Dzaba vam trud, pre ce Dunav krenuti da tece unazad nego sto ce Antonic priznati da je uhvacen sa rukom u tegli sa pekmezom.
Preporuke:
37
58
2
nedelja, 08 januar 2012 17:09
Cmok Toronto
Na žalost u tom *loncu* nema nevinih,iskrenih..
Takvo je *javno* vreme..
Sve je za *šaku dolara* ...ili ti *Ružni,prljavi,zli...*
Svaka čast Profesoru Antoniću...
Preporuke:
51
17
3
nedelja, 08 januar 2012 17:20
Jasna*
Potpuno se slazem sa autorom,ne vidim nikakvu svrhu da se umesto vlasti, kritikuju stranke koje nisu na vlasti.
Preporuke:
35
50
4
nedelja, 08 januar 2012 18:01
Slavomir Srpski
Ne razumem toliko penusanje sto se ovde daje prostor i sloboda kritike metoda okupacije mass medija, bilo one od vlade bilo od "najjace opozicione stranke", jer onda se profilise po metodima (i po istom programu) ista sadasnjim vlastima. A mi, navodno zelimo da rusimo te vlasti bas zbog TAKVIH metoda, jer su one izraz mafijaske zloupotrebe moci, i polusaj nasilnog nadglasavanja i time rusenja iste slobode e mogucnosti za sve stranke,to jeste izraz autenticne NEDEMOKRATIJE. Nije tacno da SNS ne moze posteno da rusi ovu vladu tadicevog privatnog kabineta.Nikolic to zeli jos bolje?Vrlo lako, ako odluta u neoboljsevizam i sebe proglasi najpametnijim, najmocnijim i vozdom nove Srbije, od danas pa nadalje!! Naivno je da ta ista stranka koja moze da dovede na ulice stotine hiljada gradjana, vapi da eto nema mogucnosti da iznese svoje stavove, i program: a sama odustaje u aprilu i izmislja gladjozedjovanje, da bi odustala od izvesnog rusenja vladinog rezima.To je cista manipulacja!!
Preporuke:
30
6
5
nedelja, 08 januar 2012 18:37
DS=SNS
Ono što je DS bio Zapadu od 2000-2009, to je SNS od 2009. do danas. Dakle glavni oslonac i adut u održavanju svoje hegemonije nad Srbijom. Jedina razlika je što je DS svoje biračko telo okupio na evroreformskoj i izdajničkoj priči (dakle njihovi glasači su skloni jednoj izdajničkoj anacionalnoj politici) dok je SNS uzeo biračko telo radikala i od iskrenih patriota i nacionalista tokom ovih deset godina napravio materjaliste halave na pare koji iskreno veruju u EU mantru.
Preporuke:
65
15
6
nedelja, 08 januar 2012 18:48
Dr
Kada mi Zoran Avramović nađe bar jedan primer, bar jedan slučaj da se stav, politika ili ideologija SNS-a razlikuje od DS-a (od evrofanatizma, izručivanja Hagu do maksimalnog ignorisanja problema Kosova i Metohije) prvi idem da mašem sa naprednjačkim zastavama i štrajkujem glađu sa Tomom.
Ako su do ove mere lojalni Zapadu kao opozicija, koja nema nikakvu formalnu obavezu da se tako predstavlja, mogu da zamislim šta će biti kada dođu na vlast.
Preporuke:
62
11
7
nedelja, 08 januar 2012 18:50
nedten
Mnogi bi intelektualci trebalo da se javno uključe u analizu mnogih sadašnjih događanja, pa i trenutnog medijskog i drugog "mraka". Na našu žalost mnogi intelektualci od straha od promena se javno ne uključuju da ukažu na trenutno loše stanje u Srbiji, na trenutnu medijsku blokadu svega što nije u funkciji trenutne oligarhije na vlasti. Bilo da se radi o Srbiji ili o Beogradu...ili već? Očevidci smo raznih manipulacija koje se svakodnevno prezentiraju građanima, angažuju se mnogi analitičari koji imaju zadatak da kritički u isto vreme upoređuju sadašnjost (bez analize lošeg stanja u svim sferama za koju odgovornost snose stranke na vlasti a o tome najmanje se govori)i moguću budućnost Srbije nakon izbora, sa SNS na vlasti.Pri tom svi govore samo o tome kako će biti sa SNS a ne kažu šta će se dogoditi sa Srbijom ukoliko ne dođe do promena vlasti! To je ta neargumentoavana kritika protiv SNS. Jer ne smeju i nemaju mogućnost da svi u Srbiji govore i da rade kao čelnici malih stranaka...
Preporuke:
18
4
8
nedelja, 08 januar 2012 18:57
Slavomir Srpski
Zasto je SNS prosle godine u ovo vreme otpocela masovnu akciju na dva ogromna mitinga u Beogradu da rusi ovaj tadicev rezima, pa onda odjednom odustala izmisljanjem gladozedjovanja, i time dozvolila da ovaj rezim dodatno unisti srpske i ekonomske i teritorijalne interese, dozvoljavajuci prakticno uspostavljane granica Tadic-Borko dogovaranjima, koja su izvesno antiustavna (Cavoski detaljan izvestaj). Kako takvo elementarno rusenje Ustava od strane rezima, i potpuno blokiranja Skupstine po tom pitanju, nije dovela SNS u realnu mogucnost da vec u Avgustu, posle incidenata i Merkelovih ultimatuma, organizuje veliki miting u Beogradu, pa da na izborima odmah menjamo vladajuci rezim, koji jednostavno rusi Ustav i preskace Skupstinu kao najbitniji organ demokratije da se izjasni po tom"dogovoranijama" sa pristinskom mafijom. A sada im je vaznije da zacepe usta bilo kakvoj racionalnoj kritici njihovog nedoslednog delovanja?
Preporuke:
28
5
9
nedelja, 08 januar 2012 19:09
Vladan
Veliko je pitanje jeli SNS opoziciona stranka. Od njenog nastanka nisam sreo njihovog glasača. A nazivaju ih najjačima.... Jedino mislim da teledirigovani mediji duvaju u jedra naprednjacima... Videćemo iz kog razloga.
Preporuke:
32
9
10
nedelja, 08 januar 2012 19:11
Mitar Karapandža
``...Ali, samo partija na vlasti može da laže i krši svoja predizborna obećanja, samo ona drži šapu na budžetu i ona raspolaže resursima upravljanja društvenim i državnim poslovima.`
Nisam baš dobro shvatio šta je pisac hteo da kaže ovim citatom. Neko će pomisliti da je lapsus, ali ja u to ne verujem. Da li me ovaj javni intelektualac pokušava da napravi budalom? Kao i u onoj narodnoj pesmi `Tri putića vode...` tako i u predizbornoj kampanji jedan od putića je pojavljivanje `javnih intelektualaca` koji pokušavaju da ubede Narod da je njihovo usmeravanje ka pravim vrednostima jedino ispravno. Ukoliko se kasnije ustanovi da su pogrešno usmeravali Narod, tada će se javiti neki drugi `javni radnici`, tj intelektualci da `isprave` stvar.I tako u krug sve dok ne popadamo od silne vrteške.
Preporuke:
23
7
11
nedelja, 08 januar 2012 19:35
Mladen Šipka
“Kada smo potpisivali peticiju protiv progona dr Vojislava Koštunice, među uglednim potpisinicima sam video preko 20 akademika, isto toliko profesora univerziteta, čuvene književnike, slikare, umetnike, sportiste, novinare ...Uvaženi potpisnici su jasno i glasno, svojim imenom i prezimenom, stali u odbranu onoga u šta veruju da je vredno, pravedno i istinito. Zašto danas intelektualci ćute“ Ovo je bilo moje pitanje prof dr Slobodanu Samardžiću na tribini DSS održanoj u Odžacima pre dve nedelje.
Zašto danas intelektualci ćute kada se Srbiji otima Kosovo,.kada 25000 Srba trazi drzavljasntvo Rusije? SNS ? Što se grbo rodi, vreme ne ispravi! SNS pomaže režimu Tadića i nije mu zamena .Rezultate režima Tadića treba uporediti sa rezultatima Koštunice: proizvodnja , zaposlenost, plate, penzije, dugovi..Nije slučajno da SNS pokazuje manire režima DS , samo u lošijem izdanju : tako je i stvorena i negovana , da bi bila ista, a malo slabija.
Preporuke:
26
6
12
nedelja, 08 januar 2012 19:52
Mićko
Prorokovanje nije isto što i predviđanje. Meni se čini da Antonić ipak predviđa, a ne da prorokuje.
Ako demokrate postupaju rđavo u medijskoj ravni, to nije opravdanje za naprednjake da rade isto tako. Uvek je lako sredstva opravdavati ciljem. Samo što na kraju ta sredstva jednostavno pojedu cilj. U tome je glavni štos.
Preporuke:
26
5
13
nedelja, 08 januar 2012 20:39
siniša
Evo ja javno priznajem da sam se u kritici SNS-a rukovodio isključivo vidovnjačkim i proročkim sredstvima, kako unazad tako i unapred.
Naravno ne priznajem da sam intelektualac, književnik, novinar i javni delatnik. Ja kritikujem SNS onako čovečanski, nema tu nikakvog intelktualizma. Kao što sam vidovnjački unazad znao da se viđao i dogovarao više puta sa Tadićem, a da je to u početku i krio i uporno negirao, tako sad proročki unapred tvrdim da će ako DS ne bude mogao sastaviti vladu sa svim ostalim proevropskim strankama, a neće, sigurno sastavlja vladu sa takođe proevropskim SNS, za dobro EU integracija. Ako im usfali mesta u parlametu, a hoće, onda će pozvati i ostale proevropse stranke koje uđu u parlament. Da bi se kao takvoj SNS-u obezbedio medijski prostor da potisnu pravu opoziciju SRS i DSS, DS je izmislio, ovlasti, dozvolio i finansirao neke male i do tada beznačajne medije da podržavaju SNS, što kritičar kritike negira.
Ja u životu nisam video veće negiranje očiglednog.
Preporuke:
28
4
14
nedelja, 08 januar 2012 20:51
Aleksandar
U pravu je autor da je ideja da je «kritika istinita» suluda. Kritika se uvek sastoji iz dva dela (i) kritickog stava i (ii) obrazlozenja za taj stav. Zavisno od toga da li je obrazlozenje (argument) ispravno ili ne kritika ce bito dobra ili rdjava. Autor je takodje u pravu da nema vrednosti u kritici koja se zaniva na prorokovanju--ali to ne znaci da to nije kritika. Tu se pre radi o gluposti: da se na osnovu neceg kao sto je vracanje donosi vazan kriticki sud i ukazuje da je javni intelektualac koji se time sluzi vrlo rdjav u svom poslu (mozda je cak i pokvaren u moralnom smislu, prevarant). Ali autor gresi kada kaze da se tako NE MOZE kritikovati, jer i rdjava kritika je kritika. Kao sto kritika samim tim sto je kritika nije istinita, tako ni logicki, moralnu ili na bilo koji drugi nacin RDJAVA kritika ne prestaje da bute kritika time sto je (npr. logocki) rdjava.
Nikolic se ne moze kritikovati kao da je na vlasti jer nije, ali se mogu davati razlozi zasto da ne bude.
Preporuke:
15
4
15
nedelja, 08 januar 2012 20:55
fristajlo
Dok god na patriotskom krilu političke game nema jedinstva i ideje levice ne dobiju potpuno nove protagoniste, nekorumpirane i bez instrukcija spolja- vlast će činiti "proevropski" i antisrpski politički korpus.
Kome nije valjao Milošević, neka mu sad ne smetaju Nikolić ili Tadić; sve su ovo posledice 5. oktobra, i još nam nije dovoljno loše, da bi se opametili.
Preporuke:
19
4
16
nedelja, 08 januar 2012 22:06
Rin o-o to
Autor ne polazi od geneze ove priče i od okolnosti u kojima je nastala ilegalna stranka u Skupštini Srbije kao zakonodavnom telu. Ako je Skupština „crkva demokratije“ onda skrnaviti je u začetku, lažnim rođenjem ne predstavlja ništa drugo do prevaru kao lični opis. Tako je reka koju brani (ustvari fikcija) već presahla na svom izvoru, izvoru legitimnosti i legalnosti . Dakle priča počinje juče. Autora interesuje samo sadašnje stanje i osporava projekciju za sutra (koja i nije projekcija već je prepoznata metodologija i ritam manipulatora) a da sakriva da je prljavo juče ove stranke u stvari isto takvo sutra. „Što se grbo rodi, niko ne ispravi“. A takvo se rodilo jer je htelo da se rodi, svesno. Bog ovo nije aminovao. Birači SRS su prevareni na prošlim izborima!
Preporuke:
18
2
17
nedelja, 08 januar 2012 22:09
Rin o-o to
Autor koristi primere „Blic“ i „Studio B“ da bi pravdao evidentan amoral i sredstva kojim se najjača opoziciona stranka služi. Jer, kad mogu oni kao jaki i na vlasti, što ne bi mogli i ovi kao slabi a konkurenti koji obećavaju(šta, maglu?). I advokatura ima svoj moralni kodeks pa to isto očekujem i od autora koji daje pseudoadvokatske racionalizacije za pojavu koja je dalekosežno štetna po ovu naciju a koja se zove varanje po svaku cenu da bi se stiglo do cilja (a kompetentnost na cilju, koga to zanima?)!
Preporuke:
18
0
18
nedelja, 08 januar 2012 22:57
Zoran
Zalud je profesore Avramoviću da na ovom sajtu pišete bilo šta kada je u pitanju SNS.Sve što ste napisali je tačno, i ono što me najviše čudi je isključivost "intelektualaca".Niko ne razmišlja logično, niko nije realan kada su u pitanju tekstovi o SNS-u.Ako je komentar afirmativan, neće ga objaviti, zar je to demokratija, ili trebamo da slušamo samo "patriote" koji imaju tapiju na patriotizam.Koliko puta sam i sam u svojim komentarima pokušao da skrenem pažnju da je prava borba opozicije, protiv vlasti a ne protiv najveće opozicione stranke, ne vredi.No gospodo morate shvatiti da prosečan glasač u Srbiji ne čita NSPM, i da će SNS osvojiti ubedljivu većinu, džaba Vam onda Vaše kritike i zlonamerni komentari.Hvala
Preporuke:
7
25
19
ponedeljak, 09 januar 2012 00:40
Marko Darković
Šta je sporno u kritici SNS-a? Svako ima pravo da kritikuje koga hoće. Predmet kritike mogu biti i opozicione stranke a svako ko to negira je posredno ili neposredno povezan sa opozicijom.
Kritikovana je veza SNS-a i medija. Da je Pravda glasilo SNS-a svako zna, a traženje veze preko vlasničke strukture ili na drugin način predstavlja cepidlačenje.
Zatim radio Fokus, gde radi naprednjački Vlada Đukanović koji je otvoreno priznao hiljadu puta da je član SNS-a i da svi novinari treba da pokažu svoje članske karte, te da je normalno da novinari budu članovi neke stranke. Pečat - novinar Ugleša Mrdić na svom fejsbuk profilu drži sliku sa Tomislavom Nikolić i otvoreno ga simpatiše preko svojih tekstova.
Iz teksta se vidi da autor simpatiše SNS.
Preporuke:
17
2
20
ponedeljak, 09 januar 2012 01:24
Slavomir Srpski
.. Nikolić se kritikuje unapred, i stavlja u kontekst aktualnog ponašanja stranaka na vlasti, a to nije ozbiljan analitički posao. Može li opoziciona partija da krade, da prevari, da laže?..
Ne kritikuje se unapred vec sada, i to po stvarima koje je uradio barem u poslednjoj godini. Moze opozicija i da krade i da prevari (SNS je na neki nacin prevarila SRS) i da laze (Nikolic je slagao sopstvene glasace kada ih je masovno pozvao na stiropor u Beograd, pa onda izmislio laz nazvanu zedjogladovanje, za koje je kasnije sam rekao da je bila laz).
Neki ovde tvrde da nije vazno sta mi kritikujemo, jer navodno narod to ne cita, pa ce masovno dati svoj glas Nikolicevoj SNS. A zasto onda Avramovic dva puta pusta iste probne balone?? Za koga? da ih ovde mi busimo??? Pa sto on gubi svoje akademsko vreme??
Preporuke:
23
2
21
ponedeljak, 09 januar 2012 02:52
veca vestica
Nije problem u kritici,vec je problem sto nema ko da kritikuje.Intelektualci daju kritike samo ako osete da su ugrozeni po pitanju materijalnih dobara.A novinari su u procepu jer su sami sebe doveli u taj polozaj.Prateci skoro svu stampu koja je u Srbiji vidim da novinari za JEDNU kiflu pisu sve i svasta,a mogu zamisliti sta ce da pisu ako im neko plati RUCAK.
Preporuke:
15
0
22
ponedeljak, 09 januar 2012 08:27
TomaS
Bez namere da se stavljam na bilo čiju stranu od dva suprotstavljena autora, mislim da je suština u nečem drugom. Centralna tema je ipak SNS (opozicija) vs DS (vlast na izdisaju)? Nije problem toliko u programskoj razlici, koliko u ostvarivanju tog programa. DS je izneverila sopstveni program jer od njega u praksi malo šta da je ostalo po staroj "dobroj"tradiciji, još od "ugovora sa narodom 2000." Ne vidim ništa loše ako bi se nekoj novoj političkoj partiji, u ovom slučaju SNS, dala šansa da realizuje svoja programska obećanja, pa čak i onaj deo koji je sličan sa DS. Još jednom - nisu sporni programi, već njihova realizacija i iskrenost "ponude".
Preporuke:
4
13
23
ponedeljak, 09 januar 2012 09:38
brm
"javne teme su uspavljujuće, baš kakve su potrebne za Periklovu demokratiju"
ŠTA je doktor nauka hteo da kaže?
Preporuke:
11
2
24
ponedeljak, 09 januar 2012 09:50
sns lobista
profesor avramovic lobira za sns i morao je da reaguje. to umanjuje njegov kriticki i intelektualni potencijal.
Preporuke:
22
3
25
ponedeljak, 09 januar 2012 11:02
Prokiso_Đuveč
Gospodine Avramoviću. SNS i Toma Nikolić se, u kritici koju je izrekao prof. Slobodan Antonić, ne kritikuju unapred. Naprotiv. Oni se kritikuju unazad.
Šta to treba ``buduća vlast`` (kako vi rekoste) - ne daj Bože, da još uradi pa da se sme kritikovati. Ako jedan poluobrazovan, nadri političar, tipa Tome Nikolića, prepolovi i upropasti jedinu ozbiljnu opozicionu stranku i jedinu ozbiljnu pretnju autoritarnom režimu, kakav Srbija, to je moje lično nišljenje, nikada nije imala, šta od takvoga očekivati kada zasedne tamo gde valjda nikada neće zasesti. A o lopovskim motivima, mislim da vi rekoste da je lopovluk moguć ako se za to plaća sa strane (izvana)da i ne pričamo. Dosta je spomenuti Caneta Subotića i Vilijama Montgomerija, sa kojima su u kontaktu ti iz vrha takozvane SNS-e.
Preporuke:
21
1
26
ponedeljak, 09 januar 2012 15:32
goran sydney
ja nisam ni intelektualac, ni covek od pera ali mi nije jasno kako sns moze imati bilo kakav kredibilitet posle onoga sto su napravili srs. ako si politicar valjda si i covek ili to jedno drugo iskljucuje. godinama su se kleli u seselja i ideju srpskog nacionalizma i onda promenise plocu, pokradose mandate i pocese da pricaju o eu bez alternative. pitanje je kad su lagali, jer je ocigledno da ne mozete biti za eu i srpski patriota istovremeno.
ako nikolic svom kumu radi ovo sto radi, uprkos haskoj golgoti, onda je pitanje sta bi radio obicnim smrtnicima. ako je nikolic za pare spreman na ovakav zivotni zaokret onda sta ima da ocekuje drzava ciji ce on sutra biti predsednik.
obican, posten srpski domacin, za kakvog se nikolic prodaje, nikada nesto ovako ne bi uradio.
ako je bilo problema sa seseljem to se moglo i drugacije resiti, ali ovo sto su nikolic i vucic uradili je izdaja ideje, sto istorija, a nadam se ni srpski narod, ne prasta. i niloic i vucic, da imaju imalo u glavi,
Preporuke:
13
0
27
ponedeljak, 09 januar 2012 15:39
goran sydney
znali bi da je svaka sila za vremena, pa ce i ova brzo i da jedino sto ce opstati, kao i uvek, je srpski narod sa svojim herojima i izdajnicima. u koje su oni sebe svrstali vreme ce pokazati.
Preporuke:
9
0
28
ponedeljak, 09 januar 2012 17:17
Dejan
Ustavni sud je doneo odluku da je poslanik vlasnik svog mandata.
Da podsetim ove što pričaju za krađu mandata - na izborima se glasa za stranačke LISTE. Istaknuta su imena svih 250 poslanika.
O krađi u moralnom smislu bi moglo da se priča da SNS danas ima podršku 2-3% glasača. Ovako sedi 59 poslanika SRS sa 7% podrške u narodu naspram 20 poslanika SNS sa podrškom od 30% u narodu.
Izbori se bliže, pa neka Dragan Todorović, Gordana Pop Lazić, Vjerica Radeta i ostali osvoje 30% i neka Dveri dobiju 15% - problem je što sami sebe zavaravate.
Uostalom stvarnost je najbolji pokazatelj - Dveri su na ovom sajtu stalna usputna tema komenatara, a neće da uzmu ni 3% glasova - videćemo svi uskoro u maju.
Preporuke:
4
14
29
ponedeljak, 09 januar 2012 22:59
Goran Stanković
Gdine Avramoviću,
primer o kome i Vi pišete je spinovanje jedne opozicione stranke na račun ( štetu ) druge. Ili mislite da je opleteno po DS-u? Na Voždovcu, po osvajanju vlasti odmah su demonstrirali već viđeno. Voleo bih, da Vi i cenjeni Antonić, objasnite narodu, kako se vlast doživljava, recimo u Japanu. Pozovete stranke da nam, u predizbornom programu, obelodane viziju buduće strukture vlasti od Vlade, gradova, opštine, preduzeća, svega što je na budžetu. I objave spisak ŠTA će ukinuti ( agencije, savetodavna tela,...). Sindikate, umesto što zovu u koaliciju da pokupe glasove, neka osposobe da budu sindikati. I primer: neka obećaju gradnju stanova po 400 evra/m2. Pored takvih naših vrednih, skromnih radnika, pored svog materijala kojeg ima u Srbiji i na našem ,opštinskom zemljištu, ima zarade za sve u lancu. One normalne, skromne. Ko sme to da obeća? Samo onaj ko je spreman da bude službenik države ( pristojno plaćen ), koji neće krčmiti naše za sebe i svoje.
Preporuke:
12
0
30
utorak, 10 januar 2012 01:19
Super Mario
Sve je to lepo i u super ali mi zivimo u realnom svetu gde moramo da resavamo realne probleme, a najveci je trenutno vlast Demokratske stranke. Tu vlast moze da srusi samo koalicija nacionalne desnice a to jeSNS,DSS i NS.
Preporuke:
2
7
31
utorak, 10 januar 2012 02:15
Grčanski Despot
Cilj opravdava sredstvo,ali nijedan cilj nemože biti toliko uzvišen da bi opravdao upotrebu necasnih sredstava.
Slazem se sa autorom teksta, ne mozete kriviti nekoga ko nije na vlasti a istu zaobilaziti.
Preporuke:
1
10
32
utorak, 10 januar 2012 08:48
MAKSA
Problem je verovatno u istomisljenosti primarne opozicije i velikog procenta drustva. Kritike opozicije, intelektualne elite, javnosti se poklapaju, tako da je jedini problem vlast i partije koje ucestvuuju uu vlasti.
Preporuke:
3
1
33
utorak, 10 januar 2012 09:34
Vladimir
U ovom tekstu se krije teska intelektualna uvreda.Osporava se profesoru Antonicu mogucnost "predvidjanja" dogadjaja, jer boze moj, nije bas toliki intelektualac(po klasifikaciji intelektualaca), vec mu se pripisuje "proricanje", nalik nekoj baba-vracari, koja gasi ugljevlje, kune i prorice...
Preporuke:
8
0
34
utorak, 10 januar 2012 11:41
SJ
Tekst mi nije bas jasan. Zbog cega ne sme da se kritikuje? Kakvo je ovo deljenje packi? Koliko covek treba da bude uskouman da ne prozre tendenciju, cilj SNS-Tome Nikolica. Toma Nikolic ne moze nista drugo da ponudi izuzev sliku o sebi kao nepoverljivom i sa neizmernom pohlepom za VLASTCU. Sva placenicka opzicija u Srbiji ima samo jedno, a to je "da se klanjaju jednom bogu-zapadu, jedinome". Kada je rec o opozicionim strankama, zemalja van EU i USA, drugim recima gde "zapadna masinerija" uvodi "demokratiju" onda ne moze biti reci o opoziciji koja misli o svojoj zemlji i svom narodu. Svi ovi ratovi i "humanitarne intervencije" sa "pompezim" imenima su omogucili prevrtaci i izdajice.Svaka drzava ima patriotske iskrene i postene stranke ali zapadnivlastodrsci im pritiscima i propagandom, kradjom glasova, onemogucuju bilo kakvu promociju i postojanje.
Preporuke:
6
0
35
petak, 13 januar 2012 13:24
Radojica
Da li 100% vjerujem SNS-u? Ne. Moguće je da ipak uđu u koaliciju sa DS-om. Ali se slučajno bavim nečim što se zove politički marketing, i dobro znam šta je narod. Ništa racionalno ili pak pametno. Mase su trome, inertne i tvrdoglave. A vlast, čitaj stranci, imaju kontrolu nad medijima, tj. umovima Srba. ko kontroliše medije, kontroliše javno mnjenje. Je li treba da se pominje čovjek po imenu Orson Wells. Panika povodom lažnog napada Marsovaca? Ili činjenicu da nema ništa od ulaska Srbije u EU? Kako da pobijede na izborima sa nečim što se zove evroskepticizam, a na RTS-u se posle svakih novosti emituje reklama MEDIJSKI JAVNI SERVIS EVROPSKE SRBIJE. Propaganda je ponavljanje, reče Gebels. Tako da, ako ne planiraju da uđu u koaliciju sa DS-om, naprednjaci igraju mudru igru. Ako uskoro ne dođu istinski prosrpske snage na vlast, Srbije neće biti.I te prosrpske vlasti bi dijelom morale da sarađuju sa Zapadom, jer nam drže mjenice, dužni smo im, i 97% investicija(slučajnost?) dolazi iz EU.
Preporuke:
1
2
36
ponedeljak, 16 januar 2012 10:56
kovac legenda
gospodine avramovicu,koliko ste stranaka promenili? ds je upropastila srbiju,sns ce je dokrajciti.
Takvo je *javno* vreme..
Sve je za *šaku dolara* ...ili ti *Ružni,prljavi,zli...*
Svaka čast Profesoru Antoniću...
Ako su do ove mere lojalni Zapadu kao opozicija, koja nema nikakvu formalnu obavezu da se tako predstavlja, mogu da zamislim šta će biti kada dođu na vlast.
Nisam baš dobro shvatio šta je pisac hteo da kaže ovim citatom. Neko će pomisliti da je lapsus, ali ja u to ne verujem. Da li me ovaj javni intelektualac pokušava da napravi budalom? Kao i u onoj narodnoj pesmi `Tri putića vode...` tako i u predizbornoj kampanji jedan od putića je pojavljivanje `javnih intelektualaca` koji pokušavaju da ubede Narod da je njihovo usmeravanje ka pravim vrednostima jedino ispravno. Ukoliko se kasnije ustanovi da su pogrešno usmeravali Narod, tada će se javiti neki drugi `javni radnici`, tj intelektualci da `isprave` stvar.I tako u krug sve dok ne popadamo od silne vrteške.
Zašto danas intelektualci ćute kada se Srbiji otima Kosovo,.kada 25000 Srba trazi drzavljasntvo Rusije? SNS ? Što se grbo rodi, vreme ne ispravi! SNS pomaže režimu Tadića i nije mu zamena .Rezultate režima Tadića treba uporediti sa rezultatima Koštunice: proizvodnja , zaposlenost, plate, penzije, dugovi..Nije slučajno da SNS pokazuje manire režima DS , samo u lošijem izdanju : tako je i stvorena i negovana , da bi bila ista, a malo slabija.
Ako demokrate postupaju rđavo u medijskoj ravni, to nije opravdanje za naprednjake da rade isto tako. Uvek je lako sredstva opravdavati ciljem. Samo što na kraju ta sredstva jednostavno pojedu cilj. U tome je glavni štos.
Naravno ne priznajem da sam intelektualac, književnik, novinar i javni delatnik. Ja kritikujem SNS onako čovečanski, nema tu nikakvog intelktualizma. Kao što sam vidovnjački unazad znao da se viđao i dogovarao više puta sa Tadićem, a da je to u početku i krio i uporno negirao, tako sad proročki unapred tvrdim da će ako DS ne bude mogao sastaviti vladu sa svim ostalim proevropskim strankama, a neće, sigurno sastavlja vladu sa takođe proevropskim SNS, za dobro EU integracija. Ako im usfali mesta u parlametu, a hoće, onda će pozvati i ostale proevropse stranke koje uđu u parlament. Da bi se kao takvoj SNS-u obezbedio medijski prostor da potisnu pravu opoziciju SRS i DSS, DS je izmislio, ovlasti, dozvolio i finansirao neke male i do tada beznačajne medije da podržavaju SNS, što kritičar kritike negira.
Ja u životu nisam video veće negiranje očiglednog.
Nikolic se ne moze kritikovati kao da je na vlasti jer nije, ali se mogu davati razlozi zasto da ne bude.
Kome nije valjao Milošević, neka mu sad ne smetaju Nikolić ili Tadić; sve su ovo posledice 5. oktobra, i još nam nije dovoljno loše, da bi se opametili.
Kritikovana je veza SNS-a i medija. Da je Pravda glasilo SNS-a svako zna, a traženje veze preko vlasničke strukture ili na drugin način predstavlja cepidlačenje.
Zatim radio Fokus, gde radi naprednjački Vlada Đukanović koji je otvoreno priznao hiljadu puta da je član SNS-a i da svi novinari treba da pokažu svoje članske karte, te da je normalno da novinari budu članovi neke stranke. Pečat - novinar Ugleša Mrdić na svom fejsbuk profilu drži sliku sa Tomislavom Nikolić i otvoreno ga simpatiše preko svojih tekstova.
Iz teksta se vidi da autor simpatiše SNS.
Ne kritikuje se unapred vec sada, i to po stvarima koje je uradio barem u poslednjoj godini. Moze opozicija i da krade i da prevari (SNS je na neki nacin prevarila SRS) i da laze (Nikolic je slagao sopstvene glasace kada ih je masovno pozvao na stiropor u Beograd, pa onda izmislio laz nazvanu zedjogladovanje, za koje je kasnije sam rekao da je bila laz).
Neki ovde tvrde da nije vazno sta mi kritikujemo, jer navodno narod to ne cita, pa ce masovno dati svoj glas Nikolicevoj SNS. A zasto onda Avramovic dva puta pusta iste probne balone?? Za koga? da ih ovde mi busimo??? Pa sto on gubi svoje akademsko vreme??
ŠTA je doktor nauka hteo da kaže?
Šta to treba ``buduća vlast`` (kako vi rekoste) - ne daj Bože, da još uradi pa da se sme kritikovati. Ako jedan poluobrazovan, nadri političar, tipa Tome Nikolića, prepolovi i upropasti jedinu ozbiljnu opozicionu stranku i jedinu ozbiljnu pretnju autoritarnom režimu, kakav Srbija, to je moje lično nišljenje, nikada nije imala, šta od takvoga očekivati kada zasedne tamo gde valjda nikada neće zasesti. A o lopovskim motivima, mislim da vi rekoste da je lopovluk moguć ako se za to plaća sa strane (izvana)da i ne pričamo. Dosta je spomenuti Caneta Subotića i Vilijama Montgomerija, sa kojima su u kontaktu ti iz vrha takozvane SNS-e.
ako nikolic svom kumu radi ovo sto radi, uprkos haskoj golgoti, onda je pitanje sta bi radio obicnim smrtnicima. ako je nikolic za pare spreman na ovakav zivotni zaokret onda sta ima da ocekuje drzava ciji ce on sutra biti predsednik.
obican, posten srpski domacin, za kakvog se nikolic prodaje, nikada nesto ovako ne bi uradio.
ako je bilo problema sa seseljem to se moglo i drugacije resiti, ali ovo sto su nikolic i vucic uradili je izdaja ideje, sto istorija, a nadam se ni srpski narod, ne prasta. i niloic i vucic, da imaju imalo u glavi,
Da podsetim ove što pričaju za krađu mandata - na izborima se glasa za stranačke LISTE. Istaknuta su imena svih 250 poslanika.
O krađi u moralnom smislu bi moglo da se priča da SNS danas ima podršku 2-3% glasača. Ovako sedi 59 poslanika SRS sa 7% podrške u narodu naspram 20 poslanika SNS sa podrškom od 30% u narodu.
Izbori se bliže, pa neka Dragan Todorović, Gordana Pop Lazić, Vjerica Radeta i ostali osvoje 30% i neka Dveri dobiju 15% - problem je što sami sebe zavaravate.
Uostalom stvarnost je najbolji pokazatelj - Dveri su na ovom sajtu stalna usputna tema komenatara, a neće da uzmu ni 3% glasova - videćemo svi uskoro u maju.
primer o kome i Vi pišete je spinovanje jedne opozicione stranke na račun ( štetu ) druge. Ili mislite da je opleteno po DS-u? Na Voždovcu, po osvajanju vlasti odmah su demonstrirali već viđeno. Voleo bih, da Vi i cenjeni Antonić, objasnite narodu, kako se vlast doživljava, recimo u Japanu. Pozovete stranke da nam, u predizbornom programu, obelodane viziju buduće strukture vlasti od Vlade, gradova, opštine, preduzeća, svega što je na budžetu. I objave spisak ŠTA će ukinuti ( agencije, savetodavna tela,...). Sindikate, umesto što zovu u koaliciju da pokupe glasove, neka osposobe da budu sindikati. I primer: neka obećaju gradnju stanova po 400 evra/m2. Pored takvih naših vrednih, skromnih radnika, pored svog materijala kojeg ima u Srbiji i na našem ,opštinskom zemljištu, ima zarade za sve u lancu. One normalne, skromne. Ko sme to da obeća? Samo onaj ko je spreman da bude službenik države ( pristojno plaćen ), koji neće krčmiti naše za sebe i svoje.
Slazem se sa autorom teksta, ne mozete kriviti nekoga ko nije na vlasti a istu zaobilaziti.