Sve je bilo prilično jasno.
Jasan je bio Jeremić u politici koja u mnogome odudara od stava njegove stranke, Čeda je takođe bio jasan (ostao je dosledan svojoj policiji "branjenja srpskih interesa" na taj način što odustajete od bilo kakvog srpskog interesa i zalažete se za ostvarivanje interesa svih drugih), jedino je gosn. Vučić bio nejasan.
Zna li neko za šta se taj čovek sada zalaže.
Preporuke:
61
4
2
ponedeljak, 20 jun 2011 12:51
nikola
sinoć se u UN sve videlo!
Čeda i politika LDP-a dobijaju moj glas!
p.s.nemojte gospodine Vučiću,ljutiće se Jelena!
predivno!
:)
Preporuke:
2
67
3
ponedeljak, 20 jun 2011 13:01
@Nikola
Ti si hteo izgleda da budes duhovit.
Preporuke:
35
2
4
ponedeljak, 20 jun 2011 13:09
Mile
Ne znam samo na osnovu kakvog kredibiliteta ljudi gaje optimisticku ocenu da je ovaj covek drugaciji od Borisa Tadica.
Nema ni jednog jedinog dokaza da je on drugaciji, sem da se sluzi trikovima da bi zajedno sa svojim mentorom, sefom, nazovi kako hocete, Borisom Tadicem, na prevaru, jos jedan mandat opstao na vlasti.
Sve te njegove price imale bi bar malo smisla, kad bi se bar jednom recju ogradio od Borisa Tadica. Ali, toga nema i nece biti, jer sve sto je postigao dosegao je zahvaljujuci Borisu Tadicu. Ko bi bio Jeremic bez Tadica?
Imajte to na umu, i mislite o tome.
Preporuke:
35
13
5
ponedeljak, 20 jun 2011 13:17
nikola
Srbija dok ima Cedu ima vaz(duha)!
Preporuke:
3
47
6
ponedeljak, 20 jun 2011 13:19
Milan Nedic
@Mile Slazem se Mile,a ja mu ne verujem iz jos jednog razloga,jer je Jeremicev deda bio opaki komunista Hamdija Pozderac,dakle internacionalista,ovaj je bajagi nacionalista,a pre ce biti da je poslusni liberal-globalista.
Preporuke:
20
18
7
ponedeljak, 20 jun 2011 13:44
iz Republike Srpske
Ministar Jeremić je glasno rekao ono čega se pribojavaju svi koji vole Srbiju (bez obzira ko joj je na vlasti). I opet ne valja! Šta misle kritičari, da bi trebalo da Jeremić podnese ostavku da bi u njegovu stolicu sjeo neki novi Šutanovac iz Demokratske stranke? Gospodo, vi ste poklonili najviše glasova demokratama, a funkciju predsjednika Srbije predsjedniku Demokratske stranke. Da ne mislite da bi ministar inostranih poslova trebalo da bude neko iz opozicije? U datim okolnostima, Vuk Jeremić je najbolje rješenje (mada ne vjerujem ni da bi jedan Vučić, koji "uči strane jezike", u slučaju promjene vlasti bio bolji).
Preporuke:
21
8
8
ponedeljak, 20 jun 2011 13:54
Nada
@Milan Nedić
Hamdija Pozderac je bio brat bake Vuka Jeremića, a pradeda, bakin i Hamdijin otac, bio je Nurija Pozderac, vijećnik AVNOJ-a, koji je poginuo u partizanima u bitci na Sutjesci. Mnogo časnije porijeklo nego da je potomak saradnika okupatora.
Preporuke:
22
9
9
ponedeljak, 20 jun 2011 14:14
Plodovi gneva
Je l'? Mali je ukapirao? Još samo da shvati da su Amerikanci i Evropska Unija neprijatelji Srbije. Ima vremena. Život je pred njim.
''Baš mi je drago zbog malog.''
Preporuke:
25
4
10
ponedeljak, 20 jun 2011 14:22
izdržite
G. Jeremiću šta drugo da kažem nego – izdržite, ne popustite, borite se i nadalje uporno, za svaki pedalj. To služi na čast i vama lično i ovoj zemlji. A to što u našem političko vrhu 'ima pukotina' samo je po sebi dovoljno strašno. Jer 'pukotina' je samo druga reč za sramno izdajstvo najvitalnijih nacionalnih i državnih interesa.
Preporuke:
20
5
11
ponedeljak, 20 jun 2011 14:22
Ultravisitor
Jeremic prica kao lav a dela kao mis. Predizborna kampanja DS-a koji inace vodi politiku LPD-a. Samo slepci mogu jos da slusaju njihovu lepu pricu, punu patriotizma i drzavotvronosti. U Srbiji se vise pita Cedomir Jovanovic od Jeremica ciji je posao da muti vodi i cuva DS-u glasove Srba koji imaju dostojanstvo. A vucic opstaje nista ne radeci osim sto presipa iz supljeg u prazno.
Preporuke:
20
6
12
ponedeljak, 20 jun 2011 14:51
Vojvoda Vojislav
Nadam se da si to rekao Tadiću,a možda je to Tadić rekao tebi ,da ti kažeš nama,da bi nas vas dvojica malo spinovali dok nas prevodite žedne preko vode.
Ne verujem mu ništa,posle one sramne promene rezolucije,da je zaista istinski patriota podneo bi ostavku.
Mentor,još od gimnazijskih dana, mu je čovek koji je pre tri god.svojom pobedom na izborima garantovao borbu za celovitost zemlje,a danas govori da je Velika Albanija realnost.
Toliko o njihovoj doslednosti.
Preporuke:
19
1
13
ponedeljak, 20 jun 2011 15:03
Deda Mrazov liferant
I šta s tim i da je Hakija Pozderac bio deda Vuka Jeremića, ili otac, ili da je bio šiptar/bugarin/hrvat/komunista/Titov vanbračni sin, kakve to ima veze s procenjivanjem ponašanja jednog čoveka?
Preporuke:
20
6
14
ponedeljak, 20 jun 2011 15:25
Pantelija
Jeremić ima Bošnjačko-muslimanske korene ali to nimalo ne treba da utiče na moje formiranje mišljenja o njegovom radu.
Na kraju krajeva, pa i danas u Srbiji žive Bošnjaci!
Preporuke:
9
6
15
ponedeljak, 20 jun 2011 15:41
Bato
Liferantu,
Kako nema veze? Šta misliš kako bi ti razmišljao da je tvoj tata bio Šiptar? Prvo, ti ne bi pisao ćirilicom. Drugo, sigurno bi i ti bio za Hašima Tačija i nezavisno Kosova. I sigurno bi bio najveći prijatelj najvećih neprijatelja Srba kroz istoriju. A ovako si im samo prijatelj. Njima bi i srce dao, a svojoj braći bi i glavu otkinuo, naravno u prenesenom značenju.
Preporuke:
15
4
16
ponedeljak, 20 jun 2011 15:58
rajs
@Pantelija
Jeremić ima i srpske korjene. Koliko znam, kod Srba je još na snazi patrijarhat. Slažem se s mišljenjem da je važno kakav je neko čovjek, a ne koje su mu nacionalnosti bili preci. Uostalom, često pominjani Arčibald Rajs nije bio ni Srbin ni Slaven.
Preporuke:
10
4
17
ponedeljak, 20 jun 2011 16:20
Sena
Vuk Jeremic je zalosna pojava na nasoj politickoj sceni-on je marioneta BT,S.Liht i americkog lobija.
Premlad i potpuno diplomatski neobrazovan dobio je resor koji je tvrd orah iza iuskusne diplomate.
Naravno,sem glumatanja po medijima,nije dao rezultate za koje je njegovoj stranci delegirana vlast.
Zato DS sa svim svojim kadrovima mora da ode s vlasti.
Njegovi komentari,navedeni uclanku na NSPM-u,deluju autisticno.
Preporuke:
14
5
18
ponedeljak, 20 jun 2011 17:04
Turas
Znamo da Jeremić zastupa(verovatno u dogovo ru sa BT)nacionalnu politiku.Zvanično su oboica za EU.Nešto slično radio je i njihov tetak Broz-u svoje vreme.A Vučić kao svaki oportunista,nema petlje da kaže da po ustavu Čedica treba da ide u zatvor,naravno prethodno mora da bude opozvan.Nama Vučić ne treba da tumači ustav po kome treba"Srbija" da upozorava M.Z i druge organizacije,osim Čede,kako prema njoj da se ponašaju.On što kaže naš narod,jede leba džaba.
Preporuke:
10
2
19
ponedeljak, 20 jun 2011 19:02
Miladin
Jednostrano proglašenje nezavisnosti predstavlja jedan dramatičan presedan i ako se tom presedanu decidno ne oduprete i ako pošaljete signal svetu da ste spremni da zarad neke imaginarne i svetle budućnosti odustanete od dela svoje teritorije, praktično upućujete poziv da se to desi ponovo”, rekao je Jeremić.
Ovo je potpuno tačno ali nažalost politika koju sprovodi žuto-crveno-ekspertska koalicija u kojoj je još i autonomaš Čanak-prazno- Nenad(Koštunica dr. Vojislav)je maltene priznala "NEZAVISNO KOSOVO" zbog ideje Evropa nema alternativu.Svi njihovi evropski "Prijatelji kažu" Nema EU bez dobrosusetskih odnosa" misleći na odnose Srbije i Kosova. Pa da li su nam oni prijatelji. Naravno da nisu. Oni će raditi i na daljem cepanju Srbije a BT zarad ostanka na vlasti će sve to prihvatiti.Kako ono reče Boris Lepi "Ne daj bože da pobedi opozicija" Možda bi se neko usprotivio cepanju Srbije što bi značilo da nisu ispunjena obećanja mentorima pri formiranju ove nakaze od vladajuće koalicije.
Preporuke:
5
1
20
ponedeljak, 20 jun 2011 21:29
Jasna*
Sve je to lepo po obicaju ispricao Jeremic,izmedju ostalog i da su Albanci jedinstveni u odbrani svojih nacionalnih interesa ,a da kod nas nije tako i da ima "pukotina", neka se za to obrati svojoj stranci,posebno kada spominje "pukotine".
Jasan je bio Jeremić u politici koja u mnogome odudara od stava njegove stranke, Čeda je takođe bio jasan (ostao je dosledan svojoj policiji "branjenja srpskih interesa" na taj način što odustajete od bilo kakvog srpskog interesa i zalažete se za ostvarivanje interesa svih drugih), jedino je gosn. Vučić bio nejasan.
Zna li neko za šta se taj čovek sada zalaže.
Čeda i politika LDP-a dobijaju moj glas!
p.s.nemojte gospodine Vučiću,ljutiće se Jelena!
predivno!
:)
Nema ni jednog jedinog dokaza da je on drugaciji, sem da se sluzi trikovima da bi zajedno sa svojim mentorom, sefom, nazovi kako hocete, Borisom Tadicem, na prevaru, jos jedan mandat opstao na vlasti.
Sve te njegove price imale bi bar malo smisla, kad bi se bar jednom recju ogradio od Borisa Tadica. Ali, toga nema i nece biti, jer sve sto je postigao dosegao je zahvaljujuci Borisu Tadicu. Ko bi bio Jeremic bez Tadica?
Imajte to na umu, i mislite o tome.
Hamdija Pozderac je bio brat bake Vuka Jeremića, a pradeda, bakin i Hamdijin otac, bio je Nurija Pozderac, vijećnik AVNOJ-a, koji je poginuo u partizanima u bitci na Sutjesci. Mnogo časnije porijeklo nego da je potomak saradnika okupatora.
''Baš mi je drago zbog malog.''
Ne verujem mu ništa,posle one sramne promene rezolucije,da je zaista istinski patriota podneo bi ostavku.
Mentor,još od gimnazijskih dana, mu je čovek koji je pre tri god.svojom pobedom na izborima garantovao borbu za celovitost zemlje,a danas govori da je Velika Albanija realnost.
Toliko o njihovoj doslednosti.
Na kraju krajeva, pa i danas u Srbiji žive Bošnjaci!
Kako nema veze? Šta misliš kako bi ti razmišljao da je tvoj tata bio Šiptar? Prvo, ti ne bi pisao ćirilicom. Drugo, sigurno bi i ti bio za Hašima Tačija i nezavisno Kosova. I sigurno bi bio najveći prijatelj najvećih neprijatelja Srba kroz istoriju. A ovako si im samo prijatelj. Njima bi i srce dao, a svojoj braći bi i glavu otkinuo, naravno u prenesenom značenju.
Jeremić ima i srpske korjene. Koliko znam, kod Srba je još na snazi patrijarhat. Slažem se s mišljenjem da je važno kakav je neko čovjek, a ne koje su mu nacionalnosti bili preci. Uostalom, često pominjani Arčibald Rajs nije bio ni Srbin ni Slaven.
Premlad i potpuno diplomatski neobrazovan dobio je resor koji je tvrd orah iza iuskusne diplomate.
Naravno,sem glumatanja po medijima,nije dao rezultate za koje je njegovoj stranci delegirana vlast.
Zato DS sa svim svojim kadrovima mora da ode s vlasti.
Njegovi komentari,navedeni uclanku na NSPM-u,deluju autisticno.
Ovo je potpuno tačno ali nažalost politika koju sprovodi žuto-crveno-ekspertska koalicija u kojoj je još i autonomaš Čanak-prazno- Nenad(Koštunica dr. Vojislav)je maltene priznala "NEZAVISNO KOSOVO" zbog ideje Evropa nema alternativu.Svi njihovi evropski "Prijatelji kažu" Nema EU bez dobrosusetskih odnosa" misleći na odnose Srbije i Kosova. Pa da li su nam oni prijatelji. Naravno da nisu. Oni će raditi i na daljem cepanju Srbije a BT zarad ostanka na vlasti će sve to prihvatiti.Kako ono reče Boris Lepi "Ne daj bože da pobedi opozicija" Možda bi se neko usprotivio cepanju Srbije što bi značilo da nisu ispunjena obećanja mentorima pri formiranju ove nakaze od vladajuće koalicije.