субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Отворено писмо папи Бенедикту XVI

Kоментари (63) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 14 јун 2011 23:04
Зоран Ђорђевић
Хвала, госпођо Рудан. Потписујем сваку реч.
Препоруке:
70
15
2 уторак, 14 јун 2011 23:18
Обсервантес
Само због оваквих праведника планета још увек постоји. Госпођо Рудан Бог Вам помогао!
Препоруке:
78
17
3 уторак, 14 јун 2011 23:21
Marga
Carica!
Препоруке:
65
18
4 уторак, 14 јун 2011 23:29
ПА
Ова жена је невероватна! Хоћу рећи невероватно храбра, невероватно дрска, и невероватно има оно што већина мушких новинара немају. Желим јој да добије своју заосталу плату што пре, и да нађе боље плаћени посао.
Препоруке:
90
14
5 среда, 15 јун 2011 00:08
Mira
Jeste lajava!Nema koga nije okrpila!Ili je to da se cuje i "demokratski" glas u Hrvatskoj!Ovo joj je ko zna koji put!
Bojim se da je usla u manir i da time gubi kredibilitet ozbiljnog kriticara.
Sve se,kod Rudanke,svelo na verbalne egzibicije glede zabave sirih puckih masa.
I ko kaze da u Hrvatskoj nema slobodne misli?
Vaskrsnuce ona odnekud za par meseci.Treba.
Sme Rudanka i Papu da okrpi-ali istinu o genocidu nad Srbima u poslednjih 100 godina ne sme da kaze!
Za tako sto,gubi se glava!
Препоруке:
107
14
6 среда, 15 јун 2011 00:21
Senka
Svaka joj cast na pronicljivosti i duhovitosti sto je kao Don Kihot krenula u borbu protiv vjetrenjaca.Samo moram primjetiti da ni ona nije bila dovoljno hrabra da spomene Stepinca u svom gnjevu. Znate, to je onaj monstrum koga Papa hoce da proglasi svecem . Ucinjeni genocid Hrvata nad Srbima , isto nije spomenula. Cak ni ona nije bila toliko hrabra...
Препоруке:
92
13
7 среда, 15 јун 2011 00:27
Одбрана и последњи дани
Рудан се годинама "свађа" са Папом и католичком црквом.Готово је несхватљиво да је са изразито антиклерикалним ставовима постала медијска звезда у Ватикану оданој Хрватској.Десило се то због њеног политичког ангажовања.Омиљена тема су јој били херцеговачки тврди националисти које је она немилосрдно критиковала у својим текстовима и наступима на телевизији, а што је добро дошло хрватској државној политици која је у задњих петнаестак година настојала да се ослободи Херцеговаца, јер су сметали у приближавању Хрватске Европској Унији.Кад су Херцеговце ставили у фиоку спласнуло је интересовања за Рудан.
Препоруке:
66
5
8 среда, 15 јун 2011 00:48
В. Н.
Госпођо Ведрана, није уреду хвалити Вас у муци која није нимало једноставна. Али Вам честитам на томе што стојите чврсто иза својих ставова.
Препоруке:
44
12
9 среда, 15 јун 2011 02:45
Деда Мразов лиферант
Није превелико изненађење што се храбрим људима сече грана на којој седе и укида право на јавни говор. Хрватска се само декларативно удаљила од клерофашистичке идеологије чијим је духом основана нова 'реформирана и некомунистичка неовисна Хрватска'. Није згорег сетити се и банкарке која је добила отказ кад је открила да Анкица Туђман има 200.000 куна на рачуну.
Препоруке:
34
4
10 среда, 15 јун 2011 07:20
Sajber Mileva
Немојмо се мнго наслађивати тиме што она пљује по папи и хрватима.
НИје она њихова кандићпешићвучо

ПОгелдајте њен текст о Младићу. Пре суђења она пресуди да је он највећи монструм свих времена.
Погелдајте како нема ама баш нимало поштовања према његовој мртвој ћерки, страдалој са 23 године.

Окрутно и бездушно.
Прогуглајте мало пре него јој пишете хвалоспеве.

То што се усташе препуцавају између себе, па то нама значи?

Са становишта дноса према Србима, она је иста као Стипе, Иво, Фрањо, Шекс и остали.

Уозбиљимо се људи!
И наши медији су Патријарха Павла цртали с реденицима као масовног убицу.

Количина бесмислених похвала њој, учиниће да сваки озбиљан, напусти овај сајт.
Препоруке:
89
7
11 среда, 15 јун 2011 07:39
Kiza
Koja tuzna prica, nema ama bas nista smesno u njoj.

Svuda isto - demokratija hara svetom, usrecuje i posvecuje. Hulje i mrcine vladaju svetom, pricaju lepe price, a radi najcrnje stvari. Mase naroda se zavlace u misju rupu, ali misja rupa suvise mala da ih sve primi. Zato ce kad-tad morati da krenu u pobunu, makar i mnogi stradali. Gadne stvari se valjaju iza brda, gore nego 1941.
Препоруке:
27
1
12 среда, 15 јун 2011 07:52
Za fanove Vedrane
Па се ви одушевљавајте њеним псанијем. Са сајта рудан.инфо

njegovi unučići prvi put vidjeti “onemoćalog starca” u šezdeset i devetoj koji im je djed i koji je od života tražio samo da ode kćeri na grob.
Može li biti monstrum tata koji želi suzama orositi zemlju u kojoj leži njegova draga Ana? Mi koji živimo na ovim prostorima zaista smo se nagledali svakojakih gadarija ali mi se nekako čini da je sve ovo što se dešava oko Mladića prešlo svaku mjeru.
Jedan od najsurovijih zločinaca u svjetskim razmjerima...

Odvezli su ga na grob “njegove Ane” koja se ubila njegovim pištoljem baš zato jer nije mogla podnijeti što je njegova.


Погледјате. Око смрти Ане Младић, кажу, бло неких мистерија. Данас их више нема. Разрешила их Руданка и рекла нам да се девојка убила и зашто се убила.

Хајдемо аплауз за Ведрану. Има да вам се разведри.

Како рече Његош: Пучина је...
Препоруке:
78
4
13 среда, 15 јун 2011 07:54
Brue
"Додуше, за Индеx сам била прецизнија, рекла сам да бисте тамо требали одсјести у лошијој ћелији од оне у којој је Младић јер су и Ваши злочини већи".

Zanimljivo kako je osnovna jedinica za najveće zlo u istoriji (ili makar u 20. veku), u govorima i pianijama u Krvatskoj, od predsednika do baba sere, postao Ratko Mladić.
Pravi su đavolani ti Krvati, a mi klasika - ni ne kontamo. Ah, da napala je papu...Wow!
Препоруке:
61
1
14 среда, 15 јун 2011 07:54
PERA
Jedna izuzetna zena i sve sto je napisala i ja potpisujem.Bravo!!!!!!!!!!
Препоруке:
10
45
15 среда, 15 јун 2011 08:30
Нишлија
Да ли би хвалили Руданову да је написала нешто овако о Православцима?
Препоруке:
42
7
16 среда, 15 јун 2011 09:34
Радгост
Већина коментара у Словенији је у "свађи" и против РКЦ. А да није ствар мало намештена?
Препоруке:
14
2
17 среда, 15 јун 2011 09:37
Смиљански
Слажем се са већином коментатора,који кажу да није смела да спомене злочине над Србима ,које је благословила католичка црква!Али чак и овакав текст у Србији не би смео да се појави,и о говори о нашем страху,и спремности да поново станемо у ред,и стрпљиво чекамо да нас кољу усташе!И наравно и даље пишемо" усташку" латиницу!
Препоруке:
39
0
18 среда, 15 јун 2011 09:40
Јасна Симоновић
O Ведрани Рудан први пут чујем...
Некако ми је чудно што се обраћа "криминалној организацији" као да је то "југословенско-немачки раднички синдикат"...

Лепо је што пише Папи...И лепо је што се ослања на "Божју помоћ", то је прави пут за узимање "хваљеног Исуса и Марије" у уста пуна лепих, а не ружних речи...

Нека јој је Бог заиста у помоћи....
Препоруке:
9
8
19 среда, 15 јун 2011 09:48
Mile
Nista Jasenovac, nista Stepinac? Mozda u sledecem nastavku? Ali dobro ste im odgovorili. Cestitke na britkom peru i hrabrosti da bobu kazete "bob" a popu tj "papu" - pedofil.
Препоруке:
17
5
20 среда, 15 јун 2011 10:56
дођи сестро мало и код нас, леба ти!
Ведрани под хитно дати српско држављанство. Да растури и ове наше, кад ми сами немамо ј... (за разлику од ње, не смем да напишем). Живела!
Препоруке:
8
28
21 среда, 15 јун 2011 11:15
Milan Nedic
@SajberMileva Ma nije nego?Treba da titra srpskom nacionalizmu.Vedrana jednako oplete i prema cionistima i komunistima,papi,globalistima,ratnim zlocincima ala Mladic,Gotovina itd.Vi se Mileva izgleda povodite maksimom: "Moj djavo je bolji od tudjeg andjela",a to je priznacete devijantno razmisljanje.Zeni se smucila hipokrizija danasnjice ima hrabrosti reci ono sto svi vide ali iz sebicnosti,gordosti i ne retko zlobe precutkuju i aminuju!
Препоруке:
8
40
22 среда, 15 јун 2011 11:40
Sajber Mileva
Brue:
Zanimljivo kako je osnovna jedinica za najveće zlo u istoriji (ili makar u 20. veku), u govorima i pianijama u Krvatskoj,od predsednika do baba sere, postao Ratko Mladić.
Pravi su đavolani ti Krvati, a mi klasika - ni ne kontamo.


„Бруе“, охрабрује ме ваш коментар, што бар неко још није насео на латинску смицлаицу.
*
PERA:
Jedna izuzetna zena i sve sto je napisala i ja potpisujem.Bravo!!


Јадни и жалосни Перо! Ако умеш да нађеш на сајту, погедај колико се напљувала по Србима, па онда поптиши све што је написала.
Тог Папу није напала када је примио Томпсона. Није написала да је Готовина злочинац, ни Павелић

И када се мрзе и када се пљују, нашој „браћи“ остаје духовна вертикала :мржња према Србима.

А ви се Перо и слични, радујте.

Оволико неразмишљања и плиткости логике је превише за мој дигестивни систем.

Збогом.
*
Сад ћу довршити Његоша:
„Пучина је стока једна грдна.“
Препоруке:
57
6
23 среда, 15 јун 2011 11:54
Бели Орао
@Пријатељима. Читајте пажљиво као @Сајбер Милева.
Препоруке:
32
5
24 среда, 15 јун 2011 12:14
александар
Само се ви "палите" на Vedranu.
Благо нишчима духом, њихово је царство небеско.
Препоруке:
37
6
25 среда, 15 јун 2011 12:27
Ceca Lazinica
Imamo mi suviše naših problema da bi gledali preko plota.I kod nas je nezaposlenost i ljudi ostaju bez posla i kriza je uopšte.To što je ona malo oplela po papi hm, vrana vrani oči ne kopa.Ne bojim se ja za njih kad im ponestane ideja za pisanje onda će opet po Srbima koji su otišli ili ostali.Znamo se dovoljno dugo.
Препоруке:
19
2
26 среда, 15 јун 2011 13:08
Duna
@Mira

Tacno.Ne verujte Latinima(Danajcima ni poklone kada donose...
Vedrana malkice disperguje paznju sa prijema Hrvatske u EU.
Hrvatska nije ispunila obaveze po standardima i zakonima EU-vracanje imovine,nadoknadu stete,nije ni pocela sudjenja...
Ko je ubio porodicu Zec?!
Препоруке:
34
2
27 среда, 15 јун 2011 13:10
Кувар Бродски
У заблуди су сви који мисле да она о нечему не сме да пише. Ја сам укачио негде на ТВ када је спомињала и Јасеновац. Њена полазна тачка је да зло у свету генеришу глобалне силе и Српско - Хрватске односе посматра из те перспективе. Њена стратегија је шокирати анестезирани пук преоштрим и безосећајним речима. Понекад ми се нешто њено и не допадне, али суштина њеног деловања је АФИРМАЦИЈА СЛОБОДЕ ДУХА и то је позитивно.
Препоруке:
7
15
28 среда, 15 јун 2011 13:23
Борис
Још један у низу антихришћанских текстова, тако популаран данас. Мислим да је аутор добронамеран и да мисли да се бори за праву ствар, али бојим се да иде на руку антихришћанским - масонским круговима који намеравају уништити хришћанску цивилизацију (укључујући римокатолике, православне и остале). На руку им иду наше хришћанске слабости, али да нечистећи колевку из ње не избацимо и дете. Римокатолици су се огрешили о нас, и ми о њих (мислим мање (бар на нашим просторима)), али "ново" антихришћанско доба меже бити горе ѕа оне који воле слободу и Истину горе него иједно пре.
Препоруке:
12
10
29 среда, 15 јун 2011 14:22
Doticna je drska i vulgarna, i daleko od dostojna pohvale
Nista ne mrzim vise nego ove 'novinare' koji u svom 'dzihadu' za pravdu ili 'pravdu' nisu u stanju da ostanu na strani kulturnog, dostojanstvenog i nevredjajuceg. Da je doticnoj bilo do istine, a ne do privlacenja paznje, ona bi svoje tekstove pisala na nacin koji dolici jednoj normalnoj osobi; Uzdrzano, posteno i dostojanstveno, bez nepotrebnih uvreda i ruganja.
Ali doticna ocigledno nije zainteresovana cisto za pravdu i moral, vec se njeni intresi delom poklapaju sa potrebom da privuce paznju i izazove 'eksploziju'.

Kao pravoslavac ja se ne mogu diviti ovakvoj osobi, pa taman njena meta i bio papa/katolicka crkva.
Препоруке:
27
3
30 среда, 15 јун 2011 14:30
@Борис
Upravo tako, antihriscanski senzacionalizam (s aostalim se bas ne slazem). Iskreni Hriscani ne pisu tekstove ovim tonom. Uzdrzanost, milost i.t.d. To je ono sto je potrebno, a ne ton koji vredja, i samim tim osobu kojoj se obraca primorava da zauzme odbrambeni stav. Za razumevanje je potrebno primirje, a primirja nema dok god jedna strana napada, a druga se brani/uzvraca napad.

Nije stvar u tome da doticna niej u pravu. Ja sam pravoslavac, i ocigledno je kakav ja imam stav prema Vatikanu. Ali ona NIJE PRAVOLSAVAC, pa samim, ovaj ton nije normalan, ako je ona zaista vernik, i samim tim, zabrinuta za stanje svoje crkve. Budimo pravedni, i na trenutak zanemarimo svoja osecanja prema Vatkanu.
Препоруке:
10
6
31 среда, 15 јун 2011 14:33
Mile
Pridruzujem se pozdravima i zeljama za dobro zdravlje gospodji Vedrani, potpisujem svaku njenu rec u ovom tekstu, a nazalost i sam bi dao doprinos ovoj temi da papa nema toliko jako obezbedjenje. Ne bi me pustili da mu pridjem, a verujete mi imao bih sta da mu kazem.
Препоруке:
7
12
32 среда, 15 јун 2011 15:12
N
Некад се прославила Оријана Фалачи, која је увела дрскост као заштитни знак. Неко ју је гађао писклом,мислим Митеран.
А онда је кренула лавина неталнтованих, испразних "новинарки" које дрскост не разликују од неваспитансти и идотлука.
Да не именујем наше "перјаница" простаклука. Туга и јад.
И сад та Ведрана.
Пре тог обраћања Папи, написала текст због ког је и добила отказ. Пун назив текста је: "Папа, пиво, пи..а".
Јако духовито, нема збора.

О Ватикану имам мишљење какво имам. Међутим, овде је већ писано да је тај Бендикт, барем раскринкао деценијску превару звану Међугорје.
Па је ипак протресао ту аферу са педофилима. Бар није претио жртвама као Војтила.
Наравно, канонизовати Војтилу за свеца, није баш чин за понос. Можда је морао. И све да хоће да очисти Ватикан,да ли би лако ишло?

Значи, о Ватикану и папи се има много тога рећи. Али, откуд тапија таквим простакушама да то раде?
Препоруке:
19
6
33 среда, 15 јун 2011 15:22
roadrunner
Ehh..pročitajte Vedranin tekst o Mladiću..pa onda davajte pozitivne komente

http://www.rudan.info/kako-otac-kaze/#more-307
Препоруке:
28
3
34 среда, 15 јун 2011 15:45
Александар Ивковић
Онима који би потписали сваку реч ове госпође саветујем да прво пажљиво прочитају сваку реч, нпр.:
“Папа је само челник злочиначке организације која двије тисуће година убија, краде, силује и будалама које све то плаћају обећаје царство небеско.”
Ово је обична лаж, јер папа је челник организације која је пре мање од 1000 година отпала од Једне Свете Саборне и Апостолске Цркве (цитирам Символ Вере), и то управо због тога што Црква никада (ни у првом ни у другом миленијуму, а ни у будуће) не прихвата да јој се као поглавар наметне један човек на Земљи.
Ова грешна амбиција римског папе је и корен свег осталог зла којег су многи у свету претрпели од његове организације, ова госпођа је навела само нешто од тог зла.
Препоруке:
27
1
35 среда, 15 јун 2011 16:08
Александар Ивковић 2
Онима који воле да "цитирају Његоша" ("Пучина је стока једна грдна"), саветујем да прво пажљиво прочитају дело писца кога хоће да цитирају.
Наиме ове цитиране речи се заиста налазе у Његошевом Горском Вијенцу, али као речи Селима везира у писму којим он прети Црногорцима и владики Данилу (не само да прети него неколико стихова пре тога нуди и дарове - данашњим речником речено "штап и шаргарепа", због чега сматрам да је Горски Вијенац и дан данас више него актуелан за нас и да треба да буде обавезна лектира), тако да ове речи никако не могу да осликавају став владике Његоша према народу.
Овакав контекст цитирања ових речи из Горског Вијенца досад сам често имао прилике да сретнем код полазника кумровачких вечерњих школа, али ме је јако непријатно изненадило да га има међу коментаторима на овом сајту. Мислим да Његош, један од најбољих великана српске историје и књижевности, заслужује да се пажљивије односимо према њему и његовом делу.
Препоруке:
21
1
36 среда, 15 јун 2011 16:29
Сајбер Милева
Рекох "Збогом" али се врнух, бар накатко. Видим да се појавило још дискутаната који не уживају мазохиситчки у пљувачки ВР, него схватају.

Него,да кажем Александу Ивковићу: Јесте тај цитат одатле.Али, зар писци често не говоре кроз уста својих јунака, па и "јунака". Тиме што је Његош те речи стаио аги у уста,не мења ствар.

Верујеш да нисам ни крочио Кумровцу ни тим школама.

Напросто,пучина је стока и то је тако. Зар би неку нормалну масу оволико мотали причама о Јевропи?

Како су наслеи на приче о 1.000 евра? јасно речено да пуку иде 25% од продаје тих 5 фирми. Пошто има випе од 4 милиона с правом на акције, значи да треба добити 18 млрд од тих фирми да би 25% ишло пуку.

Народ који од Јевропе не узме ништа што ваља, него само ријалитије и стране изразе, то није народ него стока једна грдна.

Ето, сад ато није речено кроз уста Турчина, него Србина.
Душа ме боли да то кажем, али је истина.
Препоруке:
33
6
37 среда, 15 јун 2011 17:07
Александар Ивковић @Сајбер Милева
Такође са болом у души, слажем се са оним што сте написали у последња три пасуса вашег одговора.
Ипак не верујем да је Његош на било који начин могао да има такво мишљење о народу, јер наш народ у његово време био је далеко бољи него садашња генерација. Мислим да Његош није могао ни да сања да ће постојати и оваква генерација Срба, као што не могу ни да замислим да би наши преци у ситуацији као што је била нпр. за изборе 2008. направили избор какав је већина међу нама (хвала Богу ја нисам) направила.
Међутим, оно што је можда најчудније и чиме би требало да се позабаве социолози и психолози је следеће: како то да су они који су народ третирали као стоку држали власт на овим просторима стотинама година, а они који су му враћали људско достојанство углавном су имали много краће периоде владавине и често су трагично завршавали свој овоземаљски живот (нпр. вожд Карађорђе, кнез Михаило). Вероватно би било поучно да се над овиме замислимо као народ.
Препоруке:
13
0
38 среда, 15 јун 2011 18:26
РВМ
Ведрана Рудан је хрватски Петар Луковић, а ви како хоћете...
Препоруке:
14
6
39 среда, 15 јун 2011 19:00
bn
@sajber mileva
Vama svaka čast.
Rudanovu je teško i slušati a kamoli čitati ono što napiše. Samo je Basara "tuče" u broju psovki.
Nema tu ničega za pohvalu ni za "potpisivanje".
Препоруке:
25
4
40 среда, 15 јун 2011 19:40
@bn
Trebalo bi da budete elementarno pristojni i kazete da "za mene" tu nema niceg za potpisivanje... ovako stavljate se u poziciju apsoludnog presuditelja. Kao vas je stav i vase je misljenje arbitrarno i mi mora da se prema njemu ravnamo.
Ja mogu da kazem da se sa vama ne slazem nimalo, i jos mogu da dodam da sam i te kako zadovoljan zbog toga.
Mnogo stvari iz njenog teksta i jeste za potpisivanje, jer zena ima stav koji iskazuje direktno i jasno. Vama to ne mora da se svidja, ali odakle vam pravo da presudjujete i omalovazavate?
Препоруке:
4
11
41 среда, 15 јун 2011 19:42
vera
Ovolika priča zbog 11.ooo kuna (pavelićeva moneta)? Tužno!
Препоруке:
19
5
42 среда, 15 јун 2011 19:59
S
РВМ
Ведрана Рудан је хрватски Петар Луковић, а ви како хоћете..


Биће она хрватски Луковић када напише да би у центру Загреба радо вешала хрватске националисте.
Препоруке:
18
2
43 среда, 15 јун 2011 22:08
PERA@Sajber Mileva
Ona za mene ostaje izuzetna zena a ti dremaj pored kompjutera i prosvetli me.Ocigledno da ne znas sta ces sa vremenom.
Препоруке:
5
22
44 среда, 15 јун 2011 22:52
MIKA@Sajber Mileva
Јадни и жалосни Перо!Mislim da si sebi previse dozvolio da nekoga vredjas samo sto drugacije misli.To moze da se nazove samo primitivizmom i bezobrazlukom.
Препоруке:
16
1
45 среда, 15 јун 2011 22:54
Митар
Један млади Хитлерјугенд уперио пушку 1944. године у једног младог Пољака и хоће да га убије.

У том моменту јави му се Бог и рече ,,немој да га убијеш то је будући Папа" ,,уреду ако сам ја следећи" одговори млади Хитлерјугенд.

Тако и би.

Oћекивати нешто од Хитлерјугенда, треба бити много наиван.
Препоруке:
20
0
46 среда, 15 јун 2011 23:09
@SajberMileva
А ви се Перо и слични, радујте.

Оволико неразмишљања и плиткости логике је превише за мој дигестивни систем. Resava se tvoj problem sa digestivnim sistemom ali sa tvojim mozgom izgleda da je to nemoguce.
Препоруке:
9
5
47 четвртак, 16 јун 2011 00:13
Ad hoc
Зар је нису пре пар година исфурали из Национала?
И онда је цмичила.

А ,бре браћо Срби ал сте кратког памћења.
Јер сте заборавили њене карактеристике Четника,тако је називала све Србе:
1.Срби су убијали Домобраниоце бургијама у главу,
2.Срби су клали,палили живе,силовали старице,.....,Све што су њене усташе нама учиниле ОНА приписује те злочине Србима .

Молим вас народе,идите у архиву Национала и погледајте шта је та особа писала а и у друге архиве,где дотична госпа даје "изливе љубави Србима".

Извините поштована господо,ал тако кратко памчење ,чак и код нас добродушних Срба,који увек праштамо ,и брзо заборавимо,нисам очекивао.

п.с.
ожучио сам се читајући њен чланак и нисам хтео да коментаришем ал читајући србске хвалоспеве,морао сам да покушам да пробудим народ из амнезије.
Препоруке:
24
4
48 четвртак, 16 јун 2011 08:08
thinking maize
Рече Ведрана: "Свети Оче, на ногама носите црвене прада ципеле...", што ми је било ВИШЕ НЕГО ДОВОЉНО да станем на ЊЕНУ СТРАНУ, иако сам верник! Јер, као што је познато, ЂАВО НОСИ ПРАДУ!
Препоруке:
6
4
49 четвртак, 16 јун 2011 10:16
Бели Орао
@Александар Ивковић. Не мислите ваљда да нас ови сматрају за нешто боље од "пучине"?
Препоруке:
5
0
50 четвртак, 16 јун 2011 11:22
Александар Ивковић @Бели орао
Данашњи властодршци нас очигледно третирају као "пучину", а нажалост велики део народа им својим понашањем даје за право.
Ја само хоћу да укажем да велики Његош није тако третирао свој народ, већ је у једном стиху свог дела описао да га тако третира турски везир (=окупациона власт).
Иначе за упоређивање Његоша и данашњих властодржаца (у погледу система вредности који теже да наметну свом народу), топло препоручујем да се прочита Његошева песма "Орао и свиња". Текст ове песме можете врло лако да нађете и на интернету, помоћу наслова и претраживача.
Препоруке:
6
0
51 четвртак, 16 јун 2011 15:24
@Nislija
Itekako bi je hvalio pa ne mislite valjda da su pravoslavci cvece.
Препоруке:
4
7
52 четвртак, 16 јун 2011 17:30
Sajber Mileva
@Aleksandar Ivković @ Beli orao

Ја само хоћу да укажем да велики Његош није тако третирао свој народ, већ је у једном стиху свог дела описао да га тако третира турски везир (=окупациона власт).


Мани ти како су нас Турци третирали, како нас наши властодршци третирају? У томе је проблем.

Кад Динкић лепо призна да је слагао за 1.000 евра, само да би Тадић побдеио, и ником ништа. Стадо ових дана стоји у редовима да му потпише некакву петицију за регинализацију...

Успут, у тој регинализацији ће Прибој Бајина Башта, Пријепоље, део Златибора, све да потпадне под Зукорлићеву власт..
Препоруке:
7
2
53 четвртак, 16 јун 2011 17:35
Бели Орао
@Алекдандар Ивановић. Наравно, управо то и мислим они би уствари желели "да промене народ, јер зна се шта народ ради".
Препоруке:
0
0
54 четвртак, 16 јун 2011 23:39
Драго Стен
Писмо папи то у Хрватској може али противу Готовине не може.Да сте остали на готовини, не бисте остали без посла , него у Рватској без главе.И то ви госпо погана језика знате, свеједно како се вешгто иза безобразлука заклањате.Папи саспите што више пепела, њега нећете уништити, јер је он из инквизицијског пепела никао, али Готовина то је домовина.И Кососоровка и председник су листом са свима за њега.Како ће бити домовине без диомовинског рата.Пристанете ли на пресуду да је тај рат био геноцид, оде шаховница.Хоћу рећ будете ли у Хрватској Наташа Кандић која не измишља као у Србији него збори онако как се догодило, оде вам глава.И ви играте на жици.Што више гадости на папу, то већа могућност да Готовину прећутите.Боље је бити опака антипапска крекетуша него прокрајишка српска Карлеуша.Знамо за јадац
Препоруке:
12
1
55 петак, 17 јун 2011 01:32
Турас
Ведрана,не ведри већ зацрњује,као што може код једне србомрзитељке црна душа да буде.Чу вајте се Хрвата и када вам поклоне носе.Нису ратници као Данајци али су зато подмуклији и безочнији.Пратите Сајбер Милеву,Драго Стен идр.Руданова не заслужује,посебно од нас са НСПМ,нимало пажње.Мислите својом главом.
Препоруке:
10
1
56 петак, 17 јун 2011 10:00
thinking maize мало појашњење "гледе" ЦРВЕНИХ Прада ципелица
Колико видим, неки ЛОШЕ оценише мој коментар г-ђе Рудан "гледе" папиних ЦРВЕНИХ Прада ципелица. Они који такав коментар оцењују негативно требало би да знају да је ЦРВЕНО Сатанина боја. Закључак, у контексту филма "Ђаво носи Праду", је ЈАСАН! Друго, могуће је да г-ђа Рудан не разликује ОБИЧНУ од ПУРПУРНО ЦРВЕНЕ БОЈЕ!? А ПУРПУРНО ЦРВЕНА БОЈА је ЦАРСКА БОЈА, боја којом је бојена ОДЕЋА и ОБУЋА царева Источног Римског Царства, тј. Византије! И ТА БОЈА ЈЕ СИМБОЛ ЦАРА, као што је ДВОГЛАВИ ОРАО СИМБОЛ ЦАРСТВА РОМЕЈА! Сагласно томе, НИЈЕДАН ДРУГИ ЧОВЕК НИЈЕ СМЕО ДА КОРИСТИ ПУРПУРНО ЦРВЕНУ БОЈУ, пошто је то сматрано као ПОБУНА! Ergo, ПУРПУРНО ЦРВЕНЕ ПРАДА ЦИПЕЛИЦЕ Бенедиктове су одраз ПОБУНЕ ПРОТИВ ОСВЕШТАНОГ ПОРЕТКА! Пошто је ЈЕДИНИ ПАПИН ЗАДАТАК, као НАСЛЕДНИКА СВЕТОГ ПЕТРА, ДА СЕ МОЛИ Богу и СТАРА О ДУШАМА ВЕРНИКА ПО СВЕМ Западу! А КАКО СЕ ИСТИ, као и ЊЕГОВИ ПРЕТХОДНИЦИ СТАРА О ТИМ ЗАПАДНИМ ДУШАМА, гледамо тренутно у Либији, као што смо гледали у Јерусалиму 1099 и Јасеновцу 1941-45!
Препоруке:
8
2
57 петак, 17 јун 2011 12:28
S
Хајде да се мало бавимо психологијом: Погелдајте јој физиономију. У рангу са ПешићБсеркоКандићСушаГаћеСрбијанкаТурлајић такође и као КарлаФлоренсАртманКетринЕштон...

Фрустрација, кад вам кажем...И отуда мизантропија.

До подне мрзи саму себе (и Србе) а поподне сав остали свет, на челу са Папом..
Пардон, на челу са опет Србима.

Изутетак су Готовина, Шекс, Павелић, Готовина...
Препоруке:
9
1
58 петак, 17 јун 2011 13:38
Љубомир Костић
Ја не потписујем сваку реч али суштину која је пуна огорчености - разумем. Подржавам Ведранин бунт против лицемерја. Не слажем се са поистовећивањем Господа и умишљеног намесника на земљи јер су папе архијеретици који су одавно отпали од Цркве и противници су Истине, Пута и Живота. Несрећни римокатолици, који већ вековима живе као сужњи једне такве теократије, нису криви док не постану њен битан хијерархијски део. Због свега наведеног у њеном тексту и још много чега другог, треба и прекинути лицемерне екуменистичке дијалоге и нашој браћи римокатолицима са љубављу стално указивати да је Једна Света Саборна и Апостолска Црква - Православна - и да су добродошли. Наравно, док се томе не успротиве наше мале папе које сматрају да за то нема потребе јер им је и овако добро. Мислим њима, посланицима ''непогрешивог посланика''.
Препоруке:
4
1
59 петак, 17 јун 2011 23:13
dusan
odlican tekst
Препоруке:
1
6
60 недеља, 19 јун 2011 00:18
Zorica Dragovic
Hvala dragom Bogu, da li Ga slavimo kao pravoslavci ili katolici, da su jedna vredna usta progovorila. I opet, opet mac hraborosti u svoje ruke uzima zena. I opet, opet se protiv zene dize inkvizicija verskih silnika.
Neka je blagosloven zivot ove hrabre zene i neka sluzi svima nama za primer da njena dusa nije nema i mrtva pred nasiljem verskih nasilnika, bilo da su u pravoslavlju ili u katolicizmu, i pred globalizacijom novog unistiteljskog svetskog poretka.
Препоруке:
0
5
61 недеља, 19 јун 2011 22:20
Душан
Поштована Гђице Рудан,

Ваша прича веома мало је повезана са Папом? То што сте ви рекли, ја да судим нећу а Бога ми и немам право на то. Међутим чињеница да је ваша прича веома
и тесно повезана са стаљинистичко-аглосаксонском цензуром слободе говара је нешто што је задивљујуће. Ушли сте у историју. Ту нема спора. Само не смете стати ни по коју цену. Западњаци Вам сигурно неће објавити коментар јер су они докторирали Гебелса. А њему је недостојала само мал...веома мало!
Препоруке:
1
0
62 понедељак, 20 јун 2011 09:18
Pantelija
Nakon tolikih afera sa svećenicima pedofilima, katoličanstvo je svedeno na lakrdiju od religije.
Препоруке:
1
0
63 понедељак, 20 јун 2011 13:47
голоруков
@Sajber Mileva
слажем се са вама, не знам одакле подршка овом тексту, текст је дрзак, храбар и вулгаран ал то му не би требало дати на значају, проблем католичкее цркве у тексту је сведен на педофилију, колко год год су страшне личне трауме свих жртава педофилије далеко страшније несреће су погађале државе и народе широм света због злоупотребе политичке моћи Рима и спрезања са водећим империјалистичким силама ( зарад такве подршке им се и гледа кроз прсте у педофилским скандалима )
Препоруке:
3
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер