Konačno malo pameti.
Na ovaj način izbegava se krvavi vikend u Srbiji.
Preporuke:
77
2
2
petak, 30 septembar 2011 15:45
zli porucnik
Sto ti je strah od prevrata cudna vocka! Ipak, ako ne danas, a ono sutra! Izdajnicima nema spasa.
Preporuke:
95
1
3
petak, 30 septembar 2011 15:47
Angel
Ne vidim nikakvog razloga za zabranu skupa koji se zalaže za porodične vrednosti. A skupovi koji se zalažu za razvrat i nemoral treba da budu zakonski zabranjeni.
Preporuke:
80
7
4
petak, 30 septembar 2011 15:50
Ambasadori učinite nešto
Američki ili nemački ambasador treba da raspuste Savet za nacionalnu bezbednost a Dačića najure iz vlade zbog povampirenja SPS zabrana!
Preporuke:
57
11
5
petak, 30 septembar 2011 15:56
jj
Odg na pitanje zasto je zabranjena parada ponosa ?
Zato sto je izborna godina,godina cuda i izobilja,kad sve moze da se ostvari,makar po najvecu cenu. Da se ne zavaravamo...Misle oni na nasu bezbednost ali vise misle na svoje fotelje.
Inace,treba je zabraniti iz mnogobrojih razloga koje sam vec navodio...*(Da se ne ponavljam)
Preporuke:
47
2
6
petak, 30 septembar 2011 15:56
gavrilo
ŠTETA a baš smo se lijepo spremali da slavimo....
Preporuke:
46
2
7
petak, 30 septembar 2011 15:58
asa
A sada još dva mjeseca pričati o tome , što nije održana , pa ostvarili su svoj cilj , četri mjeseca čitava država se bavi ovom temom .
Zabraniti raspravu o tome nije u skladu sa javnim moralom u Srbiji , a neće valjda da odlučuje ambasade i NVO finansirani od stranih vlada , šta je to javni moral U Srbiji to odlučuju građani . Uskoro su izbori ko je za Paradu i ova prava neka jasno naznači u svom programu , ako dobije većinu neka organizuje i .
A borci za ljudska prava prvo da se bore za pravo na život na Kosovu , pravo na Rad miliona Srba , radnička prava ,monopole , postizborne prevare itd itd . A ne po nalogu da se oglašavaju , ali je problem što se i političari oglašavju po nalogu iz inostranstva , a ne iznose volju naroda .
Pravo na slobodu je nama ugroženi kolektivno i pojedinačno .
Preporuke:
42
0
8
petak, 30 septembar 2011 15:59
Anonimna Sprkinja
Uf hvala Bogu!!! Konacno jedna lepa vest u svoj ovoj crnoj hronici! Uprpile se rezimlije od naroda ! Nadam se da Dveri srpske nece posustati sa svojom peticijom za smenu Tadica!
Preporuke:
73
0
9
petak, 30 septembar 2011 16:12
Boban
Opet povlačenje pred fašizmom i primitivizmom!
Preporuke:
5
117
10
petak, 30 septembar 2011 16:15
Stradija
Moguće je da natovci kreću u napad na severu KiM za vikend pa zato nema nikakvih demonstracija i skupova u Beogradu.
Preporuke:
49
1
11
petak, 30 septembar 2011 16:21
kosanka
Konacno nesto razumno da procitamo o desavanjima
u Srbiji.Nitko nece da reskira svoj zivot radi
paradiranja zbog razlicitih seksualnih orjentacija.
Svaka cast.
Preporuke:
35
0
12
petak, 30 septembar 2011 16:21
kaja
super. da može da se živi..inače da nisu to uradili gnev naroda bi bio ogroman...a i ovako će ga osetiti na izborima
Preporuke:
46
0
13
petak, 30 septembar 2011 16:25
Srbin agnostik
Ne treba da očajavate, vaše vrednosti, ciljeve, poglede na tradiciju, državne i nacionalne interese predano zastupaju ostala 364 dana u godini, Predsednik Republike Srbije, Predsednik Vlade i gotovo svi njegovi ministri.
Sačuvajte hladnu glavu, i tome slično!
Preporuke:
10
17
14
petak, 30 septembar 2011 16:26
Mladen1987
Uplašili se da se ne desi nešto ozbiljnije, kao na primer rušenje vlade.
Preporuke:
63
0
15
petak, 30 septembar 2011 16:26
Haos
Procenili su da policija ne može razbiti demostrante u celom Beogradu a moglo se dogoditi i da policija otkaže poslušnost i da se okrene protiv režima.
Preporuke:
65
0
16
petak, 30 septembar 2011 16:27
Miki
Konacno!!!
Hvala Dacicu ako je on glavni nosilac zabrane - a lici...
Preporuke:
24
14
17
petak, 30 septembar 2011 16:29
jagodinac
Sto nas bre gejevi ne ostavite na miru.U
Preporuke:
30
1
18
petak, 30 septembar 2011 16:32
Zoran Mihajlović
Ovako je bolje za sve nas.
Preporuke:
28
2
19
petak, 30 septembar 2011 16:32
Svetislav Kostić
@ Boban!Naravno da niste u pravu. Sasvim suprotno je tačno. Što već potvrđuju najveći pritisci upravo od zemalja fašističkog NATO-a, direktnog nasljednika zkoglasnih nacističkih SS- Standard divizija iz Drugog svjetskog rata.
Preporuke:
39
1
20
petak, 30 septembar 2011 16:33
Zoran
Za Bobana: Mislim da gresite: ne radi se o povlacenju drzave pred "fasizmom i primitivizmom" vec je vladajuca koalicija, verujem u dogovoru sa ambasadorima zapadnih zemalja, procenila da ce im rejting u narodnu opasno opasti pred nadolazece izbore pa bi te izbore mogli lako da izgube cime bi ozbiljno bila ugrozena "evropska perspektiva Srbije" sta got to da znaci. Moglo bi da se desi da oni drugi dodju na vlast pa bi onda bilo malo tvrdo oko Kosova i Metohije, vlast nebi slepo sledila instrukcije nemackog, americkog i britanskog ambasadora, Jelko Kacin bi manje lajao po medijima i niko nebi obracao paznju na njega, a narod bi mozda ponovo okusio kako je lepo biti slobodan a ne pod okupacijom.
Preporuke:
49
0
21
petak, 30 septembar 2011 16:36
Aleksandar
SRAMOTA!!!
Preporuke:
3
59
22
petak, 30 septembar 2011 16:40
GIJA
Vi branite svoje fotelje,i zbog toga ste zabranili sve skupove.Nazire vam se kraj!!!
Preporuke:
30
2
23
petak, 30 septembar 2011 16:46
Jelena
Ovo je samo pocetak i jedna mala pobeda patriotskih,domacinskih snaga u Srbiji,pred konacnu pobedu nad pro-zapadnom vlascu koja je najgora u celokupnoj Srpskoj istoriji..ovo je pobeda treba reci otvoreno mladih ljudi,ljudi iz pokreta i organizacija poput OBRAZA,DVERI,NASI,1389 koji su konkretnim delom i licnim primerom sprecili odrzavanje nakaradne parade! veliki strah se uvukao u zuto-crveno koaliciju na vlasti,svesni su da im se blizi kraj i da se Srbija budi,da dolaze neki novi klinci koji su spremni da slede put nasih slavnih predaka...ujedno ovo je jedna velika bruka za celokupnu srpsku opoziciju,ako se uopste moze nazvati opozicijom koja misli da nemustim saopstenjima i pozivanjem naroda da sedi u kucama i ignorise paradu(posebno se odnosi na tomislava nikolica)samo radi u korist vlasti!zato,neka nam ova hrabra deca budu putokaz i smernica kojim putem da idemo!!!!
Preporuke:
48
1
24
petak, 30 septembar 2011 16:47
MR
Kako beše ona naša stara poslovica? Čega se pametan stidi time se lud ponosi. Izgleda da Srbija nema većih problema!!!
Preporuke:
31
0
25
petak, 30 septembar 2011 16:52
Sceptical Bystander
Tri nedelje nakon letosnjih nereda u Londonu, Noting Hil karneval (koji se odrzava vec cetrdeset pet godina), odrzan je u redukovanom obliku zbog bezbedonosnog rizika (razmatrano je i njegovo potpuno otkazivanje).
Srbija je pak, vec dve decenije u vanrednom stanju. Na njenoj teritoriji ovih dana, okupacione trupe uspostavljaju graincne prelaze i pucaju na njene gradjane i sasvim je logicno da se otkazu sve manifestacije koje mogu dovesti do nereda, a posebno parada ponosa o kojoj su misljenja gradjana do te mere podeljena. Sasvim razumna odluka!
Preporuke:
21
0
26
petak, 30 septembar 2011 16:53
Fristajlo
Rano je za radovanje; prvo- do 2. oktobra mogu da se predomisle.
Drugo- ko kaže da ovo nije predizborni manevar žuto-crvenih, kojim pokušavaju da povrate bar delić kolebjlivih glasova (kao da nisu to već radili, ko zna koliko puta?)...
Treće- da čujemo šta o tome misle Vorlikova, Dežer i ostala gej bratija...
Preporuke:
22
1
27
petak, 30 septembar 2011 16:56
Observantes
Pa naravno, i puna podrška! Trajno zabraniti sve paradne skupove koji su bizarni u svojoj osnovi i reklamiraju devijantnost a koje imaju za cilj da provociraju do mogućih nesagledivih posledica ( to su komercijalizovane snage nereda i haosa, lažno šareni klovnovi, glumci antislobode i kontraavangardnosti!) . Najtolerantnijoj zemlji na svetu – Srbiji su našli da uvaljuju provokacije da bi proizvod bio: rušilačke ulice. Urogentalni kriterijum nije za ulicu. Podržavam parade uspeha pameti (ali njih nema), sporta, komunalnih i humanitarnih dostignuća koje treba da oplemene i motivišu a ne da, kao ova zabranjena, ciljano produkuju „srpski bol“ i destrukciju. „Srpski bol“ i kako ga uvek iznova proizvesti? To je cilj ovog „kukavičjeg jajeta“ koje je kabinetski smišljeno i finansirano od već verifikovanih unesrećitelja srpskog naroda.
Preporuke:
23
0
28
petak, 30 septembar 2011 17:01
Jasna*
Prpa bato!
Preporuke:
28
1
29
petak, 30 septembar 2011 17:07
Marko Radovanović
"Srpske se krvi neće liti,
jer gej parade neće biti."
:)))
Preporuke:
25
1
30
petak, 30 septembar 2011 17:37
Prokiso_Đuveč
Užasavam se ovakvom odlukom. Šta će nam reći naši ``prijatelji`` sa zapada. Pogotovo strepim šta će nam onaj poganovac Jelko Kacin reći. Kakvu će nam PORUKU poslati. Bravo NAŠI!
Preporuke:
24
2
31
petak, 30 septembar 2011 17:53
Dejan
Homoseksulaci i lezbejke su deo ovog naroda, i oni su Srbi.
Ako je Srbima sudbina braće na Kosovu i Metohiji na prvom mestu - onda to mora i njima da bude.
Ovo naravno važi ako homoseksualna populacija želi da bude prihvaćena od većine.
Zanimljivo mi je da se ućutao izvesni "Marko Gej".
Čovek je dolazio na ovaj sajt, valjda misleći da će nama da pravi zazubice svojim pisanjem.
Neka malo razmisli kojom lakoćom su stranke vlasti spremne da puste celu tu homoseksualnu priču niz vodu kad im se ljulja vlast ili survava rejting.
Višemesečne koještarije su bile upućene na pogrešnu adresu.
Preporuke:
23
1
32
petak, 30 septembar 2011 18:03
Slađana @ Fristajlo
Drugo- ko kaže da ovo nije predizborni manevar žuto-crvenih, kojim pokušavaju da povrate bar delić kolebjlivih glasova (kao da nisu to već radili, ko zna koliko puta?)...
Pre bih rekla da se boje paljenja skupštine, tj. "2. oktobra" (novog "5. oktobra").
Preporuke:
17
0
33
petak, 30 septembar 2011 18:04
Dr
Prva dobra vest u poslednjih 11 godina...
Preporuke:
17
0
34
petak, 30 septembar 2011 18:04
SERBON
SVAKA ČAST ,,DVERIMA SRPSKIM,, IZVOJEVALE SU VELIKU POBEDU,PROTIV REŽIMA!!!
Sad još na izborima da ih podržimo,i da nam Srbija opet bude slobodna!!!
SLOBODAAAAAA!!!
Preporuke:
27
5
35
petak, 30 septembar 2011 18:46
Slađana @ SERBON
[guote]SVAKA ČAST ,,DVERIMA SRPSKIM,, IZVOJEVALE SU VELIKU POBEDU,PROTIV REŽIMA!!!
Sad još na izborima da ih podržimo,i da nam Srbija opet bude slobodna!!!
SLOBODAAAAAA!!![/guote]
JUPIIIIIII!!! KAKO STE MOĆNI!!!
Da nije, možada, otkazivanje volja evropskih gospodara da bi izbegli rušenje vlade pre nego obave ostatak prljavih zadataka!?
Sram da vas bude! Sateliti satelita!
SAMO TAKO NASTAVITE I NADMAŠIĆETE SNS U BESRAMNIM PLAĆENIČKIM KOMENTARIMA!
PS: SERBON? Daj neko malo maštovitije ime. Original SNS! Užas!
Preporuke:
16
4
36
petak, 30 septembar 2011 18:57
Marko Gay
@ Dejan
Zanimljivo mi je da se ućutao izvesni "Marko Gej". Neka malo razmisli kojom lakoćom su stranke vlasti spremne da puste celu tu homoseksualnu priču niz vodu kad im se ljulja vlast ili survava rejting. Višemesečne koještarije su bile upućene na pogrešnu adresu.
Drago mi je da se slazemo da Srbija (njen narod i vlast) homoseksualcima nije i ne moze biti prijatelj.
Kao sto mesecima strpljivo objasnjavam, samo NATO je pravi prijatelj i pravi izbor za srpske homoseksualce.
Preporuke:
3
30
37
petak, 30 septembar 2011 19:01
Ala
Idealna prilika da demokrate u Pristini i Novom Pazaru,Sarajevu i Zagrebu odrze gay-parade.
Imaju moju punu podrsku.
U Beogradu slavicemo "Radost Evrope" -decji festival koji se decenijama odrzava u srpskoj prestonici.
Preporuke:
21
2
38
petak, 30 septembar 2011 19:37
Miki BG
Jedino razumna odluka u ovakvoj situaciji. Nadam se da će je ispoštovati svi, Dveri su već saopštile da hoće, a gay aktivisti čekaju napismeno odluku o zabrani pa da donesu konačnu odluku, za sada se inate i kažu da ne odustaju od parade. Suludo, baš kao i insistiranje da se uopšte održi. Parada ne utiče na položaj gay populacije u Srbiji, kao ni u mnogim drugim državama.
Preporuke:
9
1
39
petak, 30 septembar 2011 20:14
Nikola
Hvala Bogu, konačno jedna dobra vest...
Preporuke:
5
2
40
petak, 30 septembar 2011 20:15
Šorom šajke, a Dunavom čeze
Neki osvrti su katasrofalni. Oni poručuju ustvari "što gore to bolje". Napokon, donesena je jedna normalna odluka, zato što su spoljni zlikovci do detalja isplanirali haos u zemlji kako da se Kosmet definitivno otme. Događaji u Vojvodini, sukob Mađara i Srba,bilibordi koji pozivaju narod u Vojvodini da se izjašnjavaju kao Vojvođani, Hrvati u Vojvodini pozivaju Srbe da se u popisu izjasne kao Hrvati, Zukorlić raspaljuje vatru u Raškoj oblasti,traži bojkot popisa, genocid nad Srbima na Severu Kosmeta može izazvati rat širih razmera, KFOR ulazi na Jug Srbije kad god hoće, doći će i do Niša, ako im se prohte, parada ponosa je pripremana samo da bi došlo do rušenja Beograda i ne samo Beograda, itd. U svemu tome učestvuju strane obaveštajne službe i diplomati Imperije, Nemačke, i dr., a niko ih ne proglašava nepoželjnim osobama po Bečkim konvencijma i ne protjeriuje. Američka TV B92 daje pravo stranim diplomatama da se mešaju u unutrašnje poslove Srbije.....
Preporuke:
15
1
41
petak, 30 septembar 2011 20:43
jj
a eurotaliban vucic osudi vlast da nije sposobna da obezbedi jedan skup...........
Preporuke:
8
1
42
petak, 30 septembar 2011 20:57
burjanac
NATO nam je poslednja nada.
Privremena okupacija,ne dugo, recimo dvadeset godina.
Preporuke:
2
14
43
petak, 30 septembar 2011 21:25
Zoran
Za burjanca: Pa mi vec tri godine jesmo pod okupacijom ali izgleda da se narodu ona nikako ne dopada pa zato i strah od moguce varnice na paradi alternativnih sa mogucim dalekoseznim pozledicama.Ziveti slobodno u svojoj zemlji sa svojim narodom, u svojoj tradiciji i religiji, sa svojim obicajima, u svom sistemu vrednosti i kulturi i svim dobrim i losim stranama istih, ideal je kome prirodno stremi svako ljudsko bice. Onima kojima Srbija takva kakva jeste nije dobra zelim sretan put u okruzenje u kome ce se ostvariti kao licnosti i ziveti svoj san o slobodi ali zeleti okupaciju svom narodu u cilju nasilnog "civilizovanja" i prihvatanja neceg u najmanju ruku moralno problematicnog, spada u domen patopsihologije.
Preporuke:
8
1
44
petak, 30 septembar 2011 21:55
burjanac
Zorane
ne dugo,rekoh,dvadesetak godina.
Dok se ne zavrsi prevaspitavanje naroda, dok se ne odrzi referendum u Vojvodini,Sandzaku i albanskim opstinama.
A posle cemo biti svoji na svome.
Posle ove edukacije sirokih narodnih masa,nece vise biti barikada,recimo na pancevackom mostu.I zvace se granica,a ne "administrativni prelaz"
Preporuke:
2
9
45
petak, 30 septembar 2011 22:11
Dejan
Za Marka Geja
Nije vama NATO bilo kakav prijatelj, samo ste oruđe u rukama SAD, kao libijski pobunjenici.
Kao i svako oruđe upotrebljeno od Amerikanaca, bićete odbačeni i zaboravljeni.
Verujte, nemam ništa protiv Vas, ne može čovek da promeni seksualno opredeljenje, ali zakon života je neumitan - decu rađaju otac i majka, ona su čudesni spoj genetike para, muškarca i žene.
Usvojenje, čak i da dopuste, je samo imitacija i surogat prirodnog roditeljskog odnosa.
Među Jevrejima se žale oni koji nemaju sina da im očita posmrtnu molitvu kadiš.
sin-ocu, otac-dedi, deda-pradedi, spoj prošlih i budućih generacija, kontinuitet generacija.
Nasuprot tome, kratki život proveden u hedonizmu i razvratu, bez dece, to je simbol konačne smrti.
Ovo zadnje važi i za heteroseksualce koji su krenuli putem samoživosti, i zbog koje ovim tempom izumiru Srbija i Evropa.
Preporuke:
5
1
46
petak, 30 septembar 2011 23:06
Petar Veliki
HE,HE,HE. Sad će Turajlićka, Karanovićka i ostali uz nezaobilaznog Kacina da plaču, da nas optužuju za primitivitzam, da nam ospore "evropejsku" orjentaciju (hvala Bogu da su za ovo drugo upravu). Plakaće sa zapadnim diplomatama i to u horu minimalno par meseci. E pa omladino svaka čast. Konačno prva pobeda nad ovim ŽUTOM režimom. Moram priznati da sam se plašio da će stradati srpska omladina bez uniforme ali i sa uniformom. Pa od sveg jada da se međusobno pobijemo zbog šačice fanatika.
Sigurno će Predsednik pozvati na uzdržanost a usput će se i izvinuti onoj naoružanoj američkoj vojsci što su goloruki Srbi sami skakali u vazduh kako bi popili metaku upozorenja ove bulunmente razbojnika. Samo ISTO. E i još nešto što me pored ove pobede omladine raduje, a to je vladavina budućeg Ruskog cara u periodu od minimalno 12 godina. Bravo Vladimire. Ti si uz dobar deo srpske omladine jedina svetla tačka u ovom našem mračnom okruženju.
Preporuke:
3
1
47
subota, 01 oktobar 2011 00:11
The Jack
@ Jelena
"da dolaze neki novi klinci koji su spremni da slede put nasih slavnih predaka"
Voleo bi da mi malo pojasnite gornji navod.
Koji su to novi klinci, i koja je to generacija?
Malo ce to teze da ide sa "mislim brate" ekipom i decom, uastvari sada vec ljudima u trecoj deceniji zivota, koji su vaspitani na "herojstvu" Arkanovom i televiziji Pink.
Ako je Vas odbovor oni drugi, koji su, slazem se, ogromna vecina, i opet gresite. Zasto? Pa zato sto ti drugi ne mogu da disu u bezperspektivnosti i gledaju da sto pre napuste Srbiju.
Jedan od najslavnijih predaka, Sveti Nikolaj Zicki i Ohridski je pre sto godina napisao esej "Koga bi danas Hristos bicem iz Hrama isterao?".
U toj ne velikoj prici, prepoznacete nas politicki establisment i vrh nase Crkve. Ono sto mi imamo jeste samo moguca zamena po receptu ode Kurta, dodje Murta.
Uveravam Vas da nove snage, novih kilnaca nema - sistematski su zatupljeni, a misao im je kratka, volja nikakva.
Preporuke:
1
2
48
subota, 01 oktobar 2011 00:17
Vratice se rode
Bas me zanima sta na sve ovo kazu Svaba i Ekser,tj. Bjelogrlic i Djuricko,dva glavna propagatora proslogodisnje parade?
Preporuke:
3
0
49
subota, 01 oktobar 2011 08:23
Jelena@the jack
To su novi klinci ,koji su u trecoj i najvecoj grupi koje niste nabrojali i kojih ima toliko mnogo da se prosto cudim da ih ne videte ili necete da vidite...to su oni klinci koji stoje na barikadama dan-noc na Kosmetu,to su oni klinci koji su bili spremni da opet budu hapseni i maltretirani i osudjivani da bi odbranili cast Beograda,to su oni klinci koji organizuju koncerte za svoju bracu na Kosmetu i koji su spremni da se odreknu svojih bednih dzeparaca za razliku od drzave koja nista ne cini,to su oni klinci koju klicu i pevaju na svakoj utakmici o Kosovu i Metohiji(uprkos svakodnevnom ispiranju sa rezmskih medija pa i Pinka sa raznoraznim glupostima i nebulozama),to su oni klinci koji su patriotskim pokretima OBRAZ,DVERI,NASI,1389 koji imaju svakodnevne aktivnosti i konkretna dela u rusenju ovog pro nato rezima...ako Vi to ne vidite,onda ili zivite negde daleko ili ste defetista pa je najlakse samo kukati i plakati na racunaru i govoriti kako je sve gotovo! ugledajte se na ovu decu
Preporuke:
3
0
50
subota, 01 oktobar 2011 09:22
Marko Gay
@ Dejan
Za Marka Geja. Nije vama NATO bilo kakav prijatelj, samo ste oruđe u rukama SAD, kao libijski pobunjenici.
Mozda smo orude ali u svojim zemljama uzivamo slobode i zauzimamo pozicije o kojima pederi u Srbiji mogu samo da sanjaju.
Neustrasiva borba srpskih homoseksualaca za slobodu zaista izaziva divljenje.
Pravo na okupljanje i licnu bezbednost, koju mi u slobodnom svetu uzimamo zdravo za gotovo, njima izgleda kao nedostizan san.
Istina je da ne mozemo da im pomognemo odmah, jer moramo jos oslabiti Srbiju i odvojiti od nje sve moguce delove koji se jos mogu odvojiti, ukljucujuci tu i Republiku Srpsku.
Ali kada Srbiju jos smanjimo i oslabimo, NATO nece ostati gluv na vapaje srpskih homoseksualaca i intervenisace da ih spase od zlocina i terora.
Preporuke:
1
3
51
subota, 01 oktobar 2011 09:50
jj
petak, 30 septembar 2011 21:43
jj
Promeni nadimak da ne bi dolazilo do nesporazuma.
Preporuke:
0
0
52
subota, 01 oktobar 2011 09:50
jj
petak, 30 septembar 2011 21:43
jj
Promeni nadimak da ne bi dolazilo do nesporazuma.
Preporuke:
0
0
53
subota, 01 oktobar 2011 11:18
Dejan
Za Marka Geja
Marko, nemate vi nikakav sukob sa Srbijom i Republikom Srpskom, to samo pokazuje Vašu ličnu izopačenu sliku sveta.
Prvo izborite da vas prihvate vaše porodice. Roditelje nisam čuo da se hvale homoseksualnim opredeljenjem svoje dece.
Meni vi ne smetate nimalo, ali ne očekujte podršku od ostalih građana, kad se porodice odreknu u velikom broju slučajeva svoje homoseksualne dece.
Kod vas sumnjam da ima razloga da se posavetujete sa stručnom osobom. Čini mi se, sudeći po Vašem pisanju, da i Vi nosite neku traumu, zbog koje Vam je potrebna pažnja i podrška.
Pošto mislite da NATO brine za vas, isplačite se njima na rame.
Možda Vas i uteši Anders Fog Rasmusen...ili Gvido Vestervele.
Preporuke:
1
1
54
subota, 01 oktobar 2011 11:33
Marko Gay
@ Dejan
Marko, nemate vi nikakav sukob sa Srbijom i Republikom Srpskom, to samo pokazuje Vašu ličnu izopačenu sliku sveta. Prvo izborite da vas prihvate vaše porodice
Porodice u post-tradicionalnim sredinama prihvataju homoseksualce, to nije slucaj samo s mojom porodicom nego je uobicajena pojava.
Iz razgovora sa srpskim homoseksualcima pa i iz vasih reci uvidam da to u Srbiji, nazalost, nije slucaj.
Zato verujemo da je nasa kultura superiornija od vase i borimo se da odrzimo njenu dominaciju u svetu.
Da Srbija i Republika Srpska dominaciju nase kulture ne ugrozavaju, ne bismo ni bili u sukobu s njima.
A da smo u sukobu, u to nema sumnje, evo npr na severu Kosova.
Na ovaj način izbegava se krvavi vikend u Srbiji.
Zato sto je izborna godina,godina cuda i izobilja,kad sve moze da se ostvari,makar po najvecu cenu. Da se ne zavaravamo...Misle oni na nasu bezbednost ali vise misle na svoje fotelje.
Inace,treba je zabraniti iz mnogobrojih razloga koje sam vec navodio...*(Da se ne ponavljam)
Zabraniti raspravu o tome nije u skladu sa javnim moralom u Srbiji , a neće valjda da odlučuje ambasade i NVO finansirani od stranih vlada , šta je to javni moral U Srbiji to odlučuju građani . Uskoro su izbori ko je za Paradu i ova prava neka jasno naznači u svom programu , ako dobije većinu neka organizuje i .
A borci za ljudska prava prvo da se bore za pravo na život na Kosovu , pravo na Rad miliona Srba , radnička prava ,monopole , postizborne prevare itd itd . A ne po nalogu da se oglašavaju , ali je problem što se i političari oglašavju po nalogu iz inostranstva , a ne iznose volju naroda .
Pravo na slobodu je nama ugroženi kolektivno i pojedinačno .
u Srbiji.Nitko nece da reskira svoj zivot radi
paradiranja zbog razlicitih seksualnih orjentacija.
Svaka cast.
Sačuvajte hladnu glavu, i tome slično!
Hvala Dacicu ako je on glavni nosilac zabrane - a lici...
Srbija je pak, vec dve decenije u vanrednom stanju. Na njenoj teritoriji ovih dana, okupacione trupe uspostavljaju graincne prelaze i pucaju na njene gradjane i sasvim je logicno da se otkazu sve manifestacije koje mogu dovesti do nereda, a posebno parada ponosa o kojoj su misljenja gradjana do te mere podeljena. Sasvim razumna odluka!
Drugo- ko kaže da ovo nije predizborni manevar žuto-crvenih, kojim pokušavaju da povrate bar delić kolebjlivih glasova (kao da nisu to već radili, ko zna koliko puta?)...
Treće- da čujemo šta o tome misle Vorlikova, Dežer i ostala gej bratija...
jer gej parade neće biti."
:)))
Ako je Srbima sudbina braće na Kosovu i Metohiji na prvom mestu - onda to mora i njima da bude.
Ovo naravno važi ako homoseksualna populacija želi da bude prihvaćena od većine.
Zanimljivo mi je da se ućutao izvesni "Marko Gej".
Čovek je dolazio na ovaj sajt, valjda misleći da će nama da pravi zazubice svojim pisanjem.
Neka malo razmisli kojom lakoćom su stranke vlasti spremne da puste celu tu homoseksualnu priču niz vodu kad im se ljulja vlast ili survava rejting.
Višemesečne koještarije su bile upućene na pogrešnu adresu.
Pre bih rekla da se boje paljenja skupštine, tj. "2. oktobra" (novog "5. oktobra").
Sad još na izborima da ih podržimo,i da nam Srbija opet bude slobodna!!!
SLOBODAAAAAA!!!
Sad još na izborima da ih podržimo,i da nam Srbija opet bude slobodna!!!
SLOBODAAAAAA!!![/guote]
JUPIIIIIII!!! KAKO STE MOĆNI!!!
Da nije, možada, otkazivanje volja evropskih gospodara da bi izbegli rušenje vlade pre nego obave ostatak prljavih zadataka!?
Sram da vas bude! Sateliti satelita!
SAMO TAKO NASTAVITE I NADMAŠIĆETE SNS U BESRAMNIM PLAĆENIČKIM KOMENTARIMA!
PS: SERBON? Daj neko malo maštovitije ime. Original SNS! Užas!
Drago mi je da se slazemo da Srbija (njen narod i vlast) homoseksualcima nije i ne moze biti prijatelj.
Kao sto mesecima strpljivo objasnjavam, samo NATO je pravi prijatelj i pravi izbor za srpske homoseksualce.
Imaju moju punu podrsku.
U Beogradu slavicemo "Radost Evrope" -decji festival koji se decenijama odrzava u srpskoj prestonici.
Privremena okupacija,ne dugo, recimo dvadeset godina.
ne dugo,rekoh,dvadesetak godina.
Dok se ne zavrsi prevaspitavanje naroda, dok se ne odrzi referendum u Vojvodini,Sandzaku i albanskim opstinama.
A posle cemo biti svoji na svome.
Posle ove edukacije sirokih narodnih masa,nece vise biti barikada,recimo na pancevackom mostu.I zvace se granica,a ne "administrativni prelaz"
Nije vama NATO bilo kakav prijatelj, samo ste oruđe u rukama SAD, kao libijski pobunjenici.
Kao i svako oruđe upotrebljeno od Amerikanaca, bićete odbačeni i zaboravljeni.
Verujte, nemam ništa protiv Vas, ne može čovek da promeni seksualno opredeljenje, ali zakon života je neumitan - decu rađaju otac i majka, ona su čudesni spoj genetike para, muškarca i žene.
Usvojenje, čak i da dopuste, je samo imitacija i surogat prirodnog roditeljskog odnosa.
Među Jevrejima se žale oni koji nemaju sina da im očita posmrtnu molitvu kadiš.
sin-ocu, otac-dedi, deda-pradedi, spoj prošlih i budućih generacija, kontinuitet generacija.
Nasuprot tome, kratki život proveden u hedonizmu i razvratu, bez dece, to je simbol konačne smrti.
Ovo zadnje važi i za heteroseksualce koji su krenuli putem samoživosti, i zbog koje ovim tempom izumiru Srbija i Evropa.
Sigurno će Predsednik pozvati na uzdržanost a usput će se i izvinuti onoj naoružanoj američkoj vojsci što su goloruki Srbi sami skakali u vazduh kako bi popili metaku upozorenja ove bulunmente razbojnika. Samo ISTO. E i još nešto što me pored ove pobede omladine raduje, a to je vladavina budućeg Ruskog cara u periodu od minimalno 12 godina. Bravo Vladimire. Ti si uz dobar deo srpske omladine jedina svetla tačka u ovom našem mračnom okruženju.
"da dolaze neki novi klinci koji su spremni da slede put nasih slavnih predaka"
Voleo bi da mi malo pojasnite gornji navod.
Koji su to novi klinci, i koja je to generacija?
Malo ce to teze da ide sa "mislim brate" ekipom i decom, uastvari sada vec ljudima u trecoj deceniji zivota, koji su vaspitani na "herojstvu" Arkanovom i televiziji Pink.
Ako je Vas odbovor oni drugi, koji su, slazem se, ogromna vecina, i opet gresite. Zasto? Pa zato sto ti drugi ne mogu da disu u bezperspektivnosti i gledaju da sto pre napuste Srbiju.
Jedan od najslavnijih predaka, Sveti Nikolaj Zicki i Ohridski je pre sto godina napisao esej "Koga bi danas Hristos bicem iz Hrama isterao?".
U toj ne velikoj prici, prepoznacete nas politicki establisment i vrh nase Crkve. Ono sto mi imamo jeste samo moguca zamena po receptu ode Kurta, dodje Murta.
Uveravam Vas da nove snage, novih kilnaca nema - sistematski su zatupljeni, a misao im je kratka, volja nikakva.
Mozda smo orude ali u svojim zemljama uzivamo slobode i zauzimamo pozicije o kojima pederi u Srbiji mogu samo da sanjaju.
Neustrasiva borba srpskih homoseksualaca za slobodu zaista izaziva divljenje.
Pravo na okupljanje i licnu bezbednost, koju mi u slobodnom svetu uzimamo zdravo za gotovo, njima izgleda kao nedostizan san.
Istina je da ne mozemo da im pomognemo odmah, jer moramo jos oslabiti Srbiju i odvojiti od nje sve moguce delove koji se jos mogu odvojiti, ukljucujuci tu i Republiku Srpsku.
Ali kada Srbiju jos smanjimo i oslabimo, NATO nece ostati gluv na vapaje srpskih homoseksualaca i intervenisace da ih spase od zlocina i terora.
jj
Promeni nadimak da ne bi dolazilo do nesporazuma.
jj
Promeni nadimak da ne bi dolazilo do nesporazuma.
Marko, nemate vi nikakav sukob sa Srbijom i Republikom Srpskom, to samo pokazuje Vašu ličnu izopačenu sliku sveta.
Prvo izborite da vas prihvate vaše porodice. Roditelje nisam čuo da se hvale homoseksualnim opredeljenjem svoje dece.
Meni vi ne smetate nimalo, ali ne očekujte podršku od ostalih građana, kad se porodice odreknu u velikom broju slučajeva svoje homoseksualne dece.
Kod vas sumnjam da ima razloga da se posavetujete sa stručnom osobom. Čini mi se, sudeći po Vašem pisanju, da i Vi nosite neku traumu, zbog koje Vam je potrebna pažnja i podrška.
Pošto mislite da NATO brine za vas, isplačite se njima na rame.
Možda Vas i uteši Anders Fog Rasmusen...ili Gvido Vestervele.
Porodice u post-tradicionalnim sredinama prihvataju homoseksualce, to nije slucaj samo s mojom porodicom nego je uobicajena pojava.
Iz razgovora sa srpskim homoseksualcima pa i iz vasih reci uvidam da to u Srbiji, nazalost, nije slucaj.
Zato verujemo da je nasa kultura superiornija od vase i borimo se da odrzimo njenu dominaciju u svetu.
Da Srbija i Republika Srpska dominaciju nase kulture ne ugrozavaju, ne bismo ni bili u sukobu s njima.
A da smo u sukobu, u to nema sumnje, evo npr na severu Kosova.