петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Олуја са Косова

Kоментари (151) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 02 август 2011 13:47
Драган
Наша влада би могла да научи понешто и од
руководства Српске, нарочито од М. Додика.
Одлучност у одбрани националних интереса
мора кад-тад да донесе добре резултате.
Попустљивост и понизност - никад.
Препоруке:
180
14
2 уторак, 02 август 2011 13:50
Дејан
Ствар је у томе што за део нашег народа, који је 2008. гласао за "ЗЕС", питање Срба на Косову и Метохији потпуно небитно.

Да се и деси несрећа, они би рекли - и онако је било изгубљено, шта да се ради.

Њих погађа економска ситуација и сиромаштво које су нам донели реформатори без дана радног стажа и пословног искуства.

Себичан човек је скоро као животиња, без емпатије само са инстинктом за себе.

Нису схватили да странке које отворено или прећутно подржавају себичност, које није брига за Косово, заправо није брига ни за преостале грађане Србије.

Сваки Србин је битан, и ударац на једног је ударац на све, у супротном смо само гомила оваца које блеје и гледају док вук једе једну по једну.

Слажем се да би осим ЕУ и Америке, одлучна политика још и најпре истерала руску политику на чистац, да видимо је ли она прича о томе да не могу бити већи Срби од Срба само још једна бајка, као она о "пуној сарадњи са Хагом" као условом за даље (дез)интеграције.
Препоруке:
206
12
3 уторак, 02 август 2011 14:03
кјаевјчАСДВ
Добро је и охрабрујуће што се мере које аутор с правом предлаже сваким даном чине све остваривијима. Мислим да нећемо чекати дуго да их једну по једну почну преузимати и спроводити реални носиоци политичког одлучивања.
Препоруке:
58
5
4 уторак, 02 август 2011 14:05
Синиша
Још има много могућности, али треба поћи од тога да ова власт то неће учинити.
Зашто привремено не замрзнути разговоре са Приштином до званичног покретања поступка у вези са трговином органима? Ово је легитиман и утемељен захтев, јер постоји извештај Дика Мартија и закључци Савета Европе (или кога већ)? И на тај начин извршити притисак на Тачија и његову владу.
Зашто на КиМ не позвати сталне представнике Савета безбедности да се на лицу места увере у услове живота на КиМ неалбанскиг становништва? Наравно, предходно обезбедити присуство делегације Кине и РФ. КиМ је под јурисдикцијом УН, зар не? Треба позвати и представнике ЕУ како би се ту, на лицу места, поновио став о неутралности КФОРа и Еулекса.
А, оно што ОБАВЕЗНО треба учинити је припремити услове за нови егзодус срба. Саградити насеља, обезбедити огрев, храну, здравствену заштити, и сл.

Нажалост, ова капитулантска, квислиншка и марионетска власт, ништа од тога неће учинити.
Сценарио Коначног решења српског питања БТ
Препоруке:
112
1
5 уторак, 02 август 2011 14:06
Arf
Сјајно!
Препоруке:
58
5
6 уторак, 02 август 2011 14:33
MM
То би пре свега значило да Србија поново има политику уместо ове назови "контроле штете" која се тек неуспешно практикује од 2008. И која нас, и данас за најтврдокорнијег заговорника видљиво убрзано приближава суштини, да ће Срби живети пре свега: лош, кратак и насилан живот; без изгледа на искорак ако се са овим продужи. Одбројавање се завршава.
Препоруке:
58
0
7 уторак, 02 август 2011 14:35
ja
konacno jedan pravi predlog a ne samo prayno trucanje.bravo, ponovo, brvo vukadinovicu, vracas se ponovo na ono kakav si bio, a to ynaci odlican si.
Препоруке:
63
2
8 уторак, 02 август 2011 14:36
Antonije
Sasvim tacno:
SRBIJA ima mnogo alternativa !!!

To sto vrhovnik i njegova svita nemaju alternativa nego onu samo jednu,da nastave po starom(necu da kazem sta da rade); to je njihov problem.
Zivela Srbija i srpski narod
Препоруке:
99
3
9 уторак, 02 август 2011 14:39
МП
Ђорђе:„Па, добро, шта да се ради? Слаби смо и мали, војска нам је растурена. Ратовати не можемо, све и када бисмо хтели.“ (Слажем се са већином констатација, али ми је увек мало дегутантно када се на тај аргумент позивају они који су за описано стање „најзаслужнији“, тј. најодговорнији.)
Па шта?Кад Динкић који је упропастио комплетан финансиско -економски систем Србије нуди себе за спасиоца привреде,зашто не би могли Тадић,Шутановац,Дачић да себе нуде као спасиоце свега осталог.На сцени је удружени злочиначки подухват да се Србија доведе докле је доведена.Снадер је тамо где треба.Мађари траже одговорност бивших државних челника за стање презадужености у које су доведени.Епидемија се шири ,не само по Африци и Блиском истоку.
Препоруке:
100
3
10 уторак, 02 август 2011 14:41
луди скретничар
Да могу радити шта хоће, Албанци и њихови спонзори су се уверили марта 2004. када на онакво етничко чишћење Србија практично уопште није одговорила. За неколико дана сепаратистичког оргијања по КиМ Београд није подигао чак ни борбену готовост војске (која је у то време била респектабилна) или делимичну мобилизацију резервног састава, да не говорим о извођењеу бар неких јединица на терен према адм. линији. Ништа од тога није учињено, јер је В. Коштуница тада још живео у заблуди да ће моћи удовољити западу. Када је схватио да од тога нема ништа, беше касно и за њега и за нас. Трагично је што у Србији још увек постоје људи који мисле да Коштуница само "није добро одиграо", али да је могуће удовољење западним захтевима без потпуног уништења сопствене земље.

Србија је талац кратковидих политичара и презадуженог грађанства у свом незнању и похлепи населог на епп лагодног живота - "као сав нормалан свет".
Препоруке:
96
9
11 уторак, 02 август 2011 15:00
Немања Влаховић
Поштовани професоре, жао ми је што нисте просвећени диктатор Србије, и не можете да остварите ове мере које предлажете (шалим се). Што се тиче тих мера, у свему се слажем са вама. Међутим, за остваривање тог програма потребни су патриоти, храбри и паметни људи који имају образ, потребно је политичка одговорност и смелост, а ова издајничка, плаћенићка гамад, кукавице без кичме, лажови и лопови од тога наравно неће остварити ништа. Показало се и у Републици Српској, чак и сада на Косову да храброшћу, одлучношћу, одговорном и промишљеном политиком може се много постићи. Где су и кад ће доћи на власт они који су способни да нешто ураде у интересу Србије и свих нас.
Препоруке:
80
4
12 уторак, 02 август 2011 15:06
Саша
Ми (обичан пук)не знамо да ли је Србија икада од савезника тражила помоћ. Ако јесте, а они нас одбили, онда је у реду што се окренула Бриселу и Пентагону. Ако није, (а верујем да није), онда се Србија сурово поиграла својом децом и унуцима, који ће је се стидети докле год постоји.
Препоруке:
57
1
13 уторак, 02 август 2011 15:10
Милош
Или у преводу:Коначно треба отворено да кажемо англо-саксонским битангама и њиховим трабантима што је много,много је!
Треба коначно показати зубе!Ако могу Шиптари,можемо и ми.
Може ли ико да ми каже шта је то српски народ лоше урадио Енглезима за њихову крваву политику према нама која траје без прекида већ више од 100 година ?
Препоруке:
99
3
14 уторак, 02 август 2011 15:12
Ружичасти пантер
Уз две примедбе. Прво, ЕУ никада није била сјајна алтернатива само што је то постало очигледно тек недавно. Економски суноврат свих, али апсолутно свих чланица Уније са изузетком Немачке- почиње 1992. године. Само Немачка од Мастрихта бележи успон – економски, политички, дипломатски. А што се тиче економског оздрављења - поред суспензије Споразума о стабилизацији и придруживању, заустављања погубне „либерализације“, одустајања од ек. политике која је Србију претворила у колонију... – требало би преиспитати и све приватизације ради приватизације а не само тзв. пљачкашке. Тако би се успоставила мешовита својинска структура, државно/приватно као што је то случај у свим земљама З. Европе. У противном остаћемо приватна држава у којој назови политичари мољакају праве власнике Србије, назови привреднике, да буду хумани према грађанима. Подразумева се - мољакају без резултата.
Препоруке:
72
2
15 уторак, 02 август 2011 15:15
KOLE 1
Олуја на Космету траје поодавно, уз подршку тзв. међународне заједнице, а уз свесрдну сарадњу домаћих властодржаца. На различите нначине су они којима смо поклонили поверење на избоорима, подржавали оне који су отимало Космет. Сам чин прихватања ЕУЛЕКСа био је дефинитиван крах, одбацивање резолуције 1244. Ни то није имао ко да чује, али су сви знали.Неће протећи много времена а да ће се шиптарске заставе завијорити на кућама Срба којекуде по Космету. То је ноторна истина и чињеница, као аксиом...Али није писано да Космет буде АРНАУТСКИ И ЗАТО ''ДОГОДИНЕ ДОВИЂЕЊА У ПРИШТИНИ!
Препоруке:
51
3
16 уторак, 02 август 2011 15:18
Влада Канада
Г-дин Вукадиновић је рекао праву ствар. Једном ће морати да се догоди Колубарска битка. Што пре то боље. Запад воде недоучени, аморални и врло осредњи политичари са којекаквих пословних школа. Воде политику као пословне случајеве и увек почињу са решењем са најмање ризика и следе га све док ризик остаје на истом нивоу. Мењају приступ аутоматски када се ризик повећа. Врло су предвидљиви и, због тога, лаки као противници. Имају војну снагу и приступ до својих медија, којих има у изобиљу и у Србији. Поновни војни напад као 1999. године није више вероватан, због промењеног светског биланса и криза кроз којих запад пролази и које неће моћи брзо да реши. Време не ради за запад. Ако се садашња квислиншка власт удаљи са власти (добровољно сигурно неће отићи) Србија има велике, могу рећи слободно, сигурне шансе да, полако и без стварног рата и жртава, поправи већину исфорсираних "пораза". Досадашњи порази нису историјски порази, али са жуто-црвеним фикарама и лоповима немамо никакве шансе.
Препоруке:
94
2
17 уторак, 02 август 2011 15:19
Кувар Бродски
Нема ко да чује (или чита). Треба нам потпуна грађанска непослушност до избора.
Препоруке:
71
2
18 уторак, 02 август 2011 15:31
Ђорђије
Млако, млако, али ипак...
Једино што је мало касно, али ипак...
Морамо се усправити, ови нас још нису до краја погазили.
Нама ко... али ипак...
Једини спас су пиштаљке и милион народа на улице...
Да бар покажемо да смо живи
Препоруке:
57
4
19 уторак, 02 август 2011 15:36
Angel
To su razmišljanja jedne normalne psihologije, ali "naša" partokratija ne spada u taj domen... već u onaj drugi - patološki.
Препоруке:
46
2
20 уторак, 02 август 2011 15:38
Lazar
Poslednja recenica je KLJUC nase najvece nevolje i muke, nase najvece nacionalne bolesti...

Ravnodusnost u lenjosti duha i tela je trentni virus Srbije!

Trajace ta bolest ...
Препоруке:
55
1
21 уторак, 02 август 2011 15:39
ZAŠTO JE TUĐMAN USPEO?
Зато што му је помагала и опозиција, и новинари, и народ, све док није направио државу!
Он није имао 9. март, Вука и остале штеточине, 5. октоМбар, демоНкратске промене, "Отпор", паљење Народне скупштине и гласачких листића, људска права и сличне бајке за глупе и наивне!
СВИ Хрвати, као и Шиптари, били су јединствени кад је реч о ДРЖАВИ и НАЦИЈИ.
Само су Срби изигравали "демократе".
И за то добили по заслузи - нестанак државе и народа!
Препоруке:
119
9
22 уторак, 02 август 2011 15:45
Војислав
Погледајте шта им ради Шешељ, затворен и изолован, окован у њиховој Хашкој тамници.
Ни децу не може да посети, иако добровољно брани свој народ и цео свет,
Неустрашиви лав. Изругива им се гледајући их у очи, и ништа му не могу.
Упоредите са Тадићем и Николићем.
Чега се боји ова наша сиротњска у мозак елита?
Зашто не искористи народ, народну вољу.
Коначно, имају ли границе ови "наши".
Никад са непријатељима нашег народа.
Уцењују нас - зашто. Јер се гурамо код њих.
Непријатељи немају границе потцењивања, уцена и иживљавања.
Уместо да нас приме под јарам и одмах удаве, и они одуговлаче, полако мрцваре .
Непријатељ помаже народу да се оријентише куда да иде, али ови донки и манки у власти не виде, не чују, не користе народни дух и снагу.
Веротавно је такав сценарио
Пријатељи народа неће ни покушати да помогну док не отерамо ове бизгове.
Препоруке:
82
12
23 уторак, 02 август 2011 16:02
Goran
1. Traziti Ruski kontigent da obezbedjuje Jarinje i Barnjak. Ako ne mogu Rusi, onda Slovaci, Grci, Spanci ili Rumuni.
2. Napadati Tacija najintenzivnije: da svojom agresivnom i ratno-huskackom politikom potvrdjuje sumnje gospodina Martija da je okoreli zlocinac i ultimativno ne pregovarati sa njim.
Препоруке:
75
3
24 уторак, 02 август 2011 16:13
Божо Бјелак
Америго Веспучи се прврће у гробу.
Препоруке:
32
7
25 уторак, 02 август 2011 16:22
Marko
Bravo!!
Препоруке:
29
2
26 уторак, 02 август 2011 16:58
Мирослав Павловић
Било је у историји Србског народа сеоба, нпр. под патријархом Арсенијем Чарнојевићем.Никада Срби нису голоруки бранили територију својим телима, него су тако клани и убијани. По мени се Косово може одбранити, или неком војном претњом неке велике војне силе, или да ми ратујемо. Тренутно ми се чини да Русија није спремна да и озбиљно запрети, а наша војска је у сваком погледу разбијена, а већина народа је разочарана слањем у Хаг и морално је пала...
Препоруке:
44
2
27 уторак, 02 август 2011 17:06
Нина
Свака част, г. Вукаћиновићу! Свака вам је златна! ја сам у једном коментару пре пар дана управо и замолила да то урадите и Ви и г. Антонић — рећи како јесте и шта треба да се уради, без икакве длаке на језику, јер времена више нема да режим на власти игра игре скривалица од сопственог народа.
Препоруке:
44
1
28 уторак, 02 август 2011 17:16
Alexander "X"
Predpostavimo da sve sto je nabrojano u tekstu postane platfroma vladajuce garniture. Ko bi pobedio na sledecim izborima, sta bi se desilo sa sadasnjom koalicijom?

Ovo nije Srpska politicka elita, ovo su ocigledno stranci koji su rodjeni u Srbiji i vladaju jezikom da kontrolisu masu na vec prihvacen plan zovite ga Ahtisarijevim ili Sorosevim ali to je na cemu se radi i sta ova vlast progurava.

Jedno su zelje a drugo su realnost na politickom terenu u Srbiji. Tadic nema ideju usao je u posao izabran je bas iz tog razloga. On je tu da prosledjuje tudje zamisli ne da vodi politiku zemlje. Pravo je pitanje da li to gradjani stvarno shvataju i da li dozivljavaju vlast upravo onako kakva je?

U Srbiji intelekt mora da se probije na povrsinu i da pocne prirodno selektivna borba za dominaciju, policija vojska ne mogu gusiti svaki pokret otpora i spinovati vlast. Tadic je imao toliko prilika da li je iskoristio bar jednu, na veliku zalost NE
Препоруке:
38
1
29 уторак, 02 август 2011 17:18
mikan
pa,nemoj molimte Vukadinovicu-pa zar nevidis da bi se mi tako lijepo uklopili u tu evropsku uniju? mi bi automatski bili primljeni u taj eksklusivni klub zvani "PIGS" (Portugal,Italija,Grcka i Spanija).
zar nas nevidis koliko je "PIGSS" sada impresivniji sa nama?
Препоруке:
30
2
30 уторак, 02 август 2011 18:03
Штирлиц
Чак и у овој ситуацији, „слаби, мали, са растуреном војском“ можемо да зауставимо причу о чланству у ЕУ и о томе званично обавестимо Брисел. Тиме се ставља тачка на даље уцене Запада.

И друго, можемо и дужни смо да третирамо Косово и Метохију у складу са реалношћу, дакле - као окупиран део територије Србије. Тиме се ставља тачка на разговоре, преговоре, компромисе са окупатором и играрије са пузајућим признањем „државе Косово“ од стране актуелних власти у Србији. КиМ је српска земља окупирана од Шиптара. То је реалност. Али је исто тако реалност да не постоји вечита реалност.
Препоруке:
65
1
31 уторак, 02 август 2011 18:04
Биљана Николић
Ако почнемо да поштујемо сами себе, оде нам смисао друштвеног живота - препуцавање да смо баш због неког политичара и неких избора ту где јесмо.

Овако су избори најмасовнији ријалити шоу у коме бирамо ко ће остати у кући великог Брисела, а ко ће се из опозиције борити за улазак у кућу великог Брисела. Онда ћетири године уживамо у својој улози по хиљадити пут превареног бирача и вагамо коме ћемо на следећим изборима дозволити да нас превари.
Препоруке:
47
1
32 уторак, 02 август 2011 18:16
Миле
Свака част г. Вукадиновићу на анализи
Препоруке:
27
1
33 уторак, 02 август 2011 18:17
Жика
Одличан текст.
Препоруке:
23
2
34 уторак, 02 август 2011 18:18
mikan
pardon,trebalo je biti Irska umjesto Italija ali,i oni sve vise i vise imaju kvalifikacije za taj klub.
dalke naziv ce biti isti- samo sa nama i Italijanima znatno impresivniji "PIIGSS"
Препоруке:
19
0
35 уторак, 02 август 2011 18:32
Decko iz B.
Odlican tekst. Postovanje gopodine Vukadinovicu
Препоруке:
18
2
36 уторак, 02 август 2011 18:33
Fristajlo
Mislim da ovo što ću reći zna i sam Vukadinović; džaba govorite...
Neće ovi nikad to uraditi, jer imaju drugačiju agendu, druge ciljeve. To jeste politika koja bi bila daleko svrsishodnija od ove "Tadićeve" (navodnici su tu, jer je jasno čija je to politika); no, nju može, ali i mora da sprovede neka druga garnitura. Ne treba gajiti iluziju da će ljudi koji su se postarali da se satre što više vojne moći srpske vojske (Tadić i Šutanovac)učiniti išta da se stvari poprave, u pogledu srpskih interesa vezanih za Kosmet. Sve je to rađeno planski, po fazama; i ovo cirkuziranje zbunjenog Stefanovića, koji ne zna šta ga je snašlo- deo je tog plana. Za razliku od opozicije, koja je potpuno izgubljena- režim tačno zna šta radi.
Ko se i dalje nada da je moguće od ovog režima doživeti potez u korist Srbije i njenih interesa, bolje neka se "prešaltuje" na LOTO- veće su mu šanse...
Препоруке:
54
0
37 уторак, 02 август 2011 18:37
Izgubljen kontakt sa stvarnoscu
Autor misli ima dobre namere ali dobra namera nije dovoljno.
Podseticu na prostu cinjenicu da mesecni deficit budzeta je blizu 100 miliona evra. Te koje treba naci, a gde drugde nego kod zapadnih investitora i kreditora. Inace, bey tih para vec za mesec dva bismo imali 500.000 ljudi na ulicama Beograda, ali ne zbog Kosova vec zbog hleba.
Препоруке:
15
50
38 уторак, 02 август 2011 19:10
s.p.Lajković
Ne možemo ništa dok su ovi truli balvani na vlasti.
Препоруке:
36
1
39 уторак, 02 август 2011 19:30
Ђура Плетикосић
Нема ни слово да се дода овом предлогу. Зато сва опозиција која је национално опредељена треба да дигне глас за спас Србије, да се уједини у том програму и да престану да мисле и делају једино за своје страначке интересе. Србији је доста и такве позиције и такве опозиције. Покажимо свету да и ми Срби знамо да водимо рачуна о себи, а наши `Пријатељи` нека помажу себи и својим породицама онако и онолико колико помажу нама. Времена више немамо за игру.
Препоруке:
20
0
40 уторак, 02 август 2011 19:50
Немања Влаховић
@Штирлиц
Косово и Метохија је српска земља, наша покрајина, окупирана од стране НАТО, где живе држављани Србије српске, албанске, ромске и остале националности. Не можемо да сачувамо Косово ако косовске Албанце не сматрамо нашим суграђанима (осим оних који су се илегално уселили из Албаније). И Хашим Тачи је држављанин Србије и треба да одговара (заједно са осталим злочинцима и криминалцима) пред српским судом због почињених недела и злочина.
Препоруке:
41
1
41 уторак, 02 август 2011 20:14
ел нињо
Хашим Тлачи Србе не констатује уопште,јесте заинтересован за њихове органе, али не оне који их представљају
Препоруке:
29
0
42 уторак, 02 август 2011 20:29
milena ankic
Ocigledno je da je Taci dobio "signal" da preuzme i sever Kosova.Ne treba biti toliko pametan pa ne zakljuciti da se to ocekivalo.Pitanje svih pitanja je kako je Srbija dozvolila da Taci dobije toliku moc.Znamo svi da smo zmurili dok su Siptari isplacivali nasim ljudima da se isele,znaci kupovali imanja po visokoj ceni.Znalo se i odakle taj novac.Znamo i da kriminalne strukture odlicno saraduju i da tu nema granica.To se prosirilo i van Kosova.Sve se to guralo pod tepih i po sistemu to nije bas blizu Beograda.Oni su uspeli da svoju mafiju organizuju i u SAD.Nadam se da ce im doci glave jer su za to i oni dosta krivi.
Sada je narod prepusten sam sebi.Gospoda koja profitira i uziva na drzavnim jaslima trebala bi da ima kao radnu obavezu da se "nade" tim ljudima koji dole svojim telima brane svoj prag.Zatim gde su nasi tajkuni(VEROVATNO PREPLANULI NA JAHTAMA)i sve sto ide uz to.Neka se malo ugledaju na Pacolija.Kada ce da vrate bar mali deo Srbiji od onoga sto su prisvojili.
Препоруке:
21
0
43 уторак, 02 август 2011 20:36
Штирлиц
@Немања Влаховић
Није спорно да су и Албанци и Роми и остали који живе на КиМ а имају легално добијено српско држављанство - наши суграђани. Али, као држављани Србије дужни су да буду лојални земљи у којој живе.
Препоруке:
37
2
44 уторак, 02 август 2011 21:19
BH patriot
@Štirlic,

Možete li suštinu vašeg komentara pojasniti Miloradu Dodiku!?
Nadam se da imati isti aršin za slične situacije.
Pozdrav
Препоруке:
1
38
45 уторак, 02 август 2011 21:48
банедрал
Ми сами морамо бити веома свесни да међу нама самима постоји ВЕЛИКИ број људи (људи из "главног града"),које апсолутно не интересује шта се јужно од Видиковца и Петловог Брда дешава!Тако да ме ни мало не чуди шта властодршци раде и мисле.
Препоруке:
34
0
46 уторак, 02 август 2011 22:00
Штирлиц
@ BH patriot
Признајем да не разумем Ваш коментар али ево појаснићу свој став. Примена ИСТИХ аршина за ИСТЕ ситуације је суштина правичног решавања сваког проблема. Међутим, примена ИСТИХ аршина за СЛИЧНЕ ситуације води у самовољу и арбитрерност. Пошто државноправни статус Републике Српске није исти као државноправни статус Србије, то се не могу примењивати иста правила.
Иначе став који сам изнео је општеусвојено правило у свим правним државама, тј. држављани једне земље, без обзира на националну припадност, дугују тој земљи лојалност.
Препоруке:
19
0
47 уторак, 02 август 2011 22:04
Зоран
Све ти је тако како си написао. Има ли икакве шансе да ове предлоге прихвати неко ко одлучује о државној политици?
Препоруке:
15
0
48 уторак, 02 август 2011 22:14
Немања Влаховић
@Штирлиц
Наравно, слажем се.
Поздрав
Препоруке:
9
0
49 уторак, 02 август 2011 22:52
Светислав Костић
Нема аболиције за Бориса Тадића. Његова "команда", Србија неће ратовати, не може никаквим накнадним алиби изјавама да буде компензира.
Препоруке:
33
3
50 уторак, 02 август 2011 23:37
Марко Радовановић
Тако је г. Вукадиновићу!
Препоруке:
9
0
51 уторак, 02 август 2011 23:48
Bosanac
Иначе став који сам изнео је општеусвојено правило у свим правним државама, тј. држављани једне земље, без обзира на националну припадност, дугују тој земљи лојалност.

Objasni ti ti Dodiku!!
Препоруке:
2
28
52 среда, 03 август 2011 00:15
Милодан
Наш главни преговарач није пуштан на прелазу Јариње, наводно није био најављен, али је ушао на Косово неким алтернативним путем на коме не постоји пункт што је недопустив поступак за једног политичара тог ранга. Тај пут (као и многи други) се користи за шверц свега и свачега.
Деклерација Скупштине Србије о Косову и Метохији, као и све претходне, намењена је искључиво за унутрашњу употребу.
Предизборни слоган „Косово и ЕУ“ се све ређе користи, то је била и остала немогућа мисија о чему сам давно овде писао.
Рат као могућност морамо одмах искључити јер би пораз био неминован и сигурно би произвео нови талас избеглица са КиМ.
Србија није у ситуацији да поставља услове о статусу КиМ и сви који другачије мисле су или нереални или необавештени.
Србија може да одустане од европске перспективе, то је најмањи проблем, али се тиме њена позиција према КиМ неће поправити ни за јоту.
Упоређивање Кине и Тајвана са Србијом и Косовом, па и на начин како то рече писац, нема никаквог смисла.
Препоруке:
12
22
53 среда, 03 август 2011 00:31
Senka
Tako je.
Tako treba raditi . Ja samo moram da dodam da se treba imati u vidu da nije vazno koliko si daleko odmakao na pogresnom putu , nego je vazno da se vratis na pravi put jer samo tako mozes stici do cilja.
I sto vec rece jedan komentator- samopostovanje je kljuc i maltene pola rjesenja ovoga problema.
Srbija se vec duze vremena ponasa i misli o sebi kao sto misli zlostavljana i pretucena zena. Vec je i sama pocela da misli kako nista ne vredi i kako je sve to sto joj se dogadja i zasluzila....A samo malo samopostovanja i vjere u sebe - stvari se mogu vratiti na pravi put , pa polako tim pravim putem korak po korak, koraci do cilja ce vremenom postati brzi i efikasniji....
Препоруке:
9
3
54 среда, 03 август 2011 00:47
Aca
Kosovo nije naše zato što mi nismo, poput Hrvata, izvršili genocid kad su nam istorijske okolnosti to dopuštale u prošlom veku. Ostali smo verni kosovskom zavetu. Zemaljsko je za malena carstvo. Šiptar u Peći je najbolji dokaz da Srbi zavet ispuniše.
Препоруке:
12
1
55 среда, 03 август 2011 03:22
Боки
Г. Вукадиновићу, то је то давно требало урадити и то још после 5. октобра је морала власт да то уради. Последња прилика да се то уради био је мартовски погром над Србима.
Пошто се то није десило, логика говори да власт није 'просрпска'. То није нимало чудно када се зна начин на који су дошли на власт. Очекивати од њих да бране интересе Србије је узалудно и још горе од тога, заваравање народа.
Они су то што су и што је још горе упорно гурају у истом правцу. Велико је питање да ли се ова власт може скинути на изборима. Ако гледамо ко им је главна 'опозиција' рекло би се немогуће.
Потребна је зато не промена истих личности већ промена система укључујући посланике народа а не странки.
А то значи повратак на традиције укључујући и монархију са намесништвом до пунолетства краља рођеног у Србији. Давно је речено да је данас монархија значајна не по власти, већ по томе што ускраћује злоупотребу власти. Управо ону коју гледамо сада од Б. Тадића. А владар ће бити онакав каквим га васпитамо.
Препоруке:
12
1
56 среда, 03 август 2011 04:18
Petrov
Bravo gospodine Vukadinovicu; Odavno smo cekali ovaj tekst; Vi ste to rekli lalinski a ja cu malo jace da kazem dinarski to su neke od razlika u tonovima nasih poruka; Odavno vec govorim prvi korak u resavanju Kosovske krize jeste ostavka B Tadica i Sutanovca; Evropu odavno niko medju nama kod kuce i ovde u rasejanju ne shvata ozbiljno; Naravno da je Nemac (citaj SS) nespreman za dogovor; njega dogovori ne zanimaju on je okupaciona sila ...mi se uporno trudimo da "razgovaramo" ne ne i SAD i Evropi treba jasno reci dalje ruke od Kosova; Mada SAD vladai Kosovom kao i CG kao i Makedonijom kao i Srbijom nije valjda da neko misli da BT upravlja Srbijom ili Sutanovac odbranom ...osvestite se; Nista mi vise ne bi znacilo nego da se jednom opametimo i shvatimo sta ko nama misli; Ko je Nemac komandant a ko su ovi sto se kriju iza njega ...kakva Tahiri ajte molim Vas, kakav Taci, eto stiglo vreme za Sv Iliju da se skinu te maske; Mi znamo sta nam valja ciniti kao i mnogo puta u nasoj istoriji
Препоруке:
10
0
57 среда, 03 август 2011 05:10
Висарион
Све дубље тонемо.Ни много идеја не помаже,ни памет,ни разбор.
Шиптари су мањи - а све успевају.Под протекторатом су под сосптвену шапу ставили протекторе.Њих слушају, нас не шљиве.
Јосиповић слави Олују,дичи се геноцидом, ми кукамо и још се извињавамо.
Најгоре је што то није ствар једне партије, него и њене најаче опозиције.Свима само бале владања иду на уста.Кад неко каже "поделимо Косово",сви скоче на њега.Сада када се очито спрема долазак Шиптара на север,и од поделе нема ништа, нас нема код Јариња.Милион људи а не Борко и Савле.Сви у побуни противу света.Не рат, него буна.Побите нас да рашчистимо ствар.Или они који продају органе живих Срба или ми.Бирајте.Конвенционално ништа не помаже.Хрвати су стали иза Туђмана и успели.Ми нисмо умели иза Шешеља.Бар да Додика следимо.Има петљу.Негде се мора.Само мира нигде нема.Сви насрћу, ми смо за мир.Офанзива спс
Препоруке:
14
0
58 среда, 03 август 2011 06:39
Kosava iz Beograda - odgovor na oluju iz Prisitine
Ne, ne treba nikakva posebna hrabrost da bi Srbija napokon pocela da radi u svoju korist! Treba samo jedno - da Srbiju vise ne predstavljaju oni koji svesno rade na stetu Srbije, i koji ni izbliza nisu dovrsili posao, jos bi oni da razgradjuju Srbiju! Dakle - kad beogradska kosava oduva Borisa Tadica, tad ce stvari doci same od sebe u red. Ne treba biti ni odvise mudar, ni odvise hrabar - treba samo otvoriti oci i usi, gledati kako to druge drzave na svetu resavaju! A Tadicu treba dati pristup samo zapadnoevropskim kanalima i CNN-u, i da tako zauvek ostane u EU!
Препоруке:
10
0
59 среда, 03 август 2011 08:37
Danilo
Svi grakcemo da je Tadic kriv za situaciju u kojoj se nalazi Srbija i posebno KosMet.

Pa,jeste,ali,da li je samo Tadic kriv?

Tadic cesto naglasava da iza njegove politike stoji narod Srbije.

I to je,nazalost,tacno.

Narod ga bira,vjeruje u njegove lazi i ceka EU-voz koji nikada doci nece.

Tadic i njegovi sponzori,preko sondaza,raznih anketa i vaznih dogadjaja za Srbiju,budno osluskuju reagovanje srpskog naroda i prema tome odredjuju ritam narednih udara po Srbiji.

Vecinu naroda u Srbiji KosMet uopste ne zanima,ili im je na 5 ili 6 mjestu zivotnih prioriteta.
Niko ne izlazi na ulicu da protestuje protiv mnogih pogubnih odluka,Zapada i srpske vlasti,po srpski narod.
Niko ne izidje na ulicu da podrzi Srbe na Sjeveru KosMeta.

Hapse rodoljube,salju u Hag,a narod cuti.

Vecinom naroda Srbije zavladao je bas-me-brigizam,za sve,pa i za drzavu.

Zasluzuju li danasnji Srbi Srbiju?

A,Srbi preko Drine,svoju R.Srpsku nose u srcu.
Препоруке:
26
1
60 среда, 03 август 2011 08:41
Rade J
Komentar je da nemam komentar,samo staviti "." i predati Tadiciju!
Препоруке:
5
1
61 среда, 03 август 2011 08:43
Бране
Шта овог часа ради дипломатија Србије? Да ли је могуће??Кућа гори а баба се чешља!
Препоруке:
12
0
62 среда, 03 август 2011 09:05
Ognjen
Gledajuci ovako sa strane, sve je vise ocito da je Srbija izgubila Kosovo, a to zbog pojedinih ljudi koji svoj interes baziraju na ulagivanje medjunarodnoj zajednici, a ne pravom interesu gradjana Srbije. Najoptimisticnija opcija je podjela Kosova na dva dijela, sto je pogotovo krajnost, ali ipak daj sta das, bolje bilo sta, nego nista. A i price radikala o nekim ostrim mjerama zastite ili odbrane ne piju vodu, misleci da ce uzivati zastitu Rusije...to mi vec djeluje jos smjesnije, aludirajuci na narodnu izreku; "Tesko onome koga Grk hrani i Rus brani"...a to potvrdjujem i samim dogadjajima iz teske 1999 godine i bombardovanja Srbije ili protjerivanja Srba sa Kosova 2003 god. gdje nikakva pomoc Rusije nije ni postojala, sem nekih "kao" ljutitih recenica pojedinih ruskih politicara. Srbija je na koljenima sto ekonomski, sto politicki, ai kroz istoriju je dokazano da Srbi sto vojno osvoje, politicki izgube...jer uvijek prisutni srpski lopovluk odradi svoje...
Препоруке:
6
11
63 среда, 03 август 2011 09:25
Sajber MIleva
Оваквој власти и оваквој жутој катастрофи не требају никакви коментари.
Збиља губљење времена.
Погледајте шта је Остоја Симетић, који је објављивао текстове и овде, написао у "Стандарду".
Овде није, вероватно зато што се овде жута катастрофа критикује веома благо, да је то као миловање, а тамо их нападају без пардона.
Препоруке:
12
1
64 среда, 03 август 2011 10:01
Djordje
Zao mi je sto ovo kazem, ali nasa nacija je mrtva. Ubijena od strane medija. Svi smo pali u san, i nije nas briga sta nas se dogadja u zemlji. Svi smo podeljeni, gledamo one druge kako pate, psujemo vlast a prstom ne mrdamo. U svakoj dostojnoj zemlji sa dostojnim narodom, svi bi se sjatili dole da budu sa ljudima koji goloruki, telima drze blokade, da im se pruzi podrska. Ako ce KFOR da puca na nenaoruzane, onda ce valjda svet konacno da vidi sta je i kako je.
Da li se u nekom gradu organizovao masovni odlazak na jug?
Препоруке:
15
1
65 среда, 03 август 2011 10:07
Диоген
Одличан чланак. У суштини, проблем разговора две сукобљене политичке струје у Србији су увек емоције. А оне за политику и дипломатију нису битне, битна је добробит државе (која остаје у аманет свакој наредној власти да је сачува, а не уништи). На пример: у последњем тренутку су се Републиканци и Демократи договорили, јер је то био државни интерес САД. Исто су се и немачки СПД и ЦДУ својевремено договорили да направе велику коалицију, иако су политички противници, опет јер је то у државном интересу. Ангела Меркел иако је добила изборе на захлађењу односа са Русима, те односе никада није захладнела - јер то није у државном интересу.
Шта је већи интерес Србије - Космет или ЕУ/НАТО, односно шта губи а шта добија у једном или другом случају? Ако се одрекнемо Космета и уђемо у ЕУ за двадесет година, бићемо обичне крпе које нико неће питати ни за шта нити нас уважавати. А ЕУ се све уби од жеље за нама са све насмејаним "другом Титом". Кипар се, иначе, и дан данас не одриче окупираног дела.
Препоруке:
11
0
66 среда, 03 август 2011 10:33
Mladen
niste Kina ali bolje vam je da se cim prije dogovorite oko podjele Kosova, izmjenite ljude i onda brzo sagradite Kineski ZID ;/ Inace ce jednog dana bit KDB (Kosovo do Beograda )
Препоруке:
6
9
67 среда, 03 август 2011 10:40
Marko Gay
I Milosevic se zavaravao da ce upornoscu pobediti. Mislio je, sta je nama Kosovo vazno.

Medutim, da kojim slucajem bombardovanje nije uspelo, izveli bismo kopnenu akciju. A ako kopnena akcija ne bi uspela, predsednik Clinton bi naredio nuklearni udar po Srbiji.

Vi ni danas stvarno ne razumete koliko je nama Kosovo vazno, daleko vaznije nego Srbima. Kao sto su politicari lepo i iskreno rekli, u pitanju je nas vitalni interes i bezbednost.

Takode, Srbija prezivljava od naseg novca. Na bilo koje ozbiljnije zaostravanje mi bismo zavrnuli slavinu i gnevni gladni Srbi bi sami smenili svoje "patriotske" vladare -- i isporucili ih u Hag.

To se vec desilo Milosevicu. Zar je Tadic toliko glup da se ponovo saplete o isti kamen i uzda se u istrajnost srpskog naroda?

I na kraju, ako je Kosovo za Srbe neka vrsta lakmusa, za nas je to gay brak. :)
Препоруке:
2
32
68 среда, 03 август 2011 10:58
Милорад Станојловић
Верујем, такође, «да би нас сви, и пријатељи и непријатељи, много више поштовали уколико бисмо ми показали да поштујемо себе».
По неким искуствима и мишљењима спољна политика се гради на унутрашњој. Уколико банку продајете за два динара, у зидинама своје државе, онда је садашња спољна политика право чудо од - успеха. Када некоме продате монопол на производњу или тржиште, то није никако либерални приступ, ни класични ни савремени. Јер и овај сопствени монопол морате разбијати и развијати, чак и не приближавајући се класичној концепцији либерализма...
Наравоученије би било, да је потребна државна економска политика да би економија радила, како се не би даље задуживали, јер постоји крај и није увек предвидљив. Теорија вероватноће је само понекад ствар вере. Зато и постоје коцкарнице.
Но, за ову политику потребан је одговарајући културни образац. Практично, он није превише скуп, а и да јесте – не може без њега.
С поштовањем и уважавањем,
СРПСКИ ЛИБЕРАЛНИ САВЕТ.
Препоруке:
2
0
69 среда, 03 август 2011 11:16
Zoran
Ime nesto morbidno u prici oko Kosova i Metohije i to jos od 1912. godine. Taj veciti pokusaj da se od davno izgubljene stvari napravi nekakv ugaoni kamen nacionalne istorije i mitologije. Zbog KiM-a je izgubljena najveca srpska drzava IKADA (Jugoslavija), zbog KiM-a je izgubljen i 19. i 20. a kako je krenulo i 21. vek. Zbog KiM-a je pamet ove zemlje rasuta po belom svetu. Jos mnogo toga ce biti izgubljeno zbog KiM-a, a dezurni tapijari srpstva ce i dalje da obmanjuju neuk narod da je tamo nekakva kolevka (a nije!) da loze one mentalno obolele natzi nacionaliste u nekakav zamisljeni preokret samo ako se svi stisnemo i slozimo itd. Sreca pa se oni koji najvise o tome galame apsolutno nista o tome ne pitaju. Srbija, Balkan, Kosovo, Evropa, citav svet su u tako ozbiljnim problemima na samoj istorijskoj vododelnici da citava ova DSS argumentacija i analiza pije vodu ali sa jedno 130 godina zaostatka. Pogresno naucena istоrija iz selektiranih izvora proizvodi samo nesrecu!
Препоруке:
3
34
70 среда, 03 август 2011 11:25
Onako, budi receno...
Nikako da shvatimo da je Kosovo otislo! Ovo sto se radi dole vise je rat za dodatne teritorije koje bi se pripojile Kosovu od ,, centralne Srbije ''. Ne bi me zacudilo da zapadne snage udare granicu negde kod Kraljeva sa sve toliko pominjanim administrativnim prelazom i ostalim glupostima...
Препоруке:
2
23
71 среда, 03 август 2011 11:27
tuđe ljubim, svoje bijem,
Mi smo mali, vojno slabi, ekonomski siromašni da bi se suprotstavili neprijatelju. Ali kada treba da se tuku malinari, da se prebijaju protivnici parade ponosa ili hapse ljudi koji hoće da iskažu podršku srpskom narodu na Kosmetu, e tada imamo najsavremenije opremljenu policiju i specijalce. Po tome vidimo da se vlast svo vreme pripremala za obračun sa srpskim narodom, a ne sa neprijateljima srpskog naroda.
Препоруке:
26
0
72 среда, 03 август 2011 11:41
Milan Baljak-Nova Pazova
Svaka cast,e sad kad bi svi procitali ovo i shvatili da od evrope i unije nema nista bilo bi savrseno.Iole pametan covek ce doci do istog zakljucka kad je u pitanju evropa i Kosovo i napredak Srbije,mozemo jedino da opstanemo bez rata ali sa jasnim ciljem i dobrim odnosom sa VELIKIM PRIJATELJIMA....KINOM,RUSIJOM,INDIJOM....itd.
Ljudi dozovite se pameti,samo jak karakter i dobra politika nas gura napred,manimo se evrope,tj. neka nje ali nama ne treba a videli ste ni mi njima zato okrenimo politiku i pomozimo sami sebi dok jos mozemo.....???
Препоруке:
9
0
73 среда, 03 август 2011 11:44
sasa kustudic
na ovo nemam komentara jer kao da je moja ruka pisala ,samo jedan dodatak tj.prijedlog pokrenuti milion srba pjeske na kosovo goloruke sa dijecom pa nek pucaju e tako se brani teritorija ,juce prodjoh preko preseva to je sledece pa sandzak pa vojvodina ....
Препоруке:
12
0
74 среда, 03 август 2011 12:23
brm
Kosovo je kolevka srBske drzzavnosti..
e pa nije
od te lazzi poccinju sve ostale
kad se Srbi sete gde im je kolevka drzzavnosti mozzda poccnu racioanlnije da razmissljaju..masovno, ne samo
@Zoran
Препоруке:
4
22
75 среда, 03 август 2011 13:02
1941.
Ja sam ubeđena da je svima jasno da to što na Kosovu deluju nemački general, hrvatski helikopteri i najavljeno pojačanje iz Austrije, nas, Srbe, koji zajedno sa Jevrejima predstavljamo najveće žrtve nacizma, opasno podseća na 1941. godinu. Da li neko može da zamisli kako u današnjoj izraelsko-palestinskoj krizi intervenišu nemačko-austijsko-hrvatske mirovne snage? Naravno da je takva situacija nemoguća i da zvuči kao loš vic, ali mi živimo u zemlji u kojoj su vlasti ravnodušne prema činjenici da potomci nacista danas zavode red na srpskoj teritoriji i ponovo, kao i pre 70 godina, otvoreno se stavljaju na stranu Albanaca (balista). Opšte je poznato da u kolektivnoj svesti Srba i Jevreja, Drugi svetski rat predstavlja najveću traumu. Kao potomkinja žrtava holokausta, ja sam ovih dana strašno uznemirena. Ove me slike podsećaju na priče moje bake o stradanju naše porodice u nemačkim i hrvatskim koncentracionim logorima.
Препоруке:
24
2
76 среда, 03 август 2011 13:14
Todorović Bojan
Gospodine Vukadinoviću.

Najpre:

Ako kosovskog ministra policije stavljate pod navodnike ( jer on to valjda nije ) onda stavite pod navodnike i PUŠTENI, VRAĆENI I UHAPŠENI.
Ne znam kako neko ko NIJE MINISTAR POLICIJE već je to samo pod navodnicima – može da srpske zvaničnike pušta, vraće ili hapsi na delu SRPSKE teritorije?

Svedoci smo da se to ipak dešava već više od deset godina i da srpski zvaničnici ne mogu ni da primirišu na deo svoje teritorije ako ih navodni ministri ne puste a da ih ne vrate ili uhapse.

Minimum zdravog razuma i elementarne realnosti kaže onda da od mnoštva prideva i glagola u prethodnoj rečenici pod navodnike treba staviti „svoje“, jer da je suprotno – srpski zvaničnici bi davali dozvole i hapsili albanske „ministre“.

Vama ipak ne smeta da tvrdite da je ono što se dešava pred našim očima – samo ko’ bajagi, a da je ono što bi smo mi želeli ( a nema mu ni traga ) – stvarno ?
Ja za šetnju kroz SVOJE dvorište ne pitam nikoga niti tražim dozvolu.
Препоруке:
11
32
77 среда, 03 август 2011 13:52
Dragutin
Svaka cast !!!
Препоруке:
2
1
78 среда, 03 август 2011 13:57
vladimir
niko pa ni komentator nema bas hrabrosti da prizna da tacno nama 1244 obezbedjuje nepovredivost granica u jednom svom delu u drugom ponistavaEU nas ne ucenjuje sad sto mi ne shvatamo da se tamo odluke donose konsenzusom dakle uslov kosovo ili EU nije realan ali jeste olako prihvatanje buducih mnogih clanova sporazuma od kojih bi se moglo znatno vise postici Za Kosovo realno tuzno i nevoljno moramo priznati najbolja je ogranicena suverenost Srbije kao na primeru Danska Farska ostrva nasa vojska i policija u srpskim enklavama i na granici kosovu ravnopravno mesto zajedno sa Srbijom u svim strukovnom organizacijama sto je daleko vise od sadasnje lazne nezavisnosti koju imaju a ne mogu nigde anasdi problemi su nepotizam i korupcija da se ne bi videli deset godina vicemo nacionalno pitanje pa deset godina EU nema alternativu i propadamo
Препоруке:
4
2
79 среда, 03 август 2011 15:25
александар
Не могу да издржим (слаб карактер), па морам да приупитам госн. Todorovića, ако се удостоји да ми одговори.
Добри мој супермене, а шта радите у приватном животу, ако Вам неко део Вашег дворишта по коме сте се до тада слободно кретали, прогласи за "своје" двориште.
И успут Вам још бије жену и децу, лупа шамаре, и гледајући Вас цинично у лице говори да је то заправо његово двориште, да је одувек било његово двориште и да сте Ви луди што сте били убеђења да је двориште Ваше.
Иако сте Ви "укњижени" на то двориште.
Да ли признајете "реалност", или се свим средствима борите за своје, мислим онако, у приватном животу.
Не бих да отварам полемику, само добронамерно питам, с обзиром да видим да имате дилеме око тога "своје", "туђе", "моје", па да Вам помогнем.
Знам да Вам није битно другачије мишљење, али има нас који се и у приватном животу и као држављани своје земље увек боримо за своје. Не дамо га. Не "своје", већ не дамо своје.
И никада не признајемо насилну и трулу "реалност".
Препоруке:
16
12
80 среда, 03 август 2011 15:44
Бели Орао
@За све позитивно оцењене. Милдан и Б.Т. ме не интересују.
Колико би вас било спремно да пођете и помогнете отписаној браћи?
Препоруке:
11
1
81 среда, 03 август 2011 16:48
Patriota
Vec duze vreme pratim ja gospodina Vukadinovica i moram da priznam da me on odusevljava sa svojom pronicljivoscu sa sposobnoscu da procjeni buducnost i da na jedan dopadljiv nacin prica o proslosti. Nema dugo i ta slika se pocela da menja. Vukadinovic nije vise onako ostar i britak kao zilet, vec mnogo odmereniji, sa vise varijanti resavanja problema kosova, pa mi u stvari neznamo koja je to varijanta dobijajuca. Ne mozemo sve to da isprobavamo o cemu nam on pise. Neznam samo zasto je otupio u svojim izjavama dali je to razlog mozda sto tadic vrsi pritisak na njega kao i na ostale nezavisne novinare ili mu je jednostavno dosadilo da polemise sa njegovim neistomisljenicima.
Препоруке:
2
5
82 среда, 03 август 2011 17:04
@bojan todorović
Ne znam kako neko ko NIJE MINISTAR POLICIJE već je to samo pod navodnicima – može da srpske zvaničnike pušta, vraće ili hapsi na delu SRPSKE teritorije?


Pod navodnike, i to duple, treba prvo staviti
""predsednika"" BT,
pa sve ostale političare. skupštinu itd.

A da ipak tadića častimo sa trostrukim:
"""prešednik""" neka mi oprosti što na rčaunaru nemam ono slovo koje je njegov Milo uveo.
Препоруке:
5
5
83 среда, 03 август 2011 17:16
zoranSan
Neobaveštenosti Tadića i vlasti nema kraja.Ova situacija je još jedan dokaz ispravne politike Koštunice.Očigledno je da je neko sa zapada dao mig Tačiju za ovakve poteze Prištine.Sad Tadić smatra uspehom da albanci ponovo sednu ponovo za pregovarački sto,ali gle čuda uspeh ispade i razgovor o pečatu.Svakom je jasno da ako srbija prizna pečat Tačijevog Kosova Srbija automacki priznaje granicu između Srbije i Kosova samim ti priznajemo i nezavisnost Kosova.
Normalno Tadić će objasniti da to nije priznanje nego....sačekaćemo ipak da čujemo.Ako Evropa nema alternativu ,po DS,onda će Ds potpisati nezavisnost Kosova.
Priština je izabrala odličan tajming .
Препоруке:
7
0
84 среда, 03 август 2011 18:59
Милодан
@Todorović Bojan!
Свака ти је ка' у владике.
@Бели Орао!
Милдан и Б.Т. ме не интересују.
Колико би вас било спремно да пођете и помогнете отписаној браћи?

Па када Вас моји ставови не интересују због чега онда полемишете са-мном на другим такстовима?
Да је којој срећом било мало више мудрости у политици претходних деценија, какву смо заговарали БТ (да не буде забуне Бојан Тодоровић е не Борис Тадић) и ја, свега овога не би било.
Да будем мало циничан, видим ових дана не избијате са граничног овај, административног, прелаза Јариње и Брњак. Или, као и остали из те национално-патриотске бранше, Ви би сте да се борите за Косово до последње капи туђе-наше крви. Е, то неће моћи. Прво ви (множина), професионалне патриоте а ми ћемо за вама. Чисто да не дође до издаје.
Препоруке:
11
14
85 среда, 03 август 2011 19:16
Један од позитивно оцењених
@Бели орао

„Колико би вас (позитивно оцењених) било спремно да пођете и помогнете отписаној браћи?“

Било која озбиљна организација, а држава поготову, се не заснива на „спремности“ да се нешто уради већ на строго дефинисаним правима и ОБАВЕЗАМА. Ни најобичнија пиљарница не би могла да функционише ако би се заснивала на „спремности“ продаваца да дођу на посао и услужују муштерије.
Елем, једна држава достојна тог имена се заснива на ОБАВЕЗИ служења војног рока. Да Вас подсетим, војна обавеза је законом прописана ДУЖНОСТ грађана да извршавају одређене радње везане за учешће у одбрани земље. Тако је било све до краја 2010. А онда је Скупштина Србије донела Одлуку о обустави обавезе служења војног рока. Та одлука много говори о томе каква је данас српска држава али и о томе како просечан грађанин сада доживљава одбрану земље: као пијацу на којој се грађани погађају и преслишавају ко је „спреман“ а ко није да брани Србију.
Препоруке:
11
0
86 среда, 03 август 2011 19:58
Бели Орао
@Један од позитивно оцењених. Јавила ми се телефоном једна дама која има више срца него многи мушкарци, да не кажем другачије. Све је то у реду, закон, обавеза, а онда Вук Бранковић са својом коњицом оцени да би то било погибељно...

Значи да кажем за опет јасније. У случају када би добили законски акт(Отаџбина зове) да ли би пошли?
Препоруке:
6
0
87 среда, 03 август 2011 21:22
Добросав Никодиновић
Па враћени су .Преговори су у Рашки. Србима је забрањен улаз на Косово и Метохију изуев оних Срба који су у концетрационом логору.

АТадић није схавтио шта се дешева у Србији, какве се угре иргају.

Мора нам бити јасно - цела САД и Европска политика се води у циљу рата против Русије, да би светске сила окупацијом и уништењем Русије поделиле огромно руско богаство.
Препоруке:
11
0
88 среда, 03 август 2011 21:51
@Бели орао
"Значи да кажем за опет јасније. У случају када би добили законски акт(Отаџбина зове) да ли би пошли?"

АПСОЛУТНО
Препоруке:
12
0
89 среда, 03 август 2011 23:15
за Милодана
@Todorović Bojan!
Свака ти је ка' у владике.
Али католичког!
Препоруке:
10
8
90 четвртак, 04 август 2011 00:31
MP
Neki kazu da je narod u Srbiji izabrao B Tadica? Da li je moguce da ima takvih koji u to veruju; Pa BT su doveli Amerikanci kao sto su i pocepali nase granice i napravili "nezavisnu drzavu" Kosovo; BT ima podrsku samo 8 % biraca i to onih iz kruga dvojke i nesto lala u Vojvodini ...ovde ga nigde nema kada je gusto; Mislim da resenje Kosovskog problema treba poceti sa ostavkom BT i sa ostavkom D Sutanovca; Amerikancima je bilo vazno da nas vojno oslabe da bi mogli da na Balkanu rade sta ih je volja ...i eto dokle smo stigli danas.
Препоруке:
9
1
91 четвртак, 04 август 2011 00:51
Владимир
Свака част на тексту!
Препоруке:
3
0
92 четвртак, 04 август 2011 16:58
Savle
Ministar vojni ne mora biti baš rječit, ali kad zna samo da kaže "Srbija neće ratovati", onda nije ni za ministra poljoprivrede. Nije li mogao izjaviti : Srbija ne želi ratovati, ali ...ako ugrozite živote naših državljana na K i M (a ugrožavanje je spriječavanje dotura hrane i vode do njih)...onda nam ništa drugo ne preostaje ! Osim ako Tadić nije nešto drugo obečao, Ali...Tadić nije Srbija!
Препоруке:
3
0
93 четвртак, 04 август 2011 19:48
Милодан
Свака ти је ка' у владике.
Али католичког!

Ја лепо написах владике (епископа) а не надбискупа.
Препоруке:
0
3
94 петак, 05 август 2011 15:24
александар
Маните се Милодане владике.
Није то за Вас. Не лежи Вам.
Тај владика кога кроз чувену народну изреку помињете, а ради се о узвишеном и великом владики Радету, за разлику од Вас и госн. Todorovića, био је спреман да брани Српство, а посебно заветно Косово и на речима а бога ми и на делу.
Цело му је грандиозно дело посвећено Косову нашем српском, слободи и независности.
Тај горски лав није признавао "реалност", него се тукао против ње, мислим тадашње "реалности".
Тај горостас није љубио скуте имагинарној "еуропи", већ је дрчно и пркосно одбрусио западњацима и Латинима да Црногорци не љубе ланце.
За разлику од појединих.
Пуштите владику, нека владике.
Па Ви и Вама слични би сте владику да је нешто жив данас, прогласили за антиеуропског десничара и фашисту.
Да сте рекли, свака му је ка у Јелка Кацина, или Дорис Пак, или ка у Јосиповића или Бакира, или макар ка у Чеде или Pere Lukovića, то би већ више одговарало стварности.
Препоруке:
7
1
95 петак, 05 август 2011 17:38
stefan
Ovo je program i predlog resenja a ne obican tekst ! SVAKA CAST !!!!!!!
Препоруке:
1
0
96 петак, 05 август 2011 17:42
MARIJANA
Pazljivo sam procitala tekst,vise puta,ono sto sam videla i zakljucila jeste jedna ozbiljnost i prava politika,politika koja se u ovoj zemlji nikada nije sprovodila.(neki su pokusali ali...) ODLICAN TEKST!!!!!
Препоруке:
1
0
97 петак, 05 август 2011 21:20
Mилодан
@александар!
Маните се Милодане владике.
Није то за Вас. Не лежи Вам.

Ја јесам верник али нисам православни талибан. Веру не поистовећујем са политком и не одобравам политичко деловање припадника СПЦ из монашког и свештеничког реда. Имам међу свештеницима доста пријатеља, приватно разговарамо и о политици, неки од њих имају различите ставове али то не утиче на наше личне односе. Толеранција, брале.
Иначе сам познат (можда и као највећи верник у том смислу) као бициклиста ходочасник обишавши на своја четири бициклистичка путовања-ходочашћа 95 манастира СПЦ од Светог Стефана у Сомбору (најсеверније) до Хиландара (јужно), Раванице (источно) и манастира Тавна у БиХ-РС, најзападнијег манастира којим приликама сам посетио по два пута Сопоћане, Ђурђеве Ступове, Студеницу, Љубостињу и ман. у О-К клисури а три пута неколико манастира у локалу и манастир Жича прешавши на тим својим путовањима 5420 км при чему сам посетио све манастире на Фушкој Гори и безброј цркава.
Препоруке:
0
2
98 петак, 05 август 2011 23:20
александар
Уважени Милодане.
Вашем православљу и религиозности се нема шта замерити ни приговорити. Посебно када се има у виду да сте ходочашће и хаџилук обављали на мученички начин - велесипедом.
Уважени, како да Вам кажем, одмах се види да сте велики подвижник, духовник врлина пун.
Зато сте вероватно овде толико често пута и говорили о "економији која живот значи", и давали предност царству земаљском наспрам оног вечног,духовног, небеског.
Та има ли већег доказа о Вашим духовним врлинама од чињенице да сте редован посетилац E-novina.
Код Pere је просвећена духовност досегла незабележене висине.
Но на страну све то, овде није било речи о томе.
Добри мој, само сам желео рећи да госн. Todorović никако није могао да збори и твори "ка владика".
Јербо владика Раде никако није "признавао реалност", није се одрицао Косова нашег (и небеског и земаљског) и није се клањао западњацима (ако сте читали Љубу Ненадовића, сетићете се да је чак срдит одбио да изађе из своје кочије и поздрави Папу).
Препоруке:
7
1
99 субота, 06 август 2011 02:29
Штирлиц @ Милодан
Оно са 5420 км. је посебно импресивно.
Препоруке:
4
3
100 субота, 06 август 2011 10:53
Bojan Todorović
Ne znam ko Tadićevu politiku uopšte poredi sa Gandijevom? Prvi put čujem i ne vidim nikakvu
sličnost.
Gandijevski je bio otpor građana protiv Miloševićevog represivnog aparata i ratne mašinerije devedesetih, a ovo sa tim nema nikakve veze.
Insistiranje vlade na navodnom očuvanju Kosova jeste apsurd, koliko zbog činjenice da nije moguće OČUVATI nešto što već nemamo – toliko i zbog činjenice da je jasno da je to izgubljena bitka i da je odlaganje priznanja da je car go – samo produžavanje agonije koja se svakim danom otežava i pogoršava.
Ko je „najzaslužniji“ što Srbija o ratovanju još od ’99. ne sme ni šapatom da priča – isuviše dobro znamo da bi Vaš „previd“ mogao bilo koga da uvede u zabludu.
Ja sam lično srećan zbog toga što su kojekakve nadobudne kreature kojima bi možda sličan avanturizam pao na pamet – ostale bez aduta.
Ratovali smo sa susedima (kasnije i ostalima) mnogostruko jači, opremljeniji i bezbrižniji, pa smo prošli kao bos po trnju.
Dosta je.
Препоруке:
3
5
101 субота, 06 август 2011 11:29
Bojan Todorović
@aleksandar

Izvinjavam se – kasnim.
Obaveze.
Možda će biti malo opširnije, ali je važno.

Za divno čudo – imao sam sličnu situaciju u životu.
Isterao sam uljeza i srušio divlje izgrađeni objekat. Jeste trajalo i bilo nerviranja, ali sam završio posao.

Ali ovo nije isto.
Ni blizu.
Evo razlika koje su suštinski važne i koje ustvari odlučuju konačni rasplet bez obzira kako to izgledalo na početku:

Kod mene u dvorištu je bio čisti uljez, a taj deo „dvorišta“ ( Kosovo ) od vajkada delimo sa nekim. Taj neko je tu još mnogo pre no što smo se mi uknjižili kao vlasnici i ranije je on ili njegov rođak bio vlasnik, a mi smo bili podstanari.
U nekoliko vekova su vlasnik i podstanar menjali uloge a u poslednjoj podeli karata – mi smo bolje prošli, ali oni se nikad nigde nisu selili, niti su od nekud došli
Svi su tu iz dvorišta – u njemu su se rodili.
I njihov otac.
I njihov deda.
A to nikako nije isto. Znate šta je državina?
Препоруке:
5
6
102 субота, 06 август 2011 11:31
Bojan Todorović
Druga velika razlika :
Ja sam se ponašao kao domaćin, bio sam predan i uporan dok svoj PRIORITET nisam ostvario.
Nisam dopustio da me iko potkupi bilo čime,
Nisam se dao zaplašiti,
S druge strane – nisam pokušavao da ga maltretiram, niti njegovu ženu i decu,
I najvažnije – nisam pokušao ništa AKO NISAM ZNAO DA ĆU MOĆI DA GA IZVEDEM.
Na kraju – nisam ga izbacivao sam već uz asistenciju Države koju sam prethodno OBEZBEDIO.
Naravno – u svemu sam imao bezrezervnu podršku supruge i ponuđenu pomoć bliskih rođaka i prijatelja. Srećom – nije mi trebala.
Koštalo je vremena, živaca i para, ali ni jednog trena nisam zažalio. Opet bih isto.

Na žalost - baš to što sam radio fokusirano i sa ciljem – decenijama su radili i kosovski Albanci, a srpska strana – na još veću žalost – sve suprotno.

Nisu Albanci žalili truda i para, plaćali su basnoslovne novce samo da nam vide leđa i zauzmu imanja, množili su se geometrijskom progresijom, nisu se dali zaplašiti, a još manje potkupiti.
Препоруке:
6
5
103 субота, 06 август 2011 11:34
Bojan Todorović
Nisu se međusobno svađali i potkradali, nisu radili NIŠTA ako nisu bili sigurni da će uspeti i da će im to doneti korist, nisu srljali bezglavo i sami, već naprotiv – samo sigurni u podršku najjačih svetskih igrača.
Čak i kad su činili smišljeno nasilje – to je bilo ziheraški i uz garancije da im se neće vratiti kao bumerang.
Zato nas na kraju nisu sami ni izbacivali sa Kosova, već su to uradili drugi.

Srpska strana je u toj neslavnoj epizodi bila zapenušani, besni i bezumni bik u areni bez i jednog smislenog poteza, bez i jednog navijača, svirepa i nekontrolisana životinja koju po definiciji svi na kraju žele da vide u prašini i krvi.
Tako je i bilo.
Pravda?
Pa o pravdi je ovde teško govoriti baš kao o faulu na ragbiju ili zaštiti životinja na koridi.
Mučno i neprijatno, a jedino o čemu treba voditi računa – da se ne bude na pogrešnoj strani crvene marame.
A kad neko tako ubeđeno egzaltirano i nezadrživo srlja baš tamo – teško je bilo šta izmeniti.
Препоруке:
6
5
104 субота, 06 август 2011 11:37
Bojan Todorović
To nam govori dve stvari :
Da ništa nije nemoguće ostvariti ma koliko na početku izgledalo neverovatno ( uzgred – moj uljez je bio na dobrom i uticajnom mestu u državnom aparatu, a ja mlad i neiskusan – tek završio školu, nezaposlen, bez ikakvog čvrstog oslonca i aduta – sem vere u sebe, volje i promišljenosti )
Takođe nam govori da ni jedna gotovina nije dovoljno velika de se ne bi mogla proćerdati i spiskati kad se nađe dovoljno glup i nadobudan lider da povede naciju u provaliju, a oduševljene mase to prihvate.
Препоруке:
6
6
105 субота, 06 август 2011 12:11
Bojan Todorović
@ Milodan

Pozdrav.
Ne da „neumorni i nepokolebljivi borci “ ne pomišljaju da se zapute na prelaze, već ne čine ni ono što bi mogli i morali ako makar i upola veruju u ono što pišu.
Videli smo to kada su dizali onoliku dreku oko deklaracije o Srebrenici, NATO samita, i još koječega što je „ugrožavalo dostojanstvo i opstanak“.
Njih mrzi DA IZAĐU NA ULICU I KAŽU ŠTA IH TIŠTI.
Busači, guslači, prazni bukači – to su oni Milodane. Mlaćenje po tastaturi je vrhunac onoga što su spremni da polože kao žrtvu i za opstanak Srbije i očuvanje Kosova ...
Neće. Mrzi ih da pomere svoje zadnjice. Jeste Kosovo i Srbija jesu svetinje, ali ne tolika kao taj njihov dragoceni deo tela.
Zato umeju da se iz svojih memljivih jazbina podsmevaju onima koji su spremni da se za svoje stavove, ideale i budućnost dece - bore.
Ismevaju nas koji smo svake večeri po mrazu išli da gutamo suzavac, Vas koji svoju zemlju volite toliko da ste dodirnuli svaku njenu stopu.
Smešno im je.
Препоруке:
9
5
106 субота, 06 август 2011 19:15
Милодан
@александар!
У претходном коментару нисам имао простора па ево овога пута ћу прокоментарисати оба Ваша обраћања мени:
Маните се Милодане владике.

Маните се Александре владике, дај да видимо шта ћемо са Косовом што је тема овог текста.
за разлику од Вас и госн. Todorovića, био је спреман да брани Српство

Српство се, драги мој Александре, не брани на порталима. Шта је мени проблем да овде пишем оно што би сте Ви и многи ваши истомишљеници волели да прочитају, то је најлакше али би тиме многе довео у заблуду и (погрешно) закључили да сам, не дај Боже, српски "патриота" и српски "националиста" пар екселанс. Јок, море. Ја сам оно што јесам а то се не доказује овде него на другом месту. Тврд Вам стојим, Петар Луковић је већи Србин од, например, Добрице Ћосића. Како? Питате се Ви. Па лепо, због Петра Луковића нико од Срба (а богме и других) није погинуо нити ће погинути и због тога тако мислим. О себи нећу из урођене пристојности.
Следи наставак...
Препоруке:
2
6
107 субота, 06 август 2011 19:34
Милодан
@александар!
Што се тиче Бојана Тодоровића изјављујем следеће:
Дотични има право, као и ми, да износи своје ставове са којима се овде, колико видим, многи не слажу за разлику од мене. И ту се свака прича завршава. Тачка.
Међутим! Овде се слабо барата са чињеницама у полемици, више се иде на омаловажавање, дискредитацију и етикетирање. Дал' због недостатка аргумената или нечег другог, не бих знао касти.
често пута и говорили о "економији која живот значи"

Нисам баш писао о економији али нема везе. О лоповлуку у економији, да.
Та има ли већег доказа о Вашим духовним врлинама од чињенице да сте редован посетилац E-novina.

Мало пре рече шта о дотичном мислим. Такође, за разлику од мене, госн Луковић је (слутим) атеиста али то не значи за мене ништа (његов избор), много ми је важније шта на Е-новинама пише, може ли се из њих штогод новога (а може) сазнати, подсетити на негдашња времена, чисто да се не заборави о чему сам овде, на тему Е-Н, писао.
Препоруке:
2
5
108 субота, 06 август 2011 19:50
Милодан
@александар!
Добри мој, само сам желео рећи да госн. Todorović никако није могао да збори и твори "ка владика".

Испада да сам његов дрвени адвокат. Неће ми, ваљда, замерити.
Драги Аександре, можда нисте знали Србија је Косово изгубила у јуну 1999. године. Једна од последњих прилика да се сачува ова покрајина у саставу Србије била је након Дејтона, када је Милошевић од "балканског касапина" постао "фактор мира и стабилности" у региону и када му је јасно и гласно, између осталог, речено да проблем Косова реши на демократски начин. Али, њему су били важнији (украдени) гласови Албанаца од самих Албанаца (имам доказе) док је последња прилика била у Рамбујеу.
У садашњим политичким односима у свету ми Косово не можемо повратити макар сви дубили на глави и ко тога није свестан склон је самозаваравању, самообмани и лажнима надањима. Ја нисам крив због тога, мене нису преварили са паролом "и ЕУ и Косово" као и Коштуница са 9. рупом на свирали поводом хашких потерница.
Препоруке:
3
4
109 субота, 06 август 2011 20:14
Милодан
@Штирлиц
Оно са 5420 км. је посебно импресивно.

Вероватно је ово Ваш цинизам, разлоге за то сами знате, ја не бих да правдам ни себе ни Вас. "Цајгер" толико измерио, броји сваких 10 метара.

Можда је за неке битно да сам од ове цифре око 15% прешао пешице гурајући бицикл преко Повлена, Овчара, Златара, Таре, Фрушке Горе, Мучња, Чемерника, Јавора, Пештера, Цера, Авале, обронака Гледићких планина, безбројних вододелница, граница сливова Црног и Егејског мора...

@Bojan Todorović
По цену ризика да будем да будем проглашен за државног непријатеља број ЈЕДАН а поводом четвороделног писма посвећеног нашем заједничком (надам се) пријатељу Александру морам да поновим:

СВАКА ТИ ЈЕ КА' У ВЛАДИКЕ!

Поздрав свима!
Препоруке:
4
3
110 субота, 06 август 2011 21:26
александар
Гомила фраза госн. Тодоровићу, које сте смишљали неколико дана. У безуспешном покушају да докажете да два плус два нису четири.
Стварно мислите да сте довољно способни за тако нешто, па мешате питање власништва и "државине".
Признајте да вам је требало пет дана за ову гомилу софизама.
Елем, чак и такав мајстор празне философије по порталима какав сте Ви, не може да оспори српско право власништва на КиМ почевши од Балканских ратова па до Бадинтерове комисије и Резолуције 1244.
Неспорно драговићу мој, колико год расипали свој раскошни таленат за испразно доказивање немогућег.
Елем, право је неспорно на нашој страни, осим што се "у дворишту" нашао манијак САД који мисли да голом силом може да нам поништи власништво и онима који имају "садржавину" на нашој земљи поклони нашу земљу.
Једноставно. Ви то подржавате, мислим манијака и његове пулене. Ја не и не мирим се са тим.
И чекаћу бескрајно дуго, док манијак не оде са сцене да повратим власништво. Али никада то нећу признати.
Препоруке:
10
7
111 недеља, 07 август 2011 08:11
@Bojan Todorović
"Gandijevski je bio otpor građana protiv Miloševićevog represivnog aparata i ratne mašinerije devedesetih."

А посебно паљење Скупштине.
Препоруке:
8
6
112 недеља, 07 август 2011 08:18
Штирлиц @ Милодан
Запрепастим се увек кад неко своју љубав или посвећеност некоме или нечему обрачунава у динарима, километрима, у било чему. А Ви још додајете да је рачуница била прецизна јер је "Цајгер" то све обрачунао.
Препоруке:
6
0
113 недеља, 07 август 2011 09:36
Бели Орао
На једном месту у књизи утисака је написана врло ружна реченица.
Само су се тројица јавила да напишу петицију, али док је и те тројице ја се не бојим никога до Бога.
Како рече Тесла кад будемо схватили значење бројева 3,6, и 9 владаћемо универзумом.
Препоруке:
7
0
114 недеља, 07 август 2011 09:50
Bojan Todorović
@aleksandar

Ma da je pet....
Sedam dana sam smišljao odgovor. Počeo sam dva dana ranije...

Izvinjavam se ako sam Vas uvredio pokušavajući da Vam ( Ja? ) osporim pravo vlasništva.
Povlačim sve što Vi mislite da sam pogrešno rekao i molim Vas da se ne obazirete nego da što hitnije krenete i REALIZUJETE ga.
Molim Vas samo da me pozovete, ne bih to da propustim.

Ne mešam vlasništvo i državinu. Naglašavam Vašu „grešku“. Taj koga biste olako izbacili nije nepoznati i iznenadni uljez.
Naprotiv.
Vrlo dugo je tu, vrlo dobro se poznajemo i on IMA prava da se poziva na državinu ( ne vlasništvo ). Uljez to ne može.

INGERENCIJE Države Srbije na Kosovu ( kao pokrajini ) su bile nesporne ( ne vlasništvo ). Sem nad državnim zemljištem i objektima - vlasništvo pripada građanima.
To niko normalan i ne pokušava da spori, pa ni ja.
Препоруке:
4
4
115 недеља, 07 август 2011 09:52
Bojan Todorović
Takođe, niko normalan ne pokušava da spori da se desilo to što se desilo ( politički lomovi, raspad zemlje, ratovi ) i da sada od ingerencija na Kosovu Srbija ima – ništa.
Nula.
Hapse nas ako zakoračimo bez dozvole. Imaju sve oblike vlasti i podršku celog sveta. ( ne znam za Bocvanu i Svazilend )
Ja ni to ne pokušavam da dokazujem.
Nema potrebe, jer se odigrava pred našim očima i gledamo ga svakog dana.
Vi biste morali da nam dokazujete da nije tako obzirom da je Vama sve to što vidimo svojim očima „takozvano“ ili pod navodnicima.
To da se ne mirite sa činjenicama – razumem. I meni je jednako krivo.
Ali zažmuriti, lupati nogama o pod i vikati „NIJE, NIJE“ – suviše je neozbiljno i infantilno.
Ozbiljan čovek bi seo, sumirao situaciju, proučio moguće solucije, A POSEBNO ONE NAJNEPOVOLJNIJE I NEPOŽELJNE, suočio se sa njima i procenio da li, kada i šta se može preduzeti.
Jedino što Vi „prduzimate“ je negiranje realnosti i podsmeh i prezir čim se ona pomene.
Препоруке:
4
5
116 недеља, 07 август 2011 09:53
Bojan Todorović
Kao da se ponosite time što živite u izmišljenom svetu.
Ali ako već sa toliko prezira govorite o realnosti – predlažem da odete do Srba na Kosovu i objasnite im kako i oni treba da joj se podsmehuju i ignorišu je.
Plašim se da oni samo u njoj žive ( kao i većina nas na zemaljskoj kugli ) i da je ona za njih prilično surova i nepovoljna.
Ako biste Vi uspeli da ih ubedite da sve oko njih uopšte nije stvarno nego samo ko bajagi, a da su stvarne bajke i opsene u koje i nas ovde ubeđujete – završićete ogroman posao.
Препоруке:
5
6
117 недеља, 07 август 2011 12:24
александар
А да пробате Ви да одете на "косову" и да Србима објасните Ваше схватање "реалности" и "власништва".
Добићете само презир, што иначе једино и заслужујете.
И не, то није због тога што су ти људи заостали нациЈоналисти,већ што су за разлику од Вас то поносити људи који знају шта је њихов интерес и интерес народа коме припадају.
Елем,рећи ћу Вам још само то да Албанцима не треба дрвени адвокат Тодоровић који ће на пет шлајфни ватрено објашњавати зашто они теба да имају "власништво на косови", и зашто Срби то право немају.
Имају они своје адвокате, најјаче на свету.
Али чак ни ти адвокати, као ни свезнајући Тодоровић не могу немогуће. Да из невласништва добију "власништво".
Такву алхемију ни Ви ни они не можете.
Зато манијак САД и покушава оно што Ви широкогрудо "реално" прихватате, да ми сами признамо "одрицање" од власништва.
Не знам добри мој, да сам на Вашем месту, уплашио бих се тог свезнања, чак и правног, које тако штедро расипате око себе.
Супермен, владика, адвокат.
Препоруке:
7
6
118 недеља, 07 август 2011 13:05
@Bojan Todorović
Да ли Италијани могу да се позову на право државине и прогласе читав медитерански појас за Републику Италију, или Аустријанци средњу Европу за Републику Аустрију, или Иранци пола Азије за своју територију?
Препоруке:
3
13
119 недеља, 07 август 2011 13:46
Bojan Todorović
@aleksandar

Zašto bih im ja „objašnjavao“ ono što oni sami vide, žive i gledaju svaki dan?
Ta realnost je tako jasna i gruba da je odlično znaju.
Oni odlično znaju kome moraju da pokažu dokumenta ako ih legitimiše na ulici ili graničnom prelazu.
I koga će sresti u Prištini u zgradi vlade ili predsedništva.
I čija je vojska i policija nadležna u mestu u kome žive.
I ko TRAŽI dozvolu da prođe Kosovom, a ko je DAJE ( ili ne daje ako neće )
I šta se desilo ’99 i na Kosovu i u Kumanovu.
I šta su im doneli takvi „zaštitnici“ i „spasitelji“ kao Vi...
Treba im neko ko ume i hoće da im obezbedi da ih što manje diraju i da ih neko štiti ako do toga dođe.
Najmanje im trebaju huškači, bukači i guslači koji će njihovom krvlju i krvlju njihove dece lečiti sopstvene sajber patriJotske komplekse i frustracije iz udobnih fotelja daleko od svega, ili kriminalni gang koji će za potrebe puteva droge napraviti incident, pobeći a njih ostaviti na cedilu.
Препоруке:
6
3
120 недеља, 07 август 2011 13:49
Bojan Todorović
@bezimeni

Morate se predstaviti ako hoćete da razgovarate sa nekim.
Bilo da je u pitanju telefon, razgovor u četiri oka ili nešto treće.
To je minimum domaćeg vaspitanja, a Vi ste izgleda tu deficitarni.
Препоруке:
3
2
121 недеља, 07 август 2011 14:02
Bojan Todorović
@aleksandar

Ne objašnjavam ZAŠTO bi TREBALO.
Objašnjavam KAKO su to izveli. Gotovo je. Završeno.

To se već desilo i nije nikakva mudrost nabrojati novinske naslove par decenija u nazad.
A šta je TREBALO.... Eh...trebalo je skroz drugačije i mi smo to tražili i upozoravali, a sada je kasno dragi moj Aleksandre. Kasno...
Препоруке:
3
4
122 недеља, 07 август 2011 17:54
Безимени @ Bojan Todorović
Значи немате одговор (који би се уклопио у Ваше "тезе").
Препоруке:
4
5
123 недеља, 07 август 2011 20:07
Bojan Todorović
@Bezimeni

Iznuđeno, ali ipak bolje nego da se predstavljate tuđim imenom.
Imam, naravno.
Ne znam gde to Italijani imaju uslove da se pozivaju na državinu.
Ni Austrijanci, ni Iranci.
Treba da znate da sve ovo govorimo uslovno – uprošćeno posmatrajući teritoriju kao dvorište sa više sustanara.
Rekao bih da ne znate šta je državina, pa nagađate da bi to moglo da bude pravo da se iz čista mira potražuju sve teritorije koje smo bilo kada posedovali. Jedino u taj model mogu da smestim Vaša potencijalna „potraživanja“ u ime Italije, Austrije i Irana.
To – naravno – nije moguće, a i državina nije to.
Državina je nešto drugo.
Potražite i biće Vam jasnije.
Препоруке:
3
2
124 недеља, 07 август 2011 21:58
Безимени @ Бојан Тодоровић
Државина је категорија из стварног права а стварно право је скуп грађанскоправних норми које регулишу односе међу ПОЈЕДИНЦИМА поводом ствари.
Проблем Косова и Метохије спада у једну сасвим другу грану права – Међународно јавно право. (На српском постоји неколико добрих уџбеника из међународног јавног права, рецимо уџбеник Милана Бартоша, затим Смиље Аврамов или Етинског). Примедбу о Италији и њеним евентуалним претензијама на Медитеран по основу државине, или Аустријанцима и њиховим евентуалним претензијама на Средњу Европу на основу исте те логике, написао сам надајући се да ћете схватити сав бесмисао или - без увреде - глупост Ваше приче о Шиптарима и њиховом праву на Косово и Метохију по основу државине. Узалуд.
П.С. Ваша прича о двориштима, сустанарима и подстанарима спада у Закон о становању и облигационе односе.
Препоруке:
3
7
125 понедељак, 08 август 2011 08:00
Todorović Bojan
Oho..!
Vi ipak znate puno više nego što želite da pokažete. Možda je u istom mimikrijskom maniru i nepredstavljanje sagovorniku kao egzemplar odsustva vaspitanja?
Ili je samo neznanje lažno a nevaspitanje autentično?

Naravno da se propisi iz jedne oblasti prava ne mogu primanjivati u drugoj.
Inače ne bih napisao da je „sve uslovno – uprošćeno kao da je država dvorište“.
Možda to niste pročitali?
Preskočili ste ga kao časove građanskog vaspitanja ili roditeljske savete o pristojnom ponašanju?
Препоруке:
3
3
126 понедељак, 08 август 2011 08:02
Todorović Bojan
Da ste čitali početak diskusije u koju uskačete nepozvani – videli biste da je DVORIŠTE – KAO PANDAN, VLASNIŠTVO I KORIŠĆENJE POSEDA u razgovor uveo g. aleksandar, a ja sam odgovorio vrlo konkretnim primerom na konkretno pitanje.

Jasna razlika između nepoznatih uljeza i vekovnih sustanara ( u dvorištu ) svakako je pandan jasnoj razlici između Albanaca sa Kosova i novopridošlog, nepoznatog, stranog okupatora ( u Srbiji ) i samo to – ta razlika je ono što aleksandar pokušava da zanemari i prikrije, a ja da naglasim.

Ili Vi verujete da ja ZAISTA smatram da se Zakon o zaštiti potrošača može primanjivati u Haškom tribunalu? Ili porodično pravo u međunarodnim odnosima?

Ne deluje li Vam ta Vaša procena brzopleto, površno, naivno, ili – bez uvrede – glupo ?
Препоруке:
4
3
127 понедељак, 08 август 2011 08:22
nataša @ Bojan Todorocvić
Glavni problem na Kosovu se nije promenio od 1918. godine. Moj deda je bio graničar na karauli prema Albaniji i hvatali su i pratili prelaske preko granice i prenošeje oružja. Ni ptica nije mogla da preleti preko granice, a da on ne sazna. Imao je odličnu mrežu albanskih saradnika. I dan danas javljaju.
Ali i problem, kad bi sastavio izveštaj o "našim" koji učestvuju u tom švercu oržja, oni, ti šverceri bi bili nagrađeni.
Svojevremeno je dvadestogodišnji policajac vaš imenjak i prezimenjak Bojan Todorović za vreme "Miloševićeve diktature" švercovao oružjem sa Albancima, pre dvadeset godina. "Miloševićev režim" ga je izbacio iz policije. Danas je isti naplatio milionsku odštetu i nagradu što ga je "Miloševićev režim" izbacio iz policije.

Dakle od 1918. do dana današnjeg postoje demokratski orjentisani "Bojani Todorovići" koji švercuju oružje Albancima i stalno su za to nagrađeni.
Odgovor na to pitanje je rešenje "kosovskog čvora".
Препоруке:
6
8
128 понедељак, 08 август 2011 14:19
nataša @ BH patriot i Bosanac
Dozvolite mi da se poslužim vašo, dosetkom "objasni ti to Dodiku" i da vas zamolim da vi objasnite Silajdžiću da je BiH Dodikova isto koliko i njegova.
Shvatate li da je BiH Dodikova koliko i vaša.

Vi tražite da Dodik bude pokoran Silajdžiću, a mi tražimo da taj odnos bude ravnopravan.

Samo mi nije jasno otkud vam ta volja za moć, niti ste najači, niti najbogatiji, jedino ste najinteligentniji tamo.
Препоруке:
4
2
129 понедељак, 08 август 2011 18:16
Безимени @ Бојан Тодоровић
1.
Постоје коментатори на сајту НСПМ са којима сам на истој идејној страни. У те спадају „александар“, „наташа“ и још неки. Постоје они са којима никада нећу бити на истој идејној страни. У те спадате Ви. Бити идејно близак не значи нужно једногласје у погледу аргумената, начина и метода којима се брани заједничка идеја - у овом случају ИСТИНА О КОСОВУ И МЕТОХИЈИ као неспорно српској земљи.

Та истина се може бранити на више начина. Ја бих предност дао важећем међународном праву које се темељи на принципу неповредивости граница суверених држава. Растурање Југославије и отимачина КиМ представљају криминално кршење тог права коме је претходило увођење у јавни простор пропагандних кованица „дезинтеграција“ (уместо сецесија, у случају СФРЈ) и „отпор терору“ (уместо оружана побуна ради мењања граница суверене државе, у случају КиМ).
Препоруке:
6
8
130 понедељак, 08 август 2011 18:17
Безимени @Бојан Тодоровић
2.
Те кованице (поред многих других као што су „ваздушни удари“ уместо бомбардовање, „колатерална штета“ уместо цивилне жртве, итд) су омогућиле искривљено приказивање стварности и замаглиле у очима просечног грађанина на Западу праву истину о збивањима у Србији. А права истина је стварање новог светског поретка у коме ће право јачега бити једино право. У том новом поретку, који је у знатној мери већ успостављен као што видимо на примеру Либије и Сирије - мали ће имати шансу једино ако располажу неким средством уцене.

Чини ми се да је позивање на прошлост Косова и Метохије ради одбране легитимних српских права на ту територију, погрешно. Зашто?
Препоруке:
5
8
131 понедељак, 08 август 2011 18:19
Безимени @ Бојан Тодоровић
3.
Савремене европске државе су настале од 18. до почетка 20. века анексијом и насилним спајањем независних кнежевина, војводстава, мини краљевина. Поменимо Краљевину Пруску, Баварско Војводство, Војводину Савоју, Војводство Лорену, Краљевину Две-Сицилије, Краљевину Сардинију, Кнежевину Пијемонт, Краљевину Шкотску, Кнежевину Велс, Војводство Бретању, Кнежевину Каталонију.... Потпуни списак тих кнежевина и краљевина анектираних и припојених садашњим западноевропским државама захтевао би бар 5.000 знакова. Све те припојене територије и даље имају специфичан демографски састав, сопствени језик (често забрањен као бретонски, нпр), верску припадност различиту од становника „централе“ и – што је најважније – врло радо би се „дезинтегрисале“ од централе.
Да закључим. Сматрам да правно утемељено решење налаже или поштовање постојећих граница СВИХ држава, или преиспитивање историје настанка и граница СВИХ држава. Не видим зашто би Србија у том погледу била изузетак.
Препоруке:
7
8
132 понедељак, 08 август 2011 18:23
Безимени @ Бојан Тодоровић
4.
Коначно о мојој (не)пристојности. Сваки саговорник заслужује поштовање и пристојно понашање али под условом да иза његових ставова стоји племенита жеља за спознајом истине. Та спозната истина мора бити руководно начело у нашем деловању јер је то услов да будемо правични људи. Поштујем свакога, без обзира на евентуалне разлике у мишљењима, уколико је тежња ка истини његов покретачки мотив. Нисам стекао утисак да је то оно што Вас покреће да пишете коментаре на сајту НСПМ.
Препоруке:
5
8
133 среда, 10 август 2011 12:08
Бели Орао
@Безимени, Наташа... Као што видите кад им понестане материјала, а пита се прави зна се од чега једноставно се повуку.
Препоруке:
4
2
134 четвртак, 11 август 2011 17:08
Todorović Bojan
@Beli Orao
Predlažem da koristite svaki trenutak moje zauzetosti da se poradujete. Verovatno Vam znači puno, a neće trajati večno.

@ Bezimeni

Osvrnuću se najpre na „ideju“ koju nazvaste „ISTINA O KOSOVU I METOHIJI kao nesporno srpskoj zemlji“.

Sama konstrukcija rečenice u sebi nosi kontradikciju.
Naime – za nešto što je nesporno i istinito – nije potrebna odbrana.
Sasvim je dovoljno da se istina IZNESE – PREZENTUJE, POKAŽE JAVNO I SVIMA i nema dileme da će u najkraćem roku biti prihvaćena.
Za takav čin nije potrebna nikakva posebna IDEJA već elementarna istinoljubivost.

Vi ste, naravno, svesni da IPAK morate braniti to iako je tako nesporno i istinito?

Zašto?
Evo zašto:

Jednostavno zato što će svako ko krene da proveri Vaše tvrdnje , vrlo brzo i nedvosmisleno zaključiti sasvim suprotno.
Kosovo više UOPŠTE nije srpsko, a još manje nesporno, severni deo – donekle ( i to vrlo sporno ).
Препоруке:
6
2
135 четвртак, 11 август 2011 17:10
Todorović Bojan
Nije sporno da je BILO srpsko, nije sporno da osamostaljenje nije formalizovano ni priznato od svih ( dakle – nije ni albansko – nesporno, već sporno ) nije sporno da formalno na osnovu zakona i prava Srbija još uvek može imati očekivanja ( uglavnom teorijski ), nije sporno da bi srpska strana volela da povrati ingerencije i opet tu teritoriju nazove svojom, ali u ovom trenutku sve to je svetlosnim godinama daleko sa tendencijom udaljavanja, pa Vaša tvrdnja da je Kosovo nesporno srpska zemlja niti je istinita, niti je moguće odbraniti je.

E tu dolazimo do razlike između Vas i Nas ( znate na koga mislim ).
Vi ste ubeđeni da je dobro i poželjno da se samoobmanjujemo, šminkamo i falsifikujemo stanje kako bismo valjda imali „bolju“ startnu poziciju, a Mi ( grupa koju pominjete ) smo svesni da je NEOPHODNO sagledati stvarno stanje, realnost ( mrske li reči ! ) sve opcije, A POSEBNO ONE LOŠE I NEPOŽELJNE i tek onda proceniti šta treba, da li treba, kada i na koji način preduzeti.
Препоруке:
6
2
136 четвртак, 11 август 2011 17:10
Todorović Bojan
Koliko je Vaša postavka avanturistička, opasna i neodgovorna ilustrovaću Vam sa par banalnih primera:

Hoćete li sesti u auto i nagaziti gas jer je „nesporna istina da je on ispravan - tek registrovan“ iako REALNOST kaže da mu točkovi otpadaju a ulje curi?
Hoćete li pustiti dete da pretrčava ulicu kojom jure automobili jer je „nesporna istina“ da pešaci treba da imaju prvenstvo, a REALNOST vam jasno kaže da niko ne pomišlja ni da uspori?

Hoćete li na kraju – krenuti sa porodicom bez pasoša na to isto Kosovo jer je „nesporna istina da je to srpska zemlja“ ignorišući „policiju“ i „carinu“ iako REALNOST jasno kaže da će oni možda i zapucati ili Vas uhapsiti?

Naravno da nećete, jer to niko normalan ne radi.

Ali ćete zato za tastaturom biti neustrašivi i beskompromisni borac koji ne prihvata ništa ispod maksimuma.
Препоруке:
6
2
137 четвртак, 11 август 2011 17:11
Todorović Bojan
Vaša težnja za jednakošću za SVE je simpatična koliko i naivna.
Ja bih takođe voleo da sunce stalno sija, vetrić pirka, ptičice cvrkuću, cveće cveta, potok žubori, a ljudi žive u slozi i ljubavi, ali sam još kao mali primetio da stvari nisu baš takve.
Stalna borba i težnja za supremacijom, večna kompeticija i sučeljavanje, osvajanje ili gubljenje pozicija, uticaja, teritorije su u osnovi života pa i ljudskog društva.
Pravne norme uređuju odnose, ali samo toliko da bi se sve odigravalo na uređen način, a ne da bi slabima, lenjima, sporima, malima i ostalima koji nisu kokurentni dalo moć za upravljanje nad onima koji to jesu.
To nije nikada bilo niti će biti.
UVEK će moćni, snažni. bogati i jaki imati prednost a njihova reč težinu.
Neće moći da rade šta im je volja ( mada Amerika opasno tendira ka tome ) ali daleko od toga da će pristati da o njihovim granicama odlučuje neko čiji je uticaj potpuno beznačajan.
Препоруке:
7
2
138 четвртак, 11 август 2011 17:12
Todorović Bojan
I onda dolazimo do jedne razlike između Vas i Nas koja je nepravedno zapostavljena a svakako spada u ključne:

Vaše naivno i pravedničko „zašto samo mi - ili svi ili niko“ bi moglo ( možda ) da se prihvati kao iskreno, ali uslov je da nas sve zahvati kolektivna i potpuna amnezija po pitanju poslednje decenije prošlog veka.

To ipak nije slučaj.
I te kako se sećamo sasvim obrnutih odnosa i pozicija, sasvim istih situacija, ali sa drugim akterima, kad su neki drugi kukali i zapomagali, a mi bili oholi i bahati.
Nije čudo.
Tada smo mi bili „odozgo“ a ovi drugi u parteru.
Malo je bilo Nas ( a bili smo isključivo MI – od Vas niko ) ko je govorio da se bahatost lako može obiti o glavu, da zločince ne smemo promovisati u heroje, da neko to od gore vidi sve, da se ne možemo ponašati kao da je srednji vek, da je svet globalno selo i da besmisleno, neodmereno, vulgarno i nesvrsishodno bahato ponašanje preti da se okrene protiv nas.
Препоруке:
6
2
139 четвртак, 11 август 2011 17:13
Todorović Bojan
Nepravde prema slabijima, kršenja raznoraznih zakona i svakojakih prava je bilo u tolikom obimu i u tolikom trajanju da smo stekli najgori mogući imidž bez šansi da nas neko ugrozi.

Slika o Srbiji i Srbima je bilo nešto najodvratnije što se moglo zamisliti.
Odmah bacimo pola u vodu ( jer su druge strane vešto koristile našu glupost i agresivnost ) ali i polovina je dovoljna da nam obezbedi „šampionski tron“ negativaca.
Za tu polovinu nam ne treba niko, sami smo je gledali svojim očima godinama i haški sud i duga robija je najmanje što realno sledi takvima.
Elem – ako neko takav počne da se priseća prava i pravde i to tek pošto batina okrene kraj – u njegovu iskrenost treba ozbiljno posumnjati.
Tako i ja sumnjam u Vašu naivnost i iskrenost.
Ili ste prespavali to vreme kao Trnova Ružica?
Препоруке:
7
2
140 четвртак, 11 август 2011 17:13
Todorović Bojan
Nema, dragi moj Bezimeni, pravde za takve, nema zaborava i praštanja.
Vi biste verovatno voleli da je 2000 – te rečeno
Ok ! Šta je bilo – bilo je, puj pike – ne važi, sve se zaboravlja – idemo iz početka!
Ali ne ide tako.
I Nemci su ’45 verovatno priželjkivali isto to, ali im je zemlja podeljena, oterani su u mišju rupu, šikanirani, proterivani, ponižavani i omraženi.
Je li to bilo pravedno prema običnim građanima koji nisu učestvovali u zločinima?
Nije.
Ali niko ih nije pitao a oni su ćutali i trpeli.

I naučili lekciju.
Препоруке:
7
1
141 четвртак, 11 август 2011 20:09
наташа @ Bojan Todorović
То што сте написали није научни рад нити утврђивање научне истине научним методом, тако да никаква научна аргументација и оспоравање не би помогла. А није ни место, чак би било и смешно.
То није ни уметники рад који би се могао критиковати, хвалити или кудити, није ни нека новинска форма, таква форма не постоји.

Па шта је? Мене је "то" подсетило на чувену приповетку Бранка Ћопића "Николетина Бурсаћ и Бог".
У то време су постојали такозвани АГИТАТОРИ који су "гурали" неку политичку идеју или чак и научни став.
У тој приповетци Николетина као одличан борац, али врло лош агитатор убеђује своју мајку како више нема Бога. Наравно безуспешпно, док на крају не каже "нема Бога то ти је наредба".

Ви сте острашћени агитатор једне политичке идеје да Србија као држава треба да призна независност самопроглашене лажне државе "Косово".

Дозвиклите да приметим да ту, у вашој недићевској АГИТПРОПАГАНДИ има и острашћености и упорности.

У том погледу имам нека питања.
Препоруке:
2
4
142 петак, 12 август 2011 07:54
Bojan Todorović
@nataša

Bravo!

Evo šta je:

To je kratko ( i nepotpuno ) nabrajanje ELEMENTARNIH, JASNIH, VIDLJIVIH, LAKO PROVERIVIH I JOŠ LAKŠE DOKAZIVIH ČINJENICA koje bolno podsećaju na ispraznost i netačnost tvrdnji koje g. Bezimeni iznosi.
Za to što sam napisao ( možda i preopširno ) nije potrebna NIKAKVA posebna pamet, niti talenat, niti informisanost.

To bi Vam prezentovao svaki iole pismen čovek posle malo detaljnijeg upoznavanja sa situacijom.
Uslov je da ne bude opterećen pristrasnošću, paranoičnim teorijama zavere i mržnjom prema bilo kojoj od strana.

Ali, da skratimo, imam predlog :
Umesto da stalno pokušavate da denuncirate sagovornika kopajući po njegovoj ličnosti, motivima, poreklu, opredeljenjima očajnički tragajući za makar komadićem prljavog veša – SAMO DOKAŽITE DA NAVEDENO NIJE TAČNO (ako je moguće precizno i konkretno, bez onog „svi znaju...“) i završili smo posao.

Nije li to jednostavnije i efektnije?
A da li je moguće – to nam pokažite Vi.
Препоруке:
1
1
143 петак, 12 август 2011 11:37
Безимени@ Бојан Тодоровић
1.
У Хелсиншком завршном акту (1975) територијални интегритет држава је промовисан у врховно начело међународног права. То значи да се не смеју мењати ПОСТОЈЕЋЕ границе држава чланица ОЕБС-а, као ни чланица УН-а, осим уколико оне дају свој пристанак. Косовска независност представља грубо рушење тог темеља међународног правног поретка.Свесни ризика који то носи, заговорници и спонзори косовске независности почели су да доказују недоказиво – да мењање граница Србије није кршење споразума које су оне саме потписале.
За то су коришћена два метода. Први је покушај преиспитивања настанка граница Србије а други је покушај доказивања да Србија више нема морално право на те границе због кршења људских права Шиптара.
Препоруке:
0
1
144 петак, 12 август 2011 11:40
Безимени Бојан @Тодоровић
2.
Први метод је имао психолошку функцију збуњивања самих Срба. Наша јавност је била преплављена аматерским интерпретацијама историје српских земаља а многи су из најбољих намера прихватили да учествују у тим бескрајним дискусијама доказујући историјску заснованост наших граница. Зато сам рекао да мислим да је то грешка. Наиме, Хелсиншки завршни акт је савршено јасан: не могу се мењати ПОСТОЈЕЋЕ границе земаља чланица ОЕБС-а а Србија је са ПОСТОЈЕЋИМ границама постала земља оснивач УН и потписница Хелсиншког завршног акта. Ту је крај приче.
Други метод је тврдња да су за време Слободана Милошевића људска права на Косову била кршена и да због тога КиМ има право на независност, друкчије речено - да је то оправдан разлог за мењање граница Србије. И овај аргумент је бесмислен јер у међународном праву отцепљење територије не може бити казна за непоштовање људских права (чак и да је тог кршења заиста било). Могу се увести санкције тој земљи али се не може одузети део њене територије.
Препоруке:
2
2
145 петак, 12 август 2011 11:44
Безимени @ Бојан Тодоровић
3.
Да закључим. Оба аргумента које Запад користи (а нечасни у Србији прихватају) да отцепи КиМ од Србије су безвредна и бесмислена. То је савршено јасно чак и делу међународне заједнице који спонзорише „државу Косово“. Једини начин да се Косово и Метохија заиста одузму Србији је онај предвиђен Хелсиншким споразумом – ПРИСТАНАК СРБИЈЕ. И зато управо присуствујемо том судбоносном историјском тренутку када се разним уценама врши притисак на недораслу и неспособну власт у Србији да да тај неопходни пристанак. Без тог пристанка, „држава Косово“ остаје једна шарена лажа, фикција, илузија – све, само не реалност.
Препоруке:
2
2
146 петак, 12 август 2011 11:47
Безимени @ Бојан Тодоровић
П.С. Колебао сам се да ли да Вам одговорим јер Ваш начин размишљања, Ваши аргументи и Ваш стил (о ставовима да не говорим) су ми потпуно страни. Ипак, пошто сам добро васпитан (одгојила ме је баба учитељица), одлучио сам да напишем овај коментар. Али управо зато што сам васпитан нећу више одговарати на Ваше евентуалне реплике јер мислим да није ред да будем толико присутан на овом сајту. Осим тога, дискусија би требало да буде заједничко трагање за истином. У дијалогу са Вама за то не постоје услови.
Препоруке:
1
0
147 петак, 12 август 2011 14:01
nataša @ Bojan Todorović
U našem jeziku ima jedan pridev koji glasi nedokazan, a ne odnosi se na činjenice ili dela nego na ličnosti. Ne može se vama Bojane ništa dokazati jer ste nedokazan.

Ali evo da pokušamo.
Navodite da je 1945. Nemačka poražena i potpisala je bezuslovnu kapitulaciju. Jeste hvala Rusima i Bogu! Činjenica.
Pri tome preko 90% Nemaca nije odgovaralo zbog učešća i pripadnosti Vermahtu, amnestirani nažalost, činjenica koju ne navodite.

Kakve to veze ima sa sadašnjim pokušajem da se "Kosovo" proglasi državom.

Kakve veze ima to što su neki Nemci posle 1945. godine bili na neki način kinjeni, ako su bili kinjeni? Malo mi je čudno vaše dirljivo saosećenje sa njima. Zašto ne pomenuste okupaciju Francuske 1941. godine, a ne okupaciju Nemačke 1945. godine?

Ako ima neka analogija, u istoriji ih ima, situacija na Kosmetu i Srbiji mnogo više liči na situaciju iz 1941. na istom mestu. Skoro da je identično, ali nadam se da će doći i "1945".
Препоруке:
1
3
148 петак, 12 август 2011 15:27
Todorović Bojan
@Bezimeni

Eeeee – pa onda završni akt u šake i pravo u srpski grad Đakovicu i Prištinu !

Ja Vam tvrdim da NIJE MOGUĆE ni u praksi ni u teoriji ovo:

Tolerisati više od deset godina POTPUNO KRŠENJE SVIH ZAKONA od strane Albanaca (povremeno i Srba) i stvaranje paralelnih institucija vlasti;

U trenutku akutnog napada ludila (Milošević–Šešelj) zločinačkim poduhvatom sa naše strane - kršenje svih zakona i normi umnogostručiti;

Na pozive, upozorenja i pretnje međunarodne zajednice ostati gluv i slep sve dok ona ne primeni silu nečuvenu i neviđenu od Hitlera na ovamo (pretpostavljam da Helsinška povelja predviđa i podržava bombardovanje – čim je ne pominjete tim povodom?)

A onda, kada nas umlaćene, ponižene osramoćene, krvave, blatnjave najure sa bojišta – iz zadnjeg džepa vadimo knjigu propisa od kojih nema valjda ni jednog a da dotle nije prekršen bar pet puta.
Odjednom treba da počnu da se poštuju – sad kad smo mi u nokautu?
Verujete li stvarno u to?
Препоруке:
5
1
149 петак, 12 август 2011 22:25
тт
Е, па. Тодоривић господине Бојане. Дуго сам размишљао да ли да вам одговорим. Нешто није у реду у вашем начину мишљења. А то је ово.

Није живот компетиција, како ви кажете. Живот је љубав. И то обострана. Појединачна. Све су остало бесмислице. А, шта ако је нема?

Ту ступа на сцену религија. Кажу Бог је љубав.

Дакле, вируелна љубав. Али, ипак љубав.

И онда се смиримо. Нећемо се смирити у победама на такмичењима.
Препоруке:
3
2
150 субота, 13 август 2011 08:39
nataša @ TT
Ne bih se složio potpuno sa vama. Život jeste i ljubav, i vera i nada, ali i borba i trpljenje i radost i mnogo toga još.
Cenim vaš apel Bojanu Todoroviću da se ratosilja mržnje, jer ovo što on radi, a i mi sa njim je ipak samo hejtovanje, ako ne potpuno, onda uglavnom. U tom smislu ste u pravi ističući suprotnost hejtovanju, a to je ljubav.
Uzgred u kognitivno-bihejvioralnoj psihologiji uče da se uvrnuta ( distorzija ) misao koriguje malom razlikom, a ne suprotnošću.

Ne mislim da se "Bojan Todorović" nadgornjava sa nama, on pokušava da ostane na pravcu koji je izabrao pre dvadeset godina i koji iz dana u dan sve više gubi smisao i opravdanje.
On istrajava na greški da bi sačuvao opaku gordost.
Verujem, da nije lako reći "gutao sam suzavac i borio se protiv nedužnih ljudi, a podržavao bitange i ološ".
Bojan ne može da uspostavi zlatni most od laži i zlovolje u "trijumfu" ka prihvatanju istine, trpljenja i blagog spokoja u "porazu".
Možda se boji.
Препоруке:
2
3
151 недеља, 14 август 2011 18:50
tt
Тавала, тавала
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер