недеља, 12. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Мучна преиспитивања “чињеница” о Сребреници

Kоментари (67) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 15 октобар 2011 14:30
sred.bosna
" Ili su američki republikanci u predizbornoj ofanzivi odlučili da svojim stranačkim konkurentima definitivno izbiju iz ruku spoljnopolitički adut o velikom mirovnom uspjehu u Bosni kojim se busa u prsa već druga demokratska administracija "
Nažalost , ovo je ISTINA.
Znači nije mogla niti ISTINA , niti dio a kamo li u cijelosti , proči vani dok opet neki krugovi iz aristokratskih krugova amerike ili engleske ne dozvole.

Zlo je kada ISTINA ovisi od volje moćnih. Dokle je svijet sa svojom SVIJEŠĆU došao ????
Препоруке:
64
1
2 субота, 15 октобар 2011 14:56
siniša
Сребреница је за бошњачки народ постала недодирљиви оснивачки национални мит и све што га буде оспоравало биће не само одбачено него чак третирано као аргумент више да су били невине жртве остављене од свих.

Ova tvrdnja potvrđuje da je taj mit zasnovan na bolesnoj osnovi. Ako ne postoji mogućnost korekcije mišljenje čak i da je u sagladnosti sa činjenicama, a u ovom slučaju nije, je bolesno.

Komisija za političko-propagandni rat pri CK SK BiH, tada preimenovana u SDP, na čelu sa Nijazom Durakovićem, sastavila scenario BUDUĆIH događaja u BiH je 1991 godine pre početka sukoba u jednoj knjizi koju sam imao u rukama. Nažalost nisam je uspio ukrasti, jer drugog načina da je se dokopam nisam imao, a pošto sam nevešt i neiskusan u krađi ot toga nije bilo ništa.

Autori su Zoran Kurtović, Srđan Dizdatević, Ivica Mišić, Gordana Ćećez-Knežević, Ljilja Smajlović i drugi.

Dakle oni su sastavili šta će se desiti i po tom scenariju su svi Bošnjaci nastupali.
Препоруке:
59
2
3 субота, 15 октобар 2011 16:58
миле
Још једном браво за професора Кецмановића.
Препоруке:
50
2
4 субота, 15 октобар 2011 17:27
Радомир, Источно Сарајево
Да мук око Сребренице, који је посљедњих година прекидан само повременим ископовањем нових жртава које су се све одреда прећутно и по инерцији прибројавале општинском геноциду, буде прекинут – учинили су норвешки ТВ документаристи Флум и Хедбрич („Сребреница: издани град“), амерички адвокат Каргановић (холандски НВО: Историјски проје кат Сребреница) и сребренички ратни градоначелник Мехољић (свједочење о разговорима са Изетбеговићем из 93).

Поштовани професоре, жао ми је да морам поново да вас исправљам. Не Хакија Мехољић није био ратни градоначелник Сребренице, а то сте могли да видите и у филму који помињете. Ипак то није толико важно колико је важно питање зашто поменути филм не приказују јавни ТВ сервиси у Србији и РС. Исто важи и за филмове "Сарајево рикошет" истих аутора или "Тежина ланаца" Бориса Малагурског. Мук око Сребренице може и мора бити прекинут прво и упорно у Србији, а затим и у РС.
Препоруке:
83
1
5 субота, 15 октобар 2011 23:14
Peter RV@Радомир, Источно Сарајево
Potpuno ste u pravu.
Vrlo je tesko preispitivat cinjenice o Srebrenici, kad se Srbima ne dozvoljava ni da razmisljaju o tome. Postoji jedno objasnjenje, ako ne i opravdanje - Srbija se drzi pod sistematskim medijskim mrakom, kao jedna okupirana zemlja.
Nista se nikad nece promijenit dok se ne oslobodimo od ove, od okupatora nametnute klike koja kontrolise nase, nazovi 'javno mnenje'.
Robovima nije dozvoljeno mislit.
Препоруке:
38
1
6 субота, 15 октобар 2011 23:55
Tko o čemu, Kecmanović o BiH!?

Ima hrabrosti sukob u BiH prozvati građanskim ratom nakon što su na internetu dostupni stenogrami sa sjednica Vrhovnoga savjeta obrane!

Slobodan Milošević: «Mi smo, čini mi se veoma uspešno, vodeći jednu jedinstvenu politiku, postigli da zemlju sačuvamo od rata, a da istovremeno pružimo maksimalnu pomoć našem narodu preko Drine, da se stvori Republika Srpska, da se stvori Republika Srpska Krajina, da se uspostavi njihov normalan status u pregovaračkom procesu i da se dođe do konačnog cilja, koji je u ovom trenutku ponuđen da bude priznat i od strane međunarodne zajednice. To je Republika Srpska na polovini teritorije dosadašnje Bosne i Hercegovine!»
Препоруке:
10
46
7 недеља, 16 октобар 2011 05:04
Aleksa J.
Znaci, sve sto je za Srebrenicu bitno, jeste prica za nacionalni mit Bosnjaka? Hoce li neko, nekad, kome su puna usta srpskog stradanja jedanput reci i jasno osuditi ubijanje hiljada ljudi (i dece) u par dana, u tom gradu? alo bre ljudi nije ovo fudbal pa da se navija za neku reprezentaciju. Niko ali niko ko uzme u usta Jasenovac nema moralno pravo da cuti, zataskava ili umanjuje ovaj zlocin. Ljudi su masakrirani zato sto nisu bili odredjene nacionalnosti. Dosta laganja. Ako ste podrzavali tu politiku, recite da vam je zao. Pokajte se, ako ste hriscani.
Препоруке:
9
37
8 недеља, 16 октобар 2011 08:11
Драган
...да је стрељање око хиљаду муслиманских цивила извршила самостална легионарска формација под командом једног Словенца;...

Да ли неко може да наведе неки попуздан извор где бих о овоме могао да нађем више података?
Препоруке:
10
1
9 недеља, 16 октобар 2011 11:34
синиша @ DŠ
Ако је цитат са седнице Врховног савета одбране, цитат, речи Слободана Милошевића, ваш доказ о "српској агресији" на Хрватску и БиХ, ја нема ништа друго да кажем осим врло добро ДШ, шта врло добро, одлично ДШ.

Значи ви сте схватили да је српски народ у Хрватској желео Републику Српску Крајину, а у Босни и Херцеговини Републику Српску и да им је Милошевић у томе помогао и помагао.
Како мислите да је Савет Безбедности могао да успостави Републику Српску Крајину, тек такао, да је нико и не помене. Наравно да је он био тај који је инсиситрао да Уједињене Нације, односно Савет Безбедности оснује Републику Српску Крајину.
Не мислите да су то и без тражења дали Хрвати, или да је пало са неба.

Или међународно признање Републике Српске. Без њега се то не би изгурало.

Само, објасните нам шта ту није у реду, шта је ту противно било којим правилима, законима и обичајима. Шта је ту неутемељено на праву и важећим документима? Шта ту није у реду?
Препоруке:
23
1
10 недеља, 16 октобар 2011 12:33
Ружичасти пантер @ DŠ
Шта хоћете да докажете тим цитатом? Кршећи постојећи Устав БиХ, Муслимани и Хрвати су мајоризирали Србе и тако је отпочео рат. Срби га нису ни желели нити су га отпочели. И шта је требало да ураде? Да чекају да их неке нове Ханџар дивизије и неки потомци усташа покољу?
Препоруке:
30
2
11 недеља, 16 октобар 2011 16:22
МР
Закључак: Чувати Републику Српску по сваку цену.
Препоруке:
23
3
12 недеља, 16 октобар 2011 17:31
апис
Ко каже да у Босни за време рата, није било српских разуларених, непослушних банди, тај или нема појма или безобзирно лаже. Да ли су те банде направиле покољ у Сребреници? Јесмо, стрељали смо ратне заробљенике из Сребренице и мене као припадника српског народа који је традиционално везан за чојство и јунаштво, је срамота. Нема оправдања, и молим Бога да нам опрости тај нечувени злочин. Затајила је дисциплина односно послушност, а колико је она важна расудите сами.
"Један спартански војник у боју јурећи са исуканим мачем , сустигао је непријатеља, и таман кад је замахнуо да га посече, труба затруби за престанак боја, а он спусти мач у корице. Кад га је неко, ко је видео , упитао , зашто не посече непријатеља, он одговори: "боље послушати војводу него посећи непријатеља!"
Препоруке:
4
14
13 недеља, 16 октобар 2011 18:01
Vera Sobat sa prijateljima iz dijaspore
g-dine Kecmanovic, sve dok NAJVECI zastitnik Hrvata + Bosanskih Muslimana i Kosmetskih Albanaca, najjaca drzava u EU i najtvrdji sluga SAD = NEMACKA -
CUTI o svemu sto ste ovde naveli, OSTACE ovako kako vec 20 god.stoji!

NEMACKA je bila i ostala najveci zastitnik i USTASKE Hrvatske kao i ove sada -
pa zato do danas,narodi zapadne Evrope u 90 % NE ZNAJU nista o GENOCIDU -
USTASA zajedno sa bosanskim Muslimanima nad Srbima u JASENOVCU!!!

Josip Broz je Nemcima jako u tome pomogao jer je ZABRANIO da se o tome govori a sve radi "bratstva/jedinstva" a ova VLADA totalno IGNORISE srpske -
zrtve od 1989-2004 radi "BEZALTERNATIVNIH prijatelja"u EU i SAD i njihovih-
"vrednosti" koje mi moramo posto poto da prihvatimo!

NEMACKA je KLJUC za sve srpske muke,sluge Nemaca,Hrvati,Bosnjaci,Albanci
i Madjari sa dunavskim Svabama u Vojvodini, ce ciniti sve sto mogu,da Srbima
sto vise naskode uz aminovanje iz VATIKANA!

Za zapad NE postoje srpske zrtve a nasa VLADA na to CUTI!!!
Препоруке:
15
2
14 недеља, 16 октобар 2011 19:16
Штирлиц @ апис
Ако Ви имате разлога да се стидите, онда је то Ваш лични проблем. Немате право да говорити у име читавог једног народа. Рат је једна екстремна ситуација која изазива екстремне реакције.У СВИМ ратовима има убијања невиних, насилништва, разарања, разних патологија. Тако је то у СВИМ РАТОВИМА од када је света и века. Зато једино питање које се поставља јесте - ко је изазвао ту екстремну ситуацију, односно - КО ЈЕ ПОЧЕО РАТ јер је он једини одговоран за све злочине током рата. То је правило које примењују све земље света у свим ратовима. То правило је примењено и за Други светски рат. Пошто су га изазвале Немачка и Јапан, савезници нису одговарали ни за Хирошиму, ни за Нагасаки, ни за Дрезден.Они који су у Словенији пуцали регрутима легалне армије у леђа, они који су противно важећим уставима одузели Србима статус конститутивног народа у Хрватској и у БиХ - су изазивачи рата. Зато њихови грађани треба да се стиде. Срби за то немају никаквог разлога.
Препоруке:
21
4
15 недеља, 16 октобар 2011 21:55
Ovdje se miješaju kruške i jabuke. I zaboravlja da su Jugoslaviju srušili Milošević i Kučan koji su dogovorili izdvajanje Slovenije. Zato se i JNA iz Slovenije povukla podvijenoga repa. A onda je Slobo, nakon dogovora s Franjom, krenuo u komadanje Bosne i Hercegovine. Ali ovdje neki komentatori tvrde da su za sve krivi bosanski Hrvati i Muslimani. Iako se zna da je JNA Srbe naoružala do zuba.
Препоруке:
6
26
16 недеља, 16 октобар 2011 22:22
Dijasporac@ DŠ
Fakti govore da su Muslimani i Hrvati u BiH 1992. g. preglasavajući nelegalno srpski narod u BiH ,proglasili nezavisnost te bivše republike SFRJ , što je uzrokovalo rat.

Oružje, da,da Srbi su dobili automatsko oružje , deljeno je po kućama da se ne ponovi handžarsko-ustaško iživljavanje. Šta je tu sporno!
Препоруке:
18
4
17 недеља, 16 октобар 2011 23:57
Bosanac
Dijasporac,

hajde, eto nije sporno sto su ga dobili i imali. Sporno je sta su pomocu tog naoruzanja ucinili!
Препоруке:
4
13
18 понедељак, 17 октобар 2011 00:15
Горан Божичковић,проф.(ФПН "Вељко Влаховић-Сарајево)
Имао сам част слушати предавања уваженог професора Кецмановића,уживо сада већ давних 80-тих.Нажалост,веома ретко смо у прилици прочитати свих ових злоћудих година,једно овако суптилно,аргументовано и надасве стручно мишљење човека од науке и струке а уз то и кроз сво несретно време лично је остао стамен и моралан.Жалосно је што у овом друштвеном тренутку,овако систематични научници и врхунски аналитичари наше недавне прошлости и садашњости остају на маргинама јавности или боље рећи неуважени од владајућих структура и центара моћи.
Радује ме чињеница да је професор Кецмановић остао један истински интелектуалац у најширем смислу те речи.
Са поштовањем и велики поздрав Професору.
Препоруке:
12
2
19 понедељак, 17 октобар 2011 01:30
@DŠ
Ja ne znam šta ste Vi pomešali, DŠ, ali ispala Vam je jedna velika papazjanija.
Препоруке:
3
0
20 понедељак, 17 октобар 2011 08:12
Виде Даничић
@Драган
Жерминал Чивиков: Сребреница - крунски сведок", издавач "Промедиа", Беч 2009. г., издавачко предузеће "Албатрос Плус", Београд 2009.
Препоруке:
4
0
21 понедељак, 17 октобар 2011 08:36
Dijasporac@Bosanac
Nije sporno šta su učinili, ali najveća greška Bošnjaka je negiranje zločina njihove vojske, crno-beli svet je u Vašoj percepciji, to je prijatelju problem.

Bošnjaci bi imali mnogo veće simpatije čak i Srba ,kada bi koristili manje propagandu a više dokaze i osudu svojih vojnih i paravojnih formacija u ratu.
Normalan čovek se ne može solidarisati , simpatisati zločince, ma kakvi da su ciljevi.
Препоруке:
8
1
22 понедељак, 17 октобар 2011 09:35
Prvo skoči pa reci hop
Najviše od genocida u Srebrenici su profitirali Srbi, jer su uspjeli da sve ostale strahote koje su počinili prema Bošnjacima i Hrvatima minimiziraju i sakriju, a svu priču o ratu u Bosni i Hercegovini svedu na negiranje genocida u Srebrenici.

Profesore Kecmanoviću, umjesto što se bavite sa par dana genocida u Srebrenici, počnite se malo više baviti sistemskim i organizovanim zločinima Srba i Republike Srpske i odgovornosti Srbije za pune tri godine rata na prostoru Bosne i Hercegovine.

Etničko čišćenje nije ništa manje užasan zločin od genocida...razlika je samo formalno-pravno u postojanju dolusa. Ubijati, mučiti, silovati, protjerivati sa posla, oduzimati imovinu...sve je to Republika Srpska radila sistemski i organizovano pune tri godine rata. Srebrenica je samo kulminacija svega toga.

Pa RS je počinila genocid i nad sarajevskim Srbima kada ih je sistemski i planski iselila iz Sarajeva krajem 1995. i početkom 1996. godine.
Препоруке:
5
18
23 понедељак, 17 октобар 2011 10:46
@Prvo skoči pa reci hop
Прво изнесите аргументе па онда закључујте. Оваке -све се своди на фразе хиљадама пута понављане.Сувише шупље, пријатељу.
Препоруке:
12
2
24 понедељак, 17 октобар 2011 10:46
Sijekovac
Mudžahedlije i ustaše su svoj krvavi zločinački pir počeli u Sijekovcu, pametnom dosta !
Препоруке:
11
1
25 понедељак, 17 октобар 2011 10:58
Tурас
Шта значи ако сте ви на неки(да не кажем плаћени) начин подстакнути као представник једнога народа да се у његово име извинете за нешто што је апсурд који томе народу се тако нешто кроз вековну историју,као што је случај са његовим комшијама,није догађало.Ср би,нити су,нити ће бити геноцидан народ,то најбоље знају они који нас оптужују.Али плаћени"србски"интелектуалци,синоћни случај на Б92 упорно блате свој народ позивајући(какви племенити духови) на покајање и само што нису ти хонорарци заплакали над нашом тврдоглавошћу пред мајчицом Јевропом. Дефинитивно са својим скупљеним медиокритети ма,овај про западни медиски сервис,вређа здрав разум грађана ове земље.Ми са НСПМ мо рали би да се више,не само на инт.нету,анга жујемо против све опакије антисрбске акције, која није само медиска.
Препоруке:
7
0
26 понедељак, 17 октобар 2011 12:37
апис
@Штирлиц
Наравно да пишем у своје лично име, а као учесник у рату у Хрватској и Босни сматрам себе итекако позваним да сведочим и пред Богом и пред људима о дешавањима која сам гледао сопственим очима. У источној Босни су деловале дивљачке војне формације које нису биле под пуном контролом тадашњих војних и политичких власти ни у Босни ни у Србији. Те пљачкашке и кољачке формације су осрамотиле част српских официра и војника, зарад личне освете и ратног профитерства. Невино дете је чисто пред Богом , било оно муслиманско или српско. Ако ће мој народ да прикрива кољаче, и оправдава злочине, па макар и по цену опстанка државе и народа, онда ја нећу да учествујем у томе. И не само то, него ћу се супроставити , свом својом снагом и умећем, јер је у питању будућност моје деце. Друга је ствар како је почео рат и зашто је исламски фанатик Алија Изетбеговић , повео сопствени народ у трагедију.
Препоруке:
7
1
27 понедељак, 17 октобар 2011 13:38
pedjauae
@prvo skoci

"Najviše od genocida u Srebrenici su profitirali Srbi, jer su uspjeli da sve ostale strahote koje su počinili prema Bošnjacima i Hrvatima minimiziraju i sakriju, a svu priču o ratu u Bosni i Hercegovini svedu na negiranje genocida u Srebrenici."

A jel i ono sto su radili mudzahedini, ustase i druge "fine bate" spada u ostale strahote? I u ovom clanku se spominje naser oric i njegova "dostignuca", pa ajd' da se malo i toga prisetimo.

Kao sto neko lepo rece, ko je poceo rat, taj snosi i glavnu krivicu za sve sto se posle dogadja. To nisu bili ni Srbi iz Bosne ni Srbi iz Srbije.
Препоруке:
7
0
28 понедељак, 17 октобар 2011 13:55
Prvo skoči pa reci hop
@apis

Ako nije problem možete li nam reći jeste li državljanin Srbije i gdje ste živjeli na početku rata, kako ste ratovali u Bosni i Hrvatskoj, odnosno po čijoj naredbi ste otišli na ta ratišta.

Nemojte misliti da sa ovim pitanjima imputiram da ste ratni zločinac ili nešto slično.

Ratovati i činiti zločine su potpuno dvije različite stvari.

Što se više činjenica iznese na vidjelo, ostavlja se manje prostora za manipulacije.

Mene zanima samo istina. Ona je samo jedna, a samo uglovi posmatranja mogu biti različiti.
Препоруке:
2
4
29 понедељак, 17 октобар 2011 16:01
Штирлиц @ Апис
1.
Не, господине. Прва и једина ствар је ко је отпочео рат. Једини злочин који треба сурово казнити то је ЗЛОЧИН ПРОТИВ МИРА.А кад неки зликовац покрене рат онда све стране чине недела. Тако је то било од античких времена, преко Наполеонових ратова до модерног доба - паљевине, рушења, силовања, зверства сваке врсте. Зато, понављам, једини ратни злочинци су они који су отпочели рат. Као Србин поносан сам што мој народ НИКАДА, АЛИ БАШ НИКАДА у својој историји није отпочео ту злочиначку игру. Увек смо се само бранили.
Саветујем Вам да потражите књигу "Скривено лице америчких војника" (La face cachée des G.I.'s). Аутор је Robert Lilly, професор социологије и криминалистике на Northern Kentucky University у САД. Књигу нису желели да објаве Американци па ју је објавио француски издавач Payot&Rivages, маја 2008.
Препоруке:
5
1
30 понедељак, 17 октобар 2011 16:03
синиша @ Prvo skoči pa reci HOP
Ускоро ћемо имати прилику да видимо колико је то људи стрељанио у Сребреници.
Младић је затражио имена људи који су стрељани. И ред је да се престанемо играти са бројевима, пређимо на имена, на људска бића који нису само бројеви.
Мада и око имана има игра. Сви СТРЕЉАНИ СРЕБРЕНИЧАНИ СУ СЕ НАСТАНИЛИ У ВОГОШЋИ после стрељања.

Сличну ситуацију смо имали на суђењу Караџићу кад су за "кампању снајперске паљбе " по цивилима Бошњаци успели да нађу два имена тј двоје људи за које се може претпоставити и за које родбина тврди да су убијени српским снајпером.
За толико година рата двоје убијени снајпером. Више од снајпера страда у просечној америчкој самопоослузи на паркинзима.

Маните се хоповац "промиџбе". Чињенице на сунце.
Препоруке:
7
0
31 понедељак, 17 октобар 2011 16:06
Штирлиц @ Апис
2.
У тој књизи професор Лили износи документацију о 17.000 (и словима седамнаест хиљада) силовања мушкараца, жена и деце која су за време Другог светског рата и непосредно после тога починили амерички војници у Европи – у Немачкој, Енглеској и Француској. Дакле, нису се либили да дивљају чак ни у савезничкој Енглеској. За Северну Африку и Италију професор Лили нема прецизне цифре али износи сведочанства савременика према којима су зверства америчких војника тамо била још страшнија.
Укратко, господине, уколико Ви лично нисте починили неко недело можете имати мирну савест. А уколико сте Србин, можете бити поносни.
Препоруке:
4
0
32 понедељак, 17 октобар 2011 16:48
Prvo skoči pa reci hop
@siniša

Možete li nam prezentovati imena tih dvoje civila ubijenih srpskim snajperom tokom cijelog rata u Sarajevu i dati imena tih Bošnjaka koji su našli to dvoje tokom suđenja Radovanu za snajpersko gađanje civila.

Zamolio bih vas, također, i da date imena svih tih živih streljanih Srebreničana koji danas žive u Vogošći.

Usput, dođite u Sarajevo pa u Velikom parku pročitajte imena i prezimena djece i njihova gidišta koja su ubijena tokom tri godine opsade Sarajeva.

Još ako kojim slučajem pročitate imena i prezimena civila stradalih u redovima dok su čekali vodu, mogli bi ste se iznenaditi koliko je samo nemuslimana stradalih među njima. Takvih tabli po Sarajevu je na desetine, nije ih teško ne primijetiti.

Vjerovatno je to za vas sve obična balijska propaganda, jer vi vidite samo "svoju" istinu,a čak i kada uvidite da ste obmanuti, vi savijest liječite kontranapadom pozivanjem na stradanje svoga naroda koje ide preko Sijekovca, Jasenovca i Kosova polja.
Препоруке:
4
5
33 понедељак, 17 октобар 2011 17:17
Bradina@ Za Hop
Zanima li te možda kako sam ja preživeo masakr u Bradini od tvoje Armije BiH, ne mislim da ste svi zločinci koji ste učestvovali u toj "oslobodilačkoj akciji" , preporučuješ prof. Kecmanoviću da istražuje zločine srpskih snaga , evo ja ti nudim autentično iz Bradine.

Problem je što negirate ono što se ne može negirati, fakti,fakti , sve poubijano, popaljeno, nema više ljudi, nikada Srbi neće na to groblje !
Препоруке:
7
0
34 понедељак, 17 октобар 2011 18:43
апис
@штирлиц

Господине, ја не мислим као Ви. У историји човечанства, ниједан рат се није догодио случајно. Сви ратови су се десили по Божијем допуштењу, због нагомиланог народног греха. Било је и оних који су ратовали ради пљачке, па су чак у почетку и успевали да побеђују. Али, нису они побеђивали због свог витештва , него због грешности народа на који су ударали. У Петој књизи Мојсијевој (23, 9) стоји: "Кад отидеш на војску на непријатеље своје, тада се чувај од сваке зле ствари". Чувати се од сваке зле ствари у рату, представља основно правило ратног морала. Не може један народ, грешити према Богу , а очекивати мир, ма колико се он трудио да буде мирољубив, рат мора доћи. Да пљачка у рату од стране појединаца, спречава успех целе војске, можете видети ако прочитате Исус Навин (7, 11). Да не дужим, ако желите да сазнате још више о узроцима свих прошлих, али и будућих ратова, пронађите књигу "Рат и Библија" од Светог владике Николаја Велимировића.
Препоруке:
0
3
35 понедељак, 17 октобар 2011 18:44
апис
@штирлиц
Не разумем потребу да бусањем у прса наглашеним тоном (велика слова), стављате мени до знања да српски народ никада није водио освајачке ратове у задњих 200 година. И ја сам поносан на наше слободарске претке због те чињенице, али то нема никакве везе са стидом који осећам због злочина учињених у Сребреници у моје име.

О Америчкој банди (влади, војсци, ЦИА-и) ћу једном другом приликом, када будем имао више времена. Ах, да .Свакако да сам починио недела и грехова , ни број им се не зна, али никада нисам убијао, силовао, тукао или злостављао туђу децу,жене, старце, или ратне заробљенике. Жао ми је само што се нисам више супростављао тим несрећама, који су себе називали добровољци. Србин сам , православац, чистокрвни, из Ужица, и поносан сам на то што јесам.

@прво скочи па реци хоп
Рођени сам Ужичанин, добио позив од регуларних војних власти и одазвао се. И опет бих, где год крвари српски народ, а да није у питању освајање туђих територија.
Препоруке:
3
1
36 понедељак, 17 октобар 2011 20:25
Штирлиц @Апис
Што се тиче употребе великих слова у праву сте. Користити велика слова приликом писања је исто што и викати приликом говора. Дакле - непристојно. Али не видим други начин да Вам приближим свој став,а то је: до Сребренице никада не би дошло да није било живо сећање на Ханџар дивизију, да није било сулуде Изетбеговићеве намисли о исламској држави, да није било Насера Орића. Ви све то занемарујете и тражите да Срби гледају мирно, без гнева, без жеље за осветом, без нормалног нагона самоодржања, како њихове земљаке, браћу, сестре, децу, разапињу, убијају, силују - унуци и деца оних који су то исто радили са њиховим очевима и дедовима. И пошто на све те злочине Срби нису реаговали као да се ради о неком средњевековном витешком двобоју - Ви их се стидите. Ево, да завршим малим словима - мислим да сте неправедни према својим сународницима.
Препоруке:
5
1
37 понедељак, 17 октобар 2011 21:57
CNN @ Štirlic
Godina 1995. godina, CNN izveštač prikazuje u belim kamionima UN , evakuaciju muslimanskih civila iz Srebrnice, uglavnom deca žene , staci su u kamionima.

Jedna žena ih gađa neprestano kamenjem, UN vojska ne reaguje, reporter pita ko je ta žena, vojnik odgovara da su Muslimani iz Srebrnice ubili njenog sina Slobodana starog 12. godina i da je poludela.

Kasnije sam saznao da se radi o dečaku Slobodanu Stojanoviću iz jednog sela, dete se pri evakuaciji vratilo da odveže psa koji je ostao, uhvatili su ga pripadnici tzv. Armije BiH i monstrouzno ubili, isečen sav sa krstom na trbuhu( forenzički nalaz dr Stankovića).

"Majke Srebrnice" odnosno žena se zove Hatidža izjavljuje : " Kako smo mogli činiti zločine kad smo se branili", postoji video zapis.

Pozivati se na viteštvo sa ovakvim zločincima je zaista herojstvo, postavljam pitanje Apisu, da je na mestu Slobodanovog oca, šta bi uradio!
Препоруке:
8
0
38 уторак, 18 октобар 2011 00:15
апис
@штирлиц
Требали би да пажљивије читате. Не верујем да ово радите из хата, али подмећете ми нешто што нигде нисам написао, нити се то може наслутити из мог писанија. Наиме, Ви кажете: "И пошто на све те злочине Срби нису реаговали као да се ради о неком средњевековном витешком двобоју - Ви их се стидите." Где сте то прочитали да се стидим, часних српских родољуба, уцвељених мајки...? Зашто банализујете чојство и јунаштво, две врховне војничке моралне категорије? Рекао сам и поновићу, да се стидим сваког српског "војника", који је убио муслиманско дете, жену, старца или ратног заробљеника, па макар то били и моји синови. Што се тиче, моје праведности, не мислите ваљда да се она показује овде на интернету?
@CNN
Борба нашег народа за опстанак у Босни је веома, веома важна, али је још важније да не обешчастимо образ.
Препоруке:
2
1
39 уторак, 18 октобар 2011 08:18
CNN@ Apis
Ja sam ti postavio konkretno pitanje , nisam tražio diplomatski odgovor, ti kao da si išao u školu sa Nikolićem, srpskim domaćinom !
Препоруке:
0
0
40 уторак, 18 октобар 2011 09:02
Prvo skoči pa reci hop
@apis

Hvala na odgovoru i cijenim iskrenost pa makar i nepodržavao vaše ideale ili životne odluke. Najteže je ostati čovjek u ružnim vremenima,a još je teže u ime ljudskosti braniti tuđina tamo gdje su tvoji na vlasti.Kao primjer ću uvijek navoditi Srđana Aleksića iz Trebinja.Vjerujem da ima mnogo takvih.Žalosno je da mnogi još ne shvataju da veličinu srpskog naroda čine Alekse, a ne Radovani i Arkani.

Što se tiče vašeg učešća u ratu u BiH i Hrvatskoj, vi ste upravo potvrdili svojim učešćem da je na Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku izvršena agresija od Srbije,tj. da nije bio samo građanski rat, s obzirom da ste strani državljanin (Užičanin) kojeg je matična država(SRJ-Srbija) poslala da ratuje u tuđoj državi bez odobrenja i saglasnosti legalne vlasti država u kojima ste ratovali (Sarajeva i Zagreba).Govorim u kontekstu dvije međunarodno priznate države. To je pravna činjenica koja i dalje ne umanjuje moje razumijevanje da bi ste vi opet to uradili jer je vama narod iznad države.
Препоруке:
1
2
41 уторак, 18 октобар 2011 09:50
Sandžaklije
Kako lepo zameniš teze, he,he, Sandžak tvoj se slio u Bosnu da ratuje, da nije Raška oblast u Alijinoj fildžan državi ??? Agresija je Tuđmanova mantra koju ste vi kopirali,zašto ne pišeš o genocidu u Bradini,o ubijanju i maskariranju srpske dece,to izbegavaš, doduše sve su to četnici~~~~~~~~~~~~~~!
Препоруке:
3
0
42 уторак, 18 октобар 2011 10:12
Mudžahedini
Bosanski Muslimani su se osramotili za sva vremena, ne samo zbog zločina Alijinih mudžahedina koje je doveo sa raznih terorističkih destinacija nego je ugrozio evropsku bezbednost.

Odsečene glave srpskih vojnika, dogovor Alije i Tuđmana u Splitu o zajedničkoj agresiji na srpski narod, sve su to vaša demokratska... dostignuća.

Tužili ste srpski narod, pripremili ražnjeve u Sarajevu za odštete a želite da živite u zajedničkoj državi sa Srbima i Hrvatima.

Alija je rekao , hoću državu pa makar bila ko fildžan, dobili ste je , samo da je Amerikanci aminuju ali eto oni ne veruju ni FLDŽAN DRŽAVI ZA VAS !
Препоруке:
2
0
43 уторак, 18 октобар 2011 10:21
Штирлиц @ Апис
1.
Неспоразум можемо избећи ако наведете који су то ратни сукоби у којима нису убијани цивили, када су ти ратови вођени и које државе и који народи су их водили. Ја за такве ратове не знам. Напротив, знам да је већина европских народа који се сматрају цивилизованим, у модерном добу водила најпре колонијалне ратове а затим, у 20. веку, ратове којима су покушали да спрече стицање независности тих колонија. И у првом и у другом случају важило је правило - дати армији одрешене руке на терену. Шта је то конкретно значило могао бих да наведем низ примере почев од Холандије и Белгије, до Немачке, Шпаније, Италије, В.Британије... Навешћу само један.
Француски генерал Пол Осарес, објавио је 2001. књигу „Специјалне службе, Алжир 1955-1957“ у којој износи детаље о убиствима и масакрима цивила које је француска војска чинила у Алжиру а у којима је и сам учествовао. Злочини су вршени уз знање политичког врха Француске, укључујући и тадашњег министра правде Франсоа Митерана.
Препоруке:
1
0
44 уторак, 18 октобар 2011 10:24
Штирлиц @ Апис
2.
Осарес детаљно пише о убијањима цивила која су приказивана као самоубиства, масакрима над читавим породицама и селима. После 1954. силовања мушкараца и жена су постала масовна и стална, посебно у селима Кабилије. Било је две врсте силовања – она чији циљ је био да се добије нека информација и она која су служила за „релаксацију“. О тим „релаксационим“ силовањима сведочи и војник Беноа Реј. „У мојој јединици силовања су била текућа ствар. Пре него што бисмо силазили у насеља-мехте, официр би нам говорио – силујте али чините то дискретно. Сматрало се да нам то припада“.
Препоруке:
1
0
45 уторак, 18 октобар 2011 10:26
Штирлиц @ Апис
3.
Књига је била медијски догађај али без политичких и правних последица. Изнете чињенице нико у Француској не пориче. Осарес је написао оно што се зна и о чему се ћути. Два милиона Француза рођених између 1932. и 1943. служило је војску и ратовало у Алжиру између 1955. и 1962. Са члановима њихових породица то чини бар шест милиона људи који врло добро знају шта се тамо дешавало. Французи су спалили и уништили 8.000 алжирских села, запалили милион хектара шуме, 2,1 милион Алжираца је прошло кроз логоре, убијено је 140.000 алжирских бораца и око 200.000 цивила је страдало. Међутим, Француска је кршећи међународно право, донела 1968. закон по коме су сви злочини почињени за време рата у Алжиру застарели а починиоци се амнестирају. Тако ни генерал Осарес, упркос сопственом циничном признању да је лично учествовао у убијању цивила, није одговарао. Осуђен је прекршајно у складу са одредбама Закона о штампи да плати 7.500 евра за „апологију злочина“.
Препоруке:
1
0
46 уторак, 18 октобар 2011 10:29
Штирлиц @ Апис
4.
Да је жив ни капетан Леблан не би одговарао. У Тебеси, на североистоку Алжира, сахрањени су 19. фебруара 2003. остаци 652 особе чија тела су пронађена у једној од масовних гробница из периода 1954 -1962. Локација је била под командом капетана Леблана. Многа тела су носила трагове тортуре, неки су имали руке и ноге везане жицама. Међу жртвама су идентификоване 442 одрасле особе, 38 адолесцената, 79 деце од 7 до 14 година, 93 бебе млађе од 18 месеци, од тога 9 новорођенчади.

Да закључим - не постоји рат у коме војници не убијају и цивиле, а то значи жене, децу, старце, болесне. Само што неки војници то чине јер су припадници народа који је претрпео геноцид, над којим се понављају прогони и злочини и коме прети истребљење, а неки војници то чине да би освојили или сачували колонијалне поседе својих држава и то над припадницима народа који им никада ништа лоше није учинио.
Препоруке:
1
0
47 уторак, 18 октобар 2011 16:26
pitanje siniši
neka neko objasni kakve veze ima ljilja smajlovic?
Препоруке:
0
0
48 уторак, 18 октобар 2011 19:07
синиша
Након почетка сукоба у Хрватској, ЦК СК БиХ, тада већ преименован у СДП је наручио од једне групе сарајевских новинара који су сви до једнога прошли кроз комисију за идејни и пропагандни рад при том ЦК, а којим је иначе руководио Фуад Мухић, дакле добили су партијски задатак да докажу, криминалну и геноцидну природу рата који се тек требао догодити. И они су написали књигу у којој су објаснили феномене, људска права на Косову, депортације несрпског становништва у БиХ, српске логоре за муслимане, силовања муслимански, опсаде и гранатирања градова и коначно масовна стрељања.
Та књига је направљена пре почетка сукоба у БиХ и обелодањена када су формиране прве барикаде.
Као аутори су учествовали сви "ниовинари" из те партијске комисије; Златко и Срђан Диздаревић, Ивица Мишић, Зоран Куртовић, Гордана Ћећез-Кнежевић, Љиља Угрица Смајловић ( новинар ослобођења ) Хамдија Демировић на основу процене тока сукоба у БиХ такође направљене од обавештајних кадрова СКБиХ.
Препоруке:
1
0
49 уторак, 18 октобар 2011 19:48
синиша @ DŠ, Prvo skoči pa reci HOP
Вас двојица сте ми нешто отанчали. Док сте раније наступали некако супериорно и без везе ( ДШ ) и некако са стручним амбицијама и псеудоучено ( ХОП ), сада сте се спустили на ниво "алкара" и вртите стереотипове набубане на неуспешном покушају психотерапије.

Шта би од оштрине и критичности. Дајте неки жешћи коментар у "кост". Будите опасни. Смешни сте са наступима оштро и без везе.
Тако нећете поентирати ни до прољећа.
Препоруке:
1
0
50 среда, 19 октобар 2011 11:49
Штирлиц @ Апис
1.
У очекивању Ваших података о ратовима у којима војници нису убијали цивиле (жене, децу, старце, болесне) и о народима који су водили такве ратове, ево мале допуне мог коментара.
Југозападна Африка, данашња Намибија, 1904-1907. Немачки генерал Лотар фон Трота организује геноцид народа Хереро. Убијено између 65.000 и 85.000 људи. Генерал није крио своју намеру: „Сматрам да је потпуно оправдано да тај народ нестане како не би смањивао наше резерве у води и храни.“ На комеморативном скупу одржаном августа 2004. у овој бившој немачкој колонији, немачка министарка за помоћ земљама у развоју, Хајди Цојл, констатовала је да је то био први геноцид у 20. веку и да су га починили Немци. И то је све. Нема извињења, нема скупштинских резолуција, нема кајања.
Наставак немачког „доприноса“ историји геноцида у Другом светском рату ћу прескочити.
Препоруке:
0
0
51 среда, 19 октобар 2011 11:51
Штирлиц @ Апис
2.
Турска, Први светски рат, 1915-1916, убијено између 1.200.000 и 1.500.000 Јермена. Турски министар унутрашњих послова Талат Паша, у шифрованој поруци организацијама Младотурака даје следећу инструкцију: „Влада је одлучила да ликвидира све Јермене који живе у Турској. Не треба водити рачуна ни о гоинама ни о полу. Овде нема места скрупулама.“ ( Нема ни скупштинске резолуције, нема ни извињења).
Нанкинг, други кинеско-јапански рат. Масакр кинеских цивила је почео 13. децембра 1937. и трајао шест недеља. После рата, на суђењу одржаном у Токију утврђено је да је убијено 300.000 Кинеза избеглих у Нанкинг и извршено 20.000 силовања. Министарство просвете Јапана одобрило је 3. априла 2001. уџбеник историје у коме се на предлог Удружења за реформу уџбеника историје „реформишу“ чињенице утврђене на суђењу у Токију. Разуме се, нема ни Резолуције ни извињења.
Препоруке:
0
0
52 среда, 19 октобар 2011 11:54
Штирлиц @ Апис
3.
Вијетнам, село Ми Лај, 16. март 1968. Поручник Вилијам Кели опколио је село јер је имао наређење да „очисти зону почев од стараца до беба“. Сељани су окупљени, село запаљено, деца убијана из митраљеза а групе стараца помоћу граната. На суђењу одржаном 1969. у САД, Кели је осуђен на доживотну робију. Пуштен је на слободу 1974. године. (Нема Резолуције, нема извињења).

Избеглички логор Сабра и Шатила, Бејрут. Масакр палестинских избеглица трајао је од 16. до 18. септембра 1982. Израелска армија под командом Аријела Шарона опколила је логор а затим дозволила десничаркој милицији, Фалангистима, да изврше масакр. Резултат, 1500 мртвих и 1500 несталих. На суђењу у Израелу 7. фебруара 1983. утврђено је да је Аријел Шарон крив али индиректно услед чега је кажњен само смењивањем са положаја министра одбране. (Нема Резолуције, нема извињења).
Препоруке:
0
0
53 среда, 19 октобар 2011 14:09
Prvo skoči pa reci hop
@siniša

Vama su postavljena konkretna pitanja na koja niste dali konkretne odgovore. Pogledajte malo naprijed komentare. Kada počnete argumentovano dokazivati svoje tvrdnje, onda očekujte i drugu stranu da vas uvažava. Do tada ste samo jedan obični rekla-kazala lažov i dezinformator.

Imate pravo na vlastito mišljenje, ali nemate pravo da iznosite laži i dezavuišete javnost sa svojim quasi informacijama.

Podsjećate me na one ratne izvještaje srpskih novinara, koji su cjelokupnu javnost informisali kako se u Sarajevu srpska djeca bacaju lavovima u zoološkom vrtu kao hrana. Očigledno da vi još uvijek vjerujete u te priče i nakon skoro 20 godina.
Препоруке:
2
1
54 среда, 19 октобар 2011 16:01
синиша @ prvo skoči pa reci HOP
Питате ме да ли знам имена двојице муслимана који су убијени у Сарајеву од стране српских снајпериста.
Не знам.
А знате ли ви? Узгред пошто сматрате да их је убијено више знате ли имена тројице који су убијени од српских снајпериста.
Дајте ви мени та три имена, да се може утврдити идентитет, и место и време кад су убијени.
Претпостављам да не знате. Не зна нико. То питање је поставио Караџић у суду и добио је два имена. Треће нико не зна па ни ви.

Имена живих Сребреничана у Вогошћи.
Узмите бирачки списак и добићете сва имена која тражите. Упоредите те спискове сада са списковима из 1990 и 1996 па ми реците шта сте закључили.
То је посредна ненаучна метода којом данас Хрвати утврђују број стардалих Срба у Јасеновцу.
То је лоша метода.
Добра и једина неприкосновена метода је да се предочи списак убијених, са матичним бројем, местом и временом страдања и судско-патполошким налазом.
Такав списак има УН, са мање од 400 имена, од којих је 100 убио Хрват Ердемовић.
Препоруке:
3
0
55 четвртак, 20 октобар 2011 09:40
Viktorija
sinisa ocito da niste bili u Sarajevu u doba rata a pisete o snajperistima u Sarajevu. Ko moze vama da veruje kada vi niste bili tamo? Srpski snjaperisti u sarajevu za vrijeme rata su teroristi i zlocinci. Postoji masa doumenteranog filma na kojima se vidjelo odakle su pucali i koga su ranili i ubii. Cak su i pse gadjali iz snajpera. Tim huljama ni imena ne treba spomenuti, to su ubice, teroristi, a vi trazite njihova imena ???? Oni su likvidrani na licu mjesta. Ni imena im ne treba spomenuti.
Ako trazite dokaze snimatelji su svaki dan dokumentovani zlocine po Sarajevu od srpskih snajperista i srpskih granata. Snajperisti su pucali iz napustenih stanova u prolaznike. A najvise su pucali sa Grbavice. Od Grbavice su cetniic napravili logor, silovali zene i otimali pare i nakit, ubijali.
sinisa kako vas nije stid pisati lazi.
Препоруке:
1
1
56 четвртак, 20 октобар 2011 11:02
siniša @ Viktorija
Bio sam iznenađen kad je na suđenju u Hagu Dr. Karadžić zatražio da mu daju spisak imena muslimana koji su stradali od srpskih snajperista. Ti ljudi koji su tako stradali kako vi opisujete od strane tih kako ih vi opisujete loših ljudi imaju nekoga svoga ko može da kaže tog i tog dana na tom i tom mestu u to i to vreme pogođen snajperom stradao je XY. Tužilaštvo haškog tribunala je našlo dva imena, dvoje ljudi iz muslimanskog dela Sarajeva za koje su tvrdili da su ubijeni iz snajpera sa srpske strane.
Ukoliko vi poznajete imena i prezimena drugih zašto ih ne date haškom Tužilaštvu da i njima opterete ooptužnicu protiv Dr. Karadžića. I vi i svi koji nešto znaju o tome.
Kad je u pitanju onako na horuk, zločinci, ubice, ubijali, masa ranjenih, e tu ste prvi i još prviji, ali kad vas ja ili bilo ko drugi pita dajte ime ubijenog, dajte neke dokaze da je ubijen sa srpske strane na taj način, onda nema ništa.
Verujste da sam se i ja iznenadio. Mislio sam da će ih biti barem stotinu.
Препоруке:
3
0
57 четвртак, 20 октобар 2011 12:54
Prvo skoči pa reci hop
@siniša

Pa kakva vam je to argumentacija kada ne možete citirati imenom i prezimenom ta dva ubijena muslimana od srpskog snajpera tokom 3 godine rata, dok istovremeno vi tražite od drugih da citiraju imena i prezima. Licemjerna vam je ta argumentacija sa polaznom tačkom da drugi trebaju dokazivati svoje tvrdnje, dok su vaše tvrdnje aksiomi koji su sami po sebi istina i samo istina.

Šta ćemo sa potvrđenih 514 imena djece ubijenih tokom tri godine rata u Sarajevu? Eno ih imenom i prezimenom i godištem objavljeni i upisani u Velikom parku u Sarajevu. Ako meni ne vjerujete, dođite i sami se uvjerite, a možete i posjetiti roditelje te djece, pa ih upitati šta li ta djeca skriviše. Oni će vam reći sve detalje, kada i gdje stradaše.

Možda su doduše umrli svi odredom prirodnom smrću od neuhranjenosti ili od pretjeranog izlaganja suncu i raka kože? Šta djeca znaju šta je krema za sunčanje. Pobili ih muslimani da imaju razlog da naprave neki glupi spomenik u centru.
Препоруке:
1
0
58 четвртак, 20 октобар 2011 13:45
siniša @ prvo skoči pa reci HOP
Nije problem u mojoj aroganciji, već u vašem nepoznavanju elementarnih pretpostvki procesnog prava, koje ja kao muzičar znam.

Ako neko optužuje Dr. Karadžića ili mene ili ceo srpski narod za "kampanju granatiranja i snajperske paljbe" onda je u obavezi da kaže kad i gde se to desilo i ko je stradao. Za granatiranje postoje dve vrlo jasne optužbe, pijaca Markale i red za hleb u Vase Mislkina ulici. Tužioc dokazuje, a Karadžić opovrgava.
Ja znam imena Srba kojii su stradali, a imena muslimana ne znam, iako ne negiram da ih je bilo u određenom broju.

Što se žrtava po Sarajevu tiče, tamo, i samom užem gradskom jezgru je ogromna većina stradalih ipak Srbi. Juka Prazina, Caco, Ćelo, braća Jašarević su bili glavni egzekutori tih ubistava.
Mi, Srbi, svakako imamo i imena i prezimena stradalih Srba i samo o imenima i prezimenima i govorimo, a ne " pisale novine"
Dakle 90 % stradalih Sarajlija su Srbi i pobili su ih muslimani koji se ne gone. Zašto?
Препоруке:
1
0
59 четвртак, 20 октобар 2011 13:47
Очевидац @ Viktorija
Постоји маса документарног филма на којима се види одакле су пуцали муслимани и кога су ранили. Чак су и псе гађали. Тим хуљама ни имена не треба споменути, то су убице, терористи, а Ви тражите њихова имена??? Они су ликвидирани на лицу места. Дакле, нема њих, нема њихових имена, нема доказа. Закључак – можете да причате шта Вам падне на памет.
Ако тражите доказе, сниматељи су сваки дан документовали муслиманске злочине по Сарајеву. Од Сарајева су муслимани направили логор, силовали жене и отимали паре и накит, убијали.
Викторија, Како Вас није стид да пишете лажи.
Препоруке:
1
1
60 четвртак, 20 октобар 2011 16:07
Prvo skoči pa reci hop
@siniša

Mislim da ste se upravo samodiskvalifikovali kao ozbiljan sagovornih, navodeći argumentaciju koju navodite.

Sve vam je zasnovano na rekla-kazala pričama u koje ste vi očigledno vrlo ubijeđeni.

Možda bi bilo da nam navedete imena Srba koje su muslimani bacili u ZOO vrtu lavovima kao hranu.

U međuvremenu, bujrum dođite malo pa pogledajte sve one silne table ubijenih civila i vidjećete da je na njima mnogo nemuslimana...tačnije rečeno Srba civila. Ubile ih srpske granate. Srbin, dakle, ubio Srbina.

O tome gdin Nenad Kecmanović neće nikada pričati, kao ni što neće pričati o broju Srba koji su na početku rata bili u Armiji Bosne i Hercegovine. Ti Srbi očigledno nisu "pravi" Srbi.

Neka gdin Nenad Kecmanović odgovori zašto je bitniji Srbin poginuo u uniformi JNA od Srbina poginulog u uniformi Armije BiH.

Zašto SPC nikada ne služi parastos tim Srbima? Nevjernici, je li?
Препоруке:
0
0
61 четвртак, 20 октобар 2011 18:31
синиша @ Prvo skoči pa reci HOP
Постоји списак од десет хиљада Срба који су убијени у Сарајеву од стране МОС и ХОС ( муслиманске оружане снаге и хрватске оружане снаге ). Такође постоји и списак још десет хиљада несталих.

Свако име и сваки податак и доказ је подложан провери негирању и потврђивању.
У Сарајеву је погинуло десет хиљада Срба и још хиљаду муслимана на разним местима, на пример у јуришу на брдо Жуч, у јуришима са пушком у руци на Малом Пољу на Игману и другим местима.
У Сарјеву је пре почетка сукоба живело 150 000 ( сто педесет хиљада) Срба. Данас их нема практично никако. То се зове етничко чишћење. Сарајево је место највећег злочина према Србима.
Да ли у борце Армије БиХ рачунате оне Србе који су копали ровове и тунел испод аеродрома?

Не могу да верујем да сте у то забрањено поље чачнули. Захвалио бих вам да сте то урадили са добрим намерама, али свако отварање страдања у Сарајеву је изванредно.
Верујем да ће се питање страдања у Сарјеву отворити, јер су тамо страдали Срби.
Препоруке:
1
0
62 петак, 21 октобар 2011 00:59
Viktorija
@sinisa
kuku lele lagati mozes u Srbiji i samo u Sbriji.
Препоруке:
0
1
63 петак, 21 октобар 2011 10:09
синиша @ Viktorija
Ја не лажем, ја говорим истину, ви лажете.
То што имам да кажем ја могу јасно и гласно да кажем у свим земљама света на важећем језику споразумевања, енглеском, што редовно и чиним и никада ми нико није тако прокоментарисао ни једну моју реч осим вас, лажоманијака.
То што се данас истина игнорише, то је тако данас, али неће бити увек. Ваше измишљотине о Сребреници се урушавају, нико није слеп, да га највећи левати на свету убеђују у своје примитивне лажи, а оно што је истина, варварски и дивљачки пир и иживљавање над хришћанима у Сарајеву долази до изражаја.

Измишљатти геноцид у Сребреници, а негирати истребљење Срба, а богами и Хрвата из Сарајева, то можете само ви.
Препоруке:
0
0
64 петак, 21 октобар 2011 13:44
Prvo skoči pa reci hop
@siniša

Opet vi i vaša istina :)

Dajte malo urazumite se. Koristite logiku, ali čistu logiku.

Kažete da je u Sarajevu živjelo prije rata 150 000. Recimo da je to tačno. Ali tada je Sarajevo imalo 10 opština.

Danas Sarajevo ima samo 4 opštine.

Srbi i danas žive na Palama, Lukavici, Vojkovićima, Dobrinji itd...a to je sve i dalje prostor prijeratnog Sarajeva.

Dakle, lažete kada kažete da je iz Sarajeva protjerano 150 000 Srba, jer u današnje 4 opštine nije sigurno prije rata živjelo 150 000 Srba.

Većina Srba je raseljena u granicama nekadašnjeg Sarajeva, a najveći broj sarajevskih Srba iz današnje 4 opštine Sarajeva su raseljene odlukom Republike Srpske krajem 1995. i početkom 1996. godine, koja je više raselila Srba nego što je to uradio Alija...ako je uopšte to uradio, jer su opkoljeno Sarajevo podjednako napuštali i Bošnjaci i Hrvati i Srbi.

Nakraju, prvo se odlučite šta je Sarajevo kao pojam i koje područje obuhvata, pa onda pravite komparacije.
Препоруке:
0
0
65 петак, 21 октобар 2011 16:04
siniša @ prvo skoči pa reci HOP
Baš me briga za vaše opštine i konstrukcije. Ja sam živeo u Mitra Trifunovića Uče. Sve kuće su bile srpske, možda par muslimanskih. I ulicu su proterali. Većina stanovnika su bili Srbi. Svi su otišli bežeći od verskog zuluma i nikoga nije iselio Karadžić, nego su svi otišli jer je bilo nemoguže živetu u tom zulumu. Ko nije na vreme otišao, glavom je platio, ili je bio u logoru, ili mu je sva imovina oteta, ili je teran da kopa rovove.

Nije vas sramota da negirate da je Sarajevo, gradsko jezgro, potpuno etnički očišćeno. Negirate da su lekari Srbi izvođeni iz bolnica na Koševu i streljani uz prvi zid. Sram vas bilo.
Negirate da su kopali tunel, negirate da su morali da svu ušteđevinu daju prvo Silajdžiću pa onda Caci, pa Ćeli, pa Juki da bi izašli iz pakla, i da su usput morali da potpisuju svakave izjave, lojalnosti, optužbe prema drugim Srbima.

Pale je imalalo 11000 stanovnika a Sarajevo 450 000 i tvrdite da je 11 000 opkolilo 450 000.
Vi vređate zdrav razum.
Препоруке:
0
0
66 петак, 21 октобар 2011 16:26
Prvo skoči pa reci hop
@siniša

Čudi me da niste dosad dali imena nijedne žrtve Srbina kojeg su pojeli lavovi u Sarajevu. Takvi TV izvještaji su zasigurno kod većine Srba proizveli osvetničke reakcije da svoj bijes demonstriraju nad nesrbima tamo gdje su Srbi vladali i kao motivacija da se Srbi dignu u odbranu svoje braće.

Vi iz Antuna Hangija ulice ste prave pobjegulje, jer znam takvog jednog koji je ostao da čuva stan dok mu je žena sa djetetom otišla u Banja Luku u jeku rata, bila član SDS-a i šefica apoteke u centru Banja Luke. Nakon rata se svi fino vratili, mala upisala fax u SA, završila, radi za strane organizacije, mama dobila nazad posao u svojoj prijeratnoj apoteci. Loše im pravo ;)

Odgovorite ko pobi preko 500 djece u Sarajevu za tri godine rata. Čije granate? sve muslimanske je li? Zavjera je li?

Usput, dajte nam više imena tih vaših svjedoka, žrtava, doktora streljanih. Kod vas sve samo neka rekla-kazale priče.

Ni na jedno pitanje niste moje odgovorili.
Препоруке:
0
1
67 петак, 21 октобар 2011 20:39
siniša @ prvo skoči pa reci UOP
Nismo mi pobegulje iz Antona Hangija, nego je Antun Hangi pobegao iz Sarajeva kad smo slomili habzburšku monarhiju.
Nije došao sa prijateljskim namerama i morali smo ga isprašiti.
Antun Hangi je inspirator teorije o bosanskim mulimanima kao Vizigotima islamske vere. On je inspirisao muftiju Džabića za teoriju o islamskim Arijevcima u Bosni. Sa tom teorijom je Džabić izišao pred Hitlera pozivajući se na autoritet Hangija. Začetnika i inspiratora bosanskog nacifašizma.
Mitar Trifuniović Učo je bio antifašista borac protiv tog istog nacifašizma. I vi biste moju ulicu preimenovali u ulicu Hangija.

Zar to nije razlog da neko ustane i pljune i ode iz nacifašističkog smrada.
Vi trijumfalno preimenujete ulicu antifašističkog borca u začetnika nacifašizma.
Otkud vam ideja da ću ja vama bilo šta da dokazujem, ko ste vi da vam ja odgovaram na pitanja.
A istina o Sarajevu će pobediti.
Dok smo bili bili smo, a sad tamo miševi kolo vode.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер