среда, 01. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Милутин Мркоњић: Мост на Ади је леп, али непотребан!

Kоментари (13) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 31 август 2011 13:56
gavrilo
cudi me ova konstatacija jer svaki razuman i pametan covjek zna da nema mosta koji nije potreban?
Препоруке:
9
26
2 среда, 31 август 2011 13:57
sima
Ovo je vrh! pa, ovi ljudi se zavitlavaju sa nama.
Препоруке:
33
4
3 среда, 31 август 2011 15:43
Fristajlo
Predizborni trikovi...
Što ovo nije rekao pre par godina?
Svi smo čuli a nam je Rusija nudila da napravi mostove po neuporedivo povoljnijim uslovima,ali- nije moglo da se "ugrađuje" sa provizijama; što je tada ćutao?
Ovaj most je koštao toliko da Đilas ne sme da nam kaže koliko; ovaj njegov koalicioni sabrat sad se pravi pametan...
Sve to treba politički likvidirati na izborima koji slede, a onda sprovesti istrage šta su radili. Gde je, recimo, Krišto? Janjušević? Šta bi sa istragom oko "Luke Beograd"?
Što Mrkonjić i Đilas ne kažu nešto o tome?
Препоруке:
25
2
4 среда, 31 август 2011 15:46
zeljko
Nepotreban si i ti mrkonjicu i to vec odavno!
Препоруке:
19
5
5 среда, 31 август 2011 15:47
SM
Larmadzija-samoreklamer,je ponovo poceo samoreklamu,i dizanje prasine.Kada su znalci tvrdili da je most na Adi upitan,larmadzije su tvrdile suprotno.Sada je gotovo,treba most "uotrebiti"sto je moguce bolje.Sto bi rekao "maratonac"Slazem se/da radi/velike smo pare dali".
Препоруке:
16
5
6 среда, 31 август 2011 16:44
Бранко
Другим речима, Мрка се није уградио у мост.
Препоруке:
11
5
7 среда, 31 август 2011 16:46
ПанБ
Да је наведени мост чист промашај, у сваком погледу, не треба велика памет да се то закључи. Прво, цена му је "боли глава", друго, колико кошта ОН толико ће коштати изградња прилазних путева, треће тај мост "купи" саобраћај из ћорскока и води га у нови ћорскокак. Не чуди ме како то није јасно овима који би свуда да граде мостове.
Препоруке:
18
1
8 среда, 31 август 2011 21:37
цена боли глава !!!
Мосту је, сад кад је ту, највећа мана што је прескуп. Да није функционалан као што би био да је на горњем шпицу је жива истина. Сав је у кривинама и успонима.
Кад видим колико се сада бетонских стубова руши, који су били потребни само токомк градње, не могу да не помислим да се само од њих могао негде направити један солидан, или више мањих мостова. Овако, одоше ти стубови у шут, а коштала је итекако њихова градња, а сада и разградња.
Препоруке:
7
0
9 четвртак, 01 септембар 2011 04:41
Srboljub Savic
Komentar ministra (ministarstva kakvog nema u svetu)
iako tacan, samo ostavlja "gorak ukus".
Most je objekat puta, za saobracaj (bilo koje vrste).
Novi most, je na putu koga nema, a primice saobracaj
na nepotrebnom putu "S" oblika (niz Pozesku, levo,
preko Save, pa opet levo u NBGD i ka aerodromu, pa
...). Prisilno uvodi saobracaj u Topcidersku dolinu i direktno povecava zagadjenje parkova i suma.
Prava lokacija mosta (neki trljaju ruke, jer ce
novog biti) je na uzvodno od Ade, cime bi se rasteretila Pozeska ulica, a deo prigradskog saobracaja odveo od nepotrebng ulaska u grad.
Gazela se moze (relativno lako) prosiriti dodavanjem
polovina (postojeceg, lepog resenja) uzvodno i nizvodno. Kritican pravac i preopterecen, , Brankov
most, moze se resti "Kalemegdanskim" mostom (jos bolje, tunelom)na pravcu , Bulevar Nikole Tesle prema
Dusanovoj i Dunavskom bulevaru. Upravo ova veza,
sa tunelom, dve garaze sa stanicama-Rajiceva i Usce,
povezala bi NBGD, i Zemun sa BGD.
S. Savic
Препоруке:
1
0
10 четвртак, 01 септембар 2011 07:58
Милић 1
Некадашњи директор ЦИПа Министар Милутин Мркоњић изјави де је мост на Ади “непрактичан и непотребан.” Грдосија-споменик води у амбис политике “И Косово и Европа”. То је непристојна за наше време гомила бетона,намењена за сликање градоначелника. Уништен је леп еколошки појас, повезао слепо црево новог Београда са Београдским пашалуком.
Џаба су против градње овог чуда били српски грађевинари и архитекте. Када залегне власт - нема леба, мора да буде тако, мора се у Европу новим великим мостом. Када су укључили перспективног академика за мостове Николу Хајдина, одмах су Словенци добили посао. Мислите да су српски грађевинари испуњавали услове? Ниједан.
Висока цена?
Таман посла. Још ће Ђилас да диже цену. А екологија, климатизација на мосту, а вода која тече испод моста, а стазе и богазе и прилази? Све се то чува за дизање цене анексима. Цена вероватно није ни уговорена.
Препоруке:
0
0
11 четвртак, 01 септембар 2011 07:59
Милић 2
Паре иду у касу квинтет Ђилас-Хајдин-Зидар-Дулић-Кацин. Ко је одабирао понуде и извршио експертизу цене? То је нормалан поступак код овако вредних улагања. Или је једини Консалт био дуо Дулић-Ђилас.Тој калкулацији ни тада ни данас нико не може да се приближи од транспарентности.
Даље, из текста гђе Мекина се да наслутити да посао уопште не раде Словенци. Тамо, на мосту, вероватно нема ниједног радника грађанина Словеније. СЦТ је титулар који вероватно у време тендера није имао Српску грађевинску лиценцу за градњу. То се лако може погледати у тендерској документацији, ако није “нестала приликом селења”. Ко гради мост? Зашто стварни градитељ није добио посао?
Скретала сам пажњу властима да СЦТ не испуњава услове, да не може да добије посао, да је  под стечајем. Џаба. Нису могли да нађу погоднијег партнера да оперу паре.
Прво су га нашли, па расписали тендер.
Препоруке:
1
0
12 четвртак, 01 септембар 2011 08:01
Милић3
СЦТ-Зидар је познат и у Украјини и Русији, Тамо је такође био друга рука, или трећа. Србија је била у санкцијама. Немци су нудили објекат знатно скупље од срба. Наш пријатељ пројектант јавио нам је да ће био тендер, незванично дао услове. Припремили смо понуду за око 40 милиона долара. Пројектант је вероватно имао намеру да легализује наш наступ. После неколико дана нас је упозорио да Немци неће дозволити да држава под санкцијама добије посао. Ступили смо у контакт са Немцима. Пошто смо сазнали да су нам забранили да нудимо, да победимо, открили смо Немцима цену, рекли да ћемо наступити као локална фирма. Није помогло. Узели су Словенце који су ангажовали локалце. Значи, све је било намештено.
Разлику од 100 милиона стрпали су у џепове.
Препоруке:
0
0
13 четвртак, 01 септембар 2011 08:03
Милић 4
Верујем да исти случај са мостом у Београду. На видику је велики скандал.
Предлажем да Мостоградња, ЦИП са екипом из Србије, преко Јавног тужилштва, преузму пројект (ако је уопште готов) и израчуна стварну цену радова. Биће ту разлике и 200 милиона долара. За изборе. За градоначелника. За Дулића и стране консултанте. За Кацина и пут у Европску унију. Прочитајте Мекину у Новом Стандарду.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер