четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Списак јавних личности потписника прогласа "Преокрет"

Kоментари (237) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 11 новембар 2011 00:58
Н.Н.
Слатко се насмејем кад чујем да неко каже "интелектуалци" потписали проглас преокрет. Они су све само нису интелектуалци.
Препоруке:
384
17
2 петак, 11 новембар 2011 00:58
Predrag, Holandija
Uf, sve jake licnosti. Prodali se trecerazredni glumci i pisci.
Препоруке:
348
16
3 петак, 11 новембар 2011 01:06
Пуковников ученик
Тежак је живот јавних личности и уметника, не може српска багра да их разуме, па морају да се пријављују на списак за донације. 'Ајде дедер да видимо поред сваког имена и цифру, у доларима наравно, могао би и ја да се пријавим за преокретање, глумио сам зеку у школској представи и сви су ми после говорили како сам био најбољи зец.. А умем и да се преокрећем на коју год страну хоћете, кладим се да сам окретнији од Николице Које...
Препоруке:
308
9
4 петак, 11 новембар 2011 01:07
Jelena
Najobicnija interesna grupa.Ko ovde vidi autoritet,sve su to negativni ekstremi koje dobro placa imperija.
Препоруке:
277
9
5 петак, 11 новембар 2011 01:11
zahvalan
Hvala LDP-u. Nije loše videti ih ovako sve na jednom mestu.
Препоруке:
353
10
6 петак, 11 новембар 2011 01:11
А.Ђ.
Нема Милке Цанић па не могу да подржим овај списак, али гле ено га Милојко Пантић "две ствари ред,рад и дисциплина", урнебесно. Ако је ово све што су за паре могли да наватају нису баш успешни. Једини прави интелектуалац ту је Ратко Божовић и стварно ми није јасно како су њега успели да преваре, кад сам га слушао пре неколико недеља на Студиу Б и рекао је да нас ЕУ неподношљиво и непрекидно уцењује.
Препоруке:
209
10
7 петак, 11 новембар 2011 01:12
драго.ца
Кратак списак шта не гледати и шта не читати.
Препоруке:
264
6
8 петак, 11 новембар 2011 01:13
Обсервантес
Школовани људи, нема шта. Остварени, када је каријера у питању а само „за тренутак су изашли из својих радионица, кабинета, атељеа и лабораторија...“ да просветле овај народ? Ма објавите цео списак, бре. Иначе је списак ин- валидан. Најбоље је то што су у они српском народу само тренутак!
Препоруке:
192
5
9 петак, 11 новембар 2011 01:15
Биљана Николић
78 јадних личности које су се јавно осрамотиле.
Препоруке:
302
10
10 петак, 11 новембар 2011 01:16
Dragan
kako ono narodma poslovoca kaže... "svi mućci u jednu korpu" ili tako nekako...
Препоруке:
220
7
11 петак, 11 новембар 2011 01:40
!!!
Да ми је само знати ко је од њих имао партијске књижице?
Препоруке:
178
7
12 петак, 11 новембар 2011 01:49
bojan
zalostan spisak ljudi
Препоруке:
184
8
13 петак, 11 новембар 2011 01:52
šuntavilo
Ona narodna "sve po spisku" dobija na znacaju..
Препоруке:
211
5
14 петак, 11 новембар 2011 01:59
uzgred
A za to vreme Čedina gospoja, novopečena tajkunica, otvara mlin u Subotici.
http://www.pravda.rs/2011/11/09/supruga-cede-jovanovica-otvorila-mlin/
Препоруке:
199
7
15 петак, 11 новембар 2011 02:14
уметници од картона
"маестра Сузана Костић, диригент и професорка Универзитета у Нишу"

Маестра !?! Хахахахахахахахаххахахахахахахахахахахахахаххахахахахахахахаххахахаххахахаххахахаххахахахахаххахахахахахаххахахахахаххахахахахаххаааааааа ...!!! Генијално!
Препоруке:
219
6
16 петак, 11 новембар 2011 02:27
ja
77 potpisa. Nisu uspeli cak ni po jedan za svaki dan bombardovanja da skupe. Pateticna grupica.
Препоруке:
166
6
17 петак, 11 новембар 2011 02:34
Danilo
Hvala na spisku,zapamticemo ga.

Samo,nije ovo spisak javnih licnosti,nego spisak javne sramote,spskog kukolja,ili bolje reci Europejaca koji napustise srpsku naciju,koji za saku dolara ili evra prodaju srpsku teritoriju,srpski narod,srpsku djecu i to bez imalo stida i bez icega ljudskog.

Jeste li potpisali inicijativu da se ispita ko je zivim Srbima vadio organe?Niste,naravno da niste,Srbi vas ne zanimaju,vi bi da Siptarima poklonite srpsku teritoriju i narod za nekoliko gajbi evropske magle i evra.

S kojim pravom,gospodo,vi prodajete srpsku zemlju i narod,ko vas je ovlastio za to,znate li vi da krsite Ustav drzave Srbije?

Pravi srpski intelektualci,pisci,pjesnici,tokom cijele srpske istorije bili su svjetionici i budilnici srpske nacionalne svijesti,borci za srpske interese,a izdajnici su bili olos i ono najgore sto postoji u srpskom narodu.

Lako vam je da se sepurite po Beogradu i Srbiji,dodjite malo u posjetu nama u Republiku Srpsku,pristojno cemo vas docekati.
Препоруке:
216
9
18 петак, 11 новембар 2011 02:39
Неле
А сад сваком по банану, па код Вука Бојовића.
Препоруке:
202
7
19 петак, 11 новембар 2011 03:17
Vlada
E ako nas ovo drustvo bude vodilo u "svetlu buducnost" crno nam se pise.

Nego nesto drugo me interesuje. Sta mislite, kada bi se ova sarena druzina kojim slucajem nasla na jednom mestu, koliko vremena bi im vremena trebalo da se potuku?
Препоруке:
106
3
20 петак, 11 новембар 2011 03:28
Vlada
Pade mi u medjuvremenu jos nesto na pamet.
Zamislite da ovo drustvo, nekim slucajem (nesretnim) dobije mandat da sastavlja vladu.
Ko bi koji resor dobio?

Ceda ni jedan (on bi bio predsednik drzave).
Vuk zna se, ministar inostranih dela, zbog izvrsnog poznavanja engleskog jezika (znate ono babe i zabe).
Miljojko Pantic ili ministar sporta ili bar direktor televizije u koju bi uveo obe one stvari za koje se zalaze (red, rad i disciplina)
Itd.
Vlada bi verovatno brojala 78 ministarstava ili mozda samo 10 ministarstava ali bi svako od njih imalo po 8 minstara i dva od po 7.
Препоруке:
109
3
21 петак, 11 новембар 2011 03:38
Uskokovic Sasa
Kada vidite ovakav spisak znate sa sigurnoscu za koga necete glasati. Novinari cije tekstove niko ne cita. Uzmimo za primer Boska Jaksica, njegove tekstove u Politici cita i komentarise veoma mali broj ljudi a on je jos najcitaniji novinar sa ovog spiska. O ljudima kao sto su Dinko Gruhonjic ili Nadezda Gace mislim da ne treba ni trositi reci. Voditelj Predrag Sarapa je tek posebna prica, da je ovo normalna drzava on bi televiziju mogao da vidi samo na slici. Milojko Pantic... da podsetim da je pred prosle izbore u svojoj sportskoj emisiji klekao i molio ljude da ne glasaju za odredjene stranke. O ovima iz nevladinog sektora ne bih sada. Ipak, moram da izrazim zaljenje sto se na ovom spisku naslo nekoliko istinskih velikih umetnika. Bora Todorovic, Seka Sabljic, Nikola Kojo i reziser Goran Markovic. Ti ljudi su, bez ikakve dileme, dali puno glumi i reziji. Veliki umetnici ali mali ljudi.
Препоруке:
166
4
22 петак, 11 новембар 2011 03:58
Vlada
A Zika Kovacevic, pa gde je on.
Latinka tu a njega nema, kako to?

Pa njih dvoje su nas vodili u proslu "svetlu buducnost" red je da bar budu sa onima koji nas vode u ovu.

Oni bar imaju iskustva u tome a i mogu koji korisan savet da daju, ako im neko prethodno objasni gde se nalaze.
Препоруке:
96
12
23 петак, 11 новембар 2011 05:20
Цмок Торонто
Ако листа нема број испред имена онда,холивудски се иде по азбучном реду.
Овако Чеда води стадо.
Пс.Да ставе број после имена ,колико $ имају годишње..
Можда би и вредело нечему...
Очигледно терају ината.Или га немају.
Препоруке:
93
2
24 петак, 11 новембар 2011 05:36
Milos
Razocarala me Seka Sabljic,Mira Karanovic i Nikola Djuricko.Za Nikolu Koja sam znao da nema obraza.
Препоруке:
128
8
25 петак, 11 новембар 2011 05:50
Dragomir
Ovaj spisak treba obavezno cuvati za neka bolja vremena.
Препоруке:
164
5
26 петак, 11 новембар 2011 06:11
kosanka
I laiku je odmah jasno cim vidi imena potpisnika
"Preokreta".To su nasi "intelektualci".E Srbijo
zemljo,sta si docekala?Ovaj spisak treba fotokopirati i ostaviti za buduca pokolenja.Sramno
i zalosno,tko nas predstavlja u umetnosti,kulturi
i ostalim delatnostima.
Препоруке:
110
3
27 петак, 11 новембар 2011 06:18
Marko
Spisak necastivih. Uvijek kroz nasu istoriju njih je bilo ali smo uvije uspjevali izaci na kraj sa njima, nadam se i ovaj put.
Препоруке:
113
2
28 петак, 11 новембар 2011 06:43
Aleksandar
Umro sam od smeha kad sam procitao ime Milojko Pantic.
Препоруке:
138
2
29 петак, 11 новембар 2011 06:49
Marko Milojkic
Ovaj spisak treba sacuvati. Neka buduca pokoljenja znaju ko su bili izdajnici. Osim toga ,nadam se, da ce novim pobednicima na buducim izborima ovaj spisak dobro doci da ove prodane duse eliminise iz javnog i politickog zivota Srbije. Neke treba i uhapsiti a neke proteratii iz Srbije(vratiti ih njihovim mentorima).
Препоруке:
118
2
30 петак, 11 новембар 2011 07:02
Istok
Ko su ovi ljudi?
Ko je cuo za njih?
Sta su oni ucinili za Srpski Narod?
Da li su ginuli oni i njihova deca?
Da li su ostavili kakvu zaduzbinu Srpskom Narodu?Koje su njihove stvarne zasluge prema Srpskom
Narodu?
Ili ih je Ceda-Peda -Beda proglasio javnim licnostima?
Cije li su oni javne licnosti?
Sigurno ne Srpskog Naroda
Ko ih placa i koliko?
Da Srpskom Narodu otimaju- unistavaju pozitivnu energiju toliko potrebnu da opstane.
Svaka druga osoba je u Srbiji pod depresijom.

Ali Mi svi ostali a nas je 99% smo protivu- neka su oni za. Psi laju a karavan prolazi.

Ni rimska, ni turska, ni austrougarska, ni nemacka ni ova ameroeuropejska nam ne mogu oteti zemlju i korene ako im ne dozvolimo.
Mi nedamo nase Kosovo i nasu Metohiju. Mi ne zelimo da budemo tikve bez korena. A ova gospoda nek izvole. Otvorite im vrata da izadju ako se sa ostalih 99% ne slazu. Oni i onako nemaju korene da ih drze. Oni su bez korena.
U Srpskom ima jedna rece. Napolje.
Препоруке:
122
6
31 петак, 11 новембар 2011 07:12
milan jagodinac
Koliko potpisa,toliko glasova na prestojecim izborima za Cedu ivecitog gubitnika VUKA.
Препоруке:
100
2
32 петак, 11 новембар 2011 07:37
Виде Даничић
Одличан прилог! Овај списак никоговића најбољи је доказ против тзв. "преокрета". Основна идеја тог тзв. "преокрета" јесте одрицање Србаља од себе самих. А то неће проћи. Но, добро је да знамо која то квази елита ради против Србаља и Србије, против државе Србије, народа и србске породице. А добро је да знају и њихови потомци.
Препоруке:
101
2
33 петак, 11 новембар 2011 07:41
Учени људи
Моја баба је с правом и поштовањем говорила о сваком ко је онда био "учен", али, да је жива, данас би, са својом здравом сељачком памећу, рекла да су само учене будале веће будале од будала незналица.Кад год прочитам, или слушам, шта неко од "учених" прича, п0мислим колико је био у праву Мао Це Тунг што је све такве слао на годину-две на село, и у фабрике и руднике, да виде како се хлеб зарађује и шта је стварни живот, за разлику од разноразних "пријема", "перформанса", "парти", и других џаболебашких филозофирања.
Препоруке:
102
5
34 петак, 11 новембар 2011 07:52
Симић Манојло
Паметни српски Народ више не може да подноси подвале, и "Преокрет" ће да прихвати тако, што ће
овај списак да окрене наопако.
На овом списку се налазе главне, али не и све
моралне наказе Србије љета господњег 2011-ог.
Зато би списак требало проширити.
Препоруке:
90
1
35 петак, 11 новембар 2011 07:54
Снежана Милић
Сви са државних јасала.
Има ли овде неки незадовољан послом?
Хоће ли неко да се испише или ће списак да расте?
Колико плаћате да се и ја упишем?
Идете по Србији,крените са Косова и Метохије, али прво навртаите код Тачија и У рисел, можда у Хаг, да чујемо шта кажу пријатељи Србије.
Баш вас се накупило, ко бува.
Јадног списка.
Све сува интелигенција.
Првих 11-торо могли ди да воде ЛГБТ параду!
Препоруке:
97
1
36 петак, 11 новембар 2011 07:57
kole 1
Да није пар заблуделих, може бити сенилних, листа би била потпуна, овако нека им свевишњи буде у помоћи јер не знају шта раде.Може бити да им и опрости
Препоруке:
72
3
37 петак, 11 новембар 2011 08:00
Јоксимовић Ташана
Сиротињо у главу, Србији си тешка.
Чекамо реакцију са барикада.
Како да нису потписали преговарачи?
Не видим Борка и Горана.
Када ће Лихтова и Николић да потпишу?
Шаљите у амбасаде, Ивек Вејновићсе жури.
Откуд Јакшићи Миша Бркић на списку, баш сам се изненадила за њиа двојицу.
Да ли читају проглас или потписују на поверење?
Како лепо изгледа део НОВЕ ВЛАДЕ и скупштине, аплаудирамо по дупету!
Препоруке:
69
3
38 петак, 11 новембар 2011 08:28
Велевестер
Ауфштен! Ово је један импозантан списак пријатеља европског белог човека! У основи прогласа "Umkehrung" стоје дубоки научни увиди Ди ноје зербише гешихтшрајбунг шуле на челу са докторком Ћирилком фон Куглшрајбер! Срце ми се цепа док гледам како на северу Косова голобради немачки младићи у униформама бране европске вредности реда, рада и дисциплине! Међутим, наду ми уливају ови српски камарати, који представљају претходницу нашег дранг нах остен. Поред мог чеда, ту је и стари пријатељ Волф, као и аутор Дневника Марте Коен који се храбро супротставио Дневнику Ане Франк - што је онда кулминирало, природно, у роману Мајн Кампф! Али не, то није само твој кампф, драги пријатељу, то је кампф свију нас, и фрау фон Куглшрајбер и мог чеда и Волфа и мојих голобрадих плавих набилдованих младића под шлемовима, у маскирним униформама и са пендрецима у рукама! То је и мајн кампф, пријатељи!
Препоруке:
85
2
39 петак, 11 новембар 2011 08:39
Сара
Све бисер до бисера!
Препоруке:
68
2
40 петак, 11 новембар 2011 08:41
Toma
Ma, niste morali da objavljujete spisak. Srbija vas zna i bez spiska.
Препоруке:
84
2
41 петак, 11 новембар 2011 08:46
Ivan Drobnjak
Milojko Pantić...

na spisku su dva Jovanovića - Čedomir Jovanović i Sonja Biserko.
Препоруке:
86
4
42 петак, 11 новембар 2011 09:11
Пеле
Од наведених је највећи интелектуалац Сарапа, који је у емисију позвао госта кога је представио као сина тога госта.

Неки су се, макар у мојим очима, обрукали до краја живота, и потпуно обезвредили свој рад у области у којој су нешто у животу остварили.
Препоруке:
87
3
43 петак, 11 новембар 2011 09:19
Minus 273
"Ima nečeg trulog u državi Danskoj...",što kaže Hamlet.
Препоруке:
71
3
44 петак, 11 новембар 2011 09:19
Panayotovich
Kakve velicine, uzasno im zavidim!
Препоруке:
71
3
45 петак, 11 новембар 2011 09:22
Александар Миловић
Интересантно, какав труст мозгова...
Мада је већи број наведених "личности" несрбског поријекла, није нам за утјеху. Држава која има овакве "јавне личности", може да буде само "јавна кућа".
Препоруке:
92
3
46 петак, 11 новембар 2011 09:37
брм
"Једини прави интелектуалац ту је Ратко Божовић и стварно ми није јасно како су њега успели да преваре"
stvarno, никад није био близак властима... хе хе хе свашта се овде прочита
Препоруке:
75
6
47 петак, 11 новембар 2011 09:49
Лаповац
Лепо рече горе човек, списак јавне срамоте. Добро је што су се декларисали и неки за које још нисмо јавно знали. Тај круг глумаца нпр. али је нешто мало режисера и драматурга, или су се за њих потписале њихове духовне вође на челу списка. Где су баба Борка, баба Соња и њихове младе духовне наследнице. Ипак је списак нешто мало кратак.
Препоруке:
69
3
48 петак, 11 новембар 2011 10:06
апис
Нисам се изненадио ни за једног јединог. Фале им и Ненад Чанак , Едита Тахири, Ангела Меркел,Стипе Месић...

Веома би се изненадио а и разочарао када би на том списку угледао Воју Коштуницу,Бећковића, Антонића... и још много правих српских родољуба. Има и она:"Србија је вечна , док су јој деца верна."
Препоруке:
77
7
49 петак, 11 новембар 2011 10:11
anta
Pa kad se procita spisak jasno se vidi da su svi korisnici grantova ili zive od sponzorstava... dakle ljudi iz tzv nevladinog sektora, glumci, reziseri , pisci, pokoji nesrecni slikar...ako je ovo sve , zaista mozemo biti zadovoljni....
Препоруке:
62
3
50 петак, 11 новембар 2011 10:19
Митар Карапанџа
Да су јавни и јавне то могу да се сложим, али да су личности, е то је мало потеже.Особе које припадају групацији ГССИ ( гледај само своје интересе ) не могу да буду личности и то још од угледа.
Препоруке:
72
3
51 петак, 11 новембар 2011 10:33
Прокисо_Ђувеч
Не подржавам списак. Где је ту Биљана Србљановић? На ваги ``јавних`` личности је од Вука Драшковића тежа макар 15 пута.
Препоруке:
74
3
52 петак, 11 новембар 2011 10:37
thinking maize
Изненадило ме мало за Пуришу Ђорђевића и Владу Дивљана, но пошто играм шах и ЗНАМ како је велики УМЕТНИК Александар Аљехин, не само ИГРАО ШАХ за НАЦИСТЕ, већ и ПИСАО АНТИСЕМИТСКЕ ЧЛАНКЕ против ШАХИСТА-ЈЕВРЕЈА, онда ми је јасно за поменуту двојицу! Шта ћете, "НЕКО ПРЕДАЈЕ ЕТИКУ, А НЕКО СВИРА У ДИПЛЕ!"
Препоруке:
94
3
53 петак, 11 новембар 2011 10:40
Слободан Стаменић
:) Ја мислио неке јавне личности.
Кад оно ЛДП и невладници.
А сада ми је јасно како Ђуричко и Којо свако мало добијају улоге у филмовима које кроз државне фондове финансира жута банда.
Препоруке:
101
4
54 петак, 11 новембар 2011 10:41
За оне са пилећим мозгом
Пре неког броја година, Београд је био излепљен плакатима СПО, са акронимом СПО, навешћу неке од тих примера.

Странка Пробуђене Отаџбине

Сељаку Припада Отето

Суботица Прилеп Огулин

Размислите о овом болдираном.
Ко је рви причао о Великој СРбији?

Тај што данас прича о "ориродној" Албанији... Онај што је псотио на сиру и кајмаку
Препоруке:
80
4
55 петак, 11 новембар 2011 10:44
Младен
Питам се дали ми неко од цењених читалаца може рећи колико година комунистичког стажа има ова интересна група?
Препоруке:
88
3
56 петак, 11 новембар 2011 10:48
Ракун
Све сами цареви и моји идоли! :)
Препоруке:
26
31
57 петак, 11 новембар 2011 10:50
Марко Радовановић
Е јадни ли смо са оваквим уметницима.
Препоруке:
57
3
58 петак, 11 новембар 2011 11:08
Dijasporac
Spisak treba dopuniti , gde je francuska sobarica, gajgerov brojač je samo jedan...gde je drug Vojin Dimitrijević, ma da ne razmišljam, sve etablirani europljani...! Nego ovo je za normalne ljude spisak ljudi koji u budućnosti iz budžeta Srbije ne smeju dobiti jedan dinar !

Šta bi oni dali u životu, da su npr. jedan KOSTA ČAVOŠKI !
Препоруке:
103
5
59 петак, 11 новембар 2011 11:13
DUŠAN
Jedan vaš čitalac se čudi što je na spisku pronašao neka imena! Bože, kako smo mi naivni ili, još gore, neobavešteni! Pa to su isti karijeristi i polaznici raznih stranih kurseva, sponzoruše za debele apanaže, već neku deceniju. Sad bi opet da ovde, posle izbora, neki položajčić ušićare. I hoče sigurno, bar neki od njih. Znam pouzdano kako su se pojedini "sa spiska" nudili raznim strankama, ali nisam upućen u razloge zbog kojih su ih odbili. I evo ih sada u novom društvu! Zbog ideologije, boljitka Srbije, ulaska u EU? Ma, ajte, molim vas! Nismo valjda više toliko glupi da verujemo svim tim prevrtljivcima, koji su uvek znali da napune svoje džepove preko grbače ovog jadnog naroda i sve pod parolom da je obaveza počistiti u svojoj kući. I ja tako mislim - KRAJNJE JE VREME DA SE, BEZ OBZIRA NA DEMOKRATIJU I SLOBODARSKA PRAVILA, OVI ČANKOLIZI I SRPSKI NEPRIJATELJI SKINU SA NAŠIH LEĐA! Ima li ko to, a i sme li, da im kaže? Duboko verujem u izbore!
Препоруке:
73
1
60 петак, 11 новембар 2011 11:19
Radovan III
Čini mi se da bi se ova grupacija mogla opisati:Preokret,ali za 360 stepeni-gde su bili tu su i ostali.
Što se mene tiče više me raduje spisak javnih ličnosti koji nisu potpisali ovaj proglas.
Oni koji su potpisali su Čedini žiranti.
Препоруке:
57
1
61 петак, 11 новембар 2011 11:22
Topličanin iz Potočića
Неко је написао да је једини интелектуалац на списку Ратко Божовић.

Нисам сигуран.

Седамдесетих је написао књигу о проблемима које ћемо имати деведесетих са вишком слободног времена.

Данашњи наступи су му на сличном нивоу.
Препоруке:
69
2
62 петак, 11 новембар 2011 11:29
Lepi
Spisak "zapisanih" a za uskoro "optisanih" drugova i drugarica...
Препоруке:
59
3
63 петак, 11 новембар 2011 11:33
Вид
Морам да кажем да ми је веома жао што неке људе видим на овом списку, за неке верујем да ће (ако већ нису) се покајати због овога, али то је већ њихов проблем.
Разумем на неки начин људе несрпског порекла који су ово потписали! Што би њима КиМ нешто значило?! ово би потписао сваки Шиптар (један је и на списку)! Зато сам ,ипак, помало разочаран што ту има и лепих српских имена и презимена , људи чија имена нешто значе у својим професијама, која се нису либила да свој потпис ставе поред Н.Кандић или С.Бисерко. Штета за њих!
Препоруке:
61
2
64 петак, 11 новембар 2011 11:45
Ent
Ako su polovina od ovih javne licnosti onda sam ja kralj Milan.
Препоруке:
59
2
65 петак, 11 новембар 2011 12:00
Драган Ужице
У чему смо ми то гори од других народа, па су нама допали овакви интелектуалци. Србе са Косова саветују да се склоне са барикада и прихвате реалност. Коју реалност? Да седе у кућама ограђени бодљикавом "КФОР" жицом и чекају када ће на њих доћи ред ѕа исељавање или за метак. Без слободе, без посла, без струје, без .... И све то треба да трпе да би њима било лепо у Београду. Како јадно изгледа будућност народа са оваквом елитом.
Препоруке:
77
3
66 петак, 11 новембар 2011 12:22
Мила Ниш са барикада
Вуче, јадо - крени кроз Србију. Потписуј.
Попни се на барикаде уместо на балкон Народног позоришта и викни - СВИИИИИии Свиииии Свииииииии на Бастиљу.
И одмах ће јунаци са барикада, Синђелићеви потомци да ваш проглас потпишу.
Срамоте једне.
Ко су вам консултанти и идејни творци преокрета?
Ја, Мила, која се не разумем у политику нити сам навијач било које политичке странке, могу да продужим ваш списак до 300. Све сами амбициозни, умни, који су запослени у организацијама које живе од донација, које извршавају програме за које су добили америчке доларе или европејске евре.
Има ли неки од вас који "нема леба да једе", или сви имате ухљебље код Наташе, а чувају вас Чедини.
Шта ли би Ђинђић рекао за вас?
Препоруке:
63
3
67 петак, 11 новембар 2011 12:30
jututunac
@thinking maize: Purisa se odrekao Morave, ne moze vise ni Dunav da ga opere....
Препоруке:
71
2
68 петак, 11 новембар 2011 12:33
Srbin sa dna kace
Фахри Муслиу, новинар

Ajde što svi ostali ali zašto on?
Препоруке:
69
5
69 петак, 11 новембар 2011 12:34
@Младен
Латинка Перовић је била не само члан СКЈ већ високи партијски функционер а Влада Гоати, исто члан партије, разуме се, био је шеф њеног кабинета Мирко Тепавац је био Титов шеф дипломатије.
Препоруке:
67
3
70 петак, 11 новембар 2011 12:34
irena
jedmom recju sve "sve moj do mojega" hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Препоруке:
76
3
71 петак, 11 новембар 2011 12:37
popisna komisija
Olaksali ste nam. Kada dodje vreme, necemo morati mnogo da tragamo. Kopirali smo "cenjena imena".
Препоруке:
62
3
72 петак, 11 новембар 2011 12:46
Коњец дело краси
Не заваравајмо се, браћо и сестре.

Све је осмишљено да актуелна власт ( спрам потисника овог безвредног папира ) добије атрибуте патриотске и КОНАЧНО приведе крају своју срамну игру, макар у још једном мандату.
Препоруке:
62
3
73 петак, 11 новембар 2011 13:24
Mile
Uh, smrzoh se od intelektualnih gromada sa Sarapom na čelu.
Препоруке:
58
2
74 петак, 11 новембар 2011 13:35
cofi
koji normalan covek moze da odgovori na pitanje koja mu je poslovna delatnost, da je "intelektualac". Pa to je urnebesno i samo pokazuje kakva se tu dzamahirija sakupila, sve kafanski filozofi koji nista u zivotu nisu uradili, nista ne umeju ali vazda ih neko za nesto placa. Misevi na obavestajnom radu. bedno.
Препоруке:
44
1
75 петак, 11 новембар 2011 13:36
Nemac
Dolaze izbori. Ovo shvatam kao platformu za izbore. To im je prilika. Sve ostalo je sve ostalo.
Препоруке:
31
1
76 петак, 11 новембар 2011 13:39
Бели Орао
Све вам је ово један велики "Електрични оргазам".

П.С.

@Латинка Перовић. Питали једног мог професора из гимназије да се прикључи СДА. Коме, као прави се као да не зна. Па болан Ибрахиме, Алији Изетбеговићу. `ајде бјеште па ја нисам био ни код Тите, истера их он.
Препоруке:
39
0
77 петак, 11 новембар 2011 13:45
Sceptical Bystander
Otkud simpaticni glumac sporednih uloga i restorater iz Holivuda Dobrije Tanasijevic - Den Tena medju ovim luzerima?
Препоруке:
43
3
78 петак, 11 новембар 2011 13:50
alkar@milović
ma jel moguće da ste vi priznali da su to večćinom ljudi NESRPSKOG PORIJEKLA?!!!!nevjerovatno-zar za vas ima iko ko nije srbin ili srpskog porijekla..?pročtajte još jednom taj spisak i poklonite se ljudima.sad vam ne valjaju ada pušu u velikosrpske trube bili bi i ljudi i patriote i srbi i umjetnici.eto kusturica je veći srbin od seke sablić,nokole koje ....kusturica je posrbica musliman.moze li sta gore od toga.moze-uteklica iz šibenika.
Препоруке:
3
88
79 петак, 11 новембар 2011 14:00
Toza
Gde je Danica Drašković?Bez nje ovj spisak ne vredi ništa.
Препоруке:
63
2
80 петак, 11 новембар 2011 14:11
SM
Dali se može objaviti spisak onih koji nisu potpisali proglas"Preokret".
Препоруке:
48
2
81 петак, 11 новембар 2011 14:19
Sceptical Bystander
A seljacki lukavi Rade Serbedzija nije na spisku - sigurno je sigurno.
Препоруке:
61
2
82 петак, 11 новембар 2011 14:24
баштован
ЈАША ГРОБАРОВ АХАХАХАХАХАХАХАХАХААА опет се напио!
Препоруке:
58
3
83 петак, 11 новембар 2011 14:36
teca
Ovo je spisak sramnih licnosti,svaka im cast, sada znamo ko su i sta su. Nadam se da ih nema puno.
Препоруке:
42
2
84 петак, 11 новембар 2011 14:36
Iznenadjenje
Spisak srama, iako u njemu ima licnosti cija sam imena procitao sa cudjenjem jer sam smatrao te licnosti zrelijim i trezvenijim. Vecini osoba je na tom spisku srama i mesto.
Препоруке:
38
3
85 петак, 11 новембар 2011 14:37
дада
САЧУВАЈ МЕ БОЖЕ СЛЕДБЕНИКА НЕПОМЕНА
Препоруке:
37
3
86 петак, 11 новембар 2011 14:44
Iznenadjenje
Spisak srama, iako u njemu ima licnosti cija sam imena procitao sa cudjenjem jer sam smatrao te licnosti zrelijim i trezvenijim. Vecini osoba je na tom spisku srama i mesto.
Препоруке:
32
3
87 петак, 11 новембар 2011 14:46
збуњени Преокретничари,
"Маестра Сузана Костић, диригент и професорка Универзитета у Нишу."
Да ли је Сузана Костић женског или мушког пола? Јер ако је маестра и професорка, онда је ваљда и диригенткиња. Јадни Преокретничари. Од силне жеље да прикрију своју провинцијалност, све су побркали.
Препоруке:
66
2
88 петак, 11 новембар 2011 15:12
Vesna
Cega se pametan stidi......
Препоруке:
55
2
89 петак, 11 новембар 2011 15:28
Danski Srbin
Podvlacim da se tekst u nastavku ne odnosi na casnog novinara g. Musliju Fahri.
Ljudi sa ovog spiska su pozavrsavali sve fakultete i doktorate, deo njih je visoko u svojoj struci ali to nije dovoljno, da bi se poneo epitet intelektualca. Ovo su male sicardjije, medju njima prepoznajem neke koji su taj sicar radili i u vreme druga im Tita. Koristeci bauk nevladinih organizacija, izvlace koristi pomazuci nekima van ove zemlje, koji nam ne misl dobro. Oni hoce u Evropu, i ne pitaju sta kosta. Normalno bi oni bili deo ELITE, elite koja vodi i usmerava jedno drustvo, elite koja svoje postojanje tka u interese sredine koju zastupa. Oni nisu to sto bi mozda trebalo biti. Oni su mali siroti pismeni hrcki, koji misle da ce tek u Evropi njihove vrednoti doci do punog sjaja. Mogu ih obavestiti: Evropa ne ceni takve. Danas izdajes svoje, sutra ces mnogo lakse nas.
Deo osoba sa spiska su me razocarale, ali oni su takvi kakvi su to sto sam ja u njima gledao cestite ljude - to je moja greska.
Препоруке:
44
2
90 петак, 11 новембар 2011 15:35
O. Džokej
Osim Bore Todorovića, sve moj do mojega.
Препоруке:
26
6
91 петак, 11 новембар 2011 15:39
@alkar
Господине "Алкар", слажем се са Вама да нема ништа горе него променити веру својих отаца и дедова. Ако се неки потомак поново врати на веру својих предака, и то у временима када од тога може имати само штете и непријатности - онда је то најчаснији гест који један човек може да учини. И зато имам неограничено дивљење и поштовање за Кустурицу који се ВРАТИО вери својих предака.
Препоруке:
69
2
92 петак, 11 новембар 2011 15:47
slobodan 50
pročitah spisak i zadovoljan sam.znam da ne grešim po matematičkom i svim ostalim ljudskim, sociološkim, pravnim i istorijskim principima.neću više da se analiziram, nije potrebno posle ovakvog spiska.
Препоруке:
31
2
93 петак, 11 новембар 2011 15:55
@Topličanin iz Potočića
У праву сте што се тиче Ратка Божовића. Сва његова интелектуалност се састоји у томе да преписује идеје које су у неком тренутку у моди на Западу. Пошто су они већа средина, то тамо има више тих идеја и идејица, а он се ухвати за неку која му изгледа најсензационалније. Па тако и та прича о вишку слободног времена. Мада, можда га потцењујем. Можда човек има смисао за црни хумор па је под беспослицом подразумевао незапосленост. По Божовићевпј теорији ми имамо милион беспосличара а не милион незапослених.
Препоруке:
48
3
94 петак, 11 новембар 2011 16:06
Списак јадних личности
"Списак ЈАДНИХ личности" - најбољи и најкраћи коментар. Браво Биљана.
Препоруке:
45
2
95 петак, 11 новембар 2011 16:34
Били Ора само за алкара
@алкар. Да не буде забуне, онај који ти је реплицирао узео је мени реч из уста. Ти вређаш на националној основи, а то није еуропски. Прочитај шта си написао професоре. Јел тако dicu учиш?
У животу све је просто само треба знати. зато иди у pradidinu кућу, одвали праг или иди на таван. Сигурно ће наћи неку православну икону.
Препоруке:
49
1
96 петак, 11 новембар 2011 16:50
Miljko
Ko je bre taj Sorapa?
Препоруке:
25
3
97 петак, 11 новембар 2011 17:13
zoransan
Vidi šta je intelektualaca,Latinka Perović,razne NVO,po neki glumac sve u smešno da nije žalosno bilo bi smešno.
Препоруке:
33
4
98 петак, 11 новембар 2011 17:18
teperamentni posmatrac
Samo vas gledamo.
Za A.Dj. - ima ih dosta sa 'partijskim knjizicama'.
Goati je bio sef kabineta Latinke Perovic. Broz bi se njima ponosio.
Препоруке:
31
3
99 петак, 11 новембар 2011 17:20
Божа
алкар,
немој овде "масирати" људе својим неоусташким излетима. То је, бре, изанђало и промашено.

Иди на сајт нашег Сиња и види грб на коме је коњаник, тј. Ти - алкар. Тај алкар носи шубару (четничку), изнад главе му тророга круна, а средњи рог се састоји од три листа. Коњаников штит је подељен на ТРИ дела. Ако ме замолиш могу ти објаснити зашто је баш број ТРИ толико важан и доминантан у нашој српској традицији.

Иако ти не држиш до своје традиције, ето, она је, ипак, остала у грбу тога нашег старог града.

Разочаран сам што ти, као професор, се бавиш неким тривијалним стварима, и само тежиш да се свађаш. Није ваљда да си такав и у едукацији деце. То је антипедагошки. Онда, не само да си застранио код себе, већ ћеш затровати и упропасти још много невиних живота. Не ваља ти дело.
Препоруке:
49
1
100 петак, 11 новембар 2011 17:25
millo
Srdjan Trifunovic i Nikola Kojo, dosledno se prodaju i aktivno pomazu svakog Srbomrsca.
Nedavno u Sarajevu obukoše na promociji filma majice sa likom Jovana Divjaka, ako neko ne zna ratni zločinac koji je direktno komandovao pri masakru vojnika u Dobrovoljačkoj i svo vreme rata general u Alijinoj vojsci. (pukovnik u JNA)
Zapamtite ova imena . makar glumačka i bojkotujmo njihove filmove
Препоруке:
46
1
101 петак, 11 новембар 2011 17:29
milan
sve maeostro do maestra ,ali otkud da strogu selekciju polit komesara cede prodje dan tana americki kafedzija ,unistitelj c zvezde,nrdostaje usrecitelj galenike milan panic.
Препоруке:
32
1
102 петак, 11 новембар 2011 17:31
Ana
Nije mi jasno kako je Bosko Jaksic udenut na spisak pa taj nesrecnik upisa dva fakuleta. Gde bi taj nesrecnik danas bio da mu otac nije titin general, Braco Srbi cuvajte se titoista svi sa spiska pripadaju toj opasnoj sekti.
Препоруке:
51
1
103 петак, 11 новембар 2011 17:39
Страдија
Да не би поново постали само једна од секти у Србији,"круг двојке" са ужом околином би морао да се осамостали ускоро.ПС.Да ли је случајно што се време појављивања тог прогласа приближно поклапа са датумом тзв.ноћи вештица?
Препоруке:
25
1
104 петак, 11 новембар 2011 17:59
oxi
Kad nema Boga sve je dozvoljeno
Препоруке:
30
2
105 петак, 11 новембар 2011 18:02
Легиа Семлин
Мислим да много коментатора греши када овај списак узима као шалу, смеје се, прозива њихов "интелектуализам" и слично. Опасно је ово, људи. Њихова је власт ове државе, њихови су медији и паре, много штете наносе. Ми овде трубимо на сајту, некад и коју паметну кажемо, али наш коментар прочита пар хиљада људи. С друге стране, они су за минут на ТВ-у, пред стотинама хиљада гладних очију, који им верују. Да, Пантић је смешан, Сарапа, Јакшић такође, али Којо није, Саблићка није, Тодоровић није - они лапрдају, а народ их зна, слуша и верује им. Не спрдајмо се са овим. Треба узвратити истом мером, неутралисати непријатеља, што се каже, а не смејати се. Где су наши интелектуалци да се огласе на ову издају? На проглас прогласом, на текст текстом, на филм филмом... Поздрав "пописној комисији".
Препоруке:
59
3
106 петак, 11 новембар 2011 18:03
@alkar
Кустурица није посрбица него Србин који се вратио својој вери и свом роду у тренутку кад тај род пролази кроз голготу. Треба бити херојска личност па то учинити.
Препоруке:
72
1
107 петак, 11 новембар 2011 18:34
Miodrag Djordjevic
"Ne pada sneg da p[okrije breg, vec da svaka zver poaze svoj trag". Sacuvajmo spisak ovih koji pripadaju "i posle tita - tito!" Skoro nijedna osoba sa spiska me nije iznenadila. Stariji su uglavnom bivsi clanovi SKJ uglavnom titovci, ili stambolicevci, a mladji su uglavnom oportunisti, ili su to osobe loseg obrazovanja.
Препоруке:
35
1
108 петак, 11 новембар 2011 18:51
Vladimir
Spisak je smesan. Polovina su javne licnosti, a polovina nepoznatiobozavaoci LDP ideologije..
Препоруке:
25
1
109 петак, 11 новембар 2011 18:54
Josif
Zika Kovacevic je odavno kod druga tite...da li se jos secamo kako je americka vlada podrzavala clanove SKJ tokom decenija? Isto onako kako sada podrzava Albance sa KiM i dobar deo bosanskih muslimana...mi, obicni ljudi, nepartijci, smo bili i ostali i dan, danas casne parije u Srbiji, a nismo slepi pa smo videli sve privilegije i sinekure ovih sa spiska. Znamo njihovu proslost i sadasnjost, ali ne zelimo da ostvarujemo laksi, bogatiji zivot na nacin na koji oni to ostvaruju.Medju potpisnicima fali Kori Udovicki, Serbedzija, Vesna Pesic, Srdja Popovic, Slobodan Homen , Nenad Konstantinovic, Bujosevic, Canak, Borko Stefanovic, i mnogi drugi...Josif
Препоруке:
39
1
110 петак, 11 новембар 2011 19:02
rajkom
A da li je na spisku i Jovo Kapicic. On im je najveci intelektualac.
Препоруке:
45
1
111 петак, 11 новембар 2011 19:08
Katarina
Eto, toliko sprecavaju da se objave spiskovi intelektualaca - saradnika UDBE, SDB... a sad se sami popisase, za pocetak.
Препоруке:
32
1
112 петак, 11 новембар 2011 19:16
bkramer
Vaš neobrijani pastir je unistio naj-pro-EU-ropskog predsednika, svog šefa, pa vi potpisnici vidite šta ćete s tom činjenicom.Drugo, gde je glavni pomagač, Beba? Ako mogu glumci i novinari, zar kelneri ne mogu da budu intelektualci?!
Препоруке:
30
1
113 петак, 11 новембар 2011 19:38
Mилодан
Знам за неке друге потписе и, гле чуда, нема личности која се налази на оба списка потписника:

do sada su potpisali akademici Matija Bećković, Milorad Ekmečić, Bata Mihajlović, Kosta Čavoški, Čedomir Popov, Dragoslav Mihailović, Milovan Danojlić, mitropolit Amfilohije, novinari Ljiljana Smajlović, Svetlana Vasović Mekina, Slobodan Reljić, Željko Cvijanović i drugi.
Peticiju su potpisali i bivši sportisti Zoran Sretenović, Milutin Šoškić i Dušan Savić, pevačića Slađana Milošević, glumci Tanasije Uzunović i Ivana Žigon i drugi.


Из пијетета према писцу, који је у међувремену умро, намерно сам иѕбрисао име тог књижевника са овог списка, иначе блиског сродника (таст-зет) писца са "оног" списка.
Ех, Србијо када ћеш се дозвати памети!
Препоруке:
22
6
114 петак, 11 новембар 2011 20:21
parakac
Јован Дучић- Песма

Mој добри роде, сви су лагали,
И твој су видик сав помрачили;
За својом срећом само трагали,
И свуда крали и све тлачили.

И место млека, крв су сисали,
У страдањима твојим дугима.
Твоје су светло име брисали,
Да не знаш ко си међу другима.

С убицама су цркве стварали,
И с издајником горде тврђаве;
У заклетви те свакој варали,
На води дигли мосте рђаве!

На згаришту ти држе говоре,
На губилишту подло пирују,
На буњиштима саде ловоре...
И мртве уче сад да мирују.
Мој добри роде, сви су рђави,
Вапај твој не чују што тугује!
Издајник и сад још у тврђави,
С убицом жртва сада другује.

Ломан је, роде, мост на провали,
Свуд су у причест отров ставили...
С лупежом све су новце ковали,
С кривоклетником завет правили
Препоруке:
66
1
115 петак, 11 новембар 2011 20:25
Марко Дарковић
Шта уопште значи реч интелектуалац? Да ли су то глумци и режисери који свима нама намећу свој ''културни поглед'' на свет?! Извините и ја сам протичитао дела Нушића, Шекспира и све што се вртело по разним позориштима да ли сам и ја онда интелектуалац? Неки су ме разочарали што су овде на списку, искрено нисам их очекивао али ето неко је решио да се сврста у најгори шљам српског друштва. Свака наредна Влада Србије не сме ниједном од ових субјеката преокретача да дозволи да врши било какву јавну функцију!
Препоруке:
31
0
116 петак, 11 новембар 2011 20:33
Marko
LJDP ekipica predvođena Čedom ...
Препоруке:
20
1
117 петак, 11 новембар 2011 21:10
Милорад Богдановић
А колико би се виђенији муслимана потписало овако за издвајања Републике Српске из састава БиХ?
Ни колико прста на једној руци имамо.
Препоруке:
30
1
118 петак, 11 новембар 2011 21:20
Dejan Drobnjak
Bas zavidim svima vama u borbi za nestanak Srbije.Mene mrzi da se borim zajedno sa vama,u rasparcavanju zemlje,mada su mi nudili dosta kesa,zato vam zavidim ,kako vi imate volje i elanada se borite za dobrobit Beograskog pasaluka .Neznam sta bi mi da nije vas ....
Препоруке:
22
2
119 петак, 11 новембар 2011 21:29
синиша
Изненадила ме непријатно Јелисавета Сека Сабљић.Она једина у својој струци представља некога и нешто, остали су медиокритети а неки и прави дилетанти.
Препоруке:
28
2
120 петак, 11 новембар 2011 21:55
Kurjak
Да и ја додам, мада ме мало стид да пишем на ову тему.
Ево питања-
Да ли би PREOKRET потписао Herr Adolf Hitler?
Крај приче.
ENDE!
Препоруке:
29
1
121 петак, 11 новембар 2011 21:59
Александар Миловић
@ алкарНије дозвољено на НСПМ да се прича баш о свему, али вјерујте да бих Вам лако објаснио.Ако пронађете податак о чему се расправљало у Народној скупштини Краљевине Југославије пред убиство браће Радић, можда ћете схватити на шта сам мислио. Потражите шта је др И. Пернар повикао, а на шта је Пуниша бурно реаговао.
Препоруке:
25
1
122 петак, 11 новембар 2011 22:03
Ala
Svi zaposleni u drzavnim institucijama sa ovog spiska treba da budu otpusteni-krse Ustav Srbije na sta ih obavezuje Zakon oradu. Najsmesnije su "novinarke":Ivana Bajic,IvOn Jafali,Sarapa-sve nemusto,neskolovano kako valja LDP-u....Kakav Ceda,takvo clanstvo. Hrvati imaju Kukuriku koaliciju koja je vrlo nacionalno opredeljena/novo ruho HDZ/, a ovo je Trt-koalicija/staro ruho antisrpske koalicije/.
Препоруке:
31
0
123 петак, 11 новембар 2011 22:08
И сељаци су људи !
"Kaže se da svako ima pravo na svoje mišljenje; tačno, ali mora da postoji hijerarhija mišljenja" (Интервју: Латинкa Перовић , историчарка: Србија и даље не зна где су њене границе, е-Новине) Заиста није у реду то што многи коментатори на овако увредљив начин пишу о Другој Србији. Тачно је да Друга Србија углавном окупља руралне типове, провинцијалце и људе скромне културе. Шумадинка Латинка и покојни премијер из Босанског Шамца, или Чеда , без обзира на своје незавидно порекло, имају право да учествују у политичком животу ове земље. Тачно је да је Војислав Коштуница - Београђанин из срца Београда, син угледног правника, полиглота и особа широке културе. Међутим, у једном демократском друштву, сви грађани треба да имају право на политички ангажман, без обзира на порекло!
Препоруке:
21
4
124 петак, 11 новембар 2011 22:10
И сељаци су људи ! (2. део)
На пример, Латинка Перовић није крива због тога што размишља у оквирима дискурса патријархалне сељачке задруге, као што може да се види у горенаведном цитату. Латинкина ауторитарност и ретроградан поглед на друштво предстaвљају резултат утицаја руралне околине, скромног порекла и големог историјског заостајања србијанске провинције. Због тога, ове људе не треба да презиремо, него треба да им помогнемо, да их описменимо, еманципујемо, да их научимо основним вредностима грађанског друштва и модерног погледа на свет!
Препоруке:
29
8
125 петак, 11 новембар 2011 22:21
Lazar
Zalosno je da najlosiji djaci Vracara, poput Ivon/e/Jafali- na desetine zivih svedoka/ne samo da unistava i onako los program TV Studija B,vec zahvaljujuci podrsci u DS/Saper/lose utice na mlade.Sreca je da mnogi taj trash i ne gledaju. Djilas sam sebi radi o glavi "novinarima" poput Sarpe/tuzno/ ili Ivane Bajic/cudne reakcije/ provincijalaca tipa Basare-ma tuzni skup,sta reci. Kako seju,tako ce i znjeti.
Препоруке:
30
1
126 петак, 11 новембар 2011 22:24
Петар Велики
Све изутетни интелектуиалци. Списак импресиван. Е жалосна Србијо кад се ови третирају као "интелектуалци". Смешно.
Препоруке:
26
0
127 петак, 11 новембар 2011 22:36
Gavrilo Princip
Kako ono bese po ustavu SFRJ. Ko potpise kapitulaciju dela ili cele teritorije ... itd. Secali se neko tog clana? Ameri ih tapsu po ledjima. Dobice i neku kintu. Taci ce im dati i neki bubreg ako zafali..
A mi.. Mi ih se stidimo.
Препоруке:
38
0
128 петак, 11 новембар 2011 23:00
Пера Детлић
А где је Јелена Карлеуша, горостасица интелектуалне мисли "Друге Србије"???
Препоруке:
58
1
129 петак, 11 новембар 2011 23:35
Солиста јавни
Колико ли је тек тајних личности потписало?
Сви западни амбасадори и њихови помоћници, војни аташеи, саветници ЦИА у Министарство одбране, јој... не питај.
Када би понели Папир на молибени доручак, била би јагма ко ће пре.
Препоруке:
25
0
130 петак, 11 новембар 2011 23:42
Милош
...потписи интелектуалаца..да не потписаше не би знали да су интелектуалци
Препоруке:
23
1
131 петак, 11 новембар 2011 23:44
au mile
Сарапа је заслужио да се нађе на списку захваљујући дометима у комедији. Да будем јаснији, он је комедија сам по себи. Ко не верује нека иде на youtube, забава загарантована. Да парафразирам стару изреку. Без Сарапе нема шале.
Препоруке:
26
1
132 субота, 12 новембар 2011 01:06
Биљана Николић@ДШalkar
Заборавни ДШ заборавио да као алкар пише са сињским акцентом - или то, или је са потписницима преокрета јео печурке Boletus satanas (лудара).
Препоруке:
17
0
133 субота, 12 новембар 2011 01:15
Перун !!!
Сви су ми јасни осим Ђуричка, разочарење од иначе мени драгог глумца! :-(
Препоруке:
16
3
134 субота, 12 новембар 2011 01:30
Smehotres
Sjajan sastav mediokriteta . Jedino je zacudjujuce kako na tom spisku nema srdjana vukadinovica ? Ne dozvoljavaju mu pristup inace bi on potpisao oberucke , gramzivo i halapljivo ali ni tamo mu ne daju . Prosi srdjane i dalje po internetu da ti se pomogne da ti izlazi ova petaparacka novina kojoj je misao u prefisku apsolutno suvišna . Nema kod tebe misli, samo goli interes . Naravno da ne smete objaviti al da makar vi znate ko ste i koliko vredite.
Препоруке:
13
0
135 субота, 12 новембар 2011 03:06
Saša
Neka se lepo svi popišu sami, a mi da čuvamo spisak, pa onda po spisku jednog dana ko je i zašto zemlju izdavao. Nema više prostora ni za naivnost, sada se sve zna: neznanje nije opravdanje.
Препоруке:
17
0
136 субота, 12 новембар 2011 05:47
mecka
brozova unucad
Препоруке:
20
0
137 субота, 12 новембар 2011 07:19
комплекси су чудо
Потписницима овог срамног прогласа од срца препоручујем кратку причу Моме Капора 'Преучио'.
Препоруке:
20
0
138 субота, 12 новембар 2011 09:06
alkar@biljanče
da naučite samo jednu stvar-pečurke nisu sinonim za sve gljive već poseban rod -AGARICUS.najpoznatija je vrsta AGARICUS BISPORIS ili plemenita pečurka tj narod ga zove sampinjon i uzgaja se i prodaje po trgovackim centrima i pijacama.ta gljiva ludara koju spominjete je iz roda BOLETUS ILI VRGANJI a najpoznatiji vrganj je bezsjajni vrganj ili BOLETUS IMPOLITIS.manje konzumacije boletus satanasa i biće vam bolje,nema halucinacija,nećete zamijenit ne samo pojedinačnu gljivu već cili rod gljiva.ilio se učlanite dopisno u moju gljivarsku udrugu koju sam osnovao 1999.god.ja vas osobno podučim determinacijom svih vrsta gljiva.ako vam smeta sta sam hrvat,pa se bojite da bi vas otrova, imam ja tu i 50%članstva koji su srbi i vrhunski ljudi i poznavaoci gljiva.dobrodosli
Препоруке:
1
24
139 субота, 12 новембар 2011 09:09
alkar@biljanče
ja i DŠ nemamo nista zajedničko osim stavova.moderator je svjedok.nek provjeri internetske adrese i neka vam javi.
Препоруке:
0
19
140 субота, 12 новембар 2011 09:39
Велевестер
Због чега су потписници прогласа "Преокрет" људи са интелектуалне, културне и политичке маргине? Због чега на репертоарима биоскопа нема филмова Миљенка Дерете док цео свет гледа филмове Емира Кустурице? Због чега се књиге Петера Хандкеа преводе на све језике а за нашег Басару нико није чуо? Због чега је Елфриде Јелинек добила Нобелову награду док на репертоарима домаћих и светских позоришта нема драма Борке Павићевић? Због чега је марксиста Хобсбаум проглашен за највећег живог историчара а историјске студије Латинке Перовић нису на цени? Ja мислим да je овакво стање ствари искључиво резултат деловања моћног јудео-српско-бољшевичког лобија (ЈСБЛ)!
Препоруке:
22
1
141 субота, 12 новембар 2011 11:49
Jugoslovenstvo
Sve bivše članice SFRJ su proterale jugoslovenstvo, u tim državama(državicama) oni se smatraju za neprijatelje države, razbijače nacije, samo Srbija ima svoje Jugoslovene, rezultati su vidljivi od LDP pa nadalje.
Препоруке:
25
0
142 субота, 12 новембар 2011 11:59
Нео
Интересантно! Толико имена, а нигде људи.
Препоруке:
36
0
143 субота, 12 новембар 2011 12:47
Жељко
Какав скуп одабраних... Већину не познајем али они за које знам ко су самим тим што они ово подржавају довољан је разлог да ја будем против.
Препоруке:
15
0
144 субота, 12 новембар 2011 13:39
Бора
Заиста не верујем да ико са овог списка верује у оно што је потписао! Ако има неко , онда је недовољно паметан.
Друга могућност је да је све то из интереса. Утолико горе!
За неке сам знао да су јефтини. Неки су ме разочарали више пута, неки први пут...
Препоруке:
12
0
145 субота, 12 новембар 2011 14:55
Пва
Списак имена све говори. А коме и чему коментари а посебно после Песме Јована Дучића.
Препоруке:
13
0
146 субота, 12 новембар 2011 16:35
Алекса
Хаха каква екипа!
П.С: Милојку Пантићу је све опроштено! :)
Препоруке:
10
1
147 субота, 12 новембар 2011 18:46
раја
Ни један Србин неби ставио свој потпис и неби пристао да буде на том списку.
Препоруке:
15
0
148 субота, 12 новембар 2011 18:54
Томас Џонатан Џексон
Ден Тана: Јашо, кућа части! Живели!
Препоруке:
7
0
149 субота, 12 новембар 2011 19:33
Coki
Dobro je da vidimo ko je ko.
Препоруке:
7
0
150 субота, 12 новембар 2011 20:26
Професор Ђурић
Који интелектуалци? Ма они сви дувају у дипле!
Препоруке:
7
0
151 субота, 12 новембар 2011 20:41
Миодраг Ђонлић
Неко је рекао :"Речи иду у ветар,потпис у 3атвор".
Препоруке:
12
0
152 субота, 12 новембар 2011 21:21
Турас
Ипак је ово демократска држава.Замислите дали би овако безбрижно смели у Рватској јавно да се потпишу.Да питамо,рец имо алкара?
Препоруке:
12
0
153 субота, 12 новембар 2011 22:08
Zoran
Ako su glumci merilo kuku nama. Pa tek mi je sad jasno da u tom "preokretu" nema trunke mudrosti ni logike. Trulo je do dna.
Препоруке:
6
0
154 субота, 12 новембар 2011 22:20
КОМЕНТАР -са сајта ЛДП-а
Opšte je poznato da Kosovo i Metohija nisu pod teritorijalnim suverenitetom Srbije još od 1999-te, a možda i pre. Srbi koji žive na Kosovu postali su prelomna tačka političke presije. Vreme je da se skine politička maska i da se Srbima koji moraju napustiti svoja ognjišta na Kosovu, kaže istina!
Препоруке:
2
21
155 субота, 12 новембар 2011 22:22
луди скретничар
Какав културни живот - такви и глумци. Нико од њих нема петљу бити мимо система. Јад и беда.

Не разумем оне који су разочарани што је на списку овај или онај глумац. Лично, ја сам их очекивао и више.
Препоруке:
8
0
156 субота, 12 новембар 2011 22:54
Боле
КОМЕНТАР -са сајта ЛДП-а

Тај коментар више говори о ЛДП-у него о, како они кажу, "реалности". Све околише, као мачак око вруће варенике, а никако да изусте оно што они мисле, а мисле исто као Тачи. А народ каже: "С ким си, такав си!"

Та њихова прича о суверенитету је потпуно бесмислена и без икаковог упоришта. С таквим ставовима у 2. св. рату они би били сарадници окупатора. Данас се то другчије медијски пакује тј. користе се орвеловски термини типа "рат је мир", али је суштина иста да се ради о окупаторским сарадницима.

Колико је мени познато окупатор никад није био суверен, и никад по основу своје силе није стекао историјско право. НАТО је окупатор и он је створио НАТО државу тзв. Р. Косово. Док није било напада 19 најмоћнијих држава на Велику Србију, Тачијеви трговци "унутрашњим телесним српским органима" су били у Шћиптарији. То је неспорна чињеница коју не може да оповргне ни ЛДП.
Препоруке:
17
1
157 субота, 12 новембар 2011 23:03
Cakana
Ne mogu da poverujem da ih nije sramota
Oni su lik i delo Madlen Olbrajt i Havijara Solane.
Hitler bi ih velikodusno podrzao, nicht Wahr?
Препоруке:
13
0
158 недеља, 13 новембар 2011 01:27
@луди скретничар
Да, и ја сам их очекивао више. Мада, има много оних који се нису потписали јер су опрезнији и лукавији али су у суштини Чедини истомишљеници. Недавно је "Печат" објавио списак "јавних" личности из Београда које су биле у Сарајеву на прослави рођендана патолошког србомрсца - Хаџихафизбеговића. Међу њима су Брена и Боба, Бранислав Лечић са новом супругом, и још неки.
Препоруке:
16
0
159 недеља, 13 новембар 2011 01:37
Logicar
@komemntatori
Ako su navedeni potpisnici intelektualno i moralno bezvredni, kako vecina komentatora tvrdi, otkud toliko interesovanje za njih na sajtu koji promovise dramaticno drugacije politicke stavove? 157 komentara!?
Препоруке:
1
16
160 недеља, 13 новембар 2011 02:29
Ad hoc
Ако икада будемо независна држава, 1.десет наведених морају да одговарају за велеиздѕју и тражити најстрожију каѕну.
Препоруке:
6
2
161 недеља, 13 новембар 2011 09:37
ALKAR@TURAS
hrvatska je demokratska drzava i svaki popis i pokret je dozvoljen.kao i u srbiji,zasto bi to u nas bilo zabranjeno?(USPUT VI STE NAROD KOJI JE UBIO NAJVISE SVOJIH VLADARA ILI PREMIJERA -ZATO SE NE POZIVAJTE NA DEMOKRACIJU)jedino je u pitanju to slazemo li se ili ne sa popisom ili idejom.ovaj popis za Preokret je impresivan i na njemu su neki koji su stvarali srpski brand u svojim karijerama.to sta oni zele vama nije prihvatljivo i to je ok.ne mislim da manje vole srbiju od vas,samo zele drugačiju od vas.imaju pravo.vasa srbija je srbija rata i agresija.njhihova nije.sta sad?izbori će pokazati koja srbija je u pravu.a vasih 7 % potencijalnih ghlasova,po anketama nspm,neće vam pomoći da stvarate veliku srbiju.neće demokratska srbija rat,s nikin i u ime ničega. a ako je vama ,osobno,do rata pusku u ruke pa na kosovo ,u hajdučiju,itako je to dio vase tradicije i mitologije.
Препоруке:
3
22
162 недеља, 13 новембар 2011 10:23
Milan Dosen
Smatram da nije primereno ove ljude izvrgavati ruglu jer imaju drugacije misljenje i dele razlicite stavove.Ovde je problem mnogo slozeniji a to je nejedinstvo zla kob koja nas prati vekovima.Odakle pravo uvazenoj gospodi inicijatorima i tvorcima proglasa da mimo usaglasene drzavne politike nastupaju i podrivaju pregovaracku moc drzave.Koliko bi tom narodu na Kosovu i Metohiji bilo lakse kada bi znali da smo svi jedinstveni u nameri da im olaksamo zivot koliko je to moguce u datom trenutku.Medjutim ovi preokretachi a neke od njih gledam vec 20 godina kako se okrecu ne haju za jedinstvenom drzavnom politikom jer bi ona(ne dao bog) mogla da donese i rezultate sto njihovim sefovima u Vasingtonu svakako ne bi bilo po volji...
Препоруке:
11
1
163 недеља, 13 новембар 2011 10:27
Milan Dosen
Smatram da nije primereno ove ljude izvrgavati ruglu jer imaju drugacije misljenje i dele razlicite stavove.Ovde je problem mnogo slozeniji a to je nejedinstvo zla kob koja nas prati vekovima.Odakle pravo uvazenoj gospodi inicijatorima i tvorcima proglasa da mimo usaglasene drzavne politike nastupaju i podrivaju pregovaracku moc drzave.Koliko bi tom narodu na Kosovu i Metohiji bilo lakse kada bi znali da smo svi jedinstveni u nameri da im olaksamo zivot koliko je to moguce u datom trenutku.Medjutim ovi preokretachi a neke od njih gledam vec 20 godina kako se okrecu ne haju za jedinstvenom drzavnom politikom jer bi ona(ne dao bog) mogla da donese i rezultate sto njihovim sefovima u Vasingtonu svakako ne bi bilo po volji...
Препоруке:
2
3
164 недеља, 13 новембар 2011 12:57
Одбрана и последњи дани
Најјачи ми је коментар у којем се каже да ће некима од њих Тачи донирати бубрег ако затреба.Већина од ових се утрпала на списак не би ли зарадили некакво промакнуће,националну пензију или слично.Ето,Пуриша Ђорђевић се,у недавно написаној краткој аутобиографији,жали како 2009.г. држава није хтела да
финансира његов филм,иако се уредно пријавио на конкурс.Упркос свему наставиће и даље да се пријављује и да се нада.Просто да му човек не замери ово ангажовање,јер толико му је стало да сними барем још један филм.Не разумем оне који позивају на затварања ових јадника када дође до стварног преокрета.Реваншизам да,али само у погледу рада и резултата њиховог рада.Сада су они вредновани,али када се "вакат" промени поштено би било да вредновани буду неки други,а ови да иду трбухом за крухом.А круха зна се где има.Поштено.Ако недај боже дође до рата било би поштено од Које да се пријави у специјалце.Да испоштује своје улоге.И за друге би се нашло место.Све према заслугама.Ето.
Препоруке:
12
0
165 недеља, 13 новембар 2011 13:49
Лаповац
За Милана Дошена
Ти човече демантова сам себе. Па јел могу истовремено да имам право на своје легитимно мишљење и да њиме некажњено подривам државу, и да још нико не сме да ми то приговори. То само може у квази демократијама.
Препоруке:
5
0
166 недеља, 13 новембар 2011 14:34
Jasna Simonović
Izvin'te, a šta ova gospoda hoće da preokrenu, nisam baš pratila? ...
Šta to uopšte može da se preokrene u Srbiji a da se ne raspadne?...Od silnih reformi, promena, promena promena, aneksa i aneksa aneksa, Ostrvskih i ostrvskih računa i DM-rubaljskih i crnoberzijaških otimačina, proglasa i revolucija sve je već dovoljno dronjavo za jednostavno "usvajanje" Zar nije dobar moto / usvajanje / za neku dobru listu kandidata?...(kad već ne znamo da je jedan dronjavko ušao na "velika vrata" i da smo već "kod kuće"!)..
Препоруке:
4
0
167 недеља, 13 новембар 2011 15:27
Milan Dosen
Za gospodina Lapovca
Citajuci spisak ljudi koji su potpisali tu kvazi deklaraciju naisao sam na par umetnika koji su mi nebrojeno puta doneli osmeh na lice i koji su me svojim darom duhovno obogatili.Ako nam se dijametralno razlikuju politicki stavovi to ne znaci da mogu da zaboravim na sve zasluge koje su imali na duhovnom obogacenju naseg kulturnog zivota.To sto potpisnike ovog proglasa smatram politickim diletantima ne znaci da treba da govorim pogrdno i o njihovim ljudskim kvalitetima.Ako se osvrnes i razmislis o ljudima iz svoje blize okoline siguran sam da ces naci neki primer gde osoba koja ti je izuzetno draga razmislja politicki totalno suprotno od tebe ali ipak nalazis snage u sebi da je ne prezres zbog toga.Hteo sam samo da skrenem paznju diskutanata u ovoj temi da su pravi krivci autori ove deklaracije koji da bi zadrzali pozicije moci i svoje udobne fotelje ne prezaju ni od izdaje svog naroda.Ako su usput zaveli neke kvalitetne ljude to je druga strana medalje...Pozdrav!
Препоруке:
1
2
168 недеља, 13 новембар 2011 19:25
Голуб
Са стуба срама неко нам је однео платни списак верних сарадника, саопштила је америчка амбасада у Београду. Поштеном налазачу следи награда.
Препоруке:
14
0
169 недеља, 13 новембар 2011 22:56
Ружичасти пантер @ Алкар
Госпон Алкар, да се нисте Ви можда шетали и лупали у шерпе за време часова историје? Добро, нећу да будем превише индискретан, али ево подсетићу Вас на неке владаре из "колевке демократије", који су прилично стравично скончали свој живот отровани или обезглављени од династичких противника - често сопствене браће и синова. Едвард "Мученик" око 978; Едмонд II,1016; Харолд I,1040; Харолд II,1066; Стивен од Блоа,1096; Едвард II,1327; Ричард II и његов брат, убијени заједно 1483;Ричард III, 1485; Џејн, ћерка Хенрија VIII,законита претенденткиња на престо, 1554; Чарлс I, 1649. Ово је списак само владара. Изоставио сам принчеве,претенденте на престо, разне високе великодостојнике,затим прогонства, сумњиве смрти, смрти у тамницама после дугог заточеништва, набијање на колац, спаљивања на ломачи.
Сличан, ако не и дужи списак би се могао сачинити и за земљу "Слободе, једнакости и братства", али не желим превише да Вас разочарам у "европске вредности".
Препоруке:
12
0
170 недеља, 13 новембар 2011 23:07
Били Ора само за алкара
@алкар. Ми сми имали владаре па смо имали могућност да се разрачунавамо са њима. Ви их нисте имали, па нисте могли да их побијете.
Препоруке:
10
0
171 понедељак, 14 новембар 2011 00:11
Tурас
"алкар"Драги мој прежаљени непријатељу.У вашој лијепој је толико демокрције да "цили Сплит"са вама неби говорио када би смели да кажете да знате ћирилицу.Вероватно би било и батина.Још када би смели да им кажете да су Срби при сеоби са Чарнојевићем купили Барању и западни Срем од ваших господара,постоји докуменат"похрањен" у Бечу,вероватно би"демократски"завршили на некој рватској депонији.Толико,па алкарите ако смете.
Препоруке:
11
0
172 понедељак, 14 новембар 2011 00:14
Војвода Војислав
@ ALKAR

Хрватска је демократска држава,а води је странка која 20 година опстаје захваљујући промовисању неоусташтва?

Ви сте народ који је појединачно убио највише Срба,чиме се хвалио и Макс Лубурић(рекао је да сте побили више Срба за 4 године,него Турци за 400),зато се не позивајте на демократију.

Срби су државотворан народ,за разлику од вас.
Препоруке:
13
1
173 понедељак, 14 новембар 2011 10:19
Сербиново
Били Ора само за алкара

Немојте, молим Вас, да тако нешто говорите "алкару".

Њихове владаре су јеле дивље свиње.

Један им је полудео.

А за јединог им краља не зна се ко су му родитељи, ко су му потомци, ко га је крунисао и где му је круна, где је сахрањен.

Само се зна да је тај краљ у то време имао најсилнију војску и морнарицу у Еуропи. Тако пишу усташки историчари.
Препоруке:
11
0
174 понедељак, 14 новембар 2011 10:38
alkar
odusevljen sam vama koji uoporno ne odgovarate na komentar več uvik o genocidnosti mog naroda.mi nismo ubili ni jednog svog vladara od kneza borbne i ljudevita posavskog,priko kralja zvonimira,mucimira,tomislava,branimira i da ne nabrajam sve vladare u hrvtaskoj povijesti koju vi ne priznajete.danasnja hrvatska je moderna ,europka i demokratska drzava. a za rat i krajinu ste sami krivi,neću van crtat.srbi imaju sva prava pa i na povratak a to je sad vas proiblem,nećete vi pod hrvatski barjak i ustav pa onda ne kukajte već zivite od socijale po srbiji i bosni kad nećete zasukanih rukava zaradit na svome koru kruva.srbi imaju predstavnike u saboru,pravo na političke partije,skole na srpskom i ćirilicu.ko je naudio svim srbima koji su se mirno reintegrirali u istočnoj slavoniji,čak mnogi sta su rusili vukovar rade u hrvatskoj policiji i da ne nabrajam sad sve srbe sta su se izjasnili kao srbi na zadnjem popisu pa im nije falila ni dlaka s glave.ko je od njih strada od prestanka rata..?
Препоруке:
1
16
175 понедељак, 14 новембар 2011 12:01
Били Ора само за алкара
@алкар.
O Tomislavu imamo podatke iz svega nekoliko povijesnih izvora:[1]
U zabilješci ispred teksta zaključaka crkvenog sabora u Split 925. godine stoji:
"...consulatu peragente in provincia Chroatorum et Dalmatiarum finibus Tamislao rege"
"...vladao je u provinciji Hrvata i granicama Dalmacija kralj Tomislav"

Na drugom mjestu, doduše ne imenom, ali titulom "kralja Hrvata" (iz 7. kanona):[2]
"Ako bi kralj Hrvata i hrvatski velikaši..."
"...rex et proceres Chroatorum"
U pismu pape Ivana X. navodi se "Tamislao, rege Chroatorum";
13. poglavlje djela Historia Salonitana Tome Arhiđakona navodi "godine Gospodnje 914. u vrijeme kneza Tomislava.";
tzv. Ljetopis popa Dukljanina ili Regnum Sclavorum, piše:
"Umjesto njega, vladao je njegov brat Tomislav... Za Tomislavova vladanja pokrene kralj Ugra imenom Atila vojsku da ga svlada. Ali je kralj Tomislav, hrabar mladić.
Следи Наставак.
Препоруке:
4
0
176 понедељак, 14 новембар 2011 12:10
Били Ора само за алкара
Zanimljivo je da Tomislava uopće ne spominju, primjerice, sljedeći izvori:
spis Konstantina VII. Porfirogeneta, poznat pod nazivom De administrando imperio, koji govori o Hrvatskoj tog vremena (npr. govori o ratovima Hrvata i Bugara, gdje su Bugari "poubijani svi od Hrvata")[4];
veliko djelo Ivana Lučića De regno Croatiae et Dalmatiae libri sex (Šest knjiga o kraljevstvu Hrvatske i Dalmacije) iz 1666.
Osim toga, Toma Arhiđakon izričito tvrdi da je Držislav prvi hrvatski kralj.
Dolazak na vlast i podrijetlo.
Tomislav je vjerojatno došao na vlast 914. ili ranije; jedini podatak je napomena Tome Arhiđakona, koji piše "godine Gospodnje 914. u vrijeme kneza Tomislava"[1][5]. Po Ljetopisu popa Dukljanina, Tomislav je naslijedio svog brata.
Следи наставак.
Препоруке:
7
0
177 понедељак, 14 новембар 2011 12:17
Били Ора само за алкара
алкар. Закључак. Све је толико шкрто без извора па је питање да ли и ви Хрвати не верујете да ли је Томислав постојао? То што волите да имате краља то вам ми Срби не споримо.

Ово је са Википедије.
Препоруке:
10
0
178 понедељак, 14 новембар 2011 12:27
ПА
Маријана Пајванчић, професорка уставног права из Новог Сада!

Ето, професорка уставног права потписује проглас који је у супротности са Уставом! Коме она и шта предаје? Да се ја питам, сутра би та госпођа отишла са катедре...
Препоруке:
13
3
179 понедељак, 14 новембар 2011 12:38
Ковач Југовић
Нојман, Гаспари, Муслиу, Домоњи, Секеруш, Цинцаревић, Гоати, Кишјухас, Вребалов, Гробалов, Сарановски, Квислинговски... Јадна Србија! А најјаднија због оног имена на почетку списка.
Препоруке:
10
2
180 понедељак, 14 новембар 2011 20:42
alkar@bili ora
upali ste u vlastitu zamku-objasnjavanjem o skrtosti podataka o tomislavu otkriste druge hrvatske kraljeve-a uporno tvrdite da hrvatska nikad nije imaLA drzavu ni kralja ni povijest.sta sad?otkud sad kraljevi i drzavnost hrvata?kako vam se to omaklo?
Препоруке:
1
12
181 понедељак, 14 новембар 2011 21:50
Божа
алкар,
историја коју су написали Хрвати о "хрватским великашима" је "богатија" од историје нпр. Римске Империје, историје Француске, Русије ... Ако си читао "најчувенихе хрватске хисторичаре" и њихове измишљотине о "хрватским великашима", онда си, ваљда, уочио, као професор, интелектуалац, да свака друга реченица почиње са "претпоставља се", "вероватно је", "према неким хисторичарима" ...

Ниси ми одговорио за грб града Сиња. Откуд на томе грбу толико српске симболике? Кад немаш одговоре - ћутиш, као риба? А сигуран сам да не знаш ни како је настала реч "алкар", а користиш је, што значи да си површан и овде се појављујеш као обични манипулатор.

Ајде, пробај, да демантујеш моју тврдњу да је први назив Загреба био Сербиново, затим Влашка вес, а да су га Швабе звале Аграм. И да се налази "за бергом".

Пробај демантовати да бан Јелачић није "положио заклетву" пред српским патријархом Рајачићем. Јесу ли све ово измишљотине "великосрба"?
Препоруке:
11
0
182 понедељак, 14 новембар 2011 22:26
Слободан
Било је више потурица, зна се како су прошле! Волео бих да ови направе и објаве списак Шиптара- потписника захтева да се Србија не разара, то неће наћи!
Препоруке:
6
0
183 понедељак, 14 новембар 2011 23:42
Glas Razuma
I ovi ljudi misle da naprave neki preokret. Pa vecina njih pravi prokrete svaki dan. Da li se uopste radi o ozbiljnim ljudima? Ne verujem. Kada bi se brojalo koliko su puta pravili do sada preokrete pozavideli bi im i cirkuske akrobate, golubi prevrtaci i svi gimnasticari na svetu. Ovi politicari, javne licnosti itd. ne bi trebalo uopste smatrati pouzdanim ljudima a neke od njih ne mogu da zamislim u ulozi nekoga ko donosi bitne odluke za zemlju i narod. Neka se pojave na sledecim izborima pa videce na cemu su. Ovo je i onako samo jedna jeftina i ocigledna farsa. Da se boje za buducnost Srbije ne bi je rusili uvek kada im se ukaze prilika.
Препоруке:
5
0
184 уторак, 15 новембар 2011 01:14
Били Ора само за алкара
@алкар. Алкаре, рекао сам да је све толико шкрто, да вероватно ни ви не верујете у све то. Значи нема везе. Никако да се нађеш у сриду.
Препоруке:
4
0
185 уторак, 15 новембар 2011 18:56
alkar@boža
pa sad,neznan sta bi reka..zagreb je 185o nasta od dva grada-kaptola i gradeca.ime je od početka zagreb..sad vi tumacite kako oćete.kao da ja sad kazen da se "pretpostavlja"da je kosovski boj bio di je i da je save bilo kako vi kazete.tako i vi pretpostavljate...a hrvatski kraljevi ivelikasi,bani,knezevi i teritorij kao drzavna zajednica je postojala i funkcionirala sta je vidljivo iz neovisnih izvora kroz povijest.ali da ja nebi duljio skoknite na vikipediju i upisite povijest hrvata.a sta se tiče sinja,po zadnji put objasnjavam-niti ima srpske heraldike ni srpske povijesti sinja i alke.alka je nastala od arapske riječi koja je kroz turski dosla do nas-HALKA.označava zvekir na vratima a u turskom slučaju uzengiju.grb grada sinaj se naslanja na alku.tri trke u aslci su na spomen na tri velika turska napada na sinjsku utvrdu i sva tri su odbijena.naziv vojvoda je u čast DUKE(vojvoda) CORONARA koji je bio mletački zapovjednik dalmacije koji je pomagao u obrani sinja 1715.
Препоруке:
0
2
186 уторак, 15 новембар 2011 18:58
alkar@bili ora
skrto i nedovoljno?!!!dovoljno je samo to sta ste vi naveli pa da ponisti sve vase velikosrpske teze o neimanju hrvatske povijesti i drzave.sami ste sebi uletili u usta.kao vi srbi imate papir i dokument za svaku vasu povijesnu"istinu"???a mitova u vas kao nigdje drugdje
Препоруке:
0
3
187 уторак, 15 новембар 2011 19:50
Dr Mihailo Kovacevic
Gledam sva ova zvucna imana , sve sama elita kulturnog i politickog zivota ove nase jadne i napacene zemlje.
Tuzno je za jedan narod kada ga sopstvena elita pred svetom blati, a jos tuznije je kada ona placena za to novcano ili u drugim vidovima usluga iz kojih ce proisteci novac.
Препоруке:
2
0
188 среда, 16 новембар 2011 08:55
Dalibor
композиторка, доктор музичких уметности (Универзитет у Мичигену) и добитница Мокрањчеве награде :)
Ово је све више него очекивана екипа, једино ми је жао што се на списку нашла наша врхунска комичарка Јелисавета Сека Сабљић... Греота.
Препоруке:
2
0
189 среда, 16 новембар 2011 10:52
Били Ора-само за алкара
алкар. Ја не могу против себе. Навео сам ти податке из Википедије, али ти очигледно не читаш. Чак и тамо пише да је овако и онако. Нема га у изворима тим и тим. Прочитај.
Нема ништа конкретно. Рецимо, где је манастир краља Томислава, где је његова фреска(цар Душан је позирао у Дечанима)...Сви споменици културе из 11 и 12в. су православни...
Препоруке:
2
0
190 среда, 16 новембар 2011 13:50
Божа
алкар
значи за грб Сиња сматраш да је случајно узето да коњаник има шубару на глави (баш данас препознатљив симбол Сиња-сигуран сам да би ти из свег гласа викнуо "ено га четник" када би видео неког Сињанина с шубаром на глави). А изнад главе круна, иста као српска шајкача, са средњим рогом састављеним од три листа. И још к томе штит подељен на три дела. И то је теби све случајно? Чуди ме, да ти, као интелектуалац, не примећујеш такве ствари на грбу свога града. Видиш, на грбу Хрватске има пет кула. Јеси ли ти икад учио симболику и њен значај? Прочитај мало, нпр. о симболици која је приказана кроз сложени лик богиње Изиде.

Ово о Загребу, на Википедији, ти је баш интелектуално. Посебно оно "Мандо, душо заграби!" По томе "заграби" је Загреб добио име!? То је чист пример како "хрватски хисторичари" од човека праве идиота и какве аргументе "подастире" Википедија.
Препоруке:
3
0
191 среда, 16 новембар 2011 13:52
Божа
- наставак -
Заиста, не могу да замислим интелектуалца код кога таква образложења и такви аргументи пролазе. Али видим, има их! И Загреб ти настао у Великој Горици? Мене би било срамота да лупим нпр. глупост да је Београд настао у Панчеву или Дебрцу.

Твоја "алка" је настала од Турака и Арапа, али, видиш, наша није. Ми када кажемо "још једна алка у низу", то нама не значи, као код вас Хрвата, "још једна узенгија у низу", или "још један звекир на вратима у низу". Код нас алка више асоцира на оро, или коло, тј. игру. А још да по "твоју алкарску хисторију" буде горе, сваки твој ХАЛКАР јаше по ТРИ пута. Баш је то чисто ХРВАТСКИ.
Препоруке:
5
0
192 среда, 16 новембар 2011 22:07
slobodan 50
ako si beli orao , ostani dosledan,budi beli orao i poštuj se i ne nasedaj karlu-folirantu i slabiću.budi, bre....
Препоруке:
0
0
193 четвртак, 17 новембар 2011 08:40
shuki
Pa zar i ti maestra???
Препоруке:
2
0
194 четвртак, 17 новембар 2011 09:35
alkar@boža@slobodan
ja san siguran da vi mrzite sve koji nisu srbi a još više one "bivse"srbe.ne ide vam suzivot i razumijevanje drugih.ja nemam nista protiv srba i srpske drzave dok ne priđe drinu ili dunav.tada imam.sta vi imate protiv nas dok ne priđemo dunav i unu-nebi tribali imat nista.ali tu nastaje problem-vi mislite da je sve ovo nabrojano vase pa i vise i to ste pokusali devedesetih pa dobiste po glavi i još vam nije jasno kako pa se opet junačite.nasli ste stotinu opravdanja za poraze u ratovima.alka je arapska rič dosla preko turske u nas jezik a znači zvekir ili u turskom smislu uzengiju.nju gađamo jer simbolizira turskog pasu čiji konj edek je zarobljen i na njemu su bile uzengije u obliku alke.trče se tri trke jer su turci tri puta sa tri strane jurisali na grad i sva tri puta odbijeni.a ostali nazivi su ostali turski radi autentičnosti osim vojvoda(duke)u čast duke corronara koji je bio mletački zapovjednik za dalmaciju i sinj.sve ovo se stavilo i u grb grada sinja..sta tu ima srpsko?
Препоруке:
1
2
195 четвртак, 17 новембар 2011 12:09
alkar@boža
hitno nabavite cvike,debelih stakala i veće dioptrije i pogledajte alkare-kapa na glavi nije šubara nit ima takav oblik.ono je kalpak od kunovine i nema oblik četničke šubare kako bi vi tili...ali đabe vama crtat
Препоруке:
1
2
196 петак, 18 новембар 2011 03:13
Nikola
cuvajte ovaj spisak...
Препоруке:
0
0
197 петак, 18 новембар 2011 17:50
Никола
Свашта бих написао али су и то прпадници мог народа. Зато их морамо демократски и људски победити на следећим изборима јер је њихово деловање противуставно, противзаконито и није у интересу грађана Србије. О доследности да и не говорим. Замислите само разочарење људи који су подржавали СПО. Вук Драшковић је довео на власт Ивицу Дачића и са Наташом Кандић данас дели исту идеју
Препоруке:
1
0
198 петак, 18 новембар 2011 19:31
Конузин
Па није чудо.Олбрајтова је јавно рекла да је ДОС-у дато 30 милиона долара да "смакне" Слобу!Није њима ни лоше уопште.А народ,народ је фолклор,декор,како рече Шојић-не облачи се они лепо због себе-него због предузеће!А кад се и ако се успе,да младима утуве у главу да треба сами себе да се стиде и да су Срби баш за све криви-биће све лако!Знају творци ове монструозне политике да играју на дуге стазе,јер шта би било ако би једног дана у Србији било само оних који виче ДА,МИ СМО КРВИ?А играче на дуге стазе краси стрпљење,чекаће они да стара гарда почне да "оре небеске њиве",а онда остају они који се стиде свега што је српско!Зато је на нама,да васпитавамо,осрбимо,и освестимо!И то бих ја назвао СВЕТИМ задатком!
Препоруке:
0
1
199 петак, 18 новембар 2011 21:28
Божа
алкар,
задржи ти своју теорију за себе и тумачења твојих кривотвораца историје и језика. За алкаре су најважнији појмови: харамбаша, сердар, војвода, барјак, Крајишници, кубура, шубара (а твој калпак и куну окачи мачку о реп, хајдуци и њихове старешине - харамбаше никад нису носиле те твоје калпаке (кациге)) - све оригинални хрватски изрази. Ви се Хрвати, алкаре, на помен "војводе" ледите! Одмах вам се пред очима указује брада. Како то ви Хрвати поред свога оригиналног језика узесте за своју изворну тадицију све турске изразе? Ваљда сте уместо нпр. војводе требали узети "доглавник", уместо "барјак" - стијег, уместо "Крајишници" -"хајдучија побуњеничка"...

Чувени Стојан Јанковић, сердар, син Јанка Митровића, харамбаше, је 1686. ослободио твој Сињ, Лику и Крбаву. И погинуо наредне године у нападу на Дувно (мора да га је убио с леђа неки језуита).
Препоруке:
3
1
200 петак, 18 новембар 2011 21:30
Божа
- наставак -
Иначе је опеван у чувеним "хрватским" јуначким песмама "Јанко од Котора и Мујин Алил", "Женидба Стојана Јанковића", "Ропство Јанковић Стојана" и др. које су певане уз "изворни хрватски национални инструмент" - гусле. Не знам како ти стојиш с гуслама? А, видиш, тај Стојан који је ослободио Сињ од Турака, је имао два брата "хрвата", Илију и Завишу. Овај Завиша је био капетан Обровца, а оба су ослобађали Лику и од Турака и од Млечана. (Не знам где су тада били Хрвати, да ли с Турцима, Млечанима или негде у Угарској). Завиша се истакао у ослобађању Книна и твога Сиња, када је и рањен. Али, ти сигурно никад ниси ни чуо за Завишу, јер то се у "хрватској историји" не помиње. Видиш потомак тих Јанковића је и Владан Десница, српски писац. Немаш ти, алкаре, појма. И зашто бих те ја мрзео, када видим да немаш појма? Ја такве сажаљевам.
Препоруке:
4
1
201 субота, 19 новембар 2011 09:39
alkar
niko nikad nije tvrdio da u hrvatskopj povijesti nije bilo srba koji su je stvarali pa i stojan i ilija i zavisa. a pisama se uz gusle pivalo po hercegovini i bosni i srbiji a u dalmaciji gusala nema osim di je bio srpski zivalj i to male enklave oko vrlike,knina i obrovca.ja san ka dite ,tek naučio čitat, "piva" svom didu i njegovoj ekipi pisme iz pismara o andrijici simiću,tadiji senjaninu,ivi senjaninu,musi kesedžiji,marku kraljeviću.to "piva"je čitanje teksta ali ne recitiranje nego popivavanje sta je zaminjivalo zvuk gusala.i nemate vi pojma koliko je toga znan.a sta se tiče alke sve sta ste nabrojili su anadolsko-turske riči koje smo uzeli radi autentičnosti samog sjećanja na događaj iz 1715.osim "krajisnik"-ta rič nema u alci a označava zitelja krajine,bilo koje.a alkaqrska kapa nije subara-usporedite slike pa ako vam je IQ i vid barem prosječan zaključit ćete i sami.
Препоруке:
0
3
202 субота, 19 новембар 2011 09:45
Бели Орао
@Божа. Удриte Божо само чињеницама. То их највише нервира. Где ја стадох ти продужи...Него Божо ипак сте на једном месту погрешили. Ми никад нисмо имали проблема са Хрватима. То је фин и поштен народ око Сљемана. Ми смо увек имали проблема са покатоличеним Србима који се удворнички понашају vjekovima.
Мадам се да ову грешку примате другарски.
Препоруке:
2
0
203 субота, 19 новембар 2011 11:53
Божа
алкар,
Колико ја знам Турци нису имали хајдуке, сердаре, војводе и харамбаше. Али ако Хрвати кажу да су имали, онда мора да је истина, као што је истина и остало што кажу ваши чувени "хисторичари". Мислим на истину типа "Мандо, заграби". Има неки ваш стручњак за Сињску алку, и он на своме сајту, као један од најважнијих стручних израза за Сињку алку, наводи појам "Крајишник". Мора да си ти бољи стручњак од њега?

Мој IQ и мој вид је просечан. Али ти то нису никакви аргументи, јер. нпр. Хомер је био слеп, али је боље од било кога, који је имао изоштрен вид као ти, видео Тројански рат. Зар не? Јер видети, не значи само гледати очима, него, поред тога, слушати и логички размишљати. Зато ти је и слово "В" или "V" таквог облика.
Препоруке:
1
1
204 субота, 19 новембар 2011 11:54
Божа
- наставак -
Ја нисам чуо, до сада, да је неки хајдук, сердар, војвода или харамбаша носио турски калпак од куновине, али да су носили шубару, носили су. А видиш, овај твој земљак, који се бави Сињском алком, каже за тај твој калпак да је то турска војничка капа, кацига. Од када Хрвати као своју традицију носе турске војничке капе, тј. кациге? Било би добро да нас детаљније информишеш о неговању турских традиција код Хрвата.

Поред тога мало си у заблуди око тих анадолско-турских речи. На турском двору су се одлично служили српским језиком. А турски језик је релативно млад језик. Ако си читао историју Турске ваљда си уочио када се они први пут појављују као неки фактор у историји. Видиш, давно пре Турака, а на подручју данашње Турске (Анадолије) је живео народ који се звао, како кажу историчари, Хати. Њихов језик се, кажу, звао "нашили". И данас, у јужној Србији, када се људи распитују о другима кажу "наши ли?", значи, "говоре ли као ми".
Препоруке:
1
1
205 субота, 19 новембар 2011 11:55
Божа
- наставак -
Ја сам пријатно изненађен да су код тебе остали обриси изворне српске традиције, јер знам кроз какву сте тортуру пролазили од стране Ватикана. Сећаш ли се када су вам забранили употребу народног језика? Сети се само шта су проживели Брибирски-Зрињски-Озаљски. Зато те подржавам да се окренеш епским народним песмама, гуслама, војводама, сердарима, Марку Краљевићу и другим нашим старим вредностима. Ако ти треба помоћ и стварне, а за многе потпуно непознате информације, јави се. И добро је да си на овом сајту да научиш неке тачне и логичне ствари, а не да те тамо фашисти трују некаквим небулозама.
Препоруке:
1
1
206 недеља, 20 новембар 2011 00:56
SANDINISTA
@Milos
Грешиш синак, стварно грешиш, према оном што знам мене више чуди Којиино име на овом списку него остала која си поменуо, јер Ђуричко је познат као чедиста одраније, исто тако и Горан Марковић па и Бора Тодоровић, о Секи Сабљић нећу трошити речи...
Препоруке:
2
0
207 недеља, 20 новембар 2011 10:11
alkar@boza
eto homer nije vidio a da sad moze pročitati sta vi napisaste umro bi ponovo ...znači i turska je govorila srpski prije nego turski...jete li vi lud ili sta?a ja sinjsku alku zivim preko 50 god i znam sve o njoj avesg "stručnjaka"nebih komentirao,samo da dodam da krajisnici nisu pripadnici alke već kraja.također hvala na ponudi o obrazovanju mene kao "desteračkog srbina"..kad se to "pivalo"nije bilo radija ni tv pa se nesto drugo moralo,rera,ganga i popivavanje.nema tu srpsko niste kao ni u sinjskom grbu ili alci.muslimanskog (turskog) ima,kao dio tradicije i utjecaja.mi ni jednu srpsku rič ne koristimo-već njemacke,talijanske,hrvatske i dr.srpskih nema
Препоруке:
0
3
208 недеља, 20 новембар 2011 11:44
Бели Орао
@алкар. Први званични језик на Порти у време Мехмед Паше Соколовића,Великосрбина,био је Српски језик.

Тек толико да се зна. Чисто рекреативно.
Препоруке:
2
0
209 недеља, 20 новембар 2011 14:20
Божа
алкар,
танко ти је знање, ограничено, брате. Овај твој земљак што је направио сајт о Сињској алци каже да је она наслеђена од Млечана, а ти кажеш од Турака. И видиш за време владавине Сињем, од стране Млечана, владари су били војводе, арамбаше и сл. Нису Млечани владарима Сиња двали турске титуле. А то су ти били ови које сам поменуо раније, као нпр. Стојан Јанковић. Ви сте победили Турке 1715. али се не зна ко је предводио те ваше "јунаке" у "јуначкој бици". Кажи нам како се звао тај ваш војвода, сердар или арамбаша. Нема га! Нигде га не могу пронаћи! Нећу да улазим у детаље старта и циља, који су везани за Нелипиће.
Препоруке:
1
0
210 недеља, 20 новембар 2011 14:22
Божа
- наставак -
Млечани су пореклом Венети или Венди, тј. северни Срби који су некад живели на Балтичком мору, па су се касније спустили на југ, као и многи Срби. По њима Венеција и носи назив. Исто тако су дали и први назив Беча који се звао Виндобона, о томе говори и данашњи назив Вијена (Вена). Млечани су најчешће били у добрим односима с Србима, јер знају да потичу од истог рода. Ако ми не верујеш имаш књигу- речник вендско-пољски, погледај га, за 90% речи ти неће бити потребан превод, ако знаш српски језик. Називи родбине су потпуно исти. Српски владари су се често орођавали с Млечанима. Осим тога погледај чувени торањ у Пизи, тј. Пиши, који по вама пада, али по Венетима Пиша се диже и има колена исто као и родослов, а торањ је подигнут на чувеном Расенском (Етрурском) светилишту. О пореклу и историји ових Расена (Етрураца) Римски сенат је донео одлуку да се уништи сва литература. Шта мислиш зашто?
Препоруке:
2
0
211 недеља, 20 новембар 2011 14:26
Божа
- наставак -
Да ли знаш да је чувени композитор Бела Барток био Србин? Сигурно ти је и ово чудно и смешно? Е видиш, тај Србин је на крају живота ишао у Турску да проучава народну музику, и то у град Адана у Анадолији, чије име потиче од Хата чији се језик, као што рекох, звао "нашили". Шта мислиш да је Србин ишао у Турску да проучава турски језик и културу? Алкару, заборављени Србине, ти нешто покушаваш, што је за поштовање, али те много ограничава верност Ватикану тј. лажно хрватство. Зато су ти узалудни напори које улажеш,јер се крећеш странпутицом.
Препоруке:
1
0
212 недеља, 20 новембар 2011 22:38
alakr@boza
e moj sjor,nema vajde od rasprave s vama.alka je viteska igra po porijeklu iz mletaka i trčala se u puno gradova i na različite načine ali se samo očuvala u sinju izvorna kakva je bila prije skoro 3oo g.niko nije reka da je turska nego je od turaka uzeto simbolički(kao sjećanje na pobjedu nad njima)vokabular i nazivi,konj edek,orma i oprema.svi nazivi su većinom turski i hrvatski.OPREMA NA ALKARIMA JE VOJNA ODORA MLETAČKO-SINJSKIH RATNIKA I OFICIIRA STA SU RATOVALI POD SINJEM.nista tu srpsko nema i samo podmećete.vojvoda je titula plemića iz mletaka koji je bio providur za dalmaciju-duke corronaro -a ne srpski naziv za neki vojni čin ili polozaj.pričate gluposti.
Препоруке:
0
2
213 недеља, 20 новембар 2011 22:40
alkar@boža
a to da su mleci bili srbi to je naučna fantastika kao i da su tračani,iliri i huni bili srbi po porijeklu sta nedavno neki vas napisa na ovom sajtu... a sta da van ja kao profesor povijesti kazen na to?nista.
Препоруке:
0
2
214 понедељак, 21 новембар 2011 00:24
Владимир Јевтић
"Не пада снег да покрије брег, него да свака зверка покаже свој траг." (народна изрека)
Све некрст до некрста!
Велики ПОЗДРАВ за Ђорђа и целу екипу!!!
Препоруке:
0
0
215 понедељак, 21 новембар 2011 10:46
Бели Орао
@Слободан 50. Тек сам сада видео Ваш коментар. Бели је увек Бели. Овде могу да износим само чињенице макар оне и не биле лепе чак и за нас. Алкар отприлике воли што је са нама у друштву. Они немају овакве сајтове.

@Алкар. Види карту Србије из 814 године, али пре тога спреми нитроглицерин.
Препоруке:
1
0
216 понедељак, 21 новембар 2011 21:46
alkar@bili ora
biće su je crtali vasi velikosrbi.da li je i beč na njoj kao srpski grad ili je čak srbija do londona?kakve to ima veze-pa bila je i hrvatske do zemuna pa vise nije i neka nije.a rimsko carstvo je bilo u srbiji prije srba pa i ilirija sa ilirima,pa i turci.ko sve ovde nije pravio drzavu,veću ili manju i sve su se preklapale.sami vi drzite "povijesno"pravo na ovaj prostor a drugi su nasilu pokatoličeni srbi koji su srbima ukrali zemlju.nemate pojma.
Препоруке:
0
3
217 понедељак, 21 новембар 2011 22:47
Божа
алкар,
твоја је историја с брда, с дола. Ти си професор историје, а ниси у стању да ми одговориш на конкрента и основна питања. Значи, твоја је историја тип испирања мозгова онима којима можеш. Ништа из твоје историје нема логику, нити има конкретна покрића. Зато, професоре, читај ове лекције и учи. Ја нисам професор историје, али сам сигурно прочитао више књига, које се баве историјом људског рода, од тебе.

Чуди ме да један човек који пледира да буде интелектуалац може тако закључивати. Војвода је "професоре историје" српска реч, а "duke corronaro" је млетачка. Зашто те ваше војводе не носе титулу "duke corronaro"? Па ни један "duke corronaro" није био владар Сиња. "Војвода" значи онај који води "вој" или "бој", вој води, професоре. Видиш како је то просто у српском језику? А ти можеш измишљати шта ти је воља. Ниси ми одговори ко је предводио "славну битку Хрвата против Турака у Сињу" 1715. г. Не знаш!!!
Препоруке:
0
0
218 понедељак, 21 новембар 2011 22:49
Божа
- наставак -
А ово око Венета, Трачана, Илира, Дачана и Хуна је потпуно јасно, и тачно. Ниси читао историју старијих историчара (чак ни хрватских), не познајеш српски језик, не знаш српску вишебожачку религију, и онда ти је тешко све то схватити. Све ово, а тиме и цела историја, за тебе постају "шпанско село". Ти си историју научио да од ње живиш, а не да спознаш и говориш истину. То је основна разлика између тебе и мене. Рекао сам ти, узми вендско-пољски речник, погледај како су Венети говорили и биће ти јасно. Оно што сам ти написао за Пизу (Пишу) провери, па реци шта није тачно. Нећу сада да те замарам са Галило Галилејем и Ђорданом Бруном.
Препоруке:
0
0
219 понедељак, 21 новембар 2011 22:50
Божа
- наставак -
Главни трачки бог се звао Савазиос, што значи бог Сава (то је опште познато професоре), а Богиња Мајка код Трачана се звала Кибала или Кева (и данас Срби за мајку кажу "кева"). Отуда и назив Цибалија-Винковци. За тога трачког бога Савазиоса се сматра да је први измислио котач (точак), а он је приказиван с прва три испружена прста, а друга два савијена. Могу ти објаснти и шта то симболички значи. Исти такав положај прстију имаш и на левој руци египатске богиње Изиде и код Расена (Етрураца). Не знаш ко је био чувени Спартак који је жарио и палио по Апенинском полуострву, или римски цар Максимилајан Трачанин. Тај је правио поход на Рим. А Трачани и Дачани су били веома близак народ који је говорио сличним језиком, као ви икавци и ми штокавци.
Препоруке:
0
0
220 понедељак, 21 новембар 2011 22:51
Божа
- наставак -
О Илирима ваљда си нешто учио из те твоје хисторије. И код њих је, као и код Трачана, змија играла важну улогу, а код себе су на Хелму (као се тада звао Балкан) прихватили део избеглица из Илиона (Троје). Препоручујем ти да прочиташ књигу Ферде Шишића "Како је византијски цар Јустинијан постао Славен", где он триста година касније "учи" Ивана Томка Мрнавића, докторанта теологије и језуиту, да Јустинијан није био Словен са именом Управда. Тај Мрнавић је објавио више књига које код "хрватских хисторичара" не играју никакву улогу. Прочитај их, па ћеш бити свестан и својих предака. Он у својим књигама руши вашу "славну хисторију" и покзаује да сте католичењем Срба постали Хрвати.
Препоруке:
0
0
221 понедељак, 21 новембар 2011 22:52
Божа
- наставак -
О Хунима довољно је рећи да су штитили Словене - Србе (јер су и Лужичи Срби-Срби, као што су то били и Љутићи и Бодрићи) када су нападани од Византије. Је ли ти то познато? АтИла-Бич Божији-Муња-Св. Илија Громовник!! А брат његовог оца се, кажу историчари, звао Октар (прочитај то отпозади, јер је тако у много случајева прекарајана и скривана историја, добијаш Ратко). Син, који га је наследио, се звао Илек, а други син Денгизић (Денгизик). Ово баш звучи германски или турски!!! Има ту још, али ово, ипак, није курс историје да бих ти све потанко објашњавао.
Препоруке:
0
0
222 уторак, 22 новембар 2011 16:52
Бели Орао
@Божа. Ма није профа, ал` нема везе.
Препоруке:
0
0
223 уторак, 22 новембар 2011 19:46
alkar @boza
zaista ste dobro rekli da ovo nije kurs istorije već pamfletizam za slatko smijanje do suza.DUKE je vojvoda a CORNARO je prezime.bilo mu je ime girolamo i bio je mletački providur za dalmaciju-koji je 1686 oslobodio sinj od turaka a 1715 pomagao obranu od turskih napada.sama riječ DUKE ili vojvoda je engleskog(anglo-saksonskog) porijekla pa ma sta vi mislili...u njegovu čast se zapovjednik alkara zove" vojvoda".bitku pod sinjem je vodio meletački časnik i fra pavao vučković a ne stojan janković kako primisljate iako je on vodio gerilski rat s turcima u okolici livna i duvna.i savjet vama-nemojte vise nikad nikome govorit ono sta ste napisali u prethodnim komentarima o svesrbima i povijesti njihovoj..tuzno i tragično.odgovora nedostojno.
Препоруке:
0
0
224 среда, 23 новембар 2011 00:21
Божа
алкар,
само се ти смеј. Ја сам само рекао да твој појам за који си везао сињску алку "duke corronaro" је млетачки појам. И да је бесмислено да млетачке речи преводиш на турске (које су донели Срби, како пише, на сајту о сињској алци, твој земљак) и да ти онда појмови преведени с млетачког на турски језик представљају "хрватску традицију". Је ли ту шта спорно? Међутим, сада, твој наведени појам, више није "corronaro", већ CORNARO. Ево и ја се смејем. Пукох од смеха. Јеси ли приметио шта си написао пре, а шта сада? Човек, историчар, помешао презиме и медицински термин. И онда се још правиш ... И ти потврђујеш правило које је изрекао Јован Дучић да Хрвати нису храбри зато што се ничега не боје, већ зато што се ничега не стиде. О писању личних именица малим словима нећу ни на расправљам, јер је то, можда, у духу "хрватског језика". Ја сам мислио да је тај твој "duke corronaro" неки "бан хрватског срца".
Препоруке:
0
0
225 среда, 23 новембар 2011 00:22
Божа
- наставак -
Је ли ти тај предводник храбрих хрватских бојовника Вучковић Павле или Павао? Мени се чини да је Павле, али је то ваш манир да сваког Србина на било који начин прикажете Хрватом. Кад ти је Corronaro могао постати Cornaro, онда и Павле може постати Павао. Па тај ти је фра Павле донео у Сињ из Босне документа писана ћирилицом. Је ли то "хрватска ћирилица", односно "женско писмо"? Зашто вам је потребно да толико крадете историју, културу, традицију, толико фалсификујете и лажете?

На вашим сајтовима који који описују ту "велику победу хрватске државе" уопште не помињу Павла као значајну особу у томе догађају 1715. г. Напротив, помињу да је пресудну улогу одиграла слика Госпе Сињске коју је насликао неки Млечанин-фрањевац Бернардо Горнизаи.

Осим тога они наводе да је војском командовао провидур Зорзи Балби. Ето, и овог пута се качиш за неке бесмислице, а не расправљаш и не оспораваш понуђене чињенице.
Препоруке:
0
0
226 среда, 23 новембар 2011 09:54
alkar@boža
duke cornaro je pravo ime,vjerovatno, a spor je u tome ste je u jednoj ispravi ,kojom on daruje zemlju franjevcima u sinju,spominje kao corronaro(arheoloski muzej u zadru).to "krivo"prezime se spominje još samo par puta u ispravama grada i crkve u sinju.i mislim da je to nebitno jer sustina ostaje ista. sinj su,naveo sam to prije,branili sinjani pod vodstvom fra pavla vučkovića i mletačkog časnika.mislio sam da je to dovoljno da se shvati situacija.ali u pravu ste,taj časnik je bio providure(titula-upravitelj) balbi.i nemojte vise s tim pamfletima o svima na svitu kao o bivsim srbim,a i to na koji način-čitanje imena odostraga???!!!!a neznate da je nabukodonosorov dvorski pisac bio SRBIN(mozda i svi narodi mezopotamije)po imenu OMOM ROPAK.ako to niste znali ostavite se tumačenja povijesti.
Препоруке:
0
0
227 среда, 23 новембар 2011 13:02
Бели Орао
@Божа. Стварно сте "нехумани". Изношење истине на тако чињеничан начин за алкара је равно самоутепанцији.
Препоруке:
0
0
228 среда, 23 новембар 2011 14:04
alkar@thinking@boza
da vas poducim-pogresnim čitanjem jednog slova doslo je do toga da se dugo godina posljednji hrvatski kralj petar(poginuo na gozdu ili petrovoj gori u bitci protiv mađara)nazivao sVačić,a u stvari je bio sNačić-toliko o vasim "argumentima i istinom" drugim nebulozama pamfletitstičkog tipa kao npr.rič vojvoda da je srpskog porijekla i da znači "vodi vojsku"..mozda ste vi to tako i logično pretpostavili pa vam je kao vojvoda u alci sibol srpstva.vojvoda je ,u anglosaksonskom značenju DUKE upravitelj vojvodstva(nekog područja sta mu ga daje kralj zbog nekih zasluga) A NAJPOZNATIJI VOJVODA JE VOJVODA OD YORKA..od te riči je nastala i VOJVODINA kao vojvodstvo(koje ste vi proglasili srpskim vojvodstvom i posrbljavali tri puta-za čarnojevića,kolonizacijom 45.g i u devedesetima izbjeglicama iz bosne i hrvatske).duke cornaro je dugo godina u sinju izgovaran i pisan corronaro,u govoru alkarskog vojvode prije par god je spomenut upravo pod tim imenom.a sinj ne zovemo sinj nego vareš.čudno a?
Препоруке:
0
0
229 среда, 23 новембар 2011 14:33
Божа
алкар,
јеси ли закључио да злоупотребљаваш историјске чињенице? Чему ти то служи?

Ни за једног Швабу, или Кинеза нећу рећи да је Србин. Али за оног,или оне, за које чињенице говоре да су Срби, или да су били Срби, то ћу говорити, па макар они, некад или сада, били Хрвати, Муслимани, Мађари итд. Зато тврдим да је Мехмед паша Соколовић био Србин, као и Скендербег, као и Никола Тесла, Руђер Бошковић, Бела Барток, Кустурица и многи други за које ти не делиш моје мишљење.

Онај, језуита, Иван Тонко Мрнавић, кога сам ти претходно поменуо, у својој књизи каже: "Већ шест месеци мори ме тешка болест, но још ме већма боли несрећа, што ми већ триста година прогони моју некоћ славну обитељ, којој су "садиди" и "прадиди" били СРПСКИ ВЛАДАРИ. Ово је он говорио хиљаду шесто двадесет и неке године. Примера је безброј. О крсташким ратовима, који су тутњали овим просторима, и чији су се стварни циљеви често разилазили с прокламованим, нећу ни да говорим. То су била времена гора него данашња.
Препоруке:
0
0
230 среда, 23 новембар 2011 14:33
Божа
- наставак -
Уосталом, ваљда знаш како су Зрински и Франкопани остали без главе, од стране "милостивог" владара.

Погрешно мислиш да желим некога на силу натерати да буде Србин. Не, то је ствар сваког појединца. Мој је циљ само разобличавање историјских смицалица и енигматских штосева, колико је то у мојој моћи. Надам се да ти је познато да су многе ствари кроз историју скриване. Не заборави да је историја, коју ти сада презентујеш, писана у тзв. "мрачном веку", не онда када је стварана. Тако је и Порфирогенит објављен седам векова касније него што је написао своју византијску историју. Зато су, често, на мети биле књиге и библиотеке, оне у Риму, и оне у Александрији, као и у Београду. Немци су недавно вратили Србима књиге које су опљачкали за време 2. св. рата. У чијем је интересу било њихово "случајно" уништавање? Нећеш, ваљда да ми спориш да је Римски сенат донео закон о забрани књига о Расенима (Етрурцима) и да је нестало 20 томова књига о Расенима тек тако.
Препоруке:
0
0
231 среда, 23 новембар 2011 14:34
Божа
- наставак -
А видиш, ти Расени су дали име Јадранском мору.

Твој приступ историји је, по моме мишљењу, погрешан. Треба да кренеш од чињенице да је човек, овакав као што је данас, формом и суштином, постојао још пре 40 хиљада година. И треба да знаш да је клима на Земљи, до савременог доба, много више утицала на миграције становништва него у новом веку. Тако је до 10-так хиљада година пне Европа била закована ледом, када се тај лед топио, те долази до покрета становништва из Инђије (како кажу српске народне песме), где је завладала врућина да је пуцала земља. Није случајно да је српски календар најстарији на свету (нисам га ја измислио), а почиње 5508. г. пне, односно од године када је кроз Ђердап истекло Панонско море, није случајно да је Винчанско писмо најстарије писмо на свету, и многе друге ствари нису случајне. Историја има свој континуитет, ништа није нестало да би све почело из почетка, чак ни после чувених Потопа.
Препоруке:
0
0
232 среда, 23 новембар 2011 14:36
Божа
- наставак -
Ево нпр. Дунав се пре звао Чрна, извире испод Шварцвалда (Црна шума) и увире у Црно море. Логично је да је ове називе давао један исти народ, а да су га други само преводили, зар не?

И ово, око читања уназад. Требало би да ти је познато да су људи некад писали речи с лева на десно, а треба да ти је познато и да су мајстори преписивачине грешили ненамерно и намерно, тако да се једна те иста личност, преметањем слова, појављује у именима која, уопште, не личе на стварно име.

Доста је било. Поздрав теби и осталим коментаторима, као и администратору, јер смо, можда, привидно скренули с теме, јер и ЛДП-у историја почиње од касног средњег века, и то по германској историјској школи.
Препоруке:
0
0
233 четвртак, 24 новембар 2011 09:08
alkar@boza
vi znate točno godinu kad je panonsko more isteklo kroz đerdap?!hvale vrijedno i kapa do poda.idem iskidat diplomu.svaka cast.pa jel bilo sta prije srba?mozda jedino dinaosauri,paprati i amebe.vjerovatno vi srbi niste ni bili na zemlji u doba kad je počeo zivot na zemlji nego ste vi još stariji narod,mozda ste pali s marsa.mozda ste vi bezvremenski narod?nista mi ne rekoste za mezopotamijskog pisca OMOM ROPAK,začudi me da to ne spomenuste,jer citanje naopakao je krunski dokaz srpskog porijekla mezopotamijskog naroda.ja nemogu virovat na koji način vi zloupotrebljavate povijesne činjenice jer njima manipulirate i pamfletirate u velikosrpskoj matrici.čudi me da vas BILI ORA nije još jednom podrža u kako kaze nehumanom unistavanju mene i mojih stavova i tumačenja povijesne istine.ima vrimena,vas dva gospodina ste mi osvjezili dan,prepričavsi ovo mom profesoru,dr sci,katedra u zg,čovik se do suza nasmija.ganuli ste me gospodo.samo naprid.tema je zanimljivija od naslova.
Препоруке:
0
0
234 четвртак, 24 новембар 2011 11:52
alkar@boza
kazete da su prepisivači znali "namerno ili nemamerno" krivo prepisivati ili tumačiti im ena -pa sta je onda čudno da se corronaro javlja kao i cornaro ili obratno.skačete sami sebi u usta.taj princip vama vridi samo ako je za srpsku stvar...
Препоруке:
0
0
235 четвртак, 24 новембар 2011 18:14
Бели Орао
Божо пријатељу па ти у сриди правиш сриду.
Препоруке:
0
0
236 петак, 25 новембар 2011 09:00
alkar@bili ora
sridu u sridi je moguće(znam da ne zvuči tako)napravit isto ka i RUPU U RUPI.znan da ne zvuči ali je moguće.grezo je da van ja sad to nacrtan,neće pustit administrator,ali pametni ste vi dositit ćete se kako i kad se to radi i napravi.
Препоруке:
0
0
237 петак, 25 новембар 2011 21:47
Бели Орао
алкар. Па то сам ти и рек`о. Видиш ли шта то прави човек. Бушан си к`о сито.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер