Ne zato sto mi je papa imalo drag, vec zato sto su oni koji 'protestuju' ateisto-fasiste i osobe koje verovatno smatraju progon vere od strane komunistickih vlasti necim dobrim. Ljudi koji ne samo da nemaju veru, vec ne poseduju osnovne odlike moralnosti. Oni nisu nevernici koji postuju drugi, oni su nevernici koji MRZE vernike i preziru veru. Za takve ljude nema mesta.
Preporuke:
10
9
2
četvrtak, 18 avgust 2011 17:50
David Novaković
Papa je osvedočeni nacista, srbomrzac. I treba da protestuju protiv njega. Koliko ''voli'' svoje sledbenike pokazao je Hrvatima, koji nikako ne shvataju da su samo pioni u igri globalne dominacije.
Preporuke:
14
5
3
četvrtak, 18 avgust 2011 18:03
Dragan Bogosavljev
A sto onda kazu na transparentima da je sef laicke drzave? Meni se cini da su to bolji vernici nego sto je on sam...
Preporuke:
7
3
4
četvrtak, 18 avgust 2011 18:17
Boško
Hrišćanstvo, kao i islam, su najobičnije izmišljotine čiji je cilj manipulacija i vladanje ljudima. Stariji narodi su imali veru koja je imala smisla u realnom životu čoveka i Prirode. Stari narodi su, za razliku od ovih, slavili Boga, a ovi mu se mole, neki i po pet puta dnevno.
Sami apostoli su imali gafove koji ne mogu biti nikome primer. Savle je prvo progonio i surovo kažnjavao hrišćane, a onda ih zavoleo kada je postao Pavle. Petar je od Nerona tražio da bude na krstu razapet naopačke da ne bi ličio na svoga učitelja.
Hrišćani su spalili i uništili Aleksandrijsku bilioteku u koju je Kleopatra Ptolomejić prebacila knjige iz Pergama, nakon što su Rimljani prethodno uništili Aleksandrijsku biblioteku. Očigledno je nekome bilo u interesu da se sakrije istina i da se ona kroji po merama "novog svetskog poretka".
O Rimskim papama je bespredmetno govoriti, jer je za njih vezano bezbroj zločina prema čovečanstvu, bezbroj nemoralnih postupaka i bezbroj besmislenih stavova i odluka.
Preporuke:
8
12
5
četvrtak, 18 avgust 2011 18:34
Vladimir Đilas
Bezbožnici. Pi.
Preporuke:
4
2
6
četvrtak, 18 avgust 2011 21:22
Harun al Rašid
Nisam papofil niti sklon Rimokatoličkom Hrišćanstvu, međutim, ovo što se sada dešava u Španiji je jedan izrazito ANTI HRIŠĆANSKI pokret i protest u širem smislu i prevazilazi pitanje papstva. To postaje kristalno jasno kada se analizira struktura demonstranata, među kojima preovlađuju članovi raznoraznih nevladinih organizacija, homoseksualci, anti fašisti, komunisti i ateisti.
Koliko god to nama delovalo nemoguće, obezboženoj savremenoj Evropi ništa manje nije mrzak Rimski papa od nas pravoslavnih Srba i to treba svima da je jasno.
Međutim, ovo što sada Papska crkva doživljava i preživljava, jeste samo žetva gorkih plodova zbog vekovima nataložene bogohulne setve. Oni su porodili i protestantizam a u velikoj meri su odgovorni i za rađanje humanizma i racionalizma bezbožne Evrope.
Preporuke:
8
2
7
četvrtak, 18 avgust 2011 22:12
Zoran Đorđević
Kao odgovor na proteste zbog previsoke cene papine posete, španske vlasti tvrde da će Španija više zaraditi nego potrošiti. Da li su i papine posete postale biznis? Ima li on neki procenat od toga?
Da li će se ta zarada vratiti onima od kojih je uzeto, ili će se drugačije preraspodeliti?
Preporuke:
0
2
8
četvrtak, 18 avgust 2011 23:06
@Boško
Znate, kada covek poveze mrznju prema hriscanstvu, iluziju (izazvanu akutnim neznanjem) o 'starim religijama', koje su 'imale smisla', pa onda jos pridoda i neke opste bljuvotine i teorije raznih baba i zaba, on nije ustanju da ne ispadne krajnje smesan.
Ocito nemate pojma ni o Hriscanstvu, ni Islamu, a ni veri uopste. Sta li samo imate protiv jednog od najsavrsenijih sistema verovanja? Verovatno to da od vas trazi da imate petlju..
Ne zelim vas vredjati, i imate pravo na svoje misljenje, ali moram reci da vam je misljenje i argumenti na kojima ga bazirate, krajnje... amatersko.
Preporuke:
3
3
9
četvrtak, 18 avgust 2011 23:17
@Harun al Rašid
To sam i sam hteo istaci u prvom komentaru. Ova 'gospoda' nasrce na papu zbog inkvizicije i stocega drugog, ali pri odsustvu bilo kakvog pravog moralnog kompasa, nisu dovoljno iskreni da priznaju cinjenicu da su ponasaju bas kao nekadasnji izbezumljeni inkvizicionari. U 'revnosti' ovih ateistickih patoloskih zilota se nazire neko zlo koje mogu okarakterisati samo kao lice zla i necastivog. I kad smo vec kod katolicke crkve, koja mi nije NIMALO bliska, mora se istaci da je dosta onoga sto joj se prepisuje vise krivica drustava katolickih (i kasnije i protestantskih) zemalja, nego same crkve. Rekao bih i da izopacenje zapadne teologije potice upravo od njih samih. Znate li, primera radi, da je Inkvizicija cesto bila milostivija od svetovnih vlasti? Znate li da su se inkvizicionari (posebno kasnije) bunili protiv spaljivanja "vestica", i da su pokusavali da ukazu na to da su to sve praznoverja nedolicna hriscana (ali su popustali pred revnosnim laicima, da se i sami ne bi nasli na lomaci)
Preporuke:
1
3
10
četvrtak, 18 avgust 2011 23:28
@Zoran Đorđević
Pomalo ste zlonamerni. Ako cete vec polemisati, onda razmislite o onome sto govorite. Ko su ti 'od kojih je uzeto', pa da bi im se moglo vratiti? Zelite da dodate novu dimenziju kritici, i da obezvrednite cinjenicu da ce se 'investicija' vratiti, ukazivanjem da se tabose 'nece vratiti u prave ruke'. Pa, gresite, jer vidite, novac daje drzava, a zaradjivace mnogi, od drzave (sto direktno, sto ubiranjem poreza), do lokalnih hotela, prehrambenih objekata, saobracajnih prevoznika i.t.d. Znaci, ovo predstavlja jednu veliku investiciju, koja ce podstaci ekonomiju na razne nacine, i na vise nivoa (i to sve u zemlji koju uveliko drma kriza). Slicno kao sto to cine Olimpijske igre, to ce uciniti i ovaj dogadjaj.
Znaci, nema prave ekonomske osnove za kritiku, i to ukazuje i cinjenica da su glavni pokretaci ovog propagandnog cirkusa clanovi ateistickih organizacija (glavni pokretac je predsednik saveza ateista).
Preporuke:
1
0
11
petak, 19 avgust 2011 08:09
Hafenzi Dojc
Zamislite samo da je Vatikan ucinio onoliko zlo Spancima, kao sto je ucinio Srbima?! Mislim da bi ga spalili, ako bi se uopste usudio da ikad poseti Spaniju. Vatikanu poruka: nikad, ali nikad i ne pomisljajte da posaljete nekoga od vasih u posetu Srbiji!
Preporuke:
1
0
12
petak, 19 avgust 2011 15:52
Boško
Kada polemišeš, onda ospori ono što sam izneo kao činjenice, a ne da se služiš uopštenim diskvalifikacijama. Šta od iznetog nije tačno? Da li smeš da izneseš i osporiš?
Naravno da su ta religijska učenja besmislena. Neću da pominjem nesporazume hrišćana već na prvom saboru gde su osudili Arija, a posle su prihvatili njegova načela. Konstantin Veliki je lično progonio Arija, a posle prihvatio njegovo učenje, a progonio suprotno. Vidiš, čista borba za vlast, onda kao i danas. Hrišćani su prihvatili veliki broj verskih tradicija naših predaka, koje su i danas prisutne, a to su npr.:
- krst kao simbol, jer su hrišćani na početku imali simbol dve ribe, a krst ne može biti simbol po tome što je na njemu razapet Isus, jer je Isus razapet na krstu u obliku slova "T".
- kada je hrišćanstvo uvelo Vidovdan, sv. Iliju, kome se i Isus na kraju života obraća, krsne slave, tj. ono što je trajno i jedino postojano u našem narodu?
Preporuke:
0
0
13
petak, 19 avgust 2011 15:56
Boško
Vidiš da su i sami smišljali "cake" kako bi pridobili narod. Čitaj malo ozbiljne poglede na tu problematiku, pa ćeš videti da su naši dalji preci imali jasnu predstavu o Kosmosu, i na osnovu toga gradili verovanje. Vremenom su se iskvarili i sveštenici koji su izučavali kosmos, jer su znanja koja su nekad bila dostupna samo njima postala dostupna mnogo većem broju ljudi.
Najveća uništenja ljudi su vršena pod maskama hrišćanstva, islama, i drugih agresivinih religija. To se i dan danas radi. Nije ti poznat jezuitizam, kao i inkvizicija, kako kod katolika tako i kod pravoslavaca? Ne poznaješ ti dubinu te problematike, jer si verovatno neki od ovih novih duhovnika što na "sajber nebu" izigravaju "duhovnu aristokratiju".
Sami apostoli su imali gafove koji ne mogu biti nikome primer. Savle je prvo progonio i surovo kažnjavao hrišćane, a onda ih zavoleo kada je postao Pavle. Petar je od Nerona tražio da bude na krstu razapet naopačke da ne bi ličio na svoga učitelja.
Hrišćani su spalili i uništili Aleksandrijsku bilioteku u koju je Kleopatra Ptolomejić prebacila knjige iz Pergama, nakon što su Rimljani prethodno uništili Aleksandrijsku biblioteku. Očigledno je nekome bilo u interesu da se sakrije istina i da se ona kroji po merama "novog svetskog poretka".
O Rimskim papama je bespredmetno govoriti, jer je za njih vezano bezbroj zločina prema čovečanstvu, bezbroj nemoralnih postupaka i bezbroj besmislenih stavova i odluka.
Koliko god to nama delovalo nemoguće, obezboženoj savremenoj Evropi ništa manje nije mrzak Rimski papa od nas pravoslavnih Srba i to treba svima da je jasno.
Međutim, ovo što sada Papska crkva doživljava i preživljava, jeste samo žetva gorkih plodova zbog vekovima nataložene bogohulne setve. Oni su porodili i protestantizam a u velikoj meri su odgovorni i za rađanje humanizma i racionalizma bezbožne Evrope.
Da li će se ta zarada vratiti onima od kojih je uzeto, ili će se drugačije preraspodeliti?
Ocito nemate pojma ni o Hriscanstvu, ni Islamu, a ni veri uopste. Sta li samo imate protiv jednog od najsavrsenijih sistema verovanja? Verovatno to da od vas trazi da imate petlju..
Ne zelim vas vredjati, i imate pravo na svoje misljenje, ali moram reci da vam je misljenje i argumenti na kojima ga bazirate, krajnje... amatersko.
Znaci, nema prave ekonomske osnove za kritiku, i to ukazuje i cinjenica da su glavni pokretaci ovog propagandnog cirkusa clanovi ateistickih organizacija (glavni pokretac je predsednik saveza ateista).
Naravno da su ta religijska učenja besmislena. Neću da pominjem nesporazume hrišćana već na prvom saboru gde su osudili Arija, a posle su prihvatili njegova načela. Konstantin Veliki je lično progonio Arija, a posle prihvatio njegovo učenje, a progonio suprotno. Vidiš, čista borba za vlast, onda kao i danas. Hrišćani su prihvatili veliki broj verskih tradicija naših predaka, koje su i danas prisutne, a to su npr.:
- krst kao simbol, jer su hrišćani na početku imali simbol dve ribe, a krst ne može biti simbol po tome što je na njemu razapet Isus, jer je Isus razapet na krstu u obliku slova "T".
- kada je hrišćanstvo uvelo Vidovdan, sv. Iliju, kome se i Isus na kraju života obraća, krsne slave, tj. ono što je trajno i jedino postojano u našem narodu?
Najveća uništenja ljudi su vršena pod maskama hrišćanstva, islama, i drugih agresivinih religija. To se i dan danas radi. Nije ti poznat jezuitizam, kao i inkvizicija, kako kod katolika tako i kod pravoslavaca? Ne poznaješ ti dubinu te problematike, jer si verovatno neki od ovih novih duhovnika što na "sajber nebu" izigravaju "duhovnu aristokratiju".