субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Током посете Сарајеву Борис Тадић обишао своју родну кућу

Kоментари (45) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 07 јул 2011 00:29
SJ
Napuni kucu ordenjem a da nije imao ni tri graska znoja na celu. Ta je Tito ziv pitao bi sigurno kako se to radi.
Препоруке:
34
4
2 четвртак, 07 јул 2011 01:03
Саша
Позирање на Вимблдону,седење по кафићима... стварно рођен за манекена а не за председника...
Препоруке:
63
3
3 четвртак, 07 јул 2011 01:04
Димитрије сине Митре
БТ, хоћеш ли и мени омогућити да обиђем своју родну кућу у Сарају граду?
Препоруке:
72
3
4 четвртак, 07 јул 2011 01:17
Веља
Принцип тадићевог миротворства је: "дајем све и пристајем на све, а не траћим ништа".
Препоруке:
49
4
5 четвртак, 07 јул 2011 01:54
Марко
Када ће ДОСманлије да одбаце југословенску идеологију?
Препоруке:
40
4
6 четвртак, 07 јул 2011 02:06
Tatomir
Jel bese Dino pevao ovo:
http://www.youtube.com/watch?v=YR20Ie2MLbg

E Borise, Borise...
Препоруке:
36
3
7 четвртак, 07 јул 2011 02:11
Igor
Svi Srbi iscekuju sa nestrpljenjem taj dan da se ti Borise konacno vratis u Sarajevo.
Препоруке:
52
3
8 четвртак, 07 јул 2011 02:28
Војвода Војислав
Седео је са истим оним Дином Мерлином који је певао "Да те није Алија" и "Војник среће",које је посветио Муслиманима,чије је војне акције подржавао и говорио да су Срби болестан народ,па је наш председник изгледа дошао да потврди ту дијагнозу као психолог.

Ево шта је говорио Дино,кога је на овогодишњој Евровизији спонзорисала ћерка фирма "Телекома Србија", „М:тел БиХ“:

- Срби би требали да узимају лекове за своје болести, јер евидентно су болесни. Већина је болесна и то је један од разлога због којих бих требао у Београд. Јер, болесници се обилазе.

- Кад су почела гранатирања Сарајева и кад ме је Неле Карајлић звао на велики митинг мира у Београду, ја сам рекао да ћу доћи тамо кад буду падале гранате.
Препоруке:
54
4
9 четвртак, 07 јул 2011 02:56
Logori za Srbe
pod brojem 361. Sarajevo, hotel "Evropa" (javna kuća), klima komora u podrumu

http://vidanovic.blogspot.com/2010/11/spisak-logora-za-srbe-na-teritorije.html
Препоруке:
35
3
10 четвртак, 07 јул 2011 03:12
18godisnjak
kakva ironija
srbin koji je rodjen u sarajevu
koliko ih je jos hiljada rodjeno a nema ih vise u sarajevu "gradu zrtvi"

mislim da bi predsednik trebao da se izvine sarajlijama sto srba gotovo da vise tamo nema
Препоруке:
51
5
11 четвртак, 07 јул 2011 06:10
Danilo
Dokle ce ovaj brukati Srbe i Srbiju,rugati im se i smijati u lice.Tacno 3 300 srpskih civila,po imenu i prezimenu,ubijeno je u Sarajevu samo zato sto su bili Srbi.

Bacali ih sa vrha zgrada i smijuci se govorili,hajde beli orlovi,letite.Kakvi ste vi beli orlovi kad ne znate da letite,vikali su uz grohotan smijeh.

Olos mudzahedinska,strana i domaca je zatvarala i danima silovala najljepse Srpkinje u Sarajevu,a samo neke su imale novac da se otkupe,a mnoge od njih su se porodile u Beogradu.
Silovali su dvije djevojcice pred roditeljima,licno znam tu porodicu.

Niko do sada nije pokrenuo istragu o ubijenim Srbima,iako Dodik stalno insistira na tome.

I sad se ti Tadicu smej po Sarajevu,sram te bilo,ne smijem da psujem.

Sipas nam so na rane,a u Srpskoj samo muk,niko nista ne komentarise,samo se uzdise.

Znas li ti Tadicu,koliko si Srba danas uvrijedio,podsjetio ih na najgora stradanja od tih "prijatelja".
Препоруке:
32
1
12 четвртак, 07 јул 2011 06:43
Marko
Tadicu, pomozi mi da vratim oduzetu djedovinu i kucu u kojoj sam se rodio, ona je u hadzckoj opstini. Drugo, (znam da od prvog nema nista) nadjeli koga od Srba sa kojima si odrastao? Naravno ne! Pitaj gdje su, ako su zivi Ti bi morao znati za njih. Oni bi se Vama javili, dragi presednice, da im pomognete, neko mora, inace....? Tadicu, upetljao si se u kucine, srecno....
Препоруке:
23
1
13 четвртак, 07 јул 2011 08:32
Шта вас чуди?
Тај Дино још 1988 одбио да пева у БГ јер је концерт зазан у петак.
А Дино је по занимању хоџа.

И није проблем у Дину. Ни у Тадићу.

Проблем је у владикама ПЦ који привијају таквог Тадића под скуте.
*
Можда ће председник да сврати до Скелана да ода пошту побијеним Србима. Успут му је...
*
Како Тадић не нађе неког Србина у Сарајеву да се дружи и услика?
Зато што их у Сарајву више нема.

Погледајте вести на Нету да се у УСА суди југо-исламистима.
О њима ни речи у Тадићевим медијима..
Препоруке:
18
2
14 четвртак, 07 јул 2011 08:52
Lovro
Srba je procentualno malo u Sarajevu iz dva razloga.
Prvi razlog je što su se svi prognani Bošnjaci iz Podrinja slili u Sarajevo pa je odnos Bošnjaka naspram Srba rapidno porastao.
Drugi razlog je što je Karadžić nakon rata pozvao sve Srbe da isele iz "muslimanskog" Sarajeva i dobar dio je to i učinio.
Prema tome, velikosrpska politika je kriva za pad procenta Srba u glavnom bh gradu.
No, još uvijek je Sarajevo multinacionalan i multikulturalan grad i poslije Zagreba mi je najdraži grad na svijetu!
Препоруке:
3
26
15 четвртак, 07 јул 2011 09:03
jezivi
Shvatite, Tadić nije predsednik Srbije već američki namesnik za Srbiju.
On samo glumi predsednika, a dokle će - ne zna se.
Препоруке:
27
1
16 четвртак, 07 јул 2011 09:22
Огњен
Шешељеву није посјетио.
Није знао адресу.
Шеле, назови Тадића.
Реци председнику да се врне у Сарајво, да ти каже у каквом је стању и колико је срба комшија у животу.
Препоруке:
18
1
17 четвртак, 07 јул 2011 09:41
Хајдук
Интересује ме да ли се планира да се Тадићев стан у коме је рођен претвори у музеј јер бих врло радо финансијски помогао таквој племенитој акцији.
Препоруке:
14
2
18 четвртак, 07 јул 2011 10:14
bivša Sarajka
Nikako da shvatim zbog čega je predsjednik Srbije
odabrao da se, za vrijeme zvanične posjete Bosni i
Hercegovini, u Sarajevu privatno druži upravo sa
Edinom Dervišhalidovićem, alias Dinom Merlinom, o čijem je liku i djelu dosta rečeno u prethodnim komentarima. Da ne namjerava da se kandiduje za gradonačelnika rodnog grada, pa već, po sistemu Željka Komšića, počinje predizbornu kampanju u "ćaršiji"? Ne vidim drugi razlog zbog koga bi jedan srpski političar sebi dozvolio takav izbor "prijatelja" (Ivica Osim i Halid Bešlić su OK). No, možda samo predsjednika Srbije ponekad, umjesto Severine, izjutra budi Dino Merlin pjesmom
"Da te nije Alija". Evo refrena:
"Ne bi sjala ovako jako
ova moja lijepa avlija
ja bih svjetlo zvao mrakom
da te nije Alija".
Šta mislite, radi li nam ovo Boris Tadić namjerno?
Препоруке:
16
2
19 четвртак, 07 јул 2011 10:52
Јован
Хало, Хало. Изгледа да је неки прекид на везама.
Хало браћо Срби,чујте добро.
Чујте и почујте!
Тадић ће да нам свима помогне да се изгубимо као гуске у магли.
Треба му окачити звоно о врат,
да би могли да га пратимо.
Далеко је отишао, а маглуштина се не диже.
Препоруке:
11
2
20 четвртак, 07 јул 2011 10:54
Lovro
Danilo,

Jako je otrcano da prepoznatljive metode mučenja i zločina svojstvene srpskim vojnim snagama tokom agresije u Bosni i Hrvatskoj pripisujete danas sarajlijama koji su bili žrtve višegodišnje opsade!
Etničko čišćenje,konc-logori, streljanja, masovna silovanja, spaljivanje ljudi u kućama te ritualna klanja na mostu(Višegrad), sustavna miniranja vjerskih objekata,,,su brend srbo-četničke vojske!
Jadni su vam pokušaji!!
Препоруке:
3
29
21 четвртак, 07 јул 2011 11:00
И ја сам рођени Сарајлија
И ја сам рођени Сарајлија, као и моји, у три претходне генерације које памтим. Волео сам и ја мој родни град, као и друге Сарајлије. Јесмо се дружили лепо и нико никог није питао ни за име ни за порекло. Али рат је све то окренуо наопако, и старих Сарајлија, Срба и Хрвата готово потпуно, а добрим делом и Муслимана, тамо више нема. То је друга, нова реалност, а она се карактерише једнонародношћу, једноумљем, сиромаштвом, отвореном мржњом према Србима и прикриваном према Хрватима. Сви ми некадашње Сарајлије то знамо, ма које нације да смо. То је проклета авлија. Бојити ту и такву реалност ружичастим бојама не би могла чак ни тв Пинк. Али ето, у шоу-бизнису чији је истакнути представник БТ, само узгред и политичар, и таква је лакировка могућа. Али она у устима оставља горак укус обмане, лажи и преваре.
Препоруке:
14
2
22 четвртак, 07 јул 2011 11:02
sofistika i etika
Председник Тадић је током посете Сарајеву изјавио да је 'поносан на то кад те нападају интелектуалци'. То баш и није ствар за неко хвалисање. Напротив. Он на критичке аргументе интелектуалаца не одговара критички, интелектуално и аргументом, него фразира, изјављујући како је тиме чак и 'поносан'. Поносан што није дорастао аргументу. Не знам како би старогрчки филозофи софисти назвали ову врсту до сада непознатог 'умовања', али како би то назвали филозофи етичари, сасвим је јасно.
Препоруке:
17
2
23 четвртак, 07 јул 2011 11:07
daleko od očiju, daleko od srca
Она шака јада што је преостала од Срба у 'мултиетничком' Сарајеву нити има посла, нити може да оствари нека своја права преко суда (а оштећени су често у сваком смислу), нити сме да зуцне истину другачију од званичне. Живе као у неком гету, на маргинама друштва, са реченицом 'извините што сам Србин' на уснама. То је јадан, потлачен, понижен и угрожен свет. Све то званични Београд, лепо одевен и широко насмејан, не жели да види. А и зашто би? Њега не дотиче.
Препоруке:
17
1
24 четвртак, 07 јул 2011 11:11
john the rebelator
Aferim, Druže Prešjedniče! A, jestel' ba, svi vi šeher sarajlići zapjevali onu Dininu merlinovsku, viziJonarku i multietniĆku:

" Ne bi sjala 'vako lijepo,
ova naša filđan avlija,
da te nije babuka Alija! "


Sunce li ti žuto, kakvog su viziJonara i regiJonalnog lidera sebi za prešjednika izabrali gradžani, gradžanke i gradžanisti Srbijice!? Svaka čast, Srbi(janci) i "jevropljani"!

PS - Mogu samo zamisliti, kako li tek ovi sarajevski multietniĆki ahbabi žale što drug Boris nije ostao živjeti u svom šeher Saraj'vu. Pa da ga hairlije "upare" sa Pejanovićem, Jovom Divjakom, Mijatovićkom, Lazovićem i instališu ga promptno u troĆlano, multietniĆko predsjedništvo kao "pro-srpskog" Ćlana uz ahbaba Željka "pro-hrvatskog" Komšića. Kakva li bi brza "integracija" Republike Srpske na bezalternativno eu-ropskom putu uslijedila sa Drugom Sijedim, Bakirom i Komšićem? Eh, pusti snovi, zeleni i multietniĆki!?

Druže Borise,
pozdrav iz Republike Srpske i
dobro nam NE DOŠAO!
Препоруке:
23
2
25 четвртак, 07 јул 2011 11:42
pozitivna ili negativna povratna sprega, ili circulus vitiosus... pitanje je sad...
Mene ovakve stvari odavno već ne pogađaju, niti najmanje. Štaviše, mislim da je dobro to što u Srbiji vlasti nisu nacionalno odgovorne. Štaviše, poželjela bih gospodinu Tadiću i njegovim vlastima, još najmanje tri mandata, na svim nivoima; da sprovedu do kraja sve ono što su oni zamislili da bi trebalo učiniti, da bi to bilo dobro za Srbiju, za Srbe, pardon, građane Srbije, za region, za pomirenje... Pa da vidimo šta će se desiti, da li će nam svima biti bolje nakon svega; ako bude - dobro i jest, ako ne - bar se neće moći vaditi ni na čiji nazadni nacionalizam. A ja ću i nadalje ostati Srpkinja, i nakon ta tri mandata, i nakon šest, i nakon dvanaest... najmanje u onolikoj mjeri u kolikoj sam i sada; prema tome razloga za zabrinutost ja ne vidim.
Препоруке:
5
7
26 четвртак, 07 јул 2011 11:45
lakon
Kumrovec.
Препоруке:
7
1
27 четвртак, 07 јул 2011 12:01
за свингерај је недостајао трећи
Недостајала је још само Северина, па да помирење буде групно.
Препоруке:
14
0
28 четвртак, 07 јул 2011 12:07
Medvjedić LINO
A šta ima toliko sporno u Merlinovoj pjesmi "Da te nije Alija"?
Činjenica je da je politika Alije Izetbegovića sačuvala državu Bosnu i Hercegovinu sa svim onim što je čini "šarenim ćilimom" tj. jedinstvenom u regionu ali i šire.
Ostala je multinacionalna, multikulturalna, multikonfesionalna!Pa zar takvu Europu ne bi trebali graditi??
Da ne bude Alije i bh Armije nebi bilo ni Bosne!
Jasno kao dan!
Da je bilo po Franji i Slobi, nestala bi!
Препоруке:
4
22
29 четвртак, 07 јул 2011 12:14
john the rebelator
Nemoj da te ometu, druže prešjedniče, na našem eu-ropskom putu u "jevropu":

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53260/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-1-Zrtve-pamte-zloglasni-Centralni-zatvor.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53261/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-2-Silovana-u-hrvatskim-pa-muslimanskim-logorima.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53262/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-3-Potresna-svjedocenja-zrtava-iz-privatnih-logora.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53263/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-4-Podrum-u-Alipasinom-polju-muciliste-za-Srbe.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53264/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-5-Celini-ljudi-izvrsili-pokolj-Srba-u-Pofalicima.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53265/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-6-Stalna-prebijanja-silovanja-prijetnje-nozevima.html

...
Препоруке:
15
1
30 четвртак, 07 јул 2011 12:16
john the rebelator
.....

ttp://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53266/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-7-Zlocini-muslimanske-Cetvrte-motorizovane-brigade.html

http://www.glassrpske.com/vijest/14/feljton/53267/cir/ISPOVIJESTI-SRPKINjA-SILOVANIH-U-SARAJEVU-8-Drogirani-i-pijani-strazari-mucili-zatocene-Srbe.html

Pozdravljaju te Srbi i Republika Srpska,
druže prešjedniče, i dobro nam
NE DOŠAO!
Препоруке:
16
3
31 четвртак, 07 јул 2011 12:23
Nikola
Predlazem obavezno citanje pripovetke Radoja Domanovica " Vodja!" Mozda je drug Boris bas u njoj nasao ideju za svoje delovanje?! U svakom slucaju ne moze da skodi procitati je :))
Препоруке:
12
1
32 четвртак, 07 јул 2011 12:59
@Medvjedić LINO
Да није било Алије, у БиХ не би ни било рата ('Жртвоваћу мир за суверену Босну', изјава 1991). Изетбеговић је лично тај који је, нахушкан од Геншера и Цимермана, кренуо да прогласи БиХ независном, кршећи при томе устав БиХ. Он је тиме учинио грех над свим греховима, злочин против мира. Све остало је изашло као последица тога. Сећете се онога: 'хајде, немој, Мурате, Шабане, немој још'. А то колико је стварно БиХ 'мултиетнична' види се по проценту немуслимана у Сарајеву.
Препоруке:
12
3
33 четвртак, 07 јул 2011 13:01
П
@Ловро, пошто толико волите да причате о Сарајеву и "великосрбима", шта би са МОСТАРОМ, кога је ХВО разрушио до темеља? Шта је са Лашванском долином и Травником, где су ХВО и регуларна војска ХРВАТСКЕ масакрирали муслиманске жене и децу? Шта би са Фикретовим Бошњацима, који су ратовали на страни Срба, и које су масакрирали Алијини муслимани? Пошто сте се ви Хрвати и Алијини муслимани договорили да о томе не причате, и пошто вас није брига, нити вас муслимани осуђују због тога... што би Срби требало да брину о бошњачким жртвама или да осећају кривицу због тога? Ако жеља Срба да не живе у Босни "великосрпска", зар онда жеља муслимана да их на силу у истој задрже "великобошњачка"?
Препоруке:
11
3
34 четвртак, 07 јул 2011 13:06
П
Како је то Сарајево "мултиетничко", кад у њему живе скоро само муслимани? Поред Приштине, то је најмање мултиетнички град у бившој СФРЈ. Зашто, такође у Мостару постоји сегрегација између муслимана и Хрвата? Колико знам, за то тешко могу да оптуже "великосробе" и "србо-ћетнићку агресију"? Оставимо се фолирања.
Препоруке:
9
2
35 четвртак, 07 јул 2011 13:13
Sonja
Biće da su ove sarajlije najviše krivi iz prostog razloga što su ostali živi!!
Препоруке:
7
1
36 четвртак, 07 јул 2011 13:30
Medvjedić LINO
Alija Izetbegović zajedno sa Klirom Glogorovim je zadnji koji je još vjerovao u opstojnost Jugoslavije i učinio maksimum da se ona pokuša očuvati.
Međutim, Milošević je debelo krenuo u rat protiv Slo, potom Hrvatske i Bosni nije preostalo ništa drugo nego da krene putem neovisnosti.
Pa, niste valjda očekivali da BiH prihvati da bude dio Velike Srbije i da Bošnjaci i Hrvate iz BiH se bore na Hrvatskom ratištu za ciljeve Velike Srbije?
Ne možete zamjenom teza i ad hominem argumentima pobiti nesporne i sudski valorizirane činjenice!!
Za raspad Jugoslavije, agresiju na Hr i BiH te sve ono što je pratilo taj proces je kriva velikosrpska hegemonistička ideologija!!
Препоруке:
4
17
37 четвртак, 07 јул 2011 13:52
Војвода Војислав
@Lovro

Jako je otrcano da prepoznatljive metode mučenja i zločina svojstvene srpskim vojnim snagama tokom agresije u Bosni i Hrvatskoj pripisujete danas sarajlijama koji su bili žrtve višegodišnje opsade!
Etničko čišćenje,konc-logori, streljanja, masovna silovanja, spaljivanje ljudi u kućama te ritualna klanja na mostu(Višegrad), sustavna miniranja vjerskih objekata,,,su brend srbo-četničke vojske!
Jadni su vam pokušaji!!

Сад ја:

Јако је отрцано да препознатљиве методе мучења и злочина својствене муслиманским војним снагама током агресије на Србе у БиХ и Хрватској приписујете данас Србима који су били жртве вишегодишње опсаде!
Етничко чишћење,конц-логори, стрељања, масовна силовања, спаљивање људи у кућама те ритуална клања нпр.у селима око Сребренице , систематска минирања вјерских објеката,,,су бренд муслиманске војске!
Јадни су вам покушаји!!!-једино се у овоме слажемо,јер истина о злочинима над Србима ће изаћи на видело.
Препоруке:
6
1
38 четвртак, 07 јул 2011 14:06
Војвода Војислав
@Medvjedić LINO

Не, ја сам баш очекивао да се Муслимани боре за циљеве Велике Хрватске-од Земуна до Котора.
Југословенске републике по уставу из 1974,нису имале право на самоопредељење,једино уз сагласност свих република.
То право су Словенци,Хрвати и Муслимани изгубили у Другом светском рату,сарадњом са окупатором,док су им Срби својим отпором окупатору дали државе које они сами никад не би имали.
Да је Алија прихватио Кутиљеров план рата у БиХ не би било,да је Фикрет Абдић био на челу БиХ рата не би било.
Ако је Милошевић био за Велику Србију,зашто је повукао војску из СЛО,ХР,БиХ ?
Препоруке:
7
2
39 четвртак, 07 јул 2011 14:07
П
@Medvjedić LINO, да је заиста само крива "великосрпска идеологија", онда би само Срби ратовали против свих осталих народа. Пошто су ратовали и Хрвати против муслимана, муслимани против муслимана, и Албанци против Македонаца, онда та констатација постаје потпуна лаж. Те оптужбе служе да Хрвати, Муслимани и Албанци сакрију свој прљав веш и сопствену великохватску, великобошњачку и великоалбанску идеологију. Са обзиром да је Србија највише национално мешовита држава од свих екс Ју држава, док су Хрватска, федерација БиХ и окупирано Косово потпуно етнички монолитни, види се ко је овде расиста и шовиниста.

Македонија је некад била део Србије, а одвојила се мирно и без рата, уз признавање од стране Србије. Толико о "велокосрпству". Онај ко је нападао федералну војску је онај ко је разбијао федералну државу. Срби су вам час криви што су вас држали у СФРЈ, а час што су исту разбили. Одлучите се шта ћете да мислите.
Препоруке:
7
1
40 четвртак, 07 јул 2011 14:22
iz Republike Srpske
@Medvjedić Lino
Da, sjećamo se tih turističkih putovanja, najduže su trajala Alijina i Kirova.
Sjećate li se Vi Kutiljevovog plana, koga su 18. marta 1992. godine potpisali predstavnici sva tri
naroda u Bosni i Hercegovini, i čijom bi primjenom bio izbjegnut rat u BiH? Deset dana kasnije, 28. marta, "miroljubivi" Alija Izetbegović je povukao svoj potpis s pristanka na mir u BiH. Za manje od još deset dana, 6. aprila 1992. godine, rat je počeo. Kriv Milošević???
P.S. Pristaje li Vam augmentativ?
Препоруке:
7
3
41 четвртак, 07 јул 2011 14:49
@Medvjedić LINO
Неће бити баш тако. Пре свега све те 'судски валоризоване чињенице' не вреде много, јер су пресуде изразито политичке, на таквимсудовима лако је 'доказати' било какву истину. Друго, је ли било логично да се Срби боре против својих сународника у циљу остваривања независне Хрватске и независен БиХ? Једне поприлично проусташке, а друге поприлично фундаменталистичке? Алија је испао наивчина јер су га навукли на рат уз обећање помоћи, и гурнуо је Муслимана само у погибију и сукоб и са Србима и Хрватима и са својима (Фикрет Абдић, који је, да вас подсетм, добио изборе а не Алија). Бадинтерова комисија донела је мишљење које је злочиначко – да свако ко затражи независност од југорепублика, то ће и добити. И свима су зинула гладна уста. Замислите само да се такав став примени на друге земље.
Препоруке:
6
3
42 четвртак, 07 јул 2011 15:44
Nektarije Fructalov
Lažu Hrvati, lažu Bosanci, lažu Albanci, lažu svi u regionu, laže cela Evropa, laže SAD, laže ostatak sveta,,,,,samo smo mi Srbi u pravu i jedino mi imamo pravo da kreiramo "istinu" kako nama odgovara!
Препоруке:
3
7
43 четвртак, 07 јул 2011 16:28
Војвода Војислав
@ Nektarije Fructalov

Сви ти које сте набројали су подржавали фашизам, нацизам, а данас подржавају НАТО пакт.
Препоруке:
5
3
44 четвртак, 07 јул 2011 22:02
Danilo
@Lovro,
Prvo,nisi ti Lovro,nego Alijin mudzahedin,zato sto Hrvati ne kazu LOVRO,nego Lovre,toliko znam o bivsim komsijama s kojima sam proveo citav zivot.

O mucenju i ubijanju Srba je sve dokumentovano i to ce se dokazati kad-tad,budi siguran u to.

Samo mi reci da nije istina da ste srpskim civilima vezali ruke na ledja,pa ih onda opasivali eksplozivom sa daljinskim upaljacem i slali ih u pravcu srpskih polozaja.Srbi su se povlacili sa polozaja da ih ne bi ubijali i da ne budu ubijeni,ipak,svaki bi na kraju eksplodirao.
Ciji je to bio brend?

@Medvjedic LINO,
A zar Milosevic nije nudio Aliji da uvijek u Beogradu imaju jednu od dvije najvaznije funkcije,Predsjednicku ili Premijerministarsku,a u BiH apsolutnu vlast?
Je li Alija rekao:"Neka nas pogine milion za islamsku BiH,dovescemo 3 miliona mudzahedina".

Medjutim,vi ste izabrali rat,pa ste dobili sta ste trazili,24 % teritorije BiH,"FRTALJ DZAMAHIRIJU".

Srpsku i Dodika mozete samo sanjati i mrziti.
Препоруке:
5
3
45 субота, 09 јул 2011 14:59
Jeremija
Danilo druže,

Ajde malo otpili!!
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер