Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kultura (ne)kažnjivosti

Komentari (28) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 17 januar 2012 03:23
SPAS
Intelektualna prostitucija je najveći problem ili je nužno zlo u tranziciji, odnosno ona je oduvek postojala ali nije tako dolazila do izražaja kao danas.
Preporuke:
29
0
2 utorak, 17 januar 2012 09:42
siniša
Svi događaji na prostorima bivše Jugoslavije su bili strogo kontrolisani od strane jedne sile, nazovimo je JNA, iako to nije, a nisu nikako od lokalnih više ili manje demokratskih izabranih administracija. Čak ni Milošević nije vukao sve konce u Srbiji, a pogotovo to nije ni Izetbegović u Bosni, ni Karadžić i Srpskoj ni Tuđman u Hrvatskoj. Ipak je sve to činio NATO pakt preko JNA i operativaca iz JNA koji su sve što su radili radili koordinisano čak i kad su se razdružili i otišli na suprostavljene strane.
Dakle Tus, Agotić, sa hrvatske, a Dimitrijević, Perišić, Pavković sa srpske strane.

Otkud onda i Perišić i Lukić, i Pavković i Talić, Stanišić, Simatović u haškom tribunalu. Previše znaju i tamo su najzaštićeniji. Sve drugo je farsa.

Milošević, Šešelj, Karadžić. Mladić su po drugoj osnovi tamo.

Veliko je pitanje pravde, jer pored "zatvorske" zaštite postoji i "kontrola na slobodi".

Radi se o ničim ograničenoj vlasti i sudskoj i izvršnoj NATO lažnog suda u Hagu.
Preporuke:
17
2
3 utorak, 17 januar 2012 10:02
zakeralo
Ne razumem kakva je veza izmedju naseg funjarluka i (belo)svetskog "get the job done no matter what"?
Prosto te dve stvari ne mogu da se porede ; svetskoj kulturi beskrupuloznog ekonomskog darvinizma u kome je sve dozvoljeno *(if it makes profit), koja je (para)naucni koncept a ne posledica, prethodila je vrlo izdefinisana IDEJA.

Nase, funjarenje NA SVIM NIVOIMA nije posledica plana ni ideje nego psihe, prostakluka i nekontrolisane i neprirodne migracija iz sela u grad, iz pasivnih u aktivne krajeve i posebno iz pasivnih krajeva u (vele)Grad, gladnih ociju i montanjarske zavisti.
SEOSKI NACIN ZIVOTA U GRADU.
To je uzrok naseg funjarluka na svim nivoima. Nije njima drzava strana, njima je GRAD stran.
Nase dz.funj. je posledica vecite nepismenosti, nekonzumiranja urbae, narodnjaka, zaprske, pihtija, rakije, pasulja i kiselog kupusa - U GRADU.
Tu nema ni (vase) levice ni (moje) desnice. Samo Shabanija svih generacija.
Znam da ne razumete.
Preporuke:
11
18
4 utorak, 17 januar 2012 10:52
ivan3012
Zakeralo...Vi ste odlicno zapazili prauzrok socijalne patologije na ovim prostorima,koja je sa svoje strane indukovala moralnu degeneraciju-kao fundus "uspeha na drustvenoj lestvici"..Sadasnjoj vlasti koja se svim silama trudi da blato nase svesti ucini jos dubljim,ovakvo stanje apsolutno odgovara,tim pre sto stvara plodno tle za reprodukciju beslovesnih poslusnika,odnosno usled negativne selekcije uzrokuje da sve sto valja-bezi iz Srbije..Evolutivni put u takvom drustvenom okruzenju i ako je uopste moguc-ide u kontrasmeru od onoga koji je potreban i nuzan..Za revolutivni put bojim se da nemamo ni snage ni svesti ni volje..Cve smo manje narod,a sve vise krdo...
Preporuke:
13
5
5 utorak, 17 januar 2012 11:37
zakeralo
@ivan
Hvala. Ja samo iznosim svoje misljenje. Prava NOVA srpska politicka misao po meni je PRAVA kritika NAS SAMIH, ali bez onih LDP ispada. Da se svako SAM popravlja, to je kljuc.
Meni se cini da je i to problem, sto nas samo ONI kritikuju. Ostali su im "udarili kontru" pa je nas narod sjajan osim par izdajnika plus sveCka zavera.
Bogami nece biti ni tako.
Oko mene ime narkomana, svercera, partijskih funjara, penzionera koji otimaju mleko majkama u redu u prodavnici, bezobraznih salterusa, obesnih privatnika, lenjih i nezainteresovanih (ne)radnika, laznih diploma, "uvaljenih" budzetlija - sve je to moj narod. I nije nesto, da vam kazem pravo!
Nude mito, primaju mito. Dziberi na funciji u Gradu celo selo zaposlili da im duva u jedra. Mafija sve okrutnija. Klinci - no comment. Matorci zive u 1980-toj jos. Porodice sa decom grcaju.
Levica funjari svoju pricu iz koje uvek sledi javasluk.
Desnica samo trubi o zaveri i nepravdi.
Liberali bi gazdu.
A narod gleda Grand.
Preporuke:
22
5
6 utorak, 17 januar 2012 11:44
pitam se
Poštovani "zakeralo", nije li to što govorite pomalo urbo-ekstremistički i rasistički stav? Pa odakle su došli svi ovi prethodni stanovnici GRADA, u prvoj ili drugoj, trećoj generaciji?
Preporuke:
15
4
7 utorak, 17 januar 2012 11:52
Starac
Zapad je temelje moralu Zapadne kulture udario sa Luteranizmom i Kalvinizmom: radi i Bog će te pogledati! - je suština ove zapovesti koja je funkcionisala onoliko dobro koliko je Zapadni čovek verovao u Boga. Materijalizam i ateizam 20.veka neumitno ostavljaju posledice i na Zapadnom čoveku, i na Rusu, i na Srbima. Sve počinje i završava se našim odnosom prema Bogu. Ukoliko ima više ljudi u jednom narodu koji veruje istinski, utoliko je taj narod bolji, i obrnuto.
Moramo ići na pojedinca, ostavimo se kolektivnih promena. (20.vek nam je pokazao uzaludnost promena ODOZGO). U svakom čoveku vodi se bitka gde će njegova duša prevagnuti. Pa sad izvolite, prvo obezbedite svoj čamac da ne potone, pa onda gledajte dalje!
Preporuke:
24
0
8 utorak, 17 januar 2012 11:59
zakeralo
@pitam se
Nije urb-elitisticki, ne bojte se - ali cinjenica je da tek ta treca generacija (mozda) konzumira grad, tojest ono sto grad nakon (neuspelog) pokusaja da animira prve dve generacije danas nudi, sto i nije mnogo.
Prosto, gradovi su centri, pa je i korupcija i funjarenje mahom koncentrisano tu. To je moja teza.
A i govorim samo na osnovu posmatranja sveta oko sebe, a to je grad. I ono sto vidim nije u skladu ni sa slikom koju vlast forsira, niti sa evrointegracijama, ni sa nebeskim narodom, ni sa Pravoslavljem, niti sa postenjem, moralom, smislom, niti sa bilo cim da budem posten.
Nesto nije u redu sa nacinom razmisljanja ovde. Iz toga proistice i to da smo imali autoritarne vodje i komunizam i podelu partizani-cetnici-ostali, i Slobu i Zute i crne i plave - prosto, ja mislim da je razlog sto ljudi koje ja poznajem u ogromnoj vecini NE ZNAJU NISTA. Vecina se povodi ili za trendom ili za covekom a iskreno voli iskljucivo seoske koncepte.
Pa sam to ilustrovao pihtijama.
Preporuke:
12
8
9 utorak, 17 januar 2012 12:13
zakeralo (2)
@ pitam se
zaboravih - Vase pitanje "odakle su dosli stanovnici GRADA..." - dolazili su PRIRODNOM migracijom ranije. Koliko-toliko PRIRODNOM migracijom ; a onda je, poslednjih 60-tak godina pocela NEPRIRODNA migracija ; neprirodna migracija je kad "glavonja" iz Krnjevice zaposli celu Krnjevicu u Opstinu/kombinat/fabriku/skolu itd - e takvi su (u jednom postu ranije pricao sam o tome da ovde mahom postoji samo lumpen-proleterijat, pa da se naslonim na tu misao) lumpen-gradjani, kao sto imamo i lumpen-intelektualce i lumpen-elitu a bogami i lumpen-srbe.
Gde dolazim ponovo da autorove teze sa kojom se slazem - narod ovde misli da je u redu da radi nesto nezakonito, a ljuti se kad bude uhvacen. Da. To je tako kad imas Boze-me-oprosti lumpen-narod. Ne zna sta hoce - zna sta nece. Nece striktna pravila.
Marketinske agencije su to dobro nanjusile i sad sve partije tome podilaze. Prosto to je tolika vecina u Srbiji da je politicki bezvezno ne racunati sa tim. A meni su oni svi isti.
Preporuke:
12
7
10 utorak, 17 januar 2012 12:32
urbaeae ćirilikuk
@zakeralo
To je uzrok naseg funjarluka na svim nivoima. Nije njima drzava strana, njima je GRAD stran.
Nase dz.funj. je posledica vecite nepismenosti, nekonzumiranja urbae, narodnjaka, zaprske, pihtija, rakije, pasulja i kiselog kupusa - U GRADU.

Posledice neunošenja važnih aminokiselina su uzrok poremećaja psihičkog stanja.Moj savet je da se što pre vratiš na dedino imanje( ako ga tata nije unovčio da bi svojoj deci kupio kavez i da bi ih hranio urbeom).Sa tom hranom nikada nećeš da porasteš.
Preporuke:
10
1
11 utorak, 17 januar 2012 12:42
Jovan Anastasijević -1
Autor je dotakao jednu večito aktuelnu temu na koju se u svakodnevnom životu obraća malo pažnje, jer sve to je toliko prisutno oko nas, da se skoro čini notmalnim – a daleko je od toga. I dosadašnji komentari su daleko kvalitetniji od komentara na neke druge teme. U tome se ističe @zakeralo. Ipak, i njemu se ima na čemu “zakerati“:
1. “ zaprske, pihtija, rakije, pasulja i kiselog kupusa - U GRADU..“ jesu i sa sela, ali su u gradovima isto tako potpuno na svom mestu. Problem je bio i u tome što te mase sa sela iz šuma i sa planina, koje su posle rata bile planski gurnute i nahrupile u gradove, uglavnom nisu bili deca iz domaćinskih srpskih seoskih kuća, koje su teško stradale u ratu (i posle njega – setite se samo “otkupa“, nasilne kolektivizacije....). Nastavak sledi
Preporuke:
16
1
12 utorak, 17 januar 2012 12:44
Jovan Anastasijević- 2
(Nastavak -2) To su bili uglavnom seoski lumpenproleteri i “barabe u povoju“ – a došli su u gradove u kojima je početna (tek od druge polovine XIX v. se formirala) građanska klasa “u povoju“ bila isto tako već delom istrebljena (za njeno formiranje je neophodno imati bar 3 uzastopne gradske generacije), isterorisana, i “gurnuta u ćošak“ – pa na divlje, neobrazovane pridošlice i nije mogla pozitivno uticati; pravoslavna crkva je potpuno “legla na rudu“ novoj vlasti, korumpirala se, i ograničila se samo na rituale, a nova - uzurpatorska komunistička vlast je sprovodila jednopartijsku samovolju i teror, i u tome bila baš “sjajan“ uzor neukim, primitivnim pridošlicama.
Preporuke:
14
2
13 utorak, 17 januar 2012 12:49
Jovan Anastasijević -3
(Nastavak 3) Iz sveg tog bućkuruša pogubnih uticaja, izrodilo se posle par generacija “ovo“ - društvena nakaza koju sada gledamo, i ne možemo da se načudimo: otkud to? Ako je oporavak uopšte moguć, zahtevaće veoma mnogo smišljenog napora i vremena – a ko bi to mogao sprovesti? Zar ova sadašnja "elita", koja je na površinu isplivala baš iz tog mutljaga?
2. @ zakeralo - zašto ne pišete srpskom ćirilicom? Zar je i ona, kao i “ zaprske, pihtija, rakije, pasulja i kiselog kupusa - U GRADU“ dostojna prezira u Vašim očima? Uzgred budi rečeno – da pitam, kojoj generaciji gradskog stanovništva/građanske klase Vi pripadate?
Preporuke:
16
1
14 utorak, 17 januar 2012 13:07
zakeralo
@Jovan
danas samo ASCII - kucam sa uredjaja koji cirilicu *ni gajevicu na zalost ne "kapira" izvinite :)
Prezivesmo srecom oba svetska rata i ove najnovije, a bogami i par decenija devetnaestog veka - u gradu. Nema nas puno - ali nije to tema - vec moj kum je, recimo, druga generacija u gradu - ali je on uravnotezio ocevo seosko poreklo i svoje gradsko, pa ne pati od decijih bolesti druge generacije. Neki drugi nisu bili tako uspesni.
Slazem se sa nekim Vasim konstatacijama, mutljak mi se posebno svidja :) - mi nismo svesno koliki je to problem ; ta povrsnost i snalazenje i "veza" i mito.
A tek cemo da se krstimo kad vidimo posledice toga sto nam je poslednje dve-tri decenije otisao SVAKO kome se taj koncept ovde SMUCIO. A takvih ima...
Ne ocekujem ja da mene ljudi razumeju ; vidim negativni komentari isti sa pozitivnim - ali sustina je u ovome - ispraznili su sela, poseljacili gradove, upropastili sisteme i institucije i srusili Drzavu.
Preporuke:
8
4
15 utorak, 17 januar 2012 13:18
zakeralo (2)
(i ovim zavrsavam za danas, dosta je)
@ jovan

Ma volim ja i pasulj i pihtije i kisao kupus :))) nije stvar u tome NEGO NE VOLIM SAMO TO!

Pihtije su mi posluzila kao metafora za onih 500 ljudi koje znam koji PLJUJU po svemu ostalom a hvale samo svadbarski kupus.
Mogao sam da napomenem i onih 1300 koji pljuju svadbarski kupus a hvale samo odreske od soje i kineski na pari kuvan kupus uz italijansko vino.

Sustina, moj dobri g. Jovane, nama ne valjaju ni jedni ni drugi :)
Broj ljudi sa uravnotezenim stavovima se broji na prste jedne ruke ; uravntezen stav podrazumeva SVEST, a ona podrazumeva znanje po vertikali - znaci naucio sam i da NESTO DRUGO postoji, osim rasola i belog luka ali niti sam odbacio sarmu, niti sam lud samo za ti "novim", a i jedno i drugo RAZUMEM. Toga ovde nema.

Prijatno
Preporuke:
12
1
16 utorak, 17 januar 2012 13:40
Joviša Vidić od Rudina
Prirodnu selekciju ne možemo zaustaviti. Snažniji, sposobniji, zdraviji, kako u duhu tako i telu, pridošli iz ruralnih područja, prirodno nadvladavaju one slabije u gradovima. Ako jednog dana i onu budu "nobl" i "kek" i oni će fakultete završavati sa dobrom šesticom, i to posle osam godina studiranja. Sposobni, zdravi, pametni iz gradske sredine, sada potiskuju slabije u mnogim metropolama sveta. Ko gubi ima pravo da se ljuti. Nije dobro po mentalno zdravlje biti zavidan. Još bih puno toga dodao, no nebih želeo da još više razočaram one tridesetpetogodišnjake, koji su još uvek na maminom kazanu, a rođeni su preko puta fakulteta.
Preporuke:
14
1
17 utorak, 17 januar 2012 14:16
ivan3012
Zakeralo....Zaista,sjajna analiza..POSLEDICA..Medjutim,uzrok opisanog stanja svesti je prilicno dubok,i retko da iko ide toliko u proslost gde se zapravo i krije odgovor na pitanje...Sta nam se to desava,kuda idemo...Pocetkom proslog veka kada je komunizam zapravo zaziveo u praksi/1917/ a svoje otelotvorenje na ovim prostorima zapoceo prinudnim otkupom tj.Otimanjem od SRPSKOG seljaka,izbila je na videlo osnovna komunisticka teza: Buduci da je seljak kao individualni proizvodjac u ekonomskom smislu sam sebi dovoljan,nezavisan,pa kao takav nepodlozan propagandi i raznim lazima-neophodno je izvrsiti pauperizaciju,tj.Osiromasenje otimanjem,zastrasivanjem,kolektivizacijom..A narocito pretvaranjem seoskog domacina u gradskog proletera ili lumpenproletera.Svejedno.Unistavanje poljoprivrede,obespravljivanje sela,migracija u gradove bila su sredstva da se to postigne..I postiglo se..Nazalost..Pri tome se nisu birale metode..Islo se cak na to da se vidjenijim seljacima spaljuju kuce..
Preporuke:
11
2
18 utorak, 17 januar 2012 14:26
seljak bezemljas
Da li je moguce ozbiljno misliti da je roditi se i ziveti u gradu isto sto i biti obrazovan,pametan, sposoban talentovan....Selenje u grad je istorijski nezaustavljiv proces.Citajte Osvalda Spenglera PROPAST ZAPADA izdanje KNJIZEVNE NOVINE 1989.Erih From je u BEKSTVU OD SLOBODE pokazao da je gradjanska klasa bila nosilac fasizma.Nije gradjanska klasa dobra sama po sebi.Pitanje je da li ona diprinosi razvoju drustva ili ga koci.Ako pita za poreklo a ne pita sta znate da radite u problemu smo.Zadnji modernizator Srbije bio je Bogoljub Karic.Nisam ja njegov pristalica daleko bilo ali on je napravio mobilnu telefoniju.A dosao je iz sela pored Peci. Latinicom pisem dok ne nabavim novu tastaturu.
Preporuke:
10
1
19 utorak, 17 januar 2012 14:30
fristajlo
Menadžerski društveni sloj izvršava operativne zadatke vlasničkih struktura. Kada pogleda svog poslodavca, pripadnik ove društvene kaste oseti se siromašnim, osujećenim, čak oštećenim. Sprovodeći nezakonite naloge svog gazde, upoznat sa tananim mehanizmima obmana i prevara, u nedostatku lične moralne savesti, koliko god da je bogato plaćen za moralne zloupotrebe svog stručnog znanja, prosečan menadžer ostaje ipak zelen od zavisti
Savršeno tačno.
Ukoliko ipak imate lične moralne savesti, kao što se moojoj malenkosti desilo- idete na Biro za nezaposlene...
No, to je cena koja se mora platiti, kao i karta u autobusu. Hoću da verujem da će doći vreme da se to mora ceniti; jer, ako smo Srbi- nismo svet...
Preporuke:
14
0
20 utorak, 17 januar 2012 14:38
ivan3012
2 - Narocito je po tom pitanju bio rigidan Mosa Pijade,koji je smatrao da je paljevina najbolji nacin da se ubede i zastrase svi oni koji nisu bili spremni da progutaju bas sve bajke,lazi i budalastine novonastale "demokratije"..."Ajde druze demokratija je,ljubi curu ne pitaj cija je"...Kljucni problem,krucijalno pitanje je bilo kako razoriti instituciju SRPSKOG DOMACINA kao osnovni stameno-patrijarhalni drustveno porodicni nukleus iz koga je Srbija vekovima crpla svoju snagu,i suprostavljala se zulumima svake vrste.Narocito pokusajima odnarodjavanja i gusenja nacionalne svesti..Samosvestan,savestan posten,radan i nezavisan seljak nadahnut Svetosavljem,svetlom istorijom Srpskog imena..Morao je da ustupi mesto lumpenproleteru,polutanu..sitnom karijeristi odanom velikom vodji..Koji bezrezervno veruje u bratstvo i jedinsvo,kao i to da istorija pocinje od 45-e..Ovo se radilo samo u Srbiji,buduci eda je ona kao najnaprednija i najjaca bila svojevsna brana crvenim eksperimentima.
Preporuke:
13
1
21 utorak, 17 januar 2012 14:50
ivan3012
3 - Najveca tragedija Srbije danas je upravo u tome sto se svesno unistava bice Srbije i Srpskog naroda,upravo unistavanjem poljoprivrede i sela..Formula je jasna..1.Preporod sela,strateski najvaznija proizvodnja -proizvodnja zdrave hrane,izvori pitke vode,izuzetan geostrateski polozaj..Uz postovanje Zaveta koji nam je ostavio Rastko Nemanjic svojim poslednji recima "Drzite se Rusije"..2.Saradnja sa svim prijateljskim zemljama kao prioritet broj jedan.3.Jasno definisani nacionalni ciljevi,a osnovni treba da bude KAKO DOSTICI SVAJCARSKU,jer preduslove imamo.4.Pitanje EU ostaviti za neka druga vremena kada vidimo sta ce se sve desiti toj istoj evropi.5.Najhitnije jacanje i modernizacija vojske..6.Razvlascivanje tajkuna i lopova i nacionalizacija sve opljackane imovine,uz momentalnu restituciju pravim vlasnicima tj.Njihovim naslednicima.Nekome to ne odgovara..Zapitajmo se K O M E??
Preporuke:
15
2
22 utorak, 17 januar 2012 14:54
Bob
Migracije u vreme industrijske revolucije su sigurno bile smislenije (mada bolne za mnoge radnike, iako im je sigurno bilo bolje u gradu nego na selu). Ali to se kod nije desilo kad je trebalo, u 19. veku, nego u vreme kapitalističke nakaze, nakaze od nakaze, komunizma.

A kad je već pomenut Špengler, pitanje narastanja gradova je mnogo izraženije na zapadu, tamo se stvara prava rulja od naroda, a ne ovde. Nema to veze sa plaćanjem karte, već, recimo, sa izopačenim paradama.
Preporuke:
8
0
23 utorak, 17 januar 2012 15:45
Byakuya-sama
@utorak, 17 januar 2012 13:50 ivan3012

Kako vas nije sramota da tako lažete pominjući RN, i to ste našli koga i koje vreme, u vreme kad je Srbija bila em bogatija, em jača od te Rusije, koja je bila ceo 13. i 14. vek u ''mongolskom ropstvu''http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b2/Tokhtamysh.jpg/300px-Tokhtamysh.jpg
Preporuke:
2
3
24 utorak, 17 januar 2012 16:40
seljak bezemljas
@BOB Ako hocete da saznate kakve su bile migracije u zemljama koje su se prve industrijalizovale citajte ZERMINAL Emila Zole a ako vam bude muka uzmite laksu literaturu mozda ZVEZDE GLEDAJU SA NEBA Arcibalda Kronina.A kao ilustraciju vremena navescu vam samo jednu recenicu iz drame ZANAT GOSPODJE VORN Bernada Soa.KROFTS Ako zelite da birate svoje poznanike na moralnim nacelima, onda ce najbolje biti da se cistite iz ove zemlje. osim ako ne zelite da se potpuno udaljite od svakog pristojnog drustva. Da bolje razumete demokratiju cenzura da bas tako cenzura u VELIKOJ BRITANIJI nije dala dozvolu za izvodjenje drame TRIDESET JEDNU GODINU.Kroftsove reci danas ovde zvuce sveze a nasi Bernardi stali uz razne Vornove pa pisu preokrete misle da se upisuju u pristojno drustvo.
Preporuke:
5
0
25 utorak, 17 januar 2012 16:41
zakeralo
@ivan
hvala. Samo (nemojte se ljutiti) gde nadjoste Sv. Savu i te Ruse :) Vise volim svoje kljuse, kako da kazem.
@ Jovisa Vidic
Ne slazem se nikako. Ako je ovo danas tzv "uspesno" - uspesno zato sto je sposobnije, onda nam nema spasa. Ne daj Boze takve uspesnosti. To se, moj g. Jovisa zove goli oportunizam i beskrupuloznost a ne sposobnost.
Apropo ekipe 35+ prekoputa fakulteta - to je sve emigriralo odavno i gnusa se "prirodnog stanja" ovde kod nas. Ne poznajem druge.

Skrenula je rasprava u tok koji nisam hteo ; ja sam ilustrovao problem nevaspitanosti kod nas nakon autorove ostroumne opaske da "narod dozivljava drzavu kao tudju" - vezano za gradski prevoz, sa cim se slazem, pa sam to hteo da potkrepim sopstvenim stavom da je velikom delu naroda prvo grad stran a drzava dodje kao sekundarno inostranstvo.
Ima naravno dosljaka koji se asimiluju, ali vecina se drzi obicaja svog kraja do kraja i time rusi gradski koncept zivota, urbanu kulturu, kulturu a onda i sve ostalo.
Preporuke:
5
4
26 utorak, 17 januar 2012 21:31
stani malo od Doboja Mujo
poseljacili grad...tako decenijama govore muslimani za Srbe u BiH,nalazite se na istim frekvencijama
Preporuke:
5
0
27 sreda, 18 januar 2012 01:31
Dragojlo B.
Kapa dole za autora i za redakciju.
Preporuke:
3
0
28 četvrtak, 19 januar 2012 02:23
Bob
@seljak bezemljas:

Moguće.
A možda ste Vi gospodine malo previše pod uticajem neradnika marksa?

Vidite, ako se malo informišete, videćete da je svaki engleski radnik, sa malom bednom platom, u teškim sramnim uslovima rada, živeo bolje nego seljak koji je istovremeno ostao da obradjuje zemlju.

Znato zašto? Radnik je bar imao da jede, a seljaci su umirali od gladi. To je sve.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner