петак, 17. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Иста мета, друго паковање

Kоментари (94) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 25 октобар 2011 11:53
Биљана Николић
Косово и Метохија је наша сенка. Колико год бежали од своје сенка, колико год је трговали са њом, она остаје наш неотуђиви део.
Препоруке:
155
5
2 уторак, 25 октобар 2011 12:01
Jakov Vojak
Реалан чланак, верно и прецизно описује стање духова у нашем друштву. За нијансу опорије него раније, чак помало и саркастично, што заправо говори о повећаној фрустрацији због тога што се код нас стање убразано (и очито планирано) погоршава.
Препоруке:
130
2
3 уторак, 25 октобар 2011 12:03
дела, за речи је касно
Мислим да је ише касно за речи (не критикујем Вукадиновићам напротив). Можда би нас могле спасити још једино акције, али не до сада видим никога ко је расположен да их поведе.
Препоруке:
82
3
4 уторак, 25 октобар 2011 12:23
thinking maize@ аутору
Поштовани г-дине Вукадиновићу, добро сте приметили да се у спорењу са неистомишљеницима човек може много чему научити у тим, наизглед бесплодним свађама. Често не знамо Бог зна колико о себи, па нам наши "строги пријатељи" (св. Николај Жички) ОТВОРЕ ОЧИ и покажу да нисмо тако добри (или лоши) како замишљамо да јесмо! Лепо сте приметили да нам заступници „прагматичних“, „рационалних“ и „национално одговорних“ приступа, БАШ ИСТИ ТИ, који нам нуде "мало другачију, свежију и мање иритантну аргументацију", заправо нуде "иста, стара и унапред прописана" "решења"! Па бих у вези са тим да Вас упитам КОЈА је ИДЕОЛОШКА ПОТКА на којој је ЗАСНОВАНО АНТИСРПСТВО помињаних ликова. Материјални интерес се подразумева, али се подразумева и ИДЕОЛОШКИ BACKGROUND!? Нешто ми се у том смислу мотају по глави речи "титоизам" и "братство и јединство"!? Шта мислите о томе!? PS. Из тога ИЗУЗИМАМ социјалну политику, здравство, школство, радно законодавство Титовог периода, све оно што су ти ИСТИ ЛИКОВИ ОДБАЦИЛИ!
Препоруке:
68
2
5 уторак, 25 октобар 2011 12:29
uporno netolerantan
Sto se tice Milosevica moj zakljucak posle ovih 20 godina najkrace moguce receno: u pravo vreme,na pravom mestu,pogresan covek.Tada je zapad na njega gledao kao najjaceg igraca koji bi mogao najbrze uspostaviti mir,bile su mu odresene ruke za bilo koju akciju... Hrvatska,Bosna,(verovatno i Kosovo),sve se desavalo uz precutnu saglasnost.Pretpostavljam da mu je jedini uslov bio okretanje ka zapadu (gde nasi politicari i danas teze),no ostao je rigidan,od tada svi drugi imaju precutnu (a nekad i javnu)podrsku da nam rade sta god pozele.

Moje misljenje je da Kosovo ne treba priznati -SKORO nikada.Kada bi se ovakvo kakvo je sada Kosovo vratilo 100% u sastav Srbije,samo bih pitao gde treba da potpisem priznanje!Za pocetak bi imali oko 25% njihovih poslanika u skupstini,njihove 12-o clane porodice bi preplavile Srbiju(nas natalitet je u minusu),nasi korumpirani cinovnici bi lako grabili narko novac-sve bi nam odkupili,za 50 godina bi bili kao Makedonija,za 100 bi bila prevelika Albanija.
Препоруке:
20
79
6 уторак, 25 октобар 2011 12:29
@@
"Али нема тих околности – сем баш у случају класичне и физичке окупације – које могу оправдати то да вам националне институције воде квислинзи и они који у суштини подржавају сепаратизам појединих делова државне територије".
Господине ,брате ,Србине,Ђорђе Вукадиновићу,СВАКА ЧАСТ !
Препоруке:
124
2
7 уторак, 25 октобар 2011 12:34
Даг
Нема разлога да се (макар у коментарима) ствари не назову правим именом. Сви ти аргументи треба да опарвдају оно што се, по дефиницији, не може оправдати, а то је - издаја српске државе и српских националних интереса.

На нивоу политике ти ставови су легитимни као гледишта политичке мањине у Србији, али само толико. Они су, поред тога, корисни да се не би заглибило у слепи патриотизам који би био опасан.

Рационалан, одлучан, аргументован, пацификован патриостки одговор је оно што ће довести до успеха. На кандидатуру у ЕУ се не требе освртати, јер у томе грму и лежи зека. Намера је да се зарад евентуалног пријема након десетак година, одмах сада да нешто сасвим конкретно - Косово и Метохија.

Овај део српске државе није изгуљбљен, као што тврде, јер да јесте не би било притиска по том питању и скривеног условљавања. Притисак - политички, војни, дипломатски, економски, доказ је да је КиМ још увек наше!
Препоруке:
75
1
8 уторак, 25 октобар 2011 12:35
Влада
Свако коме је стало до Србије одмах се проглашава за фашисту. То само може код нас. А куда су нестале све наше вредности? Вероватно су их појели скакавци. Хтели ми то да признамо или не, Србија је у живом блату из којег ћемо се тешко извући ако и даље будемо истрајавали на идеји да "Европа нема алтернативу!".Зато памет у главу. Живела Србија!
Препоруке:
85
2
9 уторак, 25 октобар 2011 12:44
Бањалука
Поштовани Ђорђе, све сте добро приметили, све је баш тако као што сте описали. Није ми јасно како то да већина српског народа источно од Дрине то не види. Ваши политичари стално се нешто препуцавају између себе, нема заједничког наступања када су национални интереси у питању.

Погледајте како то ми радимо у Републици Српској, наиме, СНСД и СДС су два потпуно супростављена политичка субјекта у републици Српској. Када се ради о заједничком наступу против Сарајева, ту наступају као један, потпуно сложни.

И баш вреди она само слога србина спасава, јер док тога у Србији не буде, лоше вам се браћо пише, а кад се коначно дозовете памети, вероватно од Србије неће ништа ни остати.

Срећно
Препоруке:
78
3
10 уторак, 25 октобар 2011 12:47
Војвода Војислав
Текст је погодио у мету.
Издвојио бих ово:
Где се капитулантство и издаја проглашава врхунском храброшћу, а сваки, чак и елементарни патриотизам – у најбољем случају – лудошћу, ако не и нечим горим.
Најлакше је одустати и не борити се.

“Боље је на правом путу шепати, него на погрешном јахати.”
Препоруке:
86
1
11 уторак, 25 октобар 2011 12:47
Šumadija
Meni je smešna priča o izdacima za Kosovo. Niko i ne pominje ogroman gubitak sredstava prouzrokovanih okupacijom. Obilić, fabrike, puteve, bolnice i škole izgradili su Srbi, dobrim delom, pomoću doprinosa od plata i ostale članice SFRJ. Dakle svi samo ne albanci koji su bojkotovali poreski sistem zemlje. Čudo niko ne pita u silnoj retorici oko Kosova: ko će to Srbima da plati? Ako nešto znam, to je da SAD govore jezikom imovine. Čija su imanja, ko je platio infrastrukturu? Čija je "lova"?
Najveće od svih tih pitanja je zašto nama to nikada nije bila taktika, čak ni argument u pregovorima. Ko je tako rešio i tašto?
Препоруке:
67
1
12 уторак, 25 октобар 2011 12:50
coa
Tita im spomenite Đorđe, drugosrbijanci i šiptarski teroristi su braća po ocu.
Препоруке:
58
3
13 уторак, 25 октобар 2011 13:03
Vera Sobat
Postovani g-dine Vukadinovicu, mi koji citamo sve sto pisete i koji Vas beskrajno cenimo, mi MISLIMO o svemu o cemu ste i u ovoj kolumni/clanku pisali!

Mi, Vasi citaoci, g-dine Vukadinovic, Mi smo istoga misljenja, ALI, ali g-dine -
Vukadinovicu, CITAJU li i RAZMISLJAJU li gospoda u takzvanoj "srpskoj VLADI"-
sa "nasim" predsednikom Tadicem na celu, o svemu o cemu Vi pisete!?

Mi NISMO PROBLEM, Mi zelimo drugaciju VLADU, Mi zelimo drugacije ljude na celu Srbije, za nas su Tadic & CO, odavno vec =GOTOVI!

Problem g-dine Vukadinovicu, KAKO mobilisati narod, KAKO bez SOROSEVIH -
miliona dolara, mobilisati STUDENTE, te koji su se tim dolarima odusevljeno -
"ucili u Budimpesti" kako demonstrirati,kako pobuniti narod!?

To je PRAVI i JEDINI problem, a koji nam pokazuje, da i mi u vecini ocigledno -nismo nimalo drugaciji od onih koji za dolare SVE prodaju,brzo,lako i bez -
imalo osecanja SRAMOTE ili GRIZE SAVESTI!

Dali smo uvek bili ovakvi???
Препоруке:
51
1
14 уторак, 25 октобар 2011 13:11
Арчибалд Рајс
Србија улази у период великих догађаја који могу бити можда и пресудни за нашу будућност. Задњи је час да се Српски родољуби подигну и изврше своју обавезу, да спасу Отаджбину. Не сме се више чекати ни часа, хорде плаћеника такозваних евроатлантиста и издајника покушавају да дефетизмом убију и задњу наду осиромашеном народу. Народе Србије не дозволимо да нас униште.
Препоруке:
68
1
15 уторак, 25 октобар 2011 13:19
srdjan conic
Krajem osamdesetih Slovenci su govorili da se SFRJ brani u Starom trgu.Milosevic nije istrpeo ovaj cinizam i licemerje pa ja na samar uzvratio samarom.Pocetkom devedesetih mnogi su govorili ljudi bliski tadasnjoj vlasti ali i u opoziciji da se Srbija i Crna Gora brane u Kninu. Tada su zpadnjaci i njihovi poslusnici u Srbiji govorili da je to nerealno. Danas smo dosli do Brnjaka i Jarinja i danas nam govore o realnosti i nerealnosti. Ako prihvatimo njihovu realnost sledece godine Srbiju ćemo braniti kod Ristovca s jedne i Zemuna s druge strane.Svaki ultimatum zapada ova vlast preobrazava u dobru ponudu.Za vlastodrsce su ultimatumi okupatora kroz istoriju uvek donosili dobre ponude -ostanak na vlasti i veliku materijalnu korist. I danas je isto. Narod zna ćuti i trpi osiromasen i obogaljen a oni ne mogu da ga promene a toliko se trude. Kakav je ovo narod. Neko bi rekao neunistiv iako rezultati popisa to ne govore.Dobro je sto nas jos ima i ovoliko i sto uopste razmisljamo i govorimo.
Препоруке:
57
0
16 уторак, 25 октобар 2011 13:25
john the rebelator
Nenad Prokić, poslanik u NS Srbije ispred LDP-e (i nekadašnji njen potpredsednik), na osnivačkoj skupštini te stranke, 2005:
Srbija će biti "moderna", "evropska" država, sa Srbima ili bez njih.
Препоруке:
81
0
17 уторак, 25 октобар 2011 13:32
Карло
И у политичким и у културним установама седе многи који навијају за независност Косова, радују се што се Црна Гора отцепила, прижељкују одвајање Војводине, а српску културну баштину, идући низ длаку екстремним апетитима околних народа, радо препуштају свакоме ко се јави. Његош је у Народној библиотеци скинут с полице српске књижевности. А директор те установе је Сретен Угрчић, ЛДП лик и веома фанатичан србомрзац. У праву сте, ЂорЂе, сасвим.
Препоруке:
71
0
18 уторак, 25 октобар 2011 13:34
Веља
Бриљантна анализа, луцидни закључци, прецизне формулације и сушта истина задивљују свакога ко није забраздио у тупости и/или издаји.
Препоруке:
59
1
19 уторак, 25 октобар 2011 13:43
anarhista
Redovno čitam vaše,a i ostale tekstove na NSPM iako se u većini ne slažem sa stavovima i komentarima. I kroz istoriju smo dobijali i gubili ratove,dobijali i gubili teritoriju.I kada smo bili saveznici malo smo se o čemu pitali...mirovne konferencije,Jalta,Teheran,Dejton...I sami znate da nas niko ne tjera u EU ali alternative,koju u vašim tekstovima pažljivo tražim, je da budemo ostrvo okruženo članicama NATO i Eu.Volio bih da u nekim sljedećim tekstovima malo pojasnite svoje viđenje te alternative.I sami znate da su međunarodno pravo i pravda direktno proprcionalni sa ekonomskom i vojnom moći...
Препоруке:
18
48
20 уторак, 25 октобар 2011 13:57
Zoran Stankovic
Napokon neko da primeti, gde su Danin muz i Cedomir u Siptara?
Препоруке:
48
1
21 уторак, 25 октобар 2011 14:37
Tanja
Gospodine Vukadinoviću slažem se sa vama kao i uvek,vaš sam veliki poštovalac ,divim se vašoj snazi i strpljenju koje pokazujete u debatama sa svim ovim prodanim dušama."Nije srpski ćutati"tako jednom rače tzv.novinar Bujošević dok je radio za Karića,a sada kada pare daje neko drugi ne možete da izgovorite ni dve rečenice a da vas ne prekine ili još gore ne ubaci neku svoju neumesnu primedbu.Sramota!!!!Nisu oni ispunili zadatak da isperu mozak ovom napaćenom narodu,ali narod niko ništa i ne pita.Možeš da misliš i pričaš šta hoćeš ali te niko ili skoro niko neće čuti a ja ću da radim šta hoću.I dokle tako,ima li kraja ovom svetskom ludilu?!Ipak vi nastavite tako jer ste vi i vama slični melem za dušu.
Препоруке:
39
0
22 уторак, 25 октобар 2011 14:37
@Бањалука
Брате Србине из Бањалуке,тачно је да само слога Србина спасава али то значи да сви Срби,без обзира где се налазе, треба да буду сложни и да се испомажу.Прена томе не постојите ви тамо и ми овде,јер кад нас овде не буде неће бити ни вас тамо. Ако од Србије не остане ништа онда ништа неће остати ни од Републике Српске.
Нити је Србима у Србији противник Приштина нити је Србима у Републици Српској противник Сарајево. Они су само испоставе правих противника.А када ти прави противници одлуче да са мапе избришу Републику Српску онда вам никаква мудрост неће помоћи, ни слога СНСД и СДС. Зато и ја вама желим срећно, брате Србине из Бањалуке.
Препоруке:
26
12
23 уторак, 25 октобар 2011 14:41
Miloš
Đole me je skinuo sa "žutog".
Hvala Đole i bravo za tekstove!
Препоруке:
49
1
24 уторак, 25 октобар 2011 14:44
thinking maize@ Veri Sobat
Г-ђо, рећи ћу Вам где се отприлике крије проблем. Припадам једној, сада опозиционој партији. Кажу да смо национална, нек буде тако. У сваком случају има пуно приче, али кад треба да се ради... Оно јес да буде нека трибина, раније и митинзи, али ШТА РЕЋИ када треба да се крене у акцију "ОД ВРАТА ДО ВРАТА" (објашњење: кренете као страначки активиста БУКВАЛНО од "врата до врата" и ПИТАТЕ ЉУДЕ разне ствари, па ШТА Вам БУДЕ! Било је случајева да ће "ДА БИЈУ"!), а онда то ОБИЧНО (у мојој странци) РАДЕ СРЕДОВЕЧНИ ЉУДИ (нпр. и ја, нема везе моје образовање!), док страначка младеж углавном БЛЕЈИ и чека да јој "ПАДНУ са НЕБА" неке функције! Верујте ми на реч, "ЖУТА" ОМЛАДИНА је ВРЛО НАПАЉЕНА, зато што је БАР НЕЧИМ СТИМУЛИСАНА! Уосталом, видесте ли на YOU TUBE-u Слађу и Далибора из Ниш како покушавају да са мобилног и "пушкица" прочитају "вођине" мисли!? Део МЛАДЕЖИ НАМ ЈЕ ХЕДОНИСТИЧКИ, то је ОСНОВНО! На срећу СТВАРИ КРЕЋУ на БОЉЕ ("Двери", "Наши 1389" и сл.), али ОСНОВАН је СИСТЕМ ВРЕДНОСТИ!
Препоруке:
46
0
25 уторак, 25 октобар 2011 14:46
sramni politicari
Dokle god postoje ,,politicari,, koji govore, rade i propagiraju suprotno nacinalnim interesima (po necijem nlogu ili iz nekih sopstvenih interesa), Srbija ce srljati u propast. U ,,Utisku nedelje,, TV b-92 gospodja koja je ucestvovala u emisiji izjednaccila je ubistvo Srbina na Kosovu sa obracunom bandita u Beogradu uz opasku da ,,svugde ima kriminala,,. Krajnje maliciozno, zlonamerno i sto je najvaznije- neistinito. Sramota je suvise blaga rec za takvo ponasanje.
Препоруке:
40
0
26 уторак, 25 октобар 2011 15:04
Мацан
Фантастична анализа господина Вукадиновића.

Овдашње време, по мом мишљењу, јако подсећа на период после Косовског боја. Какав ли је тек тада пад морала био кад су сви српски кнежеви погинули, осим Вука Бранковића. Невероватна борба за власт у Србији између кнегиње Милице и Вука. Ћерку у харем, а сина у вазалство султану. Замолио бих некога ко боље познаје историју од мене упореди ова два времена. Мислим да има много сличности.

Овдашња власт може да ради шта хоће, али поставља се питање, да ли има легитимитет. Привид избора можда то даје, али они су марионетска власт. Као и Недићева. Ништа Србију не обавезју одлуке ове власти.
Препоруке:
37
1
27 уторак, 25 октобар 2011 15:15
Игор
На све начине покушава да се понизи не само наш народ, него читав слободарски свет.
Стих једне песме Бјелог дугмета каже: ”Ко не слуша песму, слушаће олују”
Е буквално, по том принципу ради западна демократија, изрод фашизма и комунизма.....зло које ће нам још дуго радити о глави
Препоруке:
35
0
28 уторак, 25 октобар 2011 15:18
саша р.
Браво Мајсторе! Звучи отрцано, али свака Ваша реч је на свом месту.
Г-дине Вукадиновићу, проблем многих људи у Србији је што желе да буду на барикадама, али не знају како да стигну тамо. Очекује се позив опозиционих странака, али оне се по том питању не оглашавају.
Препоруке:
39
0
29 уторак, 25 октобар 2011 15:38
Ружичасти пантер
Систем вредности у коме се капитуланство и издаја проглашавају храброшћу а родољубље лудошћу – инаугурисали су квислинзи који су се у октобарском пучу, уз помоћ страних спонзора, дочепали власти. Током деценије која је уследила они су успели да елиминишу или маргинализују све наивчине и занесењаке (јер и таквих је било у њиховим редовима нарочито међу интелектуалцима) и да скоро у потпуности овладају јавним животом у Србији. Кључни тренутак је ипак разбијање Радикалне странке - догађај после кога је Србија практично окупирана земља. Сви „помаци“ о којима се говори у тексту су само тактичка прилагођавања. Стратешки циљ је остао непромењен (дакле без "помака")од 2000.године - Србија треба да нестане са мапе света. Зато је питање свих питања – да ли у овој земљи има мудрости и снаге да се организује нови, патриотски Октобар ?
Препоруке:
44
0
30 уторак, 25 октобар 2011 16:00
Јасна Симоновић
Питали сте па покушавам да одговорим "која то албанска странка, невладина организација, аналитичар или независни приштински интелектуалац каже да је „Косово мало и бедно“, да Србија никада неће признати њихову независност, да „треба прихватити реалност“, а посебно да нема смисла да „читав косовски народ трпи због папирнатог суверенитета над тамо неких пар општиница на северу, где живе неки људи који ни по коју цену не желе да живе са нама“: Углавном нико! Али можда ће рећи свако ако Србија не буде "мала и бедна", тј када уплив новца буде већи од исплива плус дугова...
И када извади свој папирнати суверенитет на коме пише датум пре папирнатог суверенитета Косова (можда и нажалост!) кад већ не уме да се ослони о свој жиг на златној подлози...тако то мени изгледа...иако нисам правник по струци...

Шта фали новим паковањима? (али заиста новим!)...Треба ући у глобалну банку на улазна врата...
Препоруке:
16
2
31 уторак, 25 октобар 2011 16:12
siniša
Svojevremeno je Milošević bio napadan radi Srbije.
Danas se Srbija mora braniti tako što će prvo da objavui svuda i uvek da Milošević nije kriv ni za šta što se desilo na prostoru bivše Jugoslavije.
Nije kriv za sukob sa Hrvatima niti za rat u BiH. Pogotovo nije kriv što su Šiptari terorisali Srbe na Kosmetu, a on ih sprečavao.

Kad svi, pa i Vukadinović svati da je to MINIMUM nacionalnog interesa i ISTINE, onda ćemo moći dalje.

Postoje naivni koji veruju da će žrtvujući jednog spasiti ostale i zamišljaju da je to pragmatično i pametno. Greše.
O nekarakterima koji su kritikujući Miloševića gledali svoj ćar, oni me ne interesuju.
Ali odbrana Srbije mora početi sa tom rečenicom
Niti sam Miloševićev dužnik, niti sam fanatik. Jednostavno optuživati Miloševića je isto što i prihvatiti svu krivicu na Srbiju.
Ja bih ga branio i da nije u pravu, a jeste.
Srbija i Milošević nikome i ništa nisu krivi.

Sve drugo je uzaludno i pogrešno.
Препоруке:
47
2
32 уторак, 25 октобар 2011 16:15
Miloje
Dokle god nekog iz ove plejade neko u mraku ne zatrazi sibicu cisto da uvide da i nije bas bezazleno rastakati ovu zemlju,dotle ce sve bahatije nastupati.
Препоруке:
25
0
33 уторак, 25 октобар 2011 16:17
Влада Канада
Ситуација у Србији је очигледна и, стога, не треба много шпекулисати око тога. Реалност у Србији требамо прихватити и пронаћи најефикасније методе за елиминисање те реалности. Реалност у Србији је да је Свето Српско Косово и Метохија окупирано бруталнијом силом од хитлеровских СС трупа, шиптарских балиста, хрватских усташа и муслиманских ханџар дивизија. НАТО трупе су окупатори Космета и они то не крију. Ова реалност мора да се прихвати тиме што ћемо почети са само-организовањем и прилагођавати методе борбе тренутним околнистима да би се смањиле жртве. Реалност је и да је остатак Србије меко окупиран без окупационих снага у униформама и без тенкова на улицама. НАТО је поставио своју власт у Београду, организавао преторијанску гарду у виду жандармерије Србије и финансира НВО за ширење дефетизма и општег безнађа. То је облик психолошке обраде освојене територије. Није увек циљ ступити војнички на одређену територију, ако може да се контролише издалека. Кратко, Србија је окупирана.
Препоруке:
49
0
34 уторак, 25 октобар 2011 16:19
zoranSan
Dobro ste rekli da se vraćate u Novi sad jer ćete ubrzo i tamo biti potrebni,pošto ste otišli sa Kosova.Međutim,zahvaljujući ovim vlastima pre bih rekao da bi trebalo da odete prvo u Rašku ,odnosno Sanđak jer je on sledeći na tapetu.Pošto je verovatno oko Kosova sve rešeno i Tadić požurio u Nemačku da nemcima javi lepe vesti.Nama lepe vesti govori Cvetković,mada nije mi jasno zašto mu niko neveruje.
Препоруке:
27
2
35 уторак, 25 октобар 2011 16:34
Vasa
Razmišljajmo trezveno, odgovorno, na bazi činjenica i uvažavajući okolniosti, a ne podlu propagandu koja se emituje svaki dan preko TV i političko-psiholoških timova zaduženih za propagndu(spinovanje,..):
1. Milošević nije proado niti izdao Srbiju niti prodao KiM, bio je stamen i borio se koliko je mogao, imali smo spoljašnje neprijatelje(NATO, bombardovanje, sankcije), i unutrašnje(strane špijune, domaće špijune, vrbovane političare u partijama i u SPS-u,..).
Milošević je stvorio ujediniteljski Ustav Srbije(vratio pokrajine) ovi danas(DOS-ovci) daju pokrajinama atribute državnosti,stvorio R. Srpsku(entitet sa državnim funkcijama), nije prodao firme mafijašima, tajkunima, nije zadužio Srbiju, veči je Drštveni proizvod bio pod sankcijama do agresije NATO-a nego danas!???, danas "živimo" od kredita, skoro ništa ne radi, dliv profita, kadrova,..

2. Ako hoćemo da branimo sopstvenu zemlju , uvek ima načina, ako nećemo, može se naći na hiljade izgovora. Sve okupacije su bile i prošle.
Препоруке:
48
0
36 уторак, 25 октобар 2011 16:34
Влада Канада - 2. део
Сви окупатори су слаби, јер су у туђој земљи. Посебно је слаб НАТО, јер су навикли да "ратују" од 9 до 5 поподне, а после да лочу кока колу. Ниједна окупација не трајала дуго, ако је окупирани народ спреман да се бори за слободу до краја. Окупационе власти у Београду престаће да постоје онда када престану фондови за њихов луксузни живот. Ми, Срби, окупирани народ и понижен до бола, не смемо имати милости ни према коме, без обзира, колико добро говоре српски језик. Избор је прост: Ми или они. И не треба заборавити. Око за око, зуб за зуб, то је језик који они признају и који, ми са њима требамо говорити.
Препоруке:
47
2
37 уторак, 25 октобар 2011 16:36
john the rebelator
Još uvijek ima naivnih!? PetooktoMbarskom, NATO-ovom, šoroševskom, otporaškom "revolucijom", Srbija je pala pod OKUPACIJU "milosrdno-anđeoskog" tipa. KiM su okupirani fizički vojničkom, oružanom silom (4. Američkog NATO-EU Rajha). Ostatak "jevropske" Srbijice je pod "NEVIDLJIVOM" okupacijom, koju mazohistički Srbi(janci) "junački" podnose. Na vlast su dovedene kvislinške marionete. Sem "naivnog" Koštunice, koji je iskorišćen i odbačen. Banke više nisu srpske, manje-više ni privredni resursi, ni "neOvisni" medijUMi, ni vojska (ona je šuNATOvska), policija, ni BIA-CIA, ni sudstvo, ni institucije kulture... Nikakvi izbori, ni glasanja više nisu ni važni. Jer, ko god da na tim "izborima" pobijedi, "nevidljivi" okupator i njegovi kvislinzi će NAKNADNO, postizbornim "čarolijama" ("koaliranjem"), izvodeći "čuda neviđena", UVIJEK na vlast instalisati svoje pione. I svaka takva "vlada" će biti "njihova". Jednostavno. Kako su na vlast došli, tako će jedino i "pasti". A onda, pravac "MALDIVI".
Препоруке:
41
0
38 уторак, 25 октобар 2011 17:08
Фристајло
Можда није увек здраво, нарочито за срце и живце, али добро је разговарати са неистомишљеницима. Избрусите мало аргументе, чујете нешто што вам раније није падало на памет, а понекад и нешто за шта нисте могли веровати да било коме на памет и може пасти.
Са овим се само делимично могу сложити; на овим просторима, политички ставови су малтене генетска ствар; ко се за нешто залепи, не помера ни уз нуклеарни удар, ма и сам изгорео... Неуспеси демократије у Србији углавном се на томе и заснивају, и иоле упућени ће лако доћи до закључка да су овде резултате постизале само деспотије и апсолутизми.
Ђорђе има племениту идеју; оставља "отшкринута врата" покајницима да се извуку некажњено за подржавање издаје, јер је то основна демократија- право људи да се предомисле.
Срби да се предомисле?
Препоруке:
23
1
39 уторак, 25 октобар 2011 17:22
Vera Sobat
@ TANJA, g-din Bujosevic koji je govorio:"Nije srpski da se cuti", je PROSLOST!
Danas, nas najstariji politicki list "POLITIKA" za gazdu ima NEMCE iz velike
grupe WAC, i g-din Bujosevic danas pise i govori kako se od njega trazi, a to -
se zove: POLITICKI KOREKTNO!!
Znaci, kako vetar duva, tako se i lisce okrece!!!

TV-B92, je od pocetka imao samo jedan cilj:Zapad je BEZALTERNATIVE!
Pogledajte ih, slusajte ih, njihovi stavovi,u 95 % pozivaju licnosti iz politickog i javnog zivota istomisljenike, i uvek im je VODILJA:sto pre po kojoj bilo ceni uci u KLUB = USA + NATO zemalja!

@ thinking maize,nas mlad svet,studenti,i ta samozvana ELITA,redakcije novina u vecini,svima njima niti je poznato niti ih INTERESUJU, te SRPSKE VREDNOSTI, vrednosti kojih su se nasi preci drzali, za njih borilii za njih ginuli, stvarajuci i
cuvajuci drzavu Srbiju i srpski narod!
Da takvih predaka nije bilo,nebi bilo ni danasnjih mladih, niti studenata, niti te
famozne "elite",jer nebi bilo Srbije!
Препоруке:
31
1
40 уторак, 25 октобар 2011 17:30
Шором шајке, а Дунавом чезе
Господине Вукадиновићу, тксте је одличан, посебно ставови, односно абзац који се односи на то да је "Милошевић изгубио Космет".Досманлијци су мсилили да одласком Милошевића, М. Бритва неће одвајати Ц. Гору, а свјетски владари, пројектанти, Космет, односно да је реметилачки фактор био Милошевић. Међутим, Мило креће у реализацију отцепљења Ц. Горе, окуражен, јер га је ипак било страх од Милошевића. Дасманлије није зарезивао за суву шљиву. Космет постаје, дакако у договору са главним моћницима, предизборна и изборна играчка: "Косово је Србије" и којекаве друге флоскуле. Лично сам у ужем кругу чуо Т.Николића, када је рекао (након што смо га питали зашто је Радикална странка повукла контролоре у 18 часоваса са бирачких места), нећу да побиједим Тадића,па да у мојој владавини отму Космет. И он је знао да је Космет отет. Све је била фарса:Ахтисари, ОУН, мишљење МСП, разне резолуције,Вођино узвикивање преговори и све оне играрије "велике српске дипломатије и још веће спољне спољне политике"
Препоруке:
31
0
41 уторак, 25 октобар 2011 17:46
Курјак
Сценарио су правили мајстори.
Вукадиновићу,
зашто јасно не напишете да су једни у првом чину представе (НВО) добрано завршили посао.
Ови други га у другом чину спроводе у дело.
Гракћу грђе но НАТО бомбардери.
Све један за другим по списку.
Много их је мало, али се чују на медијима (њихови су и њемачки) као да их је милиони.
Шта предвиђате у трећем чину, и да ли ће то бити крај парадеили ће бити вишечинка?
Schreib dass auf, George!
Запиши си нам то.
Чека народ да нам то неко објави. Ја могу да напишем, нисам видовит, али бих погодио.
То би ови на власти назвали РЕФОРМА.
Народ би хтео да реформаторе гурне у поток и да преузме ствар у своје руке, да направи ПРЕПОРОД.
Ђорђе,
има ли разлике између реформи и препорода?
Препоруке:
19
1
42 уторак, 25 октобар 2011 17:48
Обсервантес
@ siniša --- цела стратегија заснована је на инпланту лажне српске кривице. Из кривице настају сви други феномени нефункционисања. Милошевић је на челу одбране свога народа задужио цео слободарски свет. Ови данас задужују Србију до тачке реалног нефункционисања када више неће бити битно то што је кривица првобитно била лажна јер је произвела дужника, крив – не крив има да враћа паре. Ако не може да врати, реално је крив. Тако је извршен инжењеринг од лажне до реалне кривице.
Препоруке:
33
1
43 уторак, 25 октобар 2011 18:06
Шангин
1. Ако је Милошевић изгубио Косово, зашто ДОС-ову власт не оставе на миру?
2. Ако су противнику Милошевићу дали резолуцију СБ 1244 и гаранцију целовитости територије Србије, зашто пријатељском ДОС-а не дају бар приближно?
3. Ако треба бити "реалан", зар моћ "демократског" НАТО-а и ЕУ није била на врхунцу 1999, а подршка других најслабија?!
4. Биће, ипак, да су за ДОС данас највећа "реалност" тзв. кандидатура и избори и да су зато склони огавној трговини државним и ионалним интересима! Све до издаје Срба на северу Покрајине.
Препоруке:
36
0
44 уторак, 25 октобар 2011 18:28
Миле
Све је тако као што стоји у тексту и као што каже већина коментатора. Али шта да се ради? Посаветујте и поведите нас Ђорђе.
Препоруке:
27
1
45 уторак, 25 октобар 2011 18:45
thinking maize@ Vera Sobat, па "Курјак" и онда "Обсервантес" @ siniša
Г-ђо, СИСТЕМ ВРЕДНОСТИ је нешто што се ДУГО ИЗГРАЂУЈЕ, а на нашу срећу ДУГО и РАЗГРАЂУЈЕ! Узмимо нпр. ЧИЊЕНИЦУ да је Броз преко Титића-"научника" на Новосадском језичком скупу пре више од пола века ПОДМЕТНУО ЗАЈЕДНИЧКИ ЈЕЗИК (СВИ, који ИОЛЕ РАЗМИШЉАЈУ ЗНАЈУ да је то ЈЕДАН-СРПСКИ ЈЕЗИК!), па сад ГУБИМО И ЋИРИЛИЦУ, посебно ПОСЛЕ 5-ог октобра, што много говори! НАДУ ДАЈЕ то што све више људи ПИШЕ ПРЕТЕЖНО ЋИРИЛИЦОМ! Друго, ОДНОС ПРЕМА ДЕДОВИНИ! Остаци моје стоје, као шумица у близини аутодрома Берановац и мала њива близу манастира Жича. НЕМАМ НАМЕРУ ДА ЈЕ ПРОДАЈЕМ, СЕМ ЗА ДОБРЕ ПАРЕ И ЗА ДОБРО МОГ ДЕТЕТА! Јер, ЗНАМ да би ми преци САМО ТАДА ДАЛИ ЗА ПРАВО! Да не започињем о "односом" ОВИХ према нашој ЗАЈЕДНИЧКОЈ ДЕДОВИНИ-Косову И Метохији, поменућу једног момка кога сам упознао у пролеће 1993, у оно "лепо време"! Питам га како се сналази са инфлацијом, а он одговара: "Ма продаћу неку дедину њиву, па у "Дафимент"! Да ли се можда бојиш да ти не пропадне имовина? Ко га ј..., једном се живи!"
Препоруке:
23
1
46 уторак, 25 октобар 2011 18:57
thinking maize@ Vera Sobat, па "Курјак" и онда "Обсервантес" @ siniša, наставак
Оно што сад видимо, није опадање, није урушавање, то је већ ДИСОЛУЦИЈА, тј. НЕСТАЈАЊЕ ЈЕДНОГ НАРОДА! НАШЕГ НАРОДА! Зато је Ваша реакција и реакција свих БИОФИЛНИХ ЉУДИ (људи који ВОЛЕ ЖИВОТ!), па и г-дина Вукадиновића сасвим разумљива! А чега се више ГРОЗИ ЧОВЕК КОЈИ ВОЛИ ЖИВОТ, него НЕКРОФИЛА, "човека" који МРЗИ ЖИВОТ! Довољно је видети ИЗБЕЗУМЉЕНЕ ОЧИ Чеде Јовановића и Вука Драшковића, па да Вам све буде јасно! ДУГО смо ПРИСТАЈАЛИ на НЕКРОФИЛИЈУ, све због "бољег сутра", не видећи ЛАЖ, која СТОЈИ У КОРЕНУ СВАКЕ НЕКРОФИЛИЈЕ! Мој покојни отац је био АТЕИСТА, али НИКАД НИЈЕ ВОЛЕО Тита, редовно је славио славу код моје бабе, а пред крај живота говорио је да је "српска православна црква НАЈВЕЋА ИНСТИТУЦИЈА српског народа"! Ето, може се бити И атеиста, а ПРЕПОЗНАТИ ЛАЖ и бити свестан ТРАЈНИХ ВРЕДНОСТИ ОВОГ НАРОДА! Не видим зашто не бисмо опет били ЈЕДИНСТВЕНИ у РАЗНОРОДНОСТИ! Јер, "два Србина, три партије, али ЈЕДНА Србија"! То је било "ко Оче наш" до 1918, па и до 1941, али ПОСЛЕ ТОГА...
Препоруке:
21
1
47 уторак, 25 октобар 2011 19:08
thinking maize@ Vera Sobat, па "Курјак" и онда "Обсервантес" @ siniša, још један наставак
Ето видите г-ђо, да се може, а да се може И КОД НАШЕ МЛАДЕЖИ то показују "Двери", "Наши 1389", па и сајт "Support to Moammer el Khaddafy", кога претежно чине млади људи! Посебно последњи пример УКАЗУЈЕ на сву БИОФИЛНОСТ НАШЕ МЛАДЕЖИ, јер препознали су НЕКЕ ДОБРЕ СТВАРИ из Брозовог периода, а и у духу нашег народа јесте да је СОЛИДАРАН са СЛАБИЈИМ! Сетите се Сретењског Устава (1835!) и његовог члана: "РОБ кад ступи на тло земље Србије ПОСТАЈЕ СЛОБОДАН!" Тога НИЈЕ БИЛО ни при западњачком ослобођењу робова, а богами ни при ослобођењу руских кметова! Зато видим НАДУ и ВЕЗУЈЕМ је за МЛАДЕ, УПРКОС СВЕМУ! Г-дине "Курјак", помињете Немце?! Јест да важи "боље да ме туче Турчин сабљом, него Шваба пером", АЛИ! Шваба, тако МЕТОДИЧАН, увек је био ПРАВОЛИНИЈСКИ, па нам ТО даје ШАНСУ! Сви ти часописи и телевизије, СВЕ ТО СЕ МОЖЕ ДРЖАТИ НА КРАТКОМ ЛАНЦУ са пар малих законских тумачења! Нпр. да у ОСЛОБОЂЕНОЈ Србији Уставни Суд да тумачење да је ЋИРИЛИЦА не само СЛУЖБЕНО, већ и ОБАВЕЗНО ЈАВНО ПИСМО!
Препоруке:
19
2
48 уторак, 25 октобар 2011 19:25
siniša @ thinking maize
I ja sam u porodici imao jedan vrlo zanimljiv odnos između Pravoslavlja i komunizma. Moj pokojni otac koji se nije puno umetao ni u Pravoslavlje nu u komunizam mi je kad je već bio star na pitanje šta je najbolje ovako odgovorio;" Najbolje je Pravoslavlje, a posle Pravoslavlja komunizam".
Препоруке:
17
0
49 уторак, 25 октобар 2011 19:39
Одбрана и последњи дани
Или то да вам најзначајнија национална позоришна смотра за велике паре доводи и награђује представе које су потпуно на линији хрватске и сарајевске ратне пропаганде. Или да вам неко ко је на истој тој линији отвара најважнију националну књижевну манифестацију.

Зато нам је овако како јесте. А зато су заслужни петооктобарски јахачи Апокалипсе.А да је Апокалипса, јесте.
Препоруке:
21
0
50 уторак, 25 октобар 2011 20:31
Zoran
Svaka cast,mozda malo preblago,ali u sustini TO je TO.
Препоруке:
10
1
51 уторак, 25 октобар 2011 21:03
то је као
Кад се другосрбијанци овако односе према својој земљи, ја замишљам да се слично односе и према својим родитељима и својој деци: да их оцрњују најгорим речима, да су они за њих најгори и најгрђи, да би их продали за интерес, да су сурово хладни и материјалистички према њима, да би своју децу без много премишљања дали у проституцију ...

Само правим поређење да приближим њихов однос према нечему што им је рођено њихово.

Какви су то људи, ако су икакви људи уопште?
Препоруке:
16
0
52 уторак, 25 октобар 2011 21:08
Za Anarhistu
Nas ovde tjeraju ljudi sa strane a mi nas ne teramo nigde iz Srbije.Što se tiče tvog poznavanja međunarodnog prava da samo sila i novac dele pravdu ,da li ćemo i u svojim zakonima uvesti,po tebi, da je u pravu onaj ko ima veću toljagu i više ovaca ili konja i da je takav uvek u pravu.
Meni to liči na vraćanje u Prvobitnu zajednicu a ne u svetliju budućnost ka EU.
Препоруке:
12
1
53 уторак, 25 октобар 2011 21:11
Владимир Ђилас
Има доста истине у једној реченици која је заштитни знак једне политичке странке: "Србија је вечна, док су јој деца верна."

Са великим страхом очекујем нове парламетарне изборе, који, по мом скромном суду, могу бити судбоносни. Да ли ће отворени издајници и даље поткопавати будућност нас и наше деце, или ћемо се окренути реалној политици и да се уздамо "У се, у Русе и у своје кљусе.".
Препоруке:
15
2
54 уторак, 25 октобар 2011 21:29
Старац Фочо
Коментатор под називом "укупно нетолерантан" написа:
Moje misljenje je da Kosovo ne treba priznati -SKORO nikada.Kada bi se ovakvo kakvo je sada Kosovo vratilo 100% u sastav Srbije,samo bih pitao gde treba da potpisem priznanje!Za pocetak bi imali oko 25% njihovih poslanika u skupstini,njihove 12-o clane porodice bi preplavile Srbiju(nas natalitet je u minusu),nasi korumpirani cinovnici bi lako grabili narko novac-sve bi nam odkupili,za 50 godina bi bili kao Makedonija,za 100 bi bila prevelika Albanija.

И доби огромне минусе (мада, можда због мишљења о Милошевићу?), а изнео је реалан проблем.

Наравно, све што Ђорђе Вукадиновић пише у тексту је тачно, али, бар по мени, Косово и метохија бране пре свега:
1. Рађањем деце, и
2. Прочишћавањем корупције и јавашлука у који смо огрезли

Са оваквим наталитетом нећемо далеко, а с обзиром да нисмо у стању сами у својој држави да организујемо ни издавање личних докумената, црно се нама пише са или без Косова и метохије.
Препоруке:
21
1
55 уторак, 25 октобар 2011 21:59
covek iz loznice
jednom je djordje vukadinovic,lepo primetio,kako ovi ,,drugosrbijanci/ceda jovanovic,njegov ideolog,latinka perovic,v.draskovic,idr./mantraju ideologiju, milana nedica,te mislim da je nediceve,citate,na vukadinovicev tekst,o milanu nedicu,te ovim danasnjim,to plasticno,rekao slobodan antonic,cini mi se u politici.elem,jesu citati milana nedica,kako djordje,rece u ovom tekstu,indenticni drugosrbijancima i njihovim mantrama,i po pitanju kosova kao delu srbije,i uredjenju srbije,kao bezuslovnom putu u raj evropski,te da je srbija premala,za ove dzinove,samo sto ovi dzinovi,amerika,evropske zemlje,poput francuske,engleske,su ,,ispuhani/prezaduzeni/dzinovi.i onda kada im fraze jesu iste,nije mi ,,jasno kad se onaj,,okrugli nenad canak,,vrpolji,sve urlajuci oko nekog,kobojagi,fasizma u srbiji.kada svetislav basara,ubi se na najprizemniji nacin da ,,snizi,umanji njegov znacaj,na nekad najvulgarniji nacin,v.kostunicu,koji se ustrajno izrazava nacionalno odgovorno.debelo pobrkani loncici.
Препоруке:
4
0
56 уторак, 25 октобар 2011 22:12
Hawk eye
@Старац Фочо
Nikakav natalitet niti iskorenjivanje korupcije neće Srbiju i narod u njoj spasiti bolesti koja je napala. Morate menjati ekonomski, socijalni i politički sistem. Dakle, donošenje novog ustava a onda u temeljnu rekonstrukciju i preporod. Ali, za to je potrebna i ideologija. Oslanjati se na devetnaestovekobvu tradiciju može biti privlačno, inspirativno, ali nam neće doneti nužan i preko potreban uspeh. Potrebno je da se "utkamo" u savremena kretanja koja su, naravno, višedimezionalnog karaktera. To se sve neće moći izvesti bez ideologije a kakva će ona biti sada je vrlo diskutabilno. Ali, jedno je tačno a to je da ona ne može biti samo "srpska", jer, pre toga mora biti ideologija humanističkog progresa, ma šta neko pod tim podrazumevao. U daljoj razradi, međutim, to, onda, znači i da se ne može postavljati pitanje nataliteta, korupcije, itd., a da se ne postavi pitanje sruštveno-političkog sistema u okviru koga ćemo delovati. Njegove konstrukcije, pak, nema bez ideološkog
Препоруке:
6
10
57 уторак, 25 октобар 2011 22:22
Hawk eye
@Старац Фочо
motora. Ko će, pak, u njega sipati gorivo i u kakvom će režimu motor raditi može često puta biti od presudne važnosti po neko društvo. Zato je nužno i opredeliti tu političku putanju. Smatram da sadašnji parlamentarni model nije dobar i prikladan za radikalan zaokret a pogotovo procesi privatizacije koji su opustošili domaću privredu. Naravno, sve je izvedeno u sadejstvu sa stranim kapitalom ali i ideološkom dogmom o nadmoći kapital principa nad radnim principom. I tu je kvaka. Problem je što su prvom principu odani, bolje reći, na njemu ideološki parazitiraju i na njemu se pomalo neodgovorno baškare upravo one ideološko-političke snage/opozicione/ koje su, navodno, smerne da Srbiji daju drugi smer kretanja. U tome je velika zabluda današnje srpske inteligencije ali i mnogih komentatora, dobronamernih ili onih koji nisu takvi. Da bi društvo izašlo iz apatije ali i osokolilo svoje skrivene snage potrebno je u njemu osloboditi zapretene sile. One su već sada prepoznatljive
Препоруке:
5
1
58 уторак, 25 октобар 2011 22:53
Душан Ариљевић
1. „Милошевић је изгубио Косово“.

Апсолутно га је изгубио(без наводника)

.
Милошевић наравно није „победио НАТО“,.... али ту битку није баш ни апсолутно изгубио

Шта је добио у рату око КиМ?
Лоше је процењивао глобалну ситуацију и погрешно политички маневрисао, дуго је занемаривао косовски проблем, издали су га сарадници којима је веровао,

То се некад тумачило као.. издали га мангупи у сопственим редовима.
Али је ипак резолуцијом 1244 донекле спасао образ .

Јесте можда "спасао образ" себи али је и врапцима јасно колико она вреди (резолуција) кад је ни Кина ни Русија не доживљавају као релевантну, обавезујућу у свим њеним деловима.
Но, није ово прилика за симпозијум о Милошевићевој владавини.

Онај ко није увидео сву ништавност те политике не разуме или не види њене "резултате" није свестан да је данас у питању само опреација "књижења".
Препоруке:
5
48
59 уторак, 25 октобар 2011 23:11
Милодан
Безброј пута сам на овом порталу писао да је Косово изгубљено у јуну 1999. године. Затим, писао сам шта би се десило да Косово и метохија (хипотетички) остане у саставу Србије. Да вас подсетим, са осталим мањинским и "издајничким" странкама имали би скупштинску већину усред Београда. И формирали би Владу. Такође не треба губити из вида чињеницу да Албанци никада нису прихватили Србију или Југославију и све ове деценије иза нас су радили на изласку испод њиховог шињела. И, за разлику од нас, они су то радили мудро, наталитетом и новцем, пре свега.
Север Косова је посебна прича. Да је било мало памети у српској политици успели би да остане наше. Ни за толико нисмо имали слуха. И онда је север Косова постао елдорадо за мафијашки конгломерат српско-албанских криминалаца којима су на-руку ишли српски политички лидери (погодите зашто?) али то није могло вечно да траје. Сва је прилика да се томе назире крај. Отуда оволика нервоза са обе стране "административне линије".
Од мене толико.
Препоруке:
6
37
60 уторак, 25 октобар 2011 23:27
bojan,okolina vranja
molim gospodina Vukadinovica komentar na poslednju emisiju Utisak nedelje, samo toliko
Препоруке:
7
1
61 среда, 26 октобар 2011 00:29
Peter RV
Slazem se sa Vukadinovicem u "Istoj Meti" ali mu je "Drugo Pakovanje" nepotpuno.
Jovanovic, Draskovic itd vode sad bijesnu bitku protiv "politike balvana" t.j. onih barikada na Kosovu. Ove osobe tamo uopste ne vide neke Srbe koji se bore za opstanak - vide samo neke balvane, sa kojima pokusavaju da nas zasmeju.
('Sindrom balvana', pa to je da crknes od smijeha, zar ne?,zbog balvana da ne udjemo- vec znamo gdje.. nemojmo bit smijesni) Uvodi se vulgarna ridikulizacija kao vazni argumenat za kapitulaciju.
Препоруке:
9
1
62 среда, 26 октобар 2011 00:56
Dijasporac
Uporno se forsira taj defetistički stav odnosno teza , šta bi Srbi sa 2 miliona Albanaca, oni bi dominirali u Skupštini , vladi i ostalim državnim institucijama Republike Srbije, preplavili bi Srbiju itd.
To je verovatno jedna stupidna teza koja se tendenciozno podmeće srpskoj javnosti, ne verujem da je u pitanju neznanje, zašto bi Albanci bili u Skupštini Srbije? Ti defetisti znaju da ne bi Srbija upravljala KiM a naravno ni Albanci Srbijom.

Projektovani model države sa KiM bio bi u stvarnosti konfederalan, srpska vojska na granicama, stolica u UN i zajednička NBS.
Kosovski organi bi imali svoju predstavničku, izvršnu i sudsku vlast sa razvijenom lokalnom samoupravom.
" Zabrinuti" bi model iz SFRJ, pa koja je to budala da prihvati da Albanci upravljaju Srbijom i po kojem modelu vertikalne otganizacije država u svetu.
Zato, nema nikakve "invazije" na Srbiju, svako upravlja svojom teritorijom a nosilac državnosti je Republika Srbija.
Препоруке:
11
1
63 среда, 26 октобар 2011 03:36
revolucionar
Za bracu preko Drine. Dolazi vreme kada cete biti u prilici i vi nama da se oduzite, a prema vasim komentarima vidim kako ce to da ide... Ili ste zaboravili sve one koju su dolazili da vase pragove brane ?
Препоруке:
8
4
64 среда, 26 октобар 2011 03:39
Светислав Костић
За оног анонимца који @Бањалука/Бањалучанину опонира
(уторак, 25 октобар)! Суптотноје од ваших претпоставки или тврдњи тачно! Наиме, да би Република Српска и са свим својим Србима оваким какви јесу и одувијек такви и били и за разлику од Срба у Србији никада ничији квислинзи и колаболатери били - изгубили би најкасније свој идентитет са слиједећом генерацијом од силних антисрпских НВО у Србији због таквих неодговорних српских бирача у Србији који вазда бирају на власт највеће антисрпско смеће из својих редова.

Тако дуго док не долази до мјешања између Срба у Србији, подложних петоколонаштву и колаборацији са непријатељима и сваки остане да живи на своме српском комаду земље коју на срећу дијели Дрина, Србија ће за властити рачун у свакој генерацији и надаље да рађа и подиже будуће србомрсце и потенцијалне слугане и душмане властитог народа из властитог српског корпуса.
Препоруке:
8
7
65 среда, 26 октобар 2011 05:07
Петронијевић
Илузорно је и размишљати о Косову.Срби изумиру и многи региони Србије се празне, сем Београда, Н.Сада, Ниша и још пар центара.Шта би радили са територијом КиМ, када Срби не знају шта да раде ни са Шумадијом и Војводином?

Срби као народ полако одумиру, концентришу се у неколико градских центара,док су Албанци млада и још неостварена нација, чије време тек долази.
Препоруке:
8
24
66 среда, 26 октобар 2011 08:44
Биљана Николић@ Петронијевић
Држава није хладовина у којој, од запада одабрани, пеку роштиљ уз кокаколу и хајнекен.

Држава није агенција за одабир оних који ће бити продани да би неки други живели како мисле да им је најбоље.

Старост народа је променљива категорија. Тај статистички податак није зацртана смртна пресуда Србији као држави, разлог да истакнемо белу заставу док умиремо.
Препоруке:
21
3
67 среда, 26 октобар 2011 09:36
Вид
Дефетизам,који је итекако присутан у нашем народу данас, последица је пре свега неког "југословенства" наметаног од стране тадашњег комунистичког режима и лажног национализма који нам је потурен од стране Слободана Милошевића, а служио је у ствари само њему да се дуже одржи на власти. После 50 и кусур година расрбљавања нормално је да нам је национална свест на нивоу на коме јесте! Не бих ја више о томе, ту су ствари прилично јасне.
Желим свима да скренем пажњу на олако коришћење те цифре од 2.000.000. када је у питању број Шиптара на КиМ! МОЛИМ ВАС НЕ ТЕРАЈТЕ ВОДУ НА ЊИХОВУ ВОДЕНИЦУ!
На недавном попису они су сами избројали 1.733.000. и то са Србима јужно од Ибра, Горанцима, Турцима, нешто Рома, па са овима који су прешли из Албаније (бар 150-200 хиљада), па са "нашима" из Прешева, Бујановца и на све додајте бар још 100-150 хиљада оних који уопште не постоје, јер тако Шиптари броје кад изађу на попис!
Шиптара на КиМ нема више од 1.200.000.!
Препоруке:
18
2
68 среда, 26 октобар 2011 10:02
Лаповац
За упорно нетолерантног
Слажем се да је то један исправан поглед на стварност, али то би требало да буде почетно стајалиште за грађење неке будуће политике државе према том свом делу. Сигурно да није било добро ни оно што су радили у титово време, да им је поклањано све што су тражили као размажена деца за рођендан, а они би то после тога све поразбијали, као што су и урадили. То и ови данашњи изгледа размишљају да попусте са прешевским крајем, они неће ни српски језик да уче ни да се школују по програмима државе у којој живе а хоће да им се признају дипломе из Приштине, које се вероватно тамо и купују на велико. А успут стварају и једну отуђену заједницу која и неће и неможе да се интегрише у друштво државе у којој живи. Нешто слично раде и у Војводини, раздвајау децу по националним школама, па им се после дешава то што им се дешава. Очување националног језика и културе је нешто сасвим друго.
Препоруке:
9
0
69 среда, 26 октобар 2011 10:06
Стојан Станојевић
Све ово што нам се догађа је само очигледан час историје коју ми Срби не можемо лако разумети. Како је било Србима пре стотину или хиљаду година. Појави се други народ, непријатељ, хоће да узме део земље и део народа, а Срби се премишљају и деле, питају се и причају о томе шта треба да раде, и на крају неки се предају, а неки погину у "косовском" боју. Издаја долази из страха од смрти, а мржња која се ствара од такве издаје је одрођивање и вечита деоба. Зато данас само Срби имају поред себе народе и државе који се не зову Срби, али су постали од Срба. Није случајно што само Срби памте и певају о свом "највећем" поразу, косовском боју. Погледајте садашњу стварност: ко ради у страној фирми пролази много боље, ко у политици подржава туђинску политику, такође пролази боље, ко оде да ради у туђу земљу, тај има још више. А тако је било и у турско време: ко је био за турке, тај је имао "свилу и кадифу" и власт. Исто је било и код других окупатора: грка, римљана, бугара, угара,турака, немаца
Препоруке:
10
0
70 среда, 26 октобар 2011 10:50
uporno netolerantan
Kada u raznim anketama ljude pitaju koji je glavni problem Srbije,navode se nezaposlenost,vize... Kosovo kao na 12. mestu a korupcija na 5-6 mestu.Mislim da je korupcija na 1.mestu bez premca,to je problem koji prozima svaki drugi i svaku jedinicu drustva;nijedan drugi problem nije resiv dok se on ne resi. Porodicama se mora pomoci materijalno da imaju vise dece,al' tog novca takodje ne moze biti dok se odliva na ko zna koje sve strane. Sto se Milosevica tice.voleo bih da smo imali mudrijeg-promocurnijeg vodju,Tudjman,Alija,Rugova su bolje shvatili svetsku situaciju u tom momentu.
Препоруке:
3
6
71 среда, 26 октобар 2011 10:54
thinking maize@ Vera Sobat, па "Курјак" и онда "Обсервантес" @ siniša, ИПАК крај!
Шта је "ОБАВЕЗНО ЈАВНО ПИСМО"? У ЈАВНОЈ УПОТРЕБИ, у МЕДИЈИМА (сем мањинских), ОГЛАШАВАЊИМА (сем заштићених "брендова") и свуда где се ВРШИ ЈАВНА КОМУНИКАЦИЈА, СРПСКИ ЈЕЗИК је ОБАВЕЗАН (НЕМА "стајлинга" и иних АНГЛОИДНИХ глупости), а ЋИРИЛИЦА је ПРИВИЛЕГОВАНО ПИСМО! Шта је "ћирилица, као привилеговано писмо"? Медији и оглашавања који користе НЕКО ДРУГО ПИСМО плаћају ЗНАТНО ВИШЕ ПОРЕЗЕ и ПДВ него медији и оглашавања на ћирилици (ово сам више пута образлагао)! ПРОСТО КО ПАСУЉ! НИШТА НЕ ЗАБРАЊУЈЕТЕ, а постижете ЦИЉ! Што ће Титићи да вриште, "КО ИХ ШИША"! Г-дине "Обсервантес" @ siniša, СВАКА ЧАСТ! А ПРАВИ ПУТ за БРИСАЊЕ те НЕПОСТОЈЕЋЕ КРИВИЦЕ (Под 1. Кривица је УВЕК ИНДИВИДУАЛНА! Под 2, 3, ... Погледај Под 1.!) јесте да од Титића, направимо ТИТИЋЕ УВЕОКЕ, тј. да их СВЕДЕМО НА ЊИМА ПРИРОЂЕНУ БЕЗНАЧАЈНОСТ! НИШТА ВИШЕ и НИШТА МАЊЕ! За ПОШТЕН СВЕТ у Србији БАР кејнзијанизам, ЗА ЊИХ ЛИБЕРАЛНИ КАПИТАЛИЗАМ! Остало се пева ла, ла, ла! Тито? То је СРПСКИ "БРЕНД"! Титоизам? "У мутну Марицу"!
Препоруке:
5
1
72 среда, 26 октобар 2011 12:26
Zoran Rakic
Svetislave Kosticu, vasa netrpeljivost prema nama Srbima iz Srbije toliko je velika da ja pocinjem da verujem da vi i niste Srbin vec se samo lazno predstavljate.Naprosto,nije moguce toliko mrzeti deo svog sopstvenog naroda.Da li je toliko tesko razumeti da nam je lokalni petriotizam nanosio mnogo zla jos od davnina ("velikasi proklete vam duse,na komade razdrobiste carstvo"),razbijanjem srpskog nacionalnog korpusa i stvaranjem novih nacija od delova srpskog naroda.Srbiji je danas potrebna pomoc da se uspravi i razvije svoje potancijale,ali umesto pomoci njoj se upucuju uvrede.Kada je drugima trebalo pomagati,Srbija je cutala i pomagala nesebicno zrtvujuci i zivote svojih sinova,a kada njoj treba pomoci po Srbiji se pljuje.Bas vam hvala.
I zapamtite:bez Srbije nece biti ni Republike Srpske.Obrnuti stav ne vazi.
Препоруке:
9
4
73 среда, 26 октобар 2011 14:33
Vasa
Душан Ариљевић
-u!

Dušane , malo ozbiljnosti, malo više trezvenog razmišljanja, sada bar imamo dosta podataka, dela govore! Borili smo se za sopstveni teritorijalni integritet u nepovoljnim uslovima, samnkcijama itd.
DOS(plaćen od NATO alijanse) je na sva zvona govorio da je pitanje DEMOKRATSKO, da je Miložević uzrok svemu i,.....šta bo od 5 oktobra do danas!

U nepovoljnim uslovima izdejstvovana je rezolucija 1244 koja je validna, imamo većinu podrške članica UN, imamo zemlje koje mogu da ulože VETO, koje nas spašavaju od daljnjeg propadanja!

Dolaskom plaćenog DOS-a , otišla je Crnja Gora, pokradene milijarde!???, prodata sva imovina, firme, sumnjivci pokupovaše najvrednije kompanije, zemlju,...PREZADUŽENI SMO!, i dalje nas zadužuju, a skoro ništa se ne radi, porast kriminala, psihičkih poremećaja,NAJVEĆE KAMATE su u Srbiji!
Veći je bio Društveni proizvod pod Slobom do Agresije NATO-a, nego što je DANAS, u ovom "BLAGOSTANJU",posle 10 god., zašto bre?
Препоруке:
8
2
74 среда, 26 октобар 2011 16:14
Dušan Ariljević iz Alijinog sokaka
Ne bulazni, šta tebi treba obrazlagati, primiriš se pa opet se setiš DUŠANA, hajde dečko oladi~~~~~~~~~~!
Препоруке:
2
6
75 среда, 26 октобар 2011 16:57
aca
@ ARILJEVICU, srbomrznja kojom se razbacujete je svima poznata i dosdna jer nikada nemate argumenata bez tog vaseg najvaznijeg dodatka!
Zato,ako neko traba da odladi......onda si to ti decko....a jos bolje bi bilo da
ostanes pored tvog Alije tu ti i pripadas!
Препоруке:
8
3
76 среда, 26 октобар 2011 18:48
Glas naroda
Ne zamarajte narod titoizmom. Na delu je prevarantizam ali i kameleonstvo onih koji su do juče verovali pa i svesrdno delali na realizaciji propalog koncepta.
Препоруке:
3
0
77 среда, 26 октобар 2011 19:00
Душан Ариљевић
@Васа
Мало више пристојности не би недостајало, озбиљни смо људи. Ја, сем ситуације у вези КиМ ништа друго нисам поменуо. Слажем се да су за тренутно економско стање најодговорнији они који врше власт. Не знам за податак да је ДОС био плаћен од стране НАТО алијансе али сам и ја начуо да онај намргођени , бивши председник није баш лик каквим се представља. Црна Гора није нигде „отишла“ јер је још од 1878 била независна и суверена држава. Разумем да „теразијски Црногорци“ не знају сопствену историју али шта би Васо са тобом?
Но да се вратимо на тему. Резолуција 1244 није баш тако валидна бар не у оном за нас најважнијем делу – око елемената суверности Србије. Мене не радује што је то тако али се показало да је Милошевић као тотални губитник покушао да превари сопствени народ, на пример решењима о „повратку“ полиције и војске у чему му ни Руси све са Кинезима нису могли помоћи. Ето то су „дела и резултати“ о којима и сам аутор избегава да говори јасно и недвосмислено.
Препоруке:
3
16
78 среда, 26 октобар 2011 20:15
@ Душан Ариљевић
Ево један прилог Вашем подсећању на историју Црне Горе:
Баварска - независно и суверена држава од 814 год.
Пруска - независна и суверена држава од 1701
Саксонија - независна и суверена држава од 1806
Шта је са тим државама? Загубиле су се у Великој Немачкој с тим што је моћној Пруској чак и име избрисано.

Савоја - независна и суверена држава од 1032
Сицилија - независна и суверена држава од 1442
Тоскана - независна и суверена држава од 1569
Шта је са тим државама? Загубиле су се у великој, унитарној Италији.

Као познавалац историје Ви можете овај списак да наставите са Бретањом, Нормандијом, Лореном, Алзасом, Шкотском, Велсом....
Препоруке:
13
1
79 среда, 26 октобар 2011 22:06
Душан Ариљевић
@ако си ти Васо!

Немачка је одличан пример. Или Немци, њих је историја научила памети. И ако из рзличитих државица, (скоро) различитих култура а нарочито ВЕРСКИХ ОПРЕДЕЉЕЊА и много чега још, сви су стали под једну заставу. Ово је крајње поједностављено тумачење, суштина је битна. Ми и кад смо могли, бирали смо други пут. И поред великог историјског искуства "гурнули смо учитељицу живота" у страну па нам то искуство није значило ништа јер како објаснити стање, историјску праксу да не можеш бити и ниси Србин ако ниси православац што је тренутно и став наше цркве. Много више Срба, кроз векове, смо ми изгубили, на десетине пута више, него што их има Црна Гора. Немци су били умешнији у том послу, у очувању националног корпуса с једне стране и прављењу државе с друге стране.
Препоруке:
4
1
80 четвртак, 27 октобар 2011 01:11
Нисам Васа @ Душан Ариљевић
Kоментар врви од уврежених фалш идеја.
Осврнућу се само на једну којој изгледа придајете одлучујући значај. То је тврдња да смо због става наше цркве да не може бити Србин онај ко није православац, умањили наш национални корпус и кроз векове изгубили више Срба него што их има Црна Гора. Ова бесмислена тврдња је,нажалост, опште место у разним дискусијама.
Бићу конкретан. Недавно је завршен попис становништва. Сваки грађанин је могао на питање о националној припадности да се изјасни КАКО ЈЕ ХТЕО. Да ли је црква поставила неке услове ко може да се изјасни као Србин? Није. Да ли црква има било какве везе са пописом становништва и са изјашњавањима о националној и верској припадности. Нема, баш никакве. Да ли црква спречава рецимо Расима Љајића (кога изузетно ценим) да се изјасни као Србин мухамеданске вере? Не спречава. Да ли црква спречава Давида Албахарија (кога изузетно ценим) да се изјасни као Србин Мојсијеве вере? Не спречава. Па на који начин онда црква умањује број Срба?
Препоруке:
5
2
81 четвртак, 27 октобар 2011 02:09
Нисам Васа @ Душан Ариљевић
Један пријатељски савет. Кад нешто тврдите не би требало да мењате аргументацију јер тиме умањујете уверљивост Вашег исказа.
Чињеницу да је Црна Гора „отишла“ Ви аргументујете најпре тиме да је она већ била независна и суверена држава. Кад Вам ја набројим десетак таквих независних и суверених европских држава које су ушле у састав већих држава па ипак нису „отишле“ већ су постале (и остале) само административне јединице тих држава, Ви онда мењате аргументацију и упетљавате Српску Православну цркву као узрок „одласка“ Црне Горе.
Оба аргумента су фалична а чињеница да нудите час један час други, личи на правдања лоших ђака који изостанак из школе правдају прво тиме да се лифт покварио, па онда да су имали температуру па онда да им је прабаба умрла. И разуме се, добију неоправдан изостанак.
Препоруке:
4
4
82 четвртак, 27 октобар 2011 02:51
Goran01
Iskreno cele nedelje nisam mogao da nadjem neki kmentar vezan za otvaranje sajma knjiga i coveka koji je taj isti sajam knjiga otvorio.
Moguce je da je ovo simbolicno poslednje otvaranje sjama knjiga pod ovom vlascu i njenim pulenima pa valjda im se moze oprostiti sto ce sajam knjiga otovoriti njihov covek i sa njim se zavrsiti jedno strasno vreme za srpski narod i drzavne institucije.
Препоруке:
9
1
83 четвртак, 27 октобар 2011 02:52
Србислав
Присјећање на ријечи нашег Светог Владике Николаја:
Пацифисти који нас хијенама зову мисле да је статус кво идеални мир за којим жуди човечији род.Зато су живо агитовали за статус кво на Балкану.Али, довикујемо ми тим модерним миротворцима,статус кво на Балкану не значи ни издалека мир, но најзверскији и најгнуснији рат,рат из заседе,рат мучки и злочиначки, рат необјављен, у коме је једна страна наоружана а друга није,и у коме једна страна има само да подмеће своје главе под ешафот а друга да обара секиру и сече. Ви,необавештени и незналачки миротворци света,стрепите од рата на Балкану који ће уништити сто хиљада живота, стрепите што не знате да је крвави мир на Балкану до сада уништио милионе живота. Ви, декадентни, сироти заблудели људи који своју декаденцију називате идеализмом,бојите се једног херојског рата,а не бојите се кукавичког, дроњавог и паликућког мира! Када би вама,велики апостоли мира, Арнаути одсекли само једно уво, ви би се брзо преобратили у апостоле рата!
Препоруке:
8
2
84 четвртак, 27 октобар 2011 09:25
Dijasporac@ Ariljeviću
Но да се вратимо на тему. Резолуција 1244 није баш тако валидна бар не у оном за нас најважнијем делу – око елемената суверности Србије. Мене не радује што је то тако али се показало да је Милошевић као тотални губитник покушао да превари сопствени народ, на пример решењима о „повратку“ полиције и војске у чему му ни Руси све са Кинезима нису могли помоћи. Gospodine dragi ko je koga prevario da li je NATO sila jača od OUN i da li je to razlog zašto se policija i vojska nije vratila na granice Srbije. Vi tvrdite da je Milošević prevario narod time što je donesena rezolucija 1244, dakle po Vama sa njima ne treba potpisivati ni jedan dokument, neće ga poštovati,Milošević je kriv za 1244 a NATO države pa čak i sa pritiskom Rusije i Kine neće da ispoštuju rezoluciju 1244, ja nemam nikakvih dilema ko je kriv za nepoštovanje međunarodnih normi, g-din Vukadinović pogotovo !
Препоруке:
3
2
85 четвртак, 27 октобар 2011 11:47
Душан Ариљевић
@Васа и остали

Један пријатељски савет. Кад нешто тврдите поткрепите тврдњу примером. Мени замерате што доводим у везу СПЦ и њен став према онима који нису православци али се национално изјашњавају као Срби а Ви као „пример“ наводите две личности (за које и сам гајим симпатије) које су, је ли могле да се изјасне као Срби, јел, нико их није спречавао да то учине. Шта тај Ваш пример показује. Не показује ништа. Могли сте да наведете пример који је супротан тој мојој „увреженој фалш идеји“ да набројите бар неколико тих Срба. Нисте то учинили али сте написали доста тога о улози СПЦ у недавном попису. Као да сам ја тврдио да СПЦ одобрава пописне формуларе или не дај боже шаље свештенике да обаве посао пописивача.
Препоруке:
2
10
86 четвртак, 27 октобар 2011 14:16
Нисам Васа @ Душан Ариљевић
Господине Ариљевићу ја Вама ништа не замерам. Ја само констатујем ноторну чињеницу да се као Србин може изјаснити свако ко то жели без обзира да ли је атеиста, православац, муслиман, католик, јеврејин или припадник неке друге религије. Према томе Ваша реченица „како објаснити стање, историјску праксу да не можеш бити и ниси Србин ако ниси православац што је тренутно и став наше цркве“ је једноставно нетачна: можеш бити Србин и ако ниси православац уколико то желиш. То је необорива чињеница па је даља дискусија о томе беспредметна.
Препоруке:
6
2
87 четвртак, 27 октобар 2011 15:35
thinking maize
Занимљиво је (мада ће неки то да отпишу као "теорију завере") да БАШ САД, кад је ЈАСНО да је Запад пустио НИЗ ВОДУ "жутократски" режим (тј. Запад се бави процесом "control of damage", са циљем што већег етаблирања "другосрбијанаца" у структуре будуће, вероватно СНП-овске власти), крећу ВЕРБАЛНИ ОБРАЧУНИ на националном центру и десници (епископ Атанасије vs. Ћосић), да се БАШ САД дирају једва зарасле ране српско-српског сукоба партизана и четника (кад су СКОРО СВИ ПРАВИ четници и партизани УМРЛИ!), да се БАШ САД дира се и у САМУ ЦРКВУ (случај/"случај" епископа/бившег епископа Артемија), БАШ САД кад је СВИМА ЈАСНО да не да НЕ ИДЕ "и Косово и Европа", већ НИ Европа НИЈЕ БАЈНА како нам приказују!? Да не помињемо српске Van Helsing-e, који би опет да упокоје Милошевића (као "Дракулу"!), што би било смешно, да није тужно! Нагледали смо се, посебно претходне 3 године и ГРОТЕСКНИЈИХ КАМПАЊА (керуша "Мила"!), али да те полемике/"полемике" БАШ САД КРЕЋУ, то је ЗАНИМЉИВО!? Косово!? НАРАВНО!
Препоруке:
7
2
88 четвртак, 27 октобар 2011 22:34
Jasna Simonović
Thinking maize...tačno, baš sad...Krajnje je vreme da naučimio da je pravovremenost vrlina velikih igrača, a ne mana...

Jedino se ne slažem da ne može "i Kosovo i Evropa"...Naravno ne baš sad, ali sad!

Pa to je čista matematika (da ne kažem novac!)...
Treba se samo uzdići dovoljno visoko..i svakako ne pasti i ne pasti....
Препоруке:
2
2
89 петак, 28 октобар 2011 00:22
nikola nikolic
mislim da bi bilo korektno posluziti se i nekim primerima iz drugog svetskog rata.fasisticka nemacka je kriva za stradanje 55 miliona ljudi.izvrsila je, nemacka,genocid nad jevrejima,ubivsi oko 6 miliona pripadnika ovog naroda.ta i takva nemacka je imala pravo da sacuva svoju drzavu,jer su joj pobednici iz drugog svetskog rata dozvolili da se istocna i zapa- dna nemacka ujedine u jedinstvenu drzavu republiku nemacku.nasi saveznici iz drugog svetskog rata vise ne priznaju nase zrtve date u tom ratu.bas ih briga.stavljaju nam na teret zrtve koje su stradale u grdjanskom ratu,devedesetih godina proslog veka,a nase ne priznaju.po ovoj logici ispada da je milosevic gori od hitlera.boze da li je i to moguce.
Препоруке:
10
1
90 петак, 28 октобар 2011 00:59
Један је Ђорђе
Браво Ђорђе!
Препоруке:
6
1
91 петак, 28 октобар 2011 14:01
Branko011
Samo da dopunim tacku 1.

- „Milošević je izgubio Kosovo“ - i Lazar je izgubio Srbiju, ali da su se Karadjordje i malo kasnije Milos pomirili sa tom "realnoscu" zagovaraoci prethodne tvrdnje ne bi danas vozili dzip koji im je "pozajmio prijatelj" vec bi bili samo obican turski gradjani (pod uslovom da su se rodili sa juzne strane Save)
Препоруке:
8
0
92 понедељак, 31 октобар 2011 10:01
Божидар Ковачевић
Ваш сваки чланак било где да је објављен врло радо прочитам и готово стално се слажем са Вашим ставовима,тако и са овим чланком.
Препоруке:
4
0
93 среда, 02 новембар 2011 14:15
Mirjana Marinkovic
Joj sto volim moju Srbiju u kojoj mozes da kazes da je Srbija kriva za rat, da treba prihvatiti realnost, da se kaze da se nekontrolisano trosi novac i finansira neprijateljska propaganda...

Ali su mi dosadili ti sto to govore, Ceda Jovanovic, Biljana Srbljanovic, Nenad Canak, Natasa Kandic jer nas stalno grde i vicu na nas jer smo krivi sto ne mislimo kao oni.
Препоруке:
3
0
94 уторак, 08 новембар 2011 10:50
vidak
Izvanredan tekst i činjenice pred kojima se ne mogu zatvarati oči :
- kapitulantstvo i izdaja se proglašavaju hrabrošću,a patriotizam ludošću,
- najznačajnije nacionalne institucije zaposedaju kvislinzi,separatisti,
- najznačajnije pozorišne predstave pune hrvatske i sarajevske ratne propagande,finansirane su državnim novcem kao i drugi
''umetnički projekti'' u kojima se Srbi prikazuju kao primitivci, zločinci, krivci za rat.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер