Iz Brisela i Vašingtona, Srbijom se upravlja već 10 godina.
Препоруке:
157
2
3
уторак, 27 децембар 2011 23:23
Socrat
Najdžela za predsednika. On mu dođe kao engleski Šešelj.
Препоруке:
116
2
4
уторак, 27 децембар 2011 23:35
Dragan
Srbija je u istiriji imala vrlo malo perioda kada je upravljala sama sobom, uglavnom kada bi se iskopala iz kandži jednih, odmah bi je dograbili drugi. ISrbije i nije ništa drugo nego borba za uspostavljanje i očuvanje državnosti i svojega na svome, i ne samo Srbije već i dobrog dela malih zemalja.
Samo je pitanje s kim će srpska držav ai srpski narod imati mogućnosti da razvija svoju državu i ekonomiju - a to sasvim sigurno nije ni Brisel, ni Vašington; dokle god budemo pod njihovim uticajam - propadaćemo (kako se da videti iz priloženoga, od kada oni svoj uticaj ovde silom ostvarauju). Kad njima omrkne (a počelo je, Bogu hvala) nama bi moglo osvanuti...
Naravno da se ne treba radovati dobijanju statusa kandidata - ni u uspešnoj a kamoli u propaloj Evropi kakva jeste.
Препоруке:
83
2
5
уторак, 27 децембар 2011 23:36
desnica
HLADNI I RACIONALNI ENGLEZ SAVETUJE BEKSTVO OD TITANIKA.Savet je mudar ,zato sto je logican i mudar jer je vec deo britanske politike.PLASIM SE DA PSEUDO ELITA BEZ ALTERNATIVE NE VIDI DA BRISEL LAZE SAMOG SEBE.To je poslednja faza odumiranja.
Препоруке:
90
0
6
уторак, 27 децембар 2011 23:38
Dragan
Најџел Фериџ: Србијом ће се владати из Брисела и за корист Брисела
A decentralizacija? Ko iz Brisela muze Srbiju? Gde su naši novci? Šta kaže Čanak i Dinkić, kamo decentralizacija?
Препоруке:
62
2
7
уторак, 27 децембар 2011 23:40
Оливера Петровић
Јавност у Србији треба да зна да је Најџел ФАРАЖ (не Фериџ!) врло анти-српски настројен. Отворено заступа становиште да је Србију требало бомбардовати, мада је иначе врло критичан према британској политици ратовања у Ираку. Потпуно је прихватио пропаганду да су Срби починили етничко чишћење на Косову. Фараж је свакако у праву кад критикује ЕУ јер њен малигни утицај на британску политику и економију добро познаје (за разлику од његовог изразито слабог познавања српске историје). Срби треба да разумеју да се Фараж не залаже за Србе, и како да их заштити од срљања у Европу, већ само користи српску агонију са ЕУ као још један добар доказ против ЕУ и сврхе њеног постојања.
Препоруке:
96
4
8
уторак, 27 децембар 2011 23:40
Луди Ванко
Погледајте човека.Бисттро гледа и као да види тачно оно што каже.Уосталом зар неко треба уопште неђшто да нам каже.Кацин им је довољан.Само да стигне Месић специјалиста за некрологе глупих заједница народа па да све за парстос комплетирају.Меркелова с њеним жакетима има да лети н из Дунаво ки бела лала.Погледајте около.Више неишта не можемо.Морамоп да се задужујемоп.Не чинимо ли то одосмо под лед.Чинимо ли то -још горе.Схавтате Грци су морали у чабар.Могу да продају острва .Опиру се али ће на крају морати.А ми?Шта ћемо ми да продамо.Некад се процењивало да се за Кососво могло узетио 12 милијарди долара.Сада не само што ће нам га узети , него ће тражити надокнаду што им га дајемо.Наш народ у туђој држави морамо да издржавамо а њихов у нашој још више него пре.Морамо имати коцкаре, политичке мешетаре поквареног , мангупског типа, морамо да начинимо неко чудо, неку мицу тракаљицу да бисмо испливали.Човек добро каже.Народ и сам то осећа.Слушајте га.Каква Еу, какав Саркози, какви бакрачи
Препоруке:
42
1
9
уторак, 27 децембар 2011 23:43
фристајло
"Најгоре од свега је да ће могућност да се нешто од овога промени демократским путем бити трајно уклоњена. Политичари које Срби буду изабрали неће моћи да одлучују другачије, ако се ЕУ са тиме не слаже", оценио је Фериџ. Овај човек нам жели боље и мисли боље од наше власти...
Препоруке:
73
2
10
уторак, 27 децембар 2011 23:51
Troglavski
Nigel Farage je najpopularniji evropski politicar na youtube.com Hiljade filmova je titlovano na druge jezike: srpski, hrvatski, poljski, francuski, spanski
Zato sto je sve dogadjaje u Evropi uspio da predvidi makar godinu dana unaprijed!
Препоруке:
50
1
11
уторак, 27 децембар 2011 23:58
skakac
Nije covek u pravu,misli da EU propada.On mucenik ne zna kada dodju"eksperti"tipa Djelic Vlahovic Dinkic i ostali nosioci preporoda Srbije ima da "predu crnu vunu"od srece sto je ekonomska kriza bila samo ruzan san.Zvanicnici EU to dobro znaju,ali nisu svesni svoje nesvesti kakvu priliku"propustaju".Srbija pod urgent treba da posalje"eksprte",jer u protivnom nema im spasa.Ako nasi"eksperti"ne izvade stvar kao sto su Srbiju"preporodili"nece im pomoci ni UNRA jer je UKINUTA.
Препоруке:
41
1
12
среда, 28 децембар 2011 00:07
Милош Марић
уреду, човјек је изнио свој став, али глупо је да одмах урличемо: Он воли Србе. Господин само дефинише своје интересе, и углавном је у праву, а ми треба сами да важемо шта нам је боље. Када год смо играли на прву, касније смо се кајали. Сјећам се нашег великог пријатеља Жириновског, о коме су Срби пјесме пјевали, који неће да изађе из аута на бину док не добије новац. Плашим се да и овај Британац као мали и не баш значајан политичар не тражи простора да заради додатни новац као плаћени љубитељ Срба, као што је зарадио Ешдаун као љубитељ муслимана, стим, што се они нису са њиме одушевљавали и плаћали, веч је сваки пени морао зарадити.
Препоруке:
33
5
13
среда, 28 децембар 2011 00:17
Troglavski
PREPORUCIO BIH SVIMA OVU KNJIGU:
„Ekonomija u jednoj lekciji”
HENRY HAZLITT
316 str. ISBN 86-02-00040-5
„Ova knjiga je briljantno dostignuće. U njoj su tačno rečene stvari koje treba da budu rečene i rečene su sa retkom hrabrošau i potpunošću. Ne znam ni za jednu drugu savremenu knjigu iz koje svaki inteligentan laik može za kratko vreme da nauči toliko mnogo o osnovnim istinama ekonomije.”
- F. A. Hayek, dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju 1975. godine
=============================================
Ako razbijes prozor, napravio si stetu, a nisi "podstakao proizvodnju".
Препоруке:
35
3
14
среда, 28 децембар 2011 00:21
Troglavski
Ona knjiga koju sam preporucio ima da se kupi u Novom Sadu:
http://www.globalbook.co.rs/
A TA KNJIGA JE POVEZANA S NIGEL FAREGOM.
Uci nas austrijsku skolu ekonomije, a Farage je ekonomista iz te grupe. Kao i Ron Paul.
Препоруке:
13
4
15
среда, 28 децембар 2011 00:42
au mile
Само треба погледати,
http://www.youtube.com/watch?v=TgAaK6Eav-Y,
поготово отрежњујуће за оне безалтернативне.
Препоруке:
19
1
16
среда, 28 децембар 2011 00:52
Скептик опште праксе
Узалуд човек прича. Наш народ схвата заблуде са закашњењем од 50 година. Овде ће, агресивна попут Инквизиције или шпанских конкистадора, вера у ЕУ трајати најмање до последњег мандата Драгољуба Мићуновића - то је онј који попује, пропагира, агитује, рекламира - а то значи до средине 21. века. И та вера нестаће тек кад географи докажу Србима да никаква Европа више не постоји, већ само Уједињени Амерички Емирати. Уосталом, треба гледати своја посла...
Препоруке:
25
1
17
среда, 28 децембар 2011 01:02
jututunac
@troglavski:... ali kao sto kaze Radovan III, "kad je ovaj narod nesto procitao?...
Rezultat: izabrace vladu koja ce ga do kraja unistiti...
Препоруке:
22
3
18
среда, 28 децембар 2011 01:18
Николай
Све ово што Најџел говори је тачно. Имам само једну замерку. То, на шта он упозорава, није у будућности, већ се увелико дешава.
Иако није члан ЕУ Србија већ сада усваја "европске" законе и фактички је колонија Европске уније. Према томе, то о чему он говори као нечему што ће се догодити већ се одиграва пред нашим очима. А ми спавамо.
Препоруке:
22
0
19
среда, 28 децембар 2011 01:36
Svako mora naći svoj put do sreće
Zar treba jedan usputni komentar da nam bude vodilja. Ne kažem, možda je čovjek i u pravu, ali valjda mi trebamo da znamo naš interes najbolje.
Препоруке:
12
1
20
среда, 28 децембар 2011 01:37
Katarina@Оливера Петровић
U pravu ste za izgovor prezimena, narocito kada to cine Francuzi i frankofoni, jer i ortografija ukazuje na francusko poreklo. Medjutim na Ostrvu ga izgovaraju anglicizirano, a akcenat na zh, pa i sa duzinom u izgovoru koriste kada hoce da ga omalovaze... U pogledu na stavove koje N.F iznosi se sa Vama potpuno slazem. Dovoljno je videti njegove izjave u EU u poslednje 3-5 godine na YT. Ipak, izjava o podeli Kosova(i Metohije) u novom br. Aktera govori da evaluira i upoznaje se sa konkretnom situacijom. Ocekujem da uskoro zastupa i moje i stavove svih koji su protiv podele. Ipak, ono sto ostaje je njegova glorifikacija Turske, tipican brit. interes, pa sam zbog toga oprezna. Za sada, bar ja, cekam njegov rast i sazrevanje. Veoma je vispren i mislim da necemo dugo cekati. Inace, zovijalan i dovoljno drzak da izgovara istinitu dijagnozu o EU. ...
Препоруке:
19
0
21
среда, 28 децембар 2011 02:17
Iskrenko
Lisabonski sporazum (ustav EU) zabranjuje da članice unije imaju različite carine sa trećim zemljama.Kada bismo ušli u EU bezcarinski trgovinski ugovor sa Rusijom bi odmah prestao da važi.Hrvatska zbog ulaska u EU 2013 mora da istupi iz CEFTE i eto šanse za našu privredu na tržistu CEFTE.I još jedan jezgrovit primer štetne posledice ulaska u EU.Trenutna akciza na cigarete u Srbiji je 29 evra na 1000 cigareta.Ulaskom u EU moraćemo da akcizu povećamo na 90 evra za 1000 cigareta jer tolika je akciza u EU.Cigarete bi u Srbiji postale skuplje,u inostranstvu manje konkurentne,što bi za posledicu imalo pad proizvodnje u Srbiji i rast sivog tržišta cigareta.Državni prihod od prodaje cigareta bi se time drastično smanjio.Pritom 10,75% današnjeg budžeta Srbije pune fiskalna opterećanja cigareta
Препоруке:
13
1
22
среда, 28 децембар 2011 07:50
ЂУРЂИЈЕ
Ма ајте молим вас, па ваљда жути и напредњаци боље знају од вас.
Препоруке:
15
0
23
среда, 28 децембар 2011 07:52
Feridz
Postovani Feridzu , hvala ti na zapazanjima I savjetima. Na zalost
Izgleda da nemas puno slusalaca. Zemljom Srbijom debelo vlada PETA kolona
I armija ostalih profesionalnih izdajnka . Obavljaju posada sa kompjuterskom
preciznoscu. Zagadise narod, kulturu , medije I sto je najgore srpsku dusu.
Sve sa saku dolara u Srbiji mozes dobiti... Obraz prostituise inteligencija srpska!
Otadzbina nikoga izgleda ne interesuje a ponajmanje onoga ko je zaduzen da je stiti.
Hvala jos jednom , gospodine Feridze. Hvala ti u ime malobrojne srpska populacije
koja jos uvijek izgovara rijec "otadzbina" sa postovanjem I koja cijeni rijeci postenja
koje dolaze sa bilo koga dijela planete, doduse urijetko .
Препоруке:
16
0
24
среда, 28 децембар 2011 08:19
ivan3012
Evropo,krepavaj vec jednom,pa da krecimo!
Препоруке:
16
0
25
среда, 28 децембар 2011 09:30
siniša
Hvala na iskrenosti i direktnosti Gospodinu Nejdželu. Uvek sam cenio iskrenost, ali moram da dodam da sve što nam je Gospodin Nejdžel rekao mi znamo, a znaju i naši vladari tzv. vlasti Srbije.
Naš problem je BEZOBZIRNOST. Tzv. vlasti Srbije su bezobzirne na te i sve druge činjenice i okolnosi. Oni imaju lični interes, fiksaciju ili već nešto i oni tome hrle ne obazirući se ni na šta živo.
U sudskoj praksi se kaže da bezobzirne počinioce treba kazniti više za isto delo kao i one koji nisu bezobzirni, ali nažalost mi, narod Srbije nismo u poziciji da vrednujemo i kaznimo njihovu bezobzirnost. Kako će se to završiti ne mogu ni da zamislim.
Препоруке:
10
0
26
среда, 28 децембар 2011 10:09
Sremac
Tako je Kume :)
Препоруке:
8
1
27
среда, 28 децембар 2011 10:36
Tvrdoglava
Ево шта пише Милан Кундера у свом роману L'Ignorance (франуско издање): Совјетска империја се срушила јер није могла да укроти нације које су желеле да буду суверене. Али те нације, оне су сада мање суверене него икада. Не могу да бирају своју економију, ни своју спољну политику, чак ни рекламне слогане. (Стр.144-145)
Препоруке:
13
0
28
среда, 28 децембар 2011 11:10
Nemac
Pored medjusobnog medjudrzavnog, izmedju ostalog i informacijskog i ekonomskog rata, i globalnog sve vise nedostajanja raznih tipova resursa, te finansijke bezobzirnosti prvenstveno banaka, odnosno prevelikog zaduzivanja zemalja, postoji strategija kojom se umrtvljuje, zatire u korenu mogucnost ljudi da reaguju na te dogadjaje. Postoji mogucnost (odavno poznata, a logicna) raznih oblika otpisa dugova i njihovog servisiranja, jer je jednostavnije uzimati novac a ne raditi, nego imati novac i pomocu njega raditi, ulagati, organizovati proizvodnju. U EU se pokusava pojacati "jedinstvo", slabeci suverenitet drzava i mnogo ljudi (meka moc). U USA postoji zakon(verovatno neustavan, protiv velike vecine ljudi verovatno uperen) u vezi sa terorizmom i ogranicavanjem uobicajenih sloboda zatvorske prakse. Rusi? Miljarderi tajkuni, stvaraju Evroaziju, imaju zelju da vrate biolosko zdravlje stanovnika i povecaju njegov broj,dovoljno resursa. China? Previse ljudi, malo resursa, lose plate, tajkuni.
Препоруке:
5
0
29
среда, 28 децембар 2011 11:29
Nemac
Zakljucci. Mnogo je ljudi u svetu, jao nama, vecini (uz eventualni dobrovoljan pristanak ). Na nivou tajkuna i slicnih (bez obzira na tzv teoriju zavere, koja je kao naziv proturana namerno), njihov cilj je (normalno!?) da ostvare dovoljno jedinstva da bi se odrzali, a protiv vecine ljudi, nezavisno od zemlje. Svaka globalna akcija vecine ljudi, koja moze biti pokrenuta i internetom da promeni stanje bice zaustavljana i razvodnjena(okupirajmo Vol Strit, reakcija mogucim zakonom o internetu). China naprimer, svoj internet javno kontrolise. Mnoga ljudska prava, ma gde bila sprovedena u stvari su uperena protiv organizovanja i zdravog zivota ljudi, nasuprot manjini. Tipican primer ekonomskog rata: Grci u EU su navuceni na pogresan zivot, poput narkomana, verovatno ce izgubiti ostrva, vec imaju povecanje broja samoubistava, kao onomad Japan. Rusi? Interes. (Neo)liberalizam ubira plodove kod njih depopulacijom. Mister Nigel duva u prazno, osim, eventualno, za svoje nalogodavce.
Препоруке:
3
0
30
среда, 28 децембар 2011 12:58
Ad hoc
Jedan od malobrojnih realista.
Na "iskrenost"briselskg EU-sindikata ukazuje godinama.(pogledati na youtube govore gosp.Farage)
Nama na NSPM je sve jasno i gosp.Farageje u pravu.
Ali "nasa elita"srlja po zapovesti njihovih gazda i ne radi u interesu Srbije.
Препоруке:
3
0
31
среда, 28 децембар 2011 14:33
Ala
Ne verujte Feridzu/Britancu/ ni kada darove donosi...
On samo radi u interesu Britanije.
Kao i svi britanski politicari pre i posle njega.
O Srbiji treba sami da vodimo racuna.
U se i u svoje kljuse...
I sa Istokom i sa Zapadom fino-ali u nasem interesu...
Препоруке:
8
1
32
среда, 28 децембар 2011 15:40
Englez
Tesko da ce me neko ubediti u engleske postene namere s obzirom na istorijske cinjenice. Mada, ko god da ga placa, slazem se sa covekom. Ovaj put interesi nam se poklapaju.
Препоруке:
5
0
33
среда, 28 децембар 2011 16:31
princeza briše Brisel
Ma, kad njima tamo, Milica Delević isporuči srpske zahteve, ima da se posmrzavaju.
Препоруке:
3
0
34
среда, 28 децембар 2011 21:21
truc
Troglavski, ono sto su pop bendovi u svetu muzike, to je Hezlit u svetu ekonomije. (Brza) Hrana za mase.
Sumnjam da bi "ovaj narod" bio odusevljen austrijskom skolom kad bi stvarno razumeo sta njena primena podrazumeva.
Препоруке:
1
0
35
среда, 28 децембар 2011 23:44
s.p.Lajković
Ove godine će biti popslednja šansa da se bede zvane priključenje EU oslobodimo .Zato pamet u glavu Srbijo ako želiš da postojiš!
Препоруке:
2
0
36
четвртак, 29 децембар 2011 01:03
Dragoljub Jovanovic
Cekajte, meni sada NISTA nije jasno.
Vecernje novosti su, koliko vidim, veceras objavile intervju sa Feridzom, ali ni priblizno onako ostar ili kritican kao sto je ovaj tekst u Svedoku, ili raniji intervjui koje je Feridz dao ovom nedeljniku, a koje je i NSPM ranije preneo.
Jel to pokusaj rezima da "razvodni" malo pricu i prebaci sve na "svoje medije", ili????
Samo je pitanje s kim će srpska držav ai srpski narod imati mogućnosti da razvija svoju državu i ekonomiju - a to sasvim sigurno nije ni Brisel, ni Vašington; dokle god budemo pod njihovim uticajam - propadaćemo (kako se da videti iz priloženoga, od kada oni svoj uticaj ovde silom ostvarauju). Kad njima omrkne (a počelo je, Bogu hvala) nama bi moglo osvanuti...
Naravno da se ne treba radovati dobijanju statusa kandidata - ni u uspešnoj a kamoli u propaloj Evropi kakva jeste.
A decentralizacija? Ko iz Brisela muze Srbiju? Gde su naši novci? Šta kaže Čanak i Dinkić, kamo decentralizacija?
Овај човек нам жели боље и мисли боље од наше власти...
Zato sto je sve dogadjaje u Evropi uspio da predvidi makar godinu dana unaprijed!
„Ekonomija u jednoj lekciji”
HENRY HAZLITT
316 str. ISBN 86-02-00040-5
„Ova knjiga je briljantno dostignuće. U njoj su tačno rečene stvari koje treba da budu rečene i rečene su sa retkom hrabrošau i potpunošću. Ne znam ni za jednu drugu savremenu knjigu iz koje svaki inteligentan laik može za kratko vreme da nauči toliko mnogo o osnovnim istinama ekonomije.”
- F. A. Hayek, dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju 1975. godine
=============================================
Ako razbijes prozor, napravio si stetu, a nisi "podstakao proizvodnju".
http://www.globalbook.co.rs/
A TA KNJIGA JE POVEZANA S NIGEL FAREGOM.
Uci nas austrijsku skolu ekonomije, a Farage je ekonomista iz te grupe. Kao i Ron Paul.
http://www.youtube.com/watch?v=TgAaK6Eav-Y,
поготово отрежњујуће за оне безалтернативне.
Rezultat: izabrace vladu koja ce ga do kraja unistiti...
Иако није члан ЕУ Србија већ сада усваја "европске" законе и фактички је колонија Европске уније. Према томе, то о чему он говори као нечему што ће се догодити већ се одиграва пред нашим очима. А ми спавамо.
Izgleda da nemas puno slusalaca. Zemljom Srbijom debelo vlada PETA kolona
I armija ostalih profesionalnih izdajnka . Obavljaju posada sa kompjuterskom
preciznoscu. Zagadise narod, kulturu , medije I sto je najgore srpsku dusu.
Sve sa saku dolara u Srbiji mozes dobiti... Obraz prostituise inteligencija srpska!
Otadzbina nikoga izgleda ne interesuje a ponajmanje onoga ko je zaduzen da je stiti.
Hvala jos jednom , gospodine Feridze. Hvala ti u ime malobrojne srpska populacije
koja jos uvijek izgovara rijec "otadzbina" sa postovanjem I koja cijeni rijeci postenja
koje dolaze sa bilo koga dijela planete, doduse urijetko .
Naš problem je BEZOBZIRNOST. Tzv. vlasti Srbije su bezobzirne na te i sve druge činjenice i okolnosi. Oni imaju lični interes, fiksaciju ili već nešto i oni tome hrle ne obazirući se ni na šta živo.
U sudskoj praksi se kaže da bezobzirne počinioce treba kazniti više za isto delo kao i one koji nisu bezobzirni, ali nažalost mi, narod Srbije nismo u poziciji da vrednujemo i kaznimo njihovu bezobzirnost. Kako će se to završiti ne mogu ni da zamislim.
Na "iskrenost"briselskg EU-sindikata ukazuje godinama.(pogledati na youtube govore gosp.Farage)
Nama na NSPM je sve jasno i gosp.Farageje u pravu.
Ali "nasa elita"srlja po zapovesti njihovih gazda i ne radi u interesu Srbije.
On samo radi u interesu Britanije.
Kao i svi britanski politicari pre i posle njega.
O Srbiji treba sami da vodimo racuna.
U se i u svoje kljuse...
I sa Istokom i sa Zapadom fino-ali u nasem interesu...
Sumnjam da bi "ovaj narod" bio odusevljen austrijskom skolom kad bi stvarno razumeo sta njena primena podrazumeva.
Vecernje novosti su, koliko vidim, veceras objavile intervju sa Feridzom, ali ni priblizno onako ostar ili kritican kao sto je ovaj tekst u Svedoku, ili raniji intervjui koje je Feridz dao ovom nedeljniku, a koje je i NSPM ranije preneo.
Jel to pokusaj rezima da "razvodni" malo pricu i prebaci sve na "svoje medije", ili????