Janjo, zlata su vredne Vaše reči. Vi nam pokazujete praktičnu i konkretnu nesreću koju donosi ova kukavičkoizdajnička politika. Mi koji nismo na Kosovu i Metohiji, a nesebično volimo celu našu Srbiju i svakog Srbina ma gde živeo, ne možemo, poput Vas, pravim primerima i pravim životnim rečima pričati o nesreći koja vas je zadesila na Kosovu i Metohiji.
Zato pišite, da čitamo i prenositi Vaše reči gde god i kad god se može.
Preporuke:
127
5
3
utorak, 29 novembar 2011 19:29
Miroslav
Dripcima iz Beograda i pojedinim sinodalcima, prvo nije valjao V.Artemije, monaštvo, a sada im nevalja ni narod. Vreme je da se zapitaju malo. Zar ne?
Preporuke:
114
4
4
utorak, 29 novembar 2011 20:29
Vlada Kanada - 1. deo
Bolan tekst, ali samo na prvi pogled. Vapaj g-đe Janje polazi od pretpostavke da vlast Tadića i njegove muzičke bulumente predstavlja srpsku vlast i, kao takva, mora i treba da brani legitimne srpske interese i ugroženog naroda koji tu državu smatra svojom. Na žalost, realnost nije takva. Tadić i bulumenta trenutno na vlasti, evrofilska opozicija i članovi razno-raznih NVO finansiranih od CIE, BND, MI6 i Soroša, predstavljaju okupatorsku vlast Nato zemalja bez izuzetaka, a pre svega Amerike, Engleske, Francuske, Nemačke, Italije, Austrije, Mađarske i ostalih manje značajnih zemalja, ali ne manjih lajavaca.
Preporuke:
92
4
5
utorak, 29 novembar 2011 20:30
Vlada Kanada - 2. deo
U Srbiji je meka okupacija, ali isto ztako brutalna i štetna po Srbe. Okupatorski vojnici nisu u uniformama, oni su u civilnim odelima, i nalaze se u svim ministarstvima, organima vlasti, javnim ustanovama itd, stogo kontolišući situaciju da se nešto ne dogodi na štetu okupatora. Ako neko od Srba i dalje očekuje pomoć i podršku od Tadića i saradnika, onda on nije sposoban da prihvati realnost.
Preporuke:
103
4
6
utorak, 29 novembar 2011 20:32
Vlada Kanada - 3. deo
Na Kosmetu je tvrda Nato okupacija. Okupatorska vojska je u uniformama. Jedini zadatak te vojske da okupirane Srbe drži pod kontrolom ne birajući sredstva. Između Nato i okupatora Srbije u prošlosti (turci, nemci, austrijanci, mađari, bugari, italijani, arnauti) nema nikakve razlike. Protiv okupatora se treba i mora boriti. Sloboda neće i ne može sama da dođe. Okupator koristi silu i razume samo silu. Zato mi se silom i mora odgovoriti.
Što se tiče Dina Merlina i njemu slični, oni nisu neki ozbiljan problem kojim se, u ovim odsudnim trenucima za opstanka Srbije, treba baviti. Ovaj problem će biti rešen automatski jednom kada Tadića i saradnika više ne bude u Beogradu, odnosno, kada Srbi jednom konačno zavladaju svojom rođenom zemljom. A taj dan je vrlo blizu, mnogo bliže nego što neki misli i pretpostavljaju.
Preporuke:
95
5
7
utorak, 29 novembar 2011 20:53
Starac Fočo
Srbi sa Kosova i Metohije koji su peticiju potpisali ništa ne gube, samo ih zanima da li bi ih u zvezde dizali da su kojim slučajem zatražili nemačko državljanstvo?
Naravno da bi. Jer Nemačka ima posla za sve, a u Rusiji je diktatura.
Preporuke:
20
87
8
utorak, 29 novembar 2011 20:53
XXX
Nije ni lepo ni dobro, ali tako stoje stvari! Ko to želi da vidi, sagledava realno i pragmatično, i prilagodi se, opstaće! Ko neće da prihvati realnost, zamlaćuje se mitovima, e njemu samo ostaje da i dalje istresa mržnju i frustracije po NSPM.
Preporuke:
5
106
9
utorak, 29 novembar 2011 20:55
Vlada Kanada - 4. i zadnji put
Bez obzira na sve, nismo u bezizlaznoj situaciji. Ne smemo odustati, ne smemo se predati, ne smemo se povlačiti, ne smemo okrenuti leđa i pobeći. Od sudbine i sebe se ne može pobeći. Srbija je naša zemlja, nemamo rezervu domovinu i samo mi imamo pravo na nju. Kada imamo pravo na nju, onda imamo obavezu da se za nju borimo i da je branimo. Sami jesmo, ali nismo bespomoćni i potpuno razoružani. Ima u nama još iskonske snage naših predaka. Ona je u našim genima. Pomozimo našim kosmetskim Srbima, direktnim potomcima kosovskih junaka, onoliko koliko možemo, na svakom mestu, u svakom trenutku. Makar prkosom. Pridružimo se njihovoj borbi protiv okupatora. Oni su u prvim borbenim redovima za opstanak Srbije. Oni su iskra koja će zapaliti Srbiju.
U Slobodi za Srbe nema granica. Svi naši problemi će nestati onda kada dosegnemo slobodu i zavladamo svojom sudbinom. Samo Sloboda Srbina Spašava! Sa Srbijom na usnama i Bogom u Srcu. Sada smo najjači.
Preporuke:
70
5
10
utorak, 29 novembar 2011 20:56
Miki
Trebalo bi svi koji smo protiv ove kukavne vlasti da tražimo simbolično ruski pasoš.
Preporuke:
81
4
11
utorak, 29 novembar 2011 20:57
alisa u zemlji cuda
a moze li se ta peticija potpisati i negde u uzoj srbiji?
Preporuke:
74
4
12
utorak, 29 novembar 2011 21:16
SERBON
Sramota je da mi,u Srbiji cinimo(ili bolje reci ,ne cinimo)nista za nasu bracu na Kosovu i za nasu Srbiju,koja nam se na nase oci topi,dok mi nestajemo!Mislim da je vreme zrelo za ''pobunu robova''!!!Pre nego sto nestanemo!Bolje je sagoreti u borbi nego polako umirati u ponizenju i sramoti!
Preporuke:
59
4
13
utorak, 29 novembar 2011 21:19
Branislava
@ HHH
"Nije tacno, kako je jadikovao DZ. Svift, da se nista ne dobija odbranom slobode. Uvek nesto dobijamo; ako nista drugo svest o sopstvenom ropstvu, po kojoj se slobodan covek odvaja od drugih. Jer, kako sam pisao 1936., svojstvenost coveka nije da zivi slobodan u slobodi, vec slobodan u zatvoru"
K. Malaparte
Preporuke:
53
4
14
utorak, 29 novembar 2011 21:33
Zoran Đorđević
Tadić nije na vlasti, on je samo na položaju.
Preporuke:
71
4
15
utorak, 29 novembar 2011 22:04
Dragan Vorgić
Ovaj napaćeni narod je vekovima stavljan pred teške odluke i nije svaki put bio u stanju da izabere "najpametnije" rešenje, ali je svaki put nepogrešivo prepoznavao izdajnike... tako će biti i sada, živi bili pa videli
Preporuke:
61
3
16
utorak, 29 novembar 2011 22:59
Vladimir
Svaka Vam čast Branislava što nas podsetiste na velikog i neobičnog Malapartea.I on je svojevremeno pronosio istinu o Srbima koje su ѕlostavljali duhovni, i uopšte preci, ovih koji uprvljaju kforom, tačijem...
Preporuke:
42
3
17
utorak, 29 novembar 2011 23:22
s.j.@ Biljana Nikolić
Oprostite, ali me zanima da li ste vi možda nastavnik srpskog jezika iz Niša? Moja nastavnica je imalaisto ime, pa mi pade na pamet.
------
Što se analize tiče, svaka reč je na mestu. Srbi su narod sa pola države (Republika Srpska), i anti-pojmom narodne države u Srbiji, ili bolje, Bezalternativiji (možda Žutoslaviji).
Preporuke:
36
4
18
sreda, 30 novembar 2011 01:37
Petar
Da li i mi iz drugih delova Srbije možemo da tražimo rusko državljanstvo? Ja neću više da živim u ovakvoj Srbiji.
Preporuke:
27
2
19
sreda, 30 novembar 2011 08:38
Beli Orao
XXX. S obzirom da si rekao šta radiš i čime se baviš možemo da konstatujemo da "još nije vreme".
Preporuke:
11
2
20
sreda, 30 novembar 2011 08:57
joca
Oni, koji su stavili minuse stsrcu Foči, nisu razumeli njegov komentar.
Čini mi se da je to sa nemačkog plakata u Srbiji 1941.
Preporuke:
16
2
21
sreda, 30 novembar 2011 10:12
Lapovac
U pravu je Janja kad kaže da su Srbi sa Kosova za ovu vlast ona loša karta za kockarskim stolom. Ja bih rekao ona mala dvojka u igri magarac, koje moraš što pre da se otarasiš. A zapenili su i drugosrbijanci iz Beograda, jer bi oni najviše voleli da u tu obećanu UE uđe samo uži deo Beograda, bez Malog Mokrog Luga, Borče, Ovče, Krnjače, Besnog Foka itd. a kamoli ostatka Srbije, jer im oni samo kaljaju imidž evropejstva.
Preporuke:
14
1
22
sreda, 30 novembar 2011 10:32
Biljana Nikolić@s.j.@ Biljana Nikolić
Nisam po profesiji nastavnik, ali jesam poreklom sa juga, nekih 60km od Niša.Krajem 19 veka, čukunbaba je kao udovica prebegla sa Kosova i Metohije (selo Svrhe).
Ako je Vaša nastavnica, moja imenjakinja, imala stavove slične mojim, onda ste dobili dobro obrazovanje.
Pozdrav
Preporuke:
13
3
23
sreda, 30 novembar 2011 10:42
Prvo skoči pa reci hop
Srbi se stotinama godinama opiraše Osmanlijama, a onda se prodaše u jednom danu Rusima.
Srpstvo nikad ne bijaše jeftinije no danas kad mijenjaš naciju zbog jednog papira.
Ne sumnjam da će potomci današnjih Srba, koji apliciraše za rusko državljanstvo, biti vjerovatno vrlo ponosni na svoju novu naciju i biti veći Rusi no oni iz Moskve.
Umjesto da Srbi, poučeni vlastitim iskustvima iz prošlosti, bježe od prisilnog janjičarstva, oni to danas ponoviše ali dobrovoljno.
Prije su janjičari stajali na braniku odbrane Osmanskog carstva, a danas na braniku Ruskog carstva. Samo se zaboravlja da oni koji stoje na branicima uvijek prvi nastradaju i nikad ne ukuse slast carovanja.
Sljedeća stvar će vjerovatno biti odricanje od Vukovog jezika i vraćanje staroruskom crkvenom jeziku. Ne bi me začudilo da u budućnosti kosovski Rusi budu pozivali svoju nekadašnju braću Ruse iz Beograda da se vrate korenima.
Preporuke:
6
42
24
sreda, 30 novembar 2011 11:12
Zvonko
Zato što su pod Brozom i Miloševićem bili Srbi, bez slobode i često bez svojih prava, ali Srbi.
Ovo Vam je gospođo malo neoprezno.
Da je to tako, Srbija ne bi bila bombardovana 1999.
Znate li da da Srbi nisu mogli da kroče u Drenički kraj do ukidanja autonomija u Srbiji.
Za ostalo u članku, "kapa dole"
Preporuke:
8
3
25
sreda, 30 novembar 2011 11:36
Biljana Nikolić@Zvonko
Nije neoprezna konstatacija da su pod Brozom i Miloševićem bili Srbi, obespravljeni ali ipak Srbi,jer sada treba da postanu "kosovari" da bi fizički opstali.
Preporuke:
13
3
26
sreda, 30 novembar 2011 11:42
Biljana Nikolić@Zvonko
Janja je potpuno u pravu - do sada su Srbi na KiM bili obespravljeni Srbi, ali im niko nije zadirao u pravo da budu Srbi. Sada ih država Srbija uz šiptarskonatovsku vlast pritiska da postanu "kosovari". Razmislite šta to znači, time se Srbija potpuno i svesno odriče mehanizama i želje da zastupa interese Srba koji žive na teritoriji KiM. Zamislite da Mađare vlast u Srbiji prisli da postanu "Srbi" po imenu države u kojoj žive.
Preporuke:
14
3
27
sreda, 30 novembar 2011 12:13
Istok
To sto visoki politicari naastoje da gurnu nevolje Kosovaca sa Severa Kosova jos i da razumemo cuvaju stolice ali da se Beogradjani sa jednom nogom u grobu ljute na Srbe iz Severnog Kosova me je porazilo. Za njih je vaznije da oni dobivju penziju nego Srbi sa Kosovu da imaju slobodu.Suosecam sa Srbima iz Severnog Kosova. Da li se moze negde donirati novac da se tim ljudima pomogne. Nasta pozivam i Srbe iz celoga sveta da javno uputimo novac Srbima na barikadam ako ne mozemo sami na njima da budemo.
Preporuke:
14
2
28
sreda, 30 novembar 2011 16:24
Vuk
@prvo skoci pa reci hop
Sramotno je to da neko poredi Osmanlije koji su bili najveci krvnici ovog naroda sa Rusima koji nas nikada nisu ubijali. To pokazuje sav diletantizam osobe koja potpisuje taj komentar.
Preporuke:
21
4
29
sreda, 30 novembar 2011 19:18
Nada, Vera i Ljuba
Više je nego tužno,posmatrati političku koaliciju na vlasti i konstatovati,da su verovatno prvi i jedini političari u istoriji sveta,čiji je narod poželeo državljanstvo druge države,države koja će im verovatno pružiti veću zaštitu, a da njih ta činjenica uopšte ne interesuje i da pri tom uopšte ne osećaju stid!!! Kako je to čudno?? Čak bi se i najveće svetske autokrate,nedemokrate,nedovoljno civilizovane i politički neobrazovane državne strukture postidele Nadam se da će narod uočiti sve zablude i lažne nade u ovom času gole istine!!!
Ovaj događaj je presedan,i verovatno se više nikad i nigde neće desiti!
Preporuke:
15
0
30
sreda, 30 novembar 2011 21:46
besposleni
Za Tadica i njegovu kamarilu
Severno Kosovo.Albanac zvoni Srbinu.
=Dobar dan komsija.Koljiko oces za tvoja kuca?
Srbin
-Pa da kupim lep stan u Nis i da ne brinem mnogo-daj dve kile zlata.
Albanac
-Evo tebi cetri kiljograma zlata
Srbin
-A,zasto toliko
Albanac
Idi kupi stan u Ljubljanu,da te ne selim dvaput.
Ja ga dobih juce ,pa rekoh sebi ajde da to podelim
Preporuke:
10
1
31
sreda, 30 novembar 2011 23:00
Lala
@ Vlada Kanada
Ako vam je toliko stalo do Kosova, vratite se u Srbiju pa pravo na Kosovo da tamo zivite i da ga branite. Vecini vas, koji podrzavate clanak ove gospodje, ne pada ni na pamet da svoje reci potvrdite i svojim delima! Ugledajte se na Jevreje, koji iz celog sveta hrle u okupirane teritorije da svojim brojem i telima brane ono za sta misle da im pripada. Sumnjam da ce redakcija objaviti ovo.
Preporuke:
13
11
32
četvrtak, 01 decembar 2011 08:17
Starac Fočo
joca, sreda, 30 novembar 2011 08:57
Oni, koji su stavili minuse stsrcu Foči, nisu razumeli njegov komentar.
Da, bio sam ironičan.
Bar me je neko razumeo :)
Hvala.
Čini mi se da je to sa nemačkog plakata u Srbiji 1941.
Da. Ko je zaboravio, neka se podseti:
http://www.svevesti.com/images/sr/25186.jpg
Preporuke:
9
1
33
četvrtak, 01 decembar 2011 09:51
XXX
@Lala
Naravno da mu je stalo do Kosova, po cenu rata do samouništenja! Kad svi izginemo i fizički nestanemo on će i dalje da misli isto, ali u Kanadi!
Preporuke:
7
7
34
četvrtak, 01 decembar 2011 17:46
Biljana Nikolić@XXX
Postoje prevozna sredstva, izaberite neko i bežite od smrtne opasnosti zvane "odbrana Srbije". Tamo gde stignete, naglasite da Vi niste spremni da branite njihovu zemlju, samo bi lepo da živite, pa nam javite šta su rekli.
Preporuke:
6
0
35
četvrtak, 01 decembar 2011 19:34
XXX
@Biljana Nikolić
Padne li ti možda ikad na pamet da ti potražiš prevozno sredstvo, pa da ti odeš negde gde će te pustiti da "braniš" šta već budeš želela da braniš, a nas malo ostaviš da radimo nešto korisnije!? Zašto uzimaš zdravo za gotovo da si u većini?
Preporuke:
2
6
36
četvrtak, 01 decembar 2011 20:20
Beli Orao
@xxx. Da li si pročitao moj komentar u Hronici pod Miloje Miletić. Upućen je tebi.
Preporuke:
1
1
37
četvrtak, 01 decembar 2011 20:38
Biljana Nikolić @XXX
Nisam bila u većini ni u jednopartijskoj komunističkoj vladavini, pa se nisam obeshrabrila "junaštvom" prodanih jugoslovenskih duša poput tebe.
Bezličan si kao i tvoj nik - troduplo ništa.
Preporuke:
5
1
38
četvrtak, 01 decembar 2011 20:39
XXX
@Beli Orao
O, pa bilo je to baš lično! Možda si malo skrenuo sa teme, mislim da nisam baš spreman da se zbližavam sa nepoznatim muškarcima i razgovaram o vojničkim gaćama i ojedima! Radim na skupoj i složenoj tehnici, pa je korisno da mi je što udobnije.
Preporuke:
1
4
39
četvrtak, 01 decembar 2011 21:31
XXX
@Biljana Nikolić
Pa evo ovde na NSPM si u većini, konformista, nemaš stav i mišljenje, priklanjaš se većinskom!
Ja se ovde često ne složim sa drugima čitaocima, ali cenim njihove stavove, razmislim o njima, nekad i promenim mišljenje, to je poenta dijaloga! Međutim, tvoji komentari su uglavnom bezlični i ne govore ništa ni o čemu!
Preporuke:
1
3
40
četvrtak, 01 decembar 2011 23:26
Jasna Simonović
Gdja Janja, hvala na vašim izveštajima..."doličniji" su od bilo kojih koji nam stižu putem medija....
Ne znam da li bi bilo tako kako pretpostavljate kada bi potpisnici uputili zahtev za nemačko državljanstvo, ali ipak razmislite o sledećem:
Mislim da je za ljude koji brane život golim rukama najbolje da preupute zahtev za državljanstvo Sjedinjenim Američkim državama...Tako bi zaštitili sebe i od agresije "kolonijalnih sila", a i od totalno nemoćne, odnosno nepostojeće Republike Srbije...
Verujem da bi tako zaštitili i svoj jezik, i imanje, i pismo, i baštinu...A i to bi bio pravi interes Rusije ...dok ne izađe iz nedoličnog svojatanja naših ekonomskih dostignuća...tako nekako...
Preporuke:
2
1
41
petak, 02 decembar 2011 14:03
Biljana Nikolić@XXX
Odavno moji komentari nemaju prođu na sajtovima gde si ti većina. Neću da menjam ID i nik da bi prošli.
Svako ima svoje viđenje bezličnog. Meni je tvoja služba u vojsci sa ličnim odnosom koji imaš prema odbrani državanosti Srbije, kristalan primer bezlične spremnosti da služiš svaku vlast, samo da preživiš. Jad i tuga sa vojnom platom.
Preporuke:
4
1
42
petak, 02 decembar 2011 14:17
XXX
@Biljana Nikolić
Ne služim ja ovu vlast, nego ovu državu, a vlast je onaj kojeg građani ove države izaberu na izborima, pa bio to Tadić, Nikolić, Koštunica ili nekad Milošević! Kad bi svako služio onoga ko mu se dopada ili ne, imali bi smo razne vojske i građanski rat, a ako dopuštaš, to baš i nije naročito pametno rešenje za Srbiju!
Preporuke:
1
1
43
petak, 02 decembar 2011 14:35
Beli Orao
@XXX. Na kojoj ti tehnici možeš da radiš na kojoj ja nisam radio. Nažalost odlaze izvanredni u penziju, a takvi kao ti ostaju na grbači narodu.
Preporuke:
2
0
44
petak, 02 decembar 2011 21:48
@XXX
Služba je služba, lični stav o nečemu nema veze sa službom. Ti si za ovu vlast srcem i službom, iako ova vlast kao i ti, gleda samo sebe.
Frljaš se "građanskim ratom" da bi svom sebičluku dao humanu notu.
Da si pravi pripadnik vojske, poštovao bi Ustav, a Ustav se ne poštuje po slobodnoj proceni.
Bruka si ti za uniformu pa i da si podoficirski kuvar, mada verovatno imaš tri oficirska čvarka na epoletama.
Preporuke:
1
0
45
subota, 03 decembar 2011 00:06
XXX
@Beli Orao
A ti si verovatno taj "izvanredni" koji je morao da ode? E, sad je dosta toga jasnije!
Pa "izvanredni", pozdravljam te i uživaj u penziji!
Preporuke:
1
1
46
subota, 03 decembar 2011 13:11
Beli Orao
@xxx. Ja sam iz prvog talasa. U penziji uživam i radim i dalje. Primanja su solidna. Ti si bruka za vojsku, državu. Ti nisi išao u "osvajanje gvozdenok krsta"-to je film. Pročitaj zakletvu koju si dao...nežaleći da u toj borbi....
P.S Jednom k-dant uvek k-dant. Jednom kukavica uvek kukavica.
P.S.1.
Bismo se piše sastavljeno. Tek toliko o pismenosti.
Preporuke:
0
0
47
nedelja, 04 decembar 2011 18:35
XXX
@Beli Orao
Da, da, vidim da si "u toj borbi" i ti položio svoj život!?
Preporuke:
0
1
48
utorak, 06 decembar 2011 13:58
Beli Orao
@xxx. Ne mora da veruješ, ali bilo je gusto.Zamalo.
Zato pišite, da čitamo i prenositi Vaše reči gde god i kad god se može.
Što se tiče Dina Merlina i njemu slični, oni nisu neki ozbiljan problem kojim se, u ovim odsudnim trenucima za opstanka Srbije, treba baviti. Ovaj problem će biti rešen automatski jednom kada Tadića i saradnika više ne bude u Beogradu, odnosno, kada Srbi jednom konačno zavladaju svojom rođenom zemljom. A taj dan je vrlo blizu, mnogo bliže nego što neki misli i pretpostavljaju.
Naravno da bi. Jer Nemačka ima posla za sve, a u Rusiji je diktatura.
U Slobodi za Srbe nema granica. Svi naši problemi će nestati onda kada dosegnemo slobodu i zavladamo svojom sudbinom. Samo Sloboda Srbina Spašava! Sa Srbijom na usnama i Bogom u Srcu. Sada smo najjači.
"Nije tacno, kako je jadikovao DZ. Svift, da se nista ne dobija odbranom slobode. Uvek nesto dobijamo; ako nista drugo svest o sopstvenom ropstvu, po kojoj se slobodan covek odvaja od drugih. Jer, kako sam pisao 1936., svojstvenost coveka nije da zivi slobodan u slobodi, vec slobodan u zatvoru"
K. Malaparte
------
Što se analize tiče, svaka reč je na mestu. Srbi su narod sa pola države (Republika Srpska), i anti-pojmom narodne države u Srbiji, ili bolje, Bezalternativiji (možda Žutoslaviji).
Čini mi se da je to sa nemačkog plakata u Srbiji 1941.
Ako je Vaša nastavnica, moja imenjakinja, imala stavove slične mojim, onda ste dobili dobro obrazovanje.
Pozdrav
Srpstvo nikad ne bijaše jeftinije no danas kad mijenjaš naciju zbog jednog papira.
Ne sumnjam da će potomci današnjih Srba, koji apliciraše za rusko državljanstvo, biti vjerovatno vrlo ponosni na svoju novu naciju i biti veći Rusi no oni iz Moskve.
Umjesto da Srbi, poučeni vlastitim iskustvima iz prošlosti, bježe od prisilnog janjičarstva, oni to danas ponoviše ali dobrovoljno.
Prije su janjičari stajali na braniku odbrane Osmanskog carstva, a danas na braniku Ruskog carstva. Samo se zaboravlja da oni koji stoje na branicima uvijek prvi nastradaju i nikad ne ukuse slast carovanja.
Sljedeća stvar će vjerovatno biti odricanje od Vukovog jezika i vraćanje staroruskom crkvenom jeziku. Ne bi me začudilo da u budućnosti kosovski Rusi budu pozivali svoju nekadašnju braću Ruse iz Beograda da se vrate korenima.
Ovo Vam je gospođo malo neoprezno.
Da je to tako, Srbija ne bi bila bombardovana 1999.
Znate li da da Srbi nisu mogli da kroče u Drenički kraj do ukidanja autonomija u Srbiji.
Za ostalo u članku, "kapa dole"
Sramotno je to da neko poredi Osmanlije koji su bili najveci krvnici ovog naroda sa Rusima koji nas nikada nisu ubijali. To pokazuje sav diletantizam osobe koja potpisuje taj komentar.
Ovaj događaj je presedan,i verovatno se više nikad i nigde neće desiti!
Severno Kosovo.Albanac zvoni Srbinu.
=Dobar dan komsija.Koljiko oces za tvoja kuca?
Srbin
-Pa da kupim lep stan u Nis i da ne brinem mnogo-daj dve kile zlata.
Albanac
-Evo tebi cetri kiljograma zlata
Srbin
-A,zasto toliko
Albanac
Idi kupi stan u Ljubljanu,da te ne selim dvaput.
Ja ga dobih juce ,pa rekoh sebi ajde da to podelim
Ako vam je toliko stalo do Kosova, vratite se u Srbiju pa pravo na Kosovo da tamo zivite i da ga branite. Vecini vas, koji podrzavate clanak ove gospodje, ne pada ni na pamet da svoje reci potvrdite i svojim delima! Ugledajte se na Jevreje, koji iz celog sveta hrle u okupirane teritorije da svojim brojem i telima brane ono za sta misle da im pripada. Sumnjam da ce redakcija objaviti ovo.
Da, bio sam ironičan.
Bar me je neko razumeo :)
Hvala.
Da. Ko je zaboravio, neka se podseti:
http://www.svevesti.com/images/sr/25186.jpg
Naravno da mu je stalo do Kosova, po cenu rata do samouništenja! Kad svi izginemo i fizički nestanemo on će i dalje da misli isto, ali u Kanadi!
Padne li ti možda ikad na pamet da ti potražiš prevozno sredstvo, pa da ti odeš negde gde će te pustiti da "braniš" šta već budeš želela da braniš, a nas malo ostaviš da radimo nešto korisnije!? Zašto uzimaš zdravo za gotovo da si u većini?
Bezličan si kao i tvoj nik - troduplo ništa.
O, pa bilo je to baš lično! Možda si malo skrenuo sa teme, mislim da nisam baš spreman da se zbližavam sa nepoznatim muškarcima i razgovaram o vojničkim gaćama i ojedima! Radim na skupoj i složenoj tehnici, pa je korisno da mi je što udobnije.
Pa evo ovde na NSPM si u većini, konformista, nemaš stav i mišljenje, priklanjaš se većinskom!
Ja se ovde često ne složim sa drugima čitaocima, ali cenim njihove stavove, razmislim o njima, nekad i promenim mišljenje, to je poenta dijaloga! Međutim, tvoji komentari su uglavnom bezlični i ne govore ništa ni o čemu!
Ne znam da li bi bilo tako kako pretpostavljate kada bi potpisnici uputili zahtev za nemačko državljanstvo, ali ipak razmislite o sledećem:
Mislim da je za ljude koji brane život golim rukama najbolje da preupute zahtev za državljanstvo Sjedinjenim Američkim državama...Tako bi zaštitili sebe i od agresije "kolonijalnih sila", a i od totalno nemoćne, odnosno nepostojeće Republike Srbije...
Verujem da bi tako zaštitili i svoj jezik, i imanje, i pismo, i baštinu...A i to bi bio pravi interes Rusije ...dok ne izađe iz nedoličnog svojatanja naših ekonomskih dostignuća...tako nekako...
Svako ima svoje viđenje bezličnog. Meni je tvoja služba u vojsci sa ličnim odnosom koji imaš prema odbrani državanosti Srbije, kristalan primer bezlične spremnosti da služiš svaku vlast, samo da preživiš. Jad i tuga sa vojnom platom.
Ne služim ja ovu vlast, nego ovu državu, a vlast je onaj kojeg građani ove države izaberu na izborima, pa bio to Tadić, Nikolić, Koštunica ili nekad Milošević! Kad bi svako služio onoga ko mu se dopada ili ne, imali bi smo razne vojske i građanski rat, a ako dopuštaš, to baš i nije naročito pametno rešenje za Srbiju!
Frljaš se "građanskim ratom" da bi svom sebičluku dao humanu notu.
Da si pravi pripadnik vojske, poštovao bi Ustav, a Ustav se ne poštuje po slobodnoj proceni.
Bruka si ti za uniformu pa i da si podoficirski kuvar, mada verovatno imaš tri oficirska čvarka na epoletama.
A ti si verovatno taj "izvanredni" koji je morao da ode? E, sad je dosta toga jasnije!
Pa "izvanredni", pozdravljam te i uživaj u penziji!
P.S Jednom k-dant uvek k-dant. Jednom kukavica uvek kukavica.
P.S.1.
Bismo se piše sastavljeno. Tek toliko o pismenosti.
Da, da, vidim da si "u toj borbi" i ti položio svoj život!?
Naravno da ne verujem!