Kako ga nije sramota? Zar je moguce da nema nikakvo kajanje? koliko je on zapravo za to bio placen? Takvo ponsanje mu na zapadu nebi nikad oprostili. Bio bi dozivotno utamnicen za izdaju imperije. Zato zapad nas Slovene ne ceni jer im licimo na budale. A kad nas podkace onda ih premlatimo. Sada jos imamo dodatni problem i to sve Slovene muci nas bela kuga koja ce nas unistiti.
Препоруке:
156
10
2
понедељак, 26 децембар 2011 09:48
asurbanipal
"Срећан сам што сам доживео политичко буђење руског друштва", рекао је он и додао да то буди наду.
Ovaj govori kao da je potparol Bžežinskog. Možda i jeste?
Препоруке:
160
7
3
понедељак, 26 децембар 2011 10:04
ZORAN L.
Sada mi je još jasnije zašto je propao SSSR.Vidi se da su Rusi i Srbi jedan narod.Besramno.
Препоруке:
141
10
4
понедељак, 26 децембар 2011 10:28
SSSR
A ti da se na nju vratiš, zar ne?Eh, pokvarenjak pa još i bu....
Препоруке:
92
6
5
понедељак, 26 децембар 2011 10:29
Никита Панин
Позиције манекенке локалне СУР pizza delivery i саветника премијера највеће земље су удаљене 2 светлосне године.
Препоруке:
71
3
6
понедељак, 26 децембар 2011 10:41
Дамјан
Најбољи пример како изледа једна суверена и поносна земља и њен поносни народ после унакрсних "операција" страних обавештајних служби и домаћих квислинга - је СРБИЈА. И обрнуто, најбољи пример како једну пропалу земљу са уништеном економијом и морално посрнулим народом, један човек може да препороди је Владимир Владимирович ПУТИН. А овај "флекави" из приче је школски пример деструкције једне велике земље и њене економије, и то ради за ситне паре и данас. Србији је потребан један Путин, али то западу не одговара, не одговара ни његовим слугама.
Препоруке:
118
4
7
понедељак, 26 децембар 2011 10:46
Danilo
Kaze se da ljudi sto su stariji postaju mudriji i pametniji sto se,bas,ne moze reci za Gorbacova.
Samo me zanima,da li on stvarno misli ovo sto govori,ili je placen za to?
Kako god bilo,on je jadan i treba ga zaliti.
A,u istom momentu je toliko bezobrazan i pokvaren da covjek ne zna sta bi s njim.
@ Zoran L,
G-dine,slazem se s vama i ja to cesto pricam,Srbi i Rusi su isti narod,samo sto nas manje ima.Zato,Konstantin Nikiforov kaze,izmedju ostalog:
"Srbi su mali narod sa mentalitetom velikog naroda.Tome duguju svoje uzlete,ali i mnoge svoje poraze i strateski slabo proracunate poteze.Da Srbi nikada vise svoje pobjede ne upotrijebe pogresno kao sto su to ucinili stvaranjem Jugoslavije.Nije sve lose u tome sto su Bugari mali narod sa mentalitetom malog naroda".
Препоруке:
76
4
8
понедељак, 26 децембар 2011 11:09
jerome
kad smo već kod priče mali ili veliki narod reče jedan stranac koji je turistički bio u Beogradu:
"vi Srbi biste hteli da budete veliki narod, a istodobno da vas svi žale. To ne može. Ako ste veliki narod onda budite spremni da vas svi mrze. Jedino ako shvatite da ste mali narod, tada imate šanse da vas neko žali."
Препоруке:
60
4
9
понедељак, 26 децембар 2011 11:11
Zoran.M.
Ovo govori čovek koji je sledeći sopstvenu glupost i samoljublje jako doprineo raspadu SSSR-a a potom izgubljeno gledao šta se oko njega dešava.
Učestvovao je na izborima za predsednika Rusije i osvojio MANJE og JEDNOG procenata glasova (pobedio je njegov bivši miljenik Jeljcin).
I on ima obraza da nekoga savetuje!?.
Neka i dalje reklamira tašne i votku Gorbačov.
Tu je uspešan.
Препоруке:
67
3
10
понедељак, 26 децембар 2011 11:14
sused!
Goodbye putinovicu mali,
tako je veliki GORBI!
Препоруке:
4
137
11
понедељак, 26 децембар 2011 11:41
Тројански вирус
Овај тип је свој последњи рођендан прослављао у Лондону међу Енглезима, а не међу Русима у Русији.
Лично је најзаслужнији за распад СССР-а, а сада у договору са Западом, покушава да унесе зло у Русију.
Препоруке:
103
2
12
понедељак, 26 децембар 2011 11:43
Konobar
Ne kaze narod bez razloga "cuvaj se obelezenih". Bolje mu je da cuti o svojoj ostavci jer je to usledilo tek kada je bilo - moj zadatak je gotov SSSR vise nema.Odradio svoje do poslednjeg centa. Nije valjda mislio da ce CIA da ga ubaci u drugu smenu gde je vec predvidjen "Veseli Jeljcin".
Koliko je Rusija bogata zemlja najbolji je dokaz da je KGB uspeo da je osovi na noge posle njih dvojice.
Препоруке:
71
3
13
понедељак, 26 децембар 2011 11:54
Љовин
Нека ради оно што зна најбоље, а то је, испоставило се, рекламирање којечега.
Може да уведе у гаму производа које рекламира и пелене за треће доба.
Има исписнике у дс који се у политику разумеју таман колико и он, а и побуде су му најниже природе, па бујрум, нек оснују неку компанију типа emition production.
Препоруке:
52
3
14
понедељак, 26 децембар 2011 12:04
siniša
Kad već nije bilo vreme da se Gorbačov bvrati u politiku, a on se kao što vidimo vrati, onda je najnormalnije da se lepo kandiduje za predsednika Rusije pa na izbore.
pre toga treba da prikupi određeni broj potpisa da bi se mogao kandidovati. Ni te potpise ni on ni Jabolko ni Nemcov ne mogu da prikupe, a hteli bi da "demokratski!" vladaju.
Prvi uslov demokratije su izbori. Ko pobedi taj je demokratski izabran.
Jabolko se buni protiv rezultata, a nije prošao ni cenzus. Drugo je da se buni KPR kopja je osvojila 20 % glasova pa da kaže mi smo osvojili 25, a JR 45, a ne jabolko, oni osvojili 1,5% i bune se. Da su barem osvojili 1%, ili da su išli preko cenzusa od 5%.
Baš brljaju, ali valjda idu na predizbornu kamopanju protiv Putina, kako bi on uradio nešto nervozno da ga diskvalifikuju. Ruski narod će sebi izabrati koga oni hoće.
Препоруке:
55
2
15
понедељак, 26 децембар 2011 12:33
memorija
U sustini mi smeta sto se tzv protestima u Rusiji daje ogroman publicitet, a realno su zanemarljivi. Svi snimci su sa nivoa zemlje, nikako da vidimo tu "ogromnu" masu. Kad bivsi vladar zemlje koja se raspala poziva da sa vlasti ode onaj koji je uspeo da koliko toliko vrati ugled toj drzavi, bez ratova, potresa, sukoba, to govori o zaostalosti u mentalnom razvoju. Ili se radi o ucenjenom spijunu. Prosto mi je fascinantno koliko se u slovenskim zemljama ne stide da pokazu da su strani placenici, ne kriju se, nema umotavanja, nego direktno. I to u nedemokratskim, totalitarnim rezimima, dok u visoko demokratizovanim drzavama ne sme nista da se kaze protiv banaka, ekonomije, sistema, tu ljudi nemaju sta da pricaju, njihovo je da rade za gazdu, gazda sa drzavom i zna se ko na kraju gubi, ali to tako treba. Neverovatno, tudje je toliko slatko pa i ono sto se ne jede!
Препоруке:
61
2
16
понедељак, 26 децембар 2011 12:43
с.ј. Покренути кривични постипак против Горбачова за велеиздају и шпијунажу.
Најодвратнији лик у историји новије Русије. Издајник и никоговић најгоре врсте!
Препоруке:
84
1
17
понедељак, 26 децембар 2011 12:53
Бели Орао
Колико је пара потребно да се изда отаџбина?
Препоруке:
73
2
18
понедељак, 26 децембар 2011 12:56
Kosovac sa barikada
Vladimir Putin za doživotnog predsednika Rusije!
Препоруке:
71
4
19
понедељак, 26 децембар 2011 12:59
veljkovic
Ovo je ruski Micunovic.
Препоруке:
77
1
20
понедељак, 26 децембар 2011 13:00
Луди Ванко
Буди срећан што ниси напипао Сибир а за оно што си урадио могао си и то доживотно.Буђење Либије,Сирије, Египта наштимовано доларима нам је познато.Буђење под твојом управом знамо како се завршило сада и колико је Амјерику коштало.Доста више прекоокенаских доларских ујдурми и масакра држава и народа.
Препоруке:
57
0
21
понедељак, 26 децембар 2011 13:13
Влајко
Ми у Србији углавном умемео да препрознамо ко за кога ради. Из огромног искуства протеклих година. А и 30 000м, с'ходно укупном броју становника Москве мислим да није велики скуп!
Препоруке:
46
0
22
понедељак, 26 децембар 2011 13:20
Dey@n
Sada razumem zasto je Rogozin zs njega rekao da se samo sa telohraniteljima sme pojaviti na ulici.
Препоруке:
61
0
23
понедељак, 26 децембар 2011 13:21
Курсула
Горбачов је разбио совјетску империју у договору са Реганом. На власт у Русији је довео пијандуру Јељцина. Јељцинов апарат сачињавали су агенти ЦИА и МИ6, реда њих стотину. Економију су потпуно упропастили и препустили тајкунима, који су постали доларски мултимилијардери. Занимљиво да међу 30 најбогатијих тајкуна у то време нема ниједног етничког Руса. Јељцин је бомбардовао парламент, што су западне газде подржале. Руски народ је пао на најниже гране у последњих неколико векова.
Клинтон се подсмевао на рачун изјава и танцовања пијаног Јељцина.
Путин и Медведев су вратили достојанство Русији и руском народу. Чеченију су вратили под руску јурисдикцију. НАТО послушнике у Грузији су ишамарали на очиглед немоћи њихових газда.
Сада се трансатланске газде спремају да пробају још једном са "револуцијом", тј. пучем да збаце Путина. Ангажовали су све русомрсце из бивших совјетских република типа Гарија Каспарова, које је Москва пригрлила у своје окриље.
Горбачов је пореклом малорус.
Препоруке:
66
0
24
понедељак, 26 децембар 2011 13:43
Александар Вороњин
Иако сам некада давно имао велике симпатије према Путину (био је - да се жаргонски изразим - дечко који обећава), када подвучем црту, не могу а да се не сложим са Михаилом Сергејевичем. Потребна су нова лица. Заиста нова, а не неко од силовника из Путиновог кружока, који ће с времена на време глумити демократичност и прогресивност, а заправо бити најобичнији пион у рукама великог вође и уз то не бити ништа бољи од Путина. Мислим конкретно на Медведева. И било ко други, ко би из силовничког кружока "сменио" Путина био би исти као Медведев. Русији су потребне промене, али стварне, иначе ће јој се историја поновити. И није чак ни толико важно да ли ће јој се десити нешто што ће бити пандан Октобарској револуцији или пандан распада СССР-а - суштина је у томе да је останак Путина и његове екипе, дугорочно гледано трагедија за Русију.
Препоруке:
3
94
25
понедељак, 26 децембар 2011 13:55
s.j. У Њујорку је за време удруженог злочиначког подухвата који је био напад на Ирак, протествовало преко 1000 000 људи. Шта је онда учињено?!
Сасвим је природно што Запад, осведочени непријатељсвих који не желе бити слуге, без имало стида, и са пуно лицемерја, говори о овим минјатурним скупчићима. Природно је и то што мисле да је протест оних који нису гласале за победничку партију, представљан као неки 'покрет народа'.
Сви смо упознати са њиховим триковима и језичко-медијско-психичким манипилацијама, али ме чуди да још има таквих будала које мисле да је мешање страних сила у унутрашње послове ВАШЕ земље ИКАДА добра ствар. Мудар човек зна да је страно мешања морално оправдано САМО АКО вам земља крене путем нацистичке Немачке, али и тада мудар човек, и патриота, зна да је то само горак и привремен лек, и да те 'стране силе' прво гледају своје интересе. У прошлости је важило да је било који неистомишљеник унутар земље бољи савезник и од истомишљеника ван ње. Сада, на жалост, доласком монструозних идеја, неретко нађете боље савезнике у иностранству (као ми што налазимо пријатеље међу не-жутим странцима).
Препоруке:
36
0
26
понедељак, 26 децембар 2011 14:16
Tanin
Ovaj je gospodin prodao zapadu Sovetski Sazez a oni su ga, za uzvrat, hvalili, castili, stvarali mu fundacije, izabirali ga za "man of the year" i sta li jos ne. Umesto da bude zahvalan sto nije iza resetaka, on se usudjuje da daje savete coveku koji je spasio Rusiju od zapadnih lesinara.
Препоруке:
39
0
27
понедељак, 26 децембар 2011 14:24
Peter RV
Ovo je onaj isti tuzni covjek koji je bezuslovno kapitulirao pred americkim imperijalizmom, a sad se osjeca ,kao i svi propali politicari, specijalista za lekcije kako treba slijedit njegov slavni put.
Препоруке:
41
0
28
понедељак, 26 децембар 2011 14:28
јова
Холивудска демократија је кукавичје јаје за наивне-да је добра и Запад би је пригрлио.
Само национално свесни могу водити државу!
Русија Русима-Србија Србима!
ПС:Национално свесни поштују и друге нације,национално несвесни само личну корист.
Препоруке:
46
0
29
понедељак, 26 децембар 2011 14:38
јова
@Александар Воронјин
Док је ћурана биће и подварка!
Препоруке:
41
0
30
понедељак, 26 децембар 2011 14:54
neca
Ma sta prica ovaj izdajica,ko je on da govori Putinu da ide,sta on zamislja.Neka bude sretan sto nije u zatvoru.Napravio je zlo,nije mu dosta ,pa hoce jos da bude mirodjija u svakoj corbi.On i njegovi trabanti nisu smeli da se pojave u javnosti,ne misle svi kao oni,i nisu svi izdajice.Saka jada!Bravo za Putina!
Препоруке:
28
0
31
понедељак, 26 децембар 2011 15:20
Бели Орао
@Александар Вороњин. Оног тренутка кад запад буде почео да хвали Путина, ставићу прст на чело.
@Оном који ми је дао минис и сваком следећем. Колико?
Препоруке:
33
0
32
понедељак, 26 децембар 2011 15:37
Nevski@ Voronjinu
A koje bi ti promene? Biće promene ali koje nisu poželjne gazdama sa zapada, tajkuni će biti "sasečeni" , neće novac preko of-šor kompanija svaki dan biti isisavan iz Rusije.
Šta misliš o promeni, konfiskovati novac i imovinu od " privrednika" koji ne mogu dokazati poreklo imovine i ubaciti u penzioni fond, opa,KAZAČOK !
Multimilijarderi su dostignuće obilježenog i pijanog ! Opasnost od Putina je ogromna, zna se za koga !
Препоруке:
40
0
33
понедељак, 26 децембар 2011 15:43
Skeptik Roberto
Zapad ovog nesrecnika izvlaci is nekog budjavog budzaka, kad god nema drugih argumenata.
Препоруке:
36
0
34
понедељак, 26 децембар 2011 15:44
Страдија
Питање за "демократу" Горбачова:колико војних база,тајних и јавних затвора,штокаквих кампова за обуку "демократског"кадра итд изван своје територије има САД,а колико Русија?
Препоруке:
35
0
35
понедељак, 26 децембар 2011 15:56
minus 273
Srećan si ti, ne zbog političkog buđenja naroda,nego zbog toga što te Putin nije uhapsio i osudio zbog veleizdaje.Ali nadam se da još nije kasno.
Препоруке:
35
0
36
понедељак, 26 децембар 2011 16:12
Velimir
Rusija je teski bolesnik,razjedaju je rak rane koje
je ostavila skoro vekovna komunisticka strahovlada nacionalnog i moralnog posrnuca;ipak
spas nikako ne traziti od bivsih komunista jer su oni bili vinovnici tih nedaca.Neosporno je da je
demokratizacija drustva neophodna,ali ona je danas jedino izvodljiva pod jednom kontrolisanom autorativnom vlascu.Dali je Putin na nivou svog istorijskog zadatka vreme ce pokazati,mada je i on bio iz iste garniture kao i Gorbacov ? Ono sto se danas nadvilo nad Rusiju kao zlokobna ptica unistenja,je stari imperijalisticki apetit zapada koji je vidi pre kao roba nego suparnika i sebi ravna.Neka blagi Bog podari Putinu makar malo mudrosti da ne potone, vec polako izroni iz mulja i strese,kako nasledje tako pocne i postepeni preobrazaj ruske nacije,ne samo za dobrobit Rusije vec svih napacenih Slovena a medju njima i nas Srba.
Препоруке:
29
0
37
понедељак, 26 децембар 2011 16:21
Ivica
vidim zale Srbi za periodom kada je SSSR drzao okupiranim pola Evrope. Zanimljivo da tada nisu nesto zurili u taj isti SSSR vec na omrazeni zapad. Vidim li ja to dvolicnost ??
Pase Srbima period SSSR-a jer su i sami imali okupacione pretencije nad teritorijem susjednih naroda. Okupatori se uvijek razumiju.
Ali Rusija je velika zemlja, zemlja Gogola, Tolstoja, Karpova, znanstvenika, umjetnika. Ona ce naci nacina da se oslobodi diktatora i da zauzme casno mjesto koje joj pripada. Mi to zeljno cekamo, u medjuvremenu citamo ruske klasike i slusamo ruske glazbene majstore.
No za Srbiju nisam nesto optimista, ona ce vjerojatno ostati u svojim megalomanskim snovima o osvajanju tudjeg, za koje je jos jedina sitna nada opstanak njima slicnog Putina. Znaci pripremite se za godine loseg zivota.
Препоруке:
2
55
38
понедељак, 26 децембар 2011 16:24
Ђука
Горбачов - руски Тадић.
Препоруке:
46
2
39
понедељак, 26 децембар 2011 16:47
Србин агностик
Па Вороњин, изволите! Толико "лајкова" и толико реакција одавно нисмо видели, а видели смо много тога!
Напред са аргументацијом.
Препоруке:
20
1
40
понедељак, 26 децембар 2011 16:53
Србиновић
Био сам "ван строја" због интернета а тема је важна, па касним.
Дубоко ПРЕЗИРЕМ Михаила Горбачова зато што је својим неморалним поступцима омогућио да планетарна ЗВЕР звана АМЕРИЧКИ НАТО стави у пакао многе мале народе Планете. Срби се још налазе у томе паклу и САМО Велика Русија може светлост слободе прострети по Планети и нас Србе обасјати. Горбачов нека своје савете задржи само за себе, а „промене“ које би Горбачов хтео јесу промене које имају циљ да на грбачу Великог Руског народа зајаше НАТО ЗВЕР. Ниси ти, Михаил Горбачов позван да дајеш савете, а по своме делу ти на бесповратном путу и завршио си на сметлишту историје, само још ниси дознао, јер те бодре западни фашисти гори од Хитлера. ЖИВЕЛА ВЕЛИКА РУСИЈА И СВИ ЊЕНИ ЗАШТИТНИЦИ !
СМРТ НАТО ФАШИЗМУ И ПЕТОЈ КОЛОНИ У ВЕЛИКОЈ РУСИЈИ!
Препоруке:
41
2
41
понедељак, 26 децембар 2011 17:02
e moj Gorbi, zar ti nije dosta nesrece koju si izazvao?
Ti si svoje pokazao, Gorbi, rezultati tvoga rada su bili brzi i efektni. Pusti ti Putina, nisi mu ni do kolena.
Препоруке:
24
1
42
понедељак, 26 децембар 2011 17:19
Oliver
E pa nije mu dosta (mandata Putinu). Putina na čelo države ne gura vlastoljublje i srebroljublje zbog kojih je Gorbačov raspandrcao SSSR, već ga gura opšta ruska narodna volja. Narodna volja je istinska demokratija a ne američka demokratura koju Gorbačov uporno pokušava da instalira u Rusiji. Neka plaču, neka ciče i vrište, neka kače bele trakice i oko guše ako hoće ali Putin će opet voditi Ruski narod. Živela slobodna Rusija, živela slobodna Srbija !
Препоруке:
27
1
43
понедељак, 26 децембар 2011 18:00
Рувим Симоновић
Један од рушилаца Русије и превејани квислинг нашао је за сходно да дели лекције. Срамота.
Препоруке:
25
1
44
понедељак, 26 децембар 2011 18:02
Dragan
Jedna od najvećih štetočina u saveremenoj svetskoj istoriji savetuje jednog od najuspešnijih ljudi savremene istorije da ode? Što, jel da bi na njegovo mesto došao neko drugi ko bi bio štetočina koao i ovaj Gorbačov? malo li je štete do sada napravio.
Ono što funkcioniše dobro - ne treba menjati.
Препоруке:
22
1
45
понедељак, 26 децембар 2011 18:10
Бели Орао
@Ибрица. Чак и кад смо највише волели да зарадимо на западу(не мој отац-имао је већу плату него у Немачкој), волели смо да трошимо на истоку.
Препоруке:
23
1
46
понедељак, 26 децембар 2011 18:11
Branislava
@jerome
Gospodine, u zabludi je taj vas stranac, jer nije tacno da Srbi zele sazaljenje. To je poslednja stvar koju bi, ijedan covek koji ima samopostovanja, odnosno takav narod,mogao da pozeli. Srbi samo zele pravicnost i pravdu, uvazavanje i postovanje. Nazalost sa ovakvim nasim politicarima, i u vlasi i u opoziciji(uglavnom), kao i raznoraznim NVO, postovanje i uvazavanje nikako ne mozemo ocekivati.
Препоруке:
22
1
47
понедељак, 26 децембар 2011 19:14
МР
Одвратан тип. Тешко могу да га сварим. Сам лик је неподношљив.
Препоруке:
21
1
48
понедељак, 26 децембар 2011 19:42
Slavomir Srpski
Gorbacov sada zaradjuje na predavanjima po zapadu, pa su mu oni sada zatrazili da daje ovakve izjave, jer u suprotnom ga vise nece pozivati. Izgleda da mu je ruska penzija mala pa na sve nacine pokusava da zaradi nesto novca od zapadnih NVO stipendiranih od CIA. Tako u stvari izgleda jedan prodani covek, i nije bitno da li je Englez ili Rus ili prodani Srbin.
Препоруке:
21
0
49
понедељак, 26 децембар 2011 20:02
Vera
Dovoljno je ponoviti da se Gorbačov oglasio posle dvije decenije. Zašto uopšte komentarisati nekog bivšeg, kada i sadašnjih glasnika imamo previše? Kada je Gorbačov toliko mudar da dijeli savjete, čudo pravo kako nije na vlasti?
Препоруке:
11
0
50
понедељак, 26 децембар 2011 22:00
Dragan Đorđević
Na političkoj sceni Rusije slobodno deluje i Gorbačov. Treba da postoji takav. Za ukor.
Препоруке:
11
0
51
понедељак, 26 децембар 2011 22:51
s.p.Lajkovic
Kakava providna operacija americkih obavestajnih sluzbi .Prvo jeedne demonstracije pa mala pauza sa sve kuknjavom americkih placenika,onda nove malo vece demonstracije sa malo vise placenih demonstranata.Onda opet kuknjava ali glasnije i napokon kuknjava "autoriteta"-dobro podmazanog ,ne bi li se pridobilo svetsko javno mnjenje za neke akcije koje ce verovatno uslediti nesto kasnije. Sve ide po planu i nista nije slucajno jedino sto je sve providno i Gorbacov nema nikakav legitimitet u Rusiji i velikom delu planete E Tu su se ameri presli.
Препоруке:
10
0
52
понедељак, 26 децембар 2011 23:15
Perun
Dobro mu kaze covek.Bolje je mu je da se povuce na vreme,da ne zavrsi kao Milosevic.Istog su despotskog mentalnog sklopa.Sav mladi i savremeni,urbani deo Rusije ga je odavno procitao.
Препоруке:
2
19
53
понедељак, 26 децембар 2011 23:37
Дејан С.
Само будале и злонамерни у Русији једној огромној држави прижељкују увођење демократије српског типа,да се то догоди Русија би пала ниже него под Јељцином,но Богу хвала зна народ тамо шта му је чинити и зна да му је потребна политика Путиновог типа,што се Горбија тиче било би лепо кад би се против њега повео процес за велеиздају,мислим да би и наши Горбачови почели да преиспитују своје поступке и потписе.
Препоруке:
13
0
54
понедељак, 26 децембар 2011 23:44
Urbani svet@Perun
He,he ovo ti je jaka fora, ja bih sve koji su demonstrirali poslao u npr. Njujork, platio bih i boravak mesec dva dana a ne bih dozvolio povratak najmanje šest meseci.
Da se najedu liberalne demokratije...bili bi to dobri građani Rusije, izuzev ovih koji su plaćenici.
A kako ti profesore ... objašnjavaš podršku zapada granatiranju Dume, prosečne plate 50 dolara, isključeno grejanje u sibirskim gradovima, totalni raspad sistema,terorizam, to je lepo, za koga profesore /?/
Препоруке:
9
0
55
уторак, 27 децембар 2011 01:04
The Jack
jova
@Aleksandar Voronjin
Dok je ćurana biće i podvarka!
Shvatam sta si hteo reci, brate Jovo i dao sam ti PLUSINU, ali istine radi, mislim da se radi o rebarcima (suvim) i kiselom kupusu, sto daje carsko jelo, pogotovo za jutarnji mamurluk.
Препоруке:
6
0
56
уторак, 27 децембар 2011 01:34
Marko
Ovaj covjek ce svakako uci u istoriju, ali kao neslavna licnost u ruskoj i slavenskoj istoriji. Gorbacov je razbijac jednog velikog carstva koje je srusio kao kulu od karata. Ne moze mu se pripisati da je jedini zasluzan za to ali je svakako jedan od najzasluzijih koji je SSSRu zakuco civije u kovceg. A i kad je to ucinio nije znao ili htio da u pregovorima sa zapadom postigne dobre pozicije za buducnost Rusije.
Sve u svemu jedna destruktivna licnost cije ce greske ispastati ruske generacije
A bogami i srpske i ine generacije, nazalost
Препоруке:
6
0
57
уторак, 27 децембар 2011 01:35
Branislav
Evo šta o g.Gorbačovu kaže dr. Sawraj Singh(iz Indije) koji živi u SAD:
Međutim, posledni udarac Sovjetskom Savezu je u korist Zapadnih sila učinjen u samom Sovjetskom Savezu. Baš Perestrojka M.Gorbačova, koja je bila potpuna optužba sovjetskog socilističkog sistema. Gorbačov je postao najveći branitelj Zapadnog kapitalističkog sistema. Video je rešenja svih problema u Zapadnom kapitalistočkom sistemu. Međutim, Gorbačov jadno nije ispunio cilj. Napuštanje Sovjetskog socijalizma i prihvatanje Zapadnog kapitalizma nije pomoglo Rusiji; napravilo je probleme Rusije još gorim. Gorbačov je potpuno odbačen od Ruskog naroda i postao za života ne-entitet.
...
Očekivanja Rusa, da kada prihvate Zapadni sistem da će se standard života popraviti, nisu se materijalizovala. Zapad nije pomogao Rusiji. Zapad je ponizio i odbacio Rusiju. Rusi su bili duboko povređeni od Zapada, načočito od Amerike. Putin je došao da vodi Rusiju u tim teškim vremenima.Kinezi su pomogli Rusiji da stane na noge.
Препоруке:
6
0
58
уторак, 27 децембар 2011 11:46
slobodan 50
gorbačov je genije...zato treba, po toj genijalnoj logici, novak đoković da se povuče, gvardiola i celokupna barselona da se povuče, mesi obavezno, svi naučnici, koji su zadužili čovečanstvo, odmah da prekinu dalja istraživanja, svi spasioci, koji su nekog spasili, odmah da prekinu sa radom, danilović da ne bude više predsednik partizana, mercedes da prestane radom, itd, itd, itd....kome nije jasna istorija sveta i istočne evrope od 1980. godine naovamo, sada može da vidi, kako su ameri i vladari iz senke uradili i uništili...i dan danas, žele da unište rusiju, a kreću i prema brazilu i argentini....uskoro će pokušati i kinu , op ko zna koji put...i tako...e, narode moj...
Препоруке:
5
0
59
уторак, 27 децембар 2011 11:50
Петар Петровић
"Империја" креће на Русију...надам се да су Руси спремни за то и да су извукли поуке из српског искуства.
Препоруке:
4
0
60
уторак, 27 децембар 2011 12:54
Бели Орао
@Перун. причај ми мало о демократији у којој су Бушови били на власти 16 година. Наравно све је било регуларно, на изборима. хахаха
Препоруке:
6
0
61
среда, 28 децембар 2011 11:56
Шором Шајке, а Дунавом чезе
Горбачов је једна велика америчка пришипетља, незналица у политици, односно да поновим, он је амерички гласноговорник. Да није починио катастрофалне грешеке, не би било ни крвавог етничког и верског рата на територији бивше Југе. Давно је о овоме несрећнику све написано, а сада га Империја поново гура, јер нема више кога.
Ovaj govori kao da je potparol Bžežinskog. Možda i jeste?
Samo me zanima,da li on stvarno misli ovo sto govori,ili je placen za to?
Kako god bilo,on je jadan i treba ga zaliti.
A,u istom momentu je toliko bezobrazan i pokvaren da covjek ne zna sta bi s njim.
@ Zoran L,
G-dine,slazem se s vama i ja to cesto pricam,Srbi i Rusi su isti narod,samo sto nas manje ima.Zato,Konstantin Nikiforov kaze,izmedju ostalog:
"Srbi su mali narod sa mentalitetom velikog naroda.Tome duguju svoje uzlete,ali i mnoge svoje poraze i strateski slabo proracunate poteze.Da Srbi nikada vise svoje pobjede ne upotrijebe pogresno kao sto su to ucinili stvaranjem Jugoslavije.Nije sve lose u tome sto su Bugari mali narod sa mentalitetom malog naroda".
"vi Srbi biste hteli da budete veliki narod, a istodobno da vas svi žale. To ne može. Ako ste veliki narod onda budite spremni da vas svi mrze. Jedino ako shvatite da ste mali narod, tada imate šanse da vas neko žali."
Učestvovao je na izborima za predsednika Rusije i osvojio MANJE og JEDNOG procenata glasova (pobedio je njegov bivši miljenik Jeljcin).
I on ima obraza da nekoga savetuje!?.
Neka i dalje reklamira tašne i votku Gorbačov.
Tu je uspešan.
tako je veliki GORBI!
Лично је најзаслужнији за распад СССР-а, а сада у договору са Западом, покушава да унесе зло у Русију.
Koliko je Rusija bogata zemlja najbolji je dokaz da je KGB uspeo da je osovi na noge posle njih dvojice.
Може да уведе у гаму производа које рекламира и пелене за треће доба.
Има исписнике у дс који се у политику разумеју таман колико и он, а и побуде су му најниже природе, па бујрум, нек оснују неку компанију типа emition production.
pre toga treba da prikupi određeni broj potpisa da bi se mogao kandidovati. Ni te potpise ni on ni Jabolko ni Nemcov ne mogu da prikupe, a hteli bi da "demokratski!" vladaju.
Prvi uslov demokratije su izbori. Ko pobedi taj je demokratski izabran.
Jabolko se buni protiv rezultata, a nije prošao ni cenzus. Drugo je da se buni KPR kopja je osvojila 20 % glasova pa da kaže mi smo osvojili 25, a JR 45, a ne jabolko, oni osvojili 1,5% i bune se. Da su barem osvojili 1%, ili da su išli preko cenzusa od 5%.
Baš brljaju, ali valjda idu na predizbornu kamopanju protiv Putina, kako bi on uradio nešto nervozno da ga diskvalifikuju. Ruski narod će sebi izabrati koga oni hoće.
Клинтон се подсмевао на рачун изјава и танцовања пијаног Јељцина.
Путин и Медведев су вратили достојанство Русији и руском народу. Чеченију су вратили под руску јурисдикцију. НАТО послушнике у Грузији су ишамарали на очиглед немоћи њихових газда.
Сада се трансатланске газде спремају да пробају још једном са "револуцијом", тј. пучем да збаце Путина. Ангажовали су све русомрсце из бивших совјетских република типа Гарија Каспарова, које је Москва пригрлила у своје окриље.
Горбачов је пореклом малорус.
Сви смо упознати са њиховим триковима и језичко-медијско-психичким манипилацијама, али ме чуди да још има таквих будала које мисле да је мешање страних сила у унутрашње послове ВАШЕ земље ИКАДА добра ствар. Мудар човек зна да је страно мешања морално оправдано САМО АКО вам земља крене путем нацистичке Немачке, али и тада мудар човек, и патриота, зна да је то само горак и привремен лек, и да те 'стране силе' прво гледају своје интересе. У прошлости је важило да је било који неистомишљеник унутар земље бољи савезник и од истомишљеника ван ње. Сада, на жалост, доласком монструозних идеја, неретко нађете боље савезнике у иностранству (као ми што налазимо пријатеље међу не-жутим странцима).
Само национално свесни могу водити државу!
Русија Русима-Србија Србима!
ПС:Национално свесни поштују и друге нације,национално несвесни само личну корист.
Док је ћурана биће и подварка!
@Оном који ми је дао минис и сваком следећем. Колико?
Šta misliš o promeni, konfiskovati novac i imovinu od " privrednika" koji ne mogu dokazati poreklo imovine i ubaciti u penzioni fond, opa,KAZAČOK !
Multimilijarderi su dostignuće obilježenog i pijanog ! Opasnost od Putina je ogromna, zna se za koga !
je ostavila skoro vekovna komunisticka strahovlada nacionalnog i moralnog posrnuca;ipak
spas nikako ne traziti od bivsih komunista jer su oni bili vinovnici tih nedaca.Neosporno je da je
demokratizacija drustva neophodna,ali ona je danas jedino izvodljiva pod jednom kontrolisanom autorativnom vlascu.Dali je Putin na nivou svog istorijskog zadatka vreme ce pokazati,mada je i on bio iz iste garniture kao i Gorbacov ? Ono sto se danas nadvilo nad Rusiju kao zlokobna ptica unistenja,je stari imperijalisticki apetit zapada koji je vidi pre kao roba nego suparnika i sebi ravna.Neka blagi Bog podari Putinu makar malo mudrosti da ne potone, vec polako izroni iz mulja i strese,kako nasledje tako pocne i postepeni preobrazaj ruske nacije,ne samo za dobrobit Rusije vec svih napacenih Slovena a medju njima i nas Srba.
Pase Srbima period SSSR-a jer su i sami imali okupacione pretencije nad teritorijem susjednih naroda. Okupatori se uvijek razumiju.
Ali Rusija je velika zemlja, zemlja Gogola, Tolstoja, Karpova, znanstvenika, umjetnika. Ona ce naci nacina da se oslobodi diktatora i da zauzme casno mjesto koje joj pripada. Mi to zeljno cekamo, u medjuvremenu citamo ruske klasike i slusamo ruske glazbene majstore.
No za Srbiju nisam nesto optimista, ona ce vjerojatno ostati u svojim megalomanskim snovima o osvajanju tudjeg, za koje je jos jedina sitna nada opstanak njima slicnog Putina. Znaci pripremite se za godine loseg zivota.
Напред са аргументацијом.
Дубоко ПРЕЗИРЕМ Михаила Горбачова зато што је својим неморалним поступцима омогућио да планетарна ЗВЕР звана АМЕРИЧКИ НАТО стави у пакао многе мале народе Планете. Срби се још налазе у томе паклу и САМО Велика Русија може светлост слободе прострети по Планети и нас Србе обасјати. Горбачов нека своје савете задржи само за себе, а „промене“ које би Горбачов хтео јесу промене које имају циљ да на грбачу Великог Руског народа зајаше НАТО ЗВЕР. Ниси ти, Михаил Горбачов позван да дајеш савете, а по своме делу ти на бесповратном путу и завршио си на сметлишту историје, само још ниси дознао, јер те бодре западни фашисти гори од Хитлера.
ЖИВЕЛА ВЕЛИКА РУСИЈА И СВИ ЊЕНИ ЗАШТИТНИЦИ !
СМРТ НАТО ФАШИЗМУ И ПЕТОЈ КОЛОНИ У ВЕЛИКОЈ РУСИЈИ!
Ono što funkcioniše dobro - ne treba menjati.
Gospodine, u zabludi je taj vas stranac, jer nije tacno da Srbi zele sazaljenje. To je poslednja stvar koju bi, ijedan covek koji ima samopostovanja, odnosno takav narod,mogao da pozeli. Srbi samo zele pravicnost i pravdu, uvazavanje i postovanje. Nazalost sa ovakvim nasim politicarima, i u vlasi i u opoziciji(uglavnom), kao i raznoraznim NVO, postovanje i uvazavanje nikako ne mozemo ocekivati.
Da se najedu liberalne demokratije...bili bi to dobri građani Rusije, izuzev ovih koji su plaćenici.
A kako ti profesore ... objašnjavaš podršku zapada granatiranju Dume, prosečne plate 50 dolara, isključeno grejanje u sibirskim gradovima, totalni raspad sistema,terorizam, to je lepo, za koga profesore /?/
@Aleksandar Voronjin
Dok je ćurana biće i podvarka!
Shvatam sta si hteo reci, brate Jovo i dao sam ti PLUSINU, ali istine radi, mislim da se radi o rebarcima (suvim) i kiselom kupusu, sto daje carsko jelo, pogotovo za jutarnji mamurluk.
Sve u svemu jedna destruktivna licnost cije ce greske ispastati ruske generacije
A bogami i srpske i ine generacije, nazalost
Međutim, posledni udarac Sovjetskom Savezu je u korist Zapadnih sila učinjen u samom Sovjetskom Savezu. Baš Perestrojka M.Gorbačova, koja je bila potpuna optužba sovjetskog socilističkog sistema. Gorbačov je postao najveći branitelj Zapadnog kapitalističkog sistema. Video je rešenja svih problema u Zapadnom kapitalistočkom sistemu. Međutim, Gorbačov jadno nije ispunio cilj. Napuštanje Sovjetskog socijalizma i prihvatanje Zapadnog kapitalizma nije pomoglo Rusiji; napravilo je probleme Rusije još gorim. Gorbačov je potpuno odbačen od Ruskog naroda i postao za života ne-entitet.
...
Očekivanja Rusa, da kada prihvate Zapadni sistem da će se standard života popraviti, nisu se materijalizovala. Zapad nije pomogao Rusiji. Zapad je ponizio i odbacio Rusiju. Rusi su bili duboko povređeni od Zapada, načočito od Amerike. Putin je došao da vodi Rusiju u tim teškim vremenima.Kinezi su pomogli Rusiji da stane na noge.