Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dmitrij Rogozin: Rumunski komandant baze u Deveselu neće stići dalje od predsoblja

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 27 decembar 2011 23:01
Konobar
Nece Rumun ni prilaziti zgradi komande nego ce drzati upaljen dzip na sporednoj kapiji. Kada cuje sirenu onda pravac Srbija koju Rusi nece gadjati sigurno. Americka najmodernija radarska stanica za rano otkrivanje raketa moze da registruje raketu na 400km. Ruska raketa "Iskander" sa pokretnog lansera leti hipersonicnom brzinom od oko 2.500m/sec ( 5-6 maha)na visini do 50 kilometara. Matematicki gledano Rumun ima posle sirene najvise desetak minuta da pobegne iz baze. Treba li mu da gubi vreme u nekom predsoblju.
Preporuke:
114
3
2 utorak, 27 decembar 2011 23:19
Lj
Oštro, na prvu loptu! Čim je ušao u igru D. Rogozin počeo žestoko. Tako treba, da nametne svoj stil igre pa ko izdrži do kraja!
Preporuke:
105
1
3 utorak, 27 decembar 2011 23:37
Jos jedan "tribalac"
Rogozin prica u prazno, pocivsi Kim Dzong Il bi vec sabotirao stanicu...
Preporuke:
13
80
4 sreda, 28 decembar 2011 00:07
XXX
Slažem se, Rumun u bazi neće dalje od predsoblja, ali zbog te baze ni "Južni tok" neće kroz Srbiju, pa ko tu sad šta dobija, a ko šta gubi!?
Preporuke:
8
78
5 sreda, 28 decembar 2011 00:48
Živojin Mišić
Mi smo iz istog kraja, tek da se napomene.
Preporuke:
43
1
6 sreda, 28 decembar 2011 00:48
XXX
@Konobar

Zarad ozbiljnosti NSPM sajta, 2500m/sec je 9000km/h, malo je mnogo, čak i za rusku raketu!? Da ti ipak ostaneš samo Konobar!?
Preporuke:
14
63
7 sreda, 28 decembar 2011 01:09
Aleksandar-Iskander
Wikipedia kaz'e za brzinu Iskandera: 2100 m/s Cruising ( Hypersonic )
Preporuke:
36
1
8 sreda, 28 decembar 2011 01:40
Peter RV
Ovaj covjek zna o cemu govori. Njega treba pazljivo slusat.
Preporuke:
106
1
9 sreda, 28 decembar 2011 02:29
Kiza
Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/9K720_Iskander

Konobar je potcenio Iskander: raketa ovog sistema leti brzinom od 6-7 maha. 7 maha je oko 2400 m/s ili 8600 km/h. Posto je domet oko 500 km, to znaci da raketa leti najduze oko 3.5 minuta (ubrazanje ove rakete je ogromno - ona postize ovu brzinu za svega nekoliko sekundi), a leti na relativno maloj visini.

Dakle rumunski oficir bi bio srecan da stigne do dzipa a ne da stigne da zbrise za Srbiju. U stvari, moze samo da se pomoli svom stvoritelju.

Ono koji su pre sluzili Hitleru sada sluze americkom nobelovcu za mir. Nobelovac je gori.
Preporuke:
61
1
10 sreda, 28 decembar 2011 08:04
Aleksandar
komandant baze u Deveselu nikada neće posetiti kontrolnu stanicu iz jednostavnog razloga što je to američka baza

Oprema u toj bazi je uperena protiv vas, Rusa. Zato treba da je prosto preventivno unistite pa da kolega Rumun nema ni potrebu da koraca dalje od predsoblja, a i Rusija ce biti bezbednija.
Preporuke:
39
0
11 sreda, 28 decembar 2011 08:20
Guru
@XXX
Upravo tako, Iskander leti 2500 m/s, S-400 PVO lete 4500 m/s ili 17280 km na sat.
Preporuke:
30
1
12 sreda, 28 decembar 2011 08:34
Branislav
hhh-uGovoriš kao da su Rusi već odustali od Južnog toka, što nije slučaj. Nemoj se toliko (zlu)radovati. Prevideo si ono "ako" i "možda" u Milerovoj izjavi.Rumuni su puno izgubili na svojoj bezbednosti zbog ovog sistema, a sve za šaku dolara kojim će pokriti deo deficita u nezdravoj neproizvodnoj ekonomiji nametnutoj od eu. Najgore je što smo zbog ovog ugroženi i mi, jer je dovoljno da na jednoj od raketa bude oštećeno jedno krilce, pa da skrene za par stotina kilometara (što se dešavalo tokom nato agresije).
Preporuke:
35
0
13 sreda, 28 decembar 2011 09:00
siniša
Poznajući Amerikance, one koji rade u državnim službama, kod njih je paranoja i teorija zavere način života. Kad na severnom polu ugine pingvin oni su uvereni da je to "ruska zavera".

Oni pre svega ne veruju sebi, pa kad ne veruju sebi ne veruju i nikom drugom.
Svojevremeno me jedan prijatelj koji je pisao horoskop za jedne novine zamolio da ja to uradim za njega zbog njegovog odsustva, da napišem horoskop za taj mesec i da odnesem u redakciju za koju je radio. Bio sam mali, imao sam dvadeset godina i pitao sam ga kako. On mi je rekao evo ti nekoliko prethdnih brojeva pa samo ispreturaj, stavi ribe u strelce i obrnuto, nešto dodaj i to je to. Od kaka sam pisao horoskop ja ga više nikad i nigde ne čitam. Tako i Amerikanci, znaju kako su došli do tehničkih podataka i nikome i nikada ne veruju.

@XXX
Sve čirlidersice, one što podižu noge u toku košarkaških i drugih utakmica su plaćene.
Vi ste izgleda čirlidersica volonter.
Preporuke:
33
0
14 sreda, 28 decembar 2011 09:25
Rogozin je čovek bez dlake na jeziku
Rogozinovo unapređenje je projekcija kakvu Rusiju sprema g-din Putin za budućnost, nekorumpirani, patrioti, intelektualci to je tim a izjava je u stilu Rogozina, ipak istinita.
Preporuke:
39
0
15 sreda, 28 decembar 2011 10:14
Konobar
Ima gospode koja sebi daje za pravo da vredja i iznosi svoje pretpostavke a ne cinjenice,a moze da se proveri sve na Wikipediji pod "Iskander" u rubrici- Description. Inace ime "Iskander" je arapskog porekla i dolazi od grckog Aleksandar koja ima znacenje "zastitinik ". Koliko je to dobar zatitinik pokazalo se kada su Rusi grunuli na Gruziju nekoliko Iskandera ali starije verzije S 23 i S 26. Cim je to tresnulo, odmah je NATO batalio i Gruziju i onog nesretnog Sakasvilija. Najnovija verzija Iskander M ima mogucnost da skrene sa putanje cak i pod uglom do 90stepeni i da smanji brzinu na 700m/sec radi izbegavanja antiraketnog sistema "Patriot" tako da je Iskander NEOBORIV.Za ljubitelje muzike ima na You tube pesma Iskander (S 26) sa lepim filmom kako ta ala izgleda.
Preporuke:
29
1
16 sreda, 28 decembar 2011 10:55
siniša @ konobar
Iskender jeste arapska verzija grčkog imena, koje je sada postalo internacionalno Aleksandar. I mi imamo svoju verziju tog imena, a to je Branislav, Branko ili Branimir. Prevod "zaštitnik" je redukovan, štititi se može i najveća hulja, ali Aleksandar, Branislav ili Iskender znači zaštitnik ljudskih prava ili čovečnih zakona.
Preporuke:
9
2
17 sreda, 28 decembar 2011 11:10
jututunac
@konobar:...ne vredi niti jedns istina u Wikipedia ako to porekne americki akademac XXX, sta cete i to moramo da trpimo...
Preporuke:
20
1
18 sreda, 28 decembar 2011 12:41
neka
se samo sete Staljingrada
Preporuke:
14
0
19 sreda, 28 decembar 2011 13:58
Milan Nikolić
Naša braća Srbi dobro razumeju ovu sadašnju globalnu strategiju. Da vas podsjetim: sile osovine su sada ojačane sa svim snagama i sredstvima i globalnom strategijom, te gde je stao treći rajh, tamo globalno nastupa globalna i neoimperijalistička strategija ( svi oni zajedno: Nemačka+Italija i + Japan i sve one snage tzv. "antifašistički" blok bez Rusije, Kine i Srbije su "imperija zla"). Pa, sada treba i Srbija opet da proliva krv kod Staljingrada (Petrovgrada)!! Kao Italijani, Hrvati, Rumuni, Italijani, Mađari i naravno uvek NEMCI!! Tu su Japanci i da ih ne nabrajamo! Pa danas je sve jasno: ma kakva demokratija, kome to služi? Služi samo peta kolona: NVO, "OTPOR" (bravo "srbi"!).Zaboravljamo da su srbi u NOB bili nosioci otpora i žrtava, pa zar opet služiti tim i takvim!! Čemu onda tolike žrtve? Samo na Miljevini je palo 25.000 mladih srba, nedužnih i zavedenih, zar za ovakvu Srbiju, koja nije bila ni pod turcima slična ovoj danas? Oprostite zemljaci: samo se jednom živi, ali časno!
Preporuke:
9
0
20 sreda, 28 decembar 2011 14:27
Ala
Rogozinova baka bila je Srpkinja iz Crne Gore.
Preporuke:
16
0
21 sreda, 28 decembar 2011 14:39
danilo kurjački
Milane Nikoliću, Staljingrad je Volgograd.
Preporuke:
10
0
22 sreda, 28 decembar 2011 17:04
apadana
hajmo HHH, isprozivaše te
Preporuke:
9
0
23 sreda, 28 decembar 2011 17:12
Žarko @XXX @konobar
Imaš pristup internetu i raznim internet stranama pa se obavesti o tehničkim karakteristikama rakete Iskander (http://en.wikipedia.org/wiki/9K720_Iskander). Krstareća brzina je 2100m metara u sekundi odnosno sa brzinom od 6 maha to bi bilo 1245km na sat, pa pomnoži sa 6, podeli sa 3600, a na kraju pomnoži sa 1000 i dobijaš 2075 metara u sekundi! XXX JEDINICA ko vrata!
Preporuke:
11
0
24 sreda, 28 decembar 2011 19:06
Beli Orao
@Žarko. Hvala ti što si ovom tipu objasnio neke stvari. 1Ma=1224km/č ili 340m/s.
Pa ko ga je pustio da počloži fiziku?hahahaha.
Konobaru nećemo da zamerimo. Računam da se malo zabrojao, ali je u osnovici dobro mislio.APP.

Rogozin je u pravu. Rumuni u Konstanci imaju dve fregate. Prst iznad crvenog dugmeta drži neko drugi. Tek toliko da se zna.
Inače Rumuni u obraćanju sa nama koriste superlative. Oni su naši prijatelji.
Preporuke:
5
0
25 sreda, 28 decembar 2011 19:37
Beli Orao
@Žarko. Vi ste fini i suptilan čovek. Nulac (-273,16)
Preporuke:
0
0
26 sreda, 28 decembar 2011 19:48
Konobar
@ Beli Orao
Brzina starog je 5-6 maha a novog Iskandera M je 6-7 Maha. Da leti brzinom od 1 Maha onda bi F16 stigao raketu i oborio je.Nema potrebe da se ljudi naprežu kada sve lepo pišu američki vojni stručnjaci na Wikipediji. Bitno je da se zna da su Rusi ispalili nekoliko S23 ( stariji model Iskandera ) sa NEAKTIVIRANIM bojevim glavama sa po 9 glava sa kasetnim punjenjem ). Čisto da NATO lepo vidi kakav lilihip može da dobije. Nije NATO batalio Gruziju jer im se spavalo, nego su videli da može da bude krvi do kolena. Sa verom u Boga i braću Ruse vidimo se u Prizrenu.
Preporuke:
13
0
27 sreda, 28 decembar 2011 20:54
Beli Orao
@Konobar. Prijatelju, cenim tvoje komentare i slažem se sa njima. Onaj lik je pogodio onih 9000km/č, ali sam mu posle dao ocenu. U svakom slučaju na istoj smo strani.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner