субота, 10. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Треба рационалније поставити однос Србије према ЕУ-интеграцијама и не очекивати чудо

Kоментари (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 26 децембар 2011 18:26
Коперник
Одлична запажања г. Вукадиновића!
У се и у своје кљусе
Препоруке:
87
3
2 понедељак, 26 децембар 2011 18:31
Кнедлички
..."кад је ЕУ упала у "ћорсокак" или "бар дошла до зида", Србија и њена политичка елита и даље понашају као да ЕУ нема алтернативу."

Кратко и јасно... Браво!
Препоруке:
88
3
3 понедељак, 26 децембар 2011 18:32
mp
mozda gospodin Vukadinovic moze da nesto vise kaze o tome koliko je Srbija pod stranim uticjaem, kakva je njena samostalnost? Verujem veoma ograniena; a sa druge strane koliko i kako danas Srbija saradjuje sa svetom van EU i SAD? Na momente se cini da ima pokusaja ali da daleko od potrebnog; Nasi politicari beze od odgovornosti, sto je ocajan primer za gradjane.
Препоруке:
47
2
4 понедељак, 26 децембар 2011 18:32
Arsenije
Gospodine Vukadinoviću, ne jednom ste bili gost u političkim emisijama rame uz rame sa profesorom FPN-a Zoranom Stojiljkovićem. Ono što je on danas izgovorio za VOA, normalan čovek nad tim može samo da se zgrozi.
"Srbi su prazne glave u kojima gluposti jako zveče. Od naoružanja imaju samo oružje u vojnom muzeju na Kalemegdanu. Ko ne kaže da Srbija ni pod kojim uslovima neće ratovati taj je fašista i opasan ludak. Kosovska albanska policija je jača od srpskih oružanih snaga. Srbija je konačno toliko jadna i siromašna da nema prava ni našta. I da, za sve je kriv Milošević i danas tu krivicu prolongiraju njegovi naslednici Dačić, Obradović i Mrkonjić"....
Vidite i sami ko su vam po nuždi uvažene kolege. To su profesori beogradskog tj. najprestižnijeg srpskog univerziteta.
Danas Stojiljković, juče Samardžić, sutra opet Korać, Dimitrijević ili Lilić...može li se uopšte nabrojati?
Препоруке:
86
2
5 понедељак, 26 децембар 2011 18:40
s.p.Lajkovic
Sve sto je u ovom tekstu napisano GOLA JE ISTINA!
Препоруке:
56
2
6 понедељак, 26 децембар 2011 19:23
Милоје
Тачно тако, Господине Вукадиновићу! Још само да то власт прими к знању, ако је уопште способна да прихвати ове истине.
Препоруке:
42
2
7 понедељак, 26 децембар 2011 19:27
Ружичасти пантер
Најтачнију слику Србије дао је Љ. Кљакић у последњем броју "Печата".
"Оно што се данас назива 'економски систем' Србије није ништа друго него гротескни 'постмодернистички' конструкт склепан од руинираних остатака економије из седамдесетих година 20. века...".
"Сваки српски град, свака варошица и свако село данас представљају тужне споменике грандиозних успеха деиндустријализације,деурбанизације, деаграризације, демодернизације, депопулације, девастације и деморализације Србије."
Иначе, једини рационална однос Србије према ЕУ интеграцијама је дефинитивно и безрезервно одустајање од тих интеграција.
Препоруке:
84
4
8 понедељак, 26 децембар 2011 20:34
Slavomir Srpski
A sta je sa inicijativom povratka ogromne vojske nezaposlenih mladih ljudi na imanja na selima da nesto proizvode i otvare ekonomski razvoj proizvodnjom hrane i njene prerade? Zasto se dozvoljava da policija strajkuje i blokira grad trazeci vece pare, dok more gladnih i nezaposlenih jedva ceka bilo kakav posao? Sta se u stvari desava u ovoj Srbiji?
Препоруке:
39
0
9 понедељак, 26 децембар 2011 21:00
браво
Потписујем. Иначе, малопре сам гледао господина Вукадиновића у Оку на РТС-у са Горчином Стојановићем и Жарковићем, где је био веома убедљив и супериоран. Сада је јасно зашто је својевремено укинута она емисија са њих тројицом на ТВ Авали.
Препоруке:
55
1
10 понедељак, 26 децембар 2011 21:02
Dijapazon
Bilo bi interesantno ustanoviti koliki udeo u funkcionisanju sistema imaju dodatna zaduzivanja, akoliki porezi. postoje indicije da su zaduzivanja u poslednje dve godine veca od novca prikupljenog porezima i dadzbinama!
Препоруке:
33
0
11 понедељак, 26 децембар 2011 21:54
Србин агностик
Гледао га и ја, и слажем се са Вама "браво", међутим на мене је најфасцинантнији утисак оставио поменути Горчин, и његово банално ласкање дс-у, које чини да и човек који гледа црвени.
Ово нисам видео скоро.
Препоруке:
49
1
12 понедељак, 26 децембар 2011 22:25
Deda jedan
Tko li samo dovede ove vizionare,demokrate i socijalno odgovorne? EU,nece biti,vec oni koji jos uvek ne prepoznaju o kome se stvarno radi. Pazite,izabrati ce ih ponovo.
@ARSENIJE
Potpisujem izjavu prof.Stojiljkovica pa se jos jednom zgrozite.
Препоруке:
5
46
13 понедељак, 26 децембар 2011 22:43
Vera
Mislim da se od EU nije očekivao čaroban štapić, jer su konstantno držali batinu. Njome su iz EU mahali, kad god su nas ubjedjivali da smo na korak od dobijanja statusa, a nije ga bilo ni na vidiku. Njome se potkrepljivalo svakovrsno moralno posrnuće, ne bi li se od bundeve stvorila kočija. Mislim da je vrijeme jurenja za fatamorganom prestalo, a i prijetnja batinom je izgubila svoju prvobitnu svrhu. Kada posle dugo godina, sada već i više od decenije uporno hoćeš kod nekoga ko te uslovljava da te ne primi, a ti i dalje juriš ka tome, u kome je onda problem? Kažu treba napraviti zaokret, na taj način što ćeš raspolućen, sa pola svog organizma da odeš nekome. Kome se ti onda potreban takav? Nikome, ni samome sebi. Takav preokret je potreban samo onome koji bi da održi vlast po svaku cijenu. Izmučenoj ragi, najlakše se ular navlači. Dok, ne crkne.
Препоруке:
25
0
14 понедељак, 26 децембар 2011 23:04
Штирлиц @ Vera
А врхунац апсурда је да онај коме смо се нудили да нас прими је исто тако једна рага на самрти. Та рага сад улази у терминалну фазу али је тешко болесна већ десет година, само што то петооктобарци нису ни хтели ни умели да виде.
Препоруке:
32
0
15 понедељак, 26 децембар 2011 23:06
Рин о-о то
„Пустио бих ја њега али неће он мене“.
Сложио бих се већином с г.Вукадиновићем. Само бих додао да је „заљубљна снаша“ морала да буде „заљубљена“. Није Србија хрлила у „загрљај“ већ је политички декапитованој Србији (хашком пресијом ) наметнута мимикрија љубави која непостоји. Е та мимикрија је фина неоколонијалистичка форма иначе сурове окупације. Српској дипломатији, реално, остављен је јако узак простор за смислено деловање које би дало резултат. Остало је већ свима јасно и већ је елаборисано у вишегогишњим добронамерним и родољубивим коментарима читалаца НСПМ-а.
Препоруке:
33
0
16 понедељак, 26 децембар 2011 23:22
Nikola Ivanović, Milvoki
Politički pioni, moralni patuljci, u ime “evropeizacije” razorili su tu posljednju balkansku vertikalu, Treću Jugoslaviju, dijeleći obećanja, kako bi rekao Njegoš – pa im poče demonski mesija lažne vjere pružat poslastice. Politička reprezentacija Srbije i Crne Gore nijesu shvatili da Evropska unija svim silama je nastojala da ove dvije balkanske države ne zapadnu u situaciju da mogu da biraju, a domaća "elita" ponudili su “Evropu bez alternative.” Da su domaći politički reprezentativci blefirali, (lukavstvo uma, Hegel), i nagovijestili Rusija bez alternative, uz oslonac na zemlje BRIK-sa, vjerujem da bi EU bila spremna da Kosovo vrate tamo gdje je i bilo, uz odredjene ustupke albanskoj manjini, samo da se to ne desi strateški zaokret. Da bi ubrzali ulazak u EU, vještu igru je zaigrala Bugarska i Rumunija. Po demokratskoj tradiciji iza Srbije i Crne Gore brzometno su primljene u EU.
Препоруке:
28
0
17 понедељак, 26 децембар 2011 23:24
фристајло
"Најзаслужнија" за стање у земљи је, према његовом мишљењу, политичка елита и политичари из владајућих странака, али не треба потценити ни одговорност опозиције, медија, интелектуалне и академске елите, па ни грађана, иако су они на крају "ланца одговорности".
Само фале и- политички аналитичари...
По мом мишљењу- изостављени су они најодговорнији- страни фактор. Србија је мала земља, на битном геостратешком месту, и јака не одговара неким центрима моћи у свету, а има се шта и опљачкати. У ово неоварварско доба- довољно...
Покренули су своју машинерију још 80-их, створили ситуације које су им биле погодне да се овде инсталирају на начин какав им одговара; неки од нас су то видели од почетка, неки временом, а неки неће никад, у страху да не угледају- себе.
Препоруке:
29
0
18 понедељак, 26 децембар 2011 23:35
Arsenije
@Deda jedan
Potpisujem izjavu prof.Stojiljkovica pa se jos jednom zgrozite.


Moram da priznam da vam je pošlo za rukom.
Препоруке:
35
0
19 понедељак, 26 децембар 2011 23:53
банедрал
Поштовани господине Вукадиновићу,Дивно би било када би постојао ико нормалан у овој земљи да вас послуша барем мало али као што рече онај Најџел Фариџ (чини ми се да се тако зове)енглески посланик у Бриселу,"Српски политичари ће постати милионери ако Србија уђе у ЕУ", апсолутно је јасно шта ће они слушати и шта им је једино на памети.Мислим да све њих заједно за.... за Србију!Поздрав и пуно среће у даљем раду и опростите на вулгарности у последњој реченици.
Препоруке:
23
0
20 уторак, 27 децембар 2011 00:08
sdč
Ssve što je iznio Vukadivović je tačno. Ne može biti napretka dok sa predsjednik tadić toliko klanja po svijetu im kleči pred EU I toliko ponižava , pristaje na razne ucjene. Ja sam imao pa nemao, ali nikad nisam dozvolio da me neko ucjenjuje im sada ponovo imam zahvaljujući svome radu i cilju koji sam postavi prd sebe. Dostignimo evropske standarde, prizvodimo više, ne trošimo ne zarađeno, ne kradimo, cijemimo jedni druge,nečinimo zlo jedni drugima, pomozimo one koji nemaju, nahranimo gladne budimo ljudi kako je rekao njegova svetost Gospodin Pavle.
Препоруке:
26
0
21 уторак, 27 децембар 2011 00:21
Danilo
Kao odgovorne subjekte za ovu situaciju u drzavi,g-din Vukadinovic je narod Srbije stavio na posljednje mjesto,s cim se ja ne bih mogao sloziti.

U nekim drugim demokratskim drzavama Vlade i Predsjednici padaju za mnogo manje stvari,pa cak i odgovaraju pred sudovima i to sve pod pritiskom javnosti.
Istina je da ova aktuelna vlast drzi skoro sve najvaznije medije u svojim rukama,ali narod u demokratskim drzavama izlazi na ulice i buni se za sve probleme u drustvu koji ga tiste.

Policajci strajkuju zbog malih plata,malinari su strajkovali,a kad je drzavna teritorija i dio srpskog naroda u pitanju i kad se krsi Ustav onda nikoga nema na ulicama.
Vlast to koristi i sve vise krsi zakone i Ustav i tako se drzava krece prema diktaturi.

Jos kad Prdsjednika drzave,u kojoj malo sta funkcionise,taj isti narod,proglasi za najpopularniju licnost u Srbiji,onda je jasno da ce narod Srbije sam sebi doci glave.

Narod daje vlast politicarima,ali im je i oduzima ako ne opravdaju povjerenje.
Препоруке:
25
0
22 уторак, 27 децембар 2011 00:21
dragoslavic
ne stojimo u mestu - vrtimo se u krug!
Препоруке:
22
0
23 уторак, 27 децембар 2011 00:42
Mikula Mali
Postovani Djordje,Ceo svet fukcionise na bazi interesa pa tako i EU.Sta i sa kime mi mozemo da izadjemo na tu pozornicu?Sa ljudima koji su imali vaspitanje uz PINK televiziju ustrojenu za vreme Milosevica sa zadatkom da zaglupi srpski narod.Nova politicka misao mora da dovede nove tehnologije u kucu seljaka da bi on na bazi njih najefikasnije iskoriscavao bogastvo koje mu je od Bopga dato.Sta mene i obican narod interesuje sta kaze Canak,Ceda,Nikolic,Vucic,Tadic i ostali kada se zna da su svi u funkciji stranih obavestajnih sluzbi.Normalno ako njih sklonimo bice neki drugi koji sad spavaju.NSPM mora to imati na umu i praviti tekstove kojima edukuje srpski narod kako da iskoristi svoje bogstvo od Boga mu dato a to je bogastvo zemlje na kojoj zivi i njenih resursa.Zato dragi Djordje zasuci rukave i izbori se za PRAVNU DRZAVU.Tada ce nas postovati i ta EVROPA.
Препоруке:
17
3
24 уторак, 27 децембар 2011 01:05
Милодан
Ја могу да разумем евро-скептицизам господина Вукадиновића, једноставно, то је његов став и немам намеру да га у том смислу мењам.
Али, не може ни он мене.
Но, нисам то хтео да кажем.
О нечему другом се ради.
Господин Вукадиновић је у овом интервјуу изнео доста тога али није оно што је (по мени) круцијално. Србији не цветају руже, то је тачно али главни разлози су томе: Лоповлук невиђених размера, корупција, неконтролисани токови новца, партократија, разно-разне агенције (буџетлије), тајкуни, мафија, негативна кадровска (и свака друга) селекција, отуђени центри моћи, безбедносне структуре без контроле, нарастајући клеро-наци-фаши-хулиганизам, антагонизам према свему што није српско или руско, медијске неслободе, приватизација, државна бирократија, шверц (дрога, оружје, људи..), правосуђе, нејасна стратегија владајуће коалције, неубедљива опозиција, посебно спрам Косова...
Можда сам нешто пропустио, негде се (другим речима) поновио, али, то би било то.
Препоруке:
4
29
25 уторак, 27 децембар 2011 01:23
Бојан
Код будућих, долазећих избора, мислим да се странке опозиције у предизборној кампањи не требају орјентисати на сопствену промоцију, јер већина њих и нема нешто посебно да понуди (програм и људске ресурсе). Једноставне, јасне изјаве људи попут Вукадиновића треба издвојити и медијску кампању засновати око њих. Те изјаве, попут "У Србији се ништа није напредовало сем гардеробе и понуде неких техничких уређаја" треба јасно да подсјете грађане гдје су били прије 20 и 10 година, а гдје данас. Ко је шта обећавао, и шта је од тога испуњено? Треба их подсјетити да исту камарилу имају минимално 10 година на власти и да ништа добро за Србију нису учинили, према томе, одсјећи им сваку шансу за учешће у власти.
Препоруке:
11
0
26 уторак, 27 децембар 2011 01:25
Драгослав Бајагић
Морамо да схватимо да средњорочни и дугорочни план привредног и економског развоја се не налази у опису рада режиму на власти већ само спровођење плана Вашингтона и Берлина да се у што краћем року уништи србија и њен народ. Паника међу жутима је завладала зато што су недовољно ефикасни јер су свсни да сваког тренутка могу да их пусте низ воду .
Препоруке:
9
0
27 уторак, 27 децембар 2011 02:16
цицмил
Добра фотка. Говори сама за себе :)
Препоруке:
5
0
28 уторак, 27 децембар 2011 05:03
Marko Gay
схватити да не постоји само једна страна света и више сарађивати са земљама БРИК-а и несврстанима


Vi Srbi izgleda nikako da shvatite da mi nismo ravnodusni prema tome na koju stranu sveta cete se vi okrenuti.

Zar bismo vas onoliko bombardovali da nam je to sve jedno?

Zato, ako ste mislili da neku veliku saradnju s nesvrstanima obavljate preko teritorije EU, zaboravite. Necemo vam dati.

Mozete eventualno kopati do sredista Zemlje da nadete put do zemalja BRIC-a i nesvrstanih.

To, ili da sa Rusima finansirate obaranje bugarskog rezima i izvlacenje Bugarske iz EU, cime biste izasli iz sadasnje blokade.
Препоруке:
3
18
29 уторак, 27 децембар 2011 05:10
@ Милодан
Поштовани господине Милодан, уз дужно поштовање, погрешно мислите шта је "круцијално". Али, то се често дешава.
На пример, родитељи оних несрећних радника РТС-а које су НАТО бомбардери усмртили, сматрају да је "круцијална" улога Милановића који није обавестио те несрећнике када ће бомбардери кренути да их убијају а не они који су дали налог бомбардерима да их убију.
Тако је и за ситуацију у Србији круцијална улога разних дерегулација, либерализација, приватизација, демократизација и осталих "зација" спроведених у изведби Сорошевих питомаца и ко зна још чијих питомаца. А народ Србије се 10 година опирао тим "зацијама" па су коначно страни "пријатељи" морали прво да нам уведу санкције а затим и да нас бомбардују не би ли земља кренула у "зације". Резултате сада видимо.
Препоруке:
18
0
30 уторак, 27 децембар 2011 05:47
Miki
Kao i obicno - dobro i sveukupno sagledavaje situacije. Bez strasti, realno...

Problem je u narodu, u njegovoj ostrascenosti za nekom od "opcija". Da polovina rezonuje kao Vukadinovic, EU bi nas molila da se druzimo sa njom...
Препоруке:
11
0
31 уторак, 27 децембар 2011 10:00
Бели Орао
@Пријатељима. Чињеница је да је Вељко Булајић имао јачу оружану силу од садашње војске, али овим лавовима треба само један лав, мало да се сконцентришу и све је као некад. Не секирајте се.@Деда један.. .. .... ... ..... Дека. Јел` то то.
Препоруке:
7
0
32 уторак, 27 децембар 2011 10:39
с.ј.
Општезано је да се са политиком владе ове колоније (а некада суверене земље), зване Србија, не слаже велика већина народа. Како онда окарактерисати владу која ради оно што није ни по вољи народа, нити добро за земљу? Оно за 'вољу народа' могу опростити, јер влада понекад треба да уради шта је исправно, а не шта је популарно, али то што наносе штету земљи и народу НИКАДА нећу опростити. За то нема опроштаја, и ову земљу нећу сматрати опорављеном док они не заврше пред судом (ПРАВИМ судом, а не судом попут уставног, који неуставно проглашава уставним).

Овај народ мора нешто учинити. Ако настави да оклева, онда заслужује сво зло које га је спопало. Овом издајништву (а за издајнике сматрам не само владу, већ и све који их подржавају и одржавају) се мора супротставити!
Препоруке:
9
0
33 уторак, 27 децембар 2011 11:12
GEDZA
VOSTANI SERBIE !NARODE , BUDI SE I STRGNI MRTVACKI POKROV SA SRBIJE, JOS JE ZIVA ,SAMO JOJ POMOZITE DA SE PODIGNE !
Препоруке:
9
0
34 уторак, 27 децембар 2011 11:30
Николай
Нисте у праву, Ђорђе. Европска унија је још на самом почетку јасно рекла да су услови Космет, Рашка, Војводина и брисање сваког облика колективног сећања у Срба. А то што њихове марионете у Србији народу продају причу како су услов неки катастри, таблице, папири...то је друга прича.
Препоруке:
11
1
35 уторак, 27 децембар 2011 11:31
slobodan 50
išli deda i unuk...išli, išli i kaže deda unuku, da odelo ne čini čoveka, da veš mašina jeste praktična stvar, da se bez auta itekako može živeti, ali bez odličnog školstva i bez odličnog zdravstvenog sistema, kao i poljoprivredne proizvodnje nema napretka, a ni leba u jednom društvu....opet zamagljivanje, a sve je jasno kao 2 i 2...e, tako ti je to sine, pa sad ti obuci armanijevo odelo, klopaj otrovnu i preskupu hranu i izađi negde, sa super automobilom nešto da radiš, a nemaš pojma o ničemu...
Препоруке:
8
0
36 уторак, 27 децембар 2011 12:10
Милош
Да ли то Ђорђе говори из личног искуства, или наводи примере из литературе, није ни важно, али у праву је.
Препоруке:
8
0
37 уторак, 27 децембар 2011 12:12
zakeralo
Samo mali dodatak na inace odlican tekst ; nije samo Evropa ona prema kojoj mi imamo tako bolestan odnos ; ne treba zaboraviti i nasu patolosku vezu za bivsu bracu raznih vera i nacija iz bivse nam domovine - sa kojima takodje imamo tako bolestan "trip" , tojest - "oni nas mrze i preziru a mi trchimo (sto rekla moja pok. baba - "crkosmo") za njima i gledamo da im se umilimo po svaku cenu".
I ne, ne mislim da je to stvar elita. To je vise stvar celokupnog naroda koji se ili:
a) stidi svog seljackog porekla pa se kondiri da to prikrije
ili
b) nece vise da se bori jer se u glavi predao, iscrpljen porazima i naporima proteklih sto godina.

Doduse, evo dok citam na glas sta sam napisao, iz moje porodice stize komentar "ma bre nije tako, to ima veze sa komunizmom i jugoslovenstvom koji je isprao mozak ljudima i napravio de facto anti-srbe od nas"... Ne daj Boze da je tako...
Препоруке:
8
0
38 уторак, 27 децембар 2011 12:16
Deda jedan
@Beli orao
Nisam ovo ocekivao. Uh,kako je gorka istina sudeci po gomili minusa.
Препоруке:
0
14
39 уторак, 27 децембар 2011 12:17
Бели Орао
@Милодан. Пријатељу, па то о чему ти причаш је дошло из Европе, само што су они фини, имају лаковане ципеле и лептир машне. Како то да је Европа у дуговима до гуше, да је питање опстанка евра, иако ту лошу причу гура САД, а они су задужени 100% БДП, да се као не зна где су паре, да се у демократијама типа Грчка и Италија "постављају" председници владе.
Сетите се корупционашке афере са Вилијем Класом пре тридесетак година, око куповине авиона. Ко уствари командује токовима новца? Па ти и твоји наивни истомишљеници мислите да ће доласком Европе или нашим одласком тамо (на св.никад) све бити красно и лепо? Варате се иако ми овде никада не можемо да вам одузмемо плаву заставу са жутим звездицама. Сами ћете је бацити.
Препоруке:
9
0
40 уторак, 27 децембар 2011 12:28
Бели Орао
@Деда један. Брини се ти за твоје петлове и не кукуричи на нашем буњишту.
Препоруке:
12
2
41 уторак, 27 децембар 2011 12:48
.....
потписујем сваку реч
Препоруке:
10
1
42 уторак, 27 децембар 2011 14:51
Deda jedan
@Beli orao
Ta bas sam se razocarao Beli orle.Taman sam pomislio da si jedini shvatio tko je od orla napravio petla.
Препоруке:
0
9
43 уторак, 27 децембар 2011 16:43
Милоје
За "микулу малог",
Ја сам за то да НСПМ ОБРАЗУЈЕ народ а не "едукује".
Препоруке:
5
0
44 уторак, 27 децембар 2011 17:11
МР
Недавно сам у једном мојем коментару дословце то све исто рекао. Изињавам се, не мислим да сам паметнији од цењеног г. Вукадиновића, мада сам поприлично старији са знатним животним искуством. Што више трчиш за неким, то те он мање жели у својем друштву, а исцедиће те до краја. И онда ће рећи (можда мало блаже): Хајде, бежи, шта хоћеш?
Препоруке:
3
0
45 уторак, 27 децембар 2011 20:26
alexandar dimitrijevic
u potpunosti se slazem sa gospodinom vukadinovicem.nemojte da me pogresno svatite i da se sada nesto ulizijem,ali pored gospodina vukadinovica i gospodina antonica nemamo pametnijih ljudi u ovom trenutku u srbiji.za predsednika srbije.kada sam ujutru gledao na rts-u oko magazin,pored gospodina vukadinovica bili su gosti neki reditelj,kojeg prvi put vidim i urednik magazina vreme,za koga sam imao nekad davno lepo misljenje,vise ne.ispade vukadinovic najpametniji.veliki pozdrav za njega.
Препоруке:
2
0
46 уторак, 27 децембар 2011 23:01
Бели Орао
@деда један. Кад би у Србији неко направио такву коалицију сви би се смејали.Ало... Ви сте стварно неозбиљни. Генерално.
Препоруке:
1
0
47 среда, 28 децембар 2011 00:01
Милош Марић
Коначно да неко употријеби праве ријечи и дефинише суштину једне недеозреле и у основи погрешне политике. Није спорно да трееба ичи у ЕУ, али јењ спорно ако тамо одете као задње смлате.
Препоруке:
2
0
48 среда, 28 децембар 2011 00:31
XXX
@Бели Орао

Na koga ti tačno misliš kad se obratiš @Prijateljima?! Koliko vidim, onaj ko i reaguje na tvoje guslanje, uglavnom te poklopi! Još nisam video da je neko napisao nešto afirmativno o tvojim komentarima! Pa ti nemaš prijatelje?!
Препоруке:
0
4

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер