USA niko neće sprečiti u svojim namerama.Svako razmeštanje Ruskih vojnih efektiva njima ide u prilog.Stvari su veoma,veoma jasne.Vašingtonu odgovaraju krize i ratovi ali uvek i uvek daleko od njih.Drugi će ginuti za njihove interese.Oni žele Haos do takozvane zlatne milijarde.Rusiju će upotrebiti da odradi stvari umesto njih kao što su ih pustitl da izginu osvajajući Berlin.Istorija se ponavlja.Da li je Rusia naučila nešto iz svoje tragične prošlosti?
Препоруке:
41
14
2
субота, 26 новембар 2011 13:33
MP
Jasan odgovor na postavljeno pitanje dao je g.Puric u njegovom poslednjem tekstu o BRIK pre neki dan: " Релативно добра вредност, деценијама штампаног долара без покрића, може још неко време опстати, једино уколико се направи што више „кризних“ места по планети, и опет се САД представити као једино место које ће и у таквим условима остати стабилно, што опет значи да је и поред свега долар најбезбедније место у коме се може очувати свака реална вредност."
Ekonomski interesi pre svega.A ovo je partija pokera vredna najveceg dela love na svetu.Ameri ovog puta imaju slabe karte i moraju da blefiraju.Al su procitani"
Препоруке:
55
0
3
субота, 26 новембар 2011 14:09
OKVIR
O kakvoj vidovitosti govorite gospodine Milosevicu?
Takvo misljenje je moguce samo kod onih ljudi koji ne razumeju ne samo politiku "zapada" vec pre svega onu nameru koja stoji iza nje!
Ta namera je POTPUNO!!! "VIDLJIVA" ako se "baci pogled" na cinjenice - makar samo one iz dvadesetog veka. Cilj te namere je jasan kao dan.
Mene samo zbunjuje "Rusko ludilo" !!!
Neverovatno mi je da oni ne shvataju da je tu SVE u igri.
Препоруке:
40
1
4
субота, 26 новембар 2011 14:50
Slavomir Srpski
Rusija se konacno vraca na realnije procene situacije, po kojoj mora da se efikasnije brani od NATO okruzavanja. U doba "resetovanja" Srbija za Rusiju nije imala neku bitniju ulogu, pa je izvlacenje Ruskog dela KFORA 2003, bila u stvari politicka posledica takvog "resetovanja".
To "resetovanje" je sada potpuno prevazidjeno i danas za Rusiju ova drzava Srbija strateski poprima mnogo, mnogo veci interes, jer se nalazi u dubini i iza NATO PRO sistema u Poljskoj i Rumuniji. Izvesno je danas da bi i vojno prisutstvo Rusije u Srbiji bilo najpovoljnije, i da se u tom smislu moze ocekivati aktivnije delovanje, i pri tome i vrlo povoljne ponude Srbiji da se opremi savremenim ruskim PVO sistemom, mogucem integrisanjem u ruski PVO sistem. Time bi se Srbiji daje ogroman odbrambeni vojni potencijal, i naravno mnogo vece postovanje ne samo malih balkanskih drzavica na granicama, vec pre svega od NATO i NATO-Kfora. Dalje ucene od NATO-EU prema Srbiji time bi bile okoncane.
Препоруке:
60
0
5
субота, 26 новембар 2011 15:05
Ветрозборац
Боравио сам у Енглеској и САД. Из тог искуства стекао сам осећај да тамошњи људи у огромној већини ништа немају против против свих неправди и злочина које њихове власти чине. Једино им је битно да они добро живе. Такође, они су у приличној мери дебилизовани и обезљуђени. Сличан процес промене људске суштине се сада догађа и код нас. Тако је могуће да призори најзверскијих погубљења у зомбираним двоножцима не изазивају ништа посебно, тј. сада је све могуће. Људи данас у већини нису ни "између животиња и Бога" као у "средњем веку", они су у већини постали морално-духовни (и физички) дегенерици. Из боравка у САД током њихове агресије на Ирак, било ми је јасно: aмерички властодршци су могли побити све Ирачане без икаквог озбиљног противљења њихових "грађана". Како за Ирак, то важи и за већину осталих делова Земље, осим пар англо-саксонских територија (Енглеска, Аустралија...). Надам се да је вођство Руса тога свесно и да имају идеје како спасити човечанство од амера
Препоруке:
78
0
6
субота, 26 новембар 2011 15:23
Peter RV
@OKVIR
Mozda i nije bilo 'ruskog ludila', cekali su da udju prvo u Svjetsku Trgovinsku Organizaciju -WTO. Mozemo bit sigurni da je tu bilo mnogo ucjenjivanja.
Препоруке:
31
1
7
субота, 26 новембар 2011 16:15
Брка
Ма не секирајте се превише. Ово је геополитичка партија шаха.
А руси су познати као добри шахисти.
Ниједног тренутка одговорни људи Русије нису имали погрешну представу о својим супарницима. Напротив.
Али је згодно правити се невешт.
Ако имаш батину онда не треба да је држиш на столу ако исте ефекте можеш постићи и на други начин.
Батине су у последњих 10 година технолошки унапређене.
Проблем за Запад је што не зна које су технолошке могућности нових батина а богме и колико их има.
Информатичка батина, нуклеарна батина, финансијска батина, маркетиншка батина, банкарска батина, дипломатска батина, ....
По једна или више батина за сваку прилику.
Модерна времена са модерним батинама.
Биће весело.
Препоруке:
52
0
8
субота, 26 новембар 2011 16:22
voja
Svoje naoruzavanje treba da lepse upakuju kao njihovi zapadni partwri , na primer stit od antiraketnog stita......
Препоруке:
29
0
9
субота, 26 новембар 2011 18:53
Dragan
Са своје стране, додао бих једну опаску. У време док је дискусија око ,,ресетовања’’ била у моди, седео сам у једном московском кафеу са руским познаником, такође искусним спољнополитичким новинаром. ,,Од ,,ресетовања’’ нема ништа, рекао ми је. Запамти то, друшкане мој. Према нама никада неће бити искрени и ми ћемо им увек бити кост у грлу’’. Нисам му опонирао.
Мој руски друшкан био је, очигледно, видовит.
Za tako nešto uopšte ne treba biti vidovit. Dovoljno je znati malo istoriju u prevarni mentalitet latina.
Препоруке:
25
0
10
субота, 26 новембар 2011 19:59
Турас
Госп. Милошевићу,зар после распада В.Пакта берлинског зида,растурање ЈУ треба бити видовит па не видети циљ Империје.Треба бити и слеп и наиван,да не кажем нешто горе,па веровати западу.Плашим се да ова криза не добије ватрени епилог.Такође верујем да Империја почиње конфликт када осети да је у предности-што Русија не сме да дозволи-тада бићемо сви у чабру.
Препоруке:
20
0
11
субота, 26 новембар 2011 20:28
Jasna Simonović
Zaista je za divljenje što se gdin Đorđe upustio u analizu ovako "teške" teme...Skoro ništa ne razumem!
Šta će tolike rakete, pa još okrenute, neokrenute...čemu toliki strah na ovoj planeti!?
Mene, međutim, mnogo više "razočarava" "ekonomski štit" Moskva - Berlin koji je usisao i "smelost nade" ali nadajmo se da neće i "promenu u koju se može verovati"...Šta će nam mračne ulice u 21. veku?
Zar nije bolje da se upali "američko svetlo" nad "ruskim državljanima"...i to usred Evrope, tj Srbije?
(Pa da zajedno prave lutriju za državljanstvo..ha!)
Препоруке:
4
2
12
субота, 26 новембар 2011 21:46
Фристајло
Да ли је сада некима јасније зашто су Американци онолико пошизели због совјетског арсенала на Куби?
Тако треба са њима, само то разумеју и поштују. На сејање страха мора се одговорити истом мером, и жестоко одговорити, иначе смо све ближе хаосу, чије последице нико не може предвидети.
Препоруке:
18
0
13
субота, 26 новембар 2011 22:09
OKVIR
@Peter RVMislim na njihovo odsustvo orjentacije za vreme Gorbacova i Jeljcina - a do tad su imali "BOGATO ISKUSTVO" sa "zapadom" u svim njegovim promenama tokom dvadesetog veka.Ta dvojica im se kao narodu nisu smela desiti, jer veliki narod uvek mora da ima "rezervnu politiku" za svaku pa i ekstremnu promenu politike kao i bilo koju mogucu ekstremnu situaciju. "Propali su tzv. komunizam pa tzv. demokratiju Gorbacova i Jeljcina". Potpuna drustvena dezorjentacija i baktanje sobom u predatorskom svetu. Ekipa, bar - poput Putinove ih je trebala prevoditi iz onog drustvenog sistema u nekakav kapitalizam ali opet bez oligarha koji blokiraju intezivniji kapitalisticki ekonomski razvoj.
Препоруке:
2
1
14
недеља, 27 новембар 2011 00:58
Jos jedan "tribalac"
Rusija bi trebalo da proglasi teritorijalno limitirane "crvene linije" cije bi prekoracenje dovelo do ponovo "teritorijalno limitirane" konvencionalne odmazde. Na primer na preterano grupisanje NATO brodovlja u Crnom moru odgovoriti masovnim napadom strateske avijacije na iste uz propratnu diplomatsku aktivnost.
Za razliku od Rusije koja se nevesto gadja velikim recima Severna Koreja je izuzetan primer vestog koriscenja teritorijalno limitiranih konvencionalnih odgovora. Posle granatiranja ostrva i potapanja vojnog broda drug iz Pjongjanga ima 1000 puta vecu politicku tezinu od kukavnog Kremaljskog dvojca iako poseduje 1000 puta manju silu. Da ne govorim o tome da je u Severnoj Koreji vec decenijama zabranjeno stavljati reci "Zapad" i "partneri" u istu recenicu, dok su ove fraze i dalje veoma voljene u Ruskoj politickoj vrhuski. Anglosfera je pretnja celom covecanstvu i tako treba i da bude tretirana.
Препоруке:
11
0
15
недеља, 27 новембар 2011 01:07
Весело, весело
Вратиће Руси своје ракете на Кубу а поставиће их и у Венецуелу, под изговором да се и они прибојавају Ирана.
Препоруке:
8
1
16
недеља, 27 новембар 2011 02:37
Peter RV
@ OKVIR
Dobro.Slazem se da su se Gorbacov i Jelcin ponasali kao balavci pred Zapadom. Ja sam mislio ovdje da se radi samo o periodu 'resetovanja' koje je otpocelo sa Obamom. U svakom slucaju, ako je on 'kaput', to je odlicna vijest za Srbe.
Препоруке:
3
0
17
недеља, 27 новембар 2011 15:39
hip
Zapadnjački šljam je totalno odlepio.
Kao da ne vide gde im je otišla i
privreda i vojska i kontrola itd...
Brzo dolazi vreme da zaigra mečka
ispred demokratskih vrata.
I to OGROMNA mečketina.
Da Bog Da Ruskog Cara što pre!
Препоруке:
6
0
18
недеља, 27 новембар 2011 17:36
Marko Gay
@ Jos jedan "tribalac"
u Severnoj Koreji vec decenijama zabranjeno stavljati reci "Zapad" i "partneri" u istu recenicu, dok su ove fraze i dalje veoma voljene u Ruskoj politickoj vrhuski.
To je zato sto Rusi znaju da nemaju efikasne protivmere protiv naseg nuklearnog stita, pa pokusavaju malo da nam se umiljavaju, a malo da prete praznom puskom.
Ali mi smo kao psi: mozemo da namirisemo strah i slabost.
Ono cega su Rusi svesni (da su nemocni), znamo i mi.
Zato ne obracamo paznju na njihova trabunjanja, nego nastavljamo da gradimo svoj stit.
Cim ga zavrsimo, ako se Rusi mirno ne predaju, prvi cemo s velikim zadovoljstvom lansirati nuklearni udar na Rusiju.
Cim zavrsimo s Rusijom, na redu je Kina, a onda cemo vama Evropljanima konacno ukinuti brojne prinadleznosti i lagodan zivotni stil koji sad uzivate (penzije, besplatno zdravstvo/ skolstvo, drzavni muzeji i pozorista..)
Kad sve zavrsimo, zivecete kao u Paragvaju.
Препоруке:
2
6
19
понедељак, 28 новембар 2011 11:27
Kinez
U dogovoru smo sa Rusima jer znamo sta nam spremate.
Ostaklicemo ( mi i Rusi ) sve severno od Meksika - ako budemo morali.
Nesto nas i Rusa ce da opstane ( prevelik je nas prostor da ga ostaklite ).
Bezumni ne zasluzuju da dele ovaj jedini zajednicki dom kako nas tako i vas. Ako nastavite sa tim monstruoznim bezumljem uradicemo sta moramo - sa nemerljivo vecim besom - nego sto mozete da zamislite. Poruka ljudima medju vama - trgnite se i odstranite te bolesnike makar na dozivotni - to je minimalni uslov nas - za opstanak vas.
ZIVOT je nemerljivo vazniji od politike koja vodi vecinu ljudi u nistavilo.
Препоруке:
6
0
20
понедељак, 28 новембар 2011 16:11
OKVIR
@Peter PV
Da, u prvom komentaru nisam bio dovoljno precizan tako da je Vas komentar na moje pisanje bio na mestu.
Препоруке:
1
0
21
понедељак, 28 новембар 2011 17:40
thinking maize@ "OKVIR"
Рекосте: "@...Mislim na njihovo odsustvo orjentacije za vreme Gorbacova i Jeljcina - a do tad su imali "BOGATO ISKUSTVO" sa "zapadom" u svim njegovim promenama tokom dvadesetog veka.Ta dvojica im se kao narodu nisu smela desiti, jer veliki narod uvek mora da ima "rezervnu politiku" za svaku... mogucu ekstremnu situaciju." Мислим да ПОДЦЕЊУЈЕТЕ Русе! Они су, пре свега ЉУДИ, значи ГРЕШЕ! Пребројте КОГА су све у време совјетског периода имали за владара после ИПАК ВЕЛИКОГ Стаљина!? НИКОГ до Владимира Владимировича! Нпр., Османско царство је после Сулејмана Величанственог, по речима Арнолда Тојнбија, на челу имало ЧЕТРНАЕСТ ИДИОТА! Тек је Мехмед 4-ти, који је живео почетком 17-ог века и за Турке ПРЕРАНО умро, поправио ствар, али је САМО ОДЛОЖИО ПРОПАСТ ИСТРОШЕНЕ империје, започету 1683! Руси су ИПАК БРЗО ПРЕКИНУЛИ са ПОТРОШЕНОМ реалсоцијалистичком парадигмом, па је Путин могао да их ОПОРАВИ! Сад, ДА ЛИ су Амери ИМАЛИ ИСТИНСКИ ДОБРОГ ПРЕДСЕДНИКА, после Рузвелта!? ДОООБРО размислите!
Препоруке:
5
0
22
понедељак, 28 новембар 2011 18:02
thinking maize@ "OKVIR", наставак, па још неки
Поштовани г-дине, кад год погледате неку англосаксонску емисију о Русији прво што приметите је ЊИХОВО ПРЕНАГЛАШАВАЊЕ разлика између Русије и Запада, што би било разумљиво (Русија (као и Србија!) припада ВИЗАНТИЈСКОЈ, СЕСТРИНСКОЈ цивилизацији Запада!), кад не би било ПРЕНАГЛАШАВАЊА! Јер, ако кренете "Јали грми, јал се земља тресе...", значи или да сте уметник или да ТЕРАТЕ СТРАХ! Друго што ПРИМЕТИТЕ у приступу англосаксонаца према Русији то је НАПАДНО истицање тзв. руске ТАЈНОВИТОСТИ! Тајновитост у међудржавним пословима ПОЖЕЉНА је и НОРМАЛНА (сем код ИЗВЕСНИХ "просрпских" ПОЛИТИКАНАТА!), али ако се ПРЕНАГЛАШАВА, то само одаје НЕСИГУРНОСТ! Када уз то узмете у обзир постављење МакФола за америчког амбасадора у Москви, као једног од НАЈБОЉИХ АМЕРИЧКИХ КАДРОВА, онда је јасно да су Американци у ПАНИЦИ! Толикој да и њихови "ружичасти" "просрпски" сајбер експоненти, који походе и овај сајт САМО ПРЕТЕ! Руси, за разлику од Срба, НЕ МОРАЈУ да певуше "Сиђите доле, ... ће да боле!" Они ОБАРАЈУ!
Ekonomski interesi pre svega.A ovo je partija pokera vredna najveceg dela love na svetu.Ameri ovog puta imaju slabe karte i moraju da blefiraju.Al su procitani"
Takvo misljenje je moguce samo kod onih ljudi koji ne razumeju ne samo politiku "zapada" vec pre svega onu nameru koja stoji iza nje!
Ta namera je POTPUNO!!! "VIDLJIVA" ako se "baci pogled" na cinjenice - makar samo one iz dvadesetog veka. Cilj te namere je jasan kao dan.
Mene samo zbunjuje "Rusko ludilo" !!!
Neverovatno mi je da oni ne shvataju da je tu SVE u igri.
To "resetovanje" je sada potpuno prevazidjeno i danas za Rusiju ova drzava Srbija strateski poprima mnogo, mnogo veci interes, jer se nalazi u dubini i iza NATO PRO sistema u Poljskoj i Rumuniji. Izvesno je danas da bi i vojno prisutstvo Rusije u Srbiji bilo najpovoljnije, i da se u tom smislu moze ocekivati aktivnije delovanje, i pri tome i vrlo povoljne ponude Srbiji da se opremi savremenim ruskim PVO sistemom, mogucem integrisanjem u ruski PVO sistem. Time bi se Srbiji daje ogroman odbrambeni vojni potencijal, i naravno mnogo vece postovanje ne samo malih balkanskih drzavica na granicama, vec pre svega od NATO i NATO-Kfora. Dalje ucene od NATO-EU prema Srbiji time bi bile okoncane.
Mozda i nije bilo 'ruskog ludila', cekali su da udju prvo u Svjetsku Trgovinsku Organizaciju -WTO. Mozemo bit sigurni da je tu bilo mnogo ucjenjivanja.
А руси су познати као добри шахисти.
Ниједног тренутка одговорни људи Русије нису имали погрешну представу о својим супарницима. Напротив.
Али је згодно правити се невешт.
Ако имаш батину онда не треба да је држиш на столу ако исте ефекте можеш постићи и на други начин.
Батине су у последњих 10 година технолошки унапређене.
Проблем за Запад је што не зна које су технолошке могућности нових батина а богме и колико их има.
Информатичка батина, нуклеарна батина, финансијска батина, маркетиншка батина, банкарска батина, дипломатска батина, ....
По једна или више батина за сваку прилику.
Модерна времена са модерним батинама.
Биће весело.
Мој руски друшкан био је, очигледно, видовит.
Za tako nešto uopšte ne treba biti vidovit. Dovoljno je znati malo istoriju u prevarni mentalitet latina.
Šta će tolike rakete, pa još okrenute, neokrenute...čemu toliki strah na ovoj planeti!?
Mene, međutim, mnogo više "razočarava" "ekonomski štit" Moskva - Berlin koji je usisao i "smelost nade" ali nadajmo se da neće i "promenu u koju se može verovati"...Šta će nam mračne ulice u 21. veku?
Zar nije bolje da se upali "američko svetlo" nad "ruskim državljanima"...i to usred Evrope, tj Srbije?
(Pa da zajedno prave lutriju za državljanstvo..ha!)
Тако треба са њима, само то разумеју и поштују. На сејање страха мора се одговорити истом мером, и жестоко одговорити, иначе смо све ближе хаосу, чије последице нико не може предвидети.
Za razliku od Rusije koja se nevesto gadja velikim recima Severna Koreja je izuzetan primer vestog koriscenja teritorijalno limitiranih konvencionalnih odgovora. Posle granatiranja ostrva i potapanja vojnog broda drug iz Pjongjanga ima 1000 puta vecu politicku tezinu od kukavnog Kremaljskog dvojca iako poseduje 1000 puta manju silu. Da ne govorim o tome da je u Severnoj Koreji vec decenijama zabranjeno stavljati reci "Zapad" i "partneri" u istu recenicu, dok su ove fraze i dalje veoma voljene u Ruskoj politickoj vrhuski. Anglosfera je pretnja celom covecanstvu i tako treba i da bude tretirana.
Dobro.Slazem se da su se Gorbacov i Jelcin ponasali kao balavci pred Zapadom. Ja sam mislio ovdje da se radi samo o periodu 'resetovanja' koje je otpocelo sa Obamom. U svakom slucaju, ako je on 'kaput', to je odlicna vijest za Srbe.
Kao da ne vide gde im je otišla i
privreda i vojska i kontrola itd...
Brzo dolazi vreme da zaigra mečka
ispred demokratskih vrata.
I to OGROMNA mečketina.
Da Bog Da Ruskog Cara što pre!
To je zato sto Rusi znaju da nemaju efikasne protivmere protiv naseg nuklearnog stita, pa pokusavaju malo da nam se umiljavaju, a malo da prete praznom puskom.
Ali mi smo kao psi: mozemo da namirisemo strah i slabost.
Ono cega su Rusi svesni (da su nemocni), znamo i mi.
Zato ne obracamo paznju na njihova trabunjanja, nego nastavljamo da gradimo svoj stit.
Cim ga zavrsimo, ako se Rusi mirno ne predaju, prvi cemo s velikim zadovoljstvom lansirati nuklearni udar na Rusiju.
Cim zavrsimo s Rusijom, na redu je Kina, a onda cemo vama Evropljanima konacno ukinuti brojne prinadleznosti i lagodan zivotni stil koji sad uzivate (penzije, besplatno zdravstvo/ skolstvo, drzavni muzeji i pozorista..)
Kad sve zavrsimo, zivecete kao u Paragvaju.
Ostaklicemo ( mi i Rusi ) sve severno od Meksika - ako budemo morali.
Nesto nas i Rusa ce da opstane ( prevelik je nas prostor da ga ostaklite ).
Bezumni ne zasluzuju da dele ovaj jedini zajednicki dom kako nas tako i vas. Ako nastavite sa tim monstruoznim bezumljem uradicemo sta moramo - sa nemerljivo vecim besom - nego sto mozete da zamislite. Poruka ljudima medju vama - trgnite se i odstranite te bolesnike makar na dozivotni - to je minimalni uslov nas - za opstanak vas.
ZIVOT je nemerljivo vazniji od politike koja vodi vecinu ljudi u nistavilo.
Da, u prvom komentaru nisam bio dovoljno precizan tako da je Vas komentar na moje pisanje bio na mestu.