недеља, 11. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Срђа Поповић: Република Српска је награда за судски доказани геноцид

Kоментари (105) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 13 јануар 2012 13:56
veljkovic
Samo Srbija ima i gaji ovakve "intelektualce.Zivim na 3 kontinenta i nigde nisam video nesto slicno.
Ovo je tesko citati cak i sa ogromne razdaljine.
Препоруке:
284
9
2 петак, 13 јануар 2012 13:57
ђаволов адвокат
Г. Срђа Поповић је од адвокатске феле свете римске инквизиције. А ови нпр. оптужену жену баце у реку са кеменом о врату, па ако потоне – права је. Ако не потоне – вештица је (јер није потонула уз помоћ натприродних сила). Па је онда – спале. И у једном и у другом случају, дакле, оптужени остаје – без главе. Е, тако исто г. Поповић 'доказује' и кривицу Српске.
Препоруке:
193
7
3 петак, 13 јануар 2012 13:59
зашто је лепше да вас мрзе него да вас сажаљевају
Свак се чеше где га сврби. А сврби их све заједно република Српска. Што је опстала, што се разција, што је нису уништили. Па се сада једе из злобе и немоћи.
Препоруке:
190
6
4 петак, 13 јануар 2012 14:04
Милутин
Ова неморална творевина С.Поповић, који је сам признао да је подписао писмо у којем заједно са својим Зораном Ђинђићем тражио продужетак бомбардовања , јер ће Слоба(Србија) убрзо пасти( да подсетим, те две недеље су биле на крају НАТО агресије, када су бомбардовали од ујутру до увече и по поноћи целу Сербију)

Његов атеиста па напрасно велики верник и мудијалиста Ђинђић је пекао вола на Палама, па је после окренуо ћурак, неморално, мондијалистички и макојавелистички, у најгорем смислу тих речи!Призивао бомбардовање, седео у сред агрерсије, у командном центру НАТО-а!?

Тај Поповић, чији син се хвали што ради за Цију и остале службе у насилном обарању изабраних власти, који користи тај зли знак Песница, и онај Веран Матић(бивши четник(Погледи), јуловац, мондијалиста,отпораш) стављајући тај зли знак поред беба!(реклама).
Препоруке:
166
7
5 петак, 13 јануар 2012 14:05
jututunac
Bravo za sve one Srbe koji imaju snage i hrabrosti da slusaju i trpe ovakve ljude!
Препоруке:
121
7
6 петак, 13 јануар 2012 14:15
Jelena
Sada bi kerberi da Republiku Srpsku uniste.Kosovo,Republika Srpska, Vojvodina,Sandzak sve su im to zadaci.
Препоруке:
118
6
7 петак, 13 јануар 2012 14:18
SKY
Djindjicev prijatelj...
Препоруке:
145
5
8 петак, 13 јануар 2012 14:27
SKY
Svedoceci pred Americkim Kongresom o ratu u Bosni i Hercegovini, 31. avgusta, 1992...
"Zeleo bih da naglasim jednu vaznu cinjenicu o sebi. Ja sam Srbin. Ja sam jedan od losih momaka. Zeleo bih da se zahvalim organizatorima ovog skupa sto su mi dozvolili da ucestvujem u njegovom radu. I zelim da objasnim svoje motive. Smatram da je vazno to sto ja, kao Srbin, podrzavam [medjunarodnu] vojnu intervenciju protiv Srbije...
Mislim da mogu da zastupam dugorocne Srpske interese trazeci vojnu intervenciju zato sto smatram da bi rani vojni poraz Srpske agresije bio nesto sto bi dugorocno bilo u interesu Srpskog naroda....
Препоруке:
137
7
9 петак, 13 јануар 2012 14:37
-
Шта раде Тужилаштва у Србији? Ово је говор мржње. Такозване десничарске организације се процесуирају за много бенигније ствари. Треба инсистирати да се аутори оваквих изјава, које се дају у континуитету, а које представљају говор мржње, коначно адекватно казне.
Препоруке:
139
5
10 петак, 13 јануар 2012 14:40
CG
Vehabijski glasilo - "Dnevni avaz".
Препоруке:
104
4
11 петак, 13 јануар 2012 14:45
El Jefe
Nije njemu lako.
Препоруке:
89
6
12 петак, 13 јануар 2012 14:46
Dimljeni žabac
Ma ko bi živeo u toj Popovićevoj Srbiji ? Niko normalan iz Republike Srpske a da li bi taj lik mogao živeti u Republici Srpskoj , pardon da li bi mogao prenoćiti bez obezbeđenja, naravno ne bi, zašto?
Znači mi smo infantilci a on velika ličnost, evo na jubilej RS sad će Biserko, Čeda, Čanak, Milošević ,Kanda da drže moralne pridike.

Poruka Popoviću i beogradskim mondijalistima, nećete u Banja Luci dok ste živi " moralisati", prezreni ste, neka vas trpe oni koji moraju.

Bilo kakva polemika , argumentacija sa takvima je izlišna, njih to ne zanima, oni imaju " zadatu istinu" , teško državi koja ima takve ljude !
Препоруке:
119
4
13 петак, 13 јануар 2012 14:52
Србин агностик
Човек не сме ни да замисли како би изгледало када би, рецимо, не дај Боже, овако зли и страсни у мржњи против Срба, Срђа Поповић и Јово Капичић добили неку власт.
Препоруке:
101
2
14 петак, 13 јануар 2012 14:55
@Dimljeni žabac
Smiju oni da prenoće i u BL i u bilo kojem drugom mjestu u RS. Budite sigurni da na njih niko ne bi ni obratio pažnju. Niti bi im mediji pružili priliku za "hljeba (iz stranih centara moći) bez motike", niti bi se narod bavio ovim ljudima.
Препоруке:
74
3
15 петак, 13 јануар 2012 15:02
Konobar
Kako bre da ispusti činjenicu da su prema popisu još Austrougarskih vlasti Srbi bili većina stanovništva na prostoru koji je omeđen kao teritorija Srbije po Londonskom Ugovoru 1915 godine. Srbija od Rumunije i Bugarske do Prokletija i severno do Splita, a dalje Italija. Dakle Republika Srpska je samo komadić srpske teritorije gde su se zadržali autohtoni Srbi posle klanice od strane Hrvata i muslimana u I pa onda II svetskom ratu i na kraju sa "Olujom" naših sadašnjih prijatelja . Nisu valjda Francetićeva "Crna Legija" i muslimanska SS " Handžar" divizija bile NVO za povratak izbeglica. Šta je trebalo opet Srbe pod isti nož pa da svi Srbi budu sa ove strane Drine. Što se tiče Đinđića, neka se raspita ko je naredio ekspresno rušenje Šilerove i hapšenje 12.000 ljudi ( dvanaesthiljada ) u akciji "Sablja" i streljanje Spasojevića i Lukovića na Meljaku. I na kraju ko je od političara onda tražio od Cece da prilegne sa njim pa da je oslobodi. To su mu činjenice pa neka proveri.
Препоруке:
94
3
16 петак, 13 јануар 2012 15:07
Danko Manojlović
Nije kriv ovaj, on radi za pare. Krivi smo mi što ćutimo i nemamo nikakav stav. Na ovaku izjavu ma ko da je izgovori, mora i treba da ustane cela Srpska stručna i politička javnost i da se oglase i kažu svoje mišljenje, proceni motive davaoca izjave.Ako mi ovo prećutimo sutra će nam se desiti znatno gore stvari. Ukoliko oćutimo mi smo onada GORI od ovog... Ovakve izjave su opasne ako se odćuti na njih. Dakle, predsedniče, premijeru, parlamentarci, ministri, akademici, istoričari, glumci, univerzitetski prfesori novimari, odnosno svi vi koji se smatrate Srpskom elitom REAGUJTE.
Препоруке:
107
3
17 петак, 13 јануар 2012 15:13
раја
Један коментатор написа како је он рекао да је Србин. Не одерђују изјаве ко је и шта је већ дела.
Препоруке:
76
3
18 петак, 13 јануар 2012 15:20
Дамјан
Па он уствари само одвраћа истрагу о убиству Ђинђића са правог пута.
Препоруке:
80
2
19 петак, 13 јануар 2012 15:38
Srpkinja
Srdja Popovic je verovatno CESTITAO zlocincu NASERU ORICU sto je opet oslobodjen!

Verovatno mu je cestitao i na klanju onih 3.242 srpskih civila u okolini Srebrenice 1992/3. g!

Sto da ne, to i prilici bgd-"legendama", "gradjanskim elitama" i NV-ovcima -
a Srbija je PUNA svojih sopstvenih srbo-mrzaca koji i inace nemaju cime zaraditi dolare, nego samo srbo-mrznjom sluzeci zapadne finansijere!

SRDJA POPOVIC ce i OSTATI "LEGENDA SRBO-MRSCA" i kao takvog ga necemo
zaboraviti!
Препоруке:
82
4
20 петак, 13 јануар 2012 15:42
Pobunjenik
"Ovakve izjave su opasne ako se odćuti na njih. Dakle, predsedniče, premijeru, parlamentarci, ministri, akademici, istoričari, glumci, univerzitetski prfesori novimari, odnosno svi vi koji se smatrate Srpskom elitom REAGUJTE."
Kako da reaguju kad predstavnici rezima dele ovakvo misljenje,odnosno cela DOS-ovska i postdosovska kvazi-elita.Ovo su njihove misli i njihova politika od samog pocetka,nema tu velike promene,"preokreta"i novih momenata.To je bilo i jeste ocigledno svakome ko vidi i ko ne zeli da se samozavarava.O glumcima,novinarima,profesorima,analiticarima i drugima da i ne govorim,onima kojima se danas dozvoljava pristup medijima,fondovima i napredovanju u karijeri ovo je teolosko-ideoloska matrica.Svi drugi,ona rodoljubiva vecina su skrajnuti,marginalizovani i oklevetani.U startu u defanzivi.Srdja Popovic,Ceda,Canak,Biserko,Kandic,Basara,Srbljanovicka,Teofil i bezbroj drugih su samo istureni redovi vladajuce politike na koje moze da padne odijum naroda a da se pravi i ...
Препоруке:
65
2
21 петак, 13 јануар 2012 15:50
siniša
Advokat nije samo dušmanin Srbima nego i Bošnjacima, a dodao bih i ljudskim bićima kao takvim.

Sve što je rekao ima samo jedan cilj da se spirala mržnje i osvete ponovo zaplete u Bosni i Hercegovini.

I ne samo advokat nego i svi koji potenciraju krivicu i izazivaju mržnju i novu spitalu nasilja ne žele dobro nikome ni tamo ni vamo.
Otkud mu tolika mržnja? I otkut tolika prijemčivost na mržnju jednih novina u kojima radi dovoljan broj ljudi da jednostavno po zakonu brojeva neko u uredništvu Dnevnog avaza mora biti normalan. Nemoguće da su svi obnevideli od mržnje.
Šta je to ljudi moji i gde to vodi?
Препоруке:
61
2
22 петак, 13 јануар 2012 15:54
Страдија
Верујем да овај тип има праве информације о атентату на бившег премијера,али у јавности износи супротне "чињенице",ниједна истина о атентатима у историји на значајније политичаре није тако једноставна и проста.
Препоруке:
42
0
23 петак, 13 јануар 2012 15:54
jututunac
@zabac:..sve najbolje nasoj braci iz Srpske, ali imam, ipak, jedno pitanje za @Zapca - ko je i zasto dodelio Tadicu neku lentu (neznamzasto) kad je taj covek poslao u Hag predsednika Srpske, R.Karadzica (usput budi receno da to niko i nije trazio pa je to, po meni, bio najtezi oblik slugeranjstva) i R. Mladica, ratnog komandanta te iste Republike Srpske?
Meni je to neshvatljivo, ne vidim ni neku skrivenu politicku igru. Da li je to lenta za izdaju, sta li?
Препоруке:
59
2
24 петак, 13 јануар 2012 15:59
Коби
"Све се своди на рехабилитацију Караџића и Младића, као и свега онога што се уопште дешавало на овим просторима - истиче Поповић за Аваз".
Колико ја могу да приметим, данас је рехабилитован Насер Орић. Нисам приметио да је неко рехабилитовао Караџића и Младића. Напротив,само их још више сатанизују, што се да приметити. А стварно мислим да би требало утврдити истину о догађајима у Босни. И Младића и Караџића рехабилитовати ако им се објективно кривица не утврди. Хаг није објективан и његове пресуде ништа не значе слободном и паметном човеку. Као ни мишљење Срђе Поповића и њему сличних. Мислим да не треба обраћати пажњу на "истину" господина Поповића. Његова истина се темељи на мржњи. Због тога његове речи у мени више не изаѕивају чак ни гађење, ништа. Једноставно, мржња је његов нејвећи удес. Нека му Бог опрости!!!
Препоруке:
71
2
25 петак, 13 јануар 2012 16:18
Pobunjenik-nastavak
i glavni i odgovorni arhitekti ove izdaje,pljacke i ponizenja izvuku kao umereni i "prosrpski".
Bojim se samo da nisu ovaj narod odlicno procenili njihovi propagandisti i medijski gurui.A ta formula glasi:lazi jer istinu Srbi ne zele da cuju,obecavaj "leba bez motike"(EU,1000 evra akcije i sl.)jer su isti neradnici i sve zacini sa primitivnim nacionalizmom,odnosno onim jalovim patriotizmom kome je bitna forma a ne sustina.Jer prvi patriota je spreman da se bori,da se zrtvuje,da radi,pati i strada za bolje sutra svoje otadzbine.Za bolji i pravedniji svet.On ne govori,on dela.Koliko danas takvih ima u Srbiji i koliko ih je bilo u ovim teskim vremenima a koliko onih koji misle da su patriote zato sto su pustili bradu,potukli se u kafani,napili u Guci i podigli zastavu i tri prsta na kakvoj utakmici?Nazalost ovi drugi cini mi se preovladjuju i dok je tako bolje biti nece.Zato sto bi rekao JFK "...Ne pitajte sta vasa zemlja moze da ucini za Vas vec sta Vi mozete da ucinite za svoju zemlju.
Препоруке:
31
1
26 петак, 13 јануар 2012 16:27
Vera Sobat
Da,da, mi Srbi stvarno mozemo da se "ponosimo" sto imamo ovakve "legende".

Srdja Popovic se 1993 g preselio u Ameriku zato sto je po njemu nase srpsko drustvo bilo BOLESNO!!!!

Srpsko je za njega bilo BOLESNO,a americko drustvo je za njega =ZDRAVO!!!!

Nije hteo covek da mu deca odrastu u srpskom narodu,bolesnom i urusenom
pa je svoju decu smestio u RASISTICKO,OKUPATORSKO-ZLOCINACKO ali, ali -
BOGATO americko drustvo!!

DOLARI......DOLARI.........DOLARI...!!!

Americka GENOCIDNA istorija, americko ROBOVLASNICKA i RASISTICKA istorija
RATOVI SA KOJIMA unistavaju kulture drugih naroda, KRADJE RESURSA, od 1947 g do danas vise od 80 ratova ili HUSKANJA da bi zavadili narode i tako ih
lakse osvajali, SVE to je g.Srdju Popovica, ZDRAVO drustvo, sve to je civilizacija i Demokratija!!!

Srbi, sta reci na Srbe kao sto je Srdja Popovic???

Trebali bi STO PRE da se upitamo kako vaspitavamo decu i zasto radjamo ovakve!?
Препоруке:
65
2
27 петак, 13 јануар 2012 16:34
Никола
Заиста,ко је год гледао оне бљувотине на ФТВ поводом дана Републике Српске,могао је закључити само једно-нас из РС не вријеђају толико крвожедне и отровне поруке башчаршијских јаничара колико боле ријечи ових ликова типа Срђе Поповића,оне несретне професорице модерне историје и осталих петоколонаша.На муслимане смо навикли-читаво њихово "национално" биће је изграђено на темељима мржње према Србима и они без нас не би постојали,тј. њихово даље постојање неби имало смисла.Али,запањујуће је колико Срба носи у себи тај аутошовинизам који коријене вуче из тешких комплекса.Комплексаш и малограђанин ће увијек прво попљувати своје ближње јер они,тобоже,нису препознали ту његову самопрокламовану "величину",те он незадовољан,прво собом,а потом и окружењем почиње да избацује дуго накупљани отров из себе.Овакве емисије и ликови треба да нам служе као опомена,да још једном схватимо у каквом окружењу живимо.Они су жедни српске крви!
Препоруке:
48
2
28 петак, 13 јануар 2012 16:37
Anta
Bilo bi zanimljivo da saznamo nesto vise o g. Popovicu... sto bi moja baba rekla , od koju je vamiliju...ko je , sta je radio , koje je skole zavrsio , ko su mu bili roditelji, dedovi, cime su se bavili... tako bi se fenomen ove njegove izjave mogao zaista na pravi protumaciti...
Препоруке:
58
2
29 петак, 13 јануар 2012 16:37
Skeptik Roberto
Izgleda da ekonomska kriza utice i na budzet koji zapadne vlade izdvajaju za takozvane NVO. Mala bara a puno krokodila. Mora Srki da ubaci u visu brzinu, jerbo nema vise para za sve njih.
Препоруке:
46
1
30 петак, 13 јануар 2012 16:39
уффф
Каааакве ратно-хушкачке вести и провокације ова два дана из БиХ. Ово није добро уопште.
Препоруке:
38
2
31 петак, 13 јануар 2012 16:40
Живорад
"...они нису смели добити РС.."
Ко су то они господине Поповићу а ко сте ви?
Препоруке:
62
2
32 петак, 13 јануар 2012 16:41
Anta
za Danka.... Na ovaku izjavu ma ko da je izgovori, mora i treba da ustane cela Srpska stručna i politička javnost i da se oglase i kažu ...

he, he Danko pa problem je u tome sto cela srpska stručna i politička javnost misli isto ili i gore no g. Popovic... samo se svi ne oglasavaju jer su grantovi ipak ograniceni
Препоруке:
30
4
33 петак, 13 јануар 2012 16:41
slovenac u Srbiji
Auuu, sta Srpi od ljudi imaju, strasno.
Ovaj kako da se nazve ovakav kao srdja popovic, kaka je to srbskomrzac, muka je meni slovenac da ovoga vidim i da cijem sta prica.
Otisao je on tamo u ameriku gde mu i pripada,kod onih
koji samo ubijaju i pustosu.
Uh, kako ga nije sramota da ovako mrzi svoj narod,to nema nigde.
Jeste li on Srbin?
Ili je on Hrvat?ili sta je taj ne covek?
Препоруке:
65
1
34 петак, 13 јануар 2012 16:44
Дероко
Ја се не бојим људи, већ оног нељудског у њима.
Иво Андрић
Препоруке:
59
2
35 петак, 13 јануар 2012 16:51
Давид Новаковић
Човек који је признао да је издао своју државу, човек који је позивао на бомбардовање своје државе тј. народа (шта је друго држава него народни уговор), човек који је рекао да ће убијени грађани при том злочиначком бомбардовању Србије бити ''колетерална штета'', наставља да врши хајку против српског народа! Хоће ли ико стати на пут томе?!

p.s.

Интервију где одакле потичу горе наведене изјаве дотичног:

http://archive.peacemagazine.org/v10n2p08.htm
Препоруке:
48
2
36 петак, 13 јануар 2012 17:05
Averoes
Covjek je rekao ono sto svi vi znate. Svi prvi ljudi RS, osudjeni su ili im se jos sudi u Hagu za ratne zlocine i zlocin genocida. To su cinjenice! Zna se ko je pravio planove i ko je dijelio Bosnu, a Bosnjacima pripremao progon i genocid. Naravno, vi mozete u svojim mitovima da pravite kakve hocete scenarije, ali cinjenice su cinjenice.
Препоруке:
11
77
37 петак, 13 јануар 2012 17:08
Изненађен
Срђа Поповић интелектуалац??????
Ма ајте молим вас. Уозбиљите се.
Препоруке:
63
3
38 петак, 13 јануар 2012 17:16
siniša @ Averoes
Kažete da svi znamo da je bilo kako vi kažete da je bilo.
Mnogo grešite. U Srbiji postoje tzv. drugosrbijanci kojih ima manje od 10% stanovništva. Oni iako stanovnici Srbije su antisrpski orjentisani i zaista hoće da verbalno podrže sve što je protiv srpstva. Doduše samo verbalno.
Sa druge strane 90 % Srba u Srbiji i isto toliko Srba van Srbije ne smatra da su Srbi uradili išta loše, ne osećaju nikakvu krivicu ili ako vam je razumljivije "glede tzv genocida u Srebrenici, Srbi ne ćute krivnje".

Znači, nema nikakvog osećaja krivice, nikakvog kajanja i nikakvog žaljenja po tom pitanju. I sam sam takav. Verujte mi, nisam kriv nikoga ne žalim i ničega se ne bojim. Takvih je 10 miliona Srba.
Još jednom vam kažem, verujte mi.

Doduše, ja sam svestan da su neki ljudi, muslimani u Srebrenici streljani, smatram da je to zločin, ali ne vidim nikakvu vezu između tog streljanja i Srba kao naroda. A žalim ih koliko i vi žalite Srbe pobijene u Sarajevu ili Bratuncu.
Препоруке:
47
2
39 петак, 13 јануар 2012 17:18
Никола
@Averoes
Драги господине Ибн Рушд-е,немојте ви о чињеницама молим вас!Нема овдје никаквог мита,нема планираног геноцида(геноцида нема уопште),нема Велике Србије...Она постоји још само у вашим главама и вашем отужном,сивом свјетоназору.Ви сте ти који још увијек тим "митом" храните своју болесну мржњу коју свакодневно исказујете.Интернет је чудо-укуцајте ријеч геноцид,успоставите везу са стварношћу,па онда мало погледајте демографску слику ФБиХ прије и послије рата.Закључак ће вам се сам наметнути.
Препоруке:
44
2
40 петак, 13 јануар 2012 17:19
Вук
Па докле ће се у Србији јављати овакви представници ималаца Личних карата?
Има ли и мало образа, морала , скрупула према свим оним мученим , кланим , убијаним јадницима која су у претходна три рата (два светска и верско-национални)страдали само зато што су православни?
У другом светском рату моја бака је са Козаре завршила у Јасеновцу, њеног су зета набили на колац комшије Муслимани у униформама хрватских усташа, велики број људи је католичен а онда убијан са коментаром:``Душе смо вам спасили али нећемо вам спашавати и главе.``
Живим у Српској, и најбоље знам како смо перфидно варани у СФРЈ и како смо тек 1981. године престали бити већинска популација.Знам и како су Муслимани и Хрвати од октобра 1991. године престали да нам се јављају у граду и како су организовали паравојске. Спремало се зло. Када смо се одбранили и само смо били тврди, јаки и одлучни у томе, онда смо проглашени геноцидним.Где је 170.000 Срба из Сарајева, где је 16.000 покатоличене православне деце у Загребу?
Препоруке:
54
1
41 петак, 13 јануар 2012 17:19
Vera Sobat
@ NIKOLA, da, imate apsolutno pravo, istoga smo misljenja!

Mucno je i SRAMNO videti koliko mi ovakvih imamo u nasem narodu,
spremni su na sve samo da sebe stave u prvi plan,da se dodvore i
da za pare proliju krv svoga naroda!

Citati ovoga sto ovakve bljuvotine rece,pitam se samo,STA rade NASI (?) u BGD
nasi (?) pravnici, nasi (?) politicari???

Ovaj tip je iz Srbije otisao 1993g, ODAKLE njemu ZNANJE o svemu o cemu sebi
daje pravo da prica???

Jeli on bio na frontu u Hrvatskoj,u BiH,na KiM????

NIJE!!!

Znaci SVE o cemu govori," ZNA " iz americkih krugova?
Od NV-ovaca, "dama i boraca za ljudska prava" iz Srbije?
Svih tih placenika zapadnih fondova u Srbiji?

Taj tip daje sebi za pravo da govori o dogadjajima o kojima je isto tako samo
slusao, a NIJE SAM DOZIVEO!!!

To je ta bgd-"elita" arogancije i mrznje prema svome!
Препоруке:
37
2
42 петак, 13 јануар 2012 17:21
Danko Manojlović
za antu i pobunjenika,
Treba eliti ostaviti rok (tri dana) da reaguje, drukčije je kad reaguje neko poznat nego mi obični smrtnici koji komentarišu. Retko kada u komentarima objavim svoje ime (obično se potpišrm kao dada) a danas sam napravio izuzetak i spreman sam da prozovem svakog ko sebe smatra elitom a ne odreaguje na ovo.ostavimo im tri dana pa ako ne bude reakcije da se makar nas trojica 16.01.12 u 16 okupimo ispred predsednikove kancelarije i KAŽEMO ŠTA MISLIMO ako zaćutimo gori smo od ovog.
Препоруке:
40
2
43 петак, 13 јануар 2012 17:22
rajko
Negde procitah da je to bio covek koji je branio andriju artukovica...Srbija je stvarno najdemokratskija drzava na svetu!
Препоруке:
31
2
44 петак, 13 јануар 2012 17:31
Dimljeni žabac
Dodik je temperamentan, često impulsivan, na Tadićevo optuživanje Srpske ( rezolucija o Srebrnici), da se on pitao i da su ga poneli njegovi lični osećaji, to bi bila katastrofa za odnose između nas.
Dodik sada ima kompetentne i iskusne saradnike koji ga savetuju " neprijatelja drži blizu sebe jer tada ti ne može naškoditi" !

Karadžić i Mladić su anatemisani od svetske javnosti zbog dugotrajne propagande, Dodik to zna i drži se uzdržano ali permanentno odbija krivicu za rat srpske strane. Dodeljivanje Tadiću lente je " utešna nagrada" za Srbiju, Vojislav Koštunica je najomiljenija ličnost u RS, čovek u koga se veruje, ovi ostali su efemerne ličnosti ali nama treba Srbija, jedan smo narod.
Препоруке:
48
3
45 петак, 13 јануар 2012 17:33
au mile
Велика је колекцијаликова свакојаке врсте који уживају похвале усташа, балија, балиста и србомрзаца сваке феле. Такви људи, боље него било ко дају оправдање за стварне злочине и стварне геноциде које су починили над Србима.
Препоруке:
32
3
46 петак, 13 јануар 2012 17:34
Srbin iz Sarajeva
Momčilo Krajišnik - 27 godina
Biljana Plavišić - 11 godina
Milan Lukić - doživotna
Sredoje Lukić - 40 godina
Radislav Krstić - doživotna
Dragomir Milošević - 40 godina
Vujadin Popović - doživotna
Ljubiša Beara - doživotna
Srebrenička sedmorica - ukupno 300 godina
Goran Jelisć - doživotna
Radoslav Brđanin - 40 godina
Vidoje Blagojević - 18 godina
Milorad Tribić - 22 godine

Ukupno 1522 godine zatvora za zvaničnike RS-a ! :)

GENOCID, gospodo. GENOCID ! Međunarodni sud pravde u Haagu ( najviša sudska instanca na planeti ) je RS osudila za najveći genocid poslije II Svjetskog rata.

Možete vi igonorirati činjenica, ali njih razumije i poštuje cijeli svijet :)
Препоруке:
15
100
47 петак, 13 јануар 2012 17:36
zoran
Da ovako pricate protivi bilo koje zemlje na svetu bili bi proglaseni nacistom, nekima u ovoj drzavi smetaju izjave nekih maloletnika na facebook-u, a ovako nesto niko ni da prokomentarisea kamoli da reaguje, rdjan prica protiv celig jednog naroda, njegovo delovanje je zabrinjavajuce jer poziva na nasilje protiv celokupnog naroda, cist fasizam!
Препоруке:
33
3
48 петак, 13 јануар 2012 17:39
Драгош
Поред оваквих Срба нам не требају Клинтони ни Тачији.
Препоруке:
40
3
49 петак, 13 јануар 2012 17:43
Srđa Zlopogrđa
Šta drugo očekivati od nekoga ko je svojevremeno, kada to niko nije hteo, branio zločinca A. Artukovića, koji je zajedno sa zlom mu bratijom prizivao NATO da bombarduje Srbiju 1999., koji drsko izjednačava četnike sa fašistima, a koji uz to ima srpsko državljanstvo, ovdašnju pristojnu penziju, vilu, podebeo bankovni račun itd.. I danas bi ovaj da mu, ne daj Bože, dopane prilika uništavao Srbe na isti način kao što su ustaše radile u endehaziji.
Препоруке:
38
2
50 петак, 13 јануар 2012 17:51
Lav@ Srbin iz Sarajeva
Reci ti nama da li je još uvek politička prostitucija profitabilna kao u vreme rata, haški sud , najviša svetska lakrdija u istoriji čovećanstva, nego većina poštenih ljudi bi se radije hranila iz kontejnera nego iz tuđih ....Dodik vam je poručio " Lešinari iz Sarajeva " ....
Препоруке:
49
5
51 петак, 13 јануар 2012 17:53
Aleksandar
били награђени за нешто што је било судски доказани геноцид.

Na kom je to sudu dokazano? Na NATO sudu malih kengura u Hagu? Ovaj kvazi-advokat koga su bezbednosne strukture jedne druge drzave upotrebile kao front man da naprave srpski Time magazin (ili ti Vreme) da bi vrsili iznutra anti-srpsku propagandu, poturali novinske patke i vrsili veleizdaju je kvazi-advokat, a cak mu je njegov notorni crveni otac koji je voleo da osudjuje na smrt Srbe za svaku glupost bio mnogo posteniji.
Препоруке:
43
5
52 петак, 13 јануар 2012 18:00
Vera NS
@ "srbin" iz sarajeva....dobro da si nabrojao sva ta imena jer si time samo pokazao KAKVA je to "pravda" taj tvoj "sud" u Den Haagu!

Dje su tvoji HANDZARCI i USTASE HDZ-ovci sarajlijo???
Dje su tvoji Mudzahedini-KOLJACI koji sravnise sa zemljom 12 sela oko Srebrenice 1992/3g, i poklase 3.242 srpska civila!???

Tvoj KOLJAC Naser Oric je "nevinasce"??
Ejup Ganic, taj vehabijski huskas i govornik mrznje?
Alija Izetbegovic je bio u SS-Diviziji HANDZAR u II-S.RATU, ajd nam ispricaj sta je sve lepo Srbima ucinio???

Hajde nebudi lenj, pa nam sada nabroj sve vase mudzahedinske i novo-ustaske "heroje-koljace", da se nebi ljutili sto si ih zaboravia!?

Nasmejao si me tvojim:"..ceo svet to priznaje"...koji bolan "svet"?
Taj, americkih i Nemackih FASISTA kojima ste bili verne sluge?
Bili i ostali. pa vas sada dok im trebate stite,zato je taj Haag ono sto se kaze:

"Kadija te tuzi kadija ti sudi"...iz tvog turskog ili poturcenog bica nista drugo nemos ni cuti..
Препоруке:
61
6
53 петак, 13 јануар 2012 18:03
Kristijan
Petar Kočić bi rekao:"Ovo je Vukov gaj,nije spaijski!"
Препоруке:
32
2
54 петак, 13 јануар 2012 18:03
МилосРС
Није ни њему лако. Ја напримјер , не бих могао..
Препоруке:
21
2
55 петак, 13 јануар 2012 18:08
Srbin iz Sarajeva
Pa da.. Boli istina, šta ćeš... :) Cijeli svijet zna kakve ste zločine činili. Snimaju se filmovi, prave konferencije i posebni sudovi. Svijet ne može da se načudi kakvo ste zlo bili u stanju počiniti.. Upitaj porsječnog stanovnika svijeta po čemu vas zna i reći će - zločnci. A vi ostanite euforični u svom zlu, otuđeni od svijeta, zabijeni u vlastite "političke misli" koje niko ozbiljan ne shvata i ne trudi se. I "Nirnberši sud" je bio poseban sud za njemačke zločince. Tako je i haški sud, sud za zločince sa područja bivše Jugoslavije, a to su uglavnom nažalost Srbi.

@Vera NS - sram te bilo.. Alija I je u vrijeme II svjetskog rata imao 13 godina.

A ja ostajem "poturčen", ali čistih ruku kojima ne teče krv nijednog jedinog čovjeka...
Препоруке:
12
80
56 петак, 13 јануар 2012 18:14
Vera NS
@ Zoran i svi ostali komentatori Srbi, evo na ovu E-Mail adresu mozete poslati
E-Mail sa misljenjem o Srdji Popovicu:

Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели

To je skupstina u bgd, i ja sam evo pre 15 min, poslala moj E-Mail sa pitanjem
ZASTO nasi poslanici, nasi pravnici i Boris Tadic, CUTE na ovakve izjave?

Sada cu poslati isto to pitanje i zbog izjave Sonje Biserko, jer ona otvoreno vac godinama radi na stetu Srbiju a finansiraju je SOROSOVI i razni zapadni fondovi!
Pitacu da li je to u skladu sa nasim USTAVOM???

To bi trebali svi komentatori da rade,jer samo tako MIRNIM "protestom" cemo pokazati nasim politicarima,DA SE NE SLAZEMO sa njihovim CUTANJEM!!

Pozdrav
Препоруке:
39
6
57 петак, 13 јануар 2012 18:31
Никола
@Srbin iz Sarajeva
Ех Србо....зато на рукама оних које браниш има више српске крви него што тече венама ових српских изрода!
Схватићеш и ти једном да је "свијет" (који се код вас муслимана своди само на САД и ЕУ) један холивудски филм...ако мене питаш рекао бих да жанровски припада вестерну,и то јако лоше режираном!Срби су зли Индијанци а сви остали су добри каубоји.Вама муслиманима могу само да честитам на добијеној улози али морам и да вас опоменем да данашњи холивудски глумци не могу више тако лако да се носе са славом.Дрога,алкохолизам,нинфоманија,секте....од њих се превише очекује а они нису капацитети који могу то да поднесу!Бојим се да ће те на крају завршити у неком колективном душевном растројству....тако вам је то кад окусите славу и сјај холивудских свјетала!Фаустовски је то живот мој Србо...
Препоруке:
33
6
58 петак, 13 јануар 2012 18:33
!!!
"Игнорирајмо"... тзв. Србина из Сарајева!

Хашки трибунал је политичка институција која се дакле бави политиком, а не правом. Никакав геноцид се није десио нити постоји било каква пресуда (па чак ни ове политичке институције) која говори о томе да је српски народ починио геноцид. Постоји пресуда која каже да се геноцид десио на простору општине Сребреница и да су га починили ДИЈЕЛОВИ ВРС и Полиције РС. Врло је вјероватно да ће да дође, прије или касније, до ревизије, на овај или онај начин јер су норвешки филм и различита сведочења, па и муслимана, довела до тога да се озбиљно посумња у истинитост досадашњих званичних тврдњи.

"Подаци" које је Србин из Сарајева навео су подаци о висини казни коју су добили појединци пред политичком институцијом названом Хашки трибунал, којој ни један озбиљан правник на свијету, не приписује ништа правно. Кривична одговорност је ИНДИВИДУАЛНА, то ни та политичка институција не негира, што је недавно посебно нагласио и један од тзв. судија...
Препоруке:
33
4
59 петак, 13 јануар 2012 18:34
...!!!
... те политичке установе.

Срби из БиХ су и у овом рату жртве ЕТНОЦИДА што говори и чињеница да их НЕМА на простору данашње Федерације, а што ће да покаже и попис који ће да услиједи.
Препоруке:
33
2
60 петак, 13 јануар 2012 18:38
Бранислав
...Рече морална громада и остаде жива...
Препоруке:
23
1
61 петак, 13 јануар 2012 18:51
Borivoje Todorović
Gospodin "Srbin iz Sarajeva" je i Srbin i iz Sarajeva ( ta kombinacija), onoliko koliko sam ja Amerikanac iz Albukerkija. Laznjak koji nije ili jedno ili drugo, u svakom slucaju da jeste i da bar malo hoce da govori istinu o Aliji Izetbegovicu, ne bi slagao da je ovaj u II svetskom ratu imao 13 godina. Evo sta o Aliji kaze srpska redakcija Vikipedije http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%90%D0%BB%D0%B8%D1%98%D0%B0_%D0%98%D0%B7%D0%B5%D1%82%D0%B1%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%9B, a evo sta muslimanska, pardon, bosnjacka http://bs.wikipedia.org/wiki/Alija_Izetbegovi%C4%87. Razlicito tumace njegovo delovanje za vreme II s.r., ali se slazu u jednom: bio je dovoljno star da bude u organizaciji "Mladi muslimani" i da na osnovu delovanja tamo robija odmah posle zavrsetka rata. Nije rahmetli Alija, tema, naravno, ali je ovo ziv dokaz kako ce se medju Srbima uvek naci neko ala Srdja da prica ovakve price o svom narodu, a takodje i neki toboznji Srbin da ga u tim pricama podrzi. Zalosno, oboje !
Препоруке:
39
3
62 петак, 13 јануар 2012 18:54
Vule
Sto rece jedan uvazeni i istinski srpski intelektualac da jedino srpska "intelegencija" sto je nevidjeno u istoriji postanka covjeka radi protiv svoga naroda na jedan podli,podanicki i neznam kakav sve nacin.Taj fenomen je do sada nepoznat.Sta to goni dijete da mrzi svoju majku? Sta to goni gradjanina kome je zemlja majka dala sve a on njoj nista da je mrzi i da radi sa neprijateljem na njenom unistenju?Kakve su to glave? Ko je to vaspitavao i ucio u skolama?
Препоруке:
26
1
63 петак, 13 јануар 2012 18:54
Пера Детлић
Вероватно му "Зоки" није оставио парче оног чувеног волујког печења са Пала, па му сада криво.
Препоруке:
27
1
64 петак, 13 јануар 2012 18:56
siniša @ "srbin iz sarajeva"
Ja sam živeo vani i sad često putujem i način kako vi predstavljate Srbe je zaista netačan. Moguće da neki koji su se zamerili Srbima iz Drugog svetskog rata, prvenstveno Nemci i njihovi saveznici sa poražene strane o Srbima govore loše, ali govorili su i ranije, svi ostali obožavaju Srbe i niko i ne pomišlje da ih zove "zločincima".
neki bosanski muslimani, imaju neke čudne ideje, da ćete neš prosperirati ako ocrne Srbe, da će nešto izdejstvovati za sebe.
Tačno je da je mnogo Srba osuđeno u haškom ad hok sudu za ratne zločine, ali po raznim osnovama i za razne stvari.
NPR. Sreten Lukić jeste pobio mnogo muslimana da im se osveti zbog ubijanja njegove porodice u Drugom svetskom ratu, a Brđanin koji nikome nije ni šamar udario, a ne nekoga povredio i naredi da se povredi je kažnjen jer je odbio da tereti druge itd. Bruka jedna.
Vi demonstrirate govor mržnje i rasizam.
Препоруке:
33
3
65 петак, 13 јануар 2012 19:04
@Srbin iz Sarajeva 1
Да ли би тај вај "највиши" суд на планети испунио услове из члана 6 Европске конвенције о људским правима који се односе на независност судства, а ако узмемо у обзир околности његовог настанка (већ фамозно креативно тумачење Повеље УН) финансирања (онда да се не чудимо што службеници "Суда" рапортирају амбасадору САД), једнакости страна у поступку (непредузимање мера за обезбеђивања доказа у корист оптужених), експедитивности поступка (Шешељ), владавине права (самовласно мењање правила у току самог поступка) или нпр. одавања утиска непристрасности (Орић, Харадинај...). Све су ово услови који су екплицитно наведени у пракси Суда у Стразбуру али се на Трибунал не примењују јер није холандски, већ наводно суд УН који ужива екстериторијални статус.

И чему привремени карактер Трибунала? Да кад једном заврши свој задатак ниједна судска инстанца, нпр. Стални кривични суд у Хагу, не може да подвргне његове акте ревизији. наставак следи...
Препоруке:
30
2
66 петак, 13 јануар 2012 19:19
@Srbin iz Sarajeva 2
... Зато смо и имали бизарне ситуације када је, својевремено, један од апаратћика Стејт Дипартмента (Жан Проспер) током посета Београду, у току преподнева ургирао на испуњавању обавеза према Хашком трибуналу, да би после подне, са истим саговорницима, пропагирао потпуно неприхватање Сталног кривичног суда или барем његове надлежности за грађане САД. Зашто се Американци "плаше" Сталног кривичног суда а не и Хашког трибунала. Логично, Хашки трибунал сигурно није ту да дође до истине, јер би тада морала да се расветли и улога САД и других "часних" чланица тзв. међународне заједнице (мада сумњам да би и Стални суд смео да крене на Амере, што нам случајеви Ирака, Либије и др и показују). И сад ви кажете да је геноцид или било шта доказан.

Константна одлика Западњака је њихова ароганција и веровање да су богом дани да управљају другима или им деле лекције, и срећу. Наравно да ће њихова пропагандна машина наставити да користи своју и меку и тврду моћ против Срба, али ми нећемо поклекнути.
Препоруке:
31
2
67 петак, 13 јануар 2012 19:31
Niko
Veliki pozdrav za svu bracu R. Srpske iz Danilovgrada.
Препоруке:
35
2
68 петак, 13 јануар 2012 19:35
Slavomir Srpski
Pa sta drugo moze da se ocekuje od ovih CIA placenika, nego da i dalje rade za pare koje su od CIA dobili, i on i njegov miljenik Djindjic. Kada se Djindjic malo preracunao i shvatio sta rade po pitanju Kosmeta, Cia ga je ostavila samog da bude lincovan atentatom. Izgleda da Popovic nije tako okrenuo ledja, pa ga Cia i dalje sponozorise i placa za ovakve izjave, pa mu narvno i ne prete bilo kakvi atentati.
Препоруке:
27
1
69 петак, 13 јануар 2012 19:42
луди скретничар
Да тај назови Србин из Сарајева заиста схвата шта је геноцид и поштује жртве рата, не би ставио смајли на крај текста.

Каквих ликова има...
Препоруке:
27
2
70 петак, 13 јануар 2012 19:44
Тополски
Изгледа да није случајност то што је овај Поповић заступао Артуковића!
Препоруке:
31
1
71 петак, 13 јануар 2012 20:03
влаја69
Италијани би рекли: "Пропустио је идеалну прилику да бар једном значајно умукне." Овакве моралне сподобе су разлог што се осећам постиђено из разлога што делимо исту професију и етницитет. Мени неће бити тешко да се преквалификујем у столара или јорганџију...
Препоруке:
27
0
72 петак, 13 јануар 2012 20:19
јбгбгд
Многи се питају зашто овај „Поповић“ ради то што ради? Чини ми се да је његова мисија у томе да провоцира и уноси конфузију као што то чине и Андреј Носов или онај Николаидис из Титограда. Сви они, по правилу, имају руска, грчка или српска имена, али душа им је, негде на другој страни! Адвокат Срђа Поповић и млађани Срђа Поповић из ДС-а нису уопште у сродству, али у највећој мери гаје идентичан светоназор.
Препоруке:
25
0
73 петак, 13 јануар 2012 20:19
Vesna
Ovaj svet je čudo. Neko se i obogati od lupetanja.
Препоруке:
21
2
74 петак, 13 јануар 2012 20:31
SKY @topolski
Nije problem sto je zastupao Artukovica, to je samo profesionalan odnos. Problem je sto je Popovic bio dugogodisnji Djindjicev prijatelj i advokat a to je odnos ljudi koji dele iste stavove.
Препоруке:
31
1
75 петак, 13 јануар 2012 20:35
Бели Орао
И Јово Дивјак је @србин из Сарајева.
Препоруке:
32
0
76 петак, 13 јануар 2012 22:46
alkar@srbin iz sarajeva@bili ora
da vi imate vise ljudi ka sta je srđa i srbin iz sarajeva onda nebi bili na dnu di ste sad,u blatu.PRVI SECESIONISTI SU SRBI.1990 srbska skupština donosi USTAV po kojem se srbija uzdize iznad jugoslavije i njenog ustava u kojem se kaze da će srbija biti iznad ustava jugoslavije a ustavne odredbe jug ustava će poštovati AKO HOĆE.poništavate tim ustavom obe pokrajine i njihovu autonomnost i pravite centraliziranu srbiju kao drzavu SRBA i svih manjina koje zive u njoj.albance koji su činili petinu stanovnistva ste svekli na manjinu bez prava na ustavnu autonomiju.TO SE ZOVE NEFORMALNO OTCJEPLJENJE OD DRZAVE JUGOSLAVIJE.to ste učinili prije bilo koje bivse republike .kasnije ste to pravo uskratili hrvatskoj i jedan od razloga rata je kao to sta smo mi izbacili srbe iz ustava.dvostruka srpska mjerila.vi mozete mi nemozemo.
Препоруке:
4
33
77 петак, 13 јануар 2012 22:56
jasna
e srdjo,sram te bilo,jel ti u boga verujes?
Препоруке:
16
2
78 петак, 13 јануар 2012 23:17
Eto, sada napokon znate,susjedi Srbi, kako stvari stoje! A da se malo okrenete povećanju izvoza i proizvodnji? Dok vi razglabate o Srbiji, Srpskoj, Todorić vam pokupovao pola Srbijice...
Препоруке:
2
19
79 петак, 13 јануар 2012 23:29
Марко Дарковић
Каква замена теза. Упоредите само Мустафу Церића са Патријархом Иринејем, Хариса Силајџића и Милорада Додика, Дневни Аваз и Политику, Бакира Изетбеговића и Бориса Тадића. Ниво мржње, екстремизма и пакости је немерљив код Сарајевске елите.
Препоруке:
15
1
80 петак, 13 јануар 2012 23:31
L A V @ Alkar
Da mi imamo više ovakvih kao Popović i tzv. Srbin iz Sarajeva , vi Hrvati bi slavili mini Jasenovac, Bili Ora je napisao i Divjak je Srbin, da efendum čika Jova je srpskog etničkog porekla a ustaškog opredeljenja i još kriminalnog.Interpretaciju emisije koju si gledao od historičarke Dubravke naravno prihvataš, a šta misliš da li je bilo suvereno pravo Srbije da ima suverenitet na celoj svojoj teritoriji ili podeljeni sa Vojvodinom i KiM, Milošević je ispravno uzeo za Srbiju što joj pripada kao članici bivše konfederacije SFRJ, to je za vas velikosrpski projekat kao i za povijesničarku Dubravku.... Gde se mi to nalazimo, pa nam je teško, to se ti pitaj za lakejsku prezaduženu Hrvatsku.
Препоруке:
21
1
81 петак, 13 јануар 2012 23:44
kukulele
Prosto čovjek da ne povjeruje, poznati ovaj, čuveni onaj, svi stručnjaci, a nude isključivo lažnu istinu oblikovanu empatijom nesretnog stradanja kome svesrdno kumuju, tvorci zla uz pomoć iprovizacija istine i stvarnosti poduprte vanjskim velikim bratom loših namjera, šireći i dalje svoju naučenu lekciju neistina, zavođenja da se ljudi ne dosjete onako ustrašeni svim i svćim bez pravih dokaza i informacija u pravcu još većih i konačnijih razdora i svekolike patnje. S kim smo mi sve vrijeme ovog svog malog i skromnog života, nas obićnih svakodnevnih ljudi koji su odrasli na zasadima ove do sada zvanične istine i uređenja svog propalog društva ili države, živjeli. Tek sad postaje svakom, imalo gandijevski nastrojenom, čovjeku, elementarne logike zdravog razuma o sebi i društvu, njegovoj funkciji i načinu djelovanja, jasno kao dan da je ovo moralo propasti jer sve vrijeme živili smo sa ''poturicama'' svih vrsta čiji su ideali bili osobna korist jer za drugo nisu i ne mogu biti. Neg. sel.
Препоруке:
10
0
82 петак, 13 јануар 2012 23:57
spokojan
U sta su se srbi pretvorili nego u najvece svjestke lazonje. Kada lazete uvijek morate smisljati nove lzi da pokrijete stare. Pa dokle? Da li ce te ikada naci mir u dusi. Je li vanzije otimanje i klanje ili mir u dusi? Zasto uporno branite srpske zlocince i pogresnu srpsku politiku? Ne zna se da li su politicari ludji ili narod koji sve sto su srbi uradili brane? I jos imate obraza diskutovati od genocid a niko od vasih bliznjih nije nastradao.Sta vi znate o genocidu i stradanju naroda? Odakle vam parvo da lazete o stadanju bosnjackog naroda i genecudi nad njim?
Препоруке:
2
23
83 субота, 14 јануар 2012 00:01
Симић Манојло
Ја сам од адвоката Срђе Поповића очекивао, да узсвоје фронталне нападе на Србију и Србе уопште,понуди и неку аргументацију из независних извора.Никад ништа .
Препоруке:
15
0
84 субота, 14 јануар 2012 00:21
Је ли то беше онај
адвокат фамилје Ђинђић,или је пак онај отпораш?
Препоруке:
13
0
85 субота, 14 јануар 2012 05:47
Daniela UE
... juuuu, pa očigledno je da je dotični totalno odlepio! Zdravo, logično i uravnoteženo razmišljanje me dovodi to ovog zaključka ! To nigde u svetu nema da se neko tako izjašnjava i da govori ovakve, pravi izraz je, nebuloze ! Mislim da je na mestu da ga prozovem javno i da mu kažem da pokuša da se pronađe u dimenziji vreme-prostor ! E baš svašta ova planeta trpi !
Препоруке:
5
0
86 субота, 14 јануар 2012 05:50
vojvoda
Neznam kako bi savremena medicina ovo dijagnostikovala ali znam da svetska farmaceutska laboratorija jos nije pronasla lek za ovakve bolesti.
Ako je Srbija maceha sopstvenom narodu onda ste joj vi definitivno OCUH...
Препоруке:
5
0
87 субота, 14 јануар 2012 06:20
jazavac
Skupljajuci narodne umotvorine, Vuk je naisao na jednu, koja se odnosila na bahate i osione ljude, a glasi:"Doci ce vranac u tesan klanac", tako i ovo sa gospodinom Popovicem.
Препоруке:
8
0
88 субота, 14 јануар 2012 08:20
psi laju na karavane, karavani prolaze..
Antisrpska propaganda ne jenjava, 20-godina nas ubedjuju da smo pocinili vece zlo od nacista. Ipak, nece trajati doveka. Nemci kao i japanci su bili omrazeni posle rata, pa ne vidim da su sada na losem glasu. Interes pokrece ovaj svet. Podrska i pozdrav braci iz RS!
Препоруке:
6
0
89 субота, 14 јануар 2012 09:44
alkar@lav
vi ste neobavijesteni.srbija se defakto ,prva ,ustavom uz 90.g na ustavnom nivou odcijepila od jugoslavije,prije svih i zaokruzila svoje nacionalno pitanje u avnojevskim granicama stvarajući centraliziranu drzavu bez autonomnih pokrajina i ukidanja statusa naroda albancima.prikrsili ste ustav sfrj iz 74 g.to je za vas pošteno a kad je to napravila hrvatska,slovenija i bih onda je to secesija koju je tribalo ratom spriječit.nije vas zanimala secesija tih republika nego ste vi tili njihove dijelove u kojima je zivio srpski narod i time potpuno rijesit nacionalno pitanje i stvaranje velike srbije za koju van se učinio prikladan povijesni trenutak.ali ko će vama mirno i bez rata dat svoj teritorij-niko.ako niste nista naučili iz devesesetih i vojnih poraza i sadasnjeg dna dna na kojen je srbija onda se devedesete lako mogu ponovit a okidač će biti dodik,rs i velikosrbi.nato i "turci"(osvetit će van se jednog dana)vas jedva čekaju.nebi volio ali bojin se.
Препоруке:
0
12
90 субота, 14 јануар 2012 11:09
Бели Орао
@србин из Сарајева. Алија је био 1925 годиште, бар толико прочитај. Био је припадник Маладих муслимана, симпатизера Ханџар дивизије и због тога је као такав свирао три године.
Што се турчења тиче данас је Св. Василије па изволте назад.
Препоруке:
5
0
91 субота, 14 јануар 2012 11:18
L A V
Pitanje unutrašnjeg ustrojstva Republike Srbije koje je Joso " upakovao" Srbiji sa srpskim boljševicima, je bio fitilj koji se mogao uvek zapaliti, pokrajine su imale veća prava od Srbije.

BiH i srpski narod ? Šta mi ima da uzimamo i zauzimamo, to je naš etnički prostor od pamtiveka, šta je starije na tom prostoru krst/ križ ili zvezda i polumesec !
Etničko čišćenje, da bilo ga je na obe strane, mi smo na svom gruntu 1/1, ko to želi rat na ovom prostoru i BiH 100%... , mi ne, što se tiče projektovanja agresije na Republiku Srpsku, neće to biti kako misle usijane glave, imamo i mi prijatelja za alijanse, Alija je takođe 1991 g. prekombinovao svoje dobitne " vizije" !

Genocid ? Pročitaj šta se dogodilo u Srebrnici po zauzimanju, zaista ratni zločin ili " Opštinski genocid" ali ne pravdajući ga, to je bio odgovor za terorisanje Orića i njegovih ubica stanovništva srpskog u Podrinju.
Препоруке:
5
0
92 субота, 14 јануар 2012 11:45
@Beli orao
Aliju su upisali u knjige kad je pošao u mejtef, takav čest slučaj !
Препоруке:
0
0
93 субота, 14 јануар 2012 12:13
Hamid
Srđa Popović je jedan od rijetkih pravih intelektualaca u Srbiji. Čovjek je apsolutno u pravu. Pravi je apsurd gledati proslavu godišnjice ove genocidne tvorevine, a apsurd nad apsurdima je gledati Tadića na toj proslavi. Zbog stvaranja RS i načina na koji je ona stvorena mnogi njeni osnivači sada leže u Hagu kao najveći zločinci i počinioci genocida, a obelježavanje godišnjice tvorevini haških uhapšenika predstavlja ne samo rehabilitaciju istih, već i podršku onome što su radili i napravili. To znači da se Srbija, bez obzira na sva izvinjenja kojim je pokušala da se opere, ne odriče politike genocida, već naprotiv slavi je punim srcem. To zapravo i govori o slabosti DS naspram još živućih mračnih sila i pogubne politike koja i dalje ne da Srbiji da krene putem kartarze , pomirenja i napretka.
Препоруке:
3
10
94 субота, 14 јануар 2012 12:49
Lav@ Hamidu
Za mene je Fikret Abdić redak patriota i intelektualac, privrednik, iz korpusa bosanskih muslimana.
Nije odgovarao haškim pravednicima... te stoga robija u Hrvatskoj po naredbi svetskih dželata.

Očigledno Hamide da imamo različit pogled na svet, ti kao da si progutao kasetu od slavnog Bakira " 60 minuta mržnje", ta matrica je toliko izraubovana da se ne može više reciklirati.

Hamide sećaš se odečene glave u rukama mudžahedina, da li je to eksces vaše braće ili su to radili i Orići i druga bagra, ne možemo se mi ubeđivati, vi ste rekli šta je istina... data istina se ne sme " dirati" ! Na dokaze o Dobrovoljačkoj, Behmen kaže " Ubijali četnike", Dodik sa pravom kaže, ubijali handžariste.

Popović ? Lično me nije nikad impresionirao niućemu, trčao za lovom ne birajući sredstva, to radi i dalje, virtualac koji sam sebi daje nekakvu relevantnost, šta je to on značajno kao " intelektualac" napravio za svoga života ???
Препоруке:
6
0
95 субота, 14 јануар 2012 12:50
Светислав Костић
Једна таква србомрзитељска креатура могла да одскочи само у једној Србији у којој коло воде и тон давају управо такве фигуре.

И да се има на уму, да су такви србијански типови као тај С.П. одговорни да се код прекодринских Срба започиње да увлачи аверзија према једној Србији која рађа и одгаја такве антисрбе у својим њедрима.

Дистанцирања обичног Србина читалачког коментатора, може да представља утјеху за прекодринске Србе, али тако дуго док такви у Србији на високом нивоу жаре и пале, за Србина посматрача са стране и дистанце, немогуће да се Србију не идентификује са једним С.П. јер без српског бирача који на власт довео и потврђује већ безброј пута антисрпске и прозападне политпротагонисте на власти, Србија се доживљава као легло антисрпско.
Препоруке:
2
2
96 субота, 14 јануар 2012 14:37
Hamid @ Lav
Pa bar vi nemojte govoriti o nekakvim izraubovanim matricama, kad danas svi znaju da je najveća od svih a ujedno i najgora od svih zapravo matrica nebeskog naroda i velikosrpskog ideala. Dobro si rekao ta odsječena glava je bila u rukama mud'ahedina, a ne Bošnjaka. Sa druge strane ko je prkao djecu u rernama, čiji su odredi škorpioni, ko je kriv za Štrpce, čije su hladnjače pune leševa plovile raznim rijekama, ko je htio da se osveti TURCIMA u Srebrenici, čiji sveštenici su slikavani sa puškomitraljezima na tenku itd. i td. je li to posljedica bošnjačke matrice ili upravo najpogubnije od svih pogubnih velikosrpske (koja je prije svega najpogubnija za srpki narod). Čija crkva se i dan danas miješa u Crnoj Gori i kosovu osporavajući pravo na postojanje drugim crkvama, je li to ta matrica o kojoj govorite. Nemojte biti licemjerni, kako vas nije srampta, ako iko a onda vi na prvom mjestu treba da zaobilazite termine poput matrica i kulturni obrazac.
Препоруке:
1
8
97 субота, 14 јануар 2012 15:25
Za Hamida
Nisi me demantovao, dve istine, hrvatska treča, nego u vezi crkvi, nije Hamide Crkva politička partija u hriščanskom svetu postoje kanoni koji tretiraju unutrašnju otganizaciju i crkveno konstituisanje i hijerarhiju, ta crkva o kojoj ti govoriš u C. Gori i Kosovu su kao fudbalski klubovi koji donose statut i registruju se kao nevladine organizacije, svako dobro Hamide !P.S. Hamide mi Srbi ćemo uvek osuditi " naše" zločince , meni se takve osobe gade ali kod Vas su oni heroji u tome je problem.
Препоруке:
6
0
98 субота, 14 јануар 2012 15:57
Бели Орао
@Хамид. Добро нам дошао на Светог Василија. Видиш како знаш када да се прикључиш.
Препоруке:
5
0
99 субота, 14 јануар 2012 17:21
Hamid
Što se tiče crkve, cijenim i poštujem pravoslavlje ali, srpska crkva se zapravo pretvorila u političku organizaciju koja se upetljava u državne poslove. kako to reče jedan pošteni sveštenik ,, ja želim da da se naša crkva bavi pravoslavljem, ali ona se danas nažalost bavi srbovanjem''. Da odgovorim ,belom orlu: Mi Bošnjaci smo uvijek znali kad su vaše slave i praznici i uvijek smo vam od srca čestitali, ja to i danas činim, a veliki dio vas ne znate niti želite da upoznate naše praznike. U tome je problem, ne poznajemo se. Zapitaj sebe, onako iskreno koliko toga znas o drugim narodima, ne moras da mi odgovoris :)
Препоруке:
3
5
100 субота, 14 јануар 2012 20:14
Lav@ Hamidu
E vidiš Hamide, ja Bogami poštujem iskrene ljude islamske vere, nikakva opasnost nisu, zla duša nije u njima, čestitam im bajrame i posetim neke, za kurban Bajram sam dobio pet kurbana i ponosan sam na to, ja takođe nikoga ne mrzim a poštujem sve dobre ljude, čist sam i pred Bogom i narodom !
Postoje ljudi koji su plaćeni da šire animozitete među ljudima, to im je profesija, apriori kod mene su odbaćeni, karakter nula. Živeo !
Препоруке:
2
0
101 субота, 14 јануар 2012 20:54
Бели Орао
@Хамид.Баш си ме натерао да ти одговорим.Ја сам искрени пријатељ Муслимана,правих људи,верника. Ове године сам био позван и био на Бајрам у Јевремовој.Пошто си пионир сајта јер се добар сајт прочује,а пионири воле да истражују, ниси био назочан(јер си млад),како сам писао и пишем о Гадафију,човеку који је био искрен пријатељ Срба, који је лично Алији рекао да не ратује против својих комшија,али младост и задојеност је учинила своје. Лично се надам да је мојих шест пријатеља Либијаца живо.Исто тако размишљам и о осталим Арапима који имају душу за разлику од оних који су је изгубили оног тренутка када су променили веру.Доказати да си већи католк од Папе је чудо.Мораш стално да се доказујеш.Како?То сагледај сам.Србија је увек постојала и постојаће,а како рече Мирко Грбић она је као и Република Српска један караван који стално путује.Они други нису тако битни.
Такође могу да одем и у ХР и останем тамо у гостима уздигнута чела јер сам свуда преносио пре свега част.Св.Басилије је чудо.
Препоруке:
5
0
102 субота, 14 јануар 2012 21:09
Бели Орао
Овај Срђа, а само му име говори ко је шта је и одакле долази, је баш инспирисао коментаторе да пишу.Ја се на лика уствари не љутим.Човек је плаћеник,а на плаћеника се не треба љутити.Пљувати по својој држави свуда и на сваком месту,по свом имену,мада рекох да му није неко, је одраз горчине мајчиног млека које је попио.Нека травка се ту умешала која није смела да се једе у тој години.Тако и ти @Хамиде немој да пљујеш по нама јер пљујеш по дедовима.Ја оном @алкару никако да објасним да му испод прага на дединој кући сигурно сија икона Светог Николе и да праг увек прескочи кад га прелази,али он не капира.Стално га питам где у ХР(а питам и тебе за Босну)има неки овакав сајт где се чињенично без сиктања износе чињенице,а он ми предлаже усташке глупости,јер не схвата да ми овде на НСПМ уствари радимо једну мисију,а то је изношење истине.Ви који као пионири долазите овде сигурно причате неком и то је то.Као што видиш тебе овде нико не вређа него те молимо врати се коренима,који си нам исти.
Препоруке:
5
0
103 недеља, 15 јануар 2012 12:49
Vera NS
@ Beli Orao, stvarno mi je zao sto svoje vreme gubite u argumentiranju prema ljudima (?) kao sto je @ alkar ili sada Hamid!

Ja sam u Sarajevu radila 3 god.i to u vreme 1965-1968 g, i to u Teatru, znaci
moglo bi se reci jednoj ustanovi koja treba da siri KULTURU, zar ne?

A znate li sta smo nas par Srba dozivljavaliod kolega muslimana, danasnjih "bosnjaka"?

Zvali su nas: NECISTI i roditelji njihovi nam nisu dozvoljavali da im udjes u kucu, a mi smo njih,nase kolege cenili i drzali kao i sav NORMALAN svet!!!

To je bilo 1965-68. g, a to je bilo njihovo AROGANTNO i ANTI-SRPSKO drzanje
od pamtiveka, jer su kao POTURICE uzivali velike privilegije, mogli srpski -
narod muciti i ubijati bez kazni itd...to je bice POTURICA.

HAMID i ALKAR, prvi je potomak SS-HANDZAROVACA,drugi je potomak -
NACISTA - USTASA, zajednicki su klali u Jasenovackim logorima, a kada oni malo dobiju natrag, e onda kukaju li kukaju....MUCNO je sto se arogantno i
pojavljuju ovde medju nama!
Препоруке:
1
0
104 недеља, 15 јануар 2012 13:13
Бели Орао
@Вера НС. Не знам шта да Вам кажем. Некад мислим као и Ви, али дављенику увек треба пружити руку. Ја знам да сте Ви 99% у праву, али има и онај један посто, мада знам да их вероватно нећу поправити и оправити, али сама помисао да они неком макар мало пренесу нешто од овога што им пишемо је довољно.
П.С.
Шта урадисте са фонтом за ћирилицу?Значи по договору. Позовете неког паметног клинца и он то реши за пет минута, а онда наступа @Миша Којић.
Препоруке:
1
0
105 недеља, 15 јануар 2012 19:31
alkar
svaka čast hamide.potpisujem.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер