Shvatite vec jednom!Danas novac vlada.Principi ne postoje,sve je na prodaju,pa i Rusija!
Preporuke:
71
14
2
utorak, 28 jun 2011 23:35
Odbrana i poslednji dani
Baš zanimljivo.Amerikanci ne priznaju sud koji debelo radi za njihove interese.Rusi ga priznaju deklarativno da ne bi sebi skakali u usta. Diplomate diplomatišu dok se čovečanstvo nalazi s one strane zakona. U najprimitivnijim zajednicama postoje određena pravila koja se moraju poštovati da bi ta zajednica funkcionisala. Tamo gde se najosnovnija pravila ne poštuju zna se šta sledi. Dezintegracija i totalni haos. Poredak zasnovan na sili ne može da generiše ništa drugo do siledžijstva. Jugoslavija je nastala u krvi i samo se prosipanjem krvi mogla rasturiti. Vara se ko misli da je moglo drugačije. Jednostavno nije prirodno.
Preporuke:
52
3
3
utorak, 28 jun 2011 23:47
Bosanac
@Milan Nedic
Rusija prodade Aljasku za posto-poto!
Preporuke:
29
14
4
sreda, 29 jun 2011 00:57
Deda Mrazov liferant
Ove vrlo slabe i bezbojne komentare treba shvatiti vrlo prosto a to je da je jedna velika zemlja, u ovom slučaju Rusija, bez obzira na to što joj je u interesu da pomogne Libiji, njoj zabila nož u leđa.
Preporuke:
24
4
5
sreda, 29 jun 2011 01:13
Milos
Najbolju analizu situacije u Libiji i ponasanja Moskve je dao Mario Kalik bas na NSPM.
Preporuke:
21
1
6
sreda, 29 jun 2011 04:53
Aleksandar
Takozvani Medjunarodni krivicni sud, oformljen Rimskim statutom je sud za Afrikance. Jos nijednom se nije desilo da ovaj "sud" izda optuznicu protiv bilo koga koji nije sa tog kontinta. Gadafi je drugi africki lider posle Basira da dozivi ovo. NATO (tj. SAD) koristi ovaj stalni sud na isti nacin na koji je koristio ad hoc tribunal za bivsu JU protiv Milosevica.
SAD je pod Klinton potpisao Rimski statut ali je on odmah nalozio kongresu da ga ne ratifikuje, a onda je Bus ne samo uradio to isto, nalozivsi da ne bude ratifikacije nego je i povukao Klintonov potpis (sta god ta to znaci). A onda je Kongres done tkz. The Hague Act koji unapred nalaze upotrebu vojne akcije da se oslobodi svaki americki drzavljanin u slucaju da bude doveden u haski zatvor.
Libija nije potpisnik Rimskog statuta, a nije ni Sudan, ali trik postoji da ICC optuzi i gradjane drzava koji nisu potpisnici ako Savet Bezbednosti UN to predlozi.
Dakle, ICC je sredstvo specijalnog rata koji vodi NATO.
Preporuke:
30
1
7
sreda, 29 jun 2011 06:06
Danilo
Gadafi je sam upao u klopku SAD i EU.
Padom SSSR-a,1990,Gadafi je Moskvi ostao duzan cetiri milijarde $ za kupovano oruzje,koje do danas nije platio.
SAD i EU su mu obecali sigurnost i biznis,ako se distancira od Rusije,ako plati 3 milijarde za "aferu Lokerbi" i ako im preda nuklearna postrojenja.Pristao je.
Prostirali su mu crvene tepihe u Washingtonu,Parizu i Rimu,ulagali u njegova naftna polja,a onda,iznenada se desilo,sta se desilo.
Siriju bi isto vec napali da u Latakiji nije situirana ruska pomorska baza.
@Bosanac,
Rusija je Aljasku 1867 god.morala prodati,posto je Aleksandar II bio u ratu sa svim evropskim silama izuzev Pruske za Krim,a kasnije i sa Turskom.Aljasku,koju su vec naseljavali i trazili zlato Amerikanci i Britanci iz Kanade,Rusija nije mogla braniti.
Car i citav ruski vrh su danima razmatrali to pitanje i odlucili je prodati za 7,2 miliona $ u zlatu,sto je oko 1,67 milijardi $ u 2006 god.
Ne bi Rusija bila ovolika,da su Rusi bili naivni.
Preporuke:
31
3
8
sreda, 29 jun 2011 06:51
V.P. 6143/5
@ Milan Nedić
Tačno da je sve na prodaju - uvek je i bilo. Samo što ispada da danas samo jedan kupuje, ali to plaća lažnim parama koje štampa u neograničenim količinama. Ispada takođe da su "prodavci" totalne budale ili svima ovako odgovara. Dokle - ne zna se, al se čini da neće dugo.
Preporuke:
21
2
9
sreda, 29 jun 2011 07:47
Jordan
Jednog dana, kad-tad, verovatno će se i neki ruski zvaničnik naći na spisku optuženih. Tada će se ostali, koji nisu na optužnici, ponašati kao DOS. MKS je poluga ostvarenja vlasti zapadnih sila.
Preporuke:
20
2
10
sreda, 29 jun 2011 08:20
Dragan Užice
Meni se čini da odnos Rusije prema međunarodnom pravu i pravdi sve više liči na odnos kakav imaju NATO i zapadne zemlje. A to je da nije bitno šta je pravedno i šta je po međunarodnom pravu već kakvu korist iz toga možeš izvući. U igri bez pravila haos je neminovan.
Preporuke:
22
4
11
sreda, 29 jun 2011 08:34
Dragan Đorđević
@Odbrana i poslednji dani
Slažem se sa autorom osim u tome da je Jugoslavija nastala u krvi. Jeste nastala u ratnim uslovima. Međutim, veliki broj stabilnih zemalja je svoje sadašnje granice stekao u ratu. Krvi jeste bilo ali je bila srbska. Jugoslaviju su masoni napravili sa ciljem da sputaju pravoslavlje i slovenstvo. Sa ciljem da se raspadne kada izblede srbske ratne pobede.
Preporuke:
21
4
12
sreda, 29 jun 2011 09:18
Dragan Đorđević
Jedan mudar čovek je rekao da naučnik istinu govori uvek, političar ponekad, a diplomata nikad.
Islam, kao državna religija i način funkcionisanja društva je zakleti neprijatelj svega drugačijeg. Zato i istok i zapad pokušavaju da ga suzbiju. Gadafi, sa svojim idejama u ujedinjavanju i stvarnoj nezavisnosti islamskih država ne odgovara ni jednima ni drugima.
Amerika je u Iraku, koliko - toliko uspela. Barem za sada. U Avganistanu se zaglibila i verovatno će morati da ode neobavljena posla. Treći rat sa islamskim svetom gleda da izbegne. Rusima bi odgovaralo da se Amerika zaglibi i u Libiji pa da, kad se za neku godinu vrati ekonomska kriza, počne da puca po svim šavovima. Zatim, ma šta Rusi zvanično objavljivali, ne bi me iznenadilo da vojno pomažu Gadafiju. Ako ne oružjem barem obaveštajno.
U samoj Americi postoje snage kojima više odgovara da Amerika gleda svoja posla a ne da troši ogromne pare radi zarade vojne industrije i industrije nafte. Te snage treba obodriti.
Itd...
Preporuke:
20
7
13
sreda, 29 jun 2011 10:31
Coca
Interesantno je posmatrati kako mnogi ljudi kažu:
- Danas je novac najvažniji. Tobože ranije nije bio.
- Danas je moderno vreme, ovo je 21. vek. Tobože
u 18. veku je bio 17. vek.
Tužne poštapalice ljudi koji nisu naučili da misle.
Preporuke:
26
1
14
sreda, 29 jun 2011 12:54
Milan Nedic
@ Dragan Djordjevic Kako vi izvrcete cinjenice?Islam najveci neprijatelj?Izuzetno tezak stereotip na granici rasizma.Islam samo najrevnosnije pokusava da sacuva vrednosti koje Bog propoveda.Najveci neprijatelj danas je moderan,sekularan covek sam sebi.Kad smo pljunuli na Boga i poveli za kapitalom,izjednacavanju polova,konzumerizmom,hedonizmom morali smo da znamo sta su posledice.Kada ceo svet ne bi bio zaludjen Americkim nacinom zivota i time svesno ili nesvesno ojacavao tu zlu ibdustriju,u svakom smislu.Taj sistem ne bi opstao.Ovako djavo sada dolazi po svoje.
Preporuke:
18
3
15
sreda, 29 jun 2011 14:04
aleksandar
Rosija je sama kriva što je pristala da donosi "Rezoluciju" u Un sa zapadnjacima.
Iluzorno je bilo očekivati da zapadnjaci takvu šansu neće iskoristiti za svoje mračne ciljeve.
DŽaba sada batrganje.
Preporuke:
15
5
16
sreda, 29 jun 2011 15:23
Angelina
Nekada se govorilo ` Nas i Rusa dvesta miliona, nas bez Rusa par kamiona`. Danas slobodno možemo da kažemo nas i Rusa ima samo par kamiona. Što pre to shvatimo imaćemo bolju perspektivu.
Preporuke:
13
10
17
četvrtak, 30 jun 2011 04:17
Marko Gay
Da odrzimo situaciju kakva jeste, zabranimo izvoz viagre u Rusiju!
Preporuke:
2
3
18
četvrtak, 30 jun 2011 08:34
Coca
Angelina ѕašto lažete i koga? Sebe ili nas?
Preporuke:
2
2
19
četvrtak, 30 jun 2011 16:40
Vanja
Ja zaista ne razumem ove koji komentarišu da je Rusija "zabila nož u leđa" Libiji...
Zbog čega bi Rusija branila Libiju?
Da li zbog toga što je ruski biznis bio sistematski marginalizovan u Libiji u poslednjih 20 godina, ili zbog toga što im je Libija dugovala 4 milijarde dolara koje je odbila da plati.
Ovo me podseća na situaciju sa Srbima koji su kroz SFRJ više od 40 godina svirali u tamburu sa zapadom, bili ponosni na svoje "istorijsko NE", prezrivo i podrugljivo se odnosili prema Rusima pa kada se taj isti zapad okrenuo protiv Srba došlo do suludih očekivanja kako Rusi treba da brane Srbe.
Savezništvo treba zaslužiti ali to očigledno isprani rusofobni mozgovi ne mogu da shvate. Čak i dok ih zapad drži pod sankcijama, izolacijom, gura u dužničko ropstvo sikću i pljuju na Rusiju i zaključuju da se treba držati zapada.
Ista stvar i sa Libijom.
Preporuke:
6
3
20
četvrtak, 30 jun 2011 18:15
izvrtanja
@Danilo
Gospodine, mala ispravka i velika neistina. Rusima nikada nije isplaćen novac za prodatu Aljasku, pa ni tom odvratnom caru, Aleksandru II. Prema tome.....manje priče o onome što ne znate.
Preporuke:
1
3
21
četvrtak, 30 jun 2011 19:27
Turas
Ruska zvanična spoljna politika po libiskom pitanju(a i po pitanju bombardovanju Srbije),po kazuje da je Rusija i dalje druga"frula"u svetskom orkestru.
Preporuke:
4
1
22
četvrtak, 30 jun 2011 20:43
Danilo
@izvrtanje,
Smijesan vam je komentar,ha,ha,ha,ha,ha
Cuj,Amerikanci nisu platili za Aljksku?
Car Aleksandar II je dobio taj novac i velikim dijelom ga ulozio u izgradnju pruga u Rusiji,tako da je,za vrijeme svoje vladavine,kilometrazu ruskih pruga sa 1 000 km,povecao na 22 000 km.
Takodje,jedan dio od tog novca je utrosen na rat sa Turskom 1877 god,koji je uz pomoc Rumunije dobio i prisilio Tursku da 1878 god,na mirovnim konferencijama u San Stefanu i Berlinu,Srbiji donese kraljevstvo,Crnoj Gori nezavisnost,a Bugarskoj autonomiju.
Inace car Aleksandar II je bio strasno naklonjen balkanskim Slovenima i kao nas zastitnik je i objavio rat Turskoj.
Procitajte malo istoriju,nece nam skoditi.
A,svakako,bih volio da mi vi gospdine,ukazete na dokumente ili dokaze da Rusija nije dobila novac od prodaje Aljaske.
Preporuke:
3
2
23
četvrtak, 30 jun 2011 22:30
Ana
Kada vidim ko mu je sastavio optuznicu sve mi je jasno.Tuzilac Luis Moreno je 28.marta 2005 godine bio optuzen za silovanje Juznoafrikanke.Evo tuzbe protiv njega http://www.innercitypress.com/ocampocomplaint.pdf .
Preporuke:
1
1
24
petak, 01 jul 2011 08:41
wishful thinking
@Danilo
Ako je puka tvrdnja na šta je novac utrošen dokument ili nešto tome slično onda je diskusija izlišna. Za moju tvrdnju konsultujte najnovije ruske zvanične izvore po tom pitanju. Istorija nisu samo datumi i događaji. Nešto mnogo više od toga, gospodine Danilo.
p.s. idealizacija prošlosti i careva pa i domoljubne istorije je tema za udžbenike, ne i za one koji razmišljaju i kada su gladni.
Preporuke:
1
1
25
petak, 01 jul 2011 23:22
Danilo
@wishful thiking,
Ja zatrazih od vas dokumente i dokaze da SAD nije Rusiji platila za Aljasku,a vi meni saljete neke bezvrijedne pausalne govorancije.
Kad nesto tvrdite,onda to i dokumentujte,taj i taj izvor,objavljeno tog i tog datuma,taj i taj covjek itd.
Rusija prodade Aljasku za posto-poto!
SAD je pod Klinton potpisao Rimski statut ali je on odmah nalozio kongresu da ga ne ratifikuje, a onda je Bus ne samo uradio to isto, nalozivsi da ne bude ratifikacije nego je i povukao Klintonov potpis (sta god ta to znaci). A onda je Kongres done tkz. The Hague Act koji unapred nalaze upotrebu vojne akcije da se oslobodi svaki americki drzavljanin u slucaju da bude doveden u haski zatvor.
Libija nije potpisnik Rimskog statuta, a nije ni Sudan, ali trik postoji da ICC optuzi i gradjane drzava koji nisu potpisnici ako Savet Bezbednosti UN to predlozi.
Dakle, ICC je sredstvo specijalnog rata koji vodi NATO.
Padom SSSR-a,1990,Gadafi je Moskvi ostao duzan cetiri milijarde $ za kupovano oruzje,koje do danas nije platio.
SAD i EU su mu obecali sigurnost i biznis,ako se distancira od Rusije,ako plati 3 milijarde za "aferu Lokerbi" i ako im preda nuklearna postrojenja.Pristao je.
Prostirali su mu crvene tepihe u Washingtonu,Parizu i Rimu,ulagali u njegova naftna polja,a onda,iznenada se desilo,sta se desilo.
Siriju bi isto vec napali da u Latakiji nije situirana ruska pomorska baza.
@Bosanac,
Rusija je Aljasku 1867 god.morala prodati,posto je Aleksandar II bio u ratu sa svim evropskim silama izuzev Pruske za Krim,a kasnije i sa Turskom.Aljasku,koju su vec naseljavali i trazili zlato Amerikanci i Britanci iz Kanade,Rusija nije mogla braniti.
Car i citav ruski vrh su danima razmatrali to pitanje i odlucili je prodati za 7,2 miliona $ u zlatu,sto je oko 1,67 milijardi $ u 2006 god.
Ne bi Rusija bila ovolika,da su Rusi bili naivni.
Tačno da je sve na prodaju - uvek je i bilo. Samo što ispada da danas samo jedan kupuje, ali to plaća lažnim parama koje štampa u neograničenim količinama. Ispada takođe da su "prodavci" totalne budale ili svima ovako odgovara. Dokle - ne zna se, al se čini da neće dugo.
Slažem se sa autorom osim u tome da je Jugoslavija nastala u krvi. Jeste nastala u ratnim uslovima. Međutim, veliki broj stabilnih zemalja je svoje sadašnje granice stekao u ratu. Krvi jeste bilo ali je bila srbska. Jugoslaviju su masoni napravili sa ciljem da sputaju pravoslavlje i slovenstvo. Sa ciljem da se raspadne kada izblede srbske ratne pobede.
Islam, kao državna religija i način funkcionisanja društva je zakleti neprijatelj svega drugačijeg. Zato i istok i zapad pokušavaju da ga suzbiju. Gadafi, sa svojim idejama u ujedinjavanju i stvarnoj nezavisnosti islamskih država ne odgovara ni jednima ni drugima.
Amerika je u Iraku, koliko - toliko uspela. Barem za sada. U Avganistanu se zaglibila i verovatno će morati da ode neobavljena posla. Treći rat sa islamskim svetom gleda da izbegne. Rusima bi odgovaralo da se Amerika zaglibi i u Libiji pa da, kad se za neku godinu vrati ekonomska kriza, počne da puca po svim šavovima. Zatim, ma šta Rusi zvanično objavljivali, ne bi me iznenadilo da vojno pomažu Gadafiju. Ako ne oružjem barem obaveštajno.
U samoj Americi postoje snage kojima više odgovara da Amerika gleda svoja posla a ne da troši ogromne pare radi zarade vojne industrije i industrije nafte. Te snage treba obodriti.
Itd...
- Danas je novac najvažniji. Tobože ranije nije bio.
- Danas je moderno vreme, ovo je 21. vek. Tobože
u 18. veku je bio 17. vek.
Tužne poštapalice ljudi koji nisu naučili da misle.
Iluzorno je bilo očekivati da zapadnjaci takvu šansu neće iskoristiti za svoje mračne ciljeve.
DŽaba sada batrganje.
Zbog čega bi Rusija branila Libiju?
Da li zbog toga što je ruski biznis bio sistematski marginalizovan u Libiji u poslednjih 20 godina, ili zbog toga što im je Libija dugovala 4 milijarde dolara koje je odbila da plati.
Ovo me podseća na situaciju sa Srbima koji su kroz SFRJ više od 40 godina svirali u tamburu sa zapadom, bili ponosni na svoje "istorijsko NE", prezrivo i podrugljivo se odnosili prema Rusima pa kada se taj isti zapad okrenuo protiv Srba došlo do suludih očekivanja kako Rusi treba da brane Srbe.
Savezništvo treba zaslužiti ali to očigledno isprani rusofobni mozgovi ne mogu da shvate.
Čak i dok ih zapad drži pod sankcijama, izolacijom, gura u dužničko ropstvo sikću i pljuju na Rusiju i zaključuju da se treba držati zapada.
Ista stvar i sa Libijom.
Gospodine, mala ispravka i velika neistina. Rusima nikada nije isplaćen novac za prodatu Aljasku, pa ni tom odvratnom caru, Aleksandru II. Prema tome.....manje priče o onome što ne znate.
Smijesan vam je komentar,ha,ha,ha,ha,ha
Cuj,Amerikanci nisu platili za Aljksku?
Car Aleksandar II je dobio taj novac i velikim dijelom ga ulozio u izgradnju pruga u Rusiji,tako da je,za vrijeme svoje vladavine,kilometrazu ruskih pruga sa 1 000 km,povecao na 22 000 km.
Takodje,jedan dio od tog novca je utrosen na rat sa Turskom 1877 god,koji je uz pomoc Rumunije dobio i prisilio Tursku da 1878 god,na mirovnim konferencijama u San Stefanu i Berlinu,Srbiji donese kraljevstvo,Crnoj Gori nezavisnost,a Bugarskoj autonomiju.
Inace car Aleksandar II je bio strasno naklonjen balkanskim Slovenima i kao nas zastitnik je i objavio rat Turskoj.
Procitajte malo istoriju,nece nam skoditi.
A,svakako,bih volio da mi vi gospdine,ukazete na dokumente ili dokaze da Rusija nije dobila novac od prodaje Aljaske.
Ako je puka tvrdnja na šta je novac utrošen dokument ili nešto tome slično onda je diskusija izlišna. Za moju tvrdnju konsultujte najnovije ruske zvanične izvore po tom pitanju. Istorija nisu samo datumi i događaji. Nešto mnogo više od toga, gospodine Danilo.
p.s. idealizacija prošlosti i careva pa i domoljubne istorije je tema za udžbenike, ne i za one koji razmišljaju i kada su gladni.
Ja zatrazih od vas dokumente i dokaze da SAD nije Rusiji platila za Aljasku,a vi meni saljete neke bezvrijedne pausalne govorancije.
Kad nesto tvrdite,onda to i dokumentujte,taj i taj izvor,objavljeno tog i tog datuma,taj i taj covjek itd.
Necu vam vise odgovarati,srecno.