недеља, 11. мај 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Израел и Иран на ивици сукоба са несагледивим последицама

Kоментари (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 10 новембар 2011 15:12
Сока
Сукоб Израела и Ирана требало је да се деси много раније. Више на:
http://projectcamelot.org/lang/sp/anglo_saxon_mission_presentation_transcript_sp.html
Препоруке:
28
0
2 четвртак, 10 новембар 2011 15:18
Ivan Drobnjak - Sledeće godine : Palestina na pesmi Evrovizije.
Naizgled digresija, ali - šta rade izraelski klubovi u evropskim takmičenjima?
Ja bih da se dozvoli i palestinskim, egipatskim, jordanskim timovima da učestvuju u, recimo, pesmi Evrovizije. Ne vidim nijedan razlog da to može Izrael, a da ne mogu tri pomenute, ili bilo koja zemlja sa Bliskog Istoka.
Kad se to već računa kao Evropa, onda su svi Evropa.
Препоруке:
53
8
3 четвртак, 10 новембар 2011 15:29
milica
Izvanredan tekst, koji u meni izaziva veoma veliki strah jer budu li se obistinile najcrnje slutnje nece biti dobro ni za jednu zemlju na svetu a ne samo za Iran i Izrael koji je najveci krivac za ovo sto se sada dogadja. Izrael sam sebe stavlja na pijedestal ugrozenih i ako to nije tacno, a on sam ugrozava zemlje oko sebi i dalje. Slazem se sa autorom jer ni malo nije naivno i bezbedno za ovo sto Izrael hoce da nametne za sada Iranu a kasnije ce biti u pitanju i druge zemlje. Ne znam zasto me i Izrael i Amerika podsecaju na veliku kobru ili nesto jos gore ali niko nije siguran dokle god Izrael ima podrsku Amerike.Kina i Rusija moraju biti ostrije po pitanju ove dve zemlje jer dolazimo u situaciju misa i zmije. Ne bude li ovo zaustavljeno u korenu doci cemo u situaciju da na kraju ni Svet nece postojati, ne moramo da cekamo meteorit ili neku drugu kataklizmu uragane ili vulkane to ce biti Izrael i Amerika.
Препоруке:
50
4
4 четвртак, 10 новембар 2011 16:32
Bolje i ovakav Mir nego bilo kakav rat
Sve se ovo radi zato što se na sve načine želi rat i da bi se uvukla i Rusija I Kina.A onda nastaje haos.A gde je haos tu nema razvoja i napretka.Zato se Rusija i Kina stalno povlače jer ne žele sukob.A ne zato što ne mogu da uzvrate.Pogotovu Rusija koja jedina na kugli zemaljskoj poseduje sve što bi uništilo drugu stranu.Kina još nije dovoljno tehnološki razvijena.Jedino Rusija stoji na braniku mira u svetu.Ona je poslednji Svetionik Mira.Ako se ona uvuče u rat.Ode par milijardi ljudi ,što je i cilj nekih krugova i levo i desno.Nažalost mislim da će do rata doći a mnogi Jevreji će upravo ovde doći u Srbiju.Setite se da je Jeremić potpisao o bezviznom režimu za Izrael.Znači odavno se za ovo sve zna...Teško običnom narodu .Gde ćemo i kuda???OOni bar imaju svoje duboko ukopane bunkere.
Препоруке:
41
0
5 четвртак, 10 новембар 2011 16:48
posmatrac
Ne bih se slozio sa konstatacijom u komentaru milice da Izrael ima podrsku SAD.Mislim da SAD ima podrsku Izraela!
Препоруке:
43
2
6 четвртак, 10 новембар 2011 17:51
gost
Izrael se ponasa kao razmazeno dete kome niko nista ne sme.Za uzvrat oni, pored potpune kontrole finansiskih tokova u svetu,zele i svetsku dominaciju u pogledu eksploatacije prirodnih bogatstava.Iran im se najotvorenije suprostavlja.Zato i zelja da se stavi pod kontrolu.Iako Izrael ne dozvoljava medjunarodnu inspekciju svojih nuklearnih postrojenja namece nadzor Iranu.Naravno pre rata treba protivnika razoruzati.
Препоруке:
38
2
7 четвртак, 10 новембар 2011 19:18
roadrunner
Nema rata u godini izbora u USA! Nema razloga za žurbu, sve ide po planu Brežinskog i posrednog nastupanja. U toku godinu dana pada Sirija, kao potencijalni saveznik Irana i pretnja u pozadini preko Hezbolaha. Onda tek eventualno idu pripreme, pošto je Iran već opkoljen sa svih strana osim severne. Tako da nema brineš do 2013-15
Препоруке:
22
2
8 четвртак, 10 новембар 2011 19:20
alisa u zemlji cuda
cude me komentari citalaca i osuda izraela. kao da se svi prave naivni i ne vide da iran pravi atomsku bombu i javno poziva na unistenje izraela (to je oko 6 miliona ljudi). sta bi to izrael trebao da radi, da mirno ceka dok iran napravi bombu i onda s tim adutom krene u frontalni napad iz sirije i libana?

izrael je jedina demokrastka zemlja u regionu i zasluzuje podrsku demokratskog sveta, a ne tamo nekkave islamske teokratije, teroristicke organizacije itd.

u ovom slucaju iran je iskljucivo odgovoran za eskalaciju sukoba.
Препоруке:
12
46
9 четвртак, 10 новембар 2011 19:30
Aleksandar
@PosmatracNe bih se slozio sa konstatacijom u komentaru milice da Izrael ima podrsku SAD.Mislim da SAD ima podrsku Izraela!Pa da, Izrael ima vojni budzet od preko 800 milijardi dolara i salje pomoc Pentagonu od par milijardi svake godine ne bi li se bezbednost SAD odrzala. Posmatracu, gde ti je osmatracnica, na Marsu? A moram postaviti i drugo povezano pitanje onima koji Posmatracu na ovakv komentar daju pozitivne poene: Sa koje ste pa vi planete i odakle crpite tu instinktivnu (nepromisljenu) mrznju prema Izraelu koja vam na kraju samo sluzi da opravdate postupke (jadnih) SAD koje su kao drzava naslednik Nacista kad je u pitanju cinjenje zlocina protiv mira u sukcesiji. Da li je Izrael natutkao SAD da napadnu Vijetnam Grenadu, Panamu, Jugoslaviju...? Bice da su SAD cekale podrsku Izraela da izvrse ove agresije u seriji! Jer naravno plaSAD su se plasile da ih Izrael ne kazni tako sto ce ih vojno potuci ako krenu bez dozvole.
Препоруке:
11
19
10 четвртак, 10 новембар 2011 19:44
gost
четвртак, 10 новембар 2011 18:20
alisa u zemlji cuda
cude me komentari citalaca i osuda izraela. kao da se svi prave naivni i ne vide da iran pravi atomsku bombu i javno poziva na unistenje izraela (to je oko 6 miliona ljudi). sta bi to izrael trebao da radi, da mirno ceka dok iran napravi bombu i onda s tim adutom krene u frontalni napad iz sirije i libana?- Alisa-Odgovorite ko je prvi napravio A-bombu.Da li je to mozda Izrael?Zasto ne dozvoljava inspekciju svojih postrojenja?A da je Izrael najdemokratskija zemlja treba priupitati za misljenje i palestince.Odakle pravo Izraelu da napada druge zemlje(bombardovanje Iraka 1981 Sirije 2007)?
Препоруке:
30
3
11 четвртак, 10 новембар 2011 20:00
posmatrac
четвртак, 10 новембар 2011 18:30
Aleksandar
@Posmatrac

Ne bih se slozio sa konstatacijom u komentaru milice da Izrael ima podrsku SAD.Mislim da SAD ima podrsku Izraela!

Pa da, Izrael ima vojni budzet od preko 800 milijardi dolara i salje pomoc Pentagonu od par milijardi svake godine ne bi li se bezbednost SAD odrzala.


Posmatracu, gde ti je osmatracnica, na Marsu? -Vojni budzet Izraela je 16 milijardi dolara.Izrael ima oko 7 miliona stanovnika.Poredjenje sa Srbijom.Srbija je za vojni budžet, odvojila 943 miliona dolara, što je oko 2,42 odsto BDP-a.Priblizno isti broj stanovnika.Uz to Izrael izdrzava ogromnu vojsku.Odakle mu pare?A sad mi lepo odgovori zasto si toliko drzak!Odakle mrznja prema onome ko ne misli kao ti?I gde je tvoja osmatracnica?
Препоруке:
15
7
12 четвртак, 10 новембар 2011 20:21
Iran permanentno preti uništenjem Izraela
Izrael sa svojim saveznicima mora da se zaštiti a međunarodna zajednica je obavezna da interveniše u vezi iranskog nuklearnog programa.

Ne preti Izrael uništenjem Homeinijeve teokratsko-fašističke države nego upravo oni Izraelu.

Izrael nema šta da čeka, osim perfektne pripreme i udara!
Препоруке:
7
33
13 четвртак, 10 новембар 2011 20:28
Aleksandar
@gost i @alisa

Rasprava izmedju dve rasisticke pozicije. Alisa mrzi mulimane pa samo vidi "neke islamske teokratije i teroristicke organizacije". To je eto sve sto mozete naci tamo gde su muslimani. A "gost" je antisemita koji za Jevreje kaze " oni, pored potpune kontrole finansiskih tokova u svetu,zele i svetsku dominaciju u pogledu eksploatacije prirodnih bogatstava." Ko to ima potpunu kontrolu nad finansijskim tokovima? Izrael? To je suludo. Gost je u svom antisemitizmu porkao izraelce sa Jevrejima (koji eto kontrolisu sve na svetu).

Kad je Hitler resio da fizicki unisti Jevreje odrzao je govor 1. 30. 1939. gde je slicno gostu svasta pobrkao:

Ako Jevreji medjunarodnog finansijskog kapitala u Evropi i van nje opet uspeju da nacijama nametnu jos jedan svetski rat, ishod nece biti boljsevizacija planete i samim tim pobeda Jevreja, vec unistenje jevrejske rase u Evropi.

Eto, po Hitleru Jevreji su i svetski bogatuni, a i razvijaju komunizam koji treba njih unisti.
Препоруке:
8
25
14 четвртак, 10 новембар 2011 20:33
srboljub
U komentaru tzv Alesandra sve kipti od mrznje.Moram da priznam da do sada nisam slao komentare.Ali citajuci njegov komentar osecao sam se neprijatno.Ovo je ozbiljan sajt i na njemu ne bi trebalo da bude mesta za ovakvu mrznju.Sto se tice sukoba mislim da ce do njega doci.Ko ce prvi napasti Iran nije bitno.Izrael i SAD su najveci saveznici.A i Srbija je to 1999 osetila.Olbrajt,Klark,Kusner,Holbruk...
Препоруке:
23
8
15 четвртак, 10 новембар 2011 21:19
Aleksandar
@Srboljub

Kakva mrznja covece. Ako bilo sta treba da naucis iz mojih komentara je da se boris protiv mrznje i ne brkas sto je neko odredjene rase ili iz bilo koje grupe sa mrznjom prema toj grupi. To je poruka gostu, da ne bude antisemita i alisi da ne bude oprhvam mrznjom prema muslimanima.

Pa isto vazi i za tebe kad kazes:

Izrael i SAD su najveci saveznici.A i Srbija je to 1999 osetila.Olbrajt,Klark,Kusner,Holbruk...

Sta treba da znaci nekoliko imena americkih i jednog francuskog (a ne izraelskih) drzavnih sluzbenika za koje mislis da znas da su Jevreji? Sta ti je poruka? Da treba da mrzimo Jevreje i Izrael? E vidis to nije normalno Srboljube. A i ne treba to nama Srbima koje i onako zestoko optuzuju da smo anti-islamski rasisti i antisemiti. Ovakvi kao ti takvima daju za pravao, ali od toga se moram sto dalje drzati jer je nemoralno ali u nasem slucija i nekorisno (ako te moral ne interesuje).

A ti bi jos da proterujes ljude sa sajta u svojoj slepoj mrznji.
Препоруке:
8
22
16 четвртак, 10 новембар 2011 21:25
gost
четвртак, 10 новембар 2011 19:21
Iran permanentno preti uništenjem Izraela
Izrael sa svojim saveznicima mora da se zaštiti a međunarodna zajednica je obavezna da interveniše u vezi iranskog nuklearnog programa.

Ne preti Izrael uništenjem Homeinijeve teokratsko-fašističke države nego upravo oni Izraelu.

Izrael nema šta da čeka, osim perfektne pripreme i udara!- Izrael permanentno preti i cini sve da unisti one koji mu nisu po volji.Iran treba da angazuje medjunarodnu zajednicu da izvrsi kontrolu Izraelskog nuklearnog arsenala.Iran nije fasisticka drzava.Poziv na Izraelski udar po Iranu je sulud i izazvace odmazdu sto moze izazvati spiralu nasilja!
Препоруке:
14
2
17 четвртак, 10 новембар 2011 21:33
Olbrajt,Klark, Holbruk, Kušner, Levi itd.
Jevrej koji promeni veru a mnogi i ime, nemaju apsolutno više ništa sa Jevrejima.

Neko je napisao to su kao pokatoličeni Srbi ili pleme jevrejsko u Misurati koje je prešlo na islam.

Još jedan primer,zar Milan Panić koji je rođen u Beogradu , američki biznismen nije javno izjavio, ja sam američki državljanin i postupam u skladu sa upustvima mog državnog sekretara( Amerikanca), jasno?
Препоруке:
14
8
18 четвртак, 10 новембар 2011 21:34
gost
Za Aleksandra koji me je uporedio sa Hitlerom mogu reci da upotrebljava termine iz mosadisticke propagandne kuhinje.ostajem pri tvrdnji da Izrael ima Kontrolu nad svetskim finansijama.Jedan od dokaza je sto finansiskim manipulacijama pribavlja ogromnu dobit od koje finansira ogromnu vojnu masineriju.Sve mu to omogucava nadmeno ponasanje demonstriranje vojne sile i evo izgleda i napad na Iran.Cekam repliku!
Препоруке:
27
2
19 четвртак, 10 новембар 2011 21:51
Aleksandar
@gostostajem pri tvrdnji da Izrael ima Kontrolu nad svetskim finansijama.Jedan od dokaza je sto finansiskim manipulacijama pribavlja ogromnu dobit od koje finansira ogromnu vojnu masineriju.Gost je neko ko neozbiljno troluje ovuda i koji ne zna ni cinjenice niti ima moc rasudjivanja. OSTATI kod svoje tvrdnje nista ne dokazuje osim tvrdoglavostи. Takodje dokaz nije prosta tvrdnja da "izrael kontrolise i manipulise svetskim finansijama". Potpuno je glupost da je tako mala zemlja volsebno uspostavila kontrolu nad Amerikom i CELIM Zapadom jer im te pare trebaju da finansira vojsku. Izraelska vojna masinerija je samo sitan deo americke vojne masinerije i asmerickih para. Ajde gostu idi gostuj negde drugde, tvoje trolovanje je dosadno.
Препоруке:
4
13
20 четвртак, 10 новембар 2011 22:13
gost
Aleksandar-"Potpuno je glupost da je tako mala zemlja volsebno uspostavila kontrolu nad Amerikom i CELIM Zapadom jer im te pare trebaju da finansira vojsku. Izraelska vojna masinerija je samo sitan deo americke vojne masinerije i asmerickih para. Ajde gostu idi gostuj negde drugde, tvoje trolovanje je dosadno".-Ovaj pasus je dokaz da neznas sta hoces!Pa upravo si mi dao za pravo recenicom da je Izraelska vojna masinerija deo americkih para!Znaci sad znamo ko finansira tu masineriju i znamo da ta masinerija postoji.Ocito je da si vrlo nervozan-pravis greske prilikom kucanja.A sad ozbiljno.Ko si ti da me teras sa sajta i ko je tebe ovde doveo?
Препоруке:
11
3
21 четвртак, 10 новембар 2011 22:15
Iran nije fašistička država, Izrael napada one koji mu se ne sviđaju???
Kako bi se Vi gospodine osećali da ne posedujete npr. nepovredivost svoga stana, da Vam islamski gardisti ulaze u kuću po dojavi da gledate porno filmove, konzumirate alkohol, , gledate strane tv programe, odevanje, ishrana, da ne nabrajam !!!

Izrael napada koji mu se ne sviđaju! Da ne sviđa im se Hezbolah, Hamas ubice , islamski fanatici u čijim je programima a priori uništenje Izraela, zar mislite da Jevreji ne žele da žive u miru i bez straha kad ulaze u jutarnji autobus?

Iran je izvorište takve fašističke ideologije, ako se dočepaju nuklearnog oružja, eto u Izraelu taktičkih nuklearnih bojevih glava svakodnevno iz Gaze, Libana,Sirije, narod koji je bio 1000 godina bez države zna, TO SE NE SME DOZVOLITI!
Препоруке:
12
15
22 четвртак, 10 новембар 2011 22:24
srboljub
Za Alesandra- Pa pobogu covece sta si se tolko najedijo.Napisao sam ono sto mislim.A ti svakako ne voles da drugi ne misle kao ti.Mi smo malen narod i treba da gledamo svoja posla.Pusti ti velike i jake da resavadu probleme.Samo jel mislis da cedu ovi izraeljci da bace A-bombu?Mene je strah.A tebe alesandre?
Препоруке:
10
3
23 четвртак, 10 новембар 2011 22:43
Zbrka
Koliko ja vidim ovde imamo i protivnike i prijatelje Izraela.Mislim da je nama najbolje da se ne mesamo,i Iran i Izrael su nam u proslosti , direktno i indirektno napakostili na neki nacin.Stav Rusije i Kine je ispravan.Kakve mi interese imamo tamo ? ... Mislim da je biti uzdrzan u ovom slucaju najbolje po nas,prosto ne mesati se.
Misljenja su podljena jer mi se cini da neki vide Srbiju u Iranu i Palestini(Borba protiv Zapadnih Imperijalista),dok je neki drugi vide u Izraelu(stradanja naseg naroda tokom Drugog svetskog rata,borba protiv secesionista itd ...)
Takodje zanimljiva je Dodikova podrska Izraelu ,i otud dosta pro-Izraelskih orjentisanih srba iz Republike Sprske.
Препоруке:
10
0
24 четвртак, 10 новембар 2011 22:49
НСПМ web
@Aleksandar, gost

Поштовани коментатори,
Молимо обојицу да се вратите у оквире пристојне комуникације, оне комуникације за коју верујемо да је постала заштитни знак сајта на којем ниједан од вас двојице није (и не треба да буде) гост већ пристојан домаћин.

хвала на разумевању,
уз поздраве од
(супер)модератора
Препоруке:
14
0
25 четвртак, 10 новембар 2011 22:50
gost
Iran nije fašistička država, Izrael napada one koji mu se ne sviđaju???- A zar Vi gospodine ne uvidjate da je Izrael svojom politikom, pre svega prema palestincima,krivac za ovakvo stanje u regionu.Nasilje uvek radja nasilje.Ko se lati maca od maca ce da strada!
Препоруке:
22
3
26 четвртак, 10 новембар 2011 23:09
Peter RV
Ovdje jma mnogo foliranja sa obadvije strane, jer agresija na Iran bi mogla imat fatalne posljedice ne samo za Izrael nego i narocito za EU. To svako zna.
Izrael je na muci. Htjeo bi da izprovocira agresiju na Iran, ali da on direktno ne ucestvuje.
Htjeli bi Jevreji da to Amerika uradi, ali i Amerika ima slicni problem, ona ne zeli da ide sama u tu neizvjesnost. Evropa se vec izrazila da je taj rat ne interesuje, sto bi znacilo da bi Amerika morala sama da ratuje protiv jednog protivnika koji nije bas 'muva kategorije'. Ovo pomalo uzasava amerikance koji su navikli (kao i Izrael) da imaju ispred sebe nejakog neprijatelja, pozeljno sa vezanim rukama.
Amerikanci su po prirodi 'gangsteri' (H.L.Mencken) sto znaci da oni ne vole da se biju bez druzine ('gang') protiv bilo koga, jer zarko vole da je izhod bitke unaprijed odredjen.
Druzina ih je srecom, napustila pa je moguce da nece bit agresije.
Препоруке:
21
2
27 четвртак, 10 новембар 2011 23:30
Izraelsko palestinski odnosi
Sad kad nemate argumentacije u vezi Irana vršite vivisekciju i širite temu.
Arapi su imali iluziju da će Izrael baciti u more, samo se setite događaja iz 1967. godine, Izrael je sa generalom Šaronom uništio gro arapskih snaga i zauzeo ili ako hoćete okupirao Istočni Jerusalem, zašto ?

Oni su idoktrinirani, svako jevrejsko dete, trudnicu, staricu, dedu, policajca, vojnika Jevreja treba ubiti, zato je general Šaron rekao" Vlast će biti naša u Jerusalemu, Golan je naš" !

Iran je faktor koji celo vreme na Bliskom istoku nauružava, finansira ekstremiste, još da dobiju nuklearno nauružanje, objektivno posmatrano postojanje države Izrael je upitno , tačno je da Izraelci čine ratne zločine, Iran treba " smiriti" a onda pregovarati!
Препоруке:
2
17
28 четвртак, 10 новембар 2011 23:35
gost
Kad govorimo o posledicama sukoba oni nisu samo vojne prirode.Tu je i veoma vazan ekonomski momenat.Pre svega mislim na cenu nafte koja bi nekontrolisano rasla.A vidimo u kakvom je stanju EU i SAD ekonomija.
Препоруке:
13
0
29 петак, 11 новембар 2011 00:01
Aleksandar
Gostu, uporedi svoju najnoviju tvrdnju

Pa upravo si mi dao za pravo recenicom da je Izraelska vojna masinerija deo americkih para!

Sa ranijom svojom tvrdnjom:

Izrael ima Kontrolu nad svetskim finansijama.Jedan od dokaza je sto finansiskim manipulacijama pribavlja ogromnu dobit od koje finansira ogromnu vojnu masineriju.

Ajde, gostu, odluci se sta zelis da tvrdis, da li Irael ima pare i kontrolu nad finansijama ili su americke pare te koje stvorile i odrzavaju izraelsku vojnu masineriju. Kad budes znao sta hoces provericemo i valjanost tvih razloga.
Препоруке:
5
13
30 петак, 11 новембар 2011 00:11
Aleksandar
@Srboljub

Samo jel mislis da cedu ovi izraeljci da bace A-bombu?Mene je strah.


Otkud ja znam da li ce Izrael da baci bombu, a jos manje mogu da procenjem da li tvoj strah ima smisla. Medjutim, cinjenica je da su u istoriji samo Amerikanci dosegli nivo ratnog zlocina da na zive ljude I TO CIVILE (u vecinski hriscanskim gradovima u Japanu) bace atomske bombe. Na osnovu tog presedana ne mogu da zakljucim da je bilo koja druga nacija do te mere zverska da bi mogla da to ucini. A jasno je da Amerika to moze opet da ucini. Oligarhijska struktura vlasti u toj zemlji korporatnog fasizma, koja se folira da je demokratska, svakako to uopste ne cini neverovatnim.
Препоруке:
9
7
31 петак, 11 новембар 2011 09:48
Danilo
Niko od komentatora nije pomenuo kako bi ova situacija uticala na Srbe,Srpsku i Srbiju,a vidjecete da nas se itekako tice.

Neka mi svi ovi obozavatelji Irana kazu,sta su to Srbi u BiH skrivili Iranu pa da Ajatolah Hamnei i Ahmadinedzad salju pomoc Aliji Izetbegovicu,hiljade mudzahedina,oruzje i novac da na tako krvolocan nacin ubijaju Srbe?Nista,radi se o cistom islamskom terorizmu i fanatizmu.

Ne smijem ni pomisliti da je Iran tada imao atomsku bombu,ili da ce je imati u buducnosti.

Sto se tice R.Srpske,Iran ne smije napraviti A-bombu,zato sto bi to bila direktna prijetnja Srbima.Zar mislite da je tesko naci islamske fanatike i teroriste,kao Jasarevica,koji bi je upotrijebili.

Mogu zamisliti efendiju Cerica i B.Izetbegovica kako bi vitlali po Sarajevu sa parolama kako i oni imaju atomsku bombu.

Razmislite malo braco Srbi.
Izrael je prijatelj R.Srpske.

Nisam za rat,bolje da se sve rijesi mirnim putem,ali ako Iran pravi A-bombu,onda neka i primi odgovornost.
Препоруке:
8
3
32 петак, 11 новембар 2011 10:24
Danilo
@ Ivan Drobnjak,

Cinicno se pitate zasto Izrael ucestvuje u evropskim takmicenjima,Evroviziji itd.i kazete da ne vidite ni jedan razlog za to.

Sramota je ne znati,ili ne htjeti znati,da u toj Evropi lezi 6 miliona,na pravdi Boga,ubijenih Jevreja,od toga 2 miliona djece koji bi,kao i njihovi potomci,i danas zivjeli u toj Evropi.Izrael je demokratska drzava,a sve oko nje su arapske feudalne drzave,s kim da se takmice i u cemu da se takmice6

Sramota je ne znati da su Jevreji dali Evropi i svijetu toliko poznatih i priznatih licnosti u svim sferama zivota,od nauke do umjetnosti.

A,po cemu je Turska evropska drzava,je li samo zato sto prelazi u Evropu sa malim dijelom teritorije,sta to Turska jos evropsko ima.
Po cemu su evropske drzave,Kazahstan,Azerbejdzan i ostale prikaspijske drzave?
Neka ih,ne branim,ali mislim da Izrael prije njih zasluzuje Evropu.
Препоруке:
4
6
33 петак, 11 новембар 2011 11:20
Владимир Ђилас
Прво:
Ни један народ нема право негира право другог народа на постојање.

Друго:
Поседовање нуклеарног оружја (или оружја судњег дана) је апсолутно неприхватљиво ма ко га имао и из којих разлога га поседовао.
Препоруке:
4
0
34 петак, 11 новембар 2011 11:38
gost
Aleksandre!Rekao sam -Izrael ima Kontrolu nad svetskim finansijama.Jedan od dokaza je sto finansiskim manipulacijama pribavlja ogromnu dobit od koje finansira ogromnu vojnu masineriju.Takodje rekao sam-Pa upravo si mi dao za pravo recenicom da je Izraelska vojna masinerija deo americkih para.-Da li ti mozes da povezes te dve konstatacije?Ako si se i ti slozio da se od americkih poreskih obveznika uzimaju pare i daju Izraelu za odrzavanje i nabavku vrlo skupih sistema sta je to nego manipulacija i kontrola finansija?To nisu male pare.Zvanicno vojni budzet Izraela je oko 16 milijardi dolara.U narednih 10 godina planiraju da u opremanje vojske mimo vojnog buzeta izdvoje dodatnih 50 milijardi.Izrael ima priblizno isti broj stanovnika kao Srbija.Koliko Srbija izdvaja za vojsku?Tvrdim da nije dolara iz Amerike Izrael ne bi vodio ovako agresivnu politiku.Takodje prosecan amerikanac AKO BI SE PITAO nikad ne bi pristao da mu drzava uzima i daje tamo negde ovoliko para.
Препоруке:
14
3
35 петак, 11 новембар 2011 12:25
Ivan Drobnjak
ZA DANILA


Sve je to tačno što ste napisali, u smislu istorije. Međutim, ne vidim kakve to veze ima sa onim što se ja pitam. Izrael je stvoren(na način u koji neću uopšte ni da ulazim sa pričom) na prostoru koji je, kako kažu, njihova prapostojbina. Da li je to evropa? Dajte, molim Vas...
Uostalom, to je sve van poente.
Ta priča o sportu i evroviziji je samo paradigma statusa koji ima narod Izrailja. Za sve što im je dopušteno, i za sve što im se i dalje toleriše. Možda nekome tako delujem sa ovom pričom, ali zaista nisam antisemita, i ljude mogu da delim samo na dobre i loše. Ipak, ponekad me, najiskrenije, nerviraju određene istine, pa bez obzira koja se vera sa koje strane nalazi. I, ne doživljavam Izraelce ni malo bližim od Iranaca. Ravnodušan sam u oba pravca.
Препоруке:
3
1
36 петак, 11 новембар 2011 18:45
roadrunner
Braćo Srbi..kakva "makljaža" oko dogadjaja (napad na Iran), koji se kako ukratko objasnih, neće destiti do 2013-15 ..a ako i tada..

I to kakvi niski udarci..i to zbog koga...Jevreja...šia muslimana i ajatolaha..

Još smo mi dobri , kako treba da nam bude
Препоруке:
2
0
37 петак, 11 новембар 2011 18:58
Луди Ванко
Јевреји су народ у процепу. Ја их разумем али њихову сналажљиву и ризичну агресивност доживљавам као зло, свеједно што осећам да им није лако.Али шта су тражили то су нашли.Међутим,то што они помишљају на рат и спречавају све друге да, осим њих и њихових ментора имају атомску бомбу, није само њихово масло.То је масло оних који хоће свим силама да владају светом.Све ове кризе највећим делом долазе отуда што они стварају климу ратне опасности и што се огромне суме у свим земљама троше на наоружање.У овом лудом свету никоме не пада на памет да се све ствари могу решавати договорима и преговорима и да мир а не рат, код данашњег стања ствари, кад неколико сила може атомским печуркама да уништи сав живи свет на планети, нема алтернартиву.Атомске бомбе би имале смисао само ако би нас као цивилизацију разума од рата одвратиле.Али оне то нису испуниле.Ако могу једном да униште живи свет, оне би до трајног мира морале да доведу.А оне могу да униште свет десет и више пута.Дакле, не помажу
Препоруке:
9
1
38 петак, 11 новембар 2011 21:52
Peter RV@gost
Ne razumijem zasto se neko uopste prepire sa Aleksandrom ili Danilom. Ovim dvojici, sa nekoliko ostalih, treba odat postu na njihovom ,skoro bezumnom, obozavanju Izraela i ostaviti ih na- miru. Citajuci njihove komentare po temi Izraela svako bi trebao da se zapita dali im je ostalo ista od ljubavi za neku drugu zemlju ili narod. Otvorite karte gospodo pa cemo onda moc posteno da razgovaramo.
Препоруке:
12
1
39 субота, 12 новембар 2011 01:59
Danilo
@ Peter RV,

Pa da,za tebe je "bezumno" i to sto ja pisem o iranskom oruzju i iranskim mudzahedinima koji su ubijali i klali Srbe po BiH.To tebe ne zanima zato sto si Crnogorac,a ne Srbin.

Za tebe je "bezumna" i politika Srpske koja ima prijateljske odnose sa Izraelom i svim Jevrejima.

Tebe se ne tice ni holokaust nad Jevrejima i Srbima,ubijanje miliona nevinih ljudi,zena i djece.

Ima u meni ljubavi za sve dobre ljude svijeta,ali nema za one koji ubijaju moj narod,koji su odgovorni za smrt mojih najblizih.

Ti bi,izgleda,volio da Iran napravi A-bombu,pa da je,mozda,doture i muslimanima u Bosni.

Turska otvoreno prijeti R.Srpskoj,tako Davutoglu u Sarajevu poruci Srbima:"Neka niko ne zaboravi da Turska ima 70 miliona stanovnika",ili "Turska ce braniti Sarajevo kao sto bi branila Istanbul".

R.Srpska i Izrael imaju zajednickog neprijatelja,a to je islamski terorizam i fanatizam i zajedno se lakse mozemo braniti od toga zla.

Ja uvijek igram otvorenih karata,a ti?
Препоруке:
2
9
40 субота, 12 новембар 2011 04:13
Anonimna Srpkinja
@Danilo

Slazem se sa vama, ali po svim prorocanstvima svetih Izrael i Jevreji su ti koji su sav ovaj haos u svetu kreirali. Oni su ti koji cekaju svoga mesiju. Oni su ti preko kojih je unistena Carska Rusija, jedina istinska zastitnica Srba na Balkanu.
Препоруке:
7
2
41 субота, 12 новембар 2011 11:39
Naše komšije i Efraim
Sve su ih ustaše svirepo ubile, Efraima i njegovo desetero dece a imao ih je jedanest !
Boro najstariji je pobegao u partizane i preživeo, osnivanjem države Izrael otišao je među svoje.

Vi koji mrzite Jevreje, pitam Vas , zar će ovaj jedanesti dozvoliti ikada da se to dogodi i jednoj jevrejskoj porodici. Moja poruka Jevrejima, koristite sva sredstva da ne bude ubijen ni jedan Jevrej !!!
Препоруке:
1
9
42 субота, 12 новембар 2011 14:19
Srboljub
субота, 12 новембар 2011 10:39
Naše komšije i Efraim
-Sve su ih ustaše svirepo ubile, Efraima i njegovo desetero dece a imao ih je jedanest !
Boro najstariji je pobegao u partizane i preživeo, osnivanjem države Izrael otišao je među svoje.

Vi koji mrzite Jevreje, pitam Vas , zar će ovaj jedanesti dozvoliti ikada da se to dogodi i jednoj jevrejskoj porodici. Moja poruka Jevrejima, koristite sva sredstva da ne bude ubijen ni jedan Jevrej -Ustase pobise 700.000 srba u Jasenovcu.Pobise nemci decu u Kragujevcu.Kozara...Izgibe pola srba u I sv.ratu.1999 monstrumi bombardovase Srbiju.Pobise opet srbe u hrvatskoj i Bosni "90-tih!Moja poruka Srbima,koristite sva sredstva da ne nestanete sa lica zemlje.Srbi napravite A-bombu!Jedino vas nuklearne bombe na raketama koje ce leteti sto dalje moze spasiti!
Препоруке:
9
0
43 субота, 12 новембар 2011 16:55
@ Srboljub
SLAŽEM SE 100% !
Препоруке:
7
0
44 недеља, 13 новембар 2011 03:47
Pozdrav iz Tel Aviv
Shalom ,שָׁלוֹם עֲלֵיכֶם‎

Niko ne zeli rat u Izrailju ali da che Jevreji sedeti i chekati da nas vode i ubijaju,to se neche nikada znajte nikada desiti.
Mislim da je jako teshko izvlachiti zakljuchke,shta je ko rekao i treba da se desi iz novina.
Neki me komentari ako se ne varam podjechaju na ono u nedostatku dokaza optuzi Jevreje za sva zla ovoga svijeta.
@Danilo Todah Rabbah,hvala od srca shto sa chinjenicama dokazujete i branite Jevreje.
Pozdrav svim Srbima a posebno iz Republike Srpske.
Препоруке:
0
4
45 недеља, 13 новембар 2011 12:51
Banja Luka i RS @ Tel Aviv
Šalom celom Izraelu, mi znamo od naših roditelja šta se događalo Jevrejima, Srbima i Romima.
U mome gradu su čak i skromnu sinagogu pretvorili u stan( Brozovci) posle rata, porušili staro jevrejsko groblje, ono što Nemci i ustaše nisu učinili komunisti su dovršili.

Holokaust i genocid koji su počinile fašističke zveri nad Vama i nad Srbima se ne oprašta i ne zaboravlja.

Republika Srpska je i jevrejska kuća zauvek, nismo bogati ali bratsku ruku imate od nas.
Препоруке:
0
3
46 понедељак, 14 новембар 2011 09:27
milica
Kada bi svi imali bratsku ruku za Srbe i Srbiju nama ne bi bilo ovako, nego bi ziveli kao ljudi a ne bi razmisljali o ovoj krizi vestacko izazvanoj i jos nas teraju da stezemo kais , pa kao da to nije dosta predsednik TADIC nam najavljuje jos kriza.
Препоруке:
4
0
47 понедељак, 14 новембар 2011 09:27
milica
Kada bi svi imali bratsku ruku za Srbe i Srbiju nama ne bi bilo ovako, nego bi ziveli kao ljudi a ne bi razmisljali o ovoj krizi vestacko izazvanoj i jos nas teraju da stezemo kais , pa kao da to nije dosta predsednik TADIC nam najavljuje jos kriza.
Препоруке:
5
0
48 четвртак, 17 новембар 2011 13:58
pozdrav Tel Avivu
Mislim da politika napadanja i ubujanja zato što se nekom nešto učinilo da neko ima neku nameru da nešto uradi u budućnosti -pogrešno i bezobrazno.Kolevka civilizacije Irak ne uništena zbog toga što se nekom učinilo da Irak ima biološko oružje -to je stravićno,još je gore što je Bler priznao da je znao da Irak nema ali da je svejedno napao.Ko daje za pravo da neka država deli lekcije iz demokratije ,naročito kad u njoj ne postoji demokratija.
Sve je ovo stvar par Trans-nacionalnih korporacija koje ratom pokušavaju da dobiju što veće tržište u svetu i normalno resurse.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер