u Ko to tamo peva, nek propadne nije steta.
Количина (са)знања у свету драматично се мултиплицирала и не постоји начин да се то успори или заустави.Демистуфикација свега, преко политике до начина стварања и зарађивања огромног новца, јасна је данас свима(милијардама) који могу до интернета. Главном стратегу стварања геополитичког света који смо до скоро познавали, све је јасно.Управо то повећање броја људи, а поготово количине знања коју поседују, ствара нови свет.Свако одупирање таквим променама ствара главобољу онима који су против њих.То би наравно морала да зна и домаћа власт.
Stvarno se svet okrenuo naglavačke.
Najveći rusofob (posle pape Vojtile) da izjavi ovako nešto.
Зато не наседајте на бајке о 'слободи' и 'транспарентности'.
Nije se on bez veze aktivirao u meidijima u poslednje vreme. Ovo su ozbiljna upozorenja da će USA povući u provaliju za sobom i veliki deo čovečanstva.
Колико се може веровати овом човеку, види се и из ове очигледне лажи.
И деца знају да су САД извршиле класичан геноцид над 25000000 Индијанаца, и да је "протеривање хиљада" безочно умањивање злочина. Бжежински је један од креатора савремене америчке политике, и сад се пере од одговорности за стање у које је увалио своју државу.
Јер, да ли је Бжежински заиста Американац?
Хмммм...
Nije se ostvario glavni cilj, uvlčenje Ukrajine u NATO kao podloga za konačan cilj - uništenje Rusije, preuzimanje njenih prirodnih bogastva, eksploatacija, ponižavanje i tlačenje ruskog a potom i svih ostalih naroda koji ne dele iste ehm... zapadne "vrednosti" i ne smatraju da im je predak nerazumni majmunoliki stvor, da je život nastao iz čorbe (one primordijalne), a svet iz eksplozije (big-bang-a) ničega iz koje je tako nastala ova beskrajna čudesna i prelepa vaseljena! (jel zna iko neku eksploziju koja je konstruktivna? - koja nije destruktivna?).
Kad neko svet, život i čoveka, svodi na onu najgrublju fizičku realnost, onda takva jedna paradigma en može ni da vodi nigde drugo nego sebičnosti i destrukciji koja završava u nesnosnoj patnji.
Suptilna ali ne zato i manje smrdljiva laž!
Ne radi se tu o "proterivanju" a pogotovo ne o "hiljadama". Radi se o masakriranju, i to miliona (po nekima 40 miliona) indijanaca, čitav jedan kontinent naroda su bezdušno pobili, radi svoje debele zapadne stražnjice i pohlepe. I još lažu i prikrivaju!!! Šta čovek prema tome može da oseća nego najdublji prezir!? Ako to ne oseća prema nečem takvom - onda nije ni čovek.
У Русији се мало људи, до нико, види као 'део Запада'. Глупост да се тако виде можете просипати само на Западу.
Slažem se sa vama, upravo kroz sve ove redove koje je dao u intervjuu on je želio da naglasi baš to.
Niko nikad više ne može biti superdržava kao Amerika, a Amerika će gurnuti cijeli svijet u provaliju, to ovima koji kliču propast te države nikako ne ide u glavu, da želeći propast njoj zapravo rade sami sebi o glavi.
Amerika je spremna i na to, i to joj je "adut", ne rugajte nam se jer kad nas boli zub,svijet ima da boli glava - i realno to jeste tako. Hoću reći, to je opet situacija gdje Ameri i zapad pobjedjuje, ne rugajte nam se jer sa nama idete i vi ( ostatak svijeta ). Upravo, apsurdnost današnjeg života na planeti, u vremenu nuklearnog oružja, jeste u tome da morate onima koji vas tlače željeti dobro, da bi uopšte postojao svijet, jer ako ne želite tako, onda dobro došli u pakao - znaju to i Rusija i Kina, i nemoćni su pred time, njihova pobjeda nad zapadom podrazumjeva da nema ni zapada ni njih poslije toga, A ovako, dok se živi, zapad je Tata a oni nula.
Odakle to dolazi, je manje jasno.
Bio je protiv SSSR-a u Avganistanu i , kao Poljak, zbog Katinske Sume (radi se ovdje oko neke malenkosti od deset hiljada strijeljane poljske elite zajedno sa njihovim cjelokupnim oficirskim kadrom). Sto ima toliko zlo i cudno u ovome? Zasto ovoliki animozitet prema njemu?
Ne mozemo ga ni slusat bez histerije?
Zašto Srbi imaju takav odnos prema Bžežinskom.
Ovaj čovek je naneo mnogo zla slovenskim narodima. Da kojim slučajem sada ima priliku da nanese još koje zlo ne bi je propustio. Jednostavno neke stvari u ljudskoj prirodi su nepromenljive.
Dovoljno je dugo na sceni da smo po sistemu iskustva shvatili da mu ne treba verovati čak i kada su njegovi tonovi pomirljivi.
Inače radi se o veoma inteligentnom čoveku. Svako bi ga poželeo za savetnika i saveznika. On je odabrao stranu za koju će raditi i tu se priča o nekom poverenju prema njemu zavšava.
Можда је заборавио , ипак је то човјек у дубокој старости .
U pogresnom smeru razmisljate,gledajte tamo gde se radja zivot i snaga a ne tamo gde je na zamoru.
Shvatite da je USA samo jedan izraz samozivosti,bez kulture bez porekla bez icega,nista nije vecno.
Pretpostavljam da reč "Hazar" za vas znači Jevrejin. Bžežinski nema nikakve veze sa Jevrejima, on je Poljak. Ne samo što nije Jevrejin već nije čak ni proizraelski opredeljen. Ako ne verujte meni koji sam njegov student valjda ćete verovati njemu lično:
http://www.youtube.com/watch?v=VEBX39VxgS0
@Socrat
Besmisleno je tvrditi za nekoga ko je Poljak da je antislovenski opredeljen. Čak naprotiv Bžežinski je veliki prijatelj ne samo Poljske već i Češke, Slovačke i Ukrajine.
Dragi mislioče
Uopšte nije besmisleno misliti da je Bžežinski antislovenski nastrojen. To je fakat koji proističe iz njegovih dela ili tačnije brojnih nedela koja je sproveo protiv slovenskog korpusa.
Što se tiče njegovog prijateljstva prema katoličkom slovenskom podkorpusu ono je izraženo u onoj meri koliko je to potrebno da se ta politika reaizuje kao antiruska i antisrpska.
Bžežinski je star i iza njega je dobro dokumentovana antislovenska aktivnost koju ne treba posebno dokazivati. On je pročitana knjiga i zbog toga se najviše čudim što ga uopšte puštaju u javnost.
Inače njegov antislovenski karakter je izgrađen u njegovom ranom detinjstvu, kao kod Olbrajtove, i temelji se na dubokoj traumi prouzrokovanoj veličinom i hrabrošću Rusa i Srba. Bžežinski je kao Očbrajtova dete diplomate.
Pogledajte film Shoah Kloda Lancmana, mozda ce Vam Poljaci biti malo jasniji.
Hazar ne znaci Jevrejin. Hazari su tursko-mongolsko pleme koje je ,davno primivsi mojsijevu veru,nakon razbijanja njihovog carstva(Hazarije)rasejano po citavoj istocnoj Evropi,Nemackoj(Askenazu),Poljskoj,Litvi...
Nisu oni Jevreji,pravim Jevrejima se mogu smatrati jedino Sefardi(Marani)koji su vezani sa Sredozemlje,Spaniju i Grcku.
Vas profa je Kisindzerov pajtas,inace Kisindzer je na celu Bnaj Brit,ekskluzivno judeomasonske loze.
Profa inace radi za Rokfelera,glavni je savetnik Baraka Huseina Obame.
Jako mocan lik za jednog "profesora"!
- Ми учимо децу врло патриотској историји, у којој нема сложене прошлости као што је протеривање хиљада Индијанаца са своје земље. А знања из географије су још гора. Око 52 одсто матураната на колеџима у Америци не може на карти да покаже где је Њујорк, а 70 одсто оних који су хтели да студирају у раздобољу 2003-2010. не може да на карти пронађе Ирак, земљу с којом су ратовали - наводи Бжежински.
Ступидност уздигнута на трон, тријумф максиме: "Што мање знам - то боље". Без знања, дубоког познавања себе и света не можете управљати својом државом а камоли читавом палнетом. Новац можда има своју логику и разум али на врло ниском нивоу и то је пут који води у пропаст.
Filmovi raznih Lancmana i Levija,Benignija,Zolijeve..su JEDNO,a stvarnost je nesto sasvim DRUGO.
ZB kaze: Ukrajina i Rusija treba da se drze zajedno, onio su dio Evropske kulture. ZB misli: revolucija u Rusiji ima vise sanse ako se iskoristi infrastruktura razvijena vec u Ukrajini i njihov "Europa nema alternativu" potencijal.
ZB kaze: Rusija je dio europske kulture. ZB misli: sta ce vam te ideje o evroazijskoj uniji, Brisel i Washington su vasi centri, ne Moskva.
ZB kaze: svijet je na pragu nestanka civilizacije. ZB misli: ako nam ne date parce moci, dovoljno smo ludi da svijet posaljemo do djavola, poslije nas potop.
Eto meni se cini da ovde nema ni trunke pomirljivosti, vec naprotiv, poziv na revoluciju a u suprotnom veliki rat.
И још једном:
Овим је све речено о њиховој демократији!
Zbignjeve prvi put moram da se slozim s tobom!
Sto se tice kraja civilizacije na nesrecu svih nas mozda je u pravu, kad imas takvu moc pa je izgubis svasta je mogure u trenutku propadanja, samo da se desi polako da imaju vremena da shvate. Nadan se da je Kina dovoljno mudra da im ne izmakne stolicu najedanput.
Ne donosite nikakve cinjenice o zlodjelima Bzezinskog, ali dosta neopravdane mrznje.
Ne vidim nicega zlobnog ni anti-slovenskog u njegovoj ulozi u Avganistanu protiv Sovjeta,
ako ne smatrate da je Sovjetski Savez bio- Rusija.
(U cemu se Aleksandr Solzenjicin se ne bi nikako slozio.)
Pronalazit sad zle misli, koje su u glavi Bzezinskoga, izgleda kao tipicni linc i to vrlo malo inteligentan.
Vi izgleda smatrate da su Sefardi pravi Jevreji a Aškenezi potomci judaizovanih Hazara. Ne slažem se sa vama i Dejanom Lučićem ali to nije bitno. Ono što hoću da kažem je da profesor Bžežinski nije Aškenaz već Poljak i katolik. Isto kao što ni Rokfeleri nisu Jevreji već Amerikanci nemačkog porekla i baptisti po veroispovesti. Od ljudi koje ste pomenuli jedino je Kisindžer Jevrejin.
@Socrat
Ja sam polu Srbin polu Ukrajinac, i očeva i majčina strana su mi i Sloveni i pravoslavci. Profesor je to znao i ipak sam mu bio jedan od najdražih studenata. Biti protiv ruskog imperijalizma ne znači biti antislovenski opredeljen jer ne postoji znak jednakosti izmađu Rusije i slovenstva.
@Sceptical Bystander
Znam da je među Poljacima bilo antisemitizma. Ali bilo ga je i među Rusima i Rusi su uz Rumune jedini pravoslavni narod koji je imao tih tendencija. Isto tako u Rusiji je i danas vrlo uticajan Aleksandar Dugin koji govori pohvalno o fašistima poput Musolinija i Kodreanua.
Збиља др. Менгеле друштвених наука.
Dokaze o srbofobiji i rusofobiji Bzezinskog potrazite u literaturi. Ima toga "na kilo". Ja nemam vremena da objasnjjavam nasiroko poznate stvari.
Kad smo kod literature, postoji podatak da je Zbignjev licno autor strategije razaranja jugoslavije koja se bazirala na zaduzivanju.
Sa sve brzim tehnoloskim razvojem,imperije brze nastaju,ali i brze nestaju.
Svaka imperija,pa i SAD,je nastajala na brutalnoj sili,pljacki,robovima,sila vlada razumom,novac postaje bozanstvo,a socijalna politika polako nestaje,o cemu govori i Bzezinski.
Sila nema pameti,sila ne razumije slabijeg od sebe,sila ne slusa glas razuma i zato imperija propada.
Ne treba nam Bzezinski reci da je SAD na nizbrdici,ali zabrinjava to da njihovi rukovodioci,umjesto da povuku rucnu,oni prijete da ce sa sobom,u ambis,povuci cijeli svijet.
To je logika kauboja,pokerasa,sve ili nista.A dobice nista.
Bzezinski i SAD se boje samo Rusije,jer da nije nje oni bi odavno vladali svijetom.
Kina i Indija ce biti ekonomske,ali ne i vojno-politicke sile,nisu ratnicke nacije kao Rusija,a nemaju ni ruske resurse,intelektualne,energetske,rudne,poljoprivredne.
Ovakva iskrenost samo svedoci o padobranu koji im se nije otvorio. Grcevito i sada panicno cimanje pomocnog padobrana vise ne moze da pomogne - zamlja je isuvise blizu...
Кажете да ће пропаст Америке довести неки 'смак света', шта ли. Па добро, ако је тако, нека буде! Радије бих смак света, него да се настави ова из-дана-у-дан све гора окупација. Ви нам поручујете 'боље роб него гроб'. Ми ВАМА поручујемо, не, боље је гроб.
Sto se Dugina tice,ocigledno je da niste kompetentni.
Искрено желим да то доживите и својим очима гледате.
На здравље!
Profesor Bžežinski je jedan od najvećih živih geostratega. Čisto ideološki gledano možete biti njegov neistomišljenik ili protivnik ali ćete ako ste iole objektivni priznati da je on čovek koji kada govori govori sa autoritetom.
Po pitanju Dugina ne znam šta tačno želite da kažete. Da li vi možda tvrdite da on ne iskazuje simpatije prema fašistima poput Musolinija, Kodreanua i Hose Antonija? Ako mislite da ne iskazuje pročitajte njegovo delo "Kratka istorija Trećeg Puta" pa ćete se uveriti.
Mozda ste taknuli zivi zivac ovih komentarista. Zbignev Bzezinski nije obozavaoc -Izraela. Ni jedan od njih nije mogao da pruzi nikakvo opravdanje za njihovu bezkonacnu mrznju prema jednom intelektualcu, cija misljenja vrijedi saslusat- iako ne, obavezno prihvatit.
Gde je vasa politicka korektnost?
Prema kome se mogu "iskazivati simpatije"?
I kakve veze ima geopolitika sa "simpatijama"???
Koga vi vucete za nos,gosp. Mislilac?