Tadić se postarao da na mostu Ada izjavi- da će zaštititi Srbiju od najezde okupatora svih vrsta- da će se zauzeti za svakog srbina po američkim standardima, gde god se nalazio- da će pomilovati košarkaša Kovačevića koji je u ćuzi zato što je branio neku devojku u baru u Americi i klepio nekog američkog siledžiju- da će tražiti od Amerrike i Haga da Šešelja puste da se brani sa slobode, jer neće ugroziti svedoke, jer će se sigurno vratiti da nastavi svoju odbranu- da će lično uzeti učešće u istrazi Euleksa o trgovini srpskim dušama i drugim organima srba sa Kosova i Metohije koje su maznuli šiptari- da će učestvovati u odbrani Srbije na barikadama i da će dati materjal da se grade nove barikade ili novi "Berlinski zid" na Balkanu- da će ubediti svet da je Srbija demokratska zemlja, da nema potrebe za međunarodnim akcijama, da je istekao mandat KFORU i Euleksu- da će da garantuje sva prava albancima na KiM koja imaju u Evropi, napr Švajcarskoj
Preporuke:
72
4
2
nedelja, 01 januar 2012 11:41
Srecno!
Beogradu novi most RTS-u vise para za reklamu istog a Srbiji novi dugovi u novoj godini.
Preporuke:
82
4
3
nedelja, 01 januar 2012 12:33
Treba biti pozizivan
E pa, srećan nam novi most.
Preporuke:
18
49
4
nedelja, 01 januar 2012 13:01
MP
Lep most , lep poklon beograđanima.Kakav bi poklon bio da se napravio most koji košta npr 50mil, a za resto para izgradila kanalizacija gde je nema, ili uložilo u bolnice i ostale preke potrebe Beograda?Šta bi većina beograđana volela.Al to niko njih ne pita.
Preporuke:
81
3
5
nedelja, 01 januar 2012 13:22
ssss
Otvoren most koji nije završen..Gospoda sa B92 nikako da mi objave ovaj komentar......
Preporuke:
90
3
6
nedelja, 01 januar 2012 13:25
SSSS
Tužan je ovaj narod ..most je lep to stoji ali pola ljudi na mostu su ekonomski emigranti iz raznih delova Stradije..Koliko samo kilometara auto.puta za cenu mosta..Da su razvili devastirane krajeve sa ovim parama most ne bi ni bio potreban
Preporuke:
85
4
7
nedelja, 01 januar 2012 13:49
Simić Manojlo
Išli preko mosta miš i slon. Pa miš kaže - al se
ovaj most ljulja, kad nas dvojica idemo preko njega.
A zašto još uvek, ulica Doktora Ivana Ribara ?
Pa on je, uz druga Titu i Mošu Pijade, bio glavni
projektant srbožderstva, na AVNOJ-u ?
Kada će Srbija da napravi makar prvi korak ka
pozitivnim preokretima ?
Preporuke:
62
5
8
nedelja, 01 januar 2012 13:56
Slobodn čovek
Najveća pljačka u istoriji Beograda...
Preporuke:
83
3
9
nedelja, 01 januar 2012 14:16
siniša
Opet! Zar već jednom nije proslavljeno.
Kao dobijanje statusa kandidata. Jednom su dobili nešto, pa su onda to proslavili, pa se ispostavilo da to što su dobili, pa prpslavili u stvari nisu dobili, ali proslava je proslava.
Moguće da taj most za početak, dok se ne formira petlja bude smetnja saobraćaju jer će taj jedan prilaz namenjen za slikanje i proslavu, stvarati usko grlo tu iza Sajma. Biće povećan pristup vozila iz blokova, a prohodnost Bulevara vojvode Mišića će biti ista. Situacija će se popraviti kad sruše hipodrom, pola Senjaka i dobrano pritisnu Banovo Brdu. Kad razruše pola opštine tada će biti dobar pristup i druga polovina opštine, ako se ne raseli, a raseliće se, biste li vi živeli ispod nadvožnjaka, će biti odlično povezana sa blokom 72.
Taj most me podseća na one Kapidžićeve i Brozove hidrocentrale na planinama gde nema reke uopšte samo da se raseli stanovništvo iz nacionalnih razloga.
Sve što je suvišno to je i štetno!
Preporuke:
62
3
10
nedelja, 01 januar 2012 14:21
Golub
Zašto su komentari na ovu zaista pozitivnu vest tako zlobni i gnevni? Zašto se za jednu od retkih dobrih stvari koja se desila u Beogradu ne može reći - lepo je, dobro je, na dobrobit je svih nas. Ovo nije političko pitanje, ovo je rešenje jednog važnog komunalnog problema. U pamet se braćo Srbi.
Preporuke:
7
88
11
nedelja, 01 januar 2012 14:50
Milan
Zašto su komentari na ovu zaista pozitivnu vest tako zlobni i gnevni?
Zato što je to, moj Golube, najskuplji most na svetu. Evo pogledaj ovaj tekst i gde je jednostavno i slikovito prikazano poređenje sličnih mostova izgrađenih protekle decenije.
Druga stvar je, moj Golube, što taj most nema toliki značaj kako se predstavlja jer nije stvar samo u mostu već i u prilazu na njega.
Preporuke:
72
3
12
nedelja, 01 januar 2012 15:21
Vlada
Potemkinova sela koja će otplaćivati naši unuci. Ako preteknu.
Preporuke:
59
5
13
nedelja, 01 januar 2012 16:07
Iskrenko
Sa leve strane autoputa Beograd-Niš se nalazi mnogo više stanova i radnih mesta,i Sava se na tom delu mnogo više prelazi.Primarno je znači rešiti prelazak Save sa leve strane autoputa Beograd-Niš,tačnije izgraditi alternativu Brankovom mostu.To može da reši samo nekadašnji predlog Branka Pešića,koji se zalagao za izgradnju Nemanjinog mosta,koji bi bio produžetak Nemanjine ulice i ispod čijih stubova bi bila Železnička stanica,a Savska ulica prolazila kao podvožnjak,kao što Karadjordjeva ulica prolazi ispod Brankovog mosta.
,,Most na Adi,, je samo alternativa ,,Gazeli,, koja je već dobila alternativu u Ostružničkom mostu i na kojoj nakon rekonstrukcije ne postoji zagušenje u toj meri da se 1km prelazi 40 min,kao što je slučaj sa Brankovim mostom.
,,Most na Adi,, će sigurno koristiti,ali je pomalo suvišan,ne rešava glavne gužve u Beogradu,i izgradjen je uz plaćanje velike korupcione rente koja će biti veliki finansijski teret za budućnost
Preporuke:
51
3
14
nedelja, 01 januar 2012 16:39
Anonimna Srpkinja
Ovo je jedini njihov ucinak u zadnjih 4 godine, jedan most koji je izgradjen uz silno zaduzivanje, a u vreme Slobe su se mostovi gradili preko noci! Kukavna Srbijo sta si docekala!
Preporuke:
45
3
15
nedelja, 01 januar 2012 18:02
Konobar
Ovaj most su već jednom otvarali u šetnji sa građanima. Inače, most preko Dunava -Kalafat / Vidin u dužini 1.960 metara sa punim profilom autoputa i dva železnička koloseka u sredini košta 160 miliona evra.Ima se može se, kao most kod Beške za koji se još ni ne zna koliko košta jer sve zavisi od troškova za izbore. Ko sa medom radi, taj prste i liže.
Preporuke:
38
3
16
nedelja, 01 januar 2012 18:34
Golub odgovara Milanu
Ukratko Milane, izvori na koje se pozivaš krajnje su sumnjivi. Mislio sam da si me uputio na neki stručan izvor, a ne na profesionalne mrzitelje svega i svačega. Eto.
Preporuke:
4
43
17
nedelja, 01 januar 2012 18:52
Milijana
Na našu veliku žalost, a na milost onoga ko nam je uvalio sajle (Hajdin, mlad 92 godine). Lep je, nema šta, ali će ga graditi kao Skadar na Bojani. Nema nikakvu funkciju niti šta povezuje. Povezuje Lolu i Ivana Ribara, Bulevar Đinđića i Krkobabića. Mislim mlađeg. Prilazi su smeh. Da bi se prišlo sve treba porušiti. Treba ga nazvati ŽUTAĆ, ili LEPI ŽUTI ili sl. Gde je veza sa Autobanom za Niš, dok se to prokopa Zidar i Slovenački SCT (da li uopšte postoje) će da žive od ove slave.
Srbi, nažalost, nemaju referencu da su ga pravili. Pravio ga Đilas sa MMFom, Alpina Porom i Evropskom Unijom. Da nas uvale u milijardske dugove. Negopošto već radi, ajder da ga nahvalimo i da kažemo da je izgrađen zahvaljujući vlasti, da nismo imali vlast ovog mosta nebi bilo. Ko te pita za štetu, važna je budućnost. Ko ga je gradio (Austrijanci, kao prelaz iđmeđu Austro Uugarske i Beogradskog pašaluka (mogli su odmah da naprave kabinu za kontrolu integrisane granice, kao na Jarinju)
Preporuke:
42
3
18
nedelja, 01 januar 2012 21:23
spas
Most je impresivan, ali i preskup. Srbija može da ga otplati brzo, za jednu specifičnu i neuobičajenu cenu. Svi koji su učestvovali u kreiranju plana njegove gradnje, koji su obezbeđivali izvore finansiranja, odabirali projektante i izvođače, treba da budu smenjeni, sa zabranom da se doživotno bave politikom!!!!
Preporuke:
27
3
19
nedelja, 01 januar 2012 22:54
nena
Zar ne znate kako se zove taj most? Alo Golube, zovu ga 3u1 !!!! I dok Srbija grca u nezaposlenosti i siromastvu, krcaju se ogromne pare u JEDAN most!!!!To je najblaze receno NEUMESNO!!!! A cak i da je stanje u Srbiji dobro, potpuno je sumanuto potrositi novac u jedan most a da su se za tu kolicinu novca mogla sagraditi TRI mosta!!!!
Preporuke:
23
2
20
ponedeljak, 02 januar 2012 00:18
Golub odgovara Neni
Halo Neno, slabo Vas čujem. Dajte mi tu računicu molim Vas lepo, ne kažem da Vam ne verujem, ali želim da se lično uverim. To što je neko smislio duhovitu doskočicu "tri u jednom" nije dokaz da je tačno to što tvrdite. Štaviše, zvuči mi kao jevtina propaganda. Svako ima pravo da ne voli gradsku vlast i DS, ni meni nisu dragi, ali neprijatno iznenađen količinom negativnih i uz to veoma površnih komentara na veoma pozitivan događaj - posle 30 godina u Beogradu napravljen novi most.
Dakle, molim sve koji imaju relevantne i stručne podatke o tome koliko je koštao taj most i kako se za taj novac grade tri mosta da mi ih pošalje. Hvala.
Preporuke:
3
23
21
ponedeljak, 02 januar 2012 03:01
Rin o-o to
Moji utisci su jako ambivalentni ali prevaga je ka pozitivnom. Nadam se da su ekonomske kalkulacije odgovornih ispravne. Most je lep i deluje grandiozno, estetikom ali i prema primenjenim stručnim rešenjima ( tako kažu oni koji su iz te materije a stalno su u medijima). Ima nekoliko pitanja. Prvo, da li je u ovim siromašnim vremenima ovako nešto skupo bilo potrebno Beogradu? Ostružnički most je 3h jeftiniji i funkcionalan je u smislu strateške mreže saobraćajnica (pre svega obilaznice za teška vozila) i to je poslednji most koji je napravljen (Milošević bi napravio još pet ovakvih da nije bilo promene sudbine ovom narodu od strane svetskih zlikovaca). Mene brine ko će i kako ovaj most da servisira u vremenu pred nama, sve one sajle i čuda... i kako ćemo podneti ovaj kredit u sklopu sve većeg zaduživanja?...
Preporuke:
11
1
22
ponedeljak, 02 januar 2012 03:04
Rin o-o to
... Opet, Beograd kao prestonica treba da napravi i nešto što ima i estetsku i kvalitetnu pored funkcionalne pretpostavke koja je ovde najmanje uzeta u obzir. Po meni ovaj most ima smisao postojanja zbog toga što treba da: a) rastereti „Gazelu“ koji je glavni most, most-auto put. Most na Adi je lokalni most (usput je i "prečica" do Dedinja), b) Most na Adi je i turistički most, „bode oči“ pa provocira da bi se prešlo preko njega a i dobar je za razglednicu kao i za jedan od simbola grada. Rukavci reke Save ( i ade), pogledom s ovog mesta, Beogradu daju još jednu kvalitativnu, opet estetsku dimenziju („estetika po sebi i za sebe“). U smislu političkog marketinga, nesporno je da je DS napravio veliki uspeh. Dobro je da je tako (ne zbog DS) već zbog podizanja kriterijuma za obavljanje vlasti, za ostavljanje proizvoda od opšteg značaja na kraju mandata.
Preporuke:
1
10
23
ponedeljak, 02 januar 2012 04:48
veca vestica
Grese ovi sto tvrde da je most preterano skup,most koji vodi od "ADE U NIGDE"poprilicno je jeftin.Ali su glodari i hijene poprilicno skupi,drustvo u kome je "ukinut"zavod za DERATIZACIJU zasluzuje jos par"zescih"mostova preko Topciderske reke i Borcanskog kanala.Greota je od boga da Topciderska reka i Borcanski kanal nemaju bar po dva mosta.
Preporuke:
13
1
24
ponedeljak, 02 januar 2012 05:29
roadrunner
Golub:
veoma pozitivan događaj - posle 30 godina u Beogradu napravljen novi most.
Čak i da su tačne vaše tvrdnje(a nisu) da je most napravljen za realnu cenu, i da nisu sve te pare mogle biti pametnije iskorišćene, taj most nisu napravili Diljas, Demokrate ili MI kako to volite da populistički udarate na opšte dobro, već naša deca i UNUCI koji če vraćati kredit! To je stvar ne za ponos nego za sramotu! To je vama uspeh? Jedini infrastuktuni projekat U SRBIJI vredan pomena za 11 godina ove vlasti! Znate li šta je sve napravljeno u trulom komunizmu...i to sa lopatom i ručnim kolicima od 1945-1955?!! Ili bilo kom periodu, pre..pa čak i 1999-2000 pod sankcijama i obnove od bombardovanja. I to bez zaduživanja na 30 godina!
Teoretski ne može biti GORA vlast nego ona što raspoda ono što su napravili očevi i dedovi a zaduži unuke!
Ovakva banda nije jahala od Dahija Srbijom!
Preporuke:
16
1
25
ponedeljak, 02 januar 2012 11:49
Anta
Postoje nekoliko stvari vezano za (kako kaze Djilas Nenadov most). Prva je vezana za samu lokaciju mosta.... i ona nije srecna jer na strani Banovog brda ima veliki problem sa ukljucivanjem na most. Drugi problem je izbor samog konstruktivnog resenja , a to konstruktivno resenje - most sa kosim zategama i jednim pilinom je najveca besmislica koja je ikad napravljena. Dakle mirna ravnicarska reka sa dubinom ne vecom od 5 metara se savladjuje mostom koji je okacen o jedan stub visine 200 metara. To je sa stanovista konstrukcije tolika glupost kao kad bi ste macolom od 10 kg zakucavali eksercic u zid da na njega okacite malu sliku.Treca dimenzija je estetska i to je takoce uzasan promasaj jer dimenzije mosta su u totalnoj disproporciji sa svim ostalim - iz bilo kog dela grada da se gleda- deluje kao monstrum u decjem vrticu . I cetvrti elemenat je ekonomski i tu ja verujem da je ta cena realna....za tako apsurdan most....
Preporuke:
6
1
26
ponedeljak, 02 januar 2012 12:24
Golub odgovara roadrunneru
Ništa ne tvrdim, Vi tvrdite da cena nije realna, a ja samo pitam da li znate koliko je koštao most, ali koliko vidim Vama, Milanu i Neni smeta jedino to što su ga pravili Đilas i demokrate.
E, pa ja ne želim da Vas ubeđujem da menjate političke stavove, ali nemojte onda da mi govorite most je skup, nego lepo recite - odvratan mi je onaj Đilas i njegov most.
I super Vam je to da nas Tito i Milošević nisu zadužili.
Zadužili su nas nažalost, i to ne na 30 nego na 300 godina, ali to valjda i sami znate, nema potrebe da objašnjavam.
Očigledno je da Vi ovde izražavate lične nesimpatije prema Đilasu i DS, a most Vam dođe samo kao dobar povod...
Nigde niko od Vas kritičara nijedan podatak nije ponudio,nego samo onako paušalno omalovažavate.
Pa dobro, eto Vama se dopadalo kako su gradili Tito i Milošević, meni nije...
Preporuke:
1
12
27
ponedeljak, 02 januar 2012 13:18
Milovan
Na vodi dužine 150 metar graditi most dužine 850 metara i utrošiti 400 mil. evra je pdvala koju ni unuci neće moći da isplate. Dva prevrata smo preživeli, ali ovaj treći nas je uništio. Prvi 1918 kada su nam "R&R" Rotšildi i Rokfeleri preko inostranih i domaćih masona, a podmetnuli podvalu integrativnih procesa, zarad viših ciljeva, dali zalogaj da se udavimo. Drgi, preokret 1941 kada su izvukli na površinu partizane (Čitaj:Dno dna srpskog naroda) tzv. revolucionare. Treći, prevrat 05.oktobar 2000 je kancerogeni. Doveli su DOS (Čitaj:Deca partizana) uz pomoć BIA koju kontroliše CIA iz Seged Salo u Beograd u Nemanjinu br.11. Ovi kaparisani plaćenici su uspeli da sve što NATO (Zemaljski pakao katoličke alijanse ) nije spržio u Srbiji da pretvore u prah i pepeo.
Preporuke:
8
1
28
ponedeljak, 02 januar 2012 19:02
lutajući holanđanin
još koliko puta će ga otvoriti do izbora?
Preporuke:
3
1
29
ponedeljak, 02 januar 2012 19:03
Jasna*odgovara Golubu
Ja ne znam koliko je kostao most,(posto ste izgleda imali uvida u racunicu, bas bi bilo lepo od vas da je obelodanite),ali znam koliko nas je ova Zutokratska vlast zaduzila ,opljackala i rasprodala ,onoliko koliko ni Sloba ,pa cak ni Broz ne bi ni za tristo godina,to je svima jasno,nema valjda potrebe da vam se i to objasnjava,a ako vam ni to nije jasno pogledajte malo cifre zaduzenosti zemlje onomad i sad( i pored rasprodaje,pardon "privatizacije" u zutokratskoj terminologiji)
Preporuke:
4
1
30
ponedeljak, 02 januar 2012 19:43
Branislav
Mislim da je trebalo da prioritet padne na "kineski most", obzirom da je mnogo potrebniji Beogradu od ovog, kao i da bi skratio vreme putovanja od Borče do Novog Beograda za puna 2 sata, a ogromnu količinu tranzitnog saobraćaja (oko 30%) u paketu sa velikim kamionima izmestio iz centra Beograda. Međutim, taj most je ne grade evropljani, a ne može ni da se ugradi u njega (pošto je na poklon), pa može i da se opstruiše.
Svakako je dobro da postoji novi most, jer će donekle rasteretiti Gazelu, ali nikako ne opravdava novac koji je u njega uložen.
Problem je i to što je najveći deo tog novca izašao iz zemlje, jer su ga radile strane kompanije (eu diktira takve uslove da za sve novce koje daje diktira takve uslove konkursa koje naše kompanije nisu u stanju da ispune).
Građen je velelepno, a obe strane koje povezuje izgledaju prilično depresivno. Trebalo ga je uraditi tako da vrši funkciju, a sa mogućnošću da se ulepšava u neka srećnija vremena.
Preporuke:
1
1
31
ponedeljak, 02 januar 2012 20:21
Sten
@Golub
Most na Adi:
Wikipedia
Planirano je da projektovanje i izgradnja mosta košta 118.652.230 evra. Tokom 2006. bilo je procenjeno da će most zajedno sa pristupnim saobraćajnicama koštati 161 milion evra. Međutim tokom tokom 2010 pominje se cifra od 300 miliona evra evra, a tokom 2011 pominje se cena od 400 miliona evra bez poreza i doprinosa.
Imaće dužinu od 929 metara... Predviđena je širina od 45 metara... Dužina glavnog raspona biće 376 metara.
B92
Most kod Beske:
"Najpre se pričalo da investitor nudi 52 miliona evra, a izvođači traže 83 miliona. Do sada je isplaćeno 43 miliona, šest miliona više od
ugovorene sume. Koliko će se još morati doplatiti niko živ ne zna, a po najnovijim informacijama, Alpina traži čak 105 miliona evra,
dok se realna vrednost, navodno, kreće oko 80 miliona. Kako stvari stoje, sva je prilika da će most biti pedesetak miliona evra skuplji nego što je prvobitno planirano."
Wikipedia
"Ukupna dužina mosta je 2.250m, a širina 14,4m"
ovaj most ljulja, kad nas dvojica idemo preko njega.
A zašto još uvek, ulica Doktora Ivana Ribara ?
Pa on je, uz druga Titu i Mošu Pijade, bio glavni
projektant srbožderstva, na AVNOJ-u ?
Kada će Srbija da napravi makar prvi korak ka
pozitivnim preokretima ?
Kao dobijanje statusa kandidata. Jednom su dobili nešto, pa su onda to proslavili, pa se ispostavilo da to što su dobili, pa prpslavili u stvari nisu dobili, ali proslava je proslava.
Moguće da taj most za početak, dok se ne formira petlja bude smetnja saobraćaju jer će taj jedan prilaz namenjen za slikanje i proslavu, stvarati usko grlo tu iza Sajma. Biće povećan pristup vozila iz blokova, a prohodnost Bulevara vojvode Mišića će biti ista. Situacija će se popraviti kad sruše hipodrom, pola Senjaka i dobrano pritisnu Banovo Brdu. Kad razruše pola opštine tada će biti dobar pristup i druga polovina opštine, ako se ne raseli, a raseliće se, biste li vi živeli ispod nadvožnjaka, će biti odlično povezana sa blokom 72.
Taj most me podseća na one Kapidžićeve i Brozove hidrocentrale na planinama gde nema reke uopšte samo da se raseli stanovništvo iz nacionalnih razloga.
Sve što je suvišno to je i štetno!
Zato što je to, moj Golube, najskuplji most na svetu. Evo pogledaj ovaj tekst i gde je jednostavno i slikovito prikazano poređenje sličnih mostova izgrađenih protekle decenije.
Druga stvar je, moj Golube, što taj most nema toliki značaj kako se predstavlja jer nije stvar samo u mostu već i u prilazu na njega.
,,Most na Adi,, je samo alternativa ,,Gazeli,, koja je već dobila alternativu u Ostružničkom mostu i na kojoj nakon rekonstrukcije ne postoji zagušenje u toj meri da se 1km prelazi 40 min,kao što je slučaj sa Brankovim mostom.
,,Most na Adi,, će sigurno koristiti,ali je pomalo suvišan,ne rešava glavne gužve u Beogradu,i izgradjen je uz plaćanje velike korupcione rente koja će biti veliki finansijski teret za budućnost
Srbi, nažalost, nemaju referencu da su ga pravili. Pravio ga Đilas sa MMFom, Alpina Porom i Evropskom Unijom. Da nas uvale u milijardske dugove. Negopošto već radi, ajder da ga nahvalimo i da kažemo da je izgrađen zahvaljujući vlasti, da nismo imali vlast ovog mosta nebi bilo. Ko te pita za štetu, važna je budućnost. Ko ga je gradio (Austrijanci, kao prelaz iđmeđu Austro Uugarske i Beogradskog pašaluka (mogli su odmah da naprave kabinu za kontrolu integrisane granice, kao na Jarinju)
Dakle, molim sve koji imaju relevantne i stručne podatke o tome koliko je koštao taj most i kako se za taj novac grade tri mosta da mi ih pošalje. Hvala.
Čak i da su tačne vaše tvrdnje(a nisu) da je most napravljen za realnu cenu, i da nisu sve te pare mogle biti pametnije iskorišćene, taj most nisu napravili Diljas, Demokrate ili MI kako to volite da populistički udarate na opšte dobro, već naša deca i UNUCI koji če vraćati kredit! To je stvar ne za ponos nego za sramotu! To je vama uspeh? Jedini infrastuktuni projekat U SRBIJI vredan pomena za 11 godina ove vlasti! Znate li šta je sve napravljeno u trulom komunizmu...i to sa lopatom i ručnim kolicima od 1945-1955?!! Ili bilo kom periodu, pre..pa čak i 1999-2000 pod sankcijama i obnove od bombardovanja. I to bez zaduživanja na 30 godina!
Teoretski ne može biti GORA vlast nego ona što raspoda ono što su napravili očevi i dedovi a zaduži unuke!
Ovakva banda nije jahala od Dahija Srbijom!
E, pa ja ne želim da Vas ubeđujem da menjate političke stavove, ali nemojte onda da mi govorite most je skup, nego lepo recite - odvratan mi je onaj Đilas i njegov most.
I super Vam je to da nas Tito i Milošević nisu zadužili.
Zadužili su nas nažalost, i to ne na 30 nego na 300 godina, ali to valjda i sami znate, nema potrebe da objašnjavam.
Očigledno je da Vi ovde izražavate lične nesimpatije prema Đilasu i DS, a most Vam dođe samo kao dobar povod...
Nigde niko od Vas kritičara nijedan podatak nije ponudio,nego samo onako paušalno omalovažavate.
Pa dobro, eto Vama se dopadalo kako su gradili Tito i Milošević, meni nije...
Svakako je dobro da postoji novi most, jer će donekle rasteretiti Gazelu, ali nikako ne opravdava novac koji je u njega uložen.
Problem je i to što je najveći deo tog novca izašao iz zemlje, jer su ga radile strane kompanije (eu diktira takve uslove da za sve novce koje daje diktira takve uslove konkursa koje naše kompanije nisu u stanju da ispune).
Građen je velelepno, a obe strane koje povezuje izgledaju prilično depresivno. Trebalo ga je uraditi tako da vrši funkciju, a sa mogućnošću da se ulepšava u neka srećnija vremena.
Most na Adi:
Wikipedia
Planirano je da projektovanje i izgradnja mosta košta 118.652.230 evra. Tokom 2006. bilo je procenjeno da će most zajedno sa pristupnim saobraćajnicama koštati 161 milion evra. Međutim tokom tokom 2010 pominje se cifra od 300 miliona evra evra, a tokom 2011 pominje se cena od 400 miliona evra bez poreza i doprinosa.
Imaće dužinu od 929 metara... Predviđena je širina od 45 metara... Dužina glavnog raspona biće 376 metara.
B92
Most kod Beske:
"Najpre se pričalo da investitor nudi 52 miliona evra, a izvođači traže 83 miliona. Do sada je isplaćeno 43 miliona, šest miliona više od
ugovorene sume. Koliko će se još morati doplatiti niko živ ne zna, a po najnovijim informacijama, Alpina traži čak 105 miliona evra,
dok se realna vrednost, navodno, kreće oko 80 miliona. Kako stvari stoje, sva je prilika da će most biti pedesetak miliona evra skuplji nego što je prvobitno planirano."
Wikipedia
"Ukupna dužina mosta je 2.250m, a širina 14,4m"