уторак, 30. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Сребренички „ревизионизам“ или уочи још једне годишњице манипулације

Kоментари (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 02 јул 2011 20:10
Шумадинац
Хвала богу да постоје овакви људи, који су поштени и храбри да се супротставе невиђеној манипулацији империје зла у сарадњи са домаћим политичким марионетама. Пуно здравља и среће у вашем раду, а ми ћемо вас подржати на сваком месту где постоји слобода да се каже искрено шта се мисли.
Препоруке:
47
4
2 субота, 02 јул 2011 20:16
Velibor
Svaka Vam cast.
Zasluzili ste najvisa odlikovanja.
Препоруке:
34
4
3 субота, 02 јул 2011 21:07
Војвода Војислав
Неће бити мира на овим просторима док се не утврди истина,док се докази крију и њима, али и људима манипулише.
Надам се да ће одбрана ђенерала Младића узети у обзир сазнања гдина Каргановића.
Срећа у несрећи је да ће ђенерал Младић бити у прилици да бар исприча своју страну приче, ако не и докаже своју невиност,јер знамо да овај суд није суд правде већ суд "оправдања" тзв. хуманитарних или како их данас зову кинетичких акција.
Препоруке:
38
4
4 субота, 02 јул 2011 21:32
Milan
Srebrenica je najveća srpska sramota i trebamo učiniti sve da se takvo nešto nikome i nikad ne desi.Sa ovim dnevno-političkim tekstom ne doprinosite sveopštem balkanskom pomirenju niti doprinosite da neko prizna i poštuje i srpske žrtve!A bilo ih je!
Препоруке:
12
71
5 субота, 02 јул 2011 22:08
@Војвода Војислав
P mislite li da ce istina doneti mir? VArate se. To moze samo izazvati jos vise mrznje. Zasto? Zato sto za razliku od vecine Srba, koji ne reaguju sa izbezumljenim besom na svaku provokaciju onih drugih, ti drugi ce sebe videti kao npadnute i uvredjene svakom tvrdjom koja se ne poklapa sa njihovim kravvim bajkama. Oni su tu njihovu 'istinu' (vrecu lazi, polulazi i propagande) dobrim delom primili kao cinjenicu, a njihovu iluziju o nasoj krivici i njihovoj 'nevinosti' svi neretko recituju. Bilo kakav pokusaj opovrgavanja tih izmisljotina ce kod njih izazvati bes i jos vise razbuktati plamen mrznje. Videli smo kako su Hrvati reagovali na onu stratesku presudu iz Haga (obicni marketinski trik).. Zamislite reakciju ako im CEO SVET kaze VI STE KRIVI (pa taman to i ne bilo tako direktno)!

Donekle ih i razumem. Nije lako mnogim Hrvatima priznati da su medju njihovim precima i ubice stotina hiljada Srba i drugih (ali mnogi se, s druge strane, time PONOSE!).
Препоруке:
29
4
6 субота, 02 јул 2011 22:09
МП
Само погледајте шта Кисинџер каже о правцу куда иде свет.Свануће зора и породицама жртава из околине Сребреница,а поготово истина о свему што се тамо дешавало пре и после(до данас).
Препоруке:
33
4
7 субота, 02 јул 2011 23:16
Војвода Војислав
Одговор на коментар @Војвода Војислав

Када сам писао о миру на овим просторима више сам мислио на саме Србе,који су подељени на већину која не верује да се десио геноцид и на мањину која верује да се десио,а притом се нажалост налази на власти.
Та мањина је проблем,јер наметањем свог веровања угрожава наредне генерације,на исти начин као што су биле угрожаване претходне генерације којима је на терет стављана великосрпска идеологија,чиме су правдани геноциди над Србима у Првом и Другом светском рату и етничко чишћење и угњетавање на простору целе Југославије тада и 90`.
Не брините, менталитет Хрвата и Муслимана по овом питању ми је јако добро познат као и мојим прецима,сви смо у БиХ и Хрватској на својој кожи осетили не само негирање злочина,већ и негирање српске нације.
Препоруке:
32
4
8 субота, 02 јул 2011 23:24
Peter RV
Karganovic je jedini koji odrzava front Srba tamo gdje bi trebao da bude. Bitka koju on vodi, i jedina u kojoj mozemo bit pobjednici, je bitka za istinu o Srebrenici.
Necemu nista bit lako i treba mu dat svu mogucu podrsku.
Nece mu bit lako, jer je nasa sopstvena vlada sa njenim 'informativnim' medijama vec prihvatila laz o genocidu njoj seviranu od nasih neprijatelja,kao svoju, sto znaci da ce i ona sabotirati pokusaje da se dodje do istine, koja joj moze izpasti fatalna.
Ipak, ovo je bitka u koju nam je obavezno ucestvovat ako nam je stalo da prezivimo kao narod sa dostojanstvom.
Nasi neprijatelji su se toliko kompromitovali sa njihovim lazama o Srebrenici, da su tu stvorili i njihovu 'ahilovu petu'.
Oni ne mogu prezivjet istinu o Srebrenici.
Препоруке:
35
4
9 субота, 02 јул 2011 23:49
Bosanac
@Odgovor na komentar @Vojvoda Vojislav

Ko je to u Bosni ikada negirao srpsku naciju?? Mozda Scientology??
Препоруке:
5
34
10 недеља, 03 јул 2011 00:36
Milodan
Pročitao sam tekst gospodina Karganovića i ponukan njime pretraživanjem po internetu došao do ovih podataka:

Objavljeno 01.07.2011. u 14:32
Društvo
Srebrenica: Identifikovano 611 žrtava genocida
U Memorijalnom centru Potočari počele su pripreme za zajedničku dženazu koja će biti obavljena 11. jula.

Po riječima Merseda Smajlovića, direktora Memorijalnog centra Potočari, za dva dana iskopano je više od 150 kabura.

Do sada je identifikovano 611 žrtava srebreničkog genocida iz jula 1995. godine.

Ovaj broj bit će daleko veći jer su mnoge porodice u međuvremenu odlučile ukopati nekompletna tijela svojih najmilijih.
Препоруке:
13
7
11 недеља, 03 јул 2011 00:45
Војвода Војислав
@ Bosanac

Негирана је самим тим што је клана у Првом и Другом светском рату,што је прекрштавана у Аустро-Угарској,што је исламизована у Отоманском царству ,негирана је тиме што Муслимани сматрају
да су на простору Босне они аутохтони,да су били богумили(што је подметачина Аустро-Угарске),да су неки насилно прешли у православље,да је над њима почињено бар 6 геноцида у прошлом веку иако се зна на чијој су страни били у прошлости.
Исто сматрају и Хрвати да је територија Велике Хрватске од Земуна до Котора тј. да су Словенци,Муслимани и Срби уствари Хрвати.
Исти они Хрвати који Србима спочитавају Велику Србију,користећи као аргумент "Начертаније" Илије Гарашанина,које се у суштини односило на ослобођење јужнословенских простора што су Срби и доказали формирајући Југославију, а не Велику Србију иако су имали идеалну прилику за то 1918 ,прилику коју Хрвати и Муслимани сигурно не би пропустили.
Исто се дешава на КиМ и у Црној Гори данас,класичан етноцид на делу.
Препоруке:
34
4
12 недеља, 03 јул 2011 01:01
Татјана
@Milan

Било је српских жртава у Босни?! Ма, не могу да верујем!
Препоруке:
31
4
13 недеља, 03 јул 2011 01:19
Senka
@ Bosanac
Sta se pravis lud?Pazi , Scientology???
Znas i ti, a znamo i mi da je Zapad apsolutno ignorisao srpsku naciju kao poseban srpski narod u Bosni nego su predstavljali sve ratne dogadjaje kao sukob " jadnih ugrozenih "Bosnians" protiv Miloseviceve strasne genocidne vojske. I nista vise a ni manje. Srpski narod kao da nije ni postojao u Bosni.
I dan -danas tece isti proces jer imamo da Kandicka pise u clanku objavljenom u NY Times-u o " stranim zrtvama i nasim zlocincima ( kad pise o Srebrenici i onih 6 Muslimana koje je kao ona otkrila da su pobijeni od strasnih " Skorpiona")
Jedno te isto, jos od pocetka price, da bi se sakrilo kako je muslimanima u Bosni pomagao i Bin Laden i da su Srbi: zene, djeca , mladi ljudi , stari ljudi - pobijeni krvnicki i bez da ih se smije pominjati kao zrtve.
Препоруке:
31
5
14 недеља, 03 јул 2011 04:02
Danilo
Hvala g-dinu Karganovicu na svemu sto cini da obori silne lazi,oko Srebrenickog slucaja,koje se svaljuju kao lavina na srpski narod.

Poznato nam je ko siri te lazi i u kom cilju.Takodje nam je jasno da su to srpski dusmani sa Zapada koji zele unistenje inaroda i drzave srpske.

Doduse,nadje se i pokoji stranac koji objektivno prilazi ovom problemu i hvala im na tome.

Ali,kako objasniti to da se svi ti srpski dusmani iz EU i SAD,pa cak i predstavnici NATO-pakta docekuju na crvenim tepisima u Beogradu i nije mi jasno kad to Tadic,Slavica Djukic-Dejanovic i natpolovicna vecina deputata u Narodnou Skupstini Srbije,utvrdise broj zrtava u Srebrenici od 8 000 i donesose sramnu ili najsramniju Rezoluciju o Srebrenici.
Kada u inostranstvu izrazavate sumnju o broju srebrenickih zrtava,oni ti jednostavno kazu,pa srpska Skupstina u Beogradu je to priznala,sta hocete?
Zbog takvih poltrona dokazivanje istine ide mnogo teze.
Препоруке:
29
3
15 недеља, 03 јул 2011 08:38
Svetlana
Slažem se sa Milanom da je "Srebrenica najveća srpska sramota"!
Препоруке:
8
32
16 недеља, 03 јул 2011 09:47
Lovro
Negiraj i laži su dvije osnovne strategije današnje velikosrpske ideologije.
Istina je jasna, počinili ste genocid na prostoru pola Bosne samo što je bosanska strana u tužbenom postupku imala slab pravni tim pa je presuda ograničena isključivo na prostor Srebrenice iako svi znamo za stravične ssustavne zločine po Prijedoru, Kozarcu, Bjeljini, Foči, Zvorniku, Čajniču, Vlasenici, ,,,,i ostatku istočne Bosne!
Препоруке:
6
37
17 недеља, 03 јул 2011 10:34
ivan3012
Nije bilo 8000 vec 800000 muslimanskih zrtava..Srpskih-nije bilo ni jedne..Doduse srebrenicki muslimani tvrde da nikakvih zlocina nije bilo u Srebrenici,svetski mediji su jsvljali o Bratuncu,Skelanima i drugim mestima Srpskog Stradanja,ali koga to zanima..Najbolje da donesemo rezoluciju o 8 miliona ubijenih muslimana,to bi sigurno zadovoljilo politicke i ostale potrebe.Uostalom,pomoglo bi da muslimani kao profesionalne zrtve mogu da traze dozivotno izdrzavanje od srbije,srpske dijaspore,amerike,tunguzije,marsa,venere i sl....Lakse se u glavu uteruje laz nego istina.A i bolje se prima!
Препоруке:
31
2
18 недеља, 03 јул 2011 11:34
Jasna*
Karganovicu svaka cast,ali ljudi kao sto je on nemaju pristup medijima u danasnjoj"okupiranoj"Srbiji,za razliku od Kandicke,Biserko i sl.koje su pocele vec i iz frizidera da nam iskacu.Tuzno,ali sami smo birali takvu Srbiju.
@Lovro,vi Hrvati nemate nikakvo moralno pravo da drugome spocitavate genocid,a ponajmanje Srbima.Da ste ljudi kao sto niste,makar bi se pokrili usima i cutali,ako vec niste kadri da nam se izvinite za genocid nad srpski narodom,koji ste pocinili .
Препоруке:
29
5
19 недеља, 03 јул 2011 11:56
Peter RV@Senka
Sve je to tacno. Cak je i Daglas Heig, ondasnji Ministar spoljnih poslova Britanije, grdio novinare zbog njihovih pristrasnih izvjestaja o ratu u Bosni. Jedan od britanskih novinara mu je onda ljutito odgovorio, da to uglavnom nijesu oni (britanci) nego americki reporteri cije im agencije zabranjuju bilo kakvu pomenu da Srba ima u Bosni. Srbi koji se bore u Bosni su morali bit Milosevicevi placenici (kako da ne!) koji su dosli iz Srbije -i tacka.
Mit o nekom genocidu je vec bio u pripremi, mnogo prije nego sto se Srebrenica 'pojavila'. Ocekivala se samo neka srpska ubjedljiva pobjeda na bojnom polju.
Rat u Bosni je bio mnogo sirega obima, nego sto su to i same srpske vodje naslucivale. Ovdje nije bilo nikakvoga 'nesporazuma' izmedju istorijskih prijatelja i saveznika, koje ce 'istina eventualno razcistit' (kako je pok. Milosevic zeljeo da misli).
Препоруке:
27
3
20 недеља, 03 јул 2011 12:14
Lovro
@Ivane

