Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srđa Popović: Republika Srpska je nagrada za sudski dokazani genocid

Komentari (105) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 13 januar 2012 13:56
veljkovic
Samo Srbija ima i gaji ovakve "intelektualce.Zivim na 3 kontinenta i nigde nisam video nesto slicno.
Ovo je tesko citati cak i sa ogromne razdaljine.
Preporuke:
284
9
2 petak, 13 januar 2012 13:57
đavolov advokat
G. Srđa Popović je od advokatske fele svete rimske inkvizicije. A ovi npr. optuženu ženu bace u reku sa kemenom o vratu, pa ako potone – prava je. Ako ne potone – veštica je (jer nije potonula uz pomoć natprirodnih sila). Pa je onda – spale. I u jednom i u drugom slučaju, dakle, optuženi ostaje – bez glave. E, tako isto g. Popović 'dokazuje' i krivicu Srpske.
Preporuke:
193
7
3 petak, 13 januar 2012 13:59
zašto je lepše da vas mrze nego da vas sažaljevaju
Svak se češe gde ga svrbi. A svrbi ih sve zajedno republika Srpska. Što je opstala, što se razcija, što je nisu uništili. Pa se sada jede iz zlobe i nemoći.
Preporuke:
190
6
4 petak, 13 januar 2012 14:04
Milutin
Ova nemoralna tvorevina S.Popović, koji je sam priznao da je podpisao pismo u kojem zajedno sa svojim Zoranom Đinđićem tražio produžetak bombardovanja , jer će Sloba(Srbija) ubrzo pasti( da podsetim, te dve nedelje su bile na kraju NATO agresije, kada su bombardovali od ujutru do uveče i po ponoći celu Serbiju)

Njegov ateista pa naprasno veliki vernik i mudijalista Đinđić je pekao vola na Palama, pa je posle okrenuo ćurak, nemoralno, mondijalistički i makojavelistički, u najgorem smislu tih reči!Prizivao bombardovanje, sedeo u sred agrersije, u komandnom centru NATO-a!?

Taj Popović, čiji sin se hvali što radi za Ciju i ostale službe u nasilnom obaranju izabranih vlasti, koji koristi taj zli znak Pesnica, i onaj Veran Matić(bivši četnik(Pogledi), julovac, mondijalista,otporaš) stavljajući taj zli znak pored beba!(reklama).
Preporuke:
166
7
5 petak, 13 januar 2012 14:05
jututunac
Bravo za sve one Srbe koji imaju snage i hrabrosti da slusaju i trpe ovakve ljude!
Preporuke:
121
7
6 petak, 13 januar 2012 14:15
Jelena
Sada bi kerberi da Republiku Srpsku uniste.Kosovo,Republika Srpska, Vojvodina,Sandzak sve su im to zadaci.
Preporuke:
118
6
7 petak, 13 januar 2012 14:18
SKY
Djindjicev prijatelj...
Preporuke:
145
5
8 petak, 13 januar 2012 14:27
SKY
Svedoceci pred Americkim Kongresom o ratu u Bosni i Hercegovini, 31. avgusta, 1992...
"Zeleo bih da naglasim jednu vaznu cinjenicu o sebi. Ja sam Srbin. Ja sam jedan od losih momaka. Zeleo bih da se zahvalim organizatorima ovog skupa sto su mi dozvolili da ucestvujem u njegovom radu. I zelim da objasnim svoje motive. Smatram da je vazno to sto ja, kao Srbin, podrzavam [medjunarodnu] vojnu intervenciju protiv Srbije...
Mislim da mogu da zastupam dugorocne Srpske interese trazeci vojnu intervenciju zato sto smatram da bi rani vojni poraz Srpske agresije bio nesto sto bi dugorocno bilo u interesu Srpskog naroda....
Preporuke:
137
7
9 petak, 13 januar 2012 14:37
-
Šta rade Tužilaštva u Srbiji? Ovo je govor mržnje. Takozvane desničarske organizacije se procesuiraju za mnogo benignije stvari. Treba insistirati da se autori ovakvih izjava, koje se daju u kontinuitetu, a koje predstavljaju govor mržnje, konačno adekvatno kazne.
Preporuke:
139
5
10 petak, 13 januar 2012 14:40
CG
Vehabijski glasilo - "Dnevni avaz".
Preporuke:
104
4
11 petak, 13 januar 2012 14:45
El Jefe
Nije njemu lako.
Preporuke:
89
6
12 petak, 13 januar 2012 14:46
Dimljeni žabac
Ma ko bi živeo u toj Popovićevoj Srbiji ? Niko normalan iz Republike Srpske a da li bi taj lik mogao živeti u Republici Srpskoj , pardon da li bi mogao prenoćiti bez obezbeđenja, naravno ne bi, zašto?
Znači mi smo infantilci a on velika ličnost, evo na jubilej RS sad će Biserko, Čeda, Čanak, Milošević ,Kanda da drže moralne pridike.

Poruka Popoviću i beogradskim mondijalistima, nećete u Banja Luci dok ste živi " moralisati", prezreni ste, neka vas trpe oni koji moraju.

Bilo kakva polemika , argumentacija sa takvima je izlišna, njih to ne zanima, oni imaju " zadatu istinu" , teško državi koja ima takve ljude !
Preporuke:
119
4
13 petak, 13 januar 2012 14:52
Srbin agnostik
Čovek ne sme ni da zamisli kako bi izgledalo kada bi, recimo, ne daj Bože, ovako zli i strasni u mržnji protiv Srba, Srđa Popović i Jovo Kapičić dobili neku vlast.
Preporuke:
101
2
14 petak, 13 januar 2012 14:55
@Dimljeni žabac
Smiju oni da prenoće i u BL i u bilo kojem drugom mjestu u RS. Budite sigurni da na njih niko ne bi ni obratio pažnju. Niti bi im mediji pružili priliku za "hljeba (iz stranih centara moći) bez motike", niti bi se narod bavio ovim ljudima.
Preporuke:
74
3
15 petak, 13 januar 2012 15:02
Konobar
Kako bre da ispusti činjenicu da su prema popisu još Austrougarskih vlasti Srbi bili većina stanovništva na prostoru koji je omeđen kao teritorija Srbije po Londonskom Ugovoru 1915 godine. Srbija od Rumunije i Bugarske do Prokletija i severno do Splita, a dalje Italija. Dakle Republika Srpska je samo komadić srpske teritorije gde su se zadržali autohtoni Srbi posle klanice od strane Hrvata i muslimana u I pa onda II svetskom ratu i na kraju sa "Olujom" naših sadašnjih prijatelja . Nisu valjda Francetićeva "Crna Legija" i muslimanska SS " Handžar" divizija bile NVO za povratak izbeglica. Šta je trebalo opet Srbe pod isti nož pa da svi Srbi budu sa ove strane Drine. Što se tiče Đinđića, neka se raspita ko je naredio ekspresno rušenje Šilerove i hapšenje 12.000 ljudi ( dvanaesthiljada ) u akciji "Sablja" i streljanje Spasojevića i Lukovića na Meljaku. I na kraju ko je od političara onda tražio od Cece da prilegne sa njim pa da je oslobodi. To su mu činjenice pa neka proveri.
Preporuke:
94
3
16 petak, 13 januar 2012 15:07
Danko Manojlović
Nije kriv ovaj, on radi za pare. Krivi smo mi što ćutimo i nemamo nikakav stav. Na ovaku izjavu ma ko da je izgovori, mora i treba da ustane cela Srpska stručna i politička javnost i da se oglase i kažu svoje mišljenje, proceni motive davaoca izjave.Ako mi ovo prećutimo sutra će nam se desiti znatno gore stvari. Ukoliko oćutimo mi smo onada GORI od ovog... Ovakve izjave su opasne ako se odćuti na njih. Dakle, predsedniče, premijeru, parlamentarci, ministri, akademici, istoričari, glumci, univerzitetski prfesori novimari, odnosno svi vi koji se smatrate Srpskom elitom REAGUJTE.
Preporuke:
107
3
17 petak, 13 januar 2012 15:13
raja
Jedan komentator napisa kako je on rekao da je Srbin. Ne oderđuju izjave ko je i šta je već dela.
Preporuke:
76
3
18 petak, 13 januar 2012 15:20
Damjan
Pa on ustvari samo odvraća istragu o ubistvu Đinđića sa pravog puta.
Preporuke:
80
2
19 petak, 13 januar 2012 15:38
Srpkinja
Srdja Popovic je verovatno CESTITAO zlocincu NASERU ORICU sto je opet oslobodjen!

Verovatno mu je cestitao i na klanju onih 3.242 srpskih civila u okolini Srebrenice 1992/3. g!

Sto da ne, to i prilici bgd-"legendama", "gradjanskim elitama" i NV-ovcima -
a Srbija je PUNA svojih sopstvenih srbo-mrzaca koji i inace nemaju cime zaraditi dolare, nego samo srbo-mrznjom sluzeci zapadne finansijere!

SRDJA POPOVIC ce i OSTATI "LEGENDA SRBO-MRSCA" i kao takvog ga necemo
zaboraviti!
Preporuke:
82
4
20 petak, 13 januar 2012 15:42
Pobunjenik
"Ovakve izjave su opasne ako se odćuti na njih. Dakle, predsedniče, premijeru, parlamentarci, ministri, akademici, istoričari, glumci, univerzitetski prfesori novimari, odnosno svi vi koji se smatrate Srpskom elitom REAGUJTE."
Kako da reaguju kad predstavnici rezima dele ovakvo misljenje,odnosno cela DOS-ovska i postdosovska kvazi-elita.Ovo su njihove misli i njihova politika od samog pocetka,nema tu velike promene,"preokreta"i novih momenata.To je bilo i jeste ocigledno svakome ko vidi i ko ne zeli da se samozavarava.O glumcima,novinarima,profesorima,analiticarima i drugima da i ne govorim,onima kojima se danas dozvoljava pristup medijima,fondovima i napredovanju u karijeri ovo je teolosko-ideoloska matrica.Svi drugi,ona rodoljubiva vecina su skrajnuti,marginalizovani i oklevetani.U startu u defanzivi.Srdja Popovic,Ceda,Canak,Biserko,Kandic,Basara,Srbljanovicka,Teofil i bezbroj drugih su samo istureni redovi vladajuce politike na koje moze da padne odijum naroda a da se pravi i ...
Preporuke:
65
2
21 petak, 13 januar 2012 15:50
siniša
Advokat nije samo dušmanin Srbima nego i Bošnjacima, a dodao bih i ljudskim bićima kao takvim.

Sve što je rekao ima samo jedan cilj da se spirala mržnje i osvete ponovo zaplete u Bosni i Hercegovini.

I ne samo advokat nego i svi koji potenciraju krivicu i izazivaju mržnju i novu spitalu nasilja ne žele dobro nikome ni tamo ni vamo.
Otkud mu tolika mržnja? I otkut tolika prijemčivost na mržnju jednih novina u kojima radi dovoljan broj ljudi da jednostavno po zakonu brojeva neko u uredništvu Dnevnog avaza mora biti normalan. Nemoguće da su svi obnevideli od mržnje.
Šta je to ljudi moji i gde to vodi?
Preporuke:
61
2
22 petak, 13 januar 2012 15:54
Stradija
Verujem da ovaj tip ima prave informacije o atentatu na bivšeg premijera,ali u javnosti iznosi suprotne "činjenice",nijedna istina o atentatima u istoriji na značajnije političare nije tako jednostavna i prosta.
Preporuke:
42
0
23 petak, 13 januar 2012 15:54
jututunac
@zabac:..sve najbolje nasoj braci iz Srpske, ali imam, ipak, jedno pitanje za @Zapca - ko je i zasto dodelio Tadicu neku lentu (neznamzasto) kad je taj covek poslao u Hag predsednika Srpske, R.Karadzica (usput budi receno da to niko i nije trazio pa je to, po meni, bio najtezi oblik slugeranjstva) i R. Mladica, ratnog komandanta te iste Republike Srpske?
Meni je to neshvatljivo, ne vidim ni neku skrivenu politicku igru. Da li je to lenta za izdaju, sta li?
Preporuke:
59
2
24 petak, 13 januar 2012 15:59
Kobi
"Sve se svodi na rehabilitaciju Karadžića i Mladića, kao i svega onoga što se uopšte dešavalo na ovim prostorima - ističe Popović za Avaz".
Koliko ja mogu da primetim, danas je rehabilitovan Naser Orić. Nisam primetio da je neko rehabilitovao Karadžića i Mladića. Naprotiv,samo ih još više satanizuju, što se da primetiti. A stvarno mislim da bi trebalo utvrditi istinu o događajima u Bosni. I Mladića i Karadžića rehabilitovati ako im se objektivno krivica ne utvrdi. Hag nije objektivan i njegove presude ništa ne znače slobodnom i pametnom čoveku. Kao ni mišljenje Srđe Popovića i njemu sličnih. Mislim da ne treba obraćati pažnju na "istinu" gospodina Popovića. Njegova istina se temelji na mržnji. Zbog toga njegove reči u meni više ne izaѕivaju čak ni gađenje, ništa. Jednostavno, mržnja je njegov nejveći udes. Neka mu Bog oprosti!!!
Preporuke:
71
2
25 petak, 13 januar 2012 16:18
Pobunjenik-nastavak
i glavni i odgovorni arhitekti ove izdaje,pljacke i ponizenja izvuku kao umereni i "prosrpski".
Bojim se samo da nisu ovaj narod odlicno procenili njihovi propagandisti i medijski gurui.A ta formula glasi:lazi jer istinu Srbi ne zele da cuju,obecavaj "leba bez motike"(EU,1000 evra akcije i sl.)jer su isti neradnici i sve zacini sa primitivnim nacionalizmom,odnosno onim jalovim patriotizmom kome je bitna forma a ne sustina.Jer prvi patriota je spreman da se bori,da se zrtvuje,da radi,pati i strada za bolje sutra svoje otadzbine.Za bolji i pravedniji svet.On ne govori,on dela.Koliko danas takvih ima u Srbiji i koliko ih je bilo u ovim teskim vremenima a koliko onih koji misle da su patriote zato sto su pustili bradu,potukli se u kafani,napili u Guci i podigli zastavu i tri prsta na kakvoj utakmici?Nazalost ovi drugi cini mi se preovladjuju i dok je tako bolje biti nece.Zato sto bi rekao JFK "...Ne pitajte sta vasa zemlja moze da ucini za Vas vec sta Vi mozete da ucinite za svoju zemlju.
Preporuke:
31
1
26 petak, 13 januar 2012 16:27
Vera Sobat
Da,da, mi Srbi stvarno mozemo da se "ponosimo" sto imamo ovakve "legende".

Srdja Popovic se 1993 g preselio u Ameriku zato sto je po njemu nase srpsko drustvo bilo BOLESNO!!!!

Srpsko je za njega bilo BOLESNO,a americko drustvo je za njega =ZDRAVO!!!!

Nije hteo covek da mu deca odrastu u srpskom narodu,bolesnom i urusenom
pa je svoju decu smestio u RASISTICKO,OKUPATORSKO-ZLOCINACKO ali, ali -
BOGATO americko drustvo!!

DOLARI......DOLARI.........DOLARI...!!!

Americka GENOCIDNA istorija, americko ROBOVLASNICKA i RASISTICKA istorija
RATOVI SA KOJIMA unistavaju kulture drugih naroda, KRADJE RESURSA, od 1947 g do danas vise od 80 ratova ili HUSKANJA da bi zavadili narode i tako ih
lakse osvajali, SVE to je g.Srdju Popovica, ZDRAVO drustvo, sve to je civilizacija i Demokratija!!!

Srbi, sta reci na Srbe kao sto je Srdja Popovic???

Trebali bi STO PRE da se upitamo kako vaspitavamo decu i zasto radjamo ovakve!?
Preporuke:
65
2
27 petak, 13 januar 2012 16:34
Nikola
Zaista,ko je god gledao one bljuvotine na FTV povodom dana Republike Srpske,mogao je zaključiti samo jedno-nas iz RS ne vrijeđaju toliko krvožedne i otrovne poruke baščaršijskih janičara koliko bole riječi ovih likova tipa Srđe Popovića,one nesretne profesorice moderne istorije i ostalih petokolonaša.Na muslimane smo navikli-čitavo njihovo "nacionalno" biće je izgrađeno na temeljima mržnje prema Srbima i oni bez nas ne bi postojali,tj. njihovo dalje postojanje nebi imalo smisla.Ali,zapanjujuće je koliko Srba nosi u sebi taj autošovinizam koji korijene vuče iz teških kompleksa.Kompleksaš i malograđanin će uvijek prvo popljuvati svoje bližnje jer oni,tobože,nisu prepoznali tu njegovu samoproklamovanu "veličinu",te on nezadovoljan,prvo sobom,a potom i okruženjem počinje da izbacuje dugo nakupljani otrov iz sebe.Ovakve emisije i likovi treba da nam služe kao opomena,da još jednom shvatimo u kakvom okruženju živimo.Oni su žedni srpske krvi!
Preporuke:
48
2
28 petak, 13 januar 2012 16:37
Anta
Bilo bi zanimljivo da saznamo nesto vise o g. Popovicu... sto bi moja baba rekla , od koju je vamiliju...ko je , sta je radio , koje je skole zavrsio , ko su mu bili roditelji, dedovi, cime su se bavili... tako bi se fenomen ove njegove izjave mogao zaista na pravi protumaciti...
Preporuke:
58
2
29 petak, 13 januar 2012 16:37
Skeptik Roberto
Izgleda da ekonomska kriza utice i na budzet koji zapadne vlade izdvajaju za takozvane NVO. Mala bara a puno krokodila. Mora Srki da ubaci u visu brzinu, jerbo nema vise para za sve njih.
Preporuke:
46
1
30 petak, 13 januar 2012 16:39
ufff
Kaaaakve ratno-huškačke vesti i provokacije ova dva dana iz BiH. Ovo nije dobro uopšte.
Preporuke:
38
2
31 petak, 13 januar 2012 16:40
Živorad
"...oni nisu smeli dobiti RS.."
Ko su to oni gospodine Popoviću a ko ste vi?
Preporuke:
62
2
32 petak, 13 januar 2012 16:41
Anta
za Danka.... Na ovaku izjavu ma ko da je izgovori, mora i treba da ustane cela Srpska stručna i politička javnost i da se oglase i kažu ...

he, he Danko pa problem je u tome sto cela srpska stručna i politička javnost misli isto ili i gore no g. Popovic... samo se svi ne oglasavaju jer su grantovi ipak ograniceni
Preporuke:
30
4
33 petak, 13 januar 2012 16:41
slovenac u Srbiji
Auuu, sta Srpi od ljudi imaju, strasno.
Ovaj kako da se nazve ovakav kao srdja popovic, kaka je to srbskomrzac, muka je meni slovenac da ovoga vidim i da cijem sta prica.
Otisao je on tamo u ameriku gde mu i pripada,kod onih
koji samo ubijaju i pustosu.
Uh, kako ga nije sramota da ovako mrzi svoj narod,to nema nigde.
Jeste li on Srbin?
Ili je on Hrvat?ili sta je taj ne covek?
Preporuke:
65
1
34 petak, 13 januar 2012 16:44
Deroko
Ja se ne bojim ljudi, već onog neljudskog u njima.
Ivo Andrić
Preporuke:
59
2
35 petak, 13 januar 2012 16:51
David Novaković
Čovek koji je priznao da je izdao svoju državu, čovek koji je pozivao na bombardovanje svoje države tj. naroda (šta je drugo država nego narodni ugovor), čovek koji je rekao da će ubijeni građani pri tom zločinačkom bombardovanju Srbije biti ''koleteralna šteta'', nastavlja da vrši hajku protiv srpskog naroda! Hoće li iko stati na put tome?!

p.s.

Interviju gde odakle potiču gore navedene izjave dotičnog:

http://archive.peacemagazine.org/v10n2p08.htm
Preporuke:
48
2
36 petak, 13 januar 2012 17:05
Averoes
Covjek je rekao ono sto svi vi znate. Svi prvi ljudi RS, osudjeni su ili im se jos sudi u Hagu za ratne zlocine i zlocin genocida. To su cinjenice! Zna se ko je pravio planove i ko je dijelio Bosnu, a Bosnjacima pripremao progon i genocid. Naravno, vi mozete u svojim mitovima da pravite kakve hocete scenarije, ali cinjenice su cinjenice.
Preporuke:
11
77
37 petak, 13 januar 2012 17:08
Iznenađen
Srđa Popović intelektualac??????
Ma ajte molim vas. Uozbiljite se.
Preporuke:
63
3
38 petak, 13 januar 2012 17:16
siniša @ Averoes
Kažete da svi znamo da je bilo kako vi kažete da je bilo.
Mnogo grešite. U Srbiji postoje tzv. drugosrbijanci kojih ima manje od 10% stanovništva. Oni iako stanovnici Srbije su antisrpski orjentisani i zaista hoće da verbalno podrže sve što je protiv srpstva. Doduše samo verbalno.
Sa druge strane 90 % Srba u Srbiji i isto toliko Srba van Srbije ne smatra da su Srbi uradili išta loše, ne osećaju nikakvu krivicu ili ako vam je razumljivije "glede tzv genocida u Srebrenici, Srbi ne ćute krivnje".

Znači, nema nikakvog osećaja krivice, nikakvog kajanja i nikakvog žaljenja po tom pitanju. I sam sam takav. Verujte mi, nisam kriv nikoga ne žalim i ničega se ne bojim. Takvih je 10 miliona Srba.
Još jednom vam kažem, verujte mi.

Doduše, ja sam svestan da su neki ljudi, muslimani u Srebrenici streljani, smatram da je to zločin, ali ne vidim nikakvu vezu između tog streljanja i Srba kao naroda. A žalim ih koliko i vi žalite Srbe pobijene u Sarajevu ili Bratuncu.
Preporuke:
47
2
39 petak, 13 januar 2012 17:18
Nikola
@Averoes
Dragi gospodine Ibn Rušd-e,nemojte vi o činjenicama molim vas!Nema ovdje nikakvog mita,nema planiranog genocida(genocida nema uopšte),nema Velike Srbije...Ona postoji još samo u vašim glavama i vašem otužnom,sivom svjetonazoru.Vi ste ti koji još uvijek tim "mitom" hranite svoju bolesnu mržnju koju svakodnevno iskazujete.Internet je čudo-ukucajte riječ genocid,uspostavite vezu sa stvarnošću,pa onda malo pogledajte demografsku sliku FBiH prije i poslije rata.Zaključak će vam se sam nametnuti.
Preporuke:
44
2
40 petak, 13 januar 2012 17:19
Vuk
Pa dokle će se u Srbiji javljati ovakvi predstavnici imalaca Ličnih karata?
Ima li i malo obraza, morala , skrupula prema svim onim mučenim , klanim , ubijanim jadnicima koja su u prethodna tri rata (dva svetska i versko-nacionalni)stradali samo zato što su pravoslavni?
U drugom svetskom ratu moja baka je sa Kozare završila u Jasenovcu, njenog su zeta nabili na kolac komšije Muslimani u uniformama hrvatskih ustaša, veliki broj ljudi je katoličen a onda ubijan sa komentarom:``Duše smo vam spasili ali nećemo vam spašavati i glave.``
Živim u Srpskoj, i najbolje znam kako smo perfidno varani u SFRJ i kako smo tek 1981. godine prestali biti većinska populacija.Znam i kako su Muslimani i Hrvati od oktobra 1991. godine prestali da nam se javljaju u gradu i kako su organizovali paravojske. Spremalo se zlo. Kada smo se odbranili i samo smo bili tvrdi, jaki i odlučni u tome, onda smo proglašeni genocidnim.Gde je 170.000 Srba iz Sarajeva, gde je 16.000 pokatoličene pravoslavne dece u Zagrebu?
Preporuke:
54
1
41 petak, 13 januar 2012 17:19
Vera Sobat
@ NIKOLA, da, imate apsolutno pravo, istoga smo misljenja!

Mucno je i SRAMNO videti koliko mi ovakvih imamo u nasem narodu,
spremni su na sve samo da sebe stave u prvi plan,da se dodvore i
da za pare proliju krv svoga naroda!

Citati ovoga sto ovakve bljuvotine rece,pitam se samo,STA rade NASI (?) u BGD
nasi (?) pravnici, nasi (?) politicari???

Ovaj tip je iz Srbije otisao 1993g, ODAKLE njemu ZNANJE o svemu o cemu sebi
daje pravo da prica???

Jeli on bio na frontu u Hrvatskoj,u BiH,na KiM????

NIJE!!!

Znaci SVE o cemu govori," ZNA " iz americkih krugova?
Od NV-ovaca, "dama i boraca za ljudska prava" iz Srbije?
Svih tih placenika zapadnih fondova u Srbiji?

Taj tip daje sebi za pravo da govori o dogadjajima o kojima je isto tako samo
slusao, a NIJE SAM DOZIVEO!!!

To je ta bgd-"elita" arogancije i mrznje prema svome!
Preporuke:
37
2
42 petak, 13 januar 2012 17:21
Danko Manojlović
za antu i pobunjenika,
Treba eliti ostaviti rok (tri dana) da reaguje, drukčije je kad reaguje neko poznat nego mi obični smrtnici koji komentarišu. Retko kada u komentarima objavim svoje ime (obično se potpišrm kao dada) a danas sam napravio izuzetak i spreman sam da prozovem svakog ko sebe smatra elitom a ne odreaguje na ovo.ostavimo im tri dana pa ako ne bude reakcije da se makar nas trojica 16.01.12 u 16 okupimo ispred predsednikove kancelarije i KAŽEMO ŠTA MISLIMO ako zaćutimo gori smo od ovog.
Preporuke:
40
2
43 petak, 13 januar 2012 17:22
rajko
Negde procitah da je to bio covek koji je branio andriju artukovica...Srbija je stvarno najdemokratskija drzava na svetu!
Preporuke:
31
2
44 petak, 13 januar 2012 17:31
Dimljeni žabac
Dodik je temperamentan, često impulsivan, na Tadićevo optuživanje Srpske ( rezolucija o Srebrnici), da se on pitao i da su ga poneli njegovi lični osećaji, to bi bila katastrofa za odnose između nas.
Dodik sada ima kompetentne i iskusne saradnike koji ga savetuju " neprijatelja drži blizu sebe jer tada ti ne može naškoditi" !

Karadžić i Mladić su anatemisani od svetske javnosti zbog dugotrajne propagande, Dodik to zna i drži se uzdržano ali permanentno odbija krivicu za rat srpske strane. Dodeljivanje Tadiću lente je " utešna nagrada" za Srbiju, Vojislav Koštunica je najomiljenija ličnost u RS, čovek u koga se veruje, ovi ostali su efemerne ličnosti ali nama treba Srbija, jedan smo narod.
Preporuke:
48
3
45 petak, 13 januar 2012 17:33
au mile
Velika je kolekcijalikova svakojake vrste koji uživaju pohvale ustaša, balija, balista i srbomrzaca svake fele. Takvi ljudi, bolje nego bilo ko daju opravdanje za stvarne zločine i stvarne genocide koje su počinili nad Srbima.
Preporuke:
32
3
46 petak, 13 januar 2012 17:34
Srbin iz Sarajeva
Momčilo Krajišnik - 27 godina
Biljana Plavišić - 11 godina
Milan Lukić - doživotna
Sredoje Lukić - 40 godina
Radislav Krstić - doživotna
Dragomir Milošević - 40 godina
Vujadin Popović - doživotna
Ljubiša Beara - doživotna
Srebrenička sedmorica - ukupno 300 godina
Goran Jelisć - doživotna
Radoslav Brđanin - 40 godina
Vidoje Blagojević - 18 godina
Milorad Tribić - 22 godine

Ukupno 1522 godine zatvora za zvaničnike RS-a ! :)

GENOCID, gospodo. GENOCID ! Međunarodni sud pravde u Haagu ( najviša sudska instanca na planeti ) je RS osudila za najveći genocid poslije II Svjetskog rata.

Možete vi igonorirati činjenica, ali njih razumije i poštuje cijeli svijet :)
Preporuke:
15
100
47 petak, 13 januar 2012 17:36
zoran
Da ovako pricate protivi bilo koje zemlje na svetu bili bi proglaseni nacistom, nekima u ovoj drzavi smetaju izjave nekih maloletnika na facebook-u, a ovako nesto niko ni da prokomentarisea kamoli da reaguje, rdjan prica protiv celig jednog naroda, njegovo delovanje je zabrinjavajuce jer poziva na nasilje protiv celokupnog naroda, cist fasizam!
Preporuke:
33
3
48 petak, 13 januar 2012 17:39
Dragoš
Pored ovakvih Srba nam ne trebaju Klintoni ni Tačiji.
Preporuke:
40
3
49 petak, 13 januar 2012 17:43
Srđa Zlopogrđa
Šta drugo očekivati od nekoga ko je svojevremeno, kada to niko nije hteo, branio zločinca A. Artukovića, koji je zajedno sa zlom mu bratijom prizivao NATO da bombarduje Srbiju 1999., koji drsko izjednačava četnike sa fašistima, a koji uz to ima srpsko državljanstvo, ovdašnju pristojnu penziju, vilu, podebeo bankovni račun itd.. I danas bi ovaj da mu, ne daj Bože, dopane prilika uništavao Srbe na isti način kao što su ustaše radile u endehaziji.
Preporuke:
38
2
50 petak, 13 januar 2012 17:51
Lav@ Srbin iz Sarajeva
Reci ti nama da li je još uvek politička prostitucija profitabilna kao u vreme rata, haški sud , najviša svetska lakrdija u istoriji čovećanstva, nego većina poštenih ljudi bi se radije hranila iz kontejnera nego iz tuđih ....Dodik vam je poručio " Lešinari iz Sarajeva " ....
Preporuke:
49
5
51 petak, 13 januar 2012 17:53
Aleksandar
bili nagrađeni za nešto što je bilo sudski dokazani genocid.

Na kom je to sudu dokazano? Na NATO sudu malih kengura u Hagu? Ovaj kvazi-advokat koga su bezbednosne strukture jedne druge drzave upotrebile kao front man da naprave srpski Time magazin (ili ti Vreme) da bi vrsili iznutra anti-srpsku propagandu, poturali novinske patke i vrsili veleizdaju je kvazi-advokat, a cak mu je njegov notorni crveni otac koji je voleo da osudjuje na smrt Srbe za svaku glupost bio mnogo posteniji.
Preporuke:
43
5
52 petak, 13 januar 2012 18:00
Vera NS
@ "srbin" iz sarajeva....dobro da si nabrojao sva ta imena jer si time samo pokazao KAKVA je to "pravda" taj tvoj "sud" u Den Haagu!

Dje su tvoji HANDZARCI i USTASE HDZ-ovci sarajlijo???
Dje su tvoji Mudzahedini-KOLJACI koji sravnise sa zemljom 12 sela oko Srebrenice 1992/3g, i poklase 3.242 srpska civila!???

Tvoj KOLJAC Naser Oric je "nevinasce"??
Ejup Ganic, taj vehabijski huskas i govornik mrznje?
Alija Izetbegovic je bio u SS-Diviziji HANDZAR u II-S.RATU, ajd nam ispricaj sta je sve lepo Srbima ucinio???

Hajde nebudi lenj, pa nam sada nabroj sve vase mudzahedinske i novo-ustaske "heroje-koljace", da se nebi ljutili sto si ih zaboravia!?

Nasmejao si me tvojim:"..ceo svet to priznaje"...koji bolan "svet"?
Taj, americkih i Nemackih FASISTA kojima ste bili verne sluge?
Bili i ostali. pa vas sada dok im trebate stite,zato je taj Haag ono sto se kaze:

"Kadija te tuzi kadija ti sudi"...iz tvog turskog ili poturcenog bica nista drugo nemos ni cuti..
Preporuke:
61
6
53 petak, 13 januar 2012 18:03
Kristijan
Petar Kočić bi rekao:"Ovo je Vukov gaj,nije spaijski!"
Preporuke:
32
2
54 petak, 13 januar 2012 18:03
MilosRS
Nije ni njemu lako. Ja naprimjer , ne bih mogao..
Preporuke:
21
2
55 petak, 13 januar 2012 18:08
Srbin iz Sarajeva
Pa da.. Boli istina, šta ćeš... :) Cijeli svijet zna kakve ste zločine činili. Snimaju se filmovi, prave konferencije i posebni sudovi. Svijet ne može da se načudi kakvo ste zlo bili u stanju počiniti.. Upitaj porsječnog stanovnika svijeta po čemu vas zna i reći će - zločnci. A vi ostanite euforični u svom zlu, otuđeni od svijeta, zabijeni u vlastite "političke misli" koje niko ozbiljan ne shvata i ne trudi se. I "Nirnberši sud" je bio poseban sud za njemačke zločince. Tako je i haški sud, sud za zločince sa područja bivše Jugoslavije, a to su uglavnom nažalost Srbi.

@Vera NS - sram te bilo.. Alija I je u vrijeme II svjetskog rata imao 13 godina.

A ja ostajem "poturčen", ali čistih ruku kojima ne teče krv nijednog jedinog čovjeka...
Preporuke:
12
80
56 petak, 13 januar 2012 18:14
Vera NS
@ Zoran i svi ostali komentatori Srbi, evo na ovu E-Mail adresu mozete poslati
E-Mail sa misljenjem o Srdji Popovicu:

Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

To je skupstina u bgd, i ja sam evo pre 15 min, poslala moj E-Mail sa pitanjem
ZASTO nasi poslanici, nasi pravnici i Boris Tadic, CUTE na ovakve izjave?

Sada cu poslati isto to pitanje i zbog izjave Sonje Biserko, jer ona otvoreno vac godinama radi na stetu Srbiju a finansiraju je SOROSOVI i razni zapadni fondovi!
Pitacu da li je to u skladu sa nasim USTAVOM???

To bi trebali svi komentatori da rade,jer samo tako MIRNIM "protestom" cemo pokazati nasim politicarima,DA SE NE SLAZEMO sa njihovim CUTANJEM!!

Pozdrav
Preporuke:
39
6
57 petak, 13 januar 2012 18:31
Nikola
@Srbin iz Sarajeva
Eh Srbo....zato na rukama onih koje braniš ima više srpske krvi nego što teče venama ovih srpskih izroda!
Shvatićeš i ti jednom da je "svijet" (koji se kod vas muslimana svodi samo na SAD i EU) jedan holivudski film...ako mene pitaš rekao bih da žanrovski pripada vesternu,i to jako loše režiranom!Srbi su zli Indijanci a svi ostali su dobri kauboji.Vama muslimanima mogu samo da čestitam na dobijenoj ulozi ali moram i da vas opomenem da današnji holivudski glumci ne mogu više tako lako da se nose sa slavom.Droga,alkoholizam,ninfomanija,sekte....od njih se previše očekuje a oni nisu kapaciteti koji mogu to da podnesu!Bojim se da će te na kraju završiti u nekom kolektivnom duševnom rastrojstvu....tako vam je to kad okusite slavu i sjaj holivudskih svjetala!Faustovski je to život moj Srbo...
Preporuke:
33
6
58 petak, 13 januar 2012 18:33
!!!
"Ignorirajmo"... tzv. Srbina iz Sarajeva!

Haški tribunal je politička institucija koja se dakle bavi politikom, a ne pravom. Nikakav genocid se nije desio niti postoji bilo kakva presuda (pa čak ni ove političke institucije) koja govori o tome da je srpski narod počinio genocid. Postoji presuda koja kaže da se genocid desio na prostoru opštine Srebrenica i da su ga počinili DIJELOVI VRS i Policije RS. Vrlo je vjerovatno da će da dođe, prije ili kasnije, do revizije, na ovaj ili onaj način jer su norveški film i različita svedočenja, pa i muslimana, dovela do toga da se ozbiljno posumnja u istinitost dosadašnjih zvaničnih tvrdnji.

"Podaci" koje je Srbin iz Sarajeva naveo su podaci o visini kazni koju su dobili pojedinci pred političkom institucijom nazvanom Haški tribunal, kojoj ni jedan ozbiljan pravnik na svijetu, ne pripisuje ništa pravno. Krivična odgovornost je INDIVIDUALNA, to ni ta politička institucija ne negira, što je nedavno posebno naglasio i jedan od tzv. sudija...
Preporuke:
33
4
59 petak, 13 januar 2012 18:34
...!!!
... te političke ustanove.

Srbi iz BiH su i u ovom ratu žrtve ETNOCIDA što govori i činjenica da ih NEMA na prostoru današnje Federacije, a što će da pokaže i popis koji će da uslijedi.
Preporuke:
33
2
60 petak, 13 januar 2012 18:38
Branislav
...Reče moralna gromada i ostade živa...
Preporuke:
23
1
61 petak, 13 januar 2012 18:51
Borivoje Todorović
Gospodin "Srbin iz Sarajeva" je i Srbin i iz Sarajeva ( ta kombinacija), onoliko koliko sam ja Amerikanac iz Albukerkija. Laznjak koji nije ili jedno ili drugo, u svakom slucaju da jeste i da bar malo hoce da govori istinu o Aliji Izetbegovicu, ne bi slagao da je ovaj u II svetskom ratu imao 13 godina. Evo sta o Aliji kaze srpska redakcija Vikipedije http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%90%D0%BB%D0%B8%D1%98%D0%B0_%D0%98%D0%B7%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%9B, a evo sta muslimanska, pardon, bosnjacka http://bs.wikipedia.org/wiki/Alija_Izetbegovi%C4%87. Razlicito tumace njegovo delovanje za vreme II s.r., ali se slazu u jednom: bio je dovoljno star da bude u organizaciji "Mladi muslimani" i da na osnovu delovanja tamo robija odmah posle zavrsetka rata. Nije rahmetli Alija, tema, naravno, ali je ovo ziv dokaz kako ce se medju Srbima uvek naci neko ala Srdja da prica ovakve price o svom narodu, a takodje i neki toboznji Srbin da ga u tim pricama podrzi. Zalosno, oboje !
Preporuke:
39
3
62 petak, 13 januar 2012 18:54
Vule
Sto rece jedan uvazeni i istinski srpski intelektualac da jedino srpska "intelegencija" sto je nevidjeno u istoriji postanka covjeka radi protiv svoga naroda na jedan podli,podanicki i neznam kakav sve nacin.Taj fenomen je do sada nepoznat.Sta to goni dijete da mrzi svoju majku? Sta to goni gradjanina kome je zemlja majka dala sve a on njoj nista da je mrzi i da radi sa neprijateljem na njenom unistenju?Kakve su to glave? Ko je to vaspitavao i ucio u skolama?
Preporuke:
26
1
63 petak, 13 januar 2012 18:54
Pera Detlić
Verovatno mu "Zoki" nije ostavio parče onog čuvenog volujkog pečenja sa Pala, pa mu sada krivo.
Preporuke:
27
1
64 petak, 13 januar 2012 18:56
siniša @ "srbin iz sarajeva"
Ja sam živeo vani i sad često putujem i način kako vi predstavljate Srbe je zaista netačan. Moguće da neki koji su se zamerili Srbima iz Drugog svetskog rata, prvenstveno Nemci i njihovi saveznici sa poražene strane o Srbima govore loše, ali govorili su i ranije, svi ostali obožavaju Srbe i niko i ne pomišlje da ih zove "zločincima".
neki bosanski muslimani, imaju neke čudne ideje, da ćete neš prosperirati ako ocrne Srbe, da će nešto izdejstvovati za sebe.
Tačno je da je mnogo Srba osuđeno u haškom ad hok sudu za ratne zločine, ali po raznim osnovama i za razne stvari.
NPR. Sreten Lukić jeste pobio mnogo muslimana da im se osveti zbog ubijanja njegove porodice u Drugom svetskom ratu, a Brđanin koji nikome nije ni šamar udario, a ne nekoga povredio i naredi da se povredi je kažnjen jer je odbio da tereti druge itd. Bruka jedna.
Vi demonstrirate govor mržnje i rasizam.
Preporuke:
33
3
65 petak, 13 januar 2012 19:04
@Srbin iz Sarajeva 1
Da li bi taj vaj "najviši" sud na planeti ispunio uslove iz člana 6 Evropske konvencije o ljudskim pravima koji se odnose na nezavisnost sudstva, a ako uzmemo u obzir okolnosti njegovog nastanka (već famozno kreativno tumačenje Povelje UN) finansiranja (onda da se ne čudimo što službenici "Suda" raportiraju ambasadoru SAD), jednakosti strana u postupku (nepreduzimanje mera za obezbeđivanja dokaza u korist optuženih), ekspeditivnosti postupka (Šešelj), vladavine prava (samovlasno menjanje pravila u toku samog postupka) ili npr. odavanja utiska nepristrasnosti (Orić, Haradinaj...). Sve su ovo uslovi koji su ekplicitno navedeni u praksi Suda u Strazburu ali se na Tribunal ne primenjuju jer nije holandski, već navodno sud UN koji uživa eksteritorijalni status.

I čemu privremeni karakter Tribunala? Da kad jednom završi svoj zadatak nijedna sudska instanca, npr. Stalni krivični sud u Hagu, ne može da podvrgne njegove akte reviziji. nastavak sledi...
Preporuke:
30
2
66 petak, 13 januar 2012 19:19
@Srbin iz Sarajeva 2
... Zato smo i imali bizarne situacije kada je, svojevremeno, jedan od aparatćika Stejt Dipartmenta (Žan Prosper) tokom poseta Beogradu, u toku prepodneva urgirao na ispunjavanju obaveza prema Haškom tribunalu, da bi posle podne, sa istim sagovornicima, propagirao potpuno neprihvatanje Stalnog krivičnog suda ili barem njegove nadležnosti za građane SAD. Zašto se Amerikanci "plaše" Stalnog krivičnog suda a ne i Haškog tribunala. Logično, Haški tribunal sigurno nije tu da dođe do istine, jer bi tada morala da se rasvetli i uloga SAD i drugih "časnih" članica tzv. međunarodne zajednice (mada sumnjam da bi i Stalni sud smeo da krene na Amere, što nam slučajevi Iraka, Libije i dr i pokazuju). I sad vi kažete da je genocid ili bilo šta dokazan.

Konstantna odlika Zapadnjaka je njihova arogancija i verovanje da su bogom dani da upravljaju drugima ili im dele lekcije, i sreću. Naravno da će njihova propagandna mašina nastaviti da koristi svoju i meku i tvrdu moć protiv Srba, ali mi nećemo pokleknuti.
Preporuke:
31
2
67 petak, 13 januar 2012 19:31
Niko
Veliki pozdrav za svu bracu R. Srpske iz Danilovgrada.
Preporuke:
35
2
68 petak, 13 januar 2012 19:35
Slavomir Srpski
Pa sta drugo moze da se ocekuje od ovih CIA placenika, nego da i dalje rade za pare koje su od CIA dobili, i on i njegov miljenik Djindjic. Kada se Djindjic malo preracunao i shvatio sta rade po pitanju Kosmeta, Cia ga je ostavila samog da bude lincovan atentatom. Izgleda da Popovic nije tako okrenuo ledja, pa ga Cia i dalje sponozorise i placa za ovakve izjave, pa mu narvno i ne prete bilo kakvi atentati.
Preporuke:
27
1
69 petak, 13 januar 2012 19:42
ludi skretničar
Da taj nazovi Srbin iz Sarajeva zaista shvata šta je genocid i poštuje žrtve rata, ne bi stavio smajli na kraj teksta.

Kakvih likova ima...
Preporuke:
27
2
70 petak, 13 januar 2012 19:44
Topolski
Izgleda da nije slučajnost to što je ovaj Popović zastupao Artukovića!
Preporuke:
31
1
71 petak, 13 januar 2012 20:03
vlaja69
Italijani bi rekli: "Propustio je idealnu priliku da bar jednom značajno umukne." Ovakve moralne spodobe su razlog što se osećam postiđeno iz razloga što delimo istu profesiju i etnicitet. Meni neće biti teško da se prekvalifikujem u stolara ili jorgandžiju...
Preporuke:
27
0
72 petak, 13 januar 2012 20:19
jbgbgd
Mnogi se pitaju zašto ovaj „Popović“ radi to što radi? Čini mi se da je njegova misija u tome da provocira i unosi konfuziju kao što to čine i Andrej Nosov ili onaj Nikolaidis iz Titograda. Svi oni, po pravilu, imaju ruska, grčka ili srpska imena, ali duša im je, negde na drugoj strani! Advokat Srđa Popović i mlađani Srđa Popović iz DS-a nisu uopšte u srodstvu, ali u najvećoj meri gaje identičan svetonazor.
Preporuke:
25
0
73 petak, 13 januar 2012 20:19
Vesna
Ovaj svet je čudo. Neko se i obogati od lupetanja.
Preporuke:
21
2
74 petak, 13 januar 2012 20:31
SKY @topolski
Nije problem sto je zastupao Artukovica, to je samo profesionalan odnos. Problem je sto je Popovic bio dugogodisnji Djindjicev prijatelj i advokat a to je odnos ljudi koji dele iste stavove.
Preporuke:
31
1
75 petak, 13 januar 2012 20:35
Beli Orao
I Jovo Divjak je @srbin iz Sarajeva.
Preporuke:
32
0
76 petak, 13 januar 2012 22:46
alkar@srbin iz sarajeva@bili ora
da vi imate vise ljudi ka sta je srđa i srbin iz sarajeva onda nebi bili na dnu di ste sad,u blatu.PRVI SECESIONISTI SU SRBI.1990 srbska skupština donosi USTAV po kojem se srbija uzdize iznad jugoslavije i njenog ustava u kojem se kaze da će srbija biti iznad ustava jugoslavije a ustavne odredbe jug ustava će poštovati AKO HOĆE.poništavate tim ustavom obe pokrajine i njihovu autonomnost i pravite centraliziranu srbiju kao drzavu SRBA i svih manjina koje zive u njoj.albance koji su činili petinu stanovnistva ste svekli na manjinu bez prava na ustavnu autonomiju.TO SE ZOVE NEFORMALNO OTCJEPLJENJE OD DRZAVE JUGOSLAVIJE.to ste učinili prije bilo koje bivse republike .kasnije ste to pravo uskratili hrvatskoj i jedan od razloga rata je kao to sta smo mi izbacili srbe iz ustava.dvostruka srpska mjerila.vi mozete mi nemozemo.
Preporuke:
4
33
77 petak, 13 januar 2012 22:56
jasna
e srdjo,sram te bilo,jel ti u boga verujes?
Preporuke:
16
2
78 petak, 13 januar 2012 23:17
Eto, sada napokon znate,susjedi Srbi, kako stvari stoje! A da se malo okrenete povećanju izvoza i proizvodnji? Dok vi razglabate o Srbiji, Srpskoj, Todorić vam pokupovao pola Srbijice...
Preporuke:
2
19
79 petak, 13 januar 2012 23:29
Marko Darković
Kakva zamena teza. Uporedite samo Mustafu Cerića sa Patrijarhom Irinejem, Harisa Silajdžića i Milorada Dodika, Dnevni Avaz i Politiku, Bakira Izetbegovića i Borisa Tadića. Nivo mržnje, ekstremizma i pakosti je nemerljiv kod Sarajevske elite.
Preporuke:
15
1
80 petak, 13 januar 2012 23:31
L A V @ Alkar
Da mi imamo više ovakvih kao Popović i tzv. Srbin iz Sarajeva , vi Hrvati bi slavili mini Jasenovac, Bili Ora je napisao i Divjak je Srbin, da efendum čika Jova je srpskog etničkog porekla a ustaškog opredeljenja i još kriminalnog.Interpretaciju emisije koju si gledao od historičarke Dubravke naravno prihvataš, a šta misliš da li je bilo suvereno pravo Srbije da ima suverenitet na celoj svojoj teritoriji ili podeljeni sa Vojvodinom i KiM, Milošević je ispravno uzeo za Srbiju što joj pripada kao članici bivše konfederacije SFRJ, to je za vas velikosrpski projekat kao i za povijesničarku Dubravku.... Gde se mi to nalazimo, pa nam je teško, to se ti pitaj za lakejsku prezaduženu Hrvatsku.
Preporuke:
21
1
81 petak, 13 januar 2012 23:44
kukulele
Prosto čovjek da ne povjeruje, poznati ovaj, čuveni onaj, svi stručnjaci, a nude isključivo lažnu istinu oblikovanu empatijom nesretnog stradanja kome svesrdno kumuju, tvorci zla uz pomoć iprovizacija istine i stvarnosti poduprte vanjskim velikim bratom loših namjera, šireći i dalje svoju naučenu lekciju neistina, zavođenja da se ljudi ne dosjete onako ustrašeni svim i svćim bez pravih dokaza i informacija u pravcu još većih i konačnijih razdora i svekolike patnje. S kim smo mi sve vrijeme ovog svog malog i skromnog života, nas obićnih svakodnevnih ljudi koji su odrasli na zasadima ove do sada zvanične istine i uređenja svog propalog društva ili države, živjeli. Tek sad postaje svakom, imalo gandijevski nastrojenom, čovjeku, elementarne logike zdravog razuma o sebi i društvu, njegovoj funkciji i načinu djelovanja, jasno kao dan da je ovo moralo propasti jer sve vrijeme živili smo sa ''poturicama'' svih vrsta čiji su ideali bili osobna korist jer za drugo nisu i ne mogu biti. Neg. sel.
Preporuke:
10
0
82 petak, 13 januar 2012 23:57
spokojan
U sta su se srbi pretvorili nego u najvece svjestke lazonje. Kada lazete uvijek morate smisljati nove lzi da pokrijete stare. Pa dokle? Da li ce te ikada naci mir u dusi. Je li vanzije otimanje i klanje ili mir u dusi? Zasto uporno branite srpske zlocince i pogresnu srpsku politiku? Ne zna se da li su politicari ludji ili narod koji sve sto su srbi uradili brane? I jos imate obraza diskutovati od genocid a niko od vasih bliznjih nije nastradao.Sta vi znate o genocidu i stradanju naroda? Odakle vam parvo da lazete o stadanju bosnjackog naroda i genecudi nad njim?
Preporuke:
2
23
83 subota, 14 januar 2012 00:01
Simić Manojlo
Ja sam od advokata Srđe Popovića očekivao, da uzsvoje frontalne napade na Srbiju i Srbe uopšte,ponudi i neku argumentaciju iz nezavisnih izvora.Nikad ništa .
Preporuke:
15
0
84 subota, 14 januar 2012 00:21
Je li to beše onaj
advokat familje Đinđić,ili je pak onaj otporaš?
Preporuke:
13
0
85 subota, 14 januar 2012 05:47
Daniela UE
... juuuu, pa očigledno je da je dotični totalno odlepio! Zdravo, logično i uravnoteženo razmišljanje me dovodi to ovog zaključka ! To nigde u svetu nema da se neko tako izjašnjava i da govori ovakve, pravi izraz je, nebuloze ! Mislim da je na mestu da ga prozovem javno i da mu kažem da pokuša da se pronađe u dimenziji vreme-prostor ! E baš svašta ova planeta trpi !
Preporuke:
5
0
86 subota, 14 januar 2012 05:50
vojvoda
Neznam kako bi savremena medicina ovo dijagnostikovala ali znam da svetska farmaceutska laboratorija jos nije pronasla lek za ovakve bolesti.
Ako je Srbija maceha sopstvenom narodu onda ste joj vi definitivno OCUH...
Preporuke:
5
0
87 subota, 14 januar 2012 06:20
jazavac
Skupljajuci narodne umotvorine, Vuk je naisao na jednu, koja se odnosila na bahate i osione ljude, a glasi:"Doci ce vranac u tesan klanac", tako i ovo sa gospodinom Popovicem.
Preporuke:
8
0
88 subota, 14 januar 2012 08:20
psi laju na karavane, karavani prolaze..
Antisrpska propaganda ne jenjava, 20-godina nas ubedjuju da smo pocinili vece zlo od nacista. Ipak, nece trajati doveka. Nemci kao i japanci su bili omrazeni posle rata, pa ne vidim da su sada na losem glasu. Interes pokrece ovaj svet. Podrska i pozdrav braci iz RS!
Preporuke:
6
0
89 subota, 14 januar 2012 09:44
alkar@lav
vi ste neobavijesteni.srbija se defakto ,prva ,ustavom uz 90.g na ustavnom nivou odcijepila od jugoslavije,prije svih i zaokruzila svoje nacionalno pitanje u avnojevskim granicama stvarajući centraliziranu drzavu bez autonomnih pokrajina i ukidanja statusa naroda albancima.prikrsili ste ustav sfrj iz 74 g.to je za vas pošteno a kad je to napravila hrvatska,slovenija i bih onda je to secesija koju je tribalo ratom spriječit.nije vas zanimala secesija tih republika nego ste vi tili njihove dijelove u kojima je zivio srpski narod i time potpuno rijesit nacionalno pitanje i stvaranje velike srbije za koju van se učinio prikladan povijesni trenutak.ali ko će vama mirno i bez rata dat svoj teritorij-niko.ako niste nista naučili iz devesesetih i vojnih poraza i sadasnjeg dna dna na kojen je srbija onda se devedesete lako mogu ponovit a okidač će biti dodik,rs i velikosrbi.nato i "turci"(osvetit će van se jednog dana)vas jedva čekaju.nebi volio ali bojin se.
Preporuke:
0
12
90 subota, 14 januar 2012 11:09
Beli Orao
@srbin iz Sarajeva. Alija je bio 1925 godište, bar toliko pročitaj. Bio je pripadnik Maladih muslimana, simpatizera Handžar divizije i zbog toga je kao takav svirao tri godine.
Što se turčenja tiče danas je Sv. Vasilije pa izvolte nazad.
Preporuke:
5
0
91 subota, 14 januar 2012 11:18
L A V
Pitanje unutrašnjeg ustrojstva Republike Srbije koje je Joso " upakovao" Srbiji sa srpskim boljševicima, je bio fitilj koji se mogao uvek zapaliti, pokrajine su imale veća prava od Srbije.

BiH i srpski narod ? Šta mi ima da uzimamo i zauzimamo, to je naš etnički prostor od pamtiveka, šta je starije na tom prostoru krst/ križ ili zvezda i polumesec !
Etničko čišćenje, da bilo ga je na obe strane, mi smo na svom gruntu 1/1, ko to želi rat na ovom prostoru i BiH 100%... , mi ne, što se tiče projektovanja agresije na Republiku Srpsku, neće to biti kako misle usijane glave, imamo i mi prijatelja za alijanse, Alija je takođe 1991 g. prekombinovao svoje dobitne " vizije" !

Genocid ? Pročitaj šta se dogodilo u Srebrnici po zauzimanju, zaista ratni zločin ili " Opštinski genocid" ali ne pravdajući ga, to je bio odgovor za terorisanje Orića i njegovih ubica stanovništva srpskog u Podrinju.
Preporuke:
5
0
92 subota, 14 januar 2012 11:45
@Beli orao
Aliju su upisali u knjige kad je pošao u mejtef, takav čest slučaj !
Preporuke:
0
0
93 subota, 14 januar 2012 12:13
Hamid
Srđa Popović je jedan od rijetkih pravih intelektualaca u Srbiji. Čovjek je apsolutno u pravu. Pravi je apsurd gledati proslavu godišnjice ove genocidne tvorevine, a apsurd nad apsurdima je gledati Tadića na toj proslavi. Zbog stvaranja RS i načina na koji je ona stvorena mnogi njeni osnivači sada leže u Hagu kao najveći zločinci i počinioci genocida, a obelježavanje godišnjice tvorevini haških uhapšenika predstavlja ne samo rehabilitaciju istih, već i podršku onome što su radili i napravili. To znači da se Srbija, bez obzira na sva izvinjenja kojim je pokušala da se opere, ne odriče politike genocida, već naprotiv slavi je punim srcem. To zapravo i govori o slabosti DS naspram još živućih mračnih sila i pogubne politike koja i dalje ne da Srbiji da krene putem kartarze , pomirenja i napretka.
Preporuke:
3
10
94 subota, 14 januar 2012 12:49
Lav@ Hamidu
Za mene je Fikret Abdić redak patriota i intelektualac, privrednik, iz korpusa bosanskih muslimana.
Nije odgovarao haškim pravednicima... te stoga robija u Hrvatskoj po naredbi svetskih dželata.

Očigledno Hamide da imamo različit pogled na svet, ti kao da si progutao kasetu od slavnog Bakira " 60 minuta mržnje", ta matrica je toliko izraubovana da se ne može više reciklirati.

Hamide sećaš se odečene glave u rukama mudžahedina, da li je to eksces vaše braće ili su to radili i Orići i druga bagra, ne možemo se mi ubeđivati, vi ste rekli šta je istina... data istina se ne sme " dirati" ! Na dokaze o Dobrovoljačkoj, Behmen kaže " Ubijali četnike", Dodik sa pravom kaže, ubijali handžariste.

Popović ? Lično me nije nikad impresionirao niućemu, trčao za lovom ne birajući sredstva, to radi i dalje, virtualac koji sam sebi daje nekakvu relevantnost, šta je to on značajno kao " intelektualac" napravio za svoga života ???
Preporuke:
6
0
95 subota, 14 januar 2012 12:50
Svetislav Kostić
Jedna takva srbomrziteljska kreatura mogla da odskoči samo u jednoj Srbiji u kojoj kolo vode i ton davaju upravo takve figure.

I da se ima na umu, da su takvi srbijanski tipovi kao taj S.P. odgovorni da se kod prekodrinskih Srba započinje da uvlači averzija prema jednoj Srbiji koja rađa i odgaja takve antisrbe u svojim njedrima.

Distanciranja običnog Srbina čitalačkog komentatora, može da predstavlja utjehu za prekodrinske Srbe, ali tako dugo dok takvi u Srbiji na visokom nivou žare i pale, za Srbina posmatrača sa strane i distance, nemoguće da se Srbiju ne identifikuje sa jednim S.P. jer bez srpskog birača koji na vlast doveo i potvrđuje već bezbroj puta antisrpske i prozapadne politprotagoniste na vlasti, Srbija se doživljava kao leglo antisrpsko.
Preporuke:
2
2
96 subota, 14 januar 2012 14:37
Hamid @ Lav
Pa bar vi nemojte govoriti o nekakvim izraubovanim matricama, kad danas svi znaju da je najveća od svih a ujedno i najgora od svih zapravo matrica nebeskog naroda i velikosrpskog ideala. Dobro si rekao ta odsječena glava je bila u rukama mud'ahedina, a ne Bošnjaka. Sa druge strane ko je prkao djecu u rernama, čiji su odredi škorpioni, ko je kriv za Štrpce, čije su hladnjače pune leševa plovile raznim rijekama, ko je htio da se osveti TURCIMA u Srebrenici, čiji sveštenici su slikavani sa puškomitraljezima na tenku itd. i td. je li to posljedica bošnjačke matrice ili upravo najpogubnije od svih pogubnih velikosrpske (koja je prije svega najpogubnija za srpki narod). Čija crkva se i dan danas miješa u Crnoj Gori i kosovu osporavajući pravo na postojanje drugim crkvama, je li to ta matrica o kojoj govorite. Nemojte biti licemjerni, kako vas nije srampta, ako iko a onda vi na prvom mjestu treba da zaobilazite termine poput matrica i kulturni obrazac.
Preporuke:
1
8
97 subota, 14 januar 2012 15:25
Za Hamida
Nisi me demantovao, dve istine, hrvatska treča, nego u vezi crkvi, nije Hamide Crkva politička partija u hriščanskom svetu postoje kanoni koji tretiraju unutrašnju otganizaciju i crkveno konstituisanje i hijerarhiju, ta crkva o kojoj ti govoriš u C. Gori i Kosovu su kao fudbalski klubovi koji donose statut i registruju se kao nevladine organizacije, svako dobro Hamide !P.S. Hamide mi Srbi ćemo uvek osuditi " naše" zločince , meni se takve osobe gade ali kod Vas su oni heroji u tome je problem.
Preporuke:
6
0
98 subota, 14 januar 2012 15:57
Beli Orao
@Hamid. Dobro nam došao na Svetog Vasilija. Vidiš kako znaš kada da se priključiš.
Preporuke:
5
0
99 subota, 14 januar 2012 17:21
Hamid
Što se tiče crkve, cijenim i poštujem pravoslavlje ali, srpska crkva se zapravo pretvorila u političku organizaciju koja se upetljava u državne poslove. kako to reče jedan pošteni sveštenik ,, ja želim da da se naša crkva bavi pravoslavljem, ali ona se danas nažalost bavi srbovanjem''. Da odgovorim ,belom orlu: Mi Bošnjaci smo uvijek znali kad su vaše slave i praznici i uvijek smo vam od srca čestitali, ja to i danas činim, a veliki dio vas ne znate niti želite da upoznate naše praznike. U tome je problem, ne poznajemo se. Zapitaj sebe, onako iskreno koliko toga znas o drugim narodima, ne moras da mi odgovoris :)
Preporuke:
3
5
100 subota, 14 januar 2012 20:14
Lav@ Hamidu
E vidiš Hamide, ja Bogami poštujem iskrene ljude islamske vere, nikakva opasnost nisu, zla duša nije u njima, čestitam im bajrame i posetim neke, za kurban Bajram sam dobio pet kurbana i ponosan sam na to, ja takođe nikoga ne mrzim a poštujem sve dobre ljude, čist sam i pred Bogom i narodom !
Postoje ljudi koji su plaćeni da šire animozitete među ljudima, to im je profesija, apriori kod mene su odbaćeni, karakter nula. Živeo !
Preporuke:
2
0
101 subota, 14 januar 2012 20:54
Beli Orao
@Hamid.Baš si me naterao da ti odgovorim.Ja sam iskreni prijatelj Muslimana,pravih ljudi,vernika. Ove godine sam bio pozvan i bio na Bajram u Jevremovoj.Pošto si pionir sajta jer se dobar sajt pročuje,a pioniri vole da istražuju, nisi bio nazočan(jer si mlad),kako sam pisao i pišem o Gadafiju,čoveku koji je bio iskren prijatelj Srba, koji je lično Aliji rekao da ne ratuje protiv svojih komšija,ali mladost i zadojenost je učinila svoje. Lično se nadam da je mojih šest prijatelja Libijaca živo.Isto tako razmišljam i o ostalim Arapima koji imaju dušu za razliku od onih koji su je izgubili onog trenutka kada su promenili veru.Dokazati da si veći katolk od Pape je čudo.Moraš stalno da se dokazuješ.Kako?To sagledaj sam.Srbija je uvek postojala i postojaće,a kako reče Mirko Grbić ona je kao i Republika Srpska jedan karavan koji stalno putuje.Oni drugi nisu tako bitni.
Takođe mogu da odem i u HR i ostanem tamo u gostima uzdignuta čela jer sam svuda prenosio pre svega čast.Sv.Basilije je čudo.
Preporuke:
5
0
102 subota, 14 januar 2012 21:09
Beli Orao
Ovaj Srđa, a samo mu ime govori ko je šta je i odakle dolazi, je baš inspirisao komentatore da pišu.Ja se na lika ustvari ne ljutim.Čovek je plaćenik,a na plaćenika se ne treba ljutiti.Pljuvati po svojoj državi svuda i na svakom mestu,po svom imenu,mada rekoh da mu nije neko, je odraz gorčine majčinog mleka koje je popio.Neka travka se tu umešala koja nije smela da se jede u toj godini.Tako i ti @Hamide nemoj da pljuješ po nama jer pljuješ po dedovima.Ja onom @alkaru nikako da objasnim da mu ispod praga na dedinoj kući sigurno sija ikona Svetog Nikole i da prag uvek preskoči kad ga prelazi,ali on ne kapira.Stalno ga pitam gde u HR(a pitam i tebe za Bosnu)ima neki ovakav sajt gde se činjenično bez siktanja iznose činjenice,a on mi predlaže ustaške gluposti,jer ne shvata da mi ovde na NSPM ustvari radimo jednu misiju,a to je iznošenje istine.Vi koji kao pioniri dolazite ovde sigurno pričate nekom i to je to.Kao što vidiš tebe ovde niko ne vređa nego te molimo vrati se korenima,koji si nam isti.
Preporuke:
5
0
103 nedelja, 15 januar 2012 12:49
Vera NS
@ Beli Orao, stvarno mi je zao sto svoje vreme gubite u argumentiranju prema ljudima (?) kao sto je @ alkar ili sada Hamid!

Ja sam u Sarajevu radila 3 god.i to u vreme 1965-1968 g, i to u Teatru, znaci
moglo bi se reci jednoj ustanovi koja treba da siri KULTURU, zar ne?

A znate li sta smo nas par Srba dozivljavaliod kolega muslimana, danasnjih "bosnjaka"?

Zvali su nas: NECISTI i roditelji njihovi nam nisu dozvoljavali da im udjes u kucu, a mi smo njih,nase kolege cenili i drzali kao i sav NORMALAN svet!!!

To je bilo 1965-68. g, a to je bilo njihovo AROGANTNO i ANTI-SRPSKO drzanje
od pamtiveka, jer su kao POTURICE uzivali velike privilegije, mogli srpski -
narod muciti i ubijati bez kazni itd...to je bice POTURICA.

HAMID i ALKAR, prvi je potomak SS-HANDZAROVACA,drugi je potomak -
NACISTA - USTASA, zajednicki su klali u Jasenovackim logorima, a kada oni malo dobiju natrag, e onda kukaju li kukaju....MUCNO je sto se arogantno i
pojavljuju ovde medju nama!
Preporuke:
1
0
104 nedelja, 15 januar 2012 13:13
Beli Orao
@Vera NS. Ne znam šta da Vam kažem. Nekad mislim kao i Vi, ali davljeniku uvek treba pružiti ruku. Ja znam da ste Vi 99% u pravu, ali ima i onaj jedan posto, mada znam da ih verovatno neću popraviti i opraviti, ali sama pomisao da oni nekom makar malo prenesu nešto od ovoga što im pišemo je dovoljno.
P.S.
Šta uradiste sa fontom za ćirilicu?Znači po dogovoru. Pozovete nekog pametnog klinca i on to reši za pet minuta, a onda nastupa @Miša Kojić.
Preporuke:
1
0
105 nedelja, 15 januar 2012 19:31
alkar
svaka čast hamide.potpisujem.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner