Nisam imao priliku da procitam osnovne postulate "islamske deklaracije" ali sam cuo njenog tvorca, Aliju Izetbegovica,kako se obraca Sabanovicu da za sada ne dira branu odnosno uradi to malo kasnije, kao sto je i ovaj ucinio. Tako su oni i potpisali Dejtonski sporazum: neka ih Srba za sada, a posle ce ih odneti bujica! Srecom, u Reublici Srpskoj ima pametnih glava, pa Drina nece poteci uzbrdo,jer po Tarabicima tada ce Srbima biti najgore.
Preporuke:
34
3
2
utorak, 13 decembar 2011 21:17
siniša br.1
Dragi profesore, nema mirnog razlaza.
Oni koji se profesionalno bave pitanjima razlaza imaju danas , naučno utvrđen stav, ako je psihologija i antroppologija nauka, u šta ja ne verujem, pre će biti znanost ili veština ( znanost i nauka nisu isto ) dakle u savremenoj nauci ili ispravnije znanosti o razvodu se kaže; "kad do razvoda dođe odmah se postavljaju pitanja materijalne podele" S tim u vezi postoje prinapćuel ili tzv. pri-nap ugovori, predbračni ugovori. Razvodi se vrše na osnovu tih ugovora.
Kao što su 1918 godine Francuzi i Englezu gurnuli, protivno svim razlozima Srbe u preveliku državu koju nisu mogli kontrolisati, Jugoslaviju, sa ciljem da u datom monmentu kad im to zatreba u njihovom nerasčišćenom poslu sa Nemcima, u odbranu sebe prvenstveno Engleza, poture Srbe ispred nadmoćne Nemačke, da ih žrtvuju zarad svojih intersa. Nikad im i ničim nisu zahvalili. Tako i danas žrtvuju Bošnjake u sukobu civilizacija koji je u toku i koji ide ka svom krešendu.
Preporuke:
35
2
3
utorak, 13 decembar 2011 21:19
Stradija
Interesantno prema zapadnoj definiciji "demokratije" na Balkanu svi se mogu razvoditi od Srba,jedino se Srbima ne dozvoljava čak ni da razmišljaju o razvodu.Takođe bi bilo interesantno videti procenat muslimana(Bošnjaka) koji žive u Republici Srpskoj danas,a koliko je Srba u Federaciji.
Preporuke:
46
3
4
utorak, 13 decembar 2011 21:27
siniša br 2.
Kao što se magarac vodi na svadbu da nosi vodu, tako su i Izetbegoviću "dali državu" prvo da bi razbili Jugoslaviju, a drugo da bi u približavajućem sukobu civilizacija napravili još jednu neuralgičnu tačku gde će muslimani biti sukobljeni, ako ne sa samima sobom, a ono sa komšijama.
"Oni" su kreatori dejtonske i svake druge BiH kao samostalne države.
Dakle, Bosni je suđeno, svaki naš zemljak bilo koje vere i nacije u Bosni zna značenje te rećči, suđeno, da se tamo ratuje i da nakon svakog rata po jedan narod bude manje. Ili bar njegov dobar deo, više u miru nego u ratu.
Dakle, do sukoba u BiH mora doći. Ostalo je pitanje tajminga. Do sada su sukobi uvek bili kad je Rusiji teško, kad je ugrožena i kad ne može pomoći. Dakle, uobičajene okolnosti nisu u igri. Pogotovo ne za godinu ili dve dok se islamsko-američki sukob produbi, dok se ne iscrpe, ali ni trenutno.
Drugo pitanje saveznika.
Do sada u istoriji su dve zaštićene nacije ili vere sklapale savez protiv jedne nezaštićene.
Preporuke:
29
2
5
utorak, 13 decembar 2011 21:34
siniša br 3.
Dakle bilo bi "ljudski" u skladu sa tradicijom da se dvoje jačih udruže, a to su trenutno Bošnjaci i Srbi protiv trećeg slabijeg to su Hrvati.
Međutim, proradila je islamska isključivost i oni su krenuli sami. Isturili su prednje odrede tzv. vehabije koji mogu svakog čassa da počnu sa preprečavanjem puteva i gerilskim napadima na izfdvojena srpska ili hrvatska sela. Da bi se to zaustavilo "umerene" muslimanske vlasti će tražiti ustupkle u vidu sve vlasti da zaštite nezaštićene.
Odgovor su naravno Iskenderi, pa glavi mudžahedina.
Imamo u najavi novu akciju "milosrdni anđeo" humanitarno bombardovanje Albanije i Alobanaca da bi se sprečila humanitarna i svaka druga katastrofa.
Ukoliko islamski faktor tu ostvari inicijativu i potisne Srbe, može se očekivati razigravanje islamskog faktora prvo u Raškoj oblasti, a zatim proširenje u BioH. U tom sluiučaju treba očekivati nož u čeđa od strane Hrvatske sa tendencijom prisajedinjenja Banja Luke i čitave Krajine Hrvatskoj.
Preporuke:
21
2
6
utorak, 13 decembar 2011 22:02
siniša
Druga varijanta, nasuprot prvoj, da Srbi budu pometeni sa Kosmeta, da u povlačenju poput domino efekta u nedelju dana padne i Raška oblast i da RS ostane da visi.
Druga varijanta je da Srbi na Kosmetu počnu da istrajavaju, Rusi su se pojavili, danas, a i Iskenderi se raspoređuju. U tom slučaju bilo bi dovoljno za početak da Srbija zatvori Merdare i da čitava konstrukcija albanske države na Kosmetu padne.
Tada počinju razgovori između Rusije i SAD, sa vipe ili manje povišenim tonom. Kao što SAD i UK, Francuska štite "ljudska prava" u Siriji, tako i Rusija na Kosmetu.
Uglavnom priča bez kraja i konce.
Brža je varijantra da ispuca šta ko ima i kad se raziđe dim da se vidi ko je opstao i šta je kome ostalo.
Ovde, u Evropi najači su Rusi. Računa se vojna tehnika, ali i strategija. Amerika je daleko, doduše imaju dobru mornaricu. Nisam siguran u upotrebljivost Italije ili Holandije u vojne svrhe. Nemci su goloruku.
Strpljen spašen.
Preporuke:
27
3
7
sreda, 14 decembar 2011 01:09
Ivan K.
Došlo doba da se i to desi - pronalazak teme na kojoj se Emil Vlajki i ja razilazimo u mišljenjima.
Nije tačno da se ,,mi" (hrišćani i muslimani) ,,posvuda rastajemo." Primer je Sirija, koja je na udaru i zbog njene tradicionalne mulltikulturalnosti. Petog septembra, vampir u Versaju je zatražio od vođe hrišćanskih zajednica na Bliskom istoku da se presele u Evropu. Time je on preneo želju svetske mafije. Nije problem sukob civilizacija, već jedna vrsta mafije. Društveni analitičar koji to ignoriše je kriv za intelektualni kukavičluk i odbija da živi kao savremenik. Upozoravam: Jadan je svako ko korača putem određen prstom nekog Hantigtona sa Harvarda, u kome nikada nije bilo znanja o nama, a kamoli brige o našoj sudbini.
Na kraju, nemam ništa protiv sadašnjeg razdvajanja između Republike Srpske i muslimanskog entiteta u Bosni. Ali politička rešenja su jelo koje se servira hladnom glavom.
Preporuke:
9
2
8
sreda, 14 decembar 2011 01:12
Zoran Pavičić
Svuda gdje su Anglosaksonci vladali ili intervenisali, ostavili su za sobom neriješena pitanja koja u svakom trenutku mogu da zapale novi plamen krize. Tako je i kod nas. Po starom oprobanom receptu primjenjivanom u Africi, Indiji, Indokini i drugdje, napravljen je takozvani ,,DEJTONSKI SPORAZUM,, koji je ostavio neriješeno stanje u Bosni i Hercegovini. Srbima je ostavio nadu za nacionalnu emancipaciju i potencijalno otcjepljenje od ostatka Bosne i Hercegovine, to jest razilaženje Republike Srpske i Federacije Bosne i Hercegovine. Muslimanima je istovremeno ostavio nadu za ukidanjem Republike Srpske i dominacijom nad cijelom Bosnom i Hercegovinom, a uz pomoć povampirenog neoosmanizma u Turskoj i šire na Balkanu. U tu svrhu muslimani u medijima i svim drugim mjestima gdje se za to ukaže prilika održavaju tenzije u međunacionalnim odnosima s ciljem da u kritičnom momentu budu spremni da sprovedu ideje Alije Izetbegovića iznijete u ,,Islamskoj deklaraciji,,.
Preporuke:
9
1
9
sreda, 14 decembar 2011 02:21
Velja Trebinjac
Gospodine Vlajki,veliko je zadovoljstvo u ovo vrijeme, kad vladaju svijetom hipokrizija i laz, cuti jedan tako strucan, jasan i dokumentovan stav.Ziveci na zapadu volio bih da to nekako stigne do usiju ili jos bolje do savjesti ovih nasih zapadnih, americkom politikom zaludenih, politicara koji svaki dan pomalo testerisu granu na kojoj sjede. Ako, uvijek ce se pozeti ono sto se posije! Srdacan pozdrav.
Preporuke:
13
2
10
sreda, 14 decembar 2011 03:05
Averoes
Poziva se na Povelju UN, a sa druge strane ne priznaje odluke Medjunarodnog Suda Pravde u slucaju Srebrenice, iako je taj sud osnovan prema odredbama te iste Povelje UN? Inace tom istom Sudu se obratila Srbija u pitanju Kosova. Ali nelogicnostima nije kraj jer se dalje Bosnjaci proglasavaju saradnicima Amerikanaca za unistenje Srba, a sa druge strane da smo fundametalisti i da se borimo protvi svih i svakoga, da necemo BIH nego hocemo ujedinjenje svih muslimana, a opet da smo u sukobu sa Amerikom jer smo muslimani? Ovo je strasno! Vlajki cak i na planetarnom nivou vidi sukob vjera i nacija. Iskreno, ne bih volio da sam mu u kozi. Preporucuio bih mu da malo odmori. A sto se tice BIH, zna se sta donosi pokusaj secesije, pa bujrum! Nemoj da se pravimo naivni...
Preporuke:
2
23
11
sreda, 14 decembar 2011 10:06
Filozofija
Odlicno! Vrlo jasno i iskreno, bez politickih dvosmislica.
@Averoes, gospodine, nelogicnosti na koje kako kazete nailazite su uslijed dvolicnosti muslimanskih vodja, koji jedno govore a drugo rade. Pa, samo pogledajte Islamsku deklaraciju pa ce vam sve biti nejasno! Primitivna politikantnost u Federaciji se moze plasirati neukom i siromasnom narodu i na osnovu straha i nasilja koji potencira ova garnitura se jos uvjek odrzava na vlasti. Ali svemu dodje kraj, pa ce i ovom zulumu fundamentalizma.
Preporuke:
17
2
12
sreda, 14 decembar 2011 12:11
siniša @ Averoes
Pa niste vi gospodine Averoes vehabija da vam ne treba ni struja ni voda, a ni škole ni industrija.
Vi ste ako sam dobro shvatio proevropski orjentisani i vama treba i struja i voda, baš kao i Italijanima, ili Slovencima ili Francuzima.
Kroz Republiku Srpsku se pravi gasovod bez kojeg i Italija, i Austrija i Slovenija mogu da sednu i plaču, treba im i struja i privreda, obzirom da nisu vehabije.
Vidite ruski partner za taj gasovod je Republika Srpska i ruski interes, i to veliki je da se Republika Srpska održi. I održaće se. Rusi su garant.
Italija, Francuska, Austrija neće moći da prave neke veće zamjerke tome. Republika Srpska ima svog garanta. Što se BiH tiče, čujte gos'pon, ne mogu se ja sekirati za ceo svet. Rastavljeni nerastavljeni sve je to isto dok gasovod kontrolišu Srbi.
Kad bi Bošnjaci u cilju slabljenja srpskog faktora dozvolili da se i BiH i RS podeli to ne remeti strateški odnos.
Dovod se može za zašarafiti. To zavisi samo od RS.
Preporuke:
11
2
13
sreda, 14 decembar 2011 14:01
Filozofija
@ Siniša, vrlo je zanimljiva teza koju izlažete, stoji po mnogim elementima. Ne bih se samo složila da bi bilo novih sukoba u skorije vrijeme, prosto jer je to muslimanima već teško pravdati, imajući u vidu razna arapska proljeća i zakuvavanje u Siriji. Ali je činjenica da je sudbina Bosne da se vječito raspiruje ta mržnja i sukobi, do mjere kada mrzimo i sami sebe. Mnogo više se bojim nepromišljenosti političara u Srbiji, koji se ne oslanjaju ninašta a vjeruju samo našim neprijateljima. Tog noža u leđa se više bojim od onog iz Kroacije.
Preporuke:
5
1
14
sreda, 14 decembar 2011 14:37
vv
@sinisa?
Vas komentar za gasovod, rs i rusiju je besmislen. Bez obzira kuda prolazi gasovod rusi moraju sklopiti ugovor sa tim entitetom i zemljom. A ako entitet rs misli ucjenjivati austriju i druge zemlje zbog gasovada, ne ide to tako kako vi zamisljate. Ako rs ucjenjuje onda je bolje ukinuti entitete jer tada sigurno nece biti ucjenjivanja. Rusi nisu nikom garant, rusi nece ratovati sa NATO zbog rs.
Preporuke:
2
3
15
sreda, 14 decembar 2011 16:37
Averoes
sinisa@
Naravno, da sam proevropski orijentisan, zivim u Evropi. A sto se tice tog gasovoda, on prolazi i kroz Bugarsku, pa po vasoj logici sta ako Bugarska zatvori cijev? Ali to tako ne funkcionise, dragi gospodine. Zamislite da Arpaske zemlje nece da isporucuju naftu? To je nepravo i nije u skladu sa civilizacijskim vrijednostima. Pitaj Ruse da li oni taj gasovod prave da bi Srbija i RS imali gas, ili je cilj da se to proda Evropi. A sto se tice secesije ja i dalje ne razumijem zasto Srbi insistiraju na nacionalnim granicama, o podjelama kad je Srbija najugrozenija zemlja po tom pitanju: Vojvodina, Sandzak, Presevska dolina, Bosilegrad. Poslednji put kad ste htjeli te granice izgubili ste Kosovo. Zasto o tome govorite i dalje? Zasto hocete pakao na Balkanu?
Preporuke:
2
12
16
sreda, 14 decembar 2011 18:29
siniša @ Averoes
Nema potrebe da zamišljam da neka arapska zemlja neće da isporuči naftu. To smo videli nedavno. Gadafije je zamišljao da može da propdaje naftu kome on hoće, pa je glavom platio. Nije imao Iskendere.
Nafta, gas, ili bilo koji resur ne znači ništa, ama baš ništa ako ga ne kontrolišete oružjem. Ruski cevovod je ruski u onoj meri u kojoj su u stanju da ga oružjem zaštite. To je pravilo, ili zakon, koje nisam nija, a verujte nije ni Rusija nametnula, nije ni SAD. Tako je oduvek bilo i biće.
Ne uobražavajte da Srbi teže secesiji. Srbi se odupiru bošnjačkoj hegemoniji utemeljenoj na ispraznoj volji za moć.
Dal je BiH hrišćanska ili muslimanska je više Hrvatska priča. Preti im nestanak u Bosni. Lože.
Otkud vama da je Kosovo otišlo. Kosovo je u Srbiji, samo što je trenutno malo okupirano.
Pratite li ovu situaciju sa ruskim humanitarnim konvojem?
Rusija može da garantuje Srbiji celovitost, ako srpsko rukovodstvo to želi.
Dok je Rusije Republiku Srpsku niko ukinuti neće.
Preporuke:
12
2
17
sreda, 14 decembar 2011 18:58
siniša @ vv
Zamislite tu situaciju kao šahovski gambit. Rusi to igraju malo bolje.
Vidite, RS sigurno neće ucenjivati isporukom gasa Austriju.Zato se i pravi tim putem. Proamerička vlada Ukrajine je mogla da ucenjuje i ucenjivala je. Zato Rusi vole da imaju odane saveznike koji neće nikoga da ucenjuju. Austrijanci su odlične mušterije Rusima, kao i Nemačka. Sve lepo i pošteno plate. Zašto ih ucenjivti pobogu? Nikome se to ne isplati.
Otkud vam ideja da sam ja to i pomislio da kažem.
Postoje razni putevi snabdevanja, pipa je puno, ali je dugme jedno.
Ja samo tvrdim da je RS pouzdan partner i bratski narod Rusiji, a Rusija je garant RS.
Ako mislite da Rusija neće štititi svoj interes oružjem, grdno se varate.
Ja znam, a i vi siguran sam znate, da bi bilo najpoštenije, najpametnije i najbolje da odnose u BiH regulišu prisutni narodi dogovorom, ali neće biti tako. Svi imaju svoje sponzore i garante.
Ja mislim da će veština igranja gambita odlučiti.
Bolje to nego Iskendeti.
Preporuke:
8
2
18
sreda, 14 decembar 2011 19:06
siniša @ Filosofija
Svaka država na svetu mora da ima garanta. Malo je takvih koje ne moraju. Srbija nema garanta, jer neće da ga ima. Neće ili ne sme. Garant Srbiji kroz istoriju je bila Rusija. Rusija je danas garant RS, jer RS to hoće.
Hrvatskoj je garant Nemačka, a Bošnjacima Turska. To je normalno. Sva politička borba je oko toga da se Srbi odreknu svojih garanata. Nažalost od 1918 ni Srbija ni Jugoslavija se nisu odnosile prema Rusiji kako treba. takođe bili su i periodi padova i uspona. To se ne odnosi samo na odnose Rusa i Srba. Hrvati su ostali uz Nemce i kad su oni bili kao država razoreni i poraženi.
Međutim kod dela srpskog rukovodstva, proaustrijeske provinijencije, Brozovi repovi, i proametričke čim je Rusija u problemima 1992, odmah se okreću drugima. Ali ima i nas koji smo uz Rusiju kad treba. Na primer 1941. I Rusija uz nas. Uvek.
Slažem se sa vama da je najveća opasnost za opstanak srpske države i naroda odnarođena vlast u Beogradu.
Preporuke:
10
2
19
četvrtak, 15 decembar 2011 05:42
Marko Gay
@ Averoes
ja i dalje ne razumijem zasto Srbi insistiraju na nacionalnim granicama, o podjelama kad je Srbija najugrozenija zemlja po tom pitanju: Vojvodina, Sandzak, Presevska dolina, Bosilegrad. Poslednji put kad ste htjeli te granice izgubili ste Kosovo. Zasto o tome govorite i dalje? Zasto hocete pakao na Balkanu?
Hrvati i Bosnjaci nisu zeleli da ostanu u visenacionalnoj Jugoslaviji.
Nego su zeleli svoje nezavisne nacionalne drzave, iako je bilo jasno da ce u tom slucaju upravo Hrvati i Bosnjaci biti najugrozeniji (setite se Vukovara i Sarajeva).
Ako se ne varam, poslednji put kad su Hrvati i Bosnjaci pozeleli stvaranje svojih nezavisnih nacionalnih drzava, na Balkanu se desio stravican rat (pakao?)
Prema tome, bog zna zasto su Hrvati i Bosnjaci zeleli nezavisne nacionalne drzave, kad je to za njih bilo tako skupo i rizicno.
Kad tu misteriju iz proslosti razjasnimo, mozemo se poceti pitati zasto Srbi te narode kopiraju.
Preporuke:
6
1
20
petak, 16 decembar 2011 18:20
Vera Sobat
Gospodine VLAJKI, svaka Vam CAST i moram priznatio da se stidim sto u mom narodu /Srbiji nema nikoga koji bi Vam bio bar iole slican!
Srbija i srpski narod su izrodili ogroman broj IZDAJICA sopstvenog naroda,PRODALI su se brzo i bez grize savesti za SOROSOVE dolare i EU evre
izvrsavajuci sistematski zadate im zadatke od tih istih!
Jos jednom,BRAVO g.VLAJKI za svaku izrecenu rec,i HVALA Vam u ime SRBA _
KOJI SU OSTALI ONO STO SU SVOJIM KORENOM UVEK BILI = SRBI
Oni koji se profesionalno bave pitanjima razlaza imaju danas , naučno utvrđen stav, ako je psihologija i antroppologija nauka, u šta ja ne verujem, pre će biti znanost ili veština ( znanost i nauka nisu isto ) dakle u savremenoj nauci ili ispravnije znanosti o razvodu se kaže; "kad do razvoda dođe odmah se postavljaju pitanja materijalne podele" S tim u vezi postoje prinapćuel ili tzv. pri-nap ugovori, predbračni ugovori. Razvodi se vrše na osnovu tih ugovora.
Kao što su 1918 godine Francuzi i Englezu gurnuli, protivno svim razlozima Srbe u preveliku državu koju nisu mogli kontrolisati, Jugoslaviju, sa ciljem da u datom monmentu kad im to zatreba u njihovom nerasčišćenom poslu sa Nemcima, u odbranu sebe prvenstveno Engleza, poture Srbe ispred nadmoćne Nemačke, da ih žrtvuju zarad svojih intersa. Nikad im i ničim nisu zahvalili. Tako i danas žrtvuju Bošnjake u sukobu civilizacija koji je u toku i koji ide ka svom krešendu.
"Oni" su kreatori dejtonske i svake druge BiH kao samostalne države.
Dakle, Bosni je suđeno, svaki naš zemljak bilo koje vere i nacije u Bosni zna značenje te rećči, suđeno, da se tamo ratuje i da nakon svakog rata po jedan narod bude manje. Ili bar njegov dobar deo, više u miru nego u ratu.
Dakle, do sukoba u BiH mora doći. Ostalo je pitanje tajminga. Do sada su sukobi uvek bili kad je Rusiji teško, kad je ugrožena i kad ne može pomoći. Dakle, uobičajene okolnosti nisu u igri. Pogotovo ne za godinu ili dve dok se islamsko-američki sukob produbi, dok se ne iscrpe, ali ni trenutno.
Drugo pitanje saveznika.
Do sada u istoriji su dve zaštićene nacije ili vere sklapale savez protiv jedne nezaštićene.
Međutim, proradila je islamska isključivost i oni su krenuli sami. Isturili su prednje odrede tzv. vehabije koji mogu svakog čassa da počnu sa preprečavanjem puteva i gerilskim napadima na izfdvojena srpska ili hrvatska sela. Da bi se to zaustavilo "umerene" muslimanske vlasti će tražiti ustupkle u vidu sve vlasti da zaštite nezaštićene.
Odgovor su naravno Iskenderi, pa glavi mudžahedina.
Imamo u najavi novu akciju "milosrdni anđeo" humanitarno bombardovanje Albanije i Alobanaca da bi se sprečila humanitarna i svaka druga katastrofa.
Ukoliko islamski faktor tu ostvari inicijativu i potisne Srbe, može se očekivati razigravanje islamskog faktora prvo u Raškoj oblasti, a zatim proširenje u BioH. U tom sluiučaju treba očekivati nož u čeđa od strane Hrvatske sa tendencijom prisajedinjenja Banja Luke i čitave Krajine Hrvatskoj.
Druga varijanta je da Srbi na Kosmetu počnu da istrajavaju, Rusi su se pojavili, danas, a i Iskenderi se raspoređuju. U tom slučaju bilo bi dovoljno za početak da Srbija zatvori Merdare i da čitava konstrukcija albanske države na Kosmetu padne.
Tada počinju razgovori između Rusije i SAD, sa vipe ili manje povišenim tonom. Kao što SAD i UK, Francuska štite "ljudska prava" u Siriji, tako i Rusija na Kosmetu.
Uglavnom priča bez kraja i konce.
Brža je varijantra da ispuca šta ko ima i kad se raziđe dim da se vidi ko je opstao i šta je kome ostalo.
Ovde, u Evropi najači su Rusi. Računa se vojna tehnika, ali i strategija. Amerika je daleko, doduše imaju dobru mornaricu. Nisam siguran u upotrebljivost Italije ili Holandije u vojne svrhe. Nemci su goloruku.
Strpljen spašen.
Nije tačno da se ,,mi" (hrišćani i muslimani) ,,posvuda rastajemo." Primer je Sirija, koja je na udaru i zbog njene tradicionalne mulltikulturalnosti. Petog septembra, vampir u Versaju je zatražio od vođe hrišćanskih zajednica na Bliskom istoku da se presele u Evropu. Time je on preneo želju svetske mafije. Nije problem sukob civilizacija, već jedna vrsta mafije. Društveni analitičar koji to ignoriše je kriv za intelektualni kukavičluk i odbija da živi kao savremenik. Upozoravam: Jadan je svako ko korača putem određen prstom nekog Hantigtona sa Harvarda, u kome nikada nije bilo znanja o nama, a kamoli brige o našoj sudbini.
Na kraju, nemam ništa protiv sadašnjeg razdvajanja između Republike Srpske i muslimanskog entiteta u Bosni. Ali politička rešenja su jelo koje se servira hladnom glavom.
@Averoes, gospodine, nelogicnosti na koje kako kazete nailazite su uslijed dvolicnosti muslimanskih vodja, koji jedno govore a drugo rade. Pa, samo pogledajte Islamsku deklaraciju pa ce vam sve biti nejasno! Primitivna politikantnost u Federaciji se moze plasirati neukom i siromasnom narodu i na osnovu straha i nasilja koji potencira ova garnitura se jos uvjek odrzava na vlasti. Ali svemu dodje kraj, pa ce i ovom zulumu fundamentalizma.
Vi ste ako sam dobro shvatio proevropski orjentisani i vama treba i struja i voda, baš kao i Italijanima, ili Slovencima ili Francuzima.
Kroz Republiku Srpsku se pravi gasovod bez kojeg i Italija, i Austrija i Slovenija mogu da sednu i plaču, treba im i struja i privreda, obzirom da nisu vehabije.
Vidite ruski partner za taj gasovod je Republika Srpska i ruski interes, i to veliki je da se Republika Srpska održi. I održaće se. Rusi su garant.
Italija, Francuska, Austrija neće moći da prave neke veće zamjerke tome. Republika Srpska ima svog garanta. Što se BiH tiče, čujte gos'pon, ne mogu se ja sekirati za ceo svet. Rastavljeni nerastavljeni sve je to isto dok gasovod kontrolišu Srbi.
Kad bi Bošnjaci u cilju slabljenja srpskog faktora dozvolili da se i BiH i RS podeli to ne remeti strateški odnos.
Dovod se može za zašarafiti. To zavisi samo od RS.
Vas komentar za gasovod, rs i rusiju je besmislen. Bez obzira kuda prolazi gasovod rusi moraju sklopiti ugovor sa tim entitetom i zemljom. A ako entitet rs misli ucjenjivati austriju i druge zemlje zbog gasovada, ne ide to tako kako vi zamisljate. Ako rs ucjenjuje onda je bolje ukinuti entitete jer tada sigurno nece biti ucjenjivanja. Rusi nisu nikom garant, rusi nece ratovati sa NATO zbog rs.
Naravno, da sam proevropski orijentisan, zivim u Evropi. A sto se tice tog gasovoda, on prolazi i kroz Bugarsku, pa po vasoj logici sta ako Bugarska zatvori cijev? Ali to tako ne funkcionise, dragi gospodine. Zamislite da Arpaske zemlje nece da isporucuju naftu? To je nepravo i nije u skladu sa civilizacijskim vrijednostima. Pitaj Ruse da li oni taj gasovod prave da bi Srbija i RS imali gas, ili je cilj da se to proda Evropi. A sto se tice secesije ja i dalje ne razumijem zasto Srbi insistiraju na nacionalnim granicama, o podjelama kad je Srbija najugrozenija zemlja po tom pitanju: Vojvodina, Sandzak, Presevska dolina, Bosilegrad. Poslednji put kad ste htjeli te granice izgubili ste Kosovo. Zasto o tome govorite i dalje? Zasto hocete pakao na Balkanu?
Nafta, gas, ili bilo koji resur ne znači ništa, ama baš ništa ako ga ne kontrolišete oružjem. Ruski cevovod je ruski u onoj meri u kojoj su u stanju da ga oružjem zaštite. To je pravilo, ili zakon, koje nisam nija, a verujte nije ni Rusija nametnula, nije ni SAD. Tako je oduvek bilo i biće.
Ne uobražavajte da Srbi teže secesiji. Srbi se odupiru bošnjačkoj hegemoniji utemeljenoj na ispraznoj volji za moć.
Dal je BiH hrišćanska ili muslimanska je više Hrvatska priča. Preti im nestanak u Bosni. Lože.
Otkud vama da je Kosovo otišlo. Kosovo je u Srbiji, samo što je trenutno malo okupirano.
Pratite li ovu situaciju sa ruskim humanitarnim konvojem?
Rusija može da garantuje Srbiji celovitost, ako srpsko rukovodstvo to želi.
Dok je Rusije Republiku Srpsku niko ukinuti neće.
Vidite, RS sigurno neće ucenjivati isporukom gasa Austriju.Zato se i pravi tim putem. Proamerička vlada Ukrajine je mogla da ucenjuje i ucenjivala je. Zato Rusi vole da imaju odane saveznike koji neće nikoga da ucenjuju. Austrijanci su odlične mušterije Rusima, kao i Nemačka. Sve lepo i pošteno plate. Zašto ih ucenjivti pobogu? Nikome se to ne isplati.
Otkud vam ideja da sam ja to i pomislio da kažem.
Postoje razni putevi snabdevanja, pipa je puno, ali je dugme jedno.
Ja samo tvrdim da je RS pouzdan partner i bratski narod Rusiji, a Rusija je garant RS.
Ako mislite da Rusija neće štititi svoj interes oružjem, grdno se varate.
Ja znam, a i vi siguran sam znate, da bi bilo najpoštenije, najpametnije i najbolje da odnose u BiH regulišu prisutni narodi dogovorom, ali neće biti tako. Svi imaju svoje sponzore i garante.
Ja mislim da će veština igranja gambita odlučiti.
Bolje to nego Iskendeti.
Hrvatskoj je garant Nemačka, a Bošnjacima Turska. To je normalno. Sva politička borba je oko toga da se Srbi odreknu svojih garanata. Nažalost od 1918 ni Srbija ni Jugoslavija se nisu odnosile prema Rusiji kako treba. takođe bili su i periodi padova i uspona. To se ne odnosi samo na odnose Rusa i Srba. Hrvati su ostali uz Nemce i kad su oni bili kao država razoreni i poraženi.
Međutim kod dela srpskog rukovodstva, proaustrijeske provinijencije, Brozovi repovi, i proametričke čim je Rusija u problemima 1992, odmah se okreću drugima. Ali ima i nas koji smo uz Rusiju kad treba. Na primer 1941. I Rusija uz nas. Uvek.
Slažem se sa vama da je najveća opasnost za opstanak srpske države i naroda odnarođena vlast u Beogradu.
Hrvati i Bosnjaci nisu zeleli da ostanu u visenacionalnoj Jugoslaviji.
Nego su zeleli svoje nezavisne nacionalne drzave, iako je bilo jasno da ce u tom slucaju upravo Hrvati i Bosnjaci biti najugrozeniji (setite se Vukovara i Sarajeva).
Ako se ne varam, poslednji put kad su Hrvati i Bosnjaci pozeleli stvaranje svojih nezavisnih nacionalnih drzava, na Balkanu se desio stravican rat (pakao?)
Prema tome, bog zna zasto su Hrvati i Bosnjaci zeleli nezavisne nacionalne drzave, kad je to za njih bilo tako skupo i rizicno.
Kad tu misteriju iz proslosti razjasnimo, mozemo se poceti pitati zasto Srbi te narode kopiraju.
Srbija i srpski narod su izrodili ogroman broj IZDAJICA sopstvenog naroda,PRODALI su se brzo i bez grize savesti za SOROSOVE dolare i EU evre
izvrsavajuci sistematski zadate im zadatke od tih istih!
Jos jednom,BRAVO g.VLAJKI za svaku izrecenu rec,i HVALA Vam u ime SRBA _
KOJI SU OSTALI ONO STO SU SVOJIM KORENOM UVEK BILI = SRBI