Ništa se ne sekiraj, bosanska državna komisija je utvrdila tačan broj stradalih srebreničana i uklesala ga u kamen( 8372).
Svaka žrtva ima svoj karton: ime, ime oca, JMB, mjesto stradanja i način ukoliko se zna!
Znači, nema opasnosti da Bošnjaci taj broj pomnože sa 100 kako su to učinili velikosrpski povjesničari sa brojem žrtava u Jasenovcu!
Препоруке:
7
32
21 недеља, 03 јул 2011 12:21
Милијана
Говорити о помирења на неистини је злочин. Нема помирења док се не напишу имена свих погинулих у Сребреници и око Сребренице. Сваки од 8 или 80 или 800 или 80 хиљада има своје име. Уколико на том стратишту има иједно име, а то име шета и излази на изборе, све је лаж.
Сама округла цифра 7 или 8, а не напр 7833 и 7996 говори о глобалном свету, који има један циљ, а нема основа и не потврђују га чињенице.
Измештање погинулих и умрлих лица и њихово поновно сахрањивање је озбиљан и тежак посао. Говорити на ту тему је у стилу лажне Сребреничке резолуције у Скупштини Србије. У таквим случајевима треба одговорити на питање - колика армија људи је то урадила, када, које су вере били, ко им је дозволио? Врло неозбиљно.
Злочини не застаревају. Да се тражи истина и правда, да се иде ка помирењу, Свет, Европа, Америка би отворили отворили сва стратишта, све о танчина испитали, направили студију и ставили на сто.
Препоруке:
23
2
22 недеља, 03 јул 2011 12:22
Милијана 1
Пошто тога нема, јасно је да преко Сребренице оправдава геноцид Хрвата и Бошњака – муслимана у Другом светском рату, агресија НАТО над србима, одузимање Косова и Метохија, прављење базе Бонстил, убијање српства и срског духа.
Не вреди им посао. Срби су, и поред квислинга на власти са гласноговорником Кандићком, тврд орах. Џаба губе време. Можемо под једну шљиву, али је та шљива родна и има хиљадугодишње неуништиве корене Византије и Светог Саве.
Препоруке:
25
5
23 недеља, 03 јул 2011 12:39
Medvjedić LINO
@Peter RV,

Jel Vam to jutros Baba Joka ispričala na temelju bacanja graha ili je u pitanju proročanstvo Tarabića??
Dajte molim Vas, živo me zanima!
Препоруке:
6
19
24 недеља, 03 јул 2011 13:51
Averoes
Sram vas bilo! Svako ko negira genocid u Srebreniuci on bi ga opet pocinio. Ali to vise nece moci. O Srebrenici su rekli sta su imali Medjunarodni Sud pravde, u Haskom tribunalu je donijeto nekoliko presuda za Srebrenicu. Svi koji nesto znace na ovome svijetu. Vi mozete da izmisljate raznorazne teorije, ali ruke od Srebrenice nikada necete oprati. Bog je jedan i pravedan. Ne moze niko paliti tudje kuce, a praviti svoju. U Srebrenici a i cijeloj Bosni, Hrvatskoj, Kosovu je pobijeno mnogo nevinih ljudi, zato danas placate ceh i nestajete kao nacija. Bosnjaci vam nikad nece oprostit i halaliti Srebrenicu samo da znate. Bojte se Boga, i znajte da ne mozete pobeci.
Препоруке:
4
30
25 недеља, 03 јул 2011 14:08
Selektivna memorija
@Averoes
A kako to da vi niste nestali kao nacija,posle Ustaskog pokolja u Jasenovcu,krvolocne Handzar divizije,da ne spominjem vase najnovije zlocine u poslednjem ratu,mislite li da Bog na koga se pozivate, gleda samo na jedno oko,ili da zaboravlja?
Препоруке:
23
4
26 недеља, 03 јул 2011 14:09
Peter RV
@Medvjedić LINO
Vasi argumenti su ne-oborivi.
Препоруке:
15
4
27 недеља, 03 јул 2011 15:57
Medvjedić LINO
@Peter RV,

Vaše nebuloze su nenadmašive!
Ćosićevski kreativne.
Šteta da ih ne brendirate!
Препоруке:
6
20
28 недеља, 03 јул 2011 18:32
Vera Sobat
Puno toga sam saznala i u dopisivanju sa g-dinom Prof.Dr.Werner Sauer UNI, GRAZ!

Pozdrav
Препоруке:
4
1
29 недеља, 03 јул 2011 18:45
Lovro
Ishodište genocida je u poremećenoj svijesti. Psihoanaliza ga vidi kao kriminalni izlijev krajnjeg nacionalizma.
No, još gore od tog je negiranje genocida i vrijeđanje žrtve što je masovna pojava kod Srba!
ŽALOSNO!
Препоруке:
4
27
30 недеља, 03 јул 2011 19:31
A. Jokic
Ako se pravi pregled radova o Srebrenici, treba povezati knjigu grupe sa Hermanom sa jednom znatno ranijom publikacijom gde je ukljucen i prvi precizniji Hermanov rad o Srebrenici:

http://www.springerlink.com/content/0952-8059/19/4/

Kao urednik ovog broja preporucujem ne samo Hermanov tekst, vec zaista sve radove, pa i moj Uvodnik i cak prikaz knjige: How America Gets Away With Murder.

Herman se donekle naslanja na pojam "genocidalizma" sto je pojava u koju zvanicne naracije o Srebrenici spadaju koju sam jos 2004 detaljno obradio u poduzem eseju, a kraci tekst koji moze ponuditi razumevanje ovog pojma postoji na internetu:

http://www.swans.com/library/art12/ajokic02.html

Pominjem ove tekstove i linkove za puki slucaj da bi nekome mogli biti zanimljivi i bitni.

Pozdrav citaocima NSPM.
Препоруке:
16
4
31 недеља, 03 јул 2011 22:16
наташа
Прича о "геноциду" и стељању осам хиљада муслимана у Сребереници је правно и историјски-научно неодржива. Немам никакве сумње у то.
То је једна хистерична повика и галама са врло опасним намерама.
Чињеница да та пропагандна прича, или како лепо господин Каргановић каже, сребренички наратив, нема упориште у чињеницама, не би омела своје заговорнике да на тој основи реализују свој злочиначки план према Србима кад би они имали снаге за то. Али немају.
Слабљењем реалне моћи заговорника тог сребреничког наратива који се огледа у незаустављивом етничком чишћењу Хрвата из БиХ, тренутно их има мање од 300 000, наспрам 700 000 колико их је било пре сукоба, као и акутном и хроничном беспарицом босанске муслиманске владе условљене ситуацијом у исламском свету та прича о "геноциду" и 8 000 слаби. Треба је оспорити не само у бројевима него и теоретски по питању основаности назива "геноцид".
Бошњачки национални корпус је пред значајним поделемима у свтелу односа Ислам-САД и унутрашње поделе.
Препоруке:
14
4
32 недеља, 03 јул 2011 22:26
наташа @ Lovro
Ловро, неки народи нестају кад им понестане природних извора, а не само због "геноцида" односно истребљивања од стране других људи и народа. Неки народи, на пример Јевреји су од настанка католицизма у 11. веку, дакле хиљаду година изложени геноциду, али некако опстају.

Са друге стране, погледајте Хрвате у Босни и Херцеговини.
Пре непуних двадесет година Хрвата је у БиХ било 700 000. Толико је забележено пописом 1991. године. Данас их нема ни 300 000. Статистичка и демографстка катастрофа и то након што су прогласили историјску победу и остварење "тисдућуљетног" сна о држави.
Дакле Хрвате у Босни нико није "геноцидирао" а они незадрживо нестају. Мислите о томе.
Препоруке:
15
3
33 понедељак, 04 јул 2011 00:03
Турас
Зашто се око фалширања диже толико прашине. Свакоме на Балкану иоле образованом јасно је да су како Хрвати тако и Ханџарлије у другом па и у првом рату геноцид вршили над србским становништвом.То смо учили као деца у Титовој Југославији.То знају и овде опоненти "ловро","босанац" и неки хомосексуалци.И види чуда сада ко бајаги власи лажу.Оне силне јаме по Велебиту,неке још нису ни све отваране,говоре ваљда о масовном самоубиству (самоуморству)да ме "ловро" и др.разумеју,дакле Срби су сами поскакали у јаме.Зар вам није глупо да са овим шарлатанима и да их не назовем правим именом,треба водити преписку.Игноришите провокаторе.
Препоруке:
19
4
34 понедељак, 04 јул 2011 08:24
Dijasporac
Gospodine Karganoviću, Vaša misija je sjajna, radite posao fantastično, niste propagandista, hegelovski tražite istinu a svi je želimo.
Šta se da primetiti, respektujući vaša istraživanja, Muslimani sve više prikovani dokazima daju izjave tipa " Ubijali četnike, branili se ", kaže predsednica udruženja " Majke Srebrnice" Hatidža Subašić, tako je Hatidža...to hoćemo da čujemo a oni malo "pametniji" od Hatidže se pozivaju na argumentaciju, "Agresija na suverenu državu", kakve stupidnosti, lep pozdrav, biće još "Hatidža" u ovom procesu koji briljantno vodite, ipak onaj tekst g-dina Vukadinovića o "Opštinskom genocidu" će dobiti punu afirmaciju, hvala !
Препоруке:
16
4
35 понедељак, 04 јул 2011 09:51
Prvo skoci pa reci hop
Zanimljivo je čitati ovakva štiva iz jednog vrlo prostog razloga. Oni koji negiraju postojanje određenih sudskih instanci i kvalifikuju ih kao političke se svim silama trude da pred tim istim sudskim instancama dokažu ili pokažu.

S druge strane, genocid nije samo utvrdio MKTBJ, već i Međunarodni sud u Hagu. Dakle, dvije međunarodne sudske instance. Srbija je imala mogućnost da dokazuje 14 godina činjenice i iznosi istinu. Očigledno joj to baš nije išlo od ruke ili joj nije bilo u interesu.

I kao treće, Srbija ima pravo da traži reviziju presude Međ. suda pravde i pokaže i dokaže da Srebrenica nije genocid i da je brojka lažna. Izvolite, uradite to, inicirajte Vladu Srbije da uradi reviziju, pa zajedno iznesite "pravu" istinu.

Neki ljudi nikako da shvate da nije brojka mrtvih ta koja određuje postojanje genocida, već namjera. Lično smatram da je "etničko čišćenje" blaža forma genocida, koje je nepravedno zasjenjeno Srebrenicom. Ispadoše sve grozote rata samo Srebrenica.
Препоруке:
2
20
36 понедељак, 04 јул 2011 13:02
Деда Мразов лиферант
Zanimljivo je čitati ovakva štiva iz jednog vrlo prostog razloga. Oni koji negiraju postojanje određenih sudskih instanci i kvalifikuju ih kao političke se svim silama trude da pred tim istim sudskim instancama dokažu ili pokažu.

@Prvo skoci pa reci hop,
Нико не негира пресуде, проблем је у томе што су те пресуде нелегалне као и цео суд. Уопште се не ради о међународном суду правде већ о ад хок суду којег је створила институција (савет безбедности) која по међународном праву није за то надлежна, и то за време кад су САД имале пуну хегемонију у свету. Тај ваш "суд" је исто толико политички суд као и недавно основани "међународни кривични суд" који је подигао оптужницу против Гадафија зато што су на телевизији рекли да је овај злочинац. Наравно, из истих разлога се суди и нама и њима, зато што Запад жели колонизовати Либију као што је колонизовао и Југославију. То је јасно и вама, али понављате ту лаж јер њоме гурате ваше експанзионистичке политичке циљеве.
Препоруке:
15
1
37 понедељак, 04 јул 2011 13:30
Prvo skoci pa reci hop
@Деда Мразов...

Hajde sve i da prihvatimo da je MKTBJ politički sud, eto prihvatimo to načelno.

Hoćemo li onda reći i da je Međunarodni sud pravde politički sud? Taj sud postoji još od Lige naroda, prije UN-a. Taj sud je isto rekao da je Srebrenica=genocid. Pa nije valjda da je tolika zavjera u pitanju cionista i amerikanaca ili velike lože itd.

Koja je uopšte granica određivanja "političkih" sudova, odnosno ko je to mjerodavan da daje takve kvalifikacije? Srbi? Rusi? Mongoli?

Ako je cijeli taj UN aparat politički, što je onda Srbija uopšte u UN-u, što Srbija uopšte insistira na rezoluciji 1244?

Zapocetak, Srbi (srpska politika) treba da ili daju svima ostalima ono što traže od ostalih, ili da odustanu sami od onoga što traže od ostalih. Srbija više nije toliko jaka da nameće drugima rješenja kao ranije.

Srbija može izabrati samo dva puta: da bude faktor stabilnosti ili faktor nestabilnosti. A faktor stabilnosti uključuje započetak ispunjenje prethodnog paragrafa.
Препоруке:
3
9
38 понедељак, 04 јул 2011 13:43
Деда Мразов лиферант
Hajde sve i da prihvatimo da je MKTBJ politički sud, eto prihvatimo to načelno.

Hoćemo li onda reći i da je Međunarodni sud pravde politički sud? Taj sud postoji još od Lige naroda, prije UN-a. Taj sud je isto rekao da je Srebrenica=genocid. Pa nije valjda da je tolika zavjera u pitanju cionista i amerikanaca ili velike lože itd.

Мислим да сам Вам прилично добро објаснио, само ви волите да се правите луди. Овај суд којег сте поменули нема никакве везе с друга два. Резолуције које су против устава УН-а нису легалне, па тако и оне где разне силе оснивају судове за остварење својих интереса. Манипулација УН-а од стране колонијалних сила није никаква теорија о ванземаљцима већ данашња геополитичка чињеница. Слажем се с вама да Србија треба одлучити, и то хоће ли прихватити колонијалистичку политику за туђе интересе, а тиме и ваше, или ће се окренути само својим интересима. А вама, претпостављам, је много драже да Србија робује овим колонијалним интересима и лажима.
Препоруке:
14
1
39 понедељак, 04 јул 2011 14:43
nataša @ Prvo skoči pa reci hop
O "genocidu" u Srebrenici ni jedan sud nije meritorno odlučivao. Pogotovo to nije sud Međunarodni sud pravde.
U obrazloženju se samo prenela reč iz optužnice, a u sudu u Hagu za ratne zločine takođe se samo prenosi ta reč. Nikada nije meritorno utvrđivano da li je ili nije počinjen genocid.

Navedite u kom procesu i kad je utvrđivano postojanje genocida. Pominje se učešće, ali postojanje nije utvrđeno niti utvrđivano.

Dakle oni koji igraju na kartu "genocida" samo zato da bi prikrili svoje zločine služe se nedotupavnim doskočicama.

Očigledno da niko tu doskočicu ne može da vrati u kutiju, ona je tu i šta da radimo. Važno je da Međunarodni sud pravde nije propisao nikakve sankcije za nedokazani opštinski genocid.

Ja ne znam koji je moralni efekat upotrebe te reči na druge, ali moj zaključak je da u nekom budućem ratu treba i o tome voditi računa, da nije važno šta se uradi nego kako te nabede. Odnosno kad će te već nabediti, da bar imaju za šta. Naravno prema zaslugama.
Препоруке:
13
4
40 понедељак, 04 јул 2011 15:39
Peter RV@Prvo skoci pa reci hop
Prije svakog sudjenja, potrebno je da se ustanove cinjenice, sto se nije desilo sa 'Srebrenicom' jer je propaganda bila, za mnoge, mnogo unosnija.
Sto tu sad pricat sto je legalno a sto je ilegalno, kad ne znamo tacno (ni priblizno), sto se ustvari desilo u Srebrenici?
Vi hocete, posto-poto, da prihvatite propagandu ('eto,to citav svijet zna') kao cinjenice, sto je, gospodine- potpuno neprihvatljivo- za bilo kakvu administraciju pravde.
Karganovic insistira da se napravi ovaj neophodni, prvi korak. Prvo istina- pa onda pravda. Obrnuto, nikako. Onaj, koji ovo ne podrzava, boji se pomalo od istine, zar ne?
'Prvo skoci pa reci hop', zar ne?
N.B. Srpska vlada, iz licnih (i to vrlo sumnjivih) razloga, je vec podlegla propagandi, i ne dolazi uopste u obzir da bi ona ucestvovala u potraznji objektivne istine o Srebrenici. (Ona se kompromitovala do te mjere da se ne bi kvalifikovala ni kao 'neutralni posmatrac').
Препоруке:
9
3
41 уторак, 05 јул 2011 09:16
Prvo skoči pa reci hop
@natasa

Uz dužno poštovanje, ja moram reći da vi nemate blage veze o čemu pričate, a kako mogu primijetiti vi ne samo da niste pročitali nijednu presudu, već ne znate razlikovati Haški tribunal od Međunarodnog suda pravde, a kamoli Međunarodnog krivičnog suda.

Slijedeći put, čisto zarad vlastitog kredibiliteta, udostojite se pročitati barem rezime pojedinih presuda prije nego što sebi date za pravo da nešto komentarišete, a posebice kritikujete.

p.s. Međunarodni sud pravde se jeste itekako meritorno upuštao u ispitivanje da li Srebrenica ispunjava elemente genocida i zaključio da ispunjava. Također je ispitivao da li ostala mjesta (Sarajevo, Zvornik, Foča, Manjača, Omarska, Kozarac, Keraterm, Trnopolje, Bosanski Šamac itd) iz bh tužbe također predstavljaju genocid i zaključio da ne predstavljaju, već samo Srebrenica.
Препоруке:
1
8
42 уторак, 05 јул 2011 09:40
Prvo skoči pa reci hop
@Deda Mrazov liferant

Na vas se odnosi isti komentar kao i za natašu. Naučite se razlikovati međunarodne sudske instance, pa onda se upuštajte u rasprave i komentarisanja.

Međunarodni sud pravde jeste raspravljao i zaključio da se u Srebrenici desio genocid.

Srbija ima pravo još punih 7 godina da traži reviziju presude u predmetu Bosna-Srbija i da dokaže suprotno, odnosno da se u Srebrenici nije desio genocid.

Znači, 13 godina vođenja postupka prije donošenja presude i 10 godina nakon donošenja presude. Dakle, ukupno 23 godine. Nije valjda da je 23 godine mal vremenski period da se utvrdi istina o par dana jula 1995. godine u koje su i Srbija i Republika Srpska bile aktivno uključene i koje najvjerodostojnije raspolažu sa pravim informacijama, jer su bili tamo na licu mjesta.

Očigledno da se taktiziranje sa punom istinom pokazalo kontraproduktivnim za Srbiju i srpsku politiku.
Препоруке:
1
8
43 уторак, 05 јул 2011 11:15
Dijasporac
G-dine Karganoviću , znam da studiozno pratite i sakupljate podatke u vezi Srebrnice, hteo bih da Vam skrenem pažnju na jedan segment propagandnog rata u cilju stigmatizacije srpskog naroda.
NVO srpski , bošnjački ste verovatno apsolvirali, njima naravno nije stalo do istine, za njih je "istina" zadata od gospode Olbrajt, Klinton i drugih svetskih zlotvora.
Simptomatično je ponašanje NVO " Majke Srebrnice", mi kao ljudi svesni da je učinjen ratni zločin određenih razmera a što sa punim poverenjem respektujemo Vaš rad u istraživanju zločina, moramo ipak da percipiramo rad evo konkretno " Majke Srebrnice".
U normalnim okolnostima, svaki čovek bi izražavao saučešće ovim ženama i delio bol za njihovim izgubljenim muževima ili sinovima ali, ali !
Ove žene su postale instrument u stigmatizaciji našeg naroda od bošnjačke politike, za njih su srpski sinovi zločinci one ne respektuju tuđi bol a jučerašnja predstava u tzv, sudnici u Hagu je kulminacija hipokrizije ovih žena, one pre svega ,
Препоруке:
8
1
44 уторак, 05 јул 2011 11:27
nastavak
nemaju dostojanstva, taj primitivizam, osvetništvo, ne poštovanje iskazano na skupovima, suđenjima, dovode nas u poziciju da ove žene ne poštujemo i ne delimo osećanja koja su normalna, jer ovaj kontekst interakcije je sa abnormalnim osobama.
One su se stavile u službu politike "Jedinstvene Bosne" odnosno Alijine države sa vizijom širenja islamskog "Lebens raum" do Drine, o lukrativnosti i lične profitabilnosti njihovog delovanja, mogla bi se napraviti studija !

Јa poznajem neke druge majke, koje kažu da Bog dao, da ne pogine ničiji sin !
Препоруке:
8
2
45 уторак, 05 јул 2011 11:39
наташа @ Prvo skoči a reci hop
Након што сте се испредстављали лично ко сте и шта сте, те о својим способностима што сте рекли шта имате, морам да кажем да ме ваше квалитете или недостатак истих не интересује још мање од лањског снега. Баш ме брига шта сте ви прочитали и шта све знате, него реците ви мени у ком сегменту пресуде из међунеопдног суда правде се види да је тај суд мериторно одлучивао о општинском геноциду у Сребреници, дакле из којих је извора и којих налаза утврдио постојање тог геноцида. Нема. Има само навод из пресуде Крстићу за учешће у геноциду.
Кад сте читали пресуде из суда за ратне злочине у Хагу, хајде благо мени наведи у којој пише да је утврђен геноцид и на ооснову којих релевантних доказа.
Да се помиње то знамо, али МЕРИТОРНО да се утврђује опет нема.
Знате ли ви уопште шта значи мериторно утврђивати?
Препоруке:
6
1
46 уторак, 05 јул 2011 13:18
Prvo skoči pa reci hop
@natasa
Vi očigledno imate iskrivljenu percepciju svih pravnih pojmova i sebi nas vojstven način tumačite kako vam ušima i srcu milije zvuči.

Pa vi ste u totalnoj zabludi kada možete zaključiti da Međunarodni sud pravde nije meritorno raspravljao osnovanost tužbenih navoda aplikanta Bosne i Hercegovine. Gospođo draga, da nije meritorino raspravljao onda bi odbacio tužbu Bosne iz formalnih razloga, a ne bi donio presudu (presudom se svagdje u svijetu meritorno raspravlja, tako je kod nas)

Pa jedan od argumenata Srbije kao tužene je bio da se genocid nije uopšte desio, a drugi je bio da: ako se i desio onda Srbija ne snosi odgovornost za genocid.

Srbija se uspjela "oprati" samo od odgovornosti, ali je genocid u Srebrenici potvrđen.

Tibor Varady je bio pravni zastupnik Srbije i on je u više svojih tekstova nakon presude potvdio da se genocid desio u Srebrenici.

Opet naglašavam, Srbija ima punih 7 godina da pobije presudu ako smatra da je Međunarodni sud pogrešno odlučio.
Препоруке:
2
9
47 уторак, 05 јул 2011 14:59
nataša @ Prvo skoči pa reci hop
Nemojte vi vrednovati ni mene ni moje percepsije.
Prvo niste nadležni, a drugo siguran sam da niste ni stručni, da jeste ne bi to radili tako nekvalifikovano.
Ja sam kvalifikovan da procenjujem verodostojnost iskaza i moja procena je da vaš iskaz nije verodostojan. Vaši zaključci nemaju premise uopšte ili su te premise pogrešne.
Hik Rodus! Hik salta! Ovo je Rodos! Ovde skoči! A hop govori kad god hoćeš.
U kom slučaju je meritorno utvrđivan genocid bilo u opštini Srebrenica bilo na teritoriji BiH, kada je u pitanju sud za ratne zločine ili Međunarodni sud pravde.
Međunarodni sud pravde je utvrđivao da li je Srbija izvršila agresiju na BiH ili nije i presudio je da nije.
Izrečeno je da nije dovoljno učinila da spreči "genocid" u Srebrenici za koji onaj drugi sud, za ratne zločine, tereti Srbe iz Bosne, a o kome taj međunarodni sud pravde nije meritorno odlučivao nego je naveo da se pominje u onom drugom sudu.
Препоруке:
8
2
48 уторак, 05 јул 2011 19:03
Lovro
@Nataša,

Negiraj i laži, negiraj i laži,,,,!
Jeli to sve gospodine što imate od kvaziargumenata kad je GENOCID u Bosni u pitanju?
Genocid se desio nad Bošnjacima i Hrvatima na cjelom području BiH gdje je agresijom bila uspostavljena vlast Srba!
To što je presudom genocid lokaliziran samo na područje Srebrenice je isključivo iz razloga nedovoljno sredstava bh strane oko ekipiranja i financiranja pravnog tima!I svakako zbog interesa nekih većih sila da ne bi lančano snosile odgovornost za nespriječavanje!
Upravo ovih dana su 3 srebreničke obitelji dobili sudski spor protiv države Holandije jer je odgovorna što su njene vojne snage predale srpskim dželatima članove njihove obitelji.
Препоруке:
5
8
49 уторак, 05 јул 2011 20:31
Зоран Ђорђевић
Настала је нова ситуација. Суд је данас прогласио државу Холандију кривом за три жртве чији су рођаци поднели тужбе. Сад ће Холанђани да се позивају на рад господина Каргановића, да би број жртава свели на реалан.
Препоруке:
9
1
50 уторак, 05 јул 2011 22:32
наташа @ Lovro
Уз ту вест о пресуди заиста нечасном дачбат-у из Сребренице на ББЦ-иу можете да видите снимак једног младића Бошњака који говори о "Србину" који је учествовао у стрељању Бошњака у Поточарима који ради у истој фирми као и он у Холандији. И поред чињенице да га је тај Бошњак тог Србина пријавио изгледа да ужива имунитет.
Вод који је стрељао тих 400 заробљених муслимана па и ту тројицу из холандске базе у Поточарима сачињавало је десетак Срба који су сви до једног били француски легионари и десетак Хрвата, Словенаца па и муслимана страних плаћеника који су стрељали мулсимане по наруџбини ЦИА-е и организацији француске обавештајне службе у циљу да терете Србе. Сви уживају имунитет. Једеан је идентификован у Бечу пре пар дана. Хрват који се предстаавља као Србин, и аустријске документе је узео на српско име. Зна се да је стрељао у Сребреници, али има имунитет. Ердемовић није био једини Хрват који је масакрирао муслимане у сребреници. Шта на то кажете Ловро?
Препоруке:
9
2
51 среда, 06 јул 2011 00:22
Скочио сам и рекао сам хоп
Господин "скочи па реци хоп" већ данима је ангажован у бесплодној расправи са Наташом где он тврди да је Међународни суд правде Србију мериторно осудио за геноцид у Сребреници, а Наташа то негира. Уместо што непрестано врти исту плочу, господин "хоп" може Наташи врло лако да запуши уста и да истовремено едукује читаоце тако што ће навести параграф у пресуди МСП где стоји то што он тврди. Ми сви знамо да користимо интернет и лако ћемо пронаћи пресуду и проверити да ли је "хоп" у праву. Ако ни толико не може, онда је боље да ћути. Такође би могао да наведе и називе и место објављивања текстова Тибора Варадија где се наводно тврди да је Сребреница била геноцид. Док он то не учини, важиће став свих који су се бавили овом темом, а то је да по пресуди МСП Србија није одговорна за геноцид него што "није учинила довољно да спречи" наводни геноцид у Сребреници који МСП уопште није мериторно истраживао него се само позвао на пресуду МКТБЈ (Хашког трибунала), управо као што Наташа каже.
Препоруке:
4
3
52 среда, 06 јул 2011 00:53
Плиније
Ловро и неки други ликови који нису способни да чињеницама ишта докажу или оспоре свим се силама труде да Србе увуку у геноцид, праксу која је њиховим нацијама из сопственог искуства одлично позната. То се најбоље објашњава оном америчком изреком "misery loves company." Они знају у каквој се историјској и моралној каљузи налазе па користе медијску хајку и "пресуде" са монтираних суђења да и Србе у њу увале да им тамо праве друштво. Рачуница им је глупа и кратковида. Медијска логистика за њихове тезе и "пресуде" политичких судова које им одговарају трајаће само онолико дуго колико то буде одговарало страним спонзорима који цео тај процес контролишу, а истина ће трајати за навек. Светски медији који тренутно брује од лажних прича о "геноциду у Сребреници" ускоро ће имати исти кредибилитет као Гебелсово министарство пропаганде и совјетски Агитпроп. Исто важи и за пресуде лажних судова на које се позивају.
Препоруке:
9
3
53 среда, 06 јул 2011 06:22
Деда Мразов лиферант
Господин "скочи па реци хоп" већ данима је ангажован у бесплодној расправи са Наташом где он тврди да је Међународни суд правде Србију мериторно осудио за геноцид у Сребреници, а Наташа то негира. Уместо што непрестано врти исту плочу, господин "хоп" може Наташи врло лако да запуши уста и да истовремено едукује читаоце тако што ће навести параграф у пресуди МСП где стоји то што он тврди. Ми сви знамо да користимо интернет и лако ћемо пронаћи пресуду и проверити да ли је "хоп" у праву.

Управо зато моја маленкост и не жели да настави расправу с истим(а), јер неко ко изнесе толико дебелих сколастичких оцена а главна премиса му се заснива на лажи (међународни суд правде), мериторно и не жели праву дискусију.
Препоруке:
6
2
54 среда, 06 јул 2011 08:16
Lovro~~~~~~~~~~~!
Znaš gde se nalazi Orašje na Savi, tamo ste vi celo vreme "carovali" i vaša demokracija, radi primera, jesi li čuo za Peru Konja, morao si taj je slavan..., eto postoji čovek Hrvat koji je video kad KONJ sa velikim ekserom probija glava ćoveku srpske nacionalnosti a KONJ, bio je posle rata inspektor u opštini, jedno vreme su ga sklonili u Hercegovinu !Hoćeš dalje, agresore, opet o Orašju, Žare odveden u logor Srbin, oženjen Muslimankom iz Orašja, skeletni ostaci pronađeni u šiblju kraj Save zakopani, forenzički nalaz engleskog lekara, strahota, sve izlomljeno pre smrti.Ko je od tvojih humanista odgovarao? Niko ! Lovrek, nismo dopustili da preuzmete suverenitet 1992. nad BiH, stvaranje nove NDH ste pokušali u alijansi , dakle scenario iz 1941, žali Lovrek za 1941, nikada neće biti reprize.Naveo sam ti Orašje, dva primera, hoćeš da nastavim, problem je što zlikovci nisu kažnjeni, kao ni oni iz 1941 a ti svoju "istinu" i tautološku propagandu plasiraj u većeranjaku...!
Препоруке:
7
2
55 четвртак, 07 јул 2011 18:08
истина је једна
Норвешки филм о Сребреници: http://www.youtube.com/watch?v...
Препоруке:
0
0
56 петак, 08 јул 2011 01:21
Nosradamus
Cestitke gospodinu Karganovicu, kao i uvek, pravo u centar.Reziseri srebrenickog pozorista po ko zna koji put upregli u svoja kola kompletnu holivudsku scenografiju.Sto milom, sto silom islamska internacionala je radila napormo cele godine.Nisu se stedele'miliarde petrodolara, ucenama suvse primoravali parlamenti nekih zemalja da se izdaju deklaracije, na zalost koje drze vodu koliko i puliceri dodeljivanini za lazi i falsifikate.Ni Nemacka ne zali sredstva da krivicu za desetine miliona mrtvih u dva rata, strpatista tipa Ausvic, Mathauzen stavinu istu ravan sa Manjacom i Srebrenicom.Dekretima, zabranama, pokusava se sakriti istina.Ovo je vreme borbe dobra i zla, svetlosti i tame. Srecom velika vecina covecanstva ne spada u mracne horde falsifikatora istorije.Mnogi istaknuti pisci, Amerike, Francuske, Nirveske, Rusije, pisu, snimaju filmove, iznose istinu na videlo.Medju njima je i Karganovic koji neumoljivim cinjenicama dokazuje, da je u i oko Srebrenice BILO genocida, ali nad Srbima.
Препоруке:
3
2
57 субота, 09 јул 2011 21:21
Nektarije Fructalow
Zbilja, kad će Eskimi odgovarati zbog zločina nad Srbima u brdima Karpata a koje se počinili u sadejstvu sa Spartom 4000-te prije Hrista?
Препоруке:
1
4
58 уторак, 12 јул 2011 14:56
Mivo
Onaj ko umanjuje žrtve sopstvene strane u ratu zaslužio je da i sam postane žrtva. Jer, u narodu postoji verovanje da će zbog bogohuljenja i sam postati žrtva, te da će ga zbog toga stići božja kazna ravna onoj koju negira. Ova gospoda što negira žrtve bestijalnosti svojih vođa, trebala bi da povede računa o tome šta priča. Jer božja kazna stiže i od nje je teško pobeći.
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер