петак, 26. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Ненад Чанак: Можда је бог створио свет, али су Војводину створили Војвођани

Kоментари (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 10 јул 2011 14:36
Dušanb(r)e
Koliko se meni čini Vojvodinu su stvorili lički komunisti, takvi kao ti i tvoj tata, jer do 1945. g. Vojodina se zvala "Srpska Vojvodina", ili "Vojvodina Srbija". Od 1945. g. komunisti je do današnjih dana otimaju od Srba sa željom da je predaju Habsburgovcima. No pasaran!
Препоруке:
90
3
2 недеља, 10 јул 2011 14:41
jk
Šta je to "vojvodjanin"? Stanovnik "Vojvodstva Srbija i tamiškog Banata" iz vremena 1849-1860.god. ili se misli na drugo razdoblje kad je postojala, 1974-1989.god? Stvarno dug istorijski period.
U ovom drugom, autonomaši su, ovde pomenutu Frušku Goru, skoro ustupili strancima za odlaganje otpada a sad je problem da se zemljište vrati vlasniku. Kao što se ništa ne vraća vlasnicima - od nekretnina do zemljišta. I najveće otvoreno pitanje - "gospodo" autonomaši - Baranja, jer Vojvodsto Srbija se sastoji od četiri pokrajine a ova četvrta je od vas zaboravljena ili možda mislite da joj priključite ostale tri u nekoj vašoj podeli?
Neće to tek tako ići. Ni kancelarija u briselu neće pomoći kao ni spuštene obrve nenada čanka.
Препоруке:
68
1
3 недеља, 10 јул 2011 14:41
Живорад
Који глуп закључак, о Боже!
Препоруке:
45
1
4 недеља, 10 јул 2011 14:47
Hromikonj
Da li ce neko, konacno da zaustavi bucmastog firera, mozda su i njega napravili Vojvodjani, a mozda i Licani, tko ce znati.
Препоруке:
73
1
5 недеља, 10 јул 2011 14:52
deus ive naqtura
ko radi,stvara, pravi greske.
vojvodina je odradjena gotovo savrseno.
panonsko more,bogatoo,posteni vredni ljudi,dobar polozaj i dobra klima.srpska sparta,srpski jova,srpski branko i jos cuda.
ali,svakom tvorcu desi se greska.
treba li dalje.
Препоруке:
35
2
6 недеља, 10 јул 2011 15:36
pavlehn
Ovaj veseli Licanin zna da je Vojvodjanin a ne zna da je Srbin.
Препоруке:
71
1
7 недеља, 10 јул 2011 15:53
Tvrtko
Ne svidja se coveku, kad bi nekako mogao, on bi od SPC oduzeo i ovo sto danas imaju. Sta ce im, sve sam klerofasista, demokrate i ovi iz LSV, treba da imaju. oni bi to znali potrositi, a ovi veze nemaju.
Препоруке:
49
1
8 недеља, 10 јул 2011 17:04
dEvolucija
Bog je stvorio vojvodinu a Tchanack und Kostresch su nastali evolucijom.
Препоруке:
45
0
9 недеља, 10 јул 2011 17:36
Nosradamus
Chanak je zaboravio pojasniti na koje Vojvodjane misli.Da li na one nemacke i madjarske kvislinge, koji su u 2 ratu ubijali srbske domacine, da li na njihove potomke, ili mozda na desetine hiljada Licana i Bosanaca kolonizovanih nakon 45 od sina nasih naroda i narodnosti, Joske Broza.Al u tom slucaju upada Chanak u zamku, jer po toj logici i ja ako prozivim 50 godina na Marsu, postajem Marsovac.Jos jednu stvar je zaboravio naglasiti austrijski lakej, a to je zastita vojvodjanske kulture od srbskog divljastva, zatim jezika, istorijskih tekovina.Ali verujem da ce se mali firer dopuniti, poenta je Vojvodina Vojvodjanima, Bosna Bosancima, Mars Marsovcima i nije vazno da takva populacija postoji samo u Holivudu.Ako je firer rekao ima da ima - nema da nema.
Препоруке:
43
1
10 недеља, 10 јул 2011 17:49
загађење
у тихој самоћи у сам смирај дана,
док ветар шуми врх зелених грана,
панонском равницом јурцају се кере,
уз тарабу стиснут ненад чанак..размишља.
Препоруке:
54
1
11 недеља, 10 јул 2011 18:28
Efendum čika Jova iz Beča
Eto ko je sa Tadićem u koaliciji, u predizbornoj kampanji na bini "lički opanak" obukao frak(tako je izgledao) a Tadić egzaltiran grli li grli i šta se čudite sada u kakvom je stanju Srbija.
Biće i gore, za evropsku Srbiju I EVROPA I KOSOVO...sa Čankom i Tadićem , au previše !
Препоруке:
41
1
12 недеља, 10 јул 2011 19:30
john the rebelator
"МАРШ СВЕТОЗАРА МИЛЕТИЋА"

Ор'о кликће са висине,
на њег' о'здо кевћу псине.

Не бој нам се, сиви тићу,
ми смо с тобом, Светозаре Милетићу.

Кад извесни куцне час,
зови само, ево нас!

Доста бесмо ми робови,
треба да смо слободни.

Не бој нам се, сиви тићу,
ми смо с тобом Светозаре Милетићу.

Кад извесни куцне час,
зови само ево нас!


Напријед, Шајкаши - Живјело Српско Војводство!
Препоруке:
42
3
13 недеља, 10 јул 2011 19:51
Spetsnaz
Sta je ko stvorio lako se vidi , ali nije isto voziti motorne sanke i rasturati drzavu .
Препоруке:
35
1
14 недеља, 10 јул 2011 20:12
Danski Srbin
Originalna fraza glasi: BOG JE STVORIO SVET A DACMENI HOLANDIJU.
Kradjom i prigodnom upotrebom ove fraze, plagijator je jos jednom pokazao da je njegova politika plitka k´o canak.
Препоруке:
45
1
15 недеља, 10 јул 2011 20:23
александар
Тито је "то" створио.
Једина права истина.
Ово чудо и покор створио је друг Стари.
Не знам само кога овај вредни и предани Титов пионир фарба.
Препоруке:
29
2
16 недеља, 10 јул 2011 21:27
Novi Sad
Na sve ove gluposti gospodja Ljubomirka Krkljuš, profesor istorije na Pravnom fakultetu u NS imala je fantastičan odgovor - Ja nikako ne mogu biti vojvodjanka, mogu biti samo vojvotkinja!
(profesorka je penzionisana da bi "studenti" mogli da završe pravne nauke - bez muke a bogami i bez znanja.)
Препоруке:
58
1
17 недеља, 10 јул 2011 23:35
SJ
Ni cudno sto ne zna istoriju, ona se uci od 5-og razreda osnovne skole.
Препоруке:
10
0
18 недеља, 10 јул 2011 23:45
Висарион
Ко си бре ти.Немце смо истерали после рата.Били уз Хитлера али су то њихова имања.Има да се врате Немци па кад они буду намирени онда грофови чија су богства отета.А голанфери који су дошли из
Хрватске, Личани и ини да се врате у Хрватску а не да се праве као да су они део тога војводства.-Било је ту Срба али Чанци нису из Војводине.Та игра са својином мора да прође.Сваки чанак може да се разбије и баци кад зарђа.А овај је зацрнио од рђавости и лупетања.Натраг У Лику.Отуда је Србија , кад наиђе изгибија добијала нове житеље и били су најбољи Срби.Војводина је по некима ударила у главу.
Препоруке:
15
2
19 недеља, 10 јул 2011 23:56
PERA
Pogledajte samo sliku svaki SS oficir bi mu pozavideo.
Препоруке:
15
0
20 понедељак, 11 јул 2011 00:03
Висарион
Па шта.И Лику су створили Личани па је сада Хрватска.Што тамо одакле потичеш не тражиш права,Хрвати су вам све отели и ти не смеш да писнеш.Твоји Личани су били најбољи Срби у историји.Теби је чанколизаштво у богатом и образованом војвођанском свету ударило у главу.Видла жаба где се коњи кују.То је фин народ.Уме да стане на браник ал уме да залегне кад је у Србији густо.Дошао ликота да мути српске воде. Натраг у Хрватску она ти је учинила много више него Србија.Нањупало се пара својим смицалицама, па побеснело.Он Војвођаним? Нема Личанина да је чанколиз као ти.Иди у Немачку кад си борац за правду па врати Немце ,које смо отерали.Бiли добри домаћини .Врати грофовска имања, па да зборимо о правди.А то што си као голамфер заграбио и од чега си поманитао окачи већ једном о клин. Да у чанак не сипамо врелу клин чорбу личку да те отрезнимо.Не смеш од Хрвата, па навалио на Србе.Е неће моћи ове ноћи.Чућеш и видећеш
Препоруке:
15
1
21 понедељак, 11 јул 2011 00:17
zamena teza , manipulacija fasisticka
nisu vojvodjani , nego srbi
Препоруке:
17
1
22 понедељак, 11 јул 2011 01:19
Senka
Ne mogu da shvatim da ona ista fora od prije dvadesetak godina koju su Slovenci i Hrvati iskoristili za svoj separatizam , price o ekonomskim razlozima separatizma - jos uvijek prolaze i niko na njih ne reaguje kako treba. To isto sada Canak radi.Dokumentovano je da Canak podrzava hrvatske pretenzije na srpsku teritoriju- nije kaznjen za to. I ne samo da nije kaznjen za tako nesto nego i dalje efikasno rovari protiv drustva u kojem zivi. I niko ne reaguje, kako je to moguce?
Препоруке:
17
1
23 понедељак, 11 јул 2011 01:26
Goran
Vojvodjani stvorili Vojvodinu bog stvorio Srbiju a Canak nastao od Tadica.
Препоруке:
14
1
24 понедељак, 11 јул 2011 01:32
Bački agronom
U mojoj opštini, glavni ligaš je rođen na iznad 750m nadmorske visine??!!! Pitam ga: Što vas ne podržavaju autohtoni Vojvođani ????
-Sleže ramenima !!!????
Održim mu čas istorije, i lepog ponašanja, al i dalje on ne "konta"!!??
Nije hendikep vođe što je Ličan, već što je nepopravljiv boljševik!!
Veliki vezir Iznogud-kalif umesto kalifa??
Navijam za naše sportiste, radujem se kad se intonira Bože pravde!!
I da podsetim: Ne traže mi državljanstvo kad vadim ličnu - u našoj maloj opštini:-)
Препоруке:
17
1
25 понедељак, 11 јул 2011 05:23
Sta nam samo rade Titovi nekadasnji pioniri
Ovaj beskrupulozni politicar, bez imalo stida, iskoristava regionalna neslaganja, i rizikuje dalje cepkanje ovog naroda, SVE U SOPSTVENU KORIST! OD TAKVIH NEMA GORIH!

Samo mi Srbi mozemo biti tako odvratni i necasni da dopustimo sebi da zaboravimo ko smo i sta smo! Samo medju nam je bilo onih koji su docekali raspad Jugoslavije, a da NISU ZNALI sta su, i samo medju nama je bilo roditelja koje su deca odjednom zaptala "STA SMO MI"! Odvratno i tako gadno da i se ni djavolu ne bi moglo pripisati!

Samo cu jedno reci, za ovakvo Srpstvo se nasi preci NISU TREBALI BORITI. Trebali su se predati, i makar udobno ziveti, jer ovo potomstvo NIJE vredno njihove patnje.
Препоруке:
10
1
26 понедељак, 11 јул 2011 05:37
Ocigledno
Srpski narod je suvise ispran, suvise nespreman da brani svoj identitet i kulturu, suvise 'Iz-Tito-pionirisan' da haje za Boga, veru i narodnost, da bi opstao sa bilo kakvim granicama. Srpskom je naordu, ovakvom kakav jeste, potrebno jedno 50 godine INTEZIVNE nege i terapije, kao i kulturne RE-edukacije o tome ko su i sta su (iako mozda mnogi to vec znaju, ali, na zalost, ocigledno ne osecaju puno za to) u jednoj drzavi bez IKAKVIH podela. bez opstina, bez klubova (ne daj Boze, sutra cemo mozda imati i sahiste t.j. 'Sahiste' i 'Fudbalere' ili, akos su europejci 'Football-ere' i.t.d.). Kako drugacije resiti ovaj problem?

U normalnim zemljama je sramota reci da niste ono sto jeste! Pa i NAJGOREM NEPRIJATELJU bi se zgadile takve izdajice. Nijedna pametna zemlja takve pridoslice-izdajice nije drzala u zivotu nimalo duze nego potrebno.. Zasto? Zato sto je izdajica UVEK izdajica.
Veliko ti hvala druze Tito na svemu sto si za nas ucinio! Od nas si narode napravio! Svaka ti 'cast'!
Препоруке:
11
1
27 понедељак, 11 јул 2011 05:48
"Tragovi im smrde necovjestvom"...
Sve receno. A ko prati smrdljive tragove, smrdece i njegovi..

Birajte Srbi, vi koji ste JOS UVEK SRBI, i JOS UVEK NISTE IZABRALI. Birajte, ili nestanite kao Srbi, i postanite prokletnici i zdajice koje su neki od vas vec postali.
Препоруке:
14
1
28 понедељак, 11 јул 2011 08:25
Angel
"Gospodin Šicer je naredio"...

Nego Čanak, di su naši novci? Jesul to naši novci kod tebe?
Препоруке:
16
1
29 понедељак, 11 јул 2011 08:56
N.N.
Da smo mi normalna država ovom bi odavno bilo sudjeno
Препоруке:
12
1
30 понедељак, 11 јул 2011 09:10
Божо Бјелак
Само ви освртачи пјевајте пјесме, моториста ради своје, умјесто да је већ давно у затвору.
Препоруке:
11
0
31 понедељак, 11 јул 2011 09:30
Srpkinja, svejedno odakle
Zna li neko šta je stvorio lično Nenad Čanak? A odavno uzima, i od Beograda i od Novog Sada, kad god mu se pruži prilika i od "kontroverznih biznismena". Jedino što je stvorio i što uporno stvara je omraza medju stanovništvom, kako čitave Srbije, tako i njenog dijela Vojvodine. Pišem ijekavski, valjda Čanak nije zaboravio da su i njegovi Čanci tako pisali dok se nisu uselili u Srbiju, u Vojvodinu koju bi sad da otimaju Srbiji. Široka im bila Lika, neka se vrate ako im se ne dopada u Srbiji.
Препоруке:
19
1
32 понедељак, 11 јул 2011 09:38
VANU
Vojvodina je prihvatila da uđe u savez sa Srbijom ali pod odrđenim uslovima!!
Ti uslovi se ne poštuju niti se primjenjuju.
Ako i dalje bude ovako, Vojvođani će krenuti putem samoopredjeljenja!Imamo legitimno pravo na to!!
Препоруке:
3
26
33 понедељак, 11 јул 2011 09:51
Jasna Simonović
Imovina treba da se vrati svakoj osobi, a ne Vojvodini...neće valjda još jednom da ljude pokradu...Te FNRJ; te SFRJ, te SRJ, te SCG, te Srbija, pa još i Vojvodina...koji to put?

ps Vojvodinu nisu gradili samo Vojvođani (izvin'te kad moram ovako neprirodno da se deklarišem da bi me razumeli!)...Vojvodinu sam gradila i ja...Pokraše me Hemofarm Vršac-GmbH preko Sremske Kamenice...Ne haje ni bivši Babić ni sadašnji gdin Nemac direktor ...
Препоруке:
8
1
34 понедељак, 11 јул 2011 10:02
Влада
Проблем је што у оваквој Србији сваки лакрдијаш добија на значају.
Препоруке:
11
1
35 понедељак, 11 јул 2011 10:20
Незавинса Војводина = нестанак Срба
Чанак је елоквентно брбљало. То колико су 'Војвођани направили Војводину' најбоље се схвати када се запита где би Војводина била да Србија није победоносно окончала Први светски рат. И где би војвођански Срби били. Ко у то сумња нека постави себи питање: где су данас Срби у Мађарској и Румунији? Толико о Чанковој елоквенцији.
Препоруке:
16
1
36 понедељак, 11 јул 2011 10:30
Antonije
Slazem se, sve cemo TI vratiti al`PRVO ti i tvoji puleni a i naredbodavci DA VRATITE (s kamatom) sve sto ste dobili iz budjeta CELE SRBIJE.
Pa kad se racuni poravnaju da vidimo: STA je TVOJE a sta je NASE...
Препоруке:
9
2
37 понедељак, 11 јул 2011 10:38
@ Dušanb(r)e I
Нисам нипошто војвођански сепаратиста, али бих ипак мало кориговао ваше тумачење. Суочени са мађаризацијом, Срби су на Мајској скупштини 1848. године самостално прогласили Српску Војводину (Срем, Бачка, Банат и Барања). После пораза Мађарске револуције, одлуком аутријског цара 1849. године проглашено је 'Војводство Србија и Тамишки Банат', затим укино две године касније, да би Банат и Бачка биле прикључене Угарској, а Срем Славонији. Велика народна скупштина 1918. донела је одлуку о отцепљењу Баната, Бачке и барање од Аустроугарске и њеном припајању Србији. У краљевини подручје је било издељено на округе, жупаније, области па бановине (Подунавска бановина). Дакле није тачно да је термин 'Српска Војводина' био у оптицају до 1945. године. Шта више, он је постојао свега пар година у 19. веку. Али јесте недвосмислено да у историјском и државно-правном смислу Војводина несумњиво интегрални део Србије.
Препоруке:
12
0
38 понедељак, 11 јул 2011 10:45
Живорад
Није ми јасно, зашто се Чанак не врати у Хрватску па да тамо прави аутономије.
Како то да један дошљак из Хрватске умишља да оне само Србији требају???
Препоруке:
15
1
39 понедељак, 11 јул 2011 10:50
@ Dušanb(r)e II
За време II светског рата, Војводина је била издељена између фашистичких сила, Немачке, Мађарске и НДХ. Партизанском покрету треба стога одати пуно признање што је ово подручје не само ослободила од нацистичких хорди, него и вратила у састав Републике Србије. Није ли и то истина? Одговор на питање: зашто као аутономију, а не као интегрисано подручје? треба тражити не у неком наводном 'антисрпству' КПЈ, него у тежњи да се избалансирају национални утицаји у вишенационалној Југославији. Да је КПЈ заиста водила антисрпску политику, онда не би: 1) протерала Немце, и 2) населила Србе из неразвијених подручја. Стога је ово оптужба лишена основа. А то што се дезинтеграциони процеси протежу до данас, пре треба тражити разлога у Бриселу, Вашингтону, Берлину и Ватикану него у Београду. Још један доказ: откуд се сада појављује и шумадијски партикуларизам, где је ту улога КПЈ?
Препоруке:
9
0
40 понедељак, 11 јул 2011 10:50
Љаксе Бре
Доћи ће и сезона чварака...
Препоруке:
7
1
41 понедељак, 11 јул 2011 11:19
@VANU
А под којим је то тачно условима, молићу вас лепо, Војводина 'прихватила да уђе у савез са Србијом'? Где сте пронашли те 'услове'? Где сте пронашли тај 'савез'? У којем документу? Нема тог документа, јер он не постоји нити је икада постојао. Војводина није ушла у 'савез' са Србијом него у САСТАВ Србије одлуком Велике народне скупштине из 1918. године, што је касније потврђено Видовданским уставом, а на основу победе војске Краљевине Србије у Првом светском рату.
Препоруке:
14
3
42 понедељак, 11 јул 2011 11:25
КПЈ није крива за данашњи војвођански сепаратизам
За време II светског рата, Војводина је била издељена између фашистичких сила, Немачке, Мађарске и НДХ. Партизанском покрету треба стога одати пуно признање што је ово подручје не само ослободио од нацистичких хорди, него и вратио у састав Републике Србије. Није ли и то истина? Одговор на питање: зашто као аутономију, а не као интегрисано подручје? треба не треба тражити у неком наводном 'антисрпству КПЈ', него у тежњи да се избалансирају национални утицаји у вишенационалној Југославији. Овом одлуком хтела се исправити и неправда што Краљевина 198. није признала народно веће из Новог Сада, де факто покрајиснку владу. Да је КПЈ заиста водила антисрпску политику, онда не би: 1) протерала Немце, и 2) населила Србе из неразвијених подручја. Стога је ово оптужба лишена основа. А то што се дезинтеграциони процеси протежу до данас, пре треба тражити разлога у Бриселу, Вашингтону, Берлину и Ватикану него у Београду. Још један доказ: откуд се
Препоруке:
2
2
43 понедељак, 11 јул 2011 11:31
живорад
@ @ Dušanb(r)e II

Ако су ти твоји комунисти били тако добри, зашто нису били и консеквентни па од Лике, Истре и Далмације, те Славоније направили сличне аутономије.
А могло је и у осталим републикама.
Ово само поштења ради.
Препоруке:
12
1
44 понедељак, 11 јул 2011 11:56
Ziva istina
Ode i Vojvodina!!!
Препоруке:
3
9
45 понедељак, 11 јул 2011 12:06
dh
@kpj nije kriva...
A ko je dao Baranju hrvatima? Ko je komuniste Srema u toku rata podredio komunisima u tzv. ndh a ne u Srbiji i time teritorijalno priznao ustašku državu i razbijenu Vovodinu?
Daleko seže razbijanje zemlje a mi smo neznalice i svako nam može pričati šta hoće.
Препоруке:
6
2
46 понедељак, 11 јул 2011 12:43
Easy-Riding Hell's Angel
Баш тако, Божо, сиви тићу.
Бадава освртања и пјесаме. Само акција.
А-пропо, поведи нас онда ти Божо, сиви тићу. Па да барем ми ухапсимо и стрпамо овог чанколизачког "Хитлера из нашег сокака" тамо гдје му је мјесто. У бајбокану.
Препоруке:
2
0
47 понедељак, 11 јул 2011 13:51
@живорад
Не дижем ја 'те моје комунисте' у ловорике, него покушава да будем објективан. Слажем се с вама у погледу потенцијалних аутономија које сте споменули. Шта више, Далмација ЈЕСТЕ била аутономија непосредно након II светског рата, и председник те аутономије, са седиштем у Сплиту, био је Вицко Крстуловић. Ова аутономија је потом тихо угашена, јер су такви односи владали унутар КПХ, превладала је националистичка линија. То је засита било у функцији хрватског партикларизма. Што се тиче српске аутономије у Лици, Кордуну и Банији, уместо ње Србима је дата конститутивност на целом подручју РХ. Жело бих такође да подсетим читаоце и на то да су српски комунисти угасили аутономију Санџака, која је такође постојала након рата, као и аутономију Боке, и утопили их и Србију, односно Црну Гору. Једно на друго, све ове чињениц ипак оснажују тезу да КПЈ није била инхерентно антисрпска (али јесте била антивеликосрпска, што нипошто није
Препоруке:
1
0
48 понедељак, 11 јул 2011 13:57
и оволико им је превише
Пошто су у српској покрајини Војводини више од две трећине становништва ионако Срби, да будем искрен - не видим уопште разлога за било какву аутономију. Шта ће, заиста, већинском становништву једне земље уопште било каква аутономија? Оно што треба јесте поштена, школована и вредна локална управа. Нешто што се баш не би могло рећи за садашњу војвођанску бирократију.
Препоруке:
7
1
49 понедељак, 11 јул 2011 14:04
Живорад
Добро, хвала Вам на додатним историјским чињеницама.
Упркос свему остаје истина да је скор антисрпских + прохрватских потеза био много пута већи од обрнутих + неутралних у деловању КПЈ на подручју некадашње СФРЈ:
Препоруке:
3
0
50 понедељак, 11 јул 2011 14:21
Божо Бјелак
ВАНУ, гдје сте били до сада брате рођени (или сетро рођена) да нам укажете на хисторијске чињенице. Имам слaбо срце, на моју несрећу, и није лијепо што ми пријетите. Ви сте почели да имитирате свога идола, мотористу и зимског санкача. И он је склон пријетњама и насилничком понашању. У нормалној земљи моториста би давно био изолован. О Богу не зна ништа, вјеру је бацио,кога тај нерећник подразумијева под "Војвођани". Одмах отцијепите Војводину, ако је чине "Војвођани" звани Чанкови. Таква нам Војводина не треба. Е, сада ћу и ја вама запријетити. Даље руке од Војводине. Коме се не свођа да живи у Српској Војводини, нека иде тамо гдје му је боље. Не покушавајте да је отмете, биће великог белаја. Ви сепаратисти нећете проћи као шиптари. Они су већина на Космету, а у Војводини смо ми Срби већина и поред српских изрода и аутономаша. Још једном вас упозоравамо,ако вам се не свиђа живот у Војводини, купите прње, пут по дноге и кажите довиђења СРПСКА Војводино.
Препоруке:
4
1
51 понедељак, 11 јул 2011 14:43
Бели Орао
Безобразлук овог лика превазилази границе пристојности.Лепо је бити фина мангуп,али ово?Него кад ћемо ко је шта и пре створио.Србија је пре Другог рата имала 4фабрике авиона.Имали смо РВ (24.11.1912)пре Енглеза(29.11.1917). Него хоћемо ли са југа или са севера?`ајде са југа не мора са ладу.
Где је Коштана,где је Српски Манчестер-избомбардиован па обновљен,где је Тигар,МИН,Монопол-Ниш,где је Бор, Мајданпек,где је 14.октобар,Прва Петолетка(не могу да је продају за 5000.000$-радила за цео свет и Боинг),Магнохром Краљево,Фабрика Вагона,где је ФРА-Чачак,Севојно,где се дену град аутомобила-за стојадина се чекао ред,а за З-10 дају субвенције,шта је са Смедеревом,Раковицом?Јел доста?
Па не може човек који никад у њиву није ушао, а у фабрику још мање мени да прича причу о производњи.Да би се причало о производњи у њој треба да се учествује,а лебац се воли више кад се помаже деки(како рече Новак), а дека који је личио на Ли Марвина снажним откосима слаже жито,а ја и нана га слажемо у снопље.
Препоруке:
2
0
52 понедељак, 11 јул 2011 15:20
Бранислав
Мислим да би требало остављати много више новца и посла на нивоу општина и на тај начин остављати новац баш у оним срединама које су га зарадиле. Не треба правити некакве регионе као самодовољне целине које би могле тежити сецесионизму, већ општинама које никад неће имати капацитет за сецесионизам.

Мени је сасвим свеједно да ли моју малу општину сиса Београд, Нови Сад или неки трећи ситнији центар.

Ако би се овако нешто остварило, муваторима као што су чанак и динкић би била трајно запушена уста, јер би њихова демагогија изгубила сваки смисао.
Препоруке:
2
0
53 понедељак, 11 јул 2011 17:44
citalac
Drzava Srbija i opstine treba da budu nosioci vlasti i imovine.
Препоруке:
1
0
54 понедељак, 11 јул 2011 19:56
саша р.
А ја сам до јуче мислио да је Војводину створио Чанак.
Препоруке:
1
0
55 понедељак, 11 јул 2011 21:17
Nezavisna Vojvodina
Vi u Srbiji ionako ne želite u EU dok kod nas vojvođana to nikad nije bilo upitno.
Mi smo evopljani, baštinimo evropske vrednosti i želimo biti deo evropske porodice!
Препоруке:
0
4
56 уторак, 12 јул 2011 09:45
глобално загађење
где год човек очима погледа
свуда склад од закона,реда.

ко то опет трује атмосферу
панчевац мерка уплашену керу.

разлог прост,објавиће чланак
дуле,чеда,вук и наравно чанак.

један другом узимају меру
ко је јео веру за вечеру.

све мерећи нешто испод ока
чија мисао испадне дубока.

еколози по струци ил јаду
напрежу се да одговор даду.

држећи се страсно за бандеру
сви напето претерано..глобализују.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер