Da se ne zanose svi tzv manji narodi i države koji(e) ne budu "kooperativni" prema natovcima biće na meti i u položaju u kojem je Libija trenutno,jer sve je manje resursa i poslova za zapadne zemlje pre svega SAD.
Preporuke:
116
2
2
utorak, 19 jul 2011 00:13
.
Puca mi srce kada gledam one snimke i možda čak i ličnije shvatam ovo bombardovanje nego ono...
A još gore mi je što ne mogu ništa da učinim osim pisanja po raznim sajtovima i širenje JuTjub linkova koji govore o istini. Ali sve je to - jalovo.
Bože pomozi. Molim te.
Preporuke:
140
2
3
utorak, 19 jul 2011 00:21
Jelena
Svaka cast na tekstu! Isti zlocinci koji su bombardovali Srbiju da bi oteli Kosovo,sada zlocinacki bombarduju Libiju da bi im oteli naftu.Tacno je i da Kina i Rusija trguju sa zlocincima sa Zapada.
Preporuke:
125
4
4
utorak, 19 jul 2011 00:22
Agent MI6
I dok pesimisti smatraju da je to dokaz slabosti i nemoći Rusije i Kine da se ozbiljno suprotstave volji zapadnih imperijalista u stvarima do kojih je ovima zbilja stalo i na kojima insistiraju, optimisti, pak, pokušavaju u tome da pronađu elemente lukavstva i namere da se zapad uvuče u jedan besperspektivan pustinjski rat i tako izblamira i oslabi
Prema klasifikaciji gospodina Vukadinovića ja još ispadoh optimista. Lično mislim da bi među optimiste trebalo svrstati svakoga ko očekuje da stradanje nedužnih civila u Libiji bude što pre okončano a građanima te zemlje omogućeno da na slobodnim izborima izglasaju državno rukovodstvo po svojoj meri. Ja, pak, kao realista procenjujem da će kriza u Libiji potrajati još godinama nakon završetka vazdušne intervencije NATO uz moguću podelu zemlje na istok i zapad.
Preporuke:
21
48
5
utorak, 19 jul 2011 00:36
Zdravko
Prvoga maja 1995. kad su u zločinačkoj operaciji zločinačke hrvatske države zvanoj "Bljesak" stradali Srbi Slavonije u medijskom eteru Srbije su se mogle vidjeti samo Prvomajske proslave i ostale zastrašujuće gluposti. Četvrtog augusta te iste godine kada je u konačnom etničkom čišćenju nova NDH razriješila pitanje Srba u Hrvatskoj u "Oluji", to je u cetralnom Dnevniku u Srbiji bila tek vijest za dvadesetu minutu. A onda se Predsjednik Milošević u oproštajnom govoru 2001. godine žalio da je bio naivan i da je prevaren i da će biti što biti ne može. Što se kasnije i desilo!Ali avaj!E tako će mečka da zaigra pred vratima i svim onim današnjim silama koje pred ovim očiglednim hitlerovskim činom agresije zabadaju glavu u pijesak. A samo te sile mogu stati na megdan ovim fašistima. A hoće li? Neće, jer smatraju da nije najbolji trenutak i kalkulišu i sami sebi o glavi rade. Kome li će oni da daju oproštajne govore grdne rane? Mrak od koga oči bole
Preporuke:
104
1
6
utorak, 19 jul 2011 00:41
Observantes
Time što su se usudili da u HH veku ostvare tri genocida nad srpskim narodom, učinili su fatalnu grešku. Tada je započet „Armagedon“ sadašnje civilizacije. U buduće, poslednje racionalno vreme će se računati do trećeg napada na Srbe (u HH veku) a početak poraza monstruoznog, iracionalnog vremena od trenutka napada na Libiju. Udariti horskim zločinom na Srbe to je već bio simptom (za aktuelni civilizacijski „presek zdravlja“). Ponavljaju „priču“ posle toga (Irak...). Završiti s Libijom , e to je već sindrom (tres colegium faciunt- trojica čine društvo). Sindrom nemilosrdno ukazuje na globalnu bolest koja ima trajanje. „Orkestar za sahrane predugo svira“ iako je teško oboleo. Žao mi je planete što je talac bolesti u kojoj trpe i flora i fauna zbog stranputice evolutivno zalutalih, nekad primata a danas disharmonične antiživotne i antiekološke vrste.
Preporuke:
102
0
7
utorak, 19 jul 2011 00:50
Srdjan D.N.
Pakost smatram za jednu od najgorih osobina koju neko moze da pokaze. A uhvatio sam sebe da me ista obuzela kada su juce, prekjuce kineski zvanicnici protestvovali zbog nekog sastanka na kome su Dalajlama i domacini izdali neko saopstenje o Kini i Tibetu. Nastranu to sto mi nikako nije jasno da Kinezi kao mudar narod ne znaju za onu poslovicu o djavolu i tikvama.
Preporuke:
71
0
8
utorak, 19 jul 2011 01:19
saša r.
Žestok tekst, bravo!
Pukovnik Gadafi je vrlo inteligentna osoba, tako da mu nije bilo teško da shvati namere globalista.
Mogao je da bira između dve opcije; da savije kičmu, dopusti da mu pljačkaju državu dok ga mrcvare i njime brišu patos, ili da izabere borbu i ide do kraja.
Izabrao je ovo drugo, i to radi jako dobro. Izdajnici su prišli pobunjenicima odmah na početku, tako da on sad ima potpuno zdrav oficirski kadar.
Što je najvažnije, vođe plemena i narod su se zbili uz svog lidera, i Gadafi je sada mnogo snažniji nego što je bio na samom početku.
Što se tiče Rusije i Kine, ne vidim nikakvu razliku između platonske ljubavi prema nama 1999-e i izostanka iste prema Libiji 2011-e.
Gospodine pukovniče, samo u se i u svoje kljuse!
Preporuke:
75
1
9
utorak, 19 jul 2011 01:24
Fristajlo
Nikada nisam imao mnogo simpatija za libijski sistem i njegovu kombinaciju islama, socijalizma i neposredne demokratije, niti za Gadafijev bizarni i ekstravagantni stil, a još manje za njegovu ambiciju da „izvozi revoluciju“.
Ova primedba je po malo i neumesna, i štrči iz teksta; a zašto bi trebalo da imate simpatije?
Zar to nije unutrašnja stvar Libije? Valjda je dovoljno da se njima, Libijcima dopada?
Što se izvoza revolucije tiče- šta tek reći za "američku"? Pri tom, mišljenja sam da Libija ima svako pravo da je po malo i izvozi, jer je to samo odgovor na napade na njih koji traju malo duže od te "izvozne grane" džamahirije, a i inače je sporno koliko je taj "izvoz" intenzivan...
Naravno, potpuno se slažem sa tekstom; samo sam hteo da ukažem na to koliko smo svi, vremenom, navikli na taj manir petljanja i formiranja "stava" o nečemu o čemu, realno- ne znamo dovoljno. Gadafi je uspešan vladar jednom neobičnom miksu naroda, jezika, plemena, ljudi; poštujmo to.
Preporuke:
54
2
10
utorak, 19 jul 2011 01:32
Milan Nedic
Jedno pitanje za sve? Koliko vas ima,a da mu clan porodice ili on sam ne poseduje barem jedan par NIKE patika? Ceo svet finansira bestijalnu USA. Ceo svet je AMERIKA ,o tome se radi. Na delu je sistemska kriza morala i casti celog "NAPREDNOG" covecanstva !
Preporuke:
54
3
11
utorak, 19 jul 2011 02:42
Uskokovic Sasa
Molim Boga da Libijci spasu svoju otadzbinu od zapadnih zlocinaca. Neka sami izaberu hoce li Gadafija ili ne. Smeo bih da se opkladim ako im zavlada ova fukara od pobunjenika da ce praviti Gadafija od blata vec za koju godinu.
Preporuke:
52
0
12
utorak, 19 jul 2011 02:57
Kiza
Ako su hteli da ohrabre Zapad na jos veci medjunarodni fasisticki teror, Kinezi, Rusi i Indijci su uradili pravu stvar. Inace je trebalo da se spakuju i odu kuci umesto sto sede u UN. Time sto uspeva da progura svoj teror pored uspavanih Rusa i Kineza, Zapad opet svima pokazuje da je "superioran" i da "zasluzuje" da vodi covecanstvo u bilo koju moralnu i fizicku rupu u koju odluci.
Potpuno isto kao kad grupa silezdija updane u voz, a svi putnici gledaju na drugu stranu dok terorisu jednog po jednog. A kad mecka dodje do njih, onda kukaju i mole za pomoc o drugih indiferentnih. Kao: "nisam ja sad dovoljno jak da se usprotivim citavoj grupi, cekacu bolja vremena, kad se siledzije zamore, itd itd"
Preporuke:
40
0
13
utorak, 19 jul 2011 04:13
Deda Mrazov liferant
Nikada nisam imao mnogo simpatija za libijski sistem i njegovu kombinaciju islama, socijalizma i neposredne demokratije, niti za Gadafijev bizarni i ekstravagantni stil, a još manje za njegovu ambiciju da „izvozi revoluciju“.
Ovo je vaša greška, jer je libijski politički sistem nešto najbolje što je moguće ostvariti u zemljama arapskog govornog područja, a Gadafi najveći ideolog i ktitor budućeg ujedinjavanja Afrike van kandži zapadnog kolonijalizma, njegova pomoć i finansiranje Mendele i Afričkog Nacionalnog kongresa ga čine herojem za većinu afrikanaca, a njegova istorijska uloga je ovekovečena rečima iz "Zelene knjige": Crna rasa će ovladati svetom. Gadafi je trenutno najveći revolucionar Afrike i njegovo nasleđe je neizbrisivo, pa ako vi želite rekvijem, možda će Gadafi umreti, ali kao što je rekao veliki bolivijski revolucionar Tupak Katari trenutak pre nego što su ga rastrgli na komade: Ja umirem, kada se vratim-biće nas na milione. Ako njega umore, pretvoriće se u milione.
Preporuke:
47
1
14
utorak, 19 jul 2011 04:37
Boki
Da ubijaju još jedan narod i državu. Našu su već ubili evo ima jednu deceniju čim 'naša' vlast drži glavu u pesku i aminuje bombarderima i zločinu koji se odvija pred našim očima.
Da izgleda kao da samo možemo da ćutimo i pamtimo, ali ne lažimo se možemo daleko više da uradimo a to više je da skinemo srpski deo zločinačke globalističke koalicije sa vlasti.
Jer i ćutanje je odobravanje a odobravanje je saučenisštvo u zločinu.
PS
Ne tražite opravdanje u Kini i Rusiji koje igraju šahovsku partiju u kojoj je ulog njihov opstanak.
Tu prerano ofiranje može da košta glave.
Preporuke:
39
1
15
utorak, 19 jul 2011 07:26
gavrilo
Tako je,zlocin i sami odobravamo jer nam je kratka pamet a VLADA petokolonaska!
Preporuke:
36
0
16
utorak, 19 jul 2011 08:11
MP
Tačno je da mali narodi uvek služe za potkusurivanje,pogotovo kad se sami podmeću(ili ih podmeću njihovi prirodni resursi).Da je Kina od '49 stalno ulazila u sukobe radi malih naroda(država) koje je Amerika napadala,nikad ne bi dostigla sadašnji stepen razvoja(primer SSSR).No nije daleko dan kad će Kina ustati u zaštitu prava(kako ih ona bude tumačila) drugih (pa i malih) država.Ako meni ne verujete,pitajte Majk Malena načelnika združenih generalštaba SAD.
Preporuke:
29
2
17
utorak, 19 jul 2011 08:55
miki
Danas je devetnaesti jul 2011. i 123. dan zlocinacke agresije protiv Libije.
Preporuke:
36
0
18
utorak, 19 jul 2011 09:13
marko nemanjic
odavno je jasno da zlo vodi glavnu rec u svetu. zlo i glupost.
mnogi narodi kiji cute, to rade zbog mogucih interesa koje ce ostvariti nakon pokoravanja libije (ako do toga zaista i dodje)ili zato sto u podsvesti drze da se to isto (agresija) moze dogoditi i njima.
rusi kao po obicaju pokusace da nesto istrguju sa zapadom (mada ruku na srce gadafi je cuvao svoje novce u zapadnim bankama, ulagao sredstva u zemlje zapadne evrope i davao unosne poslove zapadnim kompanijama).
kina uveliko ima sklopljene energetske aranzmane sa ostalim zemljama, te ima dovoljno resursa za nastavak puta ka svetskoj dominaciji i nadamo se nekom novom poretku (gde ce biti nesto vise sunca i za nas ovakve opljackane, izdane, ponizene..).
nek nam je Bog upomoc svima.
Preporuke:
21
0
19
utorak, 19 jul 2011 09:24
polako
Polako, ne žurite sa rekvijemom, Libija još nije umrla. dok god se vode borbe, ishod nikada nije potpuno poznat.
Preporuke:
51
0
20
utorak, 19 jul 2011 09:26
meni se dopada
Meni se dopada to što je Gadafi osavremenio društveni sistem, i što je u tradicionalno društvo uveo elemente socijalizma i neposredne demokratije. On je sigurno bio svestan da više od toga ne može, da pravi neki 'čisti' politički sistem, morao je da krene od libijske realnosti.
Preporuke:
39
0
21
utorak, 19 jul 2011 09:26
Danilo
Po kojim je to zakonima,zemaljskim ili nebeskim Rusija duzna da brani cijeli svijet od agresora,imperijalista i fasista?
Dok je Rusija 70 godina odvajala od usta svojih gradjana da bi se naoruzala i odbranila od ludih imperijalista,pola svijeta im se smijalo i rugalo kako im omladina nema farmerice,a djeca zvakace gume.
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?
A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".
A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.
Uostalom,od koga Rusija da brani svijet?
Od NATO-drzava,koje se kunu u demokratiju,humanost,kulturu,civilizaciju.
Je li demokratija i humanost to sto su radili juce Srbiji,a danas Libiji?
Ne boji se Rusija nikoga.
Vidjeli smo kako Rusija brani svoje prave prijatelje,J.Osetiju i Abhaziju.
Preporuke:
56
1
22
utorak, 19 jul 2011 09:36
Radmilo
Nije lako Rusiji. Nije lako.
U borbi protiv istog neprijatelja, iste fašističke koalicije, u kojoj su pobedili i dotukli Hitlera, izgubili su desetine miliona boraca i naroda.
Rezultat?
Povampirenje fašizma u gorem obliku.
Pohod fašista na Istok postao je pohod na "sve što im padne kao interes".
Niste čuli za interes Amerike?
Njihov najmanji interes je Amerika, njihov interes je svaka tačka na zemlji o koju mogu da se očešu.
Rusija je dužna da jača, a ne da slabi.
Jaka Rusija - sigurna Srbija.
To je razlog da se u Srbiji nalazi marionetski režim Zapada. Lutke koje ne umeju da ne slušaju.
Znaju unapred šta da rade, šta su im planirali za buduće uloge.
Ne postoji bilo kakav zahtev koji Srpska koalicija na vlasti, 126, neće prihvatiti.
Nema, pa to nam je.
U zadnje vreme slabo se čuju.
Spustili se u mišju rupu.
Ipak, progurali su pravo na ženidbu Gejova.
Muški. Svetska stvar.
Preporuke:
45
0
23
utorak, 19 jul 2011 09:42
Marko Gay
A hoće li? Neće, jer smatraju da nije najbolji trenutak i kalkulišu
Zdravko, nije stvar u tome da nece, Kina i Rusija procenjuju da ne mogu i nadaju se da ce vremenom ojacati. A mi znamo da nece, nego da ce naprotiv jos oslabiti, uz nasu pomoc.
@ . & VUkadinovic
Prema lepom Miroslavu (Lazanskom), pobunjenici (saveznici NATO-a) su brojni, popularni i podrzani od stanovnistva u velikom delu Libije. Koliko je opravdano u takvoj situaciji govoriti o ubijanju jednog naroda?
Zbog cega je politicko nezadovoljstvo u Libiji uopste doslo do tog nivoa? Zasto u Svajcarskoj nema raspolozenja za oruzanu pobunu medu kulturno heterogenim - i do zuba naoruzanim - stanovnistvom, a u Libiji ima?
Mesanje u gradanski rat i unutrasnje politicke sukobe je inace uobicajeno i drevno: u pretenzijama na englesku krunu, Francuzi su pomagali skotsku kraljicu Mary, a Spanci sve i svakog.
Preporuke:
5
49
24
utorak, 19 jul 2011 09:48
nataša
Nije dovoljno biti zdrav i pametan da bi se opstalo. Danas je opstanak uslovljen primenom nauke i filozofije.
Rešenje je u egzistencijalnoj filozofiji i treba detaljno proučavati, ako nije kasno, Žan Pol Sartra, ili možda Viktora Frankla. Možda se u njihovim delima krije neki ključ za egzistencijalnu enigmu koju imamo.
Možda bi trebalo poći od one maksime da čovek ne može kontrolisati ništa i nikoga ako ne kontroliše sebe.
A to da je svet otišao u ... gde ne treba, pogledajte taj mrak, ne samo Libija, zatiranje država i naroda, nego i "bankroti" i "spašavanja" pogledajte situaciju sa medijima, ubiše juče onog novinara, pa onda Asanž.
Imamo jedno povampirenje nacizma.
Treba učiti od Frankla!
Preporuke:
17
2
25
utorak, 19 jul 2011 09:51
Dejan
Jeste zločin.
Ali Rusija i Kina gledaju svoje interese, neće kao Srbi da viču "Trst je naš" za Slovence, ili da ginu u partizanima da bi i hrvati danas sebe ubrajali u antifašiste.
Rusija je napravila ambiciozni plan da do 2020. ulože u osavremenjivanje naoružanja nekoliko stotina milijardi dolara, ili oko 20 miliona dolara dnevno.
Amerika ima vojni budžet od 2 milijarde dolara dnevno.
Istovremeno je Gadafi bio u zadnjih par godina potpuno okrenut Zapadu, poruka Rusije i Kine je - evo ti tvoji prijatelji.
Ovo ne znači da sam protiv Gadafija ili da to sve podržavam, ali trebao je kao Sirija da ponudi drugu pomorsku bazu Rusiji u Mediteranu, danas bi Libija bila i dalje pod njegovom vlašću.
Preporuke:
50
1
26
utorak, 19 jul 2011 10:06
apis
Kada pročitam "Rekvijem za Libiju", Đorđa Vukadinovića, imam utisak da sve ono što ja mislim , a ne umem da izgovorim, Đorđe napiše. Iskreno,, plašim se da ga previše hvalim , jer nema od toga nikakvu korist. Potpis na svaku reč.
Preporuke:
28
4
27
utorak, 19 jul 2011 10:09
@Observantes
Propast zapadne 'civilizacije' (vec dugo vremena se ne moze okarakterisati kao stvarna cvilizacija, jer ta rec ima pozitivne konotacije), ali nikako propast civilizacije uopste.
Budite sigurni da se ne ponasaju sve zemlje kao Zapad, niti kao Srbija. Ima i normalnih zemalaj, samo sto mi to, od silnog blata oko nas, ne mozemo videti.
Jedno je sigurno, Rusija je napravila FATALNU gresku sa Libijom. Kina MOZE sebi priustiti (MADA je I NJOJ ovo opasno, i indirektna pretnja) da Libija NE DAJ BOZE padne, ali Rusiji je ovo krajnje opasno, jer je sledeca meta Sirija. Suvise su se Rusi opustili (a mozda i nisu, jer, istina, mi ne znamo sta se tacno desava iza scene), a i suvise su se necasno ponasali. Pokazali su da prema svojim saveznicima nisu dovoljno posteni, i to ce ih kostati.
Preporuke:
15
6
28
utorak, 19 jul 2011 10:21
aleksandar
Valjda je od svega najsmešnije, ili najtragičnije, kako ko gleda, ono sada već legendarno obaveštenje za javnost nekakvog "međunarodnog tužioca" nekakvog "međunarodnog suda u Hagu", izvesnog Lusa Morena Okampa, da je brat Gadafi uvezao "kamione" vijagre, i "naredio" "frontalni napad" na "žene pobunjenika" u ofanzivnoj akciji "masovnog silovanja" radi slamanja "demokratskog libijskog pokreta".
Sasvim je izvesno i očigledno da je siroti Okampo delovao kao "nezavisni i nepristrasni međunarodni tužilac", da ne kažemo tužibaba, i da njegovo "priopćenje" nema, ali zaista nema, ama baš nikakve veze sa "ratnim naporima" Nato.
Gotovo istovetno kao kada su nas optuživali za "masovna silovanja i genocide" i to usled rata koji je Nato vodio protiv nas.
U sve gore navedeno, u tu sasvim očiglednu ratnu propagandu namenjenu imbecilima, i dalje veruju još samo domaći korisni idioti, koji se još uvek kunu u "međunarodnu pravdu" i "međunarodnu zajednicu".
Preporuke:
37
1
29
utorak, 19 jul 2011 10:37
@@
Izuzetan tekst .Bestijalije đavoljeg semena.Postigli se potpuni efekat, potpunu apatiju i nezainteresovanost za bilo čiju pa i sopstvenu sudbinu, sumrak civilizacije.Podrška Libiji!
Preporuke:
27
1
30
utorak, 19 jul 2011 10:39
Ružičasti panter
@Stradija
Ni velike zemlje ne bi trebalo da se zanose. Svojevremeno su bile "kooperativne" u Minhenu. Znamo kako se to završilo.
@Fristajlo
U pravu ste za citiranu rečenicu. Zvuči kao obavezan naklon vladajućem klišeu. Mada, možda je taj naklon obavezan: tekst je u "Politici" prilično cenzurisan.
Preporuke:
18
0
31
utorak, 19 jul 2011 10:43
Pavlehn
Boraveci u Libiji iz koje sam izasao kad su vec pocela ratna dejstva,brodom Sveti Stefan,dakle vidjevsi svojim ocima diktaturu koju je sprovodio Predsednik Gadafi,koja je daleko od uzora u zapadnim zamljama ali koja je najvise licila na komunizam sa dusom kako su zvali Brozov rezim ciji sam iskreni protivnik.Da ne nabrajam benefite koji su bili dostupni svakom stanovniku Libije,besplatna voda,struja ,skolstvo,zdravstvo,odsustvo svake vrsta drzavnog poreza,veliki drzavni projekti izgradnje puteva,zeljeznice,stambenih projekata itd.E sad licno mislim da je Pukovnik napadnut upravo zato sto je los primjer odnosa izmedju drzave odnosno vlasti i naroda.
Preporuke:
31
3
32
utorak, 19 jul 2011 10:58
Dijasporac
Gadafi je izgubio osećaj realnosti, njegovo nauružanje je zastarelo, g-din Lazanski je o tome govorio, on nema ćime braniti libijsko nebo, raketni sistemi stari tridesetak godina itd.
On je osokolio zapad svojom glupošću, novac je držao kod njih,francuske avione je hteo da kupi, koketirao je sa neprijateljima.
Šta ima Rusija sa Gadafijem ? Da je kupio 100 milijardi vojne opreme ne bi ga darnuli, poklonio je poverenje zapadu, nije Rusija Sovjetski Savez, on je sedeo na milijardama a drugi da troše svoje resurse za njegovu odbranu, ima li to logike !
Preporuke:
27
3
33
utorak, 19 jul 2011 11:03
Dejan
@ Danilo
[Dok je Rusija 70 godina odvajala od usta svojih gradjana da bi se naoruzala i odbranila od ludih imperijalista,pola svijeta im se smijalo i rugalo kako im omladina nema farmerice,a djeca zvakace gume.
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?
A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".
A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.
/quote]
Odlično zapažanje.
Kad sam na jednom američkom sajtu napisao da je u Hladnom ratu SSSR bio strana koja je morala da se brani od američkog nasilja, niko nije izgleda ni razumeo. Samo sam dobio negativne komentare. Američka zablesavljena i zločinačka javnost ne povezuje odnos Rusije prema drugim zemljama sa golom silom, obešću i agresijom sopstvene zemlje. Zaslužuju svako zlo koje ih snađe
Preporuke:
25
1
34
utorak, 19 jul 2011 11:28
nataša @ Milan Nedić
Po vašem ispade da smo svi kao vi "kapoi". Nismo "kapoi" kao Milan Nedić su bili u većim i manjim nacističkim logorima izabrani po nečovečnosti logoraši koji su za račun esesovaca zlostavljali druge logoraše.
Duh "kapoa" koji ste prihvatili, što se vidi iz vašeg nika nije ni logika, ni ekonomija, ni politika, a ponajmanje filozofija. Kakve veze imaju patike Najki, ili što Šutanovac reče Audi, sa pljačkom matrerijalnih i intelektualnih bogatstava sveta.
Amerika se finansira/la na drugi način. Vi "kapoi" ste po logorima istresli i zadnji dinar i zadnji zlatnik iz džepova ulogorenih Jevreja, Srba i drugih antifašista. Zatim ste to dali svojim gazdma esesovcima. Zatim su Rusi pobedili esesovce na bojnom polju, a onda su esesovci, vaše gazde, te zlatnike, dijamante, umetniče slike i ostalo dali Rokfelerovoj fondaciji a ona njima papire. Tako se finansira SAD, a ne proizvodnjom patika Najki. Njih prave obespravljeni radnici raznih nacija i vera za nadnicu da prežive.
Simbol SAD je gangsterizam.
Preporuke:
23
3
35
utorak, 19 jul 2011 11:34
Vera Nastasovic
Sasvim ste u pravu. Celo covecanstvo polako ali sigurno ide prema svom kraju. Pa kako drugacije da se protumaci to sto se najavljuje legalizacija koriscenja marihuane, legalizagija gej brakova? Sve tradicionalne ljudske vrednosti gube znacaj, dekadencija dominira. Srbija i Libija imaju isti znacaj i sudbinu iskrojenu od strane svetskih mocnika. Tragicno je sto Rusija nije dovoljno jaka, a Kina nije dovoljno zainteresovana da stane na kraj novom kolonijalizmu i nacizmu. Ostaje nam da se nadamo da ce vrhuska u Americi napraviti gresku i isprovocirati Kineze ili Ruse da konacno nesto preduzmu.
Preporuke:
17
0
36
utorak, 19 jul 2011 11:35
Petar
Vidim dosta komentara ovde u vezi ponasanja Rusije i Kine u vezi rata u Libiji,pa da i ja onda kazem svoje misljenje.1) Rusija- Na stranu te teorije o gledanju svojih interesa,cinjenica je da se Rusija ponasa kao SSSR 1939(tako se naravno ponasa od 1999),na pomolu je i pakt sa djavolom o nenapadanju. To je dokaz da ih sopstvena istorija bas nista nije naucila.2) Kina- Oni glume svetsku silu,ali to sem donekle u korejskom ratu nijednom nisu dokazali.Moje licno misljenje je da su to kukavice koje bi opet dozvolile da ih Japan tlaci.
Pozdrav
Preporuke:
16
7
37
utorak, 19 jul 2011 11:42
Miroslav Domanovic
Covek ste od drustvene struke i nauke, cije misljenje sve vise cenim kako prolazi vreme ... mozda i zahvaljujuci bas ovom stajtu, a ne nekim ranijim TV emisijama.
Pomenuste ukidanje blanko ostavki kao nesto sto ce da doprinese vecoj samostalnosti poslanika, a meni odavno nesto nije jasno u vezi sa tim: zasto glasanje u skupstini nije tajno a ne javno? Po meni se tek tajnim glasanjem moze doci do realnog misljenja poslanika, a to opredelenje bi ukinulo svaku sumnju u moguci i pretpostavljeni uticaj nekoga na poslanike - jer bi kontrola jednostavno bila nemoguca.
Ima li gde u svetu da je glasanje u skupstini tajno? Ako nema - zasto se onda svi svesno lazemo o nezavisnosti poslanika i ustvari o - sustini demokratije?
Preporuke:
13
0
38
utorak, 19 jul 2011 12:02
Dalibor Conic
Gospodine Vukadinovicu...
Svaka čast za ovaj i sve vaše tekstove i želim Vam sve najbolje...
Jedan ste od retkih u ovoj zemlji koji ima hrabrosti da misli svojom glavom...
Sa poštovanjem...
Zaječarac
Preporuke:
18
1
39
utorak, 19 jul 2011 13:21
Milan Nedic@natasa
Vi ste jedna osoba sa komunjarskom svescu,koja istoriju ne tumaci racionalno,vec striktno ideoloski.Spremni ste i na bezocno laganje ,radi ostvarenja komunjarske bezbozne utopije.Citajte malo o vezama Wall street-a sa NAcistima i Komunistima.Videcete da su ta dva ideoloska pokreta samo instrumenti u ostvarivanju Novog Svetskog poretka.
Preporuke:
10
14
40
utorak, 19 jul 2011 13:47
slobodan 50
odavno je sve izrečeno, trošimo struju i vreme bezveze...međutim, meni je posebno atraktivna i istinita misao i termin mog najboljeg prijatelja, pa da je podelim sa ostakom poštenih građana ostatka srbije; kaže čovek: skloniti se od "ENERGETSKIH VAMPIRA", kako bi sačuvali svoju ekološku svest i zdravlje...đorđe, očigledno, ne haje mnogo za ekologiju...i dalje svi misle, da znaju epilog u libiji...tako, šta dalje reći?da, novak je sa devojkom na odmoru, a boris je stalno u društvu svojih prijatelja...neznam dalje šta da pišem.prijatno svima.neznam da li sam napisao, novak je sa devojkom na odmoru.kupaju se i kažu da im je lepo.ponekad idu i na sladoled, a ako saznam nešto novo , javiću Vam se...pozdrav od ostatka poštenog građanina BG pašaluka.
Preporuke:
23
1
41
utorak, 19 jul 2011 14:18
srđan conić
Da ne okrećemo glavu da pamtimo da svedočimo i da podsećamo. Ključna rečenica za kraj. Koliko smo mi daleko od svedočenja podsećanja pamćenja govori činjenica da nemamo nijedan praznik kojim se obeležava dan ustanka protiv fašizma da se godišnjice zločinačkog bombardovanja Srbije od mosta kod Varvarina do voza u Grdeličkoj klisuri u medijima gotovo i ne govori a analitičari ih i ne spominju a ti isti mediji o ratu u Libiji prenose samo propagandne informacije zapadnih glasila. Koliko se sećam u Novom Beogradu posle bombardovanja zapaljen je večni plamen da nas večno podseća na Nato zločine. Ispostavilo se da je to bio samo plamičak. Neko će reći ugašen je zbog Mire Marković. Ali ja samo podsećam da se ne zaboravi. Ali u Srbiji će se odmah povesti rasprava o ulozi Mire Marković a ne o pamćenju zločina. To im je bio i cilj koji su možda ostvarili. Možda . . .jer malu Milicu iz Batajnice niko normalan ne može da zaboravi.
Preporuke:
21
2
42
utorak, 19 jul 2011 14:43
Ružičasti panter @ nataša
I Viktor Frankl i egzistencijalizam upućuju čoveka na samog sebe. U određenoj meri to je u redu, ali dovedeno do krajnjih konsekvenci to podrazumeva pasivnost i skepsu u pogledu mogućnosti delovanja na društveno okruženje. Kad je Libija u pitanju, danas se celokupna svetska javnost ponaša „franklovski“. Svi se trude „da opstanu“ (ali svako za sebe) što će konačno dovesti do propasti svih.
Preporuke:
20
1
43
utorak, 19 jul 2011 14:49
Angel
Još jedan pokazatelj da se stvari kreću od lošeg ka gorem - saradnja Kine i Rusije za zapadnim zločincima pomera tas vage koji sve više preteže na stranu zla i toj strani prilazi sve više onih koji će kasnije zbog toga gorko žaliti.
Preporuke:
12
0
44
utorak, 19 jul 2011 14:59
nataša @ Milan Nedić
Može biti da je moja svest ideologizirana i to ideologijom komunističke provinijencije, a možda i nije. Trenutno sam u fazonu filozofije egzistencijalizma.
Međutim vaša svest sigurno nema u osnovi nikakvu ideologiju, ako ste Milan Nedić i ako politički mislite kao on.
Milan Nedić nema nikakvu ideologiju, on ima samo svoj karakter, svoj "obraz" koji mu je dozvoljavao da daje obezbeđenje Nemcima dok odvode najbolje Srbe u logore u Nemačkoj, to su uglavnom bili Srbi monarhisti, odani Kralju Otadžbini, zatim da volovskim žilama na regularnoj osnovi premlaćuju nedužne srpske seljake, kojima je strano da im Nemci preuzmu i državu i sva prava, da po nalogu Gestapoa strelja u Jajincima i Banjici, a onda posle im taj isti njihov karakter i"obraz" dozvoli da budu "komunistički" doušnici, doušnici hrvatskih i slovenačkih komunista i da nastave zlostavljanje srpskih, a) komunista, b) monarhista, c) jevreja.
Kod vas nedićevaca nema nikakve ideologije, vi ste takvi kavi ste bez ideologije.
Preporuke:
8
5
45
utorak, 19 jul 2011 15:14
nataša @ ružičasti panter
Hvala dragom Bogu da se neko ne slaže sa razlogom i idejom da zna zašto se ne slaže.
Obično se na ovkvim sajtovima diskusija pretvori ili u nekritičko podržavanje ili nekritičko negiranje.
Franklova filozofija egzistencijalizma i logoterapija su sigurno izazovne teme.
Pominjanje Frankla u mom slučaju je bilo u cilju da predočim kako mi današnja Srbija liči na jedan koncentracioni logor i bojazan da se ceo svet pretvori u takvo nešto.
Amerika se mora pobediti vojnički, ali trebaće vremena i pitanja golog opstajanja će se postaviti, ako već nisu.
Slažem se da je jedan nacionalni odgovor na situaciju, ali nacionalni u najpozitivnijem ljudskom smislu neophodan. Franklovski princip "Sebe branim, drugima ne škodim" je ono na čemu sad i odmah možemo insistirati.
Preporuke:
6
0
46
utorak, 19 jul 2011 15:15
Milan Nedic@natasa
Natasa,suplja vam je prica i puna lazi.Ali O.K svako ima pravo na svoj rezon i svoj stav.Ja Nedica probam da predstavim objektivno,a vi natasa budite iskreni pa recite kakvi su plodovi komunizma na nasim prostorima?Gorki,jel' da?Razorena je srpska crkva i srpska tradicija.Srpski narod je pretvoren u puki LUMPEN-PROLETERIJAT.
Preporuke:
7
7
47
utorak, 19 jul 2011 15:42
slobodan 50
milane, jabuko sa grane, ako je neko kriv, MI SMO KRIVI!!!milane, pusti više prebacivanje i kuknjavu, da su nam drugi krivi, da su bili pravi-pobedili bi, ALI NISU!!!.to je to.bez ljutnje i uvreda.istina.tužna.KO MORA DA ČUVA TRADICIJU?KO, MORA DA, ČUVA CRKVU?KO, MORA DA, RAĐA I ČUVA DECU?KO MORA, DA ČUVA EKONOMSKI I POLITIČKI SUVERENITET SVAKE ZEMLJE?moram da bežim, zbog "energetskih vampira", nego, ako mogu da ti pomognem u rasvetljavanju činjenica i istina u životu....teško je to...
Preporuke:
15
0
48
utorak, 19 jul 2011 15:44
nataša @ Milan Nedić
Što se vi niste kao Milan Nedić brinuli za srpku Crkvu kad ste bili "Predsednik vlade Srbije" i kad su vaši saveznici srpskog Patrijarha, Gavrila Dožića i vladiku Nikolaja Velimirovića, vodili u logor Dahau, kad su vaše kolege iz iste koalicije, Hitlerove, u koju su doduše oni ušli kao članovi, skoro pa punopravni, po svojoj volji želji i planu, za razliku od nedićevaca koje su Nemci izabrali jer su im takvi karakteri odgovarali, dakle vaše kolege ustaše i balisti su rušili i palili i manastire i ubijali monahe i sveštenike srpske Crkve, a nedićevci su unapred volovskom žilom tukli "usijane srpske glave" koje su bile spremne da se tome suprostave. A tek danas, ekumenizam itd, opet u režiji modernih nedićevaca.
za vreme srpskih komunista ( mislim na Miloševićev režim ) je sagrađen Hram Svetog Save, koga bi ovi najrađe preimenovali u hram svetog Alojzija i niko nije našu SPC ugonio pod skute Papi, kako to sad moderni nedićevci rade.
Preporuke:
10
3
49
utorak, 19 jul 2011 16:09
Boki
//Petar
Vidim dosta komentara ovde u vezi ponasanja Rusije i Kine u vezi rata u Libiji,pa da i ja onda kazem svoje misljenje.1) Rusija- Na stranu te teorije o gledanju svojih interesa,cinjenica je da se Rusija ponasa kao SSSR 1939. (tako se naravno ponasa od 1999), na pomolu je i pakt sa djavolom o nenapadanju. To je dokaz da ih sopstvena istorija bas nista nije naucila.
Naivni Petre. Da je Rusija probala da se suprotstavi Nemačkoj 1939-te ne bi preživela. Samo dve godine kasnije Nemcima je nedostajalo dva meseca da uđu u Moskvu.
Pametnom dosta, ali MI nikad nismo iz istorije ništa naučili. Rusi jesu.
Da jesmo ne bi se trudili sa neoustašama da zajedno ginemo pod novim Staljingradom.
Preporuke:
9
1
50
utorak, 19 jul 2011 16:30
Milan Nedic@natasa
"i niko nije našu SPC ugonio pod skute Papi, kako to sad moderni nedićevci rade".E vidis tu gresis.Nisu ovi na vlasti moderni nedicevci,vec moderni Brozovci t.j partizani ,isti oni sto su streljali Nedica.U vreme Broza su sluzili internacionali,a danas sluze globalistima.Danas vladaju deca KOMUNIZMA,Nedic je prokazan bas od takvih!
Preporuke:
9
2
51
utorak, 19 jul 2011 17:02
Milko Grbović
Jeste objavljeno u "Satirikonu", ali može se ponoviti.Setimo se da se bombardovanje naziva "Odisejeva zora"
ODISEJA
Put do slave i bogatstva
put do trona
oduvek je doticao
iz galona.
Neposlušne odmah sravne
bez pardona
za početak prvo ide
„no fly“ zona
Kad ti bace tovar bombi
kilotona
milosrđem to proglase
na sva zvona
Svako znade šta ga čeka
i šta nosi
ko žandarmu svetskom hoće
da prkosi.
Doba prošlo i buduće
priča ista
Ne priznaju Muhameda
Budu, Hrista
Odiseju mesto zore
suton blista
Refren:
Odiseja,
Odiseja
staza bombi do jevtinog
petroleja.
Preporuke:
18
0
52
utorak, 19 jul 2011 17:42
nataša @ Milan nedić
Donedavno sam imao toleantan odnos prema nedićevcima, mislio sam žandari ko žandari, šta oni znaju. U uslovima kad ne postoji nacionalna strategija ni država ljudi mogu da se snalaze kako znajum pa i da sarađuju sa okupatoprima. Banjica i Jajinci zaslužuju poseban tretman. Ali, šta je bilo posle rata.
U svetlu novih saznanja, a to je uloga Dragija Jovanovića i Toze Vujkovića i njihovih brigada, koje je Broz pripremao od 1945 tri godine za odračun sa pravim srskim komunistima i partizanima, onima koji su voleli slobodu kao što je ja volim više nego ptica na grani i Rusiju, e za obračun sa njima je Broz upotrebio nedićevce.
Njihovi biološki i politički naslednici vladaju Srbijom.
Sav politički repertoar se iscrpjuje sa rečenicom, samo da Srbijom zavladaju Nemci i da oni zavedu red, biće sve u redu i Kosovo, i Srpska i privreda i penzije i td itd.
Batić, Dušan Mihajlović, Boris Tadić, Palma Marković, Dačić, Đinđić, oni su vama naslednici srpskih partizana komunista i rusofila?
Preporuke:
10
3
53
utorak, 19 jul 2011 18:02
Dejan
Pošto se priča o Rusiji i Kini, da napomenem još nešto.
Kina ima interes da postane prva svetska ekonomska sila. Sa tim po automatici dolazi i vojna nadmoć.
Kinezi to mogu da postignu samo rastom proizvodnje i izvoza. Neće oni na nama i nesvrstanoj bratiji da zarade. Oni moraju da imaju ogroman izvoz u Ameriku, Kanadu, EU, Australiju - u one koji imaju novca.
Kini ne odgovara ljuljanje čamca, Kini ne odgovara bankrot Amerike, Kini ne odgovara sukob sa Zapadom.
Kad ojačaju, šutnuće Amerikance iz Azije i nametnuće svoju volju u celoj Aziji. Nema dobroćudnih velesila, postoje samo nemoćni i oni kojima se može da rade šta hoće.
Rusi čekaju da Amerika dalje oslabi. Pred njima je, ako budu pametni, dobra budućnost. Svi pričaju o nafti i gasu, a niko ne priča koliko u toj stepi ima obradive površine, još ako zaista postoji globalno zagrevanje, ima da hrane celu planetu.
Sad će da se kače zbog Gadafija koji je davao pare Sarkoziju za predizbornu kampanju...
Preporuke:
18
0
54
utorak, 19 jul 2011 18:09
Neutralan
Nataša, Milane, braćo Srbi,
istina je da su obe strane imale svoje iluzije i svoje promašaje. Ostavimo ih prošlosti. Prethodno bi ipak Natašini partizani trebalo da siđu sa svog pijedestala nepogrešivosti.
A kako u budućnost? Pa jednostavno, da se prisetimo naše devize - samo sloga Srbina spasava. A možemo da poslušamo i Nataši dragog Frankla - u se i u svoje kljuse.
Nemojmo dopustiti da neki mladi Vukadinović jednog (ne tako dalekog ) dana piše tekst "Rekvijem za Srbiju".
Preporuke:
14
0
55
utorak, 19 jul 2011 18:11
Gordana Sandalj
Niko ne pomenu izmišljeni hladni rat između bele i crvene petokrake? Čudi me da niko ne pominje planirani napad na Iran, a Rusiju u tom kontekstu?Isto tako, niko se ne seća silikonske doline u Libiji i da li je u njoj Gadafi smestio eksploziv.Ako ga je tamo smestio,neće on izgubiti kao što ni mi nećemo.Ovo je samo privremeno i svi se čuvajte „ ENERGETSKIH VAMPIRA.“Važno je da svakog dana verujemo da ćemo zlo pobediti.Nemamo pravo da mislimo drugačije ali i delujmo u tom smislu, jer u suprotnom neće nas biti.Misao je energija i uvek mislite da pobeđujemo,pa će se to jednom dogoditi.Umlatimo sve što je loše,ta pobeda se računa i u ovom virtuelnom svetu. Gadafi pobeđuje!
Preporuke:
13
0
56
utorak, 19 jul 2011 18:21
Milan Nedic@natasa
Pa i Milan Nedic je voleo slobodu.Castan oficir iz prvog svetskog rata.Ali natasa cemu sloboda ako narod izgine?Partizani su bili instruirani od strane kominterne da prave diverzije.Taj banditizam se nije smeo dozvoliti zbog djavolske naredbe 1 ubijen Nemac - 100 Srba.Mala je Srbija bila da bi mogla da se na pravi nacin suprotstavi Vermahtu.Pa pogledajmo bitku na Sutjesci.U toj bitci je poginulo 20 Nemaca i preko 50 000 Srba ,da li je to eticki i svrsishodno delovanje protiv okupatora?
Preporuke:
11
3
57
utorak, 19 jul 2011 18:33
Štirlic @ Nataša
Batić, Dušan Mihajlović, Boris Tadić, Palma Marković, Dačić, Đinđić, oni su vama naslednici srpskih partizana komunista i rusofila?
Nažalost, Nataša, jesu. Srpski komunisti (rukovodstvo)su slepo slušali Kominternu i sprovodili njenu politiku suzbijanja „velikosrpskog imperijalizma“. U to ime su stvorili autonomne pokrajine – rezultat znamo.
Sada Batić, Mihajlović, Tadić... slepo slušaju Brisel i Vašington i završavaju započeto delo srpskih komunista- kominternovaca. Ime centrale se promenilo ali je suština ostala ista – internacionalna ideologija.
P.S. Biti rusofil,partizanski borac, ne znači automatski biti komunista kominternovac kao što biti frankofil, anglofil.... ne znači automatski biti EUfil.
Preporuke:
13
0
58
utorak, 19 jul 2011 18:39
Nikola
Odličan tekst. Trebalo bi pokrenuti akciju brojanja dana koliko NATO zločinci bombarduju Libiju.
Preporuke:
9
1
59
utorak, 19 jul 2011 18:43
nataša @ Milan nedić
Na Sutjesci je poginulo između 7 i 45 Nemaca i oko 5 000 Srba partizana.
Ta akcija je bila u vojnom smislu i više od besmislene i imala je za cilj da se navodno prebaci 7000 parizana kako bi se obračunali sa crnogorskim četnicima.
Ne razlikujete Broza, jednog Kominterninog partijskog aparatčika i višestrukog agenta od jedne časne i slobodarske vojske kakva je bila partizanska. Sa druge strane Draža je bio i dobar čovek i promišljen strateg, ali je zato njegova vojska bila raspuštena i nesposobna za veće manevre.
Nedić je bio nemački poslušnik i ništa drugo. Mobilisao je srpsku žandarmeriju i većina njih su greškom, zbog nekog sledovanja i slično služili okupatoru i to vrlo nevoljko.
Taktika udara malim jedinicama je bila jako dobro osmišljena, ja bih čak aktivirao snajperiste u samom Beogradu i većim gradovima da prikucam Nemce za zemlju. Jednostavno trebalo se boriti, boriti i samo boriti. Nedićevci su se našli na suprotnoj strani.
Preporuke:
9
7
60
utorak, 19 jul 2011 18:46
Vanja
Danilo, bravo za komentar!
Po kojim je to zakonima,zemaljskim ili nebeskim Rusija duzna da brani cijeli svijet od agresora,imperijalista i fasista?
Dok je Rusija 70 godina odvajala od usta svojih gradjana da bi se naoruzala i odbranila od ludih imperijalista,pola svijeta im se smijalo i rugalo kako im omladina nema farmerice,a djeca zvakace gume.
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?
A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".
A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.
Uostalom,od koga Rusija da brani svijet?
Od NATO-drzava,koje se kunu u demokratiju,humanost,kulturu,civilizaciju.
Je li demokratija i humanost to sto su radili juce Srbiji,a danas Libiji?
Ne boji se Rusija nikoga.
Preporuke:
6
1
61
utorak, 19 jul 2011 18:47
Sajt postoji @Nikola
Postoji sajt "Istina o Libiji" na srpskom jeziku. Vode ga domaći volonteri i libijski studenti u Srbiji i zemljama bivše Jugoslavije. Na naslovnoj strani piše koji je dan bombardovanja u pitanju. Samo što oni računaju drugi dan za početak bombardovanja od Đorđa.
Uz dopuštenje administratora: http://istinaolibiji.com/
Preporuke:
14
0
62
utorak, 19 jul 2011 19:09
Peter RV@ Fristajlo
Odlican komentar sa kojim se naravno potpuno slazem.
Fraza koju navodite kvari jedan inace dobar tekst.
##########
Dva pitanja za sve citaoce :
Govori se mnogo o tome kako Rusija i Kina nijesu zelele sukob sa Zapadom oko Libije.
U cemu bi bio sukob da su 'vetirali' ovu agresiju?
(Dali ne-odobrit zlocin, zlikovcu, znaci da moras bit u ratu sa njim? Odkad je Bushov slogan 'ili si snama ili protiv nas' prihvacen kao kao pravilo igre?)
Drugo. Sto su Rusi i Kinezi konkretno zaradili, izdajuci Gadafija i Libiju? (Ostavimo se fantazija te zagonetne 'sahovske igre' sto je ekvivalentno rec -'nista')
Preporuke:
9
1
63
utorak, 19 jul 2011 19:58
NSPM web
Komentare koji se ne drže teme (konkretno: one koji se odnose na Drugi svetski rat i raspravu četnici-partizani) nećemo više objavljivati.
Hvala na razumevanju.
Preporuke:
20
1
64
utorak, 19 jul 2011 20:02
Milan Nedic@PeterV
UN institucija podignuta na placu porodice Rokfeler.UN je jedna burleskna organizacija,koja nicemu svrishodnom ne sluzi.UN je obican instrument Novog Svetskog Poretka.Rusija i Kina su drzave sa sistemima u korenu istim ko USA dakle sekularni i bezbozni t.j. materijalisticki. USA,RUSIJA,KINA imaju bratske relacije ,bolno ,ali istinito!
Preporuke:
11
2
65
utorak, 19 jul 2011 20:13
*S*
''Prelomni događaj se verovatno odigrao u noći između 30. aprila i 1. maja kada su u planski izvedenom ubilačkom napadu NATO bombardera ubijeni Gadafijev najmlađi sin i troje unučadi starosti od četiri meseca do tri godine''
Potpuno ste u pravu.
Preporuke:
13
0
66
utorak, 19 jul 2011 20:19
Gadafi iz SERBIJE
Slobodan i ponosan Libiski narod neće pokleknuti pod udare NATO fašista, ubeđen sam u to.
Inače odlična analiza g. Vukadinovića
Preporuke:
14
1
67
utorak, 19 jul 2011 20:26
Analiza
Šta je postigao Nato za ovih 122 dana besomučnog bombardovanja, ja mislim NIŠTA. Gledano geostrateški, mislim da su precenili sebe i svoje vojne sposobnosti, neće uspeti avionima, tkz pobunjenicima iz Bengazija NIŠTA da postignu, kratkotrajna osvajanja pojedinih područija i sl....
naravno , o civilnim žrtvama se ne vodi računa......
Preporuke:
17
0
68
utorak, 19 jul 2011 20:35
@Analiza
Iz tvojih usta u božije uši........
Preporuke:
9
0
69
utorak, 19 jul 2011 20:46
Slađana
Analiza
Nisu ni bombardujući Jugoslaviju uspeli po prvobitnom planu da za nekoliko dana ostvare cilj. Kada nisu mogli ništa vojnim ciljevima, bombardovali su civilne ciljeve. I onda nisu očekivali da će ljudi pevati na mostovima, pa su zapretili da će sravniti Beograd i tu je bio kraj - Milošević je popustio. Za očekivati je da uskoro Gadafiju postave takav ultimatum.
Preporuke:
18
0
70
utorak, 19 jul 2011 20:47
Jos jedan "tribalac"
Ruzan potez Rusije je sasvim ocekivan. Genocid sproveden nad Srpskim narodom je izmedju ostalog bio test slovenske solidarnosti, koja se pokazala kao nepostojeca i tog momenta "Ruska ideja" je sahranjena. Izdaja Srbije od strane Jeljcinove Rusije i napustanje Kosova i Metohije od vojske Putinove Rusije postavili su temlje Putinovog otpora zapadnom intervencionizmu pravo u zivo blato koje je progutalo Rusku ideju ostavljajuci Putina u poziciji generalnog direktora autisticne Rusije a ne vodece figure Ruske federacije kao svetla na kraju tunela za sve obespravljenje, opljackane i ubijene tokom decenije americkog monopola. Najdramaticniji primer do koje mere je raskrinkana autisticna Rusija i njen generalni direktor predtavlja cinjenica da je Zapad integrisao najrazlicitije drzave od vodecih zapadnih pa do zabacenih pacifickih ostrva u priznanju lazne drzave Kosovo, dok Rusija nije mogla da namakne ni 5 drzava da prizna Osetiju iako je stanovnistvo pretrpelo masakr na dan olimpijskih ig..
Preporuke:
12
4
71
utorak, 19 jul 2011 20:48
Vlada Kanada
Srbi se masovno solidarišu sa Libijcima i Gadafijem. Vekovima potlačeni i ponižavani, neprestano napadani od zapadnim naroda i njihovih, a nama susednih, saveznika, Srbi se uvek solidarišu sa slabijem i navlače mržnju jakih. Da li se mi Srbi solidarišemo sa sami sobom? U zemlji u kojoj živimo događa se isto. Okupaciona vlast u Srbiji, slična se sprema i za Libiju, uništava sve srpsko, tradiciju, istoriju, ekonomiju, kulturu, Crkvu, školstvo, sport, ukratko, sve što jedan narod čini narodom. Srbi izumru u Srbiji. A mi Srbi brinemo brigu Libije i plemena, sa kojim nemamo ništa zajedničko, samo našeg sadašnjeg, a njihovog budućeg okupatora. Kada ćemo mi Srbi početi da rešavamo naše probleme, koji ugrožavaju naš opstanak? Kada ćemo mi Srbi početi borbu protiv okupatora i njegovog režima u Srbiji, čije su posledice katastrofalne, a mi sve to mirno posmatramo, kao da se to događa nekom drugom? Mi Srbi nemamo više vremena za čekanje i sakrivanja iza ženskih sukanja. Ili više nećemo biti Srbi.
Preporuke:
19
2
72
utorak, 19 jul 2011 21:02
Analiza
Slađo
U potpunosti se slažem sa vama. Mada sam ubeđen da Gadafi neće pristati na nikakve ultimatume, bez obzira na civilne žrtve. Mislim da će pokušati da ga ubiju....
Preporuke:
8
0
73
utorak, 19 jul 2011 21:12
Tribalac~~~~!
Hvala na lepim rečima... baš taj Putin, uh,uh šta nam radi, ma to se on dogovorio sa Tadićem...uh,uh, baš su autistični, ne razumeh ko, ko, uh,uh ~~~~~!
Preporuke:
2
6
74
utorak, 19 jul 2011 21:12
libijski dinar
Libija je po površini
17. na svetu
1.759.540 km²
Kako NATO zamišlja da osvoji tu državu bez upotrebe kopnenih trupa?
Preporuke:
15
0
75
utorak, 19 jul 2011 21:21
STEFAN
Tekst je odlican i naravno istinit,kako prvi tako i drugi deo...ali mi smo nemocni...nazalost...
Preporuke:
11
2
76
utorak, 19 jul 2011 21:27
mare
Sto se tice blanko ostavki i berze poslanika...pa mene to ne plasi,poslednjih 10 god niko ne radi nista u interesu i za Srbski narod ! Berza je davnih dana otvorena i funkcionise bezprekorno za malo novca dobijes mnogo izdajnika,divota! ZIVEO GADAFI !
Preporuke:
14
0
77
utorak, 19 jul 2011 21:59
IZDRŽI!!!!!!!!!
Velika Socijalistička Narodna Libijska Arapska DŽamahirija
Preporuke:
18
0
78
utorak, 19 jul 2011 22:03
Malo o Libiji
Prema podacima iz 2010. godine u Libiji je živelo oko 6.461.254 žitelja, od čega čak 90% u uskom priobalnom pojasu. U poređenju sa njenom površinom ima veoma mali gustinu naseljenosti, svega oko 3,4 stanovnika po km². To je svrstava u države sveta sa veoma retko naseljenom teitorijom. U zavisnosti od krajeva u kojem se meri, ona varira od oko 50 stanovnika do manje od jednog na kilometru kvadratnom. Oko 90% stanovništva živi na manje od 10% površine zemlje, mahom uz obalu Sredozemlja. Najveći deo, oko 88%, živi u gradovima od kojih su najveći Tripoli, Bengazi i Al Bajda. Skoro polovina libijske populacije je mlađe od 15 godina, pa je polna i starosna piramida Libije izuzetno povoljna i pravilna.
Preporuke:
9
0
79
utorak, 19 jul 2011 22:04
Malo o Libiji - NASTAVAK
Najbrojnija etnička grupa su Arapi i arabizovani Berberi (oko 97%), koji naseljavaju severni deo zemlje. Na zapadu ima manjih grupa Beduina i Tuarega, dok jugoistočni kvadrant naseljava narod Tebu i jednim manjim delom Hausa. Značajan udeo čine i doseljenici iz iz Bangladeša, Kine i Filipina. Treba napomenuti da postoji i manja zajednica Italijani, shodno istorijski prilikama oko Drugog svetskog rata. Stanovništvo Libije je plemenski veoma razdeljeno. Tripolitaniju naseljavaju zajednice Varfala, Busajg i Zintan, u Fezanu su Hutman, Hasfa, Tubu i Tuarezi, dok je u Kirenajci stanje još heterogenije — Mugarba, Zuvaja, Darsa, Arafa, Abajda, Barasa, Madžabra i dr
Preporuke:
9
0
80
utorak, 19 jul 2011 22:05
Malo o Libiji - NASTAVAK 2
Oko 90% stanovništva govori arapskim jezikom i varijantom libijskog arapskog. Ostali se služe berberskim i jezikom nafusa uglavnom, dok manji broj govornika otpada na domari, tamahak, gamades i dr.
U pogledu veroispovesti Libija je je veoma homogena. Čak 97% stanovništva ispoveda islam (suniti). Ostala tri procenta predstavljaju manje zajednici koptskih hrišćana, rimokatolika, Jevreja, budista.
Preporuke:
7
1
81
utorak, 19 jul 2011 22:09
Malo o Libiji - NASTAVAK 3
U reljefu Libije mogu se izdvojiti tri celine: Sredozemno priobalje, Libijska pustinja i Sahara. Sredozemno priobanje obuhavat uzak pojas od granice sa Tunisom do granice sa Egiptom. U njemu je koncentrisan najveći deo stanovništva (oko 95 %). U zapadnom delu oko Tripolija ističe se plodna nizija DŽefara, građena od sedimentnih stena, na jugu se izdiže plato DŽabal Nafusa visine 800 metara. DŽefara se nastavlja u Tripolitaniju, gde je kopno uvučeno i čine ga brojne lagune i zalivi (Mali i Veliki Sirt). Dalje ka istoku nastavlja se Kirenajka u čijem predelu se ističe planina DŽebel el Ahdar visine 876 metara.
Preporuke:
5
1
82
utorak, 19 jul 2011 22:11
Malo o Libiji - NASTAVAK 4
Sredozemna priobalna nizija južnije o nizije DŽefara prelazi u kamenite pustinje Hamada el Hamra i Hamada Tingert, koje neprimetno zalaze u peskovita prostanstva Edejen Ubari i Edejen Muzruk. U krajnjim jugozapadnim delovima Libije izdižu se visoravni Tasilin Adžer i DŽado. Oni ka istoku prelaze u podgorine Tibestija u čijem se sevenom delu pruža Serir Tibesti, šljunkoviti plato. Istočni i jugoistočni kvadrant Libije zahvata Libijska pustinja. Ona je građena od kambrijskih metamorfnih stena i prekrivena je moćnim slojem kvarcnog peska. Ovo je najsuvlji i najnegostuljubiviji predeo Libije i Sahare uopšte Od zaliva Veliki Sirt do platoa Enedi u Čadu gotovo da nema niti jeden oaze ili naseljenih punkta. Pustinja se ka jugu blago izdiže od 100 do 500 metara nadmorske visine. U centralnom delu Libije dominira vulkanski plato El Harudž el-Asvad visine 1200 metara. Najviša tačka države je Biku Biti (2.267 m) na Tibestiju, a najniža tačka je Sabhat Gizajil — 47 metara.
Preporuke:
5
1
83
utorak, 19 jul 2011 23:26
Fristajlo
Analiza Šta je postigao Nato za ovih 122 dana besomučnog bombardovanja, ja mislim NIŠTA.-------
naravno , o civilnim žrtvama se ne vodi računa...... Na žalost, postigao je ogromnu štetu i razaranja, a o žrtvama da i ne govorim. Lično, strahovito me pogađa svaka žrtva NATO agresije, ma gde u svetu; svaku srušenu kuću doživim kao svoju štetu, jer znam kako je praviti je.
No, to samo moje divljenje libijskom narodu i vođstvu čini dubljim i većim; kamo sreće da smo i mi bili tako hrabri i istrajni kao oni.
Bili smo, dok u Beogradu ne nestade struje...
Preporuke:
17
0
84
utorak, 19 jul 2011 23:36
Zoran
U pravu je pisac, ali su mu tekstovi utopističkog tipa. Teško da ijedna sila bude drugačija ili je bila drugačija od ovih sada. Otuda sledi da je idealizam lep ali nepraktičan i nekoristan po jedan narod. Ako ništa drugo nebitan je u okolnostima u kojima se nalazi decenijama.
Preporuke:
2
0
85
utorak, 19 jul 2011 23:36
nataša @ NSPM
U tekstu, a i u komentatrima se pominje Rusija.
Antirusko istupanje u Srbiji datira od Drugog svetskog rata i ima svoje definisane nosioce među Srbima. To su stari i novi nedićevci. Takvi komentari imaju veze i sa tekstom i sa komentarima, ali, slažem se da su dalja detaljisanja na tu temu nepotrebna.
Preporuke:
6
6
86
sreda, 20 jul 2011 00:37
SANDINISTA
Sajt postoji @Nikola
Postoji sajt "Istina o Libiji" na srpskom jeziku. Vode ga domaći volonteri i libijski studenti u Srbiji i zemljama bivše Jugoslavije. Na naslovnoj strani piše koji je dan bombardovanja u pitanju. Samo što oni računaju drugi dan za početak bombardovanja od Đorđa.
Uz dopuštenje administratora: http://istinaolibiji.com/
Da, taj sajt postoji samo ga vode nepoznata lica iz BH-federacije i nije nažalost na srbskom nego na bošnjačko-htvatskom mada u nedostatku boljeg i taj je dobar da se vesti iz Libije saznaju prve ruke.Tu imate i lajv striming libijske državne televizije pa neko ko zna arabski može da prati vesti direktno i po ceo dan.Što se tiče razlike u brojanju dana agresije na libiju tajna je u tome što to ažuriraju sa malim zakašnjenjem.
Preporuke:
9
0
87
sreda, 20 jul 2011 01:05
banedral
Izgleda da jednostavno više nemamo snage nizašta ,pa ni za tuđu muku i stradanja!Bog neka je u pomoći svim jadnim nesrećnim ljudima u Libiji i neka barem On proba da ih sačuva od ovih zloduha kada mi(običan svet) nismo u stanju!
Preporuke:
9
0
88
sreda, 20 jul 2011 01:40
Observantes
@Observantes, utorak, 19 jul 2011 10:09 --- Mislim da se varate. Nezaboravite 52 (pedeset dve zemlje – i slovima) je napalo Srbiju što direktno (sipanjem bombi i hirošima –nagasaki ekvivalentima) što indirektno, operativnom logistikom i nepojmljivom propagandom ( „gebels na kub... na n-ti“). Takva nekritička a organizovana histerija udruženih je, bogme, dijagnoza per se. Znate, ne mora pojedinac da bude baš načitan da bi prepoznao(vođen algoritmima kolektivnog iskustvenog i sopstvenog racionalnog) „ tehnološko – medijski postmodernizam“ neofašizma.
Preporuke:
14
0
89
sreda, 20 jul 2011 01:48
Observantes
... Dijagnoza ovde nije samo udar na Srbiju. Znaju Srbi da su se istorijski potvrđeni a umiveni zlikovci preobukli (oni koji su sahranili najmanje sedam osmina realnog biološkog kapaciteta ovog naroda). Poenta je u nereagovanju tzv. „zdravih“ koji čine kolektivitet čovečanstva. To bi pre govorilo da „zdravih“ nema ili da su „iznutra već dovoljno kontaminirani“ kad su im uštopovali reakciju na očiglednu nepravdu i za, jedan vek već treći put, ponovljeno satiranje Srba. Srpsko pitanje je uvek bilo kosmičko pitanje i test, istorija kaže. Na tom testu je današnja civilizacija ponovo pala. Da li će biti popravnih ispita za nju? Teško. Nadoknada Srbima je nemoguća sve i da oni pokajnički na tome insistiraju. Srpski kreativni romantizam i univerzalizam (potvrđen onim što su Srbi već dali civilizaciji) je ono što svetu danas nedostaje i čini ga dizabilitetnim. Srbi su dali sve od sebe. Preživeli i živi Srbi danas svedoče Bogu. To njih mori i čak bi i to da sakriju.
Preporuke:
17
1
90
sreda, 20 jul 2011 12:41
SLOBODAN 50
danas je 20.07.2001.i 124. dan uništavanja države libije od ostatka zapadne hemisfere...meni je malo bolje, pada kiša i pobegao sam od energetskih vampira sa tv...
Preporuke:
12
0
91
sreda, 20 jul 2011 13:26
Još malo o Libiji
Godine 1934. Italija je prihvatila ime Libija (koje su koristili Grci za čitavu severnu Afriku, osim za Egipat) kao zvanično ime kolonije, koja se sastojala od provincija: Kirenaika, Tripolitanija i Fezan. Kralj Idris I, emir Kirenaike, bio je vođa pokreta protiv italijanske okupacije između dva svetska rata. Od 1943. do 1951. Tripolitanija i Kirenaika su bile pod britanskom upravom, dok su Francuzi kontrolisali Fezan. Godine 1944. Idris se vraća iz egzila u Kairu, ali je odbijao da obnovi stalnu rezidenciju u Kirenaiki sve dok nisu uklonjeni neki aspekti strane kontrole 1947. godine. Prema mirovnom sporazumu iz 1947. godine, Italija se odrekla svih prava na Libiju.
Preporuke:
7
0
92
sreda, 20 jul 2011 13:26
Još malo o Libiji 2
Generalna skupština Ujedinjenih nacija je 21. novembra 1949. godine donela rezoluciju u kojoj se kaže da Libija treba da postane nezavisna pre 1. januara 1952. godine. Idris je predstavljao Libiju u predstojećim pregovorima. Kada je Libija proglasila nezavisnost 24. decembra 1951, bila je prva država koja je postigla nezavisnost kroz UN i jedna od prvih evropskih kolonija u Africi koja je dobila nezavisnost. Libija je proglašena ustavnom i naslednom monarhijom pod kraljem Idrisom.
Pronalaženje značajnih naftnih rezervi 1959. godine i prihodi koji su usledili od prodaje, omogućili su jednoj od najsiromašnih država na svetu da se razvije i stekne značajno bogatstvo. Iako je nafta drastično unapredila finansije Vlade, nezadovoljstvo je nastalo zbog preterane koncentracije nacionalnog blaga u rukama kralja Idrisa i nacionalne elite. Nezadovoljstvo je raslo zajedno sa pojavom naserizma i arapskog nacionalizma u severnoj Africi i Bliskom Istoku.
Preporuke:
5
0
93
sreda, 20 jul 2011 13:27
Još malo o Libiji 3
Mala grupa oficira, predvođena dvadesetosmogodišnjim vojnim oficirom Moamerom el Gadafijem, izvršila je 1. septembra 1969. državni udar protiv kralja Idrisa. U to vreme, Idris je bio u Turskoj na medicinskom tretmanu. Njegov sestrić Said Hasan ar-Rida as-Sanusi, postao je kralj. Bilo je jasno da revolucionarni oficiri koji su objavili zbacivanje kralja Idrisa, nisu hteli Saida da imenuju za kralja i da mu prepuste upravljanje državom. Said je ubrzo shvatio da ima znatno manju moć kao novi kralj nego ranije kada je bio samo princ. Pre isteka 1. septembra, Said Hasan ar-Rida je formalno zbačen od strane revolucionara i stavljen u kućni pritvor. U međuvremenu, revolucionari su ukinulu monarhiju i proglasili novu Libijsku Arapsku Republiku. U Vladinim izveštajima i u medijima Gadafi je postao, i dan-danas je, „bratski lider i vođa revolucije“.
Preporuke:
6
0
94
sreda, 20 jul 2011 13:50
Još malo zanimljivosti o Libiji
Klima Libije je sredozemna u uskom priobalnom pojasu između Tripolija i Tobruka. Odlikuju je srednje januarske temperature od oko 12°S (Tripoli 11,1, a Bengazi 13,3°S) i srednje julske oko 25°S (Tripoli 27,2°S). Na ovo podneblje veliki uticaj imaju vetrovi koji u zimskoj polovini godine duvaju s mora na kopno. Oni donose veću količinu padavina, koje se smanjuju u pravcu zapad-istok. U periodu od novembra do marta u priobalju se izluči u proseku oko 150-400 milimetara taloga. U planinskom delu Kirenaike padne i do 600 mm, a ka jugu se naglo smanjuje na svega 100 mm godišnje.
Preporuke:
4
0
95
sreda, 20 jul 2011 13:50
Još malo zanimljivosti o Libiji 2
Dalje ka unutrašnjosti klima poprima tipičan pustinjski karakter. Srednje januarske temperature su iznad 10°S, a julske oko 35°S. Ekstremne vrednosti dostižu i preko 50°S, dok se preko dana pesak ugreje na 60-70 Celzijusa. Ovaj deo Libije pod uticajem je pasata koji duvaju preko celog dana tokom zime u pravcu severozapad-jugoistok. N jugu duva harmatan, koji je produžetak pasata. To je izuzetno suv i topao vetar. Pod uticajem Atlantske depresije u Libijskoj pustinji česte su peščane oluje. U centralnom i južnom deli Libije padavine su izuzetno oskudne. Godišnja količina je manja od 100 milimetara (Edejen Muzruk - 10 mm). Podgorine Tibestija i Tasilin Adžera primaju svega oko 120 mm taloga. Uslovi za život u delovima Libije južnije od sredozemnog pojasa su izuzetno nepovoljni i surovi.
Preporuke:
5
0
96
sreda, 20 jul 2011 13:51
Još malo zanimljivosti o Libiji 3
Nedostatak padavina ima za posledicu nedostatak stalnih reka ili potoka, a oko 20 stalnih jezera su slana. Povremenih i izuzetno kratkih tokova ima u priobalju - Vadi el-Hamim, Vadi Zamzam, Vadi Baj el-Kabir i dr. Uadiji se javljaju i na jugu u podgorini Tibestija i Tasilin Adžera. Raspoređivanje ograničenih količina vode je posao zbog čeka je čak stvoren Sekretarijat za brane i vodene resurse, a nanošenje štete izvorima vode se može kazniti visokim novčanim i zatvorskim kaznama.
Preporuke:
5
0
97
sreda, 20 jul 2011 13:52
Još malo zanimljivosti o Libiji 4
Vlada je izgradila mrežu brana u vadijima, suvim rečnim koritima, koji se pretvore u bujice posle jakih kiša. Ove brane se koriste i kao rezervoari za vodu i kao kontrola poplava i erozijama. Oblasti oko vadija su gusto naseljene jer je tu zemljište pogodno za zemljoradnju, a voda se kroz bunare dovodi na površinu. Međutim, u mnogim vadijima količina vode u zemlji opada, posebno u oblastima gde je intezivna poljoprivreda i blizu velikih gradskih centara. Zbog toga je vlada preusmerila projekte o kontroli vode u područja gde je potražnja za podzemnom vodom manje izražena. Takođe je preduzela široki projekat pošumljavanja.
Preporuke:
6
0
98
sreda, 20 jul 2011 13:53
Još malo zanimljivosti o Libiji 5
Privreda Libije zasnovana je na planskoj proizvodnji, čija okosnica su eksploatacija nafte i gasa. Zahvaljujući tome ima najveći BDP-a po stanovniku u Africi. Indeks humanog razvoja najveći joj je na kontinentu. Monetarna jedinica Libije je dinar, koji je ekvivalentan iznosu od 1.000 dirhama. Članica je Ujediljenih nacija, Arapske lige i OPEK-a.
Preporuke:
7
0
99
sreda, 20 jul 2011 15:26
Beli Orao
Nije tačno da je M. Lazanski rekao da su pobunjenici brojni. Uostalom to se vidi po snimcima. Uvek se vrti par tojota na kojima su "nabudženi" mitraljezi 12,7mm.
Preporuke:
7
0
100
sreda, 20 jul 2011 16:45
slobodan 50
samo jaka srbija je sreća za građane srbije a kako, da srbija postane srećna zemlja?valjda promenom vlasti, loših zakona, loših navika, itd...šta onda mora da se uradi? da se promeni "društvo", prijatelji...ili je ovako dobro, nego nemamo šta da radimo, pa trošimo malo struju i krivimo kičmu uz comp? da, nole je na plaži,kiša je pala.prijatan dan.
Preporuke:
10
1
101
sreda, 20 jul 2011 20:54
ivan3012
Ne secam se godine,davno je bilo ali amerika je bila spremna da napadne neku manju zemlju..To se nije ni krilo..Savet bezbednosti oun je kao i uvek bio nemocan.SSSR je cutao sve vreme..Nije se protivio,niti davao bilo kakve komentare.Samo je Leonid Iljic dan ili dva pre americke intervencije upotrebio tadasnji crveni telefon i kazu sasvim mirno rekao.Krenite,i Crvena Armija ce vas zaustaviti silom.Kazu da je u americi nastala panika i pometnja..Odmah su pocela masovna izvinjavanja SSSR-u..Ocigledno tmurni i strogi Breznjev je vec tada znao kako se sa sljamom komunicira i postupa..Kad je SSSR pokazivao zube,zapad je bio mirniji od bubice...
Preporuke:
13
0
102
četvrtak, 21 jul 2011 14:16
Pol Korektan
''Moć nije institucija,to nije struktura sile nekome dostupna;to je ime dato strateški kompleksnim situacijama u datom društvu.Ako centralnost moći u kojoj možemo da učestvujemo ili kojoj se možemo suprotstaviti više ne postoji,tada je nemoguće izmeriti moć(u centru nema ničega za merenje).Ako je sila raspoređena poput mreže ,otpor mora svuda zauzeti mesto i to na svaki način;ako je moć upotrebljena na bezbroj tačaka ona mora biti menjana tačku po tačku.''(Fuko)
Strukturom svoga teksta Đ.V drži u 'pogonu' princip borbe protiv ravnodušnosti. Zloupotreba moći odvija se simultano u vremenu i prostoru-sada i tamo i tu.Licemerno okretanje glave od pokolja nad libijskim narodom je,paradoksalno,atak na sopstveno Telo/porodicu,narod,državu.../i opšte principe humanosti.Dozvoliti agresiju/direktnu ili indirektnu/defetističan je čin sa elementima suicidnog-*samoubistvo iz zasede.* Ultimativno se podrediti moralnom imperativu:''Ne čini drugom što sebi ne bi učinio!''znači biti Građanin Sveta.
Preporuke:
3
0
103
četvrtak, 21 jul 2011 21:29
Beli Orao
@Ivan 3012. Ivane ne mešajte Leonida Brežnjeva i Vladimira Iljiča Lenjina. S obzirom da je smatram slučajno, plus za Vas.
Preporuke:
4
0
104
petak, 22 jul 2011 07:34
Bojan Todorović
Možda su se svi političari sa Vama složili oko toga ( privatno ? ) ali ja Vam tvrdim da će se malo ko od građana koji te iste političare plaćaju da bi radili u NJIHOVOM a ne sopstvenom ili partijskom interesu složiti sa Vama.
I javno i privatno.
A evo i zašto.
Zato što Vaš konsenzus sa akterima političkog života podrazumeva kao prihvaćeno ponašanje koje je nemoralno i nepošteno do te mere da ga možemo svrstati u čistu političku prostituciju.
E, sad, obzirom da su nam ( po Vama ) SVI političari trgovci svojom pozicijom bez morala i skrupula – bolje je da ih zaključavamo u špajz i vezujemo za radijatore jer će – čim popustimo – početi da se prodaju za novac.
Nemojte me pogrešno shvatiti, ne pokušavam da nađem moral tamo gde ga nema, ali umesto da svakoga unapred proglašavamo pokvarenjakom koga valja zaključavati – zar nije bolje pustiti ih da se slobodno kreću, a onda praviti trijažu, dobre nagraditi a loše kazniti ?
Preporuke:
0
5
105
petak, 22 jul 2011 07:35
Bojan Todorović
Sledeća greška je u proceni da će pojedinac ( poslanik ) lako i ne razmišljajući ugroziti interes građana i Države i istrgovati njime a stranke to neće, već su, naprotiv, one čuvari interesa glasača.
I tu stvari po mom mišljenju stoje obrnuto.
Siguran sam da bi poslanik uveren u sopstvene stavove i ideje, samouveren i svestan svoje pozicije vrlo često ( iz raznih razloga ) načinio poteze koji bi više bili u interesu glasača, nego što to čini partijski okovan i pokoran centrali.
Ili Vi imate utisak ( možda dokaz ?) da su partijske vrhuške čuvari interesa glasača pa im treba dati vlast da bičuju i menjaju obesne poslanike koji žele da štete državi?
Pojedinac je po definiciji slabiji i podložniji oceni, proceni i sankcijama i siguran sam da bi uvek više vodio računa o svojim potezima ako bi znao da će pred glasačima sutradan on sam, lično snositi sankcije ili ubrati zasluge.
Ne Đorđe, koliku god Vi alergiju imali na sam pomen Brisela – ovde se radi o čisto našem interesu.
Preporuke:
0
5
106
petak, 22 jul 2011 07:51
Marko Gay
@ Pol Korektan
Licemerno okretanje glave od pokolja nad libijskim narodom je,paradoksalno,atak na sopstveno Telo/porodicu,narod,državu.../i opšte principe humanosti.
Sve ste lepo citirali Foucaulta, ali kojeg libijskog naroda? Onog u Bengaziju? Ili onog u Tripoliju?
Libijski narod u Bengaziju Zapad mazi i pazi.
Sto se libijske drzave tice, ne vidim kako bi ona mogla pasti u komu a kamoli preminuti. Jer vlasti u Bengaziju priznate su: "libijska vlada (u Tripoliju) je mrtva, zivela libijska vlada (u Bengaziju)".
Preporuke:
1
2
107
petak, 22 jul 2011 12:05
Pera Straight @ Marko Gay
Libijski narod u Bengaziju? Verovatno ste mislili na američku petu kolonu?
Preporuke:
5
0
108
petak, 22 jul 2011 14:16
Veljko
Hvala za visoko moralno štivo koje me je lično postidelo zbog mog pasivnog odnosa prema planetrnom zlu.
Takođe moralna poduka prvenstveno mladima, ali i onima koji se još sećaju svojih protesta protiv rata u Vijetnamu.
Preporuke:
4
0
109
petak, 22 jul 2011 14:53
Pol Korektan
@Marko Gay
Cudno je da Vi kao pripadnik gay populacije imate potrebu da razdvajate i diskriminišete umesto da spajate.Da li je to znak da niste svesni onoga što govorite ili je to simptom podeljene ličnosti?Možda je to uz sve nabrojano i znak površnosti?Dakle;predpostavljam da želite da Vas ljudi prihvate bez polne/sexualne/diskriminacije a dok to želite Vi diskriminešete Druge/naravno kao bajagi,u intenciji.../.Sada je to određena grupacija ljudi u Libiji(predpostavljam da ste na strani *pobunjenika*)a potom će se naći već neko drugi i tako u nedogled...Ovaj Vaš gaf bih pre okarakterisao kao mix ne-svesti-ne-znanja sa latentnim rasizmom nastalim kao odgovor na /mal/tretman koji je vršen nad Vama/...rasizam zbog sexualnog opredeljenja/.Vaš stav u vezi libijskog naroda i implikacije tog stava naziva se :''Radom u korist svoje štete.''
Kada sam rekao ~narod~ mislio sam na sve ljude koji stradaju u NATO destrukciji ljudskih i materijalnih poseda suverene države Libije.
Preporuke:
4
0
110
petak, 22 jul 2011 17:06
Konstatacija situacije
Sjajan analitički tekst.
Preporuke:
2
0
111
petak, 22 jul 2011 19:40
nataša @ Pol Korektan
Marko se zeza, na neki idiosinkratični način duhovit ili samo njemu ili njegovoj maloj grupi istomišljenika koji uopšte ne moraju biti homoseksualci ili samo homoseksualci. Pokušava da nervira idući na stavove za koje pretpostavlja da iritiraju većinu.
Neozbiljan sagovornik. Obratite pažnji na sadržaj, on ne zna što bi moji seljaci rekli "ni gde veže ni gde dreši".
Preporuke:
3
0
112
subota, 23 jul 2011 10:45
Marko Gay
@ Pol Korektan
Cudno je da Vi kao pripadnik gay populacije imate potrebu da razdvajate i diskriminišete umesto da spajate.
U zvanicnim saopstenjima, NATO ne razdvaja nego "spaja" libijski narod, tvrdeci da je ovo rat celog libijskog naroda (kome NATO pomaze) protiv okrutnog Gadafija i nekolicine njegovih pomagaca (koje NATO bombarduje).
Posto kazete da pod libijskim narodom podrazumevate sve one "koji stradaju u NATO destrukciji", pretpostavljam da sve koji zive na pobunjenickim teritorijama ne racunate. Jer oni ne da ne stradaju od NATO-a nego dobijaju ogromnu vojnu i humanitarnu pomoc.
Podeljenost libijskog naroda u tekucem gradanskom ratu za mene je nesporna. Verujem da i Lazanski to potvrduje u svojim izvestajima s terena.
Stvarno zanimljivo mi je sledece pitanje:
Zasto je legitimnost Gadafijevog sistema neposredne demokratije dovedena u pitanje od tako velikog broja ljudi kojima bi taj sistem trebalo da bude u interesu, bar na papiru?
Preporuke:
0
2
113
subota, 23 jul 2011 12:38
Pera Straight @ Marko Gay
"Stvarno zanimljivo mi je sledece pitanje:
Zasto je legitimnost Gadafijevog sistema neposredne demokratije dovedena u pitanje od tako velikog broja ljudi kojima bi taj sistem trebalo da bude u interesu, bar na papiru?"
Iz istih razloga iz kojih svojevremeno NIJE dovedena u pitanje legitimnost Hitlerovog nacističkog režima ili Musolinijevog fašističkog.
Iz istih razloga iz kojih se danas NE dovodi u pitanje legitimnost američkog sistema demokratije koji je u interesu jednog procenta populacije i koji proizvodi desetine miliona beskućnika i bednika. Taj razlog je – manipulacija ljudima.
Preporuke:
4
0
114
četvrtak, 28 jul 2011 16:02
Veselko
Hvala na posteno napisanom tekstu. A sto se Gadafijevog sistema vladavine tice, on je napredniji od mnogih u svetu, a po stepenu gradjanske (i zeske) emancipacije prednjaci u arapskim zemljama. Prozivka Rusije i Kine, tice se i nas, nase podrske, kao i svih slobodoumnih gradjana na planeti. Svi smo zajedno odgovorni, pa delujmo stoga zajednicki i na ovom planu.
A još gore mi je što ne mogu ništa da učinim osim pisanja po raznim sajtovima i širenje JuTjub linkova koji govore o istini. Ali sve je to - jalovo.
Bože pomozi. Molim te.
Prema klasifikaciji gospodina Vukadinovića ja još ispadoh optimista. Lično mislim da bi među optimiste trebalo svrstati svakoga ko očekuje da stradanje nedužnih civila u Libiji bude što pre okončano a građanima te zemlje omogućeno da na slobodnim izborima izglasaju državno rukovodstvo po svojoj meri. Ja, pak, kao realista procenjujem da će kriza u Libiji potrajati još godinama nakon završetka vazdušne intervencije NATO uz moguću podelu zemlje na istok i zapad.
Pukovnik Gadafi je vrlo inteligentna osoba, tako da mu nije bilo teško da shvati namere globalista.
Mogao je da bira između dve opcije; da savije kičmu, dopusti da mu pljačkaju državu dok ga mrcvare i njime brišu patos, ili da izabere borbu i ide do kraja.
Izabrao je ovo drugo, i to radi jako dobro. Izdajnici su prišli pobunjenicima odmah na početku, tako da on sad ima potpuno zdrav oficirski kadar.
Što je najvažnije, vođe plemena i narod su se zbili uz svog lidera, i Gadafi je sada mnogo snažniji nego što je bio na samom početku.
Što se tiče Rusije i Kine, ne vidim nikakvu razliku između platonske ljubavi prema nama 1999-e i izostanka iste prema Libiji 2011-e.
Gospodine pukovniče, samo u se i u svoje kljuse!
Ova primedba je po malo i neumesna, i štrči iz teksta; a zašto bi trebalo da imate simpatije?
Zar to nije unutrašnja stvar Libije? Valjda je dovoljno da se njima, Libijcima dopada?
Što se izvoza revolucije tiče- šta tek reći za "američku"? Pri tom, mišljenja sam da Libija ima svako pravo da je po malo i izvozi, jer je to samo odgovor na napade na njih koji traju malo duže od te "izvozne grane" džamahirije, a i inače je sporno koliko je taj "izvoz" intenzivan...
Naravno, potpuno se slažem sa tekstom; samo sam hteo da ukažem na to koliko smo svi, vremenom, navikli na taj manir petljanja i formiranja "stava" o nečemu o čemu, realno- ne znamo dovoljno. Gadafi je uspešan vladar jednom neobičnom miksu naroda, jezika, plemena, ljudi; poštujmo to.
Potpuno isto kao kad grupa silezdija updane u voz, a svi putnici gledaju na drugu stranu dok terorisu jednog po jednog. A kad mecka dodje do njih, onda kukaju i mole za pomoc o drugih indiferentnih. Kao: "nisam ja sad dovoljno jak da se usprotivim citavoj grupi, cekacu bolja vremena, kad se siledzije zamore, itd itd"
Ovo je vaša greška, jer je libijski politički sistem nešto najbolje što je moguće ostvariti u zemljama arapskog govornog područja, a Gadafi najveći ideolog i ktitor budućeg ujedinjavanja Afrike van kandži zapadnog kolonijalizma, njegova pomoć i finansiranje Mendele i Afričkog Nacionalnog kongresa ga čine herojem za većinu afrikanaca, a njegova istorijska uloga je ovekovečena rečima iz "Zelene knjige": Crna rasa će ovladati svetom. Gadafi je trenutno najveći revolucionar Afrike i njegovo nasleđe je neizbrisivo, pa ako vi želite rekvijem, možda će Gadafi umreti, ali kao što je rekao veliki bolivijski revolucionar Tupak Katari trenutak pre nego što su ga rastrgli na komade: Ja umirem, kada se vratim-biće nas na milione. Ako njega umore, pretvoriće se u milione.
Da izgleda kao da samo možemo da ćutimo i pamtimo, ali ne lažimo se možemo daleko više da uradimo a to više je da skinemo srpski deo zločinačke globalističke koalicije sa vlasti.
Jer i ćutanje je odobravanje a odobravanje je saučenisštvo u zločinu.
PS
Ne tražite opravdanje u Kini i Rusiji koje igraju šahovsku partiju u kojoj je ulog njihov opstanak.
Tu prerano ofiranje može da košta glave.
mnogi narodi kiji cute, to rade zbog mogucih interesa koje ce ostvariti nakon pokoravanja libije (ako do toga zaista i dodje)ili zato sto u podsvesti drze da se to isto (agresija) moze dogoditi i njima.
rusi kao po obicaju pokusace da nesto istrguju sa zapadom (mada ruku na srce gadafi je cuvao svoje novce u zapadnim bankama, ulagao sredstva u zemlje zapadne evrope i davao unosne poslove zapadnim kompanijama).
kina uveliko ima sklopljene energetske aranzmane sa ostalim zemljama, te ima dovoljno resursa za nastavak puta ka svetskoj dominaciji i nadamo se nekom novom poretku (gde ce biti nesto vise sunca i za nas ovakve opljackane, izdane, ponizene..).
nek nam je Bog upomoc svima.
Dok je Rusija 70 godina odvajala od usta svojih gradjana da bi se naoruzala i odbranila od ludih imperijalista,pola svijeta im se smijalo i rugalo kako im omladina nema farmerice,a djeca zvakace gume.
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?
A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".
A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.
Uostalom,od koga Rusija da brani svijet?
Od NATO-drzava,koje se kunu u demokratiju,humanost,kulturu,civilizaciju.
Je li demokratija i humanost to sto su radili juce Srbiji,a danas Libiji?
Ne boji se Rusija nikoga.
Vidjeli smo kako Rusija brani svoje prave prijatelje,J.Osetiju i Abhaziju.
U borbi protiv istog neprijatelja, iste fašističke koalicije, u kojoj su pobedili i dotukli Hitlera, izgubili su desetine miliona boraca i naroda.
Rezultat?
Povampirenje fašizma u gorem obliku.
Pohod fašista na Istok postao je pohod na "sve što im padne kao interes".
Niste čuli za interes Amerike?
Njihov najmanji interes je Amerika, njihov interes je svaka tačka na zemlji o koju mogu da se očešu.
Rusija je dužna da jača, a ne da slabi.
Jaka Rusija - sigurna Srbija.
To je razlog da se u Srbiji nalazi marionetski režim Zapada. Lutke koje ne umeju da ne slušaju.
Znaju unapred šta da rade, šta su im planirali za buduće uloge.
Ne postoji bilo kakav zahtev koji Srpska koalicija na vlasti, 126, neće prihvatiti.
Nema, pa to nam je.
U zadnje vreme slabo se čuju.
Spustili se u mišju rupu.
Ipak, progurali su pravo na ženidbu Gejova.
Muški. Svetska stvar.
Zdravko, nije stvar u tome da nece, Kina i Rusija procenjuju da ne mogu i nadaju se da ce vremenom ojacati. A mi znamo da nece, nego da ce naprotiv jos oslabiti, uz nasu pomoc.
@ . & VUkadinovic
Prema lepom Miroslavu (Lazanskom), pobunjenici (saveznici NATO-a) su brojni, popularni i podrzani od stanovnistva u velikom delu Libije. Koliko je opravdano u takvoj situaciji govoriti o ubijanju jednog naroda?
Zbog cega je politicko nezadovoljstvo u Libiji uopste doslo do tog nivoa? Zasto u Svajcarskoj nema raspolozenja za oruzanu pobunu medu kulturno heterogenim - i do zuba naoruzanim - stanovnistvom, a u Libiji ima?
Mesanje u gradanski rat i unutrasnje politicke sukobe je inace uobicajeno i drevno: u pretenzijama na englesku krunu, Francuzi su pomagali skotsku kraljicu Mary, a Spanci sve i svakog.
Rešenje je u egzistencijalnoj filozofiji i treba detaljno proučavati, ako nije kasno, Žan Pol Sartra, ili možda Viktora Frankla. Možda se u njihovim delima krije neki ključ za egzistencijalnu enigmu koju imamo.
Možda bi trebalo poći od one maksime da čovek ne može kontrolisati ništa i nikoga ako ne kontroliše sebe.
A to da je svet otišao u ... gde ne treba, pogledajte taj mrak, ne samo Libija, zatiranje država i naroda, nego i "bankroti" i "spašavanja" pogledajte situaciju sa medijima, ubiše juče onog novinara, pa onda Asanž.
Imamo jedno povampirenje nacizma.
Treba učiti od Frankla!
Ali Rusija i Kina gledaju svoje interese, neće kao Srbi da viču "Trst je naš" za Slovence, ili da ginu u partizanima da bi i hrvati danas sebe ubrajali u antifašiste.
Rusija je napravila ambiciozni plan da do 2020. ulože u osavremenjivanje naoružanja nekoliko stotina milijardi dolara, ili oko 20 miliona dolara dnevno.
Amerika ima vojni budžet od 2 milijarde dolara dnevno.
Istovremeno je Gadafi bio u zadnjih par godina potpuno okrenut Zapadu, poruka Rusije i Kine je - evo ti tvoji prijatelji.
Ovo ne znači da sam protiv Gadafija ili da to sve podržavam, ali trebao je kao Sirija da ponudi drugu pomorsku bazu Rusiji u Mediteranu, danas bi Libija bila i dalje pod njegovom vlašću.
Budite sigurni da se ne ponasaju sve zemlje kao Zapad, niti kao Srbija. Ima i normalnih zemalaj, samo sto mi to, od silnog blata oko nas, ne mozemo videti.
Jedno je sigurno, Rusija je napravila FATALNU gresku sa Libijom. Kina MOZE sebi priustiti (MADA je I NJOJ ovo opasno, i indirektna pretnja) da Libija NE DAJ BOZE padne, ali Rusiji je ovo krajnje opasno, jer je sledeca meta Sirija. Suvise su se Rusi opustili (a mozda i nisu, jer, istina, mi ne znamo sta se tacno desava iza scene), a i suvise su se necasno ponasali. Pokazali su da prema svojim saveznicima nisu dovoljno posteni, i to ce ih kostati.
Sasvim je izvesno i očigledno da je siroti Okampo delovao kao "nezavisni i nepristrasni međunarodni tužilac", da ne kažemo tužibaba, i da njegovo "priopćenje" nema, ali zaista nema, ama baš nikakve veze sa "ratnim naporima" Nato.
Gotovo istovetno kao kada su nas optuživali za "masovna silovanja i genocide" i to usled rata koji je Nato vodio protiv nas.
U sve gore navedeno, u tu sasvim očiglednu ratnu propagandu namenjenu imbecilima, i dalje veruju još samo domaći korisni idioti, koji se još uvek kunu u "međunarodnu pravdu" i "međunarodnu zajednicu".
Ni velike zemlje ne bi trebalo da se zanose. Svojevremeno su bile "kooperativne" u Minhenu. Znamo kako se to završilo.
@Fristajlo
U pravu ste za citiranu rečenicu. Zvuči kao obavezan naklon vladajućem klišeu. Mada, možda je taj naklon obavezan: tekst je u "Politici" prilično cenzurisan.
On je osokolio zapad svojom glupošću, novac je držao kod njih,francuske avione je hteo da kupi, koketirao je sa neprijateljima.
Šta ima Rusija sa Gadafijem ? Da je kupio 100 milijardi vojne opreme ne bi ga darnuli, poklonio je poverenje zapadu, nije Rusija Sovjetski Savez, on je sedeo na milijardama a drugi da troše svoje resurse za njegovu odbranu, ima li to logike !
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?
A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".
A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.
/quote]
Odlično zapažanje.
Kad sam na jednom američkom sajtu napisao da je u Hladnom ratu SSSR bio strana koja je morala da se brani od američkog nasilja, niko nije izgleda ni razumeo. Samo sam dobio negativne komentare. Američka zablesavljena i zločinačka javnost ne povezuje odnos Rusije prema drugim zemljama sa golom silom, obešću i agresijom sopstvene zemlje. Zaslužuju svako zlo koje ih snađe
Duh "kapoa" koji ste prihvatili, što se vidi iz vašeg nika nije ni logika, ni ekonomija, ni politika, a ponajmanje filozofija. Kakve veze imaju patike Najki, ili što Šutanovac reče Audi, sa pljačkom matrerijalnih i intelektualnih bogatstava sveta.
Amerika se finansira/la na drugi način. Vi "kapoi" ste po logorima istresli i zadnji dinar i zadnji zlatnik iz džepova ulogorenih Jevreja, Srba i drugih antifašista. Zatim ste to dali svojim gazdma esesovcima. Zatim su Rusi pobedili esesovce na bojnom polju, a onda su esesovci, vaše gazde, te zlatnike, dijamante, umetniče slike i ostalo dali Rokfelerovoj fondaciji a ona njima papire. Tako se finansira SAD, a ne proizvodnjom patika Najki. Njih prave obespravljeni radnici raznih nacija i vera za nadnicu da prežive.
Simbol SAD je gangsterizam.
Pozdrav
Pomenuste ukidanje blanko ostavki kao nesto sto ce da doprinese vecoj samostalnosti poslanika, a meni odavno nesto nije jasno u vezi sa tim: zasto glasanje u skupstini nije tajno a ne javno? Po meni se tek tajnim glasanjem moze doci do realnog misljenja poslanika, a to opredelenje bi ukinulo svaku sumnju u moguci i pretpostavljeni uticaj nekoga na poslanike - jer bi kontrola jednostavno bila nemoguca.
Ima li gde u svetu da je glasanje u skupstini tajno? Ako nema - zasto se onda svi svesno lazemo o nezavisnosti poslanika i ustvari o - sustini demokratije?
Svaka čast za ovaj i sve vaše tekstove i želim Vam sve najbolje...
Jedan ste od retkih u ovoj zemlji koji ima hrabrosti da misli svojom glavom...
Sa poštovanjem...
Zaječarac
Međutim vaša svest sigurno nema u osnovi nikakvu ideologiju, ako ste Milan Nedić i ako politički mislite kao on.
Milan Nedić nema nikakvu ideologiju, on ima samo svoj karakter, svoj "obraz" koji mu je dozvoljavao da daje obezbeđenje Nemcima dok odvode najbolje Srbe u logore u Nemačkoj, to su uglavnom bili Srbi monarhisti, odani Kralju Otadžbini, zatim da volovskim žilama na regularnoj osnovi premlaćuju nedužne srpske seljake, kojima je strano da im Nemci preuzmu i državu i sva prava, da po nalogu Gestapoa strelja u Jajincima i Banjici, a onda posle im taj isti njihov karakter i"obraz" dozvoli da budu "komunistički" doušnici, doušnici hrvatskih i slovenačkih komunista i da nastave zlostavljanje srpskih, a) komunista, b) monarhista, c) jevreja.
Kod vas nedićevaca nema nikakve ideologije, vi ste takvi kavi ste bez ideologije.
Obično se na ovkvim sajtovima diskusija pretvori ili u nekritičko podržavanje ili nekritičko negiranje.
Franklova filozofija egzistencijalizma i logoterapija su sigurno izazovne teme.
Pominjanje Frankla u mom slučaju je bilo u cilju da predočim kako mi današnja Srbija liči na jedan koncentracioni logor i bojazan da se ceo svet pretvori u takvo nešto.
Amerika se mora pobediti vojnički, ali trebaće vremena i pitanja golog opstajanja će se postaviti, ako već nisu.
Slažem se da je jedan nacionalni odgovor na situaciju, ali nacionalni u najpozitivnijem ljudskom smislu neophodan. Franklovski princip "Sebe branim, drugima ne škodim" je ono na čemu sad i odmah možemo insistirati.
za vreme srpskih komunista ( mislim na Miloševićev režim ) je sagrađen Hram Svetog Save, koga bi ovi najrađe preimenovali u hram svetog Alojzija i niko nije našu SPC ugonio pod skute Papi, kako to sad moderni nedićevci rade.
Vidim dosta komentara ovde u vezi ponasanja Rusije i Kine u vezi rata u Libiji,pa da i ja onda kazem svoje misljenje.1) Rusija- Na stranu te teorije o gledanju svojih interesa,cinjenica je da se Rusija ponasa kao SSSR 1939. (tako se naravno ponasa od 1999), na pomolu je i pakt sa djavolom o nenapadanju. To je dokaz da ih sopstvena istorija bas nista nije naucila.
Naivni Petre. Da je Rusija probala da se suprotstavi Nemačkoj 1939-te ne bi preživela. Samo dve godine kasnije Nemcima je nedostajalo dva meseca da uđu u Moskvu.
Pametnom dosta, ali MI nikad nismo iz istorije ništa naučili. Rusi jesu.
Da jesmo ne bi se trudili sa neoustašama da zajedno ginemo pod novim Staljingradom.
ODISEJA
Put do slave i bogatstva
put do trona
oduvek je doticao
iz galona.
Neposlušne odmah sravne
bez pardona
za početak prvo ide
„no fly“ zona
Kad ti bace tovar bombi
kilotona
milosrđem to proglase
na sva zvona
Svako znade šta ga čeka
i šta nosi
ko žandarmu svetskom hoće
da prkosi.
Doba prošlo i buduće
priča ista
Ne priznaju Muhameda
Budu, Hrista
Odiseju mesto zore
suton blista
Refren:
Odiseja,
Odiseja
staza bombi do jevtinog
petroleja.
U svetlu novih saznanja, a to je uloga Dragija Jovanovića i Toze Vujkovića i njihovih brigada, koje je Broz pripremao od 1945 tri godine za odračun sa pravim srskim komunistima i partizanima, onima koji su voleli slobodu kao što je ja volim više nego ptica na grani i Rusiju, e za obračun sa njima je Broz upotrebio nedićevce.
Njihovi biološki i politički naslednici vladaju Srbijom.
Sav politički repertoar se iscrpjuje sa rečenicom, samo da Srbijom zavladaju Nemci i da oni zavedu red, biće sve u redu i Kosovo, i Srpska i privreda i penzije i td itd.
Batić, Dušan Mihajlović, Boris Tadić, Palma Marković, Dačić, Đinđić, oni su vama naslednici srpskih partizana komunista i rusofila?
Kina ima interes da postane prva svetska ekonomska sila. Sa tim po automatici dolazi i vojna nadmoć.
Kinezi to mogu da postignu samo rastom proizvodnje i izvoza. Neće oni na nama i nesvrstanoj bratiji da zarade. Oni moraju da imaju ogroman izvoz u Ameriku, Kanadu, EU, Australiju - u one koji imaju novca.
Kini ne odgovara ljuljanje čamca, Kini ne odgovara bankrot Amerike, Kini ne odgovara sukob sa Zapadom.
Kad ojačaju, šutnuće Amerikance iz Azije i nametnuće svoju volju u celoj Aziji. Nema dobroćudnih velesila, postoje samo nemoćni i oni kojima se može da rade šta hoće.
Rusi čekaju da Amerika dalje oslabi. Pred njima je, ako budu pametni, dobra budućnost. Svi pričaju o nafti i gasu, a niko ne priča koliko u toj stepi ima obradive površine, još ako zaista postoji globalno zagrevanje, ima da hrane celu planetu.
Sad će da se kače zbog Gadafija koji je davao pare Sarkoziju za predizbornu kampanju...
istina je da su obe strane imale svoje iluzije i svoje promašaje. Ostavimo ih prošlosti. Prethodno bi ipak Natašini partizani trebalo da siđu sa svog pijedestala nepogrešivosti.
A kako u budućnost? Pa jednostavno, da se prisetimo naše devize - samo sloga Srbina spasava. A možemo da poslušamo i Nataši dragog Frankla - u se i u svoje kljuse.
Nemojmo dopustiti da neki mladi Vukadinović jednog (ne tako dalekog ) dana piše tekst "Rekvijem za Srbiju".
Nažalost, Nataša, jesu. Srpski komunisti (rukovodstvo)su slepo slušali Kominternu i sprovodili njenu politiku suzbijanja „velikosrpskog imperijalizma“. U to ime su stvorili autonomne pokrajine – rezultat znamo.
Sada Batić, Mihajlović, Tadić... slepo slušaju Brisel i Vašington i završavaju započeto delo srpskih komunista- kominternovaca. Ime centrale se promenilo ali je suština ostala ista – internacionalna ideologija.
P.S. Biti rusofil,partizanski borac, ne znači automatski biti komunista kominternovac kao što biti frankofil, anglofil.... ne znači automatski biti EUfil.
Ta akcija je bila u vojnom smislu i više od besmislene i imala je za cilj da se navodno prebaci 7000 parizana kako bi se obračunali sa crnogorskim četnicima.
Ne razlikujete Broza, jednog Kominterninog partijskog aparatčika i višestrukog agenta od jedne časne i slobodarske vojske kakva je bila partizanska. Sa druge strane Draža je bio i dobar čovek i promišljen strateg, ali je zato njegova vojska bila raspuštena i nesposobna za veće manevre.
Nedić je bio nemački poslušnik i ništa drugo. Mobilisao je srpsku žandarmeriju i većina njih su greškom, zbog nekog sledovanja i slično služili okupatoru i to vrlo nevoljko.
Taktika udara malim jedinicama je bila jako dobro osmišljena, ja bih čak aktivirao snajperiste u samom Beogradu i većim gradovima da prikucam Nemce za zemlju. Jednostavno trebalo se boriti, boriti i samo boriti. Nedićevci su se našli na suprotnoj strani.
Dok je Rusija 70 godina odvajala od usta svojih gradjana da bi se naoruzala i odbranila od ludih imperijalista,pola svijeta im se smijalo i rugalo kako im omladina nema farmerice,a djeca zvakace gume.
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?
A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".
A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.
Uostalom,od koga Rusija da brani svijet?
Od NATO-drzava,koje se kunu u demokratiju,humanost,kulturu,civilizaciju.
Je li demokratija i humanost to sto su radili juce Srbiji,a danas Libiji?
Ne boji se Rusija nikoga.
Uz dopuštenje administratora: http://istinaolibiji.com/
Fraza koju navodite kvari jedan inace dobar tekst.
##########
Dva pitanja za sve citaoce :
Govori se mnogo o tome kako Rusija i Kina nijesu zelele sukob sa Zapadom oko Libije.
U cemu bi bio sukob da su 'vetirali' ovu agresiju?
(Dali ne-odobrit zlocin, zlikovcu, znaci da moras bit u ratu sa njim? Odkad je Bushov slogan 'ili si snama ili protiv nas' prihvacen kao kao pravilo igre?)
Drugo. Sto su Rusi i Kinezi konkretno zaradili, izdajuci Gadafija i Libiju? (Ostavimo se fantazija te zagonetne 'sahovske igre' sto je ekvivalentno rec -'nista')
Hvala na razumevanju.
Potpuno ste u pravu.
Inače odlična analiza g. Vukadinovića
naravno , o civilnim žrtvama se ne vodi računa......
Nisu ni bombardujući Jugoslaviju uspeli po prvobitnom planu da za nekoliko dana ostvare cilj. Kada nisu mogli ništa vojnim ciljevima, bombardovali su civilne ciljeve. I onda nisu očekivali da će ljudi pevati na mostovima, pa su zapretili da će sravniti Beograd i tu je bio kraj - Milošević je popustio. Za očekivati je da uskoro Gadafiju postave takav ultimatum.
U potpunosti se slažem sa vama. Mada sam ubeđen da Gadafi neće pristati na nikakve ultimatume, bez obzira na civilne žrtve. Mislim da će pokušati da ga ubiju....
17. na svetu
1.759.540 km²
Kako NATO zamišlja da osvoji tu državu bez upotrebe kopnenih trupa?
U pogledu veroispovesti Libija je je veoma homogena. Čak 97% stanovništva ispoveda islam (suniti). Ostala tri procenta predstavljaju manje zajednici koptskih hrišćana, rimokatolika, Jevreja, budista.
Šta je postigao Nato za ovih 122 dana besomučnog bombardovanja, ja mislim NIŠTA.-------
naravno , o civilnim žrtvama se ne vodi računa......
Na žalost, postigao je ogromnu štetu i razaranja, a o žrtvama da i ne govorim. Lično, strahovito me pogađa svaka žrtva NATO agresije, ma gde u svetu; svaku srušenu kuću doživim kao svoju štetu, jer znam kako je praviti je.
No, to samo moje divljenje libijskom narodu i vođstvu čini dubljim i većim; kamo sreće da smo i mi bili tako hrabri i istrajni kao oni.
Bili smo, dok u Beogradu ne nestade struje...
Antirusko istupanje u Srbiji datira od Drugog svetskog rata i ima svoje definisane nosioce među Srbima. To su stari i novi nedićevci. Takvi komentari imaju veze i sa tekstom i sa komentarima, ali, slažem se da su dalja detaljisanja na tu temu nepotrebna.
Postoji sajt "Istina o Libiji" na srpskom jeziku. Vode ga domaći volonteri i libijski studenti u Srbiji i zemljama bivše Jugoslavije. Na naslovnoj strani piše koji je dan bombardovanja u pitanju. Samo što oni računaju drugi dan za početak bombardovanja od Đorđa.
Uz dopuštenje administratora: http://istinaolibiji.com/
Da, taj sajt postoji samo ga vode nepoznata lica iz BH-federacije i nije nažalost na srbskom nego na bošnjačko-htvatskom mada u nedostatku boljeg i taj je dobar da se vesti iz Libije saznaju prve ruke.Tu imate i lajv striming libijske državne televizije pa neko ko zna arabski može da prati vesti direktno i po ceo dan.Što se tiče razlike u brojanju dana agresije na libiju tajna je u tome što to ažuriraju sa malim zakašnjenjem.
Pronalaženje značajnih naftnih rezervi 1959. godine i prihodi koji su usledili od prodaje, omogućili su jednoj od najsiromašnih država na svetu da se razvije i stekne značajno bogatstvo. Iako je nafta drastično unapredila finansije Vlade, nezadovoljstvo je nastalo zbog preterane koncentracije nacionalnog blaga u rukama kralja Idrisa i nacionalne elite. Nezadovoljstvo je raslo zajedno sa pojavom naserizma i arapskog nacionalizma u severnoj Africi i Bliskom Istoku.
Strukturom svoga teksta Đ.V drži u 'pogonu' princip borbe protiv ravnodušnosti. Zloupotreba moći odvija se simultano u vremenu i prostoru-sada i tamo i tu.Licemerno okretanje glave od pokolja nad libijskim narodom je,paradoksalno,atak na sopstveno Telo/porodicu,narod,državu.../i opšte principe humanosti.Dozvoliti agresiju/direktnu ili indirektnu/defetističan je čin sa elementima suicidnog-*samoubistvo iz zasede.* Ultimativno se podrediti moralnom imperativu:''Ne čini drugom što sebi ne bi učinio!''znači biti Građanin Sveta.
I javno i privatno.
A evo i zašto.
Zato što Vaš konsenzus sa akterima političkog života podrazumeva kao prihvaćeno ponašanje koje je nemoralno i nepošteno do te mere da ga možemo svrstati u čistu političku prostituciju.
E, sad, obzirom da su nam ( po Vama ) SVI političari trgovci svojom pozicijom bez morala i skrupula – bolje je da ih zaključavamo u špajz i vezujemo za radijatore jer će – čim popustimo – početi da se prodaju za novac.
Nemojte me pogrešno shvatiti, ne pokušavam da nađem moral tamo gde ga nema, ali umesto da svakoga unapred proglašavamo pokvarenjakom koga valja zaključavati – zar nije bolje pustiti ih da se slobodno kreću, a onda praviti trijažu, dobre nagraditi a loše kazniti ?
I tu stvari po mom mišljenju stoje obrnuto.
Siguran sam da bi poslanik uveren u sopstvene stavove i ideje, samouveren i svestan svoje pozicije vrlo često ( iz raznih razloga ) načinio poteze koji bi više bili u interesu glasača, nego što to čini partijski okovan i pokoran centrali.
Ili Vi imate utisak ( možda dokaz ?) da su partijske vrhuške čuvari interesa glasača pa im treba dati vlast da bičuju i menjaju obesne poslanike koji žele da štete državi?
Pojedinac je po definiciji slabiji i podložniji oceni, proceni i sankcijama i siguran sam da bi uvek više vodio računa o svojim potezima ako bi znao da će pred glasačima sutradan on sam, lično snositi sankcije ili ubrati zasluge.
Ne Đorđe, koliku god Vi alergiju imali na sam pomen Brisela – ovde se radi o čisto našem interesu.
Sve ste lepo citirali Foucaulta, ali kojeg libijskog naroda? Onog u Bengaziju? Ili onog u Tripoliju?
Libijski narod u Bengaziju Zapad mazi i pazi.
Sto se libijske drzave tice, ne vidim kako bi ona mogla pasti u komu a kamoli preminuti. Jer vlasti u Bengaziju priznate su: "libijska vlada (u Tripoliju) je mrtva, zivela libijska vlada (u Bengaziju)".
Takođe moralna poduka prvenstveno mladima, ali i onima koji se još sećaju svojih protesta protiv rata u Vijetnamu.
Cudno je da Vi kao pripadnik gay populacije imate potrebu da razdvajate i diskriminišete umesto da spajate.Da li je to znak da niste svesni onoga što govorite ili je to simptom podeljene ličnosti?Možda je to uz sve nabrojano i znak površnosti?Dakle;predpostavljam da želite da Vas ljudi prihvate bez polne/sexualne/diskriminacije a dok to želite Vi diskriminešete Druge/naravno kao bajagi,u intenciji.../.Sada je to određena grupacija ljudi u Libiji(predpostavljam da ste na strani *pobunjenika*)a potom će se naći već neko drugi i tako u nedogled...Ovaj Vaš gaf bih pre okarakterisao kao mix ne-svesti-ne-znanja sa latentnim rasizmom nastalim kao odgovor na /mal/tretman koji je vršen nad Vama/...rasizam zbog sexualnog opredeljenja/.Vaš stav u vezi libijskog naroda i implikacije tog stava naziva se :''Radom u korist svoje štete.''
Kada sam rekao ~narod~ mislio sam na sve ljude koji stradaju u NATO destrukciji ljudskih i materijalnih poseda suverene države Libije.
Neozbiljan sagovornik. Obratite pažnji na sadržaj, on ne zna što bi moji seljaci rekli "ni gde veže ni gde dreši".
U zvanicnim saopstenjima, NATO ne razdvaja nego "spaja" libijski narod, tvrdeci da je ovo rat celog libijskog naroda (kome NATO pomaze) protiv okrutnog Gadafija i nekolicine njegovih pomagaca (koje NATO bombarduje).
Posto kazete da pod libijskim narodom podrazumevate sve one "koji stradaju u NATO destrukciji", pretpostavljam da sve koji zive na pobunjenickim teritorijama ne racunate. Jer oni ne da ne stradaju od NATO-a nego dobijaju ogromnu vojnu i humanitarnu pomoc.
Podeljenost libijskog naroda u tekucem gradanskom ratu za mene je nesporna. Verujem da i Lazanski to potvrduje u svojim izvestajima s terena.
Stvarno zanimljivo mi je sledece pitanje:
Zasto je legitimnost Gadafijevog sistema neposredne demokratije dovedena u pitanje od tako velikog broja ljudi kojima bi taj sistem trebalo da bude u interesu, bar na papiru?
Zasto je legitimnost Gadafijevog sistema neposredne demokratije dovedena u pitanje od tako velikog broja ljudi kojima bi taj sistem trebalo da bude u interesu, bar na papiru?"
Iz istih razloga iz kojih svojevremeno NIJE dovedena u pitanje legitimnost Hitlerovog nacističkog režima ili Musolinijevog fašističkog.
Iz istih razloga iz kojih se danas NE dovodi u pitanje legitimnost američkog sistema demokratije koji je u interesu jednog procenta populacije i koji proizvodi desetine miliona beskućnika i bednika. Taj razlog je – manipulacija ljudima.