петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Сребреничке лале

Kоментари (71) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 19 јул 2011 20:48
Bosneger Maroon
Jadni mali plavokosi Holandjani, pioniri u prodaji crnih robova na Severno-americkom kontinentu. Gamad.
Препоруке:
105
4
2 уторак, 19 јул 2011 21:00
Арчибалд Рајс
Човек нигде не спомену масакре које је изводио Орић и поклане српске цивиле. Мада, плаћен је да безочно лаже и то одрађује беспрекорно, човек је ипак професионалац.
Препоруке:
114
3
3 уторак, 19 јул 2011 21:01
Зоран Ђорђевић
Више верујем Стефану Каргановићу и Едварду Херману.
Препоруке:
116
3
4 уторак, 19 јул 2011 21:05
nataša
Dačbat je bio stacioniran u Srebrenici više od dve godine i iz Srebrenice su na očigled tog istog Dač bata izlazili muslimanski vojnici da ubijaju Srbe iz okolnih sela u istom broju u kome su i Srbi posle pobili njih, što u borbi što streljanjem.
Time se jasno vidi da se Dačbat pasivno ponašao u dužem vremenskom periodu, a ne samo tih nekoliko dana. Kako je taj detalj previdio autor?

Pripadnici Dačbata jesu pripucali na srpsku vojsku ali su odustali kad su shvatili da će biti pobijeni. Kako autor ne vidi tu razliku, da su na Srbe pucali, a da iako su imali priliku na muslimane nisu?

Ko kaže da su Holanđani blagi i tolerantni? Smatraju se najokrutnijim kolonizatorima na jugu Afrike. Razlika je u nenaoružanim plemenima i Mladiću sa njegovim momcima sa druge strane. Pitanje je da li bi pasivno stajali da su imali pred sobom bose ratnike sa kopljima i bubnjevima?

Najvažnije pitanje je koliko je uloga Dačbata bila aktivna u "nameštanju" situacije u Srebrenici?
Препоруке:
105
3
5 уторак, 19 јул 2011 21:05
Дејан
Данас видимо да Англо-амерички свет и њихове пришипетље из Европе искључиво нападају онда кад је неко слаб. Америка је много пута интервенисала, али никада против себи иоле дораслог противника.

Нападали су слабе или заостале, па су се и ту преварили. Херојски Вијетнамски народ (на земљиној кугли нема људи којима више приличи тај придев) их је својом огромном одлучношћу отерао, и сад видимо Паштуне како по цену великих жртава тера обесне окупаторе.

Из те крвожедности лишене хероизма је израсла њихова енормна поквареност, вероломност, нељудски садизам.

Зато мрзе Русе, јер су спремни за борбу, јер не дају на себе, јер су се досад показали као непобедиви у отвореном рату.

Младић је знајући то требао да изврши самоубиство, уз поруку Каремансу и Холанђанима да српски официри нису у истој равни са пијанистима.
Препоруке:
78
6
6 уторак, 19 јул 2011 21:16
nataša @ Dejan
Ne i sto puta ne. Samoubistvo nije rešenje. Čin da je živ i da im je glasno i jasno rekao "Vi niste sud, da ste sud dozvolili bi mi da imam svog advokata, šta ste vi?" ceo svet je to čuo za mene je Mladićeva prva pobeda nad tim sudom. To ne bi mogao da je izvršio samoubistvo. Toj kratkoj rečenici niste sud jer mi ne date advokata nema primedbe i to ide u zapisnik za istoriju.

Gnusne optužbe je lako izreći u novinama, a autor ovg članka bi mogao da dođe na sud da kaže ko je streljan , kad kako, po čijoj naredbi, sa tačnim imenima, vremenom, mestom itd itd.

Hajde pucajte, ispalite to što imate!
Dobićete odgovor, ako ste sud.
Препоруке:
84
1
7 уторак, 19 јул 2011 21:18
КИКЛОП
Мрзе нас јер смо храбри. Измишљотине и наручени извештаји неће србе поколебати.
Младић је јуначина. Могао је да искасапи све ХОЛАНЂАНЕ. ТРЕБАО ЈЕ ДА ИХ НАТЕРАД ДА РАДЕ СВОЈ ПОСАО.
Препоруке:
73
2
8 уторак, 19 јул 2011 21:44
Дејан
@ nataša

Са становишта наших непријатеља Младић на суду значи да је добио заслужену казну - доживотни затвор. Читам доста "енглески" интернет, смејали су се како ће имати прилике да булазни са оптуженичке клупе. То је њихова логика.

Да се убио, опет би га мрзели, али не би имали сатисфакцију да га на суду развлаче и понижавају.

Сећате се да Милошевићу нису ваљда уопште гасили светло у ћелији ноћу. То је олош.

Да сам непријатељ Запада потрудио бих се да прво потаманим њих колико год могу, потом њихове домаће помагаче до једног, а онда бум и крај.

Звучи сурово и мало необично, али видећете сад у Либији. Гадафи ће пре да умре него да се преда, јер му је у глави снимак Садама Хусеина, како га његови шиитски непријатељи воде на вешала уз поругу.
Препоруке:
69
4
9 уторак, 19 јул 2011 22:06
Војвода Војислав
@ nataša

У праву сте,самоубиство није решење никада па ни у овом случају,где није реч о појединцу или појединцима већ о читавом народу.
Он ће у име српског народа којег је одбранио моћи да каже своју и нашу страну приче и као што сте написали
то ће ући у историју.Иако истичу да се не суди целом народу,видимо да није тако.

Јања Беч-Нојман,нас пореди са Немачком,сматрајући да је порицање геноцида последња фаза у признавању истог од стране будућих генерација.
Али да би сте нешто негирали то мора да постоји.
Наравно,номиновали су је за Нобелову награду 2005,а ја мислио да је награда изгубила легитимитет 2009 (Обама).
Госпођа ми изгледа као да пре подне мрзи себе,а после подне Србе.

Лале из Холандије нит` смрде нит миришу,за разлику од српских лала.
Препоруке:
59
1
10 уторак, 19 јул 2011 22:18
Aurora
Evo filmova koji se navode, posebno ovaj koji je naparvila hrvatska TV. Tu se vidi da autor preteruje.

Na frontalovom sajtu pri dnu se nalazi link za film koji je napravila grupa Norvezana, Engleza i samih casnih bosanskih muslimana.

http://www.youtube.com/watch?v=hC8byNTGiF8&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=0Y9QzqvbE4c

http://www.frontal.rs/index.php?option=btg_novosti&catnovosti=6&idnovost=9457
Препоруке:
30
0
11 уторак, 19 јул 2011 22:23
морнар попај (1)
(1): „..Нису они нека ратничка нација....Идеалистички, плавооки Холанђани....“ Па, да видимо. Нећемо овде о улози плавооких, идеалистичких Холанђана у прошлости, у којој су били међу главним колонизаторима, трговцима робовима и робовласницима, од 17. века (робовласнички систем су укинули тек 1.07.1863. године). Када већ говоримо о масакрима, погледајмо мало 20. век и период после Другог Светског рата. За време тзв. “полицијских акција“ у Индонезији, где су се становици дигли на устанак против холандског колонијалног поретка, дошло је до многих масакара. Мало их је тако документовано као “Масакр у Равагедеу“' (http://en.wikipedia.org/wiki/Rawagede_massacre).
Следи превод са Википедије: „ Масакр у Равагедеу је извршила холандска војска, 9. децембра 1947 г., у селу Равагеде (данас Балонгсари, на Западној Јави). Према већини процена, тада је побијена већина мушкараца тог села (њих око 431), зато што сељани нису одали где се крије борац за индонежанску независност Лукас Кустарио.
Препоруке:
57
0
12 уторак, 19 јул 2011 22:25
морнар попај (2)
(2): Показало се да сељани нису ни знали где се он крије. Мада је холандски генерал Спор препоручио да да се одговорни официр, мајор Алфонс Вејнен због тога кривично гони, није започета никаква криминалистичка истрага. Један извештај УН од 12. јануара 1948 окарактерисао је ова убиства као “намерна и немилосрдна“.
Десеторица преживелих тог масакра су за њега, 8. септембра 2008 г., званично оптужили Холандију. Државни адвокат Холандије је у писму од 24. новембра 2008 г. одговорио да Холандија “дубоко сажаљева“ тај масакр, али да сматра да је време за криминално гоњење застарело. То је изазвало извесну критику холандских народних посланика, као и једног од водећих холандских листова NRC Handelsblad, који је у свом уводнику изнео да за ратне злочине нема застарелости. Децембра 2009 г., она десеторица преживелих су одлучила да започну судски процес против Холандије. Процес још није завршен.... али пресуда је извесна: појела цица-маца. Поука: важно је ко је кадија – јер он и тужи и суди.
Препоруке:
54
0
13 уторак, 19 јул 2011 23:27
наташа
@ Дејан.
Не Дејане, и у затвору и на суду и у новина увек и свуда им треба пружити отпор, а не препустити "бојно поље".
Генерали и војсковође не одлучују ни кад ће рат почети, ни кад ће се завршити, то чине политичари у своје име или у име народа.
@ Морнар Попај
Из историје Холандије. Задња вештица у Холандији је спаљена 1900. гпдине, а 1903 је Холанђанима дозвољено да имају презимена, до тада су били власништво локалних грофова.
Принц Клаус, који је био муж холандске Краљице је Немац, и то Немац племић који је једини од немачког племства подржао Хитлера и био је лидер организације "Хитлер југенд". 1945. се оженио холандском принцезом и његова улога у Другом светском расту и пре је стављена под тепих.
Сећате се Ван ден брука, то је Клаусов, као што је Мок био човек од поверења и задатка Курта Валдхајма и Ота фон Хабзбурга.
Све "лепотан" до "лепотана" и "демократа" до "демократе".
Немамо ми кога и чега да се стидимо и устручавамо!
Препоруке:
56
1
14 уторак, 19 јул 2011 23:34
Vranjanac
Jedino sto je bitno je to da je Srpska Srebrenica i srpski narod tog kraja oslobodjen od muslimanskih krvoloka,a naknadna podmetanja o navodno hiljadama streljanih su takva da u njih niko vise i ne veruje.Gledao sam dokumentarac Norveske nacionalne TV,a u njemu muslimani za sve optuzuju Izetbegovica,tvrdeci da su svesno zrtvovani,po dogovoru sa Klintonom,da bi doslo do bombardovanja Srba,kome je trebalo nekoliko hiljada mrtvih muslimana.
Препоруке:
47
1
15 среда, 20 јул 2011 00:01
Fristajlo
Kakvo jadno, otužno i podlo pretovaranje odgovornosti...
kako se ne seti gos'n novinar da ubaci i odgovor Karemansa- zašto su holandski "junaci" dozvoljavali muslimanima da rade šta su radili, mesecima, a onda hrabro zbrišu u zaštićenu zonu?
Sopstvena bruka se najbolje spere- prihvatanjem odgovornosti za bruku. Pretovaranjem na drugog se uvećava, narandžasti narode.
U ostalom, objasniće vam to Ratko; nije on došao tamo da se brani, jer nema od čega (još manje- od koga), već da napadne.
Malo strpljenja...
Препоруке:
35
0
16 среда, 20 јул 2011 00:54
Nostradamus
E, moj Kupere..de sto i nisi neki borac, al jadan za utehu.Samo malo si zakasnio s tom pricom, citaj Karganovica, Galoa, Dzonston, Robertsa, gledaj malo norvrske dokumentarce, edukuj se, jer ovo tvoje tobi or not tobi.. zakasnio si na sve vozove, a i lale ti uvele. nece narod lale pa nece, sta da ti radim..sto bi rekovsvet ljigavo
Препоруке:
27
0
17 среда, 20 јул 2011 01:27
Averoes
Vi mi ovdje izgledate ko neka djeca koja masu rukama ispred glave pokusavajuci da odagnate ruzne snove. Jadno je to! Suocite se sa ovim cinjenicama. U Srebrenici se dogodio genocid od strane Srba. Tacno je da se ne moze suditi cijelom narodu, ali ako se vilicaju zlocinci, onda sta ste vi? Ako ne napravite distancu i ogradite se od zlocina, onda vi podrzavate zlocin i gori ste od Mladica. Mladic je jedna obicna kukavica! Da nije ne bi ubijao civile, ne bi se krio iza cijelog naroda, i na kraju bio uhapsen ko poslednji... I ne prestaje da se bruka, ne zna da se ponasa na Sudu, pa ga i odatle isteravaju. Ako su to za vas heroji, onda nije cudo sto se u Americi sprdaju sa Srbima.
Препоруке:
3
69
18 среда, 20 јул 2011 02:54
Srboljub Savic
Pre nekoliko dana objavlen je ovde (Indonezija)
kratak clanak ilustrovan sa dve fotografije.
Godina: 1904. Mesto: selo u Acehu (severna Sumatra).
Fotografije: Preko sto mrtvih -dece, zena, muskaraca,
izmesanih sa pokucstvom. Nad njima, grupa holandskih
vojnika sa puskama.Dve fotografije su deo citave
serije-dokumenata zverskog zlocina. U Amsterdamu je
priredjena izlozba fotografija, nekoliko godina posle masakra (bilo ihje nekoliko). I, ...? I, nista!
Pa, ono su bili nepokorni divljaci, a Holandajani,
Evropejci, ...
[Nije na odmet procitati odnos Holandjana prema
zarobljenim engleskim mornarima i pogotovo,
oficirima, iz vremena osvajanja kolonija i ]
medjusobnih carki, bitaka i ratove.]
Toliko, o Holandjanima (nezavisno sto se u Holandiji
nista od "tamne" strane ne nazire.
Iako je novinar ilustrovao trenutke susreta
g. Mladica i Holandjana i izdvajanje muskaraca
(nesporno), kako dokazuje sistematsko i masovno
streljanje i jos, tacnog broja?
S. Savic
Препоруке:
19
0
19 среда, 20 јул 2011 05:05
Senka
@ Averoes
Poznavajuci tvoju dosadasnju praksu muslimanske propagande- niko od nas se nece zadjuditi na tvoj komentar , niti ce ga shvatiti za ozbiljno. To sto ti sugerises da se suocimo sa nekim tvojim cinjenicama je u samoj osnovi podmuklo i pokvareno .
Zasto ?
Zato sto ovo sto citas u tekstu tog Sajmona Krugera – sigurno nisu cinjenice nego prica za malu djecu , ali ovaj ocigledno ne moze da napise cinjenicama obogacen tekst iz prostog razloga sto ga za takav tekst ne bi niko platio.
U Srebrenici se nije dogodio genocid.Tacka.
Genocid se dogodio nad srpskim narodom i dokumentovan je i o tome se odlucuje na Medjunarodnom sudu pravde.
Tvoja tvrdnja da je Mladic ubijao civile nije ispravna i ne mozes nam tu tvrdnju nametnuti.Ruzno je da govoris za nekoga ko je bio dovoljno hrabar da brani svoj narod onda kad taj narod niko nije branio- da je kukavica.
Nije kukavica nego heroj.
Ostavi se propagande pa ces time uciniti uslugu i sebi i nama.
Препоруке:
36
2
20 среда, 20 јул 2011 08:32
процес
Ако је најчешћи мотив непуштања оптуженог на слободу до почетка суђења да не би утицао на сведоке,тим пре ако се оптужени сам пријавио том истом суду а по подигнутој оптужници,
није ли крајње некоректно и процесно неисправно,да се овим и другим многобројним текстовима којима се оптужени унапред проглашава одговорним а на сведоке тужилаштва на овај начин утиче да креирају сопствено виђење догађаја.
О јавном мњењу да и не говорим.
Можда је у том случају једноставније кафкијански оптуженог стрељати,а потом натенане му судити са или без сведока.
Препоруке:
14
0
21 среда, 20 јул 2011 08:44
@Averoes
Osim navoda o tome kako su Amerikanci muslimane u enklavi snabdevali oružjem, sprečavajući demilitarizaciju, u izveštaj je uvršćena i izjava bivšeg koordinatora za civilna pitanja UN Filipa Korvina, koja glasi: "Ono što se dogodilo u Srebrenici nije bio izdvojeni veliki masakr muslimana od strane Srba, već niz krvavih napada i protivnapada tokom trogodišnjeg perioda, koji dostižu vrhunac u julu 1995. Štaviše, verovatnije je da broj poginulih muslimana nije veći od broja Srba koje su u Srebrenici i njenoj okolini, tokom tri prethodne godine, pobili Naser Orić i njegove bande grabljivaca."
Препоруке:
24
2
22 среда, 20 јул 2011 08:50
морнар попај
@Наташа: Није истина да је последња вештица у Холандији спаљена 1900., него 1613.г. Није истина да је 1903 Холанђанима дозвољено да имају презимена, него су их увек имали на архаичан начин (по оцу, месту рођења, надимку) али то није било законски уређено, док је модеран облик (наслеђивање по очевом презимену) уведен у Наполеоновом времену (1799-1815). Није истина да су људи до 1903 били власништво грофова, него су последњи остаци кметства укинути такође у периоду 1799-1811 г. Није истина да се Клаус фон Амсберг оженио холандском принцезом Беатрикс 1945.г (њој је тада било свега 7 година, а њему 19), него 1966 г. Није истина да је он био лидер организације Хитлерјугенд, него само члан –по обавези, као и сви ђаци (као што су и у Титовом времену, нпр. сви ђаци били чланови Народне Омладине или пионири). У полемици се треба служити чињеницама и не бити бесан и запенушен. Или – ако то није могуће, онда је боље ћутати.
Препоруке:
21
5
23 среда, 20 јул 2011 08:51
гаврило
Ништа ми не треба да се секирамо због писања ових који лажу и зато добијају новац!па шта , таквих имамо и у сред БЕОГРАДА па их гледамо сваки дан и да им длака са главе не хвали!Бог нека нам да срећу да све ово изађе на суду, још када проговоре холандски војници којима је сада запријећено да не смију ништа да говоре ,прича ће добити једну нову слику!Иовако их још паника хвата јер улази игра у завршну фазу - мИТ о Сребрници пуца по свим шавовима!!!
Препоруке:
21
0
24 среда, 20 јул 2011 09:03
ел нињо
овај је гори од енглеских лажуриста
Препоруке:
17
0
25 среда, 20 јул 2011 09:20
Fristajlo
Averoes
Suocite se sa ovim cinjenicama. U Srebrenici se dogodio genocid od strane Srba.
A potpuno si siguran da to nema nikakve veze sa Dogovorom Klintona i Izetbegovića, Sa svinjarijama Nasera Orića, sa provokacijama iz "zaštićenih zona", sa odbijanjem poraženih muslimanskih "boraca" da polože oružje i predaju se...?
Dok god se tako ponašate, niko ovde neće ni da razmišlja o nekoj eventualnoj "krivici" Ratka Mladića.
Slobodno malo razmisli o tome, sam za sebe; neće to niko da sazna, ako ne budeš pričao. sa ovim mantranjem o nekom "genocidu" postižeš samo suprotan efekat. Naprosto, poslužili ste svrsi, i onda vas je "gazda" pustio niz vodu; samo, na gazdu ne smete da "šištite", pa ste besni na Srbe.
A lepo vas je upozorio Karadžić, još pre rata; seti se njegovog govora u Skupštini.
Препоруке:
33
0
26 среда, 20 јул 2011 10:21
Вид
Ево за овог муџахедина шта кажу власници "босанског цвијећа" о геноциду:
Da bi se neka radnja podvela pod pojam genocida, nije dovoljno utvrditi da se radnja (recimo ubojstvo, pa i masovno) dogodilo. Definicija uključuje postojanje specifične namjere (mens rea) da se uništi neka nacionalna, etnička, vjerska ili rasna skupina.
To znači, čak i ako je izvršen masovni pokolj stanovnika koji pripadaju nekoj skupini, ali to je učinjeno kao čin "običnog" političkog terora, to pravno nije genocid. Takav je slučaj bio npr. kada su njemački okupacijski režimi na zaposjednutim područjima za Drugog svjetskog rata strijeljali 50 ili 100 taoca kao odmazdu za jednog ubijenog njemačkog vojnika.
Često je naravno teško reći da li je u nekom štetnom djelu na račun neke skupine postojala namjera uništenja. To često ovisi o vrijednosnim i ideološkim pretpostavkama i predrasudama onoga koji o tome prosuđuje.

Дакле, муџахедин има предрасуде, што показује сваким коментаром
Препоруке:
24
0
27 среда, 20 јул 2011 10:59
Dijasporac
Sajmon Kuper se čovek zove koji je napisao ovaj članak,pre par dana Ginter Gras je nazvao novinare službenicima, ovaj je iskren da budem za manuelnog radnika, brat bratu mu ne bi dozvolio da bude služebenik, pa i za službenika treba neka kvalifikacija i barem malo pameti ali ovaj piše i tekstove, dobro je da znamo kakav je kvalitet holandskih "službenika".
Mene lično impresionira Janja Beč frauu Neuman, piše da je doktorica za genocide, nacionalno deklarisana Vojvđankinja,sociološkinja, e ja bi polemisao sa doktoricom.
Doktorice svako "finale" ima svoje "polufinale", ma zanima me metodologija i metode frau Neuman, kad je žena doktorirala genocide.
Reci ti nama frau Neuman u društvenim naukama koje se metode koriste kod istraživanja ? Evo ja bih te zapitao o dijalektičkoj trijadi u kontekstu poimanja genocida??? E frau Neuman, jadna si ti sa svojom naukom kad nisu u stanju uzročno-posledično da postaviš tezu genocida, grešiš frau Neuman u poimanju, početna premisa ti je pogrešna,
Препоруке:
19
0
28 среда, 20 јул 2011 11:13
nastavak
zašto je početna premissa pogrešna, s obzirom na afirmisane antisrpske stavove u svojim javnim istupima, "kosmopolitizam" sa primesom npr. vojvođanstva i mržnje prema gradu Beogradu i svemu beogradskom( čitaj srpskom) limitira te frau Neuman da uopšte kreneš u istraživanje.Da te je neko edukovao iz metodologije naučno-istraživačkog rada ne bi mogla ni pristupiti ovoj temi zbog mržnje, to je frau Neuman limit koji sprečava bilo kakvo istraživanje.
Tekst frau Neuman u stvarnosti je organizovana antisrpska haranga, naravno sa etabliranim sponzorima, jer logično kako bi ovakva naučna figura...bila čak nominovana i za Nobela.
Tragokomične marionete, ja se često zapitam , zar frau Neuman može edukovati nekog studenta, može ga indoktrinirati ako je sirov ali ga nečemu naučiti da razmišlja i donosi zaključke e to je viša matematika za frau Neuman.
Neću biti ciničan, mislim da frau Neuman zaslužuje da bude član Vojvođanske akademije nauka ,ako već nije, opet se čudim, frapiran sam, blefom!
Препоруке:
19
0
29 среда, 20 јул 2011 11:14
наташа @ mornar popaj
Кад не треба бити бесан и срдит у полемици зашто сте онда такви.
Није истина, па још подвучено, зар то није мало оштро и бесно.
Ја нисам познавалац холандске историје, нити сам историчар уопште. Кратко време сам боравио тамо и начуо о брачном уговопру између Принца Клауса и Принцезе Беатрисе 1945 године у сврху ослобађања Клауса од гоњења. Између времена кад је неки пропис донесен и времена кад се тај пропис у потпуности примени увек има неки размак. Ја не знам ни сада кад је донесен пропис да се Холанђанима дозвољава да имају презиме, али знам да су га последњи почели користити 1900, године и вештице су дуго спаљиване после 17 века.
НИје то само холандска пракса, на пример у Босни и Херцеговини иако је султановим хатишерифом укинуто набијање на колац крајем седамнаестог века последњи који је набијен на колац за време турске власти било је 1866 године. Та пракса је обновљена кад су Срби набијани на колац у околини Сребренице 1992-1995 године, и после турске окупације. И тако то.
Препоруке:
19
2
30 среда, 20 јул 2011 11:24
наташа @ averoes
Ви сте на трагу велике самоће.
Позивате се на Американце и представљае се као њихови савезници. То вам није добра препорука за браћу муслимане у свету, јер видите шта им раде на дневној основи.
Позивате се на Ислам и исламске циљеве конфронтирајући се са западом и Американцима, заборављајући да су вам они политички ментори.
Вређате Србе, а хоћете суживот са њима.
Јуначите се сада над Младићем, где сте били тог јула да му станете на пут, и осталих дана кад је командовао Војском РС.
Личите ми на Попаја, кад Попај добије конзерву, и ви кад добијете конзерву од Мерхамета одмах показујете мишиће и јуначите се.
Полако има дана за мегдана.
Препоруке:
22
0
31 среда, 20 јул 2011 11:35
@Averoes
Mnoge od tih "majki" su, po svedočenjima i brojnih zapadnih posmatrača, uz naoružane srebreničke marodere pljačkale srpska sela, palile polurazrušene kuće, pa i dokrajčivale ranjenike koje Orićevi mudžahidi u svom pustahijskom naletu behu propustili da pobiju. Od 1992. do 1995. ponavljao se u Podrinju užas šuckorskih dana 1914. i pogroma 1941-1945 - rulje pomahnitalih žena, staraca pa i dece bacale su se, urlajući, na svoje pravoslavne komšije čim bi njihovi "nenaoružani" muškarci odradili svoj deo "posla". Hipokrizija tih "civila" ravna je, ako ne i veća, od njihovog svesnog, istorijskog zaborava, a manja jedino od kriminalnog cinizma njihovih "humanitarnih", zapadnih, "međunarodnih" nalogodavaca i pokrovitelja. Momcilo selic-srpski list
Препоруке:
26
0
32 среда, 20 јул 2011 13:23
Averoes
Seneka@
U Srebrenici se dogodio genocid, tako glasi presuda Medjunarodnog Suda pravde. 11. jul je proglasen danom sjecanja na genocid u Srebrenici u Evropi. Postoje brojna priznanja i presude u Hagu. Da li je to jace, ili ono sto vi kazete? Dajte cinjenice? Naravno, ocekujem da sada kazete kako su ti sudovi tu da samo sude Srbima. Pa, onda priznajete taj sud kad osudi Gotovinu. MSP priznajete kad treba da vam odlucuje o Kosovu. Nije vam logicna ta teza.
Natasa@
Evo je jos jedna nelogicna teza. Da su nam Amerikanci i EU bili saveznici, oni ne bi uveli embargo na oruzije BIH. Taj embargo je pogodio Bosnjake, Srbe i Hrvate nije jer su oni bili naoruzani iz Srbije i Hrvatske. Kad smo poceli da oslobadjamo teritorije oni su zaustavili rat Dejtonom. Osim toga, mi smo im vjerovali, a oni su narod prepustili zlocincima. Zato za nas vise ne vazi nista od toga. Saradjujemo, jer se mora zivjeti sa civiliziranim svijetom, ali vise nikom ne vjerujemo. Cakamo nas dan, koji sasvim izvesno dolazi.
Препоруке:
3
33
33 среда, 20 јул 2011 13:44
@@
@Averoes
Једини дан који сигурно долази - је судњи дан.
Препоруке:
19
0
34 среда, 20 јул 2011 14:01
montenegro
Bojim se da će i na sudnjem danu Srbi biti donji!
Toliko zla.....prema drugima!??
Препоруке:
0
29
35 среда, 20 јул 2011 14:10
Dijasporac@Ave Marija
Vi ste dočekali dan 1941. g. sa kamama a naši pretci sa ispruženim vratovima, srpski narod je radikalizovan, spreman, zna šta mu je raditi!!!
Препоруке:
22
0
36 среда, 20 јул 2011 14:30
Војвода Војислав
@Averoes

Ембарго је важио само званично,али незванично су вам допремали оружје падобранима.
Људи су признавали под притиском хашких тужитеља и домаћих служби,а самим тим нису имали ни подршку државе у њиховим суђењима већ су препуштени сами себи.
Шта ћемо са измењеном верзијом Извештаја специјалне Комисије Владе Републике Српске, у којем је био изнет прецизан опис факата који су уследили после пада Сребренице, као и побројавање криминалних дела у сребреничком региону претходних година од стране муслиманског гарнизона у енклавама тзв. „демилитаризоване зоне“.Тај извештај из Републике Српске је иначе цензурисао високи представник УН за Босну Педи Ешдаун текстом који је њему одговарао.
Када су Сребреница и неки други босански градови проглашени заштићеним зонама, те зоне никада нису биле ограничене. нико није посебно означио легалне границе Сребренице, нити је дефинисао границе демилитаризације.

НАСТАВАК У СЛ.КОМ.
Препоруке:
20
0
37 среда, 20 јул 2011 14:34
Војвода Војислав
@Averoes

НАСТАВАК

Град је генерално сматран као сигурносна зона, али около су се налазила села, шуме и долине који нису били сматрани делом заштићене зоне.
УН нису имале право интервенције у склопу њиховог мандата, осим ако би били нападнути војници ОУН у циљу самоодбране.
Главна опасност у том периоду био је муслиманско-босански командант Насер Орић, он се Сребреницом служио као базом за полазак у своје убиствене препаде у околна српска села. О томе су писали холандски новинари Виљем Хониг и Норберт Бот, као и о Орићевим „гангстерима Зулфу Турсоновићу и Хакији Мехољићу који су терорисали избеглице и извлачили ратни профит“.
Генерал Луис Мекензи, први командант снага ОУН у Сарајеву, записао је јула 2005, између осталог, да су муслиманске снаге излазиле из Сребренице, палиле српска села и убијале цивиле, да су ти напади достигли врхунац 1994. и наставили 1995. године.

НАСТАВАК У СЛ.КОМ.
Препоруке:
21
0
38 среда, 20 јул 2011 14:36
Војвода Војислав
@Averoes

НАСТАВАК

Када се отопио снег у пролеће 1995. године и постало евидентно Насеру Орићу да ће српска војска напасти Сребреницу како би спречила даљње нападе и убиства Срба, он је са великим бројем његових бораца напустио кришом град.

Сребреница је остављена без одбране и било какве стратегије, тако да су Срби могли да нападну, а то је онда требало да натера НАТО и ОУН да предузму ваздушни напад да би оправдано казнили Србе. Оно што се потом догодило непобитно је, осим цифара које се изговарају. Одвојени су мушкарци и млади од стараца, жена, деце, и одвожени према Тузли на сигурно место. Треба приметити да је реч о геноциду јер не би допустили женама да пођу. Када је реч о цифрама, извађено је више од 2.000 тела у Сребреници и околини, али тај број подразумева и жртве које су пале у трогодишњим борбама у том региону.

НАСТАВАК У СЛ.КОМ.
Препоруке:
21
0
39 среда, 20 јул 2011 14:41
Војвода Војислав
@Averoes

НАСТАВАК

Сведочење ратног извештача Билија Шилера о сусрету са Насером Орићем бележи да је он „један застрашујући човек и тиме се поноси. Крволочан муслимански командант, био је фаталан за Србе, упркос окружењу града. Организовао је ноћне изненадне нападе на српске циљеве; као и један од најкрвавијих напада који се видео на бојном пољу. Умакао је из Сребренице пре него што је пао град“. Репортер га је срео јануара 1994. године у његовој кући у Сребреници: „показао ми је језив видео снимак; куће запаљене, лешеви, одсечене српске главе, људи у бекству. Није престајао да се смеје дивећи се своме послу“.
Национални муслимански савет, конституисан уочи Бајрама, крајем фебруара 1992, имао је за циљ да сви радикални муслимани предвођени Изетбеговићем створе исламску државу унутар граница Босне и Херцеговине. Средства се нису бирала, па тако, као пример, и онда када се група муслимана преоблачила у Арканове војнике ...

НАСТАВАК У СЛ.КОМ
Препоруке:
21
0
40 среда, 20 јул 2011 14:43
Војвода Војислав
@Averoes

НАСТАВАК

...долазила у регион Сребренице и сејала терор међу цивилним муслиманским живљем (сведочења Сехре Ибишевић, муслиманке која је побегла из Сребренице у Сарајево јула 1995, „ти тзв. ‘Арканови војници’ били су преобучени локални муслимани“).

Или сведочење Сефера Халиловића, старог команданта главног штаба војске БиХ, да је стратегија муслимана зависила од хране којом су били снабдевани Срби и онога што су они имали, другим речима пљачкало се. Од маја 1992. до јануара 1994. године најмање 192 српска села била су запаљена, опустошена, нападнуто 8.000 српских кућа, а 5.400 комплетно срушене, број убијених је више од 1.000, међу њима жене, деца и старци, највише у првих шест месеци, почевши од маја 1992. године. Дивљачка муслиманска окрутност у региону Сребренице била је слична оној СС Ханџар дивизије. О томе је „Вашингтон пост“, 16 фебруара 1994, писао и снимио видео-касету на којој су показани поклани Срби.

НАСТАВАК У СЛ.КОМ.
Препоруке:
21
0
41 среда, 20 јул 2011 14:45
Војвода Војислав
@Averoes

НАСТАВАК

Оно због чега су муслимани настојали да истрају у Сребреници, јесте да искористе живот сопствених грађана и ОУН за њихову корист. Становници су 10. и 11. јула 1995. године почели да напуштају град Сребреницу због борби које су биле у току и кренули према Поточарима. УНПРОФОР је одлучио да им помогне у превозу, али су муслимански војници и градоначелник Сребренице тражили од цивила да направе полукруг, како би евентуално послужили као људски штит пред српским снагама и рачунајући на директно учешће ОУН који је имао налог да заштити цивиле. То је оно што је ОУН поклонио Резолуцијом 836 Савета безбедности шефовима муслиманима, ауторизујући босанске снаге да остану у сигурносној зони заједно са цивилима. У противном та зона је требало да буде демилитаризована, тако да је затражено од УНПРОФОР-а да не тежи да је демилитаризује „сувише активно“ (из поверљиве поруке Кофи Анана, генералном подсекретару генералу Вахлгрену, 23. априла 1993) 8 јула 1995.
Препоруке:
18
0
42 среда, 20 јул 2011 14:46
Гордана Сандаљ
Више него слаба имитација Мардока.Треба проверити да ли је за њега икада радио па ће све бити јасно(мислим јасно зашто новинари за Мардока њега кажу да је свиња и сатаниста).
Препоруке:
13
0
43 среда, 20 јул 2011 15:45
Пеле
морнар попај,

Ево шта кажу неки извори о Клаусу фон Амсбергу.
Његов отац је од 1928. па до почетка 2. св. рата живео у Тангањици. Клаус је одрастао код свога деде у Доњој Саксонији, а од 1936-1938. г. је живео у интернату у Тангањици, где се обучавао. Када се вратио у Немачку био је члан Хитлерјугенда, а 1944. г. је био позван у вермахт. 1945. г. Клаус је био упућен у 90. лаку пешадијску дивизију у Италију, али није успео да учествује у борбама, јер је заробљен од америчких јединица.

10.03.1966. г. се оженио с холандском принцезом Беатрикс у калвинистичкој цркви у Амстердаму, не обазирући се на протесте многих холанђана у вези с његовим чланством у Хитлерјугенду. С Беатрикс је имао три сина.
При карају живота боловао је од јаке депресије, рака и Паркинсонове болести. Умро је у октобру 2002. г.
Препоруке:
11
0
44 среда, 20 јул 2011 16:43
Боки
Војвода Војислав,

Зна муџахедин да су у српској Сребреници били свети исламски ратници чији је циљ био геноцид над Србима (јер су они убијали и палили све редом, и жене и децу, и мачке), само се нада да ће некако, ови његови босански неофашисти, прогурати лаж уз помоћ ових еуроатлантских неофашиста, њихових тренутних истомишљеника. То су исте снаге као ови "демократски и реформисани судови" што су пресудили ортодоксном нацисти Кефиру да је невин. Тако је и њихов Орић невин. И онај Титов синдикалац - Ганић што је наредио и командовао убијање војника без оружја, који су се по договору извлачили из Сарајева, и он је невин.
Само је крив онај што су му муџахедини одругили главу, и онај што су га мртвог вукли кроз село везаног за трактор.
Препоруке:
20
0
45 среда, 20 јул 2011 17:12
primarius
Simptomaticno, fokus komentara se opet prebacio na dogadjaje u Srebrenici. Cini mi se da ovaj tekst vise govori o kolektivnom osecaju krivice kod Holondjana zbog tog dogadjaja.
Ne bih se upustao u pausalne ocene nekih komentatora o holandskoj kulturi i istoriji ali je nesporno da je to jedna od najprosvecenijih demokratskih drzava sveta. Holandsko drustvo ima vekovnu tradiciju politicke slobode srednje klase par excellence. Iz perspektive nasih totalitarnih sistema tesko je i shvatiti da je tamo pala vlada preispitujuci dogadjaje u Srebrenici. Mozda su malo neukusna poredjenja sa II sv.ratom ali u osnovi je ideja pranja holandskog obraza. To nije stvar za sprdnju. Tako se diskvalifikuju sva zlonamerna spocitavanja. Mogli bi i mi kao narod da izvucemo neku pouku iz toga umesto da masemo rukama pred ocima kao sto rece jedan komentator. Odgovorno, casno i nepristrasno da preispitamo taj dogadjaj a ne da mutimo vodu nekim relativizacijama i opravdavamo ono sto se opravdati ne sme.
Препоруке:
2
23
46 среда, 20 јул 2011 18:00
Војвода Војислав
@Боки

Управо тако,знају они ко је био против фашиста, нациста,садашњих и прошлих и то не могу да нам опросте,јер су Срби увек били непрелазна брана њиховим интересима тј.продору на Исток.

А и увек смо им били дежурни кривци,чак и када смо вадили кости пребиловачких мученика,питали су се зашто их ископавамо и тиме реметимо"братство и јединство".
Нашим непријатељима посвећујем овај цитат:

"А што гледаш трун у оку брата свога, а у своме оку греде не примећујеш? Или како
ћеш рећи своме брату: пусти да извадим трун из твога ока, а гле, греда у оку твоме? Лицемере, извади прво греду из свога ока, па ћеш тада гледати да извадиш трун из ока
брата свога."
Препоруке:
16
0
47 среда, 20 јул 2011 18:08
nataša @ primarijus
Naravno da nije vama ukusno da se pominju paralele sa Drugim svetskim ratom. Kad bi se pominjale videli bi da holandski Princ Klaus je bio Hitlerov vojnik, i nikad ga se nije odrekao, da je Genšer bio Hitlerov vojnik, da je Vojtila, potonji papa takođe bio Hitlerov vojnik, da je Valdhajm takođe bio Hitlerov vojnik. Doduše nisu svi bili zvanično proglašeni za zločince osim Kurta Valdhajma. A onda "naši" Tuđman iz ustaša ide u partizane, kao utaški špijun, zatim Boras hrvatski član predsedništava BiH, takođe ustaša, osuđivan, zatim Izetbegović takođe Hitlerov vojnik i td. itd.
Zar i kusoj vrani nije jasno da se radi o povampirenju hitlerizma, o hitlerovskom revanšizmu.

I moj zaključak: pobedili smo tu gamad jednom i opet ćemo, a nemamo ni koga da se bojimo ni čega da se stidimo. Progledaće i svet.
Препоруке:
19
1
48 среда, 20 јул 2011 18:24
Војвода Војислав
@primarius


Mogli bi i mi kao narod da izvucemo neku pouku iz toga umesto da masemo rukama pred ocima kao sto rece jedan komentator. Odgovorno, casno i nepristrasno da preispitamo taj dogadjaj a ne da mutimo vodu nekim relativizacijama i opravdavamo ono sto se opravdati ne sme.

Па ми смо већ одговорно,часно и непристрасно преиспитали тај догађај(Извештај о Сребреници из 2002 и Комисија за истраживање догађаја у и око Сребренице из 2004 која је сачинила нови извештај,пошто први није био по вољи Ешдауна,а није прихватио ни други,јер су обухватали све злочине од 1992-1995,а не само оне над муслиманима),баш да би избистрили воду коју нам други замућују,који релативизују наше жртве и нико не оправдава злочине већ указује на комплетан поглед, а не на једностран.

Никада нико од међународних званичника у Босни није дошао да ода пошту страдалим Србима.
Што је још горе просрпски председник никада није ишао да се поклони српским жртвама,чиме он релативизује наше жртве.
Препоруке:
19
0
49 среда, 20 јул 2011 18:27
SJ
@ Averoes
citajuci vase zalopojke o embragu, koji je vama uskratio mogucnost odbrane, jos mi zvuci u usima izvestaj Niod na TV, gde Karamans jasno i glasno kaze da su muslimani bili mnogobrojniji, napadali sa okolnih brda i bili naoruzani najmodernijim naoruzanjem, a da su oni (NL) u poredjenju sa njima imali decije pistolje, stecem utisak da ste prilicno neiformisan.
Pada mi u oci da vam nije poznato da je Izrael preko Slovenije prodavo/snabdevao oruzjem muslimanske snage. Zatim, da su Soros i Mebel Wisse Smit, tadasnja "verenica" onda vec ozenjenog Saciberija, sadasnja holandska "prinzesa" svojim uticajem preko EU network i Egipta muslimane snabdevali oruzjem.
General Rous je isto izjavio da je Srebrennicu zrtvovao Izetbegovic zbog svog ugleda u Sarajevu, ali nije spomenuo nikakve 8000 zrtava. Zbog cega? I kada stalno prebrojavate zasto je onda taj broj uvek razlicit? Nije taj rat bio pre 100 godina pa da se nagadja. Ili vama mrtvi setaju pa nikako da se cifre poklope.
Препоруке:
20
0
50 среда, 20 јул 2011 18:41
Ceca Lazinica
Moram samo da pitam jel gospođa Janja Beč-Nojman kaže "delati kao lala"-"ne činiti ništa iz straha" uzrečica koju su imali nacisti 42 kad su bacali pod led Lale ili gospoja misli da su Lale lijeni ljudi pa su lezi lebe da te jedem.Ako je ovo Srpkinja i tako laprda pa nije ni čudo što misle da su Srbi počinili genocid.Zašto je UN pucao po srpskoj vojsci?Njihov cilj je tampon zona između zaraćenih strana i ako je mirovna misija kako sam naziv kaže mirovna nema pravo da puca.Znači postoji još jedna strana u tom ratu i koga je branila i štitila pitanje je sad.Srbe nije a da li ima pravo da štiti nečiju vojsku u ovom slučaju vojsku Nasera Orića to nek se oni sami sa sobom dogovore.Činjenica je da je demilitarizovana zona i otkud onda tu oružje.Onda je militarizovana zona.
Препоруке:
17
0
51 среда, 20 јул 2011 20:52
Katarina
Za one koji se pitaju ko je g-dja J.Bec podsecanje - ona nije samo sociolog"skinja", biografija joj je temeljno oprana. Rec je o srcanoj promoterki socijalistickog samoupravljanja "sa kritickim otklonom", tokom vise od 10 godina (toliko pamtim, mozda i duze) i osobi koja je bila istaknuti partijsko-sindikalni zastupnik Suvarove "Bele knjige" u godinama kada se misljenje svojom glavom, placalo upravo tom glavom. Ovo sa predlogom za Nobela, a tek bavljenje genocidom (sta sociolog"skinja" uopste o tome moze da zna?) ocito je doslo u vreme kada su neke druge jasle imale vise hrane od nekadasnjih partijsko-sindikalnih. [Za mladje - partijsko=komunisticko]
Препоруке:
17
0
52 среда, 20 јул 2011 22:36
паја патак
@Ceca Lazinica / @ Katarina : Претпостављам да је та “рођена Српкиња“, социолошкиња и пискиња Јања Беч-Нојман, дајући онај свој цитирани интервју холандском недељнику “De Groene Amsterdammer” – вероватно на енглеском језику, којим траљаво влада, познату идиоматску изреку “урадили су то ... и то... као беле лале“ буквално превела на енглески , будући недовољно интелигентна да објасни њено преносно значење. Уосталом, сетимо се и оног другог рођеног Србина, набеђеног писца, “полиглоте“ и другосрбијанског политичара Вука Драшковића и његових легендарних баба и жаба (“grandmothers and frogs“) – иста прича/исто друштво. Јањину “мудрост“ је холандски новинар, не схватајући о чему се ради цитирао како је наведена, што је и довело до галиматијаса – који ионако влада у њиховим главама. Жалосно је да такве егземпларе флоре и фауне ико слуша. То треба да нам служи само за увесељавање – како да не? (да и ја то у њиховом стилу изразим на њиховом “енглеском“: How yes no?).
Препоруке:
20
0
53 среда, 20 јул 2011 22:39
Bosanac
Војвода Војислав

Srebrenica se je uglavnom tako naoruzavala, time sto su oruzije kupovali od lokalnih srpskih ificira.

jedan metak - jedna marka, a kad je srpska ofanziva: jedan metak - tri marke. Puno lakse je bilo prebacivati novac helikopterima iz Tuzle nego samu municiju. Ja ne razumijem tu tvrdnju da se je oruzije dobavljalo kako se znalo i umilo. U cemu je tu problem?? Srbi u Hrvatkoj su u 1995 imali 1000 puta vise oruzja od Srebrenicana. Uprkos tomu je SUD rekao da je to "udruzeni zlocin".

Znaci, cak i da je bilo 2 miliona mudzahedina u Srebrenici, civili, zarobljenici se ne smiju ubijati. Da su ti nastradali bili mudzahedini, ne bi ino bili zatrpavani u grobnice, nego prikazivani na svim srpskim televizijama. Srpka vojska znaci ubije u borbi 8 000 mudzahedina i onda ih sakrije pod zemlju, da ih niko ne vidi???
Препоруке:
4
19
54 среда, 20 јул 2011 23:44
Fristajlo
Bosanac

Srebrenica se je uglavnom tako naoruzavala, time sto su oruzije kupovali od lokalnih srpskih ificira.

Misliš na one "lokalne srpske oficire" što su leteli na C-130-icama američke vojske, na američkim helikopterima? Na "srpske oficire" koji su praznili vojne magacine DDR, po odobrenju nemačke vlade?
Kako se prvo Srba setite; Arkan, u ostalom, i nije Srbin, već kriminalac- a njihova nacija je novac. Istо kao i Naser, npr...
Препоруке:
16
1
55 четвртак, 21 јул 2011 01:12
Senka
@ Bosanac
Nije ti dobar racun. Nije bilo 8 000 mudzahedina nego 3 500 mudzahedina iz Al Kaide - pobrojali austrijski i njemacki istrazivaci i o tome pisali u Spigelu.
Препоруке:
17
0
56 четвртак, 21 јул 2011 01:26
Averoes
Vojvoda Vojislav@
Kakvo je to oruzije koje se doprema padobranima u poredjenju sa oruzijem JNA koja je tada posltala srpska vojska.
Jak vam izvjestaj Vlade RS, pa valjda ne ocekujete da ce oni sami sebi da presude. Entitet RS je stvorena na genocidu, i naravno da nece to reci.
Ja se ne ponosim zlocinima koje su Bosnjaci pocinili nad Srbima. Ja to osudjujem! Ali mi je drago sto je Oric kao covjek stao iza svojih djela, nije se krio iza bosnjackog naroda. Otisao je tamo i osudjen je za neke stvari za neke je oslobodjen. Vi ovdje velicate zlocince i u tome je stvar. Ja to ne mogu da shvatim. Kazete da je nebitno to sto se dogodilo posle pada Srebrenice. Za vas je normalno da se streljaju civili, za civilizirani svijet nije, zato ste u konfliktu sa svima. Srebrenica je prepustena Srbima, jer je to dio plana o uredjenju BIH iz dva entiteta. Nije mogla da opstane ta enklava. Ali to ne znaci da je trebalo poubijati civile.
Препоруке:
0
18
57 четвртак, 21 јул 2011 01:37
Averoes
Vojvoda Vojislav@
Jer po toj logici, Albanci su trebali da streljaju srpsko civilno stanovnistvo na Kosovu poslije povlacenja srpske vojske sa Kosova. Raspitaj se malo o medjunarodnom krivicnom pravu. O zenevskim konvencijama, o ratnom pravu. Mislim da ce ti biti malo jasnije kako se moze voditi rat, sta je legitimno i legalno u ratu, a sta nije. Ako su tebi mjerila junastva Skorpioni koji su streljali one momke od 16 godina, civile, vezanih ruku, sa ledja, ako ti je junak Arkan koji je obicni pljackas, ako ti je idol Mladic, onda ja ne znam sta da ti kazem. Meni je cudno i strasno da se takvi ljudi mogu velicati.
Препоруке:
0
16
58 четвртак, 21 јул 2011 01:49
Senka
@ Dijasporac
Hvala na napomeni da se ovaj tekstopisac zove Sajmon Kuper a ne Sajmon Kruger kako sam ga ja omaskom prekrstila.
Izvinjavam se.
I mene impresionira ova Janja Beč Neuman. Pogledala sam ponudjen link o njoj i dobro sam se nasmijala.
Ta je zavrsila tehnoloski fakultet u BG(ako sam dobro prevela Engineering of Technology) , znaci od strogo tehnicke podloge je uradila doktorat iz drustvenih nauka u Zagrebu??? A onda postala svjetski strucnjak za genocid??? Zaista nema ni govora da je ta mogla da na nekom tehnickom fakultetu dobije osnove metodologije istrazivanja u drustvenim naukama.
Vjerojatno je shvatila da kao tehnolog nece moci napraviti karijeru i uskocila u voz “ javnih srbomrzitelja” i eto je sada usla u Wikipediju kao “strucnjak za genocid”. A sudeci po fotografiji, radi se o jednoj “self –destructive personality”.( samounistavajucem karakteru).
Препоруке:
11
1
59 четвртак, 21 јул 2011 11:09
Fristajlo
Averoes
Jer po toj logici, Albanci su trebali da streljaju srpsko civilno stanovnistvo na Kosovu poslije povlacenja srpske vojske sa Kosova. O zenevskim konvencijama, o ratnom pravu.

Interesantno je, ali i tipično, kako ti izokrećeš naopako svaku činjenicu na koju se pozoveš; pravi "vojnik" zapadnog spina...
Ne, Albanci nisu streljali; oni su kidnapovali Srbe, vadili organe i prodavali- kako se toga nisi setio?
Gde je bilo međunarodno ratno pravo po pitanju NATO agresije, bombardovanja, što ne pomenu ženevsku konvenciju kad su nas gađali kasetnim bombama i onim sa osiromašenim uranijumom?
Razumem ja da ti je stalo da ispadneš u pravu; no, na ovaj način samo se dublje glibiš u samoobmanu. Suoči se sa istinom; za pogibiju i stradanje tvojih nevinih (nije sporno da je bilo i takvih) sunarodnika i braće po veri krivi su oni koji su vas gurnuli na Srbe, a ne Srbi.
Ovako, ispada da su ti Srbi krivi jer su se- odbranili
Препоруке:
14
0
60 четвртак, 21 јул 2011 11:58
Bez Prevoda
Na internetu na engleskom pise da Kuper inace obavestava o fudbalu. Otac mu je antropolog u holandskoj 'naucnoj' svadji o hrvatskom svetilistu koja traje decenijama. Licni kompleksi iz juzne Afrike. Beda savremenog 'internacionalnog' novinarstva.
Препоруке:
12
0
61 четвртак, 21 јул 2011 13:28
Senka
Ovaj Averoes sigurno podrzava Inicijativu za REKOM,cim spominje da su Siptari mogli postreljati Srbe na Kosovu- al bas nisu tako jako, samo su malo, pa ni ne vidi se bas....iz aviona....
Evo sta pise u delu Obrazloženja Statuta REKOMA, u kojem se s puno razumjevanja objašnjava da se „intenzitet masovnog nasilja protiv Srba i Roma na Kosovu, u martu 2004. godine, verovatno može delom objasniti kao reakcija na nasilje protiv kosovskih Albanaca 1998-1999. godine i ranije.
Eto , jesu bili malo "zlocesti " ti Siptari ali to se moze objasniti, pogotovo kad vam Evropska komisija i Rokfeler fondacija daju 2.5 miliona evra za objasnjenje , mislim, a Averoes napise jedan tako lep komentar, mislim lep, jel' te....
Препоруке:
12
0
62 четвртак, 21 јул 2011 13:38
Војвода Војислав
@ Averoes

Жене, деца и старци били су транспортовани на муслиманску територију, а група мушкараца, њих 500 до 750, односно два до три одсто од 25.000, у Братунац, где су били издвојени због контроле у три групе за могућа почињена криминална дела.
о дана данашњег се говори и суди о масакру муслимана у бекству у Сребреници; два значајна фактора су изостављена из ове оптике: ти војници носили су оружје и упркос више пута поновљеном упозорењу Младића настављали су са крвавим борбама против српских војника. Муслимански војници су се кретали преко шума према муслиманској територији Тузле и Кладња, требало је да се пресеку и путеви између шума на разним локалитетима, као што су Буљим, Каменица, Кравица, Подубље, Нова Касаба, Баљковица, Црни Врх, а и у правцу од Коњевића Поља до Милића, српска војска је у тим борбама изгубила између 300 и 500 војника, била је инфериорнија и није се могла борити против муслиманских војника који су имали тешку артиљерију.
Препоруке:
8
0
63 четвртак, 21 јул 2011 13:46
Ceca Lazinica
@Averoes
Govorite o vojsci i naoružanju.O konvenciji rata.Iz svake kasarne iz Slovenije Hrvatske pa i Bosne prvo se sklanjalo ljudstvo odnosno vojnici zatim je išla arhiva a naoružanje je obično ostajalo jer nisu imali toliko vremena.Sledeće što govorite je da su Albanci trebali streljati Srbe poslije odlaska vojske s Kosova.Ne bojte se bi oni to uradili al je narod pobjegao zajedno s vojskom pa nisu ni imali koga.A Naser je pobjegao sa svojom vojskom a ostavio narod.General Mladić (na svim snimcima o Srebrenici) lepo rekao položite oružje i nikome ništa neće faliti.Otkud onda civilima oružje i da li su to civili?Stalno se trubi o demilitarizovanoj zoni a oružja je bilo.Znači mora se prvo te priče isterati na čistinu pa tek onda možemo govoriti o žrtvama.Ako je Izetbegović prodao grad Srebrenicu zarad bombardovanja po Srbima onda za to nisu krivi Srbi. Jasno i glasno treba se reći prodao nas Alija a ne opet po Srbima.
Препоруке:
14
0
64 четвртак, 21 јул 2011 13:49
Војвода Војислав
@ Averoes

НАСТАВАК

С обзиром на то да су муслимани изгубили око 2.000 војника, јер много њих није имало снаге да бежи, а и многи су се удавили прелазећи реку Јадар, ове борбе, односно губици на муслиманској страни, могле су изгледати као масовна егзекуција.

Za vas je normalno da se streljaju civili, za civilizirani svijet nije, zato ste u konfliktu sa svima. Srebrenica je prepustena Srbima, jer je to dio plana o uredjenju BIH iz dva entiteta. Nije mogla da opstane ta enklava. Ali to ne znaci da je trebalo poubijati civile.

Нико није стрељао цивиле.Употреби логику да је било тако, било би на десетине хиљада мртвих жена, деце стараца.

Ako su tebi mjerila junastva Skorpioni, ako ti je junak Arkan koji je obicni pljackas

Не,они мени нису мерило јунаштва нити их величам,за разлику од тебе који величаш Алију Изетбеговића,а Орић се јесте крио иза свог народа, јер је нападао из Сребренице,а побегао када је требало бранити.
И мени је чудно.
Препоруке:
13
0
65 петак, 22 јул 2011 13:54
Вељко
Јад од Јање не види колаборацију Дачбета са Насером Орићем и његовим кољачима.

Овај народ обилује проданим душама од самог званичног врха хијерархије до дна. А све су дно.
Препоруке:
7
0
66 субота, 23 јул 2011 00:09
Милодан
Препоручујем вам да прочитате овај текст. Има га на интернету. Није напорно, свега 800-900 страна.

Srebrenica:
OD PORICANJA DO PRIZNANJA
Izdavač:
Helsinški odbor
za ljudska prava u Srbiji


http://www.srebrenica-mappinggenocide.com/files/SMG-bh-doc-svjedocanstva-22.pdf
Препоруке:
0
9
67 субота, 23 јул 2011 17:47
наташа @ Milodan
Прочитано је то одавно и не вреди по напрстка воде.
Имате ли нешто што ишта вреди?
Тај текст је потпуно безвредан.
Препоруке:
5
0
68 понедељак, 25 јул 2011 22:43
Primarius
@Vojvoda Vojislav
Molim Te da sada pokusas da me shvatis.
Kada koristis takve argumente nemoguce je da se izvuces iz te pozicije da u sutini priznajes I opravdavas zlocin. Razmisli, to je jos gore: srpske zrtve ne posmatras kao uzasnu ljudsku tragediju nego kao zalog koji ulazes u raspravi da bi opravdao ovo masovno ubistvo.
Jedan srpski nacionalista je nedavno izjavio da srpstvo nije na Jasenovcu izgradilo onoliko veliki kapital koliko je to bilo moguće. Odavno neko nije toliko jasno i cinično (i nehotice) iskazao sustinu etničke netrpeljivosti, te moralne ucene koja se prežderava vlastitim leševima.
@Natasa
Pogresan i nepristojan zakljucak! Neukusna je paralela izmedju zlocina u Srebrenici I Holokausta u smislu kako su Holandjani dva puta zatvorili oci pred zlocinima u 50 godina. A ta verska I nacionalna mrznja izrazena u stavu kako ste VI pobedili neku GAMAD!: odraz je tvoje moralne nakaznosti koja ti stavise daje za pravo da plediras o "Hitlerizmu"
Препоруке:
0
1
69 среда, 27 јул 2011 12:45
наташа @ primarijus
Нисам рекао да смо ми антинацисти победили немачке, хрватске, мађарске нацисте него сам рекао гамад како бих избегао национална одређења јер нису сви Немци, Хрвати, Мађари итд. били нацисти.
Ја бољи израз за нацисте од гамади заиста немам и они јесу људска гамад.
Висте антисрпски националиста, а ја нисам националиста уопште.
Што се моје моралне наказности тиче, заиста нисте у праву, баш сам у својој средини познат као морална личност, а и сам се трудим да моралност и образ предпостављам и благостању и политичкој милости.
Имам утисак да нешто са вашим моралним критерујумима није у реди.
Ја сам компетентан да говорим о хитлеризму свиђало се то вама или не.
Препоруке:
0
0
70 среда, 27 јул 2011 21:31
primarius @natasa
super, bas mi je drago.
Препоруке:
0
0
71 субота, 30 јул 2011 23:54
Bosanac
среда, 20 јул 2011 23:44 Fristajlo

Arkan je bio miljenik radovana karadzica.

Oruzje su nam prodavali Srbi!! A za zarobljenog srpskog majora smo dobijali 20 tona brasna.
Sta ti tu smeta??

Novac za oruzje je stizao iz Saudijske Arabije, Irana, pa cak iz Izraela!! Kineske antitenkovske "crvene strijele" smo dobili 1995 iz Kine!! Te kineske "crvene strijele" su mogle pogoditi tenk sa rastojanja od skoro 2 kilometra. Srpka vojska to na pocetku nije znala. Prilazili su nam, kao i obicno, sa 600 metara i pucali po nama iz tenkova i transportera. Mislili su, kao i obicno9, da im ne mozemo nista. Ali vrag odnio salu....
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер