недеља, 12. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ђорђе Вукадиновић: Кампања против Александра Конузина чист аутогол власти

Kоментари (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 02 новембар 2011 19:42
елена
Пошто СРС не зовет Александра Васильевича на свой скуп?
Препоруке:
83
3
2 среда, 02 новембар 2011 19:49
Бојан
Мени само није јасно шта је Конузину требало да се петља са СНС-ом, када они нису ништа другачији од ДС-а. Заједничко са ДСом им је то што имају клизни програм, што обе странке почивају на криминалним и непотистичким основама и што обе странке немају озбиљног стручног и државничког капацитета. Је ли Конузин можда мислио да ће СНС ако побједи да интензивира сарадњу Србије и Русије?
Препоруке:
97
14
3 среда, 02 новембар 2011 19:50
МП
А што побогу Ђорђе спречавати ДС да се само убије(политички).Или су то можда већ учинили последњих 10 година?
Препоруке:
119
0
4 среда, 02 новембар 2011 19:50
Peter RV
Konuzin je mogao da bude oprezniji. Kolikogod objasnjenja, ovo ce se tumacit kao podrska jednoj naj-oportunistickoj politickoj formaciji Srbije, cije vodje trce po Briselu i Vasingtonu bas da dokazu da ih savez sa Rusijom ne interesuje.
( A zasto ga DSS ili SRS ne pozovu na njihovim skupovima?)
Препоруке:
68
7
5 среда, 02 новембар 2011 19:52
Важно
Важно је напоменути да су Тадићеве конференције за штампу строго контролисане и да је искључено да буде постављено питање које није унапред координисано. Значи, његов на први поглед неутралан одговор је својеврсна порука и заиста део кампање, како исправно тврди аутор.
Препоруке:
76
0
6 среда, 02 новембар 2011 19:53
Митрашин
О опозиционој улози СНС може се и расправљати, АЛИ о странци ЛДП, чији је "лидер" чедомир јовановић, никаква сумња НИЈЕ допуштена:
ЛДП је допуна Демократској странци, подела је извршена искључиво из тактичких разлога, како би успех био што извеснији. Обе странке имају истога газду и имају подељене улоге по сценарију на штету Срба и Србије.
Наравно да је чисти промашај напад на Амбасадора Велике Русије, Господина Александра Конузина.

ЖИВЕЛА ВЕЛИКА РУСИЈА И СРБИЈА У РУСИЈИ !!!
Препоруке:
111
2
7 среда, 02 новембар 2011 19:54
Aleksandar
Ako se Konuzin i mesao u bilo ciji posao to nije bilo mesanje u posao ove lasti jer ona radi za Srbiji strane interese po nalozima zapadnih ambasadora--po principu banana republike--a sto bi znacilo da se Konuzim umesao u posao svojih kolega zapadnih ambasadora u ime interesa Srbije i Rusije. nista lose u tome.
Препоруке:
61
0
8 среда, 02 новембар 2011 19:57
Лазар
Поред ДС-а највећи губитници овом приликом су радикали.Пропаде њихова кампања да су Тома и Вучић амерички или енглески шпијуни и плаћеници.Кад Путин (преко Кунузина ) каже ово су добри момци и тако им утера бар 200.000 гласова у изборни кош, отпада свака "издајничка" кампања радикала.Но прећи ће цензус и СРС ако се Шеки на време врати из Хага.
Препоруке:
48
22
9 среда, 02 новембар 2011 20:04
Веља
Као и увек господин Вукадиновић задивљује оштрином сагледавања детаља и кохерентношћу целине.
Препоруке:
53
1
10 среда, 02 новембар 2011 20:32
Петар Велики
Ако ови сахрањивачи нације и државе у свим варијантама,ДС,ЛДП, и Дебели Чанак опет победе неостаје ми ништа друго него селидба У Русију. Кајем се што то нисам урадио раније кад је било позива. Сада се питам да ли сам ја уопште био нормалан 5 Октобтра кад сам гласао за овај олош. Па Слоба је за ове био мала маца. Ово су "ентузијасти" са жељом да краду и успут сахране државу за коју је неколико милиона правих Срба положило живот. Слажем се са господином Вукадиновићем да су дали сами себи аутогол али сумњам да међу жутаћима има Русофила. У Војводини нема сигурно. Они су иначе мало покваренија али паметнија банда од дебелог музичара.
Препоруке:
67
0
11 среда, 02 новембар 2011 20:39
Јован Анастасијевић
@Бојан : “Мени само није јасно шта је Конузину требало да се петља са СНС-ом…” Конузин није крив за то што је српско бирачко тело толико незрело и наивно да се у свом огорчењу на ДС и пришипетље и у свом безнађу окренуло најмање достојном и опортунистичком СНС-у. Он је само констатовао популарност СНС-а у бирачком телу и ништа више.
@Peter RV: „Konuzin je mogao da bude oprezniji. Kolikogod objasnjenja, ovo ce se tumacit kao podrska jednoj naj-oportunistickoj politickoj formaciji Srbije...“ То је сасвим неоправдано тумачење о подршци, која уствари није дата, и иде на рачун способности схватања тумача (признајем, таквих има поприлично).
Прочитајте обојица још једном Вукадиновићево тумачење, с којим се потпуно слажем, и већ сам то претходно вишекратно истицао: „У њој нема никакве експлицитне подршке СНС-у, већ је то једно у основи куртоазно обраћање амбасадора на скупу једне велике странке у Србији. А једним делом је чак и помало упозоравајуће и опомињуће“.
Препоруке:
57
0
12 среда, 02 новембар 2011 20:40
Милош
Браво г.Вукадиновићу.Прецизно сте и хирушки оценили последњи потеу владајуће гарнитуре у вези хајке на Русију и њеног амабасадора.Чист аутогол власти је у питању.Надам се и коначно самоубилачки.Иако не миришем напредњаке честитам им што су успели да на културан начин навуку жуте да ураде што су урадили.Такође браво и за Ђелића Мики Мауса што је допринео томе.
Препоруке:
40
0
13 среда, 02 новембар 2011 20:41
Perun
Nemojmo da smo naivni.SNS ce da dobije izbore zahvaljujuci predizbornom udvaranju i iskoriscavanju rusofila da bi prikupili sto vise glasova.Po dolasku na vlast preuzece istu proevropsku politiku DS-a.
SNS nije naivan kao njegovi simpatizeri.
Препоруке:
65
4
14 среда, 02 новембар 2011 20:49
Јаков
Слажем се да је ово аутогол власти али треба приметити и да је само појављивање Конузина на скупу СНС добро промишљена, што су каснији догађаји показали, провокација да се о Русији говори.
У суштини они који знају како јавно мњење функционише знају да је важно о некоме говорити па било то и лоше јер се генерално том темом јавност бави односно она (тема - Русија) постаје средиште промишљања и емотивног везивања великог дела јавности.
ДС и њихови налогодавци су погрешно проценили: тема Русије је пажљиво две године гурана под тепих а онда је експлодирала (наступ Конузина пре месец ипо дана и пре пар дана).
Русија је минималном интервенцијом потпуно обновила своју присутност у јавности Србије. Чак и они који су били скептични по питање поступака и приутности Русије у Србији преиспитују своје ставове.
Мајсторски за Русију, аматерски за проЕУ-НАТО снаге у Србији.
Слободна процена још пола милиона гласача за оне странке које заузму јасан анти ЕУ-НАТО став односно проруски став.
Препоруке:
50
0
15 среда, 02 новембар 2011 20:57
Tomislav
Evo izveštaja sa izborne skupštine Jedinstvene Srbije 28.11.2009. godine:

Govoreći o saradnji sa strankom Dragana Markovića, Tadić je rekao da ona "ima predivno ime - Jedinstvena Srbija".
Ambasador Švedske u Srbiji Krister Bringeus poručio je građanima Srbije da prate vesti u ponedeljak, jer se nada da će im biti saopštene dobre vesti. "Pratite vesti u ponedeljak", poručio je uz smešak, ambasador Švedske koja trenutno predsedava Evropskom unijom, na izbornom kongresu Jedinstvene Srbije u beogradskom Sava centru.
Nemački ambasador Volfgang Mas je na istom skupu poručio da liberalizacija viznog režima za građane Srbije nije poklon, već nešto što je Srbija zaslužila.
Ambasador Rusije u Beogradu Aleksandar Konuzin poručio je da će Rusija pružati svu pomoć Srbiji u zaštiti njenog suvereniteta i teritorijalnog integriteta na Kosovu i Metohiji.
TOLIKO O TADIĆU, TRIVANOVOJ, ČANKU, KORAĆU...
http://www.mondo.rs/s154043/Info/Srbija/Lepo_ime_-_Jedinstvena_Srbija_VIDEO.html
Препоруке:
46
0
16 среда, 02 новембар 2011 21:03
Danilo
Za mnoge komentatore SNS je prozapadna stranka,slicna DS-u,iako cinjenice pokazuju sasvim drugu sliku.

Eto,nije dovoljno sto ambasador Konuzin dodje na skupa SNS-a,nije dovoljno sto SNS ima potpisan sporazum o saradnji sa Putinovom Jedinstvenom Rusijom,nije dovoljno sto Tomo,Kostunica,Velja,Vulin,Karic iz Moskve dogovaraju postizborni sporazum za formiranje vlasti,nije dovoljno sto sve zapadne ambasade Tomu i dalje gledaju kao radikala,dakle,sve to nekome nije dovoljno da pomisli kako Nikolicev SNS pripada patriotskim snagama.

Po nekima bi Tomo,da se dokaze kao petriota, trebao preuzeti Seseljev vokabular,psovati sve sto je zapadno.
Da,kao takav bi imao 6-7 % glasova,kao i SRS,ili Kostunica kao dokazani patriota.

Vecina naroda u Srbiji,jos uvijek,zeli u EU i radi toga je Tomo dva puta gubio od Tadica,a sada,sa SNS Tomo izbija Tadicu EU-adute iz ruku,a kad pobijedi okrenuce se,LAGANO,prema Rusiji.

Na isti nacin je Putin dobio svoje prve izbore.

Politika je cudo.
Препоруке:
13
51
17 среда, 02 новембар 2011 21:13
Брка
Ђорђе добро збори а да је то тачно можемо видети по гурању теме наступа Његове Екселенције Амбасадора Конзуина под тепих: једноставно та тема полако нестаје из медија јер су касно закључили да су се прерачунали.
Један лајк за мајсторе (Русија- Конузин) и један дислајк за аматере (ЕУ-НАТО- Тадић).
Препоруке:
38
0
18 среда, 02 новембар 2011 21:20
позоришна представа у наставцима
Читава кампања против руског амбасадора Александра Конузина је чист аутогол власти. Једино не знам да ли то раде самоиницијативно или на нечији притисак.


тај део (нарочито посљедњи) је, сматрам, уједно и прави одговор на тај оркестрирано хорски, антологијски циркус.

експлицитно (посредно) мешање у формално унутрашње послове - као само један пример, је по мени изјава америчке амбасадорке о некаквом досадашњем улагању УСАИД-а, или поста делегације "Бундестага" Скупштини Србије. "Случајно", баш пред изборе.
Препоруке:
33
0
19 среда, 02 новембар 2011 21:30
Iskrenko
Konačno neko da kaže pravu istinu o nastupu gospodina Konuzina u Nišu.I ja sam nastup ambasadora doživeo kao blago upozorenje Nikoliću.
Препоруке:
33
1
20 среда, 02 новембар 2011 21:37
IME
Jedno pitanje za sve "komentatore". Mislite li vi da je ruskoj vlasti (nikako ih ne povezivati sa ruskim narodom) zaista stalo da Srbijom zavlada srpski narod?Pa, Konuzin je predstavnik sovjetske (nažalost) Rusije i uvek će u Srbiji podržavati jugoslovensku , s ne srpsku opciju.Oni će pre sa Turcima i Nemcima da sarađuju i "ljube" se nego sa autentičnim pravoslavnim narodom.Otuda i pitanje , šta je neobično u tome da Konuzin ode na skup SNS-a?Oni su isto što i DS -"KAMARILA", lako je sa njima dogovarati se , ali na štetu srpskog naroda.Interes je ključna reč, braćo moja.
Препоруке:
8
41
21 среда, 02 новембар 2011 21:55
Petar Izgnanik
Ja mislim da nase Atlantiste (LDP, Sutanovac, Canak, o gomili takozvanih "nevladinih" organizacija) neopisivo nervira sto Rusija nikako da digne ruke od Kosova i sto tamo neki Srbi na Kosovu nikako da "legnu na rudu" i prikljuce se programu tihe predaje. Tamo su ljudi koji glasaju za DSS i radikale u vecini tako da je delu DSa koji je mentalno blizak LDPu to samo "teret" koji ih sprecava da "udju u Evropu", ma koliko taj "ulazak" sam po sebi bio iluzija i sarena laza.

Opoziciji je to jasno a i delu vlasti (SPS i deo cak i DSa), tako da je Vukadinovic sigurno u pravu da bi apsolutna vecina naroda vise volela da u ime njega o Kosovu pregovara Putin a ne Tadic, ili Konuzin a ne Stefanovic.

I vreme je da se DS raspadne, ne moze se sedeti na dve stolice. Jeremic i Sutanovac su dva pristupa koji nemaju sta da traze u istoj vlasti, i Rusija to pitanje sada majstorski stavlja na sto, znajuci da su u Srbiji i pored svog ispiranja mozga Atlantisti zapravo jedna mala manjina.
Препоруке:
34
0
22 среда, 02 новембар 2011 22:09
OKVIR
Sa svim sto je receno u ovom clanku g.Vukadinovica bi se potpunno slozio i nema sta za dodati.
Препоруке:
23
0
23 среда, 02 новембар 2011 22:14
чињеничка стварност
један део, сматрам, веома занимљивог података/коментара (податак из 2009 год.):

Ambasador Švedske u Srbiji Krister Bringeus poručio je građanima Srbije da prate vesti u ponedeljak, jer se nada da će im biti saopštene dobre vesti. "Pratite vesti u ponedeljak", poručio je uz smešak, ambasador Švedske koja trenutno predsedava Evropskom unijom, na izbornom kongresu Jedinstvene Srbije u beogradskom Sava centru.
Препоруке:
24
0
24 среда, 02 новембар 2011 22:16
раја
Где Руси виде разлику између СНС и ДС?. Ту нема разлике јер заговарају оно да Европа нема алтернативу, и ЕУ и Косово, трче и једни и други у Америку и Европу по мишљење итд. Према томе ако хоће да подрже проруску опцију то су ДСС и СРС. Па и српски гласачи ако желе промене неће их дочекати доласком на власт СНС, јер се и они ослањају на Брисел и Вашингтон.
Препоруке:
24
2
25 среда, 02 новембар 2011 22:25
Перица Ивањица
Вукадиновићу Царе, свака ти ваља.
Препоруке:
22
1
26 среда, 02 новембар 2011 22:42
Дејан
Нормално, већина коментатора живи у свом виртуелном свету где, што написа Данило, СНС може да уради све, опет ће их сматрати за "издајнике".

Русија неће да ратује са Америком због нас. То су велике силе које међусобне рачуне пребијају преко малих. Русију интересује Украјина, бивше совјетске републике, интересује их стабилност.

Русији не одговара да пропадне ЕУ или евро, јер би онда пропало и њихових 500 милијарди долара девизних резерви - претворили би се у конфете.

Исто важи за Кину.

Нећу да нападам радикале. Људи имају свој став. Проблем је што они доживљавају другачије Русију, као неког ко ће војно да нас брани и прима нас у савезе. Ми смо објективно невоља, сиромашни смо, подељени, окружени земљама НАТО. Били бисмо главобоља Русима.

Зато гледајте то овако - Руси неће дати Косову да уђе у УН, Руси ће нас помагати дипломатски, желе привредну сарадњу и осећају и разумеју наше патње.

Конузин је то и рекао у Нишу. Преко СНС-а је поручио докле иде руска подршка.
Препоруке:
25
18
27 среда, 02 новембар 2011 22:44
sado marksista
Čitam komentare i nemogu da verujem da ih pišu odrasli i zreli ljudi.Kao prvo Rusija je ozbiljna zemlja bolje reći imperija i vodi se svojim interesima činjenica je sviđalo se to nekome ili ne da će SNS dobiti izbore za razliku od zapadnih miljenika iz DS Nikolić neće moći da ignoriše Ruse pre svega zbog katastrofalne ekonomske situacije u našoj ekonomiji i zbog činjenice da je zapad u velikoj krizi.Kakav crni SRS pa to je gomila klovnova da se na njihovom skupu pojavio niko nebi obratio pažnju ali ovi naprednjaci su najveći protivnici žutokratiji.Inače ja nisam glasač SNS ni simpatizer i na izborima ću precrtati listić ali pojedinim komentatorima preporučujem da uključe mozak i pokažu malo više zdravog razuma a ne da nastupaju emocijama jel politika je stvar mogućeg a faktično stanje je da će SNS činiti stožer nove vlade a da su Radikali politički vrisnuli.
Препоруке:
13
20
28 среда, 02 новембар 2011 22:53
Курјак
Русија је велика економска сила са неисцрпним могућностима. Има све. У време социјализма поклањала је стратешка богатство половини света. Сад располаже на други начин. Има свој стратешки интерес да чува братске народе. Ту спада Србија.
Конузин је мајстор дипломатије и лукавства, као и сви високошколовани Руси. "Прозвао" је кога треба.
Конузин је на српском терену србин. Није он дошао ради неке партије, него слуша пулс пријатељског народа. За њих није битно ко је на власти.
Без енергената Србија не може, а Русија има, даје, Србија имамо основу да буде дистрибутер за Европу.
Владајућа гарнитура би хтела да руски гас купује из Мађарске, Европе, преко 10 посредника.
Од сваког кармушкљ - корупција.
Овако - база код срба, заштита од Руса.
Народе, чули сте шта ко говорим о Русима, а шта кажу чињенице. На то их је навукла Руска памет. Зато - определићемо се за Русију, без обзира ко "сутра" победи.
Нека победи НОВА СРБИЈА свеопшти НАРОДНИ ФРОНТ.
Препоруке:
36
0
29 среда, 02 новембар 2011 23:00
anarhista
Rusi će nas spasiti kao i dosad,uređeno i demokratsko društvo doduše najčešće pijano...
Препоруке:
6
39
30 среда, 02 новембар 2011 23:07
Србиновић
Увек треба истицати, и у свим приликама понављати ИСТОРИЈСКУ ИСТИНУ:
Да је Запад, УСА и државе ЕУ, некада појединачно, некада мање групно, а некада СВИ заједно, УНИШТАВАЛИ СРБЕ И СРБИЈУ КАД ГОД СУ МОГЛИ.
Најновије убијање Срба и Србије, које су моћници са Запада започели 1990. године траје и данас, и проводи се у разним облицима и под разним циничним и лажним изговорима. Да набројим укратко: провели су цепање СФРЈ на штету Срба, помогли протеривање Срба из Хрватске, из Федерације БиХ, са Косова и Метохије, и учествовали у убијању Срба. Бомбардовали Србе и Србију 1995. и 1999. године. Подржавају Хрватску да присваја српску имовину и српску земљу, сво време од склопљеног Дејтонског мира УНИШТАВАЈУ РЕПУБЛИКУ СРПСКУ, данас учествују у отимању српске земље на Косову и Метохији, што су започели бомбардовањем 1999. и, на разне начине, подржавају убијање Срба на КиМ.
Препоруке:
40
1
31 среда, 02 новембар 2011 23:09
Србиновић
Отимају српску земљу и Србе као робове угуравају у непријатељску противправно засновану НАТО државу на КиМ.
Запад непогрешиво ради све против Срба.

С друге стране, Русија је помагала Србе кад год је могла. Срби су највише страдали од Запада када је Русија била слаба. Слабост Русије 1990. године ,и даље, Запад је МУЊЕВИТО ИСКОРИСТИО ДА ЗАДА СМРТОНОСНЕ УДАРЦЕ СРБИМА И СРБИЈИ, И ТО И ДАНАС НЕПРЕСТАНО ЧИНИ.
Препоруке:
43
0
32 среда, 02 новембар 2011 23:18
саша р.
И не само један, господине Вукадиновићу. Кад се они разиграју креће читава серија аутоголова. Стигли су нам у земљу мртви-хладни оперативци ФБИ-ја, понашају се као да су домаћини.
Биће супер ако се заврши "само" хет-триком у сопственој мрежи!
Препоруке:
29
0
33 среда, 02 новембар 2011 23:18
Обсервантес
Наступ Г. Конузина има дипломатски смисао а порука је да је Русија интензивније а не само симболично присутна на овом простору. И ништа више. Таква порука се шаље на великом скупу а не неком минорном, дакле странке која има велики проценат гласача без обзира која је то странка. Пошто две предоминирају логично је било да се то деси у кампањи једне од њих. Зашто је Г. Конузин изабрао ову а не ону другу? Зато што од ове друге није позван или ако би био позван не би добио одговарајући простор и значај. Осталим странкама не смета Г. Конузин али им смета пропагандна добит СНС. Љути су на успешан рекламни трик а онда заоштравају причу како би санирали могуће и претеће губитке, губитке бирача који се (ЕУ) преварени окрећу све присутнијој опцији евроазијске алтернативе.
Препоруке:
35
0
34 четвртак, 03 новембар 2011 00:05
Милојко
Хипотетички рецимо да ми одговара опција дс-а,за коју се  залаже и снс, увек бих гласао пре за дс .Односно снс служи више као упијач гласова незадоволника.
Препоруке:
9
19
35 четвртак, 03 новембар 2011 00:19
Студент
А зашто толико много коментатора мисли да зна боље од Конузина шта и ко је стварно СНС.
Јуче су прилича једно сад мало другачије - једина сигурна истина је да лажу, али кога, око чега и колико мислим да амбасадор једне озбиљне земље зна боље од вас.
Препоруке:
23
2
36 четвртак, 03 новембар 2011 00:33
Русофил
И ја се питам, сестро Елена, зашто СРС не зове Александра Васильевича на свој скуп.
Препоруке:
21
3
37 четвртак, 03 новембар 2011 00:40
@ Петар Велики
Ја се колебам да ли да одем у Русију или међу Туареге после следећих избора. То све уколико Шеки не дође.
Препоруке:
20
2
38 четвртак, 03 новембар 2011 01:16
.....
одлично речено гос. Вукадиновићу
Препоруке:
16
0
39 четвртак, 03 новембар 2011 02:06
боле
Али, чак и да ово јесте било мешање – као што није – Конузин би био на самом репу оних страних амбасадора које би требало корити због мешања у наше унутрашње ствари. Сигурно, далеко иза свих западних амбасадора, како из оних великих тако и неких малих ЕУ-земаља,



у центар
Препоруке:
22
0
40 четвртак, 03 новембар 2011 03:08
The Jack
Za sada rezultat ankete, povodem predloga pogonskog eec-ea, vojvodjaniste N. Canka glasi 93.4 % PROTIVU Cankovog ispada, iliti ZA Nj. E. bacusku Aleksandra Vasiljevica. Kako su posetioci sajta NSPM-a svi redom rusofili, hvala Gospodu, znaci kada se izvrsi ekstenzija na sve gradjane Srbije, bilo bi manje, negde 80 do 85 procenata!!Srbi vole Kastra, Gadafija, Konuzina, Putina, Lukasenka ... a Tadic nam prica o nemanju alternative.Gosn. Djordje, gresite! Nije sebi Tadic zabio autugol samo, nego je uz to popio kaznu od deset penala, ali bez golmana na golu. Ako Toma i njegova ekipa, koji cudom zasednu, e onda smo ga n..... , nagrabusili, naravno, a ne ono sto bi neko pomislio na prvu loptu! )))
Препоруке:
9
0
41 четвртак, 03 новембар 2011 03:22
The Jack
E, sada sam, bas u inat popio koji spricer i odslusao koncert hora Ruske Armije. To bi i onaj iz Like, a nabedjeni, vojvodjanerski muzicar trebao da slusa kao terapiju.Samo je Bog veci od Rusije!!!!!Только Бог больше, чем Россия!!!!!!
Препоруке:
10
0
42 четвртак, 03 новембар 2011 04:06
Ivan Denisovich
Zamisli, imati coveka kao T, koji je unistio sve sto je predstavljalo ponos Srpski. Shvatajuci da on nema sanse za nove izbore, treba vam novi pajac, koji ce vas slusati ali mora se nekako narodu svideti. Onda doticni pajac na mitig naprednjacke partije pozove, gospodina Konuzina, koji bez javne podrske ili kao sto bi vi gospodine Vukadinovicu rekli, sa upozorenjem pricao naprednjackoj partiji. Javno mjenje na sve strane spominje Konuzina i Naprednjake u istoj recenici, i odjednom svi u nasoj Srbiji pricaju kako Rusi podrzavaju Naprednjake. Odjednom pajac se pretvara u umjerenog radikala. Odjednom se vise ne spominje da je tri godine tehnicki pricao isto kao Tadic, odjednom imamo novog kandidata.
Препоруке:
13
3
43 четвртак, 03 новембар 2011 04:20
plitko oranje
Ocigledno, da vladajuce rukovodstvo nema dodira sa stvarnoscu. Kada su problemi u drzavi ,presednik je tu da ih resava. Ne vidjeh ga, na Kosovu, zadnjih dana, a i to je Srbija, zar ne presednice? A, to sta je gos. amgasador pitao da li ima Srba ovde, pa lepo je pitao .Narod misli drugacije, dovoljno je bilo biti na koncertu Kozaraca u Novom Sadu.
Препоруке:
10
0
44 четвртак, 03 новембар 2011 09:17
@ IME
Не, интерес није главна реч за Русе кад су Срби у питању иначе не би ушли 1914. у рат због Србије. Ако сте Србин не бисте смели то да заборавите.
Препоруке:
17
0
45 четвртак, 03 новембар 2011 09:26
@ Danilo
Николић се иначе зове Тома а не Томо. Немам ништа против "Томо" али добри манири захтевају да некога ословљавамо онако како он себе назива. Николић се још увек представља као "Тома" а како ће даље тећи његове метаморфозе (којима је у сваком погледу склон)- видећемо.
Препоруке:
12
3
46 четвртак, 03 новембар 2011 09:38
Mladen Šipka
Kampanje Tadicevog rezima ima za osnovni cilj da izdvoji SNS kao jedinu opoziciju i zamenu sadasnjoj vlasti. Time je obezbedjena laka pobeda sadasnjem rezimu, jer ce se neopredeljeni biraci preko aktivista i propagande lako motivisati da glasaju protiv SNS , a male stranke lakse ubediti da se prikljuce proevropskoj vlasti. Tadica jedino moze da pobedi Kostunica.
Препоруке:
16
2
47 четвртак, 03 новембар 2011 13:29
Божо Бјелак
„Али, чак и да ово јесте било мешање – као што није – Конузин би био на самом репу оних страних амбасадора које би требало корити због мешања у наше унутрашње ствари“. Проф. Вукадиновићу, у праву сте, ово што је урадио Конузин није један посто од онога шта раде од 2000. године Империјини, Њемачки, Француски,Енглески амбасадори (о сваком Империјином амбасадору, писао сам текстове, да крше Бечке конвенције, да кадрују, саслушавају функционере у Амбасади као малу дјеци, формирају владе, одређују амбасадоре, „уређују“ екониомију, политику итд., да их је Србија морала прогласити непожељним особама, да Србија крши Бечке конвенције, јер их не примјењује, итд. Међутим, говор Конузина: „da je ova stranka (СНС) postala jedan od glavnih pokazatelja raspoloženja građana Srbije, čime je stekla mogućnost da pravi planove opštenacionalnog karaktera, ali istovremeno i odgovornost zbog poverenja i nade koje ljudi polažu u tu političku partiju“, је непримјерен. Ово нема право да изговори чак приватно.
Препоруке:
1
2
48 четвртак, 03 новембар 2011 22:03
ime
Ne razumem , šta u mom rezmišljanju ne liči na srpsko razmišljanje.1914. rekoste , ulaze u rat zbog Srbije.A, što da ne uđu u rat kada je njihov saveznik u pitanju.Ispada da su Srbi čekali da ih Rusi oslobađaju , a oni da se "zezaju".Pa , čoveče koliko je Srba stradalo u prvom svetskom ratu?Od trenutka kada su boljševici pobili ruske velmože, nema pomoći srpskom narodu , nego samo tvorevinama (duhovnim , ne etničkim )jugoslovenskog ili multi-kulti karaktera.To vam ništa ne govori?U Rusiji još uvek vladaju sovjeti , baš kao u Srbiji -Jugosloveni(duhovno , intelektualno , moralno i karakterno - korov srpstva).Možemo mi da se uzdamo u Ruse i molimo Boga da se oni oslobode "jarma" sovjetizma , te da onda zajedno krenemo u oslobađanje pravoslavlja.Deluje zastrašujuće , ali je istina!
Препоруке:
2
1
49 четвртак, 03 новембар 2011 22:39
Danilo
@ Danilo,

Niste upisali ni svoje ime,zar ga se stidite?

Ja pisem "Tomo" jer se tako pise u mom maternjem srpskom,a hercegovackom dijalektu,za koji je Vuk Karadzic rekao da je najcistiji srpski jezik.

U srpskom jeziku,osim izuzetaka,za imena koja imaju na kraju "a" su zenskog roda.

Tomislav-Tomo,Tomislava-Toma,Tomanija-Toma,
Slobodan-Slobo,Slobodanka-Sloba,Bozidar-Bozo,Bozidarka-Boza,
Vojislav-Vojo,Vojislava-Voja.

Jos kad cujem kako Vranjanac kaze:"Magla padnala,od njuma se nisto ne vidu",muka mi dodje od vaseg srpskog jezika.

I na kraju,ne zalim se sto ste moj komentar napunili minusima,jos cete vi reci da sam bio u pravu.

Ako Tomo Nikolic prevari Ruse,svaka mu cast,u sta ja ne vjerujem,zna Putin sta radi i u koga ulaze.

Mnogi komentatori se sada kaju i izvinjavaju sto su 05/10/2000 dali podrsku DOS-u,i cak bili na demonstracijama,a ja sam i tada bio protiv njih i uvijek cu biti,zato sto volim Srbju.

Ako se ja prevarim u Nikolica,ja cu se sam izviniti.
Препоруке:
2
1
50 петак, 04 новембар 2011 07:41
Александар Миловић
Господине Данило, већ сте се преварили, а извињење нам неће помоћи.
Није Путин ништа уложио у СНС, нити им је кад дао подршку, ако мислите на страначку сарадњу, да Вам напоменем да и Милов ДПС има исти облик сарадње са ЈС.
Требали би мало боље да се информишете, јер би тако знали да је на конгресу Јединствене Русије један делегат осуо паљбу баш по СНС и Николићу.
Требали би да знате ко су З. Драгишић, В. Божовић, Мики Ракић и слични, ако Вам већ није позната улога Вилија Монтгомерија.
То шта је Конузин дошао на скуп СНС, те изашао да нешто касже, може се назвати дипломатском праксом у банана државама, АЛИ ТРЕБАЛО БИ ДА ПОНОВО ПРОЧИТАТЕ ШТА ЈЕ ОН УСТВАРИ РЕКАО, ЈЕР У ТОМЕ НЕЋЕТЕ НАЋИ НИ РИЈЕЧИ ПОДРШКЕ, ВЕЋ ОПОМЕНУ ДА ДОБРО ОСЛУШНУ ЖЕРЉЕ И НАДЕ СВОЈИХ БУДУЋИХ БИРАЧА.
Иначе, Ви као Херцеговац би требали да знате како су ствари ишле са Вуком Драшковићем, те колико нас је коштало то БЛАНКО повјерење 90-их.
Препоруке:
2
1
51 петак, 04 новембар 2011 08:38
Александар Миловић
ДанилоИ још да додам...Да ли сте сигурни да Карић дјелује из Москве?Да ли Вам је познато да он има изванредну пословну сарадњу са Беџетом Пацолијем? Те да су заједно радили на обнови Кремља за вријеме Јељцина.Знате ли да Карићи и сад послују на КиМ?Тамо су радо виђени.Откуд Вам идеја да Вулин добија директиве из Москве?Да ли сте икада раније слушали шта прича тај исти Вулин?Још кад је био у СКПЈ? "ХВАЛА БОГУ ЈА САМ АТЕИСТА"...Повезали сте и Вељу са Русима. Ђе је ту веза?Скупо нас кошта та Ваша логика, а мислим да ће овај рачун шта нас очекује након сљедећих избора бити катастрофалан.
Препоруке:
1
0
52 петак, 04 новембар 2011 09:50
Danilo-1
@ Aleksandar Milovic,

G-dine Milovicu,politika nije egzaktna nauka,tako da se podaci ne mogu staviti u formulu i dobiti tacan rezultat.

Evo,sve smo rekli,pa cemo vidjeti.

Ako je sve tako kako vi tvrdite,onda patriotski blok u Srbiji bi se sastojao od samo dvije stranke,a to je DSS i SRS,dakle,na izborima bi dobili svega oko 15 % glasova,sto znaci da ostalih 85 % naroda radi protiv Srbije.

U to ne mogu vjerovati.

U pravu ste da je Karic radio sa Bedzetom,ali za vrijeme Jelcina,sada su druga vremena.

Veljo ide u paketu sa Kostunicom,a ima i dobre odnose sa Tomom.
Vulin nece sa Tadicem,pa gdje ce onda?

Prema nastupima Ambasadora Konuzina ja vidim da ce se Rusija duboko implikovati u ove izbore na strani patriotskih snaga,krajnji je cas da se Srbija spasava.

Cak sam siguran da ce i Seselj dati parlamentarnu podrsku patriotskoj koaliciji koju ce predvoditi Nikolic,ali nece ulaziti u vlast.
Ako ne bude tako,onda ce Seselj igrati za Tadica,sto je nemoguca misija.
Препоруке:
1
0
53 петак, 04 новембар 2011 10:07
Александар Миловић
Данило
Не морате се секирати за др Шешеља, будите сигурни да никада неће дати подршку СНС-у.
Не сумњам да ће Шољић понудити сарадњу, подједнако као шта је Дачић нудио Коштуници након прошлих...
Наравно, ПУТ У ЈЕВРОПУ се мора наставити и Шољић ће на томе инзистирати.
Знам ја шта сте замислили у својој глави, али кад то овако износите, реметите "фамозни план преваре" коју су смислили ни мање, ни више, него Тома и Вучић, МИСЛИМ ШТА РЕЋИ...
Прочитаће неко из ЦИА-е ово шта пишете, па ће им Тадић укинути странку, новине Правда, Радио Фокус и све остало шта су створили за 3 године, уз благослов владајућих структура.
Препоруке:
1
1
54 петак, 04 новембар 2011 10:14
Danilo-2
@ Milovic,G-dine Milovicu,nemojte spominjati Vuka Draskovica,covjeka bez dostojanstva,jeste on Hercegovac,ali u svakom zitu ima kukolja.Vuk nikada nije imao moje,nikakvo,a kamoli,BLANKO povjerenje,nikada.Da,u pravu ste,Milov DPS ima ugovor o saradnji sa Putinovom JS i zato,dok je Milo na vlasti,Crna Gora nikada nece uci ni u EU niti u NATO.Crnogorsko more je jedini izlaz u svijet za Srbiju i Srpsku i tako ce i ostati,samo sto ce taj prolaz Milo,Srbima i Rusima,dobro naplacivati.Milo folira sve i svakoga,ali se nikada nece opredijeliti samo za jednu stranu.To je politika Crne Gore od pamtivjeka.Uloga probisvjeta Montgomerija mi je savrseno poznata.Moja logika,g-dine Milovicu,nece kostati nikoga nista,mi ovdje,ionako,samo naklapamo,bez da nas iko ista pita,ali mogu vam reci,vjerovali vi meni ili ne,sve sto sam,od pocetka devedesetih pa do sada pretpostavio,u vezi politickih i vojnih situacije i politicara,sve sam pogodio,nikada se nisam prevario.
Препоруке:
1
0
55 петак, 04 новембар 2011 11:54
Дејан
@ Александар МиловићЈасно је да Шешељ неће да даје подршку СНС-у. СРС ни са ким не може у коалицију, јер их нико неће.Нису се они нудили СПС-у из жеље, него из нужде, ДСС их игнорише, Тадићева коалиција је искључена, СНС не одговара.Са ким ће онда радикали у коалицију?Задатак је да се смени Тадићева власт, са 7% гласача, па и са 15% ће вечито да остане на маргинама или нестане.Са Вашим ставом пре ће да падну испод цензуса.
Препоруке:
0
0
56 петак, 04 новембар 2011 13:03
Александар Миловић
Дејан
А шта Ви мислите зашто СРС неће у коалицију ни са једном од тих странака?
Ђе сте чули да се нуде СПС-у?
Зар морате сваку глупост коју чујете протумачити на свој начин?
Гласајте за Тому, шта да вам радим...
Само знајте, то шта сте рекли је најбоља реклама за СРС, јер свакако до сада су једини држали до принципа.
Тај исти Коштуница је донедавно правио коалиције са Динкићем, а на изборима(мислим 2005.г.) је изашао у коалицији са СПО. Он је тај који је политички оживио Вука Драшковића.


Данило
Реците ми, МОЛИМ ВАС, у чему је разлика између СНС и СПО? Или СНС и ДС?
Препоруке:
0
0
57 петак, 04 новембар 2011 13:29
Александар Миловић
...допуна:
"Глас Русије о Шешељу (01.11.2011.): "Стиче се утисак да посредством бескрајних препрека и ограничења, политичара осуђују на доживотну робију, не изричући одговарајућу пресуду. За то могу да буду заитересовани не само покровитељи Међународног трибунала, САД и НАТО, већ и поједине странке Србије, којима је крајње неповољно да лидер радикала изађе из затвора уочи избора 2012. године. Вративши се са победом их Хага, Шешељ би нагло променио политички распоред у земљи – при чему не у корист проевропских снага."
Препоруке:
0
0
58 петак, 04 новембар 2011 13:39
Александар Миловић
Волио бих да ми објасните зашто Тадић не избаци СНС из парламента, ако су им то највећи противници!?
Потребно је само да испоштује закон.
како то да највећи противници власти добијају највише простора на ТВ-у?
Како то да имају свој радио(Фокус)? Што је иначе незаконито, наиме сваки медиј са националном фреквенцијом мора да поштује закон по ком све парламентарне странке морају бити заступљене подједнако. Макар у начелу.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